Vandaag eindelijk mijn VT20 binnen gekregen,
helemaal happy, snel nog even met mn pa mn kamer heringericht, zodat hij goed de ruimte heeft.
Alles aangesloten, had er ook een CI+ bij gedaan, en de pana 3D speler,
alleen toen begon het probleempje,, de speler deed het niet, waarna ik heb opgebeld naar de zaak, en ik kon em ff brengen , dan zouden ze meteen ff kijken wat er loos was, wat blijkt is dat hij geen enkel soort disc kan lezen, en een raar tikje geeft, wat hoogst waarschijnlijk duid op een laser-defectie, naja ze kijken hem morgen na, en is het idd zo, dan krijg ik een nieuwe mee,
is balen, maar niet heel beroerd, aangezien ik wel kan gamen in 3D
en mensen,, dit is toch wel zoo verslavend, ik heb gister de 3D pack aangeschaft, waarin super stardus, wipeout, pain, en 3D demo van motorstorm zitten,
'
wat een genot om te doen, vooral stardus is zeer lekker in 3D geeft echt een extra beleving,
totaal geen last van crosstalk, beeld is haarscherp, en 3D effect zowel diepte EN pop-out is geweldig, als je bijv. een rots kapot schiet, spat ie werkelijk uit je scherm, of als er rotsen van ''achter je'' komen, de eerste keer schrik je gewoon bijna,
en dan het prachtige 2D beeld niet te vergeten, echt jongens, wat een verschil in kwaliteit met mijn oude 32 inch philips lcd.!!
HD zenders zijn prachtig zelfs van dichtbij, en het SD digitale content is ook gewoon goed te noemen, nee ik ben echt 100% gelukkig met mijn aankoop, jammer dat de 3D speler het nog niet doet, maar eind deze week, begin volgende hoop ik toch wel een nieuwe te hebben,, dit weekend misschien maar even een bluraytje huren, om even het full HD te testen op dit prachtige scherm,
heb dus een 50'' vt20 , op mn slaapkamer, en vooral 3D op Dynamisch is prachtig vind ik persoonlijk,
kijk afstand van 2m vind ik het fijnst voor deze tv, zit je niet te ver weg, maar wel zover dat je een mooi pop-out effect hebt.
ja niets anders dan lof voor deze tv!