Ik denk dat het te maken heeft met het certificaat die deze telefoon nog niet ondersteund. Ik zou zeggen, bel even naar vodafone.indofk schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:52:
[...]
ik weet dat het in het vorige topic al over gesproken is en dat meer mensen er last van hebben
maar waar het mij om gaat is of de mensen die een branded versie hebben dit ook hebben juist omdat vodafone dan niet de service kan leveren die juist gewenst is op dit toestel
en mochten ze wel op de vodafone.live site kunnen komen dan is het waarschijnlijk ook gewoon mogenlijk op de unbranded snappie
Ik heb Vodafone maar eens een mail gestuurd, kijken wat ze zeggen over de Live! site.
In tegenstelling tot mijn HTC Diamond, had ik met mijn HD2 geen last van een niet werkende schermbeveiliging. Een hele verademing. Maar.... nu kom ik er achter dat als ik een berichtje ontvang tijdens het bellen, de schermbeveiliging er af gaat (scherm wordt even actief), waardoor ik vervolgens met mijn oor keurig de telefoonmodus uitzet. Weg gesprek. Nu als 5 x gebeurd.... Heel irritant.
Betekent dit gewoon weer andere software zoals (slide2 lock, of iets dergelijks)? Of is het mogelijk hier nog iets aan te tweaken?
Betekent dit gewoon weer andere software zoals (slide2 lock, of iets dergelijks)? Of is het mogelijk hier nog iets aan te tweaken?
Weet niet of dit al voorbij is gekomen (kon niet vinden in deel 5). Maar heb Vovichek_Jamrecords 16 TT UPDATED.cab van XDA gedowload. Nu heb ik 16 snelkoppelingen, maar kan ze nu niet meer verwijderen. Op kruisje drukken en gereed, maar gebeurt niets.
PSN: Mondaatje
Anoniem: 192669
deel 4.. search and goal!Monda schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:10:
Weet niet of dit al voorbij is gekomen (kon niet vinden in deel 5). Maar heb Vovichek_Jamrecords 16 TT UPDATED.cab van XDA gedowload. Nu heb ik 16 snelkoppelingen, maar kan ze nu niet meer verwijderen. Op kruisje drukken en gereed, maar gebeurt niets.
volgens mij niet on-default, wel via extra programma ofc....323 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:02:
Zit op de telefoon rds of moet daar weer een aparte programma erop zetten
had ik inmiddels al gedaan (een mail gestuurd)Barfman schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:07:
[...]
Ik denk dat het te maken heeft met het certificaat die deze telefoon nog niet ondersteund. Ik zou zeggen, bel even naar vodafone.
ik denk zelf dat het aan de versie van IE ligt .weet iemand waar ik de 6.1 versie kan downloaden of werkt dat niet op 6.5 .iemand hier ervaring mee ?
Gisteren mijn HD2 mogen ontvangen, hij was vorozien van de laatste ROM die HTC zelf beschikbaar stelt, en ik heb gelijk de hotfixes geinstalleerd voor sms en camera, ik moet zeggen dat ik die problemen tot op heden dan ook niet gehad heb 
Wat wel vaak gebeurd als hij een tijdje idle is geweest en ik 3G wil gaan gebruiken in bijv. opera, hij de verbinding niet gebruikt/ziet met een time-out als gevolg. De enige optie om die verbinding dan aan de gang te krijgen is door data-verbinding status even uit/aan te gooien. Vervolgens doet hij het gelijk weer!
Meer mensen die dit herkennen, en wellicht een tip?
Wat wel vaak gebeurd als hij een tijdje idle is geweest en ik 3G wil gaan gebruiken in bijv. opera, hij de verbinding niet gebruikt/ziet met een time-out als gevolg. De enige optie om die verbinding dan aan de gang te krijgen is door data-verbinding status even uit/aan te gooien. Vervolgens doet hij het gelijk weer!
Ik wilde de bestanden ivm de bluetooth functie en TomTom verwijderen of de naam wijzigen met TotalCommander.
Maar zoals eerder beschreven hier, lukte het hernoemen van het bestand ook niet hiermee.
Welke versie gebruiken jullie van TotalCommander waar dat wel mee lukt?
Trouwens, op XDA worden er 2 bestanden genoemd, niet 3 zoals hier eerder.
Maar zoals eerder beschreven hier, lukte het hernoemen van het bestand ook niet hiermee.
Welke versie gebruiken jullie van TotalCommander waar dat wel mee lukt?
Trouwens, op XDA worden er 2 bestanden genoemd, niet 3 zoals hier eerder.
Anoniem: 327458
Wat is er dan met Bluetooth en Tomtom? Werkt bij mij gewoon goed.
(versie 7.916)
Andere vraag, ik zoek al dagen. Iemand last dat push helemaal niet werkt met exchange?
Ik heb het met 2 verschillende servers geprobeerd, 100 keer opnieuw ingesteld, ben een beetje wanhopig inmiddels.
Hij synchroniseert ook maar 1 map, postvak in
(versie 7.916)
Andere vraag, ik zoek al dagen. Iemand last dat push helemaal niet werkt met exchange?
Ik heb het met 2 verschillende servers geprobeerd, 100 keer opnieuw ingesteld, ben een beetje wanhopig inmiddels.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 327458 op 07-01-2010 16:12 ]
WM 6.5 geeft een bluetooth error als je tomtom installeer, er is een versie online die het probleem oplost door die 2 bestanden die hier boven zijn genoemd te verwijderenAnoniem: 327458 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:11:
(versie 7.916)
[ Voor 2% gewijzigd door Sharky_NL op 07-01-2010 16:21 . Reden: Quote was niet goed :$ ]
Jammer, ik heb de bestanden zelf niet geprobeerd, omdat ik ze niet nodig hebAnoniem: 87099 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:21:
[...]
Met die 1ste kan ik enkel "schakelen naar automatische modus" en "schakelen naar GSM modus" en in beide gevallen wordt 3G nog gebruikt als ik een browser start.
De 2de lijkt niet goed te werken op HD2's en biedt ook blijkbaar de optie niet om gewoonweg alle Internet verbindingen (behalve USB/WiFi) uit te schakelen, of zie ik dat verkeerd?
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Bij mij werkt push en exchange prima, heb niks speciaals ingesteld dacht ik. Ik weet wel waar je instelt welke mappen je wilt synchroniseren. Als je in je postvak in zit: Menu -> Extra -> Mappen beheren.Anoniem: 327458 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:11:
(versie 7.916)
Anoniem: 327458 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:11:
(versie 7.916)
Versie 7.916 is de nieuwste, waarschijnlijk is dit euvel verholpen in deze. In 7.910/915 moest je vaak idd de bluetooth modules verwijderen, maar hier was ook een 'fix' in omloop!Sharky_NL schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:18:
[...]
WM 6.5 geeft een bluetooth error als je tomtom installeer, er is een versie online die het probleem oplost door die 2 bestanden die hier boven zijn genoemd te verwijderen
zet bij je verbindingen even je proxy weer aan, of haal je vodafone instellingen ff opnieuw automatisch opindofk schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:52:
[...]
ik weet dat het in het vorige topic al over gesproken is en dat meer mensen er last van hebben
maar waar het mij om gaat is of de mensen die een branded versie hebben dit ook hebben juist omdat vodafone dan niet de service kan leveren die juist gewenst is op dit toestel
en mochten ze wel op de vodafone.live site kunnen komen dan is het waarschijnlijk ook gewoon mogenlijk op de unbranded snappie
moet bijna wel je verbindings instellingen zijn
Push email werkt bij mij uitstekend (gelukkig maar, want daar heb ik hem voor). Wat werkt er niet? Het instellen, of het verbinden?Andere vraag, ik zoek al dagen. Iemand last dat push helemaal niet werkt met exchange?
Wat betreft synchroniseren, hij synchroniseert inderdaad alleen postvak in, geen onderliggende mappen.
P8
Ik heb geen probleem dat ik een error krijg, de bluetooth werkte niet helemaal.XTREEMRaGE schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:26:
[...]
[...]
Versie 7.916 is de nieuwste, waarschijnlijk is dit euvel verholpen in deze. In 7.910/915 moest je vaak idd de bluetooth modules verwijderen, maar hier was ook een 'fix' in omloop!
Maar heb net bij de verder instellingen gekeken, daar bij bluetooth.
Stond de bluetooth wel aan alleen was de telefoon nog niet zichtbaar.
Dus mijn probleem is verholpen, gewoon een instelling die verweg zat!
Wat een lelijk menu zeg dat bij de instellingen van de bluetooth, niet echt overeenkomstig met sense of windows.
ik heb idd ook wel eens dat me verbinding gewoon goed lijkt, maar bijv. opera niet werkt, ff airplane mode, of phone uitswitchen, en werkt weer... heel veel mensen al over gehoord, ook op xda, lijkt nog geen fix voor...
owk, let op, dit is heel ingewikkeld....CRXed schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:25:
Ik heb een nieuw probleem en weet niet waardoor het komt!![]()
Ik hoor geen geluiden meer bij nieuwe SMS, nieuwe mail of als ik gebeld wordt, kan geen muziek meer afspelen (player loopt niet) en bij "Geluiden en Meldingen" kan ik geen nieuwe tonen kiezen! Als ik op OK klik, springt ie steeds naar de eerste (Ring01-WindowsPhone) maar ook daar kan je niks afspelen.
Heb alle apps die ik gister heb geinstalleerd eraf gegooid, maar t probleem blijft!
Ik heb echt geen idee waar ik het moet zoeken![]()
(Apss waren Nu.ml, Icon Changer en Taskbar changer)
Vanavond maar weer vanaf scratch beginnen denk ik, en dan kijken wanneer het mis gaat......
Speaker doet het wel want je hoort bij harder en zachter zetten wel die toon, spellletjes en films doen het ook met geluid
[...]
Aaargh Erwin, hoe heb jij het opgelost? Help
Mijn SD kaart doet het nog wel gewoon trouwens
wacht een paar dagen
ik ben geen wizkid die alles van wm weet, maar wel een IT'er die aardig ver komt (als hobby), maar kon t na een paar uur kloten en nog meer dingen slopen niet vinden (of bedrijpen).
lijkt heel onlogisch, sommige dingen aan de praat gekregen... even met rust gelaten een paar dagen (druk) en na enkele dagen werkte alles ineens weer goed...
tussendoor me vibrate vaak aangehad zodat je nix mist
kweet t, geen bevredigend antwoord... maar een hardreset lijkt me nog erger
Dat is niet waar. Onderliggende mappen kun je ook synchroniseren zoals ik hierboven heb uitgelegd.Montalbano schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:36:
Wat betreft synchroniseren, hij synchroniseert inderdaad alleen postvak in, geen onderliggende mappen.
[ Voor 18% gewijzigd door Valleyman op 07-01-2010 17:15 . Reden: stond wat foute informatie ]
Iemand al ervaring met FVMPlus voicemaildienst?
Klinkt erg vet!
Dienst die je voicemails (ook van je vaste lijn bv.) omzet in text (email), of als mp3 opslaat op je telefoon (lees: web)
http://www.fusionvoicemailplus.com/marketing/how.html
Klinkt erg vet!
Dienst die je voicemails (ook van je vaste lijn bv.) omzet in text (email), of als mp3 opslaat op je telefoon (lees: web)
heb daar lang geleden wel is op gezocht, moet je dan niet je rule aanpassen die ze in die map gooit, dat je ook netjes een sound melding krijgt?Valleyman schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:42:
[...]
Dat is niet waar. Onderliggende mappen kun je ook synchroniseren zoals ik hierboven heb uitgelegd. Je kan alleen geen melding krijgen wanneer je vervolgens nieuwe email in één van die mappen ontvangt, maar je kunt de mails wel gewoon openen.
Die optie heb ik helemaal nietValleyman schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:24:
[...]
Bij mij werkt push en exchange prima, heb niks speciaals ingesteld dacht ik. Ik weet wel waar je instelt welke mappen je wilt synchroniseren. Als je in je postvak in zit: Menu -> Extra -> Mappen beheren.

Maar dank je voor het meedenken!
Ik heb ook juist exchange voor de push, maar niet alle mappen zien vind ik ook knap raar al.Montalbano schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:36:
[...]
Push email werkt bij mij uitstekend (gelukkig maar, want daar heb ik hem voor). Wat werkt er niet? Het instellen, of het verbinden?
Instellen gaat prima, alleen hij push niet, hij kijkt zo om het kwartier eens naar wijzigingen.
Dank voor het meedenken!
Ga ik even proberen, de instellingen heb ik al eens opnieuw opgehaald (2x opnieuw de telefoon geinstalleerd, nwe mailbox aangemaakt in mn exchangeaccount), heb overigens Hi van KPN, bedankt in ieder geval!Elwin23 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:35:
[...]
zet bij je verbindingen even je proxy weer aan, of haal je vodafone instellingen ff opnieuw automatisch op
Even wat verder naar beneden scrollenAnoniem: 327458 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:48:
[...]
Die optie heb ik helemaal nietZie: http://img98.imageshack.us/img98/7822/pccapture43.png
Jemig, heb er ineens een aantal opties bij haha, wat gebruikersvriendelijk zeg. Thnx!Valleyman schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:52:
[...]
Even wat verder naar beneden scrollenOnder 'Ga naar' staan nog drie regels. Waarvan de eerste 'Extra' is
Valleyman mag van mij de nobelprijs, heb al mn mapjes terug. Bedankt! Das alweer een grote stap in de werkbare richting!
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 327458 op 07-01-2010 17:01 ]
Ondersteuning volgens hun site alleen maar Amerika en U.K.Elwin23 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:47:
Iemand al ervaring met FVMPlus voicemaildienst?
Klinkt erg vet!
http://pvoutput.org/intraday.jsp?sid=54849
Verrek, ik heb daar ook wel eens eerder op gezocht, maar toen lukte/bestond dat volgens mij echt niet. Maar heb de rule aangepast en het werkt nu.Elwin23 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:47:
[...]
heb daar lang geleden wel is op gezocht, moet je dan niet je rule aanpassen die ze in die map gooit, dat je ook netjes een sound melding krijgt?
Dat heb ik ook gedaan, maar werd daar niet veel wijzer van:CRXed schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:18:
Ik heb Vodafone maar eens een mail gestuurd, kijken wat ze zeggen over de Live! site.
Dit is al 6 weken geleden, dus is het afwachten.Ik heb de technische dienst gevraagd hier naar te kijken. Excuses voor het ongemak.
Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
Sido Guyt
Vodafone Klantenservice
Ja thnx. Heb al opgezocht:
Ga voor nr 1 met je register editor naar HKLM/Software/HTC/Manila/Home/x waarbij x de verschillende snelkoppelingen zijn. Wanneer je 1 van de mapjes opent moet je de laatste waarde van 1 veranderen in 0 en dan kan je door op het icoontje te drukken op je homescreen weer een nieuw programma toevoegen.
Heb daar al die mapjes van 0 t/m 15. Als ik een mapje open moet ik de laatste waarde veranderen van 1 in 0... Wordt het bestand IsSet hiermee bedoelt?
PSN: Mondaatje
Nee hoor, zit gewoon RDS ondersteuning op.323 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:02:
Nope, juist met proxy instellingen krijg je alleen maar een bijna lege pagina met Google zoekfunctie.Elwin23 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:35:
[...]
zet bij je verbindingen even je proxy weer aan, of haal je vodafone instellingen ff opnieuw automatisch op
Zonder proxy instellingen kom je wel op m.vodoafone.nl maar kan je niet naar het Live! gedeelte.
Anoniem: 256386
hotfix sim contacts
http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=297&cat=0&dl_id=839
This update for HTC HD2 allows for contacts stored on your SIM card to be properly displayed on your phone along with Phone and Exchange Server contacts.
Alleen blijkt dat deze de radio versie update naar de radio versie van de 1.61.
This update for HTC HD2 allows for contacts stored on your SIM card to be properly displayed on your phone along with Phone and Exchange Server contacts.
welk thema is dat op jouw HD2, die ziet er wel strak uit, of is het een geheel andere ROM, zover ben ik nog niet gegaan nl, kan geen keuze maken uit welke ROM nu "de beste" isAnoniem: 327458 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:48:
[...]
Die optie heb ik helemaal nietZie: http://img98.imageshack.us/img98/7822/pccapture43.png
[...]
Ik heb ook juist exchange voor de push, maar niet alle mappen zien vind ik ook knap raar al.
Instellen gaat prima, alleen hij push niet, hij kijkt zo om het kwartier eens naar wijzigingen.![]()
Dank voor het meedenken!
[...]
Ga ik even proberen, de instellingen heb ik al eens opnieuw opgehaald (2x opnieuw de telefoon geinstalleerd, nwe mailbox aangemaakt in mn exchangeaccount), heb overigens Hi van KPN, bedankt in ieder geval!
Hoe weet je dat deze update de radio update naar de versie van 1.61?Anoniem: 256386 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:09:
hotfix sim contacts
Die radio 1.61 zorgde toch al voor langere batterijduur?
Daarnaast waren de simcontacten toch al zichtbaar, alleen niet de volledige naam meestal.
op diverse sitesNovadecasa schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:32:
[...]
Hoe weet je dat deze update de radio update naar de versie van 1.61?
Daarnaast waren de simcontacten toch al zichtbaar, alleen niet de volledige naam meestal.
http://forum.xda-develope...hread.php?t=613342&page=4
http://pocketnow.com/soft...-radio-update-for-the-hd2
Edit: Belkwaliteit zou ook beter zijn geworden
http://forum.xda-develope...hread.php?t=591011&page=6
Ik vermoed dat we voorlopig geen rom update te zien krijgen. Dat zal denk ik pas in maart/april gebeuren wanneer de US versie op de markt komt.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 256386 op 07-01-2010 19:45 ]
Anoniem: 325117
de radioversie na de upgrade is: 2.06.51.07Novadecasa schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:32:
[...]
Hoe weet je dat deze update de radio update naar de versie van 1.61?
Deze radio versie zou de batterij aanzienlijk langer mee moeten gaan, ben benieuwd of ik daar wat van merk de komende 3 uur ;_)Anoniem: 256386 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:09:
hotfix sim contacts
Anoniem: 271467
Installed en me telefoon en doet het nogAnoniem: 256386 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:09:
hotfix sim contacts
Inderdaad dat las ik ook, daarom vond ik 1.61 al raar.Anoniem: 325117 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:38:
[...]
de radioversie na de upgrade is: 2.06.51.07
Al meerdere mensen deze geinstalleerd en ervaringen?
Veel mensen trouwens de 'agenda' update gedaan na de ROM update naar 1.48?
Yep, hier lijkt hij ook te blijven "hangen" met de tekst mist. Alsof een eenmaal weergegeven tekst niet wordt "geüpdate" (Braamm schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:29:
[...]
Ik heb het ook, maar hoe weet je dat niet iedereen dat heeft? misschien vinden mensen het niet belangrijk genoeg om te melden. (tov de andere problemen)
Als ik die nieuwe upgrade uitvoer krijg ik wel de waarschuwing dat ik alles kwijtraak wat op mn telefoon staat, omdat het een ROM-upgrade is. Maar begrijp ik nou goed dat dat dus NIET zo is? Ik voel er niks voor om alles kwijt te raken!
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Iemand een idee voor het volgende. In outlook heb ik meerdere groepen binnen "Mijn contactpersonen". Nu wordt alleen de groep "Contactpersonen" gesynchroniseerd. Kunnen die overige contactpersonen niet gesynchroniseerd worden?
Anoniem: 51741
Heb hem net ook geupdate na het bericht van Barfman en je raakt idd nix kwijt.Anoniem: 256386 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:09:
hotfix sim contacts
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 51741 op 07-01-2010 20:46 ]
Je raakte niets kwijt, heb hem 1 uurtje terug erop gezet, en het lijkt wel of windows nu sneller opstart.SnoeiKoei schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:00:
Als ik die nieuwe upgrade uitvoer krijg ik wel de waarschuwing dat ik alles kwijtraak wat op mn telefoon staat, omdat het een ROM-upgrade is. Maar begrijp ik nou goed dat dat dus NIET zo is? Ik voel er niks voor om alles kwijt te raken!
Helaas, ik had precies hetzelfde, maar je kan alleen maar de hoofdgroep synchroniseren.thepr schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:03:
Iemand een idee voor het volgende. In outlook heb ik meerdere groepen binnen "Mijn contactpersonen". Nu wordt alleen de groep "Contactpersonen" gesynchroniseerd. Kunnen die overige contactpersonen niet gesynchroniseerd worden?
Het nummer 1.61 is de versie van de gelekte ROM waarbij de radioversie 2.06.51.07 zat. Er wordt dus hetzelfde bedoeld.Novadecasa schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:54:
[...]
Inderdaad dat las ik ook, daarom vond ik 1.61 al raar.
Al meerdere mensen deze geinstalleerd en ervaringen?
Veel mensen trouwens de 'agenda' update gedaan na de ROM update naar 1.48?
Zelf heb ik deze radioversie nu een dag draaien, maar heb geen verbetering in ontvangst en stabiliteit ervaren, integendeel. Ik heb zowaar 3 maal verbroken verbindingen tijdens het bellen gehad. Kan toeval zijn. Toch heb ik zojuist 2.06.50.04 geflashed, kijken of die wel verbeteringen brengt. Over verlengde accuduur kan ik nog niks zeggen, aangezien ik 'm gister in de file (sneeuw
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Is niet echt een thema maar een taskbar tweak, deze:nwolsink schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:21:
[...]
welk thema is dat op jouw HD2, die ziet er wel strak uit, of is het een geheel andere ROM, zover ben ik nog niet gegaan nl, kan geen keuze maken uit welke ROM nu "de beste" is
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=520547
Erg handig idd, heeft ook percentueel batterijtje (wat je niet ziet op de screenshot)
Heb ik ook de laatste tijd.Ferdyvw schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:53:
Gisteren mijn HD2 mogen ontvangen, hij was vorozien van de laatste ROM die HTC zelf beschikbaar stelt, en ik heb gelijk de hotfixes geinstalleerd voor sms en camera, ik moet zeggen dat ik die problemen tot op heden dan ook niet gehad heb
Weet niet of het een GSM netwerkprobleem is (heb abo bij KPN) of dat het in de HD2 zit?
Wel vreemd. Ik merk het vooral op het moment dat het weer niet meer wil updaten of dat het heel erg stil wordt op twitter...
Mijn bugs tot nu toe
NL ROM 1.48, alle fixes geïnstalleerd, 11n mode aan.
apps: MusicID, Resco Explorer, Resco Registry.
1. Elke keer bij opstarten: Kan geen verbinding maken (de modem aan de andere kant reageert niet)
Terwijl hij gelijk verbinding maakt met internet?
2. SMS-bug, zo afentoe kan die een sms niet verzenden.
Oplossing: geen
3. Wekker bepaalt zelf wanneer die het deuntje afspeelt.
Oplossing: voor het slapen gaan de telefoon aan/uit. (voor mij geen oplossing, gewoon weg irritand)
4. Tijdens het muziek afspelen komt niet altijd het volume balkje.
De ene keer zie je niets, en de andere keer gaat de muziek stotteren tijden het harder/zachter zetten.
Oplossing: telefoon aan/uit. (voor mij geen oplossing, gewoon weg irritand)
5. Soms drukt de telefoon vanzelf allemaal dingen in.
Heel irritand, ben je wat aan het schrijven en dan springt de telefoon overal naar toe en voor je het weet bel je iemand of is een bericht verzonden.
6. Vastlopen van de telefoon, net als Windows op de PC
Een beetje multitasken laat de telefoon al stotteren, internet + msn + muziek gaat niet altijd perfect.
7. Terwijl ik gewoon de beste verbinding heb wilt Live Messenger ermee stoppen.
Als ik dan opnieuw probeer te verbinden dan kan hij geen verbinding maken omdat er geen bereik is?
8. Als ik in CoPilot een route aan het volgen ben wil hij soms wel eens na 5min op toetsenblokkering gaan
Heel irritand, want dan kan je weer via taakbeheer het programma activeren in de auto...
9. Kan de mail niet synchroniseren
Soms kan de mail niet worden gesynchroniseerd terwijl ik vol kan internetten etc.
Het is gewoon heel moeilijk om ermee samen te werken, hopelijk komt HTC snel met oplossingen.
1. Elke keer bij opstarten: Kan geen verbinding maken (de modem aan de andere kant reageert niet)
Terwijl hij gelijk verbinding maakt met internet?
2. SMS-bug, zo afentoe kan die een sms niet verzenden.
Oplossing: geen
3. Wekker bepaalt zelf wanneer die het deuntje afspeelt.
Oplossing: voor het slapen gaan de telefoon aan/uit. (voor mij geen oplossing, gewoon weg irritand)
4. Tijdens het muziek afspelen komt niet altijd het volume balkje.
De ene keer zie je niets, en de andere keer gaat de muziek stotteren tijden het harder/zachter zetten.
5. Soms drukt de telefoon vanzelf allemaal dingen in.
Heel irritand, ben je wat aan het schrijven en dan springt de telefoon overal naar toe en voor je het weet bel je iemand of is een bericht verzonden.
6. Vastlopen van de telefoon, net als Windows op de PC
Een beetje multitasken laat de telefoon al stotteren, internet + msn + muziek gaat niet altijd perfect.
7. Terwijl ik gewoon de beste verbinding heb wilt Live Messenger ermee stoppen.
Als ik dan opnieuw probeer te verbinden dan kan hij geen verbinding maken omdat er geen bereik is?
8. Als ik in CoPilot een route aan het volgen ben wil hij soms wel eens na 5min op toetsenblokkering gaan
Heel irritand, want dan kan je weer via taakbeheer het programma activeren in de auto...
9. Kan de mail niet synchroniseren
Soms kan de mail niet worden gesynchroniseerd terwijl ik vol kan internetten etc.
Het is gewoon heel moeilijk om ermee samen te werken, hopelijk komt HTC snel met oplossingen.
Dat vermoeden had ik al, had alleen de radioversie van de 1.61 ROM nog niet gecontroleerd.Pinobigbird schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:10:
[...]
Het nummer 1.61 is de versie van de gelekte ROM waarbij de radioversie 2.06.51.07 zat. Er wordt dus hetzelfde bedoeld.
Zelf heb ik deze radioversie nu een dag draaien, maar heb geen verbetering in ontvangst en stabiliteit ervaren, integendeel. Ik heb zowaar 3 maal verbroken verbindingen tijdens het bellen gehad. Kan toeval zijn. Toch heb ik zojuist 2.06.50.04 geflashed, kijken of die wel verbeteringen brengt. Over verlengde accuduur kan ik nog niks zeggen, aangezien ik 'm gister in de file (sneeuw) aan de autolader heb gehangen.
De 2.06.50.04 ROM komt van XDA als custom ROM?
Anoniem: 325117
Dit is bij mij ook zo, ik zit bij Vodafone. Uit en aanzetten van de gegevensverbinding is de enige oplossing....R2L schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:13:
[...]
Heb ik ook de laatste tijd.
Weet niet of het een GSM netwerkprobleem is (heb abo bij KPN) of dat het in de HD2 zit?
Wel vreemd. Ik merk het vooral op het moment dat het weer niet meer wil updaten of dat het heel erg stil wordt op twitter...
Idem hier, ook Vodafone. Ligt echt wel aan de telefoon, want met mijn oude Touch Diamond werkte alles het afgelopen jaar prima. Ik zet de gegevensverbinding dan uit en aan. Dan werkt het weer.Anoniem: 325117 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:18:
Dit is bij mij ook zo, ik zit bij Vodafone. Uit en aanzetten van de gegevensverbinding is de enige oplossing....
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Heb je al deze verstuurd naar HTC?lvrijn schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:15:
Mijn bugs tot nu toe
Het staat zelfs in de startpost vermeld, daarover beschikt de HD2 standaard.323 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:02:
Die komt van de (stock) T-Mobile US 2.02 rom.Novadecasa schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:17:
[...]
De 2.06.50.04 ROM komt van XDA als custom ROM?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Hij staat er bij mij nu ook op, er is wel heel erg veel beschikbaar, draai jij reeds een ander ROM?Anoniem: 327458 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:12:
[...]
Is niet echt een thema maar een taskbar tweak, deze:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=520547
Erg handig idd, heeft ook percentueel batterijtje (wat je niet ziet op de screenshot)
Ik denk het wel, ik denk namelijk dat gelijktijdig of enkele weken na de US release WM7 uitkomt. En htc laat ons niet wachten, dat zou betekenen dat we 4 a 5 maanden met bugs moeten leven, zie ik niet gebeuren.Anoniem: 256386 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:38:
[...]
op diverse sites
http://forum.xda-develope...hread.php?t=613342&page=4
http://pocketnow.com/soft...-radio-update-for-the-hd2
Edit: Belkwaliteit zou ook beter zijn geworden
http://forum.xda-develope...hread.php?t=591011&page=6
Ik vermoed dat we voorlopig geen rom update te zien krijgen. Dat zal denk ik pas in maart/april gebeuren wanneer de US versie op de markt komt.
Geflasht en idd geen verlies van gegevens enzo. Ik heb een WWE telefoon, en ter info: de radio versie die hij tijdens het opstarten geeft is nu 2.06.51.07 (dus wat andere versievan wat hierboven staat).
Nee die is dus hetzelfde, de andere (2.06.50.04 ) komt uit een andere ROMSnoeiKoei schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 21:04:
Geflasht en idd geen verlies van gegevens enzo. Ik heb een WWE telefoon, en ter info: de radio versie die hij tijdens het opstarten geeft is nu 2.06.51.07 (dus wat andere versievan wat hierboven staat).
Oke, ook maar flashen dan straks, hoe weet je dat je een WWE telefoon hebt?
WWE = World Wide English of zoiets. Ik heb dus een Engelstalige HD2 gekochtNovadecasa schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 21:12:
[...]
Nee die is dus hetzelfde, de andere (2.06.50.04 ) komt uit een andere ROM![]()
Oke, ook maar flashen dan straks, hoe weet je dat je een WWE telefoon hebt?
Iemand op XDA vraagt zich af of dit heel erg misschien ook het sms probleem gaat oplossen omdat dat heel misschien ook met de radioversie te maken had...
Zou natuurlijk altijd kunnen, tenzij bij iemand het smsprobleem ook na deze fix nog steeds aanwezig is.
Zou natuurlijk altijd kunnen, tenzij bij iemand het smsprobleem ook na deze fix nog steeds aanwezig is.
Nieuwe bug/feature?
Ik heb mijn HD2 met mijn auto (volvo s40) gekoppeld. Ik kan mijn telefoon compleet besturen vanaf mijn auto, hij begint ook met bellen, maar ik hoor niets en zie ook niet wie ik bel.
maar.. als ik GPRS uitzet, werkt het ineens wel! Doe ik iets fout? Of is dit gewoon een bug?
Ik heb mijn HD2 met mijn auto (volvo s40) gekoppeld. Ik kan mijn telefoon compleet besturen vanaf mijn auto, hij begint ook met bellen, maar ik hoor niets en zie ook niet wie ik bel.
maar.. als ik GPRS uitzet, werkt het ineens wel! Doe ik iets fout? Of is dit gewoon een bug?
Kan ook een bug in jou auto zittenMir schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 21:17:
Nieuwe bug/feature?
Waarschijnlijk zul je niet direct het verschil merken maar pas na de volgende full charge, schijnt dat er na een radio flash het een en ander weer ingeleerd moet worden. Ik heb zelf deze radio al een tijd draaien en in het vorige topic kun je de resultaten terug zien.. echt prima!Barfman schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:40:
[...]
Deze radio versie zou de batterij aanzienlijk langer mee moeten gaan, ben benieuwd of ik daar wat van merk de komende 3 uur ;_)
Nog meer informatie over radios: http://forum.xda-develope...hread.php?t=611787&page=9
Dit "euvel" is niet standaard verholpen, je moet handmatig die 2/3 bluetooth bestanden er uit slopen om het werkend te krijgen. Anders werkt je FM module of je bluetooth niet meer goed. Er zullen vast gemodificeerde versies te krijgen zijn, dus check het eerst voor je het installeert.XTREEMRaGE schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:26:
Versie 7.916 is de nieuwste, waarschijnlijk is dit euvel verholpen in deze. In 7.910/915 moest je vaak idd de bluetooth modules verwijderen, maar hier was ook een 'fix' in omloop!
De nieuwste versie is momenteel v7.916.9192
[ Voor 33% gewijzigd door Chutney op 07-01-2010 21:30 . Reden: tomtom update ]
Over flash gesproken, hoop dat die fotoproblemen een beetje opgelost worden.
Mensen rennen gillend weg als ik een foto wil maken, die flits is letterlijk verblindend. Tijdens een feestje met oudejaarsavond zette ik zowat de hele Heineken Music Hall in het zonnetje tijdens een fotomomentje
Mensen rennen gillend weg als ik een foto wil maken, die flits is letterlijk verblindend. Tijdens een feestje met oudejaarsavond zette ik zowat de hele Heineken Music Hall in het zonnetje tijdens een fotomomentje
Met de flits is niks mis hoor.Anoniem: 327458 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 21:32:
Wat is dan de ETA voor een ROM die WM7 gebaseerd is?veejee schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 21:01:
[...]
Ik denk het wel, ik denk namelijk dat gelijktijdig of enkele weken na de US release WM7 uitkomt. En htc laat ons niet wachten, dat zou betekenen dat we 4 a 5 maanden met bugs moeten leven, zie ik niet gebeuren.
In maart wordt WM7 aan het publiek voorgesteld en pas in Q4 uitgebracht.veejee schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 21:01:
[...]
Ik denk het wel, ik denk namelijk dat gelijktijdig of enkele weken na de US release WM7 uitkomt. En htc laat ons niet wachten, dat zou betekenen dat we 4 a 5 maanden met bugs moeten leven, zie ik niet gebeuren.
HTC zal tot maart nog wel aan de US versie sleutelen en dan zal die rom ook voor de overige HD2's in de wereld aangepast worden. De huidige problemen worden tot dan met hotfixes aangepakt. Na de rom upgrade zal WM7 eind dit jaar voor HD2 beschikbaar worden gesteld.
Dat is mijn vermoeden
Mijn auto heeft geen kennis over GPRS aan/uit in mijn telefoon. Ik verander ook niets in mijn auto, dus vermoed dat het toch aan de telefoon ligt. Met mijn 6021 werkte het altijd perfect
Grappig... enige waar ik last van heb is de smsbug.lvrijn schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:15:
Mijn bugs tot nu toe
waslijst
WWE 1.43, alle fixes, N uit,
apps: een hoop
Aap!
Niet bij iedereen wellicht... http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=590916
Kan je anders je settings eens posten van een goede foto in het donker?
De flitser fungeert als 'torchbutten' (lampfunctie via xda) wel erg lekker, gelijk een bak licht 
Bij een foto overdag heb ik al snel dat het over belicht is!
Zijn er al veel mensen die BsB tweaks gebruiken? Wat zijn de ervaringen en hoe zijn de veranderingen, welke onderdelen gebruiken jullie veel ?
(Wil het o.a. gebruiken voor screen captures etc.)
Bij een foto overdag heb ik al snel dat het over belicht is!
Zijn er al veel mensen die BsB tweaks gebruiken? Wat zijn de ervaringen en hoe zijn de veranderingen, welke onderdelen gebruiken jullie veel ?
Probeer deze eens.. je kunt echt bizar veel installen voor het maken van je screen capturesNovadecasa schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 21:58:
http://xda.gromt.org/Cabs/CapSure_PPC_v1.11g.ARM.CAB
Thnx, had het al gevonden maar wist niet of het wat zou zijn.Chutney schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 22:07:
[...]
Probeer deze eens.. je kunt echt bizar veel installen voor het maken van je screen captures
Werkt goed, misschien een idee om hier af en toe ook wat homescreens te posten om het tweaken te stimuleren
Ik gebruik hem als zaklamp, idiaalAnoniem: 327458 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 21:32:
Heb van de punten die je noemt eigenlijk alleen 1 en 2 ooit ervaren, maar zelfs sms valt bij mij reuze mee.lvrijn schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:15:
Mijn bugs tot nu toe
waslijst
P8
hmz fuck, zover had ik nog niet gelezen, thanks anor!anor schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:05:
[...]
Ondersteuning volgens hun site alleen maar Amerika en U.K.
Maakt iemand hier toevallig ook gebruik van fingerkeyboard? Op zich bevalt me dit toetsenbord wel goed, alleen in landschapsmodus bij de sms heb ik wel wat problemen.
- de toetsen v, b en spatiebalk werken niet altijd goed, soms komt als ik op de spatiebalk druk het infomenu van het toetsenbord tevoorschijn
- tevens scrollt het beeld niet goed mee als ik een nieuw smsje aanmaak in een bestaande conversatie
Zijn er meer mensen die dit probleem ook hebben? Of kan ik beter op xda gaan zitten neuzen?
- de toetsen v, b en spatiebalk werken niet altijd goed, soms komt als ik op de spatiebalk druk het infomenu van het toetsenbord tevoorschijn
- tevens scrollt het beeld niet goed mee als ik een nieuw smsje aanmaak in een bestaande conversatie
Zijn er meer mensen die dit probleem ook hebben? Of kan ik beter op xda gaan zitten neuzen?
Is dat niet een beetje raar van HTC? Dat ze onder het mom van een update voor de SIM contacten een radio update doen?
P8
sms bug is wel erg vervelend, het gaat naar me postvak-uit, maar zelfs bij een heropstart verzend ie ze niet, heel frustrerend, iemand een idee om de basis windows sms functie terug te krijgen?harmageddon schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 21:52:
[...]
Grappig... enige waar ik last van heb is de smsbug.
WWE 1.43, alle fixes, N uit,
apps: een hoop
Voor de rest is het echt een top toestel, niks op aan te merken en werkt echt perfect..
raar wellicht, ik ben allang blij, weer een makkelijke install voor me
Niet als het ook doet wat er staat: namelijk het laten zien van je tel nrs op je simkaart bij contactenMontalbano schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 22:53:
Is dat niet een beetje raar van HTC? Dat ze onder het mom van een update voor de SIM contacten een radio update doen?
Mee eens dat erbij moet staan radio update met de eventuele extra verbeteringen
Laten we blij zijn dat HTC in mijn ogen snel hotfixes uitbrengt. Het is even puzzelen wat ze bedoelen maar dat beter dan maanden wachten.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 256386 op 07-01-2010 23:05 ]
Een sms verzenden naar jezelf wil soms ook helpen, raar maar waar.angelus20 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 22:57:
[...]
sms bug is wel erg vervelend, het gaat naar me postvak-uit, maar zelfs bij een heropstart verzend ie ze niet, heel frustrerend, iemand een idee om de basis windows sms functie terug te krijgen?
Voor de rest is het echt een top toestel, niks op aan te merken en werkt echt perfect..
@Snoeikoei, flashen kan dus gemakkelijk,ondanks dat er wordt aangegeven dat gegevens verloren gaan, blijft alles bewaard?!
Dat zeker, tis een bouwlamp in pocketformaat.
Mij verbaast eerlijk gezegd helemaal niks meer van die luiMontalbano schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 22:53:

de proxy instellingen zijn goed dat was zo'n beetje het eerste waar ik naar gekeken hebElwin23 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:35:
[...]
ik denk zelf dat de IE de website niet meer ondersteund of andersom,op mn touch hd werkte opra bv ook niet met de vodafone.live site. nu afwachten of vodafone met een oplossing komt,of toch iemand op dit forum
ik ben er iig druk mee bezig om het alsnog werkend te krijgen
Bij Radio ROM flashen gaan er inderdaad geen gegevens verloren, al lijkt het alsof je een volledige ROM update doet (en dan verlies je wel al je gegevens); en hij geeft dus inderdaad aan dat alles verloren gaat, maar dat is dus niet zo.Novadecasa schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:02:
@Snoeikoei, flashen kan dus gemakkelijk,ondanks dat er wordt aangegeven dat gegevens verloren gaan, blijft alles bewaard?!
Sorry had even over deze post heengelezen. Ik zit nog gewoon op de 1.48nwolsink schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:51:
[...]
Hij staat er bij mij nu ook op, er is wel heel erg veel beschikbaar, draai jij reeds een ander ROM?
Het eerste probleem kun je verhelpen door in FingerKeyboard config het volgende aan te gooien:bartbh schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 22:45:
Maakt iemand hier toevallig ook gebruik van fingerkeyboard? Op zich bevalt me dit toetsenbord wel goed, alleen in landschapsmodus bij de sms heb ik wel wat problemen.
Options tab -> Landscape -> Showbar
Je krijgt dan wel de softkeys te zien in landscape.. maar dan voorkomt wel die vervelende popups steeds.
Het tweede probleem heb ik geen last van.. want ik gebruik geen conversatie mode.
Correct! Het lijkt idd eng, geeft aan dat de hele rom update 10 minuten gaat duren enzo en daarna is ie in een paar minuten al klaar. Al mn instellingen, contacts, afspraken, geinstalleerde software etc is er nog en werkt nog. Eigenlijk heb ik nog niks gemerkt van enige verandering (behalve dan de hogere versienummering tijdens het booten), ik heb geen contacts e.d. op mn sim staan maar alles gewoon in het telefoongeheugen. Ik heb de update dan ook juist geinstalleerd vanwege de veronderstelde betere batterijduur en die moet nog blijken.Novadecasa schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:02:
[...]
Een sms verzenden naar jezelf wil soms ook helpen, raar maar waar.
Jammer! Ik vraag me wel af wat de change-log is van de nieuwste TT7 versie!Chutney schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 21:26:
[...]
Dit "euvel" is niet standaard verholpen, je moet handmatig die 2/3 bluetooth bestanden er uit slopen om het werkend te krijgen. Anders werkt je FM module of je bluetooth niet meer goed. Er zullen vast gemodificeerde versies te krijgen zijn, dus check het eerst voor je het installeert.
De nieuwste versie is momenteel v7.916.9192
en wat doet deze?Chutney schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 22:07:
[...]
Probeer deze eens.. je kunt echt bizar veel installen voor het maken van je screen captures
Anoniem: 238960
Nou,
vorige week na heel lang twijfelen tussen de HD2 en de N900 toch voor de N900 gegaan, en ja hoor ik had een 'probleem' toestel. Hij crashte om de 3 minuten, luie pixels, gammele slider, en uit eindelijk startte hij helemaal niet meer op. Dus gisteravond was mijn vervaningstoestel er, en die werkte wel lekker maar ook weer 5 luie pixels.. Gelijk weer naar de winkel gegaan daar hadden ze nog een nieuwe N900 alleen die crashte dus weer... Oftewel de N'series van Nokia hebben weer eens keihard gefaald.
Uiteindelijk ben ik met een HD2 toch de winkel uit gelopen. En mijn eerste indruk is echt WAUW! Wat een snelheid met WiMo en het scherm is echt super. Vandaag maar eens beginnen met tweaken van mijn beestje.
vorige week na heel lang twijfelen tussen de HD2 en de N900 toch voor de N900 gegaan, en ja hoor ik had een 'probleem' toestel. Hij crashte om de 3 minuten, luie pixels, gammele slider, en uit eindelijk startte hij helemaal niet meer op. Dus gisteravond was mijn vervaningstoestel er, en die werkte wel lekker maar ook weer 5 luie pixels.. Gelijk weer naar de winkel gegaan daar hadden ze nog een nieuwe N900 alleen die crashte dus weer... Oftewel de N'series van Nokia hebben weer eens keihard gefaald.
Uiteindelijk ben ik met een HD2 toch de winkel uit gelopen. En mijn eerste indruk is echt WAUW! Wat een snelheid met WiMo en het scherm is echt super. Vandaag maar eens beginnen met tweaken van mijn beestje.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 238960 op 08-01-2010 08:36 ]
Hier heeft iemand een tool geschreven waardoor je USB-host functionaliteit krijgt op Wimo telefoons die dat hardwarematig theoretisch moeten kunnen. Schijnbaar werkt het niet met iedere telefoon en in die thread is er nog niemand geweest die kans heeft gezien te proberen of dit werkt met de HD2, al wordt er over getheoretiseerd. Wel zou de snapdragon de benodigde hardware moeten hebben om het te ondersteunen. Zijn hier wel tweakers die al geprobeerd hebben dit aan het werk te krijgen? Het zou erg cool zijn om bijvoorbeeld:
- muis en keyboardondersteuning te krijgen op de HD2
- USB-sticks en harddisks te kunnen aansluiten
- Cardreaders te kunnen gebruiken! (Foto's van digitale camera bekijken op vakantieadres / hotel zakenreis zonder noodzaak van meenemen laptop)
- Game controllers te gebruiken icm emulators/console games
ALS het werkt is schijnbaar alles wat er nodig is een adaptertje / kabeltje om je HD2's micro USB aan te sluiten op de gewenste randapparatuur. Op XDA-forum wordt verondersteld dat er een 5-aderige USB-aansluiting nodig is.
Zou dit dan geschikt zijn (voor bv aansluiten van een USB-stick)?
Iemand het juiste spul in huis om eens mee te experimenteren?
Als het door mij gelinkte verloopje idd is wat ik moet hebben wil ik er wel een bestellen maar misschien weet iemand al te vertellen dat dit (niet) gaat werken...
- muis en keyboardondersteuning te krijgen op de HD2
- USB-sticks en harddisks te kunnen aansluiten
- Cardreaders te kunnen gebruiken! (Foto's van digitale camera bekijken op vakantieadres / hotel zakenreis zonder noodzaak van meenemen laptop)
- Game controllers te gebruiken icm emulators/console games
ALS het werkt is schijnbaar alles wat er nodig is een adaptertje / kabeltje om je HD2's micro USB aan te sluiten op de gewenste randapparatuur. Op XDA-forum wordt verondersteld dat er een 5-aderige USB-aansluiting nodig is.
Zou dit dan geschikt zijn (voor bv aansluiten van een USB-stick)?
Iemand het juiste spul in huis om eens mee te experimenteren?
Als het door mij gelinkte verloopje idd is wat ik moet hebben wil ik er wel een bestellen maar misschien weet iemand al te vertellen dat dit (niet) gaat werken...
Heb HTC gevraagd over voorkeursinternet verbinding, kreeg een beetje cryptisch antwoord terug.
Vraag:
Dear Sir/madam, I am wondering about automatic network preference on my HD2. When I have both WIFI and 3G data connection active, will the HD2 always use wifi for connecting to the internet? Hope to hear from you.
Antwoord:
You need to create a fake Web Settings on the Start> Settings> Connections> Connections> Advanced> Select Network> make fake settings and save it.
P8
Anoniem: 338956
Erg duidelijk antwoordMontalbano schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 09:50:
Heb HTC gevraagd over voorkeursinternet verbinding, kreeg een beetje cryptisch antwoord terug.
[...]

Waarom zou je uberhaupt Wifi en 3G aan willen en dan toch willen interneten via 3G? Volgens mij zit dit gewoon ingebakken in Windows zelf.. dat Wifi of USB voor 3G gaan.Montalbano schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 09:50:
Vraag:
Dear Sir/madam, I am wondering about automatic network preference on my HD2. When I have both WIFI and 3G data connection active, will the HD2 always use wifi for connecting to the internet? Hope to hear from you.
Hmm, dit antwoord kreeg ik op mijn vraag over de levensduur van de batterij:
Gewaardeerde HTC klant,
Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum. Excuses voor onze late reactie op uw email. Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u een uitstekende service te verlenen.
U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC
Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het volgende:
“Helaas blijkt echter mijn batterij niet langer dan 12 / 13 uur mee te gaan bij normaal gebruik (ca. 20 min bellen / 3 smsjes / enkele internetpagina's bekijken). Is het mogelijk dat bij mijn toestel een defecte batterij zit, of is dit een bekend probleem van de HD2? Kan HTC hierin iets voor mij betekenen?”
Aangezien de HD2 vele applicaties heeft die eigenlijk voortdurend aan het werk zijn - zoals het weer, de email, de WIFI of GPRS - gebruikt het apparaat veel energie. U gaf al aan dat u veel van deze applicaties aan banden heeft gelegd, en dit helpt al enorm- enkele andere opties voor het verlengen van de batterij duur vind u hieronder:
Ø Reset de batterij: gebruik het toestel tot het vanzelf uitvalt en dan volledig opladen terwijl het toestel uit staat > aan stopcontact, niet usb kabel aan pc. Doe dit 3-4 keer
Ø Sluit alle applicaties af die u niet gebruikt
Ø Zet Bluetooth en WIFI uit als u die niet nodig heeft
Ø Zet de push-email instellingen op minder frequent
Ø Koop een extra grote batterij om langer gebruik te maken van de telefoon zonder te hoeven laden (http://www.htc.com)
Ø Download de laatste ROM versie als die beschikbaar is op de HTC website.
Ø Zet de helderheid van scherm naar automatisch (in energie instellingen).
Ø Doe een soft reset
Ø Doe een hard reset (instructies voor beide te vinden op www.hardreset.eu)
Als de batterij extreem kort megaat (2-8 hrs), dan is een reparatie een optie.
U moet wel rekening houden dat u een geavanceerd toestel heeft dat meer van een batterij vraagt dan een normaal toestel. De specificaties van het toestel met de standby tijd etc gaat uit van lab omstandigheden en zijn niet realistisch.
Als deze bovenstaande stappen niet hebben geholpen, laat mij het dan alstublieft weten. U kunt mij bereiken door onderstaande link aan te klikken.
Met vriendelijke groet,
Nikki
Customer support team
HTC Corp. Global Service Division
De Radio update heeft bij mij er voor gezorgd dat mijn lockscreen weer normaal werkt, ik hoef dus niet meer op vergrendelen te drukken voordat het normaal werkt. Meer mensen die dit ondervonden hebben.
Yep ook ondervonden..maar ik had de Rom versie 1.61 geflasht en daar zat deze radio al bij. Dus ik nam aan dat deze fix kwam door de rom..maar blijkbaar door de radioBarfman schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:25:
De Radio update heeft bij mij er voor gezorgd dat mijn lockscreen weer normaal werkt, ik hoef dus niet meer op vergrendelen te drukken voordat het normaal werkt. Meer mensen die dit ondervonden hebben.
Anoniem: 262745
Dit gaat bij mij nog steeds niet goed.Elwin23 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:14:
verjaardagen: Zodra je een Outlook op een computer heb ingesteld, doet hij een sync tussen de verjaardagen en de agenda. Daarna natuurlijk wel weer Outlook terug syncen naar je phone (activesync doet dit in vele gevallen allemaal automatisch)
Ik had in 1e instantie outlook met een mailaccount, toen kreeg ik tijdens het syncen de melding dat het account een password bevat en dat het niet is gelukt. Vervolgens heb ik het account verwijderd en toen deed hij het nog niet.
Dit topic is gesloten.