HTC HD2 - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 83.329 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Novadecasa schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:39:
[...]

Je kan toch ook zoeken naar andere oplossingen als alleen een register instelling?
Natuurlijk heb ik daarnaar gezocht!
Heb je ook het topic van S2U2 wel doorgenomen?
Als iemand op XDA een cab bestand plaatst voor het disabelen van het de originele slider en daarover zijn goede reacties kan je er toch vanuit gaan dat dit werkt, je kan het proberen. Werkt het niet verwijder je het bestand toch en zoek je naar een andere oplossing. Hoef je zelf niets in het register aan te passen.
Dus zoals jij dat noemt 'zonder dat er ergens vermeld wordt moet je het registry induiken' is niet helemaal realistisch.
Ja dat topic heb ik doorgenomen en die cab heb ik gevonden, geinstalleerd, geprobeerd en daarna geprobeerd te verwijderen en dat kan niet.

Uit de readme van S2U2:
Q. Why sometimes it needs to be unlock twice?
A. Disable the WM built-in device lock.

Q. How to disable the WM6.5 built-in lock?
A. http://forum.xda-develope...?p=4996782&postcount=2961
Die onderste link is naar een post uit het S2U2 onderwerp op XDA en aan die post hangt een CAB. Installeer je die, dan heb je idd geen wimo lock screen meer, onafhankelijk van of S2U2 is geïnstalleerd of niet.
In de daarna volgende posts wordt nergens uitgelegd hoe je je wimo lock screen in geval van nood weer terug krijgt, maar die CAB kun je niet uninstallen (of staat iig niet in je lijst van geïnstalleerde programma’s).

Op mijn telefoon (of in S2U2) vind ik nergens een setting waarmee ik het lock screen zonder register tweak aanpas.
Maar dit lijkt mij een vrij nutteloze discussie, heb je inmiddels S2U2 al werkende?
Heb installeren van de WVGA versie zal het vast verbeteren.
Nee ga ik vanavond weer proberen, heb hier geen kabel / activesync. Ik ga er nu inderdaad vanuit dat de WVGA versie een boel gaat oplossen dus daarvoor mijn dank!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
SnoeiKoei schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:52:
[...]

Natuurlijk heb ik daarnaar gezocht!

[...]

Ja dat topic heb ik doorgenomen en die cab heb ik gevonden, geinstalleerd, geprobeerd en daarna geprobeerd te verwijderen en dat kan niet.

Uit de readme van S2U2:

[...]

Die onderste link is naar een post uit het S2U2 onderwerp op XDA en aan die post hangt een CAB. Installeer je die, dan heb je idd geen wimo lock screen meer, onafhankelijk van of S2U2 is geïnstalleerd of niet.
In de daarna volgende posts wordt nergens uitgelegd hoe je je wimo lock screen in geval van nood weer terug krijgt, maar die CAB kun je niet uninstallen (of staat iig niet in je lijst van geïnstalleerde programma’s).

Op mijn telefoon (of in S2U2) vind ik nergens een setting waarmee ik het lock screen zonder register tweak aanpas.

[...]

Nee ga ik vanavond weer proberen, heb hier geen kabel / activesync. Ik ga er nu inderdaad vanuit dat de WVGA versie een boel gaat oplossen dus daarvoor mijn dank!
Blader dan even terug in dit topic, ik vroeg ook om deze instelling, het werd beantwoord met een instelling
van onderandere 'touchflo3d' off.

Succes, maar nu willen we het natuurlijk ook horen als het wel werkt ;)

p.s. je windows 'locker' is er nog wel, als je bijvoorbeeld naar start en vervolgens op vergrendelen drukt.
Bij de 'originele' vergrendeling is hij na het installeren van het cab bestand inderdaad uitgezet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Novadecasa schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 17:05:
[...]

Blader dan even terug in dit topic, ik vroeg ook om deze instelling, het werd beantwoord met een instelling
van onderandere 'touchflo3d' off.

Succes, maar nu willen we het natuurlijk ook horen als het wel werkt ;)

p.s. je windows 'locker' is er nog wel, als je bijvoorbeeld naar start en vervolgens op vergrendelen drukt.
Bij de 'originele' vergrendeling is hij na het installeren van het cab bestand inderdaad uitgezet. ;)
Ik laat het weten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:30
SnoeiKoei schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:31:
[...]

Ik BEN blij dat er mensen zijn die een boel tijd steken in dit soort programma's! Ik geef nota bene aan dat ik waarschijnlijk iets fout doe. Ik heb er een hele avond aan besteed; de FAQ geeft aan dat je de wimo slider moet disablen maar niet hoe (en als je nog nooit een register setting hebt veranderd spreekt dat niet voor zich) en als ik daar een oplossing voor vind blijkt dat niet zomaar omkeerbaar (namelijk wederom alleen met een register change waar ik totaal geen verstand van heb, moet maar hopen dat ik mijn dure telefoon niet brick). In plaats van dat je alleen gaat flamen dat ik dingen afzeik en "loop te klote" kun je ook gewoon even aangeven wat jij denkt dat ik fout doe, lijkt me duidelijk dat ik er namelijk wel degelijk naar verlang een tevreden gebruiker te worden van S2U2.

En ja, voor zo'n uitgebreid en fantastisch programma, met een gebruikersvriendelijke installatie, blijf ik het vreemd vinden dat je zonder dat het ergens wordt vermeld in een registry moet duiken om het functioneel te maken, hoe gratis het ook is. Bij andere computerprogramma's neem jij daar ook geen genoegen mee durf ik te wedden.
Als je er geen verstand van hebt, installeer het dan niet. Jij kiest er voor om het wel te installeren, dus neem je zelf al een risico. Dat je aangeeft “waarschijnlijk doe ik iets fout”, kwam pas nadat je het programma volledig had afgekraakt. Een programma afkraken moet je pas doen nadat je hulp hebt gekregen, en het nog niet werkt. Je had ook voordat je alles afkraakte eerst kunnen vragen of iemand dezelfde problemen had. Want op deze manier iets afkraken is wel heel erg makkelijk ;)

Oja, volgende keer even het xda topic lezen, dat doen de meeste mensen die daar iets vandaan halen.

In de FAQ:

[ Voor 6% gewijzigd door Barfman op 14-01-2010 17:46 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 16:33
[b]DaFreakR schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 09:58
Ik kan iig vermelden dat mijn batterij echt VEEL langer meegaat na de radio update!!!
Je raakt inderdaad niets kwijt wanneer je dit installeert.
same here, duidelijk verschil

vanochtend volle bak begonnen, mail accounts sync'en ieder half uur, twitter iedere 10 min, in de bus zo'n 20 minuten gesurft, paar telefoontjes gepleegd, terugweg mp3s beluisterd en weer wat gesurft..

zit nu op 45% tov tegen de 15% voorheen

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
jra2k schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:01:
[...]

vanochtend volle bak begonnen, mail accounts sync'en ieder half uur, twitter iedere 10 min, in de bus zo'n 20 minuten gesurft, paar telefoontjes gepleegd, terugweg mp3s beluisterd en weer wat gesurft..

Dat is een postieve bijkomstigheid, belangrijke informatie!
Straks maar even de Sim Contact update en de SMS update uitvoeren.
Zijn er trouwens meer mensen die problemen ondervinden met het installeren van de SMS update?
Op www.winmo.nl zijn er mensen die hier problemen mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:25:
[...]

Dat is een postieve bijkomstigheid, belangrijke informatie!
Straks maar even de Sim Contact update en de SMS update uitvoeren.
Zijn er trouwens meer mensen die problemen ondervinden met het installeren van de SMS update?
Op www.winmo.nl zijn er mensen die hier problemen mee hebben.
Bij mij bleef het installeren ook "hangen" , daarna telfoon opnieuw opgestart, daarna werkte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fhmsknt
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 19:20
Barfman schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 17:39:
[...]

Als je er geen verstand van hebt, installeer het dan niet. Jij kiest er voor om het wel te installeren, dus neem je zelf al een risico. Dat je aangeeft “waarschijnlijk doe ik iets fout”, kwam pas nadat je het programma volledig had afgekraakt. Een programma afkraken moet je pas doen nadat je hulp hebt gekregen, en het nog niet werkt. Je had ook voordat je alles afkraakte eerst kunnen vragen of iemand dezelfde problemen had. Want op deze manier iets afkraken is wel heel erg makkelijk ;)

Oja, volgende keer even het xda topic lezen, dat doen de meeste mensen die daar iets vandaan halen.

In de FAQ:
Met BsB Tweaks gaat het ook Auto Lock op Off en probleem is ook opgelost en kan je het ook weer gemakkelijk terugzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Texelcabrio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-07 19:29
Bij installeren van de sms fix kreeg ik de melding: onvoldoende geheugen. Installatie dus mislukt. Na het verwijderen van een aantal bestanden nogmaals geprobeerd. Het duurde een tijdje, daarna startte het toestel vanzelf opnieuw op en was de fix geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilmen
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 15:05
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:40:
[...]

Bij mij bleef het installeren ook "hangen" , daarna telfoon opnieuw opgestart, daarna werkte het wel.
Hier het zelfde probleem. Alleen nadat ik de telfoon opnieuw opgestart had kon ik de update niet terug vinden in de lijst bij "Programma's in opslaggeheugen".
De patch opnieuw installeren gaat ook niet. Iedere keer wanneer ik "Setup" klik krijg ik de volgende melding in een pop-up: "Incorrect DEvice - This hotfix is not compatible with your device".

Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno-Basje
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 22:15
Heeft er al iemand ervaring met tethering op een macbook pro? Met mijn touch cruise ging dat gemakkelijk. Maar als ik nu wil pairen met mijn HD2, dan geeft hij de melding "extern apparaat ondersteund geen persoonlijke netwerken" Wat niet zo is, omdat het met mijn touch cruise wel ging....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Barfman schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 17:39:
[...]

In de FAQ:
1. Mijn "of doe ik iets fout" stond in het eerste bericht waar jij over viel. Twee keer zelfs geloof ik.
2. Jij doet natuurlijk ook altijd alleen dingen waar je verstand van hebt, sinds je geboorte. Melk drinken en mij afzeiken? Kom op man, er gaan dingen fout bij een normale installer, ik geef aan wat er fout gaat en dat dat of aan mij ligt, of dat het programma niet deugt en jij basht me de grond in alsof ik je moeder heb beledigd.
3. Je leest mijn antwoorden niet eens, ik heb uitgebreid uit de doeken gedaan wat ik geprobeerd heb (inclusief die link, die ik gisteravond al heb geprobeerd, en ik heb uitgebreid beschreven dat dat leidt tot iets wat je alleen met een registry editor ongedaan kunt maken) en ik geloof dat ik XDA beter heb gelezen dan jij. Volgende keer even mijn hele berichten lezen en niet meteen zo van uit de hoogte dat ik niet goed lees, geen verstand heb etc, zo elitair hoeft dat niet en ik heb meer zoek-, lees- en probeerwerk verricht dan de gemiddelde poster hier.

Natuurlijk besef ik dat ik risico's loop als ik dingen installeer en dat ik niet helemaal zeker zal weten wat het gaat doen met mijn registry, da's met een PC niet anders, maar ook bij een PC verwacht ik dat het mogelijk is het installeren van software redelijkerwijs ongedaan te maken.

Edit: d:)b boel opnieuw geinstalleerd, moet inderdaad de verkeerde versie zijn geweest want nu lijkt t allemaal goed. *O* Alleen raar dat je de wimo lock zelf moet verwijderen met een reg hack :+ :D <-- grap speciaal voor Barfman. Gratis, speciaal voor jou bedacht, je kunt hem maar beter waarderen.

[ Voor 6% gewijzigd door SnoeiKoei op 14-01-2010 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien dat jullie dit ook hebben:
na het uitvoeren van de sms fix heb ik het probleem dat na het tikken op een ontvangen sms bericht in sense wordt het treaded sms scherm geopend tijdens het laden van ontvangen en verzonden berichten tik ik op het vak onderin om tekst in te kunnen voeren. hierna komt het toetsenbord te voorschijn en scrolt het beeld omhoog naar de laatst ontvangen sms van het contactpersoon en dit vak kleurt donker. als ik dan tekst invoer is dit niet te zien tot ik op de enter toets druk. voer ik dan nog meer tekst in, wordt dit niet weergegeven in het invoerveld.

misschien een nieuwe bug in het sms gebeuren?
wat zijn jullie bevindingen?

ROM 1.48 met alle htc updates.
soft reset helpt niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laten we hopen dat onderstaande niet waar is:

Microsoft to launch Windows Mobile 6.6 in February, say sources
Daniel Shen, Taipei; Steve Shen, DIGITIMES [Thursday 14 January 2010]
Microsoft reportedly plans to launch Windows Mobile 6.6 (codenamed Maldives) in February 2010 to strengthen its competitiveness against iPhone- and Android-based platforms, according to industry sources.
Sales of Windows Mobile 6.5 have been flat since the platform was launched in the fourth quarter of 2009, pushing Microsoft to bring forward Windows Mobile 6.6, which supports capacitive touchscreens, the sources noted. However, Microsoft may now delay the launch of Windows Mobile 7 to 2011, instead of the end of 2010 as originally planned, the sources indicated.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devilmen schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 19:18:
[...]

Hier het zelfde probleem. Alleen nadat ik de telefoon opnieuw opgestart had kon ik de updaten niet terug vinden in de lijst bij "Programma's in opslaggeheugen".
De patch opnieuw installeren gaat ook niet. Iedere keer wanneer ik "Setup" klik krijg ik de volgende melding in een pop-up: "Incorrect DEvice - This hotfix is not compatible with your device".

Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?
Dan heeft hij het de eerste keer toch geinstalleerd. ik had het zelfde en wilde het er voor de zekerheid nogeens overheen zetten, maar ik kreeg zo'n zelfde melding.

Je kunt zien of hij het geüpdatet heeft door naar je oude sms te gaan en als het goed is staat hier dan GSM op. dit is bij nieuwe berichten straks niet meer.

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 20:46:
misschien dat jullie dit ook hebben:
na het uitvoeren van de sms fix heb ik het probleem dat na het tikken op een ontvangen sms bericht in sense wordt het treaded sms scherm geopend tijdens het laden van ontvangen en verzonden berichten tik ik op het vak onderin om tekst in te kunnen voeren. hierna komt het toetsenbord te voorschijn en scrolt het beeld omhoog naar de laatst ontvangen sms van het contactpersoon en dit vak kleurt donker. als ik dan tekst invoer is dit niet te zien tot ik op de enter toets druk. voer ik dan nog meer tekst in, wordt dit niet weergegeven in het invoerveld.
Ik merk ongeveer hetzelfde: als ik in de sms tab van sense een bericht aantik, krijg ik inderdaad de sms-thread te zien. De berichten worden langzaam geladen, als ie klaar is springt ie naar het laatste ontvangen bericht, dat donker (geselecteerd?) is. Als ik wel meteen ga typen - dat lukt prima overigens - springt ie later, als ie klaar is met laden van alle berichten, alsnog naar het laatste ontvangen bericht. Ik kan wel verder typen, maar zoals jij zegt, niet zien wat ik typ totdat ik enter indruk, of zelf naar beneden scroll. Eerst toetsenbordje weg, dan naar typveld, dan toetsenbordje weer aan oid.

Ik denk een nieuwe bug inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:20

Sherlock

No Shit

Ik probeer deze te installeren, hoe lang duurde dat bij jullie? Hij doet er al meerdere minuten over bij mij en ik heb er een slecht gevoel over... Er staat netjes Installing hotfix. Please wait in mijn scherm, maar hoe lang?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Vanaf het moment dat ik de nieuwe SMS fix heb geinstalleerd werkt het openen van een email door op de preview te klikken niet meer bij mij. Hebben daar meer mensen last van?

Edit: Issue is inmiddels opgelost en (b)lijkt niets met de update te maken te hebben. Wel vreemd dat het nooit eerder heeft opgetreden.

[ Voor 28% gewijzigd door Montalbano op 14-01-2010 21:30 ]

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Sherlock schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:26:
[...]

Ik probeer deze te installeren, hoe lang duurde dat bij jullie? Hij doet er al meerdere minuten over bij mij en ik heb er een slecht gevoel over... Er staat netjes Installing hotfix. Please wait in mijn scherm, maar hoe lang?
Duurde inderdaad wel een aantal minuten. Lekker wachten zou ik zeggen, duurt langer dan ik had gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Laatst online: 12-09 14:29
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 20:59:
laten we hopen dat onderstaande niet waar is:

Microsoft to launch Windows Mobile 6.6 in February, say sources
Daniel Shen, Taipei; Steve Shen, DIGITIMES [Thursday 14 January 2010]
Microsoft reportedly plans to launch Windows Mobile 6.6 (codenamed Maldives) in February 2010 to strengthen its competitiveness against iPhone- and Android-based platforms, according to industry sources.
Sales of Windows Mobile 6.5 have been flat since the platform was launched in the fourth quarter of 2009, pushing Microsoft to bring forward Windows Mobile 6.6, which supports capacitive touchscreens, the sources noted. However, Microsoft may now delay the launch of Windows Mobile 7 to 2011, instead of the end of 2010 as originally planned, the sources indicated.
Was ik eerder blij dat ik gewoon WinMo 7 zou kunnen draaien op m'n HD2 :'(
Het was ook te mooi om waar te zijn. Al zouden de specificaties van de Leo goed genoeg zijn,
ze zouden alleen zichzelf ermee concurreren om WinMo7 op een 1 jaar oude telefoon (als 7 uitkomt eind 2010) mogelijk te maken. Je moet ook nooit te blij zijn als je een nieuwtje (gerucht) hoort, dan ben je niet verdrietig als het niet uitkomt zeg ik altijd :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:20

Sherlock

No Shit

SnoeiKoei schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:30:
[...]
Duurde inderdaad wel een aantal minuten. Lekker wachten zou ik zeggen, duurt langer dan ik had gedacht.
Ik heb het na een kwartier toch opgegeven. Daarna opnieuw opgestart en weer geprobeerd, drie minuten was hij klaar :)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
jra2k schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:01:

Heel duidelijk verschil ja!

Vanmorgen om 7 begonnen met 100%
---------------------------
10 min TomTom heenweg
6 smsjes verstuurd en ontvangen
Ongeveer 15 minuten gebeld.
Veel op Internet met Opera
Nu.nl en Tweakers App gebruikt
Paar filmpjes op Youtube gekeken
15 fotos gemaakt (waarvan 2 met flits)
Email ontvangen (elk uur) en gelezen, 1 verstuurd
paar keer Twitter
45 min TomTom op terugweg
--------------------------
En nu nog 20% over!!

Anders was ie allang leeg geweest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petor
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Sherlock schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:41:
[...]

Ik heb het na een kwartier toch opgegeven. Daarna opnieuw opgestart en weer geprobeerd, drie minuten was hij klaar :)
Na de update staat bij mij achter elke sms bij een contact 'GSM'. Hier en daar overlapt ie de volgende regel. Al met al niet een verfraaiing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Petor schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 22:00:
[...]

Na de update staat bij mij achter elke sms bij een contact 'GSM'. Hier en daar overlapt ie de volgende regel. Al met al niet een verfraaiing.
Da's alleen bij bestaande SMS, nieuwe die binnenkomen hebben dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
SnoeiKoei schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 22:03:
[...]

Da's alleen bij bestaande SMS, nieuwe die binnenkomen hebben dat niet.
geef die mensen die niet zoeken nou geen voer om ermee door te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:49

Pinobigbird

doesn't share food!

Dat overlappende van een sms over de tijd kwam soms ook al voor de update voor.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petor
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Elwin23 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 22:03:
[...]

geef die mensen die niet zoeken nou geen voer om ermee door te gaan :P
Naar mijn weten is dit een nieuwe bug. Zoek ik in deze topicpagina en de vorige op GSM - wat ik heb gedaan - dan vind ik niets. Afijn, storend maar niet anders blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje van mij, het lijkt simpel maar dat is het niet!

Toen ik mijn hotmail account toevoegde aan mijn htc2 werden al mijn contacten geïmporteerd. Dat was achteraf niet de bedoeling: nu staat mijn lijst vol met 300+ contacten en (oude troep) e-mailadressen, maar zonder telefoonnummers. Ik heb ondertussen de contacten van mijn oude phone in Outlook gedumpt. Hoe krijg ik nu mijn gehele contactlijst leeg, en importeer ik de Outlook contacten? Is het überhaupt mogelijk om de contacten in je telefoon via de pc te benaderen (ik heb XP dus Active Sync, kan ik bijna niets mee behalve autosync)? Dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..Appelsap schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:25:
[...]

Ik merk ongeveer hetzelfde: als ik in de sms tab van sense een bericht aantik, krijg ik inderdaad de sms-thread te zien. De berichten worden langzaam geladen, als ie klaar is springt ie naar het laatste ontvangen bericht, dat donker (geselecteerd?) is. Als ik wel meteen ga typen - dat lukt prima overigens - springt ie later, als ie klaar is met laden van alle berichten, alsnog naar het laatste ontvangen bericht. Ik kan wel verder typen, maar zoals jij zegt, niet zien wat ik typ totdat ik enter indruk, of zelf naar beneden scroll. Eerst toetsenbordje weg, dan naar typveld, dan toetsenbordje weer aan oid.

even melden bij htc? of is dit niet verstandig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Petor schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 22:12:
[...]
Naar mijn weten is dit een nieuwe bug. Zoek ik in deze topicpagina en de vorige op GSM - wat ik heb gedaan - dan vind ik niets. Afijn, storend maar niet anders blijkbaar.
Ik weet niet hoe jij zoekt, maar er verschijnt een hele pagina search results met sowieso al 3 posts die gaan over wat jij bedoelt.....
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 22:24:
Vraagje van mij, het lijkt simpel maar dat is het niet!

Toen ik mijn hotmail account toevoegde aan mijn htc2 werden al mijn contacten geïmporteerd. Dat was achteraf niet de bedoeling: nu staat mijn lijst vol met 300+ contacten en (oude troep) e-mailadressen, maar zonder telefoonnummers. Ik heb ondertussen de contacten van mijn oude phone in Outlook gedumpt. Hoe krijg ik nu mijn gehele contactlijst leeg, en importeer ik de Outlook contacten? Is het überhaupt mogelijk om de contacten in je telefoon via de pc te benaderen (ik heb XP dus Active Sync, kan ik bijna niets mee behalve autosync)? Dank alvast!
Gebruik Microsoft MyPhone, staat al op je foon.

Als je daarme gesynced hebt verwijder je al je contacten (tab Contacten - Meer - Menu - Contactpersonen verwijderen - allemaal aanvinken - Gereed)

Dan ga je naar MyPhone op je PC (http://sn1-p1.myphone.microsoft.com/mkweb/Start.po?mkt=nl-NL)
Wis daar alle contacten die je niet meer nodig hebt.

Synch nu je foon weer met MyPhone en je houdt alleen de goede contacten over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allegro16
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
Petor schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 22:12:
[...]
Het is inderdaad geen bug, maar een "feature" van de vorige HTC Messaging versie. Dit is verholpen in de update, maar de oude SMS data toont dit nog wel.
Vond het zelf ook nogal irritant, omdat ik 2 telefoons gebruik (een HTC Touch Diamond voor het hardlopen), en die de "- GSM" vermelding ook toonde..

Een oplossing kan zijn: Jeyo Mobile Companion --> Backup van je sms maken in XML, en die file openen in Notepad en dan: Replace " - GSM</subject>" -wel ff checken of klopt, had het al aangepast zelf- door "</subject>" en opslaan.
Dan oude sms op mobiel via Jeyo verwijderen, en vervolgens herstellen vanuit die backup files.. Tadaa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Voor de romflashingjunkies die een custom NLD rom willen: goed nieuws. Duttythroy heeft vanmiddag de eerste serie Dutty roms in verschillende talen gereleased. Gezien de staat van dienst van Duttythroy misschien wel het proberen waard.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Laurentius komt vanavond / morgen ook met een nieuwe multilanguage rom.. dus ook NLD op basis van de 1.61 offical rom.

Schijnt volgens de benchmarks de snelste te zijn op dit moment :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Laat maar al in het oude topic gevonden...

[ Voor 89% gewijzigd door Groentenman op 14-01-2010 23:34 . Reden: Niet goed gekeken ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Chutney schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 23:21:
Laurentius komt vanavond / morgen ook met een nieuwe multilanguage rom.. dus ook NLD op basis van de 1.61 offical rom.

Schijnt volgens de benchmarks de snelste te zijn op dit moment :|
Dit ziet er belovend uit in ieder geval:
It's getting better and faster with every (beta) release!
Stock rom are only on <55% speed compared with this V2.

It's so fast...
Laat die NLD maar komen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij bleef na de nieuwe update zojuist toch weer een sms hangen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:52
Possible schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 17:29:
Zijn er al mensen die de HTC HD 2 binnen hebben van T-mobile? Zo ja, is hij echt branded? Met al die lelijke roze kleurtjes? Anders zet ik er gelijk een custom rom op als ik hem binnen heb....... O-)
Zijn er nog dingen die niet zouden werken als je een branded phone update met een custom rom? Of werkt alles gewoon zoals het moet, of zelfs beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Krijg zojuist de melding voor klanten feedback e.d. vervolgens een scherm dat er een mogelijk geautomatiseerde update voor het toetsel beschikbaar is. Iemand die weet wat daarop volgt?
Heb het al geaccepteerd etc, maar zie geen enkele verandering o.i.d. , iets te maken met de evt. update naar WM 6.5.3 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
CRXed schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 01:21:
[...]

En ik heb dit gewoon f*cking alweer!
Week geleden nog een harde reset gedaan waardoor het weer werkte en sinds gisteren alweer deze bug.....

En heb heel internet afgezocht, er zijn meerdere mensen met dit probleem, maar een concrete oplossing is er nog steeds niet :(
JAAAAAA opgelost!
Originally Posted by jrvenge
use mem maid to transfer temp files to the storage card, including sounds, when you reboot, it reverts to main memory but your sounds work again
http://www.dinarsoft.com/memmaid/

Ik was zo blij toen mn foon weer geluid begon te maken haha!

Je veranderd de Cache locatie van je ringtones en dan is het opgelost!
Erg vreemd, maar waar... 8)7

/Edit: daarna cache weer terugzetten op Memory werkt ook!

[ Voor 3% gewijzigd door CRXed op 15-01-2010 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyke87
  • Laatst online: 09:26
Dus wat ik zojuist lees is dat het voordeel van een custom rom snelheidwinst is. Dit is mijn eerste ervaring met windows mobile en ben al meer dan tevreden (zelfs na overstap van Iphone). Maar nu vraag ik mij af: is het aan te raden om custom roms te installeren voor iemand die eigelijk alleen de HD2 gebruikt voor mail, kalender en navigatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

Eh.. Als je dat sneller wilt doen wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Laatst online: 12-09 14:29
joeyke87 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 00:42:
...Maar nu vraag ik mij af: is het aan te raden om custom roms te installeren voor iemand die eigelijk alleen de HD2 gebruikt voor mail, kalender en navigatie?
Je weet wat ze zeggen "Never change a winning team". Als je het goed vindt werken, en je wilt er niet mee prutsen, laat het dan gewoon zoals het is. Dit denk ik natuurlijk persoonlijk. Draai zelf ook geen custom roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monda schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 01:14:
Was benieuwd of iemand hier de ROM "Laurentius26 HD2 [LEO] V1 WWE Ultimate serie" op zn HD2 heeft draaien en naar de bevindingen... Is ie werkelijk zo snel en wat zijn de (mogelijke) bugs?
Ik heb hem geprobeerd en hij voelde net zo snel als de 1.48 Ned Rom.
Voor de eerlijkheid moet ik er wel bij zeggen dat ik de 1.48 rom ook had getweaked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monda schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 02:06:
Heb toch weer probleem met WM Apparaat beheer. Als ik mn HD2 aansluit, staat er alsnog niet verbonden. Mn hd vraagt wel hoe ik wil verbinden, geeft aan dat ie oplaat en kan mn HD benaderen via pc, maar dus niet synchroniseren of internet op mn HD...
Even met het vinkje "snellere datas.......... enz" spelen. Dat maakt een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
..Appelsap schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:25:
[...]

Ik heb hetzelfde!
En ik ga het gelijk melden bij HTC.

Hmm mijn font bij Traditionele modus is nu heel klein! :(

[ Voor 3% gewijzigd door CRXed op 15-01-2010 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
CRXed schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 03:01:
[...]
Ik heb hetzelfde!
En ik ga het gelijk melden bij HTC.
Ik begrijp inmiddels dat het selecteren van het bericht ook een 'feature' zou kunnen zijn, nml dat hij laat zien op welk bericht je nu een reply geeft. Ik las een reactie van iemand die daar heeeel erg blij mee was juist. Ik vind het eerder storend, maar goed, ieder zo z'n smaak. Het klopt iig wel dat als je in de sense tab op een ouder bericht tikt, hij ook dit bericht vervolgens highlight / selecteert. Zal dus wel bedoeld zijn zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-10-2024

efd

Montalbano schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:27:
Vanaf het moment dat ik de nieuwe SMS fix heb geinstalleerd werkt het openen van een email door op de preview te klikken niet meer bij mij. Hebben daar meer mensen last van?

Edit: Issue is inmiddels opgelost en (b)lijkt niets met de update te maken te hebben. Wel vreemd dat het nooit eerder heeft opgetreden.
Nou, ik heb sinds de update ook dat ik een e-mail niet kan openen door erop te klikken.
Hoe heb je het volgens jou opgelost dan?

Overigens, het eerder gemelde Hi Internet probleem is ook bij mij opgelost door de naam te veranderen naar "internet".

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnix91
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-06 18:35
efd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:56:
[...]Nou, ik heb sinds de update ook dat ik een e-mail niet kan openen door erop te klikken.
Hoe heb je het volgens jou opgelost dan?
Doe even vergrendelen via start, dan werkt het weer;)
Is overigens ook via de zoekfunctie te vinden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ja bekend probleem vooral na het installeren van ROM-upgrades of fixes / patches van HTC: dat auto-lock niet meer werkt en/of je vanuit de sense interface van je mail tab een berichtje niet meer kunt openen door erop te tappen. Oplossing is idd 1x handmatig locken vanuit het startmenu, in t vervolg werkt het allemaal weer gewoon zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-10-2024

efd

Mnix91 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:03:
[...]

Doe even vergrendelen via start, dan werkt het weer;)
Is overigens ook via de zoekfunctie te vinden |:(
Ik had verwacht dat het een gevolg was van de laatste update. En ik volg dit topic op de voet.
Je kan begrijpen dat ik er dan niet naar ga zoeken, toch?

Dank, de oplossing werkt :).

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyOnrust
  • Laatst online: 10-07 13:02

JordyOnrust

Leef om te leven.

Valleyman schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:24:
[...]

Krijg je geen bezorgingsrapport of blijven je smsjes in Postvak UIT hangen? Dat is nogal een verschil lijkt mij. Een bezorgingsrapport krijg je ook niet als de ontvanger z'n telefoon uit staat. Dus dat hoeft niks met de HD2 te maken te hebben.
Mijn berichtjes worden netjes verzonden nu, maar krijg nog steeds geen bezoringsrapport.
En de gene waarnaar ik het stuur heeft de telefoon gewoon aanstaan en sms mij ook gewoon terug, dus het versturen gaat tot nu toe erg goed, maar ik krijg geen bezorginsrapport.

Als je sterft voordat je sterft, sterf je niet wanneer je sterft. Rom 6:5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht toch nog maar even met het installeren van de sms fix:)
Voor mezelf heb ik het sms probleem al ondervangen door om een ontvangstbevestiging te vragen.
Krijg ik deze niet dan is het voor mij melding om te kijken in mn postvak uit.
(Geen ideale situatie, maar je weet wel waar je aan toe bent.)

Overigens moet ik zeggen dat ik de afgelopen week geen last meer heb gehad van het sms probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCroezing
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:23
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:34:
Ik wacht toch nog maar even met het installeren van de sms fix:)
Voor mezelf heb ik het sms probleem al ondervangen door om een ontvangstbevestiging te vragen.
[..]
Ik gebruik ook de ontvangstbevestiging (just 2b sure). Maar, weet iemand wie het verzenden van het ontvangstrapport eigenlijk betaald? Het zal niet de ontvanger zijn neem ik aan (hoewel deze het bericht wel verzendt). De provider, of ik dan?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:36
Bright010957 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:17:
[...]

Mijn berichtjes worden netjes verzonden nu, maar krijg nog steeds geen bezoringsrapport.
En de gene waarnaar ik het stuur heeft de telefoon gewoon aanstaan en sms mij ook gewoon terug, dus het versturen gaat tot nu toe erg goed, maar ik krijg geen bezorginsrapport.
je hebt dat wel aangevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 11:32
Ik heb nu toch iets vreemd?

heb gisteren Mobile Maps 2009 met Sygic navigatie software op de HD2 gezet (werkt prima,ziet er goed uit)

Alleen als ik nu de HD2 aan de USB aan de PC heb hangen (storagecard) en ik verwijder de kabel, start de software van Sygic automatisch op?

Kan ik dit ergens instellen dat dat niet gebeurt?

(ik heb het ook even op mijn tytn2 getest en daar werkt het wel goed met windows mob 6.1)

[ Voor 12% gewijzigd door my_fiero op 15-01-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:05
..Appelsap schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:55:
[...]

Ik begrijp inmiddels dat het selecteren van het bericht ook een 'feature' zou kunnen zijn, nml dat hij laat zien op welk bericht je nu een reply geeft. Ik las een reactie van iemand die daar heeeel erg blij mee was juist. Ik vind het eerder storend, maar goed, ieder zo z'n smaak. Het klopt iig wel dat als je in de sense tab op een ouder bericht tikt, hij ook dit bericht vervolgens highlight / selecteert. Zal dus wel bedoeld zijn zo.
Ik denk ook dat het als 'feature' bedoeld is. Maar het blijft wel irritant dat je toetsenbord wegspringt als je al begonnen bent met typen. De automatische hoofdletter aan het begin van elke nieuwe zin is trouwens ook nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
efd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:08:
[...]

Ik had verwacht dat het een gevolg was van de laatste update. En ik volg dit topic op de voet.
Je kan begrijpen dat ik er dan niet naar ga zoeken, toch?

Dank, de oplossing werkt :).
als je de topic op de voet volgt had je dit al ongeveer 15 keer kunnen lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Valleyman schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:18:
[...]

Ik denk ook dat het als 'feature' bedoeld is. Maar het blijft wel irritant dat je toetsenbord wegspringt als je al begonnen bent met typen. De automatische hoofdletter aan het begin van elke nieuwe zin is trouwens ook nieuw.
dat zat volgens mij al in de vorige sms fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
Elwin23 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:22:
[...]

dat zat volgens mij al in de vorige sms fix?
Ow sorry, dat heb ik even gemist. Ik heb die fix er ook al snel weer afgegooid, omdat het niet-verzonden-smsjes probleem bleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:37
my_fiero schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:56:
Ik heb nu toch iets vreemd?

heb gisteren Mobile Maps 2009 met Sygic navigatie software op de HD2 gezet (werkt prima,ziet er goed uit)

Alleen als ik nu de HD2 aan de USB aan de PC heb hangen (storagecard) en ik verwijder de kabel, start de software van Sygic automatisch op?

Kan ik dit ergens instellen dat dat niet gebeurt?

(ik heb het ook even op mijn tytn2 getest en daar werkt het wel goed met windows mob 6.1)
Is volgens mij ook al een keer langsgekomen. Heeft te maken met de autorun. Wanneer je de HD2 aan de computer hangt als extern USB-apparaat (dus niet active sync) kun je je geheugenkaart niet meer benaderen in je HD2 (die is als het ware uit het systeem getrokken). Wanneer je de verbinding met de PC verbreekt ziet je HD2 een "nieuw" geheugenkaartje waarbij de autorun wordt gestart. Volgens mij kunje dit oplossen door het 2577-mapje te verwijderen (anders even zoeken in dit forum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jswinkels schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:32:
[...]

Is volgens mij ook al een keer langsgekomen. Heeft te maken met de autorun. Wanneer je de HD2 aan de computer hangt als extern USB-apparaat (dus niet active sync) kun je je geheugenkaart niet meer benaderen in je HD2 (die is als het ware uit het systeem getrokken). Wanneer je de verbinding met de PC verbreekt ziet je HD2 een "nieuw" geheugenkaartje waarbij de autorun wordt gestart. Volgens mij kunje dit oplossen door het 2577-mapje te verwijderen (anders even zoeken in dit forum)
Heb je inderdaad gelijk in. Het is al voorbij gekomen, zelfs door mij gepost op een vraag van iemand.
Maar inderdaad het mapje 2577 verwijderen of even knippen/plakken in een andere map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valleyman schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:18:
[...]

Automatische hoofdletter is niet nieuw, was al een optie. Kwestie van een juist vinkje. Als je naar het instellingen tab gaat en dan Menu > Meer

Dan kies je Persoonlijk > Invoer > Tabblad opties

Dan zie je daar staan: Hoofdletter voor eerste letter in zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 11:32
jswinkels schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:32:
[...]

Super, dat was het ja.
ik heb in de map 2577 de autorun een ' - ' voor gezet.
Probleem opgelost, had het allen niet voorbij zien komen hier 8)7
(zijn ook zoveel posts per dag :) )

bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
my_fiero schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 13:16:
[...]

knip
(zijn ook zoveel posts per dag :) )

knip
Haha, ja ik hou het hoofd hier ook niet boven water,

Ontopic
Iemand nu al ervaring met die sms fix? update please?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prom1se schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 13:27:
[...]

Ontopic
Ik heb de update gistermiddag geïnstalleerd en tot dusver nog geen problemen ondervonden. de smsjes gingen netjes weg en kreeg ook constant een bezorgingsrapport (aangezet, om te checken)

Ik heb vanochtend 2 smsjes verstuurd waar ik geen rapport van heb ontvangen, maar ze staan in m'n verzonden items en niet in m'n postvak uit, dus mogelijk dat de telefoon van de ontvanger uit staat.

Daarnaast is het threaded sms weer erg snel zoals het was toen er weinig smsjes in stonden. Alleen wat meerderen hier dus ook hebben dat hij onder het typen naar de laatst ontvangen sms springt en deze grijs/zwart highlight. Je kunt wel doortypen en hij zet de tekst er wel neer, maar je moet naar beneden scrollen om het weer te zien (beetje raar en vervelend).

Maar om de sms fix echt goed te kunnen beoordelen, eerst maar eens een 5-tal dagen achter elkaar zonder problemen smsjes kunnen sturen, dan heb ik er meer vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:00

SilencerNL

No remorse

Prom1se schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 13:27:
[...]
Heb de fix wel geinstalleerd hier. Tot nu toe zijn alle sms-jes eruit gegaan. Maar goed, het sms probleem kwam bij mij ook maar sporadisch voor, en gebeurt volgens mij alleen als je een slecht bereik hebt... Tenminste, zo lijkt het bij mij te zijn.

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
TCroezing schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:43:
[...]

Ik gebruik ook de ontvangstbevestiging (just 2b sure). Maar, weet iemand wie het verzenden van het ontvangstrapport eigenlijk betaald? Het zal niet de ontvanger zijn neem ik aan (hoewel deze het bericht wel verzendt). De provider, of ik dan?...
Kost niks extra, voor beide kanten niet.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireball86
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:20
Hallo allemaal,

het zal in dit topic vast al naar voren gekomen zijn, maar ik kan het nergens vinden.
Ik heb een HTC HD2 van vodafone. Nu heb ik iedere keer het probleem dat mijn internet het niet doet, zodra ik hem dan opnieuw laat aanmelden is het probleem opgelost. Vodafone heb ik gebeld vanmorgen en die zeggen dat het een bekend probleem is maar er is nog geen oplossing volgens hun. Heeft hier iemand al een oplossing? Voor de rest geen problemen, ook niet met de sms.

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:49:
[...]

Automatische hoofdletter is niet nieuw, was al een optie. Kwestie van een juist vinkje. Als je naar het instellingen tab gaat en dan Menu > Meer

Dan kies je Persoonlijk > Invoer > Tabblad opties

Dan zie je daar staan: Hoofdletter voor eerste letter in zin.
I know, maar vóór de eerste sms-update werkte dat niet, ook al stond het vinkje aan. En wat ik eerder al zei: die eerste sms-update heb ik bijna direct weer verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valleyman schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:08:
[...]

I know, maar vóór de eerste sms-update werkte dat niet, ook al stond het vinkje aan. En wat ik eerder al zei: die eerste sms-update heb ik bijna direct weer verwijderd.
Ow oké, dan heb ik niks gezegd. Had zelf dat probleem niet na de eerste sms update dus vandaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Fireball86 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 13:42:
Hallo allemaal,

het zal in dit topic vast al naar voren gekomen zijn, maar ik kan het nergens vinden.
Ik heb een HTC HD2 van vodafone. Nu heb ik iedere keer het probleem dat mijn internet het niet doet, zodra ik hem dan opnieuw laat aanmelden is het probleem opgelost. Vodafone heb ik gebeld vanmorgen en die zeggen dat het een bekend probleem is maar er is nog geen oplossing volgens hun. Heeft hier iemand al een oplossing? Voor de rest geen problemen, ook niet met de sms.

Thx!
dat is inderdaad al een paar keer naar voren gekomen, ik heb het zelf ook, heel vervelend...
ik ga morgen een nieuwe simkaart halen om te kijken of het daar iets mee te maken heeft... will keep you updated op dit forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty-PK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05-2024
Elwin23 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:20:
[...]

dat is inderdaad al een paar keer naar voren gekomen, ik heb het zelf ook, heel vervelend...
ik ga morgen een nieuwe simkaart halen om te kijken of het daar iets mee te maken heeft... will keep you updated op dit forum...
Bij HI helpt het om de naam van het toegangspunt te wijzigen naar 'internet'...proberen waard zou ik zeggen.

Zo kom je bij de naam van het toegangspunt:
(Sense Instellingen->Menu->Meer)->Verbindingen->Verbindingen->"Mijn bestaande verbindingen beheren"->Bewerken->Volgende-> Naam toegangspunt wijzigen van mm.??.nl? naar internet

[ Voor 20% gewijzigd door Shifty-PK op 15-01-2010 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Shifty-PK schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:29:
[...]

Bij HI helpt het om de naam van het toegangspunt te wijzigen naar 'internet'...proberen waard zou ik zeggen.

Zo kom je bij de naam van het toegangspunt:
(Sense Instellingen->Menu->Meer)->Verbindingen->Verbindingen->"Mijn bestaande verbindingen beheren"->Bewerken->Volgende-> Naam toegangspunt wijzigen van mm.??.nl? naar internet
irritant dat iedereen telkens over Hi begint... we hebben dit bij Vodafone, en andere providers zijn sommige ook met dit probleem, is dus provider onafhankelijk (snap dat je alleen maar wil helpen!)

sowieso lijkt me dat hele toegangspunt verhaal een beetje onzin... lijkt me niet dat de naam die jij bedenkt wordt meegestuurd met verbinden... daar is een url voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

Elwin23 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:40:
[...]

irritant dat iedereen telkens over Hi begint... we hebben dit bij Vodafone, en andere providers zijn sommige ook met dit probleem, is dus provider onafhankelijk (snap dat je alleen maar wil helpen!)

sowieso lijkt me dat hele toegangspunt verhaal een beetje onzin... lijkt me niet dat de naam die jij bedenkt wordt meegestuurd met verbinden... daar is een url voor :)
toch werkt de workaround wel, dus geen onzin imo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:37
[...]

Ik heb nog niemand met een T-Mobile abo horen klagen, het lijkt hier allemaal wél goed te gaan. Ik heb zelf T-Mobile en ik heb helemaal geen problemen met internetverbindingen. Overigens heb ik ook nooit SMS problemen gehad, weet of andere T-Mobile gebruikers wel problemen hebben (gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty-PK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05-2024
[...]

Ik moet ook zeggen dat ik niet kan redeneren waarom dit helpt, máár het helpt! Ik heb om te testen de toegangspunt meerdere keren geswitched en dat maakte steeds verschil!

Het is in iedergeval het proberen waard want de oplossing werkt voor Hi goed, dus mogelijk ook voor andere providers, omdat het bijvoorbeeld te maken kan hebben met de internet interface icm de hd2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Sinds kort (volgens mij gister) heb ik een raar probleem met internet op mijn mobiel van Hi eindeloos online. Als de telefoon net aanstaat kan ik rustig internetten, email ontvangen en het weer updaten. Maar na ong 10 min wordt de verbinding gestaakt en kan ik ook niet meer verbinden met internet.

Als ik boven in het scherm klik, in het notificatiegedeelte, krijg ik te zien dat ik inderdaad niet verbonden ben met Hi of Hi 3G. Alleen het opnieuw opstarten van de telefoon zorgt ervoor dat ik weer even internetverbinding heb.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit op zou kunnen lossen? Ik heb al een keer opnieuw de telefoon ingesteld voor Hi, maar dat heeft ook niet geholpen. Tevens heet mijn verbinding Hi Mobiel Internet, dus de opmerking van Shifty-PK gaat ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

bartbh schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:11:
Sinds kort (volgens mij gister) heb ik een raar probleem met internet op mijn mobiel van Hi eindeloos online. Als de telefoon net aanstaat kan ik rustig internetten, email ontvangen en het weer updaten. Maar na ong 10 min wordt de verbinding gestaakt en kan ik ook niet meer verbinden met internet.

Als ik boven in het scherm klik, in het notificatiegedeelte, krijg ik te zien dat ik inderdaad niet verbonden ben met Hi of Hi 3G. Alleen het opnieuw opstarten van de telefoon zorgt ervoor dat ik weer even internetverbinding heb.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit op zou kunnen lossen? Ik heb al een keer opnieuw de telefoon ingesteld voor Hi, maar dat heeft ook niet geholpen. Tevens heet mijn verbinding Hi Mobiel Internet, dus de opmerking van Shifty-PK gaat ook niet op.
Lees dit topic eerst eens goed door eer je dit soort veel voorgekomen vragen gaat stellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 19:59
Laad de batterij de eerste paar keren meer dan de 3 uur aangegeven tijd achter elkaar op. (minimaal 12)
Dit zorgt ervoor dat je batterij volledig en goed zal werken.

Kan iemand dat nou eens verklaren? Want ik heb mijne nu 6 uur aan de lader hangen maar het lijkt mij dat hij toch niet "voller" kan dan wanneer je htc aangeeft dat hij vol is. Je kunt in een batterij immers niet meer power proppen dan dat er ingaat. Neem aan dat die rood/groene ledjes van je telefoon er niet voor de sier opzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 12-09 08:47
jimmy87 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:00:
Laad de batterij de eerste paar keren meer dan de 3 uur aangegeven tijd achter elkaar op. (minimaal 12)
Dit zorgt ervoor dat je batterij volledig en goed zal werken.

Kan iemand dat nou eens verklaren? Want ik heb mijne nu 6 uur aan de lader hangen maar het lijkt mij dat hij toch niet "voller" kan dan wanneer je htc aangeeft dat hij vol is. Je kunt in een batterij immers niet meer power proppen dan dat er ingaat. Neem aan dat die rood/groene ledjes van je telefoon er niet voor de sier opzitten.
Ik doe dat al jaar of 4 niet meer. Nooit accu problemen gehad :)
HD2 uit de doos gehaald aan de lader gehangen en direct aangezet. Tot iets van 80% opgeladen en daarna volop gebruikt.

[ Voor 8% gewijzigd door harmageddon op 15-01-2010 16:05 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
wat de software ziet als vol hoeft niet te betekenen dat de hardware ook echt vol zit... das communicatie tussen batt en telefoon...
er zijn batterijen die na een tijd gebruik of nooit gebruik, moeten 'leren' wat leeg en vol is...
begrijp wel van veel kanten dat dit met huidige batterijen allang niet of nauwelijks meer geldt... maar ik raad natuurlijk wel aan het gewoon te doen die eerste keer, kan geen kwaad lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 19:59
Elwin23 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:04:
wat de software ziet als vol hoeft niet te betekenen dat de hardware ook echt vol zit... das communicatie tussen batt en telefoon...
er zijn batterijen die na een tijd gebruik of nooit gebruik, moeten 'leren' wat leeg en vol is...
begrijp wel van veel kanten dat dit met huidige batterijen allang niet of nauwelijks meer geldt... maar ik raad natuurlijk wel aan het gewoon te doen die eerste keer, kan geen kwaad lijkt me
Eerste keer kan het inderdaad geen kwaad, al vindt ik 12 uur opladen, terwijl hij normaal in 3 uur vol is wel heel erg lang. Heb hem er nu 6 uur aan hangen, moet zo nog even naar de stad en als ik terugkom gaat hij er toch af :P Wil nu wel eens met het ding gaan spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 16:33
Shifty-PK schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:07:
[...]

Ik moet ook zeggen dat ik niet kan redeneren waarom dit helpt, máár het helpt! Ik heb om te testen de toegangspunt meerdere keren geswitched en dat maakte steeds verschil!

Het is in iedergeval het proberen waard want de oplossing werkt voor Hi goed, dus mogelijk ook voor andere providers, omdat het bijvoorbeeld te maken kan hebben met de internet interface icm de hd2.
Bij werkt het ook vlekkeloos nu!
Voorheen wel wat verbindingsproblemen gehad, maar met 'internet' in de instellingen toegevoegd nog geen enkele uitvaller gehad (heb ook Hi)

[ Voor 0% gewijzigd door jra2k op 15-01-2010 16:40 . Reden: provider vergeten te vermelden ]

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
Wellicht was de sms update van gisteren toch niet helemaal ok :(
Het item bestaat nog wel op de Nederlandse HTC site, maar de downloadlink is verdwenen. Op de UK site is het hele item verdwenen...

Edit: hmm, nu zijn ze allebei weer terug

[ Voor 10% gewijzigd door Valleyman op 15-01-2010 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-02-2023
Valleyman schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:45:
Wellicht was de sms update van gisteren toch niet helemaal ok :(
Het item bestaat nog wel op de Nederlandse HTC site, maar de downloadlink is verdwenen. Op de UK site is het hele item verdwenen...
Ik zie 'm nog gewoon staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jswinkels schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:01:
[...]

Ik heb nog niemand met een T-Mobile abo horen klagen, het lijkt hier allemaal wél goed te gaan. Ik heb zelf T-Mobile en ik heb helemaal geen problemen met internetverbindingen. Overigens heb ik ook nooit SMS problemen gehad, weet of andere T-Mobile gebruikers wel problemen hebben (gehad).
Ik kan dit bevestigen, met T-Mobile nooit SMS-problemen gehad, ook altijd ontvangstbevestigingen gekregen.
Het enige wat ik soms nogal vervelend vind is dat de gegevensverbinding soms lijkt te 'slapen'. Vooral in de trein, dan geeft het aan dat ik nog 1 streep 3G verbinding heb terwijl dat niet zo is (pagina wordt niet geladen). Vervolgens krijg ik dat verbinding verbroken icoontje te zien en weer een tijd later gaat ie op G. Ik denk dat dit door de Radio komt die erg langzaam tussen G en 3G switcht. Is dat bij jullie ook zo? In de auto of in de trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Ik probeer mn muziek een beetje te ordenen, alleen kom er niet helemaal uit. Ik zou graag vanuit Sens gewoon een afspeellijst willen selecteren en alleen die nummers willen afspelen. Maar nu is het zo dat ik gewoon al de nummers die ik op mn storagecard heb staan daar zie en moet dan die hele lijst van 1000 nummers doorzoeken 1 voor 1... Ik denk dat ik een beetje lomp bezig ben, want kan me niet voor stellen dat dit niet makkelijker geregeld kan worden...

[ Voor 3% gewijzigd door Monda op 15-01-2010 19:17 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:19

Wildfire

Joy to the world!

$%^&#$%^$

Ik heb het echt even gehad.... (na een hectische drukke dag op het werk kwam onderstaand er nog bovenop)

Via http://www.mobieleeenheid...ne.html#stylus_iphone_pen een stylus voor capacitive touchscreens besteld. Oorspronkelijk voor de iPhone 3GS maar dat zou niet mogen uitmaken. Wel dus, want werkt niet. Voor geen meter.

En de originele HTC HD2 screenfolie... wat een rampzooi. Ondanks een goed schoongemaakt scherm en uiterst voorzichtig aanbrengen werkt dat %#$%-spul dus voor geen meter, de plaklaag trekt wegens statische elektriciteit zelf al stof aan die onder de folie gaat zitten en er blijven, hoe voorzichtig en beheerst ik de folie ook aanbreng, luchtbubbels onder de folie zitten die niet weg te strijken zijn.

Stylus = €12,50 en folie = €9,95 dus samen met verzendkosten alweer ruim €25 naar de knoppen. Maar die pen gaat onder de Wet Koop op Afstand retour en van m'n folie ga ik toch ook proberen het geld terug te krijgen...

Bah. Had zo gehoopt dat alles goed zou zijn nu, maar nu toch verder werken zonder folie en zonder stylus. :(

[ Voor 3% gewijzigd door Wildfire op 15-01-2010 19:20 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dedgeh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-08 15:19
Zo, de HD2 is binnen. Joepie!

Aangezien ik altijd alle functies van een telefoon altijd wil gebruiken, kom ik altijd in de problemen dat het weer niet werkt, en dus ook nu.

Het is de bedoeling dat ik met een hccnet email account aan de slag kan.
Het gewone syncen wil tot dusver niet werken, de HD2 kan geen mails ontvangen zonder de laptop.

Wat ik wil:
Mails ontvangen op Laptop, later syncen naar de HD2.
Mails ontvangen op HD2, later syncen naar de laptop.

Mails versturen via mijn laptop (gaat via smtp-a@tudelft.nl)
Mails versturen via mijn HD2 (dus ook via smtp-a@tudelft.nl)

Op het moment gebruik ik Outlook 2007 voor emails.

Nu zie ik dat PushMail gebeuren, dus dat mijn telefoon het van de server kopieert. Of mijn laptop haalt het van de server, en stuurt het vervolgens tijdens een sync naar mijn telefoon.

Bij het handmatig instellen van dat email vraagt het om domein, nu moet daar "hccnet.nl" staan volgens mij, maar daarna vraagt het om serveradres (met eventueel SSL), what the *** moet hier nu?

[ Voor 28% gewijzigd door Dedgeh op 15-01-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 22:49

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Ik heb weer een mooie vraag ;)
In Outlook kan je bij de contactpersonen een tussenvoegsel invoeren, de van, van de, van der enz.
Op mijn N82 komt dit niet door tijdens een sync. Kees de Vries heet dus Kees Vries in m'n N82.
Nu wil ik weten of de HD2 er wel Kees de Vries van maakt als ie ze synct met outlook.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickkie55
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-08 18:12
Als ik een smsje stuur komt hij soms niet aan, maar meestal komt deze later aan. Hier kan wel 3 a 4 dagen tussen zitten.

Ik heb een jaar geleden een abonnement afgesloten bij vodafone met de touch HD. En nu heb ik een losse HD2 gekocht bij pdashop.

Is dit probleem vaker voorgekomen?

18.090 Wp | 60Heatpipes | Auer Edel eau 270ltr | Panasonic J 9kW | Mitsubishi HI 5kW | 3 x Fujitsu General 2,5kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Dat is zo'n beetje het meest voorkomende probleem Nickkie55... Paar pagina's terug is er een fix voor gepost, moet je maar kijken of dat werkt voor je.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickkie55
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-08 18:12
ooohw er is een nieuwe update, ik heb een maand terug de sms update geinstalleerd en deze functioneerde niet. Zal deze eens proberen. thnx

18.090 Wp | 60Heatpipes | Auer Edel eau 270ltr | Panasonic J 9kW | Mitsubishi HI 5kW | 3 x Fujitsu General 2,5kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

Monda schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 19:17:
Ik probeer mn muziek een beetje te ordenen, alleen kom er niet helemaal uit. Ik zou graag vanuit Sens gewoon een afspeellijst willen selecteren en alleen die nummers willen afspelen. Maar nu is het zo dat ik gewoon al de nummers die ik op mn storagecard heb staan daar zie en moet dan die hele lijst van 1000 nummers doorzoeken 1 voor 1... Ik denk dat ik een beetje lomp bezig ben, want kan me niet voor stellen dat dit niet makkelijker geregeld kan worden...
Hier zit ik eigenlijk ook al mee vanaf TF3D op de Touch Pro en nu met de HD2 weer. Ik ben ook wel benieuwd naar oplossingen. Ik zou eigenlijk graag willen dat de ingebouwde speler gewoon mappen gebruikt in plaats van officiele albums. Ik heb namelijk heel veel losse nummers waar andere albums aan gekoppeld zijn. Dit komt er op neer dat ik zo'n 100 albums heb staan terwijl daar in werkelijkheid maar 1 nummer achter zit.

Ik heb al geprobeerd om de ID3 tags te verwijderen van alle mp3's op mijn SD kaartje, maar dat haalt niks uit. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Nairety schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 19:48:
Bij het handmatig instellen van dat email vraagt het om domein, nu moet daar "hccnet.nl" staan volgens mij, maar daarna vraagt het om serveradres (met eventueel SSL), what the *** moet hier nu?
Push mail werkt alleen als je via een Exchange server verbind, maar ik geloof niet dat jij dat hebt....
Dus je moet gewoon een nieuw email account aanmaken (Start - Email) en via POP verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben ook de trotse eigenaar van een thc hd2 maar ik vind mijn scherm wat te gevoellig.
Nu weet ik dat ik daar met BSBtweaks 1.6 iets aan kan doe.
Ik heb bsbtweaks gedownload en netcf 3.5 er op gezet maar naar dat ik het rar bestand heb uitgepakt weet ik het niet meer, ik ken het type bestand niet wat moet ik er mee doen :? ?

Als iemand het weet laat het mij horen.

Alvast bedankt

Zilver :) ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

Mir schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:03:
Hoi, Ik gebruik mijn HD2 icm mijn volvo s40 carkit. Deze doet het niet goed (geluid hoor ik niet en ik zie niet wie ik bel, wel dát ik bel) als ik G/3G/H verbinding heb. Ik moet deze handmatig uitzetten, pas dan werkt het zoals het hoort.

Ik heb de bluetooth getest met mijn laptop; geen probleem!

Op het moment dat mijn telefoon GPRS verbinding heeft en een telefoontje pleegt, ziet mijn auto dat ook en geeft dat weer. Maar er staat alleen "Belt: " en verder geen naam. Normaal komt daar de naam van de persoon te staan. Ik kan ook mijn telefoon laten bellen door via mijn auto dat te bedienen. Ik mis dus de naam en het geluid (belangrijk ;)).. zonder naam kan ik nog wel leven, zonder geluid wordt het vervelend! Mijn QTEK8310 en Nokia 6021 hebben hier geen last van, maar die zijn nogal out-dated tov de HD2 ;) Maar ik ging er wel vanuit dat die HD2 mij geen problemen ging verzorgen.

OS version: 5.2.21869 (21869.5.0.82)
Manila version: 2.5.19211619.0
ROM version: 1.48.405.2 (71294)
WWE ROM date 11/18/09
RADIO version: 2.06
Protocol version 15.28.50.07U

De bluetooth verbinding werkt perfect (! Super geluid, wie ik bel geeft 'ie aan) als de GPRS _uit_ staat. Als de GPRS aan staat, hoor ik geen geluid en zie ik niet wie ik bel. Wel zie ik altijd (GPRS aan/uit) de verbindingskwaliteit grafiek op mijn auto en kan ik de telefoon besturen.

Heeft iemand enig idee?
Hej!

Ben benieuwd of iemand hier iets over kan zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
CRXed schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 03:01:
Hmm mijn font bij Traditionele modus is nu heel klein! :(
Hebben hier meerdere mensen last van hebben? op XDA wel in ieder geval....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 20:59:
Hallo allemaal,

Ik ben ook de trotse eigenaar van een thc hd2 maar ik vind mijn scherm wat te gevoellig.
Ik heb bsbtweaks gedownload en netcf 3.5 er op gezet maar naar dat ik het rar bestand heb uitgepakt weet ik het niet meer, ik ken het type bestand niet wat moet ik er mee doen :? ?

Alvast bedankt

is geen rar bestand maar een cab bestand en die moet je op je telefoon of de storage zetten en dan in de verkenner van je telefoon opstarten.

PS we lezen niet-bold tekst ook heus wel...

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-01-2010 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafk33s
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-07 22:23
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 20:59:
Hallo allemaal,

Alvast bedankt

Gewoon de .cab in z'n geheel op de telefoon zetten en op de telefoon selecteren, dan zal hij vragen of je het wilt installeren en je klikt ja ;) Zo heb je het ook gedaan met netcf 3.5 lijkt me (volgens mij)?

hoi

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.