Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:52:
Ik had de vraag al eerder gesteld maar geen duidelijk antwoord gekregen.
Als ik op de opneem knop (linksonder in) krijg ik het toetsenbord, gekozen oproepen en mijn contact personen te zien. Echter staan hier ook mijn SIM contacten tussen. Als ik deze niet in deze lijst wil hebben staan moet ik de telefoonnummers dan van mijn simkaart verwijderen? In het telefoonboek heb ik al de optie gekozen om alleen de contactpersonen weer te geven, daar werkt het dus wel.
Vraag 2:
Kan ik met active sync 2 servers synchroniseren? Dus dat ik de exchange mail van mijn werk synchroniseer en ook gmail synchroniseer?
Die lijst begint met 'laatste oproepen en contacten'.
Je kan toch ook gewoon alleen 'oproepen instellen'.
Dus 'opneem knop' , vervolgens Menu (rechts), Weergeven en dan 'Alle oproepen' Selecteren.
@ de anderen, ik zal even kijken of ik het cab bestand op XDA kan vinden voor de 20 shortcuts.
Geef me een paar minuten
Edit:
Het bestand in post #36 :
http://forum.xda-develope...hread.php?t=610728&page=4
Het werkt met Manilla 2.5.19211xxx
Heb het zelf op de ROM 1.48.
Eén aandachtspunt: Er komen snelkoppelingen bij in het windows mobile start menu van HTC Calander, HTC People en nog 2 ongeveer. Ik heb het nog niet geprobeerd, zal dat zo eens doen, maar volgens mij kan je deze gewoon verwijderen vanuit de verkenner en dan opnieuw opstarten. Dan is het weer zoals origineel.
Dit bestand regelt niet dat de omrandingen van de snelkoppelingen verdwijnen. Daar is een ander bestand voor nodig.
Edit 2:
Als er de bovenstaande snelkoppelingen bij komen in het start menu van windows mobile. (onderaan, met niet de juiste icoons)
Dan even het volgende doen, ga naar:
- Start > Verkenner> Mijn apparaat> Windows>Startmenu (niet Start Menu!) > Programma's
In deze lijst staan dus dan i.p.v. 4 icoons van 'HTC Calander, HTC fooprint,HTC Music en HTC People, maar 8 icoons, dus allemaal 2 x.
Sluit verkenner vervolgens af, als je vervolgens start klikt in je homescreen krijg je in windows mobile nu alles gewoon te zien zoals het hoort.
Mocht het nog niet zo zijn, zet de telefoon even uit en aan.
[
Voor 37% gewijzigd door
Novadecasa op 13-01-2010 15:29
]