• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10 20:29

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik vraag me af welke sensitivity mensen hier gebruiken..
En dan vooral mensen die guns gebruiken die vallen onder het rijtje Scar-H/TAR/UMP45/P90 etc.

Ben zelf een XBOX360 user en probeer mijn speelstijl te verfijnen. Ik speel zelf nu op medium, maar soms heb ik het gevoel dat ik te traag/langzaam draai naar de tegenstander toe, waardoor je uiteindelijk nog te laat bent ;)

is everything cool?

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Redje schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 09:47:
[...]

Maar dan heb je geen ruk aan een tube.
Als ze de radius en damage van semtex/grenade gaan aanpassen kan je die ook net zo goed weglaten.
Het is een explosief dus die hoef je precies op iemand te mikken.

Als je om de 10s je tube weer moet pakken omdat je zo graag met dat ding wilt rondrennen ben je dus continu aan het switchen naar dat ding, je bent kwetsbaar tijdens de switch en zorgt mss voor dat men het minder gebruikt. Betere oplossing dan alles maar nerfen.

Buiten dat heb ik niet heel veel last van tubers.
Ik anders wel. Het blijft gewoon irritant.

Gisteren ben ik weer eens begonnen met alles vrij spelen voor een nieuw wapen (TAR) en dan ontkom je natuurlijk ook niet aan de 20 kills met grenade launcher challenge. Ik had hem lang niet meer gebruikt en het viel mij meteen op hoe belachelijk simpel je kills maakt met dat ding. Er is werkelijkwaar echt geen kunst aan. Van mij mag hij er uit.
FREAKJAM schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 09:49:
En dan vooral mensen die guns gebruiken die vallen onder het rijtje Scar-H/TAR/UMP45/P90 etc.

Ben zelf een XBOX360 user en probeer mijn speelstijl te verfijnen. Ik speel zelf nu op medium, maar soms heb ik het gevoel dat ik te traag/langzaam draai naar de tegenstander toe, waardoor je uiteindelijk nog te laat bent ;)
Ik heb hem op één tik sneller dan medium staan geloof ik (4 is dat dan ofzo). Eerst had ik hem sneller staan voor het snelle draaien, maar als ik dan iemand tegen kwam schoot ik heel nerveus alle kanten op. Nu gaat het veel beter, maar heel soms heb ik inderdaad nog dat ik niet snel genoeg kan draaien.

[ Voor 27% gewijzigd door Tjoekie op 08-01-2010 09:58 ]

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Oowww wat heerlijk ... BF BC2 komt er eindelijk aan. De dag dat het uitkomt, verdwijnt deze game voorgoed in de kast.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:11
Wat een opmering Dispenzer, wat wil je hier nu mee bereiken, ik snap het niet.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

fast-server schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 00:51:
Dedicated servers zullen wel een week voor de release van BF:BC2 komen...
Dat denk ik dus ook :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Tussen medium en High in(4?)

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-10 12:24
mobygo76 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:01:
Wat een opmering Dispenzer, wat wil je hier nu mee bereiken, ik snap het niet.
Daarmee wil hij alleen aangeven dat hij al een maand lang zijn tijd steekt in een spel wat hij eigenlijk geen bal aan vind... :+

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:54

Seraphin

Meep?

Weet iemand waar ik een (handig / bondig) overzicht kan vinden van de exacte stats van wapens, en de invloeden van attachments?

Zo las ik b.v. ergens op een COD wiki dat een holographic sight de base damage van de FAL vergroot, verder kan een ACOG / Thermal scope de recoil en/of stabiliteit van wapens beïnvloeden.

Al dit soort informatie lijkt nu behoorlijk gefragmenteerd rond te zwerven op het net; is er ergens "de" site die ik daarvoor kan gebruiken?

Over sensitivity: ik (PS3) heb alles nog op default settings (=medium) staan. Voornamelijk omdat ik bang ben alle kanten op te zwabberen als ik de sensitivity hoger zet. Het gebrek aan snelheid in CQB neem ik dan maar voor lief (met een aantal wapens los ik dat op door hipshots te doen.... werkt op zich prima maar kost veel ammo).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-10 16:29

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Def87 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 07:48:
Ik ben zelf een paar dagen geleden begonnen met de Danger Close perk. Het is echt enorm simpel en rond de 40 kills per potje is geen uitzondering. Wat ook wel gelijk handig is is dat ik weer mn K/D ratio kan opkrikken. Die heeft een lichte deuk opgelopen door de Akimbo 1887 die je een paar weken geleden in elk potje tegenkwam.
Welke "explosive" weapons gebruik je dan? Of komt de hoge K/D ratio door de air kills?

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:01

d_star

Maharadja of the Year :-/

Seraphin schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:43:
Weet iemand waar ik een (handig / bondig) overzicht kan vinden van de exacte stats van wapens, en de invloeden van attachments?

Zo las ik b.v. ergens op een COD wiki dat een holographic sight de base damage van de FAL vergroot, verder kan een ACOG / Thermal scope de recoil en/of stabiliteit van wapens beïnvloeden.

Al dit soort informatie lijkt nu behoorlijk gefragmenteerd rond te zwerven op het net; is er ergens "de" site die ik daarvoor kan gebruiken?

Over sensitivity: ik (PS3) heb alles nog op default settings (=medium) staan. Voornamelijk omdat ik bang ben alle kanten op te zwabberen als ik de sensitivity hoger zet. Het gebrek aan snelheid in CQB neem ik dan maar voor lief (met een aantal wapens los ik dat op door hipshots te doen.... werkt op zich prima maar kost veel ammo).
callofduty.wikia.com?

Daar haal ik zelf ook alle info vandaan mbt weaponstats etc. Er zwerft ook ergens een flash app rond op het internet die precies de vergelijking kan trekken tussen stats van 2 verschillende wapens met of zonder attachments. Supercoole app, weet alleen niet meer waar ik die heb gevonden...

Overigens, over de hele dedi-discussie: ik ben erg benieuwd wat de volgende move van IW gaat zijn op PC vlak, ik denk persoonlijk niet dat ze dedi's gaan uitbrengen om mensen van BFBC2 af te houden. Zoals 402 in het getypte berichtje zegt zijn er een hoop gamers actief op de PC-versie, misschien wel genoeg om IW overtuigd te laten van haar eigen visie op online multiplaying.

Het is ook niet zonder meer bewezen dat iedereen MW2 links laat liggen zodra BFBC2 verschijnt. Uiteindelijk spelen mensen de Call of Duty-reeks ook vanwege de snelle actie die het biedt, de BF-reeks speelt toch wat langzamer en tactischer. Het is maar net wat de mensen willen.

Aan de andere kant: het inspelen van DICE op het hele dedicated-server verhaal zorgt al wel voor een hele hoop positieve buzz onder de PC-gamers op verschillende fora. Wie weet is die beweging wel groot genoeg om een serieuze hap uit de spelerspopulatie van MW2 te nemen. En wie weet wat er dan gebeurt... Maar nogmaals: ik wil niemand de pis lauw maken, maar verwacht alsjeblieft niet zomaar dat IW zomaar z'n kindje overboord gooit. Als het verleden iets heeft uitgewezen, is het wel dat IW af en toe ontzettend naief kan lijken.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Dispenzer schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 09:56:
Oowww wat heerlijk ... BF BC2 komt er eindelijk aan. De dag dat het uitkomt, verdwijnt deze game voorgoed in de kast.
Voor mij zal het Starcraft II zijn die deze game te rusten zal leggen, toch gedeeltelijk in ieder geval :)

• Frerk

Frerk

*bliep*

Seraphin schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:43:

http://denkirson.xanga.com/

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:54

Seraphin

Meep?

d_star schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:56:
[...]

callofduty.wikia.com?

Daar haal ik zelf ook alle info vandaan mbt weaponstats etc. Er zwerft ook ergens een flash app rond op het internet die precies de vergelijking kan trekken tussen stats van 2 verschillende wapens met of zonder attachments. Supercoole app, weet alleen niet meer waar ik die heb gevonden...
Mja, die wikia ken ik; op zich een mooie site maar het detailniveau van informatie varieert enorm; de ene keer staat precies uitgelegd wat b.v. de invloed van een ACOG scope op stats is, de andere keer bijna niets. Ik zal die app eens opzoeken.
Geblocked hier op't werk, maar ik zal hem eens bekijken, dank! :)

[ Voor 13% gewijzigd door Seraphin op 08-01-2010 11:12 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Probleem in principe van grenade launchers vind ik niet de radius die ze hebben, ze horen sterk te zijn als jij bijvoorbeeld vanaf boven naar beneden schiet, al mag het wel ietsjes minder. RPGs daarentegen mogen weleens flinke blast radius reduction hebben, RPGs die compleet mis gaan killen je nog steeds.

Maar het belangrijkste bij grenade launchers vind ik dat ze minimum afstand die ze moeten vliegen voordat ze ontploffen een stuk moeten opschroeven, en misschien ook nog schade die zon granaat doet als hij je raakt zonder te ontploffen flink beperken. Zorg er gewoon voor dat je als je rond loopt met tube actief je genaaid bent als iemand ineens recht voor je staat.

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Ja daar ben ik het ook mee eens. Nu lopen er van die gasten rond die gewoon constant hun GL equippen. Dan vind ik het altijd balen als ik ze gewoon verras, maar ze me alsnog killen omdat ze toevallig uit schrik schieten. Dat moet juist worden afgestraft ja. RGP's blijf ik toffe dingen vinden :D.

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:25
furby-killer schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:03:
Probleem in principe van grenade launchers vind ik niet de radius die ze hebben, ze horen sterk te zijn als jij bijvoorbeeld vanaf boven naar beneden schiet, al mag het wel ietsjes minder. RPGs daarentegen mogen weleens flinke blast radius reduction hebben, RPGs die compleet mis gaan killen je nog steeds.

Maar het belangrijkste bij grenade launchers vind ik dat ze minimum afstand die ze moeten vliegen voordat ze ontploffen een stuk moeten opschroeven, en misschien ook nog schade die zon granaat doet als hij je raakt zonder te ontploffen flink beperken. Zorg er gewoon voor dat je als je rond loopt met tube actief je genaaid bent als iemand ineens recht voor je staat.
rpg heeft idd mooie blast radius maar die moet echt wel groter zijn dan de tube

kijk maar gewoon eens hoe groot de ammo van de rpg is en hoe groot die tube is. Bovendien geeft danger close een leuke boost van de damage.

rpgs zijn sowieso compleet inaccuraat omdat ze alle kanten uit kunnen gaan.

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-10 09:58

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

is ook logisch, RPG = 84mm granaat Noobtube = 40mm granaat..

• Graviton12
Dat in combinatie met scavenger vind ik nog veel erger, ik gebruik de tube ook voor die challenge te halen maar als je scavenger hebt en iets of wat tijd om te reloaden kan je de hele tijd tuben wat wel eens irritant kan zijn.

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Er is vast wel zoiets als een Fragnstein voor de 360.

• Hogader
  • Laatst online: 16:25
wat een hoop ergernis kan wegnemen als ze net als MW1 de tube de plaats laten innemen van het eerste perk slot. Veel maar dan ook echt veel mensen zullen hierdoor de tube wel laten liggen. ze moeten namelijk unlimited ammo, 2 attachments etc ervoor laten liggen.

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-10 08:22

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Frerk schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:06:
[...]

Tussen medium en High in(4?)
Je kan ook custom aangeven en dan er tussenin kiezen. Ik heb de sensitivity nu op 7 staan. Reageert wel snel maar nog goed genoeg om ook iemand heel ver weg in zijn hoofdje te knallen.
Je moet er in het begin wel heel erg aan wennen.

Verwijderd

d_star schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:56:
[...]
en.

Aan de andere kant: het inspelen van DICE op het hele dedicated-server verhaal zorgt al wel voor een hele hoop positieve buzz onder de PC-gamers op verschillende fora. Wie weet is die beweging wel groot genoeg om een serieuze hap uit de spelerspopulatie van MW2 te nemen. En wie weet wat er dan gebeurt... Maar nogmaals: ik wil niemand de pis lauw maken, maar verwacht alsjeblieft niet zomaar dat IW zomaar z'n kindje overboord gooit. Als het verleden iets heeft uitgewezen, is het wel dat IW af en toe ontzettend naief kan lijken.
Ach, IW heeft nu ongetwijfeld allang haar targets bereikt betreffende sales (en vele malen overtroffen als je 't mij vraagt), als er een deel wegloopt naar BC2 (als dat ooit eens uitkomt) zal het ze enkel een zorg zijn wegens negatieve reclame.
Maargoed neemt niet weg dat er eigenlijk geen goede reden is om in ieder geval voor de PC dedicated servers te regelen. Althans, ik kan er geen bedenken.
Ik heb trouwens zelf dat eerste deel van BF BC eventjes gespeeld op de console en ik vond er geen zak aan, dus ik kijk er iig al niet naar uit ;)

edit: nog bedankt voor de underpass tips overigens. Ik probeer juist altijd die brug in het midden te mijden aangezien iedereen daar (van lange afstand) je om de oren schiet. De zijkanten vind ik dan ook weer link van ook daar moet je een stuk overbruggen waar een eeeeerg lange zichtlijn is. Redelijk kwetsbaar met een runner-class dan lijkt me zo :o

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2010 12:34 ]

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Hogader schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:20:
wat een hoop ergernis kan wegnemen als ze net als MW1 de tube de plaats laten innemen van het eerste perk slot. Veel maar dan ook echt veel mensen zullen hierdoor de tube wel laten liggen. ze moeten namelijk unlimited ammo, 2 attachments etc ervoor laten liggen.
Wat een bullcrap.
Dat hele noobtube gebeuren is nogal overtrokken, en alleen de ultra-pro-i-only-headshot-and-evertything-else-does-not-count- figuren lopen hierover te zeiken.
Je hebt twee tubes, tijdens het herladen kun je een broodje eten en ben je de sigaar tegen ieder ander wapen...alleen met scavenger heb je voordeel, maar dat gaat weer ten koste van de perks die je had kunnen gebruiken.
Bovendien, een goed tube shot is helemaal niet zo eenvoudig...misschien van dichtbij, maar de vraag is dan of het resultaat met een gericht schot met een ander wapen tot een ander resultaat geleid zou hebben.. dacht het niet.
Bovendien is het zo dat je door het gebruik van de tube andere attachments moet missen, zoals een Heartbeat sensor, FMJ ed. Dat geef je dus op voor de tube... al met al well balanced dacht ik zo.

Zoals vaker gezegd, laat iedereen op zijn eigen manier plezier beleven......i do like tube shots >:)

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Mag schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:20:
[...]

Er is vast wel zoiets als een Fragnstein voor de 360.
Inderdaad, de XFPS360. link
is gewoon te koop op Ebay of Marktplaats. Heb er zelf geen ervaring mee, maar een vriend van mij heeft er pas eentje besteld, maar nog niet binnen :) hij gaat het ook gebruiken voor MW2 overigens.

Verwijderd

Hogader schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:20:
Yep, dat zou een veel betere oplossing dan het nerfen van de damage.

Weet iemand wanneer er meer HC modes uitkomen of is het wachten tot er dedicated servers komen?
daniëlpunt schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:07:
[...]
is gewoon te koop op Ebay of Marktplaats. Heb er zelf geen ervaring mee, maar een vriend van mij heeft er pas eentje besteld, maar nog niet binnen :) hij gaat het ook gebruiken voor MW2 overigens.
Das cheaten, en dan gaan alle mensen met controllers huilie huilie doen :'(

O-)

Verwijderd

[...]
Great, dan hoop ik in ieder geval dat ik hem niet tegenkom :p
Even 2 uurtjes gespeeld net, 6 aimbotters tegengekomen in verschillende games. 1tje had de naam: Give us admins. Trieste sukkels die op die manier proberen dedi's te forceren.

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:03
[...]
Zielig ga dan gewoon op de pc spelen

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
I agree :)
Robert Bowling heeft ook nog geen enkel statement gemaakt in de genre van "There won't be any dedicated server support. We've been very satisfied with the feedback received regarding IWnet."

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

reemprive schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:24:
Even 2 uurtjes gespeeld net, 6 aimbotters tegengekomen in verschillende games. 1tje had de naam: Give us admins. Trieste sukkels die op die manier proberen dedi's te forceren.
Dan heb je het wel slecht getroffen, in ruim 1000 potjes ben ik pas 3x een cheater tegengekomen....

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-10 20:09
Bijltje666 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:05:
[...]

Wat een bullcrap.
Dat hele noobtube gebeuren is nogal overtrokken, en alleen de ultra-pro-i-only-headshot-and-evertything-else-does-not-count- figuren lopen hierover te zeiken.
Je hebt twee tubes, tijdens het herladen kun je een broodje eten en ben je de sigaar tegen ieder ander wapen...alleen met scavenger heb je voordeel, maar dat gaat weer ten koste van de perks die je had kunnen gebruiken.
Bovendien, een goed tube shot is helemaal niet zo eenvoudig...misschien van dichtbij, maar de vraag is dan of het resultaat met een gericht schot met een ander wapen tot een ander resultaat geleid zou hebben.. dacht het niet.
Bovendien is het zo dat je door het gebruik van de tube andere attachments moet missen, zoals een Heartbeat sensor, FMJ ed. Dat geef je dus op voor de tube... al met al well balanced dacht ik zo.

Zoals vaker gezegd, laat iedereen op zijn eigen manier plezier beleven......i do like tube shots >:)
Een goed tubeshot is niet eenvoudig? Als er iets makkelijk is om kills mee te maken, is het wel een tube. En nu ik bij bijna alle wapens Extended mags heb, heb ik werkelijk geen idee wat voor attachment ik erop wil. Doe er meestal maar FMJ op aan gebrek aan beter. Als ik nog wat makkelijke kills erbij had gewild, had ik er een tube op kunnen doen. Maar even om aan te geven dat ik echt niets zal missen door tube als attachment te doen.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:26

Sandyman538

SandstorM [148839]

bram1984 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:16:
[...]

Das cheaten, en dan gaan alle mensen met controllers huilie huilie doen :'(

O-)
Nee, een onevenredig voordeel, niet cheaten. Wel echt jammer dat elke keer als zo'n apparaat ter sprake komt jij het er over moet hebben terwijl je weet dat veel mensen zich er aan ergeren. Jij gebruikt het, jij hebt je voordeel, maar loop er niet de hele tijd zo mee te koop on reactie's (zoals die van mij nu weer) uit te lokken. Echt matig.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Icey schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:02:
[...]

Afgelopen weekend heb ik drie vrienden uitgenodigd en zijn we twee dagen lang bij mij thuis wezen gamen, uiteraard op de beamer. De gehele zondag hebben we eigenlijk volledig besteed aan dat vliegveld level en iedereen had dezelfde class; Shield, Pistool, Scavenger (dan kan je die throwingknives blijven gooien) en Commando. Werkelijk waar nog nooit zoveel plezier gehad en er is geen shot gelost :).
Een héle dag, met drie man kniven in dezelfde map??? Dat is het sufste dat ik ooit heb gehoord...

Verwijderd

vraagje n.a.v. post @reemprive. hoe weet je dan dat je aimbotters tegen komt? is dit enkel op PC? (speel zelf op 360) en is zo'n aimbot dan in de sourcecode gehackt, of is het software welke buitenom de game draait en je scherm interpreteerd en vervolgens je muis verplaatst???
Ik ga ff ingame een paar demo's maken met fraps om het te laten zien op killcam.

• Mag

Mag

chimera2 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:32:
[...]

Zielig ga dan gewoon op de pc spelen
Haha, console gamers die altijd zeggen dat een controller even goed of beter dan een muis is bij shooters en dan nog reacties als dit geven :D

• chimera2
Mag schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:09:
[...]

Haha, console gamers die altijd zeggen dat een controller even goed of beter dan een muis is bij shooters en dan nog reacties als dit geven :D
Jeahh Right een pc gamer heeft altijd voordeel

• ? ?
  • Niet online

? ?

tubes

Stop met het gezeik over tubes..

Als je tubes wil verbieden, mij goed. Verbied dan ook de heartbeat sensor, die achterlijke killstreak rewards, de shotgun (totaal geen skills nodig om met een shotgun te spelen), en 20 andere dingen.

In MOHAA werd in een clanwar die shottie gewoon verboden of gelimiteerd aan 1 per spel. Want met een shotgun hoef je niet te richten (=no skills en overpowered).

En voordat je opnieuw over tubes begint: gooi die knife er dan ook maar direct uit: je wordt aangeraakt door een mes en je bent dood? MW2 is geen "skills" spel, gewoon plezierig vertier. Dus loop elkaar niet uit te maken omdat er iemand een grenade launcher gebruikt...

Gisteren kwam ik de laatste drie minuten in een potje terecht en haalde nog 14-1 (had net een attack heli gekregen toen de match eindigde). En ik kreeg zo'n vette supernatural (10:1 k/d ration) emblem :)

[ Voor 15% gewijzigd door ? ? op 08-01-2010 14:20 ]

Ik heb er in de eerste match al 1tje. Die was ik al eerder tegengekomen vandaag overigens, naam BITCH. Zal hem even uploaden naar youtube.

• ChojinZ
  • Laatst online: 27-10 12:24
Sandyman538 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:58:
[...]

Nee, een onevenredig voordeel, niet cheaten. Wel echt jammer dat elke keer als zo'n apparaat ter sprake komt jij het er over moet hebben terwijl je weet dat veel mensen zich er aan ergeren. Jij gebruikt het, jij hebt je voordeel, maar loop er niet de hele tijd zo mee te koop on reactie's (zoals die van mij nu weer) uit te lokken. Echt matig.
Onevenredige voordelen heb je op de pc ook. Kunnen spelen met alle settings op high met een resolutie van 1900*1200 en 90 frames is een groot voordeel tegenover alles low op 800*600 en maar 15 frames halen.
Maar persoonlijk vind ik die XMC wel cheaten vooral omdat er een autofire functie op zit...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:30

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:02:
vraagje n.a.v. post @reemprive. hoe weet je dan dat je aimbotters tegen komt? is dit enkel op PC? (speel zelf op 360) en is zo'n aimbot dan in de sourcecode gehackt, of is het software welke buitenom de game draait en je scherm interpreteerd en vervolgens je muis verplaatst???
Op de PC is het een extern programma. Een methode is om het netwerk verkeer te analyseren en op basis daarvan te bepalen waar te moeten schieten. Ook geheugen adressen bekijken/bewerken is een gebruikte methode.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Fastman schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:17:

tubes

Stop met het gezeik over tubes..

Als je tubes wil verbieden, mij goed. Verbied dan ook de heartbeat sensor, die achterlijke killstreak rewards, de shotgun (totaal geen skills nodig om met een shotgun te spelen), en 20 andere dingen.

In MOHAA werd in een clanwar die shottie gewoon verboden of gelimiteerd aan 1 per spel. Want met een shotgun hoef je niet te richten (=no skills en overpowered).
Haha zo'n oproep heeft echt geen zin hoor. Genoeg mensen die gewoon altijd wat te zeiken willen hebben als ze na een ronde waarin ze ingemaakt zijn direct even op GoT stoom afblazen :')

Lees er gewoon overheen.....Noobtubers, kritiek op messen of killstreaks.....Je doet er toch niks aan. Geniet van alle dingen die het spel uitstekend doet (dat zijn er veel!) of kies een ander spel. Laat de rest lekker genieten van MW2 _o_

[ Voor 38% gewijzigd door monnick op 08-01-2010 14:22 ]

Verwijderd

monnick schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:21:
[...]

Haha zo'n oproep heeft echt geen zin hoor. Genoeg mensen die gewoon altijd wat te zeiken willen hebben als ze na een ronde waarin ze ingemaakt zijn direct even op GoT stoom afblazen :')

Lees er gewoon overheen.....Noobtubers, kritiek op messen of killstreaks.....Je doet er toch niks aan. Geniet van alle dingen die het spel uitstekend doet (dat zijn er veel!) of kies een ander spel. Laat de rest lekker genieten van MW2 _o_
Indeed :p

Maar wel vind ik dat mensen met een muis en toetsenbord weg moeten blijven van de console -.- (en nee, controller zal nooit zo snel en accuraat zijn als een muis)

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-10 21:05
Grappig dat je een halve rant post over alle andere onderdelen van het spel. Shotgun skilloos? Ga toch fietsen er zitten flink voor en nadelen aan, evenals aan tubes natuurlijk en daar mag niemand meer over klagen :z
Mijn enige klacht zijn sploiters..... de rest kan ik eigenlijk wel accepteren :)
ChojinZ schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:20:
[...]
Onevenredige voordelen heb je op de pc ook. Kunnen spelen met alle settings op high met een resolutie van 1900*1200 en 90 frames is een groot voordeel tegenover alles low op 800*600 en maar 15 frames halen.
IS het zo dat je op een hoge resolutie met alles vol open daadwerkelijk voordeel hebt, volgens mij kan je met low settings veel makkelijker van alles zien maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

[ Voor 48% gewijzigd door Vandread op 08-01-2010 14:45 ]

Die demo was een beetje onduidelijk, weer geconnect weer een hacker: C3PO

Demo komt eraan.

• sanderander

sanderander

anders

Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:24:
[...]

Indeed :p

Maar wel vind ik dat mensen met een muis en toetsenbord weg moeten blijven van de console -.- (en nee, controller zal nooit zo snel en accuraat zijn als een muis)
Dan heb je pech, want het is een verloren strijd voor je, de topclans op de PS3 spelen met FraxFX en Fragnstein en die twee zijn overal uitverkocht, niet aan te slepen en keihard bezig met de opmars die FPS op PS3 voorgoed gaat veranderen. Net als het stuurtje voor racegamers en de arcade-joystick voor Streetfighter/Tekken, etc.

Zulke veranderingen roepen logischerwijs weerstand op.

Ik hoop wel dat 'men' dan controllerservers en muisservers in het leven roept, dan zijn we tenminste van het gezeik af dat het oneerlijk zou zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door sanderander op 08-01-2010 15:07 ]

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:04
Ik ben nog nooit een hacker tegengekomen (op pc dan) of ik let er niet op. Zelf eindig ik als ik mijn dag heb gewoon standaard bovenaan en dan let je er niet zo op. Als ik mijn dag niet heb begin ik ook wel eens aan mensen te twijfelen.

XPENG G9 Performance 2024

• Mag

Mag

monnick schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:21:
[...]

Ik loop ook met noobtube en heb zelfs de noobtube callsign genomen. Ik geniet er echt van als ik k:d ratio's heb van 20 en mensen me helemaal kapot gaan schelden :)

• chimera2
sanderander schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:51:
[...]

Dan heb je pech, want het is een verloren strijd voor je, de topclans op de PS3 spelen met FraxFX en Fragnstein en die twee zijn overal uitverkocht, niet aan te slepen en keihard bezig met de opmars die FPS op PS3 voorgoed gaat veranderen. Net als het stuurtje voor racegamers en de arcade-joystick voor Streetfighter/Tekken, etc.

Zulke veranderingen roepen logischerwijs weerstand op.
1 vraag Why??
Als die mensen zonodig met muis en toetsenbord willen spelen waarom gaan ze dan niet naar de pc?
En kom nou niet met de uitspraak met because it can :S

[ Voor 4% gewijzigd door chimera2 op 08-01-2010 15:06 ]

Sandyman538 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:58:
[...]

Dat komt omdat ik er lijnrecht achter sta. Pardon als het over komt alsof ik er reacties mee uit wil lokken, het tegendeel is echter waar. Ik reageer er juist op om te voorkomen dat mensen er weer over gaan janken. We weten het nu wel. ;)

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:42

mindcre8r

Tradepedia

ik vind het juist heerlijk om soms de elite headshot snipers te irriteren met mn thumper en danger-close perk.
op 10 meter missen en alsnog een kill maken :P

danger close en claymores is ook erg grappig, 2x bereik en damage.

Bears and Bulls

• Frerk

Frerk

*bliep*

Haha wees maar blij dat ze tuben niet aanpakken zoals ik met m'n maten; Danger Close Pro, One Man Army Pro.
Een tweede class met tube met Hardline en One Man army erop, maak 3 kills op je GL class, switch naar hardline, maak multikill met Predator, terug naar Danger Close Pro(hier wordft harrier heel veel sterker van), haal chopper(dit ding is nog harder met danger close pro) en tadaa..
chimera2 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:02:
[...]

1 vraag Why??
Als die mensen zonodig met muis en toetsenbord willen spelen waarom gaan ze dan niet naar de pc?
Waarom wel? Geef één reden.

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

bram1984 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:04:
[...]

Omdat die mensen een oneerlijk voordeel(in mijn ogen) willen hebben tegen over mensen met een controller dan kunnen ze is ownen maar op PC zijn ze waarschijnlijk net zo waardeloos.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Xenomorphh schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:06:
[...]

Omdat die mensen een oneerlijk voordeel(in mijn ogen) willen hebben tegen over mensen met een controller dan kunnen ze is ownen maar op PC zijn ze waarschijnlijk net zo waardeloos.
Zie DM

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-10 18:11
Frag Fx werkt helemaal niet, ik ben een hardcore PC gamer, en geloof mij fragFx heeft dat gevoel niet op de console, happeringen vol op.
100 euro uitgegeven voor troep

automation fanboy

• chimera2
bram1984 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:04:
[...]

met console speel je met een controller en pc met muis en tobo

• sanderander

sanderander

anders

chimera2 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:02:
[...]

1 vraag Why??
En kom nou niet met de uitspraak met because it can :S
1 vraag -> 6 antwoorden:

1) Omdat die mensen misschien geen zin hebben om elke keer hele dure hardware te kopen om een spelletje te spelen? Om COD MW 2 echt goed te draaien heb je een PC nodig van minimaal 500/750 euro? En twee jaar later moet je weer upgraden om de game op goede beeldinstellingen te spelen. en ga zo maar door.

2) Omdat die mensen misschien 'lekker' op hun TV willen spelen, op een mooi groot scherm?

3) Omdat er op de PC veel te veel wallhacks en aimbots zijn?

4) Omdat hun vrienden allemaal een PS3 hebben?

5) Omdat het een innovatief product is en er nou eenmaal voorlopers zijn die zo'n product kiezen, de zgn. Early Adopters en Innovators. Daarna komt de eventuele massa.

6) Omdat de 1 hier beter score's mee haalt dan met de controller en zolang het niet verboden is, dus gewoon toegestaan is geen bezwaar zien om dit in te zetten om bovenaan te komen. (vergelijk: noobtuben is ook veel te makkulluk)

Dit zouden een paar redenen kunnen zijn..

• Mag

Mag

Punkbuster schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:09:
Frag Fx werkt helemaal niet, ik ben een hardcore PC gamer, en geloof mij fragFx heeft dat gevoel niet op de console, happeringen vol op.
100 euro uitgegeven voor troep
Fragnstein schijnt wel goed te werken.

• chimera2
sanderander schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:16:
[...]

1 vraag -> 6 antwoorden:

1) Omdat die mensen misschien geen zin hebben om elke keer hele dure hardware te kopen om een spelletje te spelen? Om COD MW 2 echt goed te draaien heb je een PC nodig van minimaal 500/750 euro? En twee jaar later moet je weer upgraden om de game op goede beeldinstellingen te spelen. en ga zo maar door.

2) Omdat die mensen misschien 'lekker' op hun TV willen spelen, op een mooi groot scherm?

3) Omdat er op de PC veel te veel wallhacks en aimbots zijn?

4) Omdat hun vrienden allemaal een PS3 hebben?

5) Omdat het een innovatief product is en er nou eenmaal voorlopers zijn die zo'n product kiezen, de zgn. Early Adopters en Innovators. Daarna komt de eventuele massa.

6) Omdat de 1 hier beter score's mee haalt dan met de controller en zolang het niet verboden is, dus gewoon toegestaan is geen bezwaar zien om dit in te zetten om bovenaan te komen. (vergelijk: noobtuben is ook veel te makkulluk)

Dit zouden een paar redenen kunnen zijn..
3) jij vind dat geen hack of cheats?
ik zie het gewoon als meer voordeel nemen dan de andere mensen die gewoon met een controller spelen

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-10 16:41
Kunnen we het hier ontopic houden in plaats van een PC vs Console discussie te houden

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• sanderander

sanderander

anders

chimera2 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:18:
[...]

3) jij vind dat geen hack of cheats?
ik zie het gewoon als meer voordeel nemen dan de andere mensen die gewoon met een controller spelen
Iemand die skill-loos is en met aimbot speelt wint alles.

Iemand die skill-loos is en met een Fragnstein of FragFX speelt verliest alles.

Dus, nee, geen cheat.

Maar het is geen oneerlijk voordeel het is een legaal product en een keuze om wel of niet te kopen.

Als jij op de Olypische spelen liever op houtjes gaat schaatsen, ipv met klapschaatsen, moet je dat zelf weten, maar je zult wellicht verliezen. Als jij een tijdrit in de Tour de France op een opoefiets van 30 kilo wilt rijden, be my guest, je legt het dan wel af. Maar zeg dan niet dat Sven Kramer een cheater is omdat hij niet op houtjes rijdt!

Dus als jij denkt dat je beter speelt met een Fragnstein, koop die hap, niks illigaals aan hoor... (of is het de erekwestie, gaap).

Ik kies er voor om een vernieuwend state of the art product te kopen omdat ik graag voorop loop in dit soort verniewende ontwikkelingen.

Net als tienduizenden anderen, dus echt uniek of zeldzaam is het niet meer hoor.

Mijn neefje van 14 die is opgegroeid met de dualshock zuigt met muis en toetsenbord en owned mij keihard met zijn k/d ratio van 1.6 tegen mijn 0.9. dus tja....

[ Voor 4% gewijzigd door sanderander op 08-01-2010 15:26 ]

• TecTo
  • Laatst online: 25-11-2023
Sandyman538 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 07:14:
[...]

Dus andere mensen mogen alleen lol hebben op een manier zodat jij lol aan het spel beleefd? Beetje kortzichtig. Paar pagina's voor jou staat een prachtig referaat dat iedereen gewoon lol aan het spel moet beleven en niet zo moet zeuren op andere mensen omdat ze een andere speelstijl hanteren, misschien moet je dat nog eens gaan lezen.
Ook jij snapt het niet. Verder trek je het uit zijn verband. Wel het hele verhaal lezen en niet uit stukje knippen en er een draai aangeven.

Die kunnen dan toch lekker in andere games dan HC huppelen, met granaten smijten en met antieke wapens beurken. Daar hebben ze lol en dus moeten ze vooral blijven doen. Door dat dolle gedoe in HC nemen te teamkills met de dag toe.

Maar goed als jij graag in HC met een pistol uit 1887 als een gek rond wil rennen moet je het gewoon doe 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door TecTo op 08-01-2010 15:39 ]

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:48
Hij wil geen spelers of games meer vinde bij mij ? Iemand hier problemen mee ? Me NAT staat gewoon open...
kramon schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:53:
Ik ben nog nooit een hacker tegengekomen (op pc dan) of ik let er niet op. Zelf eindig ik als ik mijn dag heb gewoon standaard bovenaan en dan let je er niet zo op. Als ik mijn dag niet heb begin ik ook wel eens aan mensen te twijfelen.
Misschien is het afhankelijk van de gametype. Zelf eindig ik ook bijna altijd bovenaan, in elk geval in de top 3. Ik speel groundwar, dit zal theoretisch gezien natuurlijk wel de meeste hackers aantrekken. Vandaag is echt uitzonderlijk, de teller staat nu op 8 verschillende hackers in een paar uurtjes spelen.

En geloof mij, tegen een hacker die vol er voor gaat maak je echt geen kans.

Anyway, hier de demo. Deze heb ik een uur geleden gemaakt. Meneertje hacker heeft wallhack en aimbot:
http://www.youtube.com/watch?v=NEI6oqfbpz0

Volgens mij maakt hij 4 kills in paar seconden.

[ Voor 4% gewijzigd door codex op 08-01-2010 15:48 ]

• Graviton12
Laatste 3 dagen is het al problemen van 's morgens tot 's avonds. (meer)

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:46

g0tanks

Moderator CSA
Frerk schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:03:
Haha wees maar blij dat ze tuben niet aanpakken zoals ik met m'n maten; Danger Close Pro, One Man Army Pro.
Een tweede class met tube met Hardline en One Man army erop, maak 3 kills op je GL class, switch naar hardline, maak multikill met Predator, terug naar Danger Close Pro(hier wordft harrier heel veel sterker van), haal chopper(dit ding is nog harder met danger close pro) en tadaa..
Danger Close heeft volgens mij geen invloed op een Harrier of Chopper Gunner, aangezien ze allebei geen explosive damage doen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Graviton12
Bekijk deze maar eens omfg

http://www.youtube.com/watch?v=O8EUZMtfZPk

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:48
Nou ik internet nu vanuit steam, terwijl hij spelers loopt te zoeken. Volgens die teller zijn de meeste spelers actief in tdm, maar zelfs daar vind hij niks.... erg zuur dit. Ik mis die goede oude serverlijst waar je na een tijdje een leuke vertrouwde server vind..

• Ikkuh84
  • Laatst online: 20:20
Net maar eens gespeeld met de M4A1 + silencer + Holo sight en als perk dan Bling pro + Ninja pro + Stopping power pro. Damn dat speelt wel lekker zeg :) Gebruik voortaan deze setup voor grote mappen (Derail - Wasteland - die 2 steden) en net gewoon voor eerste keer 20 op 3 gehaald :)

Voor de kleine maps gebruik ik gewoon nog steeds UMP45/MP5K met marathon pro - Lightweight pro + Ninja pro. Speelt heerlijk op die kleine mappen (en dan vooral Highrise - Afghan - Skidrow )

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• stategamer
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 14:46
g0tanks schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:37:
[...]

Danger Close heeft volgens mij geen invloed op een Harrier of Chopper Gunner, aangezien ze allebei geen explosive damage doen.
harrier gooit eerst een airstrike? en gaat daarna in de lucht zweven en knallen

• chimera2
g0tanks schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:37:
[...]

Danger Close Pro - Increased explosive weapon damage + Extra air support damage

[ Voor 28% gewijzigd door chimera2 op 08-01-2010 16:06 ]

• stategamer
  • Laatst online: 26-08 14:46
chimera2 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:02:
[...]

Danger Close Pro - Increased explosive weapon damage + Extra air support damage
Extra air support damage,

zijn dat dus ook de _kogels_ van harrier/ andere air support, die extra damge doen?

• hfdvero
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-10 15:37
Eindelijk eens me nuke geselecteerd..samen met Harrier strike en Choppergunner.
Damn wat is dat makkelijk zeg.
Gewoon beetje rondlopen tot je bij je Harrier strike bent.Daarna een plekje zoeken waar niemand komt en wachten tot je Harrier je naar de Cg brengt en instant nuke...

Net in Terminal in 2/3 min een nuke.
Tegenstanders bleven maar op dezelfde plek spawnen vlak naast mijn Cg.Wat zullen die gevloekt hebben:P
Na de 10 Nuke`s schakel ik wel over op een andere Killstreakreward om die challenges te halen.

• Mag

Mag

hfdvero schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:09:
Eindelijk eens me nuke geselecteerd..samen met Harrier strike en Choppergunner.
Damn wat is dat makkelijk zeg.
Gewoon beetje rondlopen tot je bij je Harrier strike bent.Daarna een plekje zoeken waar niemand komt en wachten tot je Harrier je naar de Cg brengt en instant nuke...

Net in Terminal in 2/3 min een nuke.
Tegenstanders bleven maar op dezelfde plek spawnen vlak naast mijn Cg.Wat zullen die gevloekt hebben:P
Na de 10 Nuke`s schakel ik wel over op een andere Killstreakreward om die challenges te halen.
Mja het ligt er een beetje aan. Ja in principe is het wel makkelijk ja maar dan vooral omdat de tegenstanders slecht zijn. Ik heb ook in 1-2 dagen mn 10 nukes voor emblem gehaald. Maar je merkt wel dat je soms speelt tegen mensen die je harrier gelijk neerhalen en als je dan alsnog de chopper gunner haalt hebben ze die ook na 4-5 kills neer. Dan moet je nog zo'n 10 kills voor een nuke zonder killstreaks dat wordt toch redelijk lastig.

• Pindamann
  • Laatst online: 30-10 16:33

Pindamann

Human

Vandread schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:43:
[...]

Grappig dat je een halve rant post over alle andere onderdelen van het spel. Shotgun skilloos? Ga toch fietsen er zitten flink voor en nadelen aan, evenals aan tubes natuurlijk en daar mag niemand meer over klagen :z
Mijn enige klacht zijn sploiters..... de rest kan ik eigenlijk wel accepteren :)

[...]

IS het zo dat je op een hoge resolutie met alles vol open daadwerkelijk voordeel hebt, volgens mij kan je met low settings veel makkelijker van alles zien maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Ik heb ivm een RMA aanvraag voor de desktop pc een poos op mn laptop moeten spelen. Ik speelde op 1280xnogwat en ik kan je vertellen dat je echt veel minder ziet op die reso. Afstand is blurry en veel te vaag om mensen goed te kunnen onderscheiden.

Een hoge reso met goede graphics heeft dus naar mijn mening wel degelijk een heel groot voordeel.

9800X3D | 3070

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:57
Mag schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:12:
[...]

Mja het ligt er een beetje aan. Ja in principe is het wel makkelijk ja maar dan vooral omdat de tegenstanders slecht zijn. Ik heb ook in 1-2 dagen mn 10 nukes voor emblem gehaald. Maar je merkt wel dat je soms speelt tegen mensen die je harrier gelijk neerhalen en als je dan alsnog de chopper gunner haalt hebben ze die ook na 4-5 kills neer. Dan moet je nog zo'n 10 kills voor een nuke zonder killstreaks dat wordt toch redelijk lastig.
Ja zo'n irritantje ben ik ook. Als ze beginnen met heli's en harriers schakel ik gelijk over naar mijn class met stinger >:)

• beany

beany

Meeheheheheh

InZane schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:20:
[...]

Ja zo'n irritantje ben ik ook. Als ze beginnen met heli's en harriers schakel ik gelijk over naar mijn class met stinger >:)
Ik maak er zelfs een sport van om vliegend materieel van de vijand zo snel mogelijk op te ruimen. Heli's, harriers, uav's, counter uav's... alles moet de lucht uit! :P

Krijg soms wat opmerkingen dat het irritant begint te worden en zo... ik denk dan 'mooi, heeft het zelfs nog meer nut dan ik al dacht' :D

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Gisteren op domination eindelijk een medespeler die het doorhad: Hij had allang een nuke gehaald met zijn chopper gunner, maar toch tot de 190 (van de 200) punten wachten voordat hij hem inzette. Dat kan ik wel waarderen.
Want enerzijds hoor ik allerlei mensen whinen over wachttijden in de lobby, maar vervolgens wel voor de nuke gaan om een potje waarin het net lekker begint te lopen zo snel mogelijk te beëindigen. Waar speel je dan voor?

• beany

beany

Meeheheheheh

AutCha schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:34:
Gisteren op domination eindelijk een medespeler die het doorhad: Hij had allang een nuke gehaald met zijn chopper gunner, maar toch tot de 190 (van de 200) punten wachten voordat hij hem inzette. Dat kan ik wel waarderen.
Want enerzijds hoor ik allerlei mensen whinen over wachttijden in de lobby, maar vervolgens wel voor de nuke gaan om een potje waarin het net lekker begint te lopen zo snel mogelijk te beëindigen. Waar speel je dan voor?
Je hebt alleen wel het risico dat iemand nog een EMP gebruikt. Tijdens een EMP kan een nuke niet afgevuurd worden.

• sanderander

sanderander

anders

psychoclown schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:23:
[mbr]Kunnen we het hier ontopic houden in plaats van een PC vs Console discussie te houden[/]
Niet om jouw rol als moderator ter discussie te stellen, want ik vind de moderators op Tweakers zeer correct en integer, laat ik dat voorop stellen. _/-\o_

Maar het is niet de discussie tussen console en pc en wat dan beter is, maar mijns inziens is de discussie of spelen met een third party controller al dan niet acceptabel is. Vind ik juist een mooie discussie voor dit topic, mits het niet meteen in een flamewar eindigd natuurlijk.

Of begreep ik je opmerking misschien niet goed?

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:57
beany schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:36:
[...]

Je hebt alleen wel het risico dat iemand nog een EMP gebruikt. Tijdens een EMP kan een nuke niet afgevuurd worden.
Mja dat is wel waar, maar ik moet zeggen dat ik EMP nou niet bepaald vaak tegen kom.

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-10 20:09
InZane schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:44:
[...]

Mja dat is wel waar, maar ik moet zeggen dat ik EMP nou niet bepaald vaak tegen kom.
Komt vrijwel alleen voor uit een carepackage..
InZane schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:44:
[...]

Ik had er gisteren een in een care package.

Over care packages gesproken: soms zit er niks in, maar zie je toch zo'n animatie van je hand die zo'n klik apparaatje indrukt. Wat houdt dat precies in?

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:46

g0tanks

Moderator CSA
Dat mensen denken dat hij het zelf gemaakt heeft ook nog. 8)7

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• ? ?
  • Niet online

? ?

Afbeeldingslocatie: http://www.cod-tv.com/prev.jpg

De website kant is ASP.NET, de data wordt via javascript geüpdatet en geparset, het versturen van de data zal via een C# applicatie gaan.

filmpje:
http://www.cod-tv.com/liveticker.swf.html

(werkt niet in Chrome, wel in IE)

Niet alle wapens en attachments heb ik al een afbeelding van, vandaar de soms lege afbeelding.

Het is de bedoeling dat je een match kunt "volgen"

[ Voor 12% gewijzigd door ? ? op 08-01-2010 17:08 ]

Verwijderd

Net begonnen met single player op veteran
Dat valt wel even tegen haha..
Nog nooit zo vaak in een spel(favela) dood gegaan haha.

• hfdvero
  • Laatst online: 29-10 15:37
Mag schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:12:
[...]

Je moet inderdaad wel mazzel hebben. Maar meestal blijven de tegenstanders op dezelfde plek spawnen en dan maakt het niks uit of je ColdBlooded heb. Je kan daar gewoonweg niks tegen doen bij een Cg.

Soms lijkt het ook of ik de enigste ben die Airsupport probeert neer te halen van mijn team,zwaar irritant.
Dus als er animo is om een leuk teampje op de zetten voeg me toe: Xbl Hfdvero

• Ikkuh84
  • Laatst online: 20:20
hfdvero schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 17:06:
[...]

Je moet inderdaad wel mazzel hebben. Maar meestal blijven de tegenstanders op dezelfde plek spawnen en dan maakt het niks uit of je ColdBlooded heb. Je kan daar gewoonweg niks tegen doen bij een Cg.

Soms lijkt het ook of ik de enigste ben die Airsupport probeert neer te halen van mijn team,zwaar irritant.
Dus als er animo is om een leuk teampje op de zetten voeg me toe: Xbl Hfdvero
Oh tijdens TDM probeer ik ook altijd zo snel mogelijk alles uit de lucht te halen. Vooral die Harriers zijn lekker makkelijk uit de lucht te knallen :)

Net wilde ik dus een Harrier uit de lucht knallen met een RPG, maar werd hele tijd neergeknalt door dat vliegtuig. Iets van 5 x ofzo en toen had ik door dat ik verkeerde class had gepakt (dus zonder Cold Blood) :P Altijd leuk daar te laat achter komen.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

sanderander schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:41:
[...]

Niet om jouw rol als moderator ter discussie te stellen, want ik vind de moderators op Tweakers zeer correct en integer, laat ik dat voorop stellen. _/-\o_

Maar het is niet de discussie tussen console en pc en wat dan beter is, maar mijns inziens is de discussie of spelen met een third party controller al dan niet acceptabel is. Vind ik juist een mooie discussie voor dit topic, mits het niet meteen in een flamewar eindigd natuurlijk.

Of begreep ik je opmerking misschien niet goed?
Als het mag zou ik nog even willen reageren op jouw vergelijkingen (schaatsen met houtjes, wielrennen met opoefiets), dat zijn namelijk nogal in mijn ogen redelijk kromme vergelijkingen.
Op de consoles is een controller standaard, casual gamers weten niks van die apparaten en willen er al helemaal geen geld aan uitgeven (daarbij zie ik het ook niet voor me om onderuitgezakt op de bank met een toetsenbord/muis combi te zitten).
De vergelijking is dan eerder aan een wielren-tour meedoen met een fiets met een motortje ;)

Verwijderd

ligt het aan mij of is de pc versie grafisch veel "scherper" dan de consoles (ps3)
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 17:29:
ligt het aan mij of is de pc versie grafisch veel "scherper" dan de consoles (ps3)
Tsja, kwestie van smaak. Ik vind bijna alle spellen er op de Xbox 360 het mooiste uitzien doordat de Xbox een goede GPU heeft voor anti-aliasing. PS3 heeft veel betere CPU, maar weinig ontwikkelaars weten deze goed te benutten. Op de PC vind ik het toch altijd wat minder dan op de console (meer aliasing), en ja, ik heb een high-end PC. Maar het is dus misschien wel wat scherper op de PC, maar daarmee heb je dan ook weer van die aliasing karteljes :(

[ Voor 9% gewijzigd door monnick op 08-01-2010 17:32 ]

• Dorest0rm
  • Laatst online: 27-10 16:37
(jarig!)
Fastman schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:55:
[afbeelding]

De website kant is ASP.NET, de data wordt via javascript geüpdatet en geparset, het versturen van de data zal via een C# applicatie gaan.

filmpje:
http://www.cod-tv.com/liveticker.swf.html

(werkt niet in Chrome, wel in IE)

Niet alle wapens en attachments heb ik al een afbeelding van, vandaar de soms lege afbeelding.

Het is de bedoeling dat je een match kunt "volgen"
Nice! _/-\o_
hmmz, ik ben eigenlijk geen voorstander meer van de nuke, maar op zich is ie wel mooi om een potje naar jouw hand te zetten. Mijn team was net fors aan het verliezen met domination in Quarry, ik had even mijn killstreak weer op nuke gezet ipv predator missile. Kreeg de nuke, net voordat het potje afgelopen was heb ik hem toch gebruikt.

Wel belachelijk makkelijk om te halen met chopper gunner eigenlijk. Trouwens, ik weet niet of het meer mensen is opgevallen maar met chopper gunner kan je ook het beeld wijzigen met de use key. Handig als je boven een sneeuwmap cirkelt.

• S401
  • Laatst online: 30-10 12:48
Hmm kan nergens connecten, steeds unable to connect to host.

Zonet wel een heerlijk potje gehad, demolition en er liep steeds zo'n kerel met zo schild en steeds had ik hem met mijn semtex. Echt heerlijk.

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-10 11:44
Jefrim schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 18:05:
Hmm kan nergens connecten, steeds unable to connect to host.
Hier ook ja. Kan helemaal nie meer spelen nie. ;)

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
bram1984 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:46:
[...]

Ik had er gisteren een in een care package.

Over care packages gesproken: soms zit er niks in, maar zie je toch zo'n animatie van je hand die zo'n klik apparaatje indrukt. Wat houdt dat precies in?
wat bedoel je precies. ik heb dit namelijk nog nooit gezien :P

Verwijderd

PowerEngine schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:04:
[...]

wat bedoel je precies. ik heb dit namelijk nog nooit gezien :P
Klinkt vaag ja. Is het niet een counter-UAV dan ofzo en dat je even gemist hebt dat je 'm meteen gebruikt hebt?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.