Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Misschien ammo? Daarbij lijkt het alsof je niks krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien ja, je ziet ook niets in beeld komen. Geen punten, niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:37
Grrr kreeg net een Care package. Dus ik sta op een afstandje van de rook waar hij neer moet komen. Kist valt, stuitert op de grond tegen mij aan en dood 8)7 Damn zeg.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
Redje schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:14:
Misschien ammo? Daarbij lijkt het alsof je niks krijgt.
dan zou je geen handje zien die een apparaatje indrukt maar een driehoekje waar 'ammo' instaat. ;)
Timocos schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:32:
Grrr kreeg net een Care package. Dus ik sta op een afstandje van de rook waar hij neer moet komen. Kist valt, stuitert op de grond tegen mij aan en dood 8)7 Damn zeg.
haha heb ik ook zo vaak gehad :P ik had laats ook dat de kist van een vijand op mijn hoofd valt.

het is trouwens ook een challenge, iemand vermoorden door een Care package crate op iemand te gooien zodat die dood gaat.

[ Voor 21% gewijzigd door PowerEngine op 08-01-2010 19:52 . Reden: - ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe krijg ik eigenlijk mijn nick in die spelerslijst bij de TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 13:33

rCk

Vandaag even Danger Close Pro gehaald. Wat een fun is het om met Danger Close te gaan spelen met de grenade launcher of een van die launchers (van die secondaries). Dan heb je zo Pro.

Nu bezig met Cold-blooded Pro te halen met de Stinger. (En uiteraard alle uavs neerschieten die ik zie, die tellen ook :P)

Over die care package die op je rolt, dat is me zo vaak gebruikt en gaat er toevallig iemand anders van door met mijn Chopper Gunner of AC-130, dat is pas frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Dat die care packages zo stuiteren klopt niet echt vind ik. Als ze eenmaal op de grond liggen liggen ze muurvast. Zou leuk zijn als je de packages iets zou kunnen verplaatsen met een paar schoten, ik zie regelmatig kisten liggen op de rand van een muur/dak waar je dan niet bijkan.

[ Voor 37% gewijzigd door Ike. op 08-01-2010 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
Ike. schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 21:05:
ik zie regelmatig kisten liggen op de rand van een muur/dak waar je dan niet bijkan.
klopt maar vaak op scheven stukken land en ook vaak met rechte stukken land stuiterd die nog een stuk een willekeurige kant op. ga maar een vlak bij je rode rook signaal zitte dan is de kans redelijk groot dat je geraakt wordt.

[ Voor 18% gewijzigd door PowerEngine op 08-01-2010 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 14:05
RT: @fourzerotwo: Leads meeting @infinityward this morning; Lots of #MW2 DLC discussion got me wondering, what would YOU suggest as some new callsign titles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 21:09

beany

Meeheheheheh

Dorest0rm schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 21:31:
RT: @fourzerotwo: Leads meeting @infinityward this morning; Lots of #MW2 DLC discussion got me wondering, what would YOU suggest as some new callsign titles?
inkoppertje: I love Dedicated Servers

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

beany schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 21:33:
[...]

inkoppertje: I love Dedicated Servers
Geniale titel, en die unlock je als je dedicated servers vrij heb gespeeld :+

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Een host met glasvezel is tof. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img697.imageshack.us/img697/3583/glasvezel.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

inderdaad :) ben ook blij dat ik 50 duplex verbinding heb over glas :) alleen zit ik nogal met het probleem dat als ik host ben dat mensen slecht in mijn game kunnen komen maar als ze erin zitten maximale verbinding natuurlijk.. :)

Mja dat zal iets in mijn router zijn moet ik maar keer naar kijken..

[ Voor 13% gewijzigd door Xenomorphh op 08-01-2010 22:01 ]

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
Hoe kun je eigenlijk zien of je host van een game bent? Zie ik het over het hoofd of zit het achter allerlei moeilijke menu's verstopt? Bovenstaande is trouwens idd wel erg vet ;) Red ik, helaas, niet met men kabeltje.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
JKratos schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:01:
Hoe kun je eigenlijk zien of je host van een game bent? Zie ik het over het hoofd of zit het achter allerlei moeilijke menu's verstopt? Bovenstaande is trouwens idd wel erg vet ;) Red ik, helaas, niet met men kabeltje.
Host is te zien door het grootst aantal ping(alleen als je 10 pingbars heeft), FAP-Pedo is in bovenstaande screenshot dus de host met z'n ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:46:
[...]

Ik had er gisteren een in een care package.

Over care packages gesproken: soms zit er niks in, maar zie je toch zo'n animatie van je hand die zo'n klik apparaatje indrukt. Wat houdt dat precies in?
Ik denk dat ik misschien wel weet wat je bedoelt.
Het is dan omdat je nóg een killstreak gehaald heb, dat dat gebeurt. Volgensmij is het een bug, maar je care package verdwijnt niet en als je dan nog een keer op 4 (op de pc) drukt krijg je gewoon weer je care package marker.
Het is niet mogelijk dat de care package leeg is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
monnick schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 17:31:
[...]

Tsja, kwestie van smaak. Ik vind bijna alle spellen er op de Xbox 360 het mooiste uitzien doordat de Xbox een goede GPU heeft voor anti-aliasing. PS3 heeft veel betere CPU, maar weinig ontwikkelaars weten deze goed te benutten. Op de PC vind ik het toch altijd wat minder dan op de console (meer aliasing), en ja, ik heb een high-end PC. Maar het is dus misschien wel wat scherper op de PC, maar daarmee heb je dan ook weer van die aliasing karteljes :(
Lolwhut? :') . Xbox heeft geen aliasing optie. Die karteltjes worden weggewerkt door vage textures en blur. Met wat voor een kutkaart game je dan? Hier op mijn 24 inch + GTX260 met 16xAA geforceerd ziet het er scherper en cleaner uit dan welke console dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
Dorest0rm schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:03:
[...]

Host is te zien door het grootst aantal ping(alleen als je 10 pingbars heeft), FAP-Pedo is in bovenstaande screenshot dus de host met z'n ping.
Aha, duidelijk. Thanx

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:02
Je NAT moet open staan, dit voorkomt de connect problemen zelf merk ik ook vaak dat ik host ben. dit merk ik voornamelijk als ik het zin eraf, vaak komt dit door die tubers..... dan moet ie opzoek naar een nieuwe server :P
Xenomorphh schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 21:59:
inderdaad :) ben ook blij dat ik 50 duplex verbinding heb over glas :) alleen zit ik nogal met het probleem dat als ik host ben dat mensen slecht in mijn game kunnen komen maar als ze erin zitten maximale verbinding natuurlijk.. :)

Mja dat zal iets in mijn router zijn moet ik maar keer naar kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderander schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:16:
[...]

1 vraag -> 6 antwoorden:

1) Omdat die mensen misschien geen zin hebben om elke keer hele dure hardware te kopen om een spelletje te spelen? Om COD MW 2 echt goed te draaien heb je een PC nodig van minimaal 500/750 euro? En twee jaar later moet je weer upgraden om de game op goede beeldinstellingen te spelen. en ga zo maar door.

2) Omdat die mensen misschien 'lekker' op hun TV willen spelen, op een mooi groot scherm?

3) Omdat er op de PC veel te veel wallhacks en aimbots zijn?

4) Omdat hun vrienden allemaal een PS3 hebben?

5) Omdat het een innovatief product is en er nou eenmaal voorlopers zijn die zo'n product kiezen, de zgn. Early Adopters en Innovators. Daarna komt de eventuele massa.

6) Omdat de 1 hier beter score's mee haalt dan met de controller en zolang het niet verboden is, dus gewoon toegestaan is geen bezwaar zien om dit in te zetten om bovenaan te komen. (vergelijk: noobtuben is ook veel te makkulluk)

Dit zouden een paar redenen kunnen zijn..
draait prima op een pc van 400 euro. (scherm niet meegerekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

LightStar schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:10:
Je NAT moet open staan, dit voorkomt de connect problemen zelf merk ik ook vaak dat ik host ben. dit merk ik voornamelijk als ik het zin eraf, vaak komt dit door die tubers..... dan moet ie opzoek naar een nieuwe server :P

[...]
Nou die staat ook open.. Waarschijnlijk ist een firewall op de router of switch maar dat zou ik meoten nakijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:02
Router dan denk ik, mischien dan poorten forwarden naar de desbetreffende pc.
Xenomorphh schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:12:
[...]

Nou die staat ook open.. Waarschijnlijk ist een firewall op de router of switch maar dat zou ik meoten nakijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge de hackers op de pc worden wel steeds erger zeg :(

wat hebben ze dit spel toch weten te verkrachten... zit je 50 seconden te wachten, begint de game eindelijk zit het weer vol met hackers... zijn het geen hackers dan is het wel slechte pings... CODUO was misschien simpel vergeleken met dit maar een goede ping had je :)

er zijn ook zeker genoeg positieve dingen over deze game te vertellen maar op dit moment overheerst het negatieve toch wel het meest denk ik zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Odysseus253 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:54:
[...]

Welke "explosive" weapons gebruik je dan? Of komt de hoge K/D ratio door de air kills?
Ik gebruik dan de GL attachment op een M4A1 met als Secondary weapon een Thumper icm de Danger Close Perk. Je haalt veel makkelijker je Killstreak Rewards en je kan ook al na 2 schoten met een Thumper 5 kills hebben. Zodra ik Die Danger Close perk heb voltooid stop ik er direct mee. Ik wil alleen mijn K/D ratio wat omhoog halen en ondertussen krijg je lekker veel XP door simpele kills te maken :)

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omnyakom1 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:06:
[...]

Lolwhut? :') . Xbox heeft geen aliasing optie. Die karteltjes worden weggewerkt door vage textures en blur. Met wat voor een kutkaart game je dan? Hier op mijn 24 inch + GTX260 met 16xAA geforceerd ziet het er scherper en cleaner uit dan welke console dan ook.
Lolwhut? :') Bekijk deze video eens over de GPU van de Xbox 360 vs PS3. De Xbox360 heeft wel degelijk goede anti-aliasing. De textures zijn op de consoles wel wat minder scherp natuurlijk doordat de games op lagere resolutie draaien en geupscaled worden. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de PC versie van MW2 niet vergeleken heb met de Xbox 360 versie. Ik heb dit eigenlijk vooral ervaren met Batamn Arkham Asylum, waar er op de PC (alle settings op het allerhoogst, 1920x1080) karteltjes optreden wordt dit op de 360 vermeden door anti-aliasing van de Xenon GPU :)

[ Voor 29% gewijzigd door monnick op 09-01-2010 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Wat een niveau op de PC. |:(
Heb MW2 voor de PC gekregen (altijd leuk) maar je wordt gelijk voor alles uitgemaakt.
Camper, noobtuber etc. En dat na slechts enkele potjes lol.
Maar goed zal mij verder wat uitmaken, maar XBL is wel relaxter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Denk dat pc gamers fanatieker zijn.... campers en tubers frustreren me wel, but its all part of the game ;)
Je kan ook makkelijker tikken etc maar ik merk dat er een hoop sneu spelende mensen zijn .... enfin.. daar hebben we dan tactiekjes voor :)
sanderander schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:41:
[...]
Maar het is niet de discussie tussen console en pc en wat dan beter is, maar mijns inziens is de discussie of spelen met een third party controller al dan niet acceptabel is. Vind ik juist een mooie discussie voor dit topic, mits het niet meteen in een flamewar eindigd natuurlijk.
Die kant ging het anders aardig uit, tevens zijn er aparte topics over dergelijke controllers:
[PS3] Splitfish FragFX
Dit topic gaat over MW2 niet over het wel en wee van een dubieuze controller toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:14
WTF, ps3, iemand met 12 kills een nuke? Zitten die dingen ook in care packages ofzo? Huh, snap hier helemaal niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 18:52
NA 2 MIN PFFFFFFFF EEN CHOPPERGUNNER MET EEN AIMBOT IS TOCH TEERG !!!

WAAR GAAT HET HEEN MET DIT SPEL :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 23:44:
Tjonge de hackers op de pc worden wel steeds erger zeg :(

wat hebben ze dit spel toch weten te verkrachten... zit je 50 seconden te wachten, begint de game eindelijk zit het weer vol met hackers... zijn het geen hackers dan is het wel slechte pings... CODUO was misschien simpel vergeleken met dit maar een goede ping had je :)

er zijn ook zeker genoeg positieve dingen over deze game te vertellen maar op dit moment overheerst het negatieve toch wel het meest denk ik zo....
Wat voor hackers dan? Ik kom ook hackers tegen maar games vol met hackers niet. Meestal is het er 1tje, heel soms 2. Vaak 2 vrienden die zichzelf dan heel tof vinden omdat ze anderen hun plezier vernaggelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Als ik het zo lees word het vanavond weer dolle pret om te game op de PC :(

Heb echt een hekel aan die cheaters, die zouden direct gebanned moeten worden en niet pas over een half jaar wanneer VAC ze (misschien) eens een keer ontdekt heeft!!!!

offtopic:
Denk dat battlefield: bad company2 de game word die MW2 bij mij in de kast doet belanden.
Hij is in ieders geval gepre-ordered, word verwacht op 5 maart >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Ik begrijp toch echt niet waarom sommigen het zo willen verkloten voor anderen hoor.
Blij dat ik op Xbox Live zit. Ok, ook daar zijn wel frustraties, maar als je in een party speelt met nederlands sprekende mensen dan is't echt fun. Ach ja, de natuur van de mens zeker ? (ik wil de grooooooootste hebbûh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Leuk net drie potjes gespeeld (pc) en drie maal de game verlaten. In ieder potje wel 1 of meerdere cheaters. Allemaal headshots, dwars door de muur en weet ik veel wat voor gekkigheid.

De lol is er af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

goosche schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 04:15:
NA 2 MIN PFFFFFFFF EEN CHOPPERGUNNER MET EEN AIMBOT IS TOCH TEERG !!!

WAAR GAAT HET HEEN MET DIT SPEL :S
Stel je niet zo aan.. 1x een cheater en het is waardeloos. Nou kzal je wat vertellen... in MW2 zitten relatief nog weinig cheaters als je vergelijkt met andere games dus plz hou gewoon je mond over cheaters en wissel server als je er 1 ziet hoe lastig is dat... :?

Boven mij idem. Waarom is het als je een headshot schiet door een muur gelijk hacken dat gebeurd mij ook wel is. Als iemand beter dan jou is, is het niet gelijk een cheater hoor.. ;)

Daarbij toevallig dat sommige in elk potje een cheater tegen komen en dat ik in al die uren die ik gespeeld heb..(bijna 5e prestige ) er maar 2-3 ben tegen gekomen..

[ Voor 26% gewijzigd door Xenomorphh op 09-01-2010 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 19:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Ik vind het echt ongelooflijk om te zien hoeveel mensen er cheaters tegen komen. Ik zelf ben er in 70 uur spelen nog geen één tegen gekomen.

Hack dit, aimbot dat, man man man waar hebben jullie het over :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinstoel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-01 16:36
Odysseus253 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 10:22:
Ik vind het echt ongelooflijk om te zien hoeveel mensen er cheaters tegen komen. Ik zelf ben er in 70 uur spelen nog geen één tegen gekomen.

Hack dit, aimbot dat, man man man waar hebben jullie het over :p?
Het is soms echt ellendig op de pc. De ene dag speel je gewoon zonder cheaters, het andere moment connect je en heb je al meteen door dat er een cheater tussen zit. Dan disconnect je weer, maar door het matchmaking systeem komen er ook weer andere spelers in die er van 'genieten'. Ik vraag me af in hoeverre dat VAC überhaupt werkt.

Ik was laatst hoster in zo'n potje met een cheater, dus ik besloot maar een ctrl+alt+delete te doen en de MP via taakbeheer af te sluiten. Wordt er dan nog iets gedaan in de trend van 'host migration', of wordt iedereen er dan uitgeknikkerd (wat mijn insteek was i.v.m. die cheater)?

[ Voor 0% gewijzigd door Tuinstoel op 09-01-2010 10:37 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Laatst online: 23-05 12:53
Ik heb er een 12 dagen gameplay opzitten ondertussen en kom dagelijks cheaters tegen, en nee, dat denk ik niet omdat iemand door een muur heen schiet.
Als iemand je niet gezien heeft en perfect doorheen een muur schiet is nog iets anders dan gespot worden, verdwijnen achter een muur en dat je tegenstander een educated guess maakt waar je op dat moment bent.
Als ervaren gamer merk je dat binnen 2 seconden (wanneer je neergaat :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik heb nu bijna 3 dagen speeltijd, maar ik ben nog nooit een cheater tegengekomen werkelijk waar.
Misschien heb ik puur geluk gehad dan?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Laatst online: 25-11-2023
Leuk! aan de reacties kun je de noobs er tussen uithalen die zelf niet vies zijn van een cheat.

Sterker in bedekte termen geven ze toe dat ze het niet erg vinden. Opzouten met dat soort loosers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

TecTo schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 10:43:
Leuk! aan de reacties kun je de noobs er tussen uithalen die zelf niet vies zijn van een cheat.

Sterker in bedekte termen geven ze toe dat ze het niet erg vinden. Opzouten met dat soort loosers.
12 jaar oud? :| normaal discussiëren met jou gaat dus niet dan ga je iedereen maar uitmaken voor een cheater..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuinstoel schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 10:32:
[...]

Ik was laatst hoster in zo'n potje met een cheater, dus ik besloot maar een ctrl+alt+delete te doen en de MP via taakbeheer af te sluiten. Wordt er dan nog iets gedaan in de trend van 'host migration', of wordt iedereen er dan uitgeknikkerd (wat mijn insteek was i.v.m. die cheater)?
trek je netwerk kabel eruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:37
Rynji schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 10:35:
Ik heb nu bijna 3 dagen speeltijd, maar ik ben nog nooit een cheater tegengekomen werkelijk waar.
Misschien heb ik puur geluk gehad dan?
Mja dat heb ik dus op de X-box. Voor die patch uitkwam van die glitch enzo ben ik nog nooit een server tegengekomen waar ze oneindig ammo hadden of die Javelin gebruikte .. En zit toch al op 4 dagen online :P

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He, heb vandaag een prachtscore behaald op Afghan: 40-3!
M16 - GL, RD (GL omdat ik shotty challange wilde)
Ranger - akimbo

Bling Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro

Predator, Harrier, Chopper Gunner

Ben nu lvl 44 zonder prestige, speel het niet zo vaak. Mijn eerste tactiek was altijd gewoon heel hard rondrennen door de map en als je iemand ziet schieten. Dit lijdt meestal tot scores als 15-18, en 12-11. Niet echt goed dus. M'n k/d is dan ook iets van 0.88 ofzo.

Ik zat dus voor die grot in Afghan, achter zo'n box. Werd helemaal verrot beschoten dus ik durfde niet weg. Haalde wel 5 kills, Predator. Haalde toen dus ook Harrier, en dan heb je al gauw Chopper Gunner. Met de Chopper Gunner maakt ik iets van 12 kills ofzo (heerlijke killstreak reward), en toen had ik kans om weg te komen achter de box.

Ik heb altijd een beetje een hekel aan campers, als je de hoek omloopt en iemand zit daar te wachten in het hoekje om jou neer te schieten. Dus wat ik wil zeggen, ik heb deze score gehaald omdat ik ook een beetje zat te campen.

In ieder geval, daarna ben ik dus weggegaan, en kreeg nog een paar kills met m'n M16 en m'n Rangers, en kwam op een 27 killstreak (mijn vorige was 16 ;( ). Ik helemaal blij, en ik haal er ook nog 13 kills bij.

Maar ik ben wel de hele tijd in en rond de grot gebleven. Natuurlijk niet statisch op dezelfde plek, ik liep van ingang naar ingang en ook er buiten om mensen neer te schieten. Wordt dit gezien als campen? Ik hoop het niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja, met de bovenstaande tactiek (niet de hele map door rennen maar bijvoorbeeld een beetje in die grot blijven) had ik ook nog 30-5 op Estate gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrprancer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09-2024
het is jammer dat je de uav niet ziet in killcam
dan kan je wat beter beoordelen wat de "cheater"allemaal ziet
gasten die je door een muur volgen tot je de hoek om komt zijn verdacht maar het zou zo maar kunnen dat ze je rode dotje op uav volgen(ja ik weet dat je coldblooded en ninja kan gebruiken).
gasten die een draai van 60 graden maken en gelijk locken op je borst of hoofd(meestal borst anders is het te verdacht ;p) duidelijk.
Meestal begin het ook jeuken als ik net achter die muur ren en na 2 meter erachter dood neer val na 2 schoten te hebben gehad of achter een dekking zit naar rechts ga 2 keer wordt geraakt en dan dood neerval als ik weer achter mijn dekking zit maar dit zijn de nadelen van de lag die komen van de P2P matchmaking en de hitbox berekeningen die IW heeft in gebouwd.
En ja als BFBD2 wordt wat ik hoop gaat dit spelletje niet meer gespeeld worden tot die tijd is het frustrerend en als het werkt toch wel een heel leuk tijd verdrijf.

a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 18:03

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Tuinstoel schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 10:32:
[...]

Nope, iedereen krijgt dan een mooie time-out :P Host migration wordt door de oude host afgehandeld en werkt dus alleen wanneer die netjes via quit game eruit gaat :P

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Met het aantal cheaters zal het wel meevallen. Ik word zelf bijna elke ronde voor cheater uitgemaakt, dus ik ga er maar gewoon van uit dat ze er niet tegen kunnen om 'keihard gepwnd' te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Xenomorphh schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 10:09:
[...]

Stel je niet zo aan.. 1x een cheater en het is waardeloos. Nou kzal je wat vertellen... in MW2 zitten relatief nog weinig cheaters als je vergelijkt met andere games
Waar haal jij deze wijsheid vandaan?
[dus plz hou gewoon je mond over cheaters en wissel server als je er 1 ziet hoe lastig is dat... :?
Vraag me eigenlijk af wie hier nu 12 is, of niet kan discussiëren.
Boven mij idem. Waarom is het als je een headshot schiet door een muur gelijk hacken dat gebeurd mij ook wel is. Als iemand beter dan jou is, is het niet gelijk een cheater hoor.. ;)
Weeral zo'n onzin opmerking, denk dat je zelf wel slim genoeg bent om te weten wanneer iemand cheat en dat geldt voor de rest hier ook. Die headshot door de muur is gewoon een voorbeeld.
Daarbij toevallig dat sommige in elk potje een cheater tegen komen en dat ik in al die uren die ik gespeeld heb..(bijna 5e prestige ) er maar 2-3 ben tegen gekomen..
Nou begin ik er toch aan te twijfelen ofdat jij wel zo slim bent om een cheater te herkennen 8)7
Of je cheat zelf of je bent gewoon te naïef en vraagt jezelf nooit af hoe iets toch kan.
En je bent hoogstwaarschijnlijk te hyper om even rustig de killcam te bekijken waarop je dus duidelijk ziet dat het ook eigenlijk helemaal niet kan |:(

Ik gok overigens zelf nog op dat je gewoon zelf cheat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Laatst online: 15-09 16:07
Van cheaters heb ik weinig last, kom er heel af en toe eentje tegen, waar ik meer last van heb is van die crappy host...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Ik wordt af en toe helemaal gek, was gisteren in een potje waar 3 knife runners bij elkaar liepen, had je de ene dood, liepen er nog 2 achter. Dan doet het mij veel voldoening als ik iemand na 5x te sterven hard af te slachten met een n00btube >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Heeft het nog enig nut om met een Intervention + FMJ de perk Stopping Power te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Gammro schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 11:39:
Dan doet het mij veel voldoening als ik iemand na 5x te sterven hard af te slachten met een n00btube >:)
dat maakt je net zo min als hen... zelfs nog minder... voor het knifen is nog enige tact/skill vereist. Voor het in blinde paniek een op een knop duwen en altijd wel iets raken is dat niet....

Het is jammer dat de dedi's weg zijn. Er zijn nu geen servers waarbij je een set ongeschreven danwel geschreven regels hebt die iedereen gewoon volgt. Nu kom ik te vaak (en dat is frustrerend) bij noobtubers, ontieglijke campers en cheaters die je anders nooit had. De pings zijn 9 van de 10 keer ook niet om over naar huis te schrijven en het algemene speeplezier word al gauw bederfd.

Het is altijd een loterij waar je terecht komt, en dat is 1 op de 40 keer jackpot, maar de andere keren... .. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Scavy schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 11:31:
[...]

Waar haal jij deze wijsheid vandaan?

[...]

Vraag me eigenlijk af wie hier nu 12 is, of niet kan discussiëren.

[...]

Weeral zo'n onzin opmerking, denk dat je zelf wel slim genoeg bent om te weten wanneer iemand cheat en dat geldt voor de rest hier ook. Die headshot door de muur is gewoon een voorbeeld.

[...]

Nou begin ik er toch aan te twijfelen ofdat jij wel zo slim bent om een cheater te herkennen 8)7
Of je cheat zelf of je bent gewoon te naïef en vraagt jezelf nooit af hoe iets toch kan.
En je bent hoogstwaarschijnlijk te hyper om even rustig de killcam te bekijken waarop je dus duidelijk ziet dat het ook eigenlijk helemaal niet kan |:(

Ik gok overigens zelf nog op dat je gewoon zelf cheat :P
Ga maar is MW1 spelen. Of wolf ET of bf 1942 kom je er stukken meer tegen.

Nou kzal je wat vertellen ik weet donders goed hoe en hack eruit ziet. Heb vaak zat in Wolf ET zelf een hack toegepast dus praat me er niet over. En als je denkt dat ik cheat.. Potje spelen op de pc? Zulle we zien..

En daarbij waarom zou het niet kunnen dat ik maar 2-3 cheaters ben tegen gekomen?

[ Voor 3% gewijzigd door Xenomorphh op 09-01-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Laatst online: 25-08-2024
Gewoon HC HQ gaan spelen, ik heb totaal geen last van cheaters :P

Ik vind trouwens het cheaten op zich niet eens zo erg, maar wat ik altijd zo frustrerend vind is dat je met cheaters nooit zeker weet of je die ene keer dood ging door je eigen schuld, of dat er zo'n stomme cheater met z'n aimbot verantwoordelijk is. Dat je dus aan jezelf gaat twijfelen of je slecht aan het spelen bent, of dat je er gewoon niks aan kan doen.

En nu even iets anders; heeft iemand die HC HQ speelt, al eens op Terminal of High-Rise gespeelt? Ik vind HC HQ echt geweldig, maar ik kom nooit op die maps :S Ligt dat nou gewoon aan het feit dat ik steeds gedisconnect wordt voordat die maps aan de beurt zijn of zitten die er gewoon niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ike. schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 11:44:
Heeft het nog enig nut om met een Intervention + FMJ de perk Stopping Power te gebruiken?
Dat kun je zelf nagaan toch? Maak je met de Intervention met FMJ vooral One Hit Kills, dan is Stopping Power niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Laatst online: 11-09 15:45
Zo hoor je het spel ook te spelen :). Als jij door de vijand gedwongen wordt om in die grot te blijven blijf je daar gewoon (als dat tactisch in je voordeel is). Goed dat je eruit gaat als je vindt dat je teveel campt. Het beste is om op een stuk van de map te blijven patrouilleren. Je maakt dat gedeelte van een map dan eigen en haalt hier tactisch voordeel uit.

Je zou voor mij baas zijn als je in het vervolg geen ranger akimbo meer gebruikt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Laatst online: 11-09 15:45
Ik ben sinds gister overgestapt naar de ACR als primary weapon. Voorheen had ik altijd een Scar-H. Opzich vind ik de accuracy wel fijn van de ACR, maar man wat heeft dat wapen weinig damage vergeleken met de Scar-H. Close 1 vs 1 gevechten verlies ik met de ACR altijd nu terwijl ik met de Scar-H vaak won als ik sproeide.

Ik ben dus nog niet overtuigd van de ACR ten opzichte van de Scar-H. Wat zijn jullie ervaringen met de ACR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelf wordt ik vaak genoeg voor cheater uitgemaakt. Komt door een domme techniek wat ik al sinds CS dagen toepas: Preventief schieten op plekken waar vaak iemand zit. En ja, soms ook door de muren heen.

Ben nu bijna tweede prestige, en ben mischien 5 cheaters tegen gekomen. Snel ff reporten via steam, (players>profile>report user misconduct ofzo.) Andere server joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 17:53
aaaido schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 12:01:
Ik ben sinds gister overgestapt naar de ACR als primary weapon. Voorheen had ik altijd een Scar-H. Opzich vind ik de accuracy wel fijn van de ACR, maar man wat heeft dat wapen weinig damage vergeleken met de Scar-H. Close 1 vs 1 gevechten verlies ik met de ACR altijd nu terwijl ik met de Scar-H vaak won als ik sproeide.

Ik ben dus nog niet overtuigd van de ACR ten opzichte van de Scar-H. Wat zijn jullie ervaringen met de ACR?
Klopt. Ik heb precies dezelfde ervaring. Veel met Scar-H gespeeld. Daarna overgestapt naar de ACR. Heerlijk wapen voor grote afstanden, omdat deze geen recoil heeft. Nu ben ik met de TAR bezig. Ik moet zeggen dat dit wapen ook heerlijk is, ondanks dat deze best veel recoil heeft.

Je went aan het wapen na een tijdje. Er is zodoende ook niet echt 'het beste wapen' van COD MW2.

Neem risico's in wat jij geloofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 12:33
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 12:06:
zelf wordt ik vaak genoeg voor cheater uitgemaakt. Komt door een domme techniek wat ik al sinds CS dagen toepas: Preventief schieten op plekken waar vaak iemand zit. En ja, soms ook door de muren heen.

Ben nu bijna tweede prestige, en ben mischien 5 cheaters tegen gekomen. Snel ff reporten via steam, (players>profile>report user misconduct ofzo.) Andere server joinen.
Ik ben ook een persoon die preventief granaten, flash etc, maar ook kogels schiet of gooit op plekken waar vaak iemand zit. daar hoort ook door de muren bij. Heb dit zelf gelerd van battlefield 2142 (zonder door de muren natuurlijk) en uitgebreid in cod. Dit helpt vooral als je in close quarter battle zit aangezien je gewoon preventief een gangetje in sprayt als je er voorbij loopt. als er dan iemand staat win je altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Nickbn schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 11:45:
[...]

dat maakt je net zo min als hen... zelfs nog minder... voor het knifen is nog enige tact/skill vereist. Voor het in blinde paniek een op een knop duwen en altijd wel iets raken is dat niet....
Ik had er gisteren ook zo een, ik werd geraakt door zo'n tube maar had geen idee waar die vandaan kwam. Heb toen eens de killcam bekeken en die tuber had me nooit kunnen zien. Die schoot gewoon in het wilde weg de lucht in :X
Dan vraag ik me toch af wat je daar leuk aan kan vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf ook (*volgens mij*) nog nooit cheaters tegengekomen. Alleen een paar keer in korte tijd die een glitched server (unlimited ammo/private match bug). (xbox)

Bedenk wel, soms maak je zelf ook onwaarschijnlijke kills (van heel ver weg, snel aimen, headshot) dat je denkt 'wow'. Dit zal iedereen overkomen dus de kans dat je op die manier neergeknald wordt is ook redelijk groot aanwezig. Dus om nou meteen cheater te roepen.
Daarbij over het om een hoekje komen en meteen neergeschoten worden: De radar is een geweldig goede tool. Zelfs als je niet een rood stipje dichterbij ziet komen kun je nog aan de hand van de radar voorspellen waar iemand vandaag komt (in team games dan natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Xenomorphh schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 11:46:
[...]

Ga maar is MW1 spelen. Of wolf ET of bf 1942 kom je er stukken meer tegen.

Nou kzal je wat vertellen ik weet donders goed hoe en hack eruit ziet. Heb vaak zat in Wolf ET zelf een hack toegepast dus praat me er niet over. En als je denkt dat ik cheat.. Potje spelen op de pc? Zulle we zien..

En daarbij waarom zou het niet kunnen dat ik maar 2-3 cheaters ben tegen gekomen?
Ik heb meer dan genoeg MW1 gespeeld en daar ben ik er zelf ook tegen gekomen maar duurde nooit lang.
Dedicated servers met admin anyone? 8)7

En je zal me overigens weer eens iets vertellen... en dat is?
Je hebt nogal een rare manier van praten, en moet ik of wie dan ook nog bang worden ook?
Ik ben altijd bereid om "een potje" te spelen, kan ik gelijk zien of je inderdaad cheat want net zoals je zelf al zegt je bent er niet vies van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkZzZ
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-09 10:02

Ik heb voor long/mid range de ACR, en anders heb ik altijd nog mijn Akimbo G18 achter de hand >:)
Heb er ook een Silencer op zitten, net als op mijn akimbo, en ik heb Cold Blooded Pro en Ninja Pro.

Persoonlijk vind ik het heerlijk spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Ik vind de acr ook een stuk relaxter als de scar voo rmiddel tot grotere afstanden, close combat win ik er ook vrijwel altijd mee, gewoon directop het hoofd schieten, ding is zo accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Scavy schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 12:38:
[...]

Ik heb meer dan genoeg MW1 gespeeld en daar ben ik er zelf ook tegen gekomen maar duurde nooit lang.
Dedicated servers met admin anyone? 8)7

En je zal me overigens weer eens iets vertellen... en dat is?
Je hebt nogal een rare manier van praten, en moet ik of wie dan ook nog bang worden ook?
Ik ben altijd bereid om "een potje" te spelen, kan ik gelijk zien of je inderdaad cheat want net zoals je zelf al zegt je bent er niet vies van.
Duurt niet lang maar ze zitten er wel daar gaat het om. Als ik de server leave zitten ze er voor mij ook niet lang in MW2.

Ja ik heb inderdaad een rare manier van praten. Niet zo gek he als mensen je voor cheater uitmaken omdat ze zelf niet beter kunnen ;)

In wolf ET ben ik zeker niet vies van een cheat nee omdat 3/4 van de mensen daar cheat.. Nou stuur maar invite @ steam dan: Xenomorphh1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het mooie is, ik merk het als ik geraakt wordt door een aimbotter. Ik kijk nooit naar de killcam, alleen als ik vermoed door een aimbotter neergeschoten te zijn. In 8 van de 10 gevallen klopt het. Wallhackers zie ik minder in mw2, afentoe 1tje die je in killcam volgt door de muur en continu zijn vizier op je houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botech schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 12:34:
[...]

Ik had er gisteren ook zo een, ik werd geraakt door zo'n tube maar had geen idee waar die vandaan kwam. Heb toen eens de killcam bekeken en die tuber had me nooit kunnen zien. Die schoot gewoon in het wilde weg de lucht in :X
Dan vraag ik me toch af wat je daar leuk aan kan vinden 8)7
Dat is juist zo leuk.
Met ieder game type lopen mensen gewoon de standaard routes.
Heb ook al een aantal keer gehad dat mensen liepen waar ik dacht dat ze liepen.
Granaat erop en klaar, dan moet je je speelstijl maar aanpassen ipv altijd hetzelfde te doen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2010 13:57 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 13:37:
[...]

Dat is juist zo leuk.
Met ieder game type lopen mensen gewoon de standaard routes.
Heb ook al een aantal keer gehad dat mensen liepen waar ik dacht dat ze liepen.
Granaar erop en klaar, dan moet je je speelstijl maar aanpassen ipv altijd hetzelfde te doen.
Inderdaad. En mensen vergeten vaak ook dat de tegenstander ze op de minimap kan zien wanneer ze net geschoten hebben of als er een UAV in de lucht hangt. Het zijn dan vaak mensen met het tactische inzicht van een aardappel die zo lopen te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Effe wat feiten:

- FMJ geeft niet meer damage, maar verliest minder damage bij penetration (muren bv.).
- Cheaters zijn er ook op HC en ze zijn er moeilijker te spotten (geen killcam)

Zodra er een goed alternatief komt, vliegt het spel de kast in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 12:33
reemprive schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 13:03:
Het mooie is, ik merk het als ik geraakt wordt door een aimbotter. Ik kijk nooit naar de killcam, alleen als ik vermoed door een aimbotter neergeschoten te zijn. In 8 van de 10 gevallen klopt het. Wallhackers zie ik minder in mw2, afentoe 1tje die je in killcam volgt door de muur en continu zijn vizier op je houdt.
Ik kijk altijd vaak de eerste sec van de killcam en als ik dan iets geks vermoed dan kijk ik hem helemaal af. krijg ik dan zon hax gevoel dan blijf ik bij die persoon gewoon altijd de killcam kijken. Ik kom echter veel meer wallhackers tegen dan aimbotters. Totaal zon 4 aimbotters ofzo tegengekomen maar toch wel een stuk of 20 wallhackers. Het duurt bij mij vrij lang voordat ik iemand uitmaak voor hacker. Ben dat gewend ook van mw1 waar ik vaak in een server zat waar iedereen elkaar beschuldigde van hacken als je een goede score had. Ik keek echter altijd eerst een halve ronde ofzo hoe die gast speelde voordat ik hem beschuldigde en waarschuwde dan de admin. De admin luisterde dus tenminste wel als ik het zei aangezien hij wist dat ik altijd lang erover nadacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

wat een gedoe met cheaters zeg, ben zo blij dat ik de game op de ps3/xbox speel, 0,0 cheaters tegengekomen in 16h+ playing time. Lijkt me dat pc spelers een beetje genaaid worden met dat steam (was dat niet ooit in het leven geroepen om onder andere cheaters zoveel mogelijk buiten de deur te houden?)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-08 19:50

InSanex

serenity now!

TrekDude101 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 11:47:
Gewoon HC HQ gaan spelen, ik heb totaal geen last van cheaters :P

Ik vind trouwens het cheaten op zich niet eens zo erg, maar wat ik altijd zo frustrerend vind is dat je met cheaters nooit zeker weet of je die ene keer dood ging door je eigen schuld, of dat er zo'n stomme cheater met z'n aimbot verantwoordelijk is. Dat je dus aan jezelf gaat twijfelen of je slecht aan het spelen bent, of dat je er gewoon niks aan kan doen.

En nu even iets anders; heeft iemand die HC HQ speelt, al eens op Terminal of High-Rise gespeelt? Ik vind HC HQ echt geweldig, maar ik kom nooit op die maps :S Ligt dat nou gewoon aan het feit dat ik steeds gedisconnect wordt voordat die maps aan de beurt zijn of zitten die er gewoon niet in?
Speel zelf bijna altijd HQ HC, maar ook net weer iemand met aimbot (63 headshots achter elkaar anyone ?)
en helaas is het vaak zo dat HQ helemaal niet gespeeld wordt, maar er vaak gewoon TDM gespeeld wordt.
(en maps als Wasteland en Rust zijn ook helemaal niet geschikt voor HQ)
Er is al genoeg over dit spel gezegd, en ik moet zeggen dat er echt het een en ander beroerd aan is. Toch staat het qua feel en gameplay op een hoog niveau.
Alleen kom op met die dedicated servers.......

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:38
amahusu schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 14:03:
wat een gedoe met cheaters zeg, ben zo blij dat ik de game op de ps3/xbox speel, 0,0 cheaters tegengekomen in 16h+ playing time. Lijkt me dat pc spelers een beetje genaaid worden met dat steam (was dat niet ooit in het leven geroepen om onder andere cheaters zoveel mogelijk buiten de deur te houden?)
Ik ben anders nog maar 2-3 cheaters tegen gekomen en ik heb ondertussen al 155 uur speeltijd achter de kiezen. Wallhackers kom je amper tegen hoor. Vaak ligt het aan de HB of UAV dat personen je "volgen" achter de muur; ik betrap me er zelf ook op, niet zo ongewoon dus.

Ik merk dat veel mensen toch wel snel cheater roepen. Speel gewoon en als je geen goede score haalt, zoek dan een andere party waar je miraculeus wel beter speelt.

Gisteren met vrienden samen gespeeld, we zijn met 6 (in een "clan", lees: groep dat samen speelt). Gewoon party joinen van iemand en die zoekt server. We hebben constant samen gespeeld (HC HQ Pro) en we ownden echt. Totaal was onze score 2000-140 ofzo (10 spelletjes); best wel grappig. De tegenstanders leavden dan ook constant, aangezien ze echt de pan ingehakt werden.

(Ik heb dan uiteindelijk toch besloten om Prestige te doen, de andere spelers van onze groep zijn al tweede prestige... was een beetje stom om "achter" te blijven. Nuja, ik heb wel denk ik een week op level 70 gebleven.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Nu online
Het wil natuurlijk niet zeggen dat als 1 persoon bijna geen cheaters tegenkomt dat het dan ook niet gebeurt. Ik speel MW2 dan op de 360 en daar had ik soms dagen dat ik met 4 van de 10 potjes in een glitched lobby kwam. Het gebeurt weldegelijk en de ene persoon komt er 1 keer in de week tegen, de ander 1 keer per potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Xenomorphh schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 12:58:
[...]

Duurt niet lang maar ze zitten er wel daar gaat het om. Als ik de server leave zitten ze er voor mij ook niet lang in MW2.

Ja ik heb inderdaad een rare manier van praten. Niet zo gek he als mensen je voor cheater uitmaken omdat ze zelf niet beter kunnen ;)

In wolf ET ben ik zeker niet vies van een cheat nee omdat 3/4 van de mensen daar cheat.. Nou stuur maar invite @ steam dan: Xenomorphh1
Je bent inderdaad de 16 nog niet gepasseerd hé?

Maar in ieders geval voor ik jou toe ga voegen op steam, hoe had je gedacht tegen elkaar te spelen behalve misschien 1 vs 1? Daarvoor ga ik je echt niet toevoegen.
Het niveau van discussieren is me daarvoor net iets te laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51

Ik ben sinds anderhalve week overgestapt van de M4A1 naar de ACR.
Beiden van deze wapens hebben nauwelijks recoil, daarom dat ik deze verkies.
Het nadeel is dan echt dat de damage lager is, zoals je reeds merkte.
Dit kan je oplossing door de perk Stopping Power te gebruiken, deze compenseert deze lage damage rate volledig :)

Maar als je de perk SP niet wilt hebben, heeft het dus niet al te veel nut de ACR te gebruiken...

Ik vind de ACR - met SP uiteraard - echt goed werken. Zowel close range (wel gebruik ik ook Steady Aim) als long range. Ik speel met de gewone iron sights, en die werken perfect voor long range kills. En headshots lukken ook ;)

EDIT: Vergeten te melden dat ik er silencer op heb. Long range werkt dan dus ook nog perfect.

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 09-01-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net een aantal compilaties van de MW2 soundtrack van Hans Zimmer gedownload. Luistert erg lekker weg moet ik zeggen. Super vette muziek ik MW2 :) Hans Zimmer is sowieso een koning _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Scavy schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 14:58:
[...]

Je bent inderdaad de 16 nog niet gepasseerd hé?

Maar in ieders geval voor ik jou toe ga voegen op steam, hoe had je gedacht tegen elkaar te spelen behalve misschien 1 vs 1? Daarvoor ga ik je echt niet toevoegen.
Het niveau van discussieren is me daarvoor net iets te laag.
Hahaha jij bent echt grappig net wil je spelen nu opeens niet meer.. Bang om geowned te worden dus..
maar goed hou je cheater commentaar dan ook voor je wil je aangezien je dus helemaal niet durft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 19:07
Dick waving contests are held over there ladies <----

No wait, over there ------->

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Xenomorphh schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 15:17:
[...]

Hahaha jij bent echt grappig net wil je spelen nu opeens niet meer.. Bang om geowned te worden dus..
maar goed hou je cheater commentaar dan ook voor je wil je aangezien je dus helemaal niet durft.
thanks for proving his point (over and over again)..

enniehoe, ik ben gister begonnen met m'n handgun challenges, moet zeggen dat die krengetjes sterker zijn dan ik had verwacht. Had gister zelfs een long range kill met m'n usp :P

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
De muziek in MW2 is inderdaad erg lekker, ik ga ook maar eens opzoek naar die soundtracks...

Wat sommige mensen lijken te vergeten is dat dit spel ook door meer casual gamers gekocht word. Hun doel is niet super snel Prestige 10 level 70 te halen.
Maar gewoon plezier, en vele die hier berichten posten lijken te vergeten waar MW2 om draait: lekker een online spelletje spelen tegen elkaar.

Kunnen we niet gewoon discussiëren over welke wapens wij leuk vinden en waarom, of een goede tactiek op Estate voor HQ Pro (daar faal ik altijd)?
Dat er cheaters zijn is jammer, en door het ontbreken van Dedicated server en daardoor dus admins/mods kan hier relatief weinig aangedaan worden.
Dit is hier al honderde keren gezegd, iedereen die dit topic leest weet het ondertussen wel...

En volgens mij zijn er niet super veel cheaters, ik heb genoeg vrienden die dit spelen en ik ben er zelf nog maar een paar tegen gekomen. (5d en 10h gespeeld).
Je kan zeggen dat ik geluk heb (alhoewel het geluk bijna nooit aan mijn zijde is), maar in mijn omgeving zijn er genoeg pc gamers die hier ook amper last van hebben.
Mensen roepen constant cheater hier en cheater daar, terwijl je met een beetje nadenken soms al heel ver komt.
Je ziet iemand lopen, in een huis grote kans dat die er langst een andere kant uitkomt, dan begin ik al te schieten door de muur omdat ik weet waar die ongeveer is.
Geen cheaterij gewoon logisch nadenken...

Er zitten waarschijnlijk veel jongens van 12 jaar op het spel die niet zo skillt zijn als de meeste hier, so what?
Zij mogen toch ook spelen? Waar ik dan weer wel niet tegen kan is als ze begin te schelden in hun engels dat ik cheat, dan antwoord ik terug.

Knifers en GL's zijn irritant ik vloek er ook dikwijls genoeg op, maar het zit in de game dus je moet ermee leren leven.
En het is nu ook niet zo dat zij aller eerste staan, met een beetje goed spelen sta je bijna altijd vanboven, want de meeste mensen die nu MW2 spelen zijn niet echt shooter fanaten.
Valt het jullie ook op dat er echt een duidelijk onderscheid is tussen de scores? Op HQ pro of TDM zie je dat hard. Er zijn meestal 2 spelers met 1500 punten meer als diegene onder hun, dan heb je de goede middemoot, en dan de slechtere/beginnende spelers.

Ik vind dat dit topic echt neigt naar het "Maak MW2 zo hard mogelijk kapot" of "PC vs Console" topic.

Laten we nu gewoon plezier hebben, staat het spel je niet aan speel dan een andere game. Natuurlijk mag je commentaar hebben maar 13 delen lang zagen over cheaters en GL's is wat overdreven hoor!

Nu even ontopic: de ACR vind ik echt een rare gun, zo weinig recoil en nog genoeg dammage.
Het is een wapen voor mensen die eerder wat achter blijven en niet naar de directe actie overgaan.
Anders vind ik een AUG HBAR echt super relaxt, weinig recoil met grip en schiet heel accuraat.
En schieten from the hip gaat ook goed, alleen minder dan met een AR ervaren jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

amahusu schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 15:34:
[...]

thanks for proving his point (over and over again)..

enniehoe, ik ben gister begonnen met m'n handgun challenges, moet zeggen dat die krengetjes sterker zijn dan ik had verwacht. Had gister zelfs een long range kill met m'n usp :P
Like i care-_- als hij mij zo graag een cheater wil noemen moet hij ook de ballen hebben om een potje te spelen.. Hij heeft dat niet dan moet hij me ook geen cheater noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Nu even ontopic: de ACR vind ik echt een rare gun, zo weinig recoil en nog genoeg dammage.
Het is een wapen voor mensen die eerder wat achter blijven en niet naar de directe actie overgaan.
Anders vind ik een AUG HBAR echt super relaxt, weinig recoil met grip en schiet heel accuraat.
En schieten from the hip gaat ook goed, alleen minder dan met een AR ervaren jullie dat ook?
jup, ik ben ook overgestapt van een AR naar een LMG vanwege de punten die je omschrijft.

In het begin was het nog ff wennen, en bleef ik het liefst op afstand. Met een AR werkt dat wel fijn omdat ie sterk en accuraat is, grote nadeel is je clip, die leeg is na 1 of hooguit 2 kills.

een LMG met de juiste perks en attachements heeft alle sterke punten van een AR PLUS dat je clip vele malen groter is en je dus meer kills aaneen kan rijgen zonder in een hoekje te reloaden. Ik heb gemerkt dat m'n killrate omhoog is geschoten nadat ik ben overgestapt naar een LMG, vanwege het simpele feit dat ik nu veel vaker multikills maak omdat ik na de eerste en tweede gekillde enemy nog zat over heb om door te sprayen ipv terugtrekken, reloaden en dan vervolgens neer worden geschoten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Nu online
En al weer een glitched lobby gevonden. Iedereen rende op 500% speed leek het wel. Het was geen lag, maar echt een soort van speedhack voor iedereen. Het was op de 360. Het waren allemaal prestige gasten bij de tegenpartij en scores van 20-0, 16-1 enz. Nou dan weet je het wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Kan dat gebakkelei eens ophouden.. desnoods gaan jullie verder via DM/msn/whatever maar niet in dit topic.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 21:38
amahusu schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 15:45:
[...]

jup, ik ben ook overgestapt van een AR naar een LMG vanwege de punten die je omschrijft.

In het begin was het nog ff wennen, en bleef ik het liefst op afstand. Met een AR werkt dat wel fijn omdat ie sterk en accuraat is, grote nadeel is je clip, die leeg is na 1 of hooguit 2 kills.

een LMG met de juiste perks en attachements heeft alle sterke punten van een AR PLUS dat je clip vele malen groter is en je dus meer kills aaneen kan rijgen zonder in een hoekje te reloaden. Ik heb gemerkt dat m'n killrate omhoog is geschoten nadat ik ben overgestapt naar een LMG, vanwege het simpele feit dat ik nu veel vaker multikills maak omdat ik na de eerste en tweede gekillde enemy nog zat over heb om door te sprayen ipv terugtrekken, reloaden en dan vervolgens neer worden geschoten :+
En wat zijn deze juiste perks en attachements? Ben wel benieuwd wat jou visie hierop is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
aarondk1 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 15:37:
Kunnen we niet gewoon discussiëren over welke wapens wij leuk vinden en waarom, of een goede tactiek op Estate voor HQ Pro (daar faal ik altijd)?
Het is sowieso een goed plan om de maps even te bestuderen: http://www.mlgpro.com/forum/showthread.php?t=282066 (hier staan de maps, zelfs met HQ punten er op)

Als je van snipen houdt zijn er een paar goede plekken. Vanaf de powerplant-roof heb je uitzicht op het huis en de grote ramen. Hier staan heel erg vaak mensen, heb al een keer een 5 kill streak gehad met mensen die telkens weer naar dat raam gingen.

Vanuit het huis heb je op de verdieping goed zicht op het boathouse. Je bent zelf wel kwetsbaar, maar als je oppast kun je toch een paar kills pakken. Ook kun je vanuit die verdieping de backwoods in de gaten houden.

Ook vanaf de workshop heb je goed zicht op een aantal plekken, bijvoorbeeld naar de snowmobile garage.

Probeer tactisch te spelen. Waar zijn de enemies en waar gaan ze naar toe? Kun je ze flanken? Kun je ze opwachten?

Een HQ verdedigen is ook altijd leuk om te doen. Vooral de snowmobile garage, powerplant en de workshop zijn goed te verdedigen. Pak een shotgun als secondary en wacht ze op, zet claymores neer, gebruik smoke-grenates, etc.

En belangrijkste: vermijd de drukke en/of open plekken zo veel mogelijk. Je kunt hier misschien enkele kills maken, maar je bent daar veel te zichtbaar.

Qua perks zou ik zeker cold-blooded proberen. En als je zelf voor close-combat gaat, ipv mid/lang, zou ik een heartbeat sensor op je gun zetten. Zeker bij het verdedigen heb je zo een indicatie van wanneer er enemies aankomen, en kun je dan bijv een granaat gooien. Als je ziet dat een enemy naar je toekomt, blijf dan niet liggen wachten, maar verras hem! Je bent dan in het voordeel: hij weet immers precies wanneer hij naar binnenkomt en hij verwacht ook volk daar. Jij daarentegen kunt er niet op anticiperen dus leg je het af. (heb ik op het begin erg vaak meegemaakt). En gebruik je oren! Heel vaak kun je ze aan horen komen.

Dit zijn even uit mijn hoofd de dingen die ik probeer toe te passen op Estate. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Fist schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 15:52:
[...]

En wat zijn deze juiste perks en attachements? Ben wel benieuwd wat jou visie hierop is
als je een grip op je LMG zet dan heeft ie vrijwel geen recoil en kan je dus van zowel een afstandje als dichtbij (met increased hipfire perk evt) lekker maaien. Met stopping power (en evt FMJ, maar ik kies dan liever voor holo-sight) doet een LMG in damage niet onder voor de scar of acr. Als 'bonus' heb je dan een enorme clip, zodat je gewoon gefocused kunt blijven op je targets, ipv denken van 'shit ik moet nu ff zuinig met mn ammo omgaan'. Vooral met enemies die dichtbij staan (lees: op je lip) scheelt dit enorm, omdat je dan gewoon je trigger ingedrukt kan houden en ondertussen kan draaien, 9 van de 10x is je tegenstander dan in het wilde weg aan het knifen of zijn ammo is op (mits ie ook een lmg heeft).

naar mijn mening heb je dan het ideale wapen voor zowel open als close combat (met voor de zekerheid nog een shotgun oid als secondary)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
Vooral de AUG die een mengeling is tussen een AR en een LMG vind ik super goed.
Omdat deze redelijk snel reload, ok trager dan iedere AR maar met Sleight of Hands gaat dit nog steeds snel.

De damage is gelijk aan die van een SCAR/TAR/AK, de accuracy vind ik juist wat fijner.

De RPD vind ik ook zeer goed, je hebt een nog grotere clip, en heeft voor de rest dezelfde specs als een AUG...

Zijn er veel mensen die graag met een AK spelen? Want ik kan er gewoon niet mee spelen, alleen van dichtbij werkt die goed voor mij...

Bedankt trouwens voor die Estate strategie, ik ga hem eens uittesten, normaal sniper ik nooit maar nu wil ik het wel eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik had die AUG LMG ook al ontdekt! Gisteren stonden 3 gasten bij elkaar, laat de AUG maar knallen! _/-\o_
Iedereen down, komt er nog een vent de hoek om, ook down. Ik kreeg zoveel meldingen van multikill, headshot, ed, dat duurde bijna een minuut :o

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben meer een rusher dus ik heb niks aan die AUG .. voordat ze dat wapen tevoorschijn hebt getoverd ben ik al op ze aan het schieten met mijn MP5 . Maar idd op de lange afstand ben je kansloos tegen een AUG .
Op de grotere mappen gebruik ik graag mijn SCAR met scavenger ( kogels genoeg )..

Van de carepackage ben ik maar vanaf gestapt .. ik kreeg naar mijn smaak veels te veel COUNTER UAV STANDING BY 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:14
Wat een beta-spel is het toch ook.

Vanmiddag even gamen:

- unable to connect to host
- game die 90% af is
- unable to migrate host
- game met cheater
- unable to connect to host, maar wel 2 kutkinderen met voicecoms op mijn headset
- game, te veel lag, (10 kogels schieten, op de killcam 1)
- unable to connect to host, maar wel voicecoms op mijn headset
- game met cheater
- game die 70% af is.

Gelukkig zijn er nog andere spellen :'(

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Styxxy schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 14:35:
[...]

Ik ben anders nog maar 2-3 cheaters tegen gekomen en ik heb ondertussen al 155 uur speeltijd achter de kiezen. Wallhackers kom je amper tegen hoor. Vaak ligt het aan de HB of UAV dat personen je "volgen" achter de muur; ik betrap me er zelf ook op, niet zo ongewoon dus.

Ik merk dat veel mensen toch wel snel cheater roepen. Speel gewoon en als je geen goede score haalt, zoek dan een andere party waar je miraculeus wel beter speelt.

Gisteren met vrienden samen gespeeld, we zijn met 6 (in een "clan", lees: groep dat samen speelt). Gewoon party joinen van iemand en die zoekt server. We hebben constant samen gespeeld (HC HQ Pro) en we ownden echt. Totaal was onze score 2000-140 ofzo (10 spelletjes); best wel grappig. De tegenstanders leavden dan ook constant, aangezien ze echt de pan ingehakt werden.

(Ik heb dan uiteindelijk toch besloten om Prestige te doen, de andere spelers van onze groep zijn al tweede prestige... was een beetje stom om "achter" te blijven. Nuja, ik heb wel denk ik een week op level 70 gebleven.)
Ik kom 2 a 3 cheaters per dag tegen, gemiddeld. Dit soort tafrelen(al eerder gepost):
http://www.youtube.com/watch?v=NEI6oqfbpz0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
Ik probeer wat filmpjes te maken van MW2, maar ik vind geen goede software.
Ik wil het liefst een oplossing die gratis is, en die weinig resources van je pc vraagt.

Want ik heb er al veel geprobeerd, Fraps is echt veel te zwaar en Gamecam is betalend.
Nu neem ik op met WeGame en dit gaat heel goed, maar wel op Web quality en ik zou het liefst opnemen met een hogere resolutie.
Maar dat gaat niet want dan vertraagt heel de boel te hard (Q6600@3.6Ghz, 9800GT, 4GB ram, Samsung Spinpoint 500GB), waarschijnlijk is de HD de vertragende factor?
Kennen jullie een goed programma dat weinig van je pc/HD vraagt?

Of kan je een filmpje upscalen zodat de resolutie wat opgetrokken word, en de gekartelde randje verdwijnen (Aliasing)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
MrOleo schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:00:

Vanmiddag even gamen:

- game die 90% af is
- unable to migrate host
- game met cheater
- unable to connect to host, maar wel 2 kutkinderen met voicecoms op mijn headset
- game met cheater
- game die 70% af is.

Ach elke game heeft last van cheaters. En nee, niet altijd is een admin in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Laatst online: 13-09 08:50
Fist schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:40:
[...]

Ach elke game heeft last van cheaters. En nee, niet altijd is een admin in de buurt.
Nu is er NOOOIT een admin in de buurt! Bovenstaande problemen heb je in principe niet met dedicated servers

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-09 22:43
MrOleo schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:00:

Vanmiddag even gamen:

- game die 90% af is
- unable to migrate host
- game met cheater
- game met cheater
- game die 70% af is.

Ik heb echt precies het zelfde, ik heb het spel sinds vanmiddag, en ben al zeker 3 aimbots tegen gekomen (ja echte, die van de ene kant naar de andere kant iedereen neer schieten met headshot) Unable to connect, unable to migrate ook heel irritant.. Lag wordt ik ook gek van... Ik loop hoek om, seconde later ga ik alsnog dood.. En die final kill cam geeft absoluut bewijs ervan, je ziet bijna nooit dat die vizier precies op de speler zit, en toch gaat hij dood. Naja, het is wel een leuk spel verder, pave low van care packages zijn vet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
StefanvanGelder schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:43:
[...]

Nu is er NOOOIT een admin in de buurt! Bovenstaande problemen heb je in principe niet met dedicated servers
Ach ja. Gezeik over lag is er altijd wel. Speel dan ook nog ET, maar daar zeurt iedereen over lag, 48 ping ofniet. Verder ergerde ik me eerst ook erg aan cheaters, maar heb maar gewoon geaccepteerd dat ik gewoon leave als ik een cheater zie.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.