Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 01:49:

O ja.. Jeeej sta in de top 75.000 :P
Waar kun je dat zien?

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barracks en dan Leaderbords en dan kijken bij Score...en dan onder het kopje Rank kijken.

Net het meest vreselijke potje ooit meegemaakt.
5 van de 6 waren rushers.(was een team)
Dacht dat ik gek werd van al dat geren overal.
Op een gegeven moment maar Scavenger perk gepakt en Claymores gaan leggen en gaan sniperen.
gelijkspel geworden wel,maar zo'n potje wens je niemand toe haha:)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 03:57 . Reden: Was iets vergeten. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:09

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 02:57:
[...]

Barracks en dan Leaderbords en dan kijken bij Score...en dan onder het kopje Rank kijken.
Ik hoop dat dat ook snel voor het PC platform beschikbaar komt!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
technoaddict schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 17:56:
Heeft iemand ervaring met de steam support?
Heb oudjaarsdag een case aangemeld omdat mijn key voor COD MW2 al in gebruik is. En tot op heden heb ik nog niks gehoord en staat mijn case nog op 'open'.
mijn steam account was gehacked met al mijn spellen dus. werdt de dag erop netjes geholpen moest ticket nummer op mijn licentie zetten (boven of onder de KEY) die in scannen en dat door mailen. anders konden ze nog met creditcard aan de gang aangezien ik 1 spel online heb gekocht via kredit kaart.

ik kon 2 daagjes niet op steam maar vind toch dat ik zeer netjes en snel geholpen was.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
aaaido schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 00:25:
Voor de ps3 bezitters:

Hebben jullie de laatste tijd (naja eigenlijk vanaf de release) ook zo'n last van slechte verbindingen, connectie errors, ontelbaar host migrations (en dan faalt het ook nog) en lag waardoor je door de hele map vliegt?

Ik dacht altijd dat het tijdelijk was, maar ik begin me er nu wel heel erg aan te irriteren :(
Gebeurd ook verschrikkelijk veel op de PC. Gisteren minstens een kwartier bezig geweest om met 3 vrienden een game in te gaan. 3 gaan de game in, 1 blijft 'er buiten', gaat er een van ons weg, komt hij er in. Gaat iemand anders eruit? Nooo, dan komt er een random iemand voor in de plaats. Toch weer een punt voor dedicated hosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:21

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb deze game nu op de xbox360, maar wil deze ook graag op de pc gaan spelen. Is het wel de moeite waard om hem ook op de pc te halen? Of denken jullie echt van blijf lekker op de xbox spelen?

Ik wil graag met de muis en toetsenbord enzo spelen. Vind ik af en toe wel eens makkelijk. Mijn broertje heeft zich online op de xbox opgewerkt tot level 54 op het moment. Maar wil zelf graag opnieuw beginnen op de pc.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:18:
Speelt hier niemand anders op de ps3?
Want ik zoek eigenlijk een team.
Lijkt me leuker om met tactiek te werken,dan ieder voor zich in team Deathmatch enz.
Kijk eens in de TS, daar staat een lijst per platform met de daarbij behorende spelers.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
reemprive schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:29:
Bedoel je toevallig deze clan met cheaters?
[afbeelding]

Ik speelde net Afghan, die clan zat wel bij mij in het team. Alleen verbaasde het mij hoe ze ineens uit het niets me voorbij schoten in kills, terwijl ze geen chopper of ac130 hadden. Uiteindelijk kreeg no1 de nuke.
ik durf het niet helemaal zeker te zeggen maar volgens mij heb ik met me maat ook nog tegen hun gespeeld. staat me ergens iets vaags van mij. en volgens mij waren het niet cheaters. maar Teamspeak sletjes die ook nog een 2potjes verloren hadden met HQ Pro :P bij invasion in de kamer met boeken kast gingen hun allemaal wallbangen :( man dan kun je daar nergens meer zitten (wel slim overigens :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd na middernacht ben ik opeens minder slecht (of wordt de tegenstand minder goed), maar volgens mij is het de lag welke verminderd, deze lijkt soms wel op te lopen tot een seconde (op basis van killcam)

wat ik de afgelopen dagen ook steeds meer tegenkom is dat er twee gasten in free-for-all middels tactical insertion en de ander telkens knifen zsm naar killstreaks rewards te werken, dat is toch veel irritanter dan zo'n rusher of camper of whatever, hoop dat dat wordt gepatched want lijkt me toch wel een loophole

verder blijft het enorm verslavend, M16A4 is momenteel mijn weapon of choice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:09

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 09:27:
wat ik de afgelopen dagen ook steeds meer tegenkom is dat er twee gasten in free-for-all middels tactical insertion en de ander telkens knifen zsm naar killstreaks rewards te werken, dat is toch veel irritanter dan zo'n rusher of camper of whatever, hoop dat dat wordt gepatched want lijkt me toch wel een loophole
Hmm, dit was in Battlefield 2 ook al. Gingen ze op een stil stukje elkaar knifen en dan als medic de persoon weer helpen. Alleen maar om puntjes en badges te halen...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 15:45
Mijn account naam voor ps3: aaaido

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:04

steveman

Comfortabel ten onder

eendje schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:55:
[...]

idd, om 3 minuten in een game al te roepen dat het een fuck up is :? ik heb in al die uren dat ik nu mw2 speel maar 1x meegemaakt dat een team lange tijd ongelijk bleef. in die 5 dagen maar 1x. ja je mag zeuren over al het anderen, maar hou het wel een beetje realistisch
3ms is al teveel. Dit is gewoon het teken van dom programmeerwerk. Geen van de teams zou groter mogen worden dan 6 spelers, als er max 12 mee mogen doen.

Wéér een teken dat ze een potentieel bijzonder goed spel de das hebben omgedaan met prutswerk en $-tekens ipv pupillen.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om zoveel mogelijk XP te verdienen speel ik Domination met een vriend in mijn party.
Allebei de volgende Killstreaks Predator/Harrier/Emergency Airdrop.
Met z'n tweeen van vlag naar vlag en elkaars Emergency Airdrop pakken.
Dan krijgt degene die de Airdrop plaatste de hoeveelheid kills die je nodig hebt voor die Killstreak in punten.
En de ander kan de Killstreak gebruiken voor kills.

Dus voor een Predator krijg je 5 * 50 =250 XP
en voor Pave low 9 * 50 = 450 XP

Dat gaat dan best rap als je deze punten krijgt + kills uit zijn Airdrop + vlaggen + gewone kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FMJ challenge moet je gewoon "on the fly" halen. Je kan niet zeggen, ik ga nu even voor de FMJ challenge (iig, ik niet) want die challenge duurt gewoon een potje of 20. Ik heb meestal iets van 2-3 wallkills. Maargoed, daar hebben we bling dan ook voor FMJ en een scope / rds.

Bij HQ haal ik meestal (EX challenge) tussen de 5000 en 15000 per potje. Ligt er geheel aan of ik veel capture's heb gemaakt en of het een kort of lang potje was. meestal leveren korte "wij ownen het andere team" potje rond de 5000 op en lange potje's met veel capture's rond de 15000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan het bericht niet vinden maar @diegene die vroeg hoe je het snelt xp krijgt.
het doel van het spel is toch echt meer de lol dan de xp. ik zou toch aanraden gewoon te spelen wat jij leuk vindt en levelen terwijl je dat doet. in iedere mode behalve modes als S&D (1 leven per ronde) verdien je snel genoeg xp.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:19:
ik kan het bericht niet vinden maar @diegene die vroeg hoe je het snelt xp krijgt.
het doel van het spel is toch echt meer de lol dan de xp. ik zou toch aanraden gewoon te spelen wat jij leuk vindt en levelen terwijl je dat doet. in iedere mode behalve modes als S&D (1 leven per ronde) verdien je snel genoeg xp.
Uuuhm als je goed bent gaat Search & Destroy het allersnelste qua XP verdienen hoor. Alleen het probleem met S&D vind ik dat je lang moet wachten als je dood gaat. Bovendien als je wat minder goed bezig bent krijg je amper punten bij S&D. Bij Headquarters en Domination krijg je ook veel punten als je niet zo goed speelt. Headquarters is my favorite _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
gewoon focussen op verschillende wapens en die verschillende challanges.

volgens mij kun je met HQ Pro wel lekkere XP binnen hengelen
meestal maak je in een potje 30 tot 40 kills a 50 tot 200 xp (longshot headshot dubbel-multikills buzzkill)
en dan nog eens het match bonus en +10 elke 2 sec dat je de HQ tot stand houdt.

moet zeggen dat ik eergisteren begonnen ben met prestige 2 en nu weer op level 32 zit

:EDIT:

ik neem trouwens veel op met weGame en dat werkt prima. maar altijd als ik de bruutste kills maak. zie ik later dat ik niet aan het opnemen ben. hebben meer mensen hier last van :P

gistere speelde ik 2 potjes FFA met scores van 30 - 3 en 30 - 5 met geweldige acties en alles. en ik trots dat ik het opgenomen had :P niet dus. nou niks aan de hand het gaat nu toch lekker ik speel nog wel een paar potjes :o en dan gaat het slecht. ik bedoel niet echt in de zin van negative score. maar killstreak van max 3. on nodig dood gaan en weet ik veel wat. volgens mij heb ik onbewust in de gaten dat het opgenomen wordt ofzo

[ Voor 43% gewijzigd door Proxx op 06-01-2010 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje wat gaat het snel zeg met dit topic. Een paar dagen niet gelezen, en zo 10 nieuwe pagina's erbij (en ik heb nog wel van die lange pagina's in m'n instellingen).

Anyway, weet iemand of er misschien een soort geheime feature in zit dat je op een bepaald level veel beter wordt? Dat je opeens dingen raakt? Ik weet dat het raar klinkt, maar wat mij is overkomen is ook heel raar. In het begin was ik echt heel slecht, had bijna altijd wel meer deaths dan kills (en dat was ook te zien in m'n globale stats) en was niet zelden de slechtste van de match. Ik wilde al bijna gewoon maar helemaal stoppen, want ik zag de lol er niet van in. Op een bepaald moment echter werd ik plotseling wel goed. Nu heb ik altijd gewoon goede scores en in tegenstelling tot voorheen ben ik vaak de beste van een match. Ook als ik nu iemand tegenkom en ik schiet, dan ben ik degene die de kill heeft (terwijl ik eerder altijd dood ging ipv de kill had).

Verder nog de vraag of bij prestige mode ook al je challenges resetten? Het lijkt me nogal useless om prestige mode in te gaan: het enige is dat je wat meer van die emblems enzo krijgt (grote "e-penis" dus). Het lijkt mij helemaal niets dat als je eindelijke alle wapens hebt, goed bent en alle challenges hebt unlocked, dat je dan weer helemaal van 0 mag beginnen met een crappy wapen zonder attachments en met al je challenges weer gereset. Is het dan ook niet suf om al je challenges te halen voordat je de prestige mode ingaat, omdat ze toch weer resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 09:27:
Dit ben ik gisteren (beter gezegd vannacht om 3:00 uur :P) ook voor het eerst tegengekomen, remedie is eigenlijk heel simpel want je teammaatje is altijd zichtbaar op de radar en als ze ergens stil liggen valt het vrij snel op. Dus gewoon regelmatig even een bezoekje brengen :)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Frentik schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:35:
[...]
Dit ben ik gisteren (beter gezegd vannacht om 3:00 uur :P) ook voor het eerst tegengekomen, remedie is eigenlijk heel simpel want je teammaatje is altijd zichtbaar op de radar en als ze ergens stil liggen valt het vrij snel op. Dus gewoon regelmatig even een bezoekje brengen :)
FFA heb je geen teammates.

maar idd ik ben ze op skidrow ook tegen gekomen bij het huisje op a. en heb het daar met RPG semtex en tube onder AR toch even lekker vervelend gemaakt. resultaat ik gewonnen en 2 huilies die weg waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:29:
[...]

Uuuhm als je goed bent gaat Search & Destroy het allersnelste qua XP verdienen hoor. Alleen het probleem met S&D vind ik dat je lang moet wachten als je dood gaat. Bovendien als je wat minder goed bezig bent krijg je amper punten bij S&D. Bij Headquarters en Domination krijg je ook veel punten als je niet zo goed speelt. Headquarters is my favorite _/-\o_
daarom zei ik ook geen S&D omdat je goed moet zijn en ook wel een portie geluk om daar punten te scoren. als je wil gaan levelen is het niet aangeraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:34:
Jeetje wat gaat het snel zeg met dit topic. Een paar dagen niet gelezen, en zo 10 nieuwe pagina's erbij (en ik heb nog wel van die lange pagina's in m'n instellingen).

Anyway, weet iemand of er misschien een soort geheime feature in zit dat je op een bepaald level veel beter wordt? Dat je opeens dingen raakt? Ik weet dat het raar klinkt, maar wat mij is overkomen is ook heel raar. In het begin was ik echt heel slecht, had bijna altijd wel meer deaths dan kills (en dat was ook te zien in m'n globale stats) en was niet zelden de slechtste van de match. Ik wilde al bijna gewoon maar helemaal stoppen, want ik zag de lol er niet van in. Op een bepaald moment echter werd ik plotseling wel goed. nu heb ik altijd gewoon goede scores en in tegenstelling tot voorheen ben ik vaak de beste van een match. Ook als ik nu iemand tegenkom en ik schiet, dan ben ik degene die de kill heeft (terwijl ik eerder altijd dood ging ipv de kill had).
Oefening baart kunst ? :)

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Update voor de consolegamers:

You may notice a playlist update today on Modern Warfare 2 for Xbox 360 and PS3. This update adds preventative measures that restrict a recent "Chopper Gunner ammo for all weapons" hack from spreading into public matchmaking.

We'll continue to monitor and work to keep games as cheating free and fair as possible.

This specific hack isn't on PC, however banning cheaters via VAC on PC is a continual effort and focus of ours nonetheless.

http://www.infinityward.c...ewtopic.php?f=32&t=240660

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:34:

Anyway, weet iemand of er misschien een soort geheime feature in zit dat je op een bepaald level veel beter wordt? Dat je opeens dingen raakt? Ik weet dat het raar klinkt, maar wat mij is overkomen is ook heel raar. In het begin was ik echt heel slecht, had bijna altijd wel meer deaths dan kills (en dat was ook te zien in m'n globale stats) en was niet zelden de slechtste van de match. Ik wilde al bijna gewoon maar helemaal stoppen, want ik zag de lol er niet van in. Op een bepaald moment echter werd ik plotseling wel goed. Nu heb ik altijd gewoon goede scores en in tegenstelling tot voorheen ben ik vaak de beste van een match. Ook als ik nu iemand tegenkom en ik schiet, dan ben ik degene die de kill heeft (terwijl ik eerder altijd dood ging ipv de kill had).

Verder nog de vraag of bij prestige mode ook al je challenges resetten? Het lijkt me nogal useless om prestige mode in te gaan: het enige is dat je wat meer van die emblems enzo krijgt (grote "e-penis" dus). Het lijkt mij helemaal niets dat als je eindelijke alle wapens hebt, goed bent en alle challenges hebt unlocked, dat je dan weer helemaal van 0 mag beginnen met een crappy wapen zonder attachments en met al je challenges weer gereset. Is het dan ook niet suf om al je challenges te halen voordat je de prestige mode ingaat, omdat ze toch weer resetten?
Misschien ben je nu vaker zelf de server.
Of je hebt nu een vaker een betere verbinding.
Als ik 3 ipv. 4 groene balken heb raak ik al geen reet meer.
Het luistert echt heel nauw, als je ping hoger is dan normaal ben je overal net te laat.

2e vraag: Ja. Alles moet je opnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Laatst online: 15-09 13:23
Mijn neef staat in de top 40.000 :)
dat is toch iets TE voor mij ik sta iets van 300.000 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 10:53

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Vanavond vakantie O-) (Zondag lekker naar de zon)
Dus nog ff een paar dagen knallen op de 360. Gamertag: Martdl

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Redje schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 11:15:
[...]

Misschien ben je nu vaker zelf de server.
Of je hebt nu een vaker een betere verbinding.
Als ik 3 ipv. 4 groene balken heb raak ik al geen reet meer.
Het luistert echt heel nauw, als je ping hoger is dan normaal ben je overal net te laat.

2e vraag: Ja. Alles moet je opnieuw doen.
absoluut, een goede ping is cruciaal. Ik heb mw2 anderhalve maand gespeeld op de xbox, toen had ik altijd max 3 streepjes (vrijwel altijd 2 gele streepjes). Zowat elk face-to-face shoot-out moment verloor ik, ook al wist ik zeker dat ik mn crosshair eerder op mn tegenstander had.

ik speel nu op de ps3 en heb altijd minstens 4 groene streepjes en m'n killrate is omhoog geschoten. Een goede ping scheelt enorm veel frustratie en is goed voor je zelfvertrouwen, op de xbox dacht ik echt dat ik een n00b was, maar dat is dus grotendeels de schuld van de ping ;)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

amahusu schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 11:51:
[...]

absoluut, een goede ping is cruciaal. Ik heb mw2 anderhalve maand gespeeld op de xbox, toen had ik altijd max 3 streepjes (vrijwel altijd 2 gele streepjes). Zowat elk face-to-face shoot-out moment verloor ik, ook al wist ik zeker dat ik mn crosshair eerder op mn tegenstander had.

ik speel nu op de ps3 en heb altijd minstens 4 groene streepjes en m'n killrate is omhoog geschoten. Een goede ping scheelt enorm veel frustratie en is goed voor je zelfvertrouwen, op de xbox dacht ik echt dat ik een n00b was, maar dat is dus grotendeels de schuld van de ping ;)
Hmm vreemd, zelfs met 2 gele streepjes raak ik ze nog.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:15
Balen, gisterennacht (rond middernacht) viel mijn connectie met Steam Network weg (internet was wel in orde, lag dus aan Steam). Ik was net goed bezig in een potje HQ Pro, had 3 challenges gehaald en véél XP gehaald. Enige ding is nu... blijkbaar omdat ik een disconnect van Steam had, zijn al die zaken niet doorgegeven. Hatelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:44
Weet iemand wanneer Infinity Ward of Steam iets aan de cheaters gaat doen? (PC)
Als ik het door heb, ga ik wel uit de server, maar ik kan verder niks vinden op de twee websites hierover.

Iemand een idee

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Frank1973 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:03:
[...]
Hmm vreemd, zelfs met 2 gele streepjes raak ik ze nog.. :+
Ja duh ik raak ook wel iemand als ik 1 balk heb.
Als ik iemand in z'n rug schiet of iemand raak die mij niet heeft gezien.
Een shootout verlies je echt 9 van 10 keer.

4 bars is ping 0-100
3 bars is 101-200
2 bars 201-300,
1 bar is 301+.

Een ping van 100 is al teveel voor een shooter.
Met een dedicated server zit je normaal op 20-50ms.
4 bars is dus een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Floks schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:16:
Weet iemand wanneer Infinity Ward of Steam iets aan de cheaters gaat doen? (PC)
Als ik het door heb, ga ik wel uit de server, maar ik kan verder niks vinden op de twee websites hierover.

Iemand een idee
Reporten bij steam?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Heeft geen zin helaas.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
voor xbox en ps3 zie ik steeds update nieuws voorbij komen en de pc blijft al lang op vx.x.x174 hangen
wordt er nog wel gewerkt aan de pc versie ? :? naar mijn mening kunnen ze toch nog een heleboel verbeteren.

[ Voor 16% gewijzigd door Proxx op 06-01-2010 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Nee Proxx, wij hebben teveel over Dedi servers gezeurd, wij krijgen niets meer :P

Overigens, is het jullie opgevallen dat ze Lean eruit hebben gesloopt? :o

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Deze was MW2 aan het doen volgens mij en nu mot hij monopoly met zijn vrouwtje doen:

http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=17873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Want? Kan nooit kwaad en wie weet gebeurt er wel een keer iets mee. :z

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Voutloos schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:39:
[...]
Daarom bid ik naar Satan dat ie de cheaters snel tot zicht neemt })

Kan geen kwaad, en wie weet doet ie er een keer wat mee :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 09:36

aex351

I am the one

Kan ik aannemen dat er toch niet alsnog dedicated servers komen?

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
mwa ik geloof niet meer in dedi's mochten ze er dadelijk wel ineens zijn. dan is dat mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proxx schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:33:
voor xbox en ps3 zie ik steeds update nieuws voorbij komen en de pc blijft al lang op vx.x.x174 hangen
wordt er nog wel gewerkt aan de pc versie ? :? naar mijn mening kunnen ze toch nog een heleboel verbeteren.
zoals je al zegt is het vx.x.x174 dat zegt alleen dat ze 174 op het eiden houden, het versienummer veranderd wel + steam heeft ook wel eens patches die in steam dingen fixen buiten de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:58:
[...]

zoals je al zegt is het vx.x.x174 dat zegt alleen dat ze 174 op het eiden houden, het versienummer veranderd wel + steam heeft ook wel eens patches die in steam dingen fixen buiten de game.
ik zeg x.x.x omdat ik niet zeker weet wat er allemaal voor staat(ben op mijn werk). maar ik heb serieus nog nooit heel dat cijfer zien veranderen. en ik heb toch al een aardige tijd MW2

en aangezien ik geruchten hoor dat ze in de lente met DLC komen vind ik dat ze van te voren nog het een en ander mogen bij poetsen.

[ Voor 11% gewijzigd door Proxx op 06-01-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
is er wat aan je eigen ping te doen (ps3)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Laatst online: 02-08 13:54
chimera2 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:05:
is er wat aan je eigen ping te doen (ps3)?
Zorgen dat de overige belasting van je netwerk minimaal is en verder alleen maar een betere internetverbinding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
is er ook nog wat aan/met te doen met je internet abonnement?
of modem?

[ Voor 8% gewijzigd door chimera2 op 06-01-2010 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steveman schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:46:
[...]

Daarom bid ik naar Satan dat ie de cheaters snel tot zicht neemt })

Kan geen kwaad, en wie weet doet ie er een keer wat mee :z
Denk alleen dat Satan het juist wel lachen vindt als mensen cheaten en zo anderen over de zeik krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:38:
Deze was MW2 aan het doen volgens mij en nu mot hij monopoly met zijn vrouwtje doen:

http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=17873
hahaha hij is echt leuk .. en herkenbaar :*)

"dont go in the middle of a game into a privatechat "haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

haha goed gevonden dat filmpje!

Ik had trouwens ook ergens gelezen over een colab van Monster Energy en Infinity Ward?
Ze zouden toch Monster Energy blikjes uitbrengen met "Digital Camo"? Tenminste dat had ik gelezen en enkele foto's van gezien.
Zoiets als deze: http://www.platformnation...loads/2009/09/monster.jpg

Ben nu trouwens lvl 69 2de prestige dus hopelijk na vanavond 3de prestige.
Heb onderhand ook al aardig wat moeilijke titles weten binnen te halen!
Eergister 5 kills met 1 predator missile en direct daarna 6 met stealth bomber (TDM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Voutloos schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:39:
[...]
Het zal vast wel zin hebben, maar voordat je hem hebt gemeld zijn hun naam vaak al veranderd.

Je moet eerst op Shift-Tab drukken, dan naar rechts onderin (in het nederlands) spelers, dan de juiste persoon aanklikken, dan naar hun steam profiel en overtreding melden (wangedrag door gebruikers)

Ik zie zo vaak bij dit soort gasten dat ze hun naam 4 a 5 keer per ronden in compleet verschillende namen veranderen.

Dan is het nog afwachten wat Steam of IWNet er mee doet, aangezien de VAC ze niet als cheater ziet.

Helaas :(

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:41:
[...]

hahaha hij is echt leuk .. en herkenbaar :*)

"dont go in the middle of a game into a privatechat "haha
Whaha, geniaal. LAG! LAG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
chimera2 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:18:
of modem?
Een sneller internet abbonement wil soms wel helpen.

Een vriend van me heeft zo'n alles-in-een budget abbonementje bij ziggo, maar die heeft toch een beduidend hogere ping.

Maar ik verwacht niet dat er tussen de snellere abbonementen veel verschil zal zitten.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Floks schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:25:
[...]

Het zal vast wel zin hebben, maar voordat je hem hebt gemeld zijn hun naam vaak al veranderd.

Je moet eerst op Shift-Tab drukken, dan naar rechts onderin (in het nederlands) spelers, dan de juiste persoon aanklikken, dan naar hun steam profiel en overtreding melden (wangedrag door gebruikers)

Ik zie zo vaak bij dit soort gasten dat ze hun naam 4 a 5 keer per ronden in compleet verschillende namen veranderen.

Dan is het nog afwachten wat Steam of IWNet er mee doet, aangezien de VAC ze niet als cheater ziet.

Helaas :(
dat ze hun naam veranderen maakt niks uit want jij meld abuse via zijn steam community page. die gekoppeld is aan het steamid ;) dus naam veranderen heeft alleen voor het oog zin

bij friends en dan 3knop of zoiets kun je lijst zien met mensen waarmee jij gespeeld hebt met de namen die zij toen hadden

en ik ben bang dat steam er niet veel mee gaat doen maar goed.

[ Voor 10% gewijzigd door Proxx op 06-01-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
Heeft iemand tips en/of ervaringen met het Riot Shield. De laatste paar dagen ben ik er eens intensief mee bezig geweest. Het is werkelijk erg grappig :)
Je speelt een shooter plots op een andere manier, andere tactieken komen bovendrijven etc.
In TDM en open speelvelden heeft het weinig zin, maar bijvoorbeeld in S&D en streetmaps kan het een flinke kick geven als je de laatste kill op een heel aparte manier voormekaar krijgt ;)

shield + shotgun
throwing knife... :)
perk: commando, lightweight, marathon. Of: stopping power?, commando, lightweight.

Voor de campers onder ons: met een shield in een hoekje, en 9 vd 10 keer lopen ze je straal voorbij, met alle gevolgen van dien :p

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
ik ben zo ook al een paar keer gefopt :P gewoon niet zien zitten haha

[ Voor 85% gewijzigd door Proxx op 06-01-2010 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
DrDDay schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:51:
Heeft iemand tips en/of ervaringen met het Riot Shield. De laatste paar dagen ben ik er eens intensief mee bezig geweest. Het is werkelijk erg grappig :)
Je speelt een shooter plots op een andere manier, andere tactieken komen bovendrijven etc.
In TDM en open speelvelden heeft het weinig zin, maar bijvoorbeeld in S&D en streetmaps kan het een flinke kick geven als je de laatste kill op een heel aparte manier voormekaar krijgt ;)

shield + shotgun
throwing knife... :)
perk: commando, lightweight, marathon. Of: stopping power?, commando, lightweight.

Voor de campers onder ons: met een shield in een hoekje, en 9 vd 10 keer lopen ze je straal voorbij, met alle gevolgen van dien :p
daarom heb ik dus altijd semtex bij me :D
voor mensen zoals jou :p

ik gebruik zelf trouwens altijd een g18 in combie met een shield

[ Voor 5% gewijzigd door Floks op 06-01-2010 15:29 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-08 23:39

hamsteg

Species 5618

chimera2 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:18:
of modem?
  • Directe verbinding met je modem is altijd het beste ...
  • Heb je een aparte router, zorg voor een goede (vaak zijn de duurdere ook echt sneller in doorgeven van pakketjes) en eentje met 100mbit (tegenwoordig standaard).
  • Wifi, beter van niet. Bedraad gaat gewoon sneller. Wil je het toch gebruik dan N/G versies (54Mbps tot 540Mbps).
  • Gebruik goede kabels (cat5/6) en connectoren.
  • Schakel bij gamen router/modem services uit die dan niet van toepassing zijn (FTP/HTTP servers etc.etc.).
  • Check je OS/driver settings.
  • Gebruik Speedtest.org, zoek en vergelijk je resultaten en zoek op het internet naar oplossingen. Soms moeten settings voor je drivers worden aangepast.

... gecensureerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
hamsteg schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:31:
[...]
  • Directe verbinding met je modem is altijd het beste ...
  • Heb je een aparte router, zorg voor een goede (vaak zijn de duurdere ook echt sneller in doorgeven van pakketjes) en eentje met 100mbit (tegenwoordig standaard).
  • Wifi, beter van niet. Bedraad gaat gewoon sneller. Wil je het toch gebruik dan N/G versies (54Mbps tot 540Mbps).
  • Gebruik goede kabels (cat5/6) en connectoren.
  • Schakel bij gamen router/modem services uit die dan niet van toepassing zijn (FTP/HTTP servers etc.etc.).
  • Check je OS/driver settings.
  • Gebruik Speedtest.org, zoek en vergelijk je resultaten en zoek op het internet naar oplossingen. Soms moeten settings voor je drivers worden aangepast.
1.hij gaat van mijn speedtouch naar mijn 3com switch en dan naar mijn ps3 ( heb meestal alleen mijn ps3 aan staan meer niet
2. zie boven heb een 3com ( naar mijn mening toch een goede)
3.heb het gewoon bedraad
4.heb goedecat5 kabeld
5.heb alleen mijn ps3 aan staan
6.het is een ps3
7.het is een ps3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
Floks schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:29:
[...]

ik gebruik zelf trouwens altijd een g18 in combie met een shield
Ah, ben jij dat iedere keer ;) Maar inderdaad, semtex is een oplossing, zij het dat de knife sneller is :p Met explosive shield is dit misschien wel te voorkomen? Ik ga het eens proberen. Wat ik altijd doe bij semtex is hard op die ander af rennen... >:)
Waarom G18 en niet shottie?

[ Voor 6% gewijzigd door D-Day op 06-01-2010 15:44 ]

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floks schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:29:
[...]

met een blast shield is dat nog wel te overleven hoor ;) alleen dan kan je als shielder weer geen mes gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
DrDDay schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:42:
[...]

Ah, ben jij dat iedere keer ;) Maar inderdaad, semtex is een oplossing, zij het dat de knife sneller is :p Met explosive shield is dit misschien wel te voorkomen? Ik ga het eens proberen. Wat ik altijd doe bij semtex is hard op die ander af rennen... >:)
Waarom G18 en niet shottie?
weet het niet zeker maar volgens mij heb je te G18 sneller paraat.
net als van SR of AR naar pistool gaat sneller als naar shotgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg
  • Laatst online: 24-08 23:39

hamsteg

Species 5618

Je zou met een laptop even de verbinding kunnen checken met en zonder 3Com met Speedtest.org.

Als dit allemaal goed lijkt kan het je je DNS nog even checken in het modem. XS4ALL heeft geloof ik een hele snelle DNS server (lijst <-- weet ouderdom van deze lijst niet) Primair staat die van mij op XS4ALL en secundair op mijn eigen. Dit kun je instellen op je modem waarbij de 3Com-switch settings eventueel gelijk gesteld moeten worden aan je gateway settings. En bij PC gebruikers hetzelfde voor de OS settings (Local Area Connection Properties - Internet Protocol (TCP/IP) - Properties ... automatic is vaak goed maar soms ... speel er even mee het doet geen pijn en als je de oorspronkelijke instellingen even opschrijft/print screened kun je altijd terug). PS3 zal dit gegarandeerd ook kunnen dus controleer dat even.

Wat je dan zelf kunt doen weet ik ook niet meer en ben je overgeleverd aan je abbo. De enige oplossing hiervoor is switchen ....

[ Voor 12% gewijzigd door hamsteg op 06-01-2010 16:01 ]

... gecensureerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:53
is er een manier bij de PC versie dat ik kan zeggen dat ik geen server wil zijn. Ben het regel matig maar mijn verbinding trekt dat gewoon niet.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Cyrus The Virus schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:03:
is er een manier bij de PC versie dat ik kan zeggen dat ik geen server wil zijn. Ben het regel matig maar mijn verbinding trekt dat gewoon niet.
dit snap ik toch niet.

ik heb een 60/6mbit verbinding UPC lijkt mij meer dan geschikt. ik speel altijd in een party met een maat waarvan zijn computer ook in mijn netwerk zit.(we zitten langs elkaar in een gbit netwerk) van de 18 mensen in TDM zou ik of mijn maat toch wel geregeld de host moeten zijn maar ik ben het nooit :S

bij allebij computers staat de nat open (geeft ie aan in het spel)

ergens had ik gehoord dat het ook aan de stats van de pc kan liggen. maar ik heb een quadcore 3.1Ghz met 8GB ram en 2x ati4870 kaarten dus ik snap het niet.

[ Voor 21% gewijzigd door Proxx op 06-01-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Proxx schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:49:
[...]

weet het niet zeker maar volgens mij heb je te G18 sneller paraat.
net als van SR of AR naar pistool gaat sneller als naar shotgun.
jup en ik heb de G18 nog niet in Akimbo

en ik probeer altijd de semtex op de rug te gooien, dan werkt de shield niet :+

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
ik heb 25/1mbit verbinding specs die hier onder. regelmatig de host :(

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
kan niet echte zeggen dat jou specs beter zijn als de mijne op de 3,6GHz na :P maar lijkt me ook sterk dat ze daar naar kijken. ik moet zeggen wij hebben samen (ik en die maat) wel altijd betere verbinding als de gemiddelde gamer (op de host na) dus ik vind het niet heel erg. maar wel jammer ik wil eens een keer voelen hoe het is om voordeel te hebben als host :P en bovendien kom ik als nog vaak zat in een game terecht waar iedereen zon mooie oranje (1streepje) heeft :S waar het lijkt alsof je in de octopus zit van de kermis

[ Voor 17% gewijzigd door Proxx op 06-01-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:41
hamsteg schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:56:
[...]

Je zou met een laptop even de verbinding kunnen checken met en zonder 3Com met Speedtest.org.

Als dit allemaal goed lijkt kan het je je DNS nog even checken in het modem. XS4ALL heeft geloof ik een hele snelle DNS server (lijst <-- weet ouderdom van deze lijst niet) Primair staat die van mij op XS4ALL en secundair op mijn eigen. Dit kun je instellen op je modem waarbij de 3Com-switch settings eventueel gelijk gesteld moeten worden aan je gateway settings. En bij PC gebruikers hetzelfde voor de OS settings (Local Area Connection Properties - Internet Protocol (TCP/IP) - Properties ... automatic is vaak goed maar soms ... speel er even mee het doet geen pijn en als je de oorspronkelijke instellingen even opschrijft/print screened kun je altijd terug). PS3 zal dit gegarandeerd ook kunnen dus controleer dat even.

Wat je dan zelf kunt doen weet ik ook niet meer en ben je overgeleverd aan je abbo. De enige oplossing hiervoor is switchen ....
Andere DNS servers instellen zal het probleem van hoge pingtijden niet veranderen hoor. Verder wel nuttige tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
Hebben telfort 20mb (werkelijk haalt die 8mb) Ps3 is draadloos verbonden, Nat-type open. Alles loopt super, vaak ook host geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik heb al steam sinds cs 1.6
kortom mijn steam username is dus nog een e-mail adres (die ik niet meer gebruik btw)

floxxx13@hotmail.com

voor wie samen een potje wilt schieten

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ps3 mensen die ook een potje willen schieten.
Nickname: justjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KooolaNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 03:42

KooolaNL

Hurry up noob microwave

de laatste 2 dagen heb ik alleen maar last van lagg spikes echt :(
en dat lobby gedoe van iw klopt echt voor geen meter
zit je met 18mensen in een lobby valt de helf weg en staat er couldnt connect en er zitten gewoon nog 6 mensen in 8)7

hier kon u advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He, klopt weer niks van.

Ik had als killstreak predator missel. helicopter en dan attack helicopter.

Maar ik vraag dus die heli op daarna die attack zegt die dat lucht ruim vol is maar als ik dood ga kan ik hem daarna niet meer gebruiken.

Waarom? beetje kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:03:
He, klopt weer niks van.

Ik had als killstreak predator missel. helicopter en dan attack helicopter.

Maar ik vraag dus die heli op daarna die attack zegt die dat lucht ruim vol is maar als ik dood ga kan ik hem daarna niet meer gebruiken.

Waarom? beetje kansloos.
Beetje cryptisch bericht, pfoe.

Als je het bericht wat in beeld komt goed leest zie je staan dat je heli komt ZODRA het luchtruim vrij is. (Dus als de andere heli weg is). Dus je hebt 'm gebruikt en hij komt er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:22
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:08:
[...]

Beetje cryptisch bericht, pfoe.

Als je het bericht wat in beeld komt goed leest zie je staan dat je heli komt ZODRA het luchtruim vrij is. (Dus als de andere heli weg is). Dus je hebt 'm gebruikt en hij komt er aan.
Ik heb wel eens dat je een heli hebt maar niet kan oproepen omdat het luchtruim al vol hangt met twee harriers, een heli en een uav.

...en dan is de ronde afgelopen... |:( :') :(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 19:32

superwashandje

grofheid alom

TroonStaal schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:35:
[...]

Ik heb wel eens dat je een heli hebt maar niet kan oproepen omdat het luchtruim al vol hangt met twee harriers, een heli en een uav.

...en dan is de ronde afgelopen... |:( :') :(
hehe, ik vergeet bij hardcore SD vaak dat ik een package of iets anders heb omdat het niet staat aangegeven in de hud :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Je hoort het dan ook alleen maar met ELKE keer respawnen :P

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar weet iemand hier hoeveel nou die perk Stopping Power nou precies oplevert?
krijg je 10% kracht bij je kogels ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:07
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:51:
Over het algemeen genomen heb je 1 of 2 minder kogels nodig bij AR's, weet niet hoe het zit met SMGs dat zal waarschijnlijk wel wat meer minder kogels zijn (goeie zinconstructie, je weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 19:32

superwashandje

grofheid alom

Donnie schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:39:
Je hoort het dan ook alleen maar met ELKE keer respawnen :P
pfft daar let ik nooit echt op + respawnen gebeurt niet zo vaak bij SD :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:51:
40% extra 'damage' heb ik mij laten vertellen dus een rifle met 40 schade (dichtbij) heeft normaal 3 kogels nodig (tot de 40 > 80 > 120), met stopping power 2 kogels (56 > 112). Deze getallen verschillen per wapen en afstand allemaal natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:12:
[...]

40% extra 'damage' heb ik mij laten vertellen dus een rifle met 40 schade (dichtbij) heeft normaal 3 kogels nodig (tot de 40 > 80 > 120), met stopping power 2 kogels (56 > 112). Deze getallen verschillen per wapen en afstand allemaal natuurlijk :)
Klopt precies.

M16/TAR/SCAR doet 40 damage (normaal 3 kogels)
ACR/M4 doet 30 damage (normaal 4 kogels)

Stopping is damage x 1.4.
Dus het scheelt 1 kogel per rifle.
In Hardcore heb je maar 30 health ipv. 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
wat een kl*te zooi, ben al EDIT 6e x host geweest vandaag moet elke keer weg :@

[ Voor 5% gewijzigd door Cyrus The Virus op 06-01-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:38
Kan nu niets joinen op de pc, staat de hele tijd Connecting to IWNet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
ik heb een klein vraagje: waarom is de AK-47 pas op lvl 70 beschikbaar en de M16A4 al op lvl 40. Als ik zo kijk lijkt de M16A4 toch iets beter dan de AK-47 of heb ik het nou mis??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerEngine schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 21:08:
ik heb een klein vraagje: waarom is de AK-47 pas op lvl 70 beschikbaar en de M16A4 al op lvl 40. Als ik zo kijk lijkt de M16A4 toch iets beter dan de AK-47 of heb ik het nou mis??
En de SCAR al op level 8 ;) Echt heel veel logica zit er niet in naar mijn idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh beter toch, dat mensen met lvl 70 niet overdreven goden zijn met miniguns en shit

/edit Misschien iets minder tokkie praten.
Wat ik bedoel, dat het voor de balans opzich wel lekker is, anders krijg je weer dat gezeur zoals bij de M1887. Het is gewoon leuker als iedereen goede wapens heeft

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
ik vind de ak toch echt beter, ben meer van de korte (zelfbepaalde) sproei, dan vast zitten aan 3 kogels per keer

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht laat ik me ook maar is melden in een COD topic aangezien ik sinds een paar weken MW2 aan het spelen ben. Multiplayer gaat wel lekker met een 1.62 k/d en stijgende :P. In het begin rende ik zoals ik in counterstrike gewend was lekker overal doorheen te rushen en werd ik toch maar gedwongen een iets andere tactiek te bedenken. Voeg me maar toe voor degenen die nog wat online samen willen gamen, want de helft van de tijd hoor je ingame een stel krijsende kinderen van 12 die niks beters te doen hebben :P (tenzij je ze mute natuurlijk).

m'n Xbox gamertag is: Roonney.

Ben nu bijna level 40 en vroeg me af of er nog een rapid fire attachment oid is voor de M16 om van die burst af te komen? anders blijf ik toch echt bij m'n Scar:)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Nope, M16 is en blijft burst. Heerlijk wapen als je eenmaal wat beter wordt. Als je een redelijke accuracy hebt zeker het proberen waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 21:13:
Meh beter toch, dat mensen met lvl 70 niet overdreven goden zijn met miniguns en shit

/edit Misschien iets minder tokkie praten.
Wat ik bedoel, dat het voor de balans opzich wel lekker is, anders krijg je weer dat gezeur zoals bij de M1887. Het is gewoon leuker als iedereen goede wapens heeft
ja maar het is toch iets om naar uit te kijke lijkt mij. hoe beter/ hogere niveau je bent hoe betere wapens je krijgt zou het toch moeten zijn lijkt mij. als ik een maar een M16A4 heb, heb ik eigenlijk niet veel meer om naar uit te kijken. dus wat dat betreft vind ik het een beetje vreemd. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SemperFidelis schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:05:
Nope, M16 is en blijft burst. Heerlijk wapen als je eenmaal wat beter wordt. Als je een redelijke accuracy hebt zeker het proberen waard!
Proberen zal ik het zeker, heb nu toch bijna alle Scar challenges gedaan, maar accuracy op de 360 vind ik toch lastig met zo'n pookje. Reactievermogen is daardoor vaak onnauwkeurig op de lange afstand. Gebruik nu lekker vaak een claymore (of 2 met scavenger pro), en dan wordt je veel minder vaak verrast dus is het ook stukken makkelijker, zeker nu ik de layout van de levels kan dromen :z

Ik denk ook dat het niet leuk zou zijn als de beste wapens alleen door de hoger gelevelde spelers gebruikt kunnen worden. Dan zou een Prestige ook minder leuk zijn, nu kan je gelijk op lvl 8 een Scar pakken bijvoorbeeld en lekker doorraggen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:38
PowerEngine schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:07:
[...]

ja maar het is toch iets om naar uit te kijke lijkt mij. hoe beter/ hogere niveau je bent hoe betere wapens je krijgt zou het toch moeten zijn lijkt mij. als ik een maar een M16A4 heb, heb ik eigenlijk niet veel meer om naar uit te kijken. dus wat dat betreft vind ik het een beetje vreemd. :S
De ACR en de AK vind ik toch wel echt wapens waar ik heel veel plezier van heb. Ak is eventjes wennen, maar eenmaal gewend is het een super wapen. ACR hoeft verder niet uitgelegd te worden neem ik aan. Je hebt dus nog wel wat om naar uit te kijken hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Afbeeldingslocatie: http://users.edpnet.be/phunc/hq_rust.jpg

...is niet grappig :/ Wel lekker veel exp. Dit was op de PC trouwens.

[ Voor 11% gewijzigd door Phuncz op 06-01-2010 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Ach, in CoD4 was het zo dat je de beste wapens van het begin had, dat vind ik beter dan dat je moet wachten tot lvl 50 tot je goede guns hebt. En btw, FAMAS is toch net wat fijner dan M16 imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 22:40

pcprutser

No message

net voor de 2e keer vandaag een aim-botter gezien.. Net had ie aan het eind van de game (domination) 101 kills xD echt te bizar :p hij heette nuk3d

Vanochtend was er ook 1, en die maakte een eind aan de game met een nuke, waarvoor thanks, heb daardoor 1500xp erbij een een kallsign :p (en vond het wel grappig om mee te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfdvero
  • Laatst online: 11-08 20:51
Heeft iemand enig idee hoe je de Callsign: pro gambler haalt? iig wat je daarvoor moet doen?
Want ik heb hem net gekregen en als ik hem Google vind ik alleen Pro gambler: Unknown..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 23:50

Sandyman538

SandstorM [148839]

hfdvero schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:51:
Heeft iemand enig idee hoe je de Callsign: pro gambler haalt? iig wat je daarvoor moet doen?
Want ik heb hem net gekregen en als ik hem Google vind ik alleen Pro gambler: Unknown..
Als ik gewoon in de wiki kijk dan is het voor 100 airdrops.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfdvero
  • Laatst online: 11-08 20:51
Sandyman538 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:59:
[...]

Als ik gewoon in de wiki kijk dan is het voor 100 airdrops.
Hmmz Google ik een keer wat :'(
Maar thx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
Yes, gisterennacht de volgende callsign geunlocked! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://images1.wikia.nocookie.net/callofduty/images/5/5d/Wargasm.jpg

Hoe: Get all 3 of your killstreak rewards in under 20 seconds.

Ik kreeg het toen ik speelde in de map Sub Base. Ik was toen bij het dok waar al die pilaren op een lijn staan.
Biiig shoot event! >:)

M'n killstreaks: care package, predator missile, harrier strike.
Ok, mss hebben anderen dit al lang geunlocked, zelfs mét killstreaks die qua needed kills nog verder uit elkaar liggen.
Maar kheb er nog niet zoveel met deze zien rondlopen dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Wat een geweldige game! Ben redelijk aan t doorbikkelen en speel vrijwel alleen CTF.

Waar ik me wel mateloos aan irriteer zijn de care-package runners (aka Usain Bolt). Verzieken echt het spel.
Daarnaast is er geen ook niet meer normaal 4 potjes te spelen op dezelfde 'server'. Zovaak dat het in het ' party?' screen al host problemen zijn en anders wel ingame. Zeker de laatste week is dit erg toegenomen.
Voor de rest zijn er niet veel minpunten. Ziet er allemaal prachtig uit.

Mocht er iemand geinteresseerd zijn in een potje CTF op de pc, add me dan op: mouzetc4207 .

Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/2180/codmw2.th.jpg

Mijn stats so far, ga flink vooruit want stond eerst 14000/9000. Ben geen stats whore, maar wel leuk om af en toe eens te kijken ;)

[ Voor 8% gewijzigd door mouzetc op 06-01-2010 23:21 ]

Signature

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.