HTC HD2 - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 83.333 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

moet ik alle updates van de HD2 via Sd-kaart installeren of via de volgende 2

Download Microsoft ActiveSync 4.5
of deze

Download Windows Mobile
Device Center 6.1

wie weet dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even bekeken waarom internet het niet deed en bij mij heeft het geholpen door de naam van het toegangspuntte veranderen in "portalmmm.nl" deze staat normaal op "internet" ik hoop dat het nu blijft werken. misschien dat jullie hier ook wat aan hebben.

ik zit trouwens bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 12:26

Dav0s

Hr?

Elwin23 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:29:
[...]

ikke met vodafone :( opzich lijkt me exchange pushmail t wel goed te doen...
maar bijv. naar een site browsen, hotmail binnenhalen (die is helemaal dramatisch), weer update, twitter update, enz, hebben soms even een schopje nodig bij dataverbindingen...
same here, en ook Vodafone. Soms gaat het een aantal dagen goed, en dan heb ik er weer een aantal dagen last van.. Misschien een datum-gerelateerde bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoeWn schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:54:
@Hierboven,

Gelukkig maar.
Had er zelf ook last van, maar had nieuwe rom geinstalleerd (Laurentius rom) en dacht dus dat het daar aan lag. :)

EDIT:

Heb een probleem na het installeren van de bovenstaande rom (Laurentius)
Sinds ik deze ROM heb geinstalleerd, kan ik de tijdmodus niet meer veranderen. Hij staat nu op AM/PM maar dat kan ik niet veranderen naar 24 uurs. Iemand een idee?
Als ik ga naar settings > Landinstellingen en Tekst > Regionaal.. Dan is onderaan use 24-Hour format wit, of te wel niet aan te klikken.. Best raar.
Dit vindt je onder instellingen - links onder MEER - systeem - Landinstellingen.
Als je hier weer nederland aangeeft dan komt het goed!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
oetrenoe schreef op maandag 11 januari 2010 @ 10:20:
sinds zaterdag heb ik ook dat telkens mijn internet verbinding HI eruit ligt.
en moet ik de verbinding uit / aan zetten om het weer werkend te krijgen
voordat ik de sim /radio update geinstalleerd had, heb ik deze problemen nooit gehad
zou dit inderdaad aan de radio update liggen of zijn er misschien problemen bij HI /Kpn

ook heb ik problemen met het alarm, alles is goed ingesteld, en als het alarm afgaat krijg ik het standaard herinneringsgeluid ipv het alarmgeluid
Ik heb dit ook maar heb nog niets van de updates uitgevoerd. ik heb een stock rom 1.48 maar nog geen sim update oid geinstalld....

Dus je kan dit uitsluiten heb een radio 2.05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Laatst online: 12-09 12:26

Dav0s

Hr?

Iets anders. Ik ben een redelijk tevreden gebruiker van de HD2 zoals hij gemaakt is. Wel heb ik last van enkele bugs en de (relatief) korte batterijduur. Daarom zit ik er nu over te denken mijn telefoon te flashen. Welke ROM/radio-update combinatie kan ik het beste over mijn 1.44 Vodafone branded rom heen flashen, zodat het gebruik hetzelfde blijft, maar de baterijduur langer is en ik wel de verschillende fixes van HTC heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
Dav0s schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:43:
Iets anders. Ik ben een redelijk tevreden gebruiker van de HD2 zoals hij gemaakt is. Wel heb ik last van enkele bugs en de (relatief) korte batterijduur. Daarom zit ik er nu over te denken mijn telefoon te flashen. Welke ROM/radio-update combinatie kan ik het beste over mijn 1.44 Vodafone branded rom heen flashen, zodat het gebruik hetzelfde blijft, maar de baterijduur langer is en ik wel de verschillende fixes van HTC heb?
Nieuwste rom natuurlijk,

Je kan ook voor cooked roms gaan. zoals dutty's oid. hiervoor verwijs ik je naar het forum van xda daar staan heel wat roms op! zoals miri etc..

Je kan alle fixes zelf installeren maar ik betwijfel of het fixes zijn. Doet het toestel wat het moet doen installeer dan de fix niet dan kan het meer schade aanrichten dan het goed doet.

Hoop je hierbij goed genoeg geholpen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:50
323 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:28:
moet ik alle updates van de HD2 via Sd-kaart installeren of via de volgende 2

Download Microsoft ActiveSync 4.5
of deze

Download Windows Mobile
Device Center 6.1

wie weet dat?
http://www.microsoft.com/...us/downloads/default.mspx

Staat welke je moet installeren.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caphex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:46
Ik heb de topics even doorgekeken, maar ik kan het niet echt vinden..

Mijn vriendin heeft sinds kort een HD2, maar wat me opvalt is het volgende:
Thuis gebruikt ze altijd wifi voor internet / weer / youtube .etc...
Maar zodra ze 't huis uit gaat zou je zeggen dat ie vanzelf moet terug vallen naar 3G, maar dit toe ie dus niet.

Toestel uit en weer aan zetten en het werkt wel weer.

OF uitknop vast houden en dan actieve verbinding verbreken kiezen (weet niet precies meer wat er staat)..

Hierna pakt ie automatisch 3G

Lijkt mij dat het gewoon zo moet werken dat als de de standaard wifi connectie niet beschikbaar is, dat hij automatisch moet overstappen naar 3G en zodra wifi weer beschikbaar is deze weer oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Zijn er hier meer mensen die gebruik maken van S2U2?
De slide to unlock functie van XDA?

Het ziet er echt fantastisch uit trouwens!!
Bij het unlocken schuift ook alles naar boven en naar onderen, schitterend!

Maar wanneer ik nu mijn telefoon vergrendel, en vervolgens wil ontrgrendelen krijg ik eerst
de S2U2 vergrendeling en daarna de originele windows vergrendeling.
Ik heb al gekeken bij de instellingen van de knoppen via , Instellen>Menu>Meer>Persoonlijk>Knoppen
Maar daar zie ik niet veel meer dan de instelling van 'klassieke vergrendeling' of de huidige.
Je kan het niet uitzetten?
Of zit de instelling in S2U2 zelf?

Edit: gebruik van dit .cab bestand moet het verhelpen
http://forum.xda-develope...?p=4996782&postcount=2961

[ Voor 9% gewijzigd door Novadecasa op 11-01-2010 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, even een vraag tussen door. Ik moet binnenkort mijn abo verlengen en ik denk aan de HD 2 (of miss google nexus one als die dan uit is) maar ik heb de volgende vraag: is de witte klok van htc die je op het homescreen ziet ook aan te passen naar bijvoorbeeld een roden klok zoals op een horloge?
Alvast bedankt voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een beetje een domme vraag maar waarom zou ik kiezen voor een UK versie ipv een NL versie? En kan ik de roms van XDA ook gewoon op een NL toestel instaleren?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2010 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:53:
Hallo, even een vraag tussen door. Ik moet binnenkort mijn abo verlengen en ik denk aan de HD 2 (of miss google nexus one als die dan uit is) maar ik heb de volgende vraag: is de witte klok van htc die je op het homescreen ziet ook aan te passen naar bijvoorbeeld een roden klok zoals op een horloge?
Alvast bedankt voor het antwoord.
Jahoor, er zijn heel veel, echt heel veel, klokken te vinden op XDA.
Neem dit topic maar eens door, daar zie je 'homescreens' van verschillende mensen
met een HD2.
Daarvan is alles te vinden, dan wel te vragen, op of via XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allegro16 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 10:32:
Zelf heb ik de oude radio uit de 1.48 ROM weer terug gezet, inderdaad ook het probleem dat ik vaak geen melding kreeg van binnenkomend bericht.
Veel erger, was dat ik een aantal smsjes HELEMAAL niet binnen gekregen heb, terwijl afzender wel aflever-rapport heeft ontvangen.
Kan natuurlijk ook aan m'n provider Vodafone liggen, maar de issues begonnen NA de radio-update.
Ga het risico niet lopen, eerst moeten ze die radio maar ff debuggen..
Heb ik ook gehad naar vodafoon gegaan vandaag nieuwe sim kaart probleem verholpen (zoals het nu lijkt)

Menno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:58
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:28:
even bekeken waarom internet het niet deed en bij mij heeft het geholpen door de naam van het toegangspuntte veranderen in "portalmmm.nl" deze staat normaal op "internet" ik hoop dat het nu blijft werken. misschien dat jullie hier ook wat aan hebben.

ik zit trouwens bij Hi.
Mijn portal staat ook op portalmmm.nl maar ik heb hier ook al een week last van. Het lijkt vooral te komen wanneer ik het weer wil updaten en als dit niet werkt dat de rest ook vast lijkt te slaan... Via de instellingen en dan de verbinding even uitschakelen en dan weer inschakelen werkt het dan wel weer maar het blijft toch vervelend.

[ Voor 11% gewijzigd door Groentenman op 11-01-2010 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:54:
Misschien een beetje een domme vraag maar waarom zou ik kiezen voor een UK versie ipv een NL versie? En kan ik de roms van XDA ook gewoon op een NL toestel instaleren?
Maakt helemaal niets uit wat je kiest, als je een unbranded HD2 hebt, kan je alle talen installeren. Mensen die een UK versie nemen, denken dan dat ze eerder de updates hebben, maar dat is niet altijd het geval, en als dat zo is, dan zit er vaak niet langer dan 1 week tussen. Kan je echt niet wachten, dan zet je er toch een UK rom op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elwin23 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:31:
[...]

oe wat heb ik daar spijt van gehad dat ik die ooit ff had omgezet om ff te kijken...
dramatische taal hebben we toch :P heb nogsteeds wat restjes daarvan over die ik nog op moet ruimen (zoals me icoontjes in startmenu die blijven terugkomen)
Restjes zoals wat? Ik heb ook die taal omgezet en weer terug gezet. Die verandering heeft heel wat teweeg gebracht. Ik krijg nu nog steeds geen geluid wanneer ik een sms ontvang en daarnaast zie ik ook het symbool van een ontvangen bericht bovenin het scherm niet meer.
Verder is de taal van mijn hd2 nu Engels en Nederlands door elkaar.
Help?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 22:49

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Ik heb vandaag m’n HD2 besteld :D
Nu de vraag, wel of geen verzekering er bij?
zo ja, Welke en waarom?

Heb nu ±9 jaar een mobiel en er is er nog nooit 1 defect gegaan.
en heb ze max 2x laten vallen per stuk. En dit was altijd vanaf zit hoogte. zonder schade.
Toestellen waren: Sagem nogwat, Nokia 3310, Nokia 7210, Sony Ericsson K800i, Nokia N82

ps. kon geen actief topic vinden over telefoonverzekeringen vandaar dat ik het hier plaats, mocht dit de verkeerde plek zijn, laat mij dit a.u.b. weten.

nog een andere vraag, is misschien al langs gekomen, maar heb dit dan over het hoofd gezien.
Kan je die snelkoppelingen onderin met oa weer, twitter en aandelen aanpassen?
Dus bijvoorbeeld Aandelen weg halen en daar Navigatie neer zetten, of een of ander screen met switches voor wifi bluetooth gps 3g ed.

[ Voor 23% gewijzigd door HellStorm666 op 11-01-2010 20:25 . Reden: vraag bij gekomen. ]

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
HellStorm666 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 20:17:
zo ja, Welke en waarom?

en heb ze max 2x laten vallen per stuk. En dit was altijd vanaf zit hoogte. zonder schade.
Toestellen waren: Sagem nogwat, Nokia 3310, Nokia 7210, Sony Ericsson K800i, Nokia N82

ps. kon geen actief topic vinden over telefoonverzekeringen vandaar dat ik het hier plaats, mocht dit de verkeerde plek zijn, laat mij dit a.u.b. weten.

nog een andere vraag, is misschien al langs gekomen, maar heb dit dan over het hoofd gezien.
Kan je die snelkoppelingen onderin met oa weer, twitter en aandelen aanpassen?
Dus bijvoorbeeld Aandelen weg halen en daar Navigatie neer zetten, of een of ander screen met switches voor wifi bluetooth gps 3g ed.
Wat betreft de snelkoppelingen in de Sense balk kan je ze, zover ik weet, wel switchen qua volgorde en
enkelen uitschakelen. (zelf heb ik de twitter tab uitgeschakelt).

Wat betreft de verzekering, ik heb zelf ook meerdere telefoonsgehad en ook nooit een verzekering erbij afgesloten. Laatste toetsel was een N95 8GB, maar nu heb ik toch een verzekering afgesloten.
Mede doordat ik nog niet bekend was met de kwaliteit van de HTC telefoons.
Het grote scherm is toch wat 'kwetsbaarder' misschien, ondanks de filmpjes op internet.
Wanneer ik nu een telefoon als deze laat vallen ()ondanks 1 x gebeurd in de vaatwasser :) )heb ik zelf het idee dat het iets eerder kapot kan gaan. Er rammelt al iets bij de lens, ik geloof dat hier werd gezegd dat dit de focus van de lens kon zijn. Verder vindt ik het een heel degelijk toestel!
Ook geef ik de telefoon nu nog wat makkelijker uit handen, daarnaast is het een goed gevoel dat als er wat mee is je 'verzekerd' bent. Voor wat het dan maar waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
1. Wordt er eigenlijk wel een screenprotector meegeleverd? Als ik die unbox video's kijk op youtube, dan zie ik dat niet naar voren komen. Of zit de screenprotector al standaard op het scherm?

2. Zijn er mensen die de invisible shield van zagg.com hebben besteld? Zo ja, wat zijn de bevindingen?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Possible schreef op maandag 11 januari 2010 @ 20:35:
1. Wordt er eigenlijk wel een screenprotector meegeleverd? Als ik die unbox video's kijk op youtube, dan zie ik dat niet naar voren komen. Of zit de screenprotector al standaard op het scherm?

2. Zijn er mensen die de invisible shield van zagg.com hebben besteld? Zo ja, wat zijn de bevindingen?
1. Nee, er wordt een hoesje bijgeleverd, een zogenaamde Pouch, deze:
http://images.mobilefun.co.uk/graphics/misc/pos510-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkoorevaar
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-06-2024
Possible schreef op maandag 11 januari 2010 @ 20:35:

Nee, geen screenprotector meegeleverd...
En zoals ik in mijn vorige posts al vermelde: Ik heb nog niemand horen zeggen dat 'ie ook maar een kras(je) heeft.
En dus naar mijn mening: Geen protector nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 21:10
zo ja, Welke en waarom?

Geen verzekering hier, en ja, ik heb hem al een keer laten vallen. Het zal vast niet voor het laatst zijn. Wat ik zo lees kost een verzekering gemiddeld een tientje per maand, dus het is afwegen. De goedkoopste prijs die ik heb gelezen voor het vervangen van een scherm is € 85,--.

Doe je gordel om >:) (is niet de mijne hoor)

http://forum.xda-develope...php?p=5190818&postcount=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Laatst online: 23-09-2019
[quote]Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 00:56:
quote]SilencerNL schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:24:
[...]

Ik heb net de SlideIT demo gedownload, maar ik moet zeggen dat deze toch echt niet onder doet voor Swype, en je kan gewoon gratis languagepacks downloaden! Werkt goed! Als de proefperiode voorbij is, denk ik dat ik deze wel ga kopen als het blijft bevallen! _/-\o_

[...]

Ik SlideIt ook geprobeerd. Ziet er goed uit, maar.... bij gebruik internet liep t vast. Waar de tekst getypt moet worden wordt het scherm voor 30% geblokt en hangt het keyboard vast. Heb jij hier geen last van?? Ik heb SlideIt weer geïnstalleerd en alles werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
IK heb geprobeerd Adobe in landscape te gebruiken doch dat lukt niet. Ik heb op aanwijzingen in dit topic het register aangepast en alle programma's behoudens Adobe gaan in landscape. Hoe moet ik het register instellen om Adobe in landscape te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Ik heb er ook 1 sinds zaterdag, erg gaaf ding!!
alleen ben ik zolang uit de windows mobile scene geweest. dat ik er weer helemaal in moet komen.
en leuke programma's moet gaan zoeken.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

zo ja, Welke en waarom?
Natuurlijk een verzekering.

Over 1 jaar, wanneer een nieuwe telefoon uitkomt waar je geil van wordt via internet aangifte doen en hupsakee >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diefstal, beetje laag bij de grond hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vozzie schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:43:
[...]

Natuurlijk een verzekering.

Over 1 jaar, wanneer een nieuwe telefoon uitkomt waar je geil van wordt via internet aangifte doen en hupsakee >:)
Door dit soort crimineel gedrag stijgen de verzekeringspremies. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag eindelijk (na bijna 3 weken) mijn gel cover plus schermprotector binnen. Ik was niet bang voor krasjes, maar toch het zekere voor het onzekere genomen. Hij zit er perfect omheen en kan nog steeds alle knopjes en aansluitingen perfect gebruiken. Daarnaast heeft de lens nu meer bescherming omdat hij iets lager zit dan de cover.

Voor de geinteresseerden LINKJE

Indien gewenst kan ik er ook foto's van schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Die gelding ziet er wel handig uit, en is goedkoper dan een verzekering ;)
Is de cover niet te stroef? oa voor het uit de broekzak halen ed. ?
moet natuurlijk niet zo zijn dat ie een beetje aan de binnenkant van je broekzak blijft plakken, dan wordt de kans op vallen nl. ook groter..

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
vanmiddag info ingewonnen bij t-mobile over de HD2 die ze verkopen:
• momenteel alleen NL -O- , Multilanguage komt er aan *O*
• iig de multilanguage is branded, ik neem aan dat de NL ook branded is (let op: dit is niet expliciet gezegd!)

jammer dattie branded is (de multilanguage), was een mooie deal i.c.m. abbo..
maar ja wil dus UK en unbranded :P

[ Voor 19% gewijzigd door mschol op 11-01-2010 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee te stroef is het niet en het geeft je meer grip dan telefoon los in je zakken hebben en dan eruit halen. Nu hoef ik het hoesje wat erbij wordt gegeven ook niet meer te gebruiken (minder kans op missen van gesprekken) en toch relatief veilig tegen krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 19:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

mschol schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:29:
maar ja wil dus UK en unbranded :P
Dan moet je dus niet bij T-mobile of Vodafone zijn.

Nog ff over de vraag waarom mensen een WWE-versie zouden willen... bij mij heeft dat niks te maken met eerdere beschikbaarheid van patches en fixes maar alles met crappy vertalingen van 't OS. Ik heb nou eenmaal helemaal niks met nederlandstalige software, alle termen zijn gekunsteld.

[ Voor 41% gewijzigd door SnoeiKoei op 11-01-2010 22:44 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

@Hanshanova
Kan je wat "in the wild" foto's plaatsen?
Ben wel benieuwd hoe het er in het echt uit ziet.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoeWn schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:54:
@Hierboven,

Gelukkig maar.
Had er zelf ook last van, maar had nieuwe rom geinstalleerd (Laurentius rom) en dacht dus dat het daar aan lag. :)

EDIT:

Heb een probleem na het installeren van de bovenstaande rom (Laurentius)
Sinds ik deze ROM heb geinstalleerd, kan ik de tijdmodus niet meer veranderen. Hij staat nu op AM/PM maar dat kan ik niet veranderen naar 24 uurs. Iemand een idee?
Als ik ga naar settings > Landinstellingen en Tekst > Regionaal.. Dan is onderaan use 24-Hour format wit, of te wel niet aan te klikken.. Best raar.
Als je bij regiosettings voor Nederlands kiest is dat volgens mij verholpen en staat ie automatisch op 24uurs./

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
thepr schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:21:
IK heb geprobeerd Adobe in landscape te gebruiken doch dat lukt niet. Ik heb op aanwijzingen in dit topic het register aangepast en alle programma's behoudens Adobe gaan in landscape. Hoe moet ik het register instellen om Adobe in landscape te krijgen.
Ik zelf gebruik het PLToggle Het is een kleine app die de weergave tussen portret en landschap schakelt als je de call button lang ingedrukt houd. Alle programma's op je mobiel kunnen nu ook in landscape mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazyMe
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-06 13:48
Heeft iemand ms voice command aan de praat gekregen?
Ik dacht dat ik ergens een cab tegen kwam om 1 van de 5 knoppen een extra functie te geven zodat je die kan gebruiken voor voice command

Weet iemand dit? Of weet iemand of dit niet zo is?

Bij Leo hints en tips stond het in ieder geval niet maar ik meen dat ik zoiets ergens ben tegen gekomen. Kan ook zijn dat het van mn vorige telefoon de HD was, weet ik niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazyMe
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-06 13:48
Lama, ik heb het al aan de praat gekregen.
Na lang lang zoeken tot conclusie gekomen dat hardware button niet gaat werken dus heb ik snelkoppeling naar voice command bij programmas en appbuttons in windows map geplakt
Nu staat voice command knop op mn home screen
Nja ik kan de mee leven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het programma Ozi explorer is de reden dat ik per se een WM toestel wilde hebben, 't is voor mij nog een paar dagen wachten en dan hoop ik alles op de HD2 aan de praat te hebben :)
Hè wat een super programma naar lang zoeken en wat downloaden >:) heb ik alles aan de praat gekregen.
Je kunt hier wandelkaarten in laden en dan zelf routes uitzetten of van andere routes downloaden.

Echt een aanrader voor mensen die graag wandelen of fietsen.

Thanks Sherlock ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Vodafone HD2 sinds een paar weken maar ik heb er vanaf het begin twee problemen mee. Misschien kan iemand hier me helpen?

Probleem 1: de telefoon haalt van mijn Gmail account slechts mail van de afgelopen 3 dagen op, en ik heb nog nergens de instelling hiervoor kunnen vinden (was op mijn vorige HTC TytnII geen probleem).

Probleem 2: mijn dataconnectie is zeer buggy. Vanaf het begin kon ik wel internetten (met een H bovenin, alles werkt dan dus goed en snel), mailen etc. maar het probleem ontstaat als ik het toestel dan een tijdje niet gebruik (soms een uur, soms een dag). In zo'n situatie staat er 3G bovenin (is normaal), maar het toestel "kan" dan niet naar H(sdpa) schakelen en haalt geen data meer op. Opera geeft dan na een tijdje zoeken een foutmelding (kan server niet vinden), de mail wordt niet automatisch opgehaald, het weer wordt niet automatisch opgehaald, etc. Ook bij het handmatig ophalen van mail of weer krijg ik een foutmelding (kan geen verbinding maken). De oplossing voor dit probleem heb ik ook: handmatig in de connection manager de dataverbinding uit, en weer aan zetten.

Ik heb veel zitten zoeken naar dit probleem maar niet gevonden, misschien ligt het dus aan het toestel? Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:04
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:28:
Ik heb mijn Vodafone HD2 sinds een paar weken maar ik heb er vanaf het begin twee problemen mee. Misschien kan iemand hier me helpen?

Probleem 1: de telefoon haalt van mijn Gmail account slechts mail van de afgelopen 3 dagen op, en ik heb nog nergens de instelling hiervoor kunnen vinden (was op mijn vorige HTC TytnII geen probleem).
Hoe haal je je Gmail op? Via Activesync (exchange) of via imap?

Exchange:
In activesync klik je Menu, Opties, Email, Instellingen, Mail ophalen van de afgelopen: xx weken/dagen/etc.

Imap:
Inbox, menu, tools, options, Gmail, Send/Receive Schedule (ik ben even te lui om de NL vertalingen op te zoeken.
Probleem 2: mijn dataconnectie is zeer buggy. Vanaf het begin kon ik wel internetten (met een H bovenin, alles werkt dan dus goed en snel), mailen etc. maar het probleem ontstaat als ik het toestel dan een tijdje niet gebruik (soms een uur, soms een dag). In zo'n situatie staat er 3G bovenin (is normaal), maar het toestel "kan" dan niet naar H(sdpa) schakelen en haalt geen data meer op. Opera geeft dan na een tijdje zoeken een foutmelding (kan server niet vinden), de mail wordt niet automatisch opgehaald, het weer wordt niet automatisch opgehaald, etc. Ook bij het handmatig ophalen van mail of weer krijg ik een foutmelding (kan geen verbinding maken). De oplossing voor dit probleem heb ik ook: handmatig in de connection manager de dataverbinding uit, en weer aan zetten.

Ik heb veel zitten zoeken naar dit probleem maar niet gevonden, misschien ligt het dus aan het toestel? Help!
Ik heb ditzelfde probleem gehad met mijn tytnII. Nooit een oplossing voor gevonden, anders dan de dataverbinding uit en aan zetten. Wellicht kun je de verbinding 'actief'' houden door automatische weer-updates en mail-checks of push mail aan te zetten, als je dat al niet aan hebt staan?

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Sygic geinstalleerd,echter als ik de HD2 van de usb afhaal start Sygic gelijk op.Dit wil ik niet.Waar staat dit in om te veranderen?

[ Voor 191% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:01:
Ik heb Sygic geinstalleerd,echter als ik de HD2 van de usb afhaal start Sygic gelijk op.Dit wil ik niet.Waar staat dit in om te veranderen?
Mapje 2577 met de autorun verwijderen, dan start die niet meer automatisch op. Ik heb voor de zekerheid het mapje in een andere map ondergebracht, mocht er iets misgaan kun je hem weer op de root van je kaartje zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:12

SilencerNL

No remorse

thepr schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:18:
Ik SlideIt ook geprobeerd. Ziet er goed uit, maar.... bij gebruik internet liep t vast. Waar de tekst getypt moet worden wordt het scherm voor 30% geblokt en hangt het keyboard vast. Heb jij hier geen last van?? Ik heb SlideIt weer geïnstalleerd en alles werkt weer.
Hmm, daar heb ik geen last van. Ik zet bij het internetten het toetsenbord wel op 'ABC' modus, omdat het sliden bij links en wachtwoorden intypen toch alleen maar tegenwerkt. Al geprobeerd om na de installatie je toestel een reboot te geven?

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodink
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-06-2024
Ik heb een vraag of de internetverbinding via de provider (in mijn geval Hi)
Ik heb dit forum en de vorige 4 al doorzocht en volgens mij is de vraag al vaker gesteld maar tot op heden nog niet beantwoord.

Als ik de status bekijk van mijn internetverbinding loopt deze continue, echter als ik Opera start dan kan die de pagina niet vinden. Het lijkt erop alsof de verbinding in slaap valt.
Als ik naar de instellingen ga en draadloze bediening selecteer en daar kies voor telefoon ga ik daar vervolgens naar de optie Band (basisband wijzigen)
Als ik hier een wijziging maak, opsla en deze vervolgens weer terugzet, heb ik weer internet.
Maar dat lijkt mij toch niet de bedoeling dat ik dat telkens moet doen.
Ik heb het netwerktype ingesteld staan op Auto of GSM (afwisselend, beide doen het) en de frequentieband op Auto.
Iemand enig idee of ik ergens een instelling kan of moet doen met het actief blijven van de verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
Rodink schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:47:
Ik heb dit forum en de vorige 4 al doorzocht en volgens mij is de vraag al vaker gesteld maar tot op heden nog niet beantwoord.

Als ik de status bekijk van mijn internetverbinding loopt deze continue, echter als ik Opera start dan kan die de pagina niet vinden. Het lijkt erop alsof de verbinding in slaap valt.
Als ik naar de instellingen ga en draadloze bediening selecteer en daar kies voor telefoon ga ik daar vervolgens naar de optie Band (basisband wijzigen)
Als ik hier een wijziging maak, opsla en deze vervolgens weer terugzet, heb ik weer internet.
Ik heb het netwerktype ingesteld staan op Auto of GSM (afwisselend, beide doen het) en de frequentieband op Auto.
Iemand enig idee of ik ergens een instelling kan of moet doen met het actief blijven van de verbinding?
sterker nog, hier hebben we het al een paar pagina's over... er is NOG geen definitieve oplossing hiervoor...

ik gaat ff een nieuwe simkaart aanvragen en kijken of dat helpt (aangezien me TYTN2 hetzelfde had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
SnoeiKoei schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:42:
[...]

Dan moet je dus niet bij T-mobile of Vodafone zijn.

Nog ff over de vraag waarom mensen een WWE-versie zouden willen... bij mij heeft dat niks te maken met eerdere beschikbaarheid van patches en fixes maar alles met crappy vertalingen van 't OS. Ik heb nou eenmaal helemaal niks met nederlandstalige software, alle termen zijn gekunsteld.
halelula :) helemaal mee eens... ook met vaste computers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:55:
[...]

Als je bij regiosettings voor Nederlands kiest is dat volgens mij verholpen en staat ie automatisch op 24uurs./
Je moet eerst even op UK of USA zetten. Dan is 24uur niet 'greyed out'. Vervolgens weer terug naar settings en dan weer op NL zetten, dan moet het goed zijn. Omslachtig, maar helaas bekend 'probleem'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
Novadecasa schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:36:
Zijn er hier meer mensen die gebruik maken van S2U2?
De slide to unlock functie van XDA?

Het ziet er echt fantastisch uit trouwens!!
Bij het unlocken schuift ook alles naar boven en naar onderen, schitterend!

Maar wanneer ik nu mijn telefoon vergrendel, en vervolgens wil ontrgrendelen krijg ik eerst
de S2U2 vergrendeling en daarna de originele windows vergrendeling.
Ik heb al gekeken bij de instellingen van de knoppen via , Instellen>Menu>Meer>Persoonlijk>Knoppen
Maar daar zie ik niet veel meer dan de instelling van 'klassieke vergrendeling' of de huidige.
Je kan het niet uitzetten?
Of zit de instelling in S2U2 zelf?

Edit: gebruik van dit .cab bestand moet het verhelpen
http://forum.xda-develope...?p=4996782&postcount=2961
is een simpele optie in het menu van s2u2, ik gebruik het zelf ook, en je kan het uischakelen doormiddel van:
geavanceerd en dan zijn mijn instellingen:
-> touchflo 3d niet vergrendelen op on en builtin system vergerendelijng niet gebruiken op off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:24:
[...]

Mapje 2577 met de autorun verwijderen, dan start die niet meer automatisch op. Ik heb voor de zekerheid het mapje in een andere map ondergebracht, mocht er iets misgaan kun je hem weer op de root van je kaartje zetten.
Gelukt,staan wel languages file in die map maar zie geen problemen.
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:02:
[...]

Gelukt,staan wel languages file in die map maar zie geen problemen.
thx
Graag gedaan. Gebruik toevallig zelf ook Sygic. Fijne navi trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanSamson
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:17
Elwin23 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:57:
[...]

sterker nog, hier hebben we het al een paar pagina's over... er is NOG geen definitieve oplossing hiervoor...

ik gaat ff een nieuwe simkaart aanvragen en kijken of dat helpt (aangezien me TYTN2 hetzelfde had)
Ik heb een HTC HD2 met een KPN abonnement en had hetzelfde fenomeen.
Sinds gisteren lijkt het probleem vooralsnog verdwenen.
Ik heb een nieuwe dataverbinding aangemaakt en i.p.v. de genoemde portalmmm.nl daar alleen internet (kleine letters) neergezet. De oude instelling verwijderd en een herstart gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty-PK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05-2024
hier sinds gisteren ook internet via Hi, ook last van een vastlopende verbinding. is dit geen probleem van hi?

verder heb ik er last van dat in opera pinch to zoom naar de rand van het scherm schiet. meer mensen last van?

ik zoek ook nog een programma waarmee ik door een hardware knop ingedrukt te houden van taak wissel, iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Denk het wel.. hier op Telfort/KPN geen problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-03-2024

WietBoer

Just Chill

Ik vroeg mij af of er iemand een soort vaan inkoop actie wilde opzetten en wel voor het volgende:

http://cgi.ebay.de/KFZ-Ha...1c0f34c206#ht_1432wt_1166

De enige praktische auto-houder die ik tot nu toe ben tegen gekomen op inet, echter wordt dit specifieke exemplaar enkel in Duitsland geleverd door de verkopen... Deze auto-houder is ideaal omdat je deze kan kantelen en zo in breedbeeld kunt navigeren met b.v. Igo8!

Zou mooi zijn als er iemand van Tweakers in Duitsland zou wonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodink
  • Laatst online: 04-06-2024
JanSamson schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:11:
[...]

Ik heb een HTC HD2 met een KPN abonnement en had hetzelfde fenomeen.
Sinds gisteren lijkt het probleem vooralsnog verdwenen.
Ik heb een nieuwe dataverbinding aangemaakt en i.p.v. de genoemde portalmmm.nl daar alleen internet (kleine letters) neergezet. De oude instelling verwijderd en een herstart gegeven.
Klinkt interessant, misschien eens proberen.
Ik heb nu MSN de hele middag open staan, en dan (lijkt) het ook gewoon goed te gaan. Heb nog steeds actieve verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

WietBoer schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:36:
Ik vroeg mij af of er iemand een soort vaan inkoop actie wilde opzetten en wel voor het volgende:

De enige praktische auto-houder die ik tot nu toe ben tegen gekomen op inet, echter wordt dit specifieke exemplaar enkel in Duitsland geleverd door de verkopen... Deze auto-houder is ideaal omdat je deze kan kantelen en zo in breedbeeld kunt navigeren met b.v. Igo8!

Hmm volgens mij komt jouw vraag beter tot zijn recht in dit topic.
Maar ik ga toch even een antwoord geven:
Als de verkoper alleen naar duitsland wil versturen moet je even op www.huifkar.de kijken. Heb ik al vaak gebruikt, en werkt super. is eigenlijk gewoon je eigen adres in Duitsland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij blijft de dataverbinding wel actief, maar ik moet wel telkens als ik hem opstart zelf de dataverbinding opstarten (instelling blijft dus niet behouden) Hoe kan ik dit oplossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-03-2024

WietBoer

Just Chill

Paling1 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:54:
[...]

Hmm volgens mij komt jouw vraag beter tot zijn recht in dit topic.
Maar ik ga toch even een antwoord geven:
Als de verkoper alleen naar duitsland wil versturen moet je even op www.huifkar.de kijken. Heb ik al vaak gebruikt, en werkt super. is eigenlijk gewoon je eigen adres in Duitsland...
Ahh ik ga hem gelijk even in het juiste topic planten, bedankt voor de tip !
En die andere tip[ over huifkar ziet er ook erg goed uit, nogmaals dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdyvw
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 07:19
Elwin23 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:57:
[...]

Ja, ik ben 'blij' dat ik niet de enige ben met dit probleem, ik zit ook bij HI, maar ik heb toch het idee dat het geen probleem is dat gekoppeld is aan HI, maar aan de HD2.

Ik vraag me af of er echter al buiten dit forum iets over bekend is? Zijn er al mensen die hierover contact hebben gehad met HI, of met HTC? Is de bug zegmaar gemeld?

Edit: Ik heb de bug gelijk zelf ook maar even gemeld via de site van HTC.

[ Voor 5% gewijzigd door Ferdyvw op 12-01-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

Vraagje, ik synchroniseer mijn contacten met activesync, dan krijg je automatisch een outlook account in de mail-tab. Nu heb ik ook nog een livemail account welke ik wél dagelijks uitlees.

Het probleem is dat de outlook-mail-account iedere keer als eerste opent (hij staat bovenaan), heeft iemand een idee/manier om deze volgorde te wijzigen?

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:54

Convoy

g44p

freekweb schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:50:
Weet iemand hoe ik de xt9 taal aan kan passen? van bv eng > de
gevonden dankzij XDA forum:

"Long press on keyboard soft button when entering text and language selection is second from top"

werkt nu prima _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Laatst online: 10-09-2024
Rodink schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:47:

Ik heb het een paar pagina's terug ook al aangegeven, maar er is een storing bij Hi. Dit ligt niet aan je toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Prom1se schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:12:
[...]

is een simpele optie in het menu van s2u2, ik gebruik het zelf ook, en je kan het uischakelen doormiddel van:
geavanceerd en dan zijn mijn instellingen:
-> touchflo 3d niet vergrendelen op on en builtin system vergerendelijng niet gebruiken op off.
Thanks, al staat in de FAQ dat je dit anders kan uitschakelen en zelf heb ik daarvoor het gelinkte cab bestand gebruikt in mijn vorige post.
Werkt perfect, wat is die S2U2 een ongelovelijk mooie applicatie!

Die ellende met de internetverbinding (HI) heb ik ook gehad, vandaag weer.
En als je vervolgens de 'gegevensverbinding' wilt uitzetten moet je ongeveer 23 x klikken voordat die echt uitgaat.
Ach, ff vervelend maar zal wel opgelost worden.

In het begin moest ik erg wennen aan de HD2, maar nu ik de telefoon steeds meer naar m'n hand kan zetten.
Zoals S2U2, 20 shortcuts op het homescreen, tomtom, andere taakbalk en alle overige .cabs ben ik heel erg tevreden met mijn HD2!!!
Wat een geweldige telefoon! _/-\o_

Het smsen (typen) en het versturen van de smsen moet voor mij alleen nog echt veranderen, maar ook dat zie ik wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Hier een link naar en engels bedrijf welke wel naar NL zend.
Zelfde houder.
http://cgi.ebay.nl/SUCTIO...es_RL?hash=item1c0f5c4414

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[bDeze auto-houder is ideaal omdat je deze kan kantelen en zo in breedbeeld kunt navigeren met b.v. Igo8!
Volgens mij kan de brodit ook kantelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
Novadecasa schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:01:
[...]

Thanks, al staat in de FAQ dat je dit anders kan uitschakelen en zelf heb ik daarvoor het gelinkte cab bestand gebruikt in mijn vorige post.
Werkt perfect, wat is die S2U2 een ongelovelijk mooie applicatie!

Die ellende met de internetverbinding (HI) heb ik ook gehad, vandaag weer.
En als je vervolgens de 'gegevensverbinding' wilt uitzetten moet je ongeveer 23 x klikken voordat die echt uitgaat.
Ach, ff vervelend maar zal wel opgelost worden.

In het begin moest ik erg wennen aan de HD2, maar nu ik de telefoon steeds meer naar m'n hand kan zetten.
Zoals S2U2, 20 shortcuts op het homescreen, tomtom, andere taakbalk en alle overige .cabs ben ik heel erg tevreden met mijn HD2!!!
Wat een geweldige telefoon! _/-\o_

Het smsen (typen) en het versturen van de smsen moet voor mij alleen nog echt veranderen, maar ook dat zie ik wel goed komen.
Probeer is swype man, dat is echt een super app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Prom1se schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:13:
[...]

Probeer is swype man, dat is echt een super app!
Ja zal het eens proberen, al vind ik het er maar vreemd uitzien! haha
Zal het zelf wel ontdekken als ik het gebruik.
Welke versie hebben jullie (waar) gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
Novadecasa schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:20:
[...]

Ja zal het eens proberen, al vind ik het er maar vreemd uitzien! haha
Zal het zelf wel ontdekken als ik het gebruik.
Welke versie hebben jullie (waar) gedownload?
Ff googelen, je kon hem van xda downloaden maar dat is zie ik zojuist gedit (de link) zodat je hem niet meer kan downloaden ze hebben swype namelijk van de omnia hd 2 geextract. want ze verkopen hem alleen aan fabrikanten. verder moet je ook je eigen woorden invoeren maargoed je raakt er wel aan gewend maar soms ook aan geirieteerd xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 17:19

Contagio

Vullend

Is er al een oplossing voor het probleem dat sommige HD2's gebruikers, aangaande het 'sms probleem'? Dus het verzenden van smsjes die vervolgens vast komen te zitten in het postvak uit en daarna op een willekeurig moment worden verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Laatst online: 30-08 12:55
Contagio schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:27:
Is er al een oplossing voor het probleem dat sommige HD2's gebruikers, aangaande het 'sms probleem'? Dus het verzenden van smsjes die vervolgens vast komen te zitten in het postvak uit en daarna op een willekeurig moment worden verstuurd?
Nee nog geen oplossing voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
Nee, die is er nog niet.

edit: te laat!

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
nee... voor de 10.000e keer in deze topic alleen al...
uitgebreid antwoord mag je je zoek-skills even opfrissen

edit: 10.003 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio

Contagio

Vullend

Haha oke bedankt jongens, sorry voor de ietwat makkelijke vraag. (ipv van het zelf opzoeken in dit topic)

Maar ik heb er ondertussen al zoveel over (proberen) op te zoeken, vooral op internet dat ik er een beetje ziek van wordt.. Maar I guess dat wel meer van jullie dat hebben ;)

Is er in ieder geval vanuit HTC al wel toegegeven dat dit een fiks probleem is en/of zijn ze er mee bezig? Of valt dit niet te achterhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Contagio schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:46:
Haha oke bedankt jongens, sorry voor de ietwat makkelijke vraag. (ipv van het zelf opzoeken in dit topic)

Maar ik heb er ondertussen al zoveel over (proberen) op te zoeken, vooral op internet dat ik er een beetje ziek van wordt.. Maar I guess dat wel meer van jullie dat hebben ;)

Is er in ieder geval vanuit HTC al wel toegegeven dat dit een fiks probleem is en/of zijn ze er mee bezig? Of valt dit niet te achterhalen?
Ze zijn er mee bezig en geven toe dat het een probleem is, ze weten waarschijnlijk (nog) niet waar het vandaan komt. Een aantal gebruikers hebben een logfile toegestuurd gekregen die het zal moeten gaan ontdekken.
Ze zijn er dus mee bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Proberen jullie dit eens aub?:

Foon opstarten en dan direct naar SMS (traditionele modus) en dan Postvak Uit kiezen.
Bij mij staat er dan een hele waslijst aan verzonden smsjes :S

Kies je daarna Postvak In en dan weer Uit, dan is de lijst leeg.

Raar toch!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Ik heb sinds vandaag een HD2 alleen heb ik problemen met het verbinden met mijn draadloze thuisnetwerk. Weet iemand of er ergens een tutorial op internet te vinden is die mij verder kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Laatst online: 10-09-2024
Contagio schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:46:

Ik heb mijn toestel nu 2 weken in bezit (rom 1.48) en heb dit probleem nog nooit ondervonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee of het mogelijk is om beveiligde mapjes te maken voor bijvoorbeeld beveiligde documenten of foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
CRXed schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 17:20:
Proberen jullie dit eens aub?:

Foon opstarten en dan direct naar SMS (traditionele modus) en dan Postvak Uit kiezen.
Bij mij staat er dan een hele waslijst aan verzonden smsjes :S

Kies je daarna Postvak In en dan weer Uit, dan is de lijst leeg.

Raar toch!!
Dat heb ik al zo lang, dat is al vanaf het begin bijna bij mij zo.
Raar maar niet echt problematisch.
Hij geeft gewoon niet de juiste lijst weer op dat moment, naar een paar x switchen van Postvak type is het uiteindelijk wel te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Laatst online: 16-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 18:13:
Heeft iemand een idee of het mogelijk is om beveiligde mapjes te maken voor bijvoorbeeld beveiligde documenten of foto's?
Ik ben hier naar op zoek geweest en heb me laten wijsmaken dat dat niet gaat in WinMob. Heb nu SPB wallet maar geinstalleerd. Niet ideaal voor wat ik wil, maar het is in ieder geval een beveiliging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

contact gehad met hi. als de verbinding het morgen nog steeds niet doet moest ik weer bellen. ze gaven wel toe dat het hoogst waarschijnlijk aan hun ligt. afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taartvarken
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 15:39
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 18:41:
contact gehad met hi. als de verbinding het morgen nog steeds niet doet moest ik weer bellen. ze gaven wel toe dat het hoogst waarschijnlijk aan hun ligt. afwachten maar.
Bij mij moet ik de verbinding op KPN instellen voor mobiel internet, weet niet of dat je probleem is...

Weet iemand welke versie van Total Commander werkt i.v.m. het veranderen van MUZIEK in Muziek.
Of is daar een makkelijkere oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Prom1se schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:12:
[...]

is een simpele optie in het menu van s2u2, ik gebruik het zelf ook.
Kan je mij ook vertellen wat de S2P functie inhoud?
(Met o.a. de sleepfunctie e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
WiertOmta schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:29:
[...]Weet iemand welke versie van Total Commander werkt i.v.m. het veranderen van MUZIEK in Muziek.
Of is daar een makkelijkere oplossing voor?
http://ghisler.ch/board/viewtopic.php?t=24409

en dan deze http://tcce.s3.amazonaws.com/b2/tcmdpocket252_armbeta2.exe
Installeren op je PC met de HD2 via Activesync aangesloten.

Of je gebruikt een CABje: http://omega-thunder.nl/H...7BBV%20MUZIEKtoMuziek.cab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Ben opzoek naar een goed werkende nieuwe ROM. Heb gezien dat die Laurentius26 HD2 [LEO] V1 WWE Ultimate serie, er in de benchmarks met kop en schouder bovenuit steekt.

Alleen ben ik opzoek naar een NL ROM. Iemand al wat uitgeprobeerd van XDA en is er uberhaupt een Nederlandse ROM nieuwer dan 1.48 aanwezig op het net?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taartvarken
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 15:39
Kijk, die laatste dat is een oplossing! Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Wil graag de standaard stemmen van TomTom weer terug zetten (heb ze overschreven), maar mijn TomTom home herkent mn HD2 niet en ben mn cdtje kwijt (pas verhuisd).
Is er iemand die de standaard stemmen heeft (niet de luide) of zn HD2 al werkende heeft gekregen met tomtomHome?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio

Contagio

Vullend

DaFreakR schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 18:08:
[...]

Ik heb mijn toestel nu 2 weken in bezit (rom 1.48) en heb dit probleem nog nooit ondervonden..
Een vriend van mij heeft ook de HD2 en heeft hier ook nog geen last van gehad, nooit.

Hij stelde wel voor om te kijken of je SIM-kaart misschien het probleem is. Dat had te maken met het feit dat oude SIM-kaartjes niet goed met de mogelijkheden van de HD2 kunnen omgaan (weet er het fijne niet van) en om alles optimaal te gebruiken moest je een recente SIM-kaart hebben.
Maar dit verhaal heb in dit topic ook wel eens langs zien gaan, denk dat de meeste dat wel gecontroleerd hebben en dat dit dus niet de reden van het probleem kan zijn.

Dit is bij mij niet het probleem, de jongen in de winkel heeft de SIM-kaart gecontroleerd en zei dat die in orde was.

Weten jullie of het misschien provider gebonden is? Dus of mensen met een bepaalde provider er juist wel of juist geen last van hebben?
Lijkt mij niet als ik de verhalen zo hoor, maar zou een mogelijkheid kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:14:
Heb vandaag eindelijk (na bijna 3 weken) mijn gel cover plus schermprotector binnen. Ik was niet bang voor krasjes, maar toch het zekere voor het onzekere genomen. Hij zit er perfect omheen en kan nog steeds alle knopjes en aansluitingen perfect gebruiken. Daarnaast heeft de lens nu meer bescherming omdat hij iets lager zit dan de cover.

Voor de geinteresseerden LINKJE

Indien gewenst kan ik er ook foto's van schieten
Hashanova, zou je wat foto's kunnen geven? d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Contagio schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 20:19:
[...]

Weten jullie of het misschien provider gebonden is? Dus of mensen met een bepaalde provider er juist wel of juist geen last van hebben?
Lijkt mij niet als ik de verhalen zo hoor, maar zou een mogelijkheid kunnen zijn?
Nee, dit is ook al langs geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
SilencerNL schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:36:
[...]

Hmm, daar heb ik geen last van. Ik zet bij het internetten het toetsenbord wel op 'ABC' modus, omdat het sliden bij links en wachtwoorden intypen toch alleen maar tegenwerkt. Al geprobeerd om na de installatie je toestel een reboot te geven?
ja, reboot gewoon gedaan. Het programma werkt best prettig. Een deel van het scherm bevroor ook bij gebruik Notitie en blijft het doen in Opera Explorer. In het laatste schakel ik SlideIt uit en dan gaat het. Blijf het nog even proberen. Maar is toch hinderlij dat het niet gewoon werkt. Ik kijk het nog even aan, het is ten slotte een demo waar ik mee werk. :(
l
edit: ook vastloper v scherm in word.. ik heb m weer gede-installeerd. jammer, was handig

[ Voor 6% gewijzigd door thepr op 12-01-2010 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr

heb deze ook elders op Ebay gezien. Zie aparte topic over accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 10:22
Ik heb zo'n Brodit holder voor m'n Touch Cruise en ik ga er weer één kopen tegen de tijd dat ik m'n HD2 mag ophalen. Die kan je ook kantelen..

Het is wel "ietsje" duurder ;)

http://www.pdashop.nl/pro...ctive-holder-htc-hd2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:39
Ik heb volgens mij wel een extreme vastloper. Ik ben wat aan het rotzooien met cab's proberen en de-installeren. Ik krijg nu mijn phone niet meer aan de praat. Na het unlock scherm is het kaal en blijft het kaal. Ik heb onderin het scherm alleen de knop telefoon en contacten staan, die het trouwens ook niet doen. Met de PC krijg ik natuurlijk ook geen verbinding meer.

Wie kan mij helpen hoe ik de boel weer aan de praat krijg.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
Al geprobeerd om een hardreset uit te voeren? (fabrieksinstellingen worden dan geladen)

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 21:02
cassiekai schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 21:42:
Ik heb volgens mij wel een extreme vastloper. Ik ben wat aan het rotzooien met cab's proberen en de-installeren. Ik krijg nu mijn phone niet meer aan de praat. Na het unlock scherm is het kaal en blijft het kaal. Ik heb onderin het scherm alleen de knop telefoon en contacten staan, die het trouwens ook niet doen. Met de PC krijg ik natuurlijk ook geen verbinding meer.

Wie kan mij helpen hoe ik de boel weer aan de praat krijg.

Thanks
Heb ik ook gehad, jammer maar alleen hardreset hielp.
Daarna nadat ik alles geïnstalleerd had eerst maar een backup gemaakt, die ik inmiddels al een keer nodig heb gehad, maar dan kan je tenminste wel dingen zorgeloos uit proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:39
Misschien een hele domme vraag maar hoe kan ik een harde reset uitvoeren? Ik heb gezocht maar kom niet verder dan, dat mensen schrijven dat ze dit doen bij instellingen en dan terugzetten naar fabriekswaarden. Gezien ik er niet in kan komen is dat dus geen optie voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:54

Convoy

g44p

cassiekai schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 22:03:
Misschien een hele domme vraag maar hoe kan ik een harde reset uitvoeren? Ik heb gezocht maar kom niet verder dan, dat mensen schrijven dat ze dit doen bij instellingen en dan terugzetten naar fabriekswaarden. Gezien ik er niet in kan komen is dat dus geen optie voor mij.
XDA:

How to perform a HardReset
Hard Resetting deletes ALL personal data and settings and restores your phone to factory default conditions as if you turned on the phone for the first time after purchasing.

1. With the device turned off, press and hold the VOLUME UP and VOLUME DOWN buttons, then briefly press the POWER button.
2. Continue pressing the VOLUME UP and VOLUME DOWN buttons until you see this message on the screen:
"This operation will delete all your personal data, and reset all settings to the manufacturer default settings. Press VolUp to restore manufacturer defaults, or press other keys to cancel."
3. Release the VOLUME UP and VOLUME DOWN buttons.
4. Press the VOLUME UP button to perform the hard reset, or press any other button to cancel the reset.

You can also use Clear Storage to reset your device back to factory default settings.
1. On the Home screen, slide to the Settings tab and then tap All Settings.
2. On the System tab, tap Clear Storage.
3. Enter “1234” and then tap Yes.

suc6 O-)
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.