live.vodafone.com werkend
Klik op screenshot voor groter.
Ik had zoals meerdere hier problemen met de live site van vodafone, na heel lang zoeken en testen heb ik eindelijk de oplossing gevonden hoe je met een unbranded HD2 het live.vodafone portal kan bezoeken, en alles kan downloaden en TV kijken. Let op, je moet natuurlijk wel een vodafone blox hebben, anders is het kansloos :-)
1) Ga naar de opera browser en start normaal op.
2) Typ in de adresbalk "opera:config" (zonder aanhalingstekens).
3) Je komt nu bij de instellingen van opera, zoek naar "User Prefs" en druk daar op.
4) Scroll naar beneden totdat je bij de Custom User-Agent Box komt.
5) Typ dan de volgende User-Agent in: Vodafone/1.0/HTC_Touch_Diamond2 Opera/9.50 (Windows NT 5.1; U; nl)
6) Ga daarna helemaal naar onder, en sla de instellingen op.
7) Herstart opera volledig, en nu kan je naar het Vodafone Live Portal
Wanneer je weer terug wilt naar de originele User-Agent, hieronder staat de string.
Originele User-Agent: HTC_HD2_T8585 Opefra/9.7 (Windows NT 5.1; U; nl)
PS, maak een text bestand zodat je copie/past kan doen
Ik heb hier al over gebeld met vodafone, en in februari word de HD2 pas ondersteund. Ik vertelde dat het belachelijk is omdat ik wel betaal voor deze dienst, het zit namelijk bij je vodafone blox inbegrepen.
Wat ik nu even wil weten, is de originele string van de HD2 branded versie. Dus als iemand met een branded versie even de string wil opzoeken in opera, en hem dan hier kan plaatsen, dan is het compleet
[
Voor 11% gewijzigd door
Barfman op 18-01-2010 11:33
]