Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-07 16:37

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

DikkeDijk schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 21:53:
Heb ik mijzelf vanmiddag toch een Turtle Beach Ear Force X41 - headset gekocht. :D
Echt, ik vind het zoww gaaf. Wat een oorlogsgeweld. Fluitende kogels, explosies, je zit er middenin. :*)
Dat vond ik ook wel even het vermelden waard, dat geeft weer eens een 'ander geluid' dan al dat gezeur over perks, noobs, lame en meer van dat. ;)
Te gek!! Ik heb ok lang zitten twijfelen of ik ie zou kopen.. Bij mij is het de Astro A40 geworden ook een toppertje.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08 11:46

ErA

Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 22:21:
[...]

Daar zeg je me wat, ik ken heel wat mensen met mw2 maar iedereen heeft meer verloren dan gewonnen. Dat kan toch helemaal niet, je speelt bijna nooit tie namelijk
Leaven telt natuurlijk als loss.

Daarnaast denk ik inderdaad dat er weinig mensen zijn die bijvoorbeeld 2:1 win ratio hebben (met minimaal 500 games played)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 22:21:
[...]

Daar zeg je me wat, ik ken heel wat mensen met mw2 maar iedereen heeft meer verloren dan gewonnen. Dat kan toch helemaal niet, je speelt bijna nooit tie namelijk
Jewel da kan wel.. Als een potje leaved telt dat als een loss.. Staat er ook.. Dus dan tikken je losses wel aan ja ;)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Als er ook maar een beetje lag is die maar niet weg wilt gaan in een server of te veel tubers/monkeyknifers/clanleden dan ben ik snel weg uit die server.
Aangezien ik geen plezier heb tijdens het gamen dan zou het raar zijn als ik toch door blijf gaan?

Maar zo tikken die losses wel lekker aan inderdaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
Frank1973 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 22:36:
[...]

Te gek!! Ik heb ok lang zitten twijfelen of ik ie zou kopen.. Bij mij is het de Astro A40 geworden ook een toppertje.. :9
Ik heb lang zitten dubben tussen die 2. ;)
Maar vanwege het draadloze toch gekozen voor de X41.
Maar ook jij hebt een mooie en goede keuze gedaan dus.
Geweldige ervaring toch?
Nu kan ik helemaal niet meer stoppen met spelen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
Woow. Vandaag is mijn theorie over dat dit een onwijze kutgame is bewezen.

We speelden HCHQ en speelden aardig tactisch. Tegen het einde aan waren we aan de winnenende hand. Zij waren zelfs met 1 man meer maar wij hadden duidelijk de touwtjes in handen. Bleek dat er een mongool aan het snipen wat op een glitched spot. We hielden er wel de hele tijd rekening mee maar hadden geen tijd ervoor omdat de HQ gecaptured moest worden.

Net aan het winnen komt de nuke op ons neer. Wat een ontiegelijk gore kutspel zeg. Lokt en beloont camp gedrag. Je kunt net zo goed een potje pokeren, alles is godverdomme een kansspel hierin man. Haal dan die kutnuke iig uit HC mode waar al zoveel campers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

* verkeerde topic, plaats het wel in de juiste.

[ Voor 88% gewijzigd door YVG op 12-01-2010 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-08 10:58
Omnyakom1 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 23:10:

We speelden HCHQ en speelden aardig tactisch. Tegen het einde aan waren we aan de winnenende hand. Zij waren zelfs met 1 man meer maar wij hadden duidelijk de touwtjes in handen. Bleek dat er een mongool aan het snipen wat op een glitched spot. We hielden er wel de hele tijd rekening mee maar hadden geen tijd ervoor omdat de HQ gecaptured moest worden.

Net aan het winnen komt de nuke op ons neer. Wat een ontiegelijk gore kutspel zeg. Lokt en beloont camp gedrag. Je kunt net zo goed een potje pokeren, alles is godverdomme een kansspel hierin man. Haal dan die kutnuke iig uit HC mode waar al zoveel campers zijn.
Je doet toch echt wat fout als je een camper een nuke laat halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Nu online
Vandaag na een tijdje toch maar prestige in gegaan (was al een keer lvl 59 2nd prestige maar door pc crash was dat weg). miste het heel erg dat ik maar 5 custom classes had.

Na lekker wat gespeeld te hebben met allereerst de Famas en de Scar toch weer de Tar gepakt toen ik hem kon. Ik vind ieder assault wapen wel lekker spelen als je er even mee speelt maar de tar pak ik vaak het snelst op. ACR heeft imo te weinig damage en de Scar mis ik vaak net die paar extra kogels om meer mensen met 1 clip neer te maaien. Bovendien vind ik de Tar Recoil niot zo storend en is het ietsjes lagere accuracy weinig van te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:25

Sandyman538

SandstorM [148839]

Misschien nog even een kalmeringspilletje nemen? :X Damn, je zo druk kunnen maken over een freaking computerspelletje... 8)7 |:(

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-07 09:53
Uhm tot zover ik weet word je profiel online bewaart, heb laatst mijn pc ook geherinstalleerd en had na het inloggen op steam mijn correcte account weer. Dus ik denk dat jij een nieuw Steam account aangemaakt hebt ?
Hogader schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 23:22:
Vandaag na een tijdje toch maar prestige in gegaan (was al een keer lvl 59 2nd prestige maar door pc crash was dat weg). miste het heel erg dat ik maar 5 custom classes had.

Na lekker wat gespeeld te hebben met allereerst de Famas en de Scar toch weer de Tar gepakt toen ik hem kon. Ik vind ieder assault wapen wel lekker spelen als je er even mee speelt maar de tar pak ik vaak het snelst op. ACR heeft imo te weinig damage en de Scar mis ik vaak net die paar extra kogels om meer mensen met 1 clip neer te maaien. Bovendien vind ik de Tar Recoil niot zo storend en is het ietsjes lagere accuracy weinig van te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47

Nou, blijkbaar bleek dus dat er mensen in jouw team zijn die zich meermalen door dezelfde gasten laten killen, 25 keer in totaal. Ook niet echt slim :p.

Maar ben het met je eens dat het killstreak systeem campen beloont. Waar je in normale games beloont wordt door objectives te halen of gewoon veel kills te maken, in CoD is het juist andersom want je moet gewoon zo min mogelijk doodgaan en toch zo nu en dan een kill maken (oftewel beetje campen) om dan een godlike vliegtuig slash helikopter te kunnen besturen. Tja, en het is gebleken, meerdere mensen geilen erop om een potje te eindigen met een dikke kd ratio en liefst nog een chopper gunner en nuke dan gewoon winnen. Sterker nog, ik betrap me er vaak zelf ook op. Als ik eenmaal 5 kills heb trek ik me eventjes terug, schiet een predator af, probeer iemand ergens laf te betrappen en laat dan mn harrier het werk doen. Treurig eigenlijk hé? In andere MP games (Battlefield 1943 maar ook oude games zoals Wolfenstein) deed dit me echt niks, maar nu is het gewoon een soort van beloning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dit spel is echt wel lachen, al merk ik dat ik mezelf meer focus op de experience dan mijn daadwerkelijke score. Dat is wel slecht van me denk ik. Ga geforceerd andere wapens gebruiken omdat ik daarmee dan challenges kan halen, ookal speel ik er slechter mee. Gaat daardoor soms wel ten koste van het team.. :(

Verder erg lachen om met akimbo G18 rond te rennen. Langere afstanden wordt je afgemaakt, maar van dichtbij leg ik het af tegen shotguns maar voor de rest lekker. Zelfde geld voor die burst handgun in akimbo (en die werkt ook icm red dot lekker op langere afstand).

Inmiddels level 66 dus bijna prestige, maar wil eerst wel die AK een beetje uitproberen voordat ik beslis om prestige te doen (m4a1 is mijn favo wapen en die raak je tenminste niet kwijt met prestige).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roland kroes
  • Laatst online: 11:22
Hoe moet je screenshots maken eignelijk?
Je kunt ook 'printscreen' gebruiken, en dan plakken in paint. Dit kan je met alle screenshots doen op je pc: desktop, ingame, of filmshots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

SemperFidelis schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 23:47:
Treurig eigenlijk hé? In andere MP games (Battlefield 1943 maar ook oude games zoals Wolfenstein) deed dit me echt niks, maar nu is het gewoon een soort van beloning.
In Battlefield had je ook spelers die je niet uit een schip vandaan kreeg omdat ze het prachtig vonden om wat te knallen met de boordkanonnen. Daar zijn genoeg potjes verloren door figuren die op de verkeerde doelen bleven knallen. De Subs werden vrijwel meteen gekaapt en wederom door mensen die nog niet het idee hadden dat je er schepen mee moest laten zinken. :)

Dat is voor mij de reden geweest om hiermee te stoppen (al speel ik het nog weleens maar niet meer online, zijn er nog servers voor?).

RTCW is gewoon een topspel, daar had je alleen last van gasten die te veel plezier maakten met de vlammenwerper (nouja, alleen als Friendly fire aan stond tenminste).

Voor de rest denk ik anders over die killstreaks en de gevolgen daarvan. Als er een unfriendly harrier, chopper of predator aan komt dan moet je met je teamleden eerst dat ding uit de lucht halen. Als niemand dat doet dan krijgt zo'n toestel de overhand.

Campers moet je opsporen en dan weer verder gaan. Het is altijd zo geweest dat wanneer je campers een paar van dezelfde plek schiet dat ze dan weer 'normaal' zullen spelen. Bekende plekken (waar vaak campers zitten) moet je ook altijd in de gaten houden (kan weer een extra kill opleveren als er wel iemand zit). :P

Vanavond ga ik mijn Famas nog eens verder opkrikken door de dotted scope erop te zetten. Kon ik al een tijdje maar ik gebruik die nooit (die andere scopes zijn leuker).

------------------

Ik wil trouwens nog iets kwijt, ik speel nu al 12 jaar shooters online (de laatste 6 jaar slechts af en toe) maar het is altijd al hetzelfde geweest met cheaters en campers (CS spelers van het eerste uur weten hier ook wel iets over denk ik?). Het is hoe je ermee om gaat. Het is niet leuk om een potje af te breken doordat er gasten met aimbots rondlopen maar het heeft geen zin om jezelf een half uur lang op te vreten. Disconnect en sluit aan bij een ander potje.

Cheaters horen erbij jammer genoeg en het zal nog wel even duren voordat dit minder wordt ben ik bang.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

ok, misschien heb ik toch een verkeerd beeld van campen (hoop ik)

wat verstaat men onder campen? Ik zelf: een tactische plek zoeken waar ik zo beschut mogelijk zit maar wel een goede view heb van bv een intersection of een plek waar een objective is. Ik zorg er voor dat ik perks heb waardoor ik niet zichtbaar ben op enemy radar en als het te heet onder mijn voeten word dan ga ik een andere plek zoeken. Zo heb ik per map een X aantal plekken waar ik per potje steeds tussen verhuis.

Als bovenstaande dus "campen" is, kan men mij dan vertellen wat ik anders met een sniper moet doen? Ik beleef meer plezier in "onzichtbaar" zijn en mijn vijande te slim af dmv traps opzetten dan als een malloot een open straat sprayend in rennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-08 05:42
Die bug met dat rennen (carepack granaat in de hand), die was toch gefixt? Ik had laatst een heel team dat zo rende, best vervelend...
Geeft wel voldoening als je hem een centimeter voor je neus een headshot geeft >:)

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-07 19:43
Ik had mij gister toch een grappige cheater...

super_nelis was zijn nick.

Hij had een aimbot draaien, dat kon je gewoon overduidelijk zien op de killcam.
Ik: "super-nelis, please turn off your aimbot"
hij: "Ok"

Toen had ie 'm uitgezet en speelde gewoon normaal! :P Dat ie 'm gebruikt an zich is minder, maar uitzetten op request vind ik toch wel grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-08 21:44

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.