HTC HD2 - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 83.335 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Chutney schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:15:
[...]

Waarom zou je uberhaupt Wifi en 3G aan willen en dan toch willen interneten via 3G? Volgens mij zit dit gewoon ingebakken in Windows zelf.. dat Wifi of USB voor 3G gaan.
Klopt, dat wil ik ook juist niet! Ik wilde alleen weten of ik erop kan vertrouwen dat als zowel 3G als wifi aanstaat (ben te lui om elke keer verbindingen aan/uit te zetten...) dat de HD2 dan altijd wifi pakt. Bij mijn xperia was dat namelijk niet het geval.

Ik heb inmiddels ondervonden dat bij een actieve wifi verbinding, de data (3G) automatisch disabled. En dat bij disablen van wifi, 3G weer automatisch wordt gestart. Perfect.

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mnix91 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:23:
[...]

Je kunt dit programma proberen om verjaardagen in je kalender te zetten: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=529857

Het lijkt mij overigens niet handig wat er nu gebeurd, dat iedereen de wijsheden voor de HD2 in dit topic gooit, want dat is naar mijn idee 'vervuiling'. Beter stuurt iedereen een net lijstje naar CLB, die vervolgens eventuele dubbele dingen eruit haalt.
Top, ga ik meteen uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhmm ik kan niet meer sync. met my phone.
blijft hangen op gebruiker verifieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:12
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:45:
uhmm ik kan niet meer sync. met my phone.
blijft hangen op gebruiker verifieren
softreset gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, vanalles geprobeerd blijft gewoon hangen

uhm nu niet via wlan maar 3g, werkt het wel... bug?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2010 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Chutney schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:41:
[...]

Het eerste probleem kun je verhelpen door in FingerKeyboard config het volgende aan te gooien:

Options tab -> Landscape -> Showbar

Je krijgt dan wel de softkeys te zien in landscape.. maar dan voorkomt wel die vervelende popups steeds.

Het tweede probleem heb ik geen last van.. want ik gebruik geen conversatie mode.
Op deze manier had ik het probleem ook tijdelijk verholpen. Alleen nu heb ik mij alweer een paar keer betrapt op het versturen van een smsje terwijl ik nog niet helemaal klaar was met typen :X
Vond het dus juist handig dat die knoppen verborgen/gedisabled werden, maar helaas. Zal ik eerst maar beter moeten leren typen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
indofk schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:13:
[...]

de proxy instellingen zijn goed dat was zo'n beetje het eerste waar ik naar gekeken heb
ik denk zelf dat de IE de website niet meer ondersteund of andersom,op mn touch hd werkte opra bv ook niet met de vodafone.live site. nu afwachten of vodafone met een oplossing komt,of toch iemand op dit forum
ik ben er iig druk mee bezig om het alsnog werkend te krijgen
Ik snap niet waarom je IE gebruikt, maar dat terzijde......
Ik heb een Harde reset gedaan en nog zonder apps en fixes kan ik nu WEL naar de live.vodafone.com.
Dit brengt me echter naar www.vodafone.com/index.NL.html.
Daar kom je nu ook op uit als je naar m.vodafone.nl gaat en dan op Naar Vodafone Live! klikt.

Maar dit lijkt me niet echte de goede Live! site he? Dus mss kan het toch echt alleen maar met een branded foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Ik heb een vraag
Ik krijg straks de hd2 met internet op de telefoon van t-mobile
moet ik dat nog instellen of doe hij het automatischIk gebruik gewoon mijn oude simkaart het is een verlening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
bartbh schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:53:
[...]
Op deze manier had ik het probleem ook tijdelijk verholpen. Alleen nu heb ik mij alweer een paar keer betrapt op het versturen van een smsje terwijl ik nog niet helemaal klaar was met typen :X
Vond het dus juist handig dat die knoppen verborgen/gedisabled werden, maar helaas. Zal ik eerst maar beter moeten leren typen dan ;)
Je kunt de zend knop grafisch laten weergeven boven het paperclipje ipv in de softkeys.. dan veranderd de softkey van zend naar vorige ;)

Dat doe je met de volgende regtweak

code:
1
2
HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\Manila\LSK_Send_Msg
Change from 1 to 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb sinds gisteren een HTC HD2 (UK). Nu heb ik een probleem met internet. Webbrowsen werkt prima, maar wanneer ik IMAP mail wil ophalen of Twitter-updates wil ophalen (of inloggen) krijg ik de melding: "Cannot connect with current connection settings. To change your connection settings, tap Settings." Ik zie de 3G-icoontjes bovenaan het scherm ook niet veranderen in het H-symbooltje wanneer b.v. wordt geprobeerd Twitter-updates op te halen (iets dat wel gebeurt wanneer ik het web browse). Het duurt een paar seconden, en dan krijg ik de foutmelding dat het netwerk tijdelijk niet bereikbaar is in Twitter.

Gisteren werkte alles wel toen ik via WiFi het internet benaderde. Heb WiFi nu overigens uitgezet.

Omdat webbrowsen wél werkt twijfel ik of dit aan (de instellingen van) de HD2 ligt of aan het netwerk (Vodafone). Iemand een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Niet online
Bananeman schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:28:
Ik heb sinds gisteren een HTC HD2 (UK). Nu heb ik een probleem met internet. Webbrowsen werkt prima, maar wanneer ik IMAP mail wil ophalen of Twitter-updates wil ophalen (of inloggen) krijg ik de melding: "Cannot connect with current connection settings. To change your connection settings, tap Settings." Ik zie de 3G-icoontjes bovenaan het scherm ook niet veranderen in het H-symbooltje wanneer b.v. wordt geprobeerd Twitter-updates op te halen (iets dat wel gebeurt wanneer ik het web browse). Het duurt een paar seconden, en dan krijg ik de foutmelding dat het netwerk tijdelijk niet bereikbaar is in Twitter.

Gisteren werkte alles wel toen ik via WiFi het internet benaderde. Heb WiFi nu overigens uitgezet.

Omdat webbrowsen wél werkt twijfel ik of dit aan (de instellingen van) de HD2 ligt of aan het netwerk (Vodafone). Iemand een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?
Misschien proberen de proxy server van vodafone uit te zetten (als die aanstaat).

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:50
Bananeman schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:28:

Dit is ook allang voorbij gekomen, proxy uitschakelen bij verbindingen vodafone.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 11:32
CRXed schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:55:
[...]

Ik heb een Harde reset gedaan en nog zonder apps en fixes kan ik nu WEL naar de live.vodafone.com.
Daar kom je nu ook op uit als je naar m.vodafone.nl gaat en dan op Naar Vodafone Live! klikt.

Maar dit lijkt me niet echte de goede Live! site he? Dus mss kan het toch echt alleen maar met een branded foon.
met mijn branded foon kom ik wel op live.vodafone.com
maar de site ligt gedeeltelijk plat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
gok dat Vodafone zn live site nog geen herkenning heeft voor de HD2 hostheader. ff mailtje naar vodafone doen...

jammer dat er altijd zoveel mensen automatisch klagen, HTC doet zn uiterste best om dit vette toestel nog vetter te maken, in tegenstelling tot vele fabrikanten brengen ze regelmatig updates uit... natuurlijk kan je nooit iedereen tevreden houden, maar ze doen zeker wel hun best!!! (en natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen waarbij ze toch even hun service vergeten, waarsch. om flink te besparen, zoals een Windows update op de HD1).

give them some credit!!! zonder hun had je nu niet zo'n vette telefoon, en binnenkort zullen vast wel de belangrijkste bugs zijn opgelost! (zoals velen al zijn opgelost)
ze hadden de telefoon ook pas over een half jaar uit kunnen brengen met minder bugs... maar dan had ik al een andere gekocht!
(beetje zelfde verhaal met Microsoft, iedereen altijd standaard negatief, terwijl ze ook echt wel vette dingen doen, en idd ook dingen bruut verneuken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Barfman schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:36:
[...]

Dit is ook allang voorbij gekomen, proxy uitschakelen bij verbindingen vodafone.
Dat had ik al geprobeerd en krijg ik niet voor elkaar. De instellingen komen telkens terug.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik een albumhoes toevoegen als het automatisch toevoegen van een albumhoes niet werkt? Ik heb een jpg bestand in de juiste map staan. En ja ik heb de zoekfunctie ook al gebruikt maar niks gevonden wat me hielp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe Fix beschikbaar:

Update for HTC HD2 SIM Contacts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XTREEMRaGE schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:22:
[...]
Jammer, ik heb de bestanden zelf niet geprobeerd, omdat ik ze niet nodig heb :). Hopelijk, vindt je deze snel! :D
Iemand anders een idee om gemakkelijk internetverbindingen te kunnen uitschakelen naast de standaardoplossing van HTC (te ingewikkeld), NoData (moet telkens opnieuw ingesteld worden bij verandering van roaming provider) en de andere inadequate voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:12
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:15:
Nieuwe Fix beschikbaar:

Update for HTC HD2 SIM Contacts
Misschien moet je even teruglezen.... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
323 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:08:
Ik heb een vraag
Ik krijg straks de hd2 met internet op de telefoon van t-mobile
moet ik dat nog instellen of doe hij het automatischIk gebruik gewoon mijn oude simkaart het is een verlening
De instellingen komen voorbij wanneer je de HD2 voor de eerste keer zal opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:24:
[...]

Iemand anders een idee om gemakkelijk internetverbindingen te kunnen uitschakelen naast de standaardoplossing van HTC (te ingewikkeld), NoData (moet telkens opnieuw ingesteld worden bij verandering van roaming provider) en de andere inadequate voorstellen?
Hier staat een Wifi toggle en 3G toggle, snelkoppeling maken naar je manila home, en klaar.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=584415

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 13:54

Convoy

g44p

Weet iemand hoe ik de xt9 taal aan kan passen? van bv eng > de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Iemand Swype Keyboard al geprobeerd, sinds vandaag is er een nieuwe versie Swype 2, en die werkt perfect op de HD2. Het is alleen even uitvogelen hoe je de dutch dictionary kan invoeren.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=614015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor veel mensen hier over de SMS BUG, dat de berichtjes blijven staan in de postvak uit.

Waar ik (bijna) niemand over hoor is het typen van bijv. een SMS. Ik heb zo vaak dat ie letters pakt die ik helemaal niet in typ en als ik vervolgens de backspace gebruik dan komt het vaak voor dat ie helemaal gaat flippen, zo erg dat ie zelfs letters pakt die aan de linkerkant van het scherm zitten.

Is de oplossing echt de gevoeligheid van het scherm aanpassen voor dit probleem?

En wat ik ook opmerk is dat als ik buiten in deze vrieskou een sms probeer te versturen het probleem alleen maar erger maakt. :( Herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:57:
Ik hoor veel mensen hier over de SMS BUG, dat de berichtjes blijven staan in de postvak uit.

Waar ik (bijna) niemand over hoor is het typen van bijv. een SMS. Ik heb zo vaak dat ie letters pakt die ik helemaal niet in typ en als ik vervolgens de backspace gebruik dan komt het vaak voor dat ie helemaal gaat flippen, zo erg dat ie zelfs letters pakt die aan de linkerkant van het scherm zitten.

Is de oplossing echt de gevoeligheid van het scherm aanpassen voor dit probleem?

En wat ik ook opmerk is dat als ik buiten in deze vrieskou een sms probeer te versturen het probleem alleen maar erger maakt. :( Herkenbaar?
BsB Tweaks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:03:
Hoe kan ik een albumhoes toevoegen als het automatisch toevoegen van een albumhoes niet werkt? Ik heb een jpg bestand in de juiste map staan. En ja ik heb de zoekfunctie ook al gebruikt maar niks gevonden wat me hielp.
Het plaatje even renamen naar folder.jpg :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Bsb Tweaks bezit instellingen voor de gevoeligheid van het keyboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Novadecasa schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:04:
[...]

Bsb Tweaks bezit instellingen voor de gevoeligheid van het keyboard?
Yes, helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:57:

Swype gebruiken, kan je gewoon je vingers slepen zonder dat andere toetsen meteen geactiveerd worden. Ik type met Swype bijna net zo snel als op me Desktop Keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
@freekweb XT9 Dutch op WWE rom: http://forum.xda-develope...php?p=5209634&postcount=8

@nutkenz: daar hebben we het in dit deel (deel 5) behoorlijk uitgebreid over gehad... als die toggles niet voldoende zijn moet je even een paar paginas terug lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Elwin23 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:53:
@freekweb XT9 Dutch op WWE rom: http://forum.xda-develope...php?p=5209634&postcount=8

@nutkenz: daar hebben we het in dit deel (deel 5) behoorlijk uitgebreid over gehad... als die toggles niet voldoende zijn moet je even een paar paginas terug lezen...
ja die heb ik uitgevoerd, alleen staat ie nog steeds de default eng... Neem aan dat ik ergens NL moet kunnen kiezen/aanvinken? Kan alleen de optie niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Ik probeer al een hele tijd de icoontjes te veranderen van de snelkoppelingen m.b.v. CSMI (via XDA).
Onderandere van Rekenmachine en Solitare.
Het icoon is ook al veranderd bij beiden in de map, bij rekenmachine onder Extra en bij solitair onder Spelletjes.
Maar wanneer ik nu een snelkoppeling toevoeg op het homescreen komt toch steeds de oude icoon terug, heb al vaak softreset gedaan en de icoons opnieuw toegewezen. Ook heb ik de icoons verandert van naam met als begin 'HTC_" . Dus HTC_Solitare en HTC_Calculator.

Vele anderen lukken vrij eenvoudig, maar dit wil maar niet lukken, het vreemde vind ik dat het dus wel werkt in de map in windows maar niet als snelkoppeling uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:52:
Iemand Swype Keyboard al geprobeerd, ....
Ik heb Swype gister geïnstalleerd op mn HD2. Het is echt een geniaal programma en het maakt typen veel gemakkelijker. Wat ik begrepen heb, is er nog geen Nederlandse versie beschikbaar, maar gaven de makers van Swype aan wel binnenkort met een nieuwe versie van de software (mogelijk met NL).

Zelf heb ik geen idee hoe en of ik mijn Nederlandse woordenboek toe kan voegen aan Swype, heb het ook nog nergens gelezen. Houd me aub op de hoogte mocht je erachter komen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Novadecasa schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:18:
Ik probeer al een hele tijd de icoontjes te veranderen van de snelkoppelingen m.b.v. CSMI (via XDA).
Onderandere van Rekenmachine en Solitare.
Het icoon is ook al veranderd bij beiden in de map, bij rekenmachine onder Extra en bij solitair onder Spelletjes.
Maar wanneer ik nu een snelkoppeling toevoeg op het homescreen komt toch steeds de oude icoon terug, heb al vaak softreset gedaan en de icoons opnieuw toegewezen. Ook heb ik de icoons verandert van naam met als begin 'HTC_" . Dus HTC_Solitare en HTC_Calculator.

Vele anderen lukken vrij eenvoudig, maar dit wil maar niet lukken, het vreemde vind ik dat het dus wel werkt in de map in windows maar niet als snelkoppeling uiteindelijk.
Je moet even de cache bekijken, en daar de oude icons verwijderen, na een restart zullen de icons wel goed zijn.

telefoongeheugen /Application data/HTC/ProgLauncher/*.bmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:32:
[...]

Ik heb Swype gister geïnstalleerd op mn HD2. Het is echt een geniaal programma en het maakt typen veel gemakkelijker. Wat ik begrepen heb, is er nog geen Nederlandse versie beschikbaar, maar gaven de makers van Swype aan wel binnenkort met een nieuwe versie van de software (mogelijk met NL).

Zelf heb ik geen idee hoe en of ik mijn Nederlandse woordenboek toe kan voegen aan Swype, heb het ook nog nergens gelezen. Houd me aub op de hoogte mocht je erachter komen:)
Dat kan normaal gesproken als je een sms of email maakt, je kan dan worden in een text bestand zetten en importeren, alleen mijn nederlandse directory bestaat uit 124000 woorden, en dat trekt het mobieltje niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Barfman schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:39:
[...]

Je moet even de cache bekijken, en daar de oude icons verwijderen, na een restart zullen de icons wel goed zijn.

En als dan de iconen nog hetzelfde zijn, moet je de icoon die je wilt gebruiken hernoemen.
(Staat ook in het topic van CSMI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Iemand .NET CF3.5 al werkend?

Ik krijg de foutmelding "installatie is mislukt" en krijg het met geen mogelijkheid aan de praat.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx man. :) Zal dit eens gaan proberen. Hopelijk lost dit het probleem op want het is af en toe echt zwaar irritant hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:10:
[...]

Swype gebruiken, kan je gewoon je vingers slepen zonder dat andere toetsen meteen geactiveerd worden. Ik type met Swype bijna net zo snel als op me Desktop Keyboard.
Thnx voor het meedenken Barfman.

Ik zal dit ook eens gaan proberen maar om eerlijk te zijn vind ik dat het typen gewoon normaal moet werken.
Is mijn probleem ook bekend bij HTC eigenlijk, en zoja gaan ze hier nog iets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

CRXed schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:44:
Iemand .NET CF3.5 al werkend?

Ik krijg de foutmelding "installatie is mislukt" en krijg het met geen mogelijkheid aan de praat.... :(
kan ik zonder problemen installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
freekweb schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:48:
[...]
Verdorie....jij hebt het geinstalleerd met de .msi van Microsoft op de PC, met je HD2 via ActiveSync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:41:
[...]
Dat kan normaal gesproken.....
Ik heb ook een textbestand gedownload met een woordenboek, maar geen idee wat ik ermee aan moet. Hopelijk is de update er snel met de Nederlandse versie want Swype is wel een uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

CRXed schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:59:
[...]

Verdorie....jij hebt het geinstalleerd met de .msi van Microsoft op de PC, met je HD2 via ActiveSync?
Werkte als een tiet bij mij. Werk wel met Vista dus ActiveSync heet geen ActiveSync maar verder wat je zegt.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 16:38
freekweb schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:48:
[...]

Als je de market place installeert, of anders buienradar ofzo, vraagt ie ook automatisch of je NET CF3.5 wil installeren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 13:12

SilencerNL

No remorse

Wat een toffe manier van schrijven is dat Swype zeg! Ik wist wel dat ze er mee bezig waren, maar niet dat je hem al kunt downloaden O-) Heb hem net getest, maar je kunt echt snel tekst invoeren zeg! laten we inderdaad hopen dat er snel een Nederlandse woordenboek komt, zodat we ook zo kunnen sms-en! :D

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

CRXed schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:04:
[...]

NETCFv35.wm.armv4i.cab staat op mn mem kaartje, installeerd zonder problemen, probeer dat eens...

[ Voor 24% gewijzigd door Convoy op 08-01-2010 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
SilencerNL schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:23:
Wat een toffe manier van schrijven is dat Swype zeg! Ik wist wel dat ze er mee bezig waren, maar niet dat je hem al kunt downloaden O-) Heb hem net getest, maar je kunt echt snel tekst invoeren zeg! laten we inderdaad hopen dat er snel een Nederlandse woordenboek komt, zodat we ook zo kunnen sms-en! :D
Je kan momenteel gewoon nederlandse woorden toevoegen doormiddel van ze te selecteren en op de info knop te drukken.

Helaas is het nog niet mogelijk om een nederlands woordenboek toe te voegen aan swype maar hier zeggen ze dat we wel mee bezig zijn. Zelf probeer ik al geruime tijd om de zdb.le bestanden te openen alleen krijg ik het nog niet voor elkaar. heb het geprobeerd met notepad++ met pspad, normale text editors ik krijg het niet voor elkaar. Als iemand ideeen heeft om dit voor elkaar te krijgen dan hoor ik het graag. ik denk als je het algoritme hebt en de structuur dat je een heel eind komt.

Verder indd fantastisch programma graag zou ik aan iedereen vragen om een text bestandje te uploaden ZONDER engelse woorden(i v m als hij al een woord kent hij heel de lijst niet meer toevoegd!), zodat we dit tot 1 groot bestand kunnen koppelen en dat je het selecteert gewoon op de info knop kan drukken / 3 min wachten en gewoon een woorden boek erbij hebt.

Dus ik wil graag aan iedereen vragen of hij zijn veel gebruikte woordenlijst op wil tikken. het hoeft niet in alfabet. (mag wel natuurlijk ;))

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al positieve ervaringen met de nieuwe radio versie qua
connectiviteit/batterij verbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prom1se schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:38:
[...]

Dus ik wil graag aan iedereen vragen of hij zijn veel gebruikte woordenlijst op wil tikken. het hoeft niet in alfabet. (mag wel natuurlijk ;))
Ik denk dat je beter kunt googelen naar een bestaand woordenboek, ipv alle woorden hier te dumpen.
Kijk bijvoorbeeld eens naar:
http://www.google.com/m?q=lexicon+txt+dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
freekweb schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:18:
[...]

ja die heb ik uitgevoerd, alleen staat ie nog steeds de default eng... Neem aan dat ik ergens NL moet kunnen kiezen/aanvinken? Kan alleen de optie niet vinden...
das een hele goeie!! zover was ik idd ook nog niet gekomen en kan het zo snel niet vinden :)
zal wel een register waarde zijn, default language xt9?
weet iemand anders dat toevallig? we hebben dus netjes xt9 NL woordenboek geinstalleerd, maar hij staat in sms ed. nogsteeds op engels?

[ Voor 13% gewijzigd door Elwin23 op 08-01-2010 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
ik wacht wel even antwoord op xda van jou af :P
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=613952

w0h000, page 6 alweer :)

[ Voor 11% gewijzigd door Elwin23 op 08-01-2010 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
oud en vertrouwd, hele goede ervaring met dutty's rom, en ook deze ziet er weer geniaal uit:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=610634

[ Voor 7% gewijzigd door Elwin23 op 08-01-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 13:12

SilencerNL

No remorse

Prom1se schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:38:
[...]

Je kan momenteel gewoon nederlandse woorden toevoegen doormiddel van ze te selecteren en op de info knop te drukken.

Helaas is het nog niet mogelijk om een nederlands woordenboek toe te voegen aan swype maar hier zeggen ze dat we wel mee bezig zijn. Zelf probeer ik al geruime tijd om de zdb.le bestanden te openen alleen krijg ik het nog niet voor elkaar. heb het geprobeerd met notepad++ met pspad, normale text editors ik krijg het niet voor elkaar. Als iemand ideeen heeft om dit voor elkaar te krijgen dan hoor ik het graag. ik denk als je het algoritme hebt en de structuur dat je een heel eind komt.

Verder indd fantastisch programma graag zou ik aan iedereen vragen om een text bestandje te uploaden ZONDER engelse woorden(i v m als hij al een woord kent hij heel de lijst niet meer toevoegd!), zodat we dit tot 1 groot bestand kunnen koppelen en dat je het selecteert gewoon op de info knop kan drukken / 3 min wachten en gewoon een woorden boek erbij hebt.

alvast bedankt.
Ik heb net de SlideIT demo gedownload, maar ik moet zeggen dat deze toch echt niet onder doet voor Swype, en je kan gewoon gratis languagepacks downloaden! Werkt goed! Als de proefperiode voorbij is, denk ik dat ik deze wel ga kopen als het blijft bevallen! _/-\o_
haha, dat is alleen als je het aantal berichten per pagina op 50 zet ;)

[ Voor 11% gewijzigd door SilencerNL op 08-01-2010 16:33 ]

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:55:
Heeft iemand al positieve ervaringen met de nieuwe radio versie qua
connectiviteit/batterij verbruik?
Sinds vanmorgen 8 uur aan, gesurfd, gebeld, ge-smst , nu 8,5 uur later batterij op 71 %

dat is voor mij een grote vooruitgang tov mijn eerdere versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
SilencerNL schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:24:
[...]

haha, dat is alleen als je het aantal berichten per pagina op 50 zet ;)
mja, wie zet die nou op minder in deze topic :P
hoeveel posts hebbie eigenlijk standaard p.pagina?

oe vervuiling... uhhh swype w0h0000!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn HD2 binnengekregen, en meteen al een probleem ;
Als ik hem opstart hangt deze bij Sim Card Status checking, iemand meer hier last van gehad en er een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:41:
Ik heb net mijn HD2 binnengekregen, en meteen al een probleem ;
Als ik hem opstart hangt deze bij Sim Card Status checking, iemand meer hier last van gehad en er een oplossing voor gevonden?
Simlockvrij toestel? Of simlock met correcte SIM? En zonder Sim kaart?

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:13

Sick Nick

Drop the top!

Oplossing heb ik al eerder gepost, even je simkaart eruit en opnieuw aanzetten. Dan loopt ie wel helemaal door, daarna sim erin als ie helemaal klaar is, klaar is kees. Hij blijft nu niet hangen namelijk maar het scherm om je pincode in te voeren komt niet op de voorgrond en kan ie niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:37
1. Ik zie daar idd Screen Sensetivity. Betekent dat dan dat de gevoeligheid van het scherm in het algemeen lager wordt, of alleen voor het gebruik van toetsenbord. Vind het namelijk wel fijn dat mn scherm zo gevoelig is bij het gebruik van applicaties.

2. In BsBTweaks: Increase Tap Time, wat houdt dit eigenlijk in?

3. Heb TomTom 7.916 geinstalleerd met map v840.2563. Heb nu op mn HD2 regelmatig tijdens het navigeren problemen met de stem. Je hoort dan: "Na............3 seconden stil........100 meter rechts af slaan". Op mn Cruise had ik dit niet... Het vreemde is dat ie het soms weer wel direct zegt zonder delay. Heb al softreset geprobeerd. Iemand die dit herkent?

4. Heb mn HD2 gepaird met mn auto radio via BT. Werkt prima als ik gebeld wordt etc. Is het ook mogelijk om het geluid van TomTom over mn radio te laten lopen?

[ Voor 9% gewijzigd door Monda op 08-01-2010 17:07 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Chutney schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:13:
[...]

Je kunt de zend knop grafisch laten weergeven boven het paperclipje ipv in de softkeys.. dan veranderd de softkey van zend naar vorige ;)

Dat doe je met de volgende regtweak

code:
1
2
HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\Manila\LSK_Send_Msg
Change from 1 to 0.

Alleen heb ik vandaag weer een nieuw (raar) probleem gehad.
Ik had een bestaande sms conversatie met een bepaalde contactpersoon. Nu had ik vanmorgen via Outlook het nummer aangepast van +316.. naar +31 (06) ..... Echter toen ik een smsje wilde sturen, wilde dit smsje blijkbaar niet versturen naar dit nummer.

Toen heb ik in de telefoon het nummer weer terug gezet (nieuw nummer toegevoegd) met als opbouw +316... En toen ik vervolgens de conversatie weer op wilde zoeken... Waren alle smsjes verdwenen :? 8)7

In conversatiemodus staat er wel een (geen afzender) (geen onderwerp) tussen, echter staan hier geen berichten tussen. En in de traditionele modus is er helemaal niks terug te vinden. Niet in postvak in, uit, concepten of verwijderde items.

Blijkbaar zijn de smsjes dus spoorloos verdwenen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
freekweb schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:32:
NETCFv35.wm.armv4i.cab staat op mn mem kaartje, installeerd zonder problemen, probeer dat eens...
Had ik ook al gedaan ja, krijg dezelfde foutmelding
Braamm schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:21:
Als je de market place installeert, of anders buienradar ofzo, vraagt ie ook automatisch of je NET CF3.5 wil installeren.....
Nope, Marketplace geinstalleerd en dit ging gewoon.
Maar Icon Changer geeft nog steeds .NET foutmelding

Ik heb zelfs al een Harde reset gedaan om van scratch af te beginnen, maar ook dit mocht niet baten.
Grrr :(

Edit: dan maar Buienradar proberen, die zeurt inderdaad om de CF 3.5 en is nu aan het installeren, hopelijk werkt het!

Woohooo!! Het werkt! :) :) :) :)
.NET CF 3.5 staat nu netjes bij het lijstje van geinstalleerde programma's.

Bedankt voor de gouden tip! _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door CRXed op 08-01-2010 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:57
1 ik heb netcf 3.5 nog nooit nodig gehad
maar toen ik hem wilde installeren zei hij dat ik een nieuwere al had.
1.48 stock rom.
2ik wilde de marketplace storage card versie installereren maar nu werkt het niet meer.
ps ik heb dit geswypt
als je het gebruikt om gewoon te typen leert hij de woorden en swypt hin ze later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Barfman schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:39:
[...]

Thnx,super!
Solitare is inderdaad nu goed.
Alleen Rekenmachine of Calculator staat daar niet tussen, moet ik die in een andere map zoeken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sick Nick schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:57:
Oplossing heb ik al eerder gepost, even je simkaart eruit en opnieuw aanzetten. Dan loopt ie wel helemaal door, daarna sim erin als ie helemaal klaar is, klaar is kees. Hij blijft nu niet hangen namelijk maar het scherm om je pincode in te voeren komt niet op de voorgrond en kan ie niet verder.
Werkte, dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-07 18:31
Goedenavond,

ik ben sinds vandaag in het bezig van de Jabra BT3030 bluetooth headset, mooi dingetje, alleen 1 nadeel in combi met m'n HD2... het geluid is veels te hard...

het volume aanpassen op de telefoon heeft geen effect op de headset, en de headset zelf staat al op z'n zachts

weet iemand misschien hier een oplossing voor? of heeft iemand misschien ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:58
Grappig, ik wilde net de laatste hotfix installeren (radio update) en de installer gaf aan dat mijn batterij onder de 50% zit. Nog nooit meegemaakt, maar wel goed dat dit zit ingebouwd mocht je het toch willen doordrukken met een laag batterij niveau en het zou fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Niet online
Masco schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:21:
Goedenavond,

ik ben sinds vandaag in het bezig van de Jabra BT3030 bluetooth headset, mooi dingetje, alleen 1 nadeel in combi met m'n HD2... het geluid is veels te hard...

het volume aanpassen op de telefoon heeft geen effect op de headset, en de headset zelf staat al op z'n zachts

weet iemand misschien hier een oplossing voor? of heeft iemand misschien ervaring hiermee?
Dit heb ik ook met mijn altec lanting headset, ben benieuwd of iemand een oplossing weet.

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Novadecasa schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 18:36:
[...]

Thnx,super!
Solitare is inderdaad nu goed.
Alleen Rekenmachine of Calculator staat daar niet tussen, moet ik die in een andere map zoeken ?
Waarschijnlijk wijst dat icon toch nog naar de originele icon. Je kan in het register HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Shell\StartInfo\Start\Extra\Rekenmachine.lnk:Icon weghalen en kijken of die dan wel goed werkt. Ik verander trouwens al mijn icons direct in het register, scheelt weer een app om te installeren, en je hebt het zelf in de hand. Als je deze register key opent, kan je ook zelf een pad naar je nieuwe icon geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-07 18:31
Montalbano schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:33:
[...]

Dit heb ik ook met mijn altec lanting headset, ben benieuwd of iemand een oplossing weet.
ben blij dat ik niet de enigste ben in ieder geval!

als je Coreplayer installeert, dan kan je wel het volume beheren met coreplayer, en dan is het geluid ook zachter met je headset

alleen kan je via m'n BT3030 de muziek niet stoppen/starten, volgende/vorige nummer niet... en het geluid klinkt klote....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 06:26
Weten jullie of je de HD2 ook makkelijk kunt unlocken met een hi abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323

323

Monda schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 17:05:
[...]

1. Ik zie daar idd Screen Sensetivity. Betekent dat dan dat de gevoeligheid van het scherm in het algemeen lager wordt, of alleen voor het gebruik van toetsenbord. Vind het namelijk wel fijn dat mn scherm zo gevoelig is bij het gebruik van applicaties.

3. Heb TomTom 7.916 geinstalleerd met map v840.2563. Heb nu op mn HD2 regelmatig tijdens het navigeren problemen met de stem. Je hoort dan: "Na............3 seconden stil........100 meter rechts af slaan". Op mn Cruise had ik dit niet... Het vreemde is dat ie het soms weer wel direct zegt zonder delay. Heb al softreset geprobeerd. Iemand die dit herkent?

4. Heb mn HD2 gepaird met mn auto radio via BT. Werkt prima als ik gebeld wordt etc. Is het ook mogelijk om het geluid van TomTom over mn radio te laten lopen?
Heb je ook de bestanden weggehaalt?? Die ze hier zeiden voor je bluetooht
BtSdkCE30.dll, ttn6bt2003.dll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:58
Penetrator schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 20:02:
Weten jullie of je de HD2 ook makkelijk kunt unlocken met een hi abbo?
Telefoons van Hi hebben geen sim-lock. Of bedoel je dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Laatst online: 28-08 17:05
CRXed schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:55:
[...]

nou dat zal ik dan nog een keer uitleggen waarom IE.
de vodafone.live! site heeft nl nooit gewerkt met opra en met IE . het is dan ook het enige waarmee ik IE gebruik verder gebruik ik altijd opra en voor sommige websites waar flash nodig is gebruik ik skyfire

nu vermoed ik dat de nieuwste versie van IE ook niet meer overweg kan met de via proxy beveiligde omgeving van de vodafone.live site. weet iemand of de oudere versie van IE die bv in de touch hd zit ook werkt met deHD2 en waar ik die evt kan downloaden zodat ik mijn vermoeden kan bevestigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 06:26
Groentenman schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 20:57:
[...]

Telefoons van Hi hebben geen sim-lock. Of bedoel je dit niet?
Top, wil iemand een HD2 kopuh?

mail me maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
323 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 20:23:
[...]

Heb je ook de bestanden weggehaalt?? Die ze hier zeiden voor je bluetooht
BtSdkCE30.dll, ttn6bt2003.dll
Nee maar het waren toch 3 bestanden? Die 3e kon ik namelijk niet verwijderen... Verwijderen bleef grijs en ook naam wijzigen bleef grijs.

BtCoreIf.dll > Deze kan ik niet verwijderen ook niet met total commander...

BtSdkCE30.dll > Verwijderd
ttn6bt2003.dll > Verwijderd

[ Voor 15% gewijzigd door Monda op 08-01-2010 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Ik snap dat geneuzel met TomTom niet. Zorg dat VOORDAT je TomTom op je device installeert het volgende doet, zo voorkom je allerlei problemen achteraf.

Benodigd:
- TomTom installatie cab
- WinCE Cab Manager

Todo:
1. Installeer WinCE Cab Manager
2. Open de "TomTom installatie cab" met WinCE Cab Manager
3. Verwijder de 3 bluetooth .dll files (zoals te zien op de screenshot hieronder)
4. Druk op Save in WinCE Cab Manager
5. Installeer de cab op je device.. en dan werkt het prima!

Afbeeldingslocatie: http://members.multimania.nl/mastrab/got/tt.png

[ Voor 4% gewijzigd door Chutney op 09-01-2010 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Barfman schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:44:
[...]

Waarschijnlijk wijst dat icon toch nog naar de originele icon. Je kan in het register HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Shell\StartInfo\Start\Extra\Rekenmachine.lnk:Icon weghalen en kijken of die dan wel goed werkt. Ik verander trouwens al mijn icons direct in het register, scheelt weer een app om te installeren, en je hebt het zelf in de hand. Als je deze register key opent, kan je ook zelf een pad naar je nieuwe icon geven.
Dankje, ik ben nog vrij onbekend met het veranderingen aanbrengen in het register.
Heb al wel eens de gevoeligheid van het toetsenbord aangepast naar een goede uitleg hier.

Kan je mij hier een iets uitgebreidere uitleg in geven.
Ik weet hoe ik bij die mappen kan komen, HKEY, Start, Extra, etc maar dan wordt het me onduidelijk.
Ik zou ook graag willen weten wat ik aan het doen ben zodat ik het kan begrijpen wat er verandert wordt.

Zoals je zegt 'je kan zelf ook een pad naar je nieuwe icoon geven', ik weet nog niet hoe dat moet.
Hopelijk wil je hier bij helpen.
Chutney schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 00:03:
Ik snap dat geneuzel met TomTom niet. Zorg dat VOORDAT je TomTom op je device installeert het volgende doet, zo voorkom je allerlei problemen achteraf.

Benodigd:
- TomTom installatie cab
- WinCE Cab Manager

Todo:

Uitleg..
Ik stel voor dat je dit wilt mailen naar CLB, de topicstarter, zodat hij dit kan opnemen in de beginpost.
Deze vraag gaat nog vaker voorkomen, deze uitleg is perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:54

SaN

In het vorige deeltje had ik een post over te lage internetsnelheden bij T-mobile 120k/s ipv 360. Dit lag aan een verouderde simkaart. Ik heb een nieuwe gekregen en daarmee was het probleem meteen opgelost. De nieuwe simkaart zag er ook heel anders uit dan de oude. De oude simkaart was waarschijnlijk nog niet geschikt voor HDSPA, 3G of UMTS.

[ Voor 21% gewijzigd door SaN op 09-01-2010 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323

323

Benodigd:
- TomTom installatie cab
- WinCE Cab Manager

Todo:
3. Verwijder de 3 bluetooth .dll files (zoals te zien op de screenshot hieronder)

[afbeelding]
Moet je de programma op je p.c instaleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Novadecasa schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 00:19:
[...]

Dankje, ik ben nog vrij onbekend met het veranderingen aanbrengen in het register.
Heb al wel eens de gevoeligheid van het toetsenbord aangepast naar een goede uitleg hier.

Kan je mij hier een iets uitgebreidere uitleg in geven.
Ik weet hoe ik bij die mappen kan komen, HKEY, Start, Extra, etc maar dan wordt het me onduidelijk.
Ik zou ook graag willen weten wat ik aan het doen ben zodat ik het kan begrijpen wat er verandert wordt.

Zoals je zegt 'je kan zelf ook een pad naar je nieuwe icoon geven', ik weet nog niet hoe dat moet.
Hopelijk wil je hier bij helpen.
Oké, Icons veranderen via het register:

Als eerste moet je even ceregeditor downloaden, hiermee kan je het register bewerken via je PC in ActiveSync mode. Je moet met het programma boven eerst je register unlocken door naar Tools -> unlock registery te gaan, en op je mobiel op oké drukken.

Om je eigen icon op je mobiel te krijgen ga je naar:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Shell\StartInfo\Start\ jouw snelkoppeling.lnk]
Je ziet daar 1, 2 of 3 waardes staan, Group, Icon en Rank.

Meestal staat de waarde Icon er niet bij, en moet je die dus zelf aanmaken. Je kunt dat doen door een nieuwe string value aan te maken (rechtsklik -> New -> String Value). Zet in het vakje value name de naam Icon, en in het vakje value date het pad naar jouw icon (bijv. \Application Data\HTC\Icons\jouw snelkoppeling.PNG). De locatie kan je natuurlijk zelf bepalen wat dat word, maar houd er rekening mee dat wanneer je hem naar bijvoorbeeld My Documents laat verwijzen, dat je icons zichtbaar zijn in je album, dus vandaar dat ik hem naar een systeem map laat verwijzen. Ik heb dus een map aangemaakt in Application Data -> HTC -> Icons, en heb daar al mijn custom icons ingezet, en vul dat pad in bij value data.

Wanneer je klaar bent, kan je rechtsklikken op je snelkoppeling, en naar je favorieten zetten, zodat je de volgende keer snel toegang hebt tot dat gedeelte. Je kunt je register key ook exporteren naar een reg bestand, en daarna met hetzelfde programma omzetten naar een cab bestand, dan kan je de volgende keer gewoon via je mobiel je nieuwe icon installeren.

Wanneer je nieuwe Icon niet zichtbaar is, moet je even de oude icon uit de map Application data -> HTC -> ProgLauncher -> oude snelkoppeling naam.bmg verwijderen. Ook zie je de verandering pas nadat je een reset hebt gedaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Barfman op 09-01-2010 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
323 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 09:35:
[...]

Ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda

Benodigd:
- TomTom installatie cab
- WinCE Cab Manager

Todo:

[afbeelding]
Hier heb ik wat aan thnx!

Verder nog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323

323

Monda schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 09:57:
[...]

Hier heb ik wat aan thnx!

Verder nog:

moet je de telefoon dan synchroniseren op de computer voor dat je dit gaat doen?

en moet dan natuurlijk ook aangesloten blijven als de bestanden wil weg halen.

[ Voor 72% gewijzigd door 323 op 09-01-2010 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:38

Pinobigbird

doesn't share food!

Monda schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 09:57:
[...]
1.[...]Screen Sensetivity.[...]
Het hele scherm
2.[...] Increase Tap Time [...]
Maakt het verschil in timing tussen slepen of klikken.
3.[...] TT [...] Iemand die dit herkent?
Nee

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
323 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 10:25:
[...]

moet je de telefoon dan synchroniseren op de computer voor dat je dit gaat doen?

en moet dan natuurlijk ook aangesloten blijven als de bestanden wil weg halen.
Volgens mij gewoon aansluiten aan pc. Op de pc die .cab bewerken zoals boven beschreven staat en dan die cab op de telefoon zetten. Daarna dus gewoon de cab installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenmorgen,

ik heb sinds donderdagavond de HD2, ik ben echt heel erg tevreden met mijn toestel. :)
Alleen had ik nog een klein vraagje, ik kom van de iPhone 3G en ik wilde mijn contacten naar mijn HD2 overzetten. Ik had via OpenSSH de AddressBook.SQLITEDB naar mijn computer overgezet en met het programma SQlite Database browser geëxporteerd naar een .SQL bestand. Hoe kan ik mijn contacten nu naar mijn HD2 overzetten? Of kan dit op een totaal andere manier (iPhone Sim export wilde niet echt lukken)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkoorevaar
  • Laatst online: 19-06-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 11:20:
Goedenmorgen,

ik heb sinds donderdagavond de HD2, ik ben echt heel erg tevreden met mijn toestel. :)
Alleen had ik nog een klein vraagje, ik kom van de iPhone 3G en ik wilde mijn contacten naar mijn HD2 overzetten. Ik had via OpenSSH de AddressBook.SQLITEDB naar mijn computer overgezet en met het programma SQlite Database browser geëxporteerd naar een .SQL bestand. Hoe kan ik mijn contacten nu naar mijn HD2 overzetten? Of kan dit op een totaal andere manier (iPhone Sim export wilde niet echt lukken)?
Is een topic over, voila...

[iPhone] Contacten overzetten van iPhone naar ander toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkoorevaar
  • Laatst online: 19-06-2024
Wat me trouwens opvalt is dat ik werkelijk nog niemand gehoord heb over krassen of newtonringen op het scherm.
Dat was in het Touch HD forum wel anders...

Conclusie: echt een krasbestendig scherm! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:17

Smarron

The bend

jkoorevaar schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 11:42:
Wat me trouwens opvalt is dat ik werkelijk nog niemand gehoord heb over krassen of newtonringen op het scherm.

Ik heb op youtube een filmpje gezien waar ze met een schroevedraaier en een mes over het scherm aan het krassen waren. Geen kras te zien! Screenprotectors zijn eigenlijk dus een beetje overbodig. Niet dat ik zonder werk, want je weet maar nooit.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elwin23 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:23:
oud en vertrouwd, hele goede ervaring met dutty's rom, en ook deze ziet er weer geniaal uit:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=610634
Heeft iemand deze er al op staan, mijn oog was ook al op deze ROM gevallen nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323

323

Monda schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 11:07:
[...]

Volgens mij gewoon aansluiten aan pc. Op de pc die .cab bewerken zoals boven beschreven staat en dan die cab op de telefoon zetten. Daarna dus gewoon de cab installeren...
dat is niet de antwoord op mijn vraag.

moet ik de Tele synchroniseren met mijn PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
323 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 11:51:
[...]

dat is niet de antwoord op mijn vraag.

moet ik de Tele synchroniseren met mijn PC?
Als je de telefoon aansluit met USB aan de pc krijg je een keuze menu op je telefoon.
Kies daar voor diskdrive.[snelle bestandsoverdracht] (2 optie)
Dan moet het goed zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
Valleyman schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:12:
[...]

Verrek, ik heb daar ook wel eens eerder op gezocht, maar toen lukte/bestond dat volgens mij echt niet. Maar heb de rule aangepast en het werkt nu.
Ene.. waar maak jij die rule aan? Niet in Outlook neem ik aan? Als ik een geluid bij een regel toevoeg, dan moet ik geluidsbestand aangeven, maar ja, die staat dan niet daar op mijn HD2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 12-09 08:47

Newtonringen zijn ook niet mogelijk bij de HD2, dit heeft alles te maken met het capacitieve scherm.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 14-09 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

De vergelijking is ook niet echt te maken. Met het capacitieve scherm is het scherm van de HD2 vervaardigd uit glas. En glas krast nu eenmaal minder snel. Dat is ook een reden dat bepaalde mensen nog voor glazen brillenglazen kiezen ipv van kunststof (de prijs kan inderdaad ook schelen, maar bij hogere sterktes waarbij het glas dungeslepen moet worden om het er nog redelijk uit te laten zien is het prijsverschil al veel minder).

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poging om de screen kapot te maken: http://www.youtube.com/watch?v=NcEaehKWr2s

Nogmaals: heeft iemand een werkende "new email" LED notificatie? Bij mij doet hij het niet, maar bij SMS, voicemail, enz wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 14:46:
Poging om de screen kapot te maken: http://www.youtube.com/watch?v=NcEaehKWr2s

Nogmaals: heeft iemand een werkende "new email" LED notificatie? Bij mij doet hij het niet, maar bij SMS, voicemail, enz wel.
Dat is filmpje is al heel vaak voorbij gekomen, was er al voordat de HD2 te leveren was in NL.

Wat betreft de LED notificatie, heb je al op XDA gekeken?
Heb het daar ergens voorbij zien komen als ik het goed herriner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 14:46:
De email notificatie dmv. led werkt niet, ik heb het al op diverse manieren geprobeerd en zelf een stukje geschreven maar ergens gaat het fout. Ik ben er nog niet uit.. op XDA ook nog niemand.
323 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 09:35:
WinCE Cab Manager?..

Die installeer je gewoon op je Windows PC inderdaad en vanuit daar bewerk je de cab om vervolgens de cab te installeren op je HD2.

[Edit] Barfman was me voor.

[ Voor 43% gewijzigd door Chutney op 09-01-2010 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
CapSure maakt een 'foto' van je homescreen, zodat je deze bijvoorbeeld kan laten zien op een forum.

Dit dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.fotosop.nl/files/thumb_big_201001091510031624898539.jpg
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:44:
[...]

Thnx man. :) Zal dit eens gaan proberen. Hopelijk lost dit het probleem op want het is af en toe echt zwaar irritant hoor.
Heb je Bsb Tweak al getest? Lost het je probleem met het toetsenbord op?
Of verslechterd het ook het gebruik van het scherm in andere applicaties?

[ Voor 32% gewijzigd door Novadecasa op 09-01-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 14:56:
[...]

De email notificatie dmv. led werkt niet, ik heb het al op diverse manieren geprobeerd en zelf een stukje geschreven maar ergens gaat het fout. Ik ben er nog niet uit.. op XDA ook nog niemand.
Bedankt Chutney. Dat vind ik een grote gebrek in zoeen mooie dure toestel. ;(
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.