Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]Zo hoor je het spel ook te spelen . Als jij door de vijand gedwongen wordt om in die grot te blijven blijf je daar gewoon (als dat tactisch in je voordeel is). Goed dat je eruit gaat als je vindt dat je teveel campt. Het beste is om op een stuk van de map te blijven patrouilleren. Je maakt dat gedeelte van een map dan eigen en haalt hier tactisch voordeel uit.

Je zou voor mij baas zijn als je in het vervolg geen ranger akimbo meer gebruikt .[quote]

Oke, dankjewel. Maar op een stuk van de map blijven en patrouilleren, zoals jij het zegt, dat is dus geen campen? Want als ik over de hele map rondren, zoals ik eerst deed, dan haal ik echt prutscores.

Haha, ik probeer met elk wapen te schieten, dus ik ontkwam niet aan de rangers. Zal er in het vervolg minder/niet meer mee gaan schieten.

MW2 (xbox 360) vind ik echt een geweldig spel, heb COD 4 en 2 vroeger op de computer gespeeld. Inderdaad jammer van cheaters en ander tuig dat je tegenkomt. Voor de rest zeg ik: heb plezier, en als je een GL wilt gebruiken, gebruik 'm gewoon lekker. Ik vind het zelf ook kut als ik wordt gehit door een blind geschoten noobtube, maarja, als ik zelf een keer een lucky kill heb, ga ik ook niet zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
aarondk1 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:39:
Ik probeer wat filmpjes te maken van MW2, maar ik vind geen goede software.
Ik wil het liefst een oplossing die gratis is, en die weinig resources van je pc vraagt.

Want ik heb er al veel geprobeerd, Fraps is echt veel te zwaar en Gamecam is betalend.
Nu neem ik op met WeGame en dit gaat heel goed, maar wel op Web quality en ik zou het liefst opnemen met een hogere resolutie.
Maar dat gaat niet want dan vertraagt heel de boel te hard (Q6600@3.6Ghz, 9800GT, 4GB ram, Samsung Spinpoint 500GB), waarschijnlijk is de HD de vertragende factor?
Kennen jullie een goed programma dat weinig van je pc/HD vraagt?

Of kan je een filmpje upscalen zodat de resolutie wat opgetrokken word, en de gekartelde randje verdwijnen (Aliasing)?
Probeer eens met Xfire dat moet redelijk goed zijn.

Overigens heb je bij elk multiplayer spel wel cheaters.. Battlefield heroes begint er ook aardig in te stikken.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
amahusu schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 16:02:
[...]

als je een grip op je LMG zet dan heeft ie vrijwel geen recoil en kan je dus van zowel een afstandje als dichtbij (met increased hipfire perk evt) lekker maaien. Met stopping power (en evt FMJ, maar ik kies dan liever voor holo-sight) doet een LMG in damage niet onder voor de scar of acr. Als 'bonus' heb je dan een enorme clip, zodat je gewoon gefocused kunt blijven op je targets, ipv denken van 'shit ik moet nu ff zuinig met mn ammo omgaan'.
I'll do you one better: pak de thermal sight erbij :D echt een killer combinatie op de niet-kleine maps en ideaal op de wat donkerdere maps zoals Underpass of grassige maps als Wasteland. Mijn combo die ik regelmatig gebruik is dan:

AUG LMG + grip + thermal
Secondary: shotgun
1. Bling pro
2. Stopping power pro
3. Ninja/Hipfire
Equipment: claymore

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:30
aarondk1 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 15:37:
Valt het jullie ook op dat er echt een duidelijk onderscheid is tussen de scores? Op HQ pro of TDM zie je dat hard. Er zijn meestal 2 spelers met 1500 punten meer als diegene onder hun, dan heb je de goede middemoot, en dan de slechtere/beginnende spelers.
Ik hoor meestal bij de gene met 1500 punten meer dan de rest. Gister samen met een vriend aant spelen en we kwamen een leuke engelse gast uit het andere team tegen. hij zegt een aantal keer dat hij ons pro vond etc (we stonden ook wel 38-4 etc) en hij telkens zeggen nice shot etc. Heb hem toen op steam toegevoegd en ook nog een leuk gesprek met hem gehad. Ook gelijk wat tips gegeven aan hem om zijn speelstijl te verbeteren, en hij was heel erg verbaast dat ik zo goed engels kon.

Binnenkort nodig ik hem dus gezellig uit voor mijn party

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 17:22:
[...]

Als het mag zou ik nog even willen reageren op jouw vergelijkingen (schaatsen met houtjes, wielrennen met opoefiets), dat zijn namelijk nogal in mijn ogen redelijk kromme vergelijkingen.
Op de consoles is een controller standaard, casual gamers weten niks van die apparaten en willen er al helemaal geen geld aan uitgeven (daarbij zie ik het ook niet voor me om onderuitgezakt op de bank met een toetsenbord/muis combi te zitten).
De vergelijking is dan eerder aan een wielren-tour meedoen met een fiets met een motortje ;)
En daar sla je de plank mis. Want met een motortje meedoen mag niet en wat ik doe mag wel.

Los daar van hebben echte casual gamers er ook niet zo veel moeite mee, want die maakt het toch niet zoveel uit waar ze eindigen.

Op twee punten denk ik niet dat ik degene ben die een kromme redenering maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:10:
[...]

draait prima op een pc van 400 euro. (scherm niet meegerekend)
Ik betwijfel of het echt mooi draait. Maargoed, mocht het draaien, dan komt over een halfjaar het vervolg uit en die draait dan gewoon weer kut, dus moet je upgraden, etc, etc. Je snapt het wel lijkt me....

[ Voor 20% gewijzigd door sanderander op 09-01-2010 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
psychoclown schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:58:
[...]

Probeer eens met Xfire dat moet redelijk goed zijn.

Overigens heb je bij elk multiplayer spel wel cheaters.. Battlefield heroes begint er ook aardig in te stikken.
Idd, ik kan ook Xfire aanwijzen als beste manier om gameplay te recorden.
Indertijd met COD4 had ik een vergelijkingstestje gedaan tussen Fraps, Wegame en Xfire. Uiteindelijk was het bij Xfire dat je relatief bekeken de beste kwaliteit per aantal megabyte had.
(Waar ik wel verwonderd van was aangezien Xfire niet echt neig bekend staat als recording software, itt Fraps en Wegame)

EDIT: Wat bedoel je met dat Fraps veel te zwaar is? (Heb ook Q6600 en 4gb ram) Als je iets opneemt, wijzigt je aantal FPS denk ik automatisch naar 30 FPS. Het klopt wel dat de game dan sluggish wordt maar anders zou de bestandsgrootte echt de hoogte inschieten.
(Weet wel niet meer hoe het zit bij Wegame en Xfire qua FPS-limitering)

[ Voor 21% gewijzigd door Asgaro op 09-01-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, dankjewel. Maar op een stuk van de map blijven en patrouilleren, zoals jij het zegt, dat is dus geen campen? Want als ik over de hele map rondren, zoals ik eerst deed, dan haal ik echt prutscores.
Met patrouilleren wordt vooral bedoelt een deel van de map voor jouw rekening nemen.Zoals bv bij Terminal de
plaats waarbij domination A is en het vliegtuig.Daar voortdurend in rondlopen.Zoals bv de enemy's neerknallen die van point C komen gelopen of die gang met de ruiten;daar lopen ook veel enemy's en vauit het vliegtuig de spawn van het andere team onder vuur nemen.

Ik heb het nu specifiek uitgelegd aan de hand van domination maar je kan dit natuurlijk op iedere map en gamemode toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
Xenomorphh schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 15:17:
[...]

Hahaha jij bent echt grappig net wil je spelen nu opeens niet meer.. Bang om geowned te worden dus..
maar goed hou je cheater commentaar dan ook voor je wil je aangezien je dus helemaal niet durft.
Wat snap jij nou eigenlijk niet |:(
Er valt niet te kiezen tegen wie je speelt dus blijf gewoon normaal doen zover dat dat lukt oke!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 11:07:
He, heb vandaag een prachtscore behaald op Afghan: 40-3!
M16 - GL, RD (GL omdat ik shotty challange wilde)
Ranger - akimbo

Bling Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro

Predator, Harrier, Chopper Gunner

Ben nu lvl 44 zonder prestige, speel het niet zo vaak. Mijn eerste tactiek was altijd gewoon heel hard rondrennen door de map en als je iemand ziet schieten. Dit lijdt meestal tot scores als 15-18, en 12-11. Niet echt goed dus. M'n k/d is dan ook iets van 0.88 ofzo.

Ik zat dus voor die grot in Afghan, achter zo'n box. Werd helemaal verrot beschoten dus ik durfde niet weg. Haalde wel 5 kills, Predator. Haalde toen dus ook Harrier, en dan heb je al gauw Chopper Gunner. Met de Chopper Gunner maakt ik iets van 12 kills ofzo (heerlijke killstreak reward), en toen had ik kans om weg te komen achter de box.

Ik heb altijd een beetje een hekel aan campers, als je de hoek omloopt en iemand zit daar te wachten in het hoekje om jou neer te schieten. Dus wat ik wil zeggen, ik heb deze score gehaald omdat ik ook een beetje zat te campen.

In ieder geval, daarna ben ik dus weggegaan, en kreeg nog een paar kills met m'n M16 en m'n Rangers, en kwam op een 27 killstreak (mijn vorige was 16 ;( ). Ik helemaal blij, en ik haal er ook nog 13 kills bij.

Maar ik ben wel de hele tijd in en rond de grot gebleven. Natuurlijk niet statisch op dezelfde plek, ik liep van ingang naar ingang en ook er buiten om mensen neer te schieten. Wordt dit gezien als campen? Ik hoop het niet.....
Gast, wat boeit het als dit wordt gezien als campen? Stel dat campen wél je speelstijl is dan heb je toch schijt aan wat men er van vindt? Het is geen cheaten, men vindt het irritant, maar er is niks mis mee hoor. (moeten ze maar beter om het hoekje kijken!) En qua realisme, mocht men dat een issue vinden, lijkt me campen realistischer dan rushen eigenlijk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Nickbn schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 11:45:
[...]

dat maakt je net zo min als hen... zelfs nog minder... voor het knifen is nog enige tact/skill vereist. Voor het in blinde paniek een op een knop duwen en altijd wel iets raken is dat niet....
min?

minder?

Sorry hoor, maar kap eens met dat gejankt over knifen, grenate launchers en campen. Dat zijn gewoon 3 totaal legale en effectieve speelstijlen. Mocht je er moeite mee hebben, zoek een andere game zou ik zo zeggen! (of word beter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Vanmiddag weer een hoop lol gehad.

Volgens mij ben ik door alles en iedereen voor cheater uit gemaakt, terwijl ik gewoon lekker op mijn 360 met een controller speel. Niets bijzonders. Meermaals MVP in TDM geweest. :)

Er lekker op los geflashed, getubed etc etc.

Na een tijdje heb je gewoon door hoe mensen spelen en op welke vaste plekken ze altijd zitten. Gewoon op afstand een granaat naar binnen/er op en 2 van de 3 keer heb je dan wel een of meerdere kill's. Niet klagen over tubes, moet je maar niet zo stom zijn om altijd op die plek te gaan zitten.

En glitchers kom ik niet veel tegen, en degene die ik tegenkom behoren tot de zelfde stommerts als hierboven. Altijd vaste plek en dus makkelijk te pakken met een tube of door de muur schieten.

Net zoals snipers die altijd in de zelfde paar bosjes, of op de zelfde daken liggen.... granaat er op en opzouten. :)

Dat zijn naar mijn mening geen lucky kills, maar gewoon kennis van de map.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan1337
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 19:53
Ga binnenkort heletijd weg, had zin om me laptoppie mee te nemen en beetje mw2 te spelen..., maar er is geen mogelijkheid om dit zonder steam te doen ofwel? nu begin ik toch de nadelen van steam te ondervinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:59
Fist schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:40:
[...]

Ach elke game heeft last van cheaters. En nee, niet altijd is een admin in de buurt.
Ach die cheaters vind ik nog het minst erg, die lag en dat "unable to connect" nog zo vaak na 2 maanden, daar wordt ik echt gek van.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Heb ik ook gemerkt dat Fraps capt op 30FPS maar dat is echt veel te weinig om MW2 vloeiend te spelen.
Ik moet echt minstens 45FPS hebben zonder drops (en dat gaat ook gemakkelijk), Xfire had ik ook gehoord nog niet getest.
Want ik had laatst wat kleine technische probleempjes en ik dacht misschien dat Xfire en steam geen vrienden waren, nadat ik Xfire had gedeinstalleerd werkte het terug.
Maar ik zal het eens proberen, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
aarondk1 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 19:12:
Heb ik ook gemerkt dat Fraps capt op 30FPS maar dat is echt veel te weinig om MW2 vloeiend te spelen.
Ik moet echt minstens 45FPS hebben zonder drops (en dat gaat ook gemakkelijk), Xfire had ik ook gehoord nog niet getest.
Want ik had laatst wat kleine technische probleempjes en ik dacht misschien dat Xfire en steam geen vrienden waren, nadat ik Xfire had gedeinstalleerd werkte het terug.
Maar ik zal het eens proberen, bedankt voor de tip!
Wat ik vroeger altijd deed, en ik weet niet of dat nog in MW2 zit, was eerst ingame demo's opnemen (die zijn dan een paar MB/uur) en daarna met of een scriptje (heel makkelijk) of CoD Demo Player de demo's bekijken en Frapsen waar nodig. Duurt eventjes maar op die manier heb je alleen nodig was je nodig hebt en tevens erg goede kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
De grens tussen Ninja Gaiden en MW2 begint steeds kleiner te worden voor mij. Vooral in kleine maps ( speel op de PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Laatst online: 19:16
Asgaro schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 15:03:
[...]

Ik ben sinds anderhalve week overgestapt van de M4A1 naar de ACR.
Beiden van deze wapens hebben nauwelijks recoil, daarom dat ik deze verkies.
Het nadeel is dan echt dat de damage lager is, zoals je reeds merkte.
Dit kan je oplossing door de perk Stopping Power te gebruiken, deze compenseert deze lage damage rate volledig :)

Maar als je de perk SP niet wilt hebben, heeft het dus niet al te veel nut de ACR te gebruiken...

Ik vind de ACR - met SP uiteraard - echt goed werken. Zowel close range (wel gebruik ik ook Steady Aim) als long range. Ik speel met de gewone iron sights, en die werken perfect voor long range kills. En headshots lukken ook ;)

EDIT: Vergeten te melden dat ik er silencer op heb. Long range werkt dan dus ook nog perfect.
Ik gebruik ook Stopping power. Ik zou alleen niet voor Steady Aim kiezen maar voor Ninja. Ik vind het belangrijker dat ze me niet horen aankomen dan dat ik nog iets beter schiet op long range. Met de Scar-H maakte ik al veel kills op long range dus das met de ACR alleen maar meer nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Kijk op deze manier heb ik geen probleem met tubes :). Alleen als je random gaat tuben wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-08 11:49
psychoclown schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 19:29:
[...]

Wat ik vroeger altijd deed, en ik weet niet of dat nog in MW2 zit, was eerst ingame demo's opnemen (die zijn dan een paar MB/uur) en daarna met of een scriptje (heel makkelijk) of CoD Demo Player de demo's bekijken en Frapsen waar nodig. Duurt eventjes maar op die manier heb je alleen nodig was je nodig hebt en tevens erg goede kwaliteit.
De /record functie is er uit gesloopt dus dit zal helaas niet meer werken (is als sinds WaW zo), en bij mw2 zijn ze zelfs een stapje verder gegaan door de console er uit te slopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gunner0616 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 20:52:
[...]

De /record functie is er uit gesloopt dus dit zal helaas niet meer werken (is als sinds WaW zo), en bij mw2 zijn ze zelfs een stapje verder gegaan door de console er uit te slopen..
Owja stom ook dat van de console had ik wel gelezen een hele tijd terug maar dat van WaW wist ik niet.
Maarja ook niet heel verwonderlijk gezien ik 6 maanden na MW's release gestopt ben met CoD en competitief gamen (op niveau).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus, vandaag ben ik echt een rare game gejoined. Alles was supersnel afgespeeld ofzo. Als je liep ging dit als sprinten, als je sprintte.... jezus wat ging dat hard. Schieten ging wel redelijk normaal, het was eigenlijk alleen het lopen.

Is dit een glitch? Hack? Wat is het? Ik ben nog even in dezelfde game gebleven, en bij het volgende potje liep je nog steeds f*cking hard

Ging nog redelijk best trouwens met UMP45, ondanks dat sprinten (of juist door dat sprinten :)). had iets van 25-8

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2010 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
Als ik Windows opnieuw wil installeren kan ik dat dan gewoon doen, daarna Steam opnieuw derop zetten en weer verder knallen of gaat dat niet zo makkelijk?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij terminal moet je eens met domination als je bij die roltrappen begint met marathon sprinten naar daar onder A en een semtex naar A gooien heb al een paar keer tripple kill gehad zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoooooly shit! Ik had net echt een heel ziek potje :p

Ik maakt snel veel kills waardoor ik een Harrier, Chopper Gunner en vervolgens een Tactical Nuke kreeg :) Vriendelijk als ik ben speel ik dan door tot het potje bijna voorbij is. Maar ik bleef goed bezig zijn waardoor ik nog een keer hetzelfde haalde! Ik had nu 2 (!!) Tactical Nukes tot mijn beschikking :p Toen de ronde bijna voorbij was heb ik de eerste geactiveerd, helaas kon ik de tweede niet ook nog gebruiken want er stond "Tactical Nuke already inbound", dat was wel jammer haha :p Dit alles was op Favela trouwens, het volgende potje op Estate had ik alweer een Nuke. Ik speelde wel lekker dus. Bovenstaande potje had ik een score van 71 kills en 9 deaths _o_

Gebruikte setup:
Scar-H + reddot sight
AA-12
Scavenger Pro
Stopping Power Pro
Steady Aim Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:23
JKratos schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 21:28:
Als ik Windows opnieuw wil installeren kan ik dat dan gewoon doen, daarna Steam opnieuw derop zetten en weer verder knallen of gaat dat niet zo makkelijk?
als jij een backup maak van je steam en die dan weer terugzet kan jij gelijk verder knalle of even opnieuw met iso of dvd je warfare opnieuw installen kan ook geloof ik

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
stftweaker schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 21:43:
[...]

als jij een backup maak van je steam en die dan weer terugzet kan jij gelijk verder knalle of even opnieuw met iso of dvd je warfare opnieuw installen kan ook geloof ik
Oke, dus het gaat vooral om de Steam map dan waarschijnlijk. Want daar zullen de belangrijke gegevens in staan.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
aaaido schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 20:01:
[...]

Ik gebruik ook Stopping power. Ik zou alleen niet voor Steady Aim kiezen maar voor Ninja. Ik vind het belangrijker dat ze me niet horen aankomen dan dat ik nog iets beter schiet op long range. Met de Scar-H maakte ik al veel kills op long range dus das met de ACR alleen maar meer nu :P
Steady Aim is nuttig voor close combat he ;)
Maar denk dat ik Ninja ook eens ga proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou na vele dagen moeite(vooral veteran campaign uitspelen)
Eindelijk Platinum gehaald en dus 100% uitgespeeld.(H).
Was wel een Jeej momentje haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:15
JKratos schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 21:48:
[...]

Oke, dus het gaat vooral om de Steam map dan waarschijnlijk. Want daar zullen de belangrijke gegevens in staan.
Nee de steam gegevens staan online. Als jij je steam acc onthoudt, kan je heel mw er gewoon af gooien, en je multiplayer gegevens blijven bewaard. De sp gegevens echter niet. Die zal je inderdaad moeten backuppen.
monnick schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 21:39:

Ik maakt snel veel kills waardoor ik een Harrier, Chopper Gunner en vervolgens een Tactical Nuke kreeg :) Vriendelijk als ik ben speel ik dan door tot het potje bijna voorbij is. Maar ik bleef goed bezig zijn waardoor ik nog een keer hetzelfde haalde! Ik had nu 2 (!!) Tactical Nukes tot mijn beschikking :p Toen de ronde bijna voorbij was heb ik de eerste geactiveerd, helaas kon ik de tweede niet ook nog gebruiken want er stond "Tactical Nuke already inbound", dat was wel jammer haha :p Dit alles was op Favela trouwens, het volgende potje op Estate had ik alweer een Nuke. Ik speelde wel lekker dus. Bovenstaande potje had ik een score van 71 kills en 9 deaths _o_

Gebruikte setup:
Scar-H + reddot sight
AA-12
Scavenger Pro
Stopping Power Pro
Steady Aim Pro
Dat is wel erg ziek inderdaad! Netjes hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Fist schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 22:00:
[...]

Nee de steam gegevens staan online. Als jij je steam acc onthoudt, kan je heel mw er gewoon af gooien, en je multiplayer gegevens blijven bewaard. De sp gegevens echter niet. Die zal je inderdaad moeten backuppen.
Kijk, das praat! ;) Thanx, in dat geval ga ik ff aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:21
monnick schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 21:39:

nice _/-\o_

Ben zelf net een aantal uur geleden gestopt met de danger close perk omdat ik daar nu klaar mee ben. Nu bezig met Bling Pro op een AUG met grip en een red dot sight. Heb ook de UAV, Care Package en Predator Missile aangezet als killstreak rewards. Die UAV roep ik iets van 5 keer per potje op dus die challenge heb ik hopelijk morgen al binnen. Vind het voor vandaag wel genoeg geweest :P

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craztas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-09 17:57
Weet iemand al wanneer de DLC uit komt voor de PS3???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 23:22

Royz

Kleurenblind!!

WTF is er aan de hand met die speedhacks? IW is echt een drama, zoveel bugs en hacks. Elk potje wat ik nu join daar staat de speedhack aan :/

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
Royz schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 23:12:
WTF is er aan de hand met die speedhacks? IW is echt een drama, zoveel bugs en hacks. Elk potje wat ik nu join daar staat de speedhack aan :/
Yep, vanavond is het weer even raak op de Xbox 360.
Er kan in sommige potjes weer met 150 km p/u gerend worden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Heb nu alle AR mastery gehaald, ofja bijna allemaal want ik moet nog even 40 FMJ kills met de Fal maken. Ben nu maar met de SMG begonnen en de vector moet ook alleen nog maar de FMJ.

Heb bij de AR eigenlijk geen enkele gun die niet lekker schiet of waar ik niet fijne scores mee haal, behalve dan de fail op Non-HC. De laatste gun die ik deed was de FAMAS en ik vond het eerst maar een gek geweer en daarom nooit gebruikt echter toen ik hem gebruikte raakte ik er gelijk aan gewend. haalde er de eerste ronde gelijk 20-3 mee op skidrow en daarna nog een aantal keer 38-4 of 33-3.

Als side arm heb ik tegenwoordig altijd Raffica's in Akimbo. Ze zijn gewoon goed te gebruiken in het geval dat je soms net je ammo leeg hebt als de enemy om het hoekje komt. Ze zijn ook erg goed als los staande gun om mee rond te lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:15
Hogader schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 23:43:
Heb nu alle AR mastery gehaald, ofja bijna allemaal want ik moet nog even 40 FMJ kills met de Fal maken. Ben nu maar met de SMG begonnen en de vector moet ook alleen nog maar de FMJ.

Heb bij de AR eigenlijk geen enkele gun die niet lekker schiet of waar ik niet fijne scores mee haal, behalve dan de fail op Non-HC. De laatste gun die ik deed was de FAMAS en ik vond het eerst maar een gek geweer en daarom nooit gebruikt echter toen ik hem gebruikte raakte ik er gelijk aan gewend. haalde er de eerste ronde gelijk 20-3 mee op skidrow en daarna nog een aantal keer 38-4 of 33-3.

Als side arm heb ik tegenwoordig altijd Raffica's in Akimbo. Ze zijn gewoon goed te gebruiken in het geval dat je soms net je ammo leeg hebt als de enemy om het hoekje komt. Ze zijn ook erg goed als los staande gun om mee rond te lopen
Vond je de F2000 lekker schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Fist schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 23:44:
[...]

Vond je de F2000 lekker schieten?
Eigenlijk vond ik dat een mooi wapen ja. handige firepower voor close range om snel die kogels down range te krijgen. Op lange afstand was het gewoon netjes in bursts schieten en dna deed hij zijn werk perfect. Ik zette er dan wel een holosight op omdat de RDS een Mars sight is en de acog gewoon niet te doen is zonder compleet in bursts te schieten. De iron sights waren iets te lastig voor long range.

Ik schiet 9/10 schoten op langere afstand en ben dus gewoon gewend om in bursts te schieten. eigenlijk al gewend sinds battlefield 2142 aangezien daar je magazijnen telden ipv je kogels. dus sprayen koste je veel kogels en was niet effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Schiet ik zonet wat dubieus een paar keer achter elkaar dezelfde baas neer (paar luckshots/ricochets van m'n AUG, wordt ik uitgemaakt voor cheater. Ik continueer dezelfde streak, krijg m'n predator, maak er een triple kill mee en poef harrier strike. Die sloopt er ook een aantal, schiet er zelf nog een paar neer en poef AC130. Vervolgens krijg ik van dezelfde eppie over me heen dat ik een fucking n00b ben omdat ik geen nuke heb :')

Uiteindelijk een streak van 36 kills gemaakt. Best hilarisch. Werd uit eindelijk een potje van 46-5 ofzo :P. Best aardig op de PC tijdens een pot domination. Wel kut dat als je al je streak awards al hebt gehad je het beste gewoon dood kunt gaan en een nieuwe streak kan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 12:57
reemprive schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:27:
[...]
Ik kom 2 a 3 cheaters per dag tegen, gemiddeld. Dit soort tafrelen(al eerder gepost):
http://www.youtube.com/watch?v=NEI6oqfbpz0
Dat is inderdaad lastig. Ik kan me dan rekenen tot de lucky few die amper/geen cheaters tegen komen.

--

Deze avond weer lekker zitten spelen met vrienden. Mooie win streak van 35 gehaald, nu even gestopt (tijd om te gaan slapen). De laatste matchen werden we uitgescholden voor cheaters; best wel grappig. We spelen inderdaad wel goed samen, maar we zijn zeker niet super goed. We komen af en toe wel spelers tegen waar we het moeilijk mee hebben (zeker Wasteland en dan al die snipers, brrr).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 13:09
Duurt even maar dan heb je ook wat... tactical knife attachment is echt heerlijk als je vlotjes rent, jammer dat ik m'n shotgun moet opofferen maar het is best makkelijk, af en toe wat kills met pistol zelf, zal mensen vast frustreren. Jammer dat ik voor echt vlotjes knifen ninja uit moet zetten en commando aan moet zetten, maar die vind ik zo overdreven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:25
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/qycutx.jpg

check deze gast heeft 10 classes en is pas Prestige level 10. Wat ik niet begrijp ik ben Prestige level 55 en heb er maar 6. Hoe krijg ik meer dan 6 classes is wel handig als ik me bling gebruik. Ik speel natuurlijk op de PC en hij op de Xbox heeft de Xbox zoveel voordelen? En heb ik nog een vraag hoe kan je meer claymores gebruiken of meenemen want deze gast speelt ook met 2 claymores in classes. Hoe behaal ik deze dingen die hij gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:27
Styxxy schreef op zondag 10 januari 2010 @ 01:10:
[...]

Dat is inderdaad lastig. Ik kan me dan rekenen tot de lucky few die amper/geen cheaters tegen komen.

--

Deze avond weer lekker zitten spelen met vrienden. Mooie win streak van 35 gehaald, nu even gestopt (tijd om te gaan slapen). De laatste matchen werden we uitgescholden voor cheaters; best wel grappig. We spelen inderdaad wel goed samen, maar we zijn zeker niet super goed. We komen af en toe wel spelers tegen waar we het moeilijk mee hebben (zeker Wasteland en dan al die snipers, brrr).
http://www.youtube.com/watch?v=rj6auNQm9S8

Zelf gemaakt materiaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
goosche schreef op zondag 10 januari 2010 @ 08:24:
[afbeelding]

check deze gast heeft 10 classes en is pas Prestige level 10. Wat ik niet begrijp ik ben Prestige level 55 en heb er maar 6. Hoe krijg ik meer dan 6 classes is wel handig als ik me bling gebruik. Ik speel natuurlijk op de PC en hij op de Xbox heeft de Xbox zoveel voordelen? En heb ik nog een vraag hoe kan je meer claymores gebruiken of meenemen want deze gast speelt ook met 2 claymores in classes. Hoe behaal ik deze dingen die hij gebruikt.
Interessante screenshot. Ik dacht dat je per 2 prestige levels 1 nieuwe Custom Slot krijgt (ik ben zelf tweede prestige level en heb 1 extra custom slot gekregen, heb er nu dus 6).

Dat neerzetten van meerdere claymores komt door Scavenger. Zet er 1 neer -> scavange -> zet er nog 1 neer. Je kan er maximaal 2 tegelijk neerzetten, zet je een derde neer dan ontploft de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 19:17
[afbeelding]

Jij bent dus prestige 1 level 55
Hij is prestige 10 level x, oftewel hij heeft 10x level 70 gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53
DikkeDijk schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 23:27:
[...]

Yep, vanavond is het weer even raak op de Xbox 360.
Er kan in sommige potjes weer met 150 km p/u gerend worden. 8)7
:? :? Heb vannacht van 12 uur tot ongeveer half 5 gespeeld (don't ask :P Geen zin om te stappen gister) en helemaal die glitch niet tegengekomen. Merkte wel dat de potjes rustiger gespeeld worden, veel minder gerushed, en vaak gewoon echt stiltes omdat niemand elkaar vind.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Correctie: "hij heeft een rankhack gebruikt om Prestige 10 te zijn." Of krijgen consoles zoveel meer exp ?

[ Voor 21% gewijzigd door Phuncz op 10-01-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Scavy schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 18:44:
[...]

Wat snap jij nou eigenlijk niet |:(
Er valt niet te kiezen tegen wie je speelt dus blijf gewoon normaal doen zover dat dat lukt oke!?
Jewel hoor private match. 1 vs 1 cage match lukt allemaal ;)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op zondag 10 januari 2010 @ 11:43:
Correctie: "hij heeft een rankhack gebruikt om Prestige 10 te zijn." Of krijgen consoles zoveel meer exp ?
xp is niks anders, hij heeft waarschijnlijk gehackt inderdaad. of hij moet gewoon geen leven hebben en teveel spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2010 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

[afbeelding]

Meer dan 2 claymores, dat is gewoon de Scavenger perk. Is onlangs al is langs geweest in het topic voor zover ik weet, dus had je kunnen vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 10-01-2010 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stephan1337 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 19:09:
Ga binnenkort heletijd weg, had zin om me laptoppie mee te nemen en beetje mw2 te spelen..., maar er is geen mogelijkheid om dit zonder steam te doen ofwel? nu begin ik toch de nadelen van steam te ondervinden :'(
steam op je laptop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Stephan1337 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 19:09:
Als je de TS had gelezen, had je je antwoord al gehad. Als je Steam installeerd op je laptop, neem je je MP statistieken wél mee alleen je SP statistieken niet, die zal je of zelf moeten backuppen, of opnieuw beginnen.

EDIT: Oh, iemand is me al voor :+

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 10-01-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Eindelijk eens een lekker potje mislukt de host migration. :(

MW2 host migration

[ Voor 58% gewijzigd door Dj-sannieboy op 10-01-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ARG! Eindelijk een keer van 24 sneuvel ik voordat ik m'n nuke had :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:07

g0tanks

Moderator CSA
Jezus wat kunnen sommige mensen zeiken. Ik ben net geprestiged dus moest weer even alle challenges halen, beginnend met de noobtube. Iemand maakte mij meteen uit voor noob, terwijl hij zelf RPG en Akimbo 1887's gebruikte. Ik zeg dat hij zelf een noob is omdat hij ze gebruikt en dan ben ik ineens de zeikerd, blijkbaar heb je voor die dingen namelijk veel meer skill nodig. 8)7

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Ik heb zelfs gehad toen ik prestige was en lvl 1 (dus geen custom classes had) en de FAMAS Gl gebruikte mensen boos werden.

Ach ik lach er maar om :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:21
Op de 360 heb ik het zo ingesteld dat ik niemand hoor behalve de mensen in mijn friendslist. En ik speel gewoon hoe ik wil en ze mogen zeiken wat ze willen, ik hoor ze toch niet. Met sommige wapens moet je wel campen omdat je gewoon te langzaam bent en met de GL moet je toch 500 kills halen om de danger close perk te voltooien.

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:19

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Zucht, wanneer wordt er eens wat gedaan aan het knifen met 100 km per uur... Ik ga er maar even vanuit dat dat niet getest is, want anders moeten ze nieuwe testers aannemen bij IW...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
uchiha tijntje schreef op zondag 10 januari 2010 @ 14:37:
Zucht, wanneer wordt er eens wat gedaan aan het knifen met 100 km per uur... Ik ga er maar even vanuit dat dat niet getest is, want anders moeten ze nieuwe testers aannemen bij IW...
Ja, ik vind het ook vervelend, maar ik zou zeggen: probeer je speelstijl er op aan te passen of overweeg HC modes, totdat er evt een patch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
g0tanks schreef op zondag 10 januari 2010 @ 13:21:
Jezus wat kunnen sommige mensen zeiken. Ik ben net geprestiged dus moest weer even alle challenges halen, beginnend met de noobtube. Iemand maakte mij meteen uit voor noob, terwijl hij zelf RPG en Akimbo 1887's gebruikte. Ik zeg dat hij zelf een noob is omdat hij ze gebruikt en dan ben ik ineens de zeikerd, blijkbaar heb je voor die dingen namelijk veel meer skill nodig. 8)7
Wie zegt dat je challenges moét halen?? Ik ben lvl 44 en heb nog geen een challenge bewust gehaald. Ik wil gewoon lol hebben in het spel, zonder me over dat soort dingen druk te hoeven maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
Modern Warfare 2 in 8 mintues.
http://www.youtube.com/watch?v=ziSCrNeCHBc&feature=sub

[ Voor 22% gewijzigd door Omnyakom1 op 10-01-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 13:09
Mmoest ik 700 750 kills voor m'n ACR... heb ik er 700.... niets! voor 10k punten, kijk ik naar de gun, moet ik ineens 1000 kills..... en zit ik op 800+ kills.... wazig....

[ Voor 3% gewijzigd door Vandread op 10-01-2010 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Bij de 300, 500, 750 en 1000 kills krijg je 10k experience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het doet toch wat het zegt : "One man army"!!! :+

MW2 is broken op ZOVEEL manieren;
- CP runner/teleport class
- P2P MP met lag/cheaters/no server rules
- sniper range shotguns/handpistols
- akimbos

Noem het maar op, MW2 verneukt het.
Het allerergste is dat het DE game is op het moment (snap ik niet).
Als het 1 van de 40 games een keer wel goed gaat is het ook een heerlijk spel!
Bij het eerste goede alternatief zal iedereen overstappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 16:10:
[...]

- akimbos

ondanks dat het veel kuren heeft, voornamelijk met het server systeem, zoals joinen in verliezende matches etc bied het wel veel plezier. ik vind de noobtubers, knife rapers ook irritant. maar ik heb er nogsteeds veel plezier aan. en ik wil niet lullig zijn, mar een pistool in het echt schiet je ook zo 200m ver mee, dat de maps nou niet zodanig groot zijn om het verschil met een sniper rifle te tonen is een ander verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke, op dit idee was ik nog niet gekomen maar.......dit is zieeeeek overpowered!!! :/ Binnenkort gebruikt iedereen dit :(

EDIT: Ik ben het helemaal met de maker van dat filmpje eens (ergens rond 7:00). Ik vind MW2 een heel goed spel, maar ze hebben er een beetje teveel dingen in willen stoppen zonder over de consequenties na te denken. Zoiets als die One Man Army perk wat hier te getoond wordt (of Scavenger in zeker mate ook) is te fucking overpowered!

[ Voor 34% gewijzigd door monnick op 10-01-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 20:29

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

monnick schreef op zondag 10 januari 2010 @ 16:37:
[...]

Oke, op dit idee was ik nog niet gekomen maar.......dit is zieeeeek overpowered!!! :/ Binnenkort gebruikt iedereen dit :(

EDIT: Ik ben het helemaal met de maker van dat filmpje eens (ergens rond 7:00). Ik vind MW2 een heel goed spel, maar ze hebben er een beetje teveel dingen in willen stoppen zonder over de consequenties na te denken. Zoiets als die One Man Army perk wat hier te getoond wordt (of Scavenger in zeker mate ook) is te fucking overpowered!
hmmm, apart...
jammer dat er zoveel flaws in zitten, maar goed, als developper kan ik er wel in komen dat je sommige dingen over het hoofd ziet (zoals dit)

werkt het ook op de PC?

edit, ja, het werkt ook op de PC....
fucking lame dit...

[ Voor 13% gewijzigd door TepelStreeltje op 10-01-2010 17:20 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:26

aex351

I am the one

Het is mij opgevallen dat Veteran mode op de Xbox360 simpeler is dan op de PC.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
TepelStreeltje schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:00:
jammer dat er zoveel flaws in zitten, maar goed, als developper kan ik er wel in komen dat je sommige dingen over het hoofd ziet (zoals dit)
Als developer kan ik daar niet inkomen. :P Bij het bedenken van de One Man Army perk zou je toch moeten nadenken over wat er gebeurt als de class waarnaar je wisselt die perk ook heeft.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het filmpje zonder geluid bekeken, maar komt het dus op neer dat je gewoon al je classes hetzelfde doet zodat je de hele tijd tubes en claymores hebt?

edit: Patchen dus, zodat je in één leven maar een keer van class kan swappen.

[ Voor 20% gewijzigd door bram1984 op 10-01-2010 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Toen die in de Chopper Gunner zat leek het wel alsof die aimbot had ofzo. Dat ding gaat alle kanten op, hij is op iemand aan het schieten en opeens schiet zn cursor naar de andere kant van de map om een kill te maken.
Iemand opgevallen?

Edit: ow het is PS3. Dan ziet die gast meer dan ik :D.

[ Voor 6% gewijzigd door SemperFidelis op 10-01-2010 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 20:29

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

bram1984 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:17:
Ik heb het filmpje zonder geluid bekeken, maar komt het dus op neer dat je gewoon al je classes hetzelfde doet zodat je de hele tijd tubes en claymores hebt?

edit: Patchen dus, zodat je in één leven maar een keer van class kan swappen.
je edit klopt ;)
voor je edit, elke keer dat je nieuwe class kiest, krijg je nieuwe loadout, dus je refreshed alles... ook je tubes!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 08:50
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 16:10:
[...]

- akimbos

Ik begin MW2 ook een beetje zat te worden op deze punten. Helaas is er geen alternatief voor mij, dus blijf ik maar spelen...Ik ga wel kijken naar ander games zoals Bad Company 2, iets wat ik tot en met Call of Duty 4 niet in mijn hoofd heb gehaald :o Achteraf gezien had ik hem liever niet gekocht. Geen dedicated servers is toch een no-go gebleken voor mij.

Omdat je geen vaste servers hebt ben je ook nooit zeker van het niveau, dit lijdt tot extra frustraties :P Vanmiddag stond ik zelfs op 2-10 na een potje sabotage, terwijl andersom toch veel vaker voorkomt :o

[ Voor 10% gewijzigd door Stefanovic45 op 10-01-2010 17:30 ]

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat connecten betreft: op de PS3 heb ik daar zelden last van. Het komt bij mij zo'n 1 keer op de 10/15 dat ie midden in de match de lobby closed. Verder zit ik doorgaans binnen een minuut in een game. Laatste dagen kom ik ook niet meer in matches terecht die al bijna afgelopen zijn. Voor lag geldt bij mij dezelde statistiek als hierboven.

Cheaters heb ik ook nog niet gezien. Zijn die er überhaupt op de PS3 (behalve prestige hackers)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
monnick schreef op zondag 10 januari 2010 @ 16:37:
[...]

Heb dit al meegemaakt. Een camper die de hele tijd dit deed, zo triest. Zat in een hoek te wachten, constant GL. Ik zag toevallig in de killcam dat hij wisselde van kit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:32:
[...]

Heb dit al meegemaakt. Een camper die de hele tijd dit deed, zo triest. Zat in een hoek te wachten, constant GL. Ik zag toevallig in de killcam dat hij wisselde van kit.
nu ook net meegemaakt :L
Hij was al een paar games alleen maar aan het tuben en toen hij bij ons in het team zat heb ik hem eens goed gezegd.En het ergste vanal was hij vond het leuk.Echt serieus zo'n mannen moeten ze gewoon permanent bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
Haa net 58-8 op de 360. Een van mijn beste potjes tot nu toe, mag ook wel met 2x chopper gunner op wasteland. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik kan echt niet overweg met zo'n AC130, omdat die zo hoog vliegt moet je een beetje inschatten hoe je bewegende targets raakt.
Terwijl met een Chopper Gunner je gewoon muisknop inhouden en moet mikken, that's it...

Is het jullie op de pc ook opgevallen dat er naast de naam van je friends nu het level staat?
Was dit vroeger ook want het valt me nu pas op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 18:17:
[...]

Hij was al een paar games alleen maar aan het tuben en toen hij bij ons in het team zat heb ik hem eens goed gezegd.En het ergste vanal was hij vond het leuk.Echt serieus zo'n mannen moeten ze gewoon permanent bannen.
Ik heb dat met hackers. Er is een site waar je mw2 hacks kan kopen. Op dat forum zat ik gisteren eens te lezen wat mensen drijft om te hacken. Naast mensen die hacken vanwege het lachwekkende argument dat ze denken door hacks ook zonder hacks beter te worden tot mensen die het puur en alleen doen om anderen te irriteren. In mijn optiek zijn die laatste categorie mensen zielepoten die wellicht in hun dagelijkse leven worden getreiterd en op die manier hun frustratie uiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 23:22

Royz

Kleurenblind!!

[...]

hmmm, apart...
Dat geeft verder niks, maar dan zijn er als het goed is testers om dat eruit te filteren. Hier blijkbaar niet :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Royz schreef op zondag 10 januari 2010 @ 18:38:
[...]

Dat geeft verder niks, maar dan zijn er als het goed is testers om dat eruit te filteren. Hier blijkbaar niet :)
Het grootste probleem is niet eens datde testers het niet filteren, maar dat ze er na launch ook niks mee doen. Dit is al sinds CoD2 (dat was pas na 9 maanden uberhaupt normaal te spelen online). IW staat er om bekend alle feedback naast zich neer te leggen. De community manager is gewoon een leuk woord voor een marketing jongen.

Ach, ik vermaak me wel met CoD. Zodra Halo: Reach er is stap ik over. Om veel redenen, maar al was het alleen al omdat Halo een spawnsysteem heeft wat wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

hmmm, apart...
Heeft niets met de developper te maken, die krijgt het als opdracht van de producer / uit het team. Wat maakt het hem verder uit? ;)
werkt het ook op de PC?
De PC versie is een port van de xbox versie volgens mij, maar denk dat het met elke versie wel werkt. Waarom zou het anders zijn op een ander systeem?

En waarom? Ik zei het in een van de vorige delen, men wil niet torenhoge ontwikkelingskosten hebben.
Men pompt liever geld naar de marketing afdeling die de game zal overhypen waardoor iedereen het spel wil hebben / spelen. De rest boeit IW echt totaal geen fuck, zolang de kassa maar geld ín het laatje brengt.

En je kunt dan wel zeggen "Ja maar, het word heus wel opgelost met een patch!". Dat is mooi en leuk, dan doet IW schijnbaar wel wat meer inderdaad, maar dat is bij MW2 eigenlijk niets meer dan toegeven dat de game niet goed in elkaar gestoken heeft gezeten. Het had dus zoveel mooier kunnen wezen dan dat het nu is, als IW maar niet zo koppig was geweest en geluisterd had naar de community. De ophef over de dedicated server was er dan ook niet geweest, omdat de dedicated server functionaliteit gewoon in het spel had gezeten.

Moet zeggen, vanmiddag weer is gespeeld en het ging lekker! Had vaak wel een negatieve k/d ratio, toch heb ik flink kunnen scoren eigenlijk, zowel in XP als in unlocks. :) Heb eindelijk de Scavenger Pro perk, de holographic sight voor M4A1 ook. Toch vind ik de ACOG scope ook wel fijn. Zometeen maar even de silencer erop voor de heartbeat sensor.
Royz schreef op zondag 10 januari 2010 @ 18:38:Dat geeft verder niks, maar dan zijn er als het goed is testers om dat eruit te filteren. Hier blijkbaar niet :)
Ehh, nee, want dat is geld uit het laatje van de kassa, niet er in... :+
aarondk1 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 18:20:
Ik kan echt niet overweg met zo'n AC130, omdat die zo hoog vliegt moet je een beetje inschatten hoe je bewegende targets raakt.
Terwijl met een Chopper Gunner je gewoon muisknop inhouden en moet mikken, that's it...
NOFI, maar oefen eens wat meer met AC130, dan lukt die jou ook. :)
Is het jullie op de pc ook opgevallen dat er naast de naam van je friends nu het level staat?
Was dit vroeger ook want het valt me nu pas op...
Is niet alleen bij friends, ook bij teammates ingame.
SCIxX schreef op zondag 10 januari 2010 @ 18:18:
Haa net 58-8 op de 360. Een van mijn beste potjes tot nu toe, mag ook wel met 2x chopper gunner op wasteland. ;)
Overkill killstreaks (zoals chopper gunner, AC130, e.d.) zou je eigenlijk gewoon maar 1x mogen gebruiken / krijgen tijdens één (1) potje spelen, dat maakt het voor iedereen veel leuker. Tactical Nuke mag van mij zelfs uit MW2 verdwijnen, laatste keer (en ook enige keer) dat er écht nukes gegooid werden, was Hiroshima en Nagasaki, dus zo 'modern warfare' is een nuke niet.

[ Voor 61% gewijzigd door CH4OS op 10-01-2010 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
LOL. Dit moet idd wel veranderd worden door IW. Haha ik hoop niet dat iedereen nu ineens met deze methode aan de slag gaat. Afgezien van het feit dat hij hele slechte tegenstanders had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 18:17:
[...]

Waarom?? Het zit toch echt in het spel hoor. Het is natuurlijk zeer irritant, maar hij doet niets wat niet mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
ik denk eerlijk gezegt niet dat het door erg slechte tegenstanders komt. het kan zijn dat er wel wat spelers met een lager level bij zitten maar dat maakt iemand nog niet gelijk slecht. het is meer hoe langer je speelt hoe hoger level je komt. dus al iemand al heel erg goed was in COD World at War dan kan die ook heel goed zijn in MWF 2 maar gewoon aan gebrek aan tijd toch een laag lvl hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
  • Laatst online: 06-07-2022
Ik heb toch een vraag...

Ik zie een enemy, knal hem door zijn kop, hij ziet mij, schiet terug. Ik ga dood.
Kijk ik in de replay, en wat blijkt: volgens de replay heb ik helemaal niet geschoten.

Nog zo een:
Ik zie iemand, ik prone, schiet en schiet, hij schiet terug, ik dood. Volgens de replay ben ik nog niet proned.

En nog een:
Ik zie een enemy maar ben aan het reloaden, dus ik ga vlug de hoek om. Dan ga ik plots dood, ik zie dat ik ineens weer een meter VOOR die hoek ben en als ik in de replay kijk heb ik volgens de game de hoek niet eens gehaald.

Hoe.. de f* kan dit??
Ik erger me er kapot aan. Er gebeuren echt dingen dat ik denk: hoe kan die kerel nog NOG niet dood zijn na 5 headshots en hoe kan het dat ik zo simpel en snel van 1 schot dood ga???
Wat kan ik hier tegen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:07

g0tanks

Moderator CSA
Lag.

Heb je toevallig een slechte verbinding? Wat is normaal je ping ingame?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
  • Laatst online: 06-07-2022
4 groene blokjes gewoon, maar het lijkt wel alsof ik er minder last van heb ik servers waar ik veel lag heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achjee , ik zie het al voor me morgen, gaat iedereen weer met die kit rondlopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghjoh als mensen het potje winnen tegen tubers en knifers en campers.
Dan maakt het niets uit dan hoor je niemand.
Als je zelf iemand keertje neersteekt of een granaat wegschiet maakt het ook niets uit.

Zolang ze winnen maakt het helemaal niets uit.
Maar o jee als er word verloren,dan ligt het aan die andere partij omdat hun tubers,knifers en campers gebruiken.
Deed het ook zelf regelmatig.
Todat je oppeens in winnende potjes gaat opletten dan je tegen dezelfde type mensen speelt

Maarja. ligt zeker aan mij haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ja, dat is lag. Toevallig ook eens over gelezen op het forum van IW.

Op die manier leek het dat ik het in een potje erg slecht deed, terwijl ik echt als eerste schoot. Maar in de killcam deed ik niks.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 14:05
En toen zat ie daar de hele tijd vast |:(

Afbeeldingslocatie: http://img190.imageshack.us/img190/6383/iw4mp2010011019222984.jpg

Vandaag voor de eerste keer, sinds release, genuked in een Demolition potje, gelukkig waren we toch al aan het verliezen.

Leuk nieuw wapen, de M240 geweldig in TDM en Demolition, zo'n grote range heeft ie niet maar met kleine bursts kan ik toch een paar longshots krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:24

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Wie zei dat de AUG met thermal goed is?Had hem er even opgezet + grip. Wat een meesterlijk wapen, al lopen er nog een hoop met cold blooded rond. Maar toch als resultaat 25-4 in TDM :P.

Knifen blijft vet trouwens :P, handgun en rennen als een malloot. Maja dan heb ik meestal als resultaat 10-20 of zo :). Wat ook leuk is, op mensen afspringen en dan proberen te knifen :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klagen kan denk ik beter op het IW forum. Hier zullen de devvers het niet lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 20:29:
Klagen kan denk ik beter op het IW forum. Hier zullen de devvers het niet lezen...
daar ook niet hoor...

iig, de kit kende ik al voor de Youtube. had hem al uitgeprobeert en verbaast over de brokenness, maar idd. nu is het public, dus morgen wordt het feest.

vanmiddag ook weer in een tubepotje op scrapyard, dang, dat waren echt alleen maar vliegende granaten en tuubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 20:29:
In dit soort topics kan je ervaringen delen, positief en negatief. Dat houdt het een beetje levend, en zorgt over het algemeen voor prima discussies. Ik heb er nog wel 1 voor je:

9 van de 10 keer (49 van de 50) als een AC-130 in de lucht gaat, kan je zien dat degene die heb bestuurd bij lange na nog niet de streak heeft gehad om hem te kunnen krijgen. M.a.w., in 90% van de gevallen zijn het de care packages die er voor zorgen dat het ding kan vliegen.

Is degene die de AC-130 heeft gemaakt bij IW zo blij met het ding dat we hem zo vaak moeten zien? Is het eerlijk dat in een potje iemand met een 4-10 K/D met een care package opeens op 16/10 komt te staan?

Genoeg punten om te klagen, en de reden dat we uberhaupt klagen, is dat je wel de potentie van het spel kan zien. Als het gewoon een rukgame was, was iedereen al weggeweest. Ik zie echter een een prachtige/mooie/briljante game verpest worden omdat de verhouding zoek is. En dat is al 3 maanden bekend......

Daarom noemde ik Halo ook. Sommige mensen vinden het top, andere totaal ruk. Maakt me verder niet uit, daar gaat het niet om. Waar het wel om gaat, is dat je in Halo altijd kans hebt. Als ik met een pistool loop en ik kom iemand tegen met een Rocket Launcher, dan hebben we allebei 50% kans. Dit komt doordat alle wapens perfect op elkaar zijn afgestemd. Het aantal kogels per magazijn, de afstand, de reload tijd, you name it. Een team met betere spelers of communicatie wint, een team met slechte verliest.

Een FPS game moet gewoon geen geluksfactor hebben online waarbij je door 1 pakketje te pakken opeens het totale veld kan omdraaien.

[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 10-01-2010 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 14:05
RT: @fourzerotwo: Another #MW2 playlist update to prevent the spread of the "ice skating" / speed hack. Will prevent matchmaking into modded games.

Wat zouden ze bedoelen met ice skating?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dorest0rm schreef op zondag 10 januari 2010 @ 22:06:
RT: @fourzerotwo: Another #MW2 playlist update to prevent the spread of the "ice skating" / speed hack. Will prevent matchmaking into modded games.

Wat zouden ze bedoelen met ice skating?
is de speedhack. je ziet mensen / models' niet lopen met de benen maar over de map glijden (skaten )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
pfff, vandaag weer een half team moeten muten (PS3). Iedere kill die ik bij ze maakte werd begroet met ziektes, toen ik bijdehand werd via messages om de hoeveelheid energie van het schelden in het oefenen te stoppen was het hek van de dam.... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zondag 10 januari 2010 @ 21:57:
[...]

In dit soort topics kan je ervaringen delen, positief en negatief. Dat houdt het een beetje levend, en zorgt over het algemeen voor prima discussies. Ik heb er nog wel 1 voor je:

9 van de 10 keer (49 van de 50) als een AC-130 in de lucht gaat, kan je zien dat degene die heb bestuurd bij lange na nog niet de streak heeft gehad om hem te kunnen krijgen. M.a.w., in 90% van de gevallen zijn het de care packages die er voor zorgen dat het ding kan vliegen.

Is degene die de AC-130 heeft gemaakt bij IW zo blij met het ding dat we hem zo vaak moeten zien? Is het eerlijk dat in een potje iemand met een 4-10 K/D met een care package opeens op 16/10 komt te staan?
Men klaagt vooral men niet kan winnen.
Care Packages can be seen on the radar by everyone. It's marked green if it's friendly, otherwise red since it belongs to the enemy team. Care Packages, Emergency Airdrops and Tactical Nukes can't be acquired from the package. Below are the drop rates:

14.78% - Ammo
14.78% - UAV
13.04% - Counter-UAV
10.43% - Sentry Gun
10.43% - Predator Missile
9.57% - Precision Airstrike
6.09% - Harrier Strike
6.09% - Attack Helicopter
4.35% - Pave Low
4.35% - Stealth Bomber
2.61% - Chopper Gunner
2.61% - AC-130
0.87% - EMP
Get real. 1 op de 40x zit er een ac130 in...
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.