HTC HD2 - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 83.232 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 09:25
Gisteren de nieuwe SMS hotfix en vandaag blijft er toch weer een sms hangen in mn Postvak uit!!
:( :(
Ik ga gelijk weer de logs opsturen.

/edit: foon zat wel aangesloten op de PC met USB, maar dat mag niets uitmaken volgens mij

[ Voor 24% gewijzigd door CRXed op 15-01-2010 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-03 21:13
Ik heb sinds donderdag ook de HD2, na eerst de Tytn2 gebruikt te hebben, maar ben nog niet overtuigt. Hetgeen wat me nog het meest irriteert is dat ik geen 14 uur zonder opladen kan. Ik heb het topic doorgenomen en ter harte genomen dat je hem eerst een aantal malen minimaal 12 uren op moet laden, maar is 14 uur dan de max op batterij? De TyTN2 doet het 5 dagen zonder oplader!

Is er iemand die me een XDArom al kan aanbevelen?

[ Voor 6% gewijzigd door its_Muppet op 15-01-2010 21:46 ]

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 20:52

SaN

Dat is dus sinds gisteren? Er is hier al erg vaak gezegd dat je accu met de tijd beter wordt, dit duurt wel een week.

Edit: 5 dagen ga je natuurlijk nooit halen. Een volle dag met veel gebruik is mogelijk, 2 a 3 met minimaal gebruik. rom 1.6 zou ook al een stuk batterijvriendelijker zijn.

[ Voor 42% gewijzigd door SaN op 15-01-2010 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 09:32
Kun je ook gewoon een extra accu kopen en deze erin doen als de accu leeg is? Dan heb je een verdubbeling van de tijd als je even niet kunt opladen.

... of krijg je dan problemen met het toestel en applicaties?

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175330

Anoniem: 340413 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 20:59:
Hallo allemaal,

Ik ben ook de trotse eigenaar van een thc hd2 maar ik vind mijn scherm wat te gevoellig.
Nu weet ik dat ik daar met BSBtweaks 1.6 iets aan kan doe.
Ik heb bsbtweaks gedownload en netcf 3.5 er op gezet maar naar dat ik het rar bestand heb uitgepakt weet ik het niet meer, ik ken het type bestand niet wat moet ik er mee doen :? ?

Als iemand het weet laat het mij horen.

Alvast bedankt

Zilver :) ,
Een .cab bestand moet je niet uipakken maar naar je tel. kopieren en daar uitvoeren.
suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-06 20:23
CRXed schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 21:38:
Gisteren de nieuwe SMS hotfix en vandaag blijft er toch weer een sms hangen in mn Postvak uit!!

/edit: foon zat wel aangesloten op de PC met USB, maar dat mag niets uitmaken volgens mij
Yep hier ook last van gehad!... speed fix dus geen SMS hang fix..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCroezing
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:29
CRXed schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 21:38:

Laat ik nou ook vandaag net weer op de sms bug trappen. De tweede x (nog maar). Maar beide keren zat de usb erin. De 2e keer echter wel alleen aan de lader 8)7
Ik d8 eerder ook in 1 van de eerdere delen te hebben gelezen, dat ten tijde van de bug er altijd wel 1 of andere connectie aanwezig was.
Misschien dat als de HD2 een andere dan alleen de gsm connectie heeft (op welke manier dannook), dat dan de boel in de war kan raken?... |:(
(bdw. nog zonder de nieuwste fix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:45
HellStorm666 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 20:00:
Ik heb weer een mooie vraag ;)
In Outlook kan je bij de contactpersonen een tussenvoegsel invoeren, de van, van de, van der enz.
Op mijn N82 komt dit niet door tijdens een sync. Kees de Vries heet dus Kees Vries in m'n N82.
Nu wil ik weten of de HD2 er wel Kees de Vries van maakt als ie ze synct met outlook.
Ja, alles komt normaal over naar je HD2 via outlook.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
honey schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 22:24:
Kun je ook gewoon een extra accu kopen en deze erin doen als de accu leeg is? Dan heb je een verdubbeling van de tijd als je even niet kunt opladen.

... of krijg je dan problemen met het toestel en applicaties?
Ja je kan een extra accu 1250 mAh kopen die compatible is met de HD2, even zoeken op pricewatch of e-bay. Kost rond de 25 euro. Ze zijn er ook al van 1500 mAh, en volgende week komt er 1 van 1800 mAh.

[ Voor 8% gewijzigd door Barfman op 15-01-2010 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Barfman schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 23:40:
[...]

Ja je kan een extra accu 1250 mAh kopen die compatible is met de HD2, even zoeken op pricewatch of e-bay. Kost rond de 25 euro. Ze zijn er ook al van 1500 mAh, en volgende week komt er 1 van 1800 mAh.
Hebben die ook werkelijk een langere uptime dan de standaard HTC batterij? Welke batterijen zijn dat en zijn er al test resultaten bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340440

Pinobigbird schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 23:15:
Voor de romflashingjunkies die een custom NLD rom willen: goed nieuws. Duttythroy heeft vanmiddag de eerste serie Dutty roms in verschillende talen gereleased. Gezien de staat van dienst van Duttythroy misschien wel het proberen waard.
Heb hem nu erop, nog geen gekke dingen tegen gekomen, draait als een tierelier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
@ Barfman, waar kun je die accus's kopen?

Een andere vraag, kun je de HD2 agenda functies laten synchroniseren met 'Windows Agenda' ?

Ik gebruik de 'Windows Agenda' van Vista in de nieuwe Windows 7 en wil hem graag blijven gebruiken.

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-03 08:07
Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een hd2, ik vind het echt een fantastisch toestel en zeker in vergelijking met mijn vorige gsm (een nokia 5800).

Maar ik heb wel nog enkele vragen.
Bij de nokia was het mogelijk om toegangspunten toe te voegen waar je dan kon instellen of hij een dataverbinding automatisch moest maken of dat hij dit iedere keer moest komen vragen. Ik woon namelijk in België en een constante dataverbinding is hier behoorlijk duur. :(
Maar ik heb nog nergens gevonden waar je kunt instellen dat hij niet automatisch een dataverbinding mag maken als dit nodig is. Bevoorbeeld als ik google maps opstart dan maakt hij automatisch verbinding met het netwerk zonder dat ik dat gevraagd heb. En dan blijft vervolgens die verbinding ook nog eens constant open ookal heb je google maps al lang afgesloten.
Dit vind ik wel een behoorlijk dure grap en het is ook vervelend dat je dan iedere keer naar data moet gaan in de instellingen om dan vervolgens zo de dataverbinding af te sluiten.
Bestaat hier toevallig een oplossing voor? Of moet ik een of ander programmatje installeren ofzo?

En dan mijn 2de vraag:
Als je zo enkele toepassingen geopend hebt en dan vervolgens heb je ze ook allemaal afgesloten. En dan kijk je eens in het taakbeheer, dan zie ik ze allemaal nog staan en verbruiken ze ook ram geheugen. Ok bij deze telefoon is dit niet echt een probleem omdat hij toch razendsnel is :P . Maar ik vroeg mij gewoon af of dit dan geen slecht effect heeft op de batterij, dan bedoel ik dus dat hij rapper leeg zou zijn.
Nu sluit ik dus alles nog eens extra af via het taakbeheer en dit vind ik dus ook behoorlijk omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 20:54

Pinobigbird

doesn't share food!

glennvho schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:53:
[...]
Dit vind ik wel een behoorlijk dure grap en het is ook vervelend dat je dan iedere keer naar data moet gaan in de instellingen om dan vervolgens zo de dataverbinding af te sluiten.
Bestaat hier toevallig een oplossing voor? Of moet ik een of ander programmatje installeren ofzo?
De 'standaard' applicatie hiervoor is MoDaCo NoData. Hiermee kan je heel makkelijk de dataverbindingen uit- en inschakelen. Zet een snelkoppeling op de 'voorpagina' en je kan binnen 2 klikken wisselen.
[...] Maar ik vroeg mij gewoon af of dit dan geen slecht effect heeft op de batterij, dan bedoel ik dus dat hij rapper leeg zou zijn.
Nu sluit ik dus alles nog eens extra af via het taakbeheer en dit vind ik dus ook behoorlijk omslachtig.
De meeste tweakers gebruiken dan ook een taskmanager. Zelf gebruik ik WkTask (zoek de WM 6.5 versie van Appelsap), een andere veelgebruikte is Duttys Taskmanager. Allebei te vinden in xda-developers > Leo, HTC HD2 > HD2 Themes and Applications

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Pinobigbird schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:18:
[...]
De 'standaard' applicatie hiervoor is MoDaCo NoData. Hiermee kan je heel makkelijk de dataverbindingen uit- en inschakelen. Zet een snelkoppeling op de 'voorpagina' en je kan binnen 2 klikken wisselen.

[...]

De meeste tweakers gebruiken dan ook een taskmanager. Zelf gebruik ik WkTask (zoek de WM 6.5 versie van Appelsap), een andere veelgebruikte is Duttys Taskmanager. Allebei te vinden in xda-developers > Leo, HTC HD2 > HD2 Themes and Applications
Ok, heel erg bedankt. :)

En is er echt geen mogelijkheid om in te stellen dat hij altijd moet komen vragen voordat hij een dataverbinding maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Chutney schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 23:55:
[...]

Hebben die ook werkelijk een langere uptime dan de standaard HTC batterij? Welke batterijen zijn dat en zijn er al test resultaten bekend?
Die 1800 mAh is geen officielle batterij van HTC, maar er zijn al mensen met ervaring die erg tevreden waren. Je kan op XDA even zoeken naar HTC HD2 Extended Battery. In maart komt er een officielle 2200mAh batterij uit voor de HD2. Je krijgt wel een iets dikkere achterkant, maar het is ook wel weer handig. Uptime is natuurlijk 3 tot 4 dagen, ligt er aan wat je ermee doet.

http://www.areamobile.de/...ehoer-fuer-sein-topmodell

[ Voor 9% gewijzigd door Barfman op 16-01-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-06 14:16
Wildfire schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 19:20:
En de originele HTC HD2 screenfolie... wat een rampzooi. Ondanks een goed schoongemaakt scherm en uiterst voorzichtig aanbrengen werkt dat %#$%-spul dus voor geen meter, de plaklaag trekt wegens statische elektriciteit zelf al stof aan die onder de folie gaat zitten en er blijven, hoe voorzichtig en beheerst ik de folie ook aanbreng, luchtbubbels onder de folie zitten die niet weg te strijken zijn.
Ik zeg Brando ftw, nooit zulke problemen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Pinobigbird schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:18:
[...]

[...]

Ik gebruik Touch X longpress sendkey taskmanager showcase
Je kan met je linker hardwareknop de taskmanager oproepen, en door programma's bladeren en afsluiten. Het makkelijke is dat je dus in elk venster, ook als je een game aan het spelen bent, naar de taskmanager kan gaan.

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=199622&stc=1&d=1246073996

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254891

ik heb sinds vandaag de hd2, maar ik heb af en toe dat ik geen internetverbinding heb en ik het dataverkeer aan en uit moet zetten zodat deze het weer doet (of een reboot)

iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty-PK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05-2024
Anoniem: 254891 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:23:
ik heb sinds vandaag de hd2, maar ik heb af en toe dat ik geen internetverbinding heb en ik het dataverkeer aan en uit moet zetten zodat deze het weer doet (of een reboot)

Even zoek in dit topic. Is meerdere keren besproken en verholpen.

Ik heb nu een bijzonder probleempje. Ik las dat mensen met s2u2 2x moesten unlocken als het toestel uit de standby werd gehaald. Ik heb nu het probleem précies andersom!
Ik heb namelijk nog nooit s2u2 gebruikt maar mijn slider/lock functie is verdwenen??? Als ik het toestel uit standby haal dan kom ik direct in Sense home screen. Een soft reset helpt niet.
Ik ben ook nog geen functie tegengekomen in sense die de slider uit zet?
Voorlopig heb ik het toestel geblokkeerd met een wachtwoord en dan is de slider wél weer terug. Maar als ik het ww weer uitzet verdwijnt de slider. Ik heb verder geen gekke dingen geinstalleerd toen het probleem ontstond. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Shifty-PK schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 14:04:
Ik heb namelijk nog nooit s2u2 gebruikt maar mijn slider/lock functie is verdwenen??? Als ik het toestel uit standby haal dan kom ik direct in Sense home screen. Een soft reset helpt niet.
Ik ben ook nog geen functie tegengekomen in sense die de slider uit zet?
ook dat is al heeeeeeel vaak langsgekomen in dit topic: even 1x handmatig vergrendelen (start - vergrendelen) en dan werkt het weer. Dit gebeurt vaak na het installeren van een hotfix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty-PK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05-2024
Thanks. Inmiddels was ik er ook zelf achtergekomen.

Het vreemde is dat ik er de laatste tijd niets op had gezet, dus het probleem deed zich spontaan voor. Vandaar dat ik niet direct dacht aan het handmatig vergrendelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

inf3rno89 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:08:
[...]

Ik zeg Brando ftw, nooit zulke problemen O+
Brando is duur. Op ebay zie heel veel goedkopere screenprotectors. Alleen duurt het 2 tot 3 weken voordat je ze in huis heb
Ik heb in nederland een van screen guarder besteld. Ziet er in mijn ogen net zo goed uit en je krijgt nog eens een doekje erbij om je telefoonscherm vet en stofvrij te maken.
http://www.devilpower.nl/...folie-voor-htc-touch-hd-2

Misschien nog eentje bestellen als reserve ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 18:14
Anoniem: 256386 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 15:41:
[...]

Brando is duur. Op ebay zie heel veel goedkopere screenprotectors. Alleen duurt het 2 tot 3 weken voordat je ze in huis heb
Ik heb in nederland een van screen guarder besteld. Ziet er in mijn ogen net zo goed uit en je krijgt nog eens een doekje erbij om je telefoonscherm vet en stofvrij te maken.

screenprotector.nl 9 euro voor een brando valt toch wel mee.
ik heb hem ook aangeschaft. er zijn duurdere die echt heel slecht zijn.
mobilize bv

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Dus het lijkt erop dat de 'sms fix' alleen de snelheid verbeterd van het laden van de smsjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

Dutchzilla schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 15:55:
[...]

screenprotector.nl 9 euro voor een brando valt toch wel mee.
ik heb hem ook aangeschaft. er zijn duurdere die echt heel slecht zijn.
mobilize bv
Ik geef hier alleen aan dat je bij deze website 2.95 betaalt voor een screenprotector die ook goed is. (ik heb ze allebei). Voor 3 stuks screen guard (met doekje) krijg je 1 brando. Ieder zijn keus uiteraard.

edit: de SG is wat stroever dan de Brando. Dit komt in mijn ogen wel de gevoeligheid van het scherm ten goede. Ik ben postief verrast.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 256386 op 16-01-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritflyer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-04 15:32
sinds gisteren ben ook ik een trotse bezitter van een HD2.
Wat een verschil qua snelheid met de Diamond 2 :P

Ik heb gemerkt dat als ik hem uitzet, zeg maar in standby, dat na een tijdje automatisch de toetsblokkering wordt geactiveerd. Opzich vind ik dat een prettige functie, dat had de TD2 niet bij mijn weten.
Echter het is me nu al een paar keer gebeurd dat als ik hem via de slider unlock, dat het scherm blijft vasthangen. Is met geen mogelijkheid iets aan te doen dan. Kan alleen een reset geven via de rode knop onde het klepje. Wat btw ook erg lastig is als je in de auto zit en er geen stylus meer bij het toestel zit :P.

Is dit een bekend probleem? Kon niet direct iets vinden hier met zoeken.
Ik heb romversie: 1.48.404.2 (71294) NLD
volgens mij de laatste die op de HTC site staat.

Maar verder, wat een beest zeg, echt heerlijk die snelheid :D :D

Grtz, Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Mwoa, inderdaad, je betaald er 9-15 euro voor ongeveer. Maar wat is dat nou op een toestel van ruim 500 euro?
Heb nu voor meerdere toestellen de Brando screenprotectors gehad maar ze zijn wel echt heel goed, geen geklooi. Dus, als je het duur vindt, dan krijg je wel waar voor je geld.

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Laatst online: 02-06 14:16
Anoniem: 256386 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 15:41:
[...]

Heb em voor 9 euro bijgekocht (bij m'n HD2). Als je hem niet kwijt raakt, kun je hem voor een heeel lange tijd gebruiken ! (washable e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:56
Bah, net weer 2 smsjes die vast blijven zitten in postvak uit. Helaas heeft de sms fix dus nog niet alles opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Groentenman schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 16:32:
Bah, net weer 2 smsjes die vast blijven zitten in postvak uit. Helaas heeft de sms fix dus nog niet alles opgelost.
niet om het een of ander, maar waar vind ik me postvak uit :)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Brando Ultra Clear screenprotector

Hierbij mijn ervaring met de screenprotector van Brando op mijn HD2. Pasvorm is mijn inziens prima, boven aan bij de speaker heb je een 100% fit en onderaan bij de hardkeys is het afgerond zoals je ziet op de foto's hier onder.

De kwaliteit heb ik erg te spreken over, eigenlijk altijd Brando Ultra Clear's gehad en nooit anders gewild. Aanbrengen is een eitje en stofjes onder de screenprotector vandaan halen is het zelfde met een stukje scotch-tape! Het scherm wordt iets minder gevoelig (het is dus wel merkbaar) maar ik vond het geen probleem. Typen op het toetsenbord ging me juist nog beter af! Daarbij geeft het een gerust gevoel dat het scherm optimaal beschermd is tegen krassen.

Prijs zou je als hoog kunnen ervaren voor een stukje plastic, maar achteraf zal het je die 8 euro waard zijn!

Hierbij wat foto's, niet de beste, maar het geeft je wel een goede indruk:

Afbeeldingslocatie: http://jagesar.tweakdsl.nl/got/brand1s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://jagesar.tweakdsl.nl/got/brand2s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://jagesar.tweakdsl.nl/got/brand3s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Laatst online: 23-09-2019
quote:
thepr schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:18:
Ik SlideIt ook geprobeerd. Ziet er goed uit, maar.... bij gebruik internet liep t vast. Waar de tekst getypt moet worden wordt het scherm voor 30% geblokt en hangt het keyboard vast. Heb jij hier geen last van?? Ik heb SlideIt weer geïnstalleerd en alles werkt weer.

Hmm, daar heb ik geen last van. Ik zet bij het internetten het toetsenbord wel op 'ABC' modus, omdat het sliden bij links en wachtwoorden intypen toch alleen maar tegenwerkt. Al geprobeerd om na de installatie je toestel een reboot te geven?

thepr schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 21:09:
[...]

ja, reboot gewoon gedaan. Het programma werkt best prettig. Een deel van het scherm bevroor ook bij gebruik Notitie en blijft het doen in Opera Explorer. In het laatste schakel ik SlideIt uit en dan gaat het. Blijf het nog even proberen. Maar is toch hinderlij dat het niet gewoon werkt. Ik kijk het nog even aan, het is ten slotte een demo waar ik mee werk. :(
l
edit: ook vastloper v scherm in word.. ik heb m weer gede-installeerd. jammer, was handig
Reactie van ontwikkelaar SlideIt op mijn bericht:
I downloaded SlideIt demo to try on my HT HD2. SlideIt did look nice
but... in use whit opera explorer it blocks the screen for 40% Si I
uninstall it again. Is this a bug in SlideIt?

Answer:
We are aware of this problemon HTC HD2 and it will be fixed in the next version.

Best regards,
Dasur Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Laatst online: 23-09-2019
Tha schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 17:17:
[...]

niet om het een of ander, maar waar vind ik me postvak uit :)
Onder Meer Tradiotionele modus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
freekweb schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:15:
[...]

Lees dit topic eerst eens goed door eer je dit soort veel voorgekomen vragen gaat stellen....
Ik heb de naam van het toegangpunt gewijzigd naar internet maar nog steeds blijft het probleem.
Ook verbind hij niet meer automatisch met een bekend wifinetwerk dat in de buurt is.

Op de een of andere manier werken mijn dataverbindingen dus niet meer naar behoren.

Behoorlijk irritant omdat nu dus ook m'n email niet meer automatisch geladen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:56
Nog even voor wat die screenprotectors betreft.

Volgens mij zijn ze echt niet nodig. Ik heb de mijne nu een maand zonder screenprotector gebruikt, en ook ik heb erop lopen krassen met mijn sleutels. het scherm laat gewoon geen krassen zien.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:44

vr6-only

Blub Blub

Ik vind het gewoon een fijn gevoel, dat er bescherming op zit. Ik gebruik ook de Brando Ultra Clear. Bij een actie op eBay heb ik twee stuks kunnen kopen voor 5 euro incl verzendkosten.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254891 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:23:

na 1 uur lezen ben ik er achter gekomen dat ik in de verbindingsinstellingen internet moest zetten ipv portalmmm ofzo.

Aangezien je toch moeite doet om te replyen op mn bericht, had je meteen de oplossing kunnen geven :)

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 254891 op 16-01-2010 23:18 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Anoniem: 254891 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 23:18:
[...]

na 1 uur lezen ben ik er achter gekomen dat ik in de verbindingsinstellingen internet moest zetten ipv portalmmm ofzo.

Aangezien je toch moeite doet om te replyen op mn bericht, had je meteen de oplossing kunnen geven :)
Dus, volgens jou moet er dan altijd maar herhaald worden zodat het topic ontiegelijk vervuild wordt met dubbele antwoorden. Wees een beetje creatief met zoeken, dan had je het binnen 5 minuten gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:38

Wildfire

Joy to the world!

Brrr, werd net een beetje bang. De nieuwe hotfix voor SMS deed er wel lang over om te installeren, maar na ruim een minuut wachten kwam de melding om het toestel te herstarten. *phew*

-- Edit: kan verder nog niets over het SMS'en zeggen. Heb de HD2 nog maar sinds woensdag en heb ook nog maar drie SMSjes verstuurd :P

[ Voor 27% gewijzigd door Wildfire op 17-01-2010 00:54 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:52
Net weer 10 smsjes blijven hangen... sms fix is dus alleen voor snelheid...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• original4u
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 16:41
Nou ik wil even melden dat ik totaal geen problemen met mijn HD2!! En ik gebruik hem al 5 weken.
Als er mensen zijn die de HD2 willen aanschaffen en dit topic lezen is dat een hele geruststelling :D

[ Voor 7% gewijzigd door original4u op 17-01-2010 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-06 16:04
original4u schreef op zondag 17 januari 2010 @ 00:37:
Nou ik wil even melden dat ik totaal geen problemen met mijn HD2!! En ik gebruik hem al 5 weken.
Als er mensen zijn die de HD2 willen aanschaffen en dit topic lezen is dat een hele geruststelling :D
Dat is niks! Ik ben een van de eerste gebruikers. Heb de HD2 al sinds 6 november en nergens last van; werkt probleemloos! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Ik gebruik ‘Windows Agenda’ die ik uit Vista heb gehaald op mijn Windows 7 64-bit systeem. Bij elke opstart opent Windows Agenda automatisch, wat heel handig is en niet wil missen. Windows Agenda gebruikt .ics bestanden als back-up of bij het delen van agenda’s. Als e-mail gebruik ik Thunderbird.

Ik weet van het bestaan van online agenda’s, zoals Google en Windows Live. Voor zover ik weet, starten deze niet automatisch op als ik de computer aan doe en de functionaliteit is ook wat minder (aangepaste herinneringen per agenda afspraak!).

Mijn vraag: is het mogelijk om .ics bestanden te delen of is er een andere mannier om de agenda functie van de HD2 te synchroniseren met Windows Agenda?

De HD2 heb ik nog niet besteld, deze feature is voor mij belangrijker dan bellen.

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basst85
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Klopt het dat de GPS in slaap modus gaat als het scherm gelocked wordt?

Ik heb een tracking tool op mijn HD2, echter stopt deze met het registreren van mijn locatie als m'n scherm automatisch gelocked wordt na een x aantal seconden.

Hoe kan ik dit verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338758

Heeft iemand een idee hoe je van de HTC HD2 in een keer van een bellergroep de ringtone kan aanpassen.
Nu moet ik dat nog één voor één doen.
Verder geen problemen met de HD2, geweldig toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:50
Barfman schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 23:40:
[...]

Hmmm, heb je meer info over die 1800mah batterij?

Kan er nergens iets over vinden. Heb ondertussen wel een 1500mah batterij + lader besteld via ebay. Kost geen drol dus zie wel of het wat is, maar zo ja dan is een 1800mah versie natuurlijk nog interessanter hehe. Zolang het ook maar geen extended size is, dat vind ik er namelijk wel erg lelijk uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 18:14
m0ridin schreef op zondag 17 januari 2010 @ 11:30:
[...]

Kan er nergens iets over vinden. Heb ondertussen wel een 1500mah batterij + lader besteld via ebay. Kost geen drol dus zie wel of het wat is, maar zo ja dan is een 1800mah versie natuurlijk nog interessanter hehe. Zolang het ook maar geen extended size is, dat vind ik er namelijk wel erg lelijk uit zien.
Helaas, wel extended size, maar niet echt lelijk.

Afbeeldingslocatie: http://www.areamobile.de/img/00/00/13/53/12.jpg

Hier staat er iets over geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
4tune schreef op zondag 17 januari 2010 @ 12:37:
[...]

Helaas, wel extended size, maar niet echt lelijk.

[afbeelding]

Hier staat er iets over geschreven.
Dit is de 2200 mAh versie die ik eerder aangaf in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Monda schreef op zondag 17 januari 2010 @ 00:31:
Net weer 10 smsjes blijven hangen... sms fix is dus alleen voor snelheid...
Bij mij blijven smsjes ook nog steeds hangen, maar van HTC kreeg ik bericht dat deze laatste fix DE oplossing was voor het blijven hangen van smsjes.....niet dus!
Ik heb ze dat ook meteen gemeld, maar geen reactie. Ze weten dus nog steeds niet waar ze t moeten zoeken......wat mij betreft ligt het aan Sense want in Traditionele modus worden smsjes wel altijd verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 20:54

Pinobigbird

doesn't share food!

CRXed schreef op zondag 17 januari 2010 @ 12:58:
[...]

Bij mij blijven smsjes ook nog steeds hangen, maar van HTC kreeg ik bericht dat deze laatste fix DE oplossing was voor het blijven hangen van smsjes.....niet dus!
Ik heb ze dat ook meteen gemeld, maar geen reactie. Ze weten dus nog steeds niet waar ze t moeten zoeken......wat mij betreft ligt het aan Sense want in Traditionele modus worden smsjes wel altijd verstuurd.
Wel erg balen dat het met de laatste fix nog niet opgelost is. Heb zelf nog maar weinig sms'jes gestuurd en die zijn tot nu toe allemaal goed verzonden. Het zal nog wel een hele tijd duren voordat HTC met een volgende hotfix komt.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Pinobigbird schreef op zondag 17 januari 2010 @ 13:07:
[...]

Wel erg balen dat het met de laatste fix nog niet opgelost is. Heb zelf nog maar weinig sms'jes gestuurd en die zijn tot nu toe allemaal goed verzonden. Het zal nog wel een hele tijd duren voordat HTC met een volgende hotfix komt.
Ik kan ook bevestigen dat de 2e smsfix nog steeds het probleem niet opgelost heeft. Vanmorgen bleef ik alweer zitten met een smsje in de outbox!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Ik heb vandaag tomtom navigator 7 geïnstalleerd en ik ben van plan om deze te blijven gebruiken voor navigatie. Dus de trial versie van copilot heb ik niet nodig en ik heb het ook nooit gebruikt.
Nu is mijn vraag: hoe verwijder ik copilot? Want het staat niet in de lijst van geïnstalleerde programma's. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veejee
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-06 20:14
Ik sms veel en had na de eerste smsfix een gigantische hoeveelheid smsjes die bleven hangen (zelfs om de 10min) dit is gelukkig enorm verbeterd! tot op heden nog maar 1 probleemgeval gehad. (ik ben er helaas al aan gewend dus vind dit al niet meer erg) echter is er weer een nieuwe bug opgetreden: wanneer ik een sms wil beantwoorden in conversatiemodus en ik selecteer het typvlak om wat te schrijven schiet hij na 2 woorden automatisch naar het bovenstaande bericht. Ik kan dan wel verder typen maar hij laat niet zien wta je typt. Druk ik vervolgens weer op het tekstvlak zie ik mijn getypte tekst weer! Vrij storend (is namelijk toch weer een extra handeling die ik moet verrichten om een sms te versturen). Jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veejee
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-06 20:14
glennvho schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:23:
Ik heb vandaag tomtom navigator 7 geïnstalleerd en ik ben van plan om deze te blijven gebruiken voor navigatie. Dus de trial versie van copilot heb ik niet nodig en ik heb het ook nooit gebruikt.
Nu is mijn vraag: hoe verwijder ik copilot? Want het staat niet in de lijst van geïnstalleerde programma's. :?
als je copilot nog nooit hebt opgestart is hij ook nog niet geïnstalleerd :) Hoe je icoontjes verwijdert kun je op xda vinden en/of de zoekfunctie te gebruiken. Tip kijk in de windows root @ snelkoppeling copilot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
veejee schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:30:
[...]

als je copilot nog nooit hebt opgestart is hij ook nog niet geïnstalleerd :) Hoe je icoontjes verwijdert kun je op xda vinden en/of de zoekfunctie te gebruiken. Tip kijk in de windows root @ snelkoppeling copilot.
Ok bedankt, maar ik heb hem wel eens eenmaal opgestart om te zien hoe het eruit zag. Maar heb er geen mappan voor gedownload ofzo. Dus waarschijnlijk heeft hij wel bepaalde bestanden eropgezet? En is het dan goed als ik die gewoon verwijder vanuit de verkenner of moet ik op een speciale manier copilot erafgooien?

En dat van die icoontjes wegkrijgen in je startmenu wist ik wel al. Maar toch, thx. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkeman
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-05 22:43
veejee schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:29:
Ik sms veel en had na de eerste smsfix een gigantische hoeveelheid smsjes die bleven hangen (zelfs om de 10min) dit is gelukkig enorm verbeterd! tot op heden nog maar 1 probleemgeval gehad. (ik ben er helaas al aan gewend dus vind dit al niet meer erg) echter is er weer een nieuwe bug opgetreden: wanneer ik een sms wil beantwoorden in conversatiemodus en ik selecteer het typvlak om wat te schrijven schiet hij na 2 woorden automatisch naar het bovenstaande bericht. Ik kan dan wel verder typen maar hij laat niet zien wta je typt. Druk ik vervolgens weer op het tekstvlak zie ik mijn getypte tekst weer! Vrij storend (is namelijk toch weer een extra handeling die ik moet verrichten om een sms te versturen). Jammer..
Die nieuwe bug heb ik ook inderdaad sinds die SMS-update! Erg irritant, maar zal binnenkort wel gefixt worden hoop ik. Verder heb ik (gelukkig) helemaal geen last van bugs, geweldig telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
[b][message=33294862,noline] echter is er weer een nieuwe bug opgetreden: wanneer ik een sms wil beantwoorden in conversatiemodus en ik selecteer het typvlak om wat te schrijven schiet hij na 2 woorden automatisch naar het bovenstaande bericht. Ik kan dan wel verder typen maar hij laat niet zien wta je typt. Druk ik vervolgens weer op het tekstvlak zie ik mijn getypte tekst weer! Vrij storend (is namelijk toch weer een extra handeling die ik moet verrichten om een sms te versturen). Jammer..
Klopt, is ook al gemeld in dit forum. Heb ik zelf ook en het komt doordat het bericht geselecteerd wordt waarop je aan het antwoorden bent. Meestal is dat de laatste, maar kan elk willekeurig bericht zijn, dus ook de bovenste zodat het beeld helemaal omhoog schiet.
Maar meldt het dan ook bij HTC, des te eerder doen ze er wat aan!
http://www.htc.com/europe/CS_Mail.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Frenkeman schreef op zondag 17 januari 2010 @ 16:12:
[...] maar zal binnenkort wel gefixt worden hoop ik.
Niks gaat vanzelf, dus meldt het!
http://www.htc.com/europe/CS_Mail.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bartbh schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 18:34:
[...]
Ik heb de naam van het toegangpunt gewijzigd naar internet maar nog steeds blijft het probleem.
Ook verbind hij niet meer automatisch met een bekend wifinetwerk dat in de buurt is.

Op de een of andere manier werken mijn dataverbindingen dus niet meer naar behoren.

Behoorlijk irritant omdat nu dus ook m'n email niet meer automatisch geladen wordt.
ik had t ook maar na het fixen van het toegangspunt had ik het (vooralsnog) niet meer...

sorry weet verder ook geen oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107203

nwolsink schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:57:
Ik heb de HD2 (1.48) vanmiddag uitgepakt maar loop wel tegen een x-aantal zaken aan.
Ik heb nog een Hero en daarvoor had ik een Iphone, de Hero is anders dan de Iphone maar op een goede manier en alles wat hij moest doen deed de Hero in 1x .

De HD2 (daarmee bedoel ik winmo 6.5) heeft wel wat nukken:
-Gmail account is ingesteld maar doet het niet
-Tevens heb ik een andere POP3 account ingesteld en ook deze doet het niet (alleen hotmail doet het)
-Inloggen bij Youtube werkt niet, de gegevens kloppen maar inloggen lukt niet, ik krijg ook geen melding te zien.
-MSN password onthoud hij niet, vinkje staat wel aan.
-kan ik ook unlocken met toetsen ipv met het scherm?

De hardware is werkelijk super te noemen maar met Windows Mobile ben ik nog niet zo happy
Maak je accounts aan via Email in Start en niet via de Opties in Sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107203

Als je kijkt naar de volgorde van je persoonlijke Tabbladen Beginscherm onderaan je Vandaag scherm (het engelse Today heet vreemd genoeg Beginscherm in Start maar wel weer correct Vandaag in Start > Instellingen > Menu > Meer... lekker consequent maar niet heus)

Affijn, als je dus met je vinger over die tabbladen veegt (van links naar rechts) zul je merken dat je precies de andere kant op moet vegen als je dit rechtstreeks op het scherm doet. Ik vind dit alles behalve logisch met als gevolg dat ik altijd de verkeerde kant op veeg..

Kun je dit 'veeggedrag' niet gewoon ergens omdraaien in het register?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Anoniem: 254891 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 19:37:
[...]

ik had t ook maar na het fixen van het toegangspunt had ik het (vooralsnog) niet meer...

sorry weet verder ook geen oplossing...
Ik heb maar (weer) een hard-reset gedaan en nu lijkt het correct te werken. Om me de volgende keer werk te besparen heb ik iig een backup gemaakt van alles, zodat ik de volgende keer makkelijker alles weer terug heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Anoniem: 107203 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 20:15:
Affijn, als je dus met je vinger over die tabbladen veegt (van links naar rechts) zul je merken dat je precies de andere kant op moet vegen als je dit rechtstreeks op het scherm doet. Ik vind dit alles behalve logisch met als gevolg dat ik altijd de verkeerde kant op veeg..
Sja, het 'veeggedrag' is erg wisselend, mijn vrouw kan er ook niet aan wennen. De balk onderin Sense / TouchFlo is een soort slider - maar als je die verplaatst, beweegt de knoppenbalk eronder de andere kant op. Ik heb er niet zo'n moeite mee, zij wel. Op het scherm is het inderdaad precies andersom, dat is alsof je bladzijden in een boek omslaat.

Wat ik zelf wel vervelend vind is dat bij verticaal scrollen niet altijd duidelijk is of je de lijst zelf kan bewegen (naar beneden scrollen is dan onder vastpakken en naar boven bewegen), of dat je het tabje moet pakken (naar beneden scrollen is dan tabje boven pakken en naar beneden bewegen).

Ik denk dat het 'euvel' zit in het feit dat MS er geen goede standaard voor heeft gemaakt in WM, en iedere ontwikkelaar dus z'n eigen idee toepast. En HTC hinkt dus ook nog op twee gedachten. Lekker handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 31-05 00:17

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Alweer een paar vraagjes, jaja, ik blijf bezig :)
1. Als je een wekker instel en je zet de telefoon daarna uit. Gaat deze dan net als m'n Nokia N82 vanzelf aan om daarna de wekker te laten gaan, of gaat de wekker nooit af?

2. Kan je meer dan 1 afspraak laten zien op de homescreen? op de N82 kan je er 2 tegelijk zien, ik zou er graag 3 zien.

3. De afspraken op je homescreen, hoe ver van te voren worden die weergegeven? wordt bijvoorbeeld een afspraak die over 1 week is weergegeven als dit de eerst volgende is?

4. Ik zit op de HAN in Arnhem, daar heb je SecureW2 nodig om op het draadloos netwerk te kunnen. Draait dit programma goed op de HD2, waar kan ik de WinMo versie vandaan halen, hoe zit het met certificaten?

verders: hier heb ik de handleiding gevonden, wel leuk om eens door te nemen: http://member.america.htc...1229_Leo_HTC_Dutch_UM.pdf

[ Voor 13% gewijzigd door HellStorm666 op 18-01-2010 00:22 ]

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
was ff te lui om hier te zoeken, na googlen over hoe ik de simcode aanpas kwam ik dit tegen en t werkt grappig genoeg ook nog :)
Change SIM Card PIN
** 04 * old PIN * new PIN * new PIN #
(net nieuwe sim gehaald bij vodafone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-01-2024
HellStorm666 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 23:46:
Alweer een paar vraagjes, jaja, ik blijf bezig :)
1. Als je een wekker instel en je zet de telefoon daarna uit. Gaat deze dan net als m'n Nokia N82 vanzelf aan om daarna de wekker te laten gaan, of gaat de wekker nooit af?

2. Kan je meer dan 1 afspraak laten zien op de homescreen? op de N82 kan je er 2 tegelijk zien, ik zou er graag 3 zien.

3. De afspraken op je homescreen, hoe ver van te voren worden die weergegeven? wordt bijvoorbeeld een afspraak die over 1 week is weergegeven als dit de eerst volgende is?

4. Ik zit op de HAN in Arnhem, daar heb je SecureW2 nodig om op het draadloos netwerk te kunnen. Draait dit programma goed op de HD2, waar kan ik de WinMo versie vandaan halen, hoe zit het met certificaten?

verders: hier heb ik de handleiding gevonden, wel leuk om eens door te nemen: http://member.america.htc...1229_Leo_HTC_Dutch_UM.pdf
http://www.securew2.com/node/71
Security

* Support for EAP-TTLS and EAP-GTC
* Enforce 802.1X identity-based network security policies
* Configures and enforces access policies to protect corporate resources and assets
* Username privacy with EAP "anonymous" access, RFC 4282

Deployment

* User store installation of X.509 Certificates
* Support for:
o Pocket PC 2002/2003
o Smartphone 2002/2003
o Windows Mobile 2003
o Windows Mobile 2003 SE
o Windows Mobile 5
o Windows Mobile 6
o Windows Mobile 6.1
o Windows Mobile 6.5

Encryption Support

* WPA & WPA2
* Dynamic WEP (802.1X)
* AES - Advanced Encryption Standard
* TKIP - Temporal Key Integrity Protocol

Business Benefits

* Faster deployments
* Microsoft certified solution
* Proven solution with millions of clients deployed worldwide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338956

Hier ook nog steeds de sms problemen na de nieuwste "sms"-fix.

Heb zojuist HTC ook maar weer gemailt, het is toch wel erg vervelend. Het komt ong 1 a 2 x in 2 dagen tijd voor. En tevens vermeld dat hij bij het terugtypen van een sms verspringt, ook very annoying.

Benieuwd wat ze te melden hebben en of er snel een flinke verbetering komt. Verder prima toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
live.vodafone.com werkend

Klik op screenshot voor groter.
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/6xspi9.jpg

Ik had zoals meerdere hier problemen met de live site van vodafone, na heel lang zoeken en testen heb ik eindelijk de oplossing gevonden hoe je met een unbranded HD2 het live.vodafone portal kan bezoeken, en alles kan downloaden en TV kijken. Let op, je moet natuurlijk wel een vodafone blox hebben, anders is het kansloos :-)

1) Ga naar de opera browser en start normaal op.
2) Typ in de adresbalk "opera:config" (zonder aanhalingstekens).
3) Je komt nu bij de instellingen van opera, zoek naar "User Prefs" en druk daar op.
4) Scroll naar beneden totdat je bij de Custom User-Agent Box komt.
5) Typ dan de volgende User-Agent in: Vodafone/1.0/HTC_Touch_Diamond2 Opera/9.50 (Windows NT 5.1; U; nl)
6) Ga daarna helemaal naar onder, en sla de instellingen op.
7) Herstart opera volledig, en nu kan je naar het Vodafone Live Portal

Wanneer je weer terug wilt naar de originele User-Agent, hieronder staat de string.
Originele User-Agent: HTC_HD2_T8585 Opefra/9.7 (Windows NT 5.1; U; nl)

PS, maak een text bestand zodat je copie/past kan doen

Ik heb hier al over gebeld met vodafone, en in februari word de HD2 pas ondersteund. Ik vertelde dat het belachelijk is omdat ik wel betaal voor deze dienst, het zit namelijk bij je vodafone blox inbegrepen.

Wat ik nu even wil weten, is de originele string van de HD2 branded versie. Dus als iemand met een branded versie even de string wil opzoeken in opera, en hem dan hier kan plaatsen, dan is het compleet :9

[ Voor 11% gewijzigd door Barfman op 18-01-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-06 15:56

Dav0s

Hr?

Gister weer een uurtje met het toestel gekloot. Heb nu TomTom in landscape mode werkend, de radio-rom geflashed (nog niet veel verbetering gemerkt) en zowel Swype als SlideIT geinstalleerd.

Swype werkt duidelijk het fijnst, minst foutgevoelig, makkelijk om leestekens te typen etc. Helaas heeft deze zoals bekend geen nederlands woordenboek (nog). Dus terwijl we daar op wachten toch even SlideIT geinstalleerd. Het programma is een stukje 'ruwer' dan Swype, waardoor je (zeker in het begin) nog wel eens onnodige fouten maakt of aan het zoeken bent naar de juiste functie. Ook lijkt hij af en toe de 'slide' niet goed te registreren waardoor je trace-lijn over het hele scherm schiet. Toch is hij, in afwachting van Swype, goed genoeg te gebruiken..

EDIT: @ Barfman: Ik heb een Vodafone Branded toestel. Custom User-Agent: Vodafone/1.0/HTC_HD2/1.44.172.7 (70494) Opera/9.7 (Windows NT 5.1; U; nl)

[ Voor 8% gewijzigd door Dav0s op 18-01-2010 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:52
Ik had eigenlijk voorheen bijna nooit problemen met smsjes die bleven hangen (echt een enkele keer). Nu sinds de hotfix plotseling regelmatig...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340746

Ten eerste wil ik ff iedereen bedanken voor al hun bevindingen en het posten op dit forum waardoor de HD2 nog beter wordt. _/-\o_

Ten tweede was ik benieuwd of Word Mobile ook in landscape kon?, typt net wat lekkerder alleen heb ik nog niet kunnen vinden of het uberhaupt kan..
ik wilde graag een soort dagboek bij houden als ik volgende week naar zweden ga...

owja het is soms lastig om het hele forum bij te houden aangezien er mssn wel meer dan 3 pagina's per dag aan (dubbel) posts bij komen...en kun je wel eens iets over het hoofd zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyOnrust
  • Laatst online: 23-11-2022

JordyOnrust

Leef om te leven.

Sinds de sms fix geen problemen meer gehad. Voor mij werkt het gelukkig wel :D.

Als je sterft voordat je sterft, sterf je niet wanneer je sterft. Rom 6:5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:22
Barfman schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:30:

Ik had zoals meerdere hier problemen met de live site van vodafone, na heel lang zoeken en testen heb ik eindelijk de oplossing gevonden hoe je met een unbranded HD2 het live.vodafone portal kan bezoeken, en alles kan downloaden en TV kijken. Let op, je moet natuurlijk wel een vodafone blox hebben, anders is het kansloos :-)

3) Je komt nu bij de instellingen van opera, zoek naar "User Prefs" en druk daar op.
5) Typ dan de volgende User-Agent in: Vodafone/1.0/HTC_Touch_Diamond2 Opera/9.50 (Windows NT 5.1; U; nl)

Wanneer je weer terug wilt naar de originele User-Agent, hieronder staat de string.

Ik heb hier al over gebeld met vodafone, en in februari word de HD2 pas ondersteund. Ik vertelde dat het belachelijk is omdat ik wel betaal voor deze dienst, het zit namelijk bij je vodafone blox inbegrepen.

Wat ik nu even wil weten, is de originele string van de HD2 branded versie. Dus als iemand met een branded versie even de string wil opzoeken in opera, en hem dan hier kan plaatsen, dan is het compleet :9
Ik heb je stappen precies gevolgd, maar krijgt het niet werkend. Als ik naar live.vodafone.com ga wordt ik doorgestuurd naar m.vodafone.nl. Daar kom ik in een soort endless loop als ik op de vodafone live linkjes klik. Heb je je vodafone proxy aan of uit? Beide werkt trouwens niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
[b][message=33298758,noline]

EDIT: @ Barfman: Ik heb een Vodafone Branded toestel. Custom User-Agent: Vodafone/1.0/HTC_HD2/1.44.172.7 (70494) Opera/9.7 (Windows NT 5.1; U; nl)
Bedankt, ik heb hem even getest, maar gek genoeg werkt deze niet. Ik krijg geen content te zien, dus geen plaatsjes en downloads en tv. Bij de touch diamond2 string krijg ik gewoon alles te zien zoals bij mijn oud N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Valleyman schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:26:
[...]

Ik heb je stappen precies gevolgd, maar krijgt het niet werkend. Als ik naar live.vodafone.com ga wordt ik doorgestuurd naar m.vodafone.nl. Daar kom ik in een soort endless loop als ik op de vodafone live linkjes klik. Heb je je vodafone proxy aan of uit? Beide werkt trouwens niet bij mij.
Proxy moet wel aan staan voor vodafone, zet ook even je wifi uit voor de zekerheid.
Zie hier wat je moet zien : Barfman in "HTC HD2 - Deel 5"

[ Voor 8% gewijzigd door Barfman op 18-01-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnix91
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-06 21:38
m0ridin schreef op zondag 17 januari 2010 @ 11:30:
[...]

Hiero staat een 1800 mAh batterij voor 21 euro uit Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211820

honey schreef op zondag 17 januari 2010 @ 10:09:
Ik gebruik ‘Windows Agenda’ die ik uit Vista heb gehaald op mijn Windows 7 64-bit systeem. Bij elke opstart opent Windows Agenda automatisch, wat heel handig is en niet wil missen. Windows Agenda gebruikt .ics bestanden als back-up of bij het delen van agenda’s. Als e-mail gebruik ik Thunderbird.

Ik weet van het bestaan van online agenda’s, zoals Google en Windows Live. Voor zover ik weet, starten deze niet automatisch op als ik de computer aan doe en de functionaliteit is ook wat minder (aangepaste herinneringen per agenda afspraak!).
- ben 1 jaar terug overgestapt van outlook (2003) naar google calendar en vind dat in dagelijks gebruik minstens net zo makkelijk en effectief als de agenda in Outlook. op elke pc met internet kan ik er bij en sync met HD2 (hiervoor p3300) gaat foutloos
- herinneringen kun je per afspraak invullen en kunnen per sms of popup of email komen, dus volgens mij zijn dat meer mogelijkheden dan in outlook (maar ik ken outlook 2007 niet).
- je kunt FF of IE automatisch laten opstarten, met calendar als standaard pagina,
- Bij mij met een grote mailbox (rond 1GB) laad gmail en calendar in FF sneller dan de lokale versie van outlook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:22
Barfman schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:29:
[...]

Proxy moet wel aan staan voor vodafone, zet ook even je wifi uit voor de zekerheid.
Zie hier wat je moet zien : Barfman in "HTC HD2 - Deel 5"
Ik heb de proxy instellingen opnieuw opgehaald, wifi staat uit, alle private data in Opera verwijderd, maar helaas werkt het nog steeds niet. Ik zou het verder niet meer weten. In IE krijg ik wel de juiste site te zien, maar dan zonder plaatjes.

Edit: Nu Opera Mobile 10 beta 2 geïnstalleerd en daar werkt het wel. 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Valleyman op 18-01-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Deeltje 6 komt er weer aan en...
Ik heb geen zin meer om die op te starten.
Heb tig DM's gekregen met een wirwar aan informatie wat in de TS verwerkt moet worden.
"Check dit even zelf, verwoord dat even in eigen woorden, dat forum op XDA moet jezelf maar even uitpluizen" Windows Mobile is nog steeds het gaarste OS ooit met al z'n tig tweaks die nodig zijn! :')

Dus zodoende de vraag of er iemand is die uit eigen hand een deeltje 6 wil starten.
Ik heb geen behoefte aan een mede-auteur, omdat ik niemand zo goed ken dat ik zeg 'ja is goed'

Dus iemand met HTML-skills die een eigen TS deeltje 6 wil opbouwen is welkom..
Heb je interesse, stuur mij dan een DM, dan zal ik het overleggen met wat modjes en iedereen blij =)

Modbreak:De Moderators van Telecommunicatie ondersteunen het bovenstaande

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 18-01-2010 13:36 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330507

Bij mij werkt Vodafone Live perfect, echt bedankt. Alleen het eredivisie Live is nu de programma's van ned 2 uit, beetje raar. De rest werkt perfect op de HD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Bedankt voor je antwoord.

Overigens, ik heb Outlook nog nooit gebruikt. Windows Agenda is een apart programma is Vista.

Het kan voor mij een deal breaker zijn, ik ben er nog niet overuit. Het zou mijn eerste smartphone worden, maar als ik er teveel moeite voor moet doen om het te laten werken, dan maar over een paar jaar. Een goede agenda is voor mij essentieel, geen online shit, maar gewoon op de computer en op mijn telefoon welke met elkaar gesynchroneerd kunnen worden.

Mijn originele vraag hier
Anoniem: 211820 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:56:
[...]

- ben 1 jaar terug overgestapt van outlook (2003) naar google calendar en vind dat in dagelijks gebruik minstens net zo makkelijk en effectief als de agenda in Outlook. op elke pc met internet kan ik er bij en sync met HD2 (hiervoor p3300) gaat foutloos
- herinneringen kun je per afspraak invullen en kunnen per sms of popup of email komen, dus volgens mij zijn dat meer mogelijkheden dan in outlook (maar ik ken outlook 2007 niet).
- je kunt FF of IE automatisch laten opstarten, met calendar als standaard pagina,
- Bij mij met een grote mailbox (rond 1GB) laad gmail en calendar in FF sneller dan de lokale versie van outlook

[ Voor 20% gewijzigd door honey op 18-01-2010 14:05 ]

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

@CLB
Hoeveel werk is het om zo'n TS te maken en bij te houden?
Is het mogelijk om je huidige TS te kopieren naar deel 6 en daar dan een FAQ aan toe te voegen?

Als dit alles niet extreem veel werk is (max 30 min per dag) dan wil ik hem wel overnemen.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

@Dutch2007,
Die had ik al gevonden, maar daar staat niet in of hij ook goed draaid op de HD2 ;)

verder blijf ik nog steeds met de volgende vragen:

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Laatst online: 03-06 15:56

Dav0s

Hr?

HellStorm666 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:03:
@CLB
Hoeveel werk is het om zo'n TS te maken en bij te houden?
Is het mogelijk om je huidige TS te kopieren naar deel 6 en daar dan een FAQ aan toe te voegen?

Als dit alles niet extreem veel werk is (max 30 min per dag) dan wil ik hem wel overnemen.
Even een DM sturen, daar vroeg hij om ;)

On-topic:
Heb net 'Crayon Deluxe' geinstalleerd op mijn HD2. Werkt prachtig! Denk niet dat het linkje hier mag staan, dus even googlen op 'Crayon Deluxe Fuze HD2' moet genoeg zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnix91
HellStorm666 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:09:
@Dutch2007,
Die had ik al gevonden, maar daar staat niet in of hij ook goed draaid op de HD2 ;)

Dan gaat de wekker niet af.

In principe niet, weet niet of hier inmiddels tweaks voor zijn.

Geeft afspraak dag van te voren weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

@Dav0s
Die PB is ook onderweg ;)

Dat Crayon ziet er wel grappig uit :)

@Mnix91
Thnx voor de antwoorden.
zijn helaas 3 antwoorden welke ik anders had gehoopt.
Dat wordt zoeken naar tweaks ;)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnix91
HellStorm666 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:33:@Mnix91
Thnx voor de antwoorden.
zijn helaas 3 antwoorden welke ik anders had gehoopt.
Dat wordt zoeken naar tweaks ;)
Flink speuren op XDA, zal vast wel al wat voor zijn. Zo ja, laat het dan ook hier even weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203054

verder blijf ik nog steeds met de volgende vraag:
Wat je wel kunt doen is je telefoon op vliegmodus zetten en G-alarm gebruiken. Zodra je wekker is afgegaan gaat automatisch je telefoon weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
Mnix91 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:26:
HellStorm666 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:09:
@Dutch2007,

In principe niet, weet niet of hier inmiddels tweaks voor zijn.

Geeft afspraak dag van te voren weer.
die afspraken zooi is allemaal afhankelijk van de 'skin' die je gebruikt...
in principe staat de HTC skin aan (touchflo-->sense), die kan je uitzetten voor de Windows Mobile 6.5 skin, of zelfs een andere installeren, die allemaal anders reageren op agenda items (en sommige in te stellen zijn)

afhankelijk van je 'handigheid' in google, en de 'tijd ervoor over' kan je een heel eind komen...

g-alarm gebruik ik hier ook sinds een week, moet zeggen dat ik makkelijker me bed uit kom als ik een dolhofje heb moeten oplossen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Elwin23 op 18-01-2010 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnix91
Elwin23 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:07:
[...]

die afspraken zooi is allemaal afhankelijk van de 'skin' die je gebruikt...
in principe staat de HTC skin aan (touchflo-->sense), die kan je uitzetten voor de Windows Mobile 6.5 skin, of zelfs een andere installeren, die allemaal anders reageren op agenda items (en sommige in te stellen zijn)

afhankelijk van je 'handigheid' in google, en de 'tijd ervoor over' kan je een heel eind komen...
Klopt, maar ik ging er van uit dat hij gewoon de Sense-interface wil gebruiken. Met zelf knutselen kun je ver komen, al duurt het misschien even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 04-06 10:04

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

S2U2 (= alternatief lock scherm voor je telefoon) kan agenda-afspraken weergeven op je lock screen en je kunt precies instellen hoeveel en tot hoe lang in de toekomst. Handig! (Ze staan daarna nog niet allemaal op je home screen maar goed, je unlock slider screen is toch het eerste wat je onder ogen krijgt nadat je je scherm aanzet, voor mij voldoet het prima.)

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• panikiniki
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-05-2021
Bugje gevonden en gemeld bij HTC op de HD2 in Contacten/gebeurtenissen/verjaardag kan je geen jaar ouder kiezen dan 1941.
Kan dus de verjaardagen van oma en opa er niet bij zetten heel lullig van onze HTC vrienden :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340808

Heb je nou wel of niet een screen protector nodig?
Ik kwam deze 'test' tegen...
http://www.youtube.com/watch?v=o_zsiCUCzlE
En hier nog 1:
http://www.youtube.com/watch?v=LYZF0e3HVaI

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 340808 op 18-01-2010 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

hmm, dat filmpje bewijst wel dat een screenprotector overbodig is bij de HD2.
Das mooi om te weten :D

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-10-2024

efd

Die laatste Hotfix is weer verdwenen van de HTC-website. Toch niet helemaal lekker?

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
efd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:49:
Die laatste Hotfix is weer verdwenen van de HTC-website. Toch niet helemaal lekker?
Ze zullen wel erg tevreden zijn met het aantal goede berichten over deze 'fix' , ongelovelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkoorevaar
  • Laatst online: 19-06-2024
Ze zijn wakker geworden bij Yahoo...

AEX werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292789

Barfman schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:30:

Klik op screenshot voor groter.
[afbeelding]

Ik kom nu op live.vodafone.com , maar zie daar dat tv kijken staan (op de voorpagina in oranje) en als ik daar op klik zegt ie: helaas worden video en audio op deze mobiele telfoon niet ondersteund :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Laatst online: 08:38
jkoorevaar schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:14:
Ze zijn wakker geworden bij Yahoo...

AEX werkt weer.
de AMX deed het vorige week ook plots weer :D
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.