Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beretta1979
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 00:04
DeeJee schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:54:
[...]

Ik gok 3,5 meter. En ik weet zeker dat min volgende tv groter wordt.
42 valt echt in het niet.
Ik vind 42 inch al behoorlijk groot nochtans :) Ik schaam mij al bijna om dat ding in de living te zien staan.

PSN: Beretta1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy269
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-08 21:16
Ben er nog altijd niet uit. Heb al stuk karton genomen, grootte van de tv uitgesneden en aan de muur gehangen. 42" is toch al iets. Ik ga straks eens hetzelfde doen met 46".
Nu ik op sommige reviews lees van het buzzing, schrikt me dit toch wel een beetje af om dit toestel te kopen? Is er iemand dat zijn toestel terug heeft binnengedaan op garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Als je twijfelt tussen een bepaalde grootte, altijd voor de grotere gaan :). Groter went wel, kleiner blijf je je aan ergeren en na een paar weken ga je je toch afvragen waarom je niet voor groter bent gegaan.
Ik kan me wel weer voorstellen dat 42" + nogal aso staat in een (kleinere) woonkamer, maar who cares :D.

Buzzing? Je bedoelt dat de tv een geluid maakt bij een (volledig) wit vlak? Dat doet de mijne namelijk ook (42PZ81), en je hoort dat alleen als het compleet stil is in de kamer en je 30cm van het beeld af zit. Niet echt een reden om een tv te laten staan denk ik zo.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy269
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-08 21:16
ah oké, zo dikwijls zal het beeld niet volledig wit zijn en 30cm van het scherm ga ik zeker niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lijphoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 08:43
Timmy269 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:29:
Ben er nog altijd niet uit. Heb al stuk karton genomen, grootte van de tv uitgesneden en aan de muur gehangen. 42" is toch al iets. Ik ga straks eens hetzelfde doen met 46".
Nu ik op sommige reviews lees van het buzzing, schrikt me dit toch wel een beetje af om dit toestel te kopen? Is er iemand dat zijn toestel terug heeft binnengedaan op garantie?
Ik was toevallig van de week in de lokale Expert maar daar hadden ze een poster van Samsung (vloeken in de kerk) liggen waarop alle tv maten op afgebeeld stonden (vanaf 32 tot 56 inch). Wellicht dat ze die bij een voor jou lokale electronicaboer ook hebben.

Enige was dat hij bij grote maten van (ik dacht) 46 -> 50 -> 56 ging, maar daar kan ik een paar inch naast zitten. Voor mij in ieder geval de 50 inch, zoveel verschil (relatief) zit er bij de grote maten niet meer in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 07:46
Ook hier hoor ik bij de P50G20 een zachte electrische buzz. Als ik me niet vergis zijn het over het algemeen condensatoren die resoneren als je dat geluid hoort. Een beetje jammer, want dat is op te lossen door een zooi lijm/plak/kit/whatever er overheen te gooien. Dat doen ze ook vaak bij computervoedingen. Maar goed, het is niet doordringend en ik hoor het eigenlijk niet bij normaal gebruik.

En nog even iedereen jaloers maken natuurlijk:

Doos

Nieuwe TV in de woonkamer

[ Voor 28% gewijzigd door Luuk1983 op 13-04-2010 17:39 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er goed uit. geen tv van XMS zie ik?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:42:
ziet er goed uit. geen tv van XMS zie ik?:P
NOG niet ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasNation
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-08 17:11
Heb hier een vraagje. Ga binnenkort een P42G20 halen, maar weet nog niet welke receiver ik erbij moet kopen. Hangt er allemaal vanaf hoe goed de G20 kan upscalen. Met name DVD en de Wii moeten naar 1080p getrokken worden.

Zal ik dit door de TV laten doen en een goedkope receiver kopen of zal ik het upscalen door de receiver laten doen met een DCDi Cinema chipset?

Weet iemand welke chip de G20 überhaupt gebruikt hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen denk ik eens langs een Saturn/MM in Groningen om wat plasma's/LCD's te bekijken :) Op dit moment neig ik erg naar een plasma. Heb mij al wat ingelezen via o.a. dit forum, die panasonic-lijn lijkt mij een goede keuze voor mij. Zit even te wachten op een WK aanbieding (als die aanbiedingen komen althans :P )

Het zal waarschijnlijk vrijwel zeker een 46"inch worden. Een vriend heeft een LG 42"LCD LED maar dat vind ik toch wat aan de kleine kant eigenlijk.

Ik heb nog een vraagje: Ik kijk TV via CanalDigitaal, moet ik dan nog ergens rekening mee houden? Ik las ergens iets over DVB-S ( :? ) Sorry, ben een n00b op TV gebied verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 19:19

immetjes

HIER is BERN-E

Luuk1983 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:29:
...
[...]

[afbeelding]
Top man! Op dezelfde dag dezelfde TV bij dezelfde winkel en dan een vrouw die hetzelfde lullige plantje op de speaker zet. lol.

(Je hebt toch niet zelf die plant erop gezet hè?)

Afbeeldingslocatie: http://img291.imageshack.us/img291/1035/dscn0646r.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door immetjes op 13-04-2010 22:25 . Reden: Vrouw plant, zelf plant? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karodem
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 12:48
[afbeelding]
Jaloers ben ik (nog) niet aangezien ik zelf ook voor deze wil gaan (of één uit de V-serie),
maar het ziet er mooi uit dat zeker.

Trouwens ik zie dat je UPC SD kijkt. Klopt dat?

En?? hoe bevalt dat??
Of ga je over op HD?

Ben benieuwd naar jouw bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Heeft iemand z'n P50G20 al tegen de muur aan hangen? Is dat niet een probleem ivm de HDMI kabel die er ongelukkig genoeg haaks in moet?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

FaceDown schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:48:
Heeft iemand z'n P50G20 al tegen de muur aan hangen? Is dat niet een probleem ivm de HDMI kabel die er ongelukkig genoeg haaks in moet?
Lijkt me niet, haakse kabel bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier hoor ik bij de P50G20 een zachte electrische buzz. Als ik me niet vergis zijn het over het algemeen condensatoren die resoneren als je dat geluid hoort. Een beetje jammer, want dat is op te lossen door een zooi lijm/plak/kit/whatever er overheen te gooien. Dat doen ze ook vaak bij computervoedingen. Maar goed, het is niet doordringend en ik hoor het eigenlijk niet bij normaal gebruik.

[afbeelding]

[afbeelding]
Hmmm ik zie je subwoofer maar waar is je center?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:00:
[...]

Goed kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

*kuch* kijk 's in het kastje onder de tv? *kuch*

Moet zeggen dat 50" er ineens niet zo groot meer uitziet :D

[ Voor 12% gewijzigd door Grrrrrene op 13-04-2010 23:26 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
Lees ik nu op andere fora dat Panasonic de prijzen voor de vt20 (3D versie) duurder gemaakt heeft (omdat de concurrentie veel duurdere prijzen zou hebben?)

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee, ik zag op tv gisteren (Editie NL ofzo?) dat Panasonic de VT20 voor 2500 euro verkoopt en daarmee zijn ze samen met Sony de duursten. Samsung en LG waren goedkoper, veel goedkoper.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-08 20:56
Vandaag de 50S20 afgehaald van Koopjeskampioen, voor m'n ouders. Ondanks dat het geen G20 is, valt het me niets tegen. Ik ben geen expert die alle details ziet, maar gewoon diep zwart en mooie kleuren, scherp HD beeld van NL en Eurosport, goeie snelle beelden en geen misselijkmakende scrollende teksten, en zelfs analoog is zeer goed te bekijken. Het moeilijkste was nog die megadoos in/uit de auto te krijgen, maar het installeren wijst zichzelf, en voor je het weet zit je met een beeldmonster in de kamer, met een prima standaard afstelling. Voor iedereen die twijfelt over grootte, of je nou op 4 meter of 2 meter zit, je ziet een perfect beeld, en voor mijzelf straks zeker geen kleinere. Dat wordt waarschijnlijk ook een Panasonic plasma van Koopjeskampioen, want voor acceptabele prijzen heb je m.i. een tv die de perfectie benadert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:30
De 50"VT20 staat nu in ene voor een adviesprijs van € 2.599,00 ipv € 2.399,00 op de site van panasonic. Zo maar even € 200,00 duurder nog voor tv's daadwerkelijk leverbaar zijn. In de ons-omringende-landen gebeurd dat niet. Zo denkt panasonic even snel een extra quick win te maken. Lekker

Misschien toch even wachten op Samsung! (hoewel de LED 46c7700 niet echt overtuigend was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
karodem schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:33:
Jaloers ben ik (nog) niet aangezien ik zelf ook voor deze wil gaan (of één uit de V-serie),
maar het ziet er mooi uit dat zeker.

Trouwens ik zie dat je UPC SD kijkt. Klopt dat?

En?? hoe bevalt dat??
Of ga je over op HD?

Ben benieuwd naar jouw bevindingen.
Ik kijk op dit moment (SD) digitale TV van UPC ja. Op een kijkstand tussen de 3,5 en 4 meter ziet dat er prima uit! Ik zal mijn ervaring uitleggen aan de hand van voetbal: als je een groot hoofd, bijvoorbeeld een interview, in beeld hebt, dan is het beeld erg scherp en met vlagen zou ik soms bijna zeggen dat het HD is. Pas op het moment dat je een wedstrijd zelf kijkt, dus vanaf een camera hoog op het veld, dan merk je dat je eigenlijk niet genoeg details hebt om alles perfect te zien, maar zeer acceptabel is het zeker! Ook het analoge signaal valt me niet tegen. Natuurlijk kan je ruis zien en natuurlijk is het een stuk minder dan digitaal, maar toch vind ik het best goed te kijken.

Binnenkort krijg ik digitale TV van XMS via glasvezel. Daar heb ik in ieder geval een HD receiver. Ik kan dan sowieso NL 1,2 en 3 in HD ontvangen. De overige zenders moet ik nog beslissen, eerst maar eens kijken hoe HD eruit ziet.
[...]

Centerspeaker highlight
ruward schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:15:
Top man! Op dezelfde dag dezelfde TV bij dezelfde winkel en dan een vrouw die hetzelfde lullige plantje op de speaker zet. lol.

(Je hebt toch niet zelf die plant erop gezet hè?)

[afbeelding]
Gefeliciteerd ;) Nou de plant heb ik d'r wel zelf opgezet, omdat de vrouw de plant ERGENS kwijt moest en dit leek me de beste plek...

[ Voor 14% gewijzigd door Luuk1983 op 14-04-2010 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

BasNation schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 18:56:
Heb hier een vraagje. Ga binnenkort een P42G20 halen, maar weet nog niet welke receiver ik erbij moet kopen. Hangt er allemaal vanaf hoe goed de G20 kan upscalen. Met name DVD en de Wii moeten naar 1080p getrokken worden.

Zal ik dit door de TV laten doen en een goedkope receiver kopen of zal ik het upscalen door de receiver laten doen met een DCDi Cinema chipset?

Weet iemand welke chip de G20 überhaupt gebruikt hiervoor?
Let even op het volgende; ik heb een Denon 2310 die ik het beeld kan laten upscalen (met een ADP upscaler chip, dus niet de minste). Echter levert dat bij bijv de Wii merkbare vertraging in het beeld op, niet echt prettig bij gamen. Bij DVD is dat geen issue natuurlijk. Nu kun je wel per ingang bepalen of je wel of niet wilt upscalen dus kun je het voor de Wii simpelweg uit zetten.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@luuk. je krijgt ook de zenders van SBS (veronica sbs6 en net5), de zenders van RTL en nog wat andere zenders (waaronder eurosport) gratis in HD bij XMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:31:
@luuk. je krijgt ook de zenders van SBS (veronica sbs6 en net5), de zenders van RTL en nog wat andere zenders (waaronder eurosport) gratis in HD bij XMS.
Tijdelijk toch? Omdat XMS nog niet tevreden was met de kwaliteit, want in principe gaan de HD zenders in een betaald pakket, behalve Ned 1, 2 en 3.

Hopelijk is de HD kwaliteit een beetje goed. Als ik zie hoe strak 'earth' op blu-ray er bijvoorbeeld uitziet op de panasonic, dan kan ik alleen maar kwijlen :D

[ Voor 16% gewijzigd door Luuk1983 op 14-04-2010 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Luuk1983 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:36:
[...]

Tijdelijk toch? Omdat XMS nog niet tevreden was met de kwaliteit, want in principe gaan de HD zenders in een betaald pakket, behalve Ned 1, 2 en 3.

Hopelijk is de HD kwaliteit een beetje goed. Als ik zie hoe strak 'earth' op blu-ray er bijvoorbeeld uitziet op de panasonic, dan kan ik alleen maar kwijlen :D
Ga er maar vanuit dat er geen uitzendingen zijn die die kwaliteit gaan halen. De bitrate van Bluray is natuurlijk veel hoger dan wat HDTV ooit zal halen.
Mijn ervaring met UPC HD is dat uitzendingen van Discovery / National Geographic / Film1 HD soms in de buurt komen. Op Nederland 1, 2, 3, en de RTL's heb ik nog weinig spectaculairs gezien.
Let wel, ten opzicht van SD is elke HD-uitzending natuurlijk erg mooi en scherp maar de kwaliteit van Bluray is van een heel andere klasse.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beretta1979
FaceDown schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:54:
[...]

Ga er maar vanuit dat er geen uitzendingen zijn die die kwaliteit gaan halen. De bitrate van Bluray is natuurlijk veel hoger dan wat HDTV ooit zal halen.
Mijn ervaring met UPC HD is dat uitzendingen van Discovery / National Geographic / Film1 HD soms in de buurt komen. Op Nederland 1, 2, 3, en de RTL's heb ik nog weinig spectaculairs gezien.
Let wel, ten opzicht van SD is elke HD-uitzending natuurlijk erg mooi en scherp maar de kwaliteit van Bluray is van een heel andere klasse.
Inderdaad de opnames moeten zelf natuurlijk ook in HD zijn en dat is meestal nog niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44

[afbeelding]

[afbeelding]
Zodra de 50VT20 uit is komt er hier eentje in huis, maar ik moet nog steeds een mooi tv meubel hebben.

Vraagje, waar heb(ben) jij (jullie) dat tv meubel vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
SnackMasterFlex schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:36:
[...]

Zodra de 50VT20 uit is komt er hier eentje in huis, maar ik moet nog steeds een mooi tv meubel hebben.

't is een samengesteld meubel van IKEA, de BESTA serie. Het zijn in feite 4 van deze banken ( 2 x 2 op elkaar):

Afbeeldingslocatie: http://www.ikea.com/PIAimages/59500_PE165395_S4.jpg

Het voordeel van deze bank is dat hij 49 cm diep is. Vervolgens hebben de we in de onderste 4 gaten (zeg maar de onderste twee banken) lades gestopt. Maar je hebt veel meer mogelijkheden met schuifdeuren, klapdeuren etc.

Deze opstelling stond overigens bijna zo in IKEA Eindhoven, ik weet alleen niet of dat nu nog zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tot 1 januari 2011 krijg je die zenders gratis. wat er daarna gaat gebeuren is nog niet duidelijk.

en niet te vergeten dat HDTV 720p/1080i is. 1080p (blu-ray) is natuurlijk weer wat mooier en bovendien is die bitrate een stuk hoger dan bij HDTV.

Juni gaan wij alles hier vervangen. UPC en Telfort eruit en dan komt glasvezel hier en dan gaan we de hele mikmak vervangen. hopelijk heb ik me vader weten over te halen om tegen die tijd een mooie plasma uit de VT serie te kopen. en geen LED LCD;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MieZzziE2
  • Laatst online: 12-05 15:18
SnackMasterFlex schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:36:
[...]

Mijn vorige tv was een kleine philips die mooi in een chinese kast paste, helaas is de 42 inch panna iets te groot hiervoor en maak ik zelf een kast die lijkt op mijn vorige chinese kast, alleen dan wat strakker. Begrijp me niet verkeerd, maar zo'n apparaat als een tv is een lelijk ding (als hij uit staat) en schreeuwt om aandacht. Als uit staat, deuren dicht en er heerst weer een relaxte sfeer in de huis kamer. een grote dichte kast heeft ook het voordeel dat al mijn audio apparatuur incl. platenspeler met platen er mooi in past. laden aan de onderkant passen mooi de cd's en dvd's in. Ontwerp zelf gemaakt in cad en ik heb een tv die zweeft in mijn kast door een beugel. Schitterend! En ik hoor niet bij die 99% die zijn tv of aan de muur of op een laag kastje heb staan. Niks mis mee, maar ik ben graag anders! ;-)
Mocht je ook een eigen ontwerp willen, PM me maar! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Iemand last van zgn. "Floating Blacks" op zijn/haar G20 TV? Hier staan een hoop klachten over dit fenomeen.

Het klinkt mij in de oren als een dynamische contrastaanpassing bij donkere scenes. Mijn 3 jaar oude Hitachi plasma doet dit ook in hoge mate, wat ik als zeer irritant ervaar in donkere scenes.

- edit; ik zie dat er eerder in het topic al wat over gezegd is, maar ik ben wel benieuwd of er nu daadwerkelijk mensen last van hebben, of het echt alleen videofielen zijn die in het pikkedonker zitten te kijken -

[ Voor 22% gewijzigd door FaceDown op 14-04-2010 12:02 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

FaceDown schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:54:
Dat valt best mee kan ik je vertellen en ik heb het met 3 verschillende DVB-S2 apparaten zitten vergelijken ;)
Klopt bijna helemaal wat je zegt : Discovery HD kan je namelijk niet vergelijken met Film 1 HD bijvoorbeeld : Discovery gebruikt veel meer bandbreedte en heeft daarmee ook een betere kwaliteit : Zij gebruiken geen MPEG4 zoals Canaal Digitaal ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:19

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

MieZzziE2 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:50:
[...]
Als uit staat, deuren dicht en er heerst weer een relaxte sfeer in de huis kamer.
Ik vind het dan vaak wel weer lelijk dat er een kast met de deuren wagenwijd openstaat om televisie te kunnen kijken. Vrienden van mij hebben dat. Een kast hoort dicht, behalve als je even iets moet pakken, anders irriteert het mij :P

Smaken verschillen zullen we maar zeggen :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
MieZzziE2 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:50:
[...]

Mijn vorige tv was een kleine philips die mooi in een chinese kast paste, helaas is de 42 inch panna iets te groot hiervoor en maak ik zelf een kast die lijkt op mijn vorige chinese kast, alleen dan wat strakker. Begrijp me niet verkeerd, maar zo'n apparaat als een tv is een lelijk ding (als hij uit staat) en schreeuwt om aandacht. Als uit staat, deuren dicht en er heerst weer een relaxte sfeer in de huis kamer. een grote dichte kast heeft ook het voordeel dat al mijn audio apparatuur incl. platenspeler met platen er mooi in past. laden aan de onderkant passen mooi de cd's en dvd's in. Ontwerp zelf gemaakt in cad en ik heb een tv die zweeft in mijn kast door een beugel. Schitterend! En ik hoor niet bij die 99% die zijn tv of aan de muur of op een laag kastje heb staan. Niks mis mee, maar ik ben graag anders! ;-)
Mocht je ook een eigen ontwerp willen, PM me maar! :-)
Ik vind juist een kast schreeuwen om aandacht. De meeste TV's zijn dermate plat (ook de panasonic kan ik je zeggen) dat als je ze dicht tegen de muur zet (of aan de muur hangt) veel minder indringend zijn dan een kast. En ook ik erger me aan deuren van een kast die open moeten staan om TV te kijken. Ik vind persoonlijk de Panasonics een net design hebben dat juist niet om aandacht schreeuwd, maar een design dat best gezien mag worden. Maar zoals al eerder is aangegeven: smaken verschillen gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in hoeverre is die test goed uitgevoerd?

doe mij maar een goede professionele test/review van een gerenommeerde site:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Verkeerd bericht

[ Voor 90% gewijzigd door brommer1 op 14-04-2010 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrgoolie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-07-2023
weet iemand waar de 50g20 op voorraad is?
Ik heb deze 8 februari bij discountonline.be besteld en nu krijg ik mail dat de leveringen nog 1 maand gaan duren...

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:08
mrgoolie schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:56:
Ik heb deze 8 februari bij discountonline.be besteld en nu krijg ik mail dat de leveringen nog 1 maand gaan duren...

bedankt
Mag het een nederlandse winkel zijn? Of zoek je echt een leverancier uit belgie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt
Ik heb de mijne daar besteld op 19 maart.
Vandaag telefoontje gepleegd: levering is uitgesteld tot eind april, maar 1 maand???
Groetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:58:
[...]

Ik heb de mijne daar besteld op 19 maart.
Vandaag telefoontje gepleegd: levering is uitgesteld tot eind april, maar 1 maand???
Groetjes.
Bizar en ik bel afgelopen maandag naar Koopjeskampioen om de 50g20 te bestellen, en ze konden 'm gisteren al komen brengen. Echter was ik toen niet thuis, dus nou komen ze zaterdag. :9~ Is wel Nederland, en ik vermoed dat ze hier over niet al te lange tijd ook (tijdelijk) uitverkocht zullen zijn.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrgoolie
een belgische winkel waar ik er zelf kan omrijden of een nederlandse die kan opsturen naar belgie...
ik denk wel dat de prijzen in nederland duurder zijn dan in belgie?

vind het raar dat ze zeggen dat de levering nog een maand gaat duren...
pfff...
mijn tv is net verkocht!
nog minstens 1 maand zonder tv kan ik niet aan :)
ik zoek dus een waardig alternatief!!:)

zie hier de mail die ik deze namiddag gekregen heb :
DiscountOnline
------------------------------------------------------
Bestel Nummer: xxxx
Bestelling Details kunt U hier bekijken: http://www.iishop.be/account_history_info.php?order_id=xxx
Bestel Datum: maandag 08 februari 2010

Hallo,

Onze excuses voor de vertraging van je bestelling.
De leverancier heeft ons laten weten dat er spijtig genoeg een extra vertraging is van minstens nog 1 maand.

Van zodra je bestelling binnen is laten we je zo snel mogelijk iets weten.

Een andere optie is natuurlijk de nieuwe Samsung en LG modellen even bekijken op onze website; deze zijn snel leverbaar!

Voor meer vragen of informatie kan je ons gerust bereiken tijdens de openingsuren op het volgende nummer: +32(0)16.81.31.58

Met Vriendelijke Groeten,

Discount Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmr1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:30
Kijk eens bij koopjeskampioen daar zijn ze op voorraad: http://www.koopjeskampioe...ch/panasonic-tx-p50g20-e/

Heb ik hem ook vandaan, niks dan lof over dit bedrijf, ze leveren snel houden je goed op de hoogte van de levertijden etc. (bellen wanneer ze komen bezorgen + 30 minuten voordat ze bij je zijn bellen ze nog een keer)
Ze zijn niet duur en hebben 2 jaar pickup & return Panasonic garantie.

Ik ben zeer tevreden.

I’m not superstitious, but I am a little stitious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrgoolie
rmr1 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 22:50:
[...]

Kijk eens bij koopjeskampioen daar zijn ze op voorraad: http://www.koopjeskampioe...ch/panasonic-tx-p50g20-e/

Heb ik hem ook vandaan, niks dan lof over dit bedrijf, ze leveren snel houden je goed op de hoogte van de levertijden etc. (bellen wanneer ze komen bezorgen + 30 minuten voordat ze bij je zijn bellen ze nog een keer)
Ze zijn niet duur en hebben 2 jaar pickup & return Panasonic garantie.

Ik ben zeer tevreden.
en kan je nog iets van de prijs krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

mrgoolie schreef op woensdag 14 april 2010 @ 22:55:
[...]

en kan je nog iets van de prijs krijgen?
Van de adviesprijs wel ja. Mail ze even en je weet het.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManTra
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 20:27

ManTra

mooh?

Ter info: De Samsung G2 Portable 2.5" HDD zonder voeding werkt prima als PVR HDD. Ook met HD content. Ik heb er geen problemen mee gehad tot nog toe en het scheelt weer een externe voeding. :)

[ Voor 5% gewijzigd door ManTra op 15-04-2010 08:51 . Reden: HD info ]

blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Laatst online: 12-09 09:53
Ik ben vandaag naar de mediamarkt geweest om te kijken of ze de 46inch al hadden. Maar ze hadden hem niet dus ik had even gevraagd of zij van de 46 inch g20 al een levertijd wisten. Die gast had even met Panasonic voor mij gebeld en Panasonic zelf weet nog niet wanneer ze de 46inch kunnen leveren 8)7. Anders moet ik maar voor een 50inch gaan, maar dan moet er wel wat van de prijs af kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Laatst online: 23:00
Baardmeester schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:31:
Ik ben vandaag naar de mediamarkt geweest om te kijken of ze de 46inch al hadden. Maar ze hadden hem niet dus ik had even gevraagd of zij van de 46 inch g20 al een levertijd wisten. Die gast had even met Panasonic voor mij gebeld en Panasonic zelf weet nog niet wanneer ze de 46inch kunnen leveren 8)7. Anders moet ik maar voor een 50inch gaan, maar dan moet er wel wat van de prijs af kunnen.
Bij MM duitsland stond hij wel al deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Laatst online: 12-09 09:53
Ja, Duitse en Belgische zie je inderdaad al wel op internet, maar ik wil graag een model van Panasonic NL vanwege de garantie. Het lijkt erop dat Panasonic NL gewoon nog geen 46 inch modellen heeft gekregen :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Baardmeester schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:31:
Volgens plattetv.nl geeft hun ordersysteem aan dat Panasonic mogelijk pas in juli de 46" gaat uitleveren. In ieder geval in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Luuk1983 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:04:
[...]

Volgens plattetv.nl geeft hun ordersysteem aan dat Panasonic mogelijk pas in juli de 46" gaat uitleveren. In ieder geval in Nederland.
Ah na het WK dus |:( Ben ik effe blij dat ik de 50" besteld heb, nog voordat deze dadelijk ook uitverkocht gaat zijn.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
Ik heb een vraagje en hoop dat iemand van jullie het antwoord weet.
Bij mij thuis staat de ps3 aangesloten op de g20 via hdmi
En ik heb mijn z5500 via de optical out van de g20 aangesloten.
Nu zie ik bij de output wel dolby digital. Maar geen DTS.
DTS heb ik wel als ik de z5500 rechtstreeks aansluit op de ps3.
Volgens de datasheet zou de plasma ook DTS moeten kunnen doorsturen.
Iemand ook dit probleem, of liever nog de oplossing??

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vyndrox schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:46:
Ik heb een vraagje en hoop dat iemand van jullie het antwoord weet.
Bij mij thuis staat de ps3 aangesloten op de g20 via hdmi
En ik heb mijn z5500 via de optical out van de g20 aangesloten.
Nu zie ik bij de output wel dolby digital. Maar geen DTS.
DTS heb ik wel als ik de z5500 rechtstreeks aansluit op de ps3.
Volgens de datasheet zou de plasma ook DTS moeten kunnen doorsturen.
Iemand ook dit probleem, of liever nog de oplossing??
Volgens mij wordt DTS en Dolby Digital alleen uitgevoerd als stereo. Ik weet het niet zeker.

In dat geval kan je het alleen direct via de PS3 krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Silencer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-05 03:32
Bij een 2009 model is het enkel DTS (surround) als het afkomstig is van de interne tuner of sd kaart (bij externe bronnen zoals HDMI stuurt hij enkel stereo uit). Ik verwacht dat de 2010 serie ook wel zo zullen werken (interne tuner, sd kaart + usb?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:51:
[...]

Volgens mij wordt DTS en Dolby Digital alleen uitgevoerd als stereo. Ik weet het niet zeker.

In dat geval kan je het alleen direct via de PS3 krijgen.
Toevallig gister een film gekeken. DTS wordt inderdaad als stereo uitgestuurd. Dat vind ik behoorlijk brak. Nou moet ik alsnog allemaal audio kabels gaan trekken naar mijn geluids set. Ik dacht dat ik daar eindelijk vanaf zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Met betrekking tot 24p heb ik (na lang wachten) dit bericht van Panasonic gekregen:
Zoals aangegeven in een eerdere mail zouden wij nog terugkomen op de 24p specificatie in de Panasonic 2010 tv's. Zoals aangegeven wordt er met de G20/V20 nieuwe informatie via 60 Hz frequentie weergegeven; we hebben ten aanzien van deze functie aanvullende informatie opgevraagd (zie hieronder).

- 24p via 24p Playback op VIERA tv's (PDP en LCD): Panelfrequentie is 96 Hz, dit wordt bereikt door ieder origineel frame 4x weer te geven.

- 24p weergave via 24p Smooth Film (LCD): Panelfrequentie is 96 Hz, dit wordt bereikt door aan het originele frame drie nieuw gecreërde frames toe te voegen.

- 24p weergave via 24p Smooth Film (PDP, o.a. G20/V20): Panelfrequentie is 60 Hz, dit wordt bereikt door een zeer gecompliceerde berekening.
Mij maakt het allemaal niet zoveel meer uit, zoals jullie weten heb ik de P50G20 al een week geleden binnen gekregen en alles loopt zo verschrikkelijk vloeiend met een 24p bron (HTPC op 1080p/24 ingesteld) en ik vind het niet 'knipperen'.

De G20 ondersteund volgens de panasonic website:
24p Smooth Film/Playback Plus/Playback: 24p Smooth Film/Playback
Dit zou betekenen dat de G20 dus 60Hz en 96Hz zou ondersteunen. Maar goed, pin me er niet op vast ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Luuk1983 op 16-04-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 00:07
Luuk1983 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 08:48:
[...]

Toevallig gister een film gekeken. DTS wordt inderdaad als stereo uitgestuurd. Dat vind ik behoorlijk brak. Nou moet ik alsnog allemaal audio kabels gaan trekken naar mijn geluids set. Ik dacht dat ik daar eindelijk vanaf zou zijn...
Volgens mij is dit geen keuze van Panasonic, maar gewoon een licentie-eis. Voor zover ik weet, hebben alle tv's dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beretta1979
Luuk1983 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:04:
[...]

Ah vreemd hier heb Antwerpen heb ik al een 46G20 zien staan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
  • Laatst online: 13-09 12:09
Geldt dit ook voor wanneer ik gebruik maak van de interne hd tuner (ci+) dat het geluid max. stereo is via optisch out naar mijn versterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

Duitse review 42" GW20: http://www.magnus.de/e-paper/vhv/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

@Luuk1983 (en andere G20 bezitters). Zou jij eens met je TV willen proberen om onderstaand probleem te dupliceren (ik heb het al eerder gepost maar er wordt niet op gereageerd):

-----------------------------------------------
Ik heb een TX-P50G20E. Daar heb ik met HDMI een Xtreamer op aangesloten. Op de met USB aangesloten HDD staat het eerste deel van de Blu-Ray LIFE van de BBC. Mijn uitgang van de Xtreamer staat op 1080p 50Hz.

Ik kijk de film op TV beeldscherm instelling THX. Nu zie ik dus dat lichte gebieden in hoge contrast gebieden flikkeren. B.v. bij een lichte lucht en horizon en een donkere voorg grond. Dan flikkert dus die lucht.

Meestal met een verhouding van tussen de 1/3 van het lucht beeld en 2/3 van het donkere gebied.
...maar ik zie het ook wel op andere momenten waarbij er lichte scenes voorkomen.

Ik heb het nu voor het eerst gezien met deze Blu-Ray op de Xtreamer. Ik heb verder geen Blu-Ray speler en bij m'n DVD speler (Pioneer DV-600AV) ge-upscaled naar 1080p of 1080i via DVB-C zie ik het niet.

Ik heb alle beeldbewerking uit gezet. Contrast staat op 36 en Helderheid in het midden.

Weet iemand wat hier aan de hand is?

(Ik heb hier eerst naar gezocht via google en kwam dit: http://www.avforums.com/f...licker-plasma-bluray.html en hier http://www.highdefforum.c...icker-playback-issue.html tegen. Omdat z'n verhaal precies overeen kwam met mijn verhaal heb ik het vertaald en aangepast)

[ Voor 3% gewijzigd door immetjes op 16-04-2010 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Ik zit een beetje met een dilemma. De 50G20 en de 42V20 zijn ongeveer even duur en ik begin me zo langzamerhand af te vragen of ik niet beter voor de grotere 50" kan gaan en deze bijv. volgende week in huis te hebben dan nog voor onbepaalde tijd te gaan wachten op de iets kleinere 42" die misschien maar marginaal beter is. De tv wordt nog niet uitgeleverd en buiten het dubieuze verhaaltje een paar posts hierboven kan ik nergens een review of non-showfloor impressie vinden. Het lijkt namelijk alsof de V20 serie een beetje komt te vervallen tussen de enorm prijs/kwali van de G20 en het technisch vernuft van de VT20 reeks bij de meeste reviewers.

Ik ga de TV voornamelijk gebruiken voor content vanaf PS3, X360 of PC, TV (als in live tv ;)) kijk ik vrijwel nooit. Het maakt mij persoonlijk vrij weinig uit of ik de TV draadloos of met kabel op m'n netwerk aansluit. Enige waar ik een beetje mee zit is of de pro varianten van high contrast filter en infinite black nu voor zoveel verbetering zorgen dat de ~400 euro meerprijs van de V serie te rechtvaardigen is. De vraag is dus min of meer of er iemand is die misschien toch ergens iets of iemand gevonden heeft die al iets kan zeggen over deze vergelijking.

[ Voor 6% gewijzigd door scim op 16-04-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
scim schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:50:
Ik zit een beetje met een dilemma. De 50G20 en de 42V20 zijn ongeveer even duur en ik begin me zo langzamerhand af te vragen of ik niet beter voor de grotere 50" kan gaan en deze bijv. volgende week in huis te hebben dan nog voor onbepaalde tijd te gaan wachten op de iets kleinere 42" die misschien maar marginaal beter is. De tv wordt nog niet uitgeleverd en buiten het dubieuze verhaaltje een paar posts hierboven kan ik nergens een review of non-showfloor impressie vinden. Het lijkt namelijk alsof de V20 serie een beetje komt te vervallen tussen de enorm prijs/kwali van de G20 en het technisch vernuft van de VT20 reeks bij de meeste reviewers.

Ik ga de TV voornamelijk gebruiken voor content vanaf PS3, X360 of PC, TV (als in live tv ;)) kijk ik vrijwel nooit. Het maakt mij persoonlijk vrij weinig uit of ik de TV draadloos of met kabel op m'n netwerk aansluit. Enige waar ik een beetje mee zit is of de pro varianten van high contrast filter en infinite black nu voor zoveel verbetering zorgen dat de ~400 euro meerprijs van de V serie te rechtvaardigen is. De vraag is dus min of meer of er iemand is die misschien toch ergens iets of iemand gevonden heeft die al iets kan zeggen over deze vergelijking.
Nou ja, afhankelijk van de kamer zou ik eerder voor een 50" gaan dan voor 42" (oh wacht, dat heb ik al gedaan :P) Maar ook ik heb weinig voordelen kunnen zien in de V serie. Ja de TV zal vast beter zijn, maar ik denk dat je je moet afvragen wat voor een purist je bent. Misschien als je de V en G naast elkaar zou zetten dat je iets verschil zou kunnen zien. Maar in de praktijk heb je geen twee TV's naast elkaar staan en ik ben extreem tevreden over de beeldkwaliteit van de G serie. Ookal zou nu blijken dat de V serie nog veel betere kleuren en zwartwaardes heeft, dan zou het me nog steeds niets kunnen schelen. Ik zou de G20 zo nog een keer kopen.

En zeker als je de TV NU het liefst zou willen kopen, dan zou ik gewoon voor de G serie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Luuk1983 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 16:11:
[...]

Nou ja, afhankelijk van de kamer zou ik eerder voor een 50" gaan dan voor 42" (oh wacht, dat heb ik al gedaan :P) Maar ook ik heb weinig voordelen kunnen zien in de V serie. Ja de TV zal vast beter zijn, maar ik denk dat je je moet afvragen wat voor een purist je bent. Misschien als je de V en G naast elkaar zou zetten dat je iets verschil zou kunnen zien. Maar in de praktijk heb je geen twee TV's naast elkaar staan en ik ben extreem tevreden over de beeldkwaliteit van de G serie. Ookal zou nu blijken dat de V serie nog veel betere kleuren en zwartwaardes heeft, dan zou het me nog steeds niets kunnen schelen. Ik zou de G20 zo nog een keer kopen.

En zeker als je de TV NU het liefst zou willen kopen, dan zou ik gewoon voor de G serie gaan.
Ja op het moment redeneer ik ook zo, het enige gemis zou een decent picture in picture functie van de V serie zij, maarja mijn Dell 2405FPW heeft die functie ook en zelfs met 3 op dat scherm aangesloten pc's/apparaten gebruik ik het vrijwel nooit. En als ik bij m'n ouders zit te gamen op hun 47" lcd dan zit ik ook nog bijna met m'n neus in de TV dus groter zou beter zijn in mijn geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:52
Werkelijk waar: met een 50 inch beleef je de films en games ipv dat je ernaar kijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 02:24

FeaR

In GoT we trust

Raymond schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:23:
[...]Volgens mij is dit geen keuze van Panasonic, maar gewoon een licentie-eis. Voor zover ik weet, hebben alle tv's dit.
Klopt. Er zijn tv's die wel Dolby Digital uitsturen via de optische uitgang, maar deze zijn inderdaad schaars. Er is zelfs een Philips tv die DTS uitstuurde via de digitale coax uitgang, maar dan moest wel de HDMI Side gebruikt worden. Maar lang verhaal kort is dat het inderdaad niet aan de tv ligt...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:23
Ferry34 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 21:00:
Werkelijk waar: met een 50 inch beleef je de films en games ipv dat je ernaar kijkt :)
Dat soort dingen moet je juist niet roepen, zorg je er juist voor dat orienterende mensen eerder overstappen op een 50" dan 42" tv, terwijl daar eigenlijk niet echt geld voor is/te groot is volgens vrouw enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

Als ik met DVB-C TV kijk klopt het dan dat ik via analoge tulps geen geluid krijg op m'n externe receiver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:55
KeRsTmAnNeKe schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 21:29:
[...]

Dat soort dingen moet je juist niet roepen, zorg je er juist voor dat orienterende mensen eerder overstappen op een 50" dan 42" tv, terwijl daar eigenlijk niet echt geld voor is/te groot is volgens vrouw enzo
Daar is toch niets mis mee, het doel heiligt de middelen. Dan lenen mensen maar wat extra!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:23
Lenen voor een tv vind ik dan weer not-done ... :p
en mn vriendin krijg ik ook al niet zo gek mee te betalen, vind mn 32" lcd al groot genoeg.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
scim schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:50:

Specs zeggen helemaal niks. Wacht gewoon de reviews af van de V-serie en dan weet je of deze serie het extra geld waard is t.o.v. de G-serie. Ik weet wel dat de V-serie een andere filter op het paneel heeft en hierdoor veel meer in de buurt van de KURO-reeks komt van Pioneer, dan de G-serie, welke erg veel lijkt op de G10 serie van vorig jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
Op de site van Panasonic staan nu ook de 3D shutter-brilletjes.... € 119,00 (als ze die prijs niet in ene veranderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Moet ik al 3 van die 3D shutter-brilletjes hebben, voor dat geld laat ik liever mijn pana professionel calibreren :+
Daneel schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 01:08:
Op de site van Panasonic staan nu ook de 3D shutter-brilletjes.... € 119,00 (als ze die prijs niet in ene veranderen)

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

pvr schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 09:19:
Moet ik al 3 van die 3D shutter-brilletjes hebben, voor dat geld laat ik liever mijn pana professionel calibreren :+

[...]
Je krijgt er standaard twee bij.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Shiver23 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 09:28:
Je krijgt er standaard twee bij.
Misschien wil hij er wel vijf? ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 00:38:
[...]

Specs zeggen helemaal niks. Wacht gewoon de reviews af van de V-serie en dan weet je of deze serie het extra geld waard is t.o.v. de G-serie. Ik weet wel dat de V-serie een andere filter op het paneel heeft en hierdoor veel meer in de buurt van de KURO-reeks komt van Pioneer, dan de G-serie, welke erg veel lijkt op de G10 serie van vorig jaar
Ik heb naar aanleiding van een Japanse site, welke aangaf dat de nieuwe Panasonic panels G20 serie verglijkbaar zijn met de bestaande Pioneer Kuro 5090 en waarbij de V20/Vt20 series, de op de plank liggende Kuro II techniek krijgen. (helaas kan ik de foto's niet meer vinden van de verschillen) Dus nog betere specificaties toebedeeld krijgen (in ieder geval een ander panel).

Ik heb dan ook de G15 en de G20 vergeleken, maar er zit een zichtbaar betere zwartwaarde in, dat is zelfs door een leek te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens het surfen een leuk nieuw stukje techniek over NEO-PDP tegen gekomen :)

http://hubpages.com/hub/P...omparison-a-matter-of-eye

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2010 12:29 . Reden: dead link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker bezig................. found it !!

Afbeeldingslocatie: http://av.watch.impress.co.jp/docs/20090108/pana1_08.jpg

Rechts de "normale plasma" , midden de Panasonic(Kuro) Neo-PDPeco G20-series , links de Panasonic(Kuro II) NEO-PDPeco V20/VT20-series.

Afbeeldingslocatie: http://www.avforums.com/forums/attachments/plasma-televisions/165831d1267215848-official-panasonic-2010-uk-hdtv-product-information-pricing-thread-panel-guts-3.jpg

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2010 12:56 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:16:
Ik heb naar aanleiding van een Japanse site, welke aangaf dat de nieuwe Panasonic panels G20 serie verglijkbaar zijn met de bestaande Pioneer Kuro 5090
Hier twijfel ik hevig aan. Maar goed, we'll see.
Tijdens het surfen een leuk nieuw stukje techniek over NEO-PDP tegen gekomen
Dit kan natuurlijk net zo goed op gaan voor welke andere plasma-techniek dan ook hè. Heeft weinig te maken met Neo-PDP an sich, IMHO.
Lekker bezig................. found it !!
En zo'n plaatje zegt natuurlijk ook helemaal niets. Wát hebben ze aan Kuro techniek er in verwerkt? Al is het maar één lullige techniek kunnen ze dit al claimen. Al die marketing onzin zegt weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet alles dubbel bewezen worden. Als je alles negatief wilt neersabelen, kom dan ook met argumenten !!

Panasonic en Pioneer werken al sinds eind 2008 samen. De complete R&D van Pioneer (250man) zijn nu in dienst van Panasonic. Panasonic heeft alle KURO patenten van Pioneer overgenomen, inclusief de op de plank liggen de KURO II techniek. Deze technieken zijn VOLLEDIG verwerkt en gelukkig ook zichtbaar in de nieuwe 2010 series.

Voor de sceptici de persberichten :O

http://av.watch.impress.c...0424/piopana1.htm?ref=rss

Op internet is veel te vinden hierover, neem eens een kijkje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 13:07:
Moet alles dubbel bewezen worden.
Welnee, hoeft niet hoor. Gewoon de marketing onzin letterlijk geloven is ook voldoende voor sommige mensen.
Als je alles negatief wilt neersabelen, kom dan ook met argumenten !!
"It seems to us that the best bits of Pioneer Kuro technology acquired by Panasonic have been reserved for higher-end models such as the forthcoming V20 and VT25 series, because as far as black-level performance on the Panasonic TX-P42G20 is concerned, any improvement over last year’s G10 series can only be described as marginal. In other words, whilst inky its blacks still cannot match those seen and measured on the legendary 9G Pioneer Kuros."
Panasonic en Pioneer werken al sinds eind 2008 samen. De complete R&D van Pioneer (250man) zijn nu in dienst van Panasonic. Panasonic heeft alle KURO patenten van Pioneer overgenomen, inclusief de op de plank liggen de KURO II techniek.
Dat is zo ja.
Deze technieken zijn VOLLEDIG verwerkt en gelukkig ook zichtbaar in de nieuwe 2010 series.
Wat jij wil hoor. Ik zou mijn Pioneer echt no way om willen ruilen voor een G20, terwijl die "gelijkwaardig" is.
Op internet is veel te vinden hierover, neem eens een kijkje :*)
Op het internet is ongeveer evenveel onzin als waarheden te vinden. Vertrouw liever op mijzelf, if you don't mind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend mij Smits geweest. Ik had de zilveren willen bestellen en had dat ook gisteren gedaan. Echter geeft Panasonic aan dat de zilveren pas half juni weer komt. Gelukkig hadden ze nog wel een zwarte staan en deze dus maar meegenomen :)

Het lijkt er dus op dat het model beter loopt dan verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Laatst online: 12-09 23:36
Voor zover er over de Ci+ certificering door Ziggo nog onduidelijkheid bestond, denk ik dat onderstaande lijst het definitieve antwoord geeft.

Panasonic plasma's met Ci+ certificering door Ziggo

Edit:
Ah dit was al gemeld door Raymond

[ Voor 19% gewijzigd door Tommy The Cat op 17-04-2010 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lijphoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 08:43
Ik heb via de locale electronicaboer hier vernomen dat Panasonic voor de V20 eind mei op geeft als releasedatum. Nog een goed maandje geduld dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
De V20 komt ook later dan de VT20. Waarom? Geen idee, de boot was waarschijnlijk vol ofzo :)
In elk geval wist Panasonic dit al te melden toen ik daar was voor de 3D sneak-preview.
Als het goed is komt de VT20 nu wel snel, want die zou in de 2e helft van april leverbaar worden. Wanneer dat niet lukt, denk ik dat de V20 ook nog wat later uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-06-2023
Weet niet of dit de juiste plek is, maar vanuit mijn kant een kleine aanvulling.

Eergisteren de Panasonic TX-P42U10E aangeschaft. Geeft echt geweldig beeld, zelfs Digitenne is redelijk te doen. Ga overigens wel over op UPC digitaal, maar wilde het testen.

Gebruik het scherm heel veel voor Mediacenter en zelfs voor Word, werkt perfect en krijg geen zere ogen.

Als ik een kritiekpuntje wil geven: Het was even prutsen voordat ik echt een mooie heldere wit had. Maar dit wist ik al toen ik 'm kocht. Mijn belangrijkste aanschafpunt en waar ik ook echt heel blij mee ben is de zeer natuurlijke weergave van bijvoorbeeld gezichten en voorwerpen. Heb ook geen last van ghosting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:28
Binnenkort ga ik een Panasonic kopen, en wel een 42" G20 :)

Nu heb ik echter wel een aantal vraagjes voor de mensen die hem hebben:

- Hoe donker moet je kamer zijn om redelijk/goed beeld te krijgen? (Ik heb een redelijk lichte kamer, maar kan wel de gordijnen dicht doen :D). Moeilijke vraag natuurlijk, maar ervaringen zijn welkom :)

- Werkt de media-playback een beetje goed en is het afspeelmenu duidelijk (is er ergens een filmpje?) Zou ik er dus een HDD aan kunnen hangen met series en die gewoon afspelen?

- Ik las ook ergens dat je kan opnemen via een USB-HDD, heeft iemand dit geprobeerd en hoe werkt dit precies? Moet je hem dan aan laten staan of kan het ook als hij 'uit' staat?

Ik ben er al bijna zeker van dat ik hem binnen 2/3 maanden ga halen, maar hangt een beetje van bovenstaande dingen af :D

Zullen de TV's trouwens goedkoper worden na het WK??

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeuh, we gaan de VT20 halen ipv een of andere LED LCD. nu nog snel verkrijgbaar worden en dan gaan me die banaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
kepler schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 18:22:

- Hoe donker moet je kamer zijn om redelijk/goed beeld te krijgen? (Ik heb een redelijk lichte kamer, maar kan wel de gordijnen dicht doen :D). Moeilijke vraag natuurlijk, maar ervaringen zijn welkom :)
Mijn ervaring is dat ik het beeld eigenlijk altijd wel goed kan zien, ookal staat de volle zon in de woonkamer. Uiteraard moet je dan geen film gaan kijken die super donker is, het blijft een plasma en ondanks alle mooie filters heb je best nog wel wat reflectie in het scherm. Maar voor normaal TV kijken boeit het omgevingslicht eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

kepler schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 18:22:

Ik weet niet wat je nu hebt staan, maar het is sowieso beter beeld dan met een CRT. Met het zonnige weer gisteren had ik de zon behoorlijk op het scherm staan. Op mijn CRT zag ik dan helemaal niets. Op mijn G10 zie ik dan een stuk meer. Donkere beelden mis je dan detail maar kijk je bijv. een voetbalwedstrijd dan zou ik me totaal geen zorgen maken, of je moet hem buiten vol in de zon zetten.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:02
Luuk1983 schreef op zondag 18 april 2010 @ 02:03:
[...]

Mijn ervaring is dat ik het beeld eigenlijk altijd wel goed kan zien, ookal staat de volle zon in de woonkamer. Uiteraard moet je dan geen film gaan kijken die super donker is, het blijft een plasma en ondanks alle mooie filters heb je best nog wel wat reflectie in het scherm. Maar voor normaal TV kijken boeit het omgevingslicht eigenlijk niet.
Kan bovenstaande bevestigen. Je merkt wel iets verschil als je je kamer verduisterd, maar ik vind het ook heel goed tv kijken met omgevingslicht. :)

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pas de txp-42g20 gekocht en hangt mooi aan de muur.
Maar wat mij opvalt is dat overdag de zwartwaarde tegenvalt en tevens is het beeld niet zo vel een beetje gedimd lijkt het wel.
Wie heeft de zelfde ervaring met deze tv of wie heeft er calibrated picture settings voor deze G20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:49
kan/wil iemand mij het verschil vertellen tussen de

Panasonic Viera TX-P42G20 en de Panasonic Viera TX-P42G20E en de Panasonic Viera TX-P42G20ES?

is het alleen de kleur? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 15:45:
...of wie heeft er calibrated picture settings voor deze G20.
Dat gaat niet veel uitmaken aangezien de twee aspecten die je noemt gewoon "horen" bij overdag plasma kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TipX
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09-2024
Wie heeft de zelfde ervaring met deze tv of wie heeft er calibrated picture settings voor deze G20.
Hier staan calibrated settings: http://www.flatpanelshd.c...on=showfull&id=1267447473

[ Voor 65% gewijzigd door TipX op 18-04-2010 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
  • Laatst online: 11-09 16:16
TipX, waar staan de calibrated settings?:P

Laat maar al gevonden,:P me computer laden de link niet door:P

[ Voor 11% gewijzigd door Jay-7AC op 18-04-2010 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
virtualJac schreef op zondag 18 april 2010 @ 13:14:
[...]

Kan bovenstaande bevestigen. Je merkt wel iets verschil als je je kamer verduisterd, maar ik vind het ook heel goed tv kijken met omgevingslicht. :)
Mooi, dat was een belangrijke issue :)

Weet je toevallig ook nog meer over media afspelen en USB-recording op de G20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:02
kepler schreef op zondag 18 april 2010 @ 20:48:
[...]

Mooi, dat was een belangrijke issue :)

Weet je toevallig ook nog meer over media afspelen en USB-recording op de G20?
Ik gebruik mijn PS3 als mediacentre icm PS3 media server en dat streamt alles. Verder heb ik me er dus niet in verdiept. USB recording maak ik geen gebruik van aangezien ik nu nog bijna géén televisie kijk en nog geen digitale TV gebruik icm deze tv.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
virtualJac schreef op zondag 18 april 2010 @ 21:58:
[...]

Ik gebruik mijn PS3 als mediacentre icm PS3 media server en dat streamt alles. Verder heb ik me er dus niet in verdiept. USB recording maak ik geen gebruik van aangezien ik nu nog bijna géén televisie kijk en nog geen digitale TV gebruik icm deze tv.
Aha ok, ik kan ook mn 360 gebruike als mediacenter. Maar ik vind het toch handiger als het via de TV zou kunnen, scheelt toch weer aanzetten van 1 extra apparaat :P

USB-recording is een leuk extraatje, zoveel zal ik niet opnemen. Maar als ik iets op deze manier kan opnemen is dat erg handig natuurlijk :)
Pagina: 1 ... 17 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV nlaten inspelen.