Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Bij mij hangt de p50g20 ook sinds zaterdag. Echt een superstrak plaatje, icm PS3, UPC HD en Windows Media Center 7.

Overdag (op een zonnige dag) is het beeld wel wat flets inderdaad, maar dat heeft elke tv. Ik vind persoonlijk de THX stand prachtig om te zien. Zeker 's avonds spatten de kleuren van het scherm af, totaal geen last van flets of donker beeld.

Wel nog een vraagje; Wat is nu de beste refreshrate om naar de tv te sturen, 50hz of 60hz? Met Windows kan ik beide kiezen.

[ Voor 14% gewijzigd door FaceDown op 18-04-2010 22:51 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 19:19

immetjes

HIER is BERN-E

jakz schreef op zondag 18 april 2010 @ 18:32:
kan/wil iemand mij het verschil vertellen tussen de

Panasonic Viera TX-P42G20 en de Panasonic Viera TX-P42G20E en de Panasonic Viera TX-P42G20ES?

is het alleen de kleur? alvast bedankt
De E wil zeggen Europa, soms zet een winkel dat niet in de type aanduiding. S = Zilver. Zonder S = Zwart (blauwig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 09:14

Blord

Hello Kitty !

kepler schreef op zondag 18 april 2010 @ 20:48:

Weet je toevallig ook nog meer over media afspelen en USB-recording op de G20?
De ingebouwde mediaspeler kan alleen DIVX files afspelen. Een MKV file herkent het wel maar dat kan niet afgespeeld worden. Met een DIVX convertor kun je de files omzetten maar dat duurt ontzettend lang.
Het kan wel HD-files en 5.1 Dolby Digital afspelen. LOTR is zo mooi in HD kwaliteit. :9~

Is er geen mogelijkheid om de mediaspeler te tweaken zodat het alle formaten lust ?

[ Voor 8% gewijzigd door Blord op 19-04-2010 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft ook bij zijn G20 dat het beeld (scherm) aan beide kanten een zwarte randje heeft van rond de 1.5 cm rechts zelf wat meer.Dus het scherm is niet beeldvullend tot aan de rand van het plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacspin
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 14:52
Ja, zag ik ook. Op zich vond ik dat wel een voordeel bij de grijze, zodat je wat extra contrast-kader krijgt. Maar kan me niet voorstellen dat dat niet symmetrisch is, Panasonic is meestal wel nauwkeurig in de afwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:44
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 08:04:
wie heeft ook bij zijn G20 dat het beeld (scherm) aan beide kanten een zwarte randje heeft van rond de 1.5 cm rechts zelf wat meer.Dus het scherm is niet beeldvullend tot aan de rand van het plastic.
Ik denk dat iedereen dat heeft. Dat heeft mijn G10 namelijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woon zelf vlak bij de grens van Dld en daar wordt de 50GW20 aangeboden. Is deze vergelijkbaar meet de 50G20 van hier?
Ik las dat er in Dld een Sat-tuner is ingebouwd. Is dit het enige verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 08:04:
Ik heb de TX-PF50G20S. De zwarte randen zijn bij mij symmetrisch en bedraag 13mm aan beide kanten. Als je 2/3 meter van de scherm zit dan merkt je bijna niets meer van de zwarte randen.
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:00:
Woon zelf vlak bij de grens van Dld en daar wordt de 50GW20 aangeboden. Is deze vergelijkbaar meet de 50G20 van hier?
Ik las dat er in Dld een Sat-tuner is ingebouwd. Is dit het enige verschil?
Hoeveel is de meerprijs ? Als de prijzen gelijk zijn, dan krijg je "gratis" de sat-tuner erbij.
Ik heb zelf de Franse model en is bijna 200euro goedkoper dan de advies prijs van 1400euro.

[ Voor 33% gewijzigd door Blord op 19-04-2010 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

FaceDown schreef op zondag 18 april 2010 @ 22:34:
.....

Wel nog een vraagje; Wat is nu de beste refreshrate om naar de tv te sturen, 50hz of 60hz? Met Windows kan ik beide kiezen.
Je moet de setting gebruiken die het best overeenkomt met het bronbestand, dus als je PAL (25 beeldjes per seconde) bestanden afspeelt gebruik je 50Hz. Als je NTSC (29.976 beeldjes per seconde) bestanden afspeelt gebruik je 60Hz.

Kun je trouwens eens voor me kijken of je geluid via een analoge tulpaansluiting op je versterker kan krijgen als je via DVB-C kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk de knoop doorgehakt voor de 50g20, is ie op bij pana nederland niet op vorraad, komt pas weer begin juni, da's dus rond het wk, onhandig zeg........ haagtechno wist me ook te vertellen dat dat pas de eerste levering is, nou dan zijn alle eigenaren hier op het forum dus in het bezit van een denkbeeldig toestel........

50g20 begin juni
50v20 eind juni
50vt20 eind mei

zouden ze per luchtvracht moeten komen?..........

ggrrrr

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2010 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 20:13
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:43:
eindelijk de knoop doorgehakt voor de 50g20, is ie op bij pana nederland niet op vorraad, komt pas weer begin juni, da's dus rond het wk, onhandig zeg........ haagtechno wist me ook te vertellen dat dat pas de eerste levering is, nou dan zijn alle eigenaren hier op het forum dus in het bezit van een denkbeeldig toestel........

50g20 begin juni
50v20 eind juni
50vt20 eind mei

zouden ze per luchtvracht moeten komen?..........

ggrrrr
bij koopjeskampioen en plasmadiscounter zijn ze (volgens de site) gewoon op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:56
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:43:
de 50g20, is ie op bij pana nederland niet op vorraad, komt pas weer begin juni, da's dus rond het wk, onhandig zeg........ haagtechno wist me ook te vertellen dat dat pas de eerste levering is, nou dan zijn alle eigenaren hier op het forum dus in het bezit van een denkbeeldig toestel........

50g20 begin juni
Bij MediaMarkt Utrecht hangt er ook één in de showroom. Vreemd dat Haagtechno zegt dat de eerste levering nog moet plaatsvinden. Wellicht een misverstand?

[ Voor 10% gewijzigd door Flieger op 19-04-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:02
Flieger schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:15:
[...]

Bij MediaMarkt Utrecht hangt er ook één in de showroom. Vreemd dat Haagtechno zegt dat de eerste levering nog moet plaatsvinden. Wellicht een misverstand?
nee hoor, het is heel normaal dat winkels die een product niet kunnen leveren hard schreeuwen dat ze nergens te krijgen zijn. Mij vertelden/garandeerden ze bij Fotoklein dat de G20 pas in mei werd geleverd en dat alle andere producten geen Nederlandse modellen waren. Gek dat ik mijn G20 al in maart had en dat het een Nederlands product is.

Niet afgaan op wat ze in een winkel blaten. :)

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

virtualJac schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:25:
[...]

nee hoor, het is heel normaal dat winkels die een product niet kunnen leveren hard schreeuwen dat ze nergens te krijgen zijn. Mij vertelden/garandeerden ze bij Fotoklein dat de G20 pas in mei werd geleverd en dat alle andere producten geen Nederlandse modellen waren. Gek dat ik mijn G20 al in maart had en dat het een Nederlands product is.

nee, ik heb gebeld met haagtechno, nadat de winkel zaterdag in het online bestelsysteem de tv in backorder zag staan........... eerdere post over zilver model zei ook al half juni................... ggrr en grrr en grr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

ruward schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:09:
[...]
Kun je trouwens eens voor me kijken of je geluid via een analoge tulpaansluiting op je versterker kan krijgen als je via DVB-C kijkt?
Ik ben facedown niet maar dat werkt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoeveel is de meerprijs ? Als de prijzen gelijk zijn, dan krijg je "gratis" de sat-tuner erbij.
Ik heb zelf de Franse model en is bijna 200euro goedkoper dan de advies prijs van 1400euro.
[/quote]

Ze vragen € 1275 voor de 50gw20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:23:
[...]

[/quote]

Ze vragen € 1275 voor de 50gw20.
Als die geschikt is voor Ziggo module dan zal ik em kopen als ik jou was. Zelf heb ik € 1209 betaald voor mijn 50G20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:46

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

Ik heb sinds 10 april de P50G20 in huis. Heb er 2 (1 voor een kennis) opgehaald bij Mediamarkt R'dam Alexandrium. Gewoon op voorraad en een goede prijs gekregen. Andere winkels in de wijde omgeving hadden meestal alleen een demo en geen of zeer beperkte voorraad (= 1 TV). Afgezien daarvan hanteerden ze vaak ook de adviesprijs of iets wat daar erg in de buurt kwam :'(

Ben nog volop aan 't tweaken ermee, maar aangesloten op de HD sat. receiver (DM800) is het geen straf om naar te kijken :)

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:16
Levert Koopjes kampioen eigenlijk NL modelen? en hoe moet je dat controlleren mag je ZELF het serienummer aan Panasonic doorgeven ofzo,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Jay-7AC schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:10:
Levert Koopjes kampioen eigenlijk NL modelen? en hoe moet je dat controlleren mag je ZELF het serienummer aan Panasonic doorgeven ofzo,
Zoek ff in dit topic. Is al heel vaak langs gekomen.
Het zijn inderdaad nederlandse modellen.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Klopt en je mag zelfs in de winkel zelf (als je hem ophaalt uiteraard) het serienummer telefonisch laten controleren (je mag zelfs op hun kosten bellen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Joepla schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:36:
Ik heb sinds 10 april de P50G20 in huis. Heb er 2 (1 voor een kennis) opgehaald bij Mediamarkt R'dam Alexandrium. Gewoon op voorraad en een goede prijs gekregen. Andere winkels in de wijde omgeving hadden meestal alleen een demo en geen of zeer beperkte voorraad (= 1 TV). Afgezien daarvan hanteerden ze vaak ook de adviesprijs of iets wat daar erg in de buurt kwam :'(

Ben nog volop aan 't tweaken ermee, maar aangesloten op de HD sat. receiver (DM800) is het geen straf om naar te kijken :)
En wat was die "goede prijs"? :P

Ben zojuist nog even bij Alexandrium wezen kijken, maar de vermelde prijs van €1449,- is de standaardprijs die je overal ziet.

[ Voor 12% gewijzigd door Atomsk op 19-04-2010 19:42 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacspin
Jeez, als ik het zo lees wordt ik alleen maar blijer dat ik zonet bij KK er 1 besteld heb voor een mooie prijs en morgen op kan halen, incl tegoedbon voor DMC-FP1 digitale kamera die ik totaal niet nodig heb :D

Enige wat wel een beetje jeukt is dat Haagtechno niet weet dat ze al geleverd hebben. Als ze straks ook vergeten dat iedereen die nu gebeld heeft voor bevestiging dat ze een NL-model hebben.... Of dat ze de levering hebben stilgelegd om een defect te verhelpen ipv later via terugroepactie (dat zullen we wel nooit te weten komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronymus
  • Laatst online: 28-07 11:08
Sinds een paar weken heb ik een P46G20 voor € 1060 opgehaald in Mortsel bij Antwerpen (www.fvdshop.be). Prachtig scherm met handige features als opnemen op een HD, ethernet en wifi, media server benaderen etc etc.

Alleen zie ik meestal bij donkere scenes het gehele panel lichter en donkerder worden alsof de helderheid van het scherm continue aangepast wordt. Er is ook al een term voor, nl "floating blacks". Google dit maar eens, bij videoresultaten staat een link naar een Italiaans filmpje op Youtube dat het probleem precies toont (http://www.youtube.com/watch?v=Xrq95gvFaP4).

De zwarte balken boven en onder de film zouden gewoon wart moeten blijven maar deze veranderen ook van tint, het hele panel licht constant open dit is zeer irritant.

Heeft iemand anders dit ook gezien?

Misschien is dit probleem al besproken op dit forum maar had niet zoveel zin om bijna 70 pagina's door te lezen... ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Jeronymus op 19-04-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 09:53
Jeronymus schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:31:
...

Misschien is dit probleem al besproken op dit forum maar had niet zoveel zin om bijna 70 pagina's door te lezen... ;)
Je kunt ook gewoon de zoek functie gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
virtualJac schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:25:
[...]

nee hoor, het is heel normaal dat winkels die een product niet kunnen leveren hard schreeuwen dat ze nergens te krijgen zijn.

Dat een andere winkel het zou beweren begrijp ik, maar Haagtechno is importeur van Panasonic in Nederland. Als zij zeggen dat de eerste levering nog moet plaatsvinden en MediaMarkt Utrecht en andere winkels hebben dat model wel al kunnen er 2 dingen aan de hand zijn:

- De televisies die de winkels nu hebben en geleverd hebben zijn niet via Haagtechno geleverd (en dus niet 'Nederlands')
- Een misverstand tussen de medewerker van Haagtechno en forumlid (misschien een verkeerd modelnummer nagekeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrgoolie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-07-2023
Grrr...

bij iishop komen hun eerste 50g20's (zwarte versie) pas rond mei-juni.
8 februari had ik reeds besteld (wel voor de ongelofelijke prijs van 1205€).
nu dat mijn oude plasma verkocht is zit ik wel nog paar weken - maand zonder tv!

weet iemand of er nergens nog op voorraad zijn. bij KK hadden ze er nog 1 vorige week toen ik belde maar wel voor 1349€. ik zou het jammer vinden 105€ te betalen voor hetzelfde toestel.

iemand raad voor me?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronymus
  • Laatst online: 28-07 11:08
jkommeren schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:30:
Het schijn overigens vooral goed te zien te zijn bij films met zwarte balken, omdat die dan ook veranderen van kleur. Als je dan van scene wisselt tussen licht en donker zou het zelfs zonder de zwarte balken niet merkbaar zijn (!). Dus ik ga wat blurays proberen zodra ik weer thuis ben (met zwarte balken)
Laatst BR van Saw V gehuurd (geen aanrader overigens) maar hier gebeurt het echt heel vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben momenteel druk doende om een nieuwe plasma TV "uit te zoeken" Aanvankelijk was/ben ik erg gecharmeerd van de G20 maar die verhalen over Floating Blacks doen mij toch wat huiveren om een G20 te kopen eigenlijk :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
Mij baart het ook lichtelijk zorgen, maar wat is er als alternatief? wat kwalitatief in de gelijk is en voor de zelfde prijs..:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:46

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

Atomsk schreef op maandag 19 april 2010 @ 14:00:
[...]

En wat was die "goede prijs"? :P

Ben zojuist nog even bij Alexandrium wezen kijken, maar de vermelde prijs van €1449,- is de standaardprijs die je overal ziet.
MM hanteert laagste prijsgarantie (binnen een straal van 15 km geloof ik), dus kijk even bij een bekende concurrent op bv. de Admiraalstraat wat 'ie daar kost. Toen was dat iets onder de 1300 euri.
MM verkoper checkte de website, was sportief en ging mee, hulde _/-\o_

Het is tegenwoordig niet raar om te vragen wat de TV kost, ondanks dat de prijs er op het kaartje bij staat. Natuurlijk, de verkopers spelen eerst even het "we zijn al de goedkoopste/de marge op TV's is erg weinig/wij hebben NL producten" spel of zijn quasi beledigd, maar vaak krijg je wel wat voor elkaar. Blijkbaar zijn de marges zo beroerd nog niet :)

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

baviaan schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:49:
[...]

Ik ben facedown niet maar dat werkt hoor.
Ik heb het net weer geprobeerd. Ziggo Ci+ SMIT CAM. Op Ned1 geeft ie inderdaad geluid door 2xRCA tulp analoog naar m'n receiver. Op de rest van de zenders dus niet. Als ik analoog kijk dan geeft ie wel gewoon geluid analoog door. Als ik de receiver met een Tos-link aansluit dan is er ook geen enkel probleem.

Het lijkt alsof de CAM geen analoog geluid doorgeeft als hij het moet decoderen. Ik ben heel benieuwd of iemand dit kan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag ook een 42" G20

Ben over het beeld zelf zeer tevreden. Wel enige punten die me opvielen:

1. Ik kom van een 50hz 4:3 crt tv, en merkt toch wel wat flikker, vooral bij lichte oppervlakken.
De 'floating blacks' vielen ook direct op. Dit vind ik zelf een stuk minder irritant als het flikkeren.
Al met al vind ik het geen heel grote problemen. Aan het flikkeren wen ik waarschijnlijk wel. Ik heb nog niet goed genoeg naar de floating blacks gekeken om daar een oordeel over te vellen.

2. Er komt nog een heleboel bij kijken om de TV fatsoendelijk op een PC aan te sluiten.
In mijn htpc zit een onboard ati hd3200 met HDMI en DVI. Eerst kreeg ik HDMI alleen werkend op 720p, maar nu ben ik er achter dat 1080P alleen werkt op ingangen HDMI 2 en 3 op de TV.
Maar daarmee waren de problemen nog niet op, bij zowel 720 als 1080p heb ik nu zwarte balken. Boven ongeveer 2cm en links en rechts 4 cm. Natuurlijk kan je dat wegschalen, maar volgens mij is dat niet helemaal de bedoeling.
DVI werkt ook gewoon, maar ook daar die balken.

Op laptop #1 met onboard NVidia met DVI uitgang krijg ik wel gewoon 1080P beeld, maar is het beeld breder dan de tv, en dus vervormd beeld.
Op laptop #2 met onboard NVidia HDMI werkt het perfect, maar laptop is niet van mij >.>

Op de tv staat overscan uit.

3. Ik heb ook bij de KK besteld, zelfs nog nagevraagd over die DMC-FP1 bon, maar ik heb geen bon kunnen vinden. Nog een keer goed zoeken en er dan maar eens achteraan gaan. IK ben benieuwd of andere wel een bon hebben ontvangen.

Mijn vragen:
1. Zou het aan mijn HTPC of aan de TV liggen dat die balken er zijn. Ik ben nog hiet helemaal achter de logica van de menu's van de tv, maar ik kan wel zeggen dat overscan uit staat.
2. Is schalen in het windows control panel de manier om dit op te lossen, of moet 1:1 pixel mapping mogelijk zijn. Ik kan hier geen optie voor vinden in de handleiding van de tv.

In alle gevallen win7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
Heb je geen bonnetje gekregen toen je de tv kocht bij KoopjesKampioen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na nog wat verder zoeken ben ik dithttp://www.avsforum.com/a...hp?p=18366907&postcount=3. In het ATI control panel moet overscan dus voluit worden gezet. Het lag dus aan de PC. Nog wel vreemd dat hij nogsteeds niet op HDMI 1 werkt, maar dat probleem is voor later ;)

En ik heb alleen een factuur + pin automaat bon gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou de VT20 nu niet zo'n beetje uit moeten zijn... Hoor er steeds meer over,maar nog geen succes of exacte datum. Verschilt van half april tot eind mei dat ik van winkeliers hoor :S?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:30
De 50VT20 komt nu meer en meer in de prijslijsten. Bij StassenHiFi voor € 2.195,00 en BesteKeus.nl voor
€ 2.199,00 zijn de betere prijzen. PlasmaDiscounter volgt de adviesprijs en verhoogd naar € 2.599,00. Zo wordt het wel een groot prijsverschil, zonder te hoeven onderhandelen over de prijs (waar ik een ongelovelijke pesthekel aan heb, want je twijfelt toch altijd of je nu een goede prijs hebt onderhandeld).

Toch is het mooi om te zien, dat de voordeligste winkel nu een "gewone" speciaalzaak is en niet een webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
Flieger schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:43:
[...]

Dat een andere winkel het zou beweren begrijp ik, maar Haagtechno is importeur van Panasonic in Nederland. Als zij zeggen dat de eerste levering nog moet plaatsvinden en MediaMarkt Utrecht en andere winkels hebben dat model wel al kunnen er 2 dingen aan de hand zijn:

- De televisies die de winkels nu hebben en geleverd hebben zijn niet via Haagtechno geleverd (en dus niet 'Nederlands')
- Een misverstand tussen de medewerker van Haagtechno en forumlid (misschien een verkeerd modelnummer nagekeken)
Ik kan je garanderen dat degene die ik in MM Utrecht heb staan rechtstreeks bij Haagtechno vandaan komen. De G20 is op dit moment zeer goed leverbaar. Maar moet zeggen dat we er ook wel heel erg snel bij waren met bestellen. Dan heb je dus wel de 1ste keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Joepla schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:13:
[...]
MM hanteert laagste prijsgarantie (binnen een straal van 15 km geloof ik), dus kijk even bij een bekende concurrent op bv. de Admiraalstraat wat 'ie daar kost. Toen was dat iets onder de 1300 euri.
MM verkoper checkte de website, was sportief en ging mee, hulde _/-\o_

Het is tegenwoordig niet raar om te vragen wat de TV kost, ondanks dat de prijs er op het kaartje bij staat. Natuurlijk, de verkopers spelen eerst even het "we zijn al de goedkoopste/de marge op TV's is erg weinig/wij hebben NL producten" spel of zijn quasi beledigd, maar vaak krijg je wel wat voor elkaar. Blijkbaar zijn de marges zo beroerd nog niet :)
Ja, was ik ook wel van plan. Zit echter nog te wachten op de belastingdienst voor teruggave en zo. :) Foka heeft nu de prijs op "informeer" staan, maar dat zien we tegen die tijd dan wel weer.

Niks gezien wat betreft floating blacks trouwens op de demomodellen in de MM, wanneer er zwarte balken in beeld waren. Maar misschien zie je zoiets pas in een verduisterde kamer.

[ Voor 8% gewijzigd door Atomsk op 20-04-2010 00:09 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelk_1809
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-04-2010
Ik heb hem bij fotoklein in het alexandrium besteld, voor 1299
Die gaan namelijk ook gewoon met de prijs mee. Gewoon erover gaan praten. Ik zei ook dat ik hem had gezien bij foka voor 1299, en toen stond er al op de site 'informeer'

Helaas kon ik hem zelf niet meenemen, loop bij de fysio met me arm, dus hij word thuisbezorgd. Vandaag gebeld, en ze hadden hem vandaag binnen gekregen. Dus binnenkort staat die hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
mrc16 schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:43:
[...]
Ik kan je garanderen dat degene die ik in MM Utrecht heb staan rechtstreeks bij Haagtechno vandaan komen. De G20 is op dit moment zeer goed leverbaar. Maar moet zeggen dat we er ook wel heel erg snel bij waren met bestellen. Dan heb je dus wel de 1ste keus.
Om eerlijk te zijn twijfelde ik daar ook niet aan. Mijn ervaring met MediaMarkt Utrecht is zeer goed en ik weet dat ze met regelmaat contact hebben met Haagtechno. Ik hou het erop dat bovenstaande dus een misverstand was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrgoolie schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:48:
Grrr...

bij iishop komen hun eerste 50g20's (zwarte versie) pas rond mei-juni.
8 februari had ik reeds besteld (wel voor de ongelofelijke prijs van 1205€).
nu dat mijn oude plasma verkocht is zit ik wel nog paar weken - maand zonder tv!

weet iemand of er nergens nog op voorraad zijn. bij KK hadden ze er nog 1 vorige week toen ik belde maar wel voor 1349€. ik zou het jammer vinden 105€ te betalen voor hetzelfde toestel.

iemand raad voor me?
:)
Hallo,
heb je getelefoneerd naar iishop? En was dit hun antwoord?
Iishop mailt me dat het heel moeilijk is tegenwoordig om exact te zijn in levertermijnen omdat de fabrikanten niet altijd de juiste info geven.
En Panasonic mailt me dat het toestel beschikbaar is vóór het einde van deze maand.
Om gek van te worden.
Enige verschil met jou is dat ik niet zonder tv zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 23:00
Iemand zijn G20 al gekregen die m via de Maxwell besteld heeft ?
Ik was daar gisteren om te informeren maar de verkoper kon mij totaal geen info geven over prijzen en levertijden. Hij zou t wel voor me uitzoeken en me vandaag terug bellen.

Maar aan de prijzen van de andere tv's te zien hebben de mensen die m besteld hadden voor 849 heel veel geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrgoolie
Ja dit was het antwoord aan telefoon van iishop...
Heel jammer want ik heb het toestel 8 februari al besteld!...
Ik denk dat ik dit weekend maar eens naar de MM in Nederland rijd.
Ergens tegen de Belgische grens waar het toestel al binnen is.

MM Antwerpen heeft het toestel nog niet binnen alsook MM brussel (basilix) niet.
En ze weten ook geen concrete datum.

Grrrrr! :)
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:19:
[...]

Hallo,
heb je getelefoneerd naar iishop? En was dit hun antwoord?
Iishop mailt me dat het heel moeilijk is tegenwoordig om exact te zijn in levertermijnen omdat de fabrikanten niet altijd de juiste info geven.
En Panasonic mailt me dat het toestel beschikbaar is vóór het einde van deze maand.
Om gek van te worden.
Enige verschil met jou is dat ik niet zonder tv zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrgoolie schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:32:
Ja dit was het antwoord aan telefoon van iishop...
Heel jammer want ik heb het toestel 8 februari al besteld!...
Ik denk dat ik dit weekend maar eens naar de MM in Nederland rijd.
Ergens tegen de Belgische grens waar het toestel al binnen is.

MM Antwerpen heeft het toestel nog niet binnen alsook MM brussel (basilix) niet.
En ze weten ook geen concrete datum.

Grrrrr! :)

[...]
Ik heb die aan 1210 € en betaal nog eens 40 € voor verzendingskosten.
Ging jij die zelf afhalen?
Het zal toch niets te maken hebben met je erg scherpe prijs...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrgoolie
Ik 1205€ en ik zou er zelf omgaan.
Hopelijk komt het niet door de scherpe prijs :)
Wanneer komt jouw toestel aan? Ook een 50"?

grtzzzzz;)
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:07:
[...]

Ik heb die aan 1210 € en betaal nog eens 40 € voor verzendingskosten.
Ging jij die zelf afhalen?
Het zal toch niets te maken hebben met je erg scherpe prijs...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrgoolie schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:35:
Ik 1205€ en ik zou er zelf omgaan.
Hopelijk komt het niet door de scherpe prijs :)
Wanneer komt jouw toestel aan? Ook een 50"?

grtzzzzz;)

[...]
Jaja exact dezelfde tv (zwarte P50G20), daarom vond ik het zo vreemd want tegen mij zeiden ze vorige week telefonisch eind april. Bestelling geplaatst half maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 23:00
alki schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:39:
Iemand zijn G20 al gekregen die m via de Maxwell besteld heeft ?
Ik was daar gisteren om te informeren maar de verkoper kon mij totaal geen info geven over prijzen en levertijden. Hij zou t wel voor me uitzoeken en me vandaag terug bellen.

Maar aan de prijzen van de andere tv's te zien hebben de mensen die m besteld hadden voor 849 heel veel geluk.
Maxwell belde me net levering g20 modellen 1 week van mei
42 inch voor 969
46 inch voor 1150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
alki schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:58:
[...]

Maxwell belde me net levering g20 modellen 1 week van mei
42 inch voor 969
46 inch voor 1150
Gaat het hier om het zilvere model dan ofzo?
Ik heb mijn zwarte namelijk al een maand thuis staan voor goedkoper |:(

Verder mee eens wat hieronder gezegt wordt, door alle prijzen/levertijden posts sneeuwen de werkelijke ervaringen een beetje onder. Misschien op MSN verder ofzo.

[ Voor 19% gewijzigd door virtualJac op 20-04-2010 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

De laatste 14 posts gaan nu alleen maar over gedoe over de prijs en wel waar niet voor wanneer en welke kleur. Kan dat niet per e-mail ofzo? Ik vind het nu wel erg chatbox-achtig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Jeronymus schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:31:
Sinds een paar weken heb ik een P46G20 voor € 1060 opgehaald in Mortsel bij Antwerpen (www.fvdshop.be). Prachtig scherm met handige features als opnemen op een HD, ethernet en wifi, media server benaderen etc etc.

Alleen zie ik meestal bij donkere scenes het gehele panel lichter en donkerder worden alsof de helderheid van het scherm continue aangepast wordt. Er is ook al een term voor, nl "floating blacks". Google dit maar eens, bij videoresultaten staat een link naar een Italiaans filmpje op Youtube dat het probleem precies toont (http://www.youtube.com/watch?v=Xrq95gvFaP4).

De zwarte balken boven en onder de film zouden gewoon wart moeten blijven maar deze veranderen ook van tint, het hele panel licht constant open dit is zeer irritant.

Heeft iemand anders dit ook gezien?

Ik heb het ook gezien inderdaad. Ik zie het alleen bij zwarte-balken-films, bij full-screen films valt het niet op, maar zal het waarschijnlijk ook gewoon aanwezig zijn. Blijkbaar is dit 'probleem' ooit opgelost bij de G10 en nu dus weer terug. Mijn vorige Hitachi plasma had dit nog veel erger. Het is een vorm van dynamisch contrast die imho uit te zetten zou moeten zijn. Op het Avsforum loopt er een heel topic over. Vooralsnog is dit het enige minpunt dat ik gezien heb en ik kan er persoonlijk wel mee leven al zou het mooi zijn als het opgelost kon worden.

[ Voor 4% gewijzigd door FaceDown op 20-04-2010 16:30 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
FaceDown schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:29:
[...]

Ik heb het ook gezien inderdaad. Ik zie het alleen bij zwarte-balken-films, bij full-screen films valt het niet op, maar zal het waarschijnlijk ook gewoon aanwezig zijn. Blijkbaar is dit 'probleem' ooit opgelost bij de G10 en nu dus weer terug. Mijn vorige Hitachi plasma had dit nog veel erger. Het is een vorm van dynamisch contrast die imho uit te zetten zou moeten zijn. Op het Avsforum loopt er een heel topic over. Vooralsnog is dit het enige minpunt dat ik gezien heb en ik kan er persoonlijk wel mee leven al zou het mooi zijn als het opgelost kon worden.
Is er ergens bekend of dit probleem zich in dezelfde mate voordoet bij de V / VT serie?

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraag aan mensen met ervaring met ziggo cam module. Ik krijg morgen van kk de 50g20 geleverd, nu heb ik hd dig tv van ziggo via humax 5000 box, nou heb ik er een cam module bijgekocht,zodat ik de dig tuner van de tv gebruik.
Nu kom ik net bij bcc vandaan (voor hdmi kabeltje),waar ze mij vertelden dat zij zelf nooit zo'n module zouden gebruiken,ze hadden al een aantal samsung en sony tv defect hierdoor terug gekregen. zij lieten ook op de site van ziggo de voorwaarden lezen,dat zij geen verantwoordelijkheid nemen. nou hadden zij mij niets te verkopen,dus er zat geen commercieel belang achter.

wat is werkelijk het risico van die cam module?kan ik beter m'n humax decoder gebruiken?of is het paranoide onzin?
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrgoolie
Bizar...
Ik zal hen morgen nog eens bellen en navragen.
Laat je eens iets weten als hij geleverd is?
thanks!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:21:
[...]

Jaja exact dezelfde tv (zwarte P50G20), daarom vond ik het zo vreemd want tegen mij zeiden ze vorige week telefonisch eind april. Bestelling geplaatst half maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_Guardian_I
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-04-2022
FaceDown schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:29:
[...]

Hoe bedoel je opgelost? Hoe valt zoiets op te lossen dan? Dat ligt toch gewoon aan de gebruikte software en paneel? Ik ben namelijk razend enthousiast over de G20 alleen dit probleem weerhoudt mij ervan om er 1 aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I_Guardian_I schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:51:
[...]

Hoe bedoel je opgelost? Hoe valt zoiets op te lossen dan? Dat ligt toch gewoon aan de gebruikte software en paneel? Ik ben namelijk razend enthousiast over de G20 alleen dit probleem weerhoudt mij ervan om er 1 aan te schaffen.
Voor zover ik weet is dit inderdaad een probleem dat niet echt 100% op te lossen valt omdat het idd aan de gebruikte hardware ligt en het geen softwarematig iets is. Net als jij ben ik ook erg enthousiast over de G20 maar heb inmiddels besloten hem niet te bestellen vanwege de 'black' problemen. De gok is mij iets te groot eerlijk gezegd. Helaas is er ook niet echt een alternatief in Plasma-land dus richt ik mij nu maar op de LCD (LED) alhoewel dat ook niet allemaal rozegeur en maneschijn is helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 22:28:
[...]

Voor zover ik weet is dit inderdaad een probleem dat niet echt 100% op te lossen valt omdat het idd aan de gebruikte hardware ligt en het geen softwarematig iets is. Net als jij ben ik ook erg enthousiast over de G20 maar heb inmiddels besloten hem niet te bestellen vanwege de 'black' problemen. De gok is mij iets te groot eerlijk gezegd. Helaas is er ook niet echt een alternatief in Plasma-land dus richt ik mij nu maar op de LCD (LED) alhoewel dat ook niet allemaal rozegeur en maneschijn is helaas.
Dan weet je zeker dat je wisselend contrast hebt, maar dat is uiteraard je eigen keuze.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

[...]

Ik las op avsforum dat het ooit in de firmware opgelost was in de g10. Echter vind ik het probleem dermate klein dat ik absoluut geen spijt heb van mijn aankoop. Sterker nog, al was ie 2x zo duur, zou ik hem nog niet tegen een LCD willen ruilen. Ik ga natuurlijk niet om 1 minpunt een scherm aanschaffen dat op alle fronten slechter is als deze tv.

[ Voor 5% gewijzigd door FaceDown op 20-04-2010 23:07 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrgoolie
let wel...
vorige week zeide ze dit me ook, het was pas eind vorige week dat ze me vertelden dat het uitgesteld was tot minstens 1 maand...
moest ik jou zijn zou ik even bellen naar iishop?
laat je het hier even weten?:)
mrgoolie schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:12:
Bizar...
Ik zal hen morgen nog eens bellen en navragen.
Laat je eens iets weten als hij geleverd is?
thanks!

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
mrgoolie schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 23:12:
let wel...
vorige week zeide ze dit me ook, het was pas eind vorige week dat ze me vertelden dat het uitgesteld was tot minstens 1 maand...
[...]
offtopic:
Ja, of als je je teen stoot, of als de suiker op is? Kusjes. :>

Leveringsproblemen zijn vervelend, maar hier continu berichten over plaatsen voor het onwaarschijnlijke geval dat de leverancier iedereen heeft voorzien, maar jou net is vergeten, lijkt mij ook niet erg nuttig. Het blijft toch altijd een 1 op 1 verhaal tussen jou en de leverancier en wat deze met andere klanten afspreekt, heb je in principe niks mee te maken. Als 10 anderen de tv krijgen betekend dat niet automatisch dat er ook 1 voor jou klaar staat, etc. Dus plz.. gebruik DM.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrgoolie schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 23:12:
let wel...

[...]
Sorry, laatste bericht hierover, mr goolie kan je me een mailtje doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeahbaby
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:52
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 18:05:
Nu kom ik net bij bcc vandaan (voor hdmi kabeltje),waar ze mij vertelden dat zij zelf nooit zo'n module zouden gebruiken,ze hadden al een aantal samsung en sony tv defect hierdoor terug gekregen. zij lieten ook op de site van ziggo de voorwaarden lezen,dat zij geen verantwoordelijkheid nemen. nou hadden zij mij niets te verkopen,dus er zat geen commercieel belang achter.

wat is werkelijk het risico van die cam module?kan ik beter m'n humax decoder gebruiken?of is het paranoide onzin?
Ik heb het zelf met een nieuwe Sony lcd ervaren (KDL40ex500). Waarschijnlijk door een ziggo cam update 's nachts wilde de tv niet meer opstarten. Was ook een bekend probleem bij vorige modellen, volgens monteur. Toen kon het met een update opgelost worden (90% van gevallen). Bij mij is het toestel gerepareerd (nieuwe plaat). Het komt echter niet veel voor. Daarbij was het bij Sony geen probleem en wordt er gewoon gerepareerd. Dat Ziggo niet alle modellen certificeert is meer een commercieel belang volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yi-Long
  • Laatst online: 16-05 16:18
Maandag KoopjesKampioen gebeld voor een prijsindicatie voor de G20, en een dag later lees je over 'floating blacks' :( , oftewel weer problemen op een Panasonic die mijn inziens gewoon niet thuishoren op een TV en volledig onnodig zijn. :(

Zeer teleurstellend nieuws, en hopelijk is het op de een of andere manier toch nog op te lossen dmv firmware of whatever.

Voorlopig kijk ik dus nog even de kat uit de boom, en wacht ik de Samsung plasma's af, alsmede de V20 Panasonic plasma's, en wellicht toch maar de LG plasma's overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

[...]

...Helaas is er ook niet echt een alternatief in Plasma-land dus richt ik mij nu maar op de LCD (LED) alhoewel dat ook niet allemaal rozegeur en maneschijn is helaas.
FaceDown schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 23:05:
[...]

Ik las op avsforum dat het ooit in de firmware opgelost was in de g10. Echter vind ik het probleem dermate klein dat ik absoluut geen spijt heb van mijn aankoop. Sterker nog, al was ie 2x zo duur, zou ik hem nog niet tegen een LCD willen ruilen. Ik ga natuurlijk niet om 1 minpunt een scherm aanschaffen dat op alle fronten slechter is als deze tv.
Helemaal mee eens; ik heb gisteren Startrek 2009 zitten kijken, een film met balken boven en onder. Met wat fantasie zou ik misschien kunnen zeggen dat de balken af en toe ietsjes minder zwart (blauwig) worden. Maar ik weet niet of ik het zie of dat het is omdat ik dat "floating black" verhaal gelezen heb. Ik vind het absoluut niet storend en het beeld blijft FANTASTISCH en ik heb zelfs het idee (ook tussen de oren?) dat na 100uur het zwart ietjes dieper is en qua donkerte meer op de rand van TV begint te lijken.

Als je enkel en alleen door dat "floating black" verhaal een LCD gaat kopen vraag ik me af waarom je überhaupt naar plasma bent gaan kijken want dan geeft je niets om beeldkwaliteit.
Yi-Long schreef op woensdag 21 april 2010 @ 00:27:

Voorlopig kijk ik dus nog even de kat uit de boom, en wacht ik de Samsung plasma's af, alsmede de V20 Panasonic plasma's, en wellicht toch maar de LG plasma's overwegen.
Laat je niet gek maken. Lees de reviews op kieskeurig eens van de Samsungs, die hebben ook zo hun problemen, gezoem, strepen etc. De LG's hebben weer veel last van Retentie. En dat laatste is voor mij storender dan floating blacks, die ik bijna niet zie. Misschien idd op de V(T)20 wachten, maar geen garantie nu dat die perfect is.

Het doet me allemaal een beetje denken aan vrouwen van boven de 35 die geen vent meer kunnen vinden omdat er aan elke man wel wat mankeert, dus blijven ze eeuwig wachten op de "lief voor kinderen, met geld, flexibele baan, humor, macho, knap, handig, geliefd door ouders, populaire" bink van hun leven.

[ Voor 34% gewijzigd door immetjes op 21-04-2010 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
ruward schreef op woensdag 21 april 2010 @ 08:53:
[...]

[...]

Helemaal mee eens; ik heb gisteren Startrek 2009 zitten kijken, een film met balken boven en onder. Met wat fantasie zou ik misschien kunnen zeggen dat de balken af en toe ietsjes minder zwart (blauwig) worden. Maar ik weet niet of ik het zie of dat het is omdat ik dat "floating black" verhaal gelezen heb. Ik vind het absoluut niet storend en het beeld blijft FANTASTISCH en ik heb zelfs het idee (ook tussen de oren?) dat na 100uur het zwart ietjes dieper is en qua donkerte meer op de rand van TV begint te lijken.

Als je enkel en alleen door dat "floating black" verhaal een LCD gaat kopen vraag ik me af waarom je überhaupt naar plasma bent gaan kijken want dan geeft je niets om beeldkwaliteit.
Helemaal mee eens. Ik heb echt me best gedaan, maar kan het niet eens zien 8)7 Niet tijdens GoW op de PS3 en ook niet tijdens een blu-ray met zwarte balken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacspin
Bij mij hangt de 50G20E(S) sinds gisteren ook aan de muur. Prachtig toestel, mooi design in satin-silver, optisch niet echt groter dan de 42PV60, geen zoem/buzz en goede SD-scaling van scart-upc-"digital".

Enige probleempje is dat ik last had van blauwe vlekken in het zwart bij games vanaf de X-box elite(hdmi). Met de box direct aangesloten was het over, maar via de receiver (Onkyo 806) ging het niet goed. Omdat de aansluiting verder weg zat heb ik ook een QED 1.3 kabel vervangen door een HD-Gear 1.4. Nog geen tijd gehad om meer te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yi-Long
  • Laatst online: 16-05 16:18
ruward schreef op woensdag 21 april 2010 @ 08:53:

Laat je niet gek maken. Lees de reviews op kieskeurig eens van de Samsungs, die hebben ook zo hun problemen, gezoem, strepen etc. De LG's hebben weer veel last van Retentie. En dat laatste is voor mij storender dan floating blacks, die ik bijna niet zie. Misschien idd op de V(T)20 wachten, maar geen garantie nu dat die perfect is.
Ik hoop er een beetje op dat de nieuwe Samsungs die problemen dus niet meer zullen hebben, maar volgens mij zijn er van die nieuwste plasma's nog geen recensies online...

Misschien dan toch maar de G20, maar ik ben een beetje bang dat ik het wel zie, of dat het na verloop van tijd erger wordt ofzo.
Het doet me allemaal een beetje denken aan vrouwen van boven de 35 die geen vent meer kunnen vinden omdat er aan elke man wel wat mankeert, dus blijven ze eeuwig wachten op de "lief voor kinderen, met geld, flexibele baan, humor, macho, knap, handig, geliefd door ouders, populaire" bink van hun leven.
Hey dat ben ik!!! maar goed, wie zit er nou op een zeikerige vrouw van 35 te wachten...!?

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=33866981,noline]
Enige probleempje is dat ik last had van blauwe vlekken in het zwart bij games vanaf de X-box elite(hdmi). Met de box direct aangesloten was het over, maar via de receiver (Onkyo 806) ging het niet goed. Omdat de aansluiting verder weg zat heb ik ook een QED 1.3 kabel vervangen door een HD-Gear 1.4. Nog geen tijd gehad om meer te testen
Ik heb ook de 806 en je moet bij de instellingen even kijken bij picture (oid) en daar noise reduction uitzetten(oid), die staat standaard op low namelijk, dan krijg je blauwe vlekken/blokjes.

Dat ligt niet aan de TV maar aan de Onkyo. Ik heb dit een jaar geleden uitgevogeld en naderhand heel veel mensen gehoord over dit probleem, maar niemand die de oplossing wist! Behalve ik dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand wanneer de 54 inch of groter formaten komen van de g20 of g25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacspin
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:20:
[...]Ik heb ook de 806 en je moet bij de instellingen even kijken bij picture (oid) en daar noise reduction uitzetten(oid), die staat standaard op low namelijk, dan krijg je blauwe vlekken/blokjes.

Dat ligt niet aan de TV maar aan de Onkyo. Ik heb dit een jaar geleden uitgevogeld en naderhand heel veel mensen gehoord over dit probleem, maar niemand die de oplossing wist! Behalve ik dus :P
Great, ik heb daar wel naar gekeken (maar na 2 plasma's totaal 3 trappen op slepen en een nog zwaardere beeldbuis 3 trappen omlaag) kan ik dat over het hoofd hebben gezien.

Dankjewel alvast _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:31
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:28:
Weet er iemand wanneer de 54 inch of groter formaten komen van de g20 of g25.
Die zijn zover ik weet tot nu toe nog nooit aangekondigd.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

een korte vraag. ik heb momenteel gewoon een standaard CRT sony breedbeeld TV en heb niks van 5.1 geluid of whatever, gewoon TV-speakers :)
Ik ben van plan de Panasonic 42S20 plasma te kopen en ik wil daarbij ook wat beter geluid hebben. Ik hoef niet perse een duur harman/kardon of marantz setje o.i.d. Ik wil gewoon beter geluid dan dat de TV speakertjes mij bieden.
Nou heb ik het volgende op het oog: Logitech Z5500. Wat mijn vraag dus is: wanneer ik deze speakerset aansluit via de optische ingang (SPDIF), wordt het geluid dan altijd doorgezet naar die Z5500?
Stel ik heb een PS3 en een mediacenter op de HDMI ingangen van de TV zitten. Wordt het geluid dan automatisch gechannelt van de TV naar de speakers? Ik heb dus GEEN aparte versterker nodig bij die Z5500?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dezelfde home cinema (echt goed). In je playstation kan je je geluid aanpassen voor via optisch te laten gaan. Je kan ook een dubbel signaal doorsturen, zodat je ook via je tv-speakers geluid krijgt langs de HDMI kabel. Erg handig wanneer je home cinema te luid zou zijn in de avond en je deze dus gewoon af kunt laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Deathchant schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:16:
een korte vraag. ik heb momenteel gewoon een standaard CRT sony breedbeeld TV en heb niks van 5.1 geluid of whatever, gewoon TV-speakers :)
Ik ben van plan de Panasonic 42S20 plasma te kopen en ik wil daarbij ook wat beter geluid hebben. Ik hoef niet perse een duur harman/kardon of marantz setje o.i.d. Ik wil gewoon beter geluid dan dat de TV speakertjes mij bieden.
Nou heb ik het volgende op het oog: Logitech Z5500. Wat mijn vraag dus is: wanneer ik deze speakerset aansluit via de optische ingang (SPDIF), wordt het geluid dan altijd doorgezet naar die Z5500?
Stel ik heb een PS3 en een mediacenter op de HDMI ingangen van de TV zitten. Wordt het geluid dan automatisch gechannelt van de TV naar de speakers? Ik heb dus GEEN aparte versterker nodig bij die Z5500?
Ikzelf heb de Logitech Z5500 en als je een niet TE grote kamer hebt geven die dingen een fantastisch geluid voor de prijs. Natuurlijk heb je een versterker nodig, maar deze zit in de subwoofer van de Z-5500. Je hebt dus geen LOSSE versterker nodig.

Het geluid dat via de TV aangeboden wordt aan de set is altijd stereo. Als je dus 5.1 geluid wil hebben bij bijvoorbeeld een film (mediacenter), of bij het spelen van een spel (PS3), dan zal je die apparaten alsnog apart moeten aansluiten. En dan krijg je het probleem wat ikzelf nu een beetje hebt: de Z5500 heeft één optische en één coax aansluiting en daarbij OF 3x stereo OF 1x 6 channel. De aansluitingen zijn dus beperkt. Ikzelf heb nooit echt de behoefte om 'gewone' TV via de Z5500 te gaan beluisteren, maar ik zou in jou geval de PS3 en de media center rechtstreeks aansluiten en dus niet via de TV laten lopen.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

de PS3 en mediacenter (die ik dan met HDMI naar de TV connect) toch zowel beeld EN geluid richting TV toch?
moet ik dan daarnaast nog een extra kabel hebben om die rechtstreeks op de Z5500 aan te sluiten?
Aangezien die Z5500 idd maar 1 optische en 1coax ingang heeft weet ik niet hoe ik dan meerdere apparaten buiten de PS3 op de Z5500 moet aansluiten.

Ik heb niet zo'n mega grote huiskamer, dus dat komt wel goed. De reden is meer dat het niet al te duur is maar toch goeie kwaliteit speakers zijn en daarbij niet enorm veel plaats in beslag nemen. Indien er zich een compleet setje voordoet voor ongeveer dezelfde prijs, dan zal ik dat natuurlijk ook overwegen.

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Deathchant schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:52:
de PS3 en mediacenter (die ik dan met HDMI naar de TV connect) toch zowel beeld EN geluid richting TV toch?
moet ik dan daarnaast nog een extra kabel hebben om die rechtstreeks op de Z5500 aan te sluiten?
Aangezien die Z5500 idd maar 1 optische en 1coax ingang heeft weet ik niet hoe ik dan meerdere apparaten buiten de PS3 op de Z5500 moet aansluiten.

Ik heb niet zo'n mega grote huiskamer, dus dat komt wel goed. De reden is meer dat het niet al te duur is maar toch goeie kwaliteit speakers zijn en daarbij niet enorm veel plaats in beslag nemen. Indien er zich een compleet setje voordoet voor ongeveer dezelfde prijs, dan zal ik dat natuurlijk ook overwegen.
Ja er gaat beeld en geluid naar de TV inderdaad als je ze aansluit met HDMI. En als je de digitale audio uitgang van de TV aansluit op de Z5500, dan krijg je inderdaad ook geluid via de Z5500 te horen. MAAR, wat ik al zei, dat geluid is altijd alleen maar stereo. Dus als je een blu-ray op je PS3 afspeelt met DTS bijvoorbeeld, dan krijgt je Z5500 toch alleen maar een stereo signaal binnen. Beetje zonde als je het mij vraagt. Nou kan de Z5500 een stereo geluid best aardig upscalen naar 5.1, maar toch is het niet hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Luuk1983 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:04:
[...]

Ja er gaat beeld en geluid naar de TV inderdaad als je ze aansluit met HDMI. En als je de digitale audio uitgang van de TV aansluit op de Z5500, dan krijg je inderdaad ook geluid via de Z5500 te horen. MAAR, wat ik al zei, dat geluid is altijd alleen maar stereo. Dus als je een blu-ray op je PS3 afspeelt met DTS bijvoorbeeld, dan krijgt je Z5500 toch alleen maar een stereo signaal binnen. Beetje zonde als je het mij vraagt. Nou kan de Z5500 een stereo geluid best aardig upscalen naar 5.1, maar toch is het niet hetzelfde.
Waarom alleen stereo? Z5500 heeft een eigen decoder.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
De tv is dan ook niet echt bedoeld als "commandocentrum" van je HT setup. Dat zou een recente receiver met HDMI-inputs moeten zijn. Hier sluit je dan alle audio- en videobronnen op aan en vandaar gaat er dan 1 HDMI kabel naar de plasmatv. De duurdere V20 modellen hebben wel DTS output. Kwestie van licenties en geld.

Wat ik me wel afvraag: verstuurd de G20 dolby surround via de optical (en HDMI return) bij tv-zenders die een surround audiokanaal hebben? Uiteraard bij DVB-C via een CAM module bij bijv. Ziggo. Veel Duitse zenders hebben een apart surround kanaal en er is ook een 5.1 radiozender.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had onderhand wel 's informatie verwacht over de beschikbaarheid van de VT20, maar dat valt vies tegen. Eind april/begin mei was de lanceerdatum toch, of is dat alweer veranderd? Er zijn een paar shops die hem in de prijslijst hebben, maar allemaal met levertijden van een paar dagen tot een paar weken. Buiten dat dat vast geen Nederlandse modellen zijn, is hij volgens mij in heel Europa nog niet te krijgen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

ja kijk daar heb je het dus. Ik dacht al dat alles gewoon stereo werd doorgegeven.....ik heb dus geen zin om weet ik niet hoeveel geld uit te geven voor 1 receiver. Ik zoek gewoon een receiver-speakerset combi voor neit al teveel geld. nogmaals, ik verwacht dan ook geen bose-geluid, maar ging er vanuit dat 5.1 toch wel een beetje standaard functionaliteit is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deathchant schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:00:
ja kijk daar heb je het dus. Ik dacht al dat alles gewoon stereo werd doorgegeven.....ik heb dus geen zin om weet ik niet hoeveel geld uit te geven voor 1 receiver. Ik zoek gewoon een receiver-speakerset combi voor neit al teveel geld. nogmaals, ik verwacht dan ook geen bose-geluid, maar ging er vanuit dat 5.1 toch wel een beetje standaard functionaliteit is....
Nou als Bose je referentie materiaal is kom je met een combi setje goed in de buurt hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_Guardian_I
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-04-2022
Ik heb zelf ook een Z-5500 en het is toch zo dat als je een aparte geluidskaart hebt(Auzentech Prelude, speel dan films af vanaf mijn pc) je deze toch gelijk aan kan sluiten op je Pod en niet op de TV, zodat je toch gewoon 5.1 geluid hebt ipv stereo vanaf de tv, net zoals je nu eigenlijk hebt met een pc-monitor?

Hoe zouden jullie het aanpakken om TV-geluid via de Z-5500 af te laten spelen, om dit het best tot zijn recht te laten komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Bacspin schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:32:
Bij mij hangt de 50G20E(S) sinds gisteren ook aan de muur. Prachtig toestel, mooi design in satin-silver, optisch niet echt groter dan de 42PV60, geen zoem/buzz en goede SD-scaling van scart-upc-"digital".
Zou je misschien een foto kunnen maken??? Ben nog steeds aan het twijfelen tussen zwart en zilver.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In navolging op mijn eerdere bericht: http://gathering.tweakers...message/33858464#33858464

Over de G20:
Ik kan zeggen dat de 'floating blacks' echt niet zo erg zijn als dat ze in eerste instantie klinken. Ze zijn vooral duidelijk als je je tv als pc monitor gebruikt en vervolgens gaat internetten. In films of op tv valt het bijna niet op, tenzij je er op gaat letten.

Ik had op wat andere forums nog wat gelezen over phosfor trails (iets met geel/groene strepen), maar ik moet erg veel moeite doen wil ik die zien, geen issue dus.

De enige reden waarom ik in het vervolg een LCD zou overwegen is de flikker, waar je blijkbaar gevoelig voor moet zijn om het te zien. Voor de rest is dit een prima tv met een heel mooie prijs/kwaliteit verhouding.
Tot nu toe een tevreden gebruiker :)

Daarnaast heb ik inmiddels netjes de coupon voor de lumix van de koopjeskampioen ontvangen. Ik zie net dat je hem ook van de pana site kan downloaden: http://www.panasonic.nl/h...4/index.html#anker_186214
Edit3: Uit die voorwaarden bij die link:
Deze actie is geldig voor aankopen gedaan in de periode van 21 april 2010 tot en met 31 mei 2010 bij een van de deelnemende dealers.
Mischien zou dat de reden zijn dat ik hem pas vandaag heb :+

Edit: vergeten te vermelden, de buzz waar je ook wel over leest is inderdaad ook aanwezig. Deze is goed hoorbaar op 2 meter bij hele lichte schermen, als er geen ander geluid is. Dit is dus alleen merkbaar bij stille, lichte scenes. Niet erg storend imo.

Wat me ook nog opviel, ik had verwacht dat de tv wel aardig warm kon worden, ook omdat ik gelezen had dat andere modellen fans hadden en in de handleiding staat dat het normaal is dat ze heet worden. De achterzijde blijft bij mij echter gewoon koud. Geen warme lucht of iets dat opstijgt. Het scherm zelf is wel 'warm' maar meer ook niet.

Laatste edit(hopelijk): Nog een minor puntje, ik kom van een philips CRT tv, en ik moet wel zeggen dat ik nu de duidelijk- en simpelheid van de menu's op die tv begin te waarderen. Mischien is het persoonlijk, maar ik vind de menustructuur van deze tv niet bepaald intuitief.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:38:

Ik had op wat andere forums nog wat gelezen over phosfor trails (iets met geel/groene strepen), maar ik moet erg veel moeite doen wil ik die zien, geen issue dus.

De enige reden waarom ik in het vervolg een LCD zou overwegen is de flikker, waar je blijkbaar gevoelig voor moet zijn om het te zien. Voor de rest is dit een prima tv met een heel mooie prijs/kwaliteit verhouding.
Tot nu toe een tevreden gebruiker :)
Wat moet ik me voorstellen bij die geel/groene strepen "phosfor trails"?
en wat bedoel je met die de flikker, waar je gevoelig voor moet zijn?

ik namelijk heel erg geintresseerd in de 42G20, maar er komen telkens meer "mankementen" over deze tv op dit forum, dus vandaar dat ik nog ff voorzichtog doe, en daarom ben ik ook HEEEL BLIJ _/-\o_ als mensen zoals jij, hun eigen ervaring op dit forum planten:P dankjewel daarvoor:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-7AC schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:26:
[...]

Wat moet ik me voorstellen bij die geel/groene strepen "phosfor trails"?
en wat bedoel je met die de flikker, waar je gevoelig voor moet zijn?

ik namelijk heel erg geintresseerd in de 42G20, maar er komen telkens meer "mankementen" over deze tv op dit forum, dus vandaar dat ik nog ff voorzichtog doe, en daarom ben ik ook HEEEL BLIJ _/-\o_ als mensen zoals jij, hun eigen ervaring op dit forum planten:P dankjewel daarvoor:P
Ik had op avforums.com gelezen dat sommige personen phosphor trails zagen. Deze zouden vooral bij de film Sin city goed te zien zijn, dit idee. Ik kan hier weinig van terugvinden. Ik heb Sin city niet, maar in snelle donkere scenes bij resident evil heb ik er niets van teruggezien. Je kan het wel zien, als je het probeert te zien en je hoofd net als die camera in het filmpje gaat bewegen ;) . Maar mischien dat andere daar gevoeliger voor zijn dan ik.

Met flikker bedoel ik het "knipperen" van het beeld. Dit kan je vooral goed zien bij 50hz crt tv's. Wederom had ik op avforums daar het een en ander over gelezen. Volgens mij hebben LCD schermen hier geen last van. De één merkt het amper en de ander kan zich eraan storen. Bij mijn 100hz crt tv was de het geflikker helemaal niet merkbaar. Het is vooral goed waar te nemen bij erg lichte beelden, bijvoorbeeld tijdens het internetten en de windows desktop. Op het moment ben ik mijn tv aan het indraaien (ben er niet van overtuigd dat het nodig is, maar toch :P) en ook hier is de flikker erg merkbaar. Tijdens films en tv programma's, die doorgaans uit donkere en 'middel donkere' beelden bestaan is het een stuk minder merkbaar, en totaal niet storend. Maar het is bijvoorbeeld niet lekker tekstverwerken(is de tv ook niet voor gemaakt). Ik zie het dan ook niet als groot probleem, maar wel iets om rekening mee te houden als je je tv voor meer dan alleen films en tv (mis/ge)bruikt.
Gamen doe ik er niet op, dus geen idee of die phosphor trails of het geflikker daar merkbaar is.

Edit: Ik zet dat youtube filmpje net op 720p en daar is het minder opvallend als op de lage resolutie. Uiteraard geeft een video opname sowieso geen goede indicatie van het 'probleem', maar het gaat om het idee.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21
flikkeren kan je vooral goed zien als je niet naar je tv kijkt, maar er langs. Het schijnt dat de "cellen" aan de "rand" van je ogen er gevoeliger voor zijn dan die in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

Laat maar.

[ Voor 98% gewijzigd door immetjes op 21-04-2010 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:49
kan iemand mij vertellen of het model Panasonic Viera TX-P42V20 ook in het zwart
leverbaar zal zijn? Hij komt binnen 2 weken in het grijs uit maar wil graag een zwarte :)

iemand al recente prijzen ontvangen voor dit scherm? €1358 heb ik te horen gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Laatst online: 03-10-2024
Hier een "leuk" filmpje van het "floating black" probleem.

Hier natuurlijk erg sterk en mischien overdreven weergegeven.

http://www.youtube.com/watch?v=Xrq95gvFaP4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:45

S2S

Wel offtopic... maar ook weer niet ;)

Ga geen Avatar BD kijken op je oude Panasonic Plasma, want het ziet er echt geniaal uit! tier 0 (gewoon een nieuwe tier voor deze film)

Waarom niet vraag je je af? Omdat je dan een 3D Panasonic wil :P. Ik in ieder geval wel. Ben echt super benieuwd nu hoe dat eruit gaat zien.

[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 22-04-2010 12:28 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Luuk1983 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:04:
[...]

Volgens mij maakt er iemand een denkfout. Ik zal het even schematisch weergeven:

- geluidsbron -> hdmi -> TV -> optisch -> Z5500 = stereo?
- geluidsbron -> optisch -> Z5500 = DTS, 5.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Deathchant schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:42:
[...]

Volgens mij maakt er iemand een denkfout. Ik zal het even schematisch weergeven:

- geluidsbron -> hdmi -> TV -> optisch -> Z5500 = stereo?
- geluidsbron -> optisch -> Z5500 = DTS, 5.1?
Klopt helemaal. Misschien heb ik het dan niet helemaal goed uitgelegd. De essentie: voor Dolby Digital en DTS geluid --> apparaat rechtstreeks aansluiten en niet het geluid via de TV laten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Dan komt dus omdat de Z5500 dan de TV als geluidsbron "ziet" (die dan stereo is).
Dan is inderdaad dus de oplossing:

Mediacenter -> HDMI -TV
Mediacenter -> coax -> Z5500
PS3 -> HDMI -> TV
PS3 -> optisch -> Z5500

En wanneer ik gewone TV programma's kijk, dan komt dat gewoon uit de TV speakers, omdat de Z5500 al vol zit op bovenstaande manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Deathchant schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:25:
Dan komt dus omdat de Z5500 dan de TV als geluidsbron "ziet" (die dan stereo is).
Dan is inderdaad dus de oplossing:

Mediacenter -> HDMI -TV
Mediacenter -> coax -> Z5500
PS3 -> HDMI -> TV
PS3 -> optisch -> Z5500

En wanneer ik gewone TV programma's kijk, dan komt dat gewoon uit de TV speakers, omdat de Z5500 al vol zit op bovenstaande manier.
Exactly :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-08 10:12
Vandaag even de P50G20 bekeken in verschillende winkels. Wat een top scherm zeg! Ik ben er helemaal uit. :D
Bij Scheer en Foppen in Groningen stond hij voor 1449, maar kon em wel krijgen voor 1300. (alleen vandaag he! jaja die kennen we.) Flink afdingen op dit scherm dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nero355 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:36:
[...]

Dat kan niet en kan je alleen doorgeven aan de mods door middel van het [afbeelding] tekentje bovenaan het topic ;)
... ...ik bedoel uiteraard even de tekst verwijderen vd posts 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay: ik ben er uit :D

Ik twijfelde dus over een G20 maar na nog meer onderzoek ga ik toch voor de G20 ! Zoals terecht gestelt wordt hebben al toestellen wel ergens last van. De LG spiegelt als een gek, de Samsungs buzzen / IR etc.

Daarom kies ik nu maar voor een Pana. Nu alleen wachten op een voorraad 46" schermen. 42" is te klein, 50 wordt mij iets te groot eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet dat er op dit soort forums de negatieve kanten die er aan elke tv zitten, onder een vergrootglas worden gelegd.
De G20 geeft wat mij betreft een zeer goed beeld en ik ben dan ook niet van plan voor de V-serie, wat zeker geen 10% beter beeld oplevert, zoveel extra te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Laatst online: 13:06
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:40:
Vergeet niet dat er op dit soort forums de negatieve kanten die er aan elke tv zitten, onder een vergrootglas worden gelegd.
De G20 geeft wat mij betreft een zeer goed beeld en ik ben dan ook niet van plan voor de V-serie, wat zeker geen 10% beter beeld oplevert, zoveel extra te betalen.
Lijkt me een vreemde uitspraak aangezien er nog vrij weinig over de V20 bekend is?

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Pagina: 1 ... 18 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV nlaten inspelen.