In navolging op mijn eerdere bericht:
http://gathering.tweakers...message/33858464#33858464
Over de G20:
Ik kan zeggen dat de 'floating blacks' echt niet zo erg zijn als dat ze in eerste instantie klinken. Ze zijn vooral duidelijk als je je tv als pc monitor gebruikt en vervolgens gaat internetten. In films of op tv valt het bijna niet op, tenzij je er op gaat letten.
Ik had op wat andere forums nog wat gelezen over phosfor trails (iets met geel/groene strepen), maar ik moet erg veel moeite doen wil ik die zien, geen issue dus.
De enige reden waarom ik in het vervolg een LCD zou overwegen is de flikker, waar je blijkbaar gevoelig voor moet zijn om het te zien. Voor de rest is dit een prima tv met een heel mooie prijs/kwaliteit verhouding.
Tot nu toe een tevreden gebruiker
Daarnaast heb ik inmiddels netjes de coupon voor de lumix van de koopjeskampioen ontvangen. Ik zie net dat je hem ook van de pana site kan downloaden:
http://www.panasonic.nl/h...4/index.html#anker_186214
Edit3: Uit die voorwaarden bij die link:
Deze actie is geldig voor aankopen gedaan in de periode van 21 april 2010 tot en met 31 mei 2010 bij een van de deelnemende dealers.
Mischien zou dat de reden zijn dat ik hem pas vandaag heb
Edit: vergeten te vermelden, de buzz waar je ook wel over leest is inderdaad ook aanwezig. Deze is goed hoorbaar op 2 meter bij hele lichte schermen, als er geen ander geluid is. Dit is dus alleen merkbaar bij stille, lichte scenes. Niet erg storend imo.
Wat me ook nog opviel, ik had verwacht dat de tv wel aardig warm kon worden, ook omdat ik gelezen had dat andere modellen fans hadden en in de handleiding staat dat het normaal is dat ze heet worden. De achterzijde blijft bij mij echter gewoon koud. Geen warme lucht of iets dat opstijgt. Het scherm zelf is wel 'warm' maar meer ook niet.
Laatste edit(hopelijk): Nog een minor puntje, ik kom van een philips CRT tv, en ik moet wel zeggen dat ik nu de duidelijk- en simpelheid van de menu's op die tv begin te waarderen. Mischien is het persoonlijk, maar ik vind de menustructuur van deze tv niet bepaald intuitief.
[
Voor 34% gewijzigd door
Verwijderd op 21-04-2010 20:22
]