Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
joostmakaay schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 21:53:
[...]

Monkey Madness I heb je zo gedaan toch? Of die direct skippen en voor Arkan Blade gaan, nog beter qua stats.
Beide zegt mij niks haha dus ja
Zal even checken op de wiki.

Ben wel op zo'n punt nu dat het Hardcore Ironman me in de weg gaat staan soms :P (of eigenlijk iron man)
Dan heb je met het starten van de quest zo veel required items nodig wat ik nog allemaal niet kan maken of veel moeite moet doen om te halen. Dan zoek je dat item op en zie je weer dat je eerst quest Y moet doen maar voor Quest Y moet je eerst weer item X hebben en die heet weer quest Z nodig haha.

Maar oprecht vind ik dat ook wel weer de charme juist van OSRS :)

[ Voor 44% gewijzigd door Ricmaniac op 30-08-2025 21:56 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Maargoed deze 70 str is wel een beetje cheesen vind ik... gewoon al paar avonden alleen maar op die krab aan het hakken terwijl ik een andere game op de main monitor speel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:19
Je hebt nog 95% van de game te gaan, dus de echte moeite komt nog :D

Ik zou idd zsm Monkey Madness 1 gaan doen, echt een upgrade! Of Recipe for Disaster of Death Plateau. Ook een Amulet of Strength is enorm sterk. Of super strength potions.

Early game is zo mooi, de upgrades komen snel en zorgen voor een rush.

[ Voor 41% gewijzigd door Winst op 30-08-2025 22:04 ]

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 26-09 20:56
Iemand nog een actieve CC om te joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Holy moly monkey madness is een spannende quest :P

Net bijna dood door ape atoll binnen te gaan.. gelukkig had ik genoeg lobbies mee om te spammen toen al die archers me aanvielen hahah.

Wel een hele toffe quest trouwens.
Moet nu een hele lange cave door maar mijn prayer is niet hoog genoeg voor protect melee :P .. ik twijfel of ik eerst prayer moet gaan levelen of gewoon risken met genoeg food haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Ricmaniac schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 09:54:
Holy moly monkey madness is een spannende quest :P

Net bijna dood door ape atoll binnen te gaan.. gelukkig had ik genoeg lobbies mee om te spammen toen al die archers me aanvielen hahah.

Wel een hele toffe quest trouwens.
Moet nu een hele lange cave door maar mijn prayer is niet hoog genoeg voor protect melee :P .. ik twijfel of ik eerst prayer moet gaan levelen of gewoon risken met genoeg food haha.
Zeker eerst Prayer trainen, want die area is multicombat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
joostmakaay schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 21:53:
[...]

Monkey Madness I heb je zo gedaan toch? Of die direct skippen en voor Arkan Blade gaan, nog beter qua stats.
Als ironman toch een heel stuk moeilijker dan ik dacht :P dan denk ik weer: oh even stamina pot maken.. kan niet. Antipoison had ik gelukkig wel de mats voor :P

Die Arkan Blade gaat hem helemaal niet worden momenteel omdat ik bij lange na niet genoeg requirement levels heb. thieving, fletching en runecrafting allemaal veel te laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Pfff zie ook nu dat ik dragon longsword gewoon kon kopen voor 100k muntjes bij npc.. dat had me grind voor defense 50-60 en strength 60-70 stukje sneller gemaakt 🤣

Laat monkey madness nog maar even zitten voor wat het is. Ben daar nog niet klaar voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:53
Antipoison kun je ook kopen op Karamja, geloof ik.
Bepaalde fruits hebben ook run energy restoration.

Je kunt ook lopen en alleen rennen als je aangevallen wordt, maar tja.

Als Hardcore Ironman is het levelen van prayer ook vervelend, al geloof ik dat je tegenwoordig iets met 'Blessed Bone Shards' kunt.

Longsword is wel een stuk minder goed dan scimitar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
Dragon longsword is je geld niet waard. Ik zou als ik jou was, alle quests completen die wat prayer experience geven. Dat is niet genoeg voor 43, maar 43 is nou ook weer niet zo ver weg ;-)

Je hebt daarna bijv. 'maar' 133 dragon bones nodig als je bij de Ectofunctus besluit deze te 'burien'.

Bovenstaande tip is ook goed, alleen rennen als je wordt aangevallen, en alleen prayer als je wordt aangevallen.

[ Voor 16% gewijzigd door Winst op 31-08-2025 11:00 ]

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-09 20:22
En prayer flicken om verbruik te besparen.
Verder geen tips voor Ironman, niks voor mij als ik dat zo lees. Moeilijk gedoe.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• joostmakaay
Duurde even maar dan heb je ook wat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8C6dKzTJmUrQ6WD12uI7gWnBkHI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/H8OOKaRftuQ5IELs50j3ZdVI.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Ben nu begonnen met de fishing tawlers minigame voor die anglers set :)

Pants dropte vrij snel na 5 rondes. maar nu inmiddels op 20 en nog steeds alleen de pants :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Angler Setje binnen :) echt dom ik dacht dat er ook gloves waren maar iemand nam me in de chat in de maling. dus had ze al alle 4 en toen ging ik door.. kreeg ik ineens de top voor een 2e keer. daarom kwam ik er achter dat ik ze al allemaal had haha. Wist niet dat je die setjes hier ingame ook kon zien :P

in totaal 49x Fishing Tawler gedaan voordat ik ze allemaal had.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a1zr5BPaWlPsrASY5b99u3mhhIs=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/1uTuCFe2itPE4WJZZ7xvIB8r.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1dKknCOopIss3EQEls2Pflv9QqA=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/P2nGfHe44yw9E7TqIhWxp0PM.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gbspeel
  • Registratie: Mei 2013
  • Nu online
@Ricmaniac Voor fishing xp: Rada's Blessing fixen en Tempoross doen. Met een beetje mazzel haal je daar een dragon harpoon, maar ook de spirit flakes helpen bij het vissen naar sharks of anglers. En uiteraard je angler set upgraden naar Spirit Angler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
gbspeel schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 00:32:
@Ricmaniac Voor fishing xp: Rada's Blessing fixen en Tempoross doen. Met een beetje mazzel haal je daar een dragon harpoon, maar ook de spirit flakes helpen bij het vissen naar sharks of anglers. En uiteraard je angler set upgraden naar Spirit Angler :)
dat is inderdaad het idee:) uberhaupt de reden dat ik de Anglers set ging farmen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
Wat meer AFK skills gedaan afgelopen week, moet er binnenkort toch maar een geloven en Smithing gaan levelen, maar eens kijken bij Giants Foundry.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ML4hbCWJoENHGj4jYXF9GUAzulc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/wexUoEAtfBz3CnvDFBWd2lIB.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fxoaC5xN457ekCyCp5X-v12m2dk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/CuVWDmghfFf0H2HqxXtu2unc.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDizzle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-09 15:43
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GG1DmSRnjBASmoXG7MuabIJM2H0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/jRBYEgc4QaoRiyKWsQOFBisX.png?f=user_large
Araxxor, Tormented Demons en Alchemical Hydra zijn momenteel hoofdsponsor van mijn bank :)
Inmiddels 5 Elite diaries completed. Komende tijd bij Araxxor doorbrengen om op de pet te jagen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• grimethel
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:36
Van het weekend toch maar besloten om door te pakken en mijn quest cape te halen op mijn ironman. Een van de grote doelen die ik enkele jaren geleden voor mezelf had gesteld bij het maken van mijn Ironman. Eerlijk gezegd had ik deze al veel eerder kunnen halen, maar uitgesteld vanwege een aantal quests waar ik tegen op zag. Dit waren de wat moeilijkere quests namelijk Desert Treasure 2, While Guthix Sleeps en als laatste A Night at the Theatre.

Uiteindelijk vielen ze allemaal reuze mee en vanochtend afgesloten met mijn eerste ToB entry mode.
Volgende doel om deze trimmed te krijgen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mqZooq5zuMN9vz218R3-AeRM_r4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CABsx50vKPzPLSlzDkLJId75.png?f=fotoalbum_large

• Winst
Zit inmiddels op 46kc (en 1 armour seed) in de Corrupted Gauntlet. Eindelijk begint het een beetje te klikken, en kan ik richting foutloos.

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Terug van een kleine vakantie en kunnen weer gaan grinden :D

Wil gaan beginnen aan Tempeross gezien ik die angler outfit vorige week had afgemaakt. Daarna niet meer gespeeld.

Wel net de quest Animal Magnetism afgemaakt voor die rugzak waarbij je minder arrows waste :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/28vW67dP29QifPx_mZTCnleUZxk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/mdbznGpxKyQ3qcApHpSHe8aT.png?f=user_large

• joostmakaay
Begin op het punt te raken dat ik skills moet gaan levelen om nieuwe quests te kunnen starten, ondertussen wel weer wat uurtjes m'n character bij de crab geparkeerd dus kan ook starten met slayer tasks.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/whxcoZyZA0oODx0IvK4xZmW9TN0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Wt4MlLyPgd2fYxaCMb5ZVQ9i.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZyGYr3MYDMsP1EBkwMpZAyTshGY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/PGpn8UIDBL94CS2DOHeBi3rL.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Mijn poppetje staat inmiddels ook al dagen bij de Crab. Range van 65 naar 75, STR van 75 naar 85, ATT van 70 naar 75 en nu bezig met DEF naar 75. Daarna even kijken of ik STR naar 90 doe of range naar 80. Even kijken hoe ver ik kom met de 14k darts in mijn inventory.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheBrut3
Net combat level 100 geworden door 90 STR aan te tikken met daarbij 75 ATT, 75 DEF en 84 HP.

Nu ATT en DEF naar 80, dan de lange zit om STR naar 99 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeRSteiN
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-09 15:57
TheBrut3 schreef op maandag 15 september 2025 @ 23:11:
Net combat level 100 geworden door 90 STR aan te tikken met daarbij 75 ATT, 75 DEF en 84 HP.

Nu ATT en DEF naar 80, dan de lange zit om STR naar 99 te krijgen.
Doe je dit allemaal aan de GemCrab? Of doe je slayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Ik heb even een break nu. Sinds vorige week was mijn membership ook afgelopen en vermaak me nu te veel met Borderlands 4 en Claire Obscure. Pakken runescape later wel weer door :D

Echt wel een geweldige MMO nog steeds. Dat had ik gewoon eigenlijk niet verwacht toen ik +- 2 maanden geleden begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
HeRSteiN schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 09:45:
Doe je dit allemaal aan de GemCrab? Of doe je slayer?
Gemcrab. Ik heb niet actief gespeeld, dus heb dat erbij open staan als ik thuiswerk, tv kijk of POE2 speel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeRSteiN
Ik probeer momenteel Moons te greenloggen.
Heb na 165 KC alle stukken behalve de Eclipse moon legs.

Ben vanaf 165KC beginnen target farmen van Eclipse en heb op 220KC nog steeds geen legs mogen ontvangen xD

RNG opgebruikt bij de eerste 165KC denkik.

Weet niet wat doen na deze greenlog.

• joostmakaay
Hier even een pauze genomen van het questen/levelen en een poging aan het wagen om de Zombie Axe te bemachtigen, gaat nog niet heel voorspoedig want zit op 700kc zonder een Zombie Axe :')

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• joostmakaay
Prima gejinxed voor mezelf, 20kc na bovenstaande post was het raak;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nP2koDV8X8qyRfu05RdD-aNxEAQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hJiFyunS0qhyTOvD2iqqsfVC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gbspeel
  • Nu online
joostmakaay schreef op woensdag 17 september 2025 @ 23:25:

[Afbeelding]
Gratz! Nu nog even smithing naar lvl 70 brengen (al dan niet met boosts), zodat je 'm kunt repareren en gebruiken ;)

• HeRSteiN
Gisteren avond mijn greenlog ook kunnen afwerken. Greenlog op 225 KC Moons.
Op naar het volgende :p

Royal Titans maybe?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Noob vraag. waar staat KC voor? neem aan de reacties altijd aan dat het de hoeveelheid kills betreft maar kan kc niet plaatsen :P

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-09 09:23
@Ricmaniac

Noob vraag idd :P

KC = Kill Count

• Arvado
joostmakaay schreef op woensdag 17 september 2025 @ 23:25:

[Afbeelding]
GZ!

Geen bonecrusher necklace?

• Winst
Killcount

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Tuurlijk! wat suf van mij.
Thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
Arvado schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:13:
[...]

GZ!

Geen bonecrusher necklace?
Hard Morytania diary is nog iets teveel gevraagd qua skills, heb zelfs medium nog niet :D

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:38
Ricmaniac schreef op donderdag 18 september 2025 @ 09:55:
Noob vraag. waar staat KC voor? neem aan de reacties altijd aan dat het de hoeveelheid kills betreft maar kan kc niet plaatsen :P
Voor OSRS spelers is de bijbehorende wiki echt een bijbel.
https://oldschool.runescape.wiki/
Zoek hier na KC en je hebt je antwoord :)

15k uren op mijn iron en nog steeds bijna dagelijks maak ik gebruik van de wiki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Nieuwe blogpost over de laatste Sailing poll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
En in Runescape 3 is die Catalyst league begonnen. Zag er opzich wel interessant uit omdat het los stond van reguliere RS3 en ironman only zonder p2w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Ricmaniac schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 15:36:
En in Runescape 3 is die Catalyst league begonnen. Zag er opzich wel interessant uit omdat het los stond van reguliere RS3 en ironman only zonder p2w
Behalve dat het RS3 is :r :r

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Ja dacht ik initieel ook omdat dat de boodschap is die je van bijna alle RS veteranen hoort haha maar zag gisteren toch redelijk veel content creators het streamen.. (non-#ad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:49

D4NG3R

kiwi

:)

Als (G)IM is het wel okay, wordt je niet dood gegooid met MTX bullshit, zeker als je op cosmetics-free worlds speelt. :P

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gbspeel
  • Nu online
OSRS Hans zegt:
You've spent 152 days, 7 hours, 41 minutes in the world since you arrived 674 days ago.
RS3 Hans (die niet meer meetelt) zegt:
You've spent 257 days, 16 hours, 16 minutes in the world since you arrived 8,398 days ago.
Dan te bedenken dat er mensen zijn die zoeken naar een spel zijn waar ze minimaal 100 uur in kunnen steken. OSRS dus :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joostmakaay
Giant's Foundry gedaan tot level 66 Smithing, en daarna met een boost m'n Zombie Axe gerepareerd. En damn wat een wapen is het zeg, 36 hitten met mijn relatief lage combat stats (70ATT, 78STR) :')

Ondertussen begonnen met Vale Totems om m'n Fletching naar level te krijgen (Mith Grapple voor de Lumbridge Medium Diary), hele goede toevoeging aan het levelen van Fletching wat normaliter enkel bankstanding was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gbspeel
  • Nu online
joostmakaay schreef op zondag 21 september 2025 @ 01:20:
Giant's Foundry gedaan tot level 66 Smithing, en daarna met een boost m'n Zombie Axe gerepareerd. En damn wat een wapen is het zeg, 36 hitten met mijn relatief lage combat stats (70ATT, 78STR) :')
Ja, 't is echt een zaag! Als je in de weapon slot table kijkt, staat-ie op plaats 3 van beste slash weapons, plaats 5 van beste crush weapons en plaats 4 qua strength bonus. Hij is een tick langzamer dan een d-scimmy, maar de stats maken dat wel goed. Heb 'm veel gebruikt in NMZ om strength te levelen.
Ondertussen begonnen met Vale Totems om m'n Fletching naar level te krijgen (Mith Grapple voor de Lumbridge Medium Diary), hele goede toevoeging aan het levelen van Fletching wat normaliter enkel bankstanding was.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Op YouTube zag ik al getallen langskomen als 400K xp/uur. Da's wel bizar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
gbspeel schreef op zondag 21 september 2025 @ 07:02:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Op YouTube zag ik al getallen langskomen als 400K xp/uur. Da's wel bizar.
Met Magic of Redwood logs gok ik dan, moet je wel van te voren alles gebanked hebben. Heb zelf steeds een te kort aan Maple logs, dus kan na twee rondjes alweer beginnen met woodcutten, haal daardoor net geen 60k xp/h.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gbspeel
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tgEGSC5YPQG9lhVWFvESMrIcZvY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/rrFOtJ8h1ADmTT0ARtTuAGRB.png?f=user_large

M'n eerstvolgende doel is de fishing cape. Onze GIM-bank volgooien met raw anglers. Daarna mage cape, daarna wellicht fletching cape.

[ Voor 4% gewijzigd door gbspeel op 21-09-2025 21:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gbspeel
  • Nu online
joostmakaay schreef op zondag 21 september 2025 @ 07:33:
Met Magic of Redwood logs gok ik dan, moet je wel van te voren alles gebanked hebben. Heb zelf steeds een te kort aan Maple logs, dus kan na twee rondjes alweer beginnen met woodcutten, haal daardoor net geen 60k xp/h.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KJ1dk1YKcIBaQ5pBmWyiHrVOXGA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XCV7lJyYCAQXpat2SbWY8vLO.png?f=fotoalbum_large

Dit plaatje is geknipt uit de video van OSRS Guide.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JDizzle
Araxxor grind is al weer klaar Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pmpcZJedvCejAH4X5-T6ou0-buA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/8T8Wh6IWhlPPJqApNQgXXQkk.png?f=user_large

Nu door naar Tombs of Amascut proberen invo 200 raid te clearen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gbspeel
  • Nu online
JDizzle schreef op zondag 21 september 2025 @ 23:42:
Araxxor grind is al weer klaar [Afbeelding]

Nu door naar Tombs of Amascut proberen invo 200 raid te clearen :+
Veel geluk! Je bent veel dapperderder dan ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDizzle
gbspeel schreef op maandag 22 september 2025 @ 00:40:
[...]

Veel geluk! Je bent veel dapperderder dan ik ;)
Zo dapper ben ik niet hoor, Ik heb samen met twee vrienden een aantal pogingen gedaan.
Ik kan wel stellen dat zij de last dragen :P Mijn beste resultaat was tot de laatste fase van Warden zien te komen zonder deaths, daarna gelijk ingemaakt door Warden en mijn vrienden hebben het gevecht zonder mij afgemaakt.. Het gaat een keer gebeuren, maar voorlopig nog niet :+

Mochten er mensen zijn die een keer samen poging willen wagen, laat het maar weten!
Het is heus niet zo eng als het lijkt :P

[ Voor 10% gewijzigd door JDizzle op 22-09-2025 11:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goeiedagschotel
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 26-09 21:35
JDizzle schreef op maandag 22 september 2025 @ 11:40:
[...]

Zo dapper ben ik niet hoor, Ik heb samen met twee vrienden een aantal pogingen gedaan.
Ik kan wel stellen dat zij de last dragen :P Mijn beste resultaat was tot de laatste fase van Warden zien te komen zonder deaths, daarna gelijk ingemaakt door Warden en mijn vrienden hebben het gevecht zonder mij afgemaakt.. Het gaat een keer gebeuren, maar voorlopig nog niet :+

Mochten er mensen zijn die een keer samen poging willen wagen, laat het maar weten!
Het is heus niet zo eng als het lijkt :P
Ik doe af en toe solo 150's. Je mag me adden ( IGN: Zachter ) kan altijd kijken of we een keer kunnen teamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDizzle
Goeiedagschotel schreef op maandag 22 september 2025 @ 15:09:
[...]

Ik doe af en toe solo 150's. Je mag me adden ( IGN: Zachter ) kan altijd kijken of we een keer kunnen teamen.
Heb je toegevoegd :) Mijn IGN: Tyfus Jong.

Net nog een poging gewaagd op 180 invo. Heb het tot de laatste fase van Warden weten te schoppen, ik blijf nog altijd een beetje klooien op die laatste fase :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Gister samen met een maat uit in Finland de GWD bosses gekilld voor de elite dairy. Was ook nog wel een klusje, had ik me wel op verkeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 15:44
JDizzle schreef op maandag 22 september 2025 @ 18:07:
[...]

Heb je toegevoegd :) Mijn IGN: Tyfus Jong.

Net nog een poging gewaagd op 180 invo. Heb het tot de laatste fase van Warden weten te schoppen, ik blijf nog altijd een beetje klooien op die laatste fase :+
Nice IGN :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Haha oh my god ik heb je toen een keer ingame gezien ergens en toen zei ik nog tegen me maten :P Jezus hier heet iemand Tyfus Jong hahaha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDizzle
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 09:25:
[...]

Haha oh my god ik heb je toen een keer ingame gezien ergens en toen zei ik nog tegen me maten :P Jezus hier heet iemand Tyfus Jong hahaha
Hahaha, ik krijg wel vaker opmerkingen in game. Heb zelf ook wel een aantal leuke namen voorbij zien komen :P Mocht er iemand nog een ToA run willen doen, ik ben vanavond online.

** Heb net een solo 155 invocation weten te klaren zonder dood te gaan :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hR32p6obz0-2bA1Sdbg6tnkgwnE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/bYm1MWlgXOey09HWUTG3aDxh.png?f=user_large

[ Voor 22% gewijzigd door JDizzle op 23-09-2025 21:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• joostmakaay
Hier begonnen met Temporossos om daarmee m'n 70 cooking te funden, en daarmee weer de laatste subquest van Recipe for Disaster mee te voltooien :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pClL1zaplk4W0AOisuWNkwP2o08=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/J9jP6LrE8GQWwXruPnBQupwd.png?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lg-HXT2cv3BzZXZz5LLs2eure8o=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uCV2EIVfc0edWkJqa0mUqxt1.png?f=user_large

Slayer is echt een veraderming door die Zombie Axe, echt zwaar OP voor ironmans in early/mid-game zeg.

P.s. iemand een leuke clan die ik kan joinen? Voor nu vooral social, maar later mogelijk ook PvM.

[ Voor 7% gewijzigd door joostmakaay op 25-09-2025 22:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winst
Lekker bezig! Zombie Axe is inderdaad een verbetering tov wat ervoor kwam, de crush variant van de Dragon Scim. Gebruik je al potions (Super Str en Att) en aanvallende prayers?

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Gebruik je die zombie axe dan voor veel slayer tasks of specifiek voor 1 type enemy zeg maar als je die task krijgt. ik ben daar nog helemaal niet zo in thuis met die slayer items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Winst schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 08:18:
Lekker bezig! Zombie Axe is inderdaad een verbetering tov wat ervoor kwam, de crush variant van de Dragon Scim. Gebruik je al potions (Super Str en Att) en aanvallende prayers?
Yep, Super Attack's en Strength's zijn vaste prik, Ultimate Strength-prayer af en toe, ligt er vooral aan of ik geen Protection-prayer nodig heb in de task.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Ricmaniac schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 08:34:
Gebruik je die zombie axe dan voor veel slayer tasks of specifiek voor 1 type enemy zeg maar als je die task krijgt. ik ben daar nog helemaal niet zo in thuis met die slayer items.
Vrijwel overal ja, tegen sommige mobs scoort de Dragon Scim iets hoger qua DPS maar dat neem ik voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:49

D4NG3R

kiwi

:)

Ricmaniac schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 08:34:
De Zombie Axe is niet zozeer een slayer wapen, het is een crush wapen. Je zet het in tegen monsters welke zwak zijn voor crush damage.

In situaties waar een monster dat is niet, neigt zelfs de dscim vaak beter te zijn.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Ik loop nog steeds met rune scimmy though. Heb de requirement wel maar nog niet voor gefarmt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeRSteiN
De zombie axe moet ik ook nog steeds eens in de collectie hebben :D

Gisteren had ik he lumineuze idee om aan Mastering Mixology te beginnen. Slaagt dat tegen als je al je herbs in potions hebt gestoken :D
VB: Zit ik daar met een 2k aan sara brews waar ik niets mee doe.

Afgelopen week wel mijn 2de prayer upgrade verkregen van Titans (Whoot Whoot)

Nu AFK magics op het werk, vooral voor fletching minigame.
Pagina: 1 ... 50 51 Laatste

Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!