Natuurlijk heb ik daarnaar gezocht!Novadecasa schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:39:
[...]
Je kan toch ook zoeken naar andere oplossingen als alleen een register instelling?
Ja dat topic heb ik doorgenomen en die cab heb ik gevonden, geinstalleerd, geprobeerd en daarna geprobeerd te verwijderen en dat kan niet.Heb je ook het topic van S2U2 wel doorgenomen?
Als iemand op XDA een cab bestand plaatst voor het disabelen van het de originele slider en daarover zijn goede reacties kan je er toch vanuit gaan dat dit werkt, je kan het proberen. Werkt het niet verwijder je het bestand toch en zoek je naar een andere oplossing. Hoef je zelf niets in het register aan te passen.
Dus zoals jij dat noemt 'zonder dat er ergens vermeld wordt moet je het registry induiken' is niet helemaal realistisch.
Uit de readme van S2U2:
Die onderste link is naar een post uit het S2U2 onderwerp op XDA en aan die post hangt een CAB. Installeer je die, dan heb je idd geen wimo lock screen meer, onafhankelijk van of S2U2 is geïnstalleerd of niet.Q. Why sometimes it needs to be unlock twice?
A. Disable the WM built-in device lock.
Q. How to disable the WM6.5 built-in lock?
A. http://forum.xda-develope...?p=4996782&postcount=2961
In de daarna volgende posts wordt nergens uitgelegd hoe je je wimo lock screen in geval van nood weer terug krijgt, maar die CAB kun je niet uninstallen (of staat iig niet in je lijst van geïnstalleerde programma’s).
Op mijn telefoon (of in S2U2) vind ik nergens een setting waarmee ik het lock screen zonder register tweak aanpas.
Nee ga ik vanavond weer proberen, heb hier geen kabel / activesync. Ik ga er nu inderdaad vanuit dat de WVGA versie een boel gaat oplossen dus daarvoor mijn dank!Maar dit lijkt mij een vrij nutteloze discussie, heb je inmiddels S2U2 al werkende?
Heb installeren van de WVGA versie zal het vast verbeteren.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"