Waarschijnlijk ga ik over 2 weken de HTC Hero (Android) halen, stiekem omdat ie zo iPhone-like is maar ik wil ook eens iets anders. Nu vraag ik me af, hoe ik mijn contacten met bijhorende gegevens van mijn iPhone op mijn PC krijg of op mijn SIM kaart, maar met behoud van gegevens zoals adressen, email en dergelijke. De iPhone bewaart deze niet op de SIM kaart namelijk. Handig zou ook zijn de agenda te exporteren op één of andere manier. Ik gebruik geen andere software om mijn contacten en agenda te beheren, deze staan enkel op mijn iPhone.
via itunes kun je met outlook syncen, daarna kun je wss via de HTC hero dan ook weer via outlook syncen.
Daarvoor moet ik natuurlijk wel Outlook hebben, die heb ik helaas niet en ga het ook nooit gebruiken. Maar zou die synchronisatie van Outlook ook niet die op de telefoon wissen ?
1). je kunt de Iphone en de Outlook agende met elkaar mergen dus dan heb je alles op beide, heb zelf ook de iphone.
2). je kunt ook een trail downloaden
2). je kunt ook een trail downloaden
Wel een word of advise, uit eigen ervaring heb ik gemerkt dat je moet uitkijken als je outlook herinstalleerd nadat je hebt gesynchroniseerd. Ik ben hierdoor al mijn agenda punten en contacten kwijt geraakt. Dus zorg dat je iphone niet aangesloten is als je met de office installatie kloot
OK goed advies
Heb het ondertussen voor elkaar gekregen alles van de iPhone naar Outlook 2007 te kopieren, daar wat aanpassen/updaten en dan terugsyncen. Dat ging goed
Gelukkig... Nu nog wachten op de HTC Hero
Pagina: 1