Zo zat ik eerder vanavond op dezelfde kaart zelf ook vast. In de tunnel naar het vliegtuig, lag ik op de grond, en precies waar de tunnel zijn aansluiting heeft met het vliegtuig zat ik vast, kon geen kant op (Prone blocked). Opstaan hielp ook niet, want dat kon ook niet. Zo zijn er wel meer dingen waarbij ik zeg, dat dat gewoon moet kunnen.Dorest0rm schreef op zondag 10 januari 2010 @ 20:23:
En toen zat ie daar de hele tijd vast![]()
[afbeelding]
Vandaag voor de eerste keer, sinds release, genuked in een Demolition potje, gelukkig waren we toch al aan het verliezen.
Leuk nieuw wapen, de M240 geweldig in TDM en Demolition, zo'n grote range heeft ie niet maar met kleine bursts kan ik toch een paar longshots krijgen.
What the hell??? Dit is een reactie van Robert Bowling op een bericht naar hem over de speedhack op de Xbox:
Er kunnen dus hacks voor de xbox komen....(of die zijn er dus al)....:|@fourzerotwo so it was a hack?" via @xblfan2001 - Yes. These aren't bugs in game code but game files being changed by users on modded kits
Ik begrijp dat geklaag met die AC-130 niet?Je kan toch gewoon hem uit de lucht schieten, kost je wel 2x lock on, maja
.
Ik heb altijd een class met stinger dus als ik dood ben, ff switchen
. Anders ben je toch ook een slechte teamplayert?
Ik heb altijd een class met stinger dus als ik dood ben, ff switchen
AC-130 is 3x lock-on.Aight! schreef op zondag 10 januari 2010 @ 23:23:
Ik begrijp dat geklaag met die AC-130 niet?Je kan toch gewoon hem uit de lucht schieten, kost je wel 2x lock on, maja.
Ik heb altijd een class met stinger dus als ik dood ben, ff switchen. Anders ben je toch ook een slechte teamplayert?
Verwijderd
2x met sleight of hand.
Ben maar gestopt met CoD.
Was voor 5de keer prestige stond in top 25.000
En was het opeens helemaal zat haha.
Nu maar Dragon Age gaan spelen.
Dat is super irritant. Komt door de slechte verbinding/geen dedicated servers.Noin schreef op zondag 10 januari 2010 @ 19:30:
Ik heb toch een vraag...
Ik zie een enemy, knal hem door zijn kop, hij ziet mij, schiet terug. Ik ga dood.
Kijk ik in de replay, en wat blijkt: volgens de replay heb ik helemaal niet geschoten.
Nog zo een:
Ik zie iemand, ik prone, schiet en schiet, hij schiet terug, ik dood. Volgens de replay ben ik nog niet proned.
En nog een:
Ik zie een enemy maar ben aan het reloaden, dus ik ga vlug de hoek om. Dan ga ik plots dood, ik zie dat ik ineens weer een meter VOOR die hoek ben en als ik in de replay kijk heb ik volgens de game de hoek niet eens gehaald.
Hoe.. de f* kan dit??
Ik erger me er kapot aan. Er gebeuren echt dingen dat ik denk: hoe kan die kerel nog NOG niet dood zijn na 5 headshots en hoe kan het dat ik zo simpel en snel van 1 schot dood ga???
Wat kan ik hier tegen doen?
Ik heb dat gelukkig maar 50% van m'n deaths
Ook leuk iemand springt en blijft staan en schiet mij dood terwijl ik hem in het vizier hou.
Killcam -> hij springt en gaat prone... wtf?
Zo kan je toch nooit iemand raken... als hij op mijn scherm nog staat.
Wat me opvalt is dat de PC versie een stuk minder is qua online performance in verhouding met de Xbox.
Meer lag, slechte ping, mislukte migrations, Xbox is echt een stuk minder.
Ik heb heel vaak dat als ik op iemand schiet, dan raak ik hem flink en lijkt het alsof hij in last stand gaat. Ligt dan zo achterover. Maar als ik dan de killcam bekijk, heeft ie geen last stand en ging hij gewoon pronen. Heel raar. Iemand anders hier ook last van?
Verwijderd
Ik vreesde even na al het beklag hier gelezen te hebben dat het me veel moeite zou gaan kosten om normale games te vinden, maar gelukkig viel het alles mee
Weer eens 3 hele leuke potjes gespeeld en wat nieuwe dingen geprobeerd (claymores !, sentry guns).
't blijft een raar fenomeen hoe wisselend mijn schiet-'skills' zijn, de ene avond raak ik niks, de andere avond schiet ik op miraculeuze manier iedereen supersnel neer. (De AUG is daar toch wel zooo heerlijk voor
)
't blijft een raar fenomeen hoe wisselend mijn schiet-'skills' zijn, de ene avond raak ik niks, de andere avond schiet ik op miraculeuze manier iedereen supersnel neer. (De AUG is daar toch wel zooo heerlijk voor

Wat killt de laatste tijd mijn sentry guns toch zo snel? Snipers? want om 1 of andere reden gaan ze steeds heel snel kapot terwijl er geen explosie of knife aan te pas komt.
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Hmm, vandaag weer een raar "bug" gehad. Kzal op een server en één of, naar eigen zeggen, 20 jarige kerel zat heel de tijd te schelden door zijn microfoon van. Fuck you, suck my dick, ... je kent het het soort wel. -_-
Nu wou ik die gewoon muten maar om één of andere reden lukte dat gewoon niet. Die kerel kwam niet voor in de lijst. Hij had te daan D-D-D- of iets dat er op trekt.
Enkel tijden het wisselen van de map kon je hem muten, maar dan was het wel maar voor één ronde.
Echt vaag en super irritant.
Nu wou ik die gewoon muten maar om één of andere reden lukte dat gewoon niet. Die kerel kwam niet voor in de lijst. Hij had te daan D-D-D- of iets dat er op trekt.
Enkel tijden het wisselen van de map kon je hem muten, maar dan was het wel maar voor één ronde.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Ik heb vanavond me geluid van me geluidskaart ingesteld van 7.1 op headphones wat ik eigenlijk ook heb maar nu klinkt me geluid heel hol.
Ik heb dit gedaan omdat ik anders vaag geluid had in Fallout 3 maar nu klinkt COD eigenlijk nergens na. Hoort dit zo of hoe los ik dit op?
Ik heb dit gedaan omdat ik anders vaag geluid had in Fallout 3 maar nu klinkt COD eigenlijk nergens na. Hoort dit zo of hoe los ik dit op?
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Ha ik speelde dus eerst Dragon Age en ben toen op een kwart gestopt en met COD mw2 begonnenVerwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 23:31:
[...]
2x met sleight of hand.
Maar wacht maar tot je weer wat wil knallen. CoD mw2 blijft gewoon een topper
Verwijderd
hehe, lol. ik speel tegenwoordig "doof" (all mute, textheight 0). moet zeggen dat het soms een stuk ontspannender speelt. ik doe gewoon waar ik zin in heb (uiteraard in team beland) maar speel gewoon lekker met tube's als ik challenges moet halen en doe gewoon me ding. en misschien zeggen ze er wat van, misschien niet, maar ik hoor/zie het - lekker - toch niet (nananananaaana ^_^)d3lph schreef op zondag 10 januari 2010 @ 22:40:
pfff, vandaag weer een half team moeten muten (PS3). Iedere kill die ik bij ze maakte werd begroet met ziektes, toen ik bijdehand werd via messages om de hoeveelheid energie van het schelden in het oefenen te stoppen was het hek van de dam.... ;-)
Vandaag een match met van de 6 spelerts maar liefst 5 (ja, u hoort het goed, 5) care package knifers... Normaal als de tegenstanders me niet bevallen quit ik aan het eind van de game, om geen punten mis te lopen, maar dit ging me echt net iets te ver. damn dat was saai zeg. eerst nog geprobeert met een UMP (spray and pray) maar helaas dat mocht niet baten. Ja 1 op de 3 deaths misschien.
echt, wat dat betreft waren dedi's toch wel lekker. NIet vanwege ping, maar vanwege custom rules... Cod 4 zat vol met martyrs, dus speelde ik op een martyr vrije server. gebruikte je wel een martyr -> kick, terugkomen en martyr -> ban. Ben echt benieuwd hoeveel mensen nog blijven spelen als er een gelijksoortig gamepje om de hoek komt kijken (a la BFBC2) en hoe het matchmaking systeem dan nog werkt. (het moge well known zijn dat dat soort systemen een stuk slechter werken met weinig "clients")
specops zijn trouwens wel errug leuk, gisteren een zooitje gedaan en sommige zijn erg makkelijk en anderen echt ondoenlijk moeilijk. Jammer dat ze er niet meer stealth missies in hebben, maargoed. mss in de DLC.
Met Sleight of hand Pro nog steeds 3x lock on.Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 23:31:
[...]
2x met sleight of hand.
Stun erop of flash er naar toe rennen en knifen, kees is klaarJaWSnl schreef op maandag 11 januari 2010 @ 00:13:
Wat killt de laatste tijd mijn sentry guns toch zo snel? Snipers? want om 1 of andere reden gaan ze steeds heel snel kapot terwijl er geen explosie of knife aan te pas komt.
/rantVerwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 21:47:
[...]
vanmiddag ook weer in een tubepotje op scrapyard, dang, dat waren echt alleen maar vliegende granaten en tuubs.
Goh? lijkt net oorlog?
Ik snap al dat gezeik niet over campers, tubers e.d. het is fucking oorlog, denk je de soldaten in Afghanistan gaan whinen als een of andere Extremo Malloot een tube het kamp in schiet... "OMG!! LAMER!!!"
En dat gezeik over campers helemaal... wat wil je? dat de vijand het liefst ergens in een open vlakte gaat staan? het liefste nog met een grote rode pijl boven zn hoofd, uiteraard met een waterpistool als wapen? Als ik een plek vind waar ik strategisch goed zit en veel vijanden kan uitschakelen, waarom zou ik daar dan in godsnaam weg willen gaan? Omdat jullie (de vijand) het irritant vinden? JA DUH! dat is de bedoeling ook, het is focking oorlog! Of ik nou met een sniper zit of met een scoped rifle... wat verwacht je? Dat de soldaten in Afghanistan heen en weer rennend sprayen als kip zonder kop? kom op zeg...
Lijkt af en toe wel of ik counterstrike speel met al die zeikende/springende debielen die constant zeuren met een inschattingsvermogen van een 12 jarige met een chromosoom te veel...
/rant_off
*edit*
niet persoonlijk naar jouw gericht btw... begin alleen die MW2 community zat te worden... elk potje lijkt bijna een verzameling van opgefokte puistenpubers die gaan janken als ze niet kunnen winnen, qua hacks, bugs of die unlimit ammo perk snap ik wel... maar camping/tube-ing/whatever... afaik is Modern Warfare 2 een game gebaseerd op (komt ie he!) HEDENDAAGSE OORLOGSVOERING!
wees blij dat onze soldaten in Afghanistant campen... anders had camping TV tokkie-6 aardig wat nare berichten te melden ipv dat Gordon weer eens vuistdiep in Joling zit
[ Voor 19% gewijzigd door roodbwoy op 11-01-2010 08:35 ]
Ik had laatst iets "raars" maar erg grappig, hoewel ik het graag wil begrijpen. Zie de volgende kaart van terminal:

Ik liep rond en toevallig helemaal in de rechterbovenhoek, het uiterste stukje, daar buiten het grote raam. Ik loop daar en ik loop even wat vreemd rond daar, had een gut-feeling. Hoor ik opeens de bekende tik van een claymore en een seconde later zie ik het berichtje dat een enemy zichzelf had opgeblazen. Goed, we snappen wat er gebeurd is, maar waar zat die dan te campen? Ik kon hem echt niet vinden. Iets met op/tussen die dozen, maar wel waar hij met enige moeite moet zijn gekomen.

Ik liep rond en toevallig helemaal in de rechterbovenhoek, het uiterste stukje, daar buiten het grote raam. Ik loop daar en ik loop even wat vreemd rond daar, had een gut-feeling. Hoor ik opeens de bekende tik van een claymore en een seconde later zie ik het berichtje dat een enemy zichzelf had opgeblazen. Goed, we snappen wat er gebeurd is, maar waar zat die dan te campen? Ik kon hem echt niet vinden. Iets met op/tussen die dozen, maar wel waar hij met enige moeite moet zijn gekomen.
Jah maar dat is het dus niet... ik had de sentry staan op de welbekende ridge op afghan en binnen no-time (lees: max 15 seconden) was het ding kapot, ik zag het gebeuren, ik stond naar mn sentry te kijken en er was geen vijand in de buurt. Toch sniper dan? met stopping power pro ofzo?Aight! schreef op maandag 11 januari 2010 @ 08:05:
[...]
Stun erop of flash er naar toe rennen en knifen, kees is klaar
Wss bedoelde die Stopping Power pro? Volgens de definitie zou je dan meer schade aan vehicles moeten doen. Maar volgens mij heeft een AC130 een dubbele hoeveelheid flares?LzpAppel schreef op maandag 11 januari 2010 @ 07:49:
[...]
Met Sleight of hand Pro nog steeds 3x lock on.
[ Voor 55% gewijzigd door JaWSnl op 11-01-2010 09:06 ]
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Dan moet je raket 'm wel rakenJaWSnl schreef op maandag 11 januari 2010 @ 08:59:
[...]
[...]
Wss bedoelde die Stopping Power pro? Volgens de definitie zou je dan meer schade aan vehicles moeten doen. Maar volgens mij heeft een AC130 een dubbele hoeveelheid flares?
Mijn stats staan er prima voor
Dus? Heb je wel eens gezien hoeveel Care Packages er vallen? Ik heb er zelf meestal 3 of 4 per potje. 1 op de 3 potjes kom je hem tegen, en bijna nooit doordat degene zo goed heeft gespeeld. Het zou een beloning moeten zijn voor een goed potje of gewoon het hebben van skills.[...]
Get real. 1 op de 40x zit er een ac130 in...
Dit.Aight! schreef op zondag 10 januari 2010 @ 23:23:
Ik begrijp dat geklaag met die AC-130 niet?Je kan toch gewoon hem uit de lucht schieten, kost je wel 2x lock on, maja.
Ik heb altijd een class met stinger dus als ik dood ben, ff switchen. Anders ben je toch ook een slechte teamplayert?
Als ik op een met vrienden een map speel zijn 9/10 plows, harriers en helicopters meestal al neergeschoten nog voordat ze de map op zijn.
Met de ac130 gaat dit wat moeilijker maar die haalt net 2/3 kills en is dan weg.
AC130 heeft twee sets met flares. Er zijn dus 3 stingers nodig om 'm naar beneden te halen.
Het is gewoon random. Of een random element gewenst is kan je idd een mening over hebben, maar het kiezen van die streak is gewoon een gokje. Vaak genoeg krijg je UAV of ammo en had je dus eigenlijk beter een andere streak kunnen kiezen.PWM schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:31:
Dus? Heb je wel eens gezien hoeveel Care Packages er vallen? Ik heb er zelf meestal 3 of 4 per potje. 1 op de 3 potjes kom je hem tegen, en bijna nooit doordat degene zo goed heeft gespeeld. Het zou een beloning moeten zijn voor een goed potje of gewoon het hebben van skills.

En ik speel sowieso in een parallel universum, want AC130 zie ik hoogstens 1 op de 10 potjes, en een cheater heb ik zelfs nog nooit gezien.

[ Voor 52% gewijzigd door Voutloos op 11-01-2010 09:38 ]
{signature}
Dan ben jij dus tegen het hele principe van carepackage..PWM schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:31:
[...]
Mijn stats staan er prima voor![]()
[...]
Dus? Heb je wel eens gezien hoeveel Care Packages er vallen? Ik heb er zelf meestal 3 of 4 per potje. 1 op de 3 potjes kom je hem tegen, en bijna nooit doordat degene zo goed heeft gespeeld. Het zou een beloning moeten zijn voor een goed potje of gewoon het hebben van skills.
Ik kan het me eigenlijk amper voorstellen. Nu heb ik al een week niet gespeeld, maar ik kwam dusdanig veel van die gasten tegen dat ik me amper kan voorstellen dat die allemaal aan het modden zijn...monnick schreef op zondag 10 januari 2010 @ 23:16:
What the hell??? Dit is een reactie van Robert Bowling op een bericht naar hem over de speedhack op de Xbox:
[...]
Er kunnen dus hacks voor de xbox komen....(of die zijn er dus al)....:|
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik vind het sowieso absoluut geen toevoeging, maar snap wel dat mensen het leuk vinden. Dat er af en toe een Attack Helikopter inzit lijkt me ook prima, maar wat mij betreft hebben ze het wat overdreven.Fist schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:37:
[...]
Dan ben jij dus tegen het hele principe van carepackage..
Ik speel overigens alleen hardcore, en dan schiet je alles wat makkelijker uit de lucht.
Alles heeft ook zijn nadelen, ik speel vooral geen hardcore meer omdat er eigenlijk veel sproeiers zitten met een accuracy van 8/9% die gokken op een rake kogel waardoor je snel dood gaat en campers die ergens zitten waar je na 10 min nog een keer langsloopt en ze blijken er nog te zitten met een streak.PWM schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:41:
[...]
Ik vind het sowieso absoluut geen toevoeging, maar snap wel dat mensen het leuk vinden. Dat er af en toe een Attack Helikopter inzit lijkt me ook prima, maar wat mij betreft hebben ze het wat overdreven.
Ik speel overigens alleen hardcore, en dan schiet je alles wat makkelijker uit de lucht.
ik vind domination nog steeds het allervetst
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Heb ik toch even de vraag hoe je dat kan instellen met die microfonen en geluid enz. Ik hoor namelijk nooit iemand en praten is me ook nog niet gelukt!?IStealYourGun schreef op maandag 11 januari 2010 @ 00:20:
Hmm, vandaag weer een raar "bug" gehad. Kzal op een server en één of, naar eigen zeggen, 20 jarige kerel zat heel de tijd te schelden door zijn microfoon van. Fuck you, suck my dick, ... je kent het het soort wel. -_-
Verwijderd
Volgens mij staat dit in directe verbinding met steam en moet je dit binnen steam instellen.Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 10:13:
[...]
Heb ik toch even de vraag hoe je dat kan instellen met die microfonen en geluid enz. Ik hoor namelijk nooit iemand en praten is me ook nog niet gelukt!?
Verwijderd
Non-Hc wekt imo juist sproeien in de hand, meer bullets nodig om iemand neer te krijgen. In hc-modes zijn bullets meer lethal. Ik denk dat daarom tubes (en nades) heel populair zijn in non-hc games. In hc games zijn ze makkelijker te counteren met bullets.Royz schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:45:
[...]
Alles heeft ook zijn nadelen, ik speel vooral geen hardcore meer omdat er eigenlijk veel sproeiers zitten met een accuracy van 8/9% die gokken op een rake kogel waardoor je snel dood gaat en campers die ergens zitten waar je na 10 min nog een keer langsloopt en ze blijken er nog te zitten met een streak.
ik vind domination nog steeds het allervetst
Ik vind de killcam voor mijzelf niets toevoegen in non-hc modes, 9/10 keer weet je toch ongeveer vanaf welke hoek/kant je bent neergeschoten (redscreen indicators). Maar ja, dat is iets waar ik maar mee moet leren leven, want het is niet optioneel. Wat dat betreft zit ik met smart te wachten op meer HC modes.
Verwijderd
Same here, ik begrijp dus ook echt niet waarom iedereen zo zit te klagen...Voutloos schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:36:
[...]
En ik speel sowieso in een parallel universum, want AC130 zie ik hoogstens 1 op de 10 potjes, en een cheater heb ik zelfs nog nooit gezien.
Buiten dat schiet ik dat ding altijd meteen uit de lucht (sowieso in TDM).
Probleem van HC is door gebrek aan map kan je niet zien waar heli vandaan komt als hsij net wordt geroepen. Zodra attack heli er eenmaal is heeft hij zo 20+ kills binnen omdat hij iedereen killed voordat je een lock op hem krijgt met stinger.
En ga nou niet belachelijke dingen gaan roepen dat het oorlog is, het is een spelletje. Als je zo graag realisme wil ga je maar een ander spel doen, maar ik kan je verzekeren dat als je het realistischer wil je niet al die kut noobtubers rond hebt lopen.
AC130 maak ik me ook totaal niet druk om, ding is een lachertje vergeleken met chopper gunner.
En ga nou niet belachelijke dingen gaan roepen dat het oorlog is, het is een spelletje. Als je zo graag realisme wil ga je maar een ander spel doen, maar ik kan je verzekeren dat als je het realistischer wil je niet al die kut noobtubers rond hebt lopen.
AC130 maak ik me ook totaal niet druk om, ding is een lachertje vergeleken met chopper gunner.
[ Voor 8% gewijzigd door Sissors op 11-01-2010 10:39 ]
Dat heb ik dus ook constant op de Xbox (niet dat ik er blij om benVoutloos schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:36:
[...]
Het is gewoon random. Of een random element gewenst is kan je idd een mening over hebben, maar het kiezen van die streak is gewoon een gokje. Vaak genoeg krijg je UAV of ammo en had je dus eigenlijk beter een andere streak kunnen kiezen.
[b]En ik speel sowieso in een parallel universum, want AC130 zie ik hoogstens 1 op de 10 potjes, en een cheater heb ik zelfs nog nooit gezien. 8)7]/]
Maar al die dingen die op dit forum aan bod komen qua irritaties enzo heb ik dus totaal geen last van. ''N00btubers'' kom ik ook vrij weinig tegen en tja als ik zoiemand tegen kom probeer ik vaak andere tactieken
Net eindelijk de ACR unlocked en volgens mij gaat dit wapen mijn M4A1 vervangen
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Als je goed luistert, hoor je dat die chopper wordt 'aangekondigd' (net als alle andere vliegende objecten). Je ziet hem snel genoeg voorbij vliegen en kan ook horen vanuit welke richting het komt. UAV heeft in HC modes een veel belangrijkere toevoeging (net als counter-UAV duh).furby-killer schreef op maandag 11 januari 2010 @ 10:38:
Probleem van HC is door gebrek aan map kan je niet zien waar heli vandaan komt als hsij net wordt geroepen. Zodra attack heli er eenmaal is heeft hij zo 20+ kills binnen omdat hij iedereen killed voordat je een lock op hem krijgt met stinger.
Verwijderd
Heb hem denk ik nu zo'n 30x gehaald (gister toevallig 3 potjes achter elkaarVerwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:19:
al veel mensen de tactical nuke gehaald? ik heb hem net met lvl 68 gehad
maarja ben ook alweer prestige 4 lvl 55 (PC)
Mast3rKok L.
Ik maak me eigenlijk ook nooit druk om tubers. Ik moet mezelf wel gaan aanleren om ze tactisch te kunnen verslaan van afstand. Nu ren ik dus gewoon de andere kant op als ik weet dat ergens tubers zich bevinden.
btw: heb sinds gister de ACOG Scope op mijn ACR geplaatst. Damn dat is lekker
. Zo is het wel mijn perfecte wapen. Ik speel veel op lange afstand (heb een hekel aan sniperen) en omdat ik ook graag rush en dan weer de boel controleer.
btw: heb sinds gister de ACOG Scope op mijn ACR geplaatst. Damn dat is lekker
Ikzelf vind die ACOG Scope totaal niet relax om mee te rushen. Hij zoomt net iets te ver in om lekker mee te rushen. Geef mij dan maar liever de Holographic sight. Maak daar ook veel long shots mee en is stuk fijner in kleine ruimtesaaaido schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:37:
Ik maak me eigenlijk ook nooit druk om tubers. Ik moet mezelf wel gaan aanleren om ze tactisch te kunnen verslaan van afstand. Nu ren ik dus gewoon de andere kant op als ik weet dat ergens tubers zich bevinden.
btw: heb sinds gister de ACOG Scope op mijn ACR geplaatst. Damn dat is lekker. Zo is het wel mijn perfecte wapen. Ik speel veel op lange afstand (heb een hekel aan sniperen) en omdat ik ook graag rush en dan weer de boel controleer.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Hahaha, mijn anti-air class heet 'Chopper Down'.LzpAppel schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:06:
[...]
Dan moet je raket 'm wel rakenAls de AC-130 flares uitspuugt dan raakt je raket niet eens, dus je hebt weinig aan stopping power. Kan je beter Cold Blooded hebben op je stinger class, die van mij heet ook "Kill Air"
Heb gisteren en een long range sniper class en een close range sniper class, een Barrett met Thermal en een met een ACOG-scope. Godsgloeiende, ik vind dit spelletje leuk. ^^ En gisteren ook meteen de 1 sniper shot, 2 headshots challenge gehaald. Ik schoot en opeens kwamen er allemaal geluiden en berichten op mijn beeldscherm te staan, nooit gezien dat het 2 mensen waren.
Weet er iemand hoe je de challange ultimate sarcifice kan halen? Ik speel meestal domination en heb vandaag al 2 keer een nuke gegooid terwijl we 1 - 0 achter stonden, maar haal de challange maar niet. De eerste keer waren we aan het aanvallen en was er al 1 bom ontploft en de 2de was geactiveerd en de 2de keer waren we aan het verdedigen en had de tegenstander nog geen bom ontploft of gepland en waren er nog een paar seconden te gaan.
Moet het echt zo zijn dat we achter staan en duidelijk gaan verliezen in de laatste paar seconden?
Moet het echt zo zijn dat we achter staan en duidelijk gaan verliezen in de laatste paar seconden?
Op zich is dit een handige combo (veel stabiliteit door wapen en acog voor extra range) maar mijn god wat duurt het lang voordat iemand dood is... zelfs met headshots duurt het af en toe een eeuwigheid.aaaido schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:37:
btw: heb sinds gister de ACOG Scope op mijn ACR geplaatst. Damn dat is lekker. Zo is het wel mijn perfecte wapen. Ik speel veel op lange afstand (heb een hekel aan sniperen) en omdat ik ook graag rush en dan weer de boel controleer.
En ik weet niet hoe dat daar kan, kun je denk ik beter domination gaan spelen.thriller schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:45:
Weet er iemand hoe je de challange ultimate sarcifice kan halen? Ik speel meestal domination demolition en heb vandaag al 2 keer een nuke gegooid terwijl we 1 - 0 achter stonden, maar haal de challange maar niet. De eerste keer waren we aan het aanvallen en was er al 1 bom ontploft en de 2de was geactiveerd en de 2de keer waren we aan het verdedigen en had de tegenstander nog geen bom ontploft of gepland en waren er nog een paar seconden te gaan.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik heb 'm op mijn AUG en mijn SCAR zitten nu, want ik wil die Thermal hebben voor maps als Wasteland. Ik vind over het algemeen de Holo wat relaxter, maar ik heb me gisteren wel degelijk vermaakt met de AUG + ACOG op Derail (HQ Pro). Lekker in de bosjes liggen en je bent een vol automatische snipert.Timocos schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:40:
[...]
Ikzelf vind die ACOG Scope totaal niet relax om mee te rushen. Hij zoomt net iets te ver in om lekker mee te rushen. Geef mij dan maar liever de Holographic sight. Maak daar ook veel long shots mee en is stuk fijner in kleine ruimtes
Tsja dat ondervind jij. ik kom meer mensen tegen die niet kunnen aimen en vaker voor HC kiezen omdat de tegenstander dan sneller dood gaat. Immers 1 kogel is genoeg, dus een rapidfire assault wapen en sproeien maar. Daar is bij normaal wel meer voor nodig, terwijl een goede aim op het hoofd ook gewoon 1 shot 1 kill is bij de normale versie.Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 10:25:
[...]
Non-Hc wekt imo juist sproeien in de hand, meer bullets nodig om iemand neer te krijgen. In hc-modes zijn bullets meer lethal. Ik denk dat daarom tubes (en nades) heel populair zijn in non-hc games. In hc games zijn ze makkelijker te counteren met bullets.
Op zich vind ik HC nog steeds vet hoor. Vind het zeer jammer dat bijv HC free for all er niet bij zit. Dat zat er bij WaW wel gewoon bij
[ Voor 8% gewijzigd door Royz op 11-01-2010 11:55 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Thnx,Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 10:22:
[...]
Volgens mij staat dit in directe verbinding met steam en moet je dit binnen steam instellen.
maar denk dat het aan de headset ligt, hij vind het helemaal niet op de pc.
Nog iemand die met mij special ops wil spelen?
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:38:
[...]
Dan ga ik dat men volgende prestige doen.
Ben nu level 60 Pres.2 maar team deathmatch word beetje saai
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 17:06:
Net begonnen met single player op veteran
Dat valt wel even tegen haha..
Nog nooit zo vaak in een spel(favela) dood gegaan haha.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 22:00:
Nou na vele dagen moeite(vooral veteran campaign uitspelen)
Eindelijk Platinum gehaald en dus 100% uitgespeeld.(H).
Was wel een Jeej momentje haha.
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 19:50:
Net maar begonnen als mage op Nightmare.
Ben nu bij lotherring.
En toch maar Sten en Leliana meegenomen.
Zometeen nog Lynne oppikken.
En dan heb ik een party van. 7 man haha
Why zoveel.
Dacht op Nightmare maar zoveel mogelijk sidequests doen zodat ik kan levelen.
En sterk genoeg word .
Had al god glanse moeite op casual met Archdemon.
(speelde zonder mage.)
Oproep:Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 23:31:
[...]
2x met sleight of hand.
Wie denkt dat dit kan?
Deze beste vriend is:
- Op dinsdagavond laat: level 60 in prestige 2
- Op vrijdag begonnen met single player op veteran en die zaterdag uitgespeeld en ook alle spec ops al klaar he?
- Zondag begonnen met een RPG (Dragons Age) dus die ook zitten spelen
En zondagavond, dus 5 dagen later tussen de bedrijven door toch van level 60 in prestige 2 naar prestige 5 gaan?!?!?!?!
We hebben het over 5 dagen he?! Moet je goed kijken naar de berichten, de volgorde en de tijdstippen he?
Wie gelooft dit?
beter laat dan nooit. maar hoezo krijg je XP als je met een schild de aandacht trekt van vliegend gevaar?yzf1kr schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:00:
Gister grappig momentje gehad.
Er kwamen vijandige 2 Harier strikes en 2 pavelows gelijktijdig het veld in, dus ik wissel naar mijn class met shield en ga in open zicht zitten met mijn shield naar het spul in de lucht gericht. Binnen no-time hadden ze het alle 4 op mij gemunt, de XP vloog om mijn oren het ging met 300xp per seconde ofzo.. Heeft alleen niet zo lang geduurt, want doordat ik de aandacht trok konden mijn teammates ze alle 4 vrij snel uit de lucht schieten.
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Ik heb er sinds release 287 uur MW2 Multiplayer op zitten, en zit nu pas op Prestige 5 level 58. In 5 dagen meerdere prestiges doorlopen? Onmogelijk!sanderander schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:57:
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
Oproep:
Wie denkt dat dit kan?
Deze beste vriend is:
- Op vrijdag begonnen met single player op veteran en die zaterdag uitgespeeld en ook alle spec ops al klaar he?
En zondagavond, dus 5 dagen later tussen de bedrijven door toch van level 60 in prestige 2 naar prestige 5 gaan?!?!?!?!
We hebben het over 5 dagen he?! Moet je goed kijken naar de berichten, de volgorde en de tijdstippen he?
Wie gelooft dit?
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Je krijgt exp voor elke kogel die je tegenhoud met je schild. Als je dan een hele armada boven je hoofd hebt hangen die allemaal op jou schieten geloof ik wel dat het hard gaatProxx schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:58:
[...]
beter laat dan nooit. maar hoezo krijg je XP als je met een schild de aandacht trekt van vliegend gevaar?
@Boven: heb er volgens mij anderhalve dag speeltijd op zitten (MP), en zit nu op level 55 ofzo. Dat is pas halfweg richting lvl70. Het lijkt me ook zeer stug.
[ Voor 16% gewijzigd door BM op 11-01-2010 12:03 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik niet maar wat maakt het uit dat iemand op zit te scheppen over zijn lvl? Ik vindt het eigenlijk merkwaardiger dat jij de moeite hebt genomen om zijn berichten op te zoeken en te quotensanderander schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:57:
Wie denkt dat dit kan?
Deze beste vriend is:
Wie gelooft dit?
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Ja en in de tussentijd (in die 5 dagen) ook nog de singleplayer op veterane met (veel moeite) uitspelen en ook nog even een supertijdverslindende Role Playing Game spelen...Morax schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:01:
[...]
Ik heb er sinds release 287 uur MW2 Multiplayer op zitten, en zit nu pas op Prestige 5 level 58. In 5 dagen meerdere prestiges doorlopen? Onmogelijk!
full-of-shit?
Voor bullets deflected met het shield krijg je XP, dus als 4 vliegende gevaartes op je shieldje knallen in volle snelheid kan dat best snel oplopen.Proxx schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:58:
[...]
beter laat dan nooit. maar hoezo krijg je XP als je met een schild de aandacht trekt van vliegend gevaar?
Sentry Guns zijn hier ook zo leuk voor.
weet iemand misschien of als je een pc crash hebt onder het spelen. de punten wel erbij krijgt, of zijn die punten dan foetsie?
ik had al keer 2 kills met 1 kogel gehaad met men EBR.Sagaris schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:41:
[...]
Hahaha, mijn anti-air class heet 'Chopper Down'.![]()
Heb gisteren en een long range sniper class en een close range sniper class, een Barrett met Thermal en een met een ACOG-scope. Godsgloeiende, ik vind dit spelletje leuk. ^^ En gisteren ook meteen de 1 sniper shot, 2 headshots challenge gehaald. Ik schoot en opeens kwamen er allemaal geluiden en berichten op mijn beeldscherm te staan, nooit gezien dat het 2 mensen waren.
Had ik gister met men L86SW 2 headshots met 1 kogel, is ook een challenge, nooit verwacht dat ik dat voor elkaar zou krijgen met een LMG
Die L86SW Met grip is gewoon 0 recoil. echt ziek
scope erop en je hebt een sniperclass.
Wat vinden jullie de fijnste sniperrifle btw? Ik zweer echt bij de EBR, meestal wel meerdere schoten per kill, maar amper recoil. dus als je keer mist kan je makkelijker nog een keer schieten.
de barret heeft wat meer dmg, maar zo'n verschrikkelijk harde recoil... ik kan er niets mee.
als ik ga prestigen ga ik wel beginnen met de intervention rifle, wil toch oefenen met recoil snipers, maar denk dat ik het erg klote ga vinden
Battle.net Spud#2543
Moet je de AUG HBAR gebruiken, die heeft al minder recoil en dan nog Grip erop kun je ook je lol opTepelStreeltje schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:10:
[...]
Die L86SW Met grip is gewoon 0 recoil. echt ziek
scope erop en je hebt een sniperclass.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
Daar moest ik ook meteen aan denkenFrentik schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:03:
[...]
Ik niet maar wat maakt het uit dat iemand op zit te scheppen over zijn lvl? Ik vindt het eigenlijk merkwaardiger dat jij de moeite hebt genomen om zijn berichten op te zoeken en te quoten.
Verder lekker belangrijk
Ik gebruik de Barret vanwege gebrek aan beter (EBR) wat is dat een fijn wapen! Barret in Normal mode zonder stopping power is 2x shieten in de borst dus ik ga het gemis in kracht niet echt merken denk ik.TepelStreeltje schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:10:
[...]
Wat vinden jullie de fijnste sniperrifle btw? Ik zweer echt bij de EBR, meestal wel meerdere schoten per kill, maar amper recoil. dus als je keer mist kan je makkelijker nog een keer schieten.
de barret heeft wat meer dmg, maar zo'n verschrikkelijk harde recoil... ik kan er niets mee.
als ik ga prestigen ga ik wel beginnen met de intervention rifle, wil toch oefenen met recoil snipers, maar denk dat ik het erg klote ga vinden
Ligt dit aan mij of telt pavelow niet meer mee voor kill streak??
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
InterventionTepelStreeltje schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:10:
[...]
Wat vinden jullie de fijnste sniperrifle btw?
Klopt volgens mij.... beter een harrier en daarna een chopper gunner nemen, harrier telt wel namelijk....
Snipers: Intervention voor het echte werk, M21 EBR voor run and gun sniping....
Bij de Intervention is een combo met m'n akimbo G18's wel nodig voor close range
Snipers: Intervention voor het echte werk, M21 EBR voor run and gun sniping....
Bij de Intervention is een combo met m'n akimbo G18's wel nodig voor close range
[ Voor 44% gewijzigd door Vandread op 11-01-2010 12:31 ]
Verwijderd
Correct. Pavelow kills tellen niet mee voor je kill streak. Vandaar dat je ook beter een Chopper Gunner kan nemenXenomorphh schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:24:
Persoonlijk vindt ik de volgende killstreak toch het best : Harrier (7) Chopper Gunner (11) Nuke (25)
Mast3rkok L.
Leuk, die hedendaagse oorlog, maar wat doet die Tactical Nuke er dan als killstreak? Die word in hedendaagse oorlogen ook niet gebruikt. Dus zo 'hedendaags' is het ook niet te noemen.roodbwoy schreef op maandag 11 januari 2010 @ 08:16:
niet persoonlijk naar jouw gericht btw... begin alleen die MW2 community zat te worden... elk potje lijkt bijna een verzameling van opgefokte puistenpubers die gaan janken als ze niet kunnen winnen, qua hacks, bugs of die unlimit ammo perk snap ik wel... maar camping/tube-ing/whatever... afaik is Modern Warfare 2 een game gebaseerd op (komt ie he!) HEDENDAAGSE OORLOGSVOERING!
Als je een volgende keer eens een topic leest ipv blindelings je vraag stelt. Je bent niet de eerste (en vast ook niet de laatste) die dit vraagt namelijk.Xenomorphh schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:24:
Nee, zo ging het niet, het viel mij gewoon tijdens het doorlezen van dit topic op en toen heb ik de boel er ff bijgepakt.Frentik schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:03:
[...]
Ik niet maar wat maakt het uit dat iemand op zit te scheppen over zijn lvl? Ik vindt het eigenlijk merkwaardiger dat jij de moeite hebt genomen om zijn berichten op te zoeken en te quoten.
En niet omdraaien, hij komt hier met 1 groot lulverhaal, ik niet!

Maargoed, boeit inderdaad ook niet. Kon hem eigenlijk beter links laten liggen ja...
[ Voor 8% gewijzigd door sanderander op 11-01-2010 12:32 ]
Daarnaast kan dit volgens mij niet eens, 2 harriers en 2 pavelows tegelijk..Proxx schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:58:
[...]
Probeer de nuke wel eens maar dat is toch redelijk lastig..... telkens mis ik 1 of 2 kills en voor m'n hart is het ook slechtVerwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:29:
[...]
Persoonlijk vindt ik de volgende killstreak toch het best : Harrier (7) Chopper Gunner (11) Nuke (25)
maximale wat in de lucht kan is volgens mij 1 vliegtuig en 1 chopper.....belgian1 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:04:
[...]
Voor bullets deflected met het shield krijg je XP, dus als 4 vliegende gevaartes op je shieldje knallen in volle snelheid kan dat best snel oplopen.
Sentry Guns zijn hier ook zo leuk voor.
Wist trouwens niet dat je Harrier enemy chopper uit de lucht knalt!
Dat is verrekte handig
K to the KillaZ
Ik heb het een tijdje geleden wel eens horen noemen maar ondanks er op gelet te hebben nog niet zien gebeuren, ondanks dat er wel friendly harriers in kwamen toen er een enemy chopper hing.KillaZ schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:09:
[...]
volgensmij was dat toen net in het weekeind. en aangezien mijn maat zijn computer langs de mijnestaat op een 42" scherm hebben we het toen redelijk bont gemaakt. bovendien de eerste 20 levels haal je echt wel in een paar uur. HQ PRO sabotage en dominationsanderander schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:50:
[...]
En hoeveel uur speel je dan in 2 dagen? 20?
EDIT: kan het zijn dat je na prestige callsigns kwijt bent ?
ik heb my lil pwney niet meer. terwijl ik voordat ik prestige in mocht alles met silencer + rds (bling pro) coldblod en ninja gedaan heb
[ Voor 19% gewijzigd door Proxx op 11-01-2010 13:16 ]
ik heb op querry laatst toch nog echt met 2 harriers en 1 pavelow tegelijk gespeeld. was ook geen doen.KillaZ schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:09:
[...]
maximale wat in de lucht kan is volgens mij 1 vliegtuig en 1 chopper.....
Dat is verrekte handig
5keer moeten spawnen :\
Ik haal regelmatig choppers en harriers neer met mijn predator, ook handig.KillaZ schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:09:
[...]
maximale wat in de lucht kan is volgens mij 1 vliegtuig en 1 chopper.....
Dat is verrekte handig
wtf 5x!!??! jij bent er zo 1 die de kogels tegemoet springt?Proxx schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:18:
[...]
ik heb op querry laatst toch nog echt met 2 harriers en 1 pavelow tegelijk gespeeld. was ook geen doen.
5keer moeten spawnen :\
Je hoeft maximaal maar 1x dood te gaan:
1 class aanmaken met cold blooded en als secondary: STINGER, zodra er een harrier/chopper in de lucht is, change class, je wordt dan waarschijnlijk gekilld, spawn met de stinger en knallen, klaar.
Of niet gekilled worden:
Je gaat schuilen, niet als 1 of andere noob (wat ik heel veel mensen zie doen) open gebieden in lopen!
[ Voor 4% gewijzigd door DeBaroN op 11-01-2010 13:28 ]
heb de aug al op masterNeoMe schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:12:
[...]
Moet je de AUG HBAR gebruiken, die heeft al minder recoil en dan nog Grip erop kun je ook je lol op
heb em eigenlijk nooit met grip gebruikt, werkte zonder al prima ;P
maar zal dat nogges proberen
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Die callsign is een prestige callsign, voordat je prestige in gaat kun je die niet halen (volgens de call of duty wiki). Je zou ze verder allemaal moeten houden.Proxx schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:12:
[...]
ik heb my lil pwney niet meer. terwijl ik voordat ik prestige in mocht alles met silencer + rds (bling pro) coldblod en ninja gedaan heb
Moet je dit zien...als je het toch over Chopper Gunners enzo hebt.
Deze class ga ik dus ook uitproberen, ik doe nu in principe hetzelfde maar dan met scavenger alleen dan moet er dus wel iemand dood zijn en moet je dat pakketje op gaan rapen. Hierbij heb je alleen paar seconden rust nodig om te wisselen.
http://www.youtube.com/watch?v=ziSCrNeCHBc
Vooral dat stukje op 4.50 maar heel het filmpje is de moeite waard.
Deze class ga ik dus ook uitproberen, ik doe nu in principe hetzelfde maar dan met scavenger alleen dan moet er dus wel iemand dood zijn en moet je dat pakketje op gaan rapen. Hierbij heb je alleen paar seconden rust nodig om te wisselen.
[ Voor 14% gewijzigd door NeoMe op 11-01-2010 13:46 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Je kunt My Lil Pwny pas halen als je in prestige bent gegaan, dus je had deze nog helemaal niet voordat je in prestige begon.Proxx schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:12:
[...]
@NeoMe: is al gepost ja. Laten we hopen dat niet half gamend Nederland erachter komt voordat het spel echt verpest wordt
[ Voor 12% gewijzigd door SemperFidelis op 11-01-2010 13:39 ]
De discussie ging op pagina 27 en 28 over dit.NeoMe schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:33:
Deze class ga ik dus ook uitproberen, ik doe nu in principe hetzelfde maar dan met scavenger alleen dan moet er dus wel iemand dood zijn. Hierbij heb je alleen paar seconden rust nodig om te wisselen.
sorry my badSemperFidelis schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:38:
[...]
Je kunt My Lil Pwny pas halen als je in prestige bent gegaan, dus je had deze nog helemaal niet voordat je in prestige begon.
@NeoMe: is al gepost ja. Laten we hopen dat niet half gamend Nederland erachter komt voordat het spel echt verpest wordt.
[ Voor 6% gewijzigd door Proxx op 11-01-2010 13:46 ]
Ik heb meer posts per pagina staan, dus ik ben pas bij pagina 12baronruud schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:44:
[...]
De discussie ging op pagina 27 en 28 over dit.
nee ik ben er niet zo een die als een dolle rond gaat lopen nee. maar ik had nog geen coldblood perk en met 3vliegende dingen en een stinger die wel eens mist ben je zo dood.baronruud schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:26:
[...]
wtf 5x!!??! jij bent er zo 1 die de kogels tegemoet springt?
Je hoeft maximaal maar 1x dood te gaan:
1 class aanmaken met cold blooded en als secondary: STINGER, zodra er een harrier/chopper in de lucht is, change class, je wordt dan waarschijnlijk gekilld, spawn met de stinger en knallen, klaar.
Of niet gekilled worden:
Je gaat schuilen, niet als 1 of andere noob (wat ik heel veel mensen zie doen) open gebieden in lopen!
en ik ben al helemaal niet zo iemand die in die situatie gaat schuilen. (blijven staan onder een dakje tot de harrier weg is.) ik probeer ze te ontwijken wat aardig lukt als er maar 1is. maar met 3hebben er meestal wel 2 zicht op je.
[ Voor 13% gewijzigd door Proxx op 11-01-2010 13:51 ]
Topic gaat mij soms ook te hard.NeoMe schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:47:
[...]
Ik heb meer posts per pagina staan, dus ik ben pas bij pagina 12Maar zal het eens even opzoeken.
Ja, maar als iedereen ff zo'n class aanmaakt, is het spul zo uit de lucht! Maar niet doen als mijn chopper in de lucht is aub!Proxx schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:49:
[...]
nee ik ben er niet zo een die als een dolle rond gaat lopen nee. maar ik had nog geen coldblood perk en met 3vliegende dingen en een stinger die wel eens mist ben je zo dood.
NeoMe schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:33:

Owja, dit werkt dus ook op Derail met sabotage. Gisteren voor het eerst tegengekomen.
Werkt zo.
Mannetje pakt snel de bom, vlucht het gebouw binnen in het midden. Gaat naar boven en legt ondertussen wat claymores op de trap. Vervolgens gaat ie helemaal achteraan pronen in een hoekje met uitzicht op de trap.
Bam! noobtube. Bam noobtube. Wisselt ondertussen snel van kit. Gast legt weer claymores en gaat pronen. Bam noobtube, Bam noobtube.
Binnen de kortste keren had ie 20/0 en dan krijg je de choppergunners over je heen vliegen. Duidelijk dat ie dit vaak geoefend heeft en tot dit niveau heeft gebracht maar dit is gewoon gênant dat ze hier geen rekening mee hebben gehouden.
Zo iemand kun je dus onmogelijk killen, laat staan erbij kunnen.
Werkt zo.
Mannetje pakt snel de bom, vlucht het gebouw binnen in het midden. Gaat naar boven en legt ondertussen wat claymores op de trap. Vervolgens gaat ie helemaal achteraan pronen in een hoekje met uitzicht op de trap.
Bam! noobtube. Bam noobtube. Wisselt ondertussen snel van kit. Gast legt weer claymores en gaat pronen. Bam noobtube, Bam noobtube.
Binnen de kortste keren had ie 20/0 en dan krijg je de choppergunners over je heen vliegen. Duidelijk dat ie dit vaak geoefend heeft en tot dit niveau heeft gebracht maar dit is gewoon gênant dat ze hier geen rekening mee hebben gehouden.
Er kunnen inderdaad 2 harriers in de lucht vliegen en 1 heli. Misschien zelfs wel 3 harriers, ik heb namelijk nog nooit gehad dat ik een harrier niet kon gebruiken omdat het in de lucht te druk was. Predator Missile is inderdaad ideaal om de Pavlow en harrier neer te halen, als ik van boven niet een groep bij elkaar zie kies ik meestal voor wat er in de lucht hangt. Theoretisch gezien kan je als Chopper Gunner harriers neerhalen en vice versa, ik probeer het telkens weer maar vaak kan ik mijn vizier niet op de harrier krijgen.
ik vind Noobtube opzich niet erg als er mee gespeeld wordt maar. ooit heb je van die potjes alleen maar noobtubesOmnyakom1 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:05:
Owja, dit werkt dus ook op Derail met sabotage. Gisteren voor het eerst tegengekomen.
Werkt zo.
en dan nog, ik zonder noobtube sta eigenlijk altijd bovenaan of iig beter als hem.
heb trouwens sinds kort dan mijn WINS hoger is dan mijn LOSSES
Ik vind het ook niet erg de tubes, alleen van dichtbij is het soms irritant.Proxx schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:16:
[...]
ik vind Noobtube opzich niet erg als er mee gespeeld wordt maar. ooit heb je van die potjes alleen maar noobtubesdas gewoon niks meer aan. die maat van mij is ook te dom voor woorden. en zit allemaal te zeggen dat ie pro met dat ding is. en als ik zeg dat iedereen kills kan krijgen met zoiets. snapt ie mij niet.
en dan nog, ik zonder noobtube sta eigenlijk altijd bovenaan of iig beter als hem.
heb trouwens sinds kort dan mijn WINS hoger is dan mijn LOSSES
De meeste zijn er niet eens zo heel goed mee:
Van die gasten die je niet meer kunnen raken op het moment dat het toch wel erg ver wordt, als ik dan terug tube land ie op z'n voet. Of je wordt getubed door iemand, en als hij dan zijn 2e tube heeft verschoten is het opeens heel makkelijk om hem neer te schieten
Bij de meeste is het 2x schieten, respawnen en weer schieten.
Maar ieder zijn plezier
Verwijderd
LOLVandread schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:05:
[...]
Probeer de nuke wel eens maar dat is toch redelijk lastig..... telkens mis ik 1 of 2 kills en voor m'n hart is het ook slecht

Achja ik heb deze standaard erop zitten behalve natuurlijk als er S&D wordt gespeeld (maar dat lijkt me logisch)
Speel vooral met de WA2000 of de tar21.
Moet er wel bij zeggen dat ik alleen hardcore modus speel. Persoonlijk hou ik er niet echt van om een heel magazijn in iemand leeg te pompen.
Mast3rkok .L
hoe zit dat nou precies met die killstreak rewards? ik heb de UAV, counter-UAV en precision airstrike ingesteld (ja zo geweldig goed ben ik niet (A)), maar het lijkt wel alsof ik alleen maar de UAV krijg..
Stel: je maakt 2 kills gaat dood en maakt nog 1 kill, dan krijg je een UAV (toch?) moet je dan nog 1 kill maken om de counter-UAV te krijgen? En wat als je nadat je de UAV hebt gekregen dood gaat, en dan weer 1 kill maakt? Of gaat de teller dan weer opnieuw lopen en moet je weer 4 kills maken? Of mag je helemaal niet dood gaan (dus voor een UAV 3 kills maken)?
Ik vind het een beetje een raar systeem...
Stel: je maakt 2 kills gaat dood en maakt nog 1 kill, dan krijg je een UAV (toch?) moet je dan nog 1 kill maken om de counter-UAV te krijgen? En wat als je nadat je de UAV hebt gekregen dood gaat, en dan weer 1 kill maakt? Of gaat de teller dan weer opnieuw lopen en moet je weer 4 kills maken? Of mag je helemaal niet dood gaan (dus voor een UAV 3 kills maken)?
iedere keer nadat je dood ben moet je opnieuw beginnenpcprutser schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:46:
hoe zit dat nou precies met die killstreak rewards? ik heb de UAV, counter-UAV en precision airstrike ingesteld (ja zo geweldig goed ben ik niet (A)), maar het lijkt wel alsof ik alleen maar de UAV krijg..
Verwijderd
Als je dood gaat is je streak ook gelijk over, oftewel wanneer je dood gaat kan je weer opnieuw beginnenpcprutser schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:46:
Tja ik heb nu ~12000 kills en m'n gemiddeld KPD ratio is bijna 1.6, dus nu wil ik wel eens een nuke
Zou het wellicht in hardcore beter te doen zijn, niet zo veel verassend uit de hoek springende dodo's. Zal het eens proberen
[ Voor 22% gewijzigd door Vandread op 11-01-2010 15:10 ]
aahh, vandaar dat ik vaak niet verder dan de UAV kom
Goedzo, tuurlijk mag je tussendoor niet dood gaan anders heet het ook geen streak.pcprutser schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:46:
Of mag je helemaal niet dood gaan (dus voor een UAV 3 kills maken)?
Daarom heet het ook een killstreak hè? Anders zou je ieder potje 5 nukes om je oren krijgen.pcprutser schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:49:
aahh, vandaar dat ik vaak niet verder dan de UAV kom
Verwijderd
Heel magazijn? 2 kogels is bij veel wapens al voldoende (mits je stopping power gebruikt)Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:32:
Moet er wel bij zeggen dat ik alleen hardcore modus speel. Persoonlijk hou ik er niet echt van om een heel magazijn in iemand leeg te pompen.
Inderdaad Bram...bij wijze van spreken dan, want na 1 nuke is het over en uit
Het wordt dan in ieder geval een sprint naar de 25 kills en een potje is binnen enkele minuten voorbij.
Niets aan lijkt me zo
Het wordt dan in ieder geval een sprint naar de 25 kills en een potje is binnen enkele minuten voorbij.
Niets aan lijkt me zo

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik vind die one man army glitch echt triest. De volgende die dit doet zal ik wel even met mijn carepackage glitch om zeep helpen, waarschijnlijk ben ik toch eerder bij hem dan hij zijn GL kan afvuren 
Overigens wel lachen, had gisteren 3 keer dezelfde carepackage runner met no scope schot met intervention. Hij baalde er blijkbaar zo van dat hij daarna van class wisselde.
Overigens wel lachen, had gisteren 3 keer dezelfde carepackage runner met no scope schot met intervention. Hij baalde er blijkbaar zo van dat hij daarna van class wisselde.
Verwijderd
laatst 2x achter elkaar genuked.... door dezelfde gast nb....
ook 2x genuked tijdens een winned potje domination.....
ik vind de nuke niet leuk meer....
ook 2x genuked tijdens een winned potje domination.....
ik vind de nuke niet leuk meer....
Het is geen glitch....reemprive schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:00:
Ik vind die one man army glitch echt triest.
Dit topic is gesloten.