Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamme23
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:13:
Voor wat de buzz betreft (bij de P42G20):
Ik ben vandaag toe aan mijn derde exemplaar. Maar helaas allemaal het zelfde. Op 3,5 meter afstand duidelijk hoorbaar, dus voor mij ontoelaatbaar. Als ik een film kijk met mijn dure geluidsinstallatie heb ik geen zin om bij de rustige momenten een irritante zoem te horen. De dealer doet zijn best om een oplossing te zoeken, maar ik ben nu zover dat ik er klaar mee ben.
Ik heb hier de 46G20 staan en hoor het niet. Ook als hij gemute is, hoor ik geen buzz. Maar dat zou ook aan mijn gehoor kunnen liggen. Mijn vriendin heb ik ook nog niet horen klagen, terwijl haar gehoor behoorlijk gevoelig is. De stekker omdraaien heb je al eens geprobeerd?

Misschien is dit nog iets... Beetje knutselen, maar het schijnt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 14:19

immetjes

HIER is BERN-E

Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:13:
Voor wat de buzz betreft (bij de P42G20):
Als ik een film kijk met mijn dure geluidsinstallatie heb ik geen zin om bij de rustige momenten een irritante zoem te horen.
Dat heb ik dus ook! (P50G20) Zelfde afstand en dan een wisselend (ivm met contrast wisselingen) gebrom. Overdag met drukke kinderfilms en TV geen last van. 's avonds rustige film, geen geluid op straat, kinderen op bed. brrrzzzoemmm... irritant. En van jouw begrijp ik dat het NIET exemplarisch is. 3x omruilen, tsjonge.
lamme23 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:18:
[...]
Misschien is dit nog iets... Beetje knutselen, maar het schijnt te werken.
Bedankt voor de tip. Maar je moet dan wel even deze tegels achter je plasma ophangen dus:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v431/zuiko/ATile1.jpg

Nee, bedankt!

[ Voor 27% gewijzigd door immetjes op 13-08-2010 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 19:39
Hier met 50VT20 geen last van een buzz (gelijk bij het begin op getest), slechts heel zachtjes bij erg licht beeld als ik met mijn hoofd achter de tv hang.

Wel een ander probleem dat ik nog niet eerder in dit topic ben tegen gekomen. De tv lijkt soms moeite te hebben om tussen de HDMI inputs te schakelen. Stel ik kijk naar tv op hdmi1 en schakel over naar hdmi2 waarop de playstation zit, dan blijft het beeld zwart. Andersom ook overigens. Het probleem is soms op te lossen door de tv op standby te zetten en dan weer aan en in extreme gevallen moet ik even aan de hdmi kabel zitten.

Iemand enig idee waar dit door zou kunnen komen en hoe dit op te lossen zou zijn?

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het ligt er natuurlijk heel erg aan hoe je je tv plaatst. Strak tegen de muur geeft veel meer reflecties en klankkast gedrag dan op een grotere afstand van de muur. Dus misschien helpt het als je hem wat verder van de muur hangt/zet?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
lamme23 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:18:
[...]

Ik heb hier de 46G20 staan en hoor het niet. Ook als hij gemute is, hoor ik geen buzz. Maar dat zou ook aan mijn gehoor kunnen liggen. Mijn vriendin heb ik ook nog niet horen klagen, terwijl haar gehoor behoorlijk gevoelig is. De stekker omdraaien heb je al eens geprobeerd?
Dat is ws. ook de hoofdoorzaak waarom sommigen het wel horen en anderen niet. Met een beetje hardhorendheid neem je het niet waar natuurlijk. Opstelling zal ook wat uitmaken. Een ander punt is dat sommigen het testen door op een willekeurig moment naar de tv te lopen en en dan even te luisteren. Groot kans dat er dan alleen wat doorsnee beelden op tv zijn, waardoor de totale "schermverlichting" op 60% max zit of zo. Nee, dan hoor je niks.

Wat je moet doen is zorgen dat je een (bijna) volledig wit beeld hebt, het beeld vasthouden met de AB en dán eens gaan luisteren. Bijv. op Ned.1 zie je regelmatig van die leaders/promo's met volledig witte achtergrond langskomen. Dan hoor je het echt wel lijkt mij.

Een plasma trekt meer stroom naarmate er meer licht uitgezonden moet worden. Bij een volledig wit scherm (en als de helderheidsinstelling op normale waardes staat) lopen er dus grote stromen door de elektronica. Wat er nu gebeurt (lijkt mij) is dat de componenten van veel Panasonic plasma's dit maar net aankunnen en daardoor gaan zoemen. Ik hoor dit dus ook op m'n P50G20 en het is af en toe best irritant.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tipex
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:21
morpheus schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:12:
Hier met 50VT20 geen last van een buzz (gelijk bij het begin op getest), slechts heel zachtjes bij erg licht beeld als ik met mijn hoofd achter de tv hang.

Wel een ander probleem dat ik nog niet eerder in dit topic ben tegen gekomen. De tv lijkt soms moeite te hebben om tussen de HDMI inputs te schakelen. Stel ik kijk naar tv op hdmi1 en schakel over naar hdmi2 waarop de playstation zit, dan blijft het beeld zwart. Andersom ook overigens. Het probleem is soms op te lossen door de tv op standby te zetten en dan weer aan en in extreme gevallen moet ik even aan de hdmi kabel zitten.

Iemand enig idee waar dit door zou kunnen komen en hoe dit op te lossen zou zijn?
Ik had ook problemen met hdmi 2 en m'n switch, komt waarschijnlijk doordat hdmi 2 ook een audio return channel heeft, na het kiezen van een andere hdmi poort geen probleem meer gehad.

Nintendo Friend Code: SW-2156-2589-6793

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:24
pdavie2311 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:28:
Hey,

Zijn net terug van paar daagjes weg...Bij de HD zenders heb ik geen volledig beeld?
Sbs6, Net5..Snap het niet,eerder was dit niet zo..Sbs nu net wel weer volledig, alleen Net5 wil maar niet...
Heb niet met instellingen gerommeld en heb gewoon nog 16:9 instelling met 16:9 aan staan zoals hij altijd stond? Hoe kan dit? Iemand weet wat te doen? Thanx...
Wat bedoel je met geen volledig beeld?
Gaat het om een verschil van ca 1/2-1 cm aan de rand? Dat zou de overscan functie kunnen zijn.
Die kun je zelf aan/uit zetten.
Mijn beeld staat op AUTO en dit werkt verder prima, ook met HD uitzendingen.
(dit alles met een V20).

Voor de rest heb ik zoals eerder gezegd geen last van brom/buzz/piepen e.d.
Voor degene die daar wel last van heeft heb ik nog wel een tip, controleer de loop van de kabels aan de achterzijde van je TV. Zorg ervoor dat het 220V netsnoer niet gelijk gebundeld wordt met de rest van de kabels. Dit kan brom e.d. geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

@HoppyF....

Nee...Echt wel 10 cm aan elke kant..Maar zo ineens is het weer helemaal goed..Vreemd...
Mooi sport1 in HD aant kijken..Strak beeld hoor...We hebben nu ook rolluiken voor onze woning..Pikdonker in de kamer..Zelfs op THX strak beeld nu..Met ongeveer een maand zet ik hem op normaal..heb er dan ong denk 200uur op zitten...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
pdavie2311 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:31:
@HoppyF....

Nee...Echt wel 10 cm aan elke kant..Maar zo ineens is het weer helemaal goed..Vreemd...
Mooi sport1 in HD aant kijken..Strak beeld hoor...We hebben nu ook rolluiken voor onze woning..Pikdonker in de kamer..Zelfs op THX strak beeld nu..Met ongeveer een maand zet ik hem op normaal..heb er dan ong denk 200uur op zitten...
Wat is je bron (kabel TV, satelliet o.i.d.)
Misschien ligt het aan de bron.

Ik kijk nu al ruim twee maanden naar mijn V20 met THX, bevalt prima. Er is geen enkele reden om de stand "normaal" te gaan gebruiken. THX is immers niet voor niets ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

Grrrrrene schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 09:14:
Het ligt er natuurlijk heel erg aan hoe je je tv plaatst. Strak tegen de muur geeft veel meer reflecties en klankkast gedrag dan op een grotere afstand van de muur. Dus misschien helpt het als je hem wat verder van de muur hangt/zet?
De achterkant van mijn TX-P50G20 staat -even meten- 30cm van de muur. Het kastje waar ie op staat is van achteren en voren helemaal open. Geen klankkast dus.

Ik denk dat
gelijk heeft. Het is een probleem van goedkope -niet gelijmde- componenten. Erg jammer en erg onnodig. Dat iets plasma fysisch technisch niet werkt: Ok. Maar dat die TV hoorbaar op 1m zoemt (ook op 3m trouwens): Niet ok en niet meer van deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Paar weken geleden de TX-P 37 X25 gekocht. Had ook wel fullhd willen hebben maar met een kleine (20m2) woonkamer zou de tv gewoon te groot worden. 516 incl verzenden voor betaald. Heel tevreden met dit toestel, geen geluiden of ander gezeik. Mocht iemand ook dit toestel overwegen en aan de muur willen hangen zorg dan dat je van die 90graden hdmi verloopjes heb liggen. De uitgangen in het toestel wijzen namelijk recht naar achteren. Enige wat me wat tijd heeft gekost was mijn htpc die een overscan beeld gaf. Tv op "16:9 scan=nee" gezet was de oplossing. Sinds kort een ci+ cam erin, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Dat is volgens mij met alle Panasonic toestellen. Ik heb er nog geen 1 gezien.

Ik heb net voor het WK een 37x20 gekocht voor mijn ouders. Ze wilden net als jij max 37" en waren eigenlijk overtuigd van een Philips 37", terwijl ze in de winkel waar ze hem kochten, de tv's niet eens aanstonden. De verkoper zat uitvoerig te vertellen hoe geweldig het beeld was. Uiteindelijk heb ik gezegd; koop de 37x20 op mijn risico. Als hij echt niet bevalt, koop ik hem over en kunnen jullie alsnog een andere tv halen.

Ze bedanken me nog wekelijks dat ik die tv voor ze heb aangeschaft _O_. De X25 was slecht leverbaar en die had ook 768 beeldlijnen. Niet verkeerd natuurlijk, maar de 37x20 had precies 720 beeldlijnen. En aangezien ze bijna alleen maar digitale tv kijken, wat uitgezonden wordt op 720p, hoeft de tv zelf niet te schalen en dergelijke. Iets wat het beeld alleen maar ten goede komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:40

elsinga

=8-)

pdavie2311 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:28:
Hey,

Zijn net terug van paar daagjes weg...Bij de HD zenders heb ik geen volledig beeld?
Sbs6, Net5..Snap het niet,eerder was dit niet zo..Sbs nu net wel weer volledig, alleen Net5 wil maar niet...
Heb niet met instellingen gerommeld en heb gewoon nog 16:9 instelling met 16:9 aan staan zoals hij altijd stond? Hoe kan dit? Iemand weet wat te doen? Thanx...
HD zender zenden altijd in 16:9 uit en bij HD zenders kun je niet meer zelf het beeld uitrekken. En de niet-16:9 programma;s worden dan getoond met balken aan de zijkant. Alternatief: de SD variant gebruiken. Anders moet je gewoon wachten op de wel-16:9 programma's.

Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
Gisteren mij G20 ES opgehaald bij Foto Klein te Zeist. Zeer tevreden over de zaak. Verkoper wist waar hij het over had. Prijs was ook mooi, onder de 900 en 1 jr extra garantie bovenop de 2 jr van panasonic. Dat 3e jr is trouwens standaard dus geen gevolg van strakke onderhabdeling ;)

Tevens een Panasonic homecinemaset aangeschaft, de BTX 77 en een mediaspeler AC Ryan.

Installatie van de TV ging uitstekend. Net zoals velen staat ie bij mij op THX en heb er verder niets aan gedaan. Installatie van de homecinemset was ook kinderlijk eenvoudig, idem mediaspeler. Het geluid van de TV is mwah. Films en goede series laat ik vbia de homecinemaset lopen
Alles was eigenlijk plug and play. Heb nog geen firmware gedownload. Vraag me af of ik dat zal doen, daar alles prima werkt.

De CI set van Ziggo gaf alleen wat toestanden. Na 3 telefoontjes en bijelkaar 4 uur werkte die eindelijk. Gelukkig heeft Ziggo nu een gratis nummer.

Al met al ontzettend blij met de aanschaf. Zeer mooi allemaal. Ik kom van een 100 hz breedbeeld van 70 cm, dus dit is een openbaring :P :9

Heb nog wel een vraag. Ik heb nu 3 afstandbedieningen en dat is rijkelijk veel. Ben nog aan het uitvogelen of ik de afstandsbediening van de TV en homecinema tot 1 kan krijgen qua funties.
Heeft er iemand ervaring met de Logitech harmony afstandsbedieningen??? Schijnt goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

Layumi schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 15:21:
[...]
Heb nog wel een vraag. Ik heb nu 3 afstandbedieningen en dat is rijkelijk veel. Ben nog aan het uitvogelen of ik de afstandsbediening van de TV en homecinema tot 1 kan krijgen qua funties.
Heeft er iemand ervaring met de Logitech harmony afstandsbedieningen??? Schijnt goed te werken.
Gefeliciteerd met je aankoop. Ik heb een Logitech Harmony One en ben er erg tevreden over. Als je meer moet bedienen dan enkel de TV dan is dat ding eigenlijk een "must".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atomsk schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 14:06:
[...]

Dat is ws. ook de hoofdoorzaak waarom sommigen het wel horen en anderen niet. Met een beetje hardhorendheid neem je het niet waar natuurlijk. Opstelling zal ook wat uitmaken. Een ander punt is dat sommigen het testen door op een willekeurig moment naar de tv te lopen en en dan even te luisteren. Groot kans dat er dan alleen wat doorsnee beelden op tv zijn, waardoor de totale "schermverlichting" op 60% max zit of zo. Nee, dan hoor je niks.

Wat je moet doen is zorgen dat je een (bijna) volledig wit beeld hebt, het beeld vasthouden met de AB en dán eens gaan luisteren. Bijv. op Ned.1 zie je regelmatig van die leaders/promo's met volledig witte achtergrond langskomen. Dan hoor je het echt wel lijkt mij.

Een plasma trekt meer stroom naarmate er meer licht uitgezonden moet worden. Bij een volledig wit scherm (en als de helderheidsinstelling op normale waardes staat) lopen er dus grote stromen door de elektronica. Wat er nu gebeurt (lijkt mij) is dat de componenten van veel Panasonic plasma's dit maar net aankunnen en daardoor gaan zoemen. Ik hoor dit dus ook op m'n P50G20 en het is af en toe best irritant.
Bij mij is het zo dat de dealer langs is geweest en mij gelijk geeft. Ik heb het zelfs zwart op wit staan. Overigens is het nu zo dat bij mijn 3e exemplaar ik twee soorten buzz hoor een bijna constant ook bij zwarte beelden en en een die wisselt naar gelang de helderheid van het beeld. Ik ben nu dus slechter af.

De plaats waar de tv staat maakt overigens niets uit. De stekker omdraaien had ik al geprobeerd inclusief wel of geen geaard stopcontact of zelfs een andere kabel. Allemaal geen enkel effect. Het zit dus echt bij de tv zelf.

En inderdaad probeer het eens bij constante beelden. Je kan dit eens gebruiken: http://www.eaprogramming..../files/BreakIn_Images.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harmony afstandsbedieningen zijn zeer aan te raden. heb zelf de one. geweldig ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuwie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:36
Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 17:34:
harmony afstandsbedieningen zijn zeer aan te raden. heb zelf de one. geweldig ding.
Ben het met je eens ,maar helaas komt de PX-P42V20 niet voor in hun database. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan pak je toch een ander Panasonic-model (dat qua features redelijk overeen komt)? Panasonic heeft echt wel dezelfde codes in de AB geprogrammeerd voor de V20/VT20/G20/S20 en waarschijnlijk ook de modellen van vorig jaar. De knoppen die je veel gebruikt zoals zappen, zenderkeuze, inputkeuze en volume gebruiken voor al die modellen dezelfde codes, daarvoor durf ik m'n handen in het vuur te steken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuwie schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 22:08:
[...]

Ben het met je eens ,maar helaas komt de PX-P42V20 niet voor in hun database. :/
ik heb de 50V20, maar heb als apparaat "PanasonicTX-P50U20E" geselecteerd, en daarmee kan ik alles bedienen. hoop je geholpen te hebben.

ik weet eerlijk gezegd niet waarom ik de U heb ingevoerd want ik weet vrij zeker dat ik de V heb ingevoerd maar dat zou wel die auto correctie van die Logitech software zijn. maar je moet maar eens proberen de P42U20 in te voeren in die software kijken of het dan wel lukt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuwie
  • Registratie: April 2010
Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 00:32:
[...]

ik heb de 50V20, maar heb als apparaat "PanasonicTX-P50U20E" geselecteerd, en daarmee kan ik alles bedienen. hoop je geholpen te hebben.

ik weet eerlijk gezegd niet waarom ik de U heb ingevoerd want ik weet vrij zeker dat ik de V heb ingevoerd maar dat zou wel die auto correctie van die Logitech software zijn. maar je moet maar eens proberen de P42U20 in te voeren in die software kijken of het dan wel lukt :).
Momenteel staat mijn oude tv er nog in de PH-42PZ85 veel zal wel overeen komen .
Morgen krijg ik de tv binnen en zal ik het uittesten bedankt voor de tip. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag middag mijn 2 3D blu-rays van
Panasonic ontvangen, en meteen Ice Age3(D) gekeken,

en echt mensen, wat is dat een genot! echt super mooi effect, totaal geen last van hoofdpijn of andere grappen, heb echt genoten van die film, moest het gewoon ff kwijt :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

IMHO ook DE film om in 3D te zien !! Snap echt niet waarom iedereen Avatar zit te roepen elke keer... die film is TE beperkt voor 3D vind ik :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 15:42
Stuwie schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 22:08:
[...]

Hmm, ik heb zelf net een nieuwe plasma gekocht (de V20, 42 inch) en kon gewoon mijn harmony one programeren met precies dit type televisie. Bij mij stond ie er gewoon tussen. Overigens, de oude tv was ook een panasonic plasma (PX-37 nogwat, goedkoop model met maar één HDMI aansluiting), en in principe werkte de afstandsbediening meteen. Ik heb alleen de extra HDMI ingangen geprogrammeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technics SA-DA8
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-09 00:01
Grrrrrene schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 22:16:
Dan pak je toch een ander Panasonic-model (dat qua features redelijk overeen komt)? Panasonic heeft echt wel dezelfde codes in de AB geprogrammeerd voor de V20/VT20/G20/S20 en waarschijnlijk ook de modellen van vorig jaar. De knoppen die je veel gebruikt zoals zappen, zenderkeuze, inputkeuze en volume gebruiken voor al die modellen dezelfde codes, daarvoor durf ik m'n handen in het vuur te steken ;)
Helemaal mee eens ;)
En sterker nog...zelfs de Quintrix beeldbuis modellen van 10 jaar terug hebben dezelfde codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch jammer dat deze niet bekend waren dat ze er snel aankwamen bij de shops..

maar ach ik ben toch blij met de VT20, en ik denk dat deze 2 vergelijkbaar zijn met de G20 + 3D functie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De naam suggereert inderdaad dat het een G20 + 3D is, maar dit was te verwachten: 3D werd bewust alleen bij de topmodellen van de fabrikanten geïntroduceerd en nu de early adopters al een 3D-televisie hebben gekocht, wordt het tijd om modellen "voor de massa" te introduceren.

Wel apart dat Panasonic ineens is afgestapd van het "2D naar 3D conversie is een gimmick" principe, want dat hebben ze stellig beweerd toen bekend werd dat de VT20 dit niet kon. Zouden ze daarop zoveel commentaar hebben gekregen of is de doelgroep van de GT20 een andere dan voor de VT20 en willen zij die functie juist wel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh011265
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-05-2023
Wordt eind augustus verwacht, is snel!
Is dit ook in europa het geval?

Als je de adviesprijzen bekijkt, heb je voor niet zoveel meer (paar honderd dollar) reeds VT20, wat me een betere keuze lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sh011265 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:25:
Wordt eind augustus verwacht, is snel!
Is dit ook in europa het geval?

Als je de adviesprijzen bekijkt, heb je voor niet zoveel meer (paar honderd dollar) reeds VT20, wat me een betere keuze lijkt.
Tsja, de adviesprijzen... Daarin scheelt het alsnog zo'n 500 dollar, maar er zijn al genoeg mensen die de VT20 voor 2k of minder meen aar huis hebben genomen. Zal met de GT20 vast ook wel gebeuren, dus die kan een mooie concurrent voor de Samsung PS*C7700-serie worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas zijn de specs en exacte afbeeldingen nog niet te vinden op www.panasonic.com Zouden er volgens het persbericht al op moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opzich wel jammer dat in deVT20 geen 2d-3d conversie zit, maar aan de andere kant moet ik eerlijk zeggen, ik mis het totaal niet, en ben het dus wel mee eens , dat het een gimmick is,

ik heb met tv kijken echt nog nooit zoiets gehad van, tja jammer dat ik dit niet ff kan om switchen, tuurlijk als je het wel hebt is het vast en zeker lachen, maar een must zeker niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op zich wel vreemd dat de GT25 (GT20 in Europa) een "betere" tv gaat worden dan de VT25 (VT20 in Europa). het gaat dus om dezelfde tv's maar met het voordeel dat de GT 2D naar 3D kan converseren. enige logica dat ze hem zo genoemd hebben is dat hij goedkoper is (maar dat komt enkel vanwege het gebrek aan brilletjes).

vraag me trouwens af of de VT20 niet ook de benodigde hardware aan boord heeft om ook te kunnen converseren. dat het geactiveerd kan worden door middel van een firmware update.

EDIT:
overigens ben ik meer benieuwd naar de TH-P50ZT20E. hoop dat hij uitkomt. in deze thread wordt er gespeculeerd dat hij:
There is rumour they will be anouncing Z1 replacement which could be called ZT20? this model will have all the features of the current VT20 however it's been rumoured that it will have a slightly better AR filter which could mean even deeper blacks then VT20, will also have improved video processors/scalers in essence it will have more Kuro tech and it will be 8.8mm/half inch thick with a possible stealth black metal finish!

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:32:
op zich wel vreemd dat de GT25 (GT20 in Europa) een "betere" tv gaat worden dan de VT25 (VT20 in Europa). het gaat dus om dezelfde tv's maar met het voordeel dat de GT 2D naar 3D kan converseren. enige logica dat ze hem zo genoemd hebben is dat hij goedkoper is (maar dat komt enkel vanwege het gebrek aan brilletjes).

vraag me trouwens af of de VT20 niet ook de benodigde hardware aan boord heeft om ook te kunnen converseren. dat het geactiveerd kan worden door middel van een firmware update.

EDIT:
overigens ben ik meer benieuwd naar de TH-P50ZT20E. hoop dat hij uitkomt. in deze thread wordt er gespeculeerd dat hij:
[...]
vooral de kleur ' stealth black' klinkt erg ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Ik hoop dat er dan ook een Z20 komt. Dus zonder dat 3D gedoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technics SA-DA8
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-09 00:01
Grrrrrene schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:32:
[...]

Tsja, de adviesprijzen... Daarin scheelt het alsnog zo'n 500 dollar, maar er zijn al genoeg mensen die de VT20 voor 2k of minder meen aar huis hebben genomen. Zal met de GT20 vast ook wel gebeuren, dus die kan een mooie concurrent voor de Samsung PS*C7700-serie worden :)
Vind 't wel wat minder dat de panasonic VT modellen niet zo dun zijn terwijl de samsung 3D plasma's wel extreem dun zijn,vergelijkbaar met de Z serie van panasonic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Nu online
Allemaal leuk en aardig dat 3D gedoe... Zolang nog niet alles in HD is, duurt 3D nog wel even. Persoonlijk ga ik echt niet met een brilletje op TV kijken. leuk als je 8 man visite hebt en maar 4 brillekes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:21
Layumi schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:07:
Allemaal leuk en aardig dat 3D gedoe... Zolang nog niet alles in HD is, duurt 3D nog wel even. Persoonlijk ga ik echt niet met een brilletje op TV kijken. leuk als je 8 man visite hebt en maar 4 brillekes...
Het is ook een extra feature bovenop de normale. Er zal komend jaar genoeg te krijgen zijn in 3D. En wanneer ga je nou televisie kijken als je 8 man visite hebt :P

Niet dat ik nou zo'n 3D fan ben, maar ik snap de gedachte wel. Ik kijk sowieso praktisch nooit TV, maar als ik een film kijk moet het wel in goede kwaliteit zijn. Daarom Panasonic :)

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
virtualJac schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 08:06:
[...]

Het is ook een extra feature bovenop de normale. Er zal komend jaar genoeg te krijgen zijn in 3D. En wanneer ga je nou televisie kijken als je 8 man visite hebt :P

Niet dat ik nou zo'n 3D fan ben, maar ik snap de gedachte wel. Ik kijk sowieso praktisch nooit TV, maar als ik een film kijk moet het wel in goede kwaliteit zijn. Daarom Panasonic :)
Als ik 8 man op visite heb ga ik inderdaad echt geen tv kijken. En als je geen brilletjes hebt voor 8 man en je wil toch film kijken, dan kijk je toch 2D? Ik zie het probleem niet. Het valt me op dat de anti-3D mensen net doen alsof je 24/7 die bril op moet. Voor mij zou het een leuke extra zijn om eens per maand o.i.d. een 3D-film te kijken met m'n vriendin. De rest hoeft van mij niet in 3D, ik wil de optie alleen hebben om 3D-content af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Technics SA-DA8 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:41:
[...]

Vind 't wel wat minder dat de panasonic VT modellen niet zo dun zijn terwijl de samsung 3D plasma's wel extreem dun zijn,vergelijkbaar met de Z serie van panasonic
Daarom hoop ik echt dat er een Z20 (of ZT20) met een ander design komt.
Zal wel flink stuk duurder worden maar een mooie upgrade van mijn huidige 46G10 naar bijv. 50Z20 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-10 21:33
Vind het alleen jammer dat de VT20 niet in een 46" variant beschikbaar is. Bij mij thuis is 46" het maximale qua indeling en af en toe een 3D filmpje kijken is wel leuk zoals Grrrrrene terecht zegt.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:32:

EDIT:
[...]
hoezo een ''betere'' de kans is groter dat het gewoon een G20 met 3D functie is, en dan is de VT nog altijd beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:20:
[...]

hoezo een ''betere'' de kans is groter dat het gewoon een G20 met 3D functie is, en dan is de VT nog altijd beter..
Nee de GT25 zal waarschijnlijk hetzelfde paneel krijgen als de V serie.
Die is dus beter dan de G serie nu heeft.
Waarschijnlijk maakt Panasonic bij de Viera GT25 gebruik van het nieuwe Infinite Black Pro-plasmapaneel uit de Viera VT20, aangezien in het persbericht gesproken wordt over 'nieuwe fosfors'. Volgens Panasonic zijn de sneller uitdovende fosfors noodzakelijk voor de weergave van 3d-content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 07:52
Volgens mij was dat een amerikaans persbericht en krijgen we weer de verwarring over de 20 en 25 typenummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amerikaans, amerikaans. het gaat gewoon over de GT25 die momenteel alleen in Amerika uitgebracht wordt. het wordt in Europa gewoon een GT20.

paneel van de GT25/GT20 lijkt me gewoon rechtstreeks uit de VT20 overgenomen. Zelfde tv dus alleen verschilt het design misschien. daar heb ik nog niks over gelezen. iemand anders wel?

EDIT: weet trouwens niet wat de adviesprijzen van Panasonic in Amerika zijn maar als de adviesprijs van de 50"GT25 zonder brillen zo'n 2100 dollar is en van de VT25, laten we zeggen, 2600 dollar dan snijdt Panasonic zichzelf aardig in de vingers. brillen lijken me niet duurder te worden dan 150 dollar per stuk dus 2100 + 2x150 = 2400 dollar.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2010 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof best dat het momenteel alleen amerikaans is hoor. Maar zoals bij de 2009 reeks was er een G10 en later een G15 model. Toen is de G15 ook al sneller in amerika gekomen. Kans is groot dat de G25 zen weg ook naar hier vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03-2020
ik hoop dat de GT20 wel het design van de G20 meekrijgt en niet van de VT20, vind ik persoonlijk mooier.
Hij moet ook leverbaar zijn over 4 weken, dan ga ik namelijk over naar me nieuwe huis :P

Moet trouwens zeggen dat ik de VT20 nog niet echt vind dalen in prijs...

[ Voor 16% gewijzigd door -Magnat- op 18-08-2010 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Magnat- schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:44:
ik hoop dat de GT20 wel het design van de G20 meekrijgt en niet van de VT20, vind ik persoonlijk mooier.
Hij moet ook leverbaar zijn over 4 weken, dan ga ik namelijk over naar me nieuwe huis :P

Moet trouwens zeggen dat ik de VT20 nog niet echt vind dalen in prijs...
Ik hoop dat de GT20 eindelijk weer een normale bezel heeft. Dus mat zwart. Of eventueel metalic mat zwart. Al dat glanzende is wel een beetje te langzamerhand.

• canth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 15:42
Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:52:
[...]

Ik hoop dat de GT20 eindelijk weer een normale bezel heeft. Dus mat zwart. Of eventueel metalic mat zwart. Al dat glanzende is wel een beetje te langzamerhand.
Daarom heb ik ook een V20 gekocht, geen glanzende lijst. Qua specs was ik net zo goed uit geweest met een G20, maar ik vond de V20 echt VEEL mooier. Het is alleen jammer dat het een optie van 400 euro is, die matte kleur 8)7

Verwijderd

Ik ging gisteren langs naar de MM om de 46C7700 te bestellen maar na het zien van de Pana V20 ben ik nu in dubio. Ik las op AV forum dat de V25 komt maar ik begrijp dat het dus gelijk moet zijn aan de V20 in Europa. Alleen hier komt het: V20 vind ik spuuglelijk. Waar de Samsung 2cm dik is is deze nog altijd een design van 10 jaar terug. VT20 is al wat strakker maar ik snap niet waarom deze 500 euro duurder moet zijn.
Is de VT20 zo veel beter dan de V20?

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Heb je wel het topic gelezen en naar de specs gekeken? :P

De VT20 is het paradepaardje van Panasonic: snellere fosfors, 3D-functie, 3D-brillen meegeleverd. Het is niet zo vreemd dat een fabrikant daar hogere prijzen voor rekent dan voor het op één na beste model zonder 3D.

Overigens is hij voor €1900 te koop (toch? zoek zelf maar even in dit topic ;) ) wat het verschil veel kleiner maakt dan €500.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• DeeJee

DeeJee

Dus...

canth schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:13:
[...]

Daarom heb ik ook een V20 gekocht, geen glanzende lijst. Qua specs was ik net zo goed uit geweest met een G20, maar ik vond de V20 echt VEEL mooier. Het is alleen jammer dat het een optie van 400 euro is, die matte kleur 8)7
Die V20 heeft toch betere specs dan de G20?

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:29
DeeJee schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:18:
Die V20 heeft toch betere specs dan de G20?
Valt wel mee. Met name het antireflectiefilter is beter en 24p weergave wordt op 96Hz gedaan. Verder zijn ze redelijk gelijk zover ik weet.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Verwijderd

snap ook echt niet waarom panasonic niet investeert in het design. ze hoeven van mij niet 2 cm dik te zijn, maar nu zijn ze gewoon lomp groot. ik heb serieus nog nooit iemand gehoord die zei: "wooow wat een mooi design" terwijl bij Samsung's is dat vrijwel het eerste wat ze zeggen.

een tv moet naar mijn mening mooi zijn wanneer deze aan of uit staat. ik bedoel het komt toch 9/10 keer in de woonkamer te staan.

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Luuk1983 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:25:
[...]

Valt wel mee. Met name het antireflectiefilter is beter en 24p weergave wordt op 96Hz gedaan. Verder zijn ze redelijk gelijk zover ik weet.
Er zit een ander paneel in volgens mij. Eentje met infinity black.

• Luuk1983
DeeJee schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:42:
[...]

Er zit een ander paneel in volgens mij. Eentje met infinity black.
G20 = Infinit black
V20 = Infinit black Pro

En dat is dus het anti-reflectiefilter ;) De V20 kan daardoor in lichte omgevingen betere zwartwaardes halen dan de G20. Echter, als je weinig licht hebt, bijvoorbeeld als je in het donker een film gaat kijken, dan zijn de zwartwaardes gelijk. De panelen zijn zover ik weet verder ook gewoon gelijk aan elkaar.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• henrid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-08 20:56
Er zijn maar weinig verschillen tussen de V20 en G20. Misschien dat je het verschil in kleur/zwart ziet als je ze naast elkaar zet. Verder zijn dat: de sat-tuner, pip, 2.1 geluid, en het design natuurlijk. Dat laatste is vooral waarom ik de V20 genomen heb, want dat lijkt tenminste ergens op. Zorg dat je hem wel voor 1600-1650 krijgt (50") want dan komt ie tenminste in de buurt van de adviesprijs van de G20, want veel meerwaarde heeft ie verder niet. 3D begin ik niet aan zolang het niet zonder bril kan.

• Buck Naked
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-03 17:33
Luuk1983 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:49:
[...]

G20 = Infinit black
V20 = Infinit black Pro

En dat is dus het anti-reflectiefilter ;) De V20 kan daardoor in lichte omgevingen betere zwartwaardes halen dan de G20. Echter, als je weinig licht hebt, bijvoorbeeld als je in het donker een film gaat kijken, dan zijn de zwartwaardes gelijk. De panelen zijn zover ik weet verder ook gewoon gelijk aan elkaar.
Jij bent serieus hele foute informatie aan het verspreiden. De zwartwaarden van de V20 zijn gelijk aan de zwartwaarden van de VT20 namelijk 0,009cd/m2 (mijn gecalibreerde VT20 haalt overigens 0,0086cd/m2) terwijl de G20 blijft steken op zo'n 0,02cd/m2. De zwartwaarden op de V20 en VT20 zijn dus stukken beter dan op de G20.

Het enige waar de VT20 zich onderscheidt van de V20 is een snellere phosphor decay (minder phosphor lag) en 3D support. Voor de rest zijn beide TV's hetzelfde.

Verwijderd

Ik was er eindelijk uit...het zou de V20E worden.
Nu komt ook de GT20 misschien. :? Weet iemand al of dit zeker is en zo ja of het verstandig is om daarop te wachten?

Ik krijg vandaag daarnaast een voorstel van koopjeskampioen voor de V20E + Sony 32EX500 + Vogel 8345.
Nog iemand tip waar ik nog meer een goede prijs kan krijgen?

ThankS _/-\o_

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:09:
Ik was er eindelijk uit...het zou de V20E worden.
Nu komt ook de GT20 misschien. :? Weet iemand al of dit zeker is en zo ja of het verstandig is om daarop te wachten?
Tja zo blijf je natuurlijk wachten. Er komt altijd wel weer iets nieuws/beters aan.
Maak voor jezelf op of je de genoemde features graag wil hebben en of je daar op wil wachten. Je weet niet hoelang en voor welke prijs.

• Layumi
  • Nu online
Ik heb de CI module van Ziggo achter in mn G20. Als ik de TV aanzet, krijg ik eerst verschillende schermen te zien. Gedecodeerd kanaal, dan nog een scherm daarna gedecodeerd kanaal en dan eindelijk beeld.
Vraag: Kan dat aan de instelling van de TV liggen??8

• Wouter Rebel
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 18:10
Layumi schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:58:
Ik heb de CI module van Ziggo achter in mn G20. Als ik de TV aanzet, krijg ik eerst verschillende schermen te zien. Gedecodeerd kanaal, dan nog een scherm daarna gedecodeerd kanaal en dan eindelijk beeld.
Vraag: Kan dat aan de instelling van de TV liggen??8
Nee, dit ligt niet aan de tv. Dit ligt aan de CI+ module is het is een normaal verschijnsel.

• king_dude
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Hoi allen, ik heb een 46g20es aangeschaft (nog 3 weken wachten) en wil hem zo strak mogelijk aan de muur hangen.

Mij is geadviseerd
1 Vogels VFW040
2 Koning tvs-kn-fsb010B kan tot 64" tv's dragen en ingebouwde waterpas
3 Vogels EFW8305 Superplat

de smalste is optie 3 (4,2 cm). Weten jullie of het nog smaller kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

king_dude schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 23:18:
Hoi allen, ik heb een 46g20es aangeschaft (nog 3 weken wachten) en wil hem zo strak mogelijk aan de muur hangen.

Mij is geadviseerd
1 Vogels VFW040
2 Koning tvs-kn-fsb010B kan tot 64" tv's dragen en ingebouwde waterpas
3 Vogels EFW8305 Superplat

de smalste is optie 3 (4,2 cm). Weten jullie of het nog smaller kan?
Zie wel dat je je kabels nog wel wegkrijgt. Een HDMI-hoek tussenstuk heeft ook nog plaats nodig he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:44

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

king_dude schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 23:18:
Tsja, wie wil dat niet... Hou wel rekening met de kabels (HDMI en 230V in ieder geval) die achter uit de TV komen en best veel ruimte nodig hebben. Een haaks verloopje voor HDMI is in ieder geval aan te raden, tenzij je de side connector gebruikt (maar dan is je strakke design ook meteen weer helemaal weg).

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_dude
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Bedankt, en met welke ophanging hebben jullie dit gedaan en wat is de afstand tot de muur ongeveer met haakse HDMI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla

Joepla

king_dude schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 07:56:
Bedankt, en met welke ophanging hebben jullie dit gedaan en wat is de afstand tot de muur ongeveer met haakse HDMI?
Ik heb een universele (maar zeer degelijke) beugel van een paar tientjes, er is 8 cm tussen muur en TV. Heb een matzwart gespoten aluminium beugel gemaakt die de kabelzooi (en niet zo heel mooie beugel natuurlijk) verbergt.

Haakse HDMI heeft ongeveer 3 cm nodig denk ik. Was bij mij niet DE oplossing, want heb ook nog een scart en kabeltjes van de Wii die meer ruimte vereisen.

Tsja, mijn oude CRT hield 60 cm vanaf de muur pas op, ik ben best tevreden nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even wat vragen aan de bezitters van de G20/V20/VT20, ik heb zelf de VT20 en ben er op de meeste punten erg tevreden over.
een paar zaken, ben benieuwd of meer bezitters dit ervaren en of dit te verhelpen is.

Wanneer ik mn PS3 gebruik past het beeld niet helemaal met de meeste instellingen (Normaal, Spel, Pro), de buitenste +/- cm verdwijnt buiten beeld. Als ik switch naar THX wordt het beeld wel precies passend. Dit zal wel een setting zijn, weet niet welke.

Ik gebruik de CI+ module met Ziggo, dit lijkt een zeer kritisch systeem, heb mn splitter er al tussen uit moeten halen omdat het beeld erg stoort, dit was niet nodig met de Humax decoder ertussen.
Als ik mn Xtreamer alleen al aan heb staan dan stoort de tuner ook al behoorlijk. Ik moet voor TV kijken dus alle apparatuur op de andere inputs uitzetten voor het beste beeld. Dit vindt ik niet kunnen anno 2010.. is dit exemplarisch of heeft iedereen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:55:
Wanneer ik mn PS3 gebruik past het beeld niet helemaal met de meeste instellingen (Normaal, Spel, Pro), de buitenste +/- cm verdwijnt buiten beeld. Als ik switch naar THX wordt het beeld wel precies passend. Dit zal wel een setting zijn, weet niet welke.
Overscan staat aan.....Instellingen, overige instellingen
Bij THX is die optie niet aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
even wat vragen aan de bezitters van de G20/V20/VT20, ik heb zelf de VT20 en ben er op de meeste punten erg tevreden over.
een paar zaken, ben benieuwd of meer bezitters dit ervaren en of dit te verhelpen is.

Ik gebruik de CI+ module met Ziggo, dit lijkt een zeer kritisch systeem, heb mn splitter er al tussen uit moeten halen omdat het beeld erg stoort, dit was niet nodig met de Humax decoder ertussen.
Als ik mn Xtreamer alleen al aan heb staan dan stoort de tuner ook al behoorlijk. Ik moet voor TV kijken dus alle apparatuur op de andere inputs uitzetten voor het beste beeld. Dit vindt ik niet kunnen anno 2010.. is dit exemplarisch of heeft iedereen hier last van?
De instelling is 16:9 beeldscan. Ik weet zo niet precies waar deze zit, maar dat kan je vast wel in de handleiding vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P50V20 voor € 1379,36 bij bobshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:41:
snap ook echt niet waarom panasonic niet investeert in het design. ze hoeven van mij niet 2 cm dik te zijn, maar nu zijn ze gewoon lomp groot. ik heb serieus nog nooit iemand gehoord die zei: "wooow wat een mooi design" terwijl bij Samsung's is dat vrijwel het eerste wat ze zeggen.

een tv moet naar mijn mening mooi zijn wanneer deze aan of uit staat. ik bedoel het komt toch 9/10 keer in de woonkamer te staan.
Ik vind het ook vreemd dat Panasonic zeker de laatste paar jaar ver achter blijft qua design. Afgezien van de V20 en dat ene Z model zien ze er plastic-achtig uit. De kleuren zijn ook niet alles. Er is zelfs een LCD toestel in het paars! Wie koopt zoiets nu. Heel jammer dus omdat met name de Plasma's de beste ter wereld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
WAT een prijs, baal er erg van dat ik nu dat geld even niet KAN missen. Ik hoop dat deze prijs blijft, dan heb ik binnen 2 maanden een 50V20 in huis :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Dat is goedkoper dan de 42V20 die ze ook verkopen. Kansje dus dat het een fout op de site is. Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kh65
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08 12:41
Leuke prijs hoor, maar let op met die BobShop.
Er zijn veel slechte ervaringen met die Internet Winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Het klinkt ook te mooi om waar te zijn, maargoed, de prijzen worden al aantrekkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Nu online

Ik heb geen PS3 maar een Wii. Heb nergens last van. Heb beeld op auto gezet en dat doet t prima. Ik heb alles op THX staan.
Ik heb ook een Ziggo CI+. Deze stoort totaal niet. Ik heb geen Xtreamer maar een AC Ryan. Die staat op HDMI2 en met een optische naar mn homecinema. Werkt prima en totaal geen storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
Gizz schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:24:
Dat is goedkoper dan de 42V20 die ze ook verkopen. Kansje dus dat het een fout op de site is. Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk :)
En goedkoper dan de 50G20, plus meer dan 1200 Euro goedkoper dan de 50VT20, snel toeslaan voor wie hem hebben wil, want als dit geen foutje is... Ik weet alleen niet of ik het zelf zou doen ivm de webwinkel en Panasonic garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja lijkt me ook maar je kunt natuurlijk altijd proberen. bobshop en scheer en foppen werken samen en scheer en foppen heeft destijds de VT20 voor 1950 als "actieprijs" (of het was gewoon een fout) op hun site gezet. ook die werden gewoon allemaal voor die prijs verkocht. dus wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overscan uitgezet, PS3 beeld past weer 100% Thanks voor de tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:18:
ja lijkt me ook maar je kunt natuurlijk altijd proberen. bobshop en scheer en foppen werken samen en scheer en foppen heeft destijds de VT20 voor 1950 als "actieprijs" (of het was gewoon een fout) op hun site gezet. ook die werden gewoon allemaal voor die prijs verkocht. dus wie weet.
Als ik naar de prijs op Bobshop kijk staat er gewoon 1899 voor de 50 inch V20.

Bobshop = van Scheer en Foppen. Net als de Internetshop.nl en nog een paar webshops.(digideals.nl).
Kijk maar eens naar de KvK gegevens of de adresgegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Heb de mijne ook bij Bobshop weg en werd gewoon bezorgd door een vrachtwagen van Scheer en Foppen..Goede service en komen afspraken na..Kun je wel kopen naar mijn idee hoor..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
HoppyF schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 18:00:
[...]
Als ik naar de prijs op Bobshop kijk staat er gewoon 1899 voor de 50 inch V20.
Foutje intussen verbeterd, of was een actie van een paar uur; wie zijn de gelukkigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die hem besteld heeft? prijs is inderdaad weer op het oude peil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gizz schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:17:
Heb je wel het topic gelezen en naar de specs gekeken? :P

De VT20 is het paradepaardje van Panasonic: snellere fosfors, 3D-functie, 3D-brillen meegeleverd. Het is niet zo vreemd dat een fabrikant daar hogere prijzen voor rekent dan voor het op één na beste model zonder 3D.

Overigens is hij voor €1900 te koop (toch? zoek zelf maar even in dit topic ;) ) wat het verschil veel kleiner maakt dan €500.
Kun je niet ff vertellen waar het 1900 Euro kost ipv dat ik 200 paginas moet doornemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foka in rotterdam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamme23
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-05-2024
even wat vragen aan de bezitters van de G20/V20/VT20
<knip>
Ik heb een G20 en een losse UPC mediabox voor digitale TV. Dat ding is ook ontzettend kritisch. Heb hem nu direct een 3-weg splitter in de meterkast, waarbij er een uitgang naar het kabelmodem gaat, een uitgang naar de mediabox (in de woonkamer) en een uitgang naar de antenneversterker (in de meterkast). Vanuit de meterkast loopt een tweede COAX voor de analoge TV naar een splitter die TV en radio schijdt. Verder staat er een PS3 (HDMI), een DVD home theater (SCART) en een Eminent 7080 (HDMI) (en de UPC media box (HDMI en SCART tegelijk)). Als al die apparaten tegelijk aanstaan heb ik nog steeds geen last van de inputs.

Wat misschien nog kan helpen is het aarden van je splitter. Dat deed hier ook wonderen. Ik had de COAX direct van de meterkast naar de woonkamer laten lopen, daar een splitter direct op de mediabox en daarna de antenneversterker en weer COAX terug naar de meterkast (voor TV boven). Het werkte, maar de kwaliteit van het beeld boven was waardeloos. In de huidige configuratie is het gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAT-1962
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-05-2011
[b][message=34532442,noline]

Wel apart dat Panasonic ineens is afgestapd van het "2D naar 3D conversie is een gimmick" principe, want dat hebben ze stellig beweerd toen bekend werd dat de VT20 dit niet kon. Zouden ze daarop zoveel commentaar hebben gekregen of is de doelgroep van de GT20 een andere dan voor de VT20 en willen zij die functie juist wel hebben?
Ik heb de 50VT20, en hoop dat de 2D naar 3D conversie misschien later met een firmware
update ook beschikbaar word...
of kan dit niet, en is het een hardware dingetje ?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla

Joepla

RAT-1962 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:34:
[...]Ik heb de 50VT20, en hoop dat de 2D naar 3D conversie misschien later met een firmware
update ook beschikbaar word...
of kan dit niet, en is het een hardware dingetje ?!?
Beiden, software zou nog kunnen waarschijnlijk. Maar je hebt 'iets' nodig om je brilletjes te synchroniseren met het links/rechts beeld. Dat gaat met infra-rood meen ik en zal nu niet aanwezig zijn op je TV.

Ik ben niet bepaald een Trendspotter, maar het wachten is nu op de 1e slimmerik die een klein kastje maakt dat je tussen je HDMI kabel prikt, daaruit het sync signaal haalt voor de brillen en je TV laat denken dat het een gewoon 2D beeld betreft.
Volgens mij best goed mogelijk... Mits goedkoop, zal dit een enorme impact hebben op de verkoop van (nu nog) dure 3D TV's. Je Medion LCD van 5 jaar oud zou het in principe moeten kunnen weergeven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:07
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 00:16:
[...]

Zie wel dat je je kabels nog wel wegkrijgt. Een HDMI-hoek tussenstuk heeft ook nog plaats nodig he.
Niet alleen vanwege de korte afstand naar de muur. Je TV heeft ook power en communicatie met andere devices nodig. Tenzij je al nagedacht had over een EFA 8741 of iets dergelijks. Ikzelf heb een rather cheap oplossing gekozen middels een K40 kabelgoot die ik min of meer in/op mijn witte ruw gestucte muur kon wegwerken. Wanneer je je toestel op wil hangen hou er dan rekening mee dat je alleen het scherm zelf wilt zien. Elk detail wat buiten het scherm zichtbaar is zal afleiden en afbreuk doen aan de manier van bevestigen. Buiten dat; weet je wel zeker dat je het scherm zo vlak mogelijk aan de muur wilt hebben? Ik was tenminste (a.o) blij dat ik tijdens het WK voetbal mijn scherm zodanig de kamer in kon draaien (Vogels EFW 8345) dat iedereen een perfect beeld had (lange kamer waarbij het scherm aan het eind in de hoek hangt en dus uitgeschoven kan worden).

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-10 21:33
Yaksa: Ik wil de 46" G20 kopen en ophangen aan de Vogels EFW 8345. Op kieskeurig lees ik redelijke horror verhalen over de montage. Wat zijn jouw ervaringen?

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:09
Ik heb vandaag een G20 aangeschaft (eindelijk :D)

De verkoper zei me dat het echt een NL model was, maar ik zag dat er een sticker met Noorse tekst opzat :? Krijg ik hier nu problemen mee met eventuele garantie?? Want anders ga ik even bellen met de winkel...

Ik heb hem nog niet aangesloten, zit nu niet thuis en heb pas morgenavond weer tijd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 07:52
Bel gewoon even met panasonic, dan ben je helemaal zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben volgens mij bij met lezen en ik vraag me af wie dit nog meer ziet.. we hebben de 50g20 en ik heb hem staan op THX, contrast op 10, helderheid 0, kleur 30, scherpte 0 en dan 3keer uit en panel aan :). Wat ik echt niet mooi vind is de te strakke overgang in 1 kleur.Dit zie je het beste met grijze ondergronden maar nog veel beter als er bijvoorbeeld met een zaklamp wordt geschenen of de lampen van straatverlichting of een auto.
Je ziet dan echt "ringen". de input maakt niet uit (analoog, digiHD of film die ik gedownload heb). Ligt het aan de instelling ergens? Qua beeld heb ik natuurlijk al wel zitten rommelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:09
Raymond schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:06:
Bel gewoon even met panasonic, dan ben je helemaal zeker.
ah, een Noorse sticker hoeft niet perse te betekenen dat het een Noors model is? :D

Ik zal van de week wel even bellen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:31:
Ben volgens mij bij met lezen en ik vraag me af wie dit nog meer ziet.. we hebben de 50g20 en ik heb hem staan op THX, contrast op 10, helderheid 0, kleur 30, scherpte 0 en dan 3keer uit en panel aan :). Wat ik echt niet mooi vind is de te strakke overgang in 1 kleur.Dit zie je het beste met grijze ondergronden maar nog veel beter als er bijvoorbeeld met een zaklamp wordt geschenen of de lampen van straatverlichting of een auto.
Je ziet dan echt "ringen". de input maakt niet uit (analoog, digiHD of film die ik gedownload heb). Ligt het aan de instelling ergens? Qua beeld heb ik natuurlijk al wel zitten rommelen..
De fosforlaag wordt ontmaskerd door onder andere UV-licht. Hierdoor lijkt het beeld veel grijzer en komen deze dingen aan het licht, zoals jij ze hebt.

Het ligt aan jou wat je prioriteit heeft.

Ik heb het er voor over om mijn huiskamer ietwat te verduisteren als ik serieus een film bekijk, zodat ik de beste beeldkwaliteit kan ervaren van de hedendaagse televisies.

Als je elke dag en avond met veel omgevingslicht kijkt en je hebt geen zin om moeite te doen om dit te blokkeren, OF je hebt de mogelijkheid niet. Dan is een LCD tv met een mat scherm wat voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat ik goed heb verwoord wat er aan de hand is. Ik zie het namelijk ook als het donker in huis is, behalve wat sfeerverlichting in huis is er verder geen verlichting en als ik alles verduister zie je precies hetzelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla

Joepla

Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:31:
Ik zie dit ook soms, het komt voor bij zeer geleidelijke overgangen licht naar donker, of van een kleur naar een andere (bijna dezelfde) kleur. Denk aan zonsondergang, waarbij het wit/geel van de zon overgaat in oranje/bijna zwart. Je ziet dan de helderheid of kleur in stapjes veranderen, ipv in oneindig veel gradaties. Vrees dat dit een beperking is van de huidige techniek, omdat ik het bij zowel m'n sat. ontvanger als mediaplayer zie, verdenk ik de TV ervan.

Moet er ook bij zeggen dat ik dat op alle LCD's/plasma's tegenkom in meer of mindere mate. Alleen mijn oude CRT had het niet, maar die was na 60 jaar dan ook redelijk uitontwikkeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ja dat ervaar ik ook soms op mijn oude 42PX80. Dit zie ik ook bij LCD's en ik heb nog nooit een Pioneer in een thuissituatie gezien dus over die tv's kan ik niet oordelen.

Hopelijk ontwikkeld Panasonic de plasma's nog even door zodat we volgend jaar ook dit euvel enigszins opgelost zien. Ik ervaar het overigens niet als heel storend en ik geloof dat het bij animatiefilms ook minder aanwezig is (Up bijvoorbeeld).
Pagina: 1 ... 45 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV nlaten inspelen.