Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Frank1973 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:14:
Niet alleen de PC op de xbox zijn ook een hoop whiners.. Gisteren op Afghan.. 32-1 ik zat boven op het plateau helemaal achter het afweergeschut.. Kun je nl de hele rechterflank in de gaten houden vanuit de achterkant van de grot..

Het mooie is dat als ze eenmaal weten waar je zit dat ze dan allemaal tegelijk komen om je te proberen te killen.. Wie is er nou dom dan?? Had je ze achteraf moeten horen.. Ik lach me dood ( zit ik daar met mijn 36 lentes, word toch volwassen )
Geweldig toch? Dat is juist de reden waarom ik dit spel momenteel speel :P Omdat ik me elke avond weer kapot lach omdat er weer een dozijn lopen te janken dat je slimmer bent _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-06 22:04

Soggney

Zeekomkommer

Hoedanook ik amuseer me rot met CODMW2, en taitieken die hier blootgesteld wordne als lame test ik dan ook maar al te graag uit. Straks eens 2 classes aanmaken met oma, zien of die me bevallen.Maar ik vermoed van niet, omdat er toch een groot deel campen bij komt te kijken en ik meer een rusher ben.

Ik snap die campers soms toch niet, zeker wanneer je effectief naar 1 plaats moet gaan om vlag/bomb te cappen/planten, blijven ze rustig zitten om te wachten op een enemy. Want cover geven doen ze amper/niet.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

Het mooie is dat als ze eenmaal weten waar je zit dat ze dan allemaal tegelijk komen om je te proberen te killen.. Wie is er nou dom dan??
So?
Ik geeft in publiek matches geen moer om hoeveel keer ik dood ga. Als ik een camper vind die me doodt, blijf ik erop af gaan tot ik hem heb. Ook als ik 5 keer na elkaar dood ga. Maar hebben zal ik :)

[ Voor 10% gewijzigd door ? ? op 12-01-2010 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Niet alleen de PC op de xbox zijn ook een hoop whiners.. Gisteren op Afghan.. 32-1 ik zat boven op het plateau helemaal achter het afweergeschut.. Kun je nl de hele rechterflank in de gaten houden vanuit de achterkant van de grot..
Op de Xbox ben ik prestige 1 lvl 70 en heb nauwelijks geklaag gehoord al die potjes.
Op de PC is het elk potje wel raak.

Komt denk ik ook doordat je even snel een berichtje kan tikken maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Soggney schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:31:
Hoedanook ik amuseer me rot met CODMW2, en taitieken die hier blootgesteld wordne als lame test ik dan ook maar al te graag uit. Straks eens 2 classes aanmaken met oma, zien of die me bevallen.Maar ik vermoed van niet, omdat er toch een groot deel campen bij komt te kijken en ik meer een rusher ben.
Naar aanleiding van de verhalen en het filmpje gisteren ook maar eens een class uitgerust met de OMA perk maar de "bug" in die perk is dat je continue kunt blijven switchen naar dezelfde class :X . Zo had ik bv mijn anti sniper class (M4A1 + GL) uitgerust met OMA: granaat gooien, 2x GL afvuren -> rustig plekje zoeken -> "switchen" naar dezelfde class -> weer granaat + 2 GL -> enzovoort. Dit werkt dus beter omdat iedere switch je arsenaal compleet aanvult en je hoeft niet op zoek naar een blauw pakketje

Het hele idee achter de OMA perk is wel goed echter zou het switchen naar dezelfde klasse ingeperkt moeten worden, dan heb je minimaal 2 classes met OMA nodig en dus 2 classes minder om bv anti air te gebruiken.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:06

SD5k

>4&X

Duurt het ook een bepaalde tijd voordat je ammo aangevuld wordt dan? Zo niet kun je toch gewoon steeds wisselen tussen 2 classes?

Niet dat ik zelf aan zulke lame ass shit ga beginnen trouwens, zelfs Akimbo 1887 heb ik me nooit aan gewaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

SD5k schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:10:
Duurt het ook een bepaalde tijd voordat je ammo aangevuld wordt dan? Zo niet kun je toch gewoon steeds wisselen tussen 2 classes?

Niet dat ik zelf aan zulke lame ass shit ga beginnen trouwens, zelfs Akimbo 1887 heb ik me nooit aan gewaagd.
Je ammo wordt compleet aangevuld in 3-5 seconden (?) ook al heb je maar 1 class met OMA, je kan jezelf dus continu bevoorraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25156

Heb 2 dagen geleden de tactical knife voor de m9 vrijgespeeld (icm marathon, light weight en comando). Op close combat mappen als skidrow en terminal is het bijna oneerlijk om daarmee te spelen, ik los dan letterlijk 0 kogels per potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 17:06

SD5k

>4&X

Anoniem: 25156 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:19:
Heb 2 dagen geleden de tactical knife voor de m9 vrijgespeeld (icm marathon, light weight en comando). Op close combat mappen als skidrow en terminal is het bijna oneerlijk om daarmee te spelen, ik los dan letterlijk 0 kogels per potje.
Ga hardcore spelen, werkt het gelijk een stuk minder goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:28
Ik snap alle problemen niet echt...

Ik speel op de ps3 en heb gewoon standaard de voice chat uit staan. Als ik met vrienden ga spelen zet ik hem aan en mute ik gewoon iedereen die irritant praat (is 1 seconden werk :P).

Op de PC moet dit toch ook kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
aaaido schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:28:
Ik snap alle problemen niet echt...

Ik speel op de ps3 en heb gewoon standaard de voice chat uit staan. Als ik met vrienden ga spelen zet ik hem aan en mute ik gewoon iedereen die irritant praat (is 1 seconden werk :P).

Op de PC moet dit toch ook kunnen?
Ehhh ja, ik kan ook een blaadje over de linkerhelft van mn scherm plakken, ben ik ook van die chatberichten af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Omnyakom1 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:37:
Misschien een apart modernwarfare PC topic? Aangezien wij andere standaarden stellen aan spellen.
Ik snap sowiezo niet waarom er niet voor alle games per platform een topic is.

Dus 3 grote MW2 topics. Zou toch logisch zijn...en hoef je ook niet, als je maar 1 keer per week kijkt 40 pagina's door.... ;-)

En het zou fijn zijn als er eens wat minder geklaagd werd of dat moderators er eens wat van zeggen...flamen is het toch?

[ Voor 22% gewijzigd door sanderander op 12-01-2010 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
sanderander schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:39:
[...]

Ik snap sowiezo niet waarom er niet voor alle games per platform een topic is.

Dus 3 grote MW2 topic. Zou toch logisch zijn...
Heb je die consolegamers hoor, die willen zich meteen weer afzonderen van de rest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-06 12:13
roodbwoy schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 08:55:
mag ik even vuurpuntje "Camping" terughalen?

Waarom wordt hier op gebashed? Ik speel een sniper, mijn tactiek is dus out of sight blijven, zorgen dat ik een plek heb gevonden waar ik een mooie overview heb en daar wachten op de vijanden, als ik het gevoel krijg dat het te heet onder m'n voeten word (veel kills) verhuis ik stiekem naar een andere plek. Nou lijkt mij dit ook een strategie die "echte" snipers gebruiken.

Maar nee, wat gebeurt er, ik maak 4 kills, in een paar minuten als sniper (niet veel vergeleken met wat je kan halen als je rushed oid) word ik gebombardeerd met 1337 talk over hoe n00b ik wel niet ben en dat een quote "fucking whitetrash nazi camper" unquote ben, en dat ik als een echte man moet spelen... WTF?! ik heb een sniper... WAT VERWACHT JE? Dat ik ala counterstrike rennend/springend headshots probeer te maken op 10 meter afstand in open veld? Dat is toch achterlijk?

Please enlighten me... oh, en MF2 is de eerste FPS die ik echt online speel, voornamelijk alleen strategy-games en MMORPG's online gespeeld.
Aan jou en al die andere camp-liefhebbers:

Al een geluk dan dat niet iedereen deze 'uber-fantastische' tactiek toepast want het zou maar een saaie bedoening zijn online...
(Itt tot moest iedereen met bv. een noobtube rondlopen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:41
Fastman schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:54:
[...]

So?
Ik geeft in publiek matches geen moer om hoeveel keer ik dood ga. Als ik een camper vind die me doodt, blijf ik erop af gaan tot ik hem heb. Ook als ik 5 keer na elkaar dood ga. Maar hebben zal ik :)
Ah ben ik toch niet de enige die geen moer geeft om k/d ratio :P Althans ik probeer wel een beetje positief te halen :P

Maar als een sniper mij killed dan wil ik hem ook neerhalen, en tja vaak gaat dat pas na een paar keer dood gaan. Zo ook in Underpass. Heb je een klein gangetje naar het water toe en aan de andere kant staan ze meestal te sniperen naast zo'n zeecontainer. Vandaag 4 x afgeknalt daar en toen maar een granaat gegooid en hoppa hij was eindelijk dood. Had ik eindelijk rust in mezelf :P

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

peakaboo schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:41:
[...]

Heb je die consolegamers hoor, die willen zich meteen weer afzonderen van de rest :+
Nee, ik zit niet te wachten op gejank over cheaten en irritante tekstberichten, ook niet op Xbox specifieke zaken. En ik vind 13 delen met ik weet niet hoeveel posts wel een-beetje-veel.

Ik speel ook games op de PC, als mijn pc ze nog trekt (RTS, CSS), duzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Timocos schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:54:
[...]

Ah ben ik toch niet de enige die geen moer geeft om k/d ratio :P Althans ik probeer wel een beetje positief te halen :P

Maar als een sniper mij killed dan wil ik hem ook neerhalen, en tja vaak gaat dat pas na een paar keer dood gaan. Zo ook in Underpass. Heb je een klein gangetje naar het water toe en aan de andere kant staan ze meestal te sniperen naast zo'n zeecontainer. Vandaag 4 x afgeknalt daar en toen maar een granaat gegooid en hoppa hij was eindelijk dood. Had ik eindelijk rust in mezelf :P
ik ben er ook zo een.
gisteren op afgan trouwens een marker runner. eerst baalde ik er altijd verschrikkelijk van. maar nu pakte ik gewoon mijn schotgun telkens of liep van hem weg om hem vervolgens te schieten. na een 4 a 5 keer liep hij niet meer irritant te doen en kon ik verder met een normaal spelletje :P moet eerlijk zeggen dat het niveau van de tegenstander niet heel erg hoog lag :P

Afbeeldingslocatie: http://s3-llnw-screenshots.wegame.com/10-0824656821209325/0824656821209325_l.jpg

BTW: dit had mijn eerste nuke kunnen zijn. helaas niet ingesteld lijkt met ook niet echt leuk om zo het potje te eindigen.

[ Voor 14% gewijzigd door Proxx op 12-01-2010 12:07 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Laatst online: 18-06 11:12

amahusu

taking over the world!

peakaboo schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:25:
[...]

Geweldig toch? Dat is juist de reden waarom ik dit spel momenteel speel :P Omdat ik me elke avond weer kapot lach omdat er weer een dozijn lopen te janken dat je slimmer bent _O-
idd, laat ze maar zeiken. dat is voor mij ook een bevestiging dat ik het goed doe :+

campen/tuben whatever, deal with it, overal is een counter-tactiek/class voor. Als jij zo dom bent om continu gekilled te worden door dezelfde gast zonder bij jezelf na te gaan dat ie wel eens beter/slimmer/meer ervaren kan zijn dan jezelf, dan moet je naast het whinen over n00bs, campers en tubers ook gaan whinen over 'domme' spelers (en imho zijn die er meer dan de groepen waarover gebashed wordt)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

roodbwoy schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:19:
kreeg als reactie "U NOOB! U R CAMPING ALL OVER THE MAP!"
Haha die vind ik wel mooi ^^

Ik zal de volgende keer eens voor de gein m'n headset opzetten, ik ben nou toch wel benieuwd of ik het ook voor elkaar kan krijgen om zulke emoties los te weken (door gewoon te spelen uiteraard hè)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

Frentik schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:04:
[...]
Naar aanleiding van de verhalen en het filmpje gisteren ook maar eens een class uitgerust met de OMA perk maar de "bug" in die perk is dat je continue kunt blijven switchen naar dezelfde class :X . ...

Het hele idee achter de OMA perk is wel goed echter zou het switchen naar dezelfde klasse ingeperkt moeten worden, dan heb je minimaal 2 classes met OMA nodig en dus 2 classes minder om bv anti air te gebruiken.
Indeed, de omschrijving van OMA zegt ook dat je naar een andere class kan switchen. Dus zou men dit als een glitch kunnen zien.
Goed, maar dan ga ik het iets fairer spelen (in mijn opzicht, de anderen doen wat ze niet laten kunnen), en 2 classes uitrusten met oma.

En even over totaal iets anders, dit is van horen zeggen en ik "wil" het niet geloven. Maar blijkbaar is er iemand geband op VAC omdat hij de config had aangepast: meerdere barren voor de ping weer te geven,...
Heeft iemand daar ook al over gehoord?

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151099

OMA valt onder slot 1:

Perk Slot 1
•Marathon
•Sleigth Of Hand
•Scavenger
•Bling
•One Man Army

dit zijn stuk voor stuk hele bruikbare perks, als je OMA gebruikt dan mis je het voordeel van SOH, naar mijn idee kan je wel beter OMA gebruiken dan scavenger. ik vind het idd een glitch dat je naar dezelfde class kan switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-06 22:09
sleight of hand is gewoon super handig, daar kan OMA niet tegen op vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Asgaro schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:44:
Aan jou en al die andere camp-liefhebbers:

Al een geluk dan dat niet iedereen deze 'uber-fantastische' tactiek toepast want het zou maar een saaie bedoening zijn online...
(Itt tot moest iedereen met bv. een noobtube rondlopen.)
Het ligt toch helemaal aan het speltype of het campen is of niet? En met een sniper rifle vind ik het niet echt campen.

FFA -> succes met je campen (ongeacht het wapen)

TDM -> mits je een goed punt hebt kan je veel kills maken voor je team dus dat is een pluspunt, bijkomend nadeel is dat teammaten in de buurt van je campplek gaan spawnen op een gegeven moment wat op grote maps vervelend kan zijn.

DOM -> zodra je team 2 van de 3 vlaggen heeft mag je gerust een plekje op zoeken om 1 (of beide) vlaggen in de gaten te houden en te verdedigen. Heb je 1 of geen vlaggen dan zit heeft ergens in een hoekje zitten (sniper of niet) totaal geen nut en wekt alleen maar irritatie bij teamgenoten.

DEM (aanval) -> vanwege de beperkte tijdslimiet voor de 1ste bom is "voorzichtig spelen" niet echt een aanrader, de bom zal toch geplant moeten worden.
DEM (verdedigen) -> Campen om een object te verdedigen kan een optie zijn maar stug blijven zitten bij B als de bom bij A geplant is is niet echt "teamplay"

SAB/CTF -> Bij beide moet je de afweging maken of je je eigen object/vlag gaat verdedigen (wat ook vaak als campen gezien word) of gaat aanvallen. Zelf maak ik de keuze aan de hand van mijn spawnpositie en de positie van mijn teamgenoten op de map: Spawn je in de buurt van je eigen object/vlag dan is er geen enemy in de buurt en kan je rustig in de aanval gaan. Spawn je aan de zijkant van de map halverwege tussen je eigen basis en die van de enemy dan staat de enemy op het punt om de bom te plaatsen of vlag te stelen en moet je dus terug naar je eigen basis om te redden wat er te redden valt.

HQ -> Zodra je team het HQ heeft kan je gerust een mooi plekje zoeken om enemies om te leggen, voordat het HQ actief is moet je er imho alles aan doen om het HQ te veroveren wat dus vaak "rushen" inhoudt...

Ongeacht het speltype kan je veel afleiden van je radar en het valt me soms tegen hoe weinig mensen daar op letten, zeker bij CTF/SAB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:08
Ik speel best wel vaak Harcore HQ Pro en erger me vaak aan de "ik denk onwetende" spelers.

Meestal capture ik de HQ en blijf dan defenden.
Bij de meeste mensen is het niet te begrijpen dat als het DEFEND icoontje KNIPPERT dat de enemy aan het capturen is.

Dus.. voor iedereen die het nog niet wist :

Als het capture icoontje knippert = je team aan het capturen
Als het defend icoontje knippert = de vrijand aan het capturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Herr Flicker schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:24:
Ik speel best wel vaak Harcore HQ Pro en erger me vaak aan de "ik denk onwetende" spelers.

Bij de meeste mensen is het niet te begrijpen dat als het DEFEND icoontje KNIPPERT dat de enemy aan het capturen is.

ik dacht dat ik de enige was die dat in de gaten had :P haha

maat was naar mij aan het roepen wacht ff wacht ff kijk eerst eens naar buiten. (stond in een gang op skidrow) ik zeg nee want ze zijn er al. even later vraagt ie. hoe wist je dat. ik leg het uit 2potjes verder ik roepen naar hem ga terug naar binnen ze zitten er al. vraagt ie weer aan mij hoe ik dat wist.
toen heb ik maar gezegt dat ie het zelf maar moest uitzoeken. jonge jonge toch

25jaar en geen Engels kennen en een verstand van een kersenpit :x
hij is trouwens ook een tuber :P want dan krijgt ie tenminste een positieve score. nu gebruikt ie scavanger en ik ga hem niet uit leggen hoe het zit met OMA. haha

[ Voor 33% gewijzigd door Proxx op 12-01-2010 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:07

Ik wist dit, maar ik vind het best onduidelijk aangegeven. Je kan niet echt in 1 oogopslag zien of hij gecapped wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
ja ze moeten er zeker een rood pijltje bij doen net als de killcam. [ENEMY IS CAPTURING]--->
ik vind het duidelijk zat en het had er niet eens in gehoeven. maar het is wel handig :P

[ Voor 33% gewijzigd door Proxx op 12-01-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Laatst online: 15-05 20:19

JamesB009

Sjimmeh!!

WOEI! Ik heb sinds zondag ook COD MW2, echt een ownage spel!

Ik ben de steamgroup gejoined en heb ook mumble, dus zie een leuk potje met wat GoTters tegemoet. *O*

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Proxx schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:53:
ja ze moeten er zeker een rood pijltje bij doen net als de killcam. [ENEMY IS CAPTURING]--->
ik vind het duidelijk zat en het had er niet eens in gehoeven. maar het is wel handig :P
Zou handig zijn ja:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:55
Proxx schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:38:
[...]

hij is trouwens ook een tuber :P want dan krijgt ie tenminste een positieve score. nu gebruikt ie scavanger en ik ga hem niet uit leggen hoe het zit met OMA. haha
De keuze tussen OMA en scavanger vind ik afhangen van playstyle en of je meerdere rollen of niet wilt vervullen.
OMA is handig voor te switchen van je normale classe naar je anti-air en terug en als extraatje kan je het ook gebruiken om te switchen naar je eigen classe als je ammo op is.
Maar de downside is dat je tijdens het switchen heel kwetsbaar bent.
Ben nu zelf ook bezig met de challenges van de dangerclose perk en rpg prescion challenges en dan vind ik scavanger toch handiger dan OMA omdat ik zo beide challenges kan doen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Belgian1. bij dangerclose staat explosive weapon damage. vallen claymore semtext c4 en nades daar ook onder?

of alleen tube en RPG enzovoort ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ik wist dit al echter is het niet duidelijk genoeg imho.
Als je bv. rent dan is het knipperen minder duidelijk.
Ze hadden beter ipv. de te grote iconen in je scherm 3 icoontjes in de hud kunnen doen.

Nu we het toch over die iconen hebben:
Kan je de iconen ook verkleinen op de PC via de cfg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
Proxx schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:25:
Belgian1. bij dangerclose staat explosive weapon damage. vallen claymore semtext c4 en nades daar ook onder?

of alleen tube en RPG enzovoort ?
Ik denk dat nades, claymores, semtext en c4 der ook onder vallen maar ben niet honderd procent zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06 15:27
Redje schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:25:
[...]
Dat zou ernstig fijn zijn, die dingen zitten zo in de weg! Snap niet dat ze die iconen op super mario formaat houden ook als je dichtbij bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
van de ene kant wel maar ik vind een AK47 een wapen en een granaat een ding, patronen(kogels) vind ik ook geen wapens. of zie ik dat verkeerd :P

@Redje dat is al een keer eerder gevraagd. ik wou het toen ook al weten. (of iig de transparantie om hoog ofzo) dat je er beter door heen kan kijken. want dit is gewoon vervelend op afgan kun je vanaf B moeilijk naar de sniperspot kijken.

[ Voor 21% gewijzigd door Proxx op 12-01-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

Redje schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:25:
...
Waarschijnlijk wel, zal vanavond de config wat beter bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:38
Timocos schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:54:
[...]

Herkenbaar :*) . Geeft idd een fijn gevoel dat je die persoon toch hebt afgemaakt.

Had trouwens pas een potje waarbij iedereen enorm hard liep. Dus nee niet de marathon perk. Was in de map Rush, als je wilde lopen knipper met je ogen en je stond al heel ergens anders. Het was gewoon niet te doen. Heel apart. Was op de xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

belgian1 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:28:
[...]

Ik denk dat nades, claymores, semtext en c4 der ook onder vallen maar ben niet honderd procent zeker.
Alles dat boem doet ->
- Grenades, Semtex, Claymore, C4
- RPG, AT4-HS, Javelin
- Grenade Launcher, Thumper

Indien je hem pro hebt:
- Sentry gun, alle choppers schieten sneller/meer. (Harrier van Harrier strike ook)
- Harrier airstrike, Precision Airstrike, Stealth bomber hebben meer blast radius
- Predator Missile heeft meer blast radius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-06 07:51
Lijkt erop alsof alle 1887 lamers een nieuwe iwin button hebben, akimbo g18..
Zo ontzettend irritant als je 5/6 tegenstanders met die g18 akimbo hebt rond rennen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Frerk schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:10:
[...]

Alles dat boem doet ->
- Grenades, Semtex, Claymore, C4
- RPG, AT4-HS, Javelin
- Grenade Launcher, Thumper

Indien je hem pro hebt:
- Sentry gun, alle choppers schieten sneller/meer. (Harrier van Harrier strike ook)
- Harrier airstrike, Precision Airstrike, Stealth bomber hebben meer blast radius
- Predator Missile heeft meer blast radius.
mooi dan ga ik vanavond met dangerclose even irrie spelen met alles wat boem doet ^^
heb helaas de RPG nog niet en die thumper vind ik niks dan maar die slechte (1ste) raketten werper en scavanger.

sorry voor de mensen die ik tegen kom maar ik doe alles om een beetje XP te krijgen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Proxx op 12-01-2010 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325921

belgian1 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:18:
[...]

De keuze tussen OMA en scavanger vind ik afhangen van playstyle en of je meerdere rollen of niet wilt vervullen.
OMA is handig voor te switchen van je normale classe naar je anti-air en terug en als extraatje kan je het ook gebruiken om te switchen naar je eigen classe als je ammo op is.
Maar de downside is dat je tijdens het switchen heel kwetsbaar bent.
Ben nu zelf ook bezig met de challenges van de dangerclose perk en rpg prescion challenges en dan vind ik scavanger toch handiger dan OMA omdat ik zo beide challenges kan doen .
je kan wel switchen met OMA naar anti air class maar niet meer terug ( omdat je secundaire wapen weg is als je OMA gebruikt ;)

ik heb die OMA perk gebruikt om mijn danger pro te halen .. Nu als ik een harrier helicopter enz heb dan wacht ik tot ik gekilled word .. switch ik naar de class met danger pro en zet dan pas mijn kill sreak in.
werkt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-06 14:28

Nickbn

Betrokken

Proxx schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:40:
[...]
sorry voor de mensen die ik tegen kom maar ik doe alles om een beetje XP te krijgen :P
aankondigen dat je lame gaat lopen doen..... Leukerd ben jij...

Niet persoonlijk hoor, maar dit soort mensen creëren onbegrip en brengen anderen op gedachten. Jij kan het misschien maar 1 keer doen uit het oogpunt van "effe XP scoren" maar je brengt anderen wel op gedachtes, voor je het weet ben je de veroorzaker van een kutcommunity waarin iedereen "effe xp wilt scoren". En met het gemis van dedicated servers kies je toch niet waar je speelt dus kan je ze altijd wel tegenkomen, die "effe-xp-scorerts".

maar nee, ga vooral zo door _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
Anoniem: 325921 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:11:
[...]

je kan wel switchen met OMA naar anti air class maar niet meer terug ( omdat je secundaire wapen weg is als je OMA gebruikt ;)

ik heb die OMA perk gebruikt om mijn danger pro te halen .. Nu als ik een harrier helicopter enz heb dan wacht ik tot ik gekilled word .. switch ik naar de class met danger pro en zet dan pas mijn kill sreak in.
werkt goed :)
Sorry was een slecht voorbeeld van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Laatst online: 16:12
Anoniem: 307805 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:41:
[...]

Het voordeel van geen dedicated servers is dat ze je er toch niet uit kunnen gooien 8)7 Want dat vond ik wel een nadeel van dedicated servers. Elke keer als je lekker bezig was dan werd je eruit gegooid omdat hun vonden dat je te goed was, aan het campen was, bunny hopping, of gewoon omdat ze je niet mochten. :S
Dan moet je gewoon een vaste server opzoeken waar je de mensen (admins) kent :)
sanderander schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:39:

En het zou fijn zijn als er eens wat minder geklaagd werd of dat moderators er eens wat van zeggen...flamen is het toch?
Jij noemt het geklaag, ik noem het kritiek.
Vandread schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:31:
[...]

Dat zou ernstig fijn zijn, die dingen zitten zo in de weg! Snap niet dat ze die iconen op super mario formaat houden ook als je dichtbij bent.
Ik vind de radar ook erg in de weg zitten bij toeren, van mij mag dat allemaal wel wat kleiner :o

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:27
Nickbn schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:11:
[...]

Niet persoonlijk hoor, maar dit soort mensen creëren onbegrip en brengen anderen op gedachten. Jij kan het misschien maar 1 keer doen uit het oogpunt van "effe XP scoren" maar je brengt anderen wel op gedachtes, voor je het weet ben je de veroorzaker van een kutcommunity waarin iedereen "effe xp wilt scoren". En met het gemis van dedicated servers kies je toch niet waar je speelt dus kan je ze altijd wel tegenkomen, die "effe-xp-scorerts".

Dan pak jij je snipert toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
[...]

ik ga idd met mijn at-4-hs mensen afschieten misschien wel een paar met noobtube. maar ik ga echt niet een heel potje lopen te lamen. maar hoe moet ik anders die challenges gaan halen door uit me neus te peuteren en met mijn piel te spelen ?

ik zie hier zat mensen trouwens zeggen dat je met een sniper niet rond kan loopen. en mij meteen een lamer noemen omdat ik mijn dangerclose challenges wil gaan halen ? dan speel je toch niet vanavond.

[ Voor 11% gewijzigd door Proxx op 12-01-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Dat OMA in combinatie met claymore + tube / Danger Close is best relaxt. Net een potje 26-1 gespeeld, op groundwar kun je geen streaks maken want dan zijn er teveel mensen maar met Team Death Match gaat het prima. Mooi elke keer twee claymore's planten, en beetje raketjes schieten. In het begin van het level altijd meteen stuk of vier richting de spawnplek van de vijand :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-06 08:21
StefanvanGelder schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:18:
[...]

Dan moet je gewoon een vaste server opzoeken waar je de mensen (admins) kent :)
praat je wel over modern warfare 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-06 22:35
omfg er zit een rare bug in cod 6 ik ben ineens level 10 prestige???!!! weet niet wat ik heb gedaan heb maar wel vet xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
goosche schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:39:
omfg er zit een rare bug in cod 6 ik ben ineens level 10 prestige???!!! weet niet wat ik heb gedaan heb maar wel vet xD
welk platform ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

[...]

ow boew fucking hoew, care dat hij ff xp wil scoren, mocht ik hem tegenkomen in een match en hij schiet me neer, ga ik de volgende spawn achter hem om hem te killen, het is niet alsof je zijn tactiek niet kan counteren.
niet voor FFA:
Er is weinig lame in COD behalve the lack of teamplay.Als je kan campen/tuben/... om je team voorruit te helpen vind ik het totaal niet lame. Je doel is nog altijd in teamverband het andere team verslagen.
Als het andere team zo samenspeelt zoek ik persoonlijk altijd een tactiek om de "lamers" te verslagen.
Als men zich nu eens flexibel opstelde en van class veranderde om een tactiek tegen te gaan, zou niemand meer whinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Relis schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:11:
Lijkt erop alsof alle 1887 lamers een nieuwe iwin button hebben, akimbo g18..
Zo ontzettend irritant als je 5/6 tegenstanders met die g18 akimbo hebt rond rennen :/
Gelukkig vreten die dingen kogels, daarom heb ik ze bij m'n sniper met bling (HBS/FMJ... moet fmj halen= lastig) en akimbo g18 extended mags, maarja geen scavanger en ik zit vlotjes door de kogels heen, met 1887's kon je aardig wat kills halen aangezien je met 2 shells de pijp uit was, onafhankelijk van je perks :o
Nu moet je voor behoorlijk G18 gebruik ook wel wat slimme perks instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Laatst online: 29-05 21:11
die eerste launcher (at-4 geloof ik) geeft anders een behoorlijk knal met danger close hoor :P

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
PC dude neppe shit dit hoe reset ik dit? hoe krijg ik mijn echte level weer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
goosche schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:57:
PC dude neppe shit dit hoe reset ik dit? hoe krijg ik mijn echte level weer terug?
ik was gewoon nieuwsgierig :P ik zou niet weten hoe je het voor elkaar hebt gekregen

speel zelf ook op de pc dus zou wel willen weten of meer mensen hier last van hebben. ik vind dat levelen en callsigns/challanges halen toch wel een beetje het genot van het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Laatst online: 12-08-2024
[sorry voor de mensen die ik tegen kom maar ik doe alles om een beetje XP te krijgen ]

Ik ga vanavond lekker met mijn thumper in combi met scavenger (+mijn GL op mijn ACR) en mijn GL in combi met OMA irritant lopen doen... NIET omdat ik xp wil scoren maar met als ENIGE doel lekker irritant te gaan doen. en omdat ik zat ben van die figuren die zeggen "SORRY ik moet echt even mijn GL gebruiken" :?
Ook ga ik verschrikkelijk lopen campen met mijn sniper.. :9
Ik ga lekker Noobtuben vanavond :9 en ik doe dat alleen omdat ik daar plezier aan wil beleven.
Dat jullie allemaal gewaarschuwd zijn >:) Allemaal helm op en tubes koppen....

Noobtube mcShotty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
klopt echt helemaal niks van ik speel al 4 potje met fmj om extented mags tekrijgen zeker 150 kills gemaakt en ik kijk staat pas op 18 kills klopt voor geen donder zwaar irri maar voor de rest ik kill wel lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

[...]

Zeik niet zo, jankerd! Als iemand met een bepaalde perk wil spelen, heb jij pech! Het is pas lame als jij iemand zijn speelstijl afkeurt omdat je het niet skillfull, niet 'fair', of gewoon irritant vindt of iets dergelijks. Campers, noobtubers, knifers, etc, gewoon lekker blijven doen waar je zin in hebt! Niks lames aan, all in the game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:01
goosche schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:01:
klopt echt helemaal niks van ik speel al 4 potje met fmj om extented mags tekrijgen zeker 150 kills gemaakt en ik kijk staat pas op 18 kills klopt voor geen donder zwaar irri maar voor de rest ik kill wel lekker :P
Je moet die kills wel door muren heen maken hè? anders tellen ze niet. Ik ben ook al twee avonden bezig om die extended mags op mijn UMP te krijgen, en zit ook net op 18 kills voor FMJs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325921

goosche schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:01:
ik denk dat die challenge te maken heeft dat je door een surface heen schiet .. dus gewone kills tellen niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Bijltje666 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:59:
[...]

Ik ga vanavond lekker met mijn thumper in combi met scavenger (+mijn GL op mijn ACR) en mijn GL in combi met OMA irritant lopen doen... NIET omdat ik xp wil scoren maar met als ENIGE doel lekker irritant te gaan doen. en omdat ik zat ben van die figuren die zeggen "SORRY ik moet echt even mijn GL gebruiken" :?
Ook ga ik verschrikkelijk lopen campen met mijn sniper.. :9
Ik ga lekker Noobtuben vanavond :9 en ik doe dat alleen omdat ik daar plezier aan wil beleven.
Dat jullie allemaal gewaarschuwd zijn >:) Allemaal helm op en tubes koppen....

Noobtube mcShotty
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-04 17:11
LOL, poging to pats fail:
Afbeeldingslocatie: http://img706.imageshack.us/img706/7247/fail1o.jpg

Het waren er 51 btw, maar het ging er meer om dat ik 3 chopper gunners had in 1 potje :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
AutCha schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:08:
[...]

Je moet die kills wel door muren heen maken hè? anders tellen ze niet. Ik ben ook al twee avonden bezig om die extended mags op mijn UMP te krijgen, en zit ook net op 18 kills voor FMJs...
Ik heb mijn FMJ challenges voor sniper en nog wat assaultrifles heel makkelijk gehaald door HC HQ te spelen. Daar haal je er zo 10 per potje. Vooral in Scrapyard, als de HQ in het midden in die vliegtuig romp is, kan je gewoon van buiten flink wat kills halen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-03-2019
SemperFidelis schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:09:
LOL, poging to pats fail:
[afbeelding]

Het waren er 51 btw, maar het ging er meer om dat ik 3 chopper gunners had in 1 potje :p.
Heb je geen prtscreen?

Afbeeldingslocatie: http://img193.imageshack.us/img193/783/mwnice.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Droathoah op 12-01-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325407

heb het aardig gehad met multiplayer mw2 om eerlijk te zijn, teveel lui die aimbots gebruiken
vooral deze week maar eens op killcams zitten letten en zie er teveel die op een blinde gok "toevallig" raak schieten terwijl ik op hun scherm letterlijk niet te zien ben...
dan schieten ze er meer als 25 dood en nog even " braggen" yeah nuke time... hebben ze niet door dat ze het speelplezier van anderen verpesten op deze manier

wou dat IW wat deed hieraan... maar ja

lijkt erop dat als je punkbuster hebt negen van de 10 keer het spel niet in komt en nu en of ander cheatsysteem er weer voor zorgt dat er teveel doorgelaten word

heb geen problemen met campers, knifers, etc(sterker nog vind het uitdagend om deze lui op te jagen), zolang ze normaal spelen, geen glitches, exploits, etc gebruiken... maar mensen die third party progs gebruiken en dergelijk omdat ze het anders niet kunnen... ga aub unreal tournament spelen met cheats en laat de mensen die wel normaal kunnen doen met rust

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 325407 op 12-01-2010 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Op mijn TV niet helaas :p.
Het was jammer dat ze nogal snel uit de lucht werden geschoten, want 51 kills met 3 chopper gunners is natuurlijk superweinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

Bijltje666 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:59:
[...]

Ik ga vanavond lekker met mijn thumper in combi met scavenger (+mijn GL op mijn ACR TAR21) en mijn GL in combi met OMA irritant lopen doen...
Spijtig dat ik de OMA perk nog niet heb! >:)

Stel je voor dat we een dedicated server "Tubes en snipers only" zouden hebben :*)

Ik ga ook wat binds toevoegen met gekleurde tekst. Hoe onnozeler hoe liever. Misschien reclame voor de lokale supermarkt, of iets om mijn tube kills te benadrukken.Suggesties? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:27
Ik ga je maar niet helpen, want ik vind mensen die bij elk headshot BOOM!! HEADSHOT zeggen al irritant. Maar hoe maak je binds dan?

[ Voor 4% gewijzigd door Bartske op 12-01-2010 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
hoe maak je screenies want als ik op print scrn druk en plak krijg ik zwart beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-06 14:28

Nickbn

Betrokken

om mezelf maar even te quoten. Ik zie dat het niveau hier echter niet zo is dat de mensen die de moeite hebben genomen te reageren op mijn relaas met nog meer tegengas met het doel om door harder te gaan schreeuwen toch je gelijk te krijgen?

Begrijp me goed als je leest dat ik hier schrijf dat sommige elementen, gedragingen of "mogelijkheden" die het spel bied de ervaring voor anderen het er niet leuker op maken. Ik begrijp best dat de paniekknop met granaatwerper erin is gegooid door de devvers "omdat het kan, en dan ook zal moeten", maar dat neemt niet weg dat bepaalde vormen van speelstijl en gedrag gewoon niet wenselijk zijn omdat het de speelervaring gewoonweg bederft.

Het is maar een mening, nogmaals, en nogmaals daarbijkomend, trek het jullie niet zo persoonlijk aan. Ik weet zeker dat het aantal mensen dat er net zo'n grievushekel aan heeft als ik een grotere groep is dan de mensen die er praktisch een orgasme van krijgen, en hun foute gedrag recht willen praten, want zo is het naar mijn idee ook, fout gedrag.

Maarja, het is maar een spelletje, waar maak ik me druk om. Veel plezier vanavond! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Laatst online: 16:12
kipneck schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:35:
[...]

praat je wel over modern warfare 2?
Degene die ik quotte had het over de nadelen van een dedicated server ;)

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:40

Minkie

Groazers Unite.

Binds zijn lachen. Als ik MW2 binnen heb dan ga ik ook online.
Mijn favoriet bind is: "Pak aan schobbejak!"

"Liggen slet" doet het ook altijd goed :')

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Door die posts lijkt het net alsof in elk potje 10 nubers, knifers en ander gespuis rondloopt. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik in 1 van de 10 potjes een tuber tegenkom, en meestal is die makkelijk aan te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Ik zat even de config door te lezen (PC, uiteraard):
seta con_gameMsgWindow2SplitscreenScale "1.5" Vertel mij, splitscreen? Haha, als je dan twee schermen hebt, en twee toetsenborden :D !

seta monkeytoy "0" 8)7

seta name "" Wordt dus niet gebruikt, allemaal vanuit Steam..

seta server1 ""
t/m
seta server16 ""
Favorieten :D ?

Helaas niks gevonden om het capture icoontje te verkleinen. Iemand wel succes?

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314305

SemperFidelis schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 17:22:
Door die posts lijkt het net alsof in elk potje 10 nubers, knifers en ander gespuis rondloopt. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik in 1 van de 10 potjes een tuber tegenkom, en meestal is die makkelijk aan te pakken.
Mee eens, al die problemen die mensen hier hebben, van tubers tot superspeed hacks; ik heb er niet echt last van. Campers en knifers zijn soms irritant maar uiteindelijk weet je het wel en dan is het ook niet meer erg. En bovendien, van mij mogen mensen doen wat ze willen.

Ik heb een keer speedhack gehad en ik kon er alleen maar om lachen. Maar ik kan begrijpen dat het vervelend wordt als je om de 10 potjes een 1 of andere hack hebt, zodat je niet normaal kan spelen.

Ik ga vanavond ook weer even, proberen om op Domination en Headquaters (op aanraden van mensen op dit topic, dankjewel :)) nuke te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

er ooit aan gedacht dat het een console zou kunnen zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Minkie schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 17:20:
Binds zijn lachen. Als ik MW2 binnen heb dan ga ik ook online.
Mijn favoriet bind is: "Pak aan schobbejak!"

"Liggen slet" doet het ook altijd goed :')
Je vergeet het copyright tekentje.... Hoop dat jij wel wat meer volhoud, conio heeft amper gespeeld ;)
Wat dat betreft mis ik het CS gevoel met telkens dezelfde servers en bekende mensen!

[ Voor 10% gewijzigd door Vandread op 12-01-2010 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Hoe moet je screenshots maken eignelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
DM.Aram schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 17:34:
Ik zat even de config door te lezen (PC, uiteraard):

Helaas niks gevonden om het capture icoontje te verkleinen. Iemand wel succes?
Zit nog veel troep in van de oudere CoD's Monkeytoy zat overigens er ook al in sinds CoD of CoD2 als ik het goed onthouden heb :)
goosche schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:13:
Die vraag zie ik wel erg vaak voorbij komen..
Anyways het makkelijkste is om met Xfire of Fraps screens te nemen, PrntScrn wil nog wel eens bij mensen niet werken (oa. bij mij).

[ Voor 30% gewijzigd door psychoclown op 12-01-2010 19:24 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Vandread schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 18:54:
[...]

Je vergeet het copyright tekentje.... Hoop dat jij wel wat meer volhoud, conio heeft amper gespeeld ;)
Wat dat betreft mis ik het CS gevoel met telkens dezelfde servers en bekende mensen!
En een avg latency van < 40ms niet te vergeten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

goosche schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:13:
Download ZScreen, is gratis en druk je gewoon op Print Screen en dan zet hij een .jpeg weg in een mapje wat je vooraf vast kunt stellen. Verder nog 1000 opties extra, dus je kunt je lol op.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
IW.net. Geweldig systeem!
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/14javih.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Omnyakom1 op 12-01-2010 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Laatst online: 18-06 07:51
Wat aparter is, is die pinglist O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-06 19:15
Zal wel glasvezel zijn. ;) Ik wil ook!

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325407

ter promotie van het spel army of 2???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
NeoMe schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:25:
[...]

Download ZScreen, is gratis en druk je gewoon op Print Screen en dan zet hij een .jpeg weg in een mapje wat je vooraf vast kunt stellen. Verder nog 1000 opties extra, dus je kunt je lol op.
..knip.. nog steeds black screen bij plakken :S

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 12-01-2010 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
goosche schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:57:
[...]

..knip.. nog steeds black screen bij plakken :S
Wat is dat nou voor reactie? Wtf, doe eens aardig als iemand je op Zscreen wijst :X NeoMe, namens mij in ieder geval erg veel bedankt voor de tip, want ik was al lang op zoek naar zo'n programma, erg handig _/-\o_
En @goosche, jouw PC is gewoon brak want het werkt hier als een trein 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 12-01-2010 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
NeoMe schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:25:
[...]

Ah, handig. Gelijk ff proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Anoniem: 325407 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:23:
heb het aardig gehad met multiplayer mw2 om eerlijk te zijn, teveel lui die aimbots gebruiken
vooral deze week maar eens op killcams zitten letten en zie er teveel die op een blinde gok "toevallig" raak schieten terwijl ik op hun scherm letterlijk niet te zien ben...
dan schieten ze er meer als 25 dood en nog even " braggen" yeah nuke time... hebben ze niet door dat ze het speelplezier van anderen verpesten op deze manier
Inderdaad, gister heb ik iemand gevolgd (Spelersnaam: LAWL) en die bakte ze helemaal bruin. Hij ging ergens in een hoekje liggen en voor je het wist had hij een flinke killstreak voor elkaar (zonder dat hij ergens zicht op had). Wanneer hij in een chopper zat dan hoorde je dat de sentrygun overuren draaide en iedereen werd omgelegd, je spawnde en binnen een seconde had je het loodje alweer gelegd.

Ik had het nog niet eerder meegemaakt dat 1:20 minuten nadat een potje was begonnen dat er (door LAWL) een tactical nuke werd ingezet. En zo ging dit 4 rondes door. Daarna ben ik afgehaakt en ben naar een ander potje overgestapt. :(
heb geen problemen met campers, knifers, etc(sterker nog vind het uitdagend om deze lui op te jagen), zolang ze normaal spelen, geen glitches, exploits, etc gebruiken.
Precies, die gasten zorgen nog voor spelelement. Campers moet je opsporen en voor knifers moet je oppassen maar het maakt het leuk om ze omver te knallen. :)

Ik camp ook weleens en ren ook weleens rond met een mes alleen heb ik er niet zoveel succes mee. :+

Ik heb temet alles unlocked voor mijn FAMAS wat meteen mijn favo wapen is, veel kills mee behaald inmiddels. Andere wapens boeien mij niet eens. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jezus, wat is het spannend om zo'n Nuke te halen. Ik had op Favela nog 20 seconden te gaan, met 23 killstreak. Ik dus gauw nog 2 mensen op zoeken, in de hoop dat ik het zou redden binnen de tijd zonder zelf dood te gaan. En ja hoor, daar lopen er twee, en ze hebben geen idee dat ik er was. Ik schiet ze neer, blijkt eentje final stand te hebben en hij valt op de grond NET buiten het zicht; ik heb nog 8 seconden te gaan. Ik rennen, knifen en YES mijn eerste nuke. Ik eindig het potje met 37-3

Oke, zo klinkt het een stuk spannender dan het eigenlijk is, maar als je nog 2 of 1 kill(s) moet voor je Nuke, dat is niet goed voor je hart. Vraag me trouwens af waarom me killstreak van 27 nu niet verbeterd is. Ik heb toch nuke = 25 killstreak + kills van nuke (of tellen die niet mee?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-06 08:33
Anoniem: 314305 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 20:48:
Vraag me trouwens af waarom me killstreak van 27 nu niet verbeterd is. Ik heb toch nuke = 25 killstreak + kills van nuke (of tellen die niet mee?)
Nee, aangezien je zelf ook dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bongholio schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 21:01:
[...]

Nee, aangezien je zelf ook dood gaat.
Oja da's waar, maar het had ook kunnen zijn dat je als laatste van iedereen doodgaat, dus dat die kills nog wel meetellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
monnick schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 20:11:
[...]

Wat is dat nou voor reactie? Wtf, doe eens aardig als iemand je op Zscreen wijst :X NeoMe, namens mij in ieder geval erg veel bedankt voor de tip, want ik was al lang op zoek naar zo'n programma, erg handig _/-\o_
En @goosche, jouw PC is gewoon brak want het werkt hier als een trein 8)7
sorry hoor ik ben irri vandaag mijn excuse maar bij mij werkt het niet. en mijn pc is die brak dat proggie is brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
goosche schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 21:13:
[...]

sorry hoor ik ben irri vandaag mijn excuse maar bij mij werkt het niet. en mijn pc is die brak dat proggie is brak.
Een beetje eigen inzet is ook niet heel verkeerd hoor en oa. ik heb ook al heel goede alternatieven geboden die je vervolgens over het hoofd ziet.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
Heb ik mijzelf vanmiddag toch een Turtle Beach Ear Force X41 - headset gekocht. :D
Echt, ik vind het zoww gaaf. Wat een oorlogsgeweld. Fluitende kogels, explosies, je zit er middenin. :*)
Dat vond ik ook wel even het vermelden waard, dat geeft weer eens een 'ander geluid' dan al dat gezeur over perks, noobs, lame en meer van dat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
DikkeDijk schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 21:53:
Heb ik mijzelf vanmiddag toch een Turtle Beach Ear Force X41 - headset gekocht. :D
Echt, ik vind het zoww gaaf. Wat een oorlogsgeweld. Fluitende kogels, explosies, je zit er middenin. :*)
Dat vond ik ook wel even het vermelden waard, dat geeft weer eens een 'ander geluid' dan al dat gezeur over perks, noobs, lame en meer van dat. ;)
dat is zekr ee mooie set maar wel prijzig.

Have fun with it!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:26

ErA

Voor diegenen die een happerende game hebben op de volgende maps:

Subbase - Estate - Highrise - Favela en nog 1:

Onderstaande heb ik getest en werkend bevonden (was al eeuwen bekend maar ik heb het zojuist pas gevonden :O, handig voor de nieuwe mensen met ATI videokaarten.
. Getting lag in MW2 maps: Highrise, Favela, Estate, Sub Base, Rundown.

It doesn't seem like a graphics issue but it is.

Go into your Modern Warfare 2 "players" directory.
Find the config_mp.cfg file, open it up in wordpad and run a search for r_drawwater 1.
Set the 1 to a 0.
Save the file and make it "read only".
Your "lag" is now gone.
You won't get VAC banned for it and the variable is not cheat protected so there's no problem playing multiplayer. It seems to be a problem with ATI cards. Setting drawwater to 0 does not actually disable water, there's still water in the maps so really nothing is lost but you have great performance to gain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:00
goosche schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 21:13:
[...]

goosche schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 22:03:
[...]

dat is zekr ee mooie set maar wel prijzig.

Have fun with it!!!
Je spelling is ook niet echt je-van-het.

Zou je je E-toets anders even na willen kijken? :+

OT:

Net 2 keer 2 verschillende gasten met aimbots.....zo jammer dit :(
Zo komen mijn wins natuurlijk nooit boven mijn losses uit :'(

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293954

KillaZ schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 22:06:
Zo komen mijn wins natuurlijk nooit boven mijn losses uit :'(
Daar zeg je me wat, ik ken heel wat mensen met mw2 maar iedereen heeft meer verloren dan gewonnen. Dat kan toch helemaal niet, je speelt bijna nooit tie namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vandaag ook wat leuks meegemaakt. Ik werd na het spelen van een potje, level 70 en star player. Vind ik toch wel een beloning. :P

Ik wordt meer afgeschoten dan dat ik andere neer knal. ;)

Dankzij de zeer rustige vijand, heb ik er 8 neergeschoten en ben zelf maar 1 keer dood gegaan. En zo die challenge gehaald.

Alleen die AK-47 is niet echt een fijn wapen. Niet om van een afstandje iemand goed neer te knallen. Daar zijn de andere assault wapens beter in.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.