Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 13:35
Helemaal niks mis mee. Ook geen slechte prijs hoor. Ik betaal ook liever een tientje of wat extra voor goede service en betrouwbaarheid. Het ging mij er alleen om dat je geen herrie hoeft te schoppen voordat een verkoper iets met de prijs doet. En tegenover mijn prijs, bij de release, vind ik het gewoon nog aan de hoge kant.

Al met al ga je geen spijt krijgen van je aankoop. Gewoon het contrast wat lager houden (standaard is prima), de eerste paar uur lange tijd logo's in beeld en andere statische beelden vermijden en gewoon lekker kijken!

Ik geniet nog vaak van me TV'tje! :)

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-08 20:56
Aangezien de P50V20 in dit topic meermalen gekocht is voor 13% korting en nu voor 15% korting bij de Pricewatch staat, en de P50VT20 voor nog hogere kortingen verkocht is, vind ik die 10% wel het minste waar je bescheiden naar mag vragen (ik heb niet bijgehouden wat men hier voor de P42G20 betaald heeft, want ik richtte me op de V-serie). Er zijn winkels die uit zichzelf al een beter bod doen dan je verwacht, en de namen hiervan kun je in dit topic wel vinden. Bij dezelfde winkel (S&F) kom ik nu ook terug voor iets anders, en dan krijg je gerust dezelfde prijs als die van de goedkoopste winkel elders. Ik vond het vroeger ook "eng" om te onderhandelen, maar als je eerst huiswerk doet, redelijk weet waar je over praat en wat het elders kost, dus wat reëel is, dan is er veel mogelijk om je als klant te binden. Die module inclusief smartcard voor 65 Euro is m.i. zeker niet te duur, en ze verdienen natuurlijk ook op alle extraatjes die je aan moet schaffen (kabels etc) waarvoor je wel het gewone prijskaartje betaalt. Volgens mij is 2 jaar garantie tegenwoordig gewoon wettelijk vastgelegd. Nogmaals, ik weet niet voor welk bedrag dit model al over de toonbank gegaan is, en 947 incl. verwijderingsbijdrage (8E) is best okee, maar als een winkel praatjes verkoopt over garanties (mits NL-winkel) dan knap ik daar een beetje op af en klinkt het alsof het goedkoper had gekund :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 14:19

immetjes

HIER is BERN-E

henrid schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:58:
...
Volgens mij is 2 jaar garantie tegenwoordig gewoon wettelijk vastgelegd
...
Nee, dat is het niet. Zie mijn post hier: ruward in "[Plasma] Panasonic 2010 - X24, S24, C2..."

Ik begrijp trouwens uit eerdere posts dat Maxwell die 1 jaar garantie BOVENOP de twee jaar van Panasonic geeft. Dan kom je dus op 3 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
ruward schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:48:
[...]

Nee, dat is het niet. Zie mijn post hier: ruward in "[Plasma] Panasonic 2010 - X24, S24, C2..."

Ik begrijp trouwens uit eerdere posts dat Maxwell die 1 jaar garantie BOVENOP de twee jaar van Panasonic geeft. Dan kom je dus op 3 jaar garantie.
Okee, dan vind ik het best aardig gedaan!
En ja, ik zie steeds meer dat er standaard 2 jaar garantie gegeven wordt, dus vandaar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik heb wat rond gekeken en dit topic door gespit, en ben er al 100% zeker van volgende maand een P50VT20 te kopen, echter ben ik een beetje in de war voor de prijs,

ik hoor hier in dit topic mensen het hebben over 2000,2150,2250,2400 en de adviesprijs is natuurlijk 2599,

ik heb al gekeken bij de plaatselijke expert, en hij zei dat we wel een mooi prijsje konden maken, mja vind het ook zo wat om nu al een prijs af te spreken, en dan zul je zien dat ie tegen die tijd in de aanbieding staat,,

dus, mijn vraag, wat zijn de prijzen die jullie recent hebben betaald voor deze pracht TV, en zijn er ook mensen die de Blu-Ray 3D speler erbij hebben genomen? in een bundelprijsje ofzo? ik zat te denken dat ik misschien voor 2600 euro de tv incl 3d speler erbij kon krijgen, is dit haalbaar? of ben ik dan dom bezig?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 18:35:
hallo,
,

ik heb al gekeken bij de plaatselijke expert, en hij zei dat we wel een mooi prijsje konden maken, mja vind het ook zo wat om nu al een prijs af te spreken, en dan zul je zien dat ie tegen die tijd in de aanbieding staat,,
Zeker niet nu al een prijs afspreken als je pas volgende maand wilt kopen. Op tv-gebied zakken prijzen alleen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:37

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 18:35:
een beetje in de war voor de prijs,

ik hoor hier in dit topic mensen het hebben over 2000,2150,2250,2400 en de adviesprijs is natuurlijk 2599,
Het is maar wat je afspreekt met een winkel. Die €2000 was een tijdelijke actie van één leverancier. Koopjeskampioen.nl zit rond de €2200 (toch?) en verder is het maar wat je zelf voor elkaar krijgt. Gisteren had ik hem bij de Mediamarkt voor €2400 kunnen meenemen terwijl hij voor €2599 te koop staat.

Dus over een maand gewoon eens rondbellen of langs een paar winkels gaan en dan kiezen waar je hem aanschaft :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok thanks,

naja over een maand.. bedoel eigenlijk volgende maand, tja das dus 2-2,5 week (zodra mn salaris is gestort)

dus denk persoonlijk niet dat prijs dan al gezakt is maar goed,

en nee nu al afspreken zou idd dom wezen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-10 22:45

Deathchant

Don't intend. Do!

even ter verduidelijking....panasonic hanteert 2 jaar:
AANVULLENDE BEPALINGEN
1. Voor Plasma en LCD televisie bedraagt de garantietermijn 24 maanden.
Ik krijg van maxwell inderdaad na die 2 jaar nog 1 extra.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:03
De v20 is bij koopjes kampioen idd 1599,- als je belt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 weken geleden p50vt20 gekocht voor 2100. Wordt pas eind juli geleverd.
Weet iemand of die promotie van panasonic nog steeds geldig is (2 x 3D Blu-Rays) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de panasonic website is nog steeds de aktie pagina aanwezig, dus ik neem aan van wel,

mag ik vragen waar je hem heb gekocht? en deden ze er moeilijk over? of vrij snel die prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-09 20:08

Blaz0r

:)

Vandaag de 50vt20 gezien WOW :) Het was al een tijdje men grootste kandidaat (op papier). Maar als je het beeld in het echt ziet: geweldig. 3D is ook leuk speelgoed.

Het enige waar ik nog een beetje aan twijfel is het inspeel verhaal met plasma schermen. Ik keek nu bijvoorbeeld heel dicht bij het scherm en zag toen rechts boven in het donkere stuk van het beeld (film was 21:9) een iets lichtere rechthoek waar je af en toe het OSD ziet. Nu is dit totaal niet te zien tijdens het tv kijken (de backlight bleeding van men huidige TV zie je bijvoorbeeld beter) maar ik vraag me af hoe dat over langere tijd gaat worden.

Kan iemand me dat laatste zetje geven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:08
Blaz0r schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 22:21:
Vandaag de 50vt20 gezien WOW :) Het was al een tijdje men grootste kandidaat (op papier). Maar als je het beeld in het echt ziet: geweldig. 3D is ook leuk speelgoed.

Het enige waar ik nog een beetje aan twijfel is het inspeel verhaal met plasma schermen. Ik keek nu bijvoorbeeld heel dicht bij het scherm en zag toen rechts boven in het donkere stuk van het beeld (film was 21:9) een iets lichtere rechthoek waar je af en toe het OSD ziet. Nu is dit totaal niet te zien tijdens het tv kijken (de backlight bleeding van men huidige TV zie je bijvoorbeeld beter) maar ik vraag me af hoe dat over langere tijd gaat worden.

Kan iemand me dat laatste zetje geven? :)
Niet twijfelen maar gewoon DOEN!
Het is hier al vaak gezegd in dit topic (en ook op andere forums). Inspelen is verstandig, de eerste weken even rustig aan doen met de intensiteit. THX mode voldoet hierin prima. Wat je mogelijk gezien hebt is image retention. Als je budget het toelaat moet je deze plasma aanschaffen. Met minder budget zak je af naar de V20 of G20. Allemaal prima TV's voor een acceptabele prijs.
Ik lijk wel reclame te maken voor Panasonic maar tot nu toe ben ik erg tevreden en zie ik geen reden om dit niet door te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Hallo iedereen..ben dus net verhuisd en heb nog geen internet,dus dan maar even via myn blackberry..haha..mijn g20 hangt nu een week en sinds gister pas heb ik digitale tv via ziggo ci+
Na veel gezeur met ziggo en gister panasonic gebeld werkt mijn kaart nu goed..heb mijn tv op thx gezet,voor de rest niet aan de instellingen gezeten..mooi beeld hoor..ook hd dus..heb eerst alle zenders voor een maand? Dus gister mooi film1 gekeken met mijn vrouwtje..heb het nog druk met afwerken huisje,maar iemand nog tips waarvan je zegt dat ik die gelijk moet aanpassen op mijn tv? Instellingen of wat dan ook? Of eerst lekker kijken zo op thx mode...dinsdag ben ik weer online,plaats dan wel een foto van mijn plasma aan de muur...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

panasonic levert nu eenmaal, op dit moment de beste plasma's af, op de hele dure merken na gelaten (zoals pioneer)

dus zie geen reden om een andere te nemen als je een goede plasma wil, ik ga ook voor de vt20, alleen nog wachten op mn salaris XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 09:33:
panasonic levert nu eenmaal, op dit moment de beste plasma's af, op de hele dure merken na gelaten (zoals pioneer)

dus zie geen reden om een andere te nemen als je een goede plasma wil, ik ga ook voor de vt20, alleen nog wachten op mn salaris XD
Pioneer levert al een tijdje (ik geloof een jaar) geen Plasma's meer. Wat er nog her en der in winkels staat is oude voorraad en zijn echt de laatsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Heb net de 50G20 binnen. Bij het aanzetten schrok ik behoorlijk: dat ding flikkert als de pest! Het was meteen heel duidelijk in het grijze instelmenu wat je standaard te zien krijgt als de tv voor het eerst aangaat. Ook bij een blauw inlogscherm van W7 valt het heel erg op.

Zijn er bepaalde instellingen om dit tegen te gaan? Ik kijk al 5 jaar naar een LG 42" plasma en daar heb ik er nog nooit last van gehad. Het ligt dus echt aan het toestel, en niet aan mij omdat ik niet tegen flikkeringen van PDP's zou kunnen :/

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

@Gizz: Zet hem eens van winkel stand naar thuis stand en het contrast op 25 ofzo.

Het viel me vandaag trouwens wel op met de nieuwe update in Viera Cast dat het grijs van dat scherm inderdaad verschrikkelijk knippert.

[ Voor 46% gewijzigd door immetjes op 17-07-2010 23:33 . Reden: Viera Cast scherm knipperen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-10 16:16
Gizz schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 12:49:
Heb net de 50G20 binnen. Bij het aanzetten schrok ik behoorlijk: dat ding flikkert als de pest! Het was meteen heel duidelijk in het grijze instelmenu wat je standaard te zien krijgt als de tv voor het eerst aangaat. Ook bij een blauw inlogscherm van W7 valt het heel erg op.

Zijn er bepaalde instellingen om dit tegen te gaan? Ik kijk al 5 jaar naar een LG 42" plasma en daar heb ik er nog nooit last van gehad. Het ligt dus echt aan het toestel, en niet aan mij omdat ik niet tegen flikkeringen van PDP's zou kunnen :/
Ik had precies hetzelfde, maar volgens mij verdwijnt dat aardig snel. Of je raakt er aan gewend... weet niet zeker ( bij mij 42g20 dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sta op het punt om de 50VT20 aan te schaffen. Maar heb nog een vraagje over de 3d afspeelmogelijkheid.
Mijn popcorn mediaplayer heeft namelijk geen hdmi1.4a. Full 3d rips zijn dus niet via deze mediastreamer af te spelen. Is het mogelijk om full 3d rips rechtstreeks vanaf mijn server op de tv af te spelen via de dnla functionaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 14:21:
Sta op het punt om de 50VT20 aan te schaffen. Maar heb nog een vraagje over de 3d afspeelmogelijkheid.
Mijn popcorn mediaplayer heeft namelijk geen hdmi1.4a. Full 3d rips zijn dus niet via deze mediastreamer af te spelen. Is het mogelijk om full 3d rips rechtstreeks vanaf mijn server op de tv af te spelen via de dnla functionaliteit?
Ikzelf heb nog een beetje problemen met non-3d fullhd rips via de tv dlna af te spelen, doe ik dan ook maar via mijn ps3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-09 10:31
Zo, na het WK kunnen we de schade opmaken... Een NOS (samen met de 1 aan de rechterkant) en RTL7 logo dat in beeld blijven hangen en zichtbaar is bij bepaalde achtergrondkleuren zoals felgroen en lichtgrijs-blauw. Je zou toch onderhand geen zender meer durven kijken omdat die logo's blijven hangen. Ben benieuwd of dit echt image retention is of ingebrand.

Ik heb ook geprobeerd in het service menu achter de branduren te komen, maar die waarde kan ik daar nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
Ik heb m'n P50V20 nu ruim een maand en heb ook weer eens gezocht naar ingebrande tekens en logo's. Wat je zegt dat het op bepaalde kleuren achtergrond goed te zien is, dat is ook mijn ervaring, en vooral 's avonds was het opvallender. Nu is het overdag, maar ik ben toch even aan het zoeken, en afgezien van een 1 die nog vaag te zien is, kan ik de N en de S nauwelijks nog vinden. Het is dat ik weet hoe en waar het zat, dat ik misschien nog iets van een verkleuring zie, inspecterend van een paar cm afstand. Mijn gelukkige conclusie is dat het toch wel een soort van retentie is, die echter wekenlang kan blijven zitten. M'n gevoel zegt dat rententie en inbranden eigenlijk hetzelfde verschijnsel is, maar dat er afhankelijk van de tijd dat het zichtbaar blijft een naampje aan wordt gegeven. Kenners weten misschien beter het verschil, maar zolang het niet opvalt en vanzelf vervaagt, maak ik me er niet druk om, en is het een geweldig beeld. Als je een beetje zuinig met energie bent geweest, dan komt het denk ik wel goed op korte of iets langere termijn.
Hoe en waar je de branduren kan aflezen, dat wordt ergens in dit topic exact beschreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henrid schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 19:20:
Ik heb m'n P50V20 nu ruim een maand en heb ook weer eens gezocht naar ingebrande tekens en logo's. Wat je zegt dat het op bepaalde kleuren achtergrond goed te zien is, dat is ook mijn ervaring, en vooral 's avonds was het opvallender. Nu is het overdag, maar ik ben toch even aan het zoeken, en afgezien van een 1 die nog vaag te zien is, kan ik de N en de S nauwelijks nog vinden. Het is dat ik weet hoe en waar het zat, dat ik misschien nog iets van een verkleuring zie, inspecterend van een paar cm afstand. Mijn gelukkige conclusie is dat het toch wel een soort van retentie is, die echter wekenlang kan blijven zitten. M'n gevoel zegt dat rententie en inbranden eigenlijk hetzelfde verschijnsel is, maar dat er afhankelijk van de tijd dat het zichtbaar blijft een naampje aan wordt gegeven. Kenners weten misschien beter het verschil, maar zolang het niet opvalt en vanzelf vervaagt, maak ik me er niet druk om, en is het een geweldig beeld. Als je een beetje zuinig met energie bent geweest, dan komt het denk ik wel goed op korte of iets langere termijn.
Hoe en waar je de branduren kan aflezen, dat wordt ergens in dit topic exact beschreven...
Volgens mij is retentie het "nagloeien" en duurt dit normaalgesproken vrij kort (zeker geen weken :P) en inbranden is het minder gevoelig worden van de pixels. Dat wil zeggen: pixels die vaak veel intensiteit hebben moeten geven, geven bij hetzelfde stuursignaal minder licht. Als je vaak met zwarte balken kijkt, zie je dat goed aan de veel fellere rand boven en onder het beeld als je weer 16:9 kijkt. Die pixels hebben namelijk het gros van de tijd zwart moeten weergeven en zijn amper ingespeeld. Ze zullen dus feller licht geven dan de andere pixels in beeld.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-09 10:31
Grrrrrene schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 20:09:
[...]

Volgens mij is retentie het "nagloeien" en duurt dit normaalgesproken vrij kort (zeker geen weken :P) en inbranden is het minder gevoelig worden van de pixels. Dat wil zeggen: pixels die vaak veel intensiteit hebben moeten geven, geven bij hetzelfde stuursignaal minder licht. Als je vaak met zwarte balken kijkt, zie je dat goed aan de veel fellere rand boven en onder het beeld als je weer 16:9 kijkt. Die pixels hebben namelijk het gros van de tijd zwart moeten weergeven en zijn amper ingespeeld. Ze zullen dus feller licht geven dan de andere pixels in beeld.
Dus om het goed te krijgen zou je de plaatsen waar de pixels donkerder zijn moeten inkleuren met zwart, en de rest wit maken, zodat de andere pixels ook wat 'ouder' gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Laatst online: 03-10-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 14:21:
Nee, full hd 3d is echt alleen mogenlijk met een 3d blu-ray speler.
Echter kan je via elke andere manier (zoals je popcorn) "side by side" 3d films afspelen.
Dat kunnen dus rips van blu-rays zijn, met halve resolutie.
Ik heb hiermee monsters vs aliens gezien, en moet zeggen dat het zeker niet tegen valt, van een meter of 3 zie je het verschil tussen dit of full hd denk ook bijna niet.

Ps, ik lees hier dat veel mensen met G20's last hebben van image retentie, maar ik moet zeggen dat ik het niet heb kunnen vinden bij mijn vt20. En heb toch echt ongeveer elke wk wedstrijd met voor en nabeschouwing er op gehad. Is dit ook de ervaring van andere vt20 gebruikers?

[ Voor 14% gewijzigd door Simball op 17-07-2010 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03-2020
Schijnen nogal wat problemen te zijn met snel afnemende zwartwaardes op de panelen van vorig jaar.
En er is al bevestigd door panasonic dat dat ook het geval is op de neo-pdp panelen.

google

[ Voor 23% gewijzigd door -Magnat- op 17-07-2010 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
Grrrrrene schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 20:09:
[...]
Volgens mij is retentie het "nagloeien" en duurt dit normaalgesproken vrij kort (zeker geen weken :P)
Toen ik hier schreef dat m'n nagloeiende letters en logo's al dagenlang zichtbaar bleven, dus ook na het verder ontwijken van deze tekens op dezelfde plaats, werd gezegd dat ik over een paar weken nog maar eens moest kijken, en dat dit net zo goed retentie is.
Nu in het donker zijn de N S en 1 nog steeds te vinden, zij het best moeilijk, en ik denk dat ze ongeveer voor de helft verdwenen zijn. Misschien dat het komt omdat de overige pixels intussen ook iets meer verouderd zijn en de waarden dichter bij elkaar zijn gekomen.
Hoe dan ook, plasma's kunnen m.i. weldegelijk nog inbranden, maar als je een beetje voorzichtig begint met statische beelden, dan is er niets storends aan, want je kan het alleen vinden door bewust zoeken en focus :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Even een vraagje over het aan en uit doen van myn g20..als we op bed gaan druk ik de knop aan de zykant in,zodat hy niet meer op standby staat..dit kan toch gewoon? Gistermiddag stond hy gewoon op standby en toen hoorde je af en toe de tv klikken zeg maar..net alsof je hem aan doet en hy dan op spanning komt,dat geluid? Iemand weet wat dat is? Voor de rest met die honderd zenders..wat een verschil tussen hd en gewoon digitaal..gister was arsenal erop on hd..strak beeld hoor..geweldig..als ik muziek via myn usb draai,springt het beeld ook iedere keer over het scherm,zodat je geen statische beelden krygt..superhandig en dus niet inbranden..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:45

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

pdavie2311 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 07:42:
Even een vraagje over het aan en uit doen van myn g20..als we op bed gaan druk ik de knop aan de zykant in,zodat hy niet meer op standby staat..dit kan toch gewoon? Gistermiddag stond hy gewoon op standby en toen hoorde je af en toe de tv klikken zeg maar..net alsof je hem aan doet en hy dan op spanning komt,dat geluid? Iemand weet wat dat is?
Zoek even in dit forum, bv. op 'click', is al redelijk uitgebreid besproken hoewel volgens mij niemand precies weet waarom dit doet.

Zelf laat ik hem op standby staan, vanwege het lage energieverbruik. Heb ooit eens een schakelaar van een Philips TV (CRT) laten vervangen omdat die versleten was (elke dag aan/uit). Dat kostte me meer dan vele jaren standby staan.

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:28
Joepla schreef op zondag 18 juli 2010 @ 11:12:
[...]

Zoek even in dit forum, bv. op 'click', is al redelijk uitgebreid besproken hoewel volgens mij niemand precies weet waarom dit doet.
Volgens mij is het antwoord dat'ie dan naar updates zoekt. 't Zou moeten verdwijnen als je dat uitzet in het menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

-Magnat- schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 22:33:
Schijnen nogal wat problemen te zijn met snel afnemende zwartwaardes op de panelen van vorig jaar.
En er is al bevestigd door panasonic dat dat ook het geval is op de neo-pdp panelen.

google
Dat gaat over het algemeen over de vorige generatie neo-pdp panelen.

De huidige panelen hebben een meer geleidelijke toename van de zwartwaarden.

En dan nog:

What does this mean? It means the black level rise is by design to help compensate for the aging of the panel. Does this mean you should hold off on buying a Panasonic plasma? In our opinion no. Even with elevated blacks (if you notice it) the NEO plasma’s are still competitive with sets from Samsung and just about anything else out there with liquid crystal technology so don’t sweat it. Don’t quote us on this, but just about all plasma displays do something similar to compensate for phosphor wear so it’s really nothing new, however it’s usually done in a way thats imperceptible to the owner. Extreme videophiles may be disappointed with the news, but perhaps the companies upcoming flagship VT25 display will make us all forget.

[ Voor 6% gewijzigd door fulgore op 18-07-2010 14:49 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
-Magnat- schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 22:33:

google
Zoals fulgore al zegt, je moet geen twee generaties door elkaar gooien.
De 2009 modellen zijn ongelijk aan 2010 modellen, en dit topic gaat alleen over de 2010 modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
Ik doelde er eigenlijk ook op dat de nieuwste generatie panelen het ook hebben.
Ondanks dat de nieuwe modellen het ook hebben weerhoud het er mij niet van om er ook 1 aan te schaffen 8)

[ Voor 27% gewijzigd door -Magnat- op 18-07-2010 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja mierneuken is ook een vak,

zo heeft elke tv /merk wel een kwaaltje, en op deze manier maak je van een mug een olifant, iets dat totaal niet nodig is, je kan altijd je contrast/kleur een ietsje aanpassen als dat al nodig zal zijn,

en dat inbranden, ehm, als je al van heel dichtbij, met een bepaalde kleur achtergrond moet gaan turen om het te kunnen zien, waar ben je dan in hemels naam mee bezig?? geniet van je tv en ga niet zoeken naar dingen? lijkt me nou niet het leukste van een nieuwe tv of wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
Dat is geen mierenneuken, heeft weinig zin om 150+ pagina's vol te schrijven met "oh wat een geweldige tv".
Problemen en mankementen moeten ook aangekaart worden...simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
-Magnat- schreef op zondag 18 juli 2010 @ 23:13:
Dat is geen mierenneuken, heeft weinig zin om 150+ pagina's vol te schrijven met "oh wat een geweldige tv".
Dat klopt als het waar is wat je zegt.
Dat valt te betwijfelen.

Laat mij eens zien (met een URL verwijzing naar een deugdelijke test of document) waar staat dat de 2010 plasma's van Panasonic (G20, V20, VT20) net zo "brak" zijn als de 2009 modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al iets gehoord over een alternatief voor de originele € 150 webcam
van Panasonic voor de vierra tv's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Joepla schreef op zondag 18 juli 2010 @ 11:12:
[...]

Volgens mij klikt hij als hij op standby staat als hij automatisch op zoek gaat naar firmware updates. Zet dat uit in het menu en hij doet het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henrid schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 22:48:
[...]

Toen ik hier schreef dat m'n nagloeiende letters en logo's al dagenlang zichtbaar bleven, dus ook na het verder ontwijken van deze tekens op dezelfde plaats, werd gezegd dat ik over een paar weken nog maar eens moest kijken, en dat dit net zo goed retentie is.
Daar ben ik het dan niet mee eens, kan me ook niet voorstellen dat IK dat heb gezegd :P Het gaat zo snel over omdat de pixels in de eerste uren het snelst verouderen, dus als er al iets inbrandt, is het verschil tussen de felle pixels en de donkere pixels bij een nieuw paneel groter dan bij een paneel met bijvoorbeeld 1000 uur "op de teller". Ik ben er dan ook van overtuigd dat de mensen die _wel_ het hele WK met logo's in beeld hebben gekeken en _niet_ met grijze achtergronden vervolgens de letters N en S van NOS hebben gezocht, dit gewoon over het hoofd hebben gezien (het valt ook amper op, zeg nou zelf?) en inmiddels zoveel uur TV hebben gekeken dat het verschil tussen die witte N en S en de rest van het paneel zeer klein is geworden. De afname in intensiteit is namelijk omgekeerd logaritmisch.
Nu in het donker zijn de N S en 1 nog steeds te vinden, zij het best moeilijk, en ik denk dat ze ongeveer voor de helft verdwenen zijn. Misschien dat het komt omdat de overige pixels intussen ook iets meer verouderd zijn en de waarden dichter bij elkaar zijn gekomen.
Precies. Zoals je al zegt: je moet er echt naar zoeken en als je "gewoon een filmpje kijkt" zie je het echt niet. Over een half jaar krijg je het zelfs niet meer voor elkaar om een logo in te laten branden (bij normaal kijkgedrag).
Hoe dan ook, plasma's kunnen m.i. weldegelijk nog inbranden, maar als je een beetje voorzichtig begint met statische beelden, dan is er niets storends aan, want je kan het alleen vinden door bewust zoeken en focus :F
Het is gewoon een probleem van de eerste weken/maanden dat je het toestel hebt. Je kunt een tijd lang ingezoomd kijken zodat de logo's onzichtbaar zijn. Iemand noemde volgens mij in dit topic al eens de optie om een grijs blokje dat de gemiddelde intensiteit van het beeld aanneemt over het logo te plaatsen. De fabrikant die dat introduceert heft het inbranden van logo's in een klap op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:03

OMX2000

By any means necessary...

Ik merk trouwens dat mijn V20 moeite heeft met gradients in bewegende gezichten. Tot nu toe alleen bij digitale tv. Nog niet in blu ray of andere HD films.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-10 13:46
OMX2000 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 09:33:
Ik merk trouwens dat mijn V20 moeite heeft met gradients in bewegende gezichten. Tot nu toe alleen bij digitale tv. Nog niet in blu ray of andere HD films.
Hoe is jouw digitale tv aangesloten?

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:03

OMX2000

By any means necessary...

Ritchie schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:28:
[...]

Hoe is jouw digitale tv aangesloten?
Ik heb ci+ module van ziggo. Dus kabel rechtstreeks in de tv. Geen losse decoder dus

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog niet echt ingevoerd in de terminologie die er gebruikt wordt.., maar bedoel je met 'gradients' het effect dat er in de gezichten detail verloren gaat? Ik bedoel ik merk dat als het gezicht zich gaat bewegen dat i.e. de rimpels vervagen?

Sinds kort heb ik nu de G20 42 inch. Kom af van een Samsung LCD en het verschil is duidelijk merkbaar. De G20 geeft een zachter organischer beeld wat mij in principe wel bevalt. Het is wel wennen.

Tegen valt dat het scherm wel reflecties geeft bij tegenlicht. Dat is bij mij vooral hinderlijk 's avonds. Dan zie ik dus echt dat een gedeelte van het scherm lichter is dan de rest. Als de zon onder is, dan is het weer verdwenen. Ik heb m dan in de THX-modus staan. Overdag moet ik echt naar de 'normale' -modus anders wordt alles te flets.

Native HD kijken b.v. Tour de France op Eurosport en HD-content via de mediaplayer is echt fantastisch, vooral de helicopterviews. Niets over te klagen. Ook sd-content heeft een prima weergave.

Voorlopig heb ik alles op fabrieksinstellingen staan en zal na die 200 uur eens wat gaan prutsen met de instellingen en de pro-instellingen zoals de gamma-waardes om te kijken of er nog wat verbeteringen te realiseren zijn.

Verder heb ik m via het netwerk aangesloten op mijn pc en Twonky Media-server aangeschaft. Het streamen gaat prima en de upscaling is behoorlijk op orde. Jammer alleen dat er zo weinig containers worden ondersteund. Mkv-ondersteuning zou fantastisch zijn.

Al met al ben ik niet ontevreden over het toestel en heb er geen spijt van dat ik van LCD ben overgestapt naar plasma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ligt dan niet aan je tv, maar aan je digitale tv-ontvangst :) Waarschijnlijk is je V20 zo groot dat zulke effecten worden uitvergroot. De bandbreedte van digitale tv (Ziggo, UPC, noem maar op) is gewoon te laag en kan niet vergeleken worden met blu-ray films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Magnat- schreef op zondag 18 juli 2010 @ 23:13:
ik heb niet gezegt dat je het niet mag noemen, maar waar het mij om gaat is dingen aan het licht brengen, die je normaal gesproken niet eens opmerkt,

ja het is duidelijk dat er wel degelijk de eerste 100-200 uur moet worden opgepast voor image retention, maar zodra iemand begint over, van dichtbij, (paar cm) en op die en die kleur achtergrond dan IS het te zien, m.a.w. dan kun je het zien, en dat is een uitspraak waarmee je al aangeeft dat je er wel scherp op moet letten,

en zodra iemand daar mee begint te babbelen, dan begint er bij mij een rood lampje te branden ''waar ben je in hemelsnaam mee bezig?''

puur om het feit dat je er geen last van hebt -althans ik ga er van uit dat je niet 10-20cm van je tv af zit?- en wel loopt zeuren erover, hoe vaak kijk je naar een puur grijs, of blauw scherm?? ik nooit, hooguit zwarte balken boven en onder je scherm,

en daar gaat het mij om, tuurlijk mag je kritisch zijn, maar die is gewoon mierenneuken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:06:
[...]
ik heb niet gezegt dat je het niet mag noemen, maar waar het mij om gaat is dingen aan het licht brengen, die je normaal gesproken niet eens opmerkt,
...
en daar gaat het mij om, tuurlijk mag je kritisch zijn, maar die is gewoon mierenneuken..
Ik heb er wel bij gezegd dat het totaal niet storend is en dat ik me er geen zorgen om maak als het niet erger wordt, en zoals gehoopt dooft het langzaam uit (wordt de rest van het scherm ook ouder).
Maar aangezien hier zoveel puristen rondhangen die over het kleinste cinefiele detail uitgebreid kunnen neuzelen, terwijl geen normale sterveling het verschil ziet, lijkt mij het bespreken van ingebrande pixels op een paar centimeter afstand van hetzelfde niveau. :+
Verder vind ik het jammer dat fabrikanten dit niet oppakken om logo's te herkennen en dimmen of verschuiven, en dat de media zulke felle tekens nodig hebben om herkenbaar te zijn, en dat plasma onderbelicht blijft en fabrikanten er zelfs mee stoppen, terwijl het misschien een superieure techniek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben het helemaal eens met je laatste 4 laatste regels,

anyway ik neem aan dat je het niet over mij hebt met die puristen? het enige wat ik duidelijk wilde maken is namelijk, dat mensen niet zo moeten zeuren op idd die miniscule afwijkingen, die idd een sterveling niet eens ziet vanaf de gebruikelijke kijkafstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 14:09:
anyway ik neem aan dat je het niet over mij hebt met die puristen?
Geen idee want ik onthou geen namen 8)
Iedereen z'n ding, want ik lees hier zoveel termen die ik nog niet ken, verschijnselen die ik niet zou kunnen waarnemen, en dat je een paar honder euro uit kan geven aan calibratie, terwijl je zelf gewoon de settings naar believen aan kan passen, tja, iedereen z'n ding.
Kijkhoek en snelheid, dat zie ik er wel aan af. Zwartwaarden? De ene keer denk ik, dit is zo grijs dat de antraciet lijst nog donkerder is, maar de andere keer zijn scenes inktzwart. Volgens mij is de bron die je bekijkt gewoon het allerbelangrijkste, want de techniek is bijna perfect. Het is en blijft een prachtig beeld, en stukken goedkoper dan lcd van gelijke grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat klopt, anyway, zwartwaardes moet je denk ik ook vergelijken met dezelfde bron bv. een blu-ray, tja, maar het zit em ook in andere aspecten natuurlijk,

wat is bv. je budget,
wanneer ben je tevreden,
wat wil je kunnen.

kijk zit je krap bij kas dan vallen de dure toestellen sowieso al af, en eenmaal thuis zie je alleen je eigen toestel dus no problem, en sommige mensen zijn nog steeds zeer tevreden met hun oude beeldbuis, ook prima, ieder z'n ding zoals je al zegt :p

mja idd calibratie zal vast mooi wezen, maar heb ik echt geen 100+ euro voor over, zoek zelf wel wat ik mooi vind ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

Ik heb een 2.5" WD 320GB USB HDD zonder voeding. Opnemen gaat goed tot ik de TV op stand-by zet. Dan blijft het lampje aan de voorkant oranje/rood knipperen, dwz opname loopt. Het oranje lampje van mijn USB drive gaat niet meer aan (indicatie dat de HDD geen I/O krijgt) maar het groene lampje doet het wel en ik hoor de HDD draaien. Maar later blijkt dan dus er dan niets opgenomen is.

Hoe kan dit? Bovenstaande aansluiting zou toch moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marqis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-05-2024
Grrrrrene schreef op maandag 19 juli 2010 @ 12:31:
[...]

Dat ligt dan niet aan je tv, maar aan je digitale tv-ontvangst :) Waarschijnlijk is je V20 zo groot dat zulke effecten worden uitvergroot. De bandbreedte van digitale tv (Ziggo, UPC, noem maar op) is gewoon te laag en kan niet vergeleken worden met blu-ray films.
Op avsforums.co.uk noemen ze dit verschijnsel "Ready brekking" (naar een reclame voor ontbijt cereal, waar zo'n effect in voor komt). Het lijkt er op dat de panasonic niet goed om kan gaan met het formaat dat HD zenders uit zenden (blijkbaar geldt dit dus ook voor de nederlandse HD zenders...?). Andere merken/modellen hebben dit effect (meestal) niet. De hoop is (zoals altijd) op nieuwe firmware gevestigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

ruward schreef op maandag 19 juli 2010 @ 15:46:
Ik heb een 2.5" WD 320GB USB HDD zonder voeding. Opnemen gaat goed tot ik de TV op stand-by zet. Dan blijft het lampje aan de voorkant oranje/rood knipperen, dwz opname loopt. Het oranje lampje van mijn USB drive gaat niet meer aan (indicatie dat de HDD geen I/O krijgt) maar het groene lampje doet het wel en ik hoor de HDD draaien. Maar later blijkt dan dus er dan niets opgenomen is.

Hoe kan dit? Bovenstaande aansluiting zou toch moeten werken?
Volgens de handleiding heb je een harddisk nodig met een eigen voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prijzen op de websites beginnen nu eindelijk te dalen voor de 50VT20. Zie: pricewatch: Panasonic TX-P50VT20E
Als het verloop prijsverloop hetzelfde gaat als bij de 2009 modellen dan zal de 50VT20 in september rond de 1800 euro kosten!
Zie de TX-P50V10 met een adviesprijs van 2200 koste in sept 2009 zo'n 1550,-. Dus bijna 30% onder de adviesprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we zullen zien,

maar hij is nu ook al voor een stuk minder te krijgen dan de advies prijs van panasonic.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Laatst online: 01-10 22:45

Deathchant

Don't intend. Do!

even een korte vraag over de ingebouwde CI+ interface van de 42G20.
Als ik nou digitaal wil opnemen van de TV, wordt het geluid van de ingebouwde decoder dan ook naar de receiver doorgestuurd? Ervanuitgaande dat ik een receiver heb met een paar hdmi ingangen. Ik weet namelijk niet of dat met die ingebouwde CI interface zo is, of dat je voor opnemen toch een losse nodig hebt?
EDIT; ik lees net dat dat eigenlijk de omgekeerde weg is en dat zou mogelijk moeten zijn met hdmi1.4

[ Voor 11% gewijzigd door Deathchant op 19-07-2010 23:19 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marqis schreef op maandag 19 juli 2010 @ 15:51:
[...]

Op avsforums.co.uk noemen ze dit verschijnsel "Ready brekking" (naar een reclame voor ontbijt cereal, waar zo'n effect in voor komt). Het lijkt er op dat de panasonic niet goed om kan gaan met het formaat dat HD zenders uit zenden (blijkbaar geldt dit dus ook voor de nederlandse HD zenders...?). Andere merken/modellen hebben dit effect (meestal) niet. De hoop is (zoals altijd) op nieuwe firmware gevestigd...
Hmm, interessant (en stom van Panasonic). Gelukkig is het oplosbaar. Wat ik ook bedoelde is dat het paneel blijkbaar niet te weinig bits heeft om die kleurverloopjes weer te geven, vandaar dat ik de bron de schuld gaf. Jouw verklaring klinkt logischer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh011265
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-05-2023
Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 20:57:
De prijzen op de websites beginnen nu eindelijk te dalen voor de 50VT20. Zie: pricewatch: Panasonic TX-P50VT20E
Als het verloop prijsverloop hetzelfde gaat als bij de 2009 modellen dan zal de 50VT20 in september rond de 1800 euro kosten!
Zie de TX-P50V10 met een adviesprijs van 2200 koste in sept 2009 zo'n 1550,-. Dus bijna 30% onder de adviesprijs.
Als 'k m binnekort (eind augustus) kan vinden voor 2000€ wordt ie de mijne! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Laatst online: 30-05 06:26
Wellicht een beetje off-topic maar ik zag dat de P42G15 nu bij de MM 799 euro was. Is dit nou nogsteeds een betere TV dan de s20? Zo ja, ook die 150 euro extra waard? Of zouden jullie zowiezo niet een oud model kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kh65
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08 12:41
Deathchant schreef op maandag 19 juli 2010 @ 23:16:
even een korte vraag over de ingebouwde CI+ interface van de 42G20.
Als ik nou digitaal wil opnemen van de TV, wordt het geluid van de ingebouwde decoder dan ook naar de receiver doorgestuurd? Ervanuitgaande dat ik een receiver heb met een paar hdmi ingangen. Ik weet namelijk niet of dat met die ingebouwde CI interface zo is, of dat je voor opnemen toch een losse nodig hebt?
EDIT; ik lees net dat dat eigenlijk de omgekeerde weg is en dat zou mogelijk moeten zijn met hdmi1.4
Ik heb een 42G20 (L42G20, niet P42G20 maar dat maakt niet veel uit), en neem op vanaf CI+ interface (Ziggo).
In feite wordt de digitale stream die je vanaf CI+ binnenkrijgt simpelweg opgenomen.
Als je het later opnieuw afspeelt kun je ook weer kiezen welk geluidskanaal je wilt horen,
of je ondertitels aan of uit wilt zetten (als die tenminste niet in het beeld geintegreerd zitten) etc.
Alhoewel ik geen externe geluidsset heb, denk ik dat het geluid net als normaal wordt doorgestuurd.
Ik weet niet of dit ook via HDMI gaat werken, maar ik denk wel via de SPDIF uitgang...

Je opmerking over de HDMI1.4 slaat waarschijnlijk op het Audio return channel.
Maar daar snap ik niet wat jij precies bedoeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 20:57:
De VT20 was al de hele tijd €2199 bij de Koopjeskampioen. Hij is zelfs even €2000 geweest bij Scheer&Foppen. Je zou dus zelfs kunnen stellen dat hij in prijs is gestegen :P

Bij plasmadiscounter staat hij trouwens gewoon voor 2599 op de site. Of zou dit hetzelfde zijn als bij de koopjeskampioen, dat je eerst moet bellen?
ruward schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 13:35:
@Gizz: Zet hem eens van winkel stand naar thuis stand en het contrast op 25 ofzo.
Hij stond al op 'thuis'. Bij het aanzetten vraagt hij wat je wilt en dan kies je natuurlijk meteen thuis :)

Maar het knipperen is nog steeds niet weg bij grijze vlakken of Windows. Gelukkig heb ik het nog niet gezien tijdens het bekijken van films en series. Zal binnenkort iets á la Ice Age bekijken met grote egaal gekleurde vlakken.

Verder ben ik behoorlijk tevreden met de G20. Het zwartniveau vind ik tot dusver boven verwachting, die van de V20 of VT20 moet dan helemaal goed zijn :) Nu nog even ergens calMAN-software regelen en ik kan hem eens goed instellen.

Levert het updaten noemenswaardige verschillen op? Ik kan hem met wat moeite op het netwerk aansluiten (extra kabel leggen, tv stuk verschuiven), maar daar heb ik alleen zin in als je ook iets van de update merkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

baviaan schreef op maandag 19 juli 2010 @ 17:30:
[...]

Volgens de handleiding heb je een harddisk nodig met een eigen voeding.
Ja, dat heb ik ook gelezen. Maar ik heb ook gelezen dat er mensen zijn die het gewoon werkend hebben met een voedingsloze USB HDD. Het mooie daarvan is namelijk dat de spanning eraf gaat als je de TV hard uitzet.

Heeft iemand hier ervaring met voedingsloze USB HDD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdabom
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10 18:42
Hallo,
Ik heb even een vraagje over een TX-P42s20e ik heb verhalen gehoord dat sommige plasma`s erug snel inbranden, en ik wou even weten of dat ook zo het geval is met deze tv omdat het waarschijnlijk mijn toekomstige tv gaat worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
tomdabom schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:22:
Hallo,
Ik heb even een vraagje over een TX-P42s20e ik heb verhalen gehoord dat sommige plasma`s erug snel inbranden, en ik wou even weten of dat ook zo het geval is met deze tv omdat het waarschijnlijk mijn toekomstige tv gaat worden ;)
Ja die zou ik echt niet kopen. Brand al na 2 minuten in. Zoek maar eens ff op inbranden in dit topic, of gewoon google. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Net even met DLNA (connecten met een mediaserver) bezig geweest. Tot nu toe behoorlijk 'rubbish'. Ik probeer .mkv's (x264) en avi's (xvid) af te spelen.

Met Windows Media Player als server: de G20 ziet alleen .wmv's en speelt die ook af.
Met TVersity als server: G20 ziet alle files, maar loopt bij het kiezen van een file na 20 seconden 'please wait' vast met de melding 'file not found'.

Heel gek want beide servers doen aan transcoding: er wordt getranscode naar een basic codec die elk DNLA-apparaat zou moeten snappen. Niet dus.. Terwijl mijn pc hard aan het werk is om te transcoden (CPU-gebruik schiet omhoog).

Heeft iemand het wel aan de praat gekregen? De functie 'mediaserver' in het Viera-menu kan beter wmvserver heten, verder kan dat ding niks.

[ Voor 5% gewijzigd door Gizz op 20-07-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MieZzziE2
  • Laatst online: 12-05 15:18
Een vraag over de P42V20:
Over het beeld met enig omgevings licht niets te klagen, ziet er heel mooi uit, maar wanneer ik een film kijk in een volledig verduisterde kamer, dan lijken de zwarte balken die onder en boven in beeld zijn, niet volledig zwart. Dit zelfde ervaar ik ook wanneer je voor de optie 'panel uit' kiest. Ik heb een beetje zitten spelen met de instellingen, maar dat heeft geen effect. Het is raar dat de omlijsting in een verduisterde kamer donkerder is dan het beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Heb je dit bij meerdere films gechecked? Bij mij (wel de G) zijn ze pikzwart. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MieZzziE2
  • Laatst online: 12-05 15:18
Bij meerdere films ja, en ook meerdere bronnen, dvd, blu-ray en media speler. Maar het is ook wel vreemd dat de tv hetzelfde 'zwart' geeft bij panel uit. Uit betekend toch echt helemaal uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
MieZzziE2 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:30:
Bij meerdere films ja, en ook meerdere bronnen, dvd, blu-ray en media speler. Maar het is ook wel vreemd dat de tv hetzelfde 'zwart' geeft bij panel uit. Uit betekend toch echt helemaal uit?
Bij panel uit, gaat bij mij me beeld op zwart volgens mij. Tot ik weer iets indruk. Dus volgens mij heeft dat niet met de zwartwaardes oid tijdens beeld te maken. Is het geen optie zodat de fosfor in je balken toch mee verouderd. Zoals de grijze balken ipv zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gizz schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:55:
Net even met DLNA (connecten met een mediaserver) bezig geweest. Tot nu toe behoorlijk 'rubbish'. Ik probeer .mkv's (x264) en avi's (xvid) af te spelen.

Met Windows Media Player als server: de G20 ziet alleen .wmv's en speelt die ook af.
Met TVersity als server: G20 ziet alle files, maar loopt bij het kiezen van een file na 20 seconden 'please wait' vast met de melding 'file not found'.

Heel gek want beide servers doen aan transcoding: er wordt getranscode naar een basic codec die elk DNLA-apparaat zou moeten snappen. Niet dus.. Terwijl mijn pc hard aan het werk is om te transcoden (CPU-gebruik schiet omhoog).

Heeft iemand het wel aan de praat gekregen? De functie 'mediaserver' in het Viera-menu kan beter wmvserver heten, verder kan dat ding niks.
Ik gebruik PS3 Media Server (stable version!) voor mijn TX-P50V20 en dat werkt goed met MKV's en andere formaten. De PS3 Media Server verwacht een playstation maar de pana ziet hem ook gewoon.

Link: PS3 Media Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Laatst online: 30-05 06:26
Penetrator schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:38:
Wellicht een beetje off-topic maar ik zag dat de P42G15 nu bij de MM 799 euro was. Is dit nou nogsteeds een betere TV dan de s20? Zo ja, ook die 150 euro extra waard? Of zouden jullie zowiezo niet een oud model kopen?
Sorry, kan iemand mij helpen?
Ik heb zelf al gezocht. De G15 heeft wel een Neo panel maar is een jaar ouder. Mooier esthetisch. Geen Cl+. Weet niet hoe het met image retention zit bij de G15...
Een vergelijking heb ik niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tipex
  • Laatst online: 05:42
ruward schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:03:
[...]

Ja, dat heb ik ook gelezen. Maar ik heb ook gelezen dat er mensen zijn die het gewoon werkend hebben met een voedingsloze USB HDD. Het mooie daarvan is namelijk dat de spanning eraf gaat als je de TV hard uitzet.

Heeft iemand hier ervaring met voedingsloze USB HDD?
Hier ben ik ook benieuwd naar, verwacht binnen kort de vt20 65" :).

Nintendo Friend Code: SW-2156-2589-6793

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:11

elsinga

=8-)

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:58:
[...]

Ik gebruik PS3 Media Server (stable version!) voor mijn TX-P50V20 en dat werkt goed met MKV's en andere formaten. De PS3 Media Server verwacht een playstation maar de pana ziet hem ook gewoon.

Krijg jij wel ondertitels in beeld? Is mij met PS3MS nog niet gelukt... dus ik transcode MKV's met MKV2VOB naar MPEG2 en brand dan de titels er hard in. Mocht het jou wel zijn gelukt, dan hou ik me aanbevolen voor je instellingen in PS3MS.

Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 14:30
MieZzziE2 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:58:
Over het beeld met enig omgevings licht niets te klagen, ziet er heel mooi uit, maar wanneer ik een film kijk in een volledig verduisterde kamer, dan lijken de zwarte balken die onder en boven in beeld zijn, niet volledig zwart. Dit zelfde ervaar ik ook wanneer je voor de optie 'panel uit' kiest. Ik heb een beetje zitten spelen met de instellingen, maar dat heeft geen effect. Het is raar dat de omlijsting in een verduisterde kamer donker is dan het beeld.
Dat heb ik inderdaad ook, het is zelfs nog vrij fel in het donker met uitgeschakeld panel vind ik...

zie ook: http://www.avforums.com/f...panasonic-g20-blacks.html

[ Voor 5% gewijzigd door kippetje01 op 20-07-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:58:

Gewoon Plug & Play :? Toen ik mijn P50V10E ermee liet praten ging het helemaal mis ergens in Januari dit jaar... heeft die gozer dat gefixed in de tussentijd :?

De "10E" serie kon ook maar in DVD kwaliteit streamen dus dat was ook niet handig voor HD content. Toen maar gewoon de 10 meter lange HDMI kabel erin gepropt van de HTPC :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tipex schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:40:
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar, verwacht binnen kort de vt20 65" :).
doe maar luxe :P

anyway gefeliciteerd :9 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tipex
  • Laatst online: 05:42
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:27:
[...]

doe maar luxe :P

anyway gefeliciteerd :9 *O*
Thanx :) Ik twijfelde nog over de 50" maar die vond m'n vrouw te klein, lol _/-\o_
Alleen balen dat ze pas volgende maand beschikbaar komen *ongeduldig*

Nintendo Friend Code: SW-2156-2589-6793

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
MieZzziE2 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:58:
Over het beeld met enig omgevings licht niets te klagen, ziet er heel mooi uit, maar wanneer ik een film kijk in een volledig verduisterde kamer, dan lijken de zwarte balken die onder en boven in beeld zijn, niet volledig zwart. Dit zelfde ervaar ik ook wanneer je voor de optie 'panel uit' kiest. Ik heb een beetje zitten spelen met de instellingen, maar dat heeft geen effect. Het is raar dat de omlijsting in een verduisterde kamer donkerder is dan het beeld.
Het punt is, als je tv kijkt in een compleet verduisterde ruimte, dan is alles zwarter dan het paneel. Omdat het paneel aanstaat komt er altijd licht doorheen.

Het mooiste is het beeld als je een lampje aan kan zetten wat geen effect heeft op je beeld. Dus achter, boven rechts of links van de tv. Dan houden je ogen je eigenlijk voor de gek en lijkt het zwart alsnog zwarter dan met een compleet verduisterde ruimte.
kippetje01 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:12:
[...]

Dat heb ik inderdaad ook, het is zelfs nog vrij fel in het donker met uitgeschakeld panel vind ik...

zie ook: http://www.avforums.com/f...panasonic-g20-blacks.html
De blacks van een G20 zijn van een ander niveau dan de blacks van de V20.

En je moet je blacks op je tv nooit vergelijken of bekijken als er niks in beeld is. Je moet het juist bekijken als er content is, hoe zwart het zwart dan is. Dat is het moeilijkste voor de tv, omdat hij EN beeld moet weergeven EN zwart.

Helemaal zwart is niet moeilijk en daar wint een LCD altijd, omdat deze gewoon de backlight uitzet. Een plasma wint weer bij een ANSI-contrast (zwart/wit dambord om de zwart en wit waardes te meten).

[ Voor 13% gewijzigd door StealthyPeanut op 20-07-2010 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:04
Ik ben van plan om volgende week een G20 (42") te halen, maar ik heb geen auto. Is het te doen om de TV + doos met twee personen te tillen? (het is maar een klein stukje van de winkel naar mn huis, en stukje in de tram). Of is dat heel onhandig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-10 17:45

KoffieNT

banaan

Te doen, maar onhandig is het zeker. 50 euro uitgeven voor een leenkarretje geen optie? Laten langsbrengen ook niet? Eventueel bij een andere (duurdere) winkel :).

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
kepler schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 20:00:
Ik ben van plan om volgende week een G20 (42") te halen, maar ik heb geen auto. Is het te doen om de TV + doos met twee personen te tillen? (het is maar een klein stukje van de winkel naar mn huis, en stukje in de tram). Of is dat heel onhandig?
Ik heb hem met een vriend bij de MM gehaald (Arena), vandaar naar de metro gelopen, overgestapt op de trein, en toen nog een paar 100m naar m'n huis gelopen. Het is een onhandige doos dus je moet wel ff doorzetten, maar verder prima te doen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
De doos is voorzien van goeie handgrepen, als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoffieNT schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 20:09:
Te doen, maar onhandig is het zeker. 50 euro uitgeven voor een leenkarretje geen optie? Laten langsbrengen ook niet? Eventueel bij een andere (duurdere) winkel :).
Hoe rechtop moet ie vervoerd worden? Steekkarretje ligt ie al schuin. Ik heb geen idee hoe precies dat komt met Plasma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Tegenwoordig zeggen ze dat ie plat mag liggen, al zou ik het zelf nog niet aandurven. Anders zou ik zeggen; graadje of 30-40 max :P.

Met leenkarretje bedoelde ik eigenlijk een auto/busje lenen van een bedrijf, 50 euro per dag, misschien dat ze zelfs per uur kunnen uitlenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

kepler schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 20:00:
Ik ben van plan om volgende week een G20 (42") te halen, maar ik heb geen auto.
Ga je hem echt ergens halen waar hij goedkoper is dan online? Bel anders even naar de koopjeskampioen, die heeft bij de grotere modellen in ieder geval steeds de laagste prijzen. En bezorgen doen ze gratis.

Lijkt me handiger dan zo'n tocht ondernemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elsinga schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:09:
[...]

Krijg jij wel ondertitels in beeld? Is mij met PS3MS nog niet gelukt... dus ik transcode MKV's met MKV2VOB naar MPEG2 en brand dan de titels er hard in. Mocht het jou wel zijn gelukt, dan hou ik me aanbevolen voor je instellingen in PS3MS.
De ondertitel bestanden (*.srt/*.sub) worden automatisch geladen (mits dezelfde bestandsnaam). In v1.10.51 staat dit volgens mij ook standaard aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou de toch niet aanraden, er zal maar iemand tegen je op knallen of w.e. dan ben je wel mooi de sigaar, en ben je dus zelf aansprakelijk, en niet de winkel,

betaal of een paar euro's meer of zorg dat je een auto van iemand kan lenen, als ik jou was zou ik het zo oplossen,

@Tipex,

dat hoor je over het algemeen toch andersom, lucky guy :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:04
Gizz schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 21:57:
[...]

Ga je hem echt ergens halen waar hij goedkoper is dan online? Bel anders even naar de koopjeskampioen, die heeft bij de grotere modellen in ieder geval steeds de laagste prijzen. En bezorgen doen ze gratis.

Lijkt me handiger dan zo'n tocht ondernemen :P
Nee, ik wilde hem juist bij de MM halen omdat ik hem dan gelijk in huis zou hebben. Als ik laat bezorgen moet ik een middag vrij nemen, dat is ook best duur :P

Maar ik zie net dat ik deze maand nog niet genoeg geld heb, dus ik ga hem over een maandje pas halen. In de tussentijd ga ik gewoon proberen een auto te regelen (of toch gewoon een middagje vrij nemen en bestellen :D)

Bedankt voor de adviezen! Lopen met de TV naar huis lijkt me inderdaad geen goed plan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
KoffieNT schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 20:58:
Tegenwoordig zeggen ze dat ie plat mag liggen, al zou ik het zelf nog niet aandurven. Anders zou ik zeggen; graadje of 30-40 max :P.

Met leenkarretje bedoelde ik eigenlijk een auto/busje lenen van een bedrijf, 50 euro per dag, misschien dat ze zelfs per uur kunnen uitlenen.
Volgens mij geldt nog steeds de regel rechtop vervoeren.
Het is en blijft een vrij forse doos en zonder auto lijkt het me niet handig vervoeren. Dan zou ik voor de optie verzenden kiezen. De meerkosten vallen over het algemeen mee.
Ik heb mijn 42 inch V20 overigens in een Daihatsu Cuore vervoerd. Daar past ie precies in. Ook rechtop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoppyF schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:15:
[...]

Het is en blijft een vrij forse doos en zonder auto lijkt het me niet handig vervoeren. Dan zou ik voor de optie verzenden kiezen. De meerkosten vallen over het algemeen mee.
Ik heb mijn 42 inch V20 overigens in een Daihatsu Cuore vervoerd. Daar past ie precies in. Ook rechtop.
Wat ik me dan nog afvraag is dit. Als je koopt bij een webwinkel worden de tv's naar ik aanneem vervoerd via UPC S e.d.? Dus niet met een eigen bezorgdienst. Hoe zorgvuldig zullen bedrijven als UPC en DHL zijn met het niet platleggen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-09 21:55
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:53:
[...]

Wat ik me dan nog afvraag is dit. Als je koopt bij een webwinkel worden de tv's naar ik aanneem vervoerd via UPC e.d.? Dus niet met een eigen bezorgdienst. Hoe zorgvuldig zullen bedrijven als UPC en DHL zijn met het niet platleggen e.d.
Denk dat je UPS bedoeld ;) En dit ligt maar net aan de winkel etc, sommige hebben wel eigen vervoer dienst. En plat leggen kan wel, maar dan heb je gewoon groter kans op een defect door de schokgolven die hij dan moet doorstaan in een auto. Als je normaal rijd in een auto kan zon plasma makkelijk liggend vervoerd worden, en zoals je zelf al zegt, denk je echt dat elke bezorger hier rekening mee houd? xD
Zoals zovaak hier op de forums wordt van een mug een olifant gemaakt O+

[ Voor 28% gewijzigd door sjaak88 op 20-07-2010 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

HoppyF schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:15:
[...]

Ik dacht het ergens gelezen te hebben, maar ok; nog steeds niet plat leggen dusch :).
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:53:
[...]

Wat ik me dan nog afvraag is dit. Als je koopt bij een webwinkel worden de tv's naar ik aanneem vervoerd via UPC e.d.? Dus niet met een eigen bezorgdienst. Hoe zorgvuldig zullen bedrijven als UPC en DHL zijn met het niet platleggen e.d.
UPS? :P, de kerel die mijn tv bij RMA op kwam halen ging er niet zo voorzichtig mee om :S, beetje lomp rondschuiven en hij liet hem vanaf een paar cm van de grond 'vallen', maar hij zette hem wel rechtop in de bus en niet liggend.
Vanzelfsprekend blijft het de winkel en/of de vervoerders verantwoordelijkheid, dus mocht je hem uit de doos halen en het scherm ligt in 2en, kun je gewoon een DOA claimen.

Toen mijn RMA terug kwam was er nogal een hoop gezever, TNT wilde het namelijk niet doen, te groot of te zwaar ik weet het niet meer, uiteindelijk is hij door JHS bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-10 07:33
sjaak88 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 23:47:
Zoals zovaak hier op de forums wordt van een mug een olifant gemaakt O+
Minimaal even zinloos vind ik echter roepen dat het zwart pikzwart is, huidige plasma's geen enkele last meer hebben van retentie, het beeld perféct is etc. Enige scepsis en rationaliteit mag ook wel, al wordt dat vaak als mierenneuken gezien. Zo ook waarschuwen voor het horizontaal vervoeren. Het zal je maar net gebeuren dat je thuiskomt met een kapotte 50 inch glasplaat omdat "men" zegt dat het geen probleem is. Ik zou het niet doen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaak88 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 23:47:
[...]
Denk dat je UPS bedoeld ;) E
Inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

KoffieNT schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 23:55:
[...]

Vanzelfsprekend blijft het de winkel en/of de vervoerders verantwoordelijkheid, dus mocht je hem uit de doos halen en het scherm ligt in 2en, kun je gewoon een DOA claimen.
Ik zou maar oppassen met Redcoon dan. Daar staat in de voorwaarden dat transportschade voor rekening van de klant is. Of je nou garantie had of niet op je TV.

Zie hier de voorwaarden van Redcoon: http://www.redcoon.nl/ind...ecenter.reparatieservice/ 7e bullet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Ik heb mijne gewoon liggend vervoerd van Apeldoorn naar Zeeland. Eerst gevraagt bij Panasonic, plat vervoeren is geen probleem. Alleen op die manier stockeren wordt niet aangeraden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Weekje geleden een G20 aangeschat. Gewoon bij een electronica winkel voor 1049 inclusief 5 jaar garantie. Ik moet zeggen hij bevalt zeer goed tot nu toe. Films kijken vanaf de netwerkhardeschijf gaat lekker en het digitenne beeld valt niet zo erg tegen als verwacht. Digitale TV zit nog in pipelijn (kabeltjes leggen ed.), daarnaast moet er ook nog gekeken worden naar een versterker ed om alles lekker aan te sluiten. Na het aansluiten viel me wel op, dat in de linker en de rechterbovenhoek kringen te zien waren, wanneer de tv uitstaat. De kring is zeg maar een kwart cirkel die begint aan de bovenkant en dan afbuigt naar de zijkant van de tv. Zowel in de linkerbovenhoek als de rechterbovenhoek. Elke kant 2 van deze sets ringen in 2 verschillende donkere tinten. Wanneer de TV aanstaat zijn deze kwartkringen niet te zien in ieder geval, dus ik stoor me er niet aan. Maar ik vroeg me af of niet meer mensen hier last van hebben/hadden.

Voorlopig in ieder geval zeer tevreden over deze TV. Ook nog even gedacht over de V20, maar ik vond het prijsverschil te groot voor het verschil in beeld en specs.

Wel nog een vraag. Weet iemand of het mogelijk is om codecs aan de tv software toe te voegen? De codec support is al vrij goed, maar krijg soms wel de melding dat de media niet kan worden afgespeeld. Ik speel vanaf een Synology Cubestation (deze decodeerd dus niet)

@vervoerskwestie:
Ik heb de TV zelf ook staand vervoerd. Medewerkers van de eletronica winkel en mijn schoonvader (ouders pana plasma) raadden dat aan. Weet niet of het een fabeltjes is of niet. Er ging zelfs een verhaal dat je de TV na vervoer niet gelijk moet aanzetten omdat het plasma in de plasma zakken nog moet rusten? Hierover echter helemaal niks teruggevonden in de handleiding en dus gewoon aangezet.

[ Voor 38% gewijzigd door Gizzy op 21-07-2010 10:07 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Ik vraag me af hoe groot het verschil gaat zijn tussen analoge kabel tv en Digitenne van KPN op mijn 42G20. Als dit verschil toch duidelijk zichtbaar is denk ik erover om tijdelijk op digitenne over te stappen. Kan iemand hier licht op schijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

ruward schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 08:45:
[...]

Ik zou maar oppassen met Redcoon dan. Daar staat in de voorwaarden dat transportschade voor rekening van de klant is. Of je nou garantie had of niet op je TV.

Zie hier de voorwaarden van Redcoon: http://www.redcoon.nl/ind...ecenter.reparatieservice/ 7e bullet.
Voorwaarden zeggen me niet zoveel, bovendien gaat een wet boven algemene voorwaarden.

@onder: En zo is het :)

Pagina: 1 ... 39 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV nlaten inspelen.