Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoffieNT schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:12:
[...]

Voorwaarden zeggen me niet zoveel, bovendien gaat een wet boven algemene voorwaarden.
tja...Redcoon kan zoveel uitsluiten als ze wil maar bij schade tijdens transport (door de verkoper ingeschakeld) is de verzender (Redcoon dus) aansprakelijk als er iets mis gaat. Redcoon moet het dan maar uitzoeken met de transporteur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:31:
[...]

tja...Redcoon kan zoveel uitsluiten als ze wil maar bij schade tijdens transport (door de verkoper ingeschakeld) is de verzender (Redcoon dus) aansprakelijk als er iets mis gaat. Redcoon moet het dan maar uitzoeken met de transporteur.
[doomscenario on]
Jij hebt dan ondertussen waarschijnlijk wel weer een dag thuis voor niks zitten wachten, tevens kan je ook nog naar je TV fluiten terwijl Redcoon en het vervoersbedrijf hun dispuut oplossen. Wellicht ben je het daar dan niet mee eens en moet je ook nog eens je rechtsbijstand gaan inschakelen. Dit gaat weer gepaard met het investeren van tijd, stress etc. Is dat het prijsverschil met de electronica winkel waard?
[/doomscenario off]

Hoe zit het trouwens als je garantie wilt claimen bij Redcoon. Moet je dan je TV gaan brengen of komen ze de TV halen? Waar moet je dan de TV gaan brengen, is dat ver weg? Allemaal vragen die mij hebben doen besluiten dan maar iets meer te betalen en naar een lokale electronica winkel te gaan. Nu 1049 betaald voor de TV en daar 5 jaar totale garantie bij gekregen. Ja ik kon kiezen of een HUGE vuurkorf (met nadelige gevolgen voor mijn Hartman setje in de tuin) of 1000 eurie voor de TV. De garantie kostte normaal 175 euro. Ik zeg doe mij de 5 jaar garantie erbij voor de normale prijs (1049)en dan zijn we klaar. Uiteindelijk dus +/- 900 eurie betaald voor de TV.

[ Voor 50% gewijzigd door Gizzy op 21-07-2010 11:15 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:45

KoffieNT

banaan

Boven een bepaalde maat, vaak 37" en groter, komen of laten de meeste winkels de tv ophalen, dan gaat hij naar een reparatiecentrum (E-Care), of naar de winkel zelf. (en dan naar E-care of ze repareren hem zelf)

Wat ik wel blijf zeggen: Als er een mogelijkheid is om extra garantie te kopen, meer dan 2 jaar dus, dan moet je dat zeker doen! Die investering is het altijd wel waard :).

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

In Japan komt Panasonic met een 42" en 46" 3D-model inclusief 3D-bluray speler. Nu zie ik deze modellen niet zo snel naar Nederland komen, maar ze hebben ook nieuwe brillen getoond. Deze zien er een stuk minder futuristisch uit, zijn verkrijgbaar in 3 maten en hebben een oplaadbare accu. Zou denk ik fijn zijn als deze wel naar NL komen.

http://www.engadget.com/2...ne-plasmas-redesigned-re/

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 23:57:
[...]

Minimaal even zinloos vind ik echter roepen dat het zwart pikzwart is, huidige plasma's geen enkele last meer hebben van retentie, het beeld perféct is etc. Enige scepsis en rationaliteit mag ook wel, al wordt dat vaak als mierenneuken gezien. Zo ook waarschuwen voor het horizontaal vervoeren. Het zal je maar net gebeuren dat je thuiskomt met een kapotte 50 inch glasplaat omdat "men" zegt dat het geen probleem is. Ik zou het niet doen.
mijn ouders hebben een maand geleden een 42G20 gekocht, en de verkoper bij de Saturn, die zei ons dat het wel kan, echter moet je zorgen dat de glasplaat omhoog ligt, en dat dus niet het volle gewicht op je glasplaat drukt, hij kon ons garanderen dat het geen schade zou opleveren, en wou ons dit zelfs met zoveel overtuigen zeggen, dat als er TOCH iets zou gebeuren, wij gewoon een nieuw toestel zouden krijgen,

echter paste het toestel niet plat, en hebben we hem dus gewoon rechtop vervoerd :p

maar goed, je kan dus ook gewoon de verantwoording bij de verkoper leggen, en vragen of ze het zwart op wit willen garanderen, ben je van al het gezeur af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:37

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

kepler schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:11:
[...]

Nee, ik wilde hem juist bij de MM halen omdat ik hem dan gelijk in huis zou hebben. Als ik laat bezorgen moet ik een middag vrij nemen, dat is ook best duur :P
Werk je 6 dagen per week? Want op zaterdag bezorgen ze in ieder geval, op zondag weet ik niet.

Ik had hem vorige week vrijdag om 16:00 telefonisch besteld. De volgende ochtend, zaterdag dus, stonden ze om 10:00 met de tv voor de deur :)

Aangezien ze de tv zelf bezorgen, en het niet aan TNT of iets dergelijks overlaten, kun je gewoon met ze afspreken wanneer ze hem komen afleveren.

[ Voor 12% gewijzigd door Gizz op 21-07-2010 11:22 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 14:19
virtualJac schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 09:48:
Ik vraag me af hoe groot het verschil gaat zijn tussen analoge kabel tv en Digitenne van KPN op mijn 42G20. Als dit verschil toch duidelijk zichtbaar is denk ik erover om tijdelijk op digitenne over te stappen. Kan iemand hier licht op schijnen?
Ikzelf vond digitenne extreem brak. De kleuren zijn wat beter dan analoog, maar ik werd helemaal gek van de compressie (vergelijk met een jpg met hoge compressie). Met name voetbalwedstrijden vond ik via digitenne bijna niet te kijken omdat het gewoon één waas blokjes is. En als je pech hebt zie je regelmatig storing in beeld. Dat laatste hadden wij gelukkig geen last van.

Al met al kon ik meer met een beetje analoge storing (dat verspreid is over het hele beeld) dan met de compressie artifacts van digitenne.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einreb73
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-07 19:06
ruward schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:03:
[...]

Ja, dat heb ik ook gelezen. Maar ik heb ook gelezen dat er mensen zijn die het gewoon werkend hebben met een voedingsloze USB HDD. Het mooie daarvan is namelijk dat de spanning eraf gaat als je de TV hard uitzet.

Heeft iemand hier ervaring met voedingsloze USB HDD?
Ik ;-)

deze werkt in ieder geval ook :

http://www.verbatim-europ...ve-320gb-black_22170.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe zeer uitgebreide review V20: http://flatpanelshd.com/r...on=showfull&id=1279623234

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tipex
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 11:42
Ik ;-)

deze werkt in ieder geval ook :

http://www.verbatim-europ...ve-320gb-black_22170.html
Thanx, gelijk besteld! _/-\o_

Nintendo Friend Code: SW-2156-2589-6793

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:11

elsinga

=8-)

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:04:
[...]

De ondertitel bestanden (*.srt/*.sub) worden automatisch geladen (mits dezelfde bestandsnaam). In v1.10.51 staat dit volgens mij ook standaard aangevinkt.
Uiteraard, maar ik heb heel vaak MKV's met embedded subs, die je dus in mediaplayers in kunt schakelen. En die worden tijdens het transcoden niet getoond helaas.

Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist 2uur achter elkaar CoD: ModernWarfare2 op onze G20 gedaan,

de gehele tijd met HUD aan, en resultaat is, dat er NERGENS image retention zichtbaar is,

we hebben de tv nu een goede week, dus hij is al wel over de 100 uur inspelen denk ik, maar ik denk ik meld het even, gewoon op game-mode gespeeld, en och wat heeft ie toch een mooi beeld.

kan niet wachten tot het nog mooiere beeld van mijn vt20 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:04
Gizz schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:20:
[...]

Werk je 6 dagen per week? Want op zaterdag bezorgen ze in ieder geval, op zondag weet ik niet.

Ik had hem vorige week vrijdag om 16:00 telefonisch besteld. De volgende ochtend, zaterdag dus, stonden ze om 10:00 met de tv voor de deur :)

Aangezien ze de tv zelf bezorgen, en het niet aan TNT of iets dergelijks overlaten, kun je gewoon met ze afspreken wanneer ze hem komen afleveren.
Ik wilde bij Redcoon bestellen, en die bezorgen alleen doordeweeks zag ik?
levering vindt plaats van maandag tot en met vrijdag, tussen 8.00 en 18.00 uur
Nou ja, ik ga het allemaal uitzoeken deze maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik las juist dat je hem bij de MM wou halen omdat je het niet kan laten bezorgen doordeweeks? :P
Wil het niet in een shopreviewtopic laten verzanden, maar volgens mij is de koopjeskampioen behoorlijk wat beter qua service dan Redcoon. Daarom ook mijn suggestie tig posts terug om ze eens op te bellen om bij hen de prijs te checken.

Goed, excuses aan iedereen. Nu weer verder over de tv's zelf :P

Ik heb een brom bij het bekijken van digitale tv (UPC) via scart. Op de 42" LG plasma die er nu naast staat hoor ik al jaren geen brom. Zou ik dan echt de bij de tv geleverde ferietkernen rond de coax die in de decoder gaat moeten doen? Gek gedoe.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeechGuy
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10 15:08
Gizz schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:59:
... Zou ik dan echt de bij de tv geleverde ferietkernen rond de coax die in de decoder gaat moeten doen? Gek gedoe.
Nee, die schijnen om de netwerk kabel te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:08
LeechGuy schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:04:
[...]
Nee, die schijnen om de netwerk kabel te horen.
Dat staat niet in de handleiding toch? Heb er nog naar gezocht...
En wat zou dat dan voor nut hebben? :?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:45

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

Exar schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:15:
[...]Dat staat niet in de handleiding toch? Heb er nog naar gezocht...
En wat zou dat dan voor nut hebben? :?
Het staat in de manual (Externe apparatuur), moet om de netwerkkabel gedaan worden.
Alle elektrische apparatuur moet aan bepaalde eisen voldoen. Ze mogen niet teveel elektromagnetische energie uitstralen maar moeten ook bestand zijn tegen instraling veroorzaakt door andere apparatuur. Da's allemaal heel uitgebreid vastgelegd in normen en een fabrikant moet kunnen aantonen dat zijn apparaat er aan voldoet.

Tijdens een test komt er dan (bijvoorbeeld) uit dat het apparaat teveel uitstraalt op een bepaalde frequentie als er een kabel op wordt aangesloten. Da's dan vaak simpel te verhelpen met een ferrietclamp waar de draad een paar keer rond gaat. Soms is dat niet afdoende en moet er een aanpassing worden gedaan in de apparatuur.

Je hoeft ze niet te gebruiken, maar is wel aan te raden.

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Wat ik niet snap;

Bij flatpanelshd komen ze op een black level van 0,040 cd/m2

Bij hdtvtest komen ze op een black level van 0,009 cd/m2

Het contrast bij flatpanelshd is ANSI gemeten, en volgens mij is dit niet bij hdtvtest gedaan. Maar ik heb ook weer ergens gelezen dat het paneel juist een betere zwartwaarde zou leveren bij content in beeld, dan zonder enkele content (net als bij de VT20).

Ik ben al wat geld op zij aan het leggen voor deze tv. Zodra hij de 1500,- barrière doorbreekt ga ik hem halen denk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga hem dan maar halen want bij scheer en foppen kun je hem voor 1450 ophalen. heb dit al verschillende keren in deze thread gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
StealthyPeanut schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:38:
[...]

Ik ben al wat geld op zij aan het leggen voor deze tv. Zodra hij de 1500,- barrière doorbreekt ga ik hem halen denk _/-\o_
Welke maat moet je hebben dan 42inch? De toko (pm maar even voor de naam) waar ik mijn G20 heb gekocht, daar hadden ze ook de 42v20 te koop staan voor 1549 oid. Je kan er makkelijk 150 euro afkrijgen daar. Heb zelf 175 euro aan garantieregelen gekregen bij die van mij.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Nee, de 50V20 :).

Ik zal Scheer en Foppen eens in de gaten gaan houden! Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het trouwens verkeerd in me gedachte zitten. de 42v20 werd toen ter tijd voor 1450 gekocht. 1650 voor de 50v20. vind ik trouwens nog wel erg duur.

wij wilden eerst de vt20 maar nou krabbelen me ouders weer terug. ik snap er niks van. nu willen ze waarschijnlijk een Philips led tv. alleen maar vanwege de geborstelde aluminium rand:S. Toen heb ik ze een foto laten zien van de rand van de v20 maar dat vonden ze niet overtuigen. de broer van me moeder die heeft dus een Philips hangen met zo'n aluminium rand en dat vind me moeder helemaal geweldig. misschien me ouders meeslepen naar een winkel waar een v20 staat.

dus is er iemand die een winkel weet in de buurt van Nijmegen waar de v20 staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saturn/mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-10 22:45

Deathchant

Don't intend. Do!

ik ben eens even de handleiding van de 42g20 aan het doorlezen (kep de tv nog niet, maar ik verveel me) en ik zie nu op pagina 21 dat ik via de elektronische gids een programma via de tv kan laten opnemen naar een usb HDD....

dus ik kan gewoon dat timen in de tv en dan aangeven dat hij het naar de HDD moet schrijven en klaar? Dan hoef ik dus alleen een externe HDD te kopen en dan kan ik opnemen wat ik wil dus en ook afspelen? Ik hoef niet eens een aparte HDD recorder te kopen. Zit ik hier goed?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-08 20:56
Zit ik hier goed?
Yep; de handleiding liegt niet; op de V20 werkt het in ieder geval zeker.
Ook via OneTouchRecording en waarbij je de weergave kan pauzeren om even later verder te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

ja ik ben altijd wat voorzichtig. Decoder en recorder in 1 tv klinkt erg ideaal.
dus ik hoef niet eens een extra hdd recorder te kopen??
zoals Cartman zou zeggen: sweet!

Dus dat is gewoon USB HDD koppelen aan tv, usb hdd registeren (en dan formatteert hij ook) en dan via de timer programmeren laten opnemen van de tv en laten sturen naar de HDD, en dan later bekijken.

Dat zou erg cool zijn

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:44
Deathchant schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:45:
ja ik ben altijd wat voorzichtig. Decoder en recorder in 1 tv klinkt erg ideaal.
dus ik hoef niet eens een extra hdd recorder te kopen??
zoals Cartman zou zeggen: sweet!

Dus dat is gewoon USB HDD koppelen aan tv, usb hdd registeren (en dan formatteert hij ook) en dan via de timer programmeren laten opnemen van de tv en laten sturen naar de HDD, en dan later bekijken.

Dat zou erg cool zijn
Klinkt idd erg mooi, ben er zelf ook mee aan de slag gegaan. Live opnemen via mijn Samsung H380 decoder met Ziggo was geen probleem. Via de timer opnemen werkt niet, dit werkt alleen via de CI+ module, niet via een externe decoder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk er wel om, sommige usb HDD's schijnen niet compitabel te zijn, wij hebben thuis een western digital die is wel compitable, echter hebben we het nooit uitgeprobeert hoe het opnemen werkt,

dit in geval met de vele foto's die mn ouders erop bewaren, en als je hem wil inschakelen moet hij de 1e keer worden geformateerd, dus dat lijkt me geen goed plan :p

zelf ben ik ook van plan een HDD te kopen zodra ik mn nieuwe tv heb, voor een paar tientjes heb je wel een redelijke opslag capaciteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

daarom. ik ga het wel proberen. Zo'n hdd recorders zijn erg prijzig. en dan zie ik nog wat staan in die handleiding bij externe apparatuur (ergens helemaal onderaan).

dat je alleen de versterkers/luidprekers kunt gebruiken via HDMI als je de audio return channel hebt.
Ik ben van plan me een versterker aan te schaffen, alleen geen sr608 ofzo, maar gewoon een simpele met wat hdmi ingangen. is het niet zo dat je de HDMI out van de versterker met de hdmi2 van je 42G20 moet verbinden en dan heb je gewoon ten alle tijde geluid over je speakers? dat audioreturnchannel is toch iets wat alleen die nieuwste receivers ondersteunen?

[ Voor 10% gewijzigd door Deathchant op 23-07-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Vette actie bij S&F:

De TX-P42V20 van € 1.499,95 voor € 1.499

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow 95cent korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:45

KoffieNT

banaan

fulgore, aka 'el pingelaar'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tipex
De 65VT20 zojuist bij Media Markt Alkmaar gespot (woensdag stond hij er nog niet in elk geval), dus wellicht dat we hem nu ook eindelijk binnenkort kunnen verwachten. Jammer dat hij niet op een knappe bron was aangesloten en de instelling behoorlijk donker stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

ik had vorige week een offerte laten maken bij maxwell voor 1030 kreeg ik dan de 42G20+1 jaar extra garantie bovenop de standaard 2 jaar, de ziggo CAM module + smartcard.

Nou heb ik gezien dat de TV iets goedkoper was geworden en ik zou in totaal 980 euro kwijt zijn geweest als ik alles via internet zou besteld hebben. maar dan wel met de standaard 2 jaar garantie.
Ik heb maxwell gebeld om de brutale vraag te stellen of ze me een beetje tegemoet wilde komen.

De deal die ik heb gekregen was:
- Panasonic TXP42G20ES
- Ziggo CAM CI+ module
- Smartcard
- 1 jaar extra garantie boven op de standaard 2 jaar van panasonic (dus 3 jaar in totaal)

1015 euro.

Ze konden 1000 euro bieden, maar dan zonder dat extra jaar garantie, verder konden ze niet gaan en ze mochten niet verder opdingen tegen de internetprijzen. Dus ik heb dan ook meteen aan de telefoon gezegd dat die 1015 een deal is en ik direct langskom om te betalen. Dus ik heb vandaag het geld laten rollen :) Ik heb een afspraak gemaakt dat we zaterdag samen in de winkel die module effe erin rammen en registeren bij Ziggo en dan komen ze em bij mij thuis afzetten.

Ik ben erg tevreden met deze deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Was laatst even bij S&F om te vragen voor DLNA..Zij vertelden dat ik via een panasonic dongel draadloos met mijn laptoppie op tv kan internetten? Iemand hier die ook zo'n ding gebruikt en is het wat? Kost goed 90 euro, maar dan wel mooi draadloos internet op je tv....

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan ook gewoon een iets langere HDMI kabel kopen, stukken goedkoper en werkt ook goed, of ben je het daar niet mee eens?

anyway, als je perse draadloos wilt, tja dan is dat volgens mij de enige manier, maar 100% zeker durf ik het niet te zeggen

wel weet ik dat je zo'n intenet dongel gratis krijgt bij een pana vt20, en de 3d BD speler, dus als je die wilt, is dat misschien een uitkomst :)

EDIT:

ik zie zojuist dat nu ook plasma discounter hun VT20's met een fikse korting verkopen 2200 euro nu! lijkt erop dat ik precies met de neus in de boter ga vallen op deze manier :) ook platte tv discounter mooie prijs van 2100 euro,

dit klinkt toch als muziek in de oren! vooral omdat een complete set op deze manier veel betaalbaarder wordt :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2010 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hierboven. bel naar scheer en foppen en je krijgt hem mee voor 2000 euro;) is al sinds de eerste VT20 bij hun verkocht werd. snap het ook niet dat ze hem zo goedkoop verkopen maar ze hebben zichzelf in ieder geval goed op de kaart gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog steeds? als dat werkelijk zo is, dan weet ik waar ik hem moet kopen,

ik heb wel verhalen gehoord dat hij derstijds april/mei ofzo zo goedkoop de deur uit ging, maar verder nooit meer wat van vernomen, op geruchten na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij wel. het was inderdaad toen zo dat hij 1 avond voor 1950 op de site stond en toen de volgende dag al niet meer. later hebben mensen gewoon gevraagd in de winkel of ze hem voor 2000 mochten meenemen en dat was vaak wel het geval. lag er maar aan welke verkoper je had. en ik heb geloof ik ook zelfs gelezen hier dat iemand gebeld had en dat ze hem voor 2000 euro verkochten (dus echt aan de telefoon). laatste tijd is het een beetje stil geweest in deze thread wat betreft het aanschaffen van een VT20 maar ik heb het idee dat hij nog steeds voor die prijs over de toonbank gaat.

anders moet je maar een keertje langs gaan bij S & F of een keertje bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, bedankt, naja wij hebben hier wel een S&F int dorp maar die had helaas geen vt20, onze expert wel, maar weet niet wat voor prijs hun hanteren,

persoonlijk koop ik bij ons liever iets bij expert qua service etc. maar als er veel prijs verschil in zit kan me de iets betere service gestolen worden off c. :p

anyway, weet iemand hoe het zit met 3D BD spelers, bijv. een 3D bril van sony werkt niet bij pana of samsung, maar werkt een 3D BD speler van sony wel samen met een pana tv (3d dus) of zit daar dus ook verschil in ,

heb namelijk wel een mooi 2.1 setje van sony opt oog, met 3D speler en subwoofer en 2 staande boxen (duh :p ) weet zo de naam niet,

maar vraag me af of je dan evt. kwaliteits verlies heb of is dit gewoon een domme gedachte van mij? ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee geen domme gedachte. maar dat maakt niet uit. de tv die synchroniseert met je bril en niet de blu-ray speler. dus of je nou een sony een philips of een of ander budget merk 3D blu-ray speler pakt. alles zal 3D afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, dat scheelt dan weer, dan kan ik gewoon een hifi setje aanschaffen ipv losse 3d speler, scheelt weer wat in geluids kwaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:08
fulgore schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 16:29:
Vette actie bij S&F:

De TX-P42V20 van € 1.499,95 voor € 1.499

Waar haal je die rare prijs vandaan?
Ik heb weken geleden (begin juni) deze TV bij S&F in de winkel gekocht voor € 1292.
Meer betalen is dus niet nodig, minder mag wel! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

HoppyF schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 19:16:
[...]

Waar haal je die rare prijs vandaan?
Ik heb weken geleden (begin juni) deze TV bij S&F in de winkel gekocht voor € 1292.
Meer betalen is dus niet nodig, minder mag wel! :P
Gewoon van hun site, vond het wel geinig om te melden. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die stond gewoon op de site. vrijdag. hij gaf alleen aan dat dat een belachelijke aanbieding was.

maar als jij de 42" voor ongeveer 1300 kunt krijgen denk ik dat de 50" toch wel voor 1500 kunt krijgen??? ben namelijk in de markt voor een 50V20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Ontopic vraagje deze keer over de TV :D

Ik wil mijn laptop aansluiten op de TV om als (tijdelijk) mediacenter te gebruiken. Probleem alleen is dat de laptop alleen een VGA aansluiting heeft en een losse koptelefoon aansluiting. Bij de Sony TV van mn ouders kan ik die dus niet tegelijk aansluiten... Ik heb dan of alleen beeld, of alleen geluid. Is dit wel mogelijk bij de G20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:11

elsinga

=8-)

Ja, de Panasonic heeft naast de VGA aansluiting een audio in (stero met cinch aansluiting).

Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-09 20:59
Deathchant schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:26:
daarom. ik ga het wel proberen. Zo'n hdd recorders zijn erg prijzig. en dan zie ik nog wat staan in die handleiding bij externe apparatuur (ergens helemaal onderaan).
ik heb een WD elements 1TB aan de tv hangen, de hele Tour de France , half HD, half digitaal, inclusief avondetappe en tourjournaal en de belgische variant op de avondetappe kost me 50% van de capaciteit. Het werkt perfect. Heb mijn oude HD-recorder (analoog) in ieder geval niet meer aangesloten.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
elsinga schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 20:42:
Ja, de Panasonic heeft naast de VGA aansluiting een audio in (stero met cinch aansluiting).
Mooi, prima tijdelijke oplossing tot de BoxeeBox beschikbaar is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 19:37:
die stond gewoon op de site. vrijdag. hij gaf alleen aan dat dat een belachelijke aanbieding was.

maar als jij de 42" voor ongeveer 1300 kunt krijgen denk ik dat de 50" toch wel voor 1500 kunt krijgen??? ben namelijk in de markt voor een 50V20
denk het wel, ik meende ergens gelezen te hebben dat er al snel +- 10% af getroggelt kan worden, als je het een beetje subtiel aanpakt,

misschien kun je vergelijken wat het prijs verschil is tussen een 42 en 50 inch, en dan dat verschil bij de 1300 euro van de 42 optellen, (dus als het verschil 200 euro is bijv. 1300 + 200 = 1500,-) denk dat je dat dan wel kan aanhouden, dan blijft de verhouding in ieder geval gelijk, en dit zou je dus ook nog eens als argument kunnen gebruiken tegen de verkoper

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Even kijken of ik het goed heb.....Als je overstapt naar digitale tv en een paar zenders in HD ontvangt, stuurt ziggo dus i.p.v. een analoog signaal een digitaal signaal, wat bij mij dus in de coaxkabel binnen komt. De CAM CI+ module is er toch om die signalen te decoderen om digitaal beeld weer te geven?
Aan welke eisen moet je coaxkabel voldoen om dat HD/digitaal signaal van ziggo het beste weer te geven? (digitaal is toch gewoon of het werkt, of het werkt niet?)
Ik heb namelijk een gewone standaard witte coax kabel, niks fancy. Is dit iets dat ik moet vervangen? Misschien een coax C12 kabel ofzo?
Het signaal dat binnenkomt sluit ik namelijk niet eerst op de TV aan maar op de (ja ja ik weet het, oude shit) videorecorder en laat em daarna vanuit de videorecorder naar de TV gaan. Dus ik zou dan 2 nieuwe coaxjes moeten hebben voor het geval DAT ik alles moet vervangen.

En hoe zit dat nou precies met die zenders in HD ontvangen? Bij DVB-C worden bitrates gebruikt van 4,5 Mb/s tot 9 Mb/s. Voor een uitzending in HD (1920x1080) is toch zeker 20Mb/s bitrate nodig?

[ Voor 36% gewijzigd door Deathchant op 25-07-2010 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desmoerick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05 07:26
Hey mensen,

Mijn vriendin en ik zijn het er over eens, we willen de P50VT20 kopen, hij is hier bij de S&F in Assen idd te koop voor €2000! Maar wij zitten eigenlijk met één probleempje. Ik heb deze vraag ook al gesteld in het mediaplayer gedeelte, maar krijg geen antwoord. Ik ben eigenlijk niet van plan om een BD 3D player te kopen en de dure BD te kopen.. Dus een mediaplayer is de oplossing, maar die gaan allemaal nog niet verder als HDMI 1,3. Het content op internet is nog vrij schaars voor wat betreft 3D, maar ik verwacht wel dat dit groeit. Dus eigenlijk wil ik gewoon een mediaplayer met HDMI 1,4. Is dit nou gewoon een kwestie van een firmware upgrade of moet de mediaplayer ook daadwerkelijk verandert worden??

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Desmoerick schreef op zondag 25 juli 2010 @ 10:28:
Dus eigenlijk wil ik gewoon een mediaplayer met HDMI 1,4. Is dit nou gewoon een kwestie van een firmware upgrade of moet de mediaplayer ook daadwerkelijk verandert worden??
Ja
Kijk dit artikel eens: nieuws: Eerste hdmi 1.4-chips aangekondigd
Ze praten wel over nieuwe chips.

Met een beetje google kun je dit vinden:
http://www.hdmi.org/manufacturer/hdmi_1_4/hdmi_1_4_faq.aspx

En dan met name dit stukje:
http://www.hdmi.org/manuf...i_1_4/hdmi_1_4_faq.aspx#7

Die geeft een direct antwoord op jouw specifieke vraag:
Can older HDMI (v.1.0 - 1.3) devices be firmware-upgraded to take advantage of the new features introduced in HDMI 1.4?

Probably not. Most of the new features introduced in HDMI 1.4 will require a new HDMI chip to enable, and cannot be upgraded via firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desmoerick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05 07:26
Hey Deathchant, bedankt voor je duidelijke en snelle antwoordt! Had al zo'n vaag vermoeden, maar berichten zoals deze: http://www.tru3d.com/prod...DMI%203D%20Media%20Player
Brachten toch verwarring.. Helaas kan ik dus nog geen mediaplayer vinden met HDMI 1,4. We zullen hiervoor dus weer moeten wachten.. Dus ja, wat is nu weer wijsheid he? De VT heeft perfecte 2D weergave, maar ja, je koopt m mede voor de 3D. Ik denk dat ik gewoon nog wat langer wacht, totdat zulke dingen iets verder ontwikkeld zijn. Ik wil gewoon geen 3D BD player kopen.

Iig bedankt voor je duidelijk antwoordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

ik heb die link even bekeken en je ziet toch duidelijk in de specs dat het hdmi1.3 is.

Er staat: Play 3D Movies, 3D Videos and 3D Streaming content with ease. Dus streaming content. Verder praten ze over compatible 3D-producten.
# Please note, that most current HDMI 1.4 3D HDTVs allow manual selection of a 3D video input format such as above-below, side-by-side or horizontal interlaced 3D. This device will work with HDMI 1.4 HDTVs that have manual 3D format selection to support HDMI 1.3 3D signals.

3D Display Connectivity Notes:

* This device is HDMI 1.3 - It is not HDMI 1.4
* Media must be prepared in a 3D format acceptable by your 3D HDTV
* Remember that this device is simply playing your files full screen in the format that you prepare them in. For Example - If you attempt to play a side-by-side format 3D video on a HDTV that does not accept side-by-side format 3D video input, then it will not work. However if you play a side-by-side format 3D video on a HDTV that DOES accept side-by-side format 3D video input, then it WILL work.
Ik kom er niet goed wijs uit welke dingen je allemaal zou moeten doen/hebben om 3D content af te spelen via dat ding.

Er staat:
You MUST PRE-FORMAT YOUR 3D CONTENT for this device

Als ik mijn noob-ogen dit moet laten lezen staat er dat je eerst moet zorgen dat je de media 3D wordt en dat je TV dat formaat moet ondersteunen. :?

EDIT: ah ik heb even gekeken:
Wikipedia: HDMI
Daar staat: 3D Over HDMI (HDMI 1.3 devices will only support this for 1080i)

Dus full HD 3D kan dus alleen 1080i, niet 1080p.

[ Voor 18% gewijzigd door Deathchant op 25-07-2010 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tipex
Als je een side-by-side of top-down 1080p film hebt gaat de vt20 dit gewoon afspelen hoor op een willekeurige media speler.

[ Voor 15% gewijzigd door tipex op 25-07-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

zonder hdmi1.4 en gewoon via hdmi1.3 dus? Als dat zo is, dan zie ik niet het nut ervan in waarom hdmi1.4 gemaakt wordt als hdmi1.3 ook al full HD 3Dcontent (1080p) kan doorgeven, zoals jij aangeeft.

[ Voor 82% gewijzigd door Deathchant op 25-07-2010 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Desmoerick schreef op zondag 25 juli 2010 @ 10:28:
Hey mensen,

Mijn vriendin en ik zijn het er over eens, we willen de P50VT20 kopen, hij is hier bij de S&F in Assen idd te koop voor €2000! Maar wij zitten eigenlijk met één probleempje. Ik heb deze vraag ook al gesteld in het mediaplayer gedeelte, maar krijg geen antwoord. Ik ben eigenlijk niet van plan om een BD 3D player te kopen en de dure BD te kopen.. Dus een mediaplayer is de oplossing, maar die gaan allemaal nog niet verder als HDMI 1,3. Het content op internet is nog vrij schaars voor wat betreft 3D, maar ik verwacht wel dat dit groeit. Dus eigenlijk wil ik gewoon een mediaplayer met HDMI 1,4. Is dit nou gewoon een kwestie van een firmware upgrade of moet de mediaplayer ook daadwerkelijk verandert worden??

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
dat klinkt goed aangezien ik 20min van assen af woon! dat wordt dus ff naar assen crossen voor een nieuwe tv! bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tipex
Deathchant schreef op zondag 25 juli 2010 @ 11:38:
zonder hdmi1.4 en gewoon via hdmi1.3 dus? Als dat zo is, dan zie ik niet het nut ervan in waarom hdmi1.4 gemaakt wordt als hdmi1.3 ook al full HD 3Dcontent (1080p) kan doorgeven, zoals jij aangeeft.
Omdat full HD 3D niet hetzelfde is als top-bottom en side-by-side 1080P.

In het laatste geval worden namelijk het beeld voor het linker en rechter oog in 1 frame van 1080p gepropt, je levert hier dus de helft van het beeld in. In het geval van FULL HD 3D heb je per oog een frame van 1080P.

Het side-by-side / top-bottom is dus niet anders dan een normale 1080p film en dit zal dus altijd gewoon werken, ook via 1.3.

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/hd.engadget.com/media/2010/01/3dsequentialtosequential.jpg

VS

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/hd.engadget.com/media/2010/01/3dsidebysidetosequential.jpg

Je kunt ook gewoon een ps3 kopen (als je die nog niet hebt) die zal in september een update krijgen waarna deze ook full hd 3d kan afspelen.

[ Voor 21% gewijzigd door tipex op 25-07-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 19:39
En hoe gaat de PS3 een hardware update krijgen van hdmi 1.3 naar 1.4?

De PS3 kan overigens al 3D doorgeven in het geval van 3D blu-rays. Voor games moet nog een patch op een later tijdstip komen. Hoe de PS3 het doet, geen idee. Wel geeft wikipedia uitleg dat de data throughput tussen hdmi 1.3 en 1.4 niet verandert is. Wel zou de maximale resolutie verhoogd zijn die doorgegeven kan worden. Iets wat erg gek klinkt als de doorvoer snelheid niet verhoogd wordt. Maar ik twijfel er sterk aan of een hdmi 1.3 kabel nodig is om full HD 3D door te geven.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Max
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:14

Mad Max

Altijd nieuwsgierig

morpheus schreef op zondag 25 juli 2010 @ 14:03:

De PS3 kan overigens al 3D doorgeven in het geval van 3D blu-rays. Voor games moet nog een patch op een later tijdstip komen. Hoe de PS3 het doet, geen idee. Wel geeft wikipedia uitleg dat de data throughput tussen hdmi 1.3 en 1.4 niet verandert is. Wel zou de maximale resolutie verhoogd zijn die doorgegeven kan worden. Iets wat erg gek klinkt als de doorvoer snelheid niet verhoogd wordt. Maar ik twijfel er sterk aan of een hdmi 1.3 kabel nodig is om full HD 3D door te geven.
Volgens de specificaties op hdmi.org levert de HDMI 1.4 standaard de benodigde infrastructuur om de 3D input/output-protocollen door te geven. Misschien moet je zonder 1.4-kabel zelf je tv in de 3D-stand zetten ofzo.

Soms f0t0gr@@f (7D + 10-22 f3.5-4.5 + 17-55 f2.8 IS + 35 f1.4L + 85 f1.2 II L + 70-200 f2.8 IS L + 580EX )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tipex
morpheus schreef op zondag 25 juli 2010 @ 14:03:

Klopt dus niet wat je zegt, ps3 kan op dit moment nog geen 3D blu-ray afspelen, enkelt 3D games (Sony website). Sony kan middels een de firmware update de zaken die nodig zijn voor 3D blu-ray aanpassen deze update komt in September.

Qoute:
The PS3 can do 3D, which is part of the HDMI 1.4 specs without a 1.4 HDMI TX chip because it is a software based BD player and uses the very powerful Cell BE.

The PS3 will do 1080x24Px2 for 3D BD and 720x60Px2 for 3D Gaming

[ Voor 16% gewijzigd door tipex op 25-07-2010 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.K
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-08-2019
Vanmorgen ( na lang overwegen tussen verschillende tv's ) ook de P50VT20 gekocht. Met een mooi prijskaartje, namelijk voor 1899 euro bij de Foka in Rotterdam. Maar heb wel een vraag, ben echt een leek op tv gebied, en tot voor kort was ik nog van plan voor een LED tv te gaan. Maar het verbluffende beeld heeft mij overtuigt. Maar is het nou nog steeds zo dat je de eerste paar honderd uur de tv op een lage 'stand' moet laten draaien om de kwaliteit o.i.d te behouden ?

[ Voor 49% gewijzigd door Tom.K op 25-07-2010 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, en je hebt ook geen nieuwe kabel nodig, immers de HDMI 1.3 kabel kan al 1080p60Hz aan, dus de 3D films (die dus 1080px24x2) kan je 1.3 kabel gewoon aan. Ook van wiki;
High Speed HDMI 1.3 cables can support all HDMI 1.4 features except for the HDMI Ethernet Channel.
Dus ook zal je TV automatisch switchen, dat doet mijn TV (even vloeken in de kerk; een Samsung plasma dus) in ieder geval nu al als ik Super Stardust in 3D wil spelen (dat doet hij dus NIET als je een filmpje van internet hebt gedownload en die afspeelt, wat weer ligt aan het feit dat die side-by-side zijn), neem aan dat dat bij Panasonic ook zo is.

Er zijn wel meerdere websites die claimen dat HDMI 1.3 alleen 1080i aan zou kunnen, omdat het niet zo snel 2 1080p beelden zou aankunnen (zie ook http://www.highdefdigest....Support_3D_After_All/4002, ). Maar volgens mij hebben die het gewoon mis. Als Wipeout HD nu al in 60Hz op 1080p weergegeven kan worden, kunnen 3D blu-rays gewoon in 1080p x 48Hz (2x24) weergegeven worden lijkt me. Ook in de handleiding van mijn TV staat dat 1080p 60Hz onder de 3D formats valt en Sony heeft dus ook al bevestigd dat de PS3 1080x24Px2 aan zal kunnen.
Het enige wat niet mogelijk is, is 1080p 120Hz (dus bijvoorbeeld Wipeout HD nu zelfde resolutie laten en verversing verdubbelen voor 2 ogen), maar aangezien er dus geen 3D games worden gemaakt voor 120Hz (want Sony heeft dus een limiet op de resolutie gezet zoals hierboven aangegeven) en films het ook niet nodig hebben, vraag ik me sterk af waarom er uberhaupt wordt gesuggereerd op sommige websites dat HDMI 1.4 beter overweg kan met 3D dan HDMI 1.3. Ik kan geen scenario bedenken waar HDMI 1.4 beter zou zijn dan HDMI 1.3 voor 3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Klopt het dat de V20 en VT20 allebei maar 1 echte HDMI 1.4 ingang hebben en de rest HDMI 1.3 is :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Help!!!! schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:13:
Klopt het dat de V20 en VT20 allebei maar 1 echte HDMI 1.4 ingang hebben en de rest HDMI 1.3 is :?
yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Tom.K schreef op zondag 25 juli 2010 @ 16:48:
Vanmorgen ( na lang overwegen tussen verschillende tv's ) ook de P50VT20 gekocht. Met een mooi prijskaartje, namelijk voor 1899 euro bij de Foka in Rotterdam.
De VT ? Da's erg goedkoop, topprijs. :9~
Op hun site staat de V er voor die prijs.

Heb je moeten onderhandelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.K
Mwah niet echt onderhandeld, het is ook een actie prijs op dit moment als het goed is. Gister even rondgelopen, me nog even laten informeren door een medewerker en na wat gepraat op deze prijs uitgekomen ;) Toen gelijk hem vanochtend gekocht ( mede omdat ze er volgens mij niet meer zoveel hebben ). En ja het is de VT, vond het gisteren ook al zo raar. Heb toen nog even de VT opgezocht en alle reviews en fora gelezen ( waaronder vooral tweakers ) waardoor ik echt overtuigt was. Maar ik vreesde wel een beetje dat de medewerker een fout had gemaakt over de prijs, maar daar bleek vanochtend niets van waar. Ben nu al een tijdje met de instellingen e.d bezig. Tog nog wat meer vraagjes :is het echt nodig om een kwaliteits hdmi kabel te hebben ? Heb namelijk bij mijn AC Ryan een hdmi kabel gekregen maar heb voor de rest geen idee of die van enige kwaliteit is. En op wat voor instellingen moet ik hem ( na onderzoek uitgevonden grofweg de 1e 200 uur ) zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-10 09:49
Vraag: De prijzen in Belgie zijn beduidend goedkoper. Scheelt bij sommige zaken veel euros en ben genegen hiervoor een uur te rijden. De 46G20 is bijna godkoper dan de prijs van een 42G20 in NL.

Heeft iemand hier ervaring mee en werk de Ziggo CI kaart ook in een toestel van onze zuiderburen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Tom.K schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:51:
Toch nog wat meer vraagjes :is het echt nodig om een kwaliteits hdmi kabel te hebben ? Heb namelijk bij mijn AC Ryan een hdmi kabel gekregen maar heb voor de rest geen idee of die van enige kwaliteit is. En op wat voor instellingen moet ik hem ( na onderzoek uitgevonden grofweg de 1e 200 uur ) zetten ?
Ik snap dit soort vragen nooit zo eerlijk gezegd. Wat denk je dat er gebeurt wanneer je een niet-kwaliteits hdmikabel aansluit? Een grote explosie en je huis in de fik of zo? :P Het ergste wat er kan gebeuren is dat je geen beeld krijgt, of ruis en strepen. Dan gooi je zo'n kabel weg en koop je een betere. Qua instellingen en gebruik moet je ook helemaal niets anders dan wat er in de gebruiksaanwijzing staat. Wanneer je op "instellen / instellingen" zoekt in dit topic vind je wel wat, maar of je zo'n initiatie-ritueel wil uitvoeren of niet moet je zelf weten. Het is geen verplichting.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Hey ik heb net een TX P37X20 gekocht. Mooi ding, en met 100hz dus geen last van knippering. In het menu kun je 'm ook op 50hz zetten en dan merk je het verschil. Welnu als ik m'n xbox aansluit zet ie 'm op 60hz, en dat is te zien :(. De menu-optie voor 100hz is dan ook verdwenen. Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat ie ook wel 120hz zou trekken (net als een beetje 100hz crt), niet dus en nu het knippert het pijnlijk :(.

Weet iemand of met die 600hz schermen 'ie met 60hz wel een strak plaatje kan toveren?

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik meen dat een game sowieso op 60hz draait, of heb ik dit mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

ja en tv op 50hz, alleen verdubbelt de tv dat tegen de flikkering

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh011265
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-05-2023
Tom.K schreef op zondag 25 juli 2010 @ 16:48:
Met een mooi prijskaartje, namelijk voor 1899 euro bij de Foka in Rotterdam.
Erg knappe prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1899 euro voor een VT20, wat een prijs :D Ik hoop dat dit een beetje de trend is, zodat je straks dit soort televisies gewoon standaard overal voor zo'n 2k kunt meenemen :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Laatst online: 30-05 06:26
Waarom kon je ook alweer beter geen TV bij redcoon kopen? Ik meen iets gelezen te hebben over dat het geen Nederlandse versies zijn?
Is dit dan onhandig met garantie/Cl+/instellingen?

900,- is namelijk wel een hele fijne prijs voor een pracht tv als de G20...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

In ieder geval al omdat ze op de punten 'Verzending' en 'Aftersales' matig scoren lijkt mij: http://tweakers.net/shopreview/6931/redcoon.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik had even gevraagd welke externe HDD's er ondersteund worden door de G20:
Voor de criteria waaraan de externe HDD moet voldoen verwijzen wij u naar de gebruiksaanwijzing van de tv. De capaciteit van de HDD moet tussen de 160 GB en 2 TB liggen.

op basis van gebruikersreacties weten wij dat HDD's van bv. Western Digital en LaCie uitwisselbaar zijn.

Voor meer informatie kunt u ook uw dealer raadplegen.

mvg
Panasonic Info Centre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen, ik heb net de Expert gebelt en die melden dat de VT20 onmogelijk verkocht kan worden voor 2k,- dit moet volgens de expert, alleen kunnen als het een niet NL toestel is, en dus niet de juiste kwaliteit,

heeft iemand een factuur of een bon voor mij van de Scheer en Foppen? of kan iemand die het toestel bij scheer en foppen heeft gekocht dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Onzin natuurlijk. Als een winkelier het echt wil kan hij zo'n tv ook voor €1 verkopen. Het is maar hoeveel marge een winkel rekent, of hoeveel verlies ze willen maken op een product (voor naamsbekendheid of om te verdienen aan de accessoires).

Verder is het ook begrijpelijk dat Expert zegt dat het bij de concurrent niet goed is en dat je het bij hen wel kunt vertrouwen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-10 07:33
Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:35:
heeft iemand een factuur of een bon voor mij van de Scheer en Foppen? of kan iemand die het toestel bij scheer en foppen heeft gekocht dit bevestigen?
En dan alsnog bij de Expert proberen te halen voor die prijs? Ik zou daar uit principe al niets meer willen kopen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook bij Expert langs geweest. Die doen echt heel moeilijk over de prijs. Gewoon bij S&F langs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.K
Maakt het uit voor en in welk land de tv is gemaakt ? Ik heb hem dus voor 1900 euro, en zo ver als ik weet is het gewoon een NL televisie maar hoe vind ik dat uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Panasonic bellen en je model nummer doorgeven. welk telefoonnummer precies weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja toch maar naar expert gegaan, alsnog een leuke prijs voor alles gekregen, 2850 euro, voor TV, goede HDMI, 3D BD speler van pana, ziggo CI+module, bezorg kosten, en service, als er iets is, ook na de garantie krijg ik volledige support,

en dat laatste is te vertrouwen aangezien we de eigenaar wel goed genoeg kennen daarvoor

tja, ik vertrouwde het toch niet helemaal met S&F, en dan speel ik liever op safe, en op deze manier heb ik er volgens mij nog een aardig mooie prijs van gemaakt.

en ach, na een maand is de bank weer aangevult, en heb ik gewoon plezier van mn aankoop, en dat is toch waar het om gaat, vrijdag wordt ie geleverd (ivm salaris storten, en in orde maken van kamer)

dus binnekort zal ik mijn belevenissen wel even posten hier :)

iedereen bedankt in ieder geval, die me geholpen hebben met het besluit te nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:28
P65vt20 vanmiddag ook bij de MM in zwolle zien staan. Maar nu ben ik alweer vergeten hoeveel'ie koste. Volgens mij 5999, als ik me niet vergis. Wel indrukwekkend groot btw, 65" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-08 20:56
Er zit echt geen enkel addertje onder het gras bij de modellen die S&F levert, want ze zijn officieel dealer. Het enige wat Expert als meerwaarde zou kunnen hebben, is dat ze zich profileren met de allerbeste service, blijkbaar ook na de fabrieksgarantie, maar dat weet je pas als je ermee te maken hebt gehad. Veel plezier met je aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, naja heb alles al besteld, en we hebben uitgerekend, verschil in bedrag zou zo'n 100 euro geweest zijn (incl alle kabeltjes etc etc)

daarbij komt dan wel dat we bij expert idd betere garantie hebben, EN het is hier in het dorp, mja persoonlijk had ik een wat beter gevoel erbij, misschien onterecht, maar het gaat toch om een smak met geld, en dan kies ik liever voor safe,

en de service is ook een pre, als ik bijv. een dode pixel heb, krijg ik gewoon een nieuwe tv van ze, en dat soort dingen zie je niet vaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tipex
Raymond schreef op maandag 26 juli 2010 @ 18:07:
P65vt20 vanmiddag ook bij de MM in zwolle zien staan. Maar nu ben ik alweer vergeten hoeveel'ie koste. Volgens mij 5999, als ik me niet vergis. Wel indrukwekkend groot btw, 65" :9
Bij MM Alkmaar is hij 4999, dat is ook de advies prijs van panasonic. Ik vrees dat we strakjes heel snel aan de 65" gewend zijn :) Wat wel vaag is is dat de brilletjes voor zowel de 50" als 65" (en vermoedelijk ook de 42"), een maximale afstand hebben van 3,20m waarbinnen ze werken. Je zou toch verwachten dat ze bij een grote tv op een grotere afstand zouden werken. Maar we gaan het wel merken, zit er hier 3,50m vanaf, als dat niet blijkt te werken schuiven we wel iets naar voren, lijkt het beeld nog groter, lol.

Gefeliciteerd qgem, mooi aankoop man! Ik hoop dat die van ons snel volgt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
4999 kan ik bijna niet geloven, want dat is dezelfde prijsklasse als de zaken op kieskeurig.nl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 18:30:
ok, naja heb alles al besteld, en we hebben uitgerekend, verschil in bedrag zou zo'n 100 euro geweest zijn (incl alle kabeltjes etc etc)

daarbij komt dan wel dat we bij expert idd betere garantie hebben, EN het is hier in het dorp, mja persoonlijk had ik een wat beter gevoel erbij, misschien onterecht, maar het gaat toch om een smak met geld, en dan kies ik liever voor safe,

en de service is ook een pre, als ik bijv. een dode pixel heb, krijg ik gewoon een nieuwe tv van ze, en dat soort dingen zie je niet vaak :)
Is het niet zo dat panasonic altijd 100% pixel garantie geeft zolang je de plasma maar bij een officiele dealer koopt?

edit. al gevonden: http://www.panasonic.nl/html/nl_NL/W-2/130327/index.html

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2010 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tipex
Raymond schreef op maandag 26 juli 2010 @ 20:00:
4999 kan ik bijna niet geloven, want dat is dezelfde prijsklasse als de zaken op kieskeurig.nl :P
Geloof je de panasonic website wel? :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2272415/Screen%20shot%202010-07-26%20at%208.18.23%20PM.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
tipex schreef op maandag 26 juli 2010 @ 20:20:
[...]

Geloof je de panasonic website wel? :)

[afbeelding]
Tuurlijk wel, maar niet dat de MM net zo duur is als andere winkels, over het algemeen zijn ze 20% duurder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tipex
Ze zijn meestal duurder omdat ze de spullen gewoon voor de adviesprijzen in de winkel leggen op wat lokkertjes na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamme23
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-05-2024
tipex schreef op maandag 26 juli 2010 @ 21:22:
Ze zijn meestal duurder omdat ze de spullen gewoon voor de adviesprijzen in de winkel leggen op wat lokkertjes na.
Dat doen ze toch ook allemaal? Hier bij S&F geweest. De 46G20 staat op het kaartje van 1449 voor 1249. Maar volgens Pana is 1249 de adviesprijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:24
http://reviews.cnet.com/f...05-6482_7-33957041-2.html

bovenaan deze pagina hebben ze het over pixel orbiter.

Ik heb 16:9 overscan aanstaan (P42G20E, nederlandse menu's). Maar ik kan dat pixel orbiter nergens vinden... wie helpt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Felke schreef op maandag 26 juli 2010 @ 22:49:
http://reviews.cnet.com/f...05-6482_7-33957041-2.html

bovenaan deze pagina hebben ze het over pixel orbiter.

Ik heb 16:9 overscan aanstaan (P42G20E, nederlandse menu's). Maar ik kan dat pixel orbiter nergens vinden... wie helpt mij?
Is een review van het amerikaanse model. Die pixel orbiter zit niet op de Europese versie.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ericc667

oke, naja dat wist ik niet , haha :P

maar ze lieten nog ff een voorbeeldje zien met een klant die net was geweest,

die had 1 jaar garantie op haar sony lcd, (standaard van sony in die tijd - 2008 -)
haar hele LCD panel was kapot of iets dergelijks, normaal koste het vervangen van een panel iets van 400 euro door sony, en ze heeft het dus kunnen doen voor 170 ofzo, waarbij de expert nog erbij ingesprongen is, om beide 85 euro te betalen, omdat ze vonden dat zoiets niet mag gebeuren na 2 jaar..

tja, tis maar net hoe je het bekijkt, maar ik vind dat wel dingetjes om mee te wegen, bedoel je zal maar die pech net hebben, wat heel goed kan, dan ben je niet in 1x weer een klap geld kwijt, en kun je het op zo'n manier oplossen.

maar goed, zo zal S&F ook wel z'n dingetjes hebben, en dat is ook niet erg, uiteindelijk gaat het erom dat iedereen tevreden is met z'n product, en voor deze prijs, en complete tv set met HD ontvanger, ben ik tevrede :p

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2010 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:43:
@ericc667

oke, naja dat wist ik niet , haha :P

maar ze lieten nog ff een voorbeeldje zien met een klant die net was geweest,

die had 1 jaar garantie op haar sony lcd, (standaard van sony in die tijd - 2008 -)
haar hele LCD panel was kapot of iets dergelijks, normaal koste het vervangen van een panel iets van 400 euro door sony, en ze heeft het dus kunnen doen voor 170 ofzo, waarbij de expert nog erbij ingesprongen is, om beide 85 euro te betalen, omdat ze vonden dat zoiets niet mag gebeuren na 2 jaar..

tja, tis maar net hoe je het bekijkt, maar ik vind dat wel dingetjes om mee te wegen, bedoel je zal maar die pech net hebben, wat heel goed kan, dan ben je niet in 1x weer een klap geld kwijt, en kun je het op zo'n manier oplossen.

maar goed, zo zal S&F ook wel z'n dingetjes hebben, en dat is ook niet erg, uiteindelijk gaat het erom dat iedereen tevreden is met z'n product, en voor deze prijs, en complete tv set met HD ontvanger, ben ik tevrede :p
Als Expert je een beter gevoel geeft dan is het uiteraard iets extra's waard. Van die pixelgarantie wou ik allen even duidelijk maken voor de overige lezers duidelijk maken. Het blijft dus wel belangrijk dat je de tv via een officiele dealer koopt. Dit kan je controleren op de website van panasonic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-10 21:33
Heeft iemand al ergens in een winkel de zilvere 46G20 gezien? Wil die hoogstwaarschijnlijk aanschaffen, maar ik wil hem wel eerst even in het echt zien.

Via diverse internetwinkels is de zilveren variant 50 euro duurder dan de zwarte variant. Toch wel weer jammer.

Sowieso schrijf je zo!

Pagina: 1 ... 40 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV nlaten inspelen.