Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Het is eigenlijk een vrg voor MW en niet voor M2 maar het idee blijft hetzelfde denk ik. Ik ben nu level 55 bij MW en dat betekend dat ikz ometeen kan kiezen voor Prestige. Nu heb ik al gegoogled en ik weet dat je dan alles kwijtraakt (perks wapens etc) Mijn vraag is: wat heb ik eraan om die Prestige te kiezen (behalve dat je een of ander emleem bij je naam krijgt?) Je kan geen neiuwe waoens of perks verdienen? want ik zou niet weten waarom ik opnieuw zou beginnen alleen voor een icoontje voor mijn naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
SemperFidelis schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:05:
Nope, M16 is en blijft burst. Heerlijk wapen als je eenmaal wat beter wordt. Als je een redelijke accuracy hebt zeker het proberen waard!
Wanneer er geen lag is dan kan je met de Holografisch scope perfect iedereen neer knallen. Vandaag had ik bijvoorbeeld in Karachi een potje van 3 tegen 7 met TDM. Ik zat bij die drie.
Op een gegeven moment kwamen ze met ze alle van ver naar mij toe. Ik bedacht mij geen moment en schoot ze allemaal achter elkaar neer. B-)

Ik kreeg toen ook een award voor die actie. :)
"All Your Base" voor de challenge "Extreme Cruelty".

Helaas hebben we niet gewonnen. ;)

Maar de potjes daarna werd ik weer dik in gemaakt. Vooral door een aantal glitch runners met hun Care Package. :(

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
M16 vind ik heerlijk wapen op hardcore, buiten hardcore is ie nutteloos imo, als je meer dan 1 burst nodig hebt kan je beter automatisch wapen hebben. HC:HQ op rust is trouwens best grappig, wel grote chaos. Heb daar gisteren ook tegelijkertijd alle killstreaks in 20 seconde en hele vijandelijke team uitschakelen in 10 seconde gehaald.

Heb nu niet sentry gun meer als reward, want laatste tijd lukt het tegenstanders toch steeds beter ze snel uit te schakelen. Had er wel laatst eentje met die dat je 4 crates kreeg, en teamgenoot jatte andere sentry. Hadden ze zo opgesteld dat ze beide redelijk hetzelfde gebied opschoten, maar geen tegenstanders lukte het om ze van achter te benaderen, was wel redelijk zielig voor tegenstanders wat een slachtpartij die twee sentries maakte.

Zou wel willen dat ze die chopper gunner eens nerfen, dat ding is belachelijk sterk, telkens weer haalt zon heli al snel 20 kills, zodra je spawned ben je meteen weer dood, een enkele keer lukt het om een stinger af te schieten maar door flares haalt die zijn doel niet. Op zijn minst kunnen ze die auto-aim eruit halen waardoor degene die hem heeft zelf moet mikken en niet alleen wat sprayen en muis willekeurig bewegen, dan kan je hem ook nog met stinger raken voordat je dood bent. (Als je hem aan ziet komen heb je redelijke kans hem neer te halen, maar meestal op HC zie je hem niet aankomen. En ik heb cold blooded, maar dat helpt voor geen meter om te voorkomen dat die chopper gunners me neermaaien voordat stinger een lock heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Zijn er hier nog mensen die plots veel last hebben van lag. Tot gisteren draaide alles goed maar daarnet is er een update geïnstalleerd en nu krijg ik gewoon koppijn van de lag.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:38
ThePupD schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 23:44:
Het is eigenlijk een vrg voor MW en niet voor M2 maar het idee blijft hetzelfde denk ik. Ik ben nu level 55 bij MW en dat betekend dat ikz ometeen kan kiezen voor Prestige. Nu heb ik al gegoogled en ik weet dat je dan alles kwijtraakt (perks wapens etc) Mijn vraag is: wat heb ik eraan om die Prestige te kiezen (behalve dat je een of ander emleem bij je naam krijgt?) Je kan geen neiuwe waoens of perks verdienen? want ik zou niet weten waarom ik opnieuw zou beginnen alleen voor een icoontje voor mijn naam.
Een beetje zelf zoeken mag best.
quote: Startpost
V: Wat houdt prestige mode in?
A: Wanneer je tot level 70 geleveld bent kan je kiezen om weer helemaal opnieuw te beginnen: de prestige mode. Je krijgt een nieuwe rank icoon en je bent alle dingen die je geunlocked hebt kwijt (met uitzondering van je titles en icons). De voordelen van prestige zijn dat je een extra custrom weapon class tot je beschikking hebt en dat je wat nieuwe titles en icons erbij krijgt. Ook zijn er een aantal nieuwe weapon challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 15:02
furby-killer schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 23:46:
Zou wel willen dat ze die chopper gunner eens nerfen, dat ding is belachelijk sterk, telkens weer haalt zon heli al snel 20 kills, zodra je spawned ben je meteen weer dood, een enkele keer lukt het om een stinger af te schieten maar door flares haalt die zijn doel niet. Op zijn minst kunnen ze die auto-aim eruit halen waardoor degene die hem heeft zelf moet mikken en niet alleen wat sprayen en muis willekeurig bewegen, dan kan je hem ook nog met stinger raken voordat je dood bent. (Als je hem aan ziet komen heb je redelijke kans hem neer te halen, maar meestal op HC zie je hem niet aankomen. En ik heb cold blooded, maar dat helpt voor geen meter om te voorkomen dat die chopper gunners me neermaaien voordat stinger een lock heeft).
Ja ik had het vandaag ook, heb de coldblooded perk aanstaan maar alsnog auto-aimde die choppergunner op het hoekje van de map waar alleen ik stond.

Is het niet zo dat coldblooded ervoor zorgt dat men je niet kan zien op radar en ander gespuis van boven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Fist schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 00:01:
[...]

[...]
Een beetje de vraag lezen mag ook wel: hij heeft het over de originele MW :)

@ ThePupD: Ik denk dat je, naast een icoontje, er een 6de create-class-space bijkrijgt. Ben het wel niet zkr, want op de PC was prestigen niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
EDIT: Nvm, er is niet echt iets interessants te zien op de vids. Alleszins heeft het niets met dedicated server support te maken... Eerder met de game te spelen zonder Steam.

Aan de trouwe PC-gamers onder ons! :D

Van Teknogods.

Update on MW2 #5
Hello everyone!
After few days of work with durkka (he rocks), I’ve finally managed to get something stable enough for a public announcement. Soooo, here are some videos that might interest you all, all of them were captured while running the latest version of the game (174) and totally Steam-less.

VIDS: http://teknogods.com/?p=322

[ Voor 19% gewijzigd door Asgaro op 07-01-2010 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Delblanco schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 00:03:
[...]

Ja ik had het vandaag ook, heb de coldblooded perk aanstaan maar alsnog auto-aimde die choppergunner op het hoekje van de map waar alleen ik stond.

Is het niet zo dat coldblooded ervoor zorgt dat men je niet kan zien op radar en ander gespuis van boven?
cold blooded haalt die rooie haakjes weg, meer niet.
dus als ze wat zien bewegen...

[ Voor 70% gewijzigd door TepelStreeltje op 07-01-2010 00:32 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Fist schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 00:01:
[...]

[...]
Hij heeft het over MW1 en niet MW2 ;).
In MW1 heb je er in principe geen reet aan. 1 extra custom class slot dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:12:
[afbeelding]

...is niet grappig :/ Wel lekker veel exp. Dit was op de PC trouwens.
epic ^_^

kom nooit op rust omdat ik geen FFA speel...

Speel momenteel met killstreaks predator-harier-emergency airdrop.

best humor, laats 2x precision strike, chopper gunner en UAV, dat leverde aardig wat kills op en daarna de game winning cap op HQ effortless door mijn team gemaakt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

SemperFidelis schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 00:40:
[...]

idd... thanks.
ja ok die extra custom class. ik denk dat ik t dan maar laat zitten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 00:59:
[...]

epic ^_^

kom nooit op rust omdat ik geen FFA speel...
Daar staat toch echt Hardcore Ricochet: HQ Pro.. ;)

maar dat is idd een map waar je een berg punten kunt halen.. 150 kills zijn daar geen uitzondering.

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
SemperFidelis schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 00:40:
[...]

Moet ie het niet in de MW2 topic vragen=)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Asgaro schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 00:14:
EDIT: Nvm, er is niet echt iets interessants te zien op de vids. Alleszins heeft het niets met dedicated server support te maken... Eerder met de game te spelen zonder Steam.

Aan de trouwe PC-gamers onder ons! :D

Van Teknogods.

Update on MW2 #5
Hello everyone!
After few days of work with durkka (he rocks), I’ve finally managed to get something stable enough for a public announcement. Soooo, here are some videos that might interest you all, all of them were captured while running the latest version of the game (174) and totally Steam-less.

VIDS: http://teknogods.com/?p=322
Of je koopt hem gewoon.. :(

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik heb hem gewoon gekocht maar ga dit toch wel proberen. Vindt het maar niets dat steam op de achtergrond draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Valt me op dat bijna niemand Stealth Bomber gebruikt. Eigenlijk vindt ik de harrier te overpowered. Die moeten ze switchen met stealthbomber want met de bomber maak je meestal toch minder kills dan een harrier. Belachelijk dat die wel een hogere killstreak vereist.

Stealthbomber. Vliegt 1x diagonaal over de map en werpt bommen af. ( en is ook nog niet eens stil, je hoort hem meestal al vantevoren en hebt tijd om dekking te zoeken)
Harrier. Vliegt over de map, werpt bommen af en blijft ook nog even in de lucht hangen, bzzt bzzt bzzt.

Stealthbomber 9 kills
Harrier 7 kills

Ongebalanceerd as hell. :|

[ Voor 8% gewijzigd door Omnyakom1 op 07-01-2010 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:07
HC HQ mapselection is sowieso een beetje phook'd volgens mij, op normal mode kom je nog maps als invasion en terminal tegen maar in HC niet
Ipv daarvan krijg je op hc een map als rust, die toch echt keihard zuigt voor hq (eigenlijk zuigt hij ook voor ffa imo maar goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Omnyakom1 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 01:48:
Ik heb hem gewoon gekocht maar ga dit toch wel proberen. Vindt het maar niets dat steam op de achtergrond draait.
Net of je daar last van hebt....

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je minder xp nodig om te levelen op de pc ofzo.
Want ik zie foto's van mensen hun profiel.
Waarvan ik 4x meer xp heb.
Maar hun toch 1 prestige level hoger zijn.
Ik speel zelf op de ps3

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2010 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Omnyakom1 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 01:52:
Valt me op dat bijna niemand Stealth Bomber gebruikt. Eigenlijk vindt ik de harrier te overpowered. Die moeten ze switchen met stealthbomber want met de bomber maak je meestal toch minder kills dan een harrier. Belachelijk dat die wel een hogere killstreak vereist.

Stealthbomber. Vliegt 1x diagonaal over de map en werpt bommen af. ( en is ook nog niet eens stil, je hoort hem meestal al vantevoren en hebt tijd om dekking te zoeken)
Harrier. Vliegt over de map, werpt bommen af en blijft ook nog even in de lucht hangen, bzzt bzzt bzzt.

Stealthbomber 9 kills
Harrier 7 kills

al je het goed timed en in de juistte map zit kan je met een stealth bomber streak een giga impact maken, 8 kills in 1x er ooit mee gehaald :) was in derail en ze stonden allemaal bij A omdat we B en C hadden, had 'm in me care package, ik richt ;m op A en meteen vanaf die kant dropt hij z'n bommen, alles wat toen buiten stond in 1 klap weggevaagd. een harrier is uit de lucht te schieten, maar ik geef toe, je kan er nog welleens hele lange killstreaks mee halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Omnyakom1 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 01:52:

Stealthbomber 9 kills
Harrier 7 kills

Harrier is binnen 2 seconden uit de lucht te halen :|
Als je hem overpowered vind, is dat misschien aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:21

Oxigeon

En zo is dat!

Heb hem gisteren voor de pc gehaald, had hem al op de xbox360 maar wil het ook op de pc gaan spelen (met de muis is ook wel eens fijn). Voor de mensen die me willen toevoegen. Mijn naam is Oxigeon.

Ben gisteren om kwart voor 12 begonnen en ben nu lvl4. Ben rond half 1 gestopt omdat ik vandaag weer om 7.30 moest werken. Heb in die tijd ook een hele tijd geklooit om het maximale uit de game te halen ivm graphics en snelheid. Ik denk dat ik hem nu op de goede configuratie heb staan, af en toe looptie soepel en op het andere moment stottert hij heel eventjes. Maarja, dat krijg ik ook nog wel goed.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 21:09

beany

Meeheheheheh

SemperFidelis schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 06:03:
[...]

Harrier is binnen 2 seconden uit de lucht te halen :|
Als je hem overpowered vind, is dat misschien aan te raden?
Wate dat betreft vind ik de pavelow iets te. Blijf met raketjes op die dingen schieten. Krijg vaak de kans niet eens om te locken...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

ThePupD schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 01:10:
[...]

idd... thanks.
ja ok die extra custom class. ik denk dat ik t dan maar laat zitten:)
Het enige wat je in CoD4(AKA MW1) krijgt voor prestige is een nieuw logo en alles wordt gereset op je stats na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 23:01
Frentik schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 02:20:
[...]
Net of je daar last van hebt....
Niet echt. Maar als ik al mijn steam spellen zonder steam kon draaien zou ik het zeker doen. Ben niet zo'n fan van verplicht inloggen voordat je je eigen spellen kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karsw84
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
Vraagje, hoe krijg je de unlock "punten" voor de killstreaks? Ik ben nu level 48 en heb denk ik iets van 4 of 5 killstreaks zelf unlocked (dus naast die je default krijgt).

Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Daniozi schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 08:19:
[...]

Niet echt. Maar als ik al mijn steam spellen zonder steam kon draaien zou ik het zeker doen. Ben niet zo'n fan van verplicht inloggen voordat je je eigen spellen kan spelen.
Dat is het probleem: het zijn niet je eigen spellen. Je hebt een gebruikerslicentie gekocht, meer niet. En de voorwaarde om het spel te mogen spelen is dat je inlogt op Steam.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand wat het precieze verschil is tussen je Score en de XP die je haalt? Met XP stijg je natuurlijk gewoon in rank, maar hoe wordt je Score (zie Barracks -> Leaderboards -> Score) bepaalt? Ik ben bijvoorbeeld 2de prestige rank level 30, maar er zijn ook mensen in mijn friendlist die een lager level dat ik hebben en die wel een hogere score hebben. Iemand een idee hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren met 1000 kills gehaald met de Famas. :)
Moet nu nog 200 headshots voor expert VIII, maar viel me gisteren op dat ik vrij veel headshots pak laatste dagen.
Echt daar op aimen werkt niet echt, beetje met de recoil van het wapen rekening houden en je hebt er weer een paar bij.

Valt me op dat er steeds meer mensen de Famas gaan gebruiken.
Voor mijn gevoel was ik toen ik hem ging gebruiken 1 van de weinigen, zie hem nu regelmatig in gebruik bij een hoop mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
karsw84 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 08:20:
Vraagje, hoe krijg je de unlock "punten" voor de killstreaks? Ik ben nu level 48 en heb denk ik iets van 4 of 5 killstreaks zelf unlocked (dus naast die je default krijgt).

Thx.
Bij een bepaalde behaalde rank krijg je een unlock voor killstreaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 15:01
In het begin schoot ik ook heel veel met de Famas ;). Later (lvl 48) ben ik veel met de ACR gaan schieten, maar omdat ik prestige ging doen ging ik gisteren weer met de Famas knallen en toch is dit best een fijn wapen! Zeker als je niet sprayed maar wel goed geaimed schiet heb je mensen snel dood. :o
(tegen meerdere van dichtbij heb je over het algemeen wel een probleem :P )

[ Voor 11% gewijzigd door YOGI op 07-01-2010 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YOGI schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 08:43:
In het begin schoot ik ook heel veel met de Famas ;). Later (lvl 48) ben ik veel met de ACR gaan schieten, maar omdat ik prestige ging doen ging ik gisteren weer met de Famas knallen en toch is dit best een fijn wapen! Zeker als je niet sprayed maar wel goed geaimed schiet heb je mensen snel dood. :o
(tegen meerdere van dichtbij heb je over het algemeen wel een probleem :P )
Ik heb wel vrij vaak dat ik probleempjes dichtbij oplos met de Famas.
Ik gebruik hem overigens in een Stealth class.

Famas + Silencer en Heartbeat sensor.
Bling Pro
Coldblooded
Ninja Pro

Verder veel naar de radar kijken, heb met alleen me Famas zonder Killstreak rewards een 24 killstreak gehaald in Estate! 8)
Lang leve die 8 Mbit Captain Price _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer voor de grap mijn oude class gespeeld.
Marathon pro + Lightweight pro + Commando pro i.c.m. UMP Silenced + M9 Tactical Knife.

Toch grappig te zien dat in levels als Skidrow (close encouters), mensen in paniek raken als je op ze afrent :P

Zit wat betreft met mijn sniper class in een dubio.
Of ik neem i.c.m. met mijn Intervention Thermo sight + FMJ met de perks; Bling pro + Stopping Power + Steady aim pro, wat resulteert in meestal 1 shot kills. Enige nadeel is, dat ik te zien bent op Thermo sights, UAV, airstrikes, hearthbeatsensor en op radar als ik schiet.

Ander optie, is Thermo + Silencer met perks, Bling pro + Cold blooded + Ninja. Wel lekker stealth, maar niet zo effectief. Heb gemerkt dat als je een demper gebruikt dmg ook soort van achteruit gaat (bij long shots).
Thermo wil ik het liefst houden omdat het gewoon lekker duidelijk is als ik mensen wil snipen, gloeiend wit = ez

Iemand met een idee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als sniper moet je vind ik gewoon gaan voor de stealth class.

Vriend van mij speelt ook als sniper met stopping power ipv cold blooded.
Blijf het onzinnig vinden dat je als sniper predator missiles kan koppen of te zien bent op thermal sights.

Zowieso cold blooded boven alles!
Ik kan niet meer zonder als ik dan keer met class speel zonder Coldblooded ben ik weer ouderwets voer voor vliegend tuig.
Enige Perk die voor mij onmisbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Ik ken het probleem, dat heb ik opgelost door 2 verschillende classes te maken.

1. Normale sniper:

Barret + FMJ
Sleight of hand Pro
Cold Blooded
Ninja Pro

Hier met de redenatie dat je als sniper toch goed verstopt zit, en dat je met een semi als het goed is tijd zal hebben om 2 kogels door het torso te jagen. Ook wil ik FMJ veranderen in een Silencer als ik in HC aan de slag ga.

2. Mobiele Sniper

Barret + ACOG
Sleight of hand Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro

Met deze sniper class probeer ik support te leveren in de massa teamgenoten, ik probeer er meestal achter te hangen of ik flank de tegenstander van de andere kant. Vanwege de ACOG is deze class wat makkelijker om ook op Medium range wat kills mee te pikken. 1x raak schieten is een kill, mits de tegenstander geen painkiller heeft.

Mijn ervaring is dat deze class uitzonderlijk goed werkt op Afgan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
monnick schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 08:35:
Weet iemand wat het precieze verschil is tussen je Score en de XP die je haalt? Met XP stijg je natuurlijk gewoon in rank, maar hoe wordt je Score (zie Barracks -> Leaderboards -> Score) bepaalt? Ik ben bijvoorbeeld 2de prestige rank level 30, maar er zijn ook mensen in mijn friendlist die een lager level dat ik hebben en die wel een hogere score hebben. Iemand een idee hoe dit zit?
Mijn theorie is dat "score" de XP is die je haalt in de map zelf (en die dus op het scorebord staat na een potje). Ofwel alle XP die je gehaald hebt als je alle XP van match bonussen en challenges van je totaal haalt :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben sinds een paar dagen wat meer hardcore aan het proberen, met gisteren mijn hoogtepunt: een eerste plek tijdens een potje HC TDM op Terminal, 8 vs. 8. Met als bonus de winning kill cam door een frag 8)
Ik had iets van 19-6 geloof ik.

Ik moet zeggen dat HC me echt veel beter ligt. Af en toe wordt je nog wel eens zwaar ingemaakt, maar over het algemeen is het veel leuker. Geen knifers is ook wel lekker, aangezien je met 1 á 2 schoten dood bent.

Het enige jammere vind ik dat je HQ alleen met Ricochet kan doen. Is er een kans dat deze met alleen friendly fire terug komt middels DLC? En waarom is er bijvoorbeeld geen CTF in hardcore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

monnick schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 08:35:
Mijn theorie:
Kills ingame(die je score ingame bepalen) tellen mee voor je score, de challenges en match bonus(es) tellen alleen mee voor xp, en niet voor beiden zoals kills, flags innemen, bombs planten etc. Ik heb ook veel hogere score dan iemand die een prestige verder is, omdat hij heel veel challenges doet en ik met een wapen blijf hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het jullie al opgevallen, dat als de host zijn naam veranderd er een host migration plaats vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ik heb hem gekocht hoor! Ik wou gewoon iets nieuws horen over die dedicated server support die ze zouden gaan implementeren ;)
En heb zelf ook niets tegen Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam gister op de xbox360 een aparte speler tegen. Hij was al prestige 10 max level. En zijn naam was een icoontje van de Y-knop van de controller :?

Gister ook een mooie group hug kill gemaakt met een semtex :> Lagen met 3 man bij een vlag en de semtex viel net goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:22:
Ik ben sinds een paar dagen wat meer hardcore aan het proberen, met gisteren mijn hoogtepunt: een eerste plek tijdens een potje HC TDM op Terminal, 8 vs. 8. Met als bonus de winning kill cam door een frag 8)
Ik had iets van 19-6 geloof ik.
Doe je knap HC TDM en dan 8 vs 8 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ik heb m'n Stinger maar achterwege gelaten en vervangen door m'n zopas geunlockte Desert Eagle.

Redenen: die Stinger is niet in élke round nuttig, een Deagle wel. Als je moet reloaden kan je snel naar je Deagle switchen. Je loopt sneller met een Deagle wat soms nuttig is. Bij een Stinger steekt je launcher redelijk hoog uit boven je lichaam, dus als je achter een muurtje zit zien ze je rapper.

Maar m'n vraag is nu: Als je Tactical Knife op je Deagle zet, zal dit enig verschil uitmaken als je iemand wil kniven? Dus qua snelheid? Of is dit gewoon een franje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:03:
Ik heb m'n Stinger maar achterwege gelaten en vervangen door m'n zopas geunlockte Desert Eagle.

Redenen: die Stinger is niet in élke round nuttig, een Deagle wel. Als je moet reloaden kan je snel naar je Deagle switchen. Je loopt sneller met een Deagle wat soms nuttig is. Bij een Stinger steekt je launcher redelijk hoog uit boven je lichaam, dus als je achter een muurtje zit zien ze je rapper.

Maar m'n vraag is nu: Als je Tactical Knife op je Deagle zet, zal dit enig verschil uitmaken als je iemand wil kniven? Dus qua snelheid? Of is dit gewoon een franje?
Het heeft zeker wel nut om een Tactical Knife te gebruiken. Je kan sneller achter elkaar je knife gebruiken. En samen met Commando Pro en snelheid ben je erg irritant >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Asgaro schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:03:
Geen franje, je kan er sneller achter elkaar mee knifen. In combinatie met je commando perk is het bereik ook nog groter. Knife class -> Marathon, Lightwight, een pistool met Tactical Knife.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50

Sandyman538

SandstorM [148839]

bram1984 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:22:
Het enige jammere vind ik dat je HQ alleen met Ricochet kan doen. Is er een kans dat deze met alleen friendly fire terug komt middels DLC? En waarom is er bijvoorbeeld geen CTF in hardcore?
Wat vind je dan het voordeel van friendly fire, dat je zelf niet doodgaat omdat je zit op te kloten?
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:49:
is het jullie al opgevallen, dat als de host zijn naam veranderd er een host migration plaats vind?
Ik speel op de PS3 waar dit dus niet van toepassing is, maar omdat ik gewoon dit topic volg kan ik je vertellen dat de host niet zijn naam verandert maar dat degene die host was het spel verlaat, daardoor vind er een host migration plaats en wordt zijn lege plek ingevuld door iemand anders die joint en dus natuurlijk een andere naam heeft :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:49:
Dat lijkt alleen zo. Wanneer de host het spel verlaat en tijdens de migratie komt er een nieuwe speler bij, dan geeft het spel aan dat de host zijn naam veranderd heeft. Soort van bugje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:06:
[...]

Het heeft zeker wel nut om een Tactical Knife te gebruiken. Je kan sneller achter elkaar je knife gebruiken. En samen met Commando Pro en snelheid ben je erg irritant >:)
Ok, bedankt Darkred en Beany!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
LzpAppel schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:12:
Ik ken het probleem, dat heb ik opgelost door 2 verschillende classes te maken.

1. Normale sniper:

Barret + FMJ
Sleight of hand Pro
Cold Blooded
Ninja Pro

Hier met de redenatie dat je als sniper toch goed verstopt zit, en dat je met een semi als het goed is tijd zal hebben om 2 kogels door het torso te jagen. Ook wil ik FMJ veranderen in een Silencer als ik in HC aan de slag ga.

2. Mobiele Sniper

Barret + ACOG
Sleight of hand Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro

Met deze sniper class probeer ik support te leveren in de massa teamgenoten, ik probeer er meestal achter te hangen of ik flank de tegenstander van de andere kant. Vanwege de ACOG is deze class wat makkelijker om ook op Medium range wat kills mee te pikken. 1x raak schieten is een kill, mits de tegenstander geen painkiller heeft.

Mijn ervaring is dat deze class uitzonderlijk goed werkt op Afgan.
Wat vind je van Barret + thermal ? Vooral in wasteland is die fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
monnick schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:02:
Allemaal even stemmen op de nieuwe poll (zie ook TS). :)

Poll: Wat is je favoriete wapen?
ACR Bushmaster
AK-47
Scar-H
TAR21
M16A4
Famas
UMP .45
P90
MP5k
Intervention
Barret .50cal
AUG HBAR
Tussenstand:
[afbeelding]
Ik mis de Fal er tussen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ach, er missen wel meer wapens. De populaire staan er wel tussen. Ik vind 20+ opties wat te veel van het goede tussen heb een selectie gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 13:18
Woei, winning kill-cam met een throwing knive... dat vond de tegenpartij niet leuk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icey schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:31:
Woei, winning kill-cam met een throwing knive... dat vond de tegenpartij niet leuk ;).
kreeg een keer één in mijn reet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
baronruud schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:16:
[...]

Wat vind je van Barret + thermal ? Vooral in wasteland is die fijn.
Ik gebruik nooit de thermal om eerlijk te zijn, maar ik zal 'm vanavond wel eens proberen. Als Wasteland voorbij komt, is net bingo... Soms kom je 'm meerdere keren tegen en soms dagen niet. Klote systeem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 18:51
Ben er nu achter dat ik om een of andere reden altijd een klote verbinding heb (X360). Thuis heb ik meestal potjes van 5 - 20 (gisteren zelfs 3 - 35), terwijl als ik bij een vriend ga gamen ik gemiddeld op 20 - 10 zit.

Grrmph; geeft maar weer eens aan hoe belangrijk je verbinding is. Kut spel.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Phusebox schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:39:
Ben er nu achter dat ik om een of andere reden altijd een klote verbinding heb (X360). Thuis heb ik meestal potjes van 5 - 20 (gisteren zelfs 3 - 35), terwijl als ik bij een vriend ga gamen ik gemiddeld op 20 - 10 zit.

Grrmph; geeft maar weer eens aan hoe belangrijk je verbinding is. Kut spel.
Het spel is niet k*t, jouw verbinding is k*t.. :/

[ Voor 4% gewijzigd door Frank1973 op 07-01-2010 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige gasten kicken echt ass met zo'n klote mesje.
Het is echt verheven tot een kunst, ik gooi alleen raak als iemand aan het camperen is.

Al een paar keer gehad dat ik langs liep en dat die gasten ff dat mesje een slinger gaven terwijl ze mij in hun ooghoek zagen lopen.
Uiteraard raak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
monnick schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:29:
[...]

Ja ach, er missen wel meer wapens. De populaire staan er wel tussen. Ik vind 20+ opties wat te veel van het goede tussen heb een selectie gemaakt :)
Misschien kan je dan per klasse laten stemmen, dus favoriete AR, LMG, SMG enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:00:
[...]

Doe je knap HC TDM en dan 8 vs 8 :P
Hoe bedoel je dat? Het is max 18 spelers. 8 vs. 8 is dan prima mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:04

steveman

Comfortabel ten onder

Uh, bij mij is 't max 12 spelers...?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sandyman538 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:07:
[...]

Wat vind je dan het voordeel van friendly fire, dat je zelf niet doodgaat omdat je zit op te kloten?
Haal dan die friendly kill van je eigen kills af. Waar slaat het nu op dat je zelf dood gaat?? Als je als Death Streak Martyr heb en er loopt toevallig een team mate overheen, ben je direct nadat je spawnt weer dood. Ik weet dat de game niet realistisch is, maar ik wil toch op z'n minst wel keuze hebben tussen het totaal onnozele Richochet en het meer realistische standaad friendly fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Frank1973 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:43:
[...]

Nou ja hij heeft Ziggo 3/0.5 , ik heb Ziggo 20/3.

En eerlijk gezegd ben ik ook wel op het spel uitgekeken. Het biedt in ieder geval minder diepgang voor mij dan CoD4.

[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 07-01-2010 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steveman schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:51:
Uh, bij mij is 't max 12 spelers...?
Het was toch 18? Of ben ik nu de weg kwijt. :P

Dan was het een 6 vs. 6 potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:07

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Wat ik zelf ook vaak doe bij TDM als er een vijandig helicopter/harrier binnenkomt, gelijk uit de lucht halen :D.
Heli's vooral als ze nog niet in de map zijn, maar je ziet ze wel vliegen, stinger erop en boem :D

Had ook eens zo een heli geraakt van de carepackage, maar die ging niet kapot, raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:45:
[...]

Sommige gasten kicken echt ass met zo'n klote mesje.
Het is echt verheven tot een kunst, ik gooi alleen raak als iemand aan het camperen is.
Afgelopen weekend heb ik drie vrienden uitgenodigd en zijn we twee dagen lang bij mij thuis wezen gamen, uiteraard op de beamer. De gehele zondag hebben we eigenlijk volledig besteed aan dat vliegveld level en iedereen had dezelfde class; Shield, Pistool, Scavenger (dan kan je die throwingknives blijven gooien) en Commando. Werkelijk waar nog nooit zoveel plezier gehad en er is geen shot gelost :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 22:01
Kunnen jullie ook niet inloggen bij steam? Bij mij blijft ie hangen als ik cod start en op online play wil klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:48

Slapstick

Me, myself or I

Bartske schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:05:
Kunnen jullie ook niet inloggen bij steam? Bij mij blijft ie hangen als ik cod start en op online play wil klikken.
same here

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd er net ook uit gekickt. Krijg een melding ingame dat hij niet kan connecten met steam. Was net zo lekker bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Ok gelukkig ligt het niet aan mij dan :). Ff een ander spel doen dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

ander spel, bestaan die nog? :+

[ Voor 76% gewijzigd door Slapstick op 07-01-2010 11:08 . Reden: even quote weggehaald beetje nutteloos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 14:50

Soggney

Zeekomkommer

zelfs de :+ doet er niets aan deze zwakke uitlating.
Vat dit niet op als flame aub, maar dit is echt zwak :/

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Soggney schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:12:
[...]

zelfs de :+ doet er niets aan deze zwakke uitlating.
Vat dit niet op als flame aub, maar dit is echt zwak :/
Grapjes mogen niet meer?

offtopic:
Guitar Hero FTW ^^

edit:

ik kan er weer op

[ Voor 4% gewijzigd door Bartske op 07-01-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi ga ik het ook weer proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

as a matter of fact is MW2 het enige spel wat ik op deze pc geïnstalleerd heb, natuurlijk zullen er genoeg andere leuke spellen zijn denk aan MW1 O-), maar het is een bewuste keuze om maar één spel geïnstalleerd te hebben omdat:
  • Deze computer ook voor administratief werk gebruikt word
  • Omdat ik student ben en een hekel heb aan downloaden
  • Omdat ik al sinds cod1 altijd voornamelijk cod speel ;)
  • etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft alleen me laatste puntentelling niet onthouden... dat is dan wel weer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Icey schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:02:
[...]

Afgelopen weekend heb ik drie vrienden uitgenodigd en zijn we twee dagen lang bij mij thuis wezen gamen, uiteraard op de beamer. De gehele zondag hebben we eigenlijk volledig besteed aan dat vliegveld level en iedereen had dezelfde class; Shield, Pistool, Scavenger (dan kan je die throwingknives blijven gooien) en Commando. Werkelijk waar nog nooit zoveel plezier gehad en er is geen shot gelost :).
Die throwingknive kan je toch gewoon terug oprapen na gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Klopt, maar scavenger is toch wat sneller en minder risicovol dan zoeken en oprapen.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 18:34

SdR

Voeg mij maar toe aan de lijst PS3 players

Forumnaam: ViperVR
PSN Name: ThaViper1982

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
belgian1 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:26:
[...]

Die throwingknive kan je toch gewoon terug oprapen na gebruik.
Ooit wel eens vijf kills achter elkaar gemaakt met throwingknives in een tijdbestek van pakweg 5 á 6 seconden? Dat ga je niet redden als je iedere keer je mes uit het lichaam van je dode tegenstander moet vissen denk ik...

En als je een keer mis gooit ligt je mes aan de andere kant van het level, succes met zoeken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik ging een keer voor die challenge. Ging echt goed, stond op 29 kills dus pakte ik een andere class met trowing knife. Stond er eentje een eindje verderop dus ik richt omhoog en gooi terwijl ik rende. Ging die nog raak ook, heb echt lopen smullen van de killcam. :D
Frank1973 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:43:
[...]

Welke rang is die vriend van je? Als die een stuk lager dan jou is zit je vaak ook in een game met lagere rangs. Zo sta ik bij een vriend van me ook altijd bovenaan, omdat ik dan in een game zit met allemaal lagere rangs.Thuis toch een stuk minder vaak. :P

[ Voor 31% gewijzigd door Dj-sannieboy op 07-01-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 15:01
@ sannieboy :D nice! Jammer dat er aan het einde van de game héél weinig tijd is om reacties te geven richting elkaar (zal wel tegen het veelvoorkomende slechte taalgebruik zijn :P)

Als ik 29 kills heb probeer ik ook iemand de flashen/stunnen om dan een semtex te plakken, altijd leuk :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Lol, ik zit in een nieuwe prestige, en heb tot dusver werkelijk maar 1 wapen gebruikt: FAMAS. Niet echt handig voor de challenges :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
bram1984 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:54:
[...]

Het was toch 18? Of ben ik nu de weg kwijt. :P

Dan was het een 6 vs. 6 potje.
Klopt, het max is ook 18 (in groundwar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoaDmaggot schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:04:
[...]

EDIT: nvm

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2010 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

SoaDmaggot schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:04:
[...]

Alleen ging het bij Steveman over Hardcore, dus max 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Net trouwens even de TS weer doorgenomen:
V: Zijn Scavenger Pro en Extended Mags hetzelfde?
A: Nee, met Scavenger Pro krijg je meer bullets, maar je mag size blijft gelijk. Met extended mags wordt je mag size groter, maar het totaal aantal bullets blijft gelijk.
Wat hier staat, is juist het tegenover gestelde. Met Scavenger Pro kan je juist meer clips meenemen, terwijl het aantal kogels in je magazijn hetzelfde blijft. Bij extended mags krijg je een grotere clip (= meer kogels per clip) terwijl je dus hetzelfde aantal clips mee kan nemen.

Bron MW247.com.

Of ik lees het verkeerd natuurlijk en is de TS er wat onduidelijk in. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vaak dat mn Stinger mist, zelfs bij een stil hangende harrier.. :| is er een bepaalde techniek? Ik richt er gewoon recht op en wacht op het piepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 19:32

superwashandje

grofheid alom

GJtje schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:46:
Net trouwens even de TS weer doorgenomen:
[...]
Wat hier staat, is juist het tegenover gestelde. Met Scavenger Pro kan je juist meer clips meenemen, terwijl het aantal kogels in je magazijn hetzelfde blijft. Bij extended mags krijg je een grotere clip (= meer kogels per clip) terwijl je dus minder clips mee kan nemen.

Bron MW247.com.

Of ik lees het verkeerd natuurlijk en is de TS er wat onduidelijk in. ;)
je leest verkeerd. er staat dat je meer mee kan nemen maar de mag size gelijk blijft. dat is toch ook wat jij zegt?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Laatst online: 11-09 15:45
Aight! schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:59:
Wat ik zelf ook vaak doe bij TDM als er een vijandig helicopter/harrier binnenkomt, gelijk uit de lucht halen :D.
Heli's vooral als ze nog niet in de map zijn, maar je ziet ze wel vliegen, stinger erop en boem :D

Had ook eens zo een heli geraakt van de carepackage, maar die ging niet kapot, raar?
De heli van een care packege zou wel kapot moeten gaan. Echter zal de care package altijd blijven komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Wat is het verschil tussen scrambler en cold blooded als het op onzichtbaarheid op de radar komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karsw84
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
Scrambler verstoord de radar van de tegenstanders, (ze weten niet precies waar je zit maar wel dat je in de buurt bent) hij verraad je algemene positie dus een beetje.
Cold Blooded ben je niet zichtbaar op radar.

[ Voor 4% gewijzigd door karsw84 op 07-01-2010 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Omnyakom1 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:15:
Wat is het verschil tussen scrambler en cold blooded als het op onzichtbaarheid op de radar komt?
Bij scrambler wordt de radar van de tegenstander een ruis, bij cold blooded zie je gewoon geen rood puntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 12-09 17:02
scrambler verstoort de radar, terwijl cold-blooded de radar verder niet aantast maar je er gewoon niet op zichtbaar maakt.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cold blooded, ben je niet te zien op UAV,thermal, airstrikes etc etc..
scrambler gaat je radar alleen ruizen.. maar je bent wel te zien op de UAV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Fist schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:18:
[...]

Bij scrambler wordt de radar van de tegenstander een ruis, bij cold blooded zie je gewoon geen rood puntje.
Aah, thnx. Maargoed, dat is ook wel indicatie voor de tegenstander dan toch, dat je in de buurt bent :/ . Hoe groot is de straal ongeveer waarin je tegenstander gestoord wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:53
Iemand nog een oplossing om er voor te zorgen dat ik geen host meer ben ? (PC versie)

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omnyakom1 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:19:
[...]

Aah, thnx. Maargoed, dat is ook wel indicatie voor de tegenstander dan toch, dat je in de buurt bent :/ . Hoe groot is de straal ongeveer waarin je tegenstander gestoord wordt?
Ik gok ergens tussen de 10 en 20 meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfdvero
  • Laatst online: 11-08 20:51
Omnyakom1 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:19:
[...]

Scrambler will begin to take effect at 800 inches from an enemy. Their radar will be completely snowed at 300 inches.

Dus bij 20.32 meter begint de radar een klein beetje te vervagen en bij 7.62 meter is hij helemaal vervaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dj-sannieboy schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:47:
[...]

Welke rang is die vriend van je? Als die een stuk lager dan jou is zit je vaak ook in een game met lagere rangs. Zo sta ik bij een vriend van me ook altijd bovenaan, omdat ik dan in een game zit met allemaal lagere rangs.Thuis toch een stuk minder vaak. :P
Je hebt de verkeerde gequote; maar die vriend is zelfs een hogere rang.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.