Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 14:46:
[...]
volgens mij heeft hij nog de oude xbox 360 die geen HDMI uitgang heeft. als dat zo is dan moet hij een component kabel gebruiken. deze kan alleen geen 1080p (full hd). wel 1080i en lager. maar geen enkel spel van de xbox 360 is 1080p. alles wordt gewoon opgescaled als je de xbox 360 instelt op 1080p. ik heb een px80 (hd ready/720p) panasonic plasma scherm en ik heb met component en met hdmi de 360 aangesloten gehad en ik zag weinig verschil. vond het bij de component zelf wat mooier. had het gevoel dat het een minder hard beeld was.
Ah dat zou kunnen, component is dan de oplossing idd

.
Ik zag hier zelf ook weinig verschil (op de 360) tussen hdmi en component, maar uiteraard kies ik toch voor hdmi

.
BlowFish schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 15:43:
Dat 3d gebeuren begint toch wel een beetje te kriebelen bij me

... Hangt net een half jaar mijn Pioneer kuro 5090H. Prachtige TV, ik dacht ik koop de komende 10 jaar geen nieuwe TV meer. komen ze met 3D
offtopic:
iemand interesse in een Pioneer KURO 5090H

..
Ik heb 20 euro?
3D vind ik echt helemaal niets. Als het zonder een verplicht brilletje zou zijn, dan zou ik wel geinteresseerd zijn. (en dan heb ik het nog niet eens over de prijs van zo'n brilletje)
Ben er toch wel blij om, omdat de 'gewone' televisies dan wat goedkoper zijn misschien

.
edit:
Drossie schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 15:51:
[...]
Klopt. Maar mijn CRT van nu is ook een HD-Ready hoor.
Mijn decoder van digitale tv is via HDMI aangesloten en ik kijk dus sommige zenders in HD.
Xbox heeft idd geen HDMI en is aangesloten via standaard kabel die bij de Xbox zit met zo'n knopje om naar HD te switchen.
Nu, ik las dat een plasma beter tot zijn recht komt in een donkere omgeving. Aangezien onze living erg licht is, zal mijn keuze waarschijnlijk gaan naar een LCD.
Mijn keuze lijkt te gaan naar:
Samung 40B550 (560€)
Samsung 37C550. (699€)
Is er een kenner die beide toestellen even kan vergelijken voor mij? Ik ken er veel te weinig van. De grootte is een verschil waar ik zelf al achter gekomen was
Belangrijkste vraag is eigenlijk: zullen games en voetbal beter op de ene tv gaan dan op de andere?
Jep, component it is.
Het probleem van een plasma-tv is dat licht reflecteert, dus als je in een lichte omgeving zit is een plasma niet echt een goed plan, tenzij je gordijnen hebt en zo

.
Van die 2 tv's zou ik voor de 40B550 gaan. Volgens mij is het verschil dat de C een CI-modulemogelijkheid heeft. Zou handig kunnen zijn als je Ziggo hebt, want dat zou moeten werken, maar als je UPC hebt werkt het (uiteraard-UPC) weer niet.
Koop vooral een zo groot mogelijke tv, groter went, kleiner niet

.
[
Voor 31% gewijzigd door
KoffieNT op 14-05-2010 15:57
]