• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:38
Net voor de release van Sailing begint hier het spelplezier wat weg te ebben :'), veel AFK gestaan bij de gemcrab laatste tijd en merk dat dat eigenlijk echt killing is voor je spelplezier aangezien het dan meer als werk gaat voelen.

Maar even een pauze inlassen van een paar weken.

• gbspeel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:14
@joostmakaay Haha, begin dan maar niet aan de runecraft-cape. Was daarna ruim een maand offline om bij te komen van de grind. Het resultaat was wel leuk: 350K blood en 200K soul runes ;)

Met afk-werk is het vooral handig om daarnaast iets actiefs te doen. Beetje huishouden, nieuwe dingen leren, een andere hobby. Logout timer in RuneLite op 25 minuten zetten. En ja, soms sta je even stil, alsnog beter dan helemaal geen XP. Wil je combat die meer afk is: Nightmare Zone. Met een rock cake je HP naar 1 brengen, inventory vol met absorption potions mee en je kan zelfs boodschappen gaan doen.

Heb zelf afgelopen week wat lopen rommelen met een vers F2P-account, even terug naar de basis, wat ik wel vermakelijk vond. Afgelopen vrijdag wel getriggered door een van onze GIM's, met jawel: de vraag of ik misschien aether runes kon maken! Het waren m'n eerste combo-runes ooit, wel gelijk de beste. Nu weer terug naar anglers (bijna 98 fishing) en blijven afwisselen met m'n F2P-account.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:43
Ik heb juist door Sailing weer meer zin gekregen :D
Had laatst dus mijn originele OSRS character afgestoft en daar weer een beetje mee aan het spelen als ik even geen zin heb in me HC iron man.

Maar is lastig als je net terug bent :P moet eerst maar even voor wat gold bedelen denk ik haha..
Sommige skills zijn redelijk qua level maar ik heb echt zo goed als geen quests gedaan op dat account (maar 8 f2p quests)

Maargoed heb een klein excel lijstje met wat materials om me sailing journey te starten.. nog niks mee gedaan verder though haha.. Me mindset een beetje aangepast door gewoon sailing te doen door er tegen aan te lopen. Wil niet zo highly efficient spelen. Meer gewoon genieten van alle nieuwe content en bekijken hoe tof het is enzo. Dat is iets wat ik wel geleerd hebt in de laatste 2 maanden dat ik serieus OSRS ben gaan spelen.. De game heeft zoooo veel te bieden als je niet alles zo efficient mogelijk wilt doen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• gbspeel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:14
Met een HC ironman moet je ook wel berekenend te werk gaan. In ieder geval altijd een panic button in de vorm van een teleport als het lastig kan worden. Ben ooit eens een F2P UIM gestart, want ik speelde altijd al voor "niet doodgaan". Het is een flinke uitdaging, zeker zonder bank en alle teleports die je mist. En al ken je het spel: ook als HCIM heb je geduld en doorzettingsvermogen nodig.

M'n huidige F2P is een gewoon account, dus kan lekker ontspannen drops oppakken en de GE gebruiken. Als noob heb ik me lekker uitgeleefd in de chicken farms. De anderen meppen de kippen neer, ik verzamel de feathers voor fishing en begraaf alle bones. M'n combat lvl is nu hoofdzakelijk gebaseerd op prayer. Qua quests zit ik nu op 11/22, voornamelijk vanwege gebrek aan combat stats.

Fishing en cooking heb ik in Draynor met shrimp en anchovies getraind tot trout niet meer mislukt. Daarna alle feathers (ruim 5k opgeraapt) ingezet op flyfishing in Edgy, trouts koken, salmon banken. Later alle salmon koken. Met niet al teveel inspanning had ik 400K in 3 dagen. M'n money maker to-go.

Hoe je erin staat met sailing kan ik erg waarderen: je ziet wel hoe het loopt en genieten! Je ontdekt zo veel meer de samenhang tussen skills en quests i.p.v. dat je alles bij elkaar koopt. Da's ook de toegevoegde waarde van GIM zijn: wel elkaar een beetje kunnen helpen in het begin, maar heel veel zelf moeten ontdekken.

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pIFcPPQb1rV-DKBBU4jIkvnS9qE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/w5xD2868WK6Dlabpl6tom8Ob.png?f=user_large

Sailing lets goo :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wUXaQ-cPM7nkgdw0w2OqeJIgno4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dn7nW4PAdsO234dXPudmN27A.png?f=fotoalbum_large

We zijn onderweg :D dit is goud haha

Moest wel mijn 1.17 HD plugin uitzetten omdat die dat niet trekt op 1 of andere manier. mega lag in de port op de boot.

[ Voor 55% gewijzigd door Ricmaniac op 19-11-2025 12:48 ]

• Ricmaniac
Ben ook een beetje die highscores in de gaten houden en dat is echt mooi om te zien :P sommige gaan echt kneiter hard.

Maar er was dus ook een uur geleden een HC iron man dood gegaan while sailing door een shark. die zie je dan in de highscores staan met een streep er door.
Dus ik klik op die man. was het gewoon bijna een maxed account :o wat ziek heey haha.. bijna alles 99 ga je op laag sailing dood door een shark.

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-11 09:26

Madstorm

Derping all the way!

Gisteren ook maar even het water op gegaan in OSRS, tot level 37 kunnen komen, oordeel tot nu toe: 'It's okay'
Niet echt negatief, maar ook niet positief. Het is niet slecht, maar voelt ook niet geweldig. Zoals velen zeggen, het voelt nog niet echt als een skill, meer een minigame/activiteit.
Maar we zitten nog vroeg in de skill, misschien dat het in latere levels beter wordt. Wat ik wel geweldig vind is de exploratie, overal nieuwe eilanden en nieuw spul te ontdekken.

Het is in ieder geval wel leuk om een nieuwe skill mee te maken, overal waar je heen vaart zijn bootjes te vinden. Zat net de highscores nog even te bekijken inmiddels zitten ze ruim in de 70, denk niet dat deze mannen veel slaap gehad hebben de afgelopen 24 uur.

I'm an Ironman!

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-12 09:36
Normaal een lurker in dit topic maar nu toch eens iets plaatsen:

Gister avond heb ik deze skill tot de nieuwe boot (lvl 15) getrained.
Beetje wrakken en gevaarlijke stenen spotten, was leuk om te doen.

Stiekem wel genoten van de hele vloten met rafts die bij Port Sarim aan het rommelen waren.

Maar zoals @Madstorm al zegt, ik ben benieuwd of het leuk blijft op deze manier.

Even afwachten.

• Ricmaniac
Oh ik vind het wel oprecht echt goed. Juist dat gevoel van minigame spelen is denk ik wat de skill leuk maak. Kan genoeg skills opnoemen die veeel saaier zijn om te levelen dan dit.

Het heeft de game echt veranderd. Vooral met al die nieuwe begaanbare gebieden en het water er tussen.
Echt over de gehele map kan je in principe varen als je hoger bent.

Niet tot zo ver gekomen hoor. ben pas 18 en nu mijn grotere boot gefixt met een slavage hook er op. Kunnen we de "afk" method een beetje op mobile doen tijdens een Serie kijken met de vrouw ofzo :P

Het is een hele moderne skill maar nog steeds past het volledig in de OSRS stijl vind ik waardoor het lijkt alsof dit er altijd al in heeft gezeten. En los van of het leuk is of niet moet ik zeggen dat het heel erg goed geimplementeerd is hoe je zeilt. Had echt clunkyness verwacht van jewelste met varen maar dat is het niet.

• Willem_48
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:42
Het was gisteren echt chaos inderdaad met alle bootjes.

Maar voor een nieuwe skill is dit wel de smoothest release, normaal moet de xp generfd worden na een weekje, wat imo slechter is dan dat je het gaat buffen zoals nu is gedaan. (bijv. Invention in RS3 was heel slecht getest)

Dat het in het begin langzamer is met alle skills, maar voor de meesten is dat al weer even geleden (vroegah bijv. runecrafting trainen zonder Abyss of GotR was nog een stuk trager)

Ook hier benieuwd naar de content wat later, als je zag wat er nog op de roadmap stond, staat er nog een hele hoop te gebeuren

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Willem_48 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 10:35:
Het was gisteren echt chaos inderdaad met alle bootjes.

Maar voor een nieuwe skill is dit wel de smoothest release, normaal moet de xp generfd worden na een weekje, wat imo slechter is dan dat je het gaat buffen zoals nu is gedaan. (bijv. Invention in RS3 was heel slecht getest)

Dat het in het begin langzamer is met alle skills, maar voor de meesten is dat al weer even geleden (vroegah bijv. runecrafting trainen zonder Abyss of GotR was nog een stuk trager)

Ook hier benieuwd naar de content wat later, als je zag wat er nog op de roadmap stond, staat er nog een hele hoop te gebeuren
Ik weet dat er geen andere vergelijking is met het releasen van een skill dan met RS3 omdat er nooit nieuwe skills zijn uitgekomen voor OSRS. Maar de vergelijking met RS3 blijft dat .. een vergelijking met RS3. En we weten allemaal dat dat sowieso volledige onzin vergelijkingen zijn.

RS3 is shit, OSRS is the shit we like.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• Ricmaniac
True schreef op donderdag 20 november 2025 @ 13:36:
[...]

Ik weet dat er geen andere vergelijking is met het releasen van een skill dan met RS3 omdat er nooit nieuwe skills zijn uitgekomen voor OSRS. Maar de vergelijking met RS3 blijft dat .. een vergelijking met RS3. En we weten allemaal dat dat sowieso volledige onzin vergelijkingen zijn.

RS3 is shit, OSRS is the shit we like.
Naja ze maken goeie stappen door Mtx voor een groot deel te verwijderen.. als de game genoeg aangepast word of miss een transitie naar RS4 met nieuwe fresh worlds wil ik het ongetwijfeld proberen.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:39

D4NG3R

kiwi

:)

Willem_48 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 10:35:
Sailing is op de lagere levels qua XP rates verassend vergelijkbaar met F2P Runecrafting, dus zonder GotR en Abyss. :P
True schreef op donderdag 20 november 2025 @ 13:36:
Ik weet dat er geen andere vergelijking is met het releasen van een skill dan met RS3 omdat er nooit nieuwe skills zijn uitgekomen voor OSRS.
Als we de vergelijking ff wat eerlijker willen maken; Vroegâh toen Hunter (2006) uit kwam, kreeg je op wat regels tekst in de nieuwspost verder geen uitleg over wat je nu precies moest doen en/of waar je het moest doen.

Dat heeft er voor mij iig in geresulteerd dat ik die skill in wat nu RS3 is eigenlijk nooit aan heb geraakt, en in OSRS pas met 'vanilla' hunter in aanraking kwam maanden nadat Birdhouses (2017) een ding waren.

Dat doet Sailing echt wel een flink stuk beter.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Ricmaniac
Vandaag Tackle Box gekregen van Tempeross.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I2b4A2WwIPqc4bwy_aUkThjlsu0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/QhXmWSgpnjRbrKG702mzE73i.png?f=user_large

Van wat ik begrijp kan je daar al je fishing zooi en fishing outfit in gooien enzo zodat je maar 1 slot bij je hebt :D super dik

Inmiddels 35 tempeross kc. Twijfel of ik gewoon gelijk door ga voor 100 :P in de hoop de dragon harpoon nog te krijgen maar voornamelijk om die crew member straks voor level 90 sailing haha wat nog heeel lang gaat duren waarschijnlijk.

Ook de quest gedaan om Siloh village te unlocken. leuke questline wel.

• Ricmaniac
Oh lekker dan! :D

51 kc totaal nu.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Ikdqm8_1BJyTGV-A1dO3lAA-W0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/DJd4A97Y3uCwvOF6yRrUYHVv.png?f=user_large

hele fijne dit :)

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o4ypdkrnB7fdEtOaHM7_3Kv_6nE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rgm1smxDQ90Ul1xyVA2JwT7u.jpg?f=fotoalbum_large

De race naar 99 is zwaar in volle gang. Zijn beide al tijdje niet uitgelogd nu maar schijnbaar zitten ze +- maar 10k xp nu bij elkaar vandaan! Echt bizar. Half uurtje geleden moest fast ong nog 3 uur en asian 3.5 uur maar nu dus nog maar 10k verschil al weet ik niet wat de bron daarvan is maar zie mensen het zeggen haha

Die asian is ook aan het streamen en echt wat een intensiteit in clicken haha.. elke misclick kan verschil maken 🤣🥲

Mooi om een beetje te volgen zo haha.

Inmiddels 63kc tempoross, helaas nog geen dragon harpoon of pet hahah

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:14

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

D4NG3R schreef op donderdag 20 november 2025 @ 14:25:
[...]
Sailing is op de lagere levels qua XP rates verassend vergelijkbaar met F2P Runecrafting, dus zonder GotR en Abyss. :P
Achja, op de lagere levels heb je niet zo veel xp nodig, het voelt dan nog snel.

Als je echt wil kun je op lvl 15 al '2-tick salvaging' doen, of gewoon afk-en.
Op level 30 kun je zo'n 25-30kxp/hr krijgen met barracuda trails, wat best prima is.
En vanaf ~55 kun je of 90kxp/hr of 20kxp/hr inactief krijgen.

Gegeven dat 30-55 maar 150kxp is, heb je dat dus in 5 uur overbrugt.
Op level 73, wat in totaal 1m xp kost, kun je blijkbaar 60kxp/hr afk krijgen of 200kxp/hr actief.

Dus valt wel mee met hoe langzaam de skill is.

Bron:
https://www.theoatrix.net/post/osrs-1-99-sailing-guide

• Ricmaniac
Weer wat nieuwe content aan het ontdekken :P Ben nu eens agility weer eens wat verder gaan trainen maar ditmaal via de agility pyramid. Grappige content en als ironman wel een lekker zakcentje extra als je dan toch bezig bent :D

4 laps and counting :) geen idee hoe lang ik hier blijf.. denk dat ik door wil gaan tot agi 60 (58 net)

• Ricmaniac
Uiteindelijk 35 runs gedaan van Agility pyramid. lekker wat gold binnen geharkt want had maar 100k dus nu 350k er bij is nice. Agility ook 61 hierdoor. Nu kan ik seers village rooftops runnen.

Maar eerst gaan we terug naar de dragon defender grind :P

• Ricmaniac
Oke bondje gebruikt op mijn normal account. Gaan daar wat meer mee spelen. Bedoeling is om op het punt te komen dat we daar gewoon mee gaan farmen en wat bonds kunnen kopen.

Het begin gaat lekker haha. Fishing Taverly 2 delen van de set in 6 pogingen :D Insane lucky

• Ricmaniac
Me luck verdween daarna nogal haha nog steeds 2 delen maar 28 pogingen al :P

Toen even gestopt en maar wat questen gaan doen.
Op mijn Iron man ben ik op mijn andere monitor weer eens wat Agility gaan trainen.
Ditmaal in Seers doorgegaan van 60.5 naar 62 en toen voor het eerst naar die Wyrm Agility Course gegaan. Leuke baan is dat :) weer eens wat anders.. en net als brimhaven leuk om die mats te farmen om mogelijk in de toekomst een ander gracefull outfitje te collecten :D.

Blijf af en toe met zulke content ook een beetje wisselen tussen normale graphics en 117 HD. Houd het wat leuker voor de afwisseling ofzo :P Maar blijf het zo'n mooie plugin vinden. Wereld van verschil. Voor sommige is het geen OSRS meer maar ik vind het juist beter hierdoor.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M-p1CP7Kw4z1d1OKSGaTlpXMcZ4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/h303speg3nPIIrps4ZYwIsBT.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mnvMwUZ83GoYh_1Gy8H-jVrS4kA=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/UtM1uA5CUT4kDcp9TS4cM0fv.png?f=fotoalbum_tile

• Ricmaniac
Yoooo! mijn eerste pet :D Wat cool!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Nt28SKNosRs719Qh4f7ZyOawA8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/0DoqDQkDO3h8H6PoXgnKsykZ.png?f=user_large
Super nice! Ga denk ik gelijk door voor die 900 Termites ofzo om die corn te kopen en die squirell in een dooie squirell te veranderen :P

edit: holy shit de kans is 1 op 25.406.. dat besefte ik niet O_o

Zit nu op 700 termites.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z-wkGS0yIDvV0Uo96bHFpf8pmWY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YdZuDyg8AmcHi7vEG9ecm9P7.png?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9fYV9X9P_O-BnJlgPivs-QEoljc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/aIrLy3J0Xza5IlQ5nZPpGiN7.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Ricmaniac op 27-11-2025 14:16 ]

• Ricmaniac
Got it :) Nu zal ik wel even stoppen met spammen in dit topic hahah lijkt wel een dagboek :P Sorry daarvoor.
Ben gewoon zo excited nog met dit spel terwijl het voor jullie al jaren lang waarschijnlijk zo was maar ik heb pas recentelijk ontdekt hoe goed het is haha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nKVdopJFt1SdQECYwMyI8cR3TRc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/4b70uXPesc5VRTkTnjAAQTvO.png?f=user_large

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12 22:04
Nice man, die heb ik ook. Alleen pas na 10m xp.

Nu wel volhouden he, agility. Als je denkt, ik wil voorbereid aan de grote grinds beginnen, sluit jezelf op in Hallowed Sepulchre tot 98 agility.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gXydDkVlI3DIfIOJ1EBJHcjkNGQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/kLlnOhBCXe5YRWJiZJL3eHzO.png?f=user_large

Winst = Papie = ZeroT0ne

• Ricmaniac
Winst schreef op donderdag 27 november 2025 @ 22:56:
Nice man, die heb ik ook. Alleen pas na 10m xp.

Nu wel volhouden he, agility. Als je denkt, ik wil voorbereid aan de grote grinds beginnen, sluit jezelf op in Hallowed Sepulchre tot 98 agility.
[Afbeelding]
waarom tot 98 en niet 99 :P maar nee dan wordt ik mental denk ik hahah .. soms een paar uur die courses is al heavy on the mind

• Winst
  • Laatst online: 04-12 22:04
Die courses zijn zeker breindood, maar dat geldt eigenlijk voor alles waar je niet meer over hoeft na te denken 😃

Het idee van 98 (of 97) is dat je in ardougne de marks of grace 'force spawned' terwijl je zaken doet die in de bank of lopend kunnen.

Winst = Papie = ZeroT0ne

• Ricmaniac
Nog een klein updated flexje dan ? :P

Dacht nu ik toch zo in die flow zit hier maar even doorgeknalt met agility klikken op deze course.. hoef daar nu in principe nooit meer terug te komen :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sxDjxDjNFnrYxAJuVSqvfq_JtNE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/KBBk208N9Z5TiIv0BI8oxmH4.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lfX5P5iYrKWC2fNVAdwb8mQMd3Q=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/d0SKfN30r861NcrhIMuErMR7.png?f=user_large

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:07
zelf met de droogte in Wow maar weer eens begonnen.
Mijn RS3 character (of beter gezegd mijn hele hele oude OSRS character) bestaat nog, maar ben maar fris en fruitig begonnen eergisteren in OSRS. Wel ontzettend nostalgisch allemaal. Voorlopig nog wel F2P aangezien daar nog genoeg te doen is, en wellicht zo nu en dan eens de overstap doen.

• Ricmaniac
Eindelijk de dragon defender in de pocket! *O*
Jeetje wat een dryrun vergeleken met de rest zeg.

Kill count:
- Bronze - 20 kills
- Iron - 9 kills
- Steel - 36 kills
- Black - 39 kills
- Mithril - 35 kills
- Adamant - 42 kills
- Rune - 32 kills
- Dragon - 348 kills

en nog 133 die ik op de verkeerde verdieping had gekilled voordat ik wist dat ik de kelder in moest voor dragon haha :+

• Akaendra
Vraag me wel af hoe makkelijk het verdienen van gold is in deze game, zeker als je de prijs van een Bond op de GE ziet XD. Daar is op F2P toch weinig mee te beginnen zou ik dan zeggen of er moeten specifieke drops zijn waardoor je dat geld ineens kan verdienen :P

Sowieso gok ik dat dingen zoals lobsters/swordfish/coal/yew nog altijd wel goed verkopen op F2P dan, maar vermoed dat het echte geld in de P2P versie zit, waar ik denk ik pas over ga nadenken als ik weer wat geskilled ben in alles wat ik wel kan doen :)

• Ricmaniac
Akaendra schreef op maandag 1 december 2025 @ 12:42:
Vraag me wel af hoe makkelijk het verdienen van gold is in deze game, zeker als je de prijs van een Bond op de GE ziet XD. Daar is op F2P toch weinig mee te beginnen zou ik dan zeggen of er moeten specifieke drops zijn waardoor je dat geld ineens kan verdienen :P

Sowieso gok ik dat dingen zoals lobsters/swordfish/coal/yew nog altijd wel goed verkopen op F2P dan, maar vermoed dat het echte geld in de P2P versie zit, waar ik denk ik pas over ga nadenken als ik weer wat geskilled ben in alles wat ik wel kan doen :)
Er zijn wel meerdere manieren denk ik om als F2P wat te verdienen. vooral als je net even 2 weken eerder begon en toen al ging farmen :P de nieuwe skill sailing is echt net uit en daar hebben mensen redelijk wat mats voor nodig. dus dan kon je misschien redelijk wat verdienen.

Maar over het algemeen vermoed ik inderdaad niet dat je als f2p echt veel geld kan maken.

maar je wil niet IronMan proberen? (niet kunnen traden nog GE gebruiken) dat heeft voor mij echt een extra dimensie aan de game gegeven ook al speelde ik niet eerst een normale character :P voelt alsnog dat ik daar mijn voldoening uit haal.

• Akaendra
Ricmaniac schreef op maandag 1 december 2025 @ 14:02:
[...]

Er zijn wel meerdere manieren denk ik om als F2P wat te verdienen. vooral als je net even 2 weken eerder begon en toen al ging farmen :P de nieuwe skill sailing is echt net uit en daar hebben mensen redelijk wat mats voor nodig. dus dan kon je misschien redelijk wat verdienen.

Maar over het algemeen vermoed ik inderdaad niet dat je als f2p echt veel geld kan maken.

maar je wil niet IronMan proberen? (niet kunnen traden nog GE gebruiken) dat heeft voor mij echt een extra dimensie aan de game gegeven ook al speelde ik niet eerst een normale character :P voelt alsnog dat ik daar mijn voldoening uit haal.
Ironman gaat niets voor mij zijn :D Ik ben wel iemand die kan grinden als het nodig is en dan wat verkopen (zo ben ik ook aan de goldcap in WoW gekomen) Nu is het wel een kleine 20 jaar geleden dat ik dingen nog heb gedaan in OSRS, wel member geweest en toen kwam WoW dus ja, veel dingen herken ik nog wel, andere zijn wel weer ontzettend nieuw, maar daar komen we vanzelf wel achter. We doen het rustig aan en we zien wel waar het schip strand uiteindelijk :D Nog genoeg oude quests om te doen en skills om te trainen iig.

• Headozz
  • Laatst online: 05-12 13:16
Als je rares hebt van toen, die nu dus op rs3 staan, heb je genoeg geld voor een paar bondjes. Van 1 partyhat kan je aardig wat bonds kopen die je dan kan traden naar je verse account op rs3 en daar member maken. p2p is account gebonden en niet spelmodus, dus member op rs3 = member op osrs.

De goedkoopste originele partyhat (yellow) is al genoeg 10 jaar membership met huidige prijzen :9

[ Voor 14% gewijzigd door Headozz op 01-12-2025 16:17 ]

• Ricmaniac
Eindelijk de irritantste grind (voor early game) uit de weg geruimt :P Ook mijn non-ironman nu Graceful :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9GvkW0H1-j9-iiq4xyY4sy6-kZ0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/gzMc9QKSlIjvfqOhawfaEEqB.png?f=user_large

Pagina: 1 ... 52 53 Laatste

Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!