Oeh zat m'n gok er toch behoorlijk dichtbij ;Dhfdvero schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:24:
[...]
Scrambler will begin to take effect at 800 inches from an enemy. Their radar will be completely snowed at 300 inches.
Dus bij 20.32 meter begint de radar een klein beetje te vervagen en bij 7.62 meter is hij helemaal vervaagd.
Nou als je groundwar speelt, dan weet je wel dat iemand in de buurt is maar denk niet da tje daar erg veel aan hebt. Regelmatig weet ik al waar ze zijn, maar vind het dan wel erg vervelend als mijn radar gaat ruizen. Ook als ik iemand unsilent hoor schieten, kijk ik meestal op de radar waar dat vandaan komt. Met scrambler gaat dat wat moeilijkerOmnyakom1 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:19:
[...]
Aah, thnx. Maargoed, dat is ook wel indicatie voor de tegenstander dan toch, dat je in de buurt bent. Hoe groot is de straal ongeveer waarin je tegenstander gestoord wordt?
Verwijderd
Ik vind scrambler niet echt een handige perk. Mijn mening dan hé,
Op het moment dat mijn radar gaat ruizen, ben ik toch wel extra op mijn hoede, en zoek ik rustig of er iemand in de buurt is. Dat kan je niet zeggen van een tegenstander die een demper op zijn wapen heeft.
Op het moment dat mijn radar gaat ruizen, ben ik toch wel extra op mijn hoede, en zoek ik rustig of er iemand in de buurt is. Dat kan je niet zeggen van een tegenstander die een demper op zijn wapen heeft.
Verwijderd
leavenCyrus The Virus schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:21:
Iemand nog een oplossing om er voor te zorgen dat ik geen host meer ben ? (PC versie)
Zit je achter een router? Zoja, de mw2 portmappings verwijderen en UPnP uitzetten?Cyrus The Virus schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:21:
Iemand nog een oplossing om er voor te zorgen dat ik geen host meer ben ? (PC versie)
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Nou mijn ervaring is dat een Stinger 9 van de 10 keer zijn doel wel raakt.Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:48:
Ik heb vaak dat mn Stinger mist, zelfs bij een stil hangende harrier..is er een bepaalde techniek? Ik richt er gewoon recht op en wacht op het piepje.
Ik ga gewoon stil staan, richt op de harrier/heli/uav/predator, wacht op de lock en vuur!
Het is mij ook al opgevallen dat de stinger opeens een harrier niet meer raakt. Had net 2 missen achter elkaar. Bij een pavelow klopt het wel die heeft flares maar bij een harrier zou hij in 1x kapot moeten zijn en niet mis gaan.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
het is mij wel is g elukt om een pavelow uit de lucht te schietenXenomorphh schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:46:
Het is mij ook al opgevallen dat de stinger opeens een harrier niet meer raakt. Had net 2 missen achter elkaar. Bij een pavelow klopt het wel die heeft flares maar bij een harrier zou hij in 1x kapot moeten zijn en niet mis gaan.
moest wel 2x schieten
Hoe kan het dat ik inmiddels 250+ games online heb gespeeld en nog niet 1 keer de map "rust" ben tegen gekomen?
toeval ik ben hem ook pas 2/3x tegengekomen
Ja dat klopt. Maar een harrier zou in 1x kapot moeten zijn en hoor je niet 2 keer op te missen.chimera2 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:48:
[...]
het is mij wel is g elukt om een pavelow uit de lucht te schieten
moest wel 2x schieten
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Gister grappig momentje gehad.
Er kwamen vijandige 2 Harier strikes en 2 pavelows gelijktijdig het veld in, dus ik wissel naar mijn class met shield en ga in open zicht zitten met mijn shield naar het spul in de lucht gericht. Binnen no-time hadden ze het alle 4 op mij gemunt, de XP vloog om mijn oren het ging met 300xp per seconde ofzo.
. Heeft alleen niet zo lang geduurt, want doordat ik de aandacht trok konden mijn teammates ze alle 4 vrij snel uit de lucht schieten.
Er kwamen vijandige 2 Harier strikes en 2 pavelows gelijktijdig het veld in, dus ik wissel naar mijn class met shield en ga in open zicht zitten met mijn shield naar het spul in de lucht gericht. Binnen no-time hadden ze het alle 4 op mij gemunt, de XP vloog om mijn oren het ging met 300xp per seconde ofzo.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Als ik van veraf met een stinger op een harrier schiet gaat hij ook vrij vaak mis..javalin daarintegen gaat redelijk vaak raak.Xenomorphh schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:54:
[...]
Ja dat klopt. Maar een harrier zou in 1x kapot moeten zijn en hoor je niet 2 keer op te missen.
Als je recht onder een harrier staat gaat mijn stinger juist altijd raak en met een javelin moet je dat niet proberen omdat hij bij mij vaak een `bochtje` om de harrier maakt en mij een knuffel geeft.

Verwijderd
van die actie heeft in een eerder topic ook een hilarisch filmpje gestaan...hfdvero schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:00:
[...]
Als ik van veraf met een stinger op een harrier schiet gaat hij ook vrij vaak mis..javalin daarintegen gaat redelijk vaak raak.
Als je recht onder een harrier staat gaat mijn stinger juist altijd raak en met een javelin moet je dat niet proberen omdat hij bij mij vaak een `bochtje` om de harrier maakt en mij een knuffel geeft.
"I f*cking hate this game..."
Hahaha ik gebruik heb in ieder geval nooit
Moet je alleen FFA gaan spelen, heb je meer kansErA schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:48:
Hoe kan het dat ik inmiddels 250+ games online heb gespeeld en nog niet 1 keer de map "rust" ben tegen gekomen?
Je kan je steam community name gewoon wijzigen he...Floks schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:14:
Ik heb al steam sinds cs 1.6
kortom mijn steam username is dus nog een e-mail adres (die ik niet meer gebruik btw)
floxxx13@hotmail.com
voor wie samen een potje wilt schieten
Overigens speel ik meestal in een party van 2-6 man, vaak moshpit, heb je tenminste beetje afwisseling, ook wel eens FFA, is wel grappig, je ziet precies alle sterke kanten van de verschillende mensen.
Over het algemeen eindig ik vrij hoog, maar 1 vaak hoger, echter op S&D eindig ik vaak beter door m'n geduld
[ Voor 31% gewijzigd door Vandread op 07-01-2010 14:29 ]
Had ik eerder gepost, maar hier is weer. Blijft goed!Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:05:
[...]
van die actie heeft in een eerder topic ook een hilarisch filmpje gestaan...
"I f*cking hate this game..."
Hahaha ik gebruik heb in ieder geval nooit
http://www.youtube.com/watch?v=OvWdyveTYjg
Lol die is wel lachen ja, weer een gamer minder
Verwijderd
krijg je hier punten voor?!yzf1kr schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:00:
Er kwamen vijandige 2 Harier strikes en 2 pavelows gelijktijdig het veld in, dus ik wissel naar mijn class met shield en ga in open zicht zitten met mijn shield naar het spul in de lucht gericht. Binnen no-time hadden ze het alle 4 op mij gemunt, de XP vloog om mijn oren het ging met 300xp per seconde ofzo.. Heeft alleen niet zo lang geduurt, want doordat ik de aandacht trok konden mijn teammates ze alle 4 vrij snel uit de lucht schieten.
Jaaaa, je kan UAV, Jammers, Harrier, Helicopter, Pavelow, Chopper Gunner en AC130 uit de lucht schieten, krijg je gewoon punten voor!
En als je met shield beschoten wordt, krijg je een distraction bonus.
[ Voor 11% gewijzigd door ItMeAedri op 07-01-2010 15:09 . Reden: Iets vergeten ]
dat kan komen door het game type dat je speelt als je bijv net zo als mij alleen ground war speel kom je die map nooit tegen omdat ie simpel weg niet in de maprotation zitErA schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:48:
Kunnen geen 2 choppers tegelijkertijd in een veld zijnyzf1kr schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:00:
Er kwamen vijandige 2 Harier strikes en 2 pavelows gelijktijdig het veld in, dus ik wissel naar mijn class met shield en ga in open zicht zitten met mijn shield naar het spul in de lucht gericht. Binnen no-time hadden ze het alle 4 op mij gemunt, de XP vloog om mijn oren het ging met 300xp per seconde ofzo.. Heeft alleen niet zo lang geduurt, want doordat ik de aandacht trok konden mijn teammates ze alle 4 vrij snel uit de lucht schieten.
Gisteren ook STD gehaald, wist niet dat die ook bestond
. Wel grappig, duurde even voordat ik realiseerde dat STD engels voor SOA was lol.
Sinds gister even met de TAR-21 gaan spelen, aangezein een vriend van mij hem het beste wapen vond. Ik zag ook ergens dat hij redelijk veel damage had dus dat moest ik dus ook ff uittesten.
Damn dat wapen schiet ook lekker en als ik deze mastery heb gehaald, moet ik alleen de famas nog helemaal en de fal nog half. Dan heb ik ieder assault wapen mastery. Nja ieder assault wapen wat ik tot nu toe gebruikt heb schiet erg lekker als je hem gebruikt op het gebied waar hij goed in is. De balance vind ik bij de assault rifles ook erg goed dan. ACR heeft hoge accuracy maar mist net die knocking out punch (damage) die de scar of Tar wel heeft. De f2000 heeft dan weer super handige snelle rate of fire alleen de recoil is te hoog om op lange afstanden handig kills te maken. Zo heeft ieder wapen weer zijn min en plus punten.
Damn dat wapen schiet ook lekker en als ik deze mastery heb gehaald, moet ik alleen de famas nog helemaal en de fal nog half. Dan heb ik ieder assault wapen mastery. Nja ieder assault wapen wat ik tot nu toe gebruikt heb schiet erg lekker als je hem gebruikt op het gebied waar hij goed in is. De balance vind ik bij de assault rifles ook erg goed dan. ACR heeft hoge accuracy maar mist net die knocking out punch (damage) die de scar of Tar wel heeft. De f2000 heeft dan weer super handige snelle rate of fire alleen de recoil is te hoog om op lange afstanden handig kills te maken. Zo heeft ieder wapen weer zijn min en plus punten.
Verwijderd
Voor de laatste 7 levels maar even de acr gaan gebruiken.
Moet zeggen dat ik men M16 wel mis.
Heb 3 keer prestige met burst gespeeld..
Dus af en toe hou ik schieten net iets te kort ingedrukt.
En dan is het meteen dood.
En m16 is ook aanzienlijk meer krachtiger.
Moet zeggen dat ik men M16 wel mis.
Heb 3 keer prestige met burst gespeeld..
Dus af en toe hou ik schieten net iets te kort ingedrukt.
En dan is het meteen dood.
En m16 is ook aanzienlijk meer krachtiger.
Ik heb 't in de gatenPhusebox schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:24:
[...]
Je hebt de verkeerde gequote; maar die vriend is zelfs een hogere rang.
Ja ik zat samen met m'n broer van WTF!YOGI schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:51:
@ sannieboynice! Jammer dat er aan het einde van de game héél weinig tijd is om reacties te geven richting elkaar (zal wel tegen het veelvoorkomende slechte taalgebruik zijn
)
Als ik 29 kills heb probeer ik ook iemand de flashen/stunnen om dan een semtex te plakken, altijd leuk
[ Voor 47% gewijzigd door Dj-sannieboy op 07-01-2010 15:52 ]
Verwijderd
Heeft iemand de titel Big Bada Boom hier al?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2010 16:03 ]
ja heb hem al. heb hem gehaald door met rpg en danger close te lopen. weet dus niet precies welke je hem door krijgt
blijkbaar krijg je hem door: kill 2 or more enemys with a single rpg shot 5 times
niet heel moeilijk dus
blijkbaar krijg je hem door: kill 2 or more enemys with a single rpg shot 5 times
niet heel moeilijk dus
[ Voor 32% gewijzigd door Hogader op 07-01-2010 16:06 ]
Verwijderd
ik vind het spelletje ook niet meer zo eerlijk.
Mensen die na 3 kills een chopper gunner krijgen.
mensen die 3 ac130's in een game krijgenterwijl z ein totaal maar6 kills hebben gehad ofzo daarvoor.
Tis een beetje jammer al dat gecheat.
Vind spelletje ook steeds minder leuk worden.
Word terug naar Dragon Age Origins denk ik..
mensen die 3 ac130's in een game krijgenterwijl z ein totaal maar6 kills hebben gehad ofzo daarvoor.
speel voor 95% hardcore en wandel nu door prestige 2 level 62. Ben niet een echt grote killer en beleef het meest plezier aan mooie kills en niet aan de hoeveelheid kills. Ben denk ik niet van plan om voor de vierde keer alles te gaan unlocken.
De andere speltypes boeien me voor geen meter omdat ik gek word van de granaten, runners met pistols ut 1887 (wat een afknapper in dit spel en heel erg onrealistisch) ook een score van 16 kills en 16 death. Ook de belachelijke jump en shoot figuren. Het lijken net kangoeroes.
Jammer dat steeds meer spelers hardcore gaan spelen uit de bovengenoemde schiet en ren maar raak groep.
Mijn wens zou zijn om op hc de spawn tijd drastisch te verhogen. Zoiets van 1 death 15 sec, 2 death 30 enz.. Dan blijven de ren maar rond als een kip zonder kop figuren en knal er maar op los hopelijk weg.
Voordeel is dat je dan ook van het gegil van CAMPER af ben als je even hide zit. Ook de ranger en de 1887 (ga anders quake spelen) direct de digitale prullenbak in.
Op zich vind ik mw2 niet veel anders dan de gemiddelde shooter en mis vooral de server mode en de coop.
De andere speltypes boeien me voor geen meter omdat ik gek word van de granaten, runners met pistols ut 1887 (wat een afknapper in dit spel en heel erg onrealistisch) ook een score van 16 kills en 16 death. Ook de belachelijke jump en shoot figuren. Het lijken net kangoeroes.
Jammer dat steeds meer spelers hardcore gaan spelen uit de bovengenoemde schiet en ren maar raak groep.
Mijn wens zou zijn om op hc de spawn tijd drastisch te verhogen. Zoiets van 1 death 15 sec, 2 death 30 enz.. Dan blijven de ren maar rond als een kip zonder kop figuren en knal er maar op los hopelijk weg.
Voordeel is dat je dan ook van het gegil van CAMPER af ben als je even hide zit. Ook de ranger en de 1887 (ga anders quake spelen) direct de digitale prullenbak in.
Op zich vind ik mw2 niet veel anders dan de gemiddelde shooter en mis vooral de server mode en de coop.
[ Voor 3% gewijzigd door TecTo op 07-01-2010 16:25 ]
Verwijderd
Dat is niet cheaten maar geluk hebben door middel van een Care package ..Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:20:
Verwijderd
Ik heb MW2 paar dagen geleden aangeschaft. Nog nooit eerder call of duty gespeeld, maar de verslaving heeft al flink toegeslagen.
Speel veel online, meteen forums gaan lezen en me hier even aangemeld.
Moet wel erg wennen aan de termen die ik hier allemaal tegenkom:P
Speel veel online, meteen forums gaan lezen en me hier even aangemeld.
Moet wel erg wennen aan de termen die ik hier allemaal tegenkom:P
Hoe krijg ik extended mags ? heb de hele tijd FMJ als optie maar heb nog steeds maar 1 kill er mee volgens de stats (en dat moeten er meer zijn ). Of moet ik percee iemand door een muur killen ?
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
De challenge is inderdaad dat je mensen door een object heen moet neerschieten met FMJ op je wapenCyrus The Virus schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:38:
Hoe krijg ik extended mags ? heb de hele tijd FMJ als optie maar heb nog steeds maar 1 kill er mee volgens de stats (en dat moeten er meer zijn ). Of moet ik percee iemand door een muur killen ?
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
waar dan? me nick kan ik idd verandere maar mijn community name? geen idee waar.Vandread schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:27:
[...]
Je kan je steam community name gewoon wijzigen he...
Overigens speel ik meestal in een party van 2-6 man, vaak moshpit, heb je tenminste beetje afwisseling, ook wel eens FFA, is wel grappig, je ziet precies alle sterke kanten van de verschillende mensen.
Trouwens moshpit is geweldig
Floksor
Dus als iemand achter een muurtje schuilt voor de gein eens dóór het muurtje schietenMorax schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:40:
[...]
De challenge is inderdaad dat je mensen door een object heen moet neerschieten met FMJ op je wapen
Hmm dat gaat dus wel ff duren voordat ik er 40 hebInZane schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:43:
[...]
Dus als iemand achter een muurtje schuilt voor de gein eens dóór het muurtje schieten
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Dat valt best wel meeCyrus The Virus schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:45:
[...]
Hmm dat gaat dus wel ff duren voordat ik er 40 heb
Verwijderd
Het verbaasde mij zelf eerlijk gezegd hoe snel ik ze had met de SCAR. Gemiddeld een stuk of 4 per potje.Cyrus The Virus schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:45:
[...]
Hmm dat gaat dus wel ff duren voordat ik er 40 heb
En hoeveel uur speel je dan in 2 dagen? 20?Proxx schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:30:
moet zeggen dat ik eergisteren begonnen ben met prestige 2 en nu weer op level 32 zit
Verwijderd
Join the club. Ik vind me hier ook wel een beetje in.Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:20:
Ik speel het spel pas een week online (ik beleefde trouwens echt veel meer plezier aan de single player campaign). K/d ratio waren de eerste dagen 1:1 nu heb ik (gelukkig) bijna altijd 30% meer kills dan deaths. Dat komt dus omdat ik veel minder rush dan eerst.
Het is echt frustrerend als je in een slecht team zit, spelers uit het enemy team maakt tig meer kills op rij dus veel meer killstreak en gaan harriers/choppers/ac130'ers spawnen. De hele balans is compleet dan verstoord. Je bent als team dan voor lange tijd compleet machteloos en kan dan meestal een loss round op je naam schrijven.
Gelukkig over 2,5 maandjes BF BC2.
IkkeVerwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:03:
Heeft iemand de titel Big Bada Boom hier al?
/edit, 2 of more enemeys killen met rpg is trouwens easy, heb heel vaak multikills dus kill for good callsign heb je ook snel.
[ Voor 15% gewijzigd door modernization op 07-01-2010 17:01 ]
gister killed entire enemy team in 10 seconds met 2 rpg'smodernization schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:59:
[...]
Ikkewas aan het kutten met rpg en toen kreeg ik hem, al best vlot eigenlijk, weet niet eens wat je ervoor moet doen
Maar draag hem met trots, klinkt ook wel vet, big bada boom
/edit, 2 of more enemeys killen met rpg is trouwens easy, heb heel vaak multikills dus kill for good callsign heb je ook snel.
altijd handig als ze met zn alleen 1 punt over proberen te nemen met domination
Verwijderd
Wat mij het meest stoort zijn 3 dingen.Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:55:
[...]
Join the club. Ik vind me hier ook wel een beetje in.
Ik speel het spel pas een week online (ik beleefde trouwens echt veel meer plezier aan de single player campaign). K/d ratio waren de eerste dagen 1:1 nu heb ik (gelukkig) bijna altijd 30% meer kills dan deaths. Dat komt dus omdat ik veel minder rush dan eerst.
Het is echt frustrerend als je in een slecht team zit, spelers uit het enemy team maakt tig meer kills op rij dus veel meer killstreak en gaan harriers/choppers/ac130'ers spawnen. De hele balans is compleet dan verstoord. Je bent als team dan voor lange tijd compleet machteloos en kan dan meestal een loss round op je naam schrijven.
Gelukkig over 2,5 maandjes BF BC2.Dat is een spel wat de PC FPS gamers tenminste serieus neemt. Didicated servers, 32 spelers, misschien wel tot 64 spelers, voertuigen, etc etc.
1:Dat mensen na 30 seconden al een ac130 hebben of chopper gunner.
2:Dat 9 van de 10 mensen nooit van het woordje Tactiek hebben gehoord.
Ik heb altijd Juggernaut en highest kill death ratio in een potje.
en altijd minimaal 1250 punten.
Al mensen gewoon klein beetje zouden team-worken dan zou het zoveel leuker worden maarja.
3:Dat gerespawn.Dat oppeens iemand achter je staat die je 5 seconden geleden heb vermoord.
Dat random schieten met een granaat of rpg en lmg in de hoop dat ze iets raken.
Vaak gehad dat je dat met nog 5 seconden te spelen heb perfecte game aan het spelen ben.
en dan schiet er iemand gewoon zo'n blinde ding af.
Slaat nergens op maarja zal wel aan mij liggen.
Dat werkt campen juist in de handTecTo schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:22:

Leuke discussie: Is rennen met de Sentry/Care Package Marker nu wel of geen glitch? Ik stoor me er niet aan, maar als ik hem zelf heb storen anderen zich er vaak wel aan. Ik zie het als het opofferen van de mogelijkheid om een wapen af te vuren, maar fulll knife combat aan te gaan. Immers, door het ontbreken van een beschikbaar vuurwapen moet je vooraf een wapenswitch doen wanneer je een vijand op een niet dicht te lopen afstand tegen komt. Hierdoor ben ik vrijwel altijd door als je geen magnum oid hebt. Wat vinden jullie?
Wat ik een lame glitch vind is de volgende: Speler met one man army, en allemaal custom classes met danger close en tube + granaten. De hele tijd class switchen en massa's knalwerk afvuren vanuit een campspot.
Maar ja, daarvoor geldt hetzelfde: Is het wel een glitch.
Wat ik een lame glitch vind is de volgende: Speler met one man army, en allemaal custom classes met danger close en tube + granaten. De hele tijd class switchen en massa's knalwerk afvuren vanuit een campspot.
Wat is er mis om vanuit een schuil plek een kill te maken?
Vind je het normaal om als een dwaas rond te rennen met een spray gun en maar te maaien en zelf ook keer op keer neergemaaid te worden? Blijkbar wel en is dit ook het beeld wat de gemiddelde shooter laat zien.
Voor mij niets meer dan dezelfde shit op een ander bord gepresenteerd.
Dat geblèr van camper tegen een sniper. Nu zie je snipers met marathon/light en twee rangers rondspringen. Go wat realistisch. Als ze morgen een nijlpaard met een kanon er inzetten en die geeft de meeste kills dan zie je denk ik alleen nog maar nijlpaarden rondrennen.
Was in het begin een team kill uitzondering nu wordt je gemiddeld twee keer neergemaaid door een neurotisch geworden teamlid omdat hij/zij zo nodig moeten en het maakt niet uit wie.
Het is al eerder geschreven. Blijf je zitten dan gillen ze camper, gebruik je een tube dan gillen ze ...
Na zeker acht jaar geen shooter te hebben gespeeld zie ik nog steeds hetzelfde gebeuren. Pak de gun die het meeste damage aanricht en zonder aanzien van de tactic fraggen.
In dat opzicht vind ik MW2 wel een heel slechte uitgave en zeer beperkt.
Mijn punt was eigenlijk dat het jammer is dat deze groep ook nu zich massal op HC hebben gestort (de cheaters even niet meegerekend). Je kan nog nauwelijks een kill maken zonder direct weer neergemaaid te worden.
[ Voor 7% gewijzigd door TecTo op 07-01-2010 17:32 ]
Geen glitch maar wel zeer irritant.. Alhoewel kom ik ze weinig tegen.. ( gelukkig )reemprive schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:18:
Leuke discussie: Is rennen met de Sentry/Care Package Marker nu wel of geen glitch? Ik stoor me er niet aan, maar als ik hem zelf heb storen anderen zich er vaak wel aan. Ik zie het als het opofferen van de mogelijkheid om een wapen af te vuren, maar fulll knife combat aan te gaan. Immers, door het ontbreken van een beschikbaar vuurwapen moet je vooraf een wapenswitch doen wanneer je een vijand op een niet dicht te lopen afstand tegen komt. Hierdoor ben ik vrijwel altijd door als je geen magnum oid hebt. Wat vinden jullie?
nog nooitVerwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:19:
al veel mensen de tactical nuke gehaald? ik heb hem net met lvl 68 gehad
Floksor
Behalve gebrek aan mappen en het dedicated verhaal vind ik het gebrek aan HC modes heel erg jammer. TDM op HC is alleen 1 groot sniper fest zo ongeveer, dus dan speel ik eigenlijk alleen HQ. Dan missen er weer wat maps, inclusief de favoriet terminal, en met 1 spel type op een hand vol mappen begint snel weer te vervelen.
Nou als er een game is waar veel verschillende wapens in gebruikt worden is het MW2 wel. En ik snap het camper gezeur van jou niet helemaal, nja ik speel op de ps3 dus al uberhaupt geen chat, maar dat kan je op de pc ook wel uitzetten.TecTo schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:30:
[...]
Wat is er mis om vanuit een schuil plek een kill te maken?
Vind je het normaal om als een dwaas rond te rennen met een spray gun en maar te maaien en zelf ook keer op keer neergemaaid te worden? Blijkbar wel en is dit ook het beeld wat de gemiddelde shooter laat zien.
Voor mij niets meer dan dezelfde shit op een ander bord gepresenteerd.
Dat geblèr van camper tegen een sniper. Nu zie je snipers met marathon/light en twee rangers rondspringen. Go wat realistisch. Als ze morgen een nijlpaard met een kanon er inzetten en die geeft de meeste kills dan zie je denk ik alleen nog maar nijlpaarden rondrennen.
Was in het begin een team kill uitzondering nu wordt je gemiddeld twee keer neergemaaid door een neurotisch geworden teamlid omdat hij/zij zo nodig moeten en het maakt niet uit wie.![]()
Het is al eerder geschreven. Blijf je zitten dan gillen ze camper, gebruik je een tube dan gillen ze ...
Na zeker acht jaar geen shooter te hebben gespeeld zie ik nog steeds hetzelfde gebeuren. Pak de gun die het meeste damage aanricht en zonder aanzien van de tactic fraggen.
In dat opzicht vind ik MW2 wel een heel slechte uitgave en zeer beperkt.
Mijn punt was eigenlijk dat het jammer is dat deze groep ook nu zich massal op HC hebben gestort (de cheaters even niet meegerekend). Je kan nog nauwelijks een kill maken zonder direct weer neergemaaid te worden.
En als je de maps maar goed genoeg kent dan zijn er ook genoeg plekken waar je met een assault rifle een beetje rond kan lopen om mensen neer te leggen die hard rondrennen volgens jou.
Zelf ren ik ook op sommige maps wel rond met mijn tactical knife, bv in skidrow. Maarja, moeten al die mensen maar niet zo stom zijn om in die huizen te gaan campen, dat win ik makkelijk. Als ik zelf met andere classes speel wordt ik ook echt bijna nooit geknifed door mensen met lightweight enzovoort.
Ik heb inmiddels ook 2 keer een nuke gehad. Zo moeilijk is het niet om die te halen. Gewoon Harrier -> Chopper Gunner -> Nuke. De stap naar de harrier is nog het moeilijkste
Ik ben nu net het 2de prestige level en ik ga nu 10 keer nukes. Puur voor het emblem / title. Daarna boycot ik de nuke, want het is natuurlijk zonde als de ronde voorbij is als je lekker aan het spelen bent
Verwijderd
yep klopt, die killstreaks heb ik ook gebruikt.. verder heeft de nuke inderdaad weinig zin maar hij is natuurlijk wel leuk om te behalenmonnick schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 18:06:
Ik heb inmiddels ook 2 keer een nuke gehad. Zo moeilijk is het niet om die te halen. Gewoon Harrier -> Chopper Gunner -> Nuke. De stap naar de harrier is nog het moeilijksteIk ben nu net het 2de prestige level en ik ga nu 10 keer nukes. Puur voor het emblem / title. Daarna boycot ik de nuke, want het is natuurlijk zonde als de ronde voorbij is als je lekker aan het spelen bent
Verwijderd
Ik had net met Domination zo iets hilarisch.
Moest nog 5 kills met me usp .45 ( handgun) voor marksman VIII.
Speelde op Highrise en had op gegeven moment carepackage met Sentry Gun.
Toen dacht ik vanaf dat dak boven C ( Teddyberen FTW) een sniper te horen.
Dus ik dacht bij mezelf op hoop van zegen naar dat dak toe, maar wat bleek er was niemand.
Dannare wel met zijn Sentry.
Mogen jullie 3x raden waar ik die Sentry had neer gezet
Kwam een geflame over me heen.
Maar wat heb ik in een deuk gelegen
Moest nog 5 kills met me usp .45 ( handgun) voor marksman VIII.
Speelde op Highrise en had op gegeven moment carepackage met Sentry Gun.
Toen dacht ik vanaf dat dak boven C ( Teddyberen FTW) een sniper te horen.
Dus ik dacht bij mezelf op hoop van zegen naar dat dak toe, maar wat bleek er was niemand.
Dannare wel met zijn Sentry.
Mogen jullie 3x raden waar ik die Sentry had neer gezet
Kwam een geflame over me heen.
Maar wat heb ik in een deuk gelegen
Ik ook nog nooit...als ik hem selecteer dan word ik altijd geowned bij een streak van 20+
Selecteer ik hem niet haal ik dik 30+
Net mooi potje op Wasteland binnen 2 min had ik mijn Predator missle, Harrierstrike en Choppergunner.
.50 Call Thermo FTW!! 34-1-0
had het al gepmed naar de topic starter, maar misschien ook leuk voor jullie kleurtjes
heel simpel
voor de letter of teken dat je een kleurtje wilt geven zet je dus neer
Bijvoorbeeld
Floks in kleurtjes
^1F^2l^3o^4k^6S
wat je dan krijgt is dit Floks met iedere letter in een andere kleur in dit geval
rood groen geel blauw en roze
^1 - RED
^2 - GREEN
^3 - YELLOW
^4 - BLUE
^5 - CYAN
^6 - PINK
^7 - WHITE
^8 - DEFAULT MAP COLOR
^9 - GREY OR DEFAULT MAP COLOR
^0 - BLACK
heel simpel
Bijvoorbeeld
Floks in kleurtjes
^1F^2l^3o^4k^6S
wat je dan krijgt is dit Floks met iedere letter in een andere kleur in dit geval
^1 - RED
^2 - GREEN
^3 - YELLOW
^4 - BLUE
^5 - CYAN
^6 - PINK
^7 - WHITE
^8 - DEFAULT MAP COLOR
^0 - BLACK
Floksor
Ja ik had je PM gelezen, maar dat over kleuren staat al in de TS. Alleen niet welke code welke kleur geeft, maar dat mag je zelf opzoeken wil je zo'n kleurennaamFloks schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 18:40:
had het al gepmed naar de topic starter, maar misschien ook leuk voor jullie kleurtjes
heel simpel
Bijvoorbeeld
Floks in kleurtjes
^1F^2l^3o^4k^6S
^1 - RED
^2 - GREEN
^3 - YELLOW
^4 - BLUE
^5 - CYAN
^6 - PINK
^7 - WHITE
^8 - DEFAULT MAP COLOR
^0 - BLACK
leer lezen. Ik zeur niet over campen dat gillen de andere vaak. Zucht.Dersan schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:54:
[...]
Nou als er een game is waar veel verschillende wapens in gebruikt worden is het MW2 wel. En ik snap het camper gezeur van jou niet helemaal, nja ik speel op de ps3 dus al uberhaupt geen chat, maar dat kan je op de pc ook wel uitzetten.
Kern van mijn verhaal is dat al die runners, granaat spelers ook in HC als kangoeroes steeds vaker rondhuppelen. Mijn pleidooi was/is om de r espawn tijd flink te verhogen zodat ze in de andere games blijven.
[ Voor 19% gewijzigd door TecTo op 07-01-2010 18:58 ]
Nou ik snap het niet want we wonen hemelsbreed 1000 meter van elkaar af, hebben dezelfde internet provider (waarbij ik het snellere abonnement heb), ik heb een grotere tv en hij heeft een hogere rang.Dj-sannieboy schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:50:
[...]
Ik heb 't in de gatenMisschien heeft die vriend een groter scherm met minder input lag of een beter verbinding?
[...]
Ja ik zat samen met m'n broer van WTF!Gelijk de title Unbelievable aangezet
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hebben de perks Marathon en Ligthweight in combinatie met de riot shield wel effect?
Lijkt erop dat door het gewicht van de riotshield deze 2 perks (in combinatie) geen effect hebben.
Lijkt erop dat door het gewicht van de riotshield deze 2 perks (in combinatie) geen effect hebben.
Misschien gewoon de noobtubes nerfen... Langere reload-time, minder area-damage, de grenadelauncher attachment net als de secondary launcher een langere afvuurtijd geven, minder precisie, detonaties ook als je te dicht bij vuurt (veel self-kills wellicht)... opties genoegTecTo schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 18:51:
[...]
leer lezen. Ik zeur niet over campen dat gillen de andere vaak. Zucht.
Kern van mijn verhaal is dat al die runners, granaat spelers ook in HC als kangoeroes steeds vaker rondhuppelen. Mijn pleidooi was/is om de r espawn tijd flink te verhogen zodat ze in de andere games blijven.
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
vanmiddag bezig geweest met mn danger close kills..... tube + 2x rpg... maar k moet zeggen dat die tube wel lekker werkt tegen campers, ff om t hoekje, tube schieten en weer terug in cover.JaWSnl schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:09:
[...]
Misschien gewoon de noobtubes nerfen... Langere reload-time, minder area-damage, de grenadelauncher attachment net als de secondary launcher een langere afvuurtijd geven, minder precisie, detonaties ook als je te dicht bij vuurt (veel self-kills wellicht)... opties genoeg
toch heb k liever de rpg
en zo heel erg krachtig vind ik die tube niet eens, echt alleen binnen de blast area....volgens mij is een frag sterker
[ Voor 8% gewijzigd door flessuh op 07-01-2010 20:18 ]
Ik heb net mijn 19e gegooidVerwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:19:
al veel mensen de tactical nuke gehaald? ik heb hem net met lvl 68 gehad
Ik heb nog nooit de nuke gehaald, hoogste killstreak is dan ook maar 15.
Ik ben meer zo een ongelooflijk idiote rusher met G18 in akimbo (op de kleine mappen).
Op wasteland en afghan rush ik niet zo, daar speel ik iets tactischer.
Gisteren level 70 geworden trouwens. Moet nog eens goed overwegen of ik prestige ga doen of niet.
Ik ben meer zo een ongelooflijk idiote rusher met G18 in akimbo (op de kleine mappen).
Gisteren level 70 geworden trouwens. Moet nog eens goed overwegen of ik prestige ga doen of niet.
Ik denk niet dat dat de GL gaat ontmoedigen, integendeelJaWSnl schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:09:
[...]
detonaties ook als je te dicht bij vuurt (veel self-kills wellicht)...
[ Voor 3% gewijzigd door Neverwinterx op 07-01-2010 21:18 ]
ja hoorVerwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:38:
Nog iemand trouwens die online met mij de special opps wil proberen?
Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...
Is er trouwens een manier om offline in je eentje multiplayer maps te spelen?
Huub Huub Barbatruc!
Private match maken, dan kan je rustig in je eentje rondlopenDNA_Saint schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 21:24:
Is er trouwens een manier om offline in je eentje multiplayer maps te spelen?
Verwijderd
Ik al wel, 10 keer en nu stop ik er mee. Het is echt zo frustrerend te lopen met een 20/24 killstreak en dan afgeknald worden door een camper. Ik heb het emblem, it's enoughEngineer Stewie schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:53:
Ik heb nog nooit de nuke gehaald, hoogste killstreak is dan ook maar 15.
Ik vind het wel een glitch en wel om de gewone reden dat als je knifed (kijk de killcam maar) met care package in je hand dan hou je je hand zo open alsof er een knife in zit maar die zit er niet in. Het enige wat je dus doet is met je hand op een gekke manier tegen iemand aan tikken. Lijkt me niet dat je doodgaat van een tikje tegen je borst.Frank1973 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:32:
[...]
Geen glitch maar wel zeer irritant.. Alhoewel kom ik ze weinig tegen.. ( gelukkig )
Verder is de spreekwoordelijke knife reload tijd weg en heb je net zo snel knifen als tactical knife dus, maar ook zonder commando heb je een knife range van 5m. Bovendien heb je de snelheid die nog hoger ligt dan Usain Bolt.
Lijkt me allamaal niet heel logisch
Moest vanmiddag weer eens de 20 tube kills maken om mastery te halen van de TAR. Netjes voor de ronde gezegd dat ik nou even gedrag ging vertonen wat ik zelf ook niet leuk vind en me vast geexcuseerd. Maakte toen wel een epic mooie en best pro kill in Estate als final kill. Kreeg er leuk respect van. Schoot van extreem lange range een gerichte tube precies in een gebouw waar de enemy zat te campen (precies door raampje heen)Banzaibunny schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:17:
[...]
vanmiddag bezig geweest met mn danger close kills..... tube + 2x rpg... maar k moet zeggen dat die tube wel lekker werkt tegen campers, ff om t hoekje, tube schieten en weer terug in cover.
toch heb k liever de rpg
en zo heel erg krachtig vind ik die tube niet eens, echt alleen binnen de blast area....volgens mij is een frag sterker
http://www.infinityward.c...ewtopic.php?f=24&t=242216Fourzerotwo
INFINITY WARD STAFF
You may notice a playlist update today on Modern Warfare 2 for Xbox 360 and PS3. This update adds preventative measures that restrict a recent "Chopper Gunner ammo for all weapons" hack from spreading into public matchmaking.
We'll continue to monitor and work to keep games as cheating free and fair as possible.
This specific hack isn't on PC, however banning cheaters via VAC on PC is a continual effort and focus of ours nonetheless.
VAC issues bans for hackers / cheaters on a regular basis. Not only when we advertise the fact.
In addition we've been updating the system to prevent exploits as they're discovered. It's not instant, but we work diligently to prevent them as fast as we can.
It's unfortunate that so many users feel the need to exploit the system, but we're not just letting them run rampant. We're updating and banning as they come.
Fourzerotwoquote: comedykev@: Fourzerotwo Why dont you save the time, money and agro by adding dedicated servers then. This will ensure you have more sales of the game and make more money.
Also while you are on, if the downloadble content you wish to bring out is on the disc already and you then try to charge people for it this is illegal in the UK as it is already been purchased by the buyer.
INFINITY WARD STAFF
If downloadable content was on the disc, then it wouldn't exactly be downloadable content, would it? I can see why that's illegal.
I assume the content you're referring to is files left on the disc from content that was cut from the final game. It's common for maps, playlists, or other assets used in features that were once intended, but later cut by the time release rolls around to be left on the disc for one reason or another (perhaps shared files, or just overlooked). Great example of that is when the PC version of COD4 came out and our PC community discovered loading screen screenshots of levels that weren't in the game. They rumored it to be future DLC then too.
In addition, those files were playlists, which we update dynamically and for free I might add anyways. We've never released playlists (game modes) as DLC and have already did three free playlist changes since launch (Mosh Pit, Hardcore HQ Pro, more FFA maps).
All the hub-bub about being charged for content "hidden" on disc, or the creation of IWnet was for the sole purpose of charging for DLC is all based on assumptions and paranoia. I can tell you, none of those aforementioned fears has EVER been discussed inside IW.
http://www.infinityward.c...hp?f=24&t=242216&start=30
Gaat lekker daar op het IW forum
[ Voor 5% gewijzigd door Omnyakom1 op 07-01-2010 23:24 ]
Re: 402 says...quote: [D]G^V@PORWhen do you plan on integrating dedicated servers into iwnet 402?
07 Jan 2010 14:26
Fourzerotwo
INFINITY WARD STAFF
I haven't been given any information on if and if so, when, dedicated server support will be added. As of right now, I know the team is still working on listening to feedback and improving IWnet. Our PC player counts are high, in the millions (overall not concurrently), so there are a lot of people to go to for feedback on performance, including all the feedback we get here.
And before you ask, YES! We do read it, even the vulgarity laced rants. It's all taken into consideration and if the decision to add in Dedicated Server support in additional to public IWnet matchmaking is ever made, I'll let you know.
'when, dedicated server support will be added'
Ahhh, het is dus niet meer of maar kwestie van wanneeer

[ Voor 11% gewijzigd door Omnyakom1 op 07-01-2010 23:36 ]
In basis is er niks mis met de tube.JaWSnl schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:09:
[...]
Misschien gewoon de noobtubes nerfen... Langere reload-time, minder area-damage, de grenadelauncher attachment net als de secondary launcher een langere afvuurtijd geven, minder precisie, detonaties ook als je te dicht bij vuurt (veel self-kills wellicht)... opties genoeg
Dan kunnen we ook wel frag grenades en semtex gaan nerfen.
Probleem is gewoon dat veel mensen rondlopen met de tube als primary.
Als ze er gewoon een timer in zetten, bij 10s rond lopen met de tube switched hij weer terug naar je main en direct impact dood niet ben je bijna klaar denk ik.
weetje hoe lang 10 seconden zijn in een hectische multiplayer match? De damage radius moet gewoon flink minder worden of damage zelf.
Update on MW2 #6
Hi there
Here’s some quick Q&A:
Q: Do I have to run the game again to connect to another IP?
A: Yes and No. The game runs with pre-set server IP from the loader (F9 triggers connection), but you can use a console command to connect elsewhere, for example:
>> tk_connect_mp 192.168.0.15 28960
Q: So, we are getting a console?
A: Yes, even three. One, called WinConsole is a separate window, second, called DevConsole is a custom overlay console visible in-game. Third one is the original console, but it can be opened only with the .159 build of the game. You can type in commands using all three of them!
Q: Why on the videos we don’t see any console being used?
A: Simple, I was using FRAPS for the video capturing and it doesn’t capture separate windows such as WinConsole.
Q: Server-browser?
A: Yes, final loader will have a server browser with 2 tabs: online games (internet connection required) and local games (no interned connection required).
Q: What about our stats?
A: Loader will ask you for your ‘ID name’ which will be locally assigned to your stats/power-ups etc. Nickname can be set using a different edit box (currently changeable using the console).
Q: Will it be possible to host a game for more than 18 players?
A: I need to test how stable this patch is. If the tests go fine I will put it into the final version.
Q: Dedicated server mode. How is it?
A: Loader will run the game with super-minimum gfx requirements. WinConsole will be open. Later, loader will automatically execute server.cfg file. Map rotation should work. Remote administration – maybe, depends on the demand.
Q: Why is it Steam-less? It will allow pirates to run the game!
A: Well, two reasons. First one, steam emulation is a key feature which makes it all work. It’s not just optional. Second, with your original Steam, our loader could be detected as a cheat and your account could get banned. We might code a DRM module that would make sure user has a legit copy installed, but DRMs as we all know, can be easily bypassed, resulting all this hard work being a waste of time.
http://teknogods.com/?p=329
Hi there
Here’s some quick Q&A:
Q: Do I have to run the game again to connect to another IP?
A: Yes and No. The game runs with pre-set server IP from the loader (F9 triggers connection), but you can use a console command to connect elsewhere, for example:
>> tk_connect_mp 192.168.0.15 28960
Q: So, we are getting a console?
A: Yes, even three. One, called WinConsole is a separate window, second, called DevConsole is a custom overlay console visible in-game. Third one is the original console, but it can be opened only with the .159 build of the game. You can type in commands using all three of them!
Q: Why on the videos we don’t see any console being used?
A: Simple, I was using FRAPS for the video capturing and it doesn’t capture separate windows such as WinConsole.
Q: Server-browser?
A: Yes, final loader will have a server browser with 2 tabs: online games (internet connection required) and local games (no interned connection required).
Q: What about our stats?
A: Loader will ask you for your ‘ID name’ which will be locally assigned to your stats/power-ups etc. Nickname can be set using a different edit box (currently changeable using the console).
Q: Will it be possible to host a game for more than 18 players?
A: I need to test how stable this patch is. If the tests go fine I will put it into the final version.
Q: Dedicated server mode. How is it?
A: Loader will run the game with super-minimum gfx requirements. WinConsole will be open. Later, loader will automatically execute server.cfg file. Map rotation should work. Remote administration – maybe, depends on the demand.
Q: Why is it Steam-less? It will allow pirates to run the game!
A: Well, two reasons. First one, steam emulation is a key feature which makes it all work. It’s not just optional. Second, with your original Steam, our loader could be detected as a cheat and your account could get banned. We might code a DRM module that would make sure user has a legit copy installed, but DRMs as we all know, can be easily bypassed, resulting all this hard work being a waste of time.
http://teknogods.com/?p=329
Verwijderd
Goh, wat is het toch vervelend om een paar maps gewoon totaal niet te kunnen spelen. Neem nou Overpass, ik heb werkelijk geen flauw idee hoe ik dat aan moet pakken
(TDM). Als iemand tips heeft, ze zijn welkom ^^

je bedoelt underpass?
[ Voor 88% gewijzigd door Omnyakom1 op 07-01-2010 23:52 ]
Verwijderd
Als ik Underpass speel.Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:51:
Goh, wat is het toch vervelend om een paar maps gewoon totaal niet te kunnen spelen. Neem nou Overpass, ik heb werkelijk geen flauw idee hoe ik dat aan moet pakken(TDM). Als iemand tips heeft, ze zijn welkom ^^
Ga ik altijd sniperen.
Of in het gebouw aan de ene kant
of aan die hele andere kant in dat huisje zonder dak en gebroken muren.
M21. thermal&Heartbeat sensor(andere sniper geweren kan ook)
Ranger. Akimbo&Fmj
Bling pro
Cold blooded(zodat die andere snipers jou niet kunnen zien.)
Ninja Pro
EN zorg dat je claymore heb. om te beveiligen.,
Dan niet focussen op die mensen op de grond maar aan de overkant in het gebouw als je er 1tje afschiet blijven ze 9 van de 10 keer naar dat punt terugkomen met steeds meer.
ik speel in die map altijd minimaal met 25 kills. en maximaal 1 death
Altijd?Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:59:
[...]
Verwijderd
Heu, inderdaadOmnyakom1 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:52:
je bedoelt underpass?
Oh en een toevoeginkje: Ik ben zooo niet van het snipen, maar toch bedankt
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2010 00:09 ]
Ach, eindelijk eens goed nieuws! Ben benieuwd wanneer de dedicated servers komen, mooi dat er in ieder geval een server-browser komt!
Verwijderd
moet je dingen niet uit zijn verband trekken:Omnyakom1 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:27:
[...]
Re: 402 says...
07 Jan 2010 14:26
Fourzerotwo
INFINITY WARD STAFF
I haven't been given any information on if and if so, when, dedicated server support will be added. As of right now, I know the team is still working on listening to feedback and improving IWnet. Our PC player counts are high, in the millions (overall not concurrently), so there are a lot of people to go to for feedback on performance, including all the feedback we get here.
And before you ask, YES! We do read it, even the vulgarity laced rants. It's all taken into consideration and if the decision to add in Dedicated Server support in additional to public IWnet matchmaking is ever made, I'll let you know.
'when, dedicated server support will be added'
Ahhh, het is dus niet meer of maar kwestie van wanneeer
zin is "if and if so, when"
dus geen kwestie van wanneer, maar nog steeds een kwestie van of. en ik denk persoonlijk dat ze die tijd eerder zullen spenderen aan het verbeteren van IWNet dan zullen ingeven aan de eisen van de spelerts... die leren dan namelijk maar 1 ding, zeuren helpt.
@hierboven: Je bent je ervan bewust dat dit niet over de IW officiele versie gaat maar dat het de gekraakte versie van tehknowgods is...?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2010 00:45 . Reden: @tje erbij ]
Dedicated servers zullen wel een week voor de release van BF:BC2 komen...
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Ik zou juist een close combat wapen als een ump45 gebruiken, een sniper is ontzettend kwetsbaar in underpass. de buitenste ring blijven lopen en goed opassen op plekken met een grotere range. maar je komtVerwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:59:
[...]
Als ik Underpass speel.
Ga ik altijd sniperen.
Of in het gebouw aan de ene kant
of aan die hele andere kant in dat huisje zonder dak en gebroken muren.
M21. thermal&Heartbeat sensor(andere sniper geweren kan ook)
Ranger. Akimbo&Fmj
Bling pro
Cold blooded(zodat die andere snipers jou niet kunnen zien.)
Ninja Pro
EN zorg dat je claymore heb. om te beveiligen.,
Dan niet focussen op die mensen op de grond maar aan de overkant in het gebouw als je er 1tje afschiet blijven ze 9 van de 10 keer naar dat punt terugkomen met steeds meer.
eerder mensen tegen op close en medium range dan sniper range.
Hotspots bij Underpass zijn het burggetje in het midden over het water, en de zogenaamde B en C positie die je daar ind omination hebt. zorg dat je positie daar goed is en je kan er flink een aantal pakken. daarom is udnerpass ook 1 van em favo maps, de meestten beheersen die niet zo goed
De enige maps waarbij ik denk dat snipers echt in een voordeel kunnen zijn (mits ze goed zijn), zijn Afghan, wasteland en Estate.
Dus andere mensen mogen alleen lol hebben op een manier zodat jij lol aan het spel beleefd? Beetje kortzichtig. Paar pagina's voor jou staat een prachtig referaat dat iedereen gewoon lol aan het spel moet beleven en niet zo moet zeuren op andere mensen omdat ze een andere speelstijl hanteren, misschien moet je dat nog eens gaan lezen.TecTo schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 18:51:
[...]
leer lezen. Ik zeur niet over campen dat gillen de andere vaak. Zucht.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik ben zelf een paar dagen geleden begonnen met de Danger Close perk. Het is echt enorm simpel en rond de 40 kills per potje is geen uitzondering. Wat ook wel gelijk handig is is dat ik weer mn K/D ratio kan opkrikken. Die heeft een lichte deuk opgelopen door de Akimbo 1887 die je een paar weken geleden in elk potje tegenkwam.
XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132
Underpass = mijn favoriete knifemap. Smg naar keuze en pistool met tactical knife, marathon, lightweight en commando als perks. Af en toe gebruik ik ook wel een sniper met thermal scope, al moet je opletten voor snipers die cold blooded gebruiken. Maar als je goed kijkt zie je die ook nog wel zitten.
Dat iemand zomaar ergens een GL of RPG heen shiet maakt toch niet uit? Respawnen en verder spelen? Je kunt bij ieder spel gaan whinen over dingen die mensen doen om kills te maken maar dat schiet niet op. Als het voor de mensen die random GL's schieten fun betekent So Be It.Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:11:
[...]
Dat random schieten met een granaat of rpg en lmg in de hoop dat ze iets raken.
Vaak gehad dat je dat met nog 5 seconden te spelen heb perfecte game aan het spelen ben.
en dan schiet er iemand gewoon zo'n blinde ding af.
Slaat nergens op maarja zal wel aan mij liggen.
[ Voor 25% gewijzigd door Excelb-boy op 08-01-2010 09:11 . Reden: Te lange Tekst, Spelfouten ]
Dit betekent dat je vanuit C# de volledige controle over de console hebt! Je kan er dingen naartoe sturen en dingen uitlezenAsgaro schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:48:
[b]Q: So, we are getting a console?
A: Yes, even three. One, called WinConsole is a separate window
In COD4 was die winconsole eruit gehaald, terwijl in COD2 en de vorige games die er nog wel in zat. Joepie ! dit opent de deuren naar leuke tools.
- ooo dit gaat hier over een hack voor steam-less gaming. Minder leuk.. Maar jah.
[ Voor 10% gewijzigd door ? ? op 08-01-2010 09:27 ]
Mijns inziens is het gewoon een exploitFrank1973 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:32:
[...]
Geen glitch maar wel zeer irritant.. Alhoewel kom ik ze weinig tegen.. ( gelukkig )
Dit kan nooit zo bedoeld zijn dat jij als een soort jackrabbit half gebukt tikjes uitdeelt en daarmee nog kan winnen ook, er zijn maar een paar maps waar je niet echt een voordeel hebt en bij FFA is het al helemaal beroerd qua voordeel. Gister speelde ik met een bekende die het deed en mijn ergste nachtmerrie kwam naar voren bij FFA op terminal.... hij had 30 kills met exploiten en ik met m'n p90/spaz 29 kills..... ging die nog zeggen dat het een kunst was ook en dat het geen exploit is

Mee eens; normaal knifen is nog te counteren(lees: mag in je face) maar zo'n 60 mph superman die armen van 5 meter heeft die je kogels gewoon ontwijkt is niet normaal(sommigen hebben hun sensitivity niet op Insane staan
) en houden dat al niet bij.
Ik wordt trouwens ook gek van al die M16's en FAMAS die je ziet, die burst(al helemaal bij FAMAS) is te snel, als z'n RDS over je zit drukt hij op RT en je bent sowieso weg(ik ben hier zelfs een keer afterkilled mee geweest
).
Zijn hier nog fans van de WA2000? WA2000 met Scavenger Pro, Cold blooded Pro en Steady Aim en je kunt een hele game blijven zitten mensen headshotten.
Ik wordt trouwens ook gek van al die M16's en FAMAS die je ziet, die burst(al helemaal bij FAMAS) is te snel, als z'n RDS over je zit drukt hij op RT en je bent sowieso weg(ik ben hier zelfs een keer afterkilled mee geweest
Zijn hier nog fans van de WA2000? WA2000 met Scavenger Pro, Cold blooded Pro en Steady Aim en je kunt een hele game blijven zitten mensen headshotten.
Maar dan heb je geen ruk aan een tube.Omnyakom1 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:47:
weetje hoe lang 10 seconden zijn in een hectische multiplayer match? De damage radius moet gewoon flink minder worden of damage zelf.
Als ze de radius en damage van semtex/grenade gaan aanpassen kan je die ook net zo goed weglaten.
Het is een explosief dus die hoef je precies op iemand te mikken.
Als je om de 10s je tube weer moet pakken omdat je zo graag met dat ding wilt rondrennen ben je dus continu aan het switchen naar dat ding, je bent kwetsbaar tijdens de switch en zorgt mss voor dat men het minder gebruikt. Betere oplossing dan alles maar nerfen.
Buiten dat heb ik niet heel veel last van tubers.
Dit topic is gesloten.