HTC HD2 - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 83.334 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
De nieuwe Laurentius rom is uit voor onze HD2's.. deze heeft echt absurd goede benchmark resultaten! Check en test het zelf ;-).. Ik heb m net geflasht!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=614311

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 15:13:
[...]

Heb je Bsb Tweak al getest? Lost het je probleem met het toetsenbord op?
Of verslechterd het ook het gebruik van het scherm in andere applicaties?
Ik ben Bsb Tweaks aan het testen maar het kan aan mij liggen maar ik heb niet echt het idee dat het veel beter wordt zo, het typen. Ik krijg nog steeds, vooral bij backspace, dat ie gaat flippen. :(

Decrease sensitivity staat aan en je merkt ook wel iets van verschil van het verminderen van de gevoeligheid. Maar zeker niet dat je hard moet drukken nu ofzo, buiten het typen om werkt het gewoon goed. Dus zeker geen verslechtering bij applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:57
he, wat is de verstie van de nieuwste tomtom.

erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
erik23 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 16:20:
he, wat is de verstie van de nieuwste tomtom.

erik
Gebruik even de search in dit topic of lees de afgelopen 3 a 4 pagina's even.
Iets van 7.916 ofzo geloof ik.

@TomGee, welk toetsenbord gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 16:23:
[...]

Ik gebruik mn telefoon bij het smsen vooral in de portrait mode met het Volledige QWERTY toetsenbord. Dat swype gebeuren moet ik nog gaan testen, als het Nederlandse woordenboek gëintegreerd is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
Novadecasa schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 16:23:
[...]

Gebruik even de search in dit topic of lees de afgelopen 3 a 4 pagina's even.
Iets van 7.916 ofzo geloof ik.

bedankt.

sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Laatst online: 14-03 14:33
Geen probleem.
Lees ook even de evt. veranderingen die je moet doen bij bepaalde versies voordat je TomTom installeert.
I.v.m. bluetooth. Ook te vinden met de search of 3 a 4 pagina's terug te bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een beetje vreemd probleem maar wel superirritant.

Ik krijg de htc hd2 regelmatig langdurig niet ontgrendeld (het schuifje via het scherm opzij zetten) en daardoor kan ik niks met de telefoon. batterij eruit en erin helpt niet.
Ik vraag me af of dit een hardwareprobleem is van het schermpje of dat htc sense niet helemaal lekker werkt. Op een gegeven moment doet-ie het dan zonder aanwijsbare reden weer.
Ik heb op dit probleem gegoogled, maar ik ben geen enkel item tegengekomen waarin dit probleem voorkomt.

Hebben jullie er wel eens last van of hebben jullie nog idee-en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
Doe eens een hard reset en kijk of dat iets uithaald?
Let wel op: je raakt hierbij al je data kwijt (behalve van je sd kaart)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Iemand dit al geprobeerd?
Increase battery life by up to double
Go to HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\L2TP1\Parms
add a new DWORD value of DisablePowerManagement with a value of 0
and HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\PPTP1\Parms
add a new DWORD value of DisablePowerManagement with a value of 0
http://pocketnow.com/wiki...ll_Devices_Registry_Edits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harmageddon schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:46:
Doe eens een hard reset en kijk of dat iets uithaald?
Let wel op: je raakt hierbij al je data kwijt (behalve van je sd kaart)
Dat heb ik nog niet gedaan, want dat wil ik tot het laatst bewaren. Dan moet ik namelijk alles weer opnieuw installeren.
Maar de hard reset zal uiteindelijk wel moeten, ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
Cafun schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 12:01:
[...]

Ene.. waar maak jij die rule aan? Niet in Outlook neem ik aan? Als ik een geluid bij een regel toevoeg, dan moet ik geluidsbestand aangeven, maar ja, die staat dan niet daar op mijn HD2...
ja in Outlook op je pc (daar heb je ooit ook een rule aangemaakt om naar die map te moven toch? die moet je aanpassen, en standaard melding die je normaal ook krijgt instellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 15:21:
[...]

Bedankt Chutney. Dat vind ik een grote gebrek in zoeen mooie dure toestel. ;(
kwestie van wachten tot er een fix komt op XDA of HTC, keep your pants on :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 14-09 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Ach, dat zoiets gewoon werkt, zou je toch best mogen verwachten? Het is immers een basisfunctionaliteit. Anyway, ik heb tijdens het proberen van Live messenger ervoor gekozen om mijn e-mail te synchroniseren. Puur om te kijken hoe het eruit zag. Nu wil ik mijn hotmail weer weg hebben (het is namelijk meer een troepaccount), maar ik kan in de emailtab of in outlook, hotmail niet verwijderen. Iemand die weet hoe ik dit toch voor elkaar kan krijgen?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 22:38

Pinobigbird

doesn't share food!

Via Windows Live heb je de menuoptie Accountinstellingen > Account wisselen. Volgens mij wordt daarmee het huidige Hotmail account verwijderd

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
Elwin23 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 18:37:
[...]

ja in Outlook op je pc (daar heb je ooit ook een rule aangemaakt om naar die map te moven toch? die moet je aanpassen, en standaard melding die je normaal ook krijgt instellen)
Hmm, ok ik ben nu weer in Outlook aan het kijken. Ik kan wel een handeling "Speel een geluid af voor het bericht, maar dan moet ik een geluid kiezen. Volgens mij heb jij een andere handeling gekozen dan? Maar ik zie geen ander...

Kan ook zijn dat ik gek ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeren en ( dames ),

Sinds gisteren ben ik dan ook eindelijk een trotse bezitter van een hd2. Mooi apparaat en dankzij de verschillende posts hier kom ik ook steeds meer achter de mogelijkheden.

Helaas is mijn batterij nu 15 uur helemaal op. Hopen dat na het vaker opladen dit toch wel gaat verbeteren. Maar ik heb ook een probleem waarover ik niks heb terug kunnen vinden ( Misschien heb ik erover heen gelezen en dan mijn excuses). Wanneer ik aan het smsen ben in xt9 mode en bijvoorbeeld een vraagteken wil plaatsen schiet mijn cursor een plaats of tien terug. Hij komt dus ergens midden in de zin te staan. Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:44

migros

Nooit meer een Samsung

Waar kan ik patience voor dit toestel downloaden?? Natuurlijk niet illegaal he. Ik heb geen patience en baal dan echt van.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

migros schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 20:58:
Waar kan ik patience voor dit toestel downloaden?? Natuurlijk niet illegaal he. Ik heb geen patience en baal dan echt van.
Die staat in /Windows/solitaire.exe ;)
Alleen zelf even snelkoppeling maken als je wilt.
Is trouwens hint #1 in xda-developers > Leo, HTC HD2 > HD2 General > [REF] *Leo Hints & Tips* - Things you may not have known. Neem ook gelijk de andere 71 tips door, dat scheelt je weer vragen stellen ;)

CRXed :+

[ Voor 31% gewijzigd door Pinobigbird op 09-01-2010 21:03 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Laatst online: 30-08 12:55
migros schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 20:58:
1. Enable Hidden Default Games
Go to the Windows directory and copy bubblebreaker.exe and solitaire.exe to the games folder as shortcuts in Windows\Start Menu. Make sure to unhide system files on the device to see the games listed.
Nog meer tips: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638

Pinobigbird :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 20:57:
Heeren en ( dames ),

Sinds gisteren ben ik dan ook eindelijk een trotse bezitter van een hd2. Mooi apparaat en dankzij de verschillende posts hier kom ik ook steeds meer achter de mogelijkheden.

Helaas is mijn batterij nu 15 uur helemaal op. Hopen dat na het vaker opladen dit toch wel gaat verbeteren. Maar ik heb ook een probleem waarover ik niks heb terug kunnen vinden ( Misschien heb ik erover heen gelezen en dan mijn excuses). Wanneer ik aan het smsen ben in xt9 mode en bijvoorbeeld een vraagteken wil plaatsen schiet mijn cursor een plaats of tien terug. Hij komt dus ergens midden in de zin te staan. Weet iemand hier een oplossing voor?
heb ik al 1 of 2 x eerder gehoord, geen oplossing voor, zoek anders even op xda-developers
Cafun schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 20:26:
[...]

Hmm, ok ik ben nu weer in Outlook aan het kijken. Ik kan wel een handeling "Speel een geluid af voor het bericht, maar dan moet ik een geluid kiezen. Volgens mij heb jij een andere handeling gekozen dan? Maar ik zie geen ander...

Kan ook zijn dat ik gek ben ;)
dan zou ik "display a desktop alert" in diezelfde lijst proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
damn er zijn er ondertussen alweer veel bijgekomen!!!

deze staat trouwens nog niet in de TS, maar goed, volgens mij wordt die toch niet geupdate (al meerdere mensen wat heen gestuurd)

[ Voor 19% gewijzigd door Elwin23 op 09-01-2010 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:17

Smarron

The bend

Pinobigbird schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 21:00:
[...]

Die staat in /Windows/solitaire.exe ;)
Alleen zelf even snelkoppeling maken als je wilt.
Is trouwens hint #1 in xda-developers > Leo, HTC HD2 > HD2 General > [REF] *Leo Hints & Tips* - Things you may not have known. Neem ook gelijk de andere 71 tips door, dat scheelt je weer vragen stellen ;)

CRXed :+
Jullie beiden bedankt hoor. :)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Pinobigbird schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 19:09:
Via Windows Live heb je de menuoptie Accountinstellingen > Account wisselen. Volgens mij wordt daarmee het huidige Hotmail account verwijderd
Dit werkt. Thnx.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:50
SnoeiKoei schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 11:35:
Ik heb een aantal programmaatjes draaien op mn HD2 die oorspronkelijk gewoon voor Wimo zijn gemaakt en niet zo finger friendly zijn (incl. bv pull-down menuus waarin de items moeilijk te selecteren zijn met een vinger, kwam ik bv tegen in pim-backup ozi explorer). Nu zou ik voor zo'n programma wel een stylus willen gebruiken maar een gewone stylus werk niet op een capacitatief scherm. Nu weet ik dat er daarvoor speciale stylusen bestaan maar geen idee welke goed werkt met de HD2 en welke een beetje nauwkeurig werkt? Iemand 1sthand ervaring/tips? Bvd!
Toevallig heeft HTC een Stylus uitgebracht voor de HD2

Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/l/l193951.jpg

http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=193951

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Laatst online: 17:44

migros

Nooit meer een Samsung

Bedankt allen voor de links naar xda-developers, met name Pinobigbird. Ik was het allemaal even kwijt maar heb morgen hoop ik meer tijd om hegt allemaal te tweaken :+

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand het onderstaande al geprobeerd?
http://translate.google.c...-beim-telefonieren-5.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Die registeraanpassing was al 27 nov op xda gepost. Het werkt niet /niet altijd /niet bij iedereen, maar je kan het proberen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinobigbird schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 23:34:
[...]

Die registeraanpassing was al 27 nov op xda gepost. Het werkt niet /niet altijd /niet bij iedereen, maar je kan het proberen natuurlijk.
Nee dat was niet de evt "oplossing". In het midden van de pagina staat van HTC zelf een hotfix voor de te luide volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 22:49

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Mensen hier ervaring met Garmin Mobile XT op de HD2?
zo ja, wat zijn de ervaringen er mee?
Gebruik(te) je de City Navigator NT kaarten?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 23:41:
[...]

Nee dat was niet de evt "oplossing". In het midden van de pagina staat van HTC zelf een hotfix voor de te luide volume.
Ah ok.
Je bedoelt deze post dus.
Mirrors: [knip] Schijnt alleen op T-Mobile branded apparaten te werken.

[ Voor 29% gewijzigd door Pinobigbird op 09-01-2010 23:59 . Reden: Link verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt overigens op Vodafone toestellen te werken.

"Ja super, ik kan alleen verbinding maken.
Alles werkt perfect tot nu toe geweldig.
Ongeacht of de luidspreker of oor, en ongeacht of de andere kant heeft mobiele telefoon of vaste lijn.
Geluid is sterk verbeterd en het volume kan worden aangepast met een aanzienlijk verbeterde gedifferentieerd dynamisch bereik.
Vodafone mobiele telefoon en hebt geïnstalleerd alle tweaks en updates voor wat het was tot nu toe.
ben blij nu ...."

Heb maar een response gestuurd dat ze die ook voor unbranded toestellen mogen vrijgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 12:26

Dav0s

Hr?

Daar ben ik weer, die tweaker met die 11000 smsjes. Ik had het vandaag toch echt helemaal gehad met die vertragingen die ontstonden door de smsjes dus ben naar mijn lijst met smsjes gegaan (in conversatie mode), heb ze allemaal geselecteerd, en verwijderd. Als ik nu een nieuw smsje naar iemand stuur en daar de conversatie van open krijg ik ze echter WEL weer allemaal te zien (na eindeloos laden). Dus wilde ik ze in traditionele modus weggooien, maar als ik die open loopt hij vast (doordat hij al die smsjes niet kan laden). Weet iemand hoe ik op een andere manier die 11000 smsjes kan verwijderen?

EDIT: Heb trouwens ook vandaag voor het eerst last gehad van de oude SMS bug (smsjes blijven hangen in outbox). Na een smsje naar mezelf werkte het weer. Gaat om een Vodafone Branded 1.44 rom.

[ Voor 14% gewijzigd door Dav0s op 10-01-2010 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
Elwin23 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 21:06:
[...]
dan zou ik "display a desktop alert" in diezelfde lijst proberen :)
Als ik die pak, dan is die regel alleen actief als Outlook open staat. En ja dan geeft hij wel een geluidje, want op mijn HD2 staat hij nog in Postvak in en dan wordt deze de volgende synchronisatie naar de map verplaatst.
Als jij dit ook zo hebt, dan zijn we eruit (maar ik had verwacht dat hij een geluid zou geven én dat hij gelijk in de andere map staat én dat Outlook niet op een PC open hoeft te staan :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dav0s schreef op zondag 10 januari 2010 @ 02:08:
Daar ben ik weer, die tweaker met die 11000 smsjes. Ik had het vandaag toch echt helemaal gehad met die vertragingen die ontstonden door de smsjes dus ben naar mijn lijst met smsjes gegaan (in conversatie mode), heb ze allemaal geselecteerd, en verwijderd. Als ik nu een nieuw smsje naar iemand stuur en daar de conversatie van open krijg ik ze echter WEL weer allemaal te zien (na eindeloos laden). Dus wilde ik ze in traditionele modus weggooien, maar als ik die open loopt hij vast (doordat hij al die smsjes niet kan laden). Weet iemand hoe ik op een andere manier die 11000 smsjes kan verwijderen?

EDIT: Heb trouwens ook vandaag voor het eerst last gehad van de oude SMS bug (smsjes blijven hangen in outbox). Na een smsje naar mezelf werkte het weer. Gaat om een Vodafone Branded 1.44 rom.
Je moet ze overal verwijderen, dus niet alleen de inbox , maar daarna ook de verwijderde items.
(misschien ook nog de map verzonden items leegmaken)
Misschien helpt bovenstaande, is maar een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 21:02
Smarron schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:23:
[...]
Idem hier, ook Vodafone. Ligt echt wel aan de telefoon, want met mijn oude Touch Diamond werkte alles het afgelopen jaar prima. Ik zet de gegevensverbinding dan uit en aan. Dan werkt het weer.
Ja ik heb dit probleem ook ik zit dan bij HI, vind het wel erg vervelend.
Voor de radiorom update had ik het een enkele keer, na de update gebeurd het om de paar uur, heb dus een beetje spijt dat ik de update heb toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney

Als het echt zo'n probleem is en blijft, installeer even Jeyo Mobile companion.. dan kun je je telefoon daar mee connecten en beheren via Windows. Je zult zien dat er een mapje converstations aan gemaakt is in je sms box.

Die moet je weg pleuren en uiteraard de verwijderde items legen enz enz.. dan werkt het allemaal weer:).. Converstation mode heb ik ook uit staan.. traditioneel is veel sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg regelmatig de melding dat ik nieuwe mail(s) heb, terwijl dat niet zo is.
Vraag me af hoe dat kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23

sk tools downloaden.helaas kan je in de trial maar een paar smsjes per keer.
maar tweakers kunnen hier wel raad mee:)
als jij de trial van de site plukt.
en de enable hidden owner info tweak gebruikt en mij je owner info stuurt(dm pm weet ik het).
help ik je wel verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellStorm666 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 23:43:
Mensen hier ervaring met Garmin Mobile XT op de HD2?
zo ja, wat zijn de ervaringen er mee?
Gebruik(te) je de City Navigator NT kaarten?
Ik had Garmin Mobile op m'n Nokia N82, nu op de HTC HD2. Draait als een zonnetje, een factor 10 sneller natuurlijk, en met dat scherm, geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:54

SaN

SaN schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 00:26:
In het vorige deeltje had ik een post over te lage internetsnelheden bij T-mobile 120k/s ipv 360. Dit lag aan een verouderde simkaart. Ik heb een nieuwe gekregen en daarmee was het probleem meteen opgelost. De nieuwe simkaart zag er ook heel anders uit dan de oude. De oude simkaart was waarschijnlijk nog niet geschikt voor HDSPA, 3G of UMTS.
Het correct vinden van "mijn locatie" lijkt ook een heel stuk verbeterd met de nieuwe simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veejee
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:58
na de nieuwe radiorom heb ik om de paar uur de sms bug.. begint weer erg vervelend te worden. zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 16:40
SaN schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 00:26:
In het vorige deeltje had ik een post over te lage internetsnelheden bij T-mobile 120k/s ipv 360. Dit lag aan een verouderde simkaart. Ik heb een nieuwe gekregen en daarmee was het probleem meteen opgelost. De nieuwe simkaart zag er ook heel anders uit dan de oude. De oude simkaart was waarschijnlijk nog niet geschikt voor HDSPA, 3G of UMTS.
Heb je een fotootje van de nieuwe / oude sim? die van mij is ook al weer een paar jaar oud, misschien moet ik ook voor een nieuwe gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Pandorian schreef op zondag 10 januari 2010 @ 13:21:
[...]

Heb je een fotootje van de nieuwe / oude sim? die van mij is ook al weer een paar jaar oud, misschien moet ik ook voor een nieuwe gaan!
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar naar de nieuwe simkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Had een Vodafone branded toestel. Nu 1.6.... software er op gezet. Werkt als een trein. Kleine irritaties zijn weg (vb. geen hoofdletter na een punt). Heb ook het idee dat ie sneller is.

Heb nu wel last van een lelijk ouderwets geluid tijdens het intypen van een telefoonnumer als je gaat bellen. Weet iemand waar ik dit geluid uit kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 00:37
Waarschijnlijk al lang hier gezegd, maar even voor de zekerheid. Ik heb heeeeel af en toe het sms probleem (raar eigenlijk dat dit niet regelmatig gebeurd).

Wanneer dit probleem optreedt (in outbox blijven hangen), dan tap en hold ik op het onderste (oudste berichtje) en kies bewerken. Als ik dan weer op versturen druk, worden alle berichtjes die daar staan alsnog direct achter elkaar verstuurd...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds zaterdag ook een HTC HD2 en telefoon bevalt erg goed.

Echter heb ik 2 vragen:

- het knopje menu rechtsonder (op het startscherm) kan deze ook gewijzigd worden in bijvoorbeeld berichten?

- het knopje linksonder toont mijn telefoonlijst, echter staan hier ook mijn simcontacten bij wat eigenlijk niet mijn bedoeling is, in het telefoonboek zelf worden alleen de contacten weergegeven, daar heb ik het al ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Dat kan je wijzigen met BSB Tweaks, de rechterknop gaat niet..die is fixed.. de linker kan wel.

Maar ik raad toch met klem aan elke nieuwe HD2 gebruiker eerst het topic door te spitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
CLB schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:39:
Ik heb dat al tientallen keren aangehaald:

[...]

Maar zolang ik niks krijg, houd het op, actieve TS is niet alleen een TopicStarter zelf, maar de hele community!
Dank je wel voor het herhalen, maar ik zie nog geen updates terwijl er toch al diverse gebruikers jou op de hoogte gesteld hebben :D Check je DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-10-2024

efd

markmart33 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 10:47:
[...]

Ja ik heb dit probleem ook ik zit dan bij HI, vind het wel erg vervelend.
Voor de radiorom update had ik het een enkele keer, na de update gebeurd het om de paar uur, heb dus een beetje spijt dat ik de update heb toegepast.
Helaas, maar ik mag me nu hierbij aansluiten. Na enige tijd, soms slechts 10 minuten zonder andere gebeurtenissen, is de enige manier om verbinding te krijgen het uit- en weer aanzetten van de dataverbinding.

Heeft iemand hier al een oplossing voor?

(nieuwste radio na de sim-contacts update, Hi)

[ Voor 0% gewijzigd door efd op 10-01-2010 14:18 . Reden: tikfout ]

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vrijdag dat mijn G en G3 internet het niet meer doet met internet explorer en windows live bv. Wifi doet het wel...

Er komt bij de G ook een H te staan en staat: kan de server niet vinden...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:05
Cafun schreef op zondag 10 januari 2010 @ 09:21:
[...]

Als ik die pak, dan is die regel alleen actief als Outlook open staat. En ja dan geeft hij wel een geluidje, want op mijn HD2 staat hij nog in Postvak in en dan wordt deze de volgende synchronisatie naar de map verplaatst.
Als jij dit ook zo hebt, dan zijn we eruit (maar ik had verwacht dat hij een geluid zou geven én dat hij gelijk in de andere map staat én dat Outlook niet op een PC open hoeft te staan :Y) )
Ik dacht dus ook dat ik het op deze manier had opgelost, maar had niet door dat het alleen werkt als outlook open staat. M.a.w. ik heb de rule weer teruggezet zoals die was en laat het maar zo. Misschien dat outlook het ooit nog eens gaat ondersteunen op die manier die ik (en jij waarschijnlijk ook) wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Laatst online: 03-09 16:44

Maak een backup van je contacten en agenda. Zet alle bestanden over naar je sd kaart en doe een hard reset. Waarschijnlijk de snelste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Valleyman schreef op zondag 10 januari 2010 @ 14:56:
[...]

Ik dacht dus ook dat ik het op deze manier had opgelost, maar had niet door dat het alleen werkt als outlook open staat. M.a.w. ik heb de rule weer teruggezet zoals die was en laat het maar zo. Misschien dat outlook het ooit nog eens gaat ondersteunen op die manier die ik (en jij waarschijnlijk ook) wil...
regels werken toch sowieso alleen met Outlook open? (sorry, ben alleen Exchange gewent, dan kan je in web access een rule op Exchange zetten op de server ipv lokaal in Outlook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
efd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 14:18:
[...]

Helaas, maar ik mag me nu hierbij aansluiten. Na enige tijd, soms slechts 10 minuten zonder andere gebeurtenissen, is de enige manier om verbinding te krijgen het uit- en weer aanzetten van de dataverbinding.

Heeft iemand hier al een oplossing voor?

(nieuwste radio na de sim-contacts update, Hi)
ik zou dan een nieuwe simkaart aanvragen, en ons naderhand het resultaat melden!! want er zijn er veel meer die er last van hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Simkaart is alleen voor netwerk authenticatie.. dus in hoevere dat problemen met het netwerk kan veroorzaken?!. i dunno. Tenzij deze beschadigd is natuurlijk...

Ik zit hier op het Telfort/KPN netwerk icm. 3G/H en dat gaat perfect.. automatisch verbinden en zolang up als dat ik zelf wil!.. Misschien is er een storing bij Hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:05
Elwin23 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 16:45:
[...]

regels werken toch sowieso alleen met Outlook open? (sorry, ben alleen Exchange gewent, dan kan je in web access een rule op Exchange zetten op de server ipv lokaal in Outlook)
Ik werk ook via Outlook met Exchange. De rules (zoals verplaatsen naar een subfolder bij binnenkomst) die ik in Outlook aanmaak werken gewoon op de Exchange server. Behalve meldingen/geluiden, daarbij staat in Outlook 'local only'. Via web access (Exchange 2007) kan ik volgens mij geen rule aanmaken waarbij iets van een melding/geluid komt bij een nieuwe email in een subfolder.

ps. ik besef dat dit 'probleem' niet direct HD2 gerelateerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 12:36:
[...]

Ik had Garmin Mobile op m'n Nokia N82, nu op de HTC HD2. Draait als een zonnetje, een factor 10 sneller natuurlijk, en met dat scherm, geweldig!
Een vraag ik ben op zoek naar een gps programma waar je wandel kaarten kunt uploaden.
Kun je de wandelkaarten van Garmin in het programma garmin mobile xt laden of kunnen daar alleen wegenkaarten geladen worden.

Of kent iemand anders een programma waardit mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:39

sanook

_/-\o_

Ik heb thuis een UPC aansluiting en probeer via Skyfire naar UPC live televisie te kijken maar blijkbaar heb ik via Skyfire een ander ip adres dan mijn eigen UPC adres want ik krijg een melding van UPC dat live tv alleen via UPC aansluiting te bekijken is. Weet iemand hoe ik dit kan omzeilen/instellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:07

Sherlock

No Shit

Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:15:
[...]

Een vraag ik ben op zoek naar een gps programma waar je wandel kaarten kunt uploaden.
Kun je de wandelkaarten van Garmin in het programma garmin mobile xt laden of kunnen daar alleen wegenkaarten geladen worden.

Of kent iemand anders een programma waardit mogelijk is?
Het programma Ozi explorer is de reden dat ik per se een WM toestel wilde hebben, 't is voor mij nog een paar dagen wachten en dan hoop ik alles op de HD2 aan de praat te hebben :)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 12:26

Dav0s

Hr?

Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 10:16:
[...]

Je moet ze overal verwijderen, dus niet alleen de inbox , maar daarna ook de verwijderde items.
(misschien ook nog de map verzonden items leegmaken)
Misschien helpt bovenstaande, is maar een idee ?
Alles uit de verwijderde items weggehaald, maar ze bleven geladen worden. Dus helaas is dit niet de oplossing voor mij.
Chutney schreef op zondag 10 januari 2010 @ 10:49:
[...]

Als het echt zo'n probleem is en blijft, installeer even Jeyo Mobile companion.. dan kun je je telefoon daar mee connecten en beheren via Windows. Je zult zien dat er een mapje converstations aan gemaakt is in je sms box.

Die moet je weg pleuren en uiteraard de verwijderde items legen enz enz.. dan werkt het allemaal weer:).. Converstation mode heb ik ook uit staan.. traditioneel is veel sneller!
Het is een probleem want alles wat enigszins met sms te maken heeft (contacten, email, bellen) wordt heel langzaam doordat op de achtergrond steeds die smsjes meegeladen worden. De bekende SMS bug dus, maar door die 11.000 smsjes veel intenser ;)

In conversation mode heb ik ze verwijderd. Als ik naar traditionele modus ga krijg ik geen enkel smsje te zien. Ook niet de binnengekomen smsjes na de laatste keer verwijderen. Maar als ik op een binnengekomen smsje klik krijg ik wel weer alle smsjes te zien boven het input veld.

Heb Jeyo geinstalleerd. Daarmee zijn ze inderdaad wel te verwijderen.

@erik23: bedankt voor het aanbod en de moeite, maar het is niet meer nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanook schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:18:
Ik heb thuis een UPC aansluiting en probeer via Skyfire naar UPC live televisie te kijken maar blijkbaar heb ik via Skyfire een ander ip adres dan mijn eigen UPC adres want ik krijg een melding van UPC dat live tv alleen via UPC aansluiting te bekijken is. Weet iemand hoe ik dit kan omzeilen/instellen ?
Lukt bij mij ook niet, via skyfire krijg ik dezelfde melding en bij opera (via windows media player) lukt het ook niet. Zal niet aan je IP-adres liggen, want die gaat gewoon via UPC, maar ik denk eerder dat het niet compatible is met de internetbrowsers van je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 19:19:
[...]

Lukt bij mij ook niet, via skyfire krijg ik dezelfde melding en bij opera (via windows media player) lukt het ook niet. Zal niet aan je IP-adres liggen, want die gaat gewoon via UPC, maar ik denk eerder dat het niet compatible is met de internetbrowsers van je telefoon.
Ligt wel aan het IP adres, alles wat je ziet of doet gaat via de severs van skyfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het niet meer?

Ik heb een Nokia E71 maar kan een HD2 kopen.
Ik zie alleen maar voordelen maar een 2 nadelen tegenover de E71.
En dat is:
De groote van de HD2 tegenover de E71!
De standby tijd tegenover de E71!
Wie tilt mij over de beslissing heen wat betreft deze 2 punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:45
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 21:13:
Ik weet het niet meer?

Ik heb een Nokia E71 maar kan een HD2 kopen.
Ik zie alleen maar voordelen maar een 2 nadelen tegenover de E71.
En dat is:
De groote van de HD2 tegenover de E71!
De standby tijd tegenover de E71!
Wie tilt mij over de beslissing heen wat betreft deze 2 punten?
Jij zelf? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
ik zou zeggen ga naar een winkel waar je hem mag uitproberen ik weet zeker dat je hem dan niet meer wilt loslaten :9~ O+

[ Voor 62% gewijzigd door indofk op 10-01-2010 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou als ik jou was de E71 houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verklaar.
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 21:47:
Ik zou als ik jou was de E71 houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is geheel afhankelijk wat je ermee wilt of MOET doen.
Moet je veel smsen/bellen is dat cruciaal in je zakelijke leven neem dan een betrouwbare telefoon E71.
De HD2 is een geheel ander beleving, je kan er veel meer mee maar is momenteel niet bugvrij. Minpunten zijn de bekende sms die niet altijd verzonden worden de (in het begin) luide interne speaker als je iemand gaat bellen, bij sommige enigzins kraakende speakergeluid. Hieraan wordt wel aan gewerkt.
De standbytijd komt natuurlijk door de grote scherm. Met de nieuwe radio versie is die wel verlengd. 12 uur middag had ik 95% en 10 uur later is dat 75% met wat surfen, youtubben en 1 belletje. Veel van de bugs liggen in mijn ogen aan WM6.5. Ik hoop dat de HD2 een upgrade naar WM7 (wat wel het vermoeden is van diverse sites) krijgt wat deze telefoon helemaal een topper zal maken. Keus is aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de duidelijke reactie. ik moet morgenmiddag beslissen dus kan er nog een nachtje over slapen.
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 22:02:
Moet je veel smsen/bellen is dat cruciaal in je zakelijke leven neem dan een betrouwbare telefoon E71.
De HD2 is een geheel ander beleving, je kan er veel meer mee maar is momenteel niet bugvrij. Minpunten zijn de bekende sms die niet altijd verzonden worden de (in het begin) luide interne speaker als je iemand gaat bellen, bij sommige enigzins kraakende speakergeluid. Hieraan wordt wel aan gewerkt.
De standbytijd komt natuurlijk door de grote scherm. Met de nieuwe radio versie is die wel verlengd. 12 uur middag had ik 95% en 10 uur later is dat 75% met wat surfen, youtubben en 1 belletje. Veel van de bugs liggen in mijn ogen aan WM6.5. Ik hoop dat de HD2 een upgrade naar WM7 krijgt wat deze telefoon helemaal een topper zal maken. Keus is aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Niet online
Het programma Ozi explorer is de reden dat ik per se een WM toestel wilde hebben, 't is voor mij nog een paar dagen wachten en dan hoop ik alles op de HD2 aan de praat te hebben :)
Ben benieuwd hoe je dit gebruikt. Het lijkt me dat de batterij bij gebruik van gps het niet lang genoeg volhoudt om een flinke wandeling te maken met gebruik van dit programma. Wat is jouw ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Chutney schreef op zondag 10 januari 2010 @ 16:50:
Misschien is er een storing bij Hi?
Volgens mij is er vandaag inderdaad een storing geweest betreffende het data verkeer bij Hi..
Mijn vriendin (heeft geen HD2) kon met haar toestel namelijk ook niet op internet komen (ik met mijn HD2 trouwens ook niet..)

Zal dus wel gewoon een storing bij Hi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Valleyman schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:03:
[...]

Ik werk ook via Outlook met Exchange. De rules (zoals verplaatsen naar een subfolder bij binnenkomst) die ik in Outlook aanmaak werken gewoon op de Exchange server. Behalve meldingen/geluiden, daarbij staat in Outlook 'local only'. Via web access (Exchange 2007) kan ik volgens mij geen rule aanmaken waarbij iets van een melding/geluid komt bij een nieuwe email in een subfolder.

ps. ik besef dat dit 'probleem' niet direct HD2 gerelateerd is.
hmm sorry, your right.
dan weet ik t ook niet, dacht dat ik dit een tijd terug al is had opgelost op deze manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De standbytijd komt natuurlijk door de grote scherm. Met de nieuwe radio versie is die wel verlengd. 12 uur middag had ik 95% en 10 uur later is dat 75% met wat surfen, youtubben en 1 belletje. Veel van de bugs liggen in mijn ogen aan WM6.5. Ik hoop dat de HD2 een upgrade naar WM7 (wat wel het vermoeden is van diverse sites) krijgt wat deze telefoon helemaal een topper zal maken. Keus is aan jou.
Ik sluit me hier volledig bij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Chutney schreef op zondag 10 januari 2010 @ 16:50:
Simkaart is alleen voor netwerk authenticatie.. dus in hoevere dat problemen met het netwerk kan veroorzaken?!. i dunno. Tenzij deze beschadigd is natuurlijk...

Ik zit hier op het Telfort/KPN netwerk icm. 3G/H en dat gaat perfect.. automatisch verbinden en zolang up als dat ik zelf wil!.. Misschien is er een storing bij Hi?
ik heb dit ook met Vodafone, en had volgens mij hetzelfde met me TYTN2 (zelfde sim), not 100% sure though...
heb wel is mensen zien zeggen dat een nieuwe sim voor hun de oplossing was, maar kan het fout hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Ik heb twee dagen hier thuis het zelfde gehad namelijk.. maar dan op het Telfort/KPN netwerk. Na dagen foutloos gewerkt te hebben, heb ik wat aanpassnigen in mijn configs gedaan. Toen een hard reset..maar niets mocht baten.

Toen vergeleken met de HD die ik nog had liggen hier.. die had het zelfde.. toen wist ik dat Telfort/KPN een storing hadden hierzo.. (stond ook niets op de Telfort site). Na 2 dagen was het opgelost en draait alles weer perfecto, gelukkig maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote]SilencerNL schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:24:
[...]

Ik heb net de SlideIT demo gedownload, maar ik moet zeggen dat deze toch echt niet onder doet voor Swype, en je kan gewoon gratis languagepacks downloaden! Werkt goed! Als de proefperiode voorbij is, denk ik dat ik deze wel ga kopen als het blijft bevallen! _/-\o_

[...]

haha, dat is alleen als je het aantal berichten per pagina op 50 zet ;)
[/quote]

Heb ik ook geinstalleerd, doet het goed geeft bij het kantelen naar landscape een fout wat alleen te resseten is met off/on
krijg een zwart wit veld wat een groot deel van het scherm vult (niet geheel), verder een (even wennen ) een fijne manier van schrijven(?) vegen.
Heb jij ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Ik had van de week een instelling waar ik de gegevensverbinding apart kon instellen voor MMS en internet. Alleen nu kan ik daar niet meer komen. Iemand die weet waar ik dit kan vinden?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
RaJitsu schreef op maandag 11 januari 2010 @ 02:39:
Ik had van de week een instelling waar ik de gegevensverbinding apart kon instellen voor MMS en internet. Alleen nu kan ik daar niet meer komen. Iemand die weet waar ik dit kan vinden?
Staat in deeltje 4, even zoeken op MMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:07

Sherlock

No Shit

intruder1400 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 22:13:
[...]
Ben benieuwd hoe je dit gebruikt. Het lijkt me dat de batterij bij gebruik van gps het niet lang genoeg volhoudt om een flinke wandeling te maken met gebruik van dit programma. Wat is jouw ervaring hiermee?
Ik heb mijn HD2 nog niet binnen, zodra hij binnen is ga ik ermee aan de slag :)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:54

Convoy

g44p

Hmz, heb spontaan last van geen geluid meer bij inkomende sms berichten. Heb alle settings al nagekeken en een keer een hard-reset uitgevoerd, zonder suc6. Iemand nog tips/ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:36:
Hmz, heb spontaan last van geen geluid meer bij inkomende sms berichten. Heb alle settings al nagekeken en een keer een hard-reset uitgevoerd, zonder suc6. Iemand nog tips/ideeen?
Same here, heb er alleen nog niet naar gekeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Is de radio fix zit in de htc sim contacts fix zit in de andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Niet online
...

Heb nu wel last van een lelijk ouderwets geluid tijdens het intypen van een telefoonnumer als je gaat bellen. Weet iemand waar ik dit geluid uit kan zetten?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oetrenoe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-08 14:42
sinds zaterdag heb ik ook dat telkens mijn internet verbinding HI eruit ligt.
en moet ik de verbinding uit / aan zetten om het weer werkend te krijgen
voordat ik de sim /radio update geinstalleerd had, heb ik deze problemen nooit gehad
zou dit inderdaad aan de radio update liggen of zijn er misschien problemen bij HI /Kpn

ook heb ik problemen met het alarm, alles is goed ingesteld, en als het alarm afgaat krijg ik het standaard herinneringsgeluid ipv het alarmgeluid

[ Voor 18% gewijzigd door oetrenoe op 11-01-2010 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ik overweeg een toestel te halen, zijn er eventueel nog dingen waarmee rekening gehouden dient te worden? (die niet in de OP staan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allegro16
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
Zelf heb ik de oude radio uit de 1.48 ROM weer terug gezet, inderdaad ook het probleem dat ik vaak geen melding kreeg van binnenkomend bericht.
Veel erger, was dat ik een aantal smsjes HELEMAAL niet binnen gekregen heb, terwijl afzender wel aflever-rapport heeft ontvangen.
Kan natuurlijk ook aan m'n provider Vodafone liggen, maar de issues begonnen NA de radio-update.
Ga het risico niet lopen, eerst moeten ze die radio maar ff debuggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

oetrenoe schreef op maandag 11 januari 2010 @ 10:20:
sinds zaterdag heb ik ook dat telkens mijn internet verbinding HI eruit ligt.
en moet ik de verbinding uit / aan zetten om het weer werkend te krijgen
voordat ik de sim /radio update geinstalleerd had, heb ik deze problemen nooit gehad
zou dit inderdaad aan de radio update liggen of zijn er misschien problemen bij HI /Kpn

ook heb ik problemen met het alarm, alles is goed ingesteld, en als het alarm afgaat krijg ik het standaard herinneringsgeluid ipv het alarmgeluid
heb hier ook last van sinds vorige week, daarvoor nooit problemen mee gehad met ROM 1.61.468.1 en radioversie 2.06.51.07. Teven is spontaan de sound verdwenen voor mijn inkomende SMS'jes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queiden
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-12-2020
Je gaat naar Instellingen tab, daar op menu, meer (rechtsonder). Dan klik je op persoonlijk --> telefoon en dan zie je op de tab "telefoon" onderaan de keuze toetsenblok.

Q.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
BsB-tweak kan je deze makkelijk uit zetten, even op xda-developers opzoeken (staat nog niet in de TS zeker?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:42:
[...]

Same here, heb er alleen nog niet naar gekeken..
probleem gevonden, had in BsB Tweaks de Manila taal op NL gezet waardoor dus bleikbaar de sms souns komt te vervalen |:( Nu de Manila taal weer op engels gezet en de sms sound is weer terug. O-) Leuke bug, NOT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowinG
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:20
Hij is te koop bij T-Mobile, vandaag meteen bestellen _o_

Edit; en waarom is die site juist nu zo verschrikkelijk traag 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door FlowinG op 11-01-2010 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
FlowinG schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:21:
Hij is te koop bij T-Mobile, vandaag meteen bestellen _o_

Edit; en waarom is die site juist nu zo verschrikkelijk traag 8)7
wil je hem wel bestellen via t-mobile??? dandelijk issie ook branded zoals de mensen hebben gemerkt die hem bij een VF-shop hebben gehaald....

denkd at een 3rd party shop (bijv laptopshop.nl) zeker kijkende naar upgrades e.d. verstandiger is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Niet online
Queiden schreef op maandag 11 januari 2010 @ 10:52:
[...]

Je gaat naar Instellingen tab, daar op menu, meer (rechtsonder). Dan klik je op persoonlijk --> telefoon en dan zie je op de tab "telefoon" onderaan de keuze toetsenblok.

Q.
Niet de eerste keer dat ik daar overheen kijk. 8)7 8)7

Gelukt. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowinG
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:20
Dutch2007 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:26:
[...]

wil je hem wel bestellen via t-mobile??? dandelijk issie ook branded zoals de mensen hebben gemerkt die hem bij een VF-shop hebben gehaald....

denkd at een 3rd party shop (bijv laptopshop.nl) zeker kijkende naar upgrades e.d. verstandiger is....
Volgens mij is deze niet branded omdat ze de HD2 oorspronkelijk niet in hun assortiment wilden opnemen. Ik denk niet dat ze de tijd hebben gehad om hem te branden. Maar op dit moment is de site erg traag en bij het verlengen van mijn abbo krijg ik een melding dat er een technische storing is opgetreden. Ook is de telefoon nog best duur via T-Mobile. Daar had ik allemaal niet op gerekend.

Misschien is het wel een teken dat ik het toch niet bij T-Mobile moet kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook het probleem met de verbinding, even aan en uit zetten van de gegevens verbinding lost het even op. of het aan de fone ligt of aan hi weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:33:
hier ook het probleem met de verbinding, even aan en uit zetten van de gegevens verbinding lost het even op. of het aan de fone ligt of aan hi weet ik niet.
denk aan HI, zijn hier meerdere mensen bij HI die hier last van hebben... Vandaag toch es even met HI bellen wat wordt nu best irri...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 13:26
@Hierboven,

Gelukkig maar.
Had er zelf ook last van, maar had nieuwe rom geinstalleerd (Laurentius rom) en dacht dus dat het daar aan lag. :)

EDIT:

Heb een probleem na het installeren van de bovenstaande rom (Laurentius)
Sinds ik deze ROM heb geinstalleerd, kan ik de tijdmodus niet meer veranderen. Hij staat nu op AM/PM maar dat kan ik niet veranderen naar 24 uurs. Iemand een idee?
Als ik ga naar settings > Landinstellingen en Tekst > Regionaal.. Dan is onderaan use 24-Hour format wit, of te wel niet aan te klikken.. Best raar.

[ Voor 58% gewijzigd door LoeWn op 11-01-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
freekweb schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:44:
[...]

denk aan HI, zijn hier meerdere mensen bij HI die hier last van hebben... Vandaag toch es even met HI bellen wat wordt nu best irri...
ikke met vodafone :( opzich lijkt me exchange pushmail t wel goed te doen...
maar bijv. naar een site browsen, hotmail binnenhalen (die is helemaal dramatisch), weer update, twitter update, enz, hebben soms even een schopje nodig bij dataverbindingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
freekweb schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:12:
[...]

probleem gevonden, had in BsB Tweaks de Manila taal op NL gezet waardoor dus bleikbaar de sms souns komt te vervalen |:( Nu de Manila taal weer op engels gezet en de sms sound is weer terug. O-) Leuke bug, NOT!
oe wat heb ik daar spijt van gehad dat ik die ooit ff had omgezet om ff te kijken...
dramatische taal hebben we toch :P heb nogsteeds wat restjes daarvan over die ik nog op moet ruimen (zoals me icoontjes in startmenu die blijven terugkomen)
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.