Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:33
ook geen exploit, want in feite kan je met scavenger dit ook krijgen. alleen moet je dan iedere keer over zon pakketje heen lopen. het levert hetzelfde op alleen is OMA iets makkelijker om te doen als je aant campen bent.

bovendien is het met scavenger makkelijker aangezein je dan ook een thumper kan pakken als secundary. je krijgt bij een resuply dus ook 2 tubes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:00:
Inderdaad Bram...bij wijze van spreken dan, want na 1 nuke is het over en uit :P

Het wordt dan in ieder geval een sprint naar de 25 kills en een potje is binnen enkele minuten voorbij.
Niets aan lijkt me zo :N
I know, bij wijze van spreken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is gewoon een functie die iedereen mag gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:09:
Vandaag in derail 2 hackers
PS3 !!!

2 mannetjes vlogen gewoon in de lucht
Gebeurt heel vaak hoor. Dan lopen ze over een claymore. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:23

PoweRoy

funky!

ook geen exploit, het is 'not balanced'. Het zit er gewoon in. the end.

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Toch wel vreemd, ik heb nu ongeveer 1400 potjes TDM gespeeld, en nog nooit een Nuke meegemaakt... Gelukkig maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 13:09
Mijns inziens is het eigenlijk een soort exploit, de ammo zou niet bijgevuld moeten worden bij het wisselen, je leeft namelijk nog dus er kan niets bijkomen, enkel door scavenger, dat is logischer.
Scavanger gebruiken is TOTAAL anders dan dit, daar moet je echt moeite voor doen, je kan ook niet 3 keer over hetzelfde lichaam heen lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:39:
Mijns inziens is het eigenlijk een soort exploit, de ammo zou niet bijgevuld moeten worden bij het wisselen, je leeft namelijk nog dus er kan niets bijkomen, enkel door scavenger, dat is logischer.
Scavanger gebruiken is TOTAAL anders dan dit, daar moet je echt moeite voor doen, je kan ook niet 3 keer over hetzelfde lichaam heen lopen...
't zou op zich wel makkelijk verholpen zijn door het zo te maken dat je ammo die je al gehad hebt er niet meer bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Toch heb ik liever Scavenger, omdat zo'n class lachen is met een raketwerper :p.
Claymores ben ik nooit zo'n held in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat is er exploit aan dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:09:
Vandaag in derail 2 hackers
PS3 !!!

2 mannetjes vlogen gewoon in de lucht
Klinkt als de elevator glitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoobTubers
Campers
Oma's
Akimbo's

het zijn allemaal manieren om net wat sterker te zijn dan de standaard soldaat met assault rifle. doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:53:
NoobTubers
Campers
Oma's
Akimbo's

het zijn allemaal manieren om net wat sterker te zijn dan de standaard soldaat met assault rifle. doe er je voordeel mee.
Oma's?! Me dunkt dat je daar enkel minder sterk van wordt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Elk voordeel heeft zijn nadeel:
Noobtubers kunnen niks in close combat.
Campers zitten op vaste plek, kun je gewoon opblazen met een nade want je weet waar ze zitten.
Oma's zijn super kwetsbaar tijdens het wisselen, dit duurt in mijn ogen lang genoeg om een kill te maken.
Akimbo's kunnen niks op lange afstand.

Er is gewoon geen perfecte kit, face it. Sommige kits kunnen bij bepaalde speelstijlen zeker voordeel opleveren, maar voor elke kit is er ook een anti-kit. Online zul je hier weinig van merken, maar als je met een clan speelt wordt er denk ik genoeg gewisselt om net die ene tegenstander te killen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
ik speel hem op de PC en ik moet zeggen dat sommige maps echt laggen. Vooral de map waar je op dak speelt met een helikopter platform. Daarnaast lagt ook de map waarbij je een vila moet bestormen.

Nou denk ik dat ik een niet al te langzame pc heb, waar kan het aan liggen?

Ik heb een:
cpu E8400 @ 3ghz
4 gig ram
ati HD4850. ik speel hem op medium op resolutie 1280x1024. daarnaast gebruik geen AA of AF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
badluckboy schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:59:
ik speel hem op de PC en ik moet zeggen dat sommige maps echt laggen. Vooral de map waar je op dak speelt met een helikopter platform. Daarnaast lagt ook de map waarbij je een vila moet bestormen.

Ik heb een:
cpu E8400 @ 3ghz
4 gig ram
ati HD4850. ik speel hem op medium op resolutie 1280x1024. daarnaast gebruik geen AA of AF.
lijkt me niet echt een probleem aangezien een maat van me een 2.1 dualcore amd met een 8800gt en 2gb gheugen heeft en redelijk speelt (40 tot 50 fps gemiddeld)

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Ik heb een:
cpu E8400 @ 3ghz
4 gig ram
Misschien is het je internet verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:55:
[...]

Oma's?! Me dunkt dat je daar enkel minder sterk van wordt :p
Nee dat is een afkorting van : Modderfokking Mongol Aso

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:53:
NoobTubers
Campers
Oma's
Akimbo's

Je vergeet:
Carepackage/Lightweight pro/Marathon pro/Commando pro

Ik vind Noobtubers/Campers/Akimbo's gewoon terrecht.

Oma's en Carapackage-runners mogen ze er van mij uitpatchen. En die Chopper Gunner en AC130 op een spawnpoint ook trouwens. Dat zijn dusdanig onnodige onbalansen in de game, mogen ze fixen.

Akimbo's (grensgeval)/Noobtubers/Campers zijn m.i. speelstijlen, juist goed voor de variatie (wel irritant op zijn tijd, maar ach, hoort erbij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Proxx schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:03:
[...]

lijkt me niet echt een probleem aangezien een maat van me een 2.1 dualcore amd met een 8800gt en 2gb gheugen heeft en redelijk speelt (40 tot 50 fps gemiddeld)
Ik heb ook een 8800gt (met Q6600) en 2GB intern.
60fps in 1600x900 haal ik met gemak. 1920x1080 is het ook nog wel te doen maar dan is hij minder stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een:
cpu E8400 @ 3ghz
4 gig ram
Ik denk dat het verbindingsproblemen zijn. Ik heb een E5200@3,5ghz, 4 gig ram en een Ati HD4850 en heb mijn resolutie op 1680x1050 staan. 2x AA, alles aan behalve depth of field(=nutteloos). Met FRAPS bench haal ik minimaal 45 FPS, average 78. Dat moet hij bij jou ook kunnen, ik denk dat je dus verbindingsproblemen hebt. Lees dit eens, dan kan je het wat beter analyseren: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33099720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Laatst online: 13-09 08:50
Zijn er meer mensen de TDM potjes te kort vinden duren? Voor mijn gevoel is elk potje na 5 minuten over. Ik vind dat gewoon niets aan. Daarom speel ik ook Sabotage omdat de potjes daar over het algemeen wel lang duren... Ik wil gewoon tijdslimiet ipv een score limiet in TDM :)

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
reemprive schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:26:
[...]

Ik denk dat het verbindingsproblemen zijn. Ik heb een E5200@3,5ghz, 4 gig ram en een Ati HD4850 en heb mijn resolutie op 1680x1050 staan. 2x AA, alles aan behalve depth of field(=nutteloos). Met FRAPS bench haal ik minimaal 45 FPS, average 78. Dat moet hij bij jou ook kunnen, ik denk dat je dus verbindingsproblemen hebt. Lees dit eens, dan kan je het wat beter analyseren: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33099720
Aah, ik heb precies zo'n zelfde soort setup. Maar dan met e5300@ 4 GHZ, 2 GB ram en gtx260. 8x AA :9 Had eerst ook een 4850 maar nvidia kaarten zijn beter met MW2.

[ Voor 4% gewijzigd door Omnyakom1 op 11-01-2010 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Laatst online: 19-09 19:41

Soggney

Zeekomkommer

sorry, wat zijn oma's?

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 22:40

pcprutser

No message

one man army's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
Leuke missie, die met dat vleigveld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Laatst online: 11:37
StefanvanGelder schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:30:
Zijn er meer mensen de TDM potjes te kort vinden duren? Voor mijn gevoel is elk potje na 5 minuten over. Ik vind dat gewoon niets aan. Daarom speel ik ook Sabotage omdat de potjes daar over het algemeen wel lang duren... Ik wil gewoon tijdslimiet ipv een score limiet in TDM :)
Wees blij dat er een limiet is van 5 minuten of 200 punten. Anders kan men bijvoorbeeld 10 keer een chopper gunner halen... Nu is dat meestal max 2 keer per match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

Maar toch, een limiet van 5 minuten gamen (die vaak niet gehaald wordt) en dan 1 minuut (minimum) in de lobby zitten nietsen is toch niet het van het wur

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valt me btw op dat er nog weinig mensen begrijpen dat als het groene defend begint te knipperen dat iemand je point aan het cappen is. echt zoveel mensen die dan ignorant in een hoekje zitten en dan net die "ene" niet binnen hebben zien komen en die capt het punt (HQ in mijn geval) dan weg...

G18 akimbo is btw de nieuwe "1887 akimbo"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:59:
valt me btw op dat er nog weinig mensen begrijpen dat als het groene defend begint te knipperen dat iemand je point aan het cappen is. echt zoveel mensen die dan ignorant in een hoekje zitten en dan net die "ene" niet binnen hebben zien komen en die capt het punt (HQ in mijn geval) dan weg...

Ach ik zie heel vaak een tegenstander/teammaat zitten campen terwijl het capture point naast hem van het andere team is. Maar sommige spelen denk ik meer voor de kills dan voor het doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:25:
[...]

Gebeurt heel vaak hoor. Dan lopen ze over een claymore. >:)
ze liepen in de lucht

hoger dan een harrier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaido schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:41:
[...]

Wees blij dat er een limiet is van 5 minuten of 200 punten. Anders kan men bijvoorbeeld 10 keer een chopper gunner halen... Nu is dat meestal max 2 keer per match.
TDM is 10 minuten of 7500 (10000 in Ground war) punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craztas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 19:44
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:59:
.....
Mwa, heb hem zelf ook in iedere class echt een heerlijk wapen, maar met de 1887 was je nog sneller dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 22:30
Soggney schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:58:
Maar toch, een limiet van 5 minuten gamen (die vaak niet gehaald wordt) en dan 1 minuut (minimum) in de lobby zitten nietsen is toch niet het van het wur
Team Deathmatch Express 15 seconde intermission ofzo...
Ik raad je aan om dit niet te gaan spelen, want werkt super!
Domination speelt super, maar om 1 minuut te wachten is irritant nadat je TDM Express hebt gespeeld haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik een paar dagen geleden 40-3 heb gespeeld, heb ik nu besloten nuke in te stellen als killstreak. Maar welke killstreak rewards kan ik het beste daarvoor instellen om snel een nuke te krijgen? ik dacht zelf aan harrier (daarmee krijg je sowieso al iets van 4 kills) en dan chopper gunner (minstens 10 kills).

Maar Pave Low leek me ook wel handig, kost je een kill meer, maar dat ding blijft fucking lang in de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Pavelow telt helaas niet mee voor je streak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
En toch blijf ik erbij dat de beste class gewoon een AR is zonder poespas. Tubers zijn in sommige situaties sterk, of bijv in Terminal, maar knifers zijn echt niet supergoed, akimbo's ook niet, OMA's replacen je secondary dus ook niet supervet. De beste potjes haal ik gewoon met een simpele FAMAS + RDS.

Het zijn juist de killstreaks die het spel ongebalanceerd maken mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 14:59
SemperFidelis schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:47:
En toch blijf ik erbij dat de beste class gewoon een AR is zonder poespas. Tubers zijn in sommige situaties sterk, of bijv in Terminal, maar knifers zijn echt niet supergoed, akimbo's ook niet, OMA's replacen je secondary dus ook niet supervet. De beste potjes haal ik gewoon met een simpele FAMAS + RDS.

Het zijn juist de killstreaks die het spel ongebalanceerd maken mensen.
Agreed, al stond ik met knife ook vaak bovenaan hoor. Wel lagere K/D, maar je krijgt alleen punten voor de kills ;)

Maar ik begrijp dus dat Danger Close Pro ook dmg en radius toevoegd aan alle air support? Dat maakte dat filmpje met de OMA nog het ergst natuurlijk, wat een gespawnrape zeg :/ Dat mist deze game ook; spawn-protection!

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-09 22:55
Sensei_D schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:03:
[...]

Maar ik begrijp dus dat Danger Close Pro ook dmg en radius toevoegd aan alle air support? Dat maakte dat filmpje met de OMA nog het ergst natuurlijk, wat een gespawnrape zeg :/ Dat mist deze game ook; spawn-protection!
Ja klopt, ik had toevallig gisteren een chopper gunner op terminal en alle vijanden spawnden bij A. Ik schoot gewoon op die ingang en haalde makkelijk een stuk of 10 kills.

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StefanvanGelder schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:30:
1 van de redenen waarom ik ben gestopt met M W 2.
Je bent lekker bezig en dan na 5 tot 10 minuten is het weer klaar.
of je heb net juist eventjes een dipje.
dan wil ik de tijd hebben om het goed te maken.

Hoop dat in B C 2 potjes van een half uur komen... 8) zal wel niet maar lijkt me toch gaaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik ben dan denk ik de enige die de potjes (TDM) niet per sé te kort vindt? Ietsje langer zou ik desalniettemin absoluut niet erg vinden.

En ik ben het volkomen eens met SemperFidelis. Voor mij gaat hetzelfde op, gewoon geen gedoe maar knallen met een AR (of in mijn geval momenteel de AUG, maar die reken ik meer als AR ;)). Als ik ga klooien met grenade launchers en andere ongein gaat het alleen maar slechter O_o
Iemand in zicht - kogel erdoorheen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:40:
Nadat ik een paar dagen geleden 40-3 heb gespeeld, heb ik nu besloten nuke in te stellen als killstreak. Maar welke killstreak rewards kan ik het beste daarvoor instellen om snel een nuke te krijgen? ik dacht zelf aan harrier (daarmee krijg je sowieso al iets van 4 kills) en dan chopper gunner (minstens 10 kills).

Maar Pave Low leek me ook wel handig, kost je een kill meer, maar dat ding blijft fucking lang in de lucht.
Ik heb hier zelf Harrier Strike(die met hovering harrier) -> Chopper Gunner -> Nuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm typisch. Had net een paar heel erg lekkere potjes, schieten ging gewoon precies zoals het moet. Vervolgens stop ik ermee, bleek ik host te zijn. Zou dat een oorzaak zijn dat het een stuk beter gaat? O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Laatst online: 11:37
Aan de andere kant vind ik dat een AC130 en Chopper Gunner wel meevallen. Op het begin had ik er ook een enorme hekel aan en ging ik dom verder rushen met een AC130 in de lucht.

Je kan natuurlijk ook schutting zoeken in een huisje en dergelijke of proberen het ding neer te knallen met je launcher.

Het is soms ook de fout van spelers dat dood gaan door te denken dat ze Rambo zijn en gewoon lekker door rushen terwijl er een AC130 of Chopper Gunner in de lucht is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Laatst online: 13-09 08:50
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:19:
[...]

1 van de redenen waarom ik ben gestopt met M W 2.
Je bent lekker bezig en dan na 5 tot 10 minuten is het weer klaar.
of je heb net juist eventjes een dipje.
dan wil ik de tijd hebben om het goed te maken.

Hoop dat in B C 2 potjes van een half uur komen... 8) zal wel niet maar lijkt me toch gaaaf
Met dedicated servers komen die er zeker wel ;) (Weer een voordeel van dedicated servers, eigen settings)

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Er komen geen 100% dedi's in BFC2....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 14:19
BFC2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Battlefield Bad Company 2. Spel gemaakt door DICE en EA.

[ Voor 3% gewijzigd door OCTheEagle op 11-01-2010 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Battlefield Bad Company 2 BFBC2 :X

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onthou wel dat dit een Modern Warfare 2 thread is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Craztas schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:22:
[...]

Mwa, heb hem zelf ook in iedere class echt een heerlijk wapen, maar met de 1887 was je nog sneller dood...
Zo kan je ieder wapen een noobwapen noemen,alle akimbo's zijn overpowered,probeer maar es de mp5 in akimbo >:) die shotgun had gewoon een veel te grote range dat was het probleem en bij de g18 valt dat goed mee.Zowiezo 1 tegen 1 close combat moet je het altijd afleggen tegen een akimbo( Indien er wel minstens een matig tot goede tegenstander hebt voor je staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog een leuke gamemode? Ben (mercenary) TDM en FFA wel een beetje zat.

Het liefst iets waar je wel lekker veel kills mee kan maken. Dominition of hoe schrijf je het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 20:19:
[...]

Zo kan je ieder wapen een noobwapen noemen,alle akimbo's zijn overpowered,probeer maar es de mp5 in akimbo >:) die shotgun had gewoon een veel te grote range dat was het probleem en bij de g18 valt dat goed mee.Zowiezo 1 tegen 1 close combat moet je het altijd afleggen tegen een akimbo( Indien er wel minstens een matig tot goede tegenstander hebt voor je staan)
Tsja maar als je met akimbo verder weg staat als 5 meter dan heb je nauwelijks kans om nog wat te raken.

Zelf heb ik gewoon een close combat class voor als het nodig is en voor de rest meer standaard spul.

Mijn classes zijn verder nog een rotzooi trouwens, ik probeer alle perks eerst pro te verdienen, dus ja dan heb je bij elke class een paar nutteloze perks. Achja pas lvl40 geworden dus lekker met de M16 knallen nu (Voorheen M4 of FAL, wat een heerlijke guns zijn dat).

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 20:10
Nou met g18 akimbo kan je prima wat raken op 10 meter hoor. Beetje bursten eventueel, en je hebt ze geheid dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 20:40:
Heeft iemand nog een leuke gamemode? Ben (mercenary) TDM en FFA wel een beetje zat.

Het liefst iets waar je wel lekker veel kills mee kan maken. Dominition of hoe schrijf je het?
Headquarters! Snelle game mode waarin je veel kills maakt en veel XP scoort :) Potjes duren ook vaak langer (dan bijv. FFA of TDM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Ground War kill je ook veel, maar ik hou het meestal bij Domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Laatst online: 25-11-2023
Al een paar keer meegemaakt dat je door een teamlid wordt gekilt als je hide zit. Vraag je waarom? Omdat je een camper bent. Staat natuurlijk heel stoer.

Lol nu speel ik graag sniper class maar de mode om vooral camper te gillen/chatten als je ergens zit.(te lang?) Tja hoe speel je een sniper.

Dus het maakt niet uit welke class je speelt. Ook met je sniper moet je rennen en sprayen,kniven, volgens de wet van ???? Het is wel een grappig gezicht als je een sniper constant ziet rennen???

Andere miskleun is dat je met de tube met 1 man army er lekker op los kan knallen met weet ik hoeveel granaten. Dat door het tonen van deze miskleun er reeds ..... al over zijn gegaan tot deze bug uitbuiten.

Je vooral niet negatief over mw2 mag zijn. De teamkills op HC met de dag toenemen. Het gemis aan server met strakke rules een ernstig gemis is.

Ik een beetje moet lachen om de discussie over welke gun en welke perks gebruik je terwijl de ervaring is dat ze meestal met het zwaarst mogelijke geschut lopen en het alleen nog gaat om de hoeveelheid kills. Hoe vaak ze daar mij dood gaan maakt ze veelal niet uit.

Natuurlijk niet onder deze lezers want die spelen allemaal fair, cheaten niet, campen niet, zijn zeker geen chronische tube gebruikers en ga zo maar door.

Gelukkig is het maar een spel want in het echt heb je maar 1 leven.

Na drie keer prestige hou ik het voor gezien en om het nog voor mezelf een beetje leuk te houden maak ik nu gemiddeld drie a vier kills met de m9 of zoiets. Of ik daar nu mee in de verliezende of winnende partij zit maakt me niet uit want teamgeest heb ik zelden of nooit kunnen ontdekken.

Ook het roven van elkaars pac.. is in momenteel en in HC schieten zelfs je teammaten je dood als ze de kans krijgen om je chopper etc. te roven.

mw2 is voor mij geen blijvertje. Het reeds vergrijsde ravenshield of ghost recon heeft op vele punten meer te bieden dan de flop van het jaar 2009. pure geldklopperij met een dijk van een marketing.

Afsluitend wens ik verder iedereen nog veel plezier aan mw2. Zal me ook verder niet meer in de discussie mengen. Over en out. Weg met dit waardeloze spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StefanvanGelder schreef op maandag 11 januari 2010 @ 19:33:
[...]

Met dedicated servers komen die er zeker wel ;) (Weer een voordeel van dedicated servers, eigen settings)
Tijd om een goede pc te kopen,Zodat ik niet meer zulke spellen op de console speel.
Heb nu nog een pc staan die ik heb gekocht in 1998 ofzo.
Denk dat die het niet echt aankan haha.

Iemand nog aanbevelingen voor een middelmatig tot goedkope (goede) pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Wat ik dus ook niet snap. Hoe kunnen mensen dit een mooi spel noemen? De engine (bijna zelfde als in cod4) rendert spuuglelijke textures. Het is te statisch. Heeft geen Anisotropic filtering waardoor met max AA alles in de verte nog flikkert.
En het spel is TE zwaar voor wat ie visueel aanbied. Crysis heeft nog het recht te haperen maar dit spel wat zich grafisch mag meten met CS Source draait bagger.

Heb een GTX260 en nog ziet alles er lelijk uit op high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb een:
cpu E8400 @ 3ghz
4 gig ram
Ik heb precies dezelfde specs als jou, en kan je vertellen dat ik op 1680*1050 al goede FPS haal. Waarschijnlijk is de host dan gewoon erg laggy, wat wel heel veel gebeurd trouwens.

Zat zojuist in een potje, ging voor mijn doen erg lekker... Kwam de eerste hostmigratie, nou ja best, kan gebeuren en ging verder ook wel goed. Nog geen minuut later denk ik nummer 2 en daar bleef de game hangen op het feit dat ie iets wil analyseren.
Omnyakom1 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:23:
Wat ik dus ook niet snap. Hoe kunnen mensen dit een mooi spel noemen? De engine (bijna zelfde als in cod4) rendert spuuglelijke textures. Het is te statisch. Heeft geen Anisotropic filtering waardoor met max AA alles in de verte nog flikkert.
En het spel is TE zwaar voor wat ie visueel aanbied. Crysis heeft nog het recht te haperen maar dit spel wat zich grafisch mag meten met CS Source draait bagger.

Als je sowieso op graphics geilt ipv gameplay, dan is Crysis en Farcry 2 misschien interessanter voor jou. Op zich is er wel een boel veranderd ten op zichte van CoD4: MW. Alleen het jammer is, is dat je soms onnodig een prone blocked melding krijgt, terwijl het wel zou moeten kunnen met opstaan en draaien bijvoorbeeld. ;)

[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 11-01-2010 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn god, kan er niet een apart "Modern Warfare 2 de-grond-in-trap" topic komen ofzo? :s Zet 'm op marktplaats ofzo als het je niet bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Misschien een apart modernwarfare PC topic? Aangezien wij andere standaarden stellen aan spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omnyakom1 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:37:
Misschien een apart modernwarfare PC topic? Aangezien wij andere standaarden stellen aan spellen.
Ohja ik ben een console speler dus ik ben met een dode mus al blij :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
TecTo schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:08:
Dus het maakt niet uit welke class je speelt. Ook met je sniper moet je rennen en sprayen,kniven, volgens de wet van ???? Het is wel een grappig gezicht als je een sniper constant ziet rennen???
Het kan wel hoor :P (minus het sprayen dan). Ik doe dit nu een tijdje met de Intervention en het werkt best aardig. Niet zo denderend als een goede AR/LMG setup misschien, maar het is goed te doen.

Ironisch genoeg gaat het bij mij meestal pas fout als ik hold breath doe voor long shots :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 12:35

rCk

Die graphics vind ik nog reuze meevallen hoor. En de gameplay maakt echt heel veel goed. Ik vind het er nog best gelikt uitzien. En volgens mij, bovenstaande, met de GTX260 zou dat geen probleem moeten zijn. Ik heb een GTX275 en ik heb nooit last van framedrops terwijl alles high staat.

En met rushen met de sniper, dat is echt wel goed te doen. als je beetje fatsoenlijk kan schieten, de spots weet waar je moet kijken en alert zijn dan is het niet eens zo lastig. Op close range valt er ook nog redelijk wat te raken met de Intervention. Alleen als secondary is het niet erg vet om de Desert Eagle te gebruiken, die terugslag is soms echt erg. (niet dat dat me ervan weer houdt om hem te gebruiken, ding heeft een kracht!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk mijn eerste nuke gehaald op de PS3.
Set-up:
FAMAS Holo
Stinger
Semtex
Flash Grenade
Scavenger Pro
Stopping Power Pro
Commando Pro

Harrier --> Chopper gunner --> Nuke
na 27 kills met me chopper gestopt met schieten (denk ik omdat mijn killstreak nu 27 is) maar geluk want de score was 9800 van de 10000 toen ik me nuke activeerde.

wel blij dat ik hem eindelijk heb gehaald alleen ik snap niet dat al die mensen een soort orgasme krijgen als ze een nuke hebben (aan het geluid te horen via de voicechat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 09:14
Gloeiende ging ik net zo lekker is de tijd voor bij.

Had ik een harrier en pavelow in air en moest ik nog 2 kills voor een nuke is het potje voorbij, hier kan ik zo van balen he, zou mijn eerste nuke geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De snelste manier naar Nuke is:
Predator Misile
Chopper Gunner
Nuke

Ik heb op deze manier al 11 keer een nuke gehaald, 3 op de langzame manier waar iedereen zich in een gebouwtje verstopte (dat zuigt echt als je een chopper gunner hebt) en je 25 mensen moet neer zien te schieten door run-camp-run-camp. iig, zo speel ik het op de PS3.

En wat is het Nuke embleempje eigenlijks lelijk (allemaal rimpels aan draaiende tekentje), die van EMP is veel mooier (bliksembolletje of hoe je het maar noemt).
Naja, mooiheid is ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Al een paar keer meegemaakt dat je door een teamlid wordt gekilt als je hide zit. Vraag je waarom? Omdat je een camper bent. Staat natuurlijk heel stoer.

Lol nu speel ik graag sniper class maar de mode om vooral camper te gillen/chatten als je ergens zit.(te lang?) Tja hoe speel je een sniper.

Andere miskleun is dat je met de tube met 1 man army er lekker op los kan knallen met weet ik hoeveel granaten. Dat door het tonen van deze miskleun er reeds ..... al over zijn gegaan tot deze bug uitbuiten.

Je vooral niet negatief over mw2 mag zijn. De teamkills op HC met de dag toenemen. Het gemis aan server met strakke rules een ernstig gemis is.

Ik een beetje moet lachen om de discussie over welke gun en welke perks gebruik je terwijl de ervaring is dat ze meestal met het zwaarst mogelijke geschut lopen en het alleen nog gaat om de hoeveelheid kills. Hoe vaak ze daar mij dood gaan maakt ze veelal niet uit.

Natuurlijk niet onder deze lezers want die spelen allemaal fair, cheaten niet, campen niet, zijn zeker geen chronische tube gebruikers en ga zo maar door.

Na drie keer prestige hou ik het voor gezien en om het nog voor mezelf een beetje leuk te houden maak ik nu gemiddeld drie a vier kills met de m9 of zoiets. Of ik daar nu mee in de verliezende of winnende partij zit maakt me niet uit want teamgeest heb ik zelden of nooit kunnen ontdekken.

Ook het roven van elkaars pac.. is in momenteel en in HC schieten zelfs je teammaten je dood als ze de kans krijgen om je chopper etc. te roven.

mw2 is voor mij geen blijvertje. Het reeds vergrijsde ravenshield of ghost recon heeft op vele punten meer te bieden dan de flop van het jaar 2009. pure geldklopperij met een dijk van een marketing.

Afsluitend wens ik verder iedereen nog veel plezier aan mw2. Zal me ook verder niet meer in de discussie mengen. Over en out. Weg met dit waardeloze spel!
Ik lees dit soort posts steeds vaker, echt overal. IW zijn echt de grootste geldkloppers, MW2 is maar voor 40% af, dit is het echt slechtste spel ooit gemaakt blablabla. Uiteindelijk blijkt dus dat ze gewoon 3e prestige zijn en waarschijnlijk al rond de 100 uur hebben gespeeld.
Ik hou het er maar op dat ze net reageren rond het moment dat ze een potje hebben gespeeld waarin echt alles fout ging. Want dit bashen van een spelletje is ook wel weer leuk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:36:
Mijn god, kan er niet een apart "Modern Warfare 2 de-grond-in-trap" topic komen ofzo? :s Zet 'm op marktplaats ofzo als het je niet bevalt.
Verkopen zoals je voorstelt met een gekoppelde steamaccount is ook geen succes :+
Ja, ik heb favomappen (cities) en die kan ik niet selecteren. Voor elke 10 minuten spelen minimaal 1 minuut wachten en 1 disconnect of failed connection. 1 op 5 spelen wel een migration, waarvan een kwart niet lukt.

Nou, misschien bij Deel 14 in de OP van de TS maar een 'known error' list met zuigende feitjes zoals deze 8)7

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Omnyakom1 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:23:

What the hell? 8)7
Ik was zo iemand die de Crysis-hype al van bij de aankondiging op de voet volgde, uiteraard vooral omwille van de superb graphics. Was ook dé game die me overtuigde om is zelf een pc samen te stellen.

MAAR ik moet toch zeggen dat ik COD MW2 er subliem uit vind zien! 8)
Natuurlijk niet met Crysis te vergelijken, maar het kan zkr ermee mee!
Heb 8800 GTX en hier werkt alles perfect op 70-80 FPS @ 1680x1050.

Denk dus dat je overreageert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
LightStar schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:14:
Gloeiende ging ik net zo lekker is de tijd voor bij.

Had ik een harrier en pavelow in air en moest ik nog 2 kills voor een nuke is het potje voorbij, hier kan ik zo van balen he, zou mijn eerste nuke geweest zijn.
Je pavelow telt niet mee he voor je killstreak count ;)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:52
KillaZ schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 00:34:
[...]

Jawel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Nou dan had je geluk, waarschijnlijk eerst een kill gemaakt met je wapen en toen had je Pavelow zn eerste kill. Want anders telt ie namelijk niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:25:
Predator Misile
Chopper Gunner
Nuke

Ik heb op deze manier al 11 keer een nuke gehaald, 3 op de langzame manier waar iedereen zich in een gebouwtje verstopte (dat zuigt echt als je een chopper gunner hebt) en je 25 mensen moet neer zien te schieten door run-camp-run-camp. iig, zo speel ik het op de PS3.

En wat is het Nuke embleempje eigenlijks lelijk (allemaal rimpels aan draaiende tekentje), die van EMP is veel mooier (bliksembolletje of hoe je het maar noemt).
Naja, mooiheid is ook niet alles.
Harrier - Chopper - Nuke

Heb er al zo'n 50 (10 per prestige) gehaald, deed het elke x voor de 10.000xp en dan weer gewoon de nuke weer uitzetten, want vind t nou niet geweldig ofzo.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Ik ben ineens out of sync ofzo?
Had wat lag en poef steam weg.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 08:56
En hij is weer online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:21
nee bij mij viel steam ook uit... Jammer, zit nu op de 998 kills bij acr :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
Fist schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:00:
Nou met g18 akimbo kan je prima wat raken op 10 meter hoor. Beetje bursten eventueel, en je hebt ze geheid dood.
Ik dacht dat ik de enige gek was die met die dingen door levels sprint :P

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mont2uk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 14:15
Kijk eens op www.modernwarfail2.com

Kan je een hoop leuke facts tegenkomen over MW2. De site is niet geheel objectief overigens.. maar wat er staat klopt in feite wel.

Zelf vind ik de gameplay van het spel echt top overigens!

P2P (peer to peer) gaming zuigt alleen hard. Hosts hebben een onnoemlijk voordeel tijdens het spel. Iemand al eens opgevallen wat verschil in ping veroorzaakt?

Bijvoorbeeld: je rent om te de hoek, iemand anders komt je tegemoet en je schiet binnen een "split-second" op hem, waarbij je diegene een aantal keer raakt. Vervolgens ga je de pijp uit, omdat je zelf volgepompt wordt..

Ok, np zou je denken! Als je echter de killcam bekijkt zie je dat je de persoon niet eens geraakt hebt, dwz: je hebt niet eens geschoten! Voila! Zie hier één van de fantastische voordelen van P2P gaming!

Made available by Insanity Retards! ;(

Verder zijn er allerlei aanwijzingen dat het een slechte port is van de xbox (bij de pc versie althans).
Ik neem aan dat iedereen te spreken is over het matchmaking systeem trouwens, je kan altijd de map spelen die je wilt spelen. En de vele cheaters die er zijn kan je ook al zo makkelijk kicken.

Thanks once again!

Er gloort wel enige hoop aan den horizon: er zijn mensen bezig met het ontwikkelen van een dedicated server! Zie de voorgenoemde site voor meer info hieromtrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:49:
[...]

Tja ik heb nu ~12000 kills en m'n gemiddeld KPD ratio is bijna 1.6, dus nu wil ik wel eens een nuke :P
Zou het wellicht in hardcore beter te doen zijn, niet zo veel verassend uit de hoek springende dodo's. Zal het eens proberen
Dan wordt het wel is tijd ja :P

Voordeel van hardcore is dat je ze sneller afschiet nadeel is echter dat dat ook bij je zelf gebeurd. Dus je kan niet echt rennen in hardcore mode. Voor hardcore en normal zijn beide skills nodig. Het is maar net wat je voorkeur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:57:
[...]

Heel magazijn? 2 kogels is bij veel wapens al voldoende (mits je stopping power gebruikt)
Tja maarja dan ben je weer zichtbaar voor UAV choppers harriers enz. Daarom zeg ik iedere zijn eigen voorkeur. Ik hou er alleen niet van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:25:
Predator Misile
Chopper Gunner
Nuke
ben ik niet echt met je eens. predator is misschien 2 max 4 kills. dan moet je nog steeds 2 kills voor een chopper gunner. harrier maakt al snel 4 kills dan kan je chopper gunner én hij blijft nog eens in de lucht om kills te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 07:09:
[...]

Dan wordt het wel is tijd ja :P

Voordeel van hardcore is dat je ze sneller afschiet nadeel is echter dat dat ook bij je zelf gebeurd. Dus je kan niet echt rennen in hardcore mode. Voor hardcore en normal zijn beide skills nodig. Het is maar net wat je voorkeur is.
Nouja MW2 simuleert de tot op zekere hoogte de hoogste lag van een speler bij alle andere spelers (ja dat klinkt kut en ik snap het idee ook niet). Hierdoor komt het zo vaak voor dat je tijdens het achter dingen duiken nog dood gaat en de killcam vaak anders is dan wat je dacht. Dat je niet eens op iemand geschoten hebt volgens de killcam terwijl je zelf denkt dat je twee burst headshots had is echt iritant trouwens. (Grootste iritatie die ik bij mw2 heb). Maar op deze manier heeft de host geen voordeel.

Ik snap trouwens niet waarom er geen dedi's zijn. Volgens InfWar om illegale downloads tegen te gaan, maar jezus volgens hun eigen website is MW1 "de best selling action game of all time" en MW2 heeft echt extreem veel spelers op alle platforms (Nu al 3e op de xbl ranking van heel 2009 bijvoorbeeld). Dus volgens mij moeten ze niet zo zeuren over die paar illegalen.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Waarom komt men er nu achter..? Ik en een vriend doen dat al een week of 2 :/.

Ik ben overigens ook zover om de game te veranderen naar Halo: Something Modern. Er is NIKS modern aan rondrennen met een shotgun uit de 19e eeuw of rondrennen en mensen neersteken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Laatst online: 19-09 15:29
SemperFidelis schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 01:14:
Nou dan had je geluk, waarschijnlijk eerst een kill gemaakt met je wapen en toen had je Pavelow zn eerste kill. Want anders telt ie namelijk niet mee.
Hij telt mee als je hem als killstreak haalt, hij telt niet mee alstie in je care package zit.
Met mee tellen bedoel ik natuurlijk voor je streak.

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 19-09 18:39

Ik kan me prima vinden in bovenstaand commentaar.
Ik denk dat de vele fouten in MW2 en het ontbreken van dedi servers vooralsnog worden geaccepteerd door de mensen die het spelen (je hebt er toch een aardige duit voor neer moeten tellen), maar denk wel dat als bijv MW3 net zoveel fouten bevat en de p2p systeem net zo brak is, dat dat de nekslag kan worden van deze franchise.
Het ontbreken van dedi servers is m.i. de grootste fout dat IW heeft gemaakt. Iedereen heeft nu namelijk vrij spel qua gedrag. En dat zie je steeds meer en steeds meer mensen gaan zich hieraan ergeren (vooral de iets volwassener spelers :P )

Maar goed ik speel het spel nog steeds met plezier, alleen wel minder dan in het begin.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
roy-t schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 08:27:
[...]

Nouja MW2 simuleert de tot op zekere hoogte de hoogste lag van een speler bij alle andere spelers (ja dat klinkt kut en ik snap het idee ook niet). Hierdoor komt het zo vaak voor dat je tijdens het achter dingen duiken nog dood gaat en de killcam vaak anders is dan wat je dacht. Dat je niet eens op iemand geschoten hebt volgens de killcam terwijl je zelf denkt dat je twee burst headshots had is echt iritant trouwens. (Grootste iritatie die ik bij mw2 heb). Maar op deze manier heeft de host geen voordeel.
Ik ben het helemaal met je eens. Zelf wist ik niet dat ze voor zo'n aanpak hebben gekozen. Maar het verklaart een hoop. Dit is de meest irritante aanpak (als ontwikkelaar) die je maar kan verzinnen voor de spelers van een spel. Op deze manier krijg je namelijk juist het idee dat je onterecht het duel verliest.

Ook wordt de mogelijkheid ontnomen dat je een duel kan winnen in veel gevalen. Al reageer je instant( bijvoorbeeld met kniven), vaak is het zo dat je in de killcam terugziet dat de ander al eerder de kans heeft om te steken.

Dit houdt dus in dat de jouw beleving anders is dan die van je tegenstander. Oftewel er klopt gewoon geen zak van dit spel in dat opzicht.

Hoewel het soms echt superleuk is om met een paar vrienden wat potjes online te spelen ben ik toch wel teleurgesteld over de uitwerking van dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch Lion schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 08:38:
[...]

Hij telt mee als je hem als killstreak haalt, hij telt niet mee alstie in je care package zit.
Met mee tellen bedoel ik natuurlijk voor je streak.
nee juist andersom. de pavelow is glitched. als je hem in je streak krijgt moet je een kill maken voordat de pavelow zelf een kill maakt anders telt ie niet.
Als je hem in een care package krijgt telt ie wel gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

mag ik even vuurpuntje "Camping" terughalen?

Waarom wordt hier op gebashed? Ik speel een sniper, mijn tactiek is dus out of sight blijven, zorgen dat ik een plek heb gevonden waar ik een mooie overview heb en daar wachten op de vijanden, als ik het gevoel krijg dat het te heet onder m'n voeten word (veel kills) verhuis ik stiekem naar een andere plek. Nou lijkt mij dit ook een strategie die "echte" snipers gebruiken.

Maar nee, wat gebeurt er, ik maak 4 kills, in een paar minuten als sniper (niet veel vergeleken met wat je kan halen als je rushed oid) word ik gebombardeerd met 1337 talk over hoe n00b ik wel niet ben en dat een quote "fucking whitetrash nazi camper" unquote ben, en dat ik als een echte man moet spelen... WTF?! ik heb een sniper... WAT VERWACHT JE? Dat ik ala counterstrike rennend/springend headshots probeer te maken op 10 meter afstand in open veld? Dat is toch achterlijk?

Please enlighten me... oh, en MF2 is de eerste FPS die ik echt online speel, voornamelijk alleen strategy-games en MMORPG's online gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

eigenlijk moet je al die whiners als compliment rekenen, want dat wil zeggen dat je (hopelijk zonder cheats and/or exploits) te goed voor hen bent. de enige reactie die je hoeft te doen is hen nogmaals laten genieten van een killcam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Ja als sniper zijnde lijkt het mij ook niet meer dan logisch dat je een plek zoekt waar je even kan blijven liggen. Geloof niet dat sniper rifles zijn gemaakt om rennend mee te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 14:05
roodbwoy schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 08:55:
mag ik even vuurpuntje "Camping" terughalen?

Waarom wordt hier op gebashed? Ik speel een sniper, mijn tactiek is dus out of sight blijven, zorgen dat ik een plek heb gevonden waar ik een mooie overview heb en daar wachten op de vijanden, als ik het gevoel krijg dat het te heet onder m'n voeten word (veel kills) verhuis ik stiekem naar een andere plek. Nou lijkt mij dit ook een strategie die "echte" snipers gebruiken.

Maar nee, wat gebeurt er, ik maak 4 kills, in een paar minuten als sniper (niet veel vergeleken met wat je kan halen als je rushed oid) word ik gebombardeerd met 1337 talk over hoe n00b ik wel niet ben en dat een quote "fucking whitetrash nazi camper" unquote ben, en dat ik als een echte man moet spelen... WTF?! ik heb een sniper... WAT VERWACHT JE? Dat ik ala counterstrike rennend/springend headshots probeer te maken op 10 meter afstand in open veld? Dat is toch achterlijk?

Please enlighten me... oh, en MF2 is de eerste FPS die ik echt online speel, voornamelijk alleen strategy-games en MMORPG's online gespeeld.
dat had ik gisteren dus ook..
ik had een aardige spot gevonden als sniper, moest nog 1 kill voor mijn streak.
krijg ik een scheldkannonade naar mijn hoofd. camper dit en camper dat..
komt er iemand naar mij toe van mijn team ( waarschijnlijk diegene die vond dat ik aan het campen was )
gaat staan springen en gek doen voor mijn neus.
worden we beide doodgeschoten omdat hij zonodig aandacht moest trekken ofzo
:? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Soggney schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 08:59:
eigenlijk moet je al die whiners als compliment rekenen, want dat wil zeggen dat je (hopelijk zonder cheats and/or exploits) te goed voor hen bent. de enige reactie die je hoeft te doen is hen nogmaals laten genieten van een killcam.
Haha, ja zo kan je het ook zien :-) en uiteraard gebruik ik geen cheats/exploits, zie hier absoluut de lol niet van in en vind het ook niet waard om m'n steam account in gevaar te brengen.

Gister eigelijk wel gelachen... had een gast in redelijke korte tijdspan meerdere keren geheadshot met mijn snipertje, in die 4 of 5 kills rende ik steeds naar een andere plek in de map... kreeg als reactie "U NOOB! U R CAMPING ALL OVER THE MAP!". Beetje tegenstrijdig, niet? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Hoe meer ze klagen, hoe meer ik plezier erin heb.. Speel gewoon je eigen stijl..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 09:14
KillaZ schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 00:34:
[...]

Wel als je deze gewoon in je killstreak hebt, heb je hem via een carepakage krijgt dan telt deze niet voor je killstreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik vind het heerlijk om die whiners vervolgens de lucht in de knallen met een noobtube _O-

geweldig dan die reacties, net kleine kinderen die schreeuwen om mama hahahaha! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank1973 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:36:
Hoe meer ze klagen, hoe meer ik plezier erin heb.. Speel gewoon je eigen stijl..
Het voordeel van geen dedicated servers is dat ze je er toch niet uit kunnen gooien 8)7 Want dat vond ik wel een nadeel van dedicated servers. Elke keer als je lekker bezig was dan werd je eruit gegooid omdat hun vonden dat je te goed was, aan het campen was, bunny hopping, of gewoon omdat ze je niet mochten. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
roodbwoy schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:19:
[...]

Haha, ja zo kan je het ook zien :-) en uiteraard gebruik ik geen cheats/exploits, zie hier absoluut de lol niet van in en vind het ook niet waard om m'n steam account in gevaar te brengen.

Gister eigelijk wel gelachen... had een gast in redelijke korte tijdspan meerdere keren geheadshot met mijn snipertje, in die 4 of 5 kills rende ik steeds naar een andere plek in de map... kreeg als reactie "U NOOB! U R CAMPING ALL OVER THE MAP!". Beetje tegenstrijdig, niet? :D
Als je een sniper bent is het niet meer dan normaal dat je langer stilzit op een plek dan iemand met een AR.
Je hebt de camo niet voor niks.
Ik maak er altijd een sport van om die sniper terug te pakken.

Maar goed op de PC is het één en al whine.
Overal hebben ze wel commentaar op, camper terwijl je de halve map aflegt, noobtuber als je iemand killed voor een challenge, cheater als je 3 gasten in hun rug schiet.
Meest grappige was dat iemand noobtuber zei, terwijl hij zelf aan het rennen was met care package/knife.
Blijkbaar mogen sommige alles en de rest niks.

Gister een heel team met OMA en tubes met domination, dat is ook niet grappig maar ik ga dan gewoon weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Niet alleen de PC op de xbox zijn ook een hoop whiners.. Gisteren op Afghan.. 32-1 ik zat boven op het plateau helemaal achter het afweergeschut.. Kun je nl de hele rechterflank in de gaten houden vanuit de achterkant van de grot..

Het mooie is dat als ze eenmaal weten waar je zit dat ze dan allemaal tegelijk komen om je te proberen te killen.. Wie is er nou dom dan?? Had je ze achteraf moeten horen.. Ik lach me dood ( zit ik daar met mijn 36 lentes, word toch volwassen )
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.