HTC HD2 - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 83.331 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:39
Er gebeuren echt rare dingen. Ik houd de volume knop in en druk op de power knop en krijg een scherm met 4 kleuren en in het witte vlak staat alleen serial zonder nummer. Boven in het rode vlak staat o.a.

PB81100 HX-BC
SPL-1.42.0000 XE

Hij start niet verder op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:39
Monda schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 20:17:
Wil graag de standaard stemmen van TomTom weer terug zetten (heb ze overschreven), maar mijn TomTom home herkent mn HD2 niet en ben mn cdtje kwijt (pas verhuisd).
Is er iemand die de standaard stemmen heeft (niet de luide) of zn HD2 al werkende heeft gekregen met tomtomHome?
Even TomTom opstarten en dan via de online services de stemmen downloaden. Je moet alleen wel inloggen met je TomTom home account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:54

Convoy

g44p

cassiekai schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 22:19:
Er gebeuren echt rare dingen. Ik houd de volume knop in en druk op de power knop en krijg een scherm met 4 kleuren en in het witte vlak staat alleen serial zonder nummer. Boven in het rode vlak staat o.a.

PB81100 HX-BC
SPL-1.42.0000 XE

volume - & volume + tegelijkertijd indrukken... Niet alleen 1 kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 18:41:
contact gehad met hi. als de verbinding het morgen nog steeds niet doet moest ik weer bellen. ze gaven wel toe dat het hoogst waarschijnlijk aan hun ligt. afwachten maar.
Ik heb vnvd ook met de klantenservice aan de lijn gehangen en de dame vertelde mij dat het 100% zeker een storing is bij Hi.
Ze zijn hier al even van op de hoogte en vanaf vanmorgen (waarom pas zo laat?!) is er 100% aandacht vanuit de technische dienst op gevestigd. Naar verwachting is de storing morgen verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:55

Pinobigbird

doesn't share food!

cassiekai schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 22:19:

PB81100 HX-BC
SPL-1.42.0000 XE

Is niet raar, is een feature ;) Dat is de Bootloader Screen a.k.a. Three Color Screen. Kan soms handig zijn om te gebruiken bij het flashen (geen active sync nodig, er vindt geen controle plaats of de batterij >50% vol is).
Reset het toestel met de softresetknop achter het klepje.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:38
Novadecasa schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:30:
[...]

Kan je mij ook vertellen wat de S2P functie inhoud?
(Met o.a. de sleepfunctie e.d.)
S2P functie in S2U2 werkt (uiteraard) alleen in combinatie met S2P. S2P is een muziekspeler á la iPhone. Werkt overigens prima, zeker i.c.m. S2U2. Je kan op je s2u2 lock-scherm s2p bedienen.

Gewoon even op ac-s2.com kijken (overigens zou ik voor de "oude" 0.58 gaan, in de nieuwe beta is het album-scherm nog niet opgenomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat de batterij vrij snel leeg is. Nu lees ik dat de batterijduur langer is na het installeren van de htc radio patch. Wordt de batterijduur dan sowieso langer of gaat het minder snel leeg als je gebruik maak van de radio? Klopt het dat ik niks kwijtraak na het installeren van deze patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 09:15:
Ik vind dat de batterij vrij snel leeg is. Nu lees ik dat de batterijduur langer is na het installeren van de htc radio patch. Wordt de batterijduur dan sowieso langer of gaat het minder snel leeg als je gebruik maak van de radio? Klopt het dat ik niks kwijtraak na het installeren van deze patch?
Ik kan iig vermelden dat mijn batterij echt VEEL langer meegaat na de radio update!!!
Je raakt inderdaad niets kwijt wanneer je dit installeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Radio patch is voor al je zend- en ontvangwerk, niet alleen je (muziek)radio. Nee je raakt niks kwijt door die te installeren.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft niets met de radio te maken.

"Basically, the radio rom is the firmware that runs the phone, wireless and blutooth portions of the phone. Newer versions are likly to improve performance or fix bugs.

The extended rom does include operator customisations, and other programs to be installed when a hard reset occurs."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Heeft er alles mee te maken, als de hardware efficienter aangestuurdt wordt dan kan het tot een betere batterijduur leiden.

Mijn eigen ervaring is dat Radio Rom 2.06 een stuk betere resultaten qua batterij comsumptie geeft dan de oude 2.04!

[ Voor 32% gewijzigd door Chutney op 13-01-2010 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:01:
[...]

Heeft niets met de radio te maken.
Hangt van je definitie af. Als je bij radio denkt aan een ding waar je 3FM mee ontvangt heeft het er niks mee te maken, Chutney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
SnoeiKoei schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 09:59:
[...]

Radio patch is voor al je zend- en ontvangwerk, niet alleen je (muziek)radio. Nee je raakt niks kwijt door die te installeren.
Waar is deze te vinden..? De officiële website van htc laat hem niet zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Monda schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:42:
Ben opzoek naar een goed werkende nieuwe ROM. Heb gezien dat die Laurentius26 HD2 [LEO] V1 WWE Ultimate serie, er in de benchmarks met kop en schouder bovenuit steekt.

Alleen ben ik opzoek naar een NL ROM. Iemand al wat uitgeprobeerd van XDA en is er uberhaupt een Nederlandse ROM nieuwer dan 1.48 aanwezig op het net?
Ik heb daar ergens een programmatje voor gedownload weet zo niet waar of hoe hij heete maar die maakte dus van hele zooi nederlands ook al was dit een wwe, ik weet alleen niet of dit problemen meebrengt voor installatie's ed maar ik zeg het maar even zo dat je weet dat er wel programma's zijn die de talen kunnen wijzigen op een wwe rom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:20:
[...]

[...]

Hangt van je definitie af. Als je bij radio denkt aan een ding waar je 3FM mee ontvangt heeft het er niks mee te maken, Chutney.
Juist SnoeiKoei, dat is wat ik bedoel. Hij denkt dat er met de radio rom de RADIO in de telefoon bedoelt word, dus de software om 538 te kunnen luisteren. Dus ik gaf even een uitleg van XDA wat het daadwerlijk is. Ik begrijp ook wel dat de Radio ROM alles te maken heeft met de batterijduur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

BootVluchteling schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:21:
[...]

Hij staat er wel. Als je de eerste paar pagina's van dit topic had gelezen (7 januari e.v.) had je gezien dat er al een boel over gezegd is; die upgrade heet dus stom genoeg: "Update for HTC HD2 SIM Contacts" (voor de Engelse versie, geen zin om nog meer zoekwerk voor je te doen) maar is gewoon een upgrade van de radio rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
SnoeiKoei schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:34:
[...]

Hij staat er wel. Als je de eerste paar pagina's van dit topic had gelezen (7 januari e.v.) had je gezien dat er al een boel over gezegd is; die upgrade heet dus stom genoeg: "Update for HTC HD2 SIM Contacts" (voor de Engelse versie, geen zin om nog meer zoekwerk voor je te doen) maar is gewoon een upgrade van de radio rom.
Ah dank je. Die had ik inmiddels wel gevonden ja.. :)

Nog wat, lopen jullie ook tegen het probleem aan met het feit dat de namen van de contactpersonen heel erg beperkt zijn? Dat gaat toch nergens meer om ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
SnoeiKoei schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:20:
Mijn definitie van een Radio Rom ==
The radio ROM provides improvements on the GSM radio stack and this has effect on the GSM signal, AT command interface, GSM data modem (3G, GPRS, EDGE, HSDPA, etc...) functionality that is controlled by the Radio Interface Layer (RIL). The radio stack has nothing to do with WiFi or bluetooth -- it is only for the GSM/WCDMA(3G) part of the device.
Daarmee bedoel ik dus niet de FM receiver software..
BootVluchteling schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:21:
[...]

http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=297&cat=0&dl_id=839

[ Voor 16% gewijzigd door Chutney op 13-01-2010 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

BootVluchteling schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:44:
[...]

Nog wat, lopen jullie ook tegen het probleem aan met het feit dat de namen van de contactpersonen heel erg beperkt zijn? Dat gaat toch nergens meer om ?
Geen last van gehad nog; tegen wat voor beperkingen loop jij aan? Gebruik je soms je SIM voor contacts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Prom1se schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:22:
[...]

Ik heb daar ergens een programmatje voor gedownload weet zo niet waar of hoe hij heete maar die maakte dus van hele zooi nederlands ook al was dit een wwe, ik weet alleen niet of dit problemen meebrengt voor installatie's ed maar ik zeg het maar even zo dat je weet dat er wel programma's zijn die de talen kunnen wijzigen op een wwe rom!
BSB Tweaks op XDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brianb
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-03-2023
Ik heb een vraagje:

een maat van me heeft de HD2. Nou heeft hij er twee e-mail accounts op ingesteld. Gmail en @Home (Ziggo). Met gmail is het verzenden+ontvangen geen enkel probleem.
Met de @Home account krijg hij alleen e-mails binnen en versturen werkt niet. Daar blijft hij hangen op 'wijzigingen zoeken'. Nu ben ik op internet veel fora tegengekomen waarbij ze zeggen dat het een bug is en er meer mensen last van hebben.
Zij adviseren dan ook: om de @home alleen te gebruiken om mails binnen te krijgen en de gmail gebruiken om te verzenden. Maar die vriend van me wilt dan graag dat de mails van @home doorgestuurd worden naar gmail, zodat hij in principe alleen die gmail account hoeft te gebruiken (hij ontvangt de @home's erop, en kan dan direct daarop reageren met gmail.)
Of kan ik ergens instellen dat gmail de standaard 'verzender' is?

thnx bij voorbaat

ps: mocht iemand denken dat ik de @home instellingen verkeerd heb staan. Ik heb ze exact het zelfde als op mijn Diamond2 (waarop het wel werkt). Vind het dus super vreemd.
Inkomende mail gewoon mail.home.nl of netmail.home.nl en uitgaande mail ook mail.home.nl (heb ook al smtp.home.nl geprobeerd)...
Enig idee?

[ Voor 15% gewijzigd door brianb op 13-01-2010 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
SnoeiKoei schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:54:
[...]

Geen last van gehad nog; tegen wat voor beperkingen loop jij aan? Gebruik je soms je SIM voor contacts?
Jup, nu je het zegt had ik dat zelf moeten weten. Kan nu alleen alle contacten die op de sim staan kopiëren naar de telefoon om ze te kunnen bewerken. Hendig.

Moet bekennen dat de telefoon technisch hele strakke snufjes heeft, maar sommige dingen zijn niet echt logisch of handig ingedeeld. (kom van het samsung-platform af).

Daarnaast lijkt het alsof je de foto's van contacten moet verkleinen om ze te kunnen gebruiken als foto wanneer je door die persoon gebeld wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brianb schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:58:
Ik heb een vraagje:

een maat van me heeft de HD2. Nou heeft hij er twee e-mail accounts op ingesteld. Gmail en @Home (Ziggo). Met gmail is het verzenden+ontvangen geen enkel probleem.
Met de @Home account krijg hij alleen e-mails binnen en versturen werkt niet. Daar blijft hij hangen op 'wijzigingen zoeken'. Nu ben ik op internet veel fora tegengekomen waarbij ze zeggen dat het een bug is en er meer mensen last van hebben.
Zij adviseren dan ook: om de @home alleen te gebruiken om mails binnen te krijgen en de gmail gebruiken om te verzenden. Maar die vriend van me wilt dan graag dat de mails van @home doorgestuurd worden naar gmail, zodat hij in principe alleen die gmail account hoeft te gebruiken (hij ontvangt de @home's erop, en kan dan direct daarop reageren met gmail.)

thnx bij voorbaat

ps: mocht iemand denken dat ik de @home instellingen verkeerd heb staan. Ik heb ze exact het zelfde als op mijn Diamond2 (waarop het wel werkt). Vind het dus super vreemd.
Inkomende mail gewoon mail.home.nl of netmail.home.nl en uitgaande mail ook mail.home.nl (heb ook al smtp.home.nl geprobeerd)...
Enig idee?
Moet je dat niet bij het @home account regelen dat die de mail forward naar het gmail account? Dan heb je inderdaad alleen het gmail account nodig. Misschien is inloggen en kijken wat je op www.ziggo.nl kan doen. Heeft dat met @home te maken of Ziggo?

p.s. Gebruikt je maat vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty-PK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05-2024
Adhv de problemen met de vastlopende Hi internet verbinding gisteren op advies van iemand hier, de naam van het toegangspunt veranderd in 'internet'. Sindsdien geen problemen meer ondervonden.

Zo kom je bij de naam van het toegangspunt:
(Sense Instellingen->Menu->Meer)->Verbindingen->Verbindingen->"Mijn bestaande verbindingen beheren"->Bewerken->Volgende-> Naam toegangspunt wijzigen van mm.??.nl? naar internet

Ik moet zeggen dat de snelheid van de verbinding mij niet tegenvalt, ik heb een basis interverbinding met 356kbit download verbinding, en via een online speedtest haal ik ook echt die snelheid. Het streamen van youtube gaat ook zonder onderbrekingen dus precies wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Chutney schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:52:
[...]

Mijn definitie van een Radio Rom ==

[...]

Daarmee bedoel ik dus niet de FM receiver software..

[...]

http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=297&cat=0&dl_id=839
Volgens mij zit hij in de sim contact fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodink
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-06-2024
Vraag over de contacpersonen van msn die in je contacten worden geplaatst.
Op het forum van HTD HD2 - deel 2 staat het volgende:

Ik heb wel 1 vraag. Wanneer ik MSN op start, importeerd hij al mijn contacts in mijn adressenboek. Dat is redelijk irritant, want ik wil die lui niet allemaal in mijn adressenboek hebben. Ik heb ze er dus allemaal weer uitgegooid, maar nadat ik MSN weer opstart, zijn ze er weer. Kan ik dit uitschakelen?
jazeker

Windows menu
Windows Live
Menu
Opties
2 Synchronisatie

Nu heb ik dit bekeken, maar onder synchronisatie zie ik 2 vinkje staan die ik niet uit kan zetten om dit uitgegrijsd is.
Heeft iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:04
Ik heb een vraagje:

thnx bij voorbaat

Enig idee?
Persoonlijk zou ik in GMail instellen dat @home mail wordt gepopt, gelabeled en gearchiveerd. Vervolgens kun je via imap je gmail ophalen (imap, niet via exchange. Reden volgt nu). Imap ondersteunt folders en Gmail geeft labels via Imap weer door als folders. Je kunt nu je @home mail als folder benaderen in je GMail-account op je HD2. Antwoorden gebeurt dan gewoon vanuit het GMail-account

Om het @home account helemaal in Gmail te integreren, kan 'ie dan nog de multiple inboxes lab-feature aanzetten, zodat de @home inbox als losse inbox in de webversie van gmail wordt getoond onder, boven of naast de gmail-inbox.

[ Voor 7% gewijzigd door ToMaSZ op 13-01-2010 11:48 ]

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:55:
Bij mij blijft de dataverbinding wel actief, maar ik moet wel telkens als ik hem opstart zelf de dataverbinding opstarten (instelling blijft dus niet behouden) Hoe kan ik dit oplossen ?
Iemand een ideetje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
de telefoon gaat niet verbinden als je bijv opera start?
Heel vreemd. Staat je standaard verbinding voor data soms op het mms-profiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Oke bedankt Prom1se en rob! Heb BsB er al een tijd op staan, maar wist niet dat dit programma ook WWE Roms kon vertalen.
Houdt dit ook in dat XT9 NL is? Dat zal bijna wel niet.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brianb
ToMaSZ schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:46:
[...]

Persoonlijk zou ik in GMail instellen dat @home mail wordt gepopt, gelabeled en gearchiveerd. Vervolgens kun je via imap je gmail ophalen (imap, niet via exchange. Reden volgt nu). Imap ondersteunt folders en Gmail geeft labels via Imap weer door als folders. Je kunt nu je @home mail als folder benaderen in je GMail-account op je HD2. Antwoorden gebeurt dan gewoon vanuit het GMail-account

Om het @home account helemaal in Gmail te integreren, kan 'ie dan nog de multiple inboxes lab-feature aanzetten, zodat de @home inbox als losse inbox in de webversie van gmail wordt getoond onder, boven of naast de gmail-inbox.
Wow... een hele reeks dus... ben niet echt bekend met het omstellen van dat IMAP gebeuren etc. Enige dat ik van IMAP weet is dat ik mn mails thuis zelf via mijn mailserver bekijke via IMAP.

Wat je hierboven schrijft, is dat moeilijk in te stellen of heb je ergens een site waarop dat staat uitgelegd. Het klinkt vrij ingewikkeld... ik weet niet of het dat ook is, maar de gedachte die je beschrijft is wel precies wat we willen. Dat hij dus alles in zijn gmail kan zien.

Hoop dat het beetje uit te leggen is hoe het in te stellen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdyvw
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 07:19
Shifty-PK schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:36:
Adhv de problemen met de vastlopende Hi internet verbinding gisteren op advies van iemand hier, de naam van het toegangspunt veranderd in 'internet'. Sindsdien geen problemen meer ondervonden.

Zo kom je bij de naam van het toegangspunt:
(Sense Instellingen->Menu->Meer)->Verbindingen->Verbindingen->"Mijn bestaande verbindingen beheren"->Bewerken->Volgende-> Naam toegangspunt wijzigen van mm.??.nl? naar internet

Ik moet zeggen dat de snelheid van de verbinding mij niet tegenvalt, ik heb een basis interverbinding met 356kbit download verbinding, en via een online speedtest haal ik ook echt die snelheid. Het streamen van youtube gaat ook zonder onderbrekingen dus precies wat ik wil.
Ik heb het zojuist ook veranderd, en ben benieuwd of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Heb gezeik met active sync... Alles werkte goed, maar plotseling dus niet meer. Als ik mn HD2 met pc verbind, vraagt ie op welke manier ik wil verbinden. Kies active sync. Er komen op HD ook 2 pijltjes boven in taakbalk, dat er verbinding is. Kan ook mn HD benaderen via pc (zie m staan bij draagbare apparaten). Maar in active sync staat verbinding verbroken. Ook kan ik niet op internet op mn HD met deze setting.

Iemand enig idee?

EDIT: Heb WM ApparaatCenter opnieuw opgestart en nu weer verbinding...

EDIT2: was puur toeval, werkt weer niet...

[ Voor 11% gewijzigd door Monda op 14-01-2010 02:04 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nebiel1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-12-2021
Ferdyvw schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:07:
[...]

Ik heb het zojuist ook veranderd, en ben benieuwd of het werkt.
Ik heb het ook aangepast en voorlopig werkt het...Maar wat voor andere effecten heeft deze aanpassing verder...Ik bedoel dit is toch geen vinger in de dijk stoppen die op springen staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
brianb schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:03:
[...]

Wow... een hele reeks dus... ben niet echt bekend met het omstellen van dat IMAP gebeuren etc. Enige dat ik van IMAP weet is dat ik mn mails thuis zelf via mijn mailserver bekijke via IMAP.

Wat je hierboven schrijft, is dat moeilijk in te stellen of heb je ergens een site waarop dat staat uitgelegd. Het klinkt vrij ingewikkeld... ik weet niet of het dat ook is, maar de gedachte die je beschrijft is wel precies wat we willen. Dat hij dus alles in zijn gmail kan zien.

Hoop dat het beetje uit te leggen is hoe het in te stellen is.
Beter toch voa exchange doen. Kan wel en werkt beter (plus push mail!)

Gmail:
- Settings
- Accounts and Import
- Add pop3 e-mail account
- Wizardje doorlopen en automatisch bijv label at_home laten toewijzen

Check of imap is toegestaan via:
- Settings
- Forwarding and POP/IMAP
- Radiobutton "Enable IMAP"

Dan in je telefoon Gmail instellen via activesync.
- Activesync starten op je tel
- Add new server source (niet automatisch laten uitvogelen obv je mailadres)
- Server: m.google.com
- Login: je hele gmail adres
- Let op: geen tasks laten syncen, dan doet 'ie het niet. Mail, kalender en contacts kun je syncen met google.

Dan in je inbox:
- Menu
- Tools
- Manage folders
- Vinkje bij at_home zetten

Voila!

En dan voor de multiple inboxes:
In Gmail (web)
- Settings
- Labs
- Multiple inboxes aanzetten
- Settings
- Multiple inboxes
- Pane 0: "Label:at_home" (zonder de aanhalingstekens)

Klaar!

[ Voor 12% gewijzigd door ToMaSZ op 13-01-2010 12:30 . Reden: Exchange werkt beter! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Monda schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:54:
[...]

Oke bedankt Prom1se en rob! Heb BsB er al een tijd op staan, maar wist niet dat dit programma ook WWE Roms kon vertalen.
nee, moet je middels het register aanpakken, heb ik uitgelegt over gegeven ietsjes terug in dit forum ;) suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToMaSZ schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:49:
[...]

de telefoon gaat niet verbinden als je bijv opera start?
Heel vreemd. Staat je standaard verbinding voor data soms op het mms-profiel?
Ok, denk dat ik het fout had: ik keek wel eens voordat ik Opera opende. Had nu de gegevensverbinding uitstaan, toen naar Opera, daarna gekeken en toen zag ik dat ie aan stond. gaat dus alleen maar aan als het nodig is blijkbaar , door het openen van een applicatie ?
Of is er ook nog een instelling mogelijk dat ie altijd aanstaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:30:
[...]

Ok, denk dat ik het fout had: ik keek wel eens voordat ik Opera opende. Had nu de gegevensverbinding uitstaan, toen naar Opera, daarna gekeken en toen zag ik dat ie aan stond. gaat dus alleen maar aan als het nodig is blijkbaar , door het openen van een applicatie ?
Of is er ook nog een instelling mogelijk dat ie altijd aanstaat ?
Waarom zou je dit in vredesnaam willen als je geen push-mail gebruikt? (niet bedoeld als flamebait, ik ben oprecht benieuwd naar je beweegreden)

Als je push mail instelt staat de verbinding altijd open, anders verbindt 'ie als er data gevraagd wordt door welke applicatie dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brianb
ToMaSZ schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:27:
[...]

Beter toch voa exchange doen. Kan wel en werkt beter (plus push mail!)

...........
Maar het draait dan via de exchange van gmail? want hij draait natuurlijk zelf geen mailserver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij het installeren van de sim contacts update, raak je dan alle gegevens van de telefoon kwijt?
net als bij een rom update of is dit gewoon een fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
brianb schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:50:
[...]

Maar het draait dan via de exchange van gmail? want hij draait natuurlijk zelf geen mailserver...
Inderdaad.
Gmail ondersteunt push mail via activesync. Exchange server is m.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:01:
bij het installeren van de sim contacts update, raak je dan alle gegevens van de telefoon kwijt?
Het is een fix. Ondanks de waarschuwingen die je ziet als je de upgrade uit wilt voeren, raak je niks kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veejee
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 17:14
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:01:
NEEHEEE, ga nou eerst eens zoeken voordat je dergelijke vragen stelt. Het begint op tweakers steeds meer erop te lijken dat mensen zich registreren uit gemakzucht. Ik ga ook verder je vraag niet beantwoorden omdat het echt een paar pagina's terug herhaaldelijk is behandelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
veejee schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:21:
[...]

NEEHEEE, ga nou eerst eens zoeken voordat je dergelijke vragen stelt. Het begint op tweakers steeds meer erop te lijken dat mensen zich registreren uit gemakzucht. Ik ga ook verder je vraag niet beantwoorden omdat het echt een paar pagina's terug herhaaldelijk is behandelt!
Gewoon blijven ademen hoor!
Rustig, je kan het ook beantwoorden zoals "SnoeiKoei" dat doet.

Ook ik vind het wel vervelend als veel vragen terug komen, maar stel je ook eens voor dat wanneer iemand
niet alle topics leest de geschiedenis daarvan ook niet weet. Sommigen komen hier gewoon om een simpele vraag te stellen.
Logisch zolang er niet boven het bericht venster iets staat als: " controleer eerst de FAQ/beginpost van dit topic, hier komen de meeste vragen en antwoorden voor. Enkel een vraag stellen zonder enige vorm van zoeken wordt hier niet gewaardeerd."

Maar zolang de beginpost niet wordt aangepast met vragen, antwoorden en stap voor stap uitgelegde oplossingen kan je het iemand niet kwalijk nemen. Het is niet overzichtelijk meer voor de meeste mensen.
Zeker niet voor die gene die hier voor de eerste dan wel tweede keer komen.

Kalmte kan u redden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebbors
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 16:06

Trebbors

Failure is no option!

Ik heb een vraagje:
Met de @Home account krijg hij alleen e-mails binnen en versturen werkt niet. Enig idee?
Ik heb dit opgelost door de smtp server van de mobiele provider op te geven in mijn geval smtp.telfortmail.nl
In het geval van gmail: smtp.gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Novadecasa schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:36:
[...]

Gewoon blijven ademen hoor!
Rustig, je kan het ook beantwoorden zoals "SnoeiKoei" dat doet.

Ook ik vind het wel vervelend als veel vragen terug komen, maar stel je ook eens voor dat wanneer iemand
niet alle topics leest de geschiedenis daarvan ook niet weet. Sommigen komen hier gewoon om een simpele vraag te stellen.
Logisch zolang er niet boven het bericht venster iets staat als: " controleer eerst de FAQ/beginpost van dit topic, hier komen de meeste vragen en antwoorden voor. Enkel een vraag stellen zonder enige vorm van zoeken wordt hier niet gewaardeerd."

Maar zolang de beginpost niet wordt aangepast met vragen, antwoorden en stap voor stap uitgelegde oplossingen kan je het iemand niet kwalijk nemen. Het is niet overzichtelijk meer voor de meeste mensen.
Zeker niet voor die gene die hier voor de eerste dan wel tweede keer komen.

Kalmte kan u redden ;)
Dat dus!

Oh, de telefoongoden zijn mij goed gestemd. Heb 2x de HTC HD2 van KPN mogen ontvangen. Fout aan hun kant. Ze zijn er van op de hoogte en mag beide toestellen houden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Mag hier besproken worden hoe de sim-lock verwijderd kan worden of is dat verboden?

Tips mogen dan via pm O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
BootVluchteling schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:57:
Mag hier besproken worden hoe de sim-lock verwijderd kan worden of is dat verboden?

Sim-lock? Gaat het dan om een branded toestel?
Ik dacht dat tegenwoordig alle toestellen bij een abonnement zonder simlock geleverd werden, op de branded apparaten na?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:57:

Die van KPN zijn toch al sim-lock vrij? Heb je er 1 over dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Zojuist bedenk ik mij dat ik in een soort van promotie filmpje van de HD2 destijds iets van de onderstaande functie heb gezien.
- Bij het ontvangen of beantwoorden van een sms, bestaat er de mogelijkheid met 1 druk op de knop (softknop, evt contact foto o.i.d.) de betreffende contactpersoon te bellen.

Deze instelling is toch uit de definitieve ROM verwijdert? Zoals meerdere functies, denk aan pinch to zoom in alle applicaties.
Of is het een (verborgen) instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ToMaSZ schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:59:
[...]

Sim-lock? Gaat het dan om een branded toestel?
Ik dacht dat tegenwoordig alle toestellen bij een abonnement zonder simlock geleverd werden, op de branded apparaten na?
Ik twijfel dus of er überhaupt een simlock op zit, maar ik wil de doos niet openmaken, want dan gaat de waarde gelijk omlaag.
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:01:
[...]

Die van KPN zijn toch al sim-lock vrij? Heb je er 1 over dan?
Jup, 2 ontvangen. De helden O+

[ Voor 21% gewijzigd door BootVluchteling op 13-01-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty-PK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05-2024
Vreemd genoeg nog niet tegenkomen hierzo, maar misschien heb ik er overheeng gekeken:

Tweakers nieuws mobile applicatie van http://m.mobilelayers.com/

Ziet er heel netjes uit (...en ja iphone style...maar beter goed gejat dan slecht bedacht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
BootVluchteling schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:10:
[...]

Ik twijfel dus of er überhaupt een simlock op zit, maar ik wil de doos niet openmaken, want dan gaat de waarde gelijk omlaag.
[...]
Jup, 2 ontvangen. De helden O+
Je gaat er toch één zelf gebruiken? Ik denk dat als die simlockvrij blijkt, je er redelijk vanuit kan gaan dat nummer 2 dat ook is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ToMaSZ schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:13:
[...]

Je gaat er toch één zelf gebruiken? Ik denk dat als die simlockvrij blijkt, je er redelijk vanuit kan gaan dat nummer 2 dat ook is? :)
Ik heb beide toestellen via kpn besteld bij verlenging. Nooit getest met een andere simkaart dus.. Maar goed, iemand ff scoren met een andere simkaart is wel te doen denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Kan iemand btw verklaren waarom er een aantal mensen op MP die dingen inkopen..? Wat is de gedachte erachter..?

Mensen zijn bereid om meerdere HTC-toestellen te kopen.. Dit doen ze niet gratis; wat is de catch..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
  • Laatst online: 01-05 17:46
Heeej,
Vanmorgen is mijn HD2 van de bank gevallen precies met het beeldscherm op de grond, deze zit nu vol met barsten.. Ik heb geen verzekering afgesloten..
Wat kan ik nu het beste doen.? Wat zijn de kosten van de reparatie en hoe kom ik daar achter..
Weet iemand of er een nummer is van htc waar ik mijn verhaal kwijt kan.?

Mvg Jordi Gijsbers

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit onderwerp is een beetje software matig, maar heeft ook met instellingen te maken, vandaar toch maar dit forum:

Het spel warring states is geschreven voor de oudere windows mobile versies. Om die te kunnen spelen is e-visual basic runtime noodzakelijk. Op internet heb ik gezocht naar mogelijkheden om dat voor elkaar te krijgen.

Je kunt een cab downloaden en installeren, maar dat geeft de nodige problemen. Deze oplossing heb ik geprobeert en werkte niet:
http://www.mobilyz.com/fo...-runtime-voor-wm2005.html

op internet is verder nog een oplossing te vinden mbt het msdearen.dll, door die te hernoemen in msdearnl.dll zou het ook opgelost moeten zijn. Dat werkt echter ook niet.
zie:http://www.mobilyz.com/forum/f285/operating-system/f286/windows-mobile/f288/windows-mobile-games-multimedia/85615-2-leuke-spellen.html

Iemand nog een ander idee? een evb runtime emulator oid :)

edit: wat ook wel handig is te weten is dat ik het uiteraard op WM 6 wil laten werken.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2010 14:41 . Reden: toevoegen link 2e oplossing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
BootVluchteling schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:16:
[...]

Ik heb beide toestellen via kpn besteld bij verlenging. Nooit getest met een andere simkaart dus.. Maar goed, iemand ff scoren met een andere simkaart is wel te doen denk ik zo.
Als je maar 1 abbonement betaald heb je het inderdaad goed meezitten ;)
Naar mijn weten levert KPN alleen simlockvrije toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Novadecasa schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:34:
[...]

Als je maar 1 abbonement betaald heb je het inderdaad goed meezitten ;)
Naar mijn weten levert KPN alleen simlockvrije toestellen.
Ik heb het nagevraagd. Heb maar 1 abo lopen. Ik heb dus idd geluk. Rest mij nog steeds de vraag wat de meerwaarde is van inkopen van mobieltjes via MP..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:35:
[...]

Ik heb het nagevraagd. Heb maar 1 abo lopen. Ik heb dus idd geluk. Rest mij nog steeds de vraag wat de meerwaarde is van inkopen van mobieltjes via MP..
Wat wil je voor die ander hebben? hehe :) Geen idee waarom mensen die inkopen, sommige mensen weten overal geld aan te verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
BootVluchteling schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:45:
[...]

Wel een stuk duidelijker dan standaard...
Wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Al die icoontjes staan een stuk dichter bij elkaar waardoor je minder hoeft te scrollen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de vraag al eerder gesteld maar geen duidelijk antwoord gekregen.

Als ik op de opneem knop (linksonder in) krijg ik het toetsenbord, gekozen oproepen en mijn contact personen te zien. Echter staan hier ook mijn SIM contacten tussen. Als ik deze niet in deze lijst wil hebben staan moet ik de telefoonnummers dan van mijn simkaart verwijderen? In het telefoonboek heb ik al de optie gekozen om alleen de contactpersonen weer te geven, daar werkt het dus wel.

Vraag 2:

Kan ik met active sync 2 servers synchroniseren? Dus dat ik de exchange mail van mijn werk synchroniseer en ook gmail synchroniseer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Hier nog meer mensen problemen die bij HI zitten met hun data conectie? is nu echt dramatisch, al weer 2uur geen connectie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fhmsknt
  • Laatst online: 27-08 19:20
BootVluchteling schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:48:
[...]

Al die icoontjes staan een stuk dichter bij elkaar waardoor je minder hoeft te scrollen..
Ziet er erg strak uit _/-\o_ _/-\o_ heb nu een cabje met 4x5 icons maar in deze ben ik zeker geintereseerd.

Heb net voor de kerst mijn HD2 gehaald en vind hem super. Mijn dochter heeft een Iphone maar die was jaloers toen ze dat grote scherm zag >:)

Heb vanaf het begin dit forum gevolgd en er al een heleboel dingen uitgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
freekweb schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:58:
Hier nog meer mensen problemen die bij HI zitten met hun data conectie? is nu echt dramatisch, al weer 2uur geen connectie :(
Ik zit lekker te uploaden met hi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

BootVluchteling schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:01:
[...]

Ik zit lekker te uploaden met hi..
hm weird, 3G staat als verbonden aangegeven maar kan geen connectie krijgen.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdyvw
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 07:19
freekweb schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:05:
[...]

hm weird, 3G staat als verbonden aangegeven maar kan geen connectie krijgen.... :/
Het antwoord is op de vorige pagina behandeld, veel mensen hebben hier last van mij is vrij simpel op te lossen, blijkt sinds vandaag!

(bij mij werkt de oplossing perfect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:52:
Ik had de vraag al eerder gesteld maar geen duidelijk antwoord gekregen.

Als ik op de opneem knop (linksonder in) krijg ik het toetsenbord, gekozen oproepen en mijn contact personen te zien. Echter staan hier ook mijn SIM contacten tussen. Als ik deze niet in deze lijst wil hebben staan moet ik de telefoonnummers dan van mijn simkaart verwijderen? In het telefoonboek heb ik al de optie gekozen om alleen de contactpersonen weer te geven, daar werkt het dus wel.

Vraag 2:

Kan ik met active sync 2 servers synchroniseren? Dus dat ik de exchange mail van mijn werk synchroniseer en ook gmail synchroniseer?
Die lijst begint met 'laatste oproepen en contacten'.
Je kan toch ook gewoon alleen 'oproepen instellen'.

Dus 'opneem knop' , vervolgens Menu (rechts), Weergeven en dan 'Alle oproepen' Selecteren.

@ de anderen, ik zal even kijken of ik het cab bestand op XDA kan vinden voor de 20 shortcuts.
Geef me een paar minuten ;)

Edit:
Het bestand in post #36 :
http://forum.xda-develope...hread.php?t=610728&page=4

Het werkt met Manilla 2.5.19211xxx
Heb het zelf op de ROM 1.48.

Eén aandachtspunt: Er komen snelkoppelingen bij in het windows mobile start menu van HTC Calander, HTC People en nog 2 ongeveer. Ik heb het nog niet geprobeerd, zal dat zo eens doen, maar volgens mij kan je deze gewoon verwijderen vanuit de verkenner en dan opnieuw opstarten. Dan is het weer zoals origineel.

Dit bestand regelt niet dat de omrandingen van de snelkoppelingen verdwijnen. Daar is een ander bestand voor nodig.

Edit 2:
Als er de bovenstaande snelkoppelingen bij komen in het start menu van windows mobile. (onderaan, met niet de juiste icoons)
Dan even het volgende doen, ga naar:

- Start > Verkenner> Mijn apparaat> Windows>Startmenu (niet Start Menu!) > Programma's

In deze lijst staan dus dan i.p.v. 4 icoons van 'HTC Calander, HTC fooprint,HTC Music en HTC People, maar 8 icoons, dus allemaal 2 x.
Sluit verkenner vervolgens af, als je vervolgens start klikt in je homescreen krijg je in windows mobile nu alles gewoon te zien zoals het hoort.
Mocht het nog niet zo zijn, zet de telefoon even uit en aan.

[ Voor 37% gewijzigd door Novadecasa op 13-01-2010 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nebiel1
  • Laatst online: 21-12-2021
Ferdyvw schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:11:
[...]

Het antwoord is op de vorige pagina behandeld, veel mensen hebben hier last van mij is vrij simpel op te lossen, blijkt sinds vandaag!

(bij mij werkt de oplossing perfect)
Klopt! oplossing werkt prima...Vroeg me alleen af of het aanpassen consequenties heeft? En welke gevolgen het sowieso heeft op de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
  • Laatst online: 09-10-2024
Nee, bsb tweaks is niet voor de taal als ik me niet vergis...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Prom1se schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:16:
[...]

Nee, bsb tweaks is niet voor de taal als ik me niet vergis...?
Aub zoeken of testen...voor posten!

Installeer BSB tweaks -> Rechter softkey genaamd Menu -> Manila Language.

Als je dat aanpast weet je of het werkt.. je kunt elke taal configgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fhmsknt
  • Laatst online: 27-08 19:20
[b

@ de anderen, ik zal even kijken of ik het cab bestand op XDA kan vinden voor de 20 shortcuts.
Geef me een paar minuten ;)

Edit:
Het bestand in post #36 :
http://forum.xda-develope...hread.php?t=610728&page=4

Het werkt met Manilla 2.5.19211xxx
Heb het zelf op de ROM 1.48.

Eén aandachtspunt: Er komen snelkoppelingen bij in het windows mobile start menu van HTC Calander, HTC People en nog 2 ongeveer. Ik heb het nog niet geprobeerd, zal dat zo eens doen, maar volgens mij kan je deze gewoon verwijderen vanuit de verkenner en dan opnieuw opstarten. Dan is het weer zoals origineel.

Dit bestand regelt niet dat de omrandingen van de snelkoppelingen verdwijnen. Daar is een ander bestand voor nodig.

Edit 2:
Als er de bovenstaande snelkoppelingen bij komen in het start menu van windows mobile. (onderaan, met niet de juiste icoons)
Dan even het volgende doen, ga naar:

- Start > Verkenner> Mijn apparaat> Windows>Startmenu (niet Start Menu!) > Programma's

In deze lijst staan dus dan i.p.v. 4 icoons van 'HTC Calander, HTC fooprint,HTC Music en HTC People, maar 8 icoons, dus allemaal 2 x.
Sluit verkenner vervolgens af, als je vervolgens start klikt in je homescreen krijg je in windows mobile nu alles gewoon te zien zoals het hoort.
Mocht het nog niet zo zijn, zet de telefoon even uit en aan.
Hee bedankt het werkt :) :)
Ziet er lekker strak uit nu nog de randjes ;) maar ga wel ff zoeken op XDA :P staan nog niet zo veel post op over de HD2 of Leo.

Dit was mijn eerste bijdrage en vraag op dit forum er zullen er nog wel meer volgen. Maar hulde voor alle tweakers die behulpzaam zijn. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ook het verwijderen van de iconen gaat nu wel goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
fhmsknt schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:37:
[...]

Hee bedankt het werkt :) :)
Ziet er lekker strak uit nu nog de randjes ;) maar ga wel ff zoeken op XDA :P staan nog niet zo veel post op over de HD2 of Leo.

Dit was mijn eerste bijdrage en vraag op dit forum er zullen er nog wel meer volgen. Maar hulde voor alle tweakers die behulpzaam zijn. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Heb zelf het cab bestand 'Touch X Transparant quicklinks' ingebruik.
Zoek even op XDA inderdaad, er zijn meerdere bestanden met andere benamingen die dit laten verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
CRXed schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 17:20:
Proberen jullie dit eens aub?:

Foon opstarten en dan direct naar SMS (traditionele modus) en dan Postvak Uit kiezen.
Bij mij staat er dan een hele waslijst aan verzonden smsjes :S

Kies je daarna Postvak In en dan weer Uit, dan is de lijst leeg.

Raar toch!!
Yep, is mij ook al een paar keer opgevallen (weet niet zeker of dat elke keer bij opnieuw opstarten was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:38
Chutney schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:28:
[...]

Aub zoeken of testen...voor posten!

Installeer BSB tweaks -> Rechter softkey genaamd Menu -> Manila Language.

Als je dat aanpast weet je of het werkt.. je kunt elke taal configgen.
Hiermee wordt alleen maar de Manila taal aangepast. Het OS is dan nog altijd in het Engels. Daarbij lees ik op XDA ook nog wel wat problemen hiermee. Niet alles schijnt goed vertaald te worden, overigens had een Portugees hier wel een oplossing voor (zit nu in de trein en kan zo snel niet even een linkje vinden).

Daarnaast ben ik benieuwd of dit ook werkt met een nieuwe Manila versie (1922). Mocht iemand dit geprobeerd hebben met een WWE ROM met een nieuwe Manila hoor ik graag de ervaringen. Ik kan eigenlijk ook niet wachten om een nieuwe ROM te installeren, maar ik vind het toch wel fijn dat alles in het Nederlands is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
Monda schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:54:
[...]

- XT9 Dutch op WWE rom: http://forum.xda-develope...php?p=5209634&postcount=8 (daarna new sms, en op t pijltje naast toetsenbord onderaan de taal veranderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToMaSZ schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:36:
[...]

Waarom zou je dit in vredesnaam willen als je geen push-mail gebruikt? (niet bedoeld als flamebait, ik ben oprecht benieuwd naar je beweegreden)

Als je push mail instelt staat de verbinding altijd open, anders verbindt 'ie als er data gevraagd wordt door welke applicatie dan ook.
Je hebt gelijk, is nergens voor nodig. Ik vroeg me alleen af of het kon.
Dank je voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
  • Laatst online: 04-02-2023
Batskoning schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:31:
Heeej,
Vanmorgen is mijn HD2 van de bank gevallen precies met het beeldscherm op de grond, deze zit nu vol met barsten.. Ik heb geen verzekering afgesloten..
Wat kan ik nu het beste doen.? Wat zijn de kosten van de reparatie en hoe kom ik daar achter..
Weet iemand of er een nummer is van htc waar ik mijn verhaal kwijt kan.?

Mvg Jordi Gijsbers
Ik zou contact opnemen met tomvdburg, aangezien hij er twee ontvangen heeft.. Misschien kun je wat regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
creatif schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 17:21:
[...]

Ik zou contact opnemen met tomvdburg, aangezien hij er twee ontvangen heeft.. Misschien kun je wat regelen?
Ik gok niet dat hij €400,- over heeft voor een nieuw toestel aangezien de reparatie vast niet zo veel gaat kosten.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 08:39

DeFeCt

je wéét toch

Kan iemand mij uitleggen hoe de HD2 mijn facebook account kan achterhalen en waar de credentials daarvan worden opgeslagen?

Ik was aan het spelen met de camera en zag daar de optie "Facebook" .. hier drukte in op omdat ik benieuwd was wat de telefoon ging doen. Totaal verrast was ik toen ik de melding kreeg "Uploaded succesfully". Ik heb op de HD2 nooit mijn credentials voor facebook ingevoerd, Als ik via Start > Facebook ga wordt ik ook gevraagd om mijn credentials en deze heb ik daar nog nooit ingevoerd.

't is mooi dat het werkt, maar vraag me af hoe?!

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
Zijn er al mensen die de HTC HD 2 binnen hebben van T-mobile? Zo ja, is hij echt branded? Met al die lelijke roze kleurtjes? Anders zet ik er gelijk een custom rom op als ik hem binnen heb....... O-)

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er cool uit je naam onder aan je lockscreen !

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen ?

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 08:00
DeFeCt schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 17:28:
Kan iemand mij uitleggen hoe de HD2 mijn facebook account kan achterhalen en waar de credentials daarvan worden opgeslagen?

Ik was aan het spelen met de camera en zag daar de optie "Facebook" .. hier drukte in op omdat ik benieuwd was wat de telefoon ging doen. Totaal verrast was ik toen ik de melding kreeg "Uploaded succesfully". Ik heb op de HD2 nooit mijn credentials voor facebook ingevoerd, Als ik via Start > Facebook ga wordt ik ook gevraagd om mijn credentials en deze heb ik daar nog nooit ingevoerd.

't is mooi dat het werkt, maar vraag me af hoe?!
Je hebt die ingegeven de eerste keer toen je je telefoon opstartte...
Je kan die gegevens opvragen bij de tab Settings > Gegevensdiensten > Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Hoe zit het btw met filmpjes/foto's die je maakt op de HTC?

Ze worden bij mij opgeslagen als *.menc en ik kan er niets mee.. Een mp4 codec doet er ook niets mee.. Help :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:34
BootVluchteling schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 17:57:
Hoe zit het btw met filmpjes/foto's die je maakt op de HTC?

Ze worden bij mij opgeslagen als *.menc en ik kan er niets mee.. Een mp4 codec doet er ook niets mee.. Help :(
Waarschijnlijk is er iets niet goed gegaan bij het spelen met het toestel :P. Als je bestands versleuteling aan hebt gezet, en dat ziet er wel naar uit, dan worden alle files versleuteld op je SD. Gewoon in systeem versleuteling uit uitzetten, en dan hopen dat ze weer nog normaal leesbaar zijn. Let wel op, want de files moeten wel vanaf hetzelfde toestel afkomen, anders kan je grote problemen krijgen met je SD.

[ Voor 18% gewijzigd door Barfman op 13-01-2010 18:11 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
freekweb schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:58:
Ik heb in dit topic pas 3x aangegeven dat er een landelijke storing is bij Hi. Ze zijn hiervan op de hoogte en er wordt aan gewerkt.

Graag wel even een paar pagina's teruglezen voordat je iets post..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 17:50:
[...]

Ziet er cool uit je naam onder aan je lockscreen !

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen ?

Cheers
Ken je de gehele applicatie?
Het is S2U2, dus met de looks van de originele Iphone slider etc.
Daar kan je heel veel instellingen in doen, je kan het weer weergeven, taken, alarm en ook
je naam.
Dit is gekoppeld aan je 'owner instellingen' het visitekaartje 'Ik' in contacten.

S2U2 settings > Informatie > Eigenaar informatie ON
Thats it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 18:54:
[...]

Ken je de gehele applicatie?
Het is S2U2, dus met de looks van de originele Iphone slider etc.
Daar kan je heel veel instellingen in doen, je kan het weer weergeven, taken, alarm en ook
je naam.
Dit is gekoppeld aan je 'owner instellingen' het visitekaartje 'Ik' in contacten.

S2U2 settings > Informatie > Eigenaar informatie ON
Thats it ;)
Ok top man het werkt ! Wist niet dat dat kon namelijk !

Thanks

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2010 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 19:20:
[...]

Ok top man het werkt ! Wist niet dat dat kon namelijk !

Thanks
Mocht je meer willen ontdekken kan je evt een eigen taal bestand invoegen.
Waardoor je alle instellingen in de door jou gekozen taal ziet, bijvoorbeeld Nederlands.
Voor sommige mensen maakt het dit wat inzichtelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veejee schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:21:
[...]

Sorry Veejee, en de rest natuurlijk, toch bedankt voor de reactie
ik volg het topic best nauw (en post zo af en toe wat) maar door mijn verhuizing heb ik de laatste paar dagen niet kunnen kijken (hi internet lag er ook nog eens uit.) vandaar dat ik de laatste paar pagina's gemist had.
ik heb er zelf ook een hekel aan als de zelfde vragen keer op keer gevraagd worden.

mijn exuses!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
jswinkels schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:12:
[...]

Hiermee wordt alleen maar de Manila taal aangepast. Het OS is dan nog altijd in het Engels. Daarbij lees ik op XDA ook nog wel wat problemen hiermee. Niet alles schijnt goed vertaald te worden, overigens had een Portugees hier wel een oplossing voor (zit nu in de trein en kan zo snel niet even een linkje vinden).

Daarnaast ben ik benieuwd of dit ook werkt met een nieuwe Manila versie (1922). Mocht iemand dit geprobeerd hebben met een WWE ROM met een nieuwe Manila hoor ik graag de ervaringen. Ik kan eigenlijk ook niet wachten om een nieuwe ROM te installeren, maar ik vind het toch wel fijn dat alles in het Nederlands is.
Rom taal is volgens mij nooit te veranderen geweest wanneer het OS al geinstalleerd is.

Volgens mij veranderd BSBtweak alleen iets in het register waardoor de taal veranderd. Deze taal zit volgens mij by default al in SENSE. Ik weet niet zeker of dit het geval is, maar dit kon in Manilla 2.1 en 2.5 ook al gewoon, dus pin me hier niet op vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 19:35:
[...]

Mocht je meer willen ontdekken kan je evt een eigen taal bestand invoegen.
Waardoor je alle instellingen in de door jou gekozen taal ziet, bijvoorbeeld Nederlands.
Voor sommige mensen maakt het dit wat inzichtelijker.
Ja dat heb ik ook al gedaan ! Erg fijne app !

Wacht alleen nog ff op de nieuwe S2P van ze ! Ben die van M$ zat !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 19:54:
[...]

Ja dat heb ik ook al gedaan ! Erg fijne app !

Wacht alleen nog ff op de nieuwe S2P van ze ! Ben die van M$ zat !
Heb je gewerkt met de andere versies van S2P?
Ik ken het nog helemaal niet, wat zijn je bevinden?
Waarom ben je de ander zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
waar kan ik trouwens de pincode van mijn simkaart aanpassen in de telefoon? ik kan het serieus nergens vinden

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taartvarken
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 15:39
Is het verstandig om de Update for HTC HD2 SIM Contacts te installeren?
Ik heb nu radio versie: 2.05.51.05_2.

Ik lees namelijk dat sommige mensen problemen krijgen na installatie, ik heb
nu nergens last van dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 20:06:
[...]

Heb je gewerkt met de andere versies van S2P?
Ik ken het nog helemaal niet, wat zijn je bevinden?
Waarom ben je de ander zat?
Ja ik gebruikte de 0.58 versie op mijn touch cruise ! Dat werkte super ! Zelfde als op de iPod touch en iPhone ! Erg snel en liep niet vast ! Je kon per album juiste covers erbij plaatsen wat erg makkelijk en snel ging ! Nu lees ik dat de beta de cover nog niet volledig ondersteund dus ik wacht ff op de final !
Die standaard in de HD2 zit krijg ik naarmate ik meer albums toevoeg dat het langzamer werkt en de coverflow werkt niet naar behoren bij mij. Erg irritant ! Vandaar dat ik hem zat ben !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Dutchzilla schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 20:17:
waar kan ik trouwens de pincode van mijn simkaart aanpassen in de telefoon? ik kan het serieus nergens vinden
Toch vrij eenvoudig.
Daar gaan we:
Manier 1: Klik links onderaan op 'Telefoon' (of via Start naar Telefoon)
Vervolgens op Menu>Opties> Pincode wijzigen

Manier2: Klik bovenaan in de taakbalk waar je verbindingen en ontvangst worden weergegeven.
Vervolgens op : Het zendmastje, bovenste waarschijnlijk.
Klik op Telefoon(telefooninstellingen veranderen)> Pincode wijzigen

Have fun!

Edit:
Paddinge, werkt de 0,58 niet op de HD2?
Of wil je zelf graag de nieuwste versie ? ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Novadecasa op 13-01-2010 20:57 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.