@Grrrrene, kijk weet je wat het is. Toen ik de TV had, had ik nog nergens last van en wilde ik niet direct terugdeinzen voor een plasma-aankoop vanwege enkele gevallen waarbij er inbrandverschijnselen zijn. Dus ik wist waar ik aan begon. Mensen zijn snel geneigd om te zeggen: "niet ernaar zoeken, dan vind je ook niks", of "stel je niet aan" of "niet zo pixelpeepen" gewoon omdat ze er zelf geen last van hebben. Maar er zijn gewoon mensen die er wel last van hebben en misschien een "verrot" exemplaar hebben, voor zover je dat zo kunt noemen.
Zoals ik ook eerder aangaf, het 5je staat gewoon echt in de TV ondanks mijn zeer voorzichtige aanpak. Ik zie het niet altijd, maar vaak wel (bij grijze achtergrond of lichtblauw of licht rood en bepaalde scenes). Mijn vriendin heeft -5 en -5,75, niet zo'n goeie ogen dus, en ook zij ziet het logo terwijl zij alleen maar gefixeerd is op het tv-kijken. Beetje ruis boeide haar vroeger niet, dus ik ben echt niet aan het overdrijven.
Ik heb het een paar weken laten afgewacht, maar het is er gewoon nog steeds en het wordt er allemaal niet beter op. Image retention of nagloeiing van logo's maakt me geen ruk uit, als het daarna gewoon netjes verdwijnt zal ik niet klagen. Maar dit is gewoon echt ingebrand. Misschien niet mega heftig (ik krijg het niet goed op de foto vastgelegd), maar het is er wel, en het is gewoon wel vaak zichtbaar.
Of ik me daaraan moet storen of niet, vind ik geen beslissing die iemand anders voor me moet maken.
Wanneer ik niet normaal tv kan kijken, zelfs met de voorzichtigheid waar ik mee heb gehandeld, de break-in dvd's heb afgespeeld etc. etc., dan vind ik dat ik me er gerechtvaardigd aan mag storen en heb ik gedaan wat er in mijn macht lag als consument zijnde. Ik zou ook niet weten wat ik er als tweaker/techneut-zijde nog aan zou moeten doen, behalve het gewoon maar accepteren (wat ik natuurlijk niet doe). Soms moet je de dingen op een bepaald moment uit handen geven
@PhilipsFan, ja ik ben naar Maxwell gegaan en zij regelen het nu verder met Panasonic. Maar iemand van Panasonic gaat natuurlijk rechtstreeks contact met mij opnemen en ik ga er vanuit dat ik er wel uit ga komen. Ik heb Maxwell gewoon als vangnet wanneer ik er zelf niet uitkom met Panasonic zelf. Ik heb zelf altijd graag een vinger aan de pols, dus ik wil het ook wel allemaal graag zelf doen.
Nu ligt het balletje bij Panasonic en zij mogen me nu gaan uitleggen wat de vervolgstappen zijn of wat ik moet doen etc. Nou hoor ik bijna overal dat Panasonic nooit echt moeilijk doet over dat soort dingen, dus daar ga ik dan ook even vanuit. Komt wel in orde