HTC HD2 - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 83.330 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
WiertOmta schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 20:32:
Is het verstandig om de Update for HTC HD2 SIM Contacts te installeren?
Ik heb nu radio versie: 2.05.51.05_2.

Ik lees namelijk dat sommige mensen problemen krijgen na installatie, ik heb
nu nergens last van dus vandaar.
Daar kom je maar op een manier achter :) Bevalt het niet dan flash je toch de laatste radio rom of de originele weer terug.

xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Batskoning schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:31:
Heeej,
Vanmorgen is mijn HD2 van de bank gevallen precies met het beeldscherm op de grond, deze zit nu vol met barsten.. Ik heb geen verzekering afgesloten..
Wat kan ik nu het beste doen.? Wat zijn de kosten van de reparatie en hoe kom ik daar achter..
Weet iemand of er een nummer is van htc waar ik mijn verhaal kwijt kan.?

Mvg Jordi Gijsbers
Kijk hier eens: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=613954

Op ebay e.d. zijn trouwens gewoon reparatie setjes te krijgen.
Of even bellen naar een paar bedrijven die dit soort reparaties vaker uitvoeren.
Een nummer kan je vast wel vinden op de website van htc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:10

sanook

_/-\o_

Is er iemand die TMC aan de praat heeft gekregen voor zijn navigatie op de HD2 ? Ik heb Igo8 geinstalleerd en krijg alleen maar een melding dat er geen TMC hardware gevonden kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:20

Sherlock

No Shit

Ik heb hem eindelijk binnen :)

De vragen tot nu toe:
1) (Hoe) kun je Tomtom in landscape mode zetten?
2) Hoe kun je taken en agenda-items op je homescreen zetten?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jfwiet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:23
Batskoning schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:31:
Heeej,
Vanmorgen is mijn HD2 van de bank gevallen precies met het beeldscherm op de grond, deze zit nu vol met barsten.. Ik heb geen verzekering afgesloten..
Wat kan ik nu het beste doen.? Wat zijn de kosten van de reparatie en hoe kom ik daar achter..
Weet iemand of er een nummer is van htc waar ik mijn verhaal kwijt kan.?

Mvg Jordi Gijsbers
Kijken of je algemene verzekering (inboedel?? reis?? aansprakelijkheid??) niet dit soort dingen ook dekt. Misschien dat je dan een deel vergoed krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 14:29
Vanaf heden ook een trotse eigenaar van de HD2, alleen zit ik nu toch echt te denken of ik wel de goede keus heb gemaakt. Ik lees namelijk veel over bugs e.d. (sim, camera, agenda enz.) en heb een gevoel alsof ze een half product (rom) hebben afgeleverd. Toestel zelf heb ik niet geprobeerd omdat mijn abbonement pas later in gaat (slechte ervaring gehad eerder 8)7 ). Snap ook niet waarom ik dit nu hier post, maar ik moest het gewoon even kwijt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Sherlock schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 22:48:

De vragen tot nu toe:
1. Download het cab bestand van PinoBigBird , even zoeken in de vorige delen of in dit deel.
'Autorotate TomTom Pinobigbird' heet het ongeveer.

2. Als je een taak op vandaag zet, en dan evt voor 23.00 - 00.00 uur dan komt het automatisch in beeld.
Onder 'agenda' komt het dan te staan.
inf3rno89 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 22:59:
Vanaf heden ook een trotse eigenaar van de HD2, alleen zit ik nu toch echt te denken of ik wel de goede keus heb gemaakt. Ik lees namelijk veel over bugs e.d. (sim, camera, agenda enz.) en heb een gevoel alsof ze een half product (rom) hebben afgeleverd. Toestel zelf heb ik niet geprobeerd omdat mijn abbonement pas later in gaat (slechte ervaring gehad eerder 8)7 ). Snap ook niet waarom ik dit nu hier post, maar ik moest het gewoon even kwijt O-)
Je noemt bugs die ik niet ken, SIM? Agenda?
Voor de camera is een fix gemaakt, daarvan ben je op de hoogte?
Het is zeker geen half product, maar een toestel wat net uit is kent natuurlijk zo zijn 'kinderziektes'.

[ Voor 40% gewijzigd door Novadecasa op 13-01-2010 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Laatst online: 12-09 14:29
@Novadecasa

Camerafix ben ik al op de hoogte ja (al lees ik dat het voor sommige mensen niet (helemaal) werkt.
SIM zou SMS moeten zijn, sorry.
Agenda heb ik wat vaags over gelezen maar herinner me het niet helemaal.(EDIT "In de HTC Agenda werkt in de weekweergave het scrollen naar de volgende week niet goed" lees ik net)

Btw, toestel heb ik besteld voor 218 eurie's + 1 jarig contract(verlenging) T-Mobile 20 eurie per maand + web n walk 10 eurie per maand is in totaal €578. Vinden jullie dit een redelijke prijs, want ik vond het wel oke.

[ Voor 10% gewijzigd door inf3rno89 op 13-01-2010 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
inf3rno89 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 23:21:
@Novadecasa

Camerafix ben ik al op de hoogte ja (al lees ik dat het voor sommige mensen niet (helemaal) werkt.
SIM zou SMS moeten zijn, sorry.
Agenda heb ik wat vaags over gelezen maar herinner me het niet helemaal.(EDIT "In de HTC Agenda werkt in de weekweergave het scrollen naar de volgende week niet goed" lees ik net)

Btw, toestel heb ik besteld voor 218 eurie's + 1 jarig contract(verlenging) T-Mobile 20 eurie per maand + web n walk 10 eurie per maand is in totaal €578. Vinden jullie dit een redelijke prijs, want ik vond het wel oke.
pak je telefoon uit, stel hem in, gooi vervolgens je verbindings gegevens helemaal weg, en je loopt 0,0 risico dat je perongeluk duur internet :) (of NoData installeren)
zodra je abbo in gaat de wizard verbinding starten en automatisch wordt alsnog de verbindingsgegevens van tmobile opgehaald, klaar is kees...

agenda is dus al een fix voor
zeker geen buggy toestel!!! ik heb alleen die sms bug heel soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
sanook schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 22:04:
Is er iemand die TMC aan de praat heeft gekregen voor zijn navigatie op de HD2 ? Ik heb Igo8 geinstalleerd en krijg alleen maar een melding dat er geen TMC hardware gevonden kan worden.
kan je beter even op XDA zoeken, velen met een HD2 hebben al TMC aan de praat icm met navigatie (alleen geen tomtom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 22:49

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Heb nog een vraagje.
Hoe sterk is de HD2.
Wat voor een soort vallen en stoten kan ie tegen.

simpele setup als antwoord:
Hoe/waar heb je hem gestoten/laten vallen
Hoe was hij beschermd (scherm aan binnenkant/hoesje/andere methode)
Was er schade ja, welke/nee

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
HellStorm666 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 23:25:
Heb nog een vraagje.
Hoe sterk is de HD2.

Heb je de filmjes op youtube al wel gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sherlock schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 22:48:

De vragen tot nu toe:
PLToggle komt ook voor een aantal paginas terug. Misschien dat dit ook iets kan zijn naast het cab bestandje van pino.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon mij niet meer herinneren wie die Black Gel Skin voor de HTC HD2 van Ebay had gekocht, maar heeft die persoon al gelegenheid gehad om daar een aantal fotos van te maken om te zien hoe het eruit ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:49
HellStorm666 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 23:25:
Heb nog een vraagje.
Hoe sterk is de HD2.

Ik denk dat je net pech hebt als het glas stuk gaat, het ligt er ook aan hoe hij valt. Mijn HD2 heb ik al laten glippen terwijl ik naar boven de trap op liep, hij viel 18 treden naar beneden, en hij mankeerde niets. Mijn broer ging schaatsen en had hem in zijn kontzak, viel op zijn platte bek, en het glas was kapot. Je moet dus wel even opletten wat de risico's zijn in bepaalde situaties, maar dat is met elke phone.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Sinds vandaag gebruik ik Swype voor het invoeren van tekst. Geniaal!
Alleen jammer dat er niet op een fatsoenlijke manier een NL woordenboek in te voeren is. Ben bezig geweest met het kopieren van woorden naar een e-mail en dat dan vervolgens te importeren. Maar dat duurt een eeuwigheid en is echt monniken werk omdat je maar een paar regels per keer kunt doen, aangezien anders de HD2 het niet trekt in een emailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Novadecasa schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 23:51:
[...]

Heb je de filmjes op youtube al wel gezien?
welke filmpjes?
Heb wat rond gezocht, en op 1 defect display en een krastest na heb ik niets kunnen vinden.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
HellStorm666 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 00:16:
[...]

welke filmpjes?
Heb wat rond gezocht, en op 1 defect display en een krastest na heb ik niets kunnen vinden.
http://www.youtube.com/watch?v=sZxNM1fYaLY

Op xda gaat over een kapot scherm ook een topic, deze heb ik een aantal post terug al vermeld.

Werkt met PLToggle ook het homescreen, Sense zegmaar wat dan werkt in landscape?

[ Voor 10% gewijzigd door Novadecasa op 14-01-2010 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

bartbh schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 00:05:
Sinds vandaag gebruik ik Swype voor het invoeren van tekst. Geniaal!
Alleen jammer dat er niet op een fatsoenlijke manier een NL woordenboek in te voeren is. Ben bezig geweest met het kopieren van woorden naar een e-mail en dat dan vervolgens te importeren. Maar dat duurt een eeuwigheid en is echt monniken werk omdat je maar een paar regels per keer kunt doen, aangezien anders de HD2 het niet trekt in een emailtje.
Maar wat heb je er dan aan zonder een Nederlands woordenboek? Lijkt me toch niet dat je met handmatige invoer tot een volwaardig woordenboek komt?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Novadecasa schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:08:
Zojuist bedenk ik mij dat ik in een soort van promotie filmpje van de HD2 destijds iets van de onderstaande functie heb gezien.
- Bij het ontvangen of beantwoorden van een sms, bestaat er de mogelijkheid met 1 druk op de knop (softknop, evt contact foto o.i.d.) de betreffende contactpersoon te bellen.

Deze instelling is toch uit de definitieve ROM verwijdert? Zoals meerdere functies, denk aan pinch to zoom in alle applicaties.
Of is het een (verborgen) instelling?
Deze funtie werkt bij mij gewoon? Maar dan wel alleen vanaf de SensUI SMS tab.

Ga naar de SMS tab, druk op de beltoets (linksonder) en het nummer staat automatisch bovenaan ingevuld. Druk nog een keer op de beltoets en je belt de persoon die jou had gesmst.

Owja en als je in Conversatie Modus smsjes opent, kan je onderin ook met tabjes werken en dus ook direct naar de Contactpersoon tab en daarvandaan die persoon bellen.

[ Voor 9% gewijzigd door CRXed op 14-01-2010 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Was benieuwd of iemand hier de ROM "Laurentius26 HD2 [LEO] V1 WWE Ultimate serie" op zn HD2 heeft draaien en naar de bevindingen... Is ie werkelijk zo snel en wat zijn de (mogelijke) bugs?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
CRXed schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:25:
Ik heb een nieuw probleem en weet niet waardoor het komt! :?

Ik hoor geen geluiden meer bij nieuwe SMS, nieuwe mail of als ik gebeld wordt, kan geen muziek meer afspelen (player loopt niet) en bij "Geluiden en Meldingen" kan ik geen nieuwe tonen kiezen! Als ik op OK klik, springt ie steeds naar de eerste (Ring01-WindowsPhone) maar ook daar kan je niks afspelen.

Heb alle apps die ik gister heb geinstalleerd eraf gegooid, maar t probleem blijft!
Ik heb echt geen idee waar ik het moet zoeken ;(
(Apss waren Nu.ml, Icon Changer en Taskbar changer)

Vanavond maar weer vanaf scratch beginnen denk ik, en dan kijken wanneer het mis gaat......

Speaker doet het wel want je hoort bij harder en zachter zetten wel die toon, spellletjes en films doen het ook met geluid
En ik heb dit gewoon f*cking alweer!
Week geleden nog een harde reset gedaan waardoor het weer werkte en sinds gisteren alweer deze bug.....

En heb heel internet afgezocht, er zijn meerdere mensen met dit probleem, maar een concrete oplossing is er nog steeds niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
CRXed schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 01:21:
[...]

Week geleden nog een harde reset gedaan waardoor het weer werkte en sinds gisteren alweer deze bug.....

En heb heel internet afgezocht, er zijn meerdere mensen met dit probleem, maar een concrete oplossing is er nog steeds niet :(
Heb je een custom rom geinstalleerd, heb je veel troep geinstalleerd. Volgens mij ben jij de enige met dit probleem, dus van een bug kan je dan niet spreken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Heb toch weer probleem met WM Apparaat beheer. Als ik mn HD2 aansluit, staat er alsnog niet verbonden. Mn hd vraagt wel hoe ik wil verbinden, geeft aan dat ie oplaat en kan mn HD benaderen via pc, maar dus niet synchroniseren of internet op mn HD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Barfman schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 01:32:
[...]

Heb je een custom rom geinstalleerd, heb je veel troep geinstalleerd. Volgens mij ben jij de enige met dit probleem, dus van een bug kan je dan niet spreken lijkt me.
Nee geen custom, gewoon de 1.48, met een paar apps (zie vorige post/quote), geen troep.

En er zijn wel degelijk meer mensen die er last van hebben!

http://forum.xda-develope...php?p=5348623#post5348623
http://forum.xda-develope...php?p=5348993#post5348993
http://forum.ppcgeeks.com...?p=1452205&postcount=3127

En Elwin heeft het ook gehad.

Ik verdenk de Taskbar changer. Als ik tijd heb ga ik maar weer een Hard reset doen en dan meteen een SPB Backup maken en dat blijven doen na elke nieuwe app die ik installeer, misschien kom ik er zo achter wanneer het mis gaat.

Verder denk ik niet dat een een bug specifiek voor de HD2 is, maar meer van WinMo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Monda schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 02:06:
Heb toch weer probleem met WM Apparaat beheer. Als ik mn HD2 aansluit, staat er alsnog niet verbonden. Mn hd vraagt wel hoe ik wil verbinden, geeft aan dat ie oplaat en kan mn HD benaderen via pc, maar dus niet synchroniseren of internet op mn HD...
Zonder dat je HD2 aangesloten is, gooi je Partnerverband in WM Apparaatbeheer weg en maak een nieuwe aan. Sluit dan je HD2 weer aan, maak de instellingen opnieuw en dan zal het weer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:54

Convoy

g44p

Monda schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 01:14:
Was benieuwd of iemand hier de ROM "Laurentius26 HD2 [LEO] V1 WWE Ultimate serie" op zn HD2 heeft draaien en naar de bevindingen... Is ie werkelijk zo snel en wat zijn de (mogelijke) bugs?
draai nu sinds een paar dagen deze ROM. Moet zeggen dat hij lekker werkt en merk duidelijk dat ie wel iets sneller is dan de stock-rom. Ben tot nu toe nog geen bugs of andere noemenswaardigheden tegen gekomen, erg fijne rom. Ik zeg: DOEN! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Ikzelf ben erg fan van de "[ROM][WWE][WM6.5.5][23518][28014] freyberryROM.V5.3 - clean and fast ROM "

Draait als een zonnetje moet ik zeggen.
zit alleen ff te klooien met het installeren van de NL xt9 woordenboek

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty-PK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05-2024
na 2 dagen Hi eindeloos online 356kbit zit ik alweer over de FUP heen en wordt mijn snelheid geknepen... :?

Omdat de verbinding er constant uit lag heb ik de naam van mijn internet toegang veranderd in 'internet', misschien dat die nu uit een andere FUP trekt oid?

Maar eens experimenteren als ik hem terug zit hoe het zit met de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Hi en internet.... ik heb dat iets duurdere pakket, en het is nog steeds ruk dus laat je niet verleiden het te upgraden dat top bedrijf.

is die marktplace nou echt zo schraal tov de appstore

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty-PK
Update: toegangspunt weer op mmmportal.nl gezet, maar de snelheid is iig nog steeds geknepen. Zo maar eens bellen...

Op zich was ik best tevreden met Hi eindloos 356kbit, ik kon youtubben zonder onderbrekingen, streamen. Maar als blijkt dat die FUP echt zo bagger is dan heb ik een verkeerde keuze gemaakt :(

Volgens mij staat de FUP bij 356kbit op 250MB...

En marketplace is idd schraal. De US versie is wat uitgebreider maar niets kan de App store van apple evenaren.

Update #2
Snelheid trouwens gemeten met http://www.dslreports.com/mspeed, download snelheid zit nog maar op 50kbit...dat is inbel snelheid via telefoonlijn....om te huilen toch :'(
Hiervoor was het 350kbit gemeten...

Update #3
Gebeld met klantenservice.
Ze bevestigde eigenlijk alles:
- Streamen kost veel data, dus dan zit je snel aan je limiet.
- Snelheids limiet wordt pas volgende maand weer opgeheven, waarna de FUP opnieuw ingaat.

Ik heb in iedergeval mijn teleurstelling laten blijken en gevraagd naar de klachten procedure, die alleen per post kan via: Postbus 13500 9700 EG Groningen.

[ Voor 53% gewijzigd door Shifty-PK op 14-01-2010 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:23

CodeIT

Code IT

Tha schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 08:55:

is die marktplace nou echt zo schraal tov de appstore
Jup :) Je kunt market place region switcher gebruiken (heeft een keer of de frontpage gestaan) om de marketplace te bekijken van andere landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Shifty-PK schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 08:59:
Update: toegangspunt weer op mmmportal.nl gezet, maar de snelheid is iig nog steeds geknepen. Zo maar eens bellen...

Op zich was ik best tevreden met Hi eindloos 356kbit, ik kon youtubben zonder onderbrekingen, streamen. Maar als blijkt dat die FUP echt zo bagger is dan heb ik een verkeerde keuze gemaakt :(

En marketplace is idd schraal. De US versie is wat uitgebreider maar niets kan de App store van apple evenaren.

Update #2
Snelheid trouwens gemeten met http://www.dslreports.com/mspeed, download snelheid zit nog maar op 50kbit...dat is inbel snelheid via telefoonlijn....om te huilen toch :'(
Hier ook Hi eindeloos online, snelheid komt hier ook niet boven de 110 kbit/sec 8)7 Wat toch echt volgens de site 384 kbit/sec zou moeten zijn....

[ Voor 3% gewijzigd door Convoy op 14-01-2010 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Hier op Telfort 3G gaat het gewoon strak 768Kbit over HSDPA... ik ben blij :).. voor 2,50 p/m lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik sync mijn outlook met google (via gsync) en mijn telefoon sync ik ook met google (via active sync). Nu zie ik bij mijn contactpersonen dat alle categoriën aangevinkt zijn. Als ik dat wijzig in outlook (bijv. categoriën wissen), dan staat het na een tijdje gewoon weer zo.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Chutney schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:36:
Hier op Telfort 3G gaat het gewoon strak 768Kbit over HSDPA... ik ben blij :).. voor 2,50 p/m lol
vet! alleen hebben we het hier niet over Telfort 3G :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
RaJitsu schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 00:48:
[...]

Maar wat heb je er dan aan zonder een Nederlands woordenboek? Lijkt me toch niet dat je met handmatige invoer tot een volwaardig woordenboek komt?
Ik doelde met "geniaal" vooral op de manier van invoeren, dat er nu dus geen volwaardig Nederlands woordenboek is wel een dooddoener.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shifty-PK schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 08:59:

Update #2

Update #3
Gebeld met klantenservice.
Ze bevestigde eigenlijk alles:
- Streamen kost veel data, dus dan zit je snel aan je limiet.
- Snelheids limiet wordt pas volgende maand weer opgeheven, waarna de FUP opnieuw ingaat.

Ik heb in iedergeval mijn teleurstelling laten blijken en gevraagd naar de klachten procedure, die alleen per post kan via: Postbus 13500 9700 EG Groningen.
hier ook hi exrrasnel, VIA speedtest (link in bovenstaand bericht) 752 kbit gehaald. valt mij niet tegen. ik internet wel veel maar nog nooit last gehad van fup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
hmm die mspeed is een beetje vaag..

de 400k duurt 3.4s, zegt dan dit is te snel :/, pak k die 1MB grootst beschikbare, laad ie iets van 4s en dan laad opera niet meer???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty-PK
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:05:
[...]
hier ook hi exrrasnel, VIA speedtest (link in bovenstaand bericht) 752 kbit gehaald. valt mij niet tegen. ik internet wel veel maar nog nooit last gehad van fup.
Jouw extra snel Hi internet abo heeft een FUP van 750. Wat naar mijn mening nog steeds laag is, dat zou ik in 6 dagen overschreden hebben ipv 2...

Maar misschien letten ze bij Hi extra snel niet zo extreem op de FUP als bij zijn langzamere broertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Gaan we het nu ook al over internet snelheden bij providers hebben, dan zitten jullie echt in het verkeerde topic hoor. Het wordt een beetje een rommel hier, er komen zoveel dingen aan bod wat niet direct met de HD2 te maken heeft, graag even ontopic blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Barfman schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:24:
Gaan we het nu ook al over internet snelheden bij providers hebben, dan zitten jullie echt in het verkeerde topic hoor. Het wordt een beetje een rommel hier, er komen zoveel dingen aan bod wat niet direct met de HD2 te maken heeft, graag even ontopic blijven.
we hebben het hier over internet op de HD2 volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shifty-PK schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:15:
[...]

Jouw extra snel Hi internet abo heeft een FUP van 750. Wat naar mijn mening nog steeds laag is, dat zou ik in 6 dagen overschreden hebben ipv 2...

Maar misschien letten ze bij Hi extra snel niet zo extreem op de FUP als bij zijn langzamere broertje.
750 is bij gebruik van alleen internet voor mij ruim voldoende.

hi verbinding ligt er op dit moment alweeeeeer uit.
ik had gehoopt dat ze het probleem wel een keer opgelost hadden zo onderhand.
andere hi gebruikers (icm HD2 barfman :P )geen problemen meer?
zoniet; waar staan jullie instellingen op? gewoon via de htc manier (verbindingen en dan kiezen voor hi en het toestel het werk laten doen) en dan bij netwerk keuze mobiele startsite of hi mobiel internet?

vind het na 4 á 5 dagen geen of slechte verbinding toch wel tijd dat het weer gaat functioneren.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 10:30 . Reden: icm HD2 om ontopic te blijven ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
freekweb schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:19:
[...]

Hier ook Hi eindeloos online, snelheid komt hier ook niet boven de 110 kbit/sec 8)7 Wat toch echt volgens de site 384 kbit/sec zou moeten zijn....
Ik kom hier op 109kbps (gemeten via mobilespeedtest.com). Terwijl ik volgens de HD2 wel een hsdpa verbinding heb.

Vreemd dat andere Hi gebruikers een veel hogere snelheid kunnen halen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:27:
[...]

750 is bij gebruik van alleen internet voor mij ruim voldoende.

hi verbinding ligt er op dit moment alweeeeeer uit.
ik had gehoopt dat ze het probleem wel een keer opgelost hadden zo onderhand.
andere hi gebruikers (icm HD2 barfman :P )geen problemen meer?
zoniet; waar staan jullie instellingen op? gewoon via de htc manier (verbindingen en dan kiezen voor hi en het toestel het werk laten doen) en dan bij netwerk keuze mobiele startsite of hi mobiel internet?

vind het na 4 á 5 dagen geen of slechte verbinding toch wel tijd dat het weer gaat functioneren.
hier geen problemen meer met de dataverbinding van HI sinds ik de accesspoint naam heb aangepast... Alleen de snelheid nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

bartbh schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:40:
[...]
Ik kom hier op 109kbps (gemeten via mobilespeedtest.com). Terwijl ik volgens de HD2 wel een hsdpa verbinding heb.

Vreemd dat andere Hi gebruikers een veel hogere snelheid kunnen halen? 8)7
same here, moet veel sneller kunnen/moeten, ook hier staat ie gewoon hsdpa....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
CRXed schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 01:21:
[...]

laat mij ook ff weten als je ooit een oplossing vindt!, bij mij is t voorlopig nog niet teruggekomen... moet iets zijn wat we beide recent hebben aangepast denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty-PK
freekweb schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:42:
[...]
same here, moet veel sneller kunnen/moeten, ook hier staat ie gewoon hsdpa....
Ik las dat de oude hi abonemente langzamere snelheden hebben (128kbit?). Mijn abonement heb ik pas sinds 11 januari. Mijn snelheid is 384kbit volgens Hi en ik haal 350...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 23:55:
Kon mij niet meer herinneren wie die Black Gel Skin voor de HTC HD2 van Ebay had gekocht, maar heeft die persoon al gelegenheid gehad om daar een aantal fotos van te maken om te zien hoe het eruit ziet?
Ik was ook wel benieuwd naar die foto's, alleen niks meer gehoord idd. Daarom heb ik hem zelf maar besteld. Zo gauw hij binnen is, zal ik even wat foto's schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
freekweb schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:25:
[...]

we hebben het hier over internet op de HD2 volgens mij...
Dit heeft helemaal niets met de HD2 te maken, dit gaat gewoon over internet snelheid van Hi provider en T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty-PK
Je hebt gelijk Barfman.

Ontopic: Terwijl ik teste of mijn snelheid geknepen bleef als ik van toegangspunt wisselde was ik weer even van 'internet' naar 'mmmportal.nl'. Gevolg, internet deed het in het begin wel (maar geknepen), maar de verbinding stalde alweer binnen een uur.

Nu weer terug van 'mmmportal.nl' naar toegangspunt 'internet' en geen problemen vooralsnog.

Dus HD2 gebruikers icm HI eindeloos online internet: zet je toegangspunt op 'internet' ipv 'mmmportal.nl'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Op xda heeft men het over een nieuwe SMS hotfix (14-01) die beschikbaar is. Ik zie hem nog niet staan bij HTC, maar wellicht ook later vandaag voor ons en nieuwe fix.

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 20:56:
[...]

Toch vrij eenvoudig.
Daar gaan we:
Manier 1: Klik links onderaan op 'Telefoon' (of via Start naar Telefoon)
Vervolgens op Menu>Opties> Pincode wijzigen

Manier2: Klik bovenaan in de taakbalk waar je verbindingen en ontvangst worden weergegeven.
Vervolgens op : Het zendmastje, bovenste waarschijnlijk.
Klik op Telefoon(telefooninstellingen veranderen)> Pincode wijzigen

Have fun!

Edit:
Paddinge, werkt de 0,58 niet op de HD2?
Of wil je zelf graag de nieuwste versie ? ;)
Ha ja die werkt wel ! Maar wil uiteraard graag de nieuwste versie ! Daar zijn ze nu mee bezig ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Montalbano schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:24:
Op xda heeft men het over een nieuwe SMS hotfix (14-01) die beschikbaar is. Ik zie hem nog niet staan bij HTC, maar wellicht ook later vandaag voor ons en nieuwe fix.
Op de HTC site UK staat de hotfix al. Zal waarschijnlijk ook spoedig voor NL beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Montalbano schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:24:
Nu wel beschikbaar op htc.com, de sms hotfix van 14-01-2010.

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Update for HTC HD2 – New SMS Function Update

Release Date: 2010-01-14

Download: http://www.htc.com/mea-en...spx?dl_id=849&news_id=475
This update for HTC HD2 messaging lets you reach out to your friends and family with instant notifications. Keeping in touch has always been very important, and this update delivers just that: fast and reliable SMS messaging.

Installation Instructions:

Note: This update is only applicable to ROM version is equal to 1.66.XXX.X, or lower.

Follow the instructions below to download and install the update on your device:

Make sure you have Microsoft ActiveSync® installed on your Windows XP PC or Windows Mobile Device Center on your Windows Vista® PC. You can find Microsoft ActiveSync from this link or Windows Mobile Device Center from this link.
Connect and synchronize your device with your PC via Microsoft ActiveSync® or Windows Mobile Device Center using the USB cable.
To download this update select the update below and the location closest to you then click Download.
Copy the update, which is an .exe file, to your device. To install the update, tap the .exe file and follow the on-screen instructions.
Note: If you perform a device hard reset, you will need to reinstall the update after the hard reset
XDA info topic

[ Voor 3% gewijzigd door Chutney op 14-01-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er nog een deel van een binnewerk HTC touch HD liggen?
Het gaat mij om de Simkaarthouder.
De rest(scherm,buitenkant) maakt mij niet uit.
Of weet er iemand een adres voor dit soort dingen.
Of moet ik misschien op een ander Topic zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:51

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:45:
[...]

Op de HTC site UK staat de hotfix al. Zal waarschijnlijk ook spoedig voor NL beschikbaar zijn.
Vaag, ik zie hem niet :o
Ben gewoon naar http://www.htc.com/uk/ gegaan, ik ga naar "support", kies de HD2 uit het pulldown menuutje en zie nog de "Update for HTC HD2 SIM Contacts" (radio rom update) van 7 januari als nieuwste :X

Edit: @ Chutney, thnx for the link.

[ Voor 4% gewijzigd door SnoeiKoei op 14-01-2010 11:54 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:52:
[...]

Vaag, ik zie hem niet :o
Ben gewoon naar http://www.htc.com/uk/ gegaan, ik ga naar "support", kies de HD2 uit het pulldown menuutje en zie nog de "Update for HTC HD2 SIM Contacts" (radio rom update) van 7 januari als nieuwste :X

Edit: @ Chutney, thnx for the link.
Zie hier: http://www.htc.com/uk/sup...x?p_id=297&act=sd&cat=all daar staat hij mij wel echt. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rijsbol
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2021
Hier ook niet, NL WWE en UK ook niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Kijk dan even die paar posts hier boven?!.. staat toch echt een download linkje in!.. die installer is multilanguage dus ook voor NL roms (check de files in de .exe file maar).

Heb hem hier op een NL stock rom draaien en op een WWE custom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyOnrust
  • Laatst online: 10-07 13:02

JordyOnrust

Leef om te leven.

Deze fix moet dus ook werken voor een NL ROM?

Als je sterft voordat je sterft, sterf je niet wanneer je sterft. Rom 6:5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
CRXed schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 02:32:
[...]
Zonder dat je HD2 aangesloten is, gooi je Partnerverband in WM Apparaatbeheer weg en maak een nieuwe aan. Sluit dan je HD2 weer aan, maak de instellingen opnieuw en dan zal het weer werken.
Thnx ik ga het eens proberen, heb het (voor ik dit las) opgelost door heel WM Apparaatbeheer er af te gooien en opnieuw te installeren, maar dat is wat overdreven als het zo ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De update staat nu ook op de NL pagina!
http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=297&cat=0&dl_id=849

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Elwin23 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 23:25:
[...]

kan je beter even op XDA zoeken, velen met een HD2 hebben al TMC aan de praat icm met navigatie (alleen geen tomtom)
Ook ik volg de berichten op XDA hierover, en zie daar alleen maar - zelfs vandaag nog (link) - nieuws dat het op de HD2 niet werkt, schijnt een driver issue te zijn in HyperGPS. Dus als jij kunt aanwijzen wie het wel werkend heeft gekregen en hoe, dan lees ik dat graag. Linkje?

Let wel, we hebben het hier over de HD2, hè...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fhmsknt
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 19:20
Klopt heb hem ook net geinstalleerd en nu
ROM versie 1.48.404.2(71294) NLD
Radioversie 2.06.51.07

[ Voor 53% gewijzigd door fhmsknt op 14-01-2010 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de sms fix geinstaleerd, kreeg na installatie geen melding dat het toestel opnieuw opgestart moest worden maar dit ging vanzelf. daarna even gekeken of het laden van treaded sms sneller ging en wat een verschil! nu hopen dat er geen smsen meer in de uit box blijven hangen. keep up the good work HTC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Gisteravond heb ik ff zitten klooien met S2U2 (nieuwste versie). Volgens mij werkt dat niet helemaal zoals t moet op de HD2?

1. Ik kreeg een lock screen met een wel erg miezerig slidertje onderaan, die buiten zn gootje staat.
2. Dat slidertje werkte pas na een paar seconden en dan ook nog es heel traag. De eerste paar seconden (nadat ik mn scherm aanzette) was er geen beweging in te krijgen.
3. Daarna kreeg ik gewoon doodleuk nog een lock screen (de slider van Wimo6.5)
4. Het setting screen was completely f'd up, tekst die niet op 1 regel paste was gewoon achter de tekst op de volgende regel gezet.

Punt 3 was op te lossen met een CABje van een XDA forum user (om de wimo 6.5 unlock te disablen). (Belachelijk dat er geen setting voor is in S2U2. Kijkend op internet ben ik niet de enige die dit heeft). De rest bleek niet op te lossen met instellingen dus uiteindelijk heb ik de hele meuk er weer afgekieperd. Om m'n wimo6.5 unlock screen weer terug te krijgen (en dus weer automatisch te locken bij uitzetten van t scherm!) moest ik in t registry duiken, geen ervaring mee, dus boel geklooi (cabje liet zich niet uninstallen want stond niet in de lijst van geinstalleerde progs).

Of ik doe wat fout, of S2U2 is gewoon dikke bagger voor de HD2...

[ Voor 4% gewijzigd door SnoeiKoei op 14-01-2010 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

na die SMS update van 2010-01-14 staat er wel heel irir GSM in ieder berichtje die je bekijkt, meer mensen hier last van? Zou graag willen weten hoe dit te kunnen verwijderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Staat er bij mij inderdaad ook, maar kan me er niet echt aan storen (alhoewel het soms wel door de tijd/datum staat). Wat me wel stoort is dat het bij mij echt belachelijk traag is geworden 8)7

Wel geinig dat je ziet hoeveel berichten er in elk gesprek zitten.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als er nieuwe berichten bij komen staat er geen gsm meer achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:01:
als er nieuwe berichten bij komen staat er geen gsm meer achter.
klopt, las dat het alleen bij de oude bestaande berichten komt te staan, alle nieuwe zal het niet meer bij komen te staan... Werkt nu wel een stuk beter en sneller moet ik zegge, top HTC! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

Hoi, Ik gebruik mijn HD2 icm mijn volvo s40 carkit. Deze doet het niet goed (geluid hoor ik niet en ik zie niet wie ik bel, wel dát ik bel) als ik G/3G/H verbinding heb. Ik moet deze handmatig uitzetten, pas dan werkt het zoals het hoort.

Ik heb de bluetooth getest met mijn laptop; geen probleem!

Op het moment dat mijn telefoon GPRS verbinding heeft en een telefoontje pleegt, ziet mijn auto dat ook en geeft dat weer. Maar er staat alleen "Belt: " en verder geen naam. Normaal komt daar de naam van de persoon te staan. Ik kan ook mijn telefoon laten bellen door via mijn auto dat te bedienen. Ik mis dus de naam en het geluid (belangrijk ;)).. zonder naam kan ik nog wel leven, zonder geluid wordt het vervelend! Mijn QTEK8310 en Nokia 6021 hebben hier geen last van, maar die zijn nogal out-dated tov de HD2 ;) Maar ik ging er wel vanuit dat die HD2 mij geen problemen ging verzorgen.

OS version: 5.2.21869 (21869.5.0.82)
Manila version: 2.5.19211619.0
ROM version: 1.48.405.2 (71294)
WWE ROM date 11/18/09
RADIO version: 2.06
Protocol version 15.28.50.07U

De bluetooth verbinding werkt perfect (! Super geluid, wie ik bel geeft 'ie aan) als de GPRS _uit_ staat. Als de GPRS aan staat, hoor ik geen geluid en zie ik niet wie ik bel. Wel zie ik altijd (GPRS aan/uit) de verbindingskwaliteit grafiek op mijn auto en kan ik de telefoon besturen.

Heeft iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyOnrust
  • Laatst online: 10-07 13:02

JordyOnrust

Leef om te leven.

Uhm. Ik heb er nog niet zo veel vertrouwen in.
Krijg nog steeds geen bezorginsrapport. Verder gaat het laden wel een stuk sneller. Daar ben ik wel blij om. Ben benieuwd of ik nog weer situaties tegen kom dat het verzenden niet wil.

edit:
Ik zie inderdaad ook bij oudere berichten GSM achter het bericht staan, maar heb ik bij nieuwe berichten geen problemen mee.

[ Voor 23% gewijzigd door JordyOnrust op 14-01-2010 13:13 ]

Als je sterft voordat je sterft, sterf je niet wanneer je sterft. Rom 6:5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:05
Bright010957 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:08:
Uhm. Ik heb er nog niet zo veel vertrouwen in.
Krijg nog steeds geen bezorginsrapport.
Krijg je geen bezorgingsrapport of blijven je smsjes in Postvak UIT hangen? Dat is nogal een verschil lijkt mij. Een bezorgingsrapport krijg je ook niet als de ontvanger z'n telefoon uit staat. Dus dat hoeft niks met de HD2 te maken te hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Valleyman op 14-01-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotonica
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:20
Ik heb nu een paar dagen mijn HD2, Als ik mijn voicemail bel en bv. wil terug bellen kan ik geen nummer intoetsen. wat wel kan is onder het gesprek een wissel gespek aanmaken. maar het lukt niet om bv 1 te toesten om terug te bellen.

weet iemand hoe dit moet ?
er staat niets over in in de handleiding.

Work to live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:38
SnoeiKoei schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:53:
Gisteravond heb ik ff zitten klooien met S2U2 (nieuwste versie). Volgens mij werkt dat niet helemaal zoals t moet op de HD2?

1. Ik kreeg een lock screen met een wel erg miezerig slidertje onderaan, die buiten zn gootje staat.
2. Dat slidertje werkte pas na een paar seconden en dan ook nog es heel traag. De eerste paar seconden (nadat ik mn scherm aanzette) was er geen beweging in te krijgen.
4. Het setting screen was completely f'd up, tekst die niet op 1 regel paste was gewoon achter de tekst op de volgende regel gezet.

Punt 3 was op te lossen met een CABje van een XDA forum user (om de wimo 6.5 unlock te disablen). (Belachelijk dat er geen setting voor is in S2U2. Kijkend op internet ben ik niet de enige die dit heeft). De rest bleek niet op te lossen met instellingen dus uiteindelijk heb ik de hele meuk er weer afgekieperd. Om m'n wimo6.5 unlock screen weer terug te krijgen (en dus weer automatisch te locken bij uitzetten van t scherm!) moest ik in t registry duiken, geen ervaring mee, dus boel geklooi (cabje liet zich niet uninstallen want stond niet in de lijst van geinstalleerde progs).

Bij mij werkt het prima. Je moet inderdaad zelf het unlock-scherm van Windows uitzetten (kan ook gewoon met Bsb Tweaks). Ik had alleen problemen met het aanpassen van volume, maar dit bleek uiteindelijk door Dutty's Taskmanager te komen.

Ik ben erg blij met S2U2, werkt echt perfect. Denk toch dat jij wat fout doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
Fotonica schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:26:
Ik heb nu een paar dagen mijn HD2, Als ik mijn voicemail bel en bv. wil terug bellen kan ik geen nummer intoetsen. wat wel kan is onder het gesprek een wissel gespek aanmaken. maar het lukt niet om bv 1 te toesten om terug te bellen.

weet iemand hoe dit moet ?
er staat niets over in in de handleiding.
Kijk voor de gein eens op je telefoon als je belt, daar kun je op toetsenblok drukken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

iemand al ervaring met de HTC HD2 icm een pioneer radio met parrot? of een parrot handsfree?
ben benieuwd welke functies wel/niet werken.
Heb contact gehad met pioneer, zij zeggen dat het protocol nog niet bekend is, en dat hij dus nog niet volledig werkt, maar wat er wel of niet werkt konden ze niet zeggen.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotonica
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:20
idd dom..... ik dacht het voor toetsen blokkeering was.
bedankt!

Work to live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyfox
  • Laatst online: 11-09 13:40

Greyfox

MSX rulez

Ik zoek een manier om ctrl-a te doen om in 1x alle mail items te kunnen selecteren.
Dat kon bij de diamond touch wel, maar bij de HD2 heb ik dat nog niet kunnen vinden.

Iemand?

MSX 2 rulez more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
Greyfox schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:34:
Ik zoek een manier om ctrl-a te doen om in 1x alle mail items te kunnen selecteren.
Dat kon bij de diamond touch wel, maar bij de HD2 heb ik dat nog niet kunnen vinden.

Iemand?
Als je in je postvak in zit: Menu -> Berichten selecteren (Onder 'Ga naar', daar staan nog drie regels. Waarvan de tweede 'Berichten selecteren' is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
  • Laatst online: 27-07 14:37

Had ik eerst ook waarschijnlijk heb je QVGA/WQVGA versie gedownload. Je moet VGA/WVGA versie hebben. http://67.43.3.117/~acs2co/S2U2-download-2.24-VGA.html

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa

Je doet inderdaad zelf wat fout denk ik.
Ik heb het ook in gebruik, werkt perfect allemaal hoor.
Slider werkt uitermate goed en alle settings zijn goed te lezen, er is niets wat niet werkt!

En over die slider, die kan je inderdaad laten verdwijnen met een bestand van XDA die ik hier ook al eerder postte. En daar zijn ook gewoon instellingen voor, dus niet gelijk roepen dat je dit 'belachelijk vind'.

Mocht je de slider niet fijn vinden na een herinstallatie, neem aan dat je dat even doet van te voren.
Dan is daar ook een fix voor, maar ik heb geen enkel probleem
Vind het dan ook een uitermate professioneel programma met tot op heden nog geen enkele beperking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyfox
  • Laatst online: 11-09 13:40

Greyfox

MSX rulez

Valleyman schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:41:
[...]

Als je in je postvak in zit: Menu -> Berichten selecteren (Onder 'Ga naar', daar staan nog drie regels. Waarvan de tweede 'Berichten selecteren' is)
pffff, dit is de zoveelste keer dat ik me niet realiseer dat er meer is dan ik op het scherm zie.
Super bedankt!

MSX 2 rulez more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heeft iemand een kleine goeie reg editor? Raar maar waar, ik heb er 2 getest, ze starten alle 2 niet op. Ik heb .NET Compact framework 3.5 en ze zouden op WM 6 werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Bassie90 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:48:
[...]

Had ik eerst ook waarschijnlijk heb je QVGA/WQVGA versie gedownload. Je moet VGA/WVGA versie hebben. http://67.43.3.117/~acs2co/S2U2-download-2.24-VGA.html

Succes!
Zou heel goed kunnen dat ik daar fout ben gegaan!
Novadecasa schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:49:
[...]

Je doet inderdaad zelf wat fout denk ik.
Ik heb het ook in gebruik, werkt perfect allemaal hoor.
Slider werkt uitermate goed en alle settings zijn goed te lezen, er is niets wat niet werkt!

En over die slider, die kan je inderdaad laten verdwijnen met een bestand van XDA die ik hier ook al eerder postte. En daar zijn ook gewoon instellingen voor, dus niet gelijk roepen dat je dit 'belachelijk vind'.

Mocht je de slider niet fijn vinden na een herinstallatie, neem aan dat je dat even doet van te voren.
Dan is daar ook een fix voor, maar ik heb geen enkel probleem
Vind het dan ook een uitermate professioneel programma met tot op heden nog geen enkele beperking.
Nou ja, de readme maakt nergens duidelijk dat je met een register tweak je wimo6.5 lock screen moet disablen, en voor zover ik heb kunnen ontdekken kan S2U2 het niet voor je doen. Dus tenzij ik een optie van S2U2 over het hoofd zie blijf ik bij mijn standpunt: belachelijk. Als ik een alternatief unlock screen installeer wil ik dat inplaats van het oude hebben en niet eroverheen, lijkt me toch duidelijk. Als het zo simpel is een cab te maken die t oude lock screen disablet kan het ook niet moeilijk zijn dat standaard te doen bij installatie van S2U2 en het weer ongedaan te maken als je S2U2 uninstalled.

M'goed, ik ga er vanavond weer ff mee spelen, als ik idd een foute versie heb geïnstalleerd verdient het heus wel een herkansing. Met de mogelijkheden die S2U2 biedt moet het echt wel een hele mooie applicatie zijn en een goede aanvulling van een toch al geweldige telefoon!

Edit: goeie reg editor is Total Commander, alleen niet erg finger friendly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queiden
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-12-2020
HellStorm666 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:32:
iemand al ervaring met de HTC HD2 icm een pioneer radio met parrot? of een parrot handsfree?
ben benieuwd welke functies wel/niet werken.
Heb contact gehad met pioneer, zij zeggen dat het protocol nog niet bekend is, en dat hij dus nog niet volledig werkt, maar wat er wel of niet werkt konden ze niet zeggen.
Met een parrot CK3100 werkt het in ieder geval prima zoals je zou verwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
SnoeiKoei schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:11:
[...]

[...]

Nou ja, de readme maakt nergens duidelijk dat je met een register tweak je wimo6.5 lock screen moet disablen, en voor zover ik heb kunnen ontdekken kan S2U2 het niet voor je doen. Dus tenzij ik een optie van S2U2 over het hoofd zie blijf ik bij mijn standpunt: belachelijk. Als ik een alternatief unlock screen installeer wil ik dat inplaats van het oude hebben en niet eroverheen, lijkt me toch duidelijk. Als het zo simpel is een cab te maken die t oude lock screen disablet kan het ook niet moeilijk zijn dat standaard te doen bij installatie van S2U2 en het weer ongedaan te maken als je S2U2 uninstalled.

M'goed, ik ga er vanavond weer ff mee spelen, als ik idd een foute versie heb geïnstalleerd verdient het heus wel een herkansing. Met de mogelijkheden die S2U2 biedt moet het echt wel een hele mooie applicatie zijn en een goede aanvulling van een toch al geweldige telefoon!

Heb je de FAQ van de readme wel gelezen dan?
Daarnaast is het ook een instelling, touchflo3d lock uitzetten.
Niet gelijk 'belachelijk' roepen als je nog geen enkele ervaring hebt met het programma en nog niet gevraagd of gezocht hebt of dit tot de instellingen behoort, dat is wel erg kort door de bocht.

Maar gelukkig is het opgelost, ik had het ook eerst 2 x unlocken. Inderdaad vreemd maar het blijkt dus simpel op te lossen te zijn.

Zijn er al mensen met problemen van het versturen van de smsjes na de fix? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
SnoeiKoei schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:11:
[...]

[...]

Ik zou zeggen maak zelf een mooie applicatie gratis en voor niets, dan ga ik hem helemaal afzeiken. Voor mensen zoals jou zou ik al helemaal geen trek meer hebben om leuke en handige tools te maken. Kraakt een programma volledig af terwijl het een perfect werkende programma is, maar meneer loopt zelf gewoon te klote, en leest de FAQ op de website niet waar toch duidelijk staat dat je de oude slide zelf moet uitzetten. Dat het niet automatisch kan, zal wel een goede redenen zijn, anders had het er echt wel in gezeten. Wees blij dat er zulke apps gemaakt worden gratis, en wat een hoop tijd kost van die persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Barfman schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:55:
[...]

Ik zou zeggen maak zelf een mooie applicatie gratis en voor niets, dan ga ik hem helemaal afzeiken. Voor mensen zoals jou zou ik al helemaal geen trek meer hebben om leuke en handige tools te maken. Kraakt een programma volledig af terwijl het een perfect werkende programma is, maar meneer loopt zelf gewoon te klote, en leest de FAQ op de website niet waar toch duidelijk staat dat je de oude slide zelf moet uitzetten. Dat het niet automatisch kan, zal wel een goede redenen zijn, anders had het er echt wel in gezeten. Wees blij dat er zulke apps gemaakt worden gratis, en wat een hoop tijd kost van die persoon.
Ja zo zou je het ook kunnen verwoorden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:10
freekweb schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:57:
na die SMS update van 2010-01-14 staat er wel heel irir GSM in ieder berichtje die je bekijkt, meer mensen hier last van? Zou graag willen weten hoe dit te kunnen verwijderen...
staat er ook als je ze met myphone restored......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
poing schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:05:
Heeft iemand een kleine goeie reg editor? Raar maar waar, ik heb er 2 getest, ze starten alle 2 niet op. Ik heb .NET Compact framework 3.5 en ze zouden op WM 6 werken...
Pocket commander is de beste imho.
Is ook meteen een explorer, ftp, regedit en LAN programma.
De laatste 3 vind je onder de root onder \\plugins.
Succes!

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Barfman schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:55:
[...]

Ik BEN blij dat er mensen zijn die een boel tijd steken in dit soort programma's! Ik geef nota bene aan dat ik waarschijnlijk iets fout doe. Ik heb er een hele avond aan besteed; de FAQ geeft aan dat je de wimo slider moet disablen maar niet hoe (en als je nog nooit een register setting hebt veranderd spreekt dat niet voor zich) en als ik daar een oplossing voor vind blijkt dat niet zomaar omkeerbaar (namelijk wederom alleen met een register change waar ik totaal geen verstand van heb, moet maar hopen dat ik mijn dure telefoon niet brick). In plaats van dat je alleen gaat flamen dat ik dingen afzeik en "loop te klote" kun je ook gewoon even aangeven wat jij denkt dat ik fout doe, lijkt me duidelijk dat ik er namelijk wel degelijk naar verlang een tevreden gebruiker te worden van S2U2.

En ja, voor zo'n uitgebreid en fantastisch programma, met een gebruikersvriendelijke installatie, blijf ik het vreemd vinden dat je zonder dat het ergens wordt vermeld in een registry moet duiken om het functioneel te maken, hoe gratis het ook is. Bij andere computerprogramma's neem jij daar ook geen genoegen mee durf ik te wedden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10-2021
Heeft iemand enig idee of je die toetsenblokkering als je belt ook standaard kunt aanzetten? Als ik gebeld word en opneem moet ik daarna nog die toetsenblokkering aanzetten wat soms weleens enigzins vertraagd wil gaan waardoor de ander aan de lijn al "HALLO?" roept... Beetje vervelend.

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Jan888 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:32:
Heeft iemand enig idee of je die toetsenblokkering als je belt ook standaard kunt aanzetten? Als ik gebeld word en opneem moet ik daarna nog die toetsenblokkering aanzetten wat soms weleens enigzins vertraagd wil gaan waardoor de ander aan de lijn al "HALLO?" roept... Beetje vervelend.

Bedankt alvast!
Toetsenblokering gaat toch automatisch aan als je je toestel aan je oor houdt? Tenminste bij mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
SnoeiKoei schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:31:
[...]

Ik BEN blij dat er mensen zijn die een boel tijd steken in dit soort programma's! Ik geef nota bene aan dat ik waarschijnlijk iets fout doe. Ik heb er een hele avond aan besteed; de FAQ geeft aan dat je de wimo slider moet disablen maar niet hoe (en als je nog nooit een register setting hebt veranderd spreekt dat niet voor zich) en als ik daar een oplossing voor vind blijkt dat niet zomaar omkeerbaar (namelijk wederom alleen met een register change waar ik totaal geen verstand van heb, moet maar hopen dat ik mijn dure telefoon niet brick). In plaats van dat je alleen gaat flamen dat ik dingen afzeik en "loop te klote" kun je ook gewoon even aangeven wat jij denkt dat ik fout doe, lijkt me duidelijk dat ik er namelijk wel degelijk naar verlang een tevreden gebruiker te worden van S2U2.

En ja, voor zo'n uitgebreid en fantastisch programma, met een gebruikersvriendelijke installatie, blijf ik het vreemd vinden dat je zonder dat het ergens wordt vermeld in een registry moet duiken om het functioneel te maken, hoe gratis het ook is. Bij andere computerprogramma's neem jij daar ook geen genoegen mee durf ik te wedden.
Je kan toch ook zoeken naar andere oplossingen als alleen een register instelling?
Heb je ook het topic van S2U2 wel doorgenomen?
Als iemand op XDA een cab bestand plaatst voor het disabelen van het de originele slider en daarover zijn goede reacties kan je er toch vanuit gaan dat dit werkt, je kan het proberen. Werkt het niet verwijder je het bestand toch en zoek je naar een andere oplossing. Hoef je zelf niets in het register aan te passen.
Dus zoals jij dat noemt 'zonder dat er ergens vermeld wordt moet je het registry induiken' is niet helemaal realistisch.
Maar dit lijkt mij een vrij nutteloze discussie, heb je inmiddels S2U2 al werkende?
Heb installeren van de WVGA versie zal het vast verbeteren.

De toetsenblokkering moet werken door de 'nabijheids' sensor, zodra je de telefoon tegen je oor drukt zal het scherm uit moeten gaan voor eventuele 'aanrakingen'.
Bij mij werkt het over het algemeen wel, heb ook wel eens dat het helaas niet werkt.

[ Voor 6% gewijzigd door Novadecasa op 14-01-2010 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
Jan888 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:32:

Bedankt alvast!
Volgens mij ben je een beetje in de war. Jij drukt waarschijnlijk op 'toetsenblok'. Dat is geen afkorting van toetsenblokkering o.i.d. Als je op toetsenblok drukt komt er een numpad tevoorschijn.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.