HTC HD2 - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 83.236 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:56
efd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:49:
Die laatste Hotfix is weer verdwenen van de HTC-website. Toch niet helemaal lekker?
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Niet te geloven toch, je zou bijna terug gaan om het toestel terug te brengen.
Het voldoet namelijk niet aan de verwachtingen die je mag verwachten van een product als deze, in dit geval een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 09:25
efd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:49:
Die laatste Hotfix is weer verdwenen van de HTC-website. Toch niet helemaal lekker?
Geachte Eddy Witkamp,
Dank u wel voor uw vraag over problemen met SMS op de HD2.

Het blijkt dat de update op de HTC website voor SMS niet naar behoren werkt.
Deze update is nu van de website afgehaald. Het oplossen van dit SMS probleem heeft een hoge prioriteit. Zodra een update ter beschikking komt zal deze op de HTC website gepubliceerd worden.

Graag logfiles blijven opsturen omdat deze helpen het probleem op te lossen.

Verontschuldiging voor het ongemak.

Als bovenstaand advies niet heeft geholpen, laat mij het dan alstublieft weten via deze link
http://www.htc.com/europe/CA_Hotline.aspx. Ik ben U dan graag opnieuw van dienst.

Met vriendelijke groet,
HTC
en wat betreft de tekst "-GSM" en kleine lettertype bij Tradionele modus:
Dankuwel voor uw vraag over uw HTC HD2.

Het schijnt dat dit een probleem is nadat deze hotfix is geinstalleerd. Wederom hebben niet alle toestellen last van dit probleem en momenteel is er wederom een onderzoek gestart. Ik heb momenteel nog weinig informatie wat het volgende plan van aanpak is met dit probleem. U kan het toestel op deze manier blijven gebruiken of u zal een harde reset moeten uitvoeren om de hotfix installatie ongedaan te maken.
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
HTC
8)7 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

Dav0s

Hr?

Is het iemand al gelukt Orb aan de praat te krijgen? Krijg het wel geinstalleerd op mijn PC uiteraard, maar video's willen niet laten op de telefoon. Zowel via Opera als via IE geprobeerd..

http://www.orb.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphfx
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 19:01
Een vraag over "stuck" pixels, in mijn geval zijn ze allemaal wit (de een feller dan de ander):

Ik heb op m'n HD2 dus last van witte stuck pixels. Het zijn er in totaal minimaal 7 (precies tellen doet pijn aan de ogen, kleine pixels :P) Goed zichtbaar op een zwarte achtergrond, met verlichting maximaal.

Nu zitten er 2 op ongeveer 2mm van elkaar af. De rest verspreid over het scherm.

Zoeken op de HTC site of afzoeken van dit topic en de vier voorgaande geeft alleen geen antwoord op de vraag wanneer je nu recht hebt op reparatie/vervanging i.v.m. dode of stuck pixels. Heeft iemand hier misschien een antwoord op?

EDIT: de telefoon is van 12 december..
EDIT2: maak er maar minimaal 8 defecte pixels van.. (lijkt wel of het er steeds meer worden :S)

Alvast bedankt.

[ Voor 9% gewijzigd door Ralphfx op 19-01-2010 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:12

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Kleine update hier i.v.m. de TS.
Zoals te lezen was gaat CLB stoppen met het onderhouden van het HTC HD2 TS.
Ik zal vanaf Deel 6 de TS op mij nemen.
Deel 6 zal in gaan zodra de 1000 post in Deel 5 overschreden zijn.
ps. dit bericht is nr: 905

Om alvast wat gegevens in de FAQ te kunnen zetten kunnen jullie het volgende doen:
Stuur mij een DM met de volgende opbouw:
Onderwerp (van de DM): FAQ [Vraag]
Q: [Vraag]
A: [Antwoord op vraag] of [Link naar antwoord op vraag]

Voorbeeld:
Onderwerp (van de DM): FAQ How to disable the WM6.5 build-in lock
Q. How to disable the WM6.5 built-in lock?
A. http://forum.xda-develope...?p=4996782&postcount=2961

[ Voor 3% gewijzigd door HellStorm666 op 18-01-2010 22:50 ]

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271467

Ralphfx schreef op maandag 18 januari 2010 @ 22:33:
Een vraag over "stuck" pixels, in mijn geval zijn ze allemaal wit (de een feller dan de ander):

Ik heb op m'n HD2 dus last van witte stuck pixels. Het zijn er in totaal minimaal 7 (precies tellen doet pijn aan de ogen, kleine pixels :P) Goed zichtbaar op een zwarte achtergrond, met verlichting maximaal.

Nu zitten er 2 op ongeveer 2mm van elkaar af. De rest verspreid over het scherm.

Zoeken op de HTC site of afzoeken van dit topic en de vier voorgaande geeft alleen geen antwoord op de vraag wanneer je nu recht hebt op reparatie/vervanging i.v.m. dode of stuck pixels. Heeft iemand hier misschien een antwoord op?

Alvast bedankt.
Ze hanteren een % aantal dooie pixels (ik heb zelf 1 dooie pixel) Als je naar htc nederland belt kunnen ze je het haar fijn vertellen. Ik weet niet hoeveel % het precies was maar ze hebben het mij wel verteld. 150 euro moest ik betalen als ik een nieuwe display wou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:47
Is het sowieso niet een idee om de hele tips&trucs sectie van xda over te nemen voor de TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

je bedoel deze? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638

Denk dat het daar te rommelig van wordt.
Ik kan wel de link vermelden onder.

Q: Waar kan ik meer tips en trucks vinden?
A: hierzo: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638

[ Voor 57% gewijzigd door HellStorm666 op 18-01-2010 23:14 ]

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
CRXed schreef op maandag 18 januari 2010 @ 20:53:
[...]

[...]

en wat betreft de tekst "-GSM" en kleine lettertype bij Tradionele modus:
Die tekst werd ook weergegeven als je de smsjes via myphone exporteerde, dus waarschijnlijk werd die tekst altijd al toegevoegd aan het einde van een smsje, maar werd die eerder niet getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
HellStorm666 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 22:47:
Kleine update hier i.v.m. de TS.
Zoals te lezen was gaat CLB stoppen met het onderhouden van het HTC HD2 TS.
Ik zal vanaf Deel 6 de TS op mij nemen.
Deel 6 zal in gaan zodra de 1000 post in Deel 5 overschreden zijn.
ps. dit bericht is nr: 905

Om alvast wat gegevens in de FAQ te kunnen zetten kunnen jullie het volgende doen:
Stuur mij een DM met de volgende opbouw:
Onderwerp (van de DM): FAQ [Vraag]
Q: [Vraag]
A: [Antwoord op vraag] of [Link naar antwoord op vraag]

Voorbeeld:
Onderwerp (van de DM): FAQ How to disable the WM6.5 build-in lock
Q. How to disable the WM6.5 built-in lock?
A. http://forum.xda-develope...?p=4996782&postcount=2961
Ik neem aan dat CLB jou de eerder verstrekte vragen en antwoorden wel toezend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Laatst online: 04-06 09:25
@bartbh: Ja dat weet ik wel, wilde alleen de reactie van HTC laten weten en ik vind het nogal vreemd dat je een hotfix niet kan deinstalleren, maar dat je dit alleen ongedaan krijgt door een harde reset.

Iets anders: er is een IMDB app uit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=619359

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Novadecasa schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 00:03:
Ik neem aan dat CLB jou de eerder verstrekte vragen en antwoorden wel toezend?
Noopz dat wordt 'm niet, aangezien je in DM geen 'view' van een bericht hebt..
Zodoende kan ik al die toegezonden linkjes niet simpel copy-pasten, dus my bad =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
CLB schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 00:04:
[...]

Zodoende kan ik al die toegezonden linkjes niet simpel copy-pasten, dus my bad =)
Als je dan de naar jou verstrekte informatie in iedergeval bij hem probeert te krijgen, dmv qouten bijv en kopieren of in een bepaald bestand mailen.
Lijkt me toch vrij handig om zo, zoveel mogelijk informatie te verzamelen.
Je stelt immers eerst voor alle informatie naar jou te verzenden, vervolgens wordt daaraan gehoor gegeven.
Maar nu wil je het niet bijhouden, gaat een ander het doen en zijn we weer terug bij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-06 21:45
CLB schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 00:04:
[...]

Dan gooi je het in een [code]-blok en dan kan het wel ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154003

Vandaag ook eindelijk mijn hd2 binnen gekregen.

Snap nu beetje alle standaard functies. Maar ik kom er maar niet achter hoe ik de snelkoppelingen op het home screen kan wijzigen. Heb de verkeerde ingesteld en krijg hem met geen mogelijkheid meer weg...

Iemand? Thanks alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-06 21:45
Menu » Snelkoppelingen verwijderen, en dan kan je ze verwijderen en als je klaar bent weer nieuwe toevoegen :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Laatst online: 00:06
Anoniem: 154003 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 00:17:
Vandaag ook eindelijk mijn hd2 binnen gekregen.

Snap nu beetje alle standaard functies. Maar ik kom er maar niet achter hoe ik de snelkoppelingen op het home screen kan wijzigen. Heb de verkeerde ingesteld en krijg hem met geen mogelijkheid meer weg...

Iemand? Thanks alvast.
Ik geef je gelijk een tip, rechts bovenin heb je een zoek functie. Als je daar snelkoppelingen verwijderen in tikt, dan had je het sneller gevonden dan wachten op antwoord. Voor de rest, veel plezier met je HD2 ;)

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wreckage1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-05 13:14
Ik heb de HD2 gisteren besteld, e.t.a. is de 29ste volgens KPN.
Ik kan niet wachten.

Heeft iemand hier ervaring met de Case-Mate Clear Armor Full Body voor HTC HD2 (Invisible Shield) ?
Is deze makkelijk aan te brengen en past de htc dan nog gewoon in de acrieve brodit houder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338686

Anoniem: 338686 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:52:
Vraag 2:

Kan ik met active sync 2 servers synchroniseren? Dus dat ik de exchange mail van mijn werk synchroniseer en ook gmail synchroniseer?
Iemand antwoord op deze vraag?

Edit:
In het menu kan ik 'contacten' niet meer vinden, 'telefoon' staat nog wel in het menu maar daar het ik aangevinkt dat ik alleen de oproepen zie. Heb ik 'contacten' perongeluk verwijderd en waar kan ik deze weer vinden?

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 338686 op 19-01-2010 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:54
HellStorm666 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:09:
@Dutch2007,
Die had ik al gevonden, maar daar staat niet in of hij ook goed draaid op de HD2 ;)

verder blijf ik nog steeds met de volgende vragen:
1. Als je een wekker instel en je zet de telefoon daarna uit. Gaat deze dan net als m'n Nokia N82 vanzelf aan om daarna de wekker te laten gaan, of gaat de wekker nooit af?

2. Kan je meer dan 1 afspraak laten zien op de homescreen? op de N82 kan je er 2 tegelijk zien, ik zou er graag 3 zien.

3. De afspraken op je homescreen, hoe ver van te voren worden die weergegeven? wordt bijvoorbeeld een afspraak die over 1 week is weergegeven als dit de eerst volgende is?
2. Installeer de Max Manila skin http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=551489 De 2.5 is stabiel (2.7 beta en 2.8 is de beta voor de nieuwe Sense (overigens zitten hier wel weer geinige extratjes in)).

Naast het aantal afspraken kun je ook gemiste oproepen laten zien en eventueel de Sense balk verbergen. Nog veel meer opties. Lees het topic goed!

Ik heb zelf overigens nog het volgende thema voor Max Manila geïnstalleerd http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=5257355.

[ Voor 5% gewijzigd door jswinkels op 19-01-2010 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10-2021
Even vooraf, heb de zoekfunctie gebruikt en gebruikers met hetzelfde probleem gevonden. Echter nog geen oplossing.

Is er inmiddels al een oplossing voor het wegvallen van de gegevensverbinding? Ik bedoel hiermee bijvoorbeeld bij het ophalen van nieuwe Tweets in Twitter. Je krijgt hier dan de melding 'Verbindingsfout bij het downloaden an de tweets. Opnieuw proberen? Ja/Nee' Enige oplossing is dan de gegevensverbinding Aan/Uit zetten. Daarna doet ie het meteen. Vrij vervelend dus ik was benieuwd of hier al een oplossing voor was.

Bedankt vast voor de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-10-2024

efd

Ja, je kunt met ActiveSync met twee servers synchroniseren.
Nee, dit werkt niet feilloos. Je krijgt dan op zeer regelmatige basis de foutmelding "activesync heeft een fout gevonden op het bureaublad" o.i.d.

Als je ertoe in de gelegenheid bent kun je beter alles syncen met Google Apps, inclusief je telefoon.

Over je contacten: begrijp je vraag niet helemaal? Contacten is toch gewoon even van de tabbladen van HTC Sense?

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd

efd

Jan888 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:41:
Even vooraf, heb de zoekfunctie gebruikt en gebruikers met hetzelfde probleem gevonden. Echter nog geen oplossing.

Is er inmiddels al een oplossing voor het wegvallen van de gegevensverbinding? Ik bedoel hiermee bijvoorbeeld bij het ophalen van nieuwe Tweets in Twitter. Je krijgt hier dan de melding 'Verbindingsfout bij het downloaden an de tweets. Opnieuw proberen? Ja/Nee' Enige oplossing is dan de gegevensverbinding Aan/Uit zetten. Daarna doet ie het meteen. Vrij vervelend dus ik was benieuwd of hier al een oplossing voor was.

Bedankt vast voor de moeite!
instellingen > menu > meer > verbindingen > verbindingen > geavanceerd > netwerken selecteren

Overtuig jezelf ervan dat beide keuzes dezelfde zijn en dezelfde instellingen hebben:
(bewrken > bewerken > naam: internet | nummer: (wat voor jouw provider standaard is. bijv. HI portalmmm.nl))

Even soft-reset en dan hoort het te werken.

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338686

efd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:43:
[...]

Ja, je kunt met ActiveSync met twee servers synchroniseren.
Nee, dit werkt niet feilloos. Je krijgt dan op zeer regelmatige basis de foutmelding "activesync heeft een fout gevonden op het bureaublad" o.i.d.

Als je ertoe in de gelegenheid bent kun je beter alles syncen met Google Apps, inclusief je telefoon.

Over je contacten: begrijp je vraag niet helemaal? Contacten is toch gewoon even van de tabbladen van HTC Sense?
Over contacten: als ik naar 'Start' ga kom ik in het menu, ik meen mij te herinneren dat hier in het begin ook contacten bij stond, deze kan ik echter niet meer in de lijst vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd

efd

Eindelijk. Nog lang niet klaar, maar het begin is er iig :)

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd

efd

Anoniem: 338686 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:54:
[...]
Over contacten: als ik naar 'Start' ga kom ik in het menu, ik meen mij te herinneren dat hier in het begin ook contacten bij stond, deze kan ik echter niet meer in de lijst vinden.
Aha, dat klopt ja. Heb ik geen oplossing voor, weet ook niet of dat al eerder is langs gekomen.

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-06 12:45
efd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:48:
[...]

instellingen > menu > meer > verbindingen > verbindingen > geavanceerd > netwerken selecteren

Overtuig jezelf ervan dat beide keuzes dezelfde zijn en dezelfde instellingen hebben:
(bewrken > bewerken > naam: internet | nummer: (wat voor jouw provider standaard is. bijv. HI portalmmm.nl))

Even soft-reset en dan hoort het te werken.
Volgens mij hoeven die beide verbindingen niet gelijk te zijn. Ik heb de onderste nog nooit ingesteld. Het probleem van falende twitter-updates zit naar mijn idee meer in de tekortkomingen van de radio (die zorgt voor de dataverbindingen, niet de fm radio) van de HD2. Hetzelfde zorgt ook voor problemen met de weer-updates en niet verzonden smsjes. Daar zit in mijn geval tenminste enige samenhang in. De één heeft er meer last van dan de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd

efd

Valleyman schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:01:
[...]

Volgens mij hoeven die beide verbindingen niet gelijk te zijn. [..] De één heeft er meer last van dan de ander.
Mijn reactie was op basis van eigen ervaring. Zo werkt het bij mij en anders niet (ook al niet op de HTC TC).
Zeker zo dat de ervaringen van persoon tot persoon anders zijn. Op dit moment heb ik geen enkele issue met de HD2 :)

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
Bedankt voor de uitleg. De verbindingen stonden niet hetzelfde, dit heb ik veranderd en een soft reset uitgevoerd (nog nooit gedaan dus even de handleiding erbij gepakt). Het werkt tot nu toe nog, ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Laatst online: 00:06
Ralphfx schreef op maandag 18 januari 2010 @ 22:33:

EDIT2: maak er maar minimaal 8 defecte pixels van.. (lijkt wel of het er steeds meer worden :S)

Alvast bedankt.
HTC Warranty

14. Due to the complexity of liquid crystal displays on handheld devices, dead or bright pixels may sometimes occur. If the following occurs within 14 days from the date of purchase, then you can ask to replace the LCD at our authorized service centre.

(a) 3 or more dead/bright pixels (*) anywhere on the liquid crystal display.
(b) If there are only 2 dead/bright pixels, then they must be within 5mm of each other.
(c) However if the conditions listed below occur, then this warranty is null and void.

(*) ”Dead pixel” – a pixel on the liquid crystal display (LCD) that shows no light at even
when it is supposed to.
(*) “Bright pixel” – a pixel on the LCD that shows only 1 color (usually white) and no other
colors at all.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
efd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:08:
[...]

Mijn reactie was op basis van eigen ervaring. Zo werkt het bij mij en anders niet (ook al niet op de HTC TC).
Zeker zo dat de ervaringen van persoon tot persoon anders zijn. Op dit moment heb ik geen enkele issue met de HD2 :)
Probleem heeft zich helaas weer voorgedaan. Nog geen oplossing gevonden dus voor dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-06 11:01
Heb niet veel veranderd, maar toch vaag iets. Als ik start aantik , krijg ik alle proggies te zien. Onderaan staan alleen 3 proggies zonder goede pictogrammen. (nu wit met blauwe balk boven, die windows vaker toekent aan programma's zonder pictogram).
Het gaat om HTC People, HTC Calender en HTC Music. Kan ik hier de juiste picto's terug krijgen, want dit staat erg slordig...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd

efd

Monda schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:45:
Heb niet veel veranderd, maar toch vaag iets. Als ik start aantik , krijg ik alle proggies te zien. Onderaan staan alleen 3 proggies zonder goede pictogrammen. (nu wit met blauwe balk boven, die windows vaker toekent aan programma's zonder pictogram).
Het gaat om HTC People, HTC Calender en HTC Music. Kan ik hier de juiste picto's terug krijgen, want dit staat erg slordig...
Dit had ik ook opeens vanochtend na een soft-reset. Ik geloof dat je die picto's gewoon kunt verwijderen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638 Tip 42.

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Ik heb nu alweer een raar sms probleem gehad met mijn HD2.

Vanmorgen werd ik wakker en was de HD2 vastgelopen op services.exe. Toen heb ik de batterij verwijderd en het toestel dus opnieuw opgestart.

Na het opstarten bleek dat ik een smsje had gekregen, van iemand die wel in mijn telefoonlijst staat en waarmee ik een smsconversatie heb van +/- 300 berichten. Echter was bij dit berichtje niet de naam erbij weergegeven, maar alleen maar het betreffende nummer. Ook als ik naar de traditionele modus ging, werd alleen het nummer weergegeven en niet de naam. Bovendien kon ik in de conversatie modus, geen van de 300 smsjes terugvinden terwijl deze er in de tradionele modus nog wel waren.

Ik heb op dat smsje gereageerd en ook weer een smsje terug gekregen, de naam wordt nu wel weer weergegeven, echter is de conversatie modus nog steeds van slag. De betreffende contactpersoon wordt 2x weergegeven. Ik dacht dat ik dat misschien op kon lossen door het smsje zonder naam te verwijderen, maar dat heeft ook niet geholpen. De contactpersoon wordt beide keren met 304 smsjes weergegeven, echter wordt er bij 1 aangegeven dat er 1 ongelezen sms zou zijn en bij de andere niet.

Echter kom ik via beide links op hetzelfde overzicht van smsjes uit. Dus waar nu precies de fout zit is mij geheel onduidelijk, maar ik vind het wel irritant en onhandig. Ik heb via de tradionele modus ook al gekeken of ik misschien een ongelezen bericht kon vinden, maar dat was niet zo.

Iemand eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenig idee waar de fout zou kunnen zitten of hoe het op te lossen is?

edit:
Er zit toch een verschil in het overzicht. Volgens beide heb ik 306 (nu) smsjes, echter geeft de eerste een preview van mijn laatst ontvangen smsje en de andere van mijn laatste verstuurde sms.

Het laatste smsje in de conversatie is een ontvangen bericht, dus het bovenste overzicht zou kloppen. Alleen geeft deze dus aan dat er een niet gelezen bericht is, terwijl dat niet zo is.

edit2:
Ik heb alle berichten verwijderd en weer terug geplaatst, lijkt nu weer correct te werken.

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2w7obrr.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door bartbh op 19-01-2010 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
efd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:49:
[...]

Dit had ik ook opeens vanochtend na een soft-reset. Ik geloof dat je die picto's gewoon kunt verwijderen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638 Tip 42.
Thnx! denk dat je deze bedoelt?: 42. Hide Reappearing HTC Icons from Start Menu

Ging het bij jou om de zelfde programma's?

Edit: wat als ik nou 1 van deze wil gebruiken als snelkoppeling in homescherm? Staat er alsnog zo'n lelijk picto :(

[ Voor 12% gewijzigd door Monda op 19-01-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd

efd

Monda schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:53:
[...]
Thnx! denk dat je deze bedoelt?: 42. Hide Reappearing HTC Icons from Start Menu
Ging het bij jou om de zelfde programma's?
Ja, dat zei ik: tip 42 :P
Ja, ging om dezelfde programma's. Weird.
Heb de tip nu zelf ook uitgevoerd en het werkt (reg aangepast, snelkoppelingen verwijderd, reset).

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Novadecasa schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 00:09:
Als je dan de naar jou verstrekte informatie in iedergeval bij hem probeert te krijgen
Ik zeg toch dat dat niet kan :+
Je stelt immers eerst voor alle informatie naar jou te verzenden, vervolgens wordt daaraan gehoor gegeven. Maar nu wil je het niet bijhouden, gaat een ander het doen en zijn we weer terug bij af.
Tsjaa als je zag hoe het werd aangeleverd -O-

Heb al wat bedacht, nieuwe TS toevoegen aan de DM's dan moet die het kunnen lezen, problem solved :Y

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd

efd

Monda schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:53:
[...]
Edit: wat als ik nou 1 van deze wil gebruiken als snelkoppeling in homescherm? Staat er alsnog zo'n lelijk picto :(
In deel 4 staat wat over icoon aanpassen: klik

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
efd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:02:
[...]

In deel 4 staat wat over icoon aanpassen: klik
Bedankt, ik zie oa iets over JWMD's icon changer, maar dan moet ik dus als ik het goed begrijp een eigen png file hebben om weer een net icoontje te geven aan die HTC proggies. Enig idee waar ik de orginele icoontjes van deze 3 kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd

efd

Monda schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:12:
[...]
Enig idee waar ik de orginele icoontjes van deze 3 kan vinden?
Google is your friend klik
Nu stop ik met voorzeggen, ok? :D

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06 11:50
panikiniki schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:43:
Bugje gevonden en gemeld bij HTC op de HD2 in Contacten/gebeurtenissen/verjaardag kan je geen jaar ouder kiezen dan 1941.
Kan dus de verjaardagen van oma en opa er niet bij zetten heel lullig van onze HTC vrienden :9~
kan inderdaad niet via de Sense interface maar wel op de "oude" manier via:

Start -> Outlook -> Agenda -> Contacten

Selecteer je contact en voer de geboortedatum in...

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Monda schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:45:
Heb je de 20 shortcuts cab geinstalleerd?
Daarnaast heb ik een aantal pagina's terug uitgelegd hoe je deze kunt verwijderen, stap voor stap.
Even de zoekfunctie gebruiken dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-01-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
Had hem ook net uit een reply op de frontpage gevonden. Prima alternatief. Overigens heb ik nu voor eerst mijn tag-reader van MS gebruikt, omde url van mijn computerscherm naar mijn HD2 te krijgen (http://www.freewarepocketpc.net/opnmarket/ en dan "more options" aanklikken. Werkt eigenlijk best grappig.

[ Voor 8% gewijzigd door jswinkels op 19-01-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• panikiniki
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-05-2021
jra2k schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:25:
[...]

kan inderdaad niet via de Sense interface maar wel op de "oude" manier via:

Start -> Outlook -> Agenda -> Contacten

Selecteer je contact en voer de geboortedatum in...
Ja bedankt ;) , op deze manier is het ook te bewerken direct in Winmo contacten. Gebruiksvriendelijkheid in deze verouderde schermen is slecht met touchscreen apparaten maar dat is old news. Blijft uiteraard nog wel een bug(je) in Sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05-2024

DrSnuggles

Terrapin Station

Weten mensen al iets meer over de leverbaarheid van de telefoon? Ik zit nu bij Hi, waar hij volgens de winkelier op het moment niet leverbaar is. Echter wil ik de telefoon toch wel graag snel hebben, dus als het aan mij ligt stap ik net zo goed nu over op een andere aanbieder die de telefoon wel op voorraad heeft.

Learn something new every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphfx
  • Laatst online: 20-03 19:01
Barfman schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:24:
[...]

HTC Warranty

14. Due to the complexity of liquid crystal displays on handheld devices, dead or bright pixels may sometimes occur. If the following occurs within 14 days from the date of purchase, then you can ask to replace the LCD at our authorized service centre.

(a) 3 or more dead/bright pixels (*) anywhere on the liquid crystal display.
(b) If there are only 2 dead/bright pixels, then they must be within 5mm of each other.
(c) However if the conditions listed below occur, then this warranty is null and void.

(*) ”Dead pixel” – a pixel on the liquid crystal display (LCD) that shows no light at even
when it is supposed to.
(*) “Bright pixel” – a pixel on the LCD that shows only 1 color (usually white) and no other
colors at all.
Het beleid van HTC Nederland blijkt hier weer van te verschillen :S
Ik heb ze aan de telefoon gehad en volgens de telefonische medewerker moeten er minimaal 4 defecte pixels in het scherm zitten, OF 2 defecte pixels op maximaal 5mm van elkaar.

Al met al heb ik dus wel recht op vervanging (zij het van het scherm, of het toestel). Nadeel is dat ik het toestel 2 weken kwijt ben :S

Ik heb wel aangegeven dat ik het liefste zie dat ze het toestel vervangen, aangezien het pas een maand oud is, maar dit is even afwachten (als het binnen 14 dagen na aankoop is, krijg je sowieso direct een nieuwe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Bal0n schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 14:31:
Weten mensen al iets meer over de leverbaarheid van de telefoon? Ik zit nu bij Hi, waar hij volgens de winkelier op het moment niet leverbaar is. Echter wil ik de telefoon toch wel graag snel hebben, dus als het aan mij ligt stap ik net zo goed nu over op een andere aanbieder die de telefoon wel op voorraad heeft.
Bestel je toch gewoon bij bijvoorbeeld een Belcompany, Phonehouse o.i.d verleng je daar je Hi abbonement en loop je met het toestel de winkel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Novadecasa schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 14:48:
[...]

Bestel je toch gewoon bij bijvoorbeeld een Belcompany, Phonehouse o.i.d verleng je daar je Hi abbonement en loop je met het toestel de winkel uit.
Kost je alleen wel ruim 100 tot 150,- meer ;)
Heb dit nl. ook geprobeerd.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05-2024

DrSnuggles

Terrapin Station

Net even gebeld met de Hi klantenservice. Dat vrouwtje wat mij hielp heeft me de telefoon gratis kunnen aanbieden icm een Hi Online 35 abo en volgens haar binnen 2 tot 5 dagen leverbaar. Ik had hem graag vandaag al gehad, maar het scheelt me nu wel een hoop geld!

Nice :)

Learn something new every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-06 12:45
Hier is een speciaal topic voor! Laten we dit topic een beetje schoon houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
In Outlook (2007) kun je een email markeren met een vlaggetje, als je nog actie moet ondernemen op een bepaalde email.
Als ik op mijn HD2 in de inbox op menu -> opvolgen klik, kan ik geen markering instellen. De knoppen zijn namelijk grijs. Zowel bij mijn imap als exchange account is dat niet mogelijk.

Hoe kan ik toch een markering aanmaken voor een email op mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
bartbh schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:31:
In Outlook (2007) kun je een email markeren met een vlaggetje, als je nog actie moet ondernemen op een bepaalde email.
Als ik op mijn HD2 in de inbox op menu -> opvolgen klik, kan ik geen markering instellen. De knoppen zijn namelijk grijs. Zowel bij mijn imap als exchange account is dat niet mogelijk.

Hoe kan ik toch een markering aanmaken voor een email op mijn telefoon?
Grappig, was mij eigenlijk nog niet opgevallen, maar ik heb hetzelfde. Overigens kan ik wel bij mijn hotmail account vlaggetjes aanzetten (naast het mailtje), de menu optie werkt hier ook niet. Na het plaatsen van een markering kun je hier verder niet op filteren of sorteren, dit maakt het gebruik sowieso minder handig. Ik heb WinMo 6.5.5 draaien, kan me niet herinneren dat ik de vlaggetjes in 6.5.0 heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
jswinkels schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:48:
[...]

Grappig, was mij eigenlijk nog niet opgevallen, maar ik heb hetzelfde. Overigens kan ik wel bij mijn hotmail account vlaggetjes aanzetten (naast het mailtje), de menu optie werkt hier ook niet. Na het plaatsen van een markering kun je hier verder niet op filteren of sorteren, dit maakt het gebruik sowieso minder handig. Ik heb WinMo 6.5.5 draaien, kan me niet herinneren dat ik de vlaggetjes in 6.5.0 heb gezien.
Ik kan het ook niet bij mijn hotmail, er staan geen vlaggetjes oid naast.

Op zich heb ik het gebruik ook niet nodig voor op de mobiel, maar wel als ik later achter de computer Outlook opstart. Anders vergeet ik meestal actie te ondernemen als ik de mailtjes niet markeer :P

edit:
Even de handleiding bekeken:
Vereiste Markeren is alleen mogelijk als e-mailberichten worden gesynchroniseerd met Microsoft Exchange Server 2007 of hoger. Markeringen worden uitgeschakeld als e-mailberichten worden gesynchroniseerd met eerdere versies van Microsoft Exchange Server
De server draait exchange 2003, dus blijkbaar is dat niet mogelijk. Lekker onhandig :(

[ Voor 20% gewijzigd door bartbh op 19-01-2010 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Novadecasa schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:30:
[...]

Heb je de 20 shortcuts cab geinstalleerd?
Daarnaast heb ik een aantal pagina's terug uitgelegd hoe je deze kunt verwijderen, stap voor stap.
Even de zoekfunctie gebruiken dus!
Nee 4x4... Geldt dit dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Deel 6 is nu geplaatst.

Alle volgende berichten a.u.b. daar plaatsen!

HTC HD2 - Deel 6

[ Voor 36% gewijzigd door HellStorm666 op 19-01-2010 19:13 ]

Scientia Potentia Est

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.