Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Accretion schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 21:16:
[...]

Heb je ook al 'Waterfall Quest' gedaan?
Die is een aanrader voor members.
Yes, ik ga morgen werk maken van de fairy ring quest d:)b En wil even gaan focussen op wat trade skills levellen en gold maken.

[ Voor 12% gewijzigd door London op 29-07-2025 21:19 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23
joostmakaay schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 21:11:
Hier ook weer begonnen, had geen zin om op m'n main (~1800 total) door te gaan, dus een Group Ironman gestart.
is die main van 1800 ook OSRS? of RS3?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:20
Ricmaniac schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 22:03:
[...]

is die main van 1800 ook OSRS? of RS3?
OSRS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Leuk om te zien dat het spel weer wat aandacht krijgt op het forum.. Ik speel zelf af en aan de afgelopen jaren. Met al die hype ben ik ook weer verder gegaan met mijn ironman, Wil eigenlijk zien om dit account te 'Maxen', maar dat zal nog wel even een sleur worden. Ben altijd meer een skiller geweest dan een PVMer.

Momenteel bezig met agility, daarna vermoedelijk even fletching proberen. Hoop dat fletching wat leuker is gewordent met de nieuwe activiteit die ze net hebben toegevoegd.

We zien wel hoever we komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/re3VT5Et0tbPF3OFNKKRgiIGPBI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/4bZEiuFvg9M7bwqY3IARLPr9.png?f=user_large

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:11
Madstorm schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 14:06:
Leuk om te zien dat het spel weer wat aandacht krijgt op het forum.. Ik speel zelf af en aan de afgelopen jaren. Met al die hype ben ik ook weer verder gegaan met mijn ironman, Wil eigenlijk zien om dit account te 'Maxen', maar dat zal nog wel even een sleur worden. Ben altijd meer een skiller geweest dan een PVMer.

Momenteel bezig met agility, daarna vermoedelijk even fletching proberen. Hoop dat fletching wat leuker is gewordent met de nieuwe activiteit die ze net hebben toegevoegd.

We zien wel hoever we komen.

[Afbeelding]
Best veel mensen vinden skilling via de minigames en de nieuwe updates leuker, en je hebt voor al je resterende skills wel goede opties.
Hallowed Sepulchre voor agility (beste skilling update sinds osrs release imo)
Vale Totems voor fletching (gaat enorm snel met redwoods + de hiking staffs)
Giants Foundry voor smithing (die is zo gedaan met 14:14 rune/addy bars)
Guardians of the Rift voor runecrafting. Als je eenmaal in het ritme bent dan kan ik dit echt uren doen.
Mahogany Homes voor construction (leuker dan poh methods)
Hunter Rumours voor hunter (regelmatig birdhouses is ook erg goed)
Alleen prayer blijft nog het beste via de chaos altar als je de bones al gebanked hebt, maar als je een alternatief zoekt, dan is Shades of Mortton ook best goed te doen sinds ze die geupdate hebben. In ieder geval voor de clogs. Vergeet ook niet jouw ensouled heads als je die nog hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

ikbenerniet schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 14:37:
[...]

Best veel mensen vinden skilling via de minigames en de nieuwe updates leuker, en je hebt voor al je resterende skills wel goede opties.
Hallowed Sepulchre voor agility (beste skilling update sinds osrs release imo)
Mensen uit mijn clan raadde dit ook al aan. Momenteel ben ik rondjes aan het lopen op daken (semi afk). Hallowed Sep ziet er altijd zo lastig uit als ik andere mensen het zie doen, alles waar je rekening mee moet houden, alles tick perfect (proberen) te doen. Heb meerdere keren youtube tutorials proberen te volgen, maar daar raak ik ook al snel de weg kwijt..
Zal wel een kwestie zijn van gewoon blijven proberen en in het ritme proberen te komen. Ik denk dat het best wel satisfying is wanneer je dit perfect kan uitvoeren.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-09 13:52
Madstorm schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 15:42:
[...]

Mensen uit mijn clan raadde dit ook al aan. Momenteel ben ik rondjes aan het lopen op daken (semi afk). Hallowed Sep ziet er altijd zo lastig uit als ik andere mensen het zie doen, alles waar je rekening mee moet houden, alles tick perfect (proberen) te doen. Heb meerdere keren youtube tutorials proberen te volgen, maar daar raak ik ook al snel de weg kwijt..
Zal wel een kwestie zijn van gewoon blijven proberen en in het ritme proberen te komen. Ik denk dat het best wel satisfying is wanneer je dit perfect kan uitvoeren.
Tja, het is maar net hoe je (wil) spelen.

Hallowed Sepulcher is wel leuk als uitdaging, maar persoonlijk vondt ik het well chill om tijdens het Netflixen wat rooftops te doen na een lange dag werken.

Hetzelfde voor herbiboar en bows fletchen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Vanavond kort de tijd gehad. Even 3 questjes uit de weg geruimd.
Monks friend, Dwarfen cannon en Dorics Quest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Maar echt ik ben zo blij met quest helper :P zou niet weten hoe ik vroeger oke was met de ingame quest journal haha

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Goeiedagschotel
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 11-09 08:10
Vanuit mijn zijde ook maar even een update. Zit nu ongeveer op een bank van 1.2b.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XL4Kc1H4SJfJgpbFraAOIIOqXuE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/QiyLbGIVzYg9BkcYDBlVx4Rv.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-D0Q3FmqoNAJfBusjgqz5SvaI9E=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ErRnnRNYCqjtr8IxL6xcF4Ff.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Goeiedagschotel schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 08:43:
Vanuit mijn zijde ook maar even een update. Zit nu ongeveer op een bank van 1.2b.[Afbeelding]

[Afbeelding]
Eventjes die laatste quest doen he! :P dit triggered mij hahaha

Maar goeiedagschotel zeg.. dat is een flinke playtime.
Al zou ik denk ik ook wel zoiets hebben over alle accounts heen vanaf 2003 maar zeker niet op 1 character :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goeiedagschotel
Ricmaniac schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 10:43:
[...]

Eventjes die laatste quest doen he! :P dit triggered mij hahaha

Maar goeiedagschotel zeg.. dat is een flinke playtime.
Al zou ik denk ik ook wel zoiets hebben over alle accounts heen vanaf 2003 maar zeker niet op 1 character :P
Ik heb even gewacht tot de quest helper bijgewerkt was met de laatste quest, iets met luiheid :P

Maar de playtime is veel afk hoor, tuurlijk ook actual gaming maar veel afk op mobile etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 10:57
Ben sinds kort ook weer aan het spelen, moet zeggen dat ik de smaak goed te pakken heb en tijdens het streamen ook wat tips krijg van kijkers die het al een tijdje spelen, ik zelf ben tijdje gestopt namelijk.

Ik ga vanavond voor het eerst 100 medium clue caskets openen en nog wat andere chests. Heel benieuwd wat we hieruit halen, had namelijk 2500 eclectic implings gekregen tijdens mijn stream van een kijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:13
Goeiedagschotel schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 08:43:
Zit nu ongeveer op een bank van 1.2b.
Ik heb vergelijkbaar accounts, maar vraag me toch altijd af waar mensen zoveel geld vandaan halen. Ik heb maar een bank van 235m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goeiedagschotel
Arvado schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 14:59:
[...]

Ik heb vergelijkbaar accounts, maar vraag me toch altijd af waar mensen zoveel geld vandaan halen. Ik heb maar een bank van 235m.
Slayer slayer en nog meer slayer. En bossing. Je moet ook een beetje lucky zijn met goeie drops ofcourse.

Ik heb bijvoorbeeld 3x synapse gehad in de 1e periode dat ze nog 70m waren. Das wel lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Ja Slayer loop ik mee achter inderdaad xD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goeiedagschotel
Arvado schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 15:03:
Ja Slayer loop ik mee achter inderdaad xD
Het gaat zeker na 75+ oplopen met tasks die gewoon geld genereren. Zie onderstaand bijvoorbeeld mijn logg van slayer monsters/bosses die aardig kunnen oplopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uk8sof76KalLHsOb8nlTpO_Ldkc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/WlFlr6WncImCtqk7pg7R8ZyS.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Jm9bC_otWhSlzdUF5Ti6LRTn3c=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/AHwIpwBlgGmq1b1pDZa9WdsY.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KmpYVuousOQ5jY8wgDyZ5uF7sWA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/BbzQ9T3YuGxoD7OTjDIdkswY.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ub_w8gKLuYlbqDXr9Ll2x08My6Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/MHmT0UGLjmrYGGwL4lmt3lNo.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Ik heb tot nu toe vooral geld verdient met Vorkath, RC, Farming, blast furnace en op een handige manier craften en Magic skilling spells.

Heb ook wel flink geïnvesteerd zoals Max POH en chinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Overigens doe ik ook geen clues. Daar heb ik echt geen trek in 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Dat is wel het nadeel van HC iron man :P stukje moeilijker geld maken haha

Vanavond op de planning
- Ardougne cloak halen
- Plague city
- Fairy ring quest

Denk dat spelen daarna zoo veel makelijker is als je al die teleports unlocked hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18:55
Ricmaniac schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 17:34:

Vanavond op de planning
- Ardougne cloak halen
- Plague city
- Fairy ring quest

Denk dat spelen daarna zoo veel makelijker is als je al die teleports unlocked hebt :P
Ardy knights thieven, zeer afk en geeft genoeg gold. Althans dit is wat ik doe op mijn ironman (main)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Accretion
Rotinomm schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 18:42:
[...]

Ardy knights thieven, zeer afk en geeft genoeg gold. Althans dit is wat ik doe op mijn ironman (main)
Elke 5 seconden klikken = zeer afk.

Ja zoiets :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ricmaniac schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 17:34:

Vanavond op de planning
- Ardougne cloak halen
- Plague city
- Fairy ring quest

Dit is het enige wat van me todo lijstje gelukt is haha avond verandere in een boardgame avond :P maargoed wel plague city en biohazard dus gedaan die een requirement zijn voor de ardougne cloak dus nog steeds prima.

Ik blijf het mooi vinden dat ik weer zo invested ben in Runescape 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gbspeel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:28
Arvado schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 12:23:
Overigens doe ik ook geen clues. Daar heb ik echt geen trek in 😅
Haha, dat dacht ik (GIM) eerst ook. De PoH's in onze groep zijn vooral teleport-schuren. Vrijwel alle reizen gaan via onze PoH's. Met de ornate rejuvenation pool herstel je al je stats, dus het is eigenlijk altijd: binnenkomen, sipje nemen, teleport en door. Rune pouch mee met law, air en earth runes, wiki erbij en clues gaan lekker vlot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafl
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 25-08 08:14
London schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 20:03:
Dragon Slayer I completed :D Blijkbaar nogal een mijlpaal, vooral voor f2p, wat ik dus niet ben, maar desalniettemin... Heel vermakelijk maar ook behoorlijk triviaal aangezien ik qua combat level al wat verder was :P Was wel m'n prayer vergeten en moest alsnog 5 lobsters eten maar dood is dood.

Ik vind het bizar hoe zo'n pixelated spelletje zo'n effect kan hebben, zelfs nu ik 30+ ben :o
Wacht maar, RS is het spel waarmee je nooit echt kunt stoppen en waar je altijd weer naar teruggaat... ik heb met vlagen en pauzes sinds mijn 12e gespeeld, dat is -- even rekenen -- alweer 21 jaar 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JDizzle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 19:34
Ook ik heb me weer laten verleiden om OSRS weer op te pakken.
Het was de hoogste tijd om de questcape weer terug te verdienen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VVbivmYWJBGcJSpEMiaBjm5C5mY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3QP1yxFgOn5YPHzAmicnmJh0.jpg?f=user_large

Doelen waar ik nu aan wil werken:
- alle skills naar 80+ brengen
- Achievement Diaries
- ToA raid solo completion

** eerste Tormented demon task:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pV_VzROMIjEprM0MwjnMS26pBuY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/cDINQcSz2nGHNkDVDDPYNQOg.png?f=user_large

RNGesus be with me

[ Voor 20% gewijzigd door JDizzle op 04-08-2025 18:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Magic inmiddels wat getrained. 37 nu wat wel handig is voor verschillende teleports.
Nu laat ik het even daarbij en ga ik mijn defense naar 40 trainen zodat ik Rune gear aan kan.
Sta nog steeds in mijn ironman setje haha.

Had wel vet mazzel met mijn rune scimmy op Zamorak warriors. Kreeg hem al gedropt bij de 10e kill.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik vermaak me ook nog steeds super erg met osrs maar ga denk ik toch ook een IM starten. Vind ik het niets dan kan ik altijd terug naar main. Maar ik heb daar dus naast het membership ook 2 bonds gekocht en dan merk je toch wel dat bepaalde content niet zo leuk meer is als je alles maar kan kopen.

Afijn, ik ga het proberen. Denk dat het perfect voor mij is aangezien osrs ook wel echt een game is waaraan ik wil committen. Meerdere spellen tegelijk spelen lukt mij vaak niet dus dan is IM wel een perfecte modus om veel tijd in te kunnen steken (y)

Voor de ervaren spelers, heeft osrs ooit eerder zo'n opleving gehad? Heb het idee dat super veel mensen zijn overgestapt waaronder heel veel bekende streamers ook.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
London schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 21:46:
Ik vermaak me ook nog steeds super erg met osrs maar ga denk ik toch ook een IM starten. Vind ik het niets dan kan ik altijd terug naar main. Maar ik heb daar dus naast het membership ook 2 bonds gekocht en dan merk je toch wel dat bepaalde content niet zo leuk meer is als je alles maar kan kopen.

Afijn, ik ga het proberen. Denk dat het perfect voor mij is aangezien osrs ook wel echt een game is waaraan ik wil committen. Meerdere spellen tegelijk spelen lukt mij vaak niet dus dan is IM wel een perfecte modus om veel tijd in te kunnen steken (y)

[YouTube: Old School Runescape In 2025 "What's Happening?"]

Voor de ervaren spelers, heeft osrs ooit eerder zo'n opleving gehad? Heb het idee dat super veel mensen zijn overgestapt waaronder heel veel bekende streamers ook.
Toen OSRS uit kwam was het ook echt heel hype. maar niet de mate dat het afgelopen weken is geweest. afgelopen week heeft het record van tegelijk online in OSRS verbroken.

Doordat heel veel van die streamers zijn gaan spelen zijn er heel veel extra bijgekomen maar ook inderdaad heel veel terug gekomen die het anders nooit weer opnieuw geprobeerd hadden... zoals ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Klopt het dat ik voor m'n ironman char een 2e membership moet kopen? Ik zie nergens iets dat ik daarvoor de membership van m'n main kan gebruiken namelijk. Dan wordt het wel duur :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goeiedagschotel
London schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 09:22:
Klopt het dat ik voor m'n ironman char een 2e membership moet kopen? Ik zie nergens iets dat ik daarvoor de membership van m'n main kan gebruiken namelijk. Dan wordt het wel duur :+
Klopt! Membership is per account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gbspeel
London schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 09:22:
Ja, dat klopt. Membership is per karakter. Veel spelers gebruiken hun main om gp te verdienen en bonds te kopen. De bonds 'usen' ze dan op hun ironman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem_48
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:16
Duurt al een tijdje. Tijdens de Varlamore 3 update, was er ook al zo'n downtime.
Hiervoor eigenlijk bijna nooit gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

gbspeel schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 10:09:
[...]

Ja, dat klopt. Membership is per karakter. Veel spelers gebruiken hun main om gp te verdienen en bonds te kopen. De bonds 'usen' ze dan op hun ironman.
Dat was de manier die ik zocht inderdaad. Thanks het is gelukt (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
Nu een klein weekje bezig als Group Ironman, vooral focus op quests gehad;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IOj9bRdIn_RygylsQ_OQnBeFlkI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/PWjh0U8CeU3PxII3HilUJJgx.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FC2jJ6Bd1qCDQNG-VXCf7kViUsc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/oJtZOK42Hx5K14ACjcGH9Y6p.png?f=user_large

Komende tijd wat meer focussen op crafting/magic zodat ik de groep kan gaan voorzien van teleports. Het hebben van een gezamenlijke bank geeft een andere dimensie aan de gamemode, toch ff een extra item meenemen zodat de ander die quest wat sneller kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zometeen weer een korte maintenance en worden er weer 29 servers bijgegooid :P het blijft groeien gewoon

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JDizzle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 19:34
Weet niet wat er met mijn RNG aan de hand is maar ik klaag niet :)
4x Tormented Synapse (1:500 droprate)
2x Araxyte Fang (1:500 droprate)
2 delen van de noxious halberd (1:200 droprate)

3 slayer tasks en ik heb mijn bank value met bijna 300mil zien stijgen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YpvyuZGBR9qZi6ih3PQ-sNUafHw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/XP1LMnWnioaoGb8FYfdF1OHT.png?f=user_large

[ Voor 16% gewijzigd door JDizzle op 08-08-2025 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
in game is een nieuwe poll.
1 van de vragen gaat over de skillcape voor de nieuwe sailing skill.

1 van de opties is van een nedelander :P

vind ik tevens de mooiste. Alleen twijfel ik tussen A en B door het bootje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8IVwZzdBXOIYiMZ-Tu3YUxBaFoY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/82NX2pSLCeXQp8Z9Wv9Jd9Gc.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gbspeel
Het wordt ook (ongeveer) het pictogram waar je in je skills-tab naar moet kijken. Een bootje moet dan in een klein oppervlak gepropt worden.

Persoonlijk zou ik gaan voor A. Een roer straalt meer activiteit uit dan een anker. Je hebt het tenslotte over een skill. Het hout-accent bij de trimmed cape vind ik ook mooi.

Op zich vind ik het rechtopstaande anker bij C ook wel aardig, maar de witte trim, komt die van de zeilen? Zeilen + anker = verspilde energie, tenzij je een dragrace op het water wil starten. Eigenlijk zou ik wel een mix willen zien van A en C. Kijken of het witte van C niet te hard contrasteert bij A.

[ Voor 0% gewijzigd door gbspeel op 08-08-2025 23:02 . Reden: Grammatica gerepareerd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:11
Ik heb OSRS ook weer eens gestart en de RuneLite client gedownload. Na jaren natuurlijk geen member meer, maar wat kan ik nu het best doen voor vermaak?
De meeste dingen zijn members only, quests heb ik allemaal al gedaan. Oak trees kappen en in de fik steken is ook wat zaaddodend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:11
TheBrut3 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 13:55:
Ik heb OSRS ook weer eens gestart en de RuneLite client gedownload. Na jaren natuurlijk geen member meer, maar wat kan ik nu het best doen voor vermaak?
De meeste dingen zijn members only, quests heb ik allemaal al gedaan. Oak trees kappen en in de fik steken is ook wat zaaddodend.
Het beste is dan toch members :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Het beste twijfel ik niet aan, meestal zijn betaalde diensten beter dan degene die gratis zijn. Maar ga jij het betalen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dat laatste kan ik beamen. Ik volg https://ironman.guide/ en ben nu bij ''Cut and firemake teak logs until 50 Firemaking''

Gelukkig heb ik Youtube op m'n 2e scherm want man man man... Bijna klaar though :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
London schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 17:22:
[...]

Dat laatste kan ik beamen. Ik volg https://ironman.guide/ en ben nu bij ''Cut and firemake teak logs until 50 Firemaking''

Gelukkig heb ik Youtube op m'n 2e scherm want man man man... Bijna klaar though :P
Damn deze had ik niet gevolgd ... Moet denk ik maar opnieuw beginnen... heb geen female character :P

Haha nee dat ga ik zeker niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kvanhemert
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-09 01:35
Als non-member zal je dan toch echt een doel voor jezelf moeten stellen. Het makkelijkste is denk ik om meer gold te verdienen. Zoek op de OSRS wiki naar de money making guide en pak het maximale wat je met jouw skillcap kan behalen. Alles wat daar boven ligt is het doel waar je naar toe moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
F2P boss-jes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 21:09:
[...]

Damn deze had ik niet gevolgd ... Moet denk ik maar opnieuw beginnen... heb geen female character :P

Haha nee dat ga ik zeker niet doen.
https://oldschoolrunescape.fandom.com/wiki/Make-over_mage

Succes :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Attack en Defense 60 en dus ready voor sommige Dragon gear :D
Moet nog steeeds mijn ardougne cloak halen haha neem de tijd er niet voor.

Str zit op 50 twijfel of ik dat ook eerst nog naar 60 breng.

Zit een beetje in dubio over mijn vervolg.
Twijfel of ik wil focussen op slayer tasks en slayer een beetje levelen enzo. Of dat ik een bak arrows ga maken en ranged ga trainen (die is nog maar 2 namelijk)

Structuur is bij mij ver te zoeken. Doe alles een beetje kriskras maar heb nog steeds plezier haha.
Blijf ook af en toe wat quests tussendoor doen want het doel is natuurlijk 175 questpoint en barrow gloves!

De Hardcore status ook voor alsnog nog steeds actief :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Ricmaniac schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 13:21:

Twijfel of ik wil focussen op slayer tasks en slayer een beetje levelen enzo. Of dat ik een bak arrows ga maken en ranged ga trainen (die is nog maar 2 namelijk)

Structuur is bij mij ver te zoeken. Doe alles een beetje kriskras maar heb nog steeds plezier haha.
Blijf ook af en toe wat quests tussendoor doen want het doel is natuurlijk 175 questpoint en barrow gloves!

Questen, Ava's halen en daarna pas ranged trainen zou mijn advies zijn. Ranged is overigens wel echt een goede damage dealer voor veel quests met bepaalde safespots als je geen of laag magic hebt.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik heb m'n F2P draai ook wel gevonden. Beetje koop opdrachten uitzetten en high alchen als ze vervuld zijn. Beetje vissen en ogres meppen in Corsair Cove, beetje minen in de Dwarven Mine and Castle War afk'en als ik League of Legends speel.

Wel jammer dat ik helemaal niets met de membership items kan doen, niet eens high alchen. Ik had duizenden items klaarstaan en 15k nature runes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
Ricmaniac schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 13:21:

Een bak aan bone crossbow bolts halen en dan Slayer doen met die bolts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Accretion schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 18:13:
[...]

Een bak aan bone crossbow bolts halen en dan Slayer doen met die bolts?
Oke zal daar eens naar kijken op de wiki. Ken dat nog niet Bone crossbow bolts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
Ricmaniac schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:54:
[...]

Oke zal daar eens naar kijken op de wiki. Ken dat nog niet Bone crossbow bolts
Ja, is vooral relatief goedkope ammo.
Ava's attractor is ook handig om wat ammo te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
En anders ff een paar uur bij de Gemcrab AFKen met die bone crossbow, meer AFK dan dat gaat het bijna niet worden.

Bijna 900 total level en 160 QP op de GIM hier, 5/8 bij Recipe for Disaster dus hopelijk volgende week die Barrows Gloves.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pvYp8baECwbxtIglEU1M2SFk_wc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/pBGBmsOOyior5SFETVS9e4ER.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MVB2Za3HN6bSgsysOJJwyi9pKLE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/es6DxtBloIvIb3PQuVD6Pqsb.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Eindelijk klaar met die Ardy cloak :P duurde even voordat ik de rusty sword had bemachtigd.

Ook nog 2 quests gecomplete. Nu 34 quests klaar.
Dit weekend battlefield beta maar tussendoor is mijn eerst volgende doel die requirements voor de bone crossbow en bolts gedaan krijgen en die vervolgens te unlocken :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
Nou daar is die eindelijk hahah Ardougne Cloak in de pocket. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c3Mafx_WLkWPlBzChwO3BmTnEa8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/EH8lVEQZ5bWi3P8VrHBGPSQa.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Holy moly was ik net toch even bijna dood :P
Echt bizar close.

Ik was bezig met de quest Scorption Catcher en had niet goed opgelet dat er een stuk is dat je langs lvl174 black demons en lvl 64 poison spiders moet lopen.

Ik pak die scorpion wordt ik gepoisoned. daarvoor was ik al gehit en had geen food bij me.
en had nog 34 health ofzo.

Ik zie die poison en schoot gelijk in de stress toen hitte die poison voor 8.
Direct activeer ik mijn Ardougne cloak en ren naar de bank. het moment dat ik daar aan kom tikt die waardoor ik nog 3 HP over heb. open de bank > pak wat cake > vreet ze allemaal achter elkaar op en hij tikt weer maar had inmiddels gelukkig 25 health. ik blijven eten terwijl ik zoek naar iets anti poisons had ik gelukkig een keer een superantipoison opgepakt met 1 slok. die kunnen nemen en nu is alles goed.

Holy moly zeg als ik die ardougne cloak niet had was ik gewoon dood :P en was het RIP Hardcore group ironman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goeiedagschotel
Ricmaniac schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 12:08:
Holy moly was ik net toch even bijna dood :P
Echt bizar close.

Ik was bezig met de quest Scorption Catcher en had niet goed opgelet dat er een stuk is dat je langs lvl174 black demons en lvl 64 poison spiders moet lopen.

Ik pak die scorpion wordt ik gepoisoned. daarvoor was ik al gehit en had geen food bij me.
en had nog 34 health ofzo.

Ik zie die poison en schoot gelijk in de stress toen hitte die poison voor 8.
Direct activeer ik mijn Ardougne cloak en ren naar de bank. het moment dat ik daar aan kom tikt die waardoor ik nog 3 HP over heb. open de bank > pak wat cake > vreet ze allemaal achter elkaar op en hij tikt weer maar had inmiddels gelukkig 25 health. ik blijven eten terwijl ik zoek naar iets anti poisons had ik gelukkig een keer een superantipoison opgepakt met 1 slok. die kunnen nemen en nu is alles goed.

Holy moly zeg als ik die ardougne cloak niet had was ik gewoon dood :P en was het RIP Hardcore group ironman
Close call !

Mocht je rings of dueling hebben of deze kunnen maken raad ik je dat zeer aan. Deze kunnen je teleporten naar de ferox enclave waar je een rejuvenation pool hebt die al je stats ( behalve spec ) restoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Goeiedagschotel schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 12:18:
[...]

Close call !

Mocht je rings of dueling hebben of deze kunnen maken raad ik je dat zeer aan. Deze kunnen je teleporten naar de ferox enclave waar je een rejuvenation pool hebt die al je stats ( behalve spec ) restoren.
zal even kijken hoe ik die kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goeiedagschotel
Ricmaniac schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 13:13:
[...]

zal even kijken hoe ik die kan maken
De Ferox enclave is imo een must als ironman. Zit geen hoge crafting eisen aan het maken van die ringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Oke, kan hem blijkbaar maken.
Heb de mats allemaal. en precies crafting 27 wat benodigd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem_48
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:16
Ricmaniac schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 13:42:
Oke, kan hem blijkbaar maken.
Heb de mats allemaal. en precies crafting 27 wat benodigd is.
Ferox Enclave heeft ook een fountain die alle stats restored (poison volgens mij ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Willem_48 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 14:04:
[...]

Ferox Enclave heeft ook een fountain die alle stats restored (poison volgens mij ook)
Haha ja daarom ging het hier ook over die ring :P Maar bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goeiedagschotel
Willem_48 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 14:04:
[...]

Dat is inderdaad de rejuvenation pool waar ik naar refereerde. Alles behalve spec restored hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Die Gemcrab is echt een godsgeschenk zeg, semi AFK (6x per uur klikken) en de combat levels vliegen om de oren. Wel je all-chat op mute zetten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik moet echt beter voorbereid quests doen denk ik hahaha

Net WEER op het randje van dood nog meer dan de vorige keer. Was bezig met een quest genaamd: Death Plateau en liep blijkbaar een verkeerde kant op waar allerlei trollen met stenen gingen gooien.. ik gauw door rennen... een paar keer hitte ze 0 daarme had ik zoooo mazzel.

Had letterlijk 1 HP over

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rgkGTK4cy5oOYaVWA6O2WyhRCU4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/3w73sUL2aJBgYow0moqyYQnx.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Ricmaniac schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 10:15:
Ik moet echt beter voorbereid quests doen denk ik hahaha

Net WEER op het randje van dood nog meer dan de vorige keer. Was bezig met een quest genaamd: Death Plateau en liep blijkbaar een verkeerde kant op waar allerlei trollen met stenen gingen gooien.. ik gauw door rennen... een paar keer hitte ze 0 daarme had ik zoooo mazzel.

Had letterlijk 1 HP over

[Afbeelding]
Heb je nog geen over head prayers? >:) i.c.m. ardy cape is dat super sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
True schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 10:16:
[...]

Heb je nog geen over head prayers? >:) i.c.m. ardy cape is dat super sterk.
Wat zijn overhead prayers? is dat anders dan normale prayers?
Ah zie het al.. nee die heb ik nog niet :P wilde wel heel gauw in prayers mijn defense aan zetten maar door de stress kon ik het niet vinden en zette ik 3 prayers aan behalve een defense prayer hahaha

[ Voor 28% gewijzigd door Ricmaniac op 16-08-2025 10:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Ricmaniac schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 10:17:
[...]

Wat zijn overhead prayers? is dat anders dan normale prayers?
Protect from melee, ranged, magic zijn voornamelijk relevant: https://oldschool.runescape.wiki/w/Overheads komt er op neer prayer levelen naar 43 maakt je met prayer points nagenoeg onsterfelijk als je de knoppen snel genoeg weet te vinden tijdens vrijwel alle early en mid quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Heeft OSRS weleens acties voor een aardige korting op Membership? Of komt dat eigenlijk niet voor? Met aardig bedoel ik geen 10% maar minimaal 20 tot 30%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
TheBrut3 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 09:28:
Heeft OSRS weleens acties voor een aardige korting op Membership? Of komt dat eigenlijk niet voor? Met aardig bedoel ik geen 10% maar minimaal 20 tot 30%.
Vroegah kon je via vage websites een prepaid membership code kopen uit een land dat slecht staat tegenover de euro. Tegenwoordig kan dat niet meer.

Beste optie is om een maand membership te kopen en in die maand genoeg GP bijelkaar te harken om de volgende maand een bond te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Iemand van jullie trouwens in een leuke clan die nog een plekje heeft? Ben niet per se van plan om (nu iig) clan events enzo te doen maar wel leuker gewoon om ingame in een groepje te chatten enzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gbspeel
Ricmaniac schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 12:47:
Iemand van jullie trouwens in een leuke clan die nog een plekje heeft? Ben niet per se van plan om (nu iig) clan events enzo te doen maar wel leuker gewoon om ingame in een groepje te chatten enzo
Heb je een PB gestuurd met een optie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

TheBrut3 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 09:28:
Je kunt naar deze opties kijken, ik had voor de leagues vorig jaar een jaartje genomen omdat dat amper verschilde met meerdere maanden via Jagex zelf.
Let op dat dit koppelt met je Steam account en je daar wel het juiste account actief moet hebben:

https://isthereanydeal.co...-1-month-membership/info/
https://isthereanydeal.co...-membership-and-ost/info/
Dit zijn overigens volstrekt legale pakketten met membership omdat het via Steam loopt.

Ik had eind september vorig jaar voor nog geen €53 via JoyBuggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Accretion schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 09:37:
[...]
Beste optie is om een maand membership te kopen en in die maand genoeg GP bijelkaar te harken om de volgende maand een bond te kopen.
Dat ben ik niet met je eens.
Zeker early moet je best veel grinden om een bond bij elkaar te sprokkelen, dat stopt je groei echt behoorlijk. Ik vind het persoonlijk helemaal niet erg om geld uit te geven voor een goede game, ook maandelijks herhalend niet, maar als het goedkoper kan dan is dat mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
Monkey Madness I voltooid, blijft een vette quest zeg. Enige probleem is dat ik nog geen 100k heb, en ook nog geen 60 attack..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fQXxi_baRagiXtkc5FZ-U8D3rv8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/5rTzTawbncS6skQeUPwEH1SS.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QSXR5LSbkf0qiyEb28ou9N2uceU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/O0XYz0vZDRqAHLNOiHJQvgdr.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
joostmakaay schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 08:50:
Monkey Madness I voltooid, blijft een vette quest zeg. Enige probleem is dat ik nog geen 100k heb, en ook nog geen 60 attack..

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nice stats man voor die playtime als ik het met mij vergelijk haha.. ik ben dan ook wel redelijk AFK soms though en mijn afk timer op 25minuten gezet met runelite dus dan tikt het soms wel aan :P maar toch.

Ik wil nu The Grand Tree quest gaan doen maar beetje bang voor die demon haha. Wel de safespot gezien op de wiki. Maar ga eerst nog wat Royal Wine farmen denk ik want heb 140k coins maar wil de mystic set kopen (heb 40 magic) en die kost 153k voor de volledige set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Oh dat kan helelmaal niet zie ik.. je moet magic 66 hebben om die wizard guild in te gaan. naja dan doe ik het maar zonder die set :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Ricmaniac schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 09:59:
[...]

Nice stats man voor die playtime als ik het met mij vergelijk haha.. ik ben dan ook wel redelijk AFK soms though en mijn afk timer op 25minuten gezet met runelite dus dan tikt het soms wel aan :P maar toch.

Ik wil nu The Grand Tree quest gaan doen maar beetje bang voor die demon haha. Wel de safespot gezien op de wiki. Maar ga eerst nog wat Royal Wine farmen denk ik want heb 140k coins maar wil de mystic set kopen (heb 40 magic) en die kost 153k voor de volledige set.
Die magic bonus die je van die set krijgt doet op lagere levels ook nog niet heel veel imo, ik heb vrijwel alle early quests gedaan met monk robes (gratis te krijgen op de 1ste verdieping van de Edgeville Monastery) i.v.m. de prayer bonus die hij geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
oh oke thanks.

Grand Tree complete :D was een spannende quest vond ik hahah gewoon die anticipatie dat je die safespot goed moet pakken zonder exact te weten waar je moet staan omdat je alleen dat screenshotje gezien hebt. en omdat ik hardcore speel natuurlijk .

Maar wil weer niet zo ver gaan om het eerst allemaal via youtube te bekijken. haalt de magie een beetje weg.

Wel super chill dat ik nu die goblin gliders unlocked heb :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
True schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 23:59:
[...]

Je kunt naar deze opties kijken, ik had voor de leagues vorig jaar een jaartje genomen omdat dat amper verschilde met meerdere maanden via Jagex zelf.
Let op dat dit koppelt met je Steam account en je daar wel het juiste account actief moet hebben:

Dit zijn overigens volstrekt legale pakketten met membership omdat het via Steam loopt.

Thx! Heb nu een jaartje voor €60. Wilde 6 maanden voor €40, maar die website deed moeilijk :+ Stuk goedkoper zo via Steam en kan gewoon via RuneLite blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
TheBrut3 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 11:06:
[...]

Thx! Heb nu een jaartje voor €60. Wilde 6 maanden voor €40, maar die website deed moeilijk :+ Stuk goedkoper zo via Steam en kan gewoon via RuneLite blijven spelen.
Meen mij te herinneren dat je dit maar eenmalig kan doen per account, maar mogelijk dat dat aangepast is ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
joostmakaay schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 12:54:
Meen mij te herinneren dat je dit maar eenmalig kan doen per account, maar mogelijk dat dat aangepast is ondertussen.
Wie dan leeft, wie dan zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Even rustig op de 3e monitor beetje lopen vissen en koken in barbarian village. Nu 35 fishing en cooking en blijkbaar kan ik nu Tempeross doen.

Ga daar vanavond maar even een guide van bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan1232
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 09-09 10:43
[...]

Oh nice, dus alleen ff juiste account een keer inloggen via Steam, membership koppelen en daarna gewoon de Jagex launcher gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
gbspeel schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 18:47:
[...]
Heb je een PB gestuurd met een optie.
Ik zou d'r ook graag een ontvangen.
[...]
Dat klinkt wel beter, een van de redenen dat ik geen member meer ben (en dus ook niet echt meer speel) is dat het te duur is voor twee accounts.

Alleen koppelen met steam vindt ik minder handig met meerdere accounts?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Inmiddels is dit mijn progress :)
Die time played is beetje inaccuraat though omdat ik heeel veel afk ben tijdens werk bijv en heb in runelite die timer naar 25 minuten gegooid dus dat tikt hard aan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nloi43qmA7KTnegMSpaAniUzhaA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RI42CBGxmfM6ggCUeD9a8CUs.png?f=user_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LeMW6wQJe-XtDHmXI0tomY7Ttjw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/L8C0qARheAxKaCBnkBwiVmMw.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan1232
[...]

Werken deze trouwens ook om huidige memberships (heb nog een paar dagen) te verlengen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Stefan1232 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 18:52:
[...]

Werken deze trouwens ook om huidige memberships (heb nog een paar dagen) te verlengen?
Ik meen van wel, ik had toen nog geen membership (op dat moment lopend), maar je zal het vast kunnen nalezen. Check vooral even op de steam store het immers gewoon een key voor een licentie via Steam die je dan membership geeft in OSRS via de OSRS steam launcher /koppeling met Jagex.

Edit:
Zojuist de Steam pagina ook even gecontroleerd, waar je dan een key van krijgt, via: https://store.steampowere..._12Month_Membership__OST/ ik lees niets dat het niet zou werken als je al member bent.

[ Voor 21% gewijzigd door True op 18-08-2025 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Het werkt in ieder geval wel als je ooit member bent geweest. Ik was 2 of 3 jaar geleden member en kon het nu kopen. De eerste keer had ik gewoon via Jagex gekocht.

Nevermind, hieronder staat het antwoord al.

[ Voor 14% gewijzigd door TheBrut3 op 18-08-2025 19:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan1232
True schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 18:53:
[...]

Ik meen van wel, ik had toen nog geen membership (op dat moment lopend), maar je zal het vast kunnen nalezen. Check vooral even op de steam store het immers gewoon een key voor een licentie via Steam die je dan membership geeft in OSRS via de OSRS steam launcher /koppeling met Jagex.

Edit:
Zojuist de Steam pagina ook even gecontroleerd, waar je dan een key van krijgt, via: https://store.steampowere..._12Month_Membership__OST/ ik lees niets dat het niet zou werken als je al member bent.
Yes werkt gewoon met verlengen, had eerst ff maandje gekocht om te testen dat werkte dus daarna maar meteen een halfjaar erbij gedaan. Thanks voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan1232
Ricmaniac schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 15:40:
Even rustig op de 3e monitor beetje lopen vissen en koken in barbarian village. Nu 35 fishing en cooking en blijkbaar kan ik nu Tempeross doen.

Ga daar vanavond maar even een guide van bekijken :)
Afgelopen dagen ook bezig geweest met Tempoross voor de Fish Barrel (dropdate 1:400). Na 702 permits nog geen Fish Barrel maar al wel 2x big harpoonfish en 2x tome of water (beide een droprate van 1:1600). Nog even volhouden dus voor mij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PxCxggq1iyq3udRUff82OveFAlA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/DASJie88li5ofdg1ASeJ1fWy.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Momenteel hebben we iig allerlei problemen, al 2x dood bij Vorkath door disconnect en world hoppen werkt ook niet goed.

Erg hoge ping ook momenteel.

[ Voor 11% gewijzigd door Arvado op 18-08-2025 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
ook al 2x dc'd.. maar even geen gevaarlijke dingen doen vanwege hardcore :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Lijkt nog niet helemaal opgelost, zojuist weer een disconnect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik ben al de hele ochtend hard aan het thuiswerken en heb nergens last van gehad.
Gisterenavond inderdaad wel.

Iemand een goede tip in welke skill te investeren? Het moet een beetje leuk zijn om te doen, een beetje geld opleveren of juist makkelijk afk te doen zijn.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/pBYsFr6V/image.png

[ Voor 49% gewijzigd door TheBrut3 op 19-08-2025 12:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
TheBrut3 schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 12:03:
Ik ben al de hele ochtend hard aan het thuiswerken en heb nergens last van gehad.
Gisterenavond inderdaad wel.

Iemand een goede tip in welke skill te investeren? Het moet een beetje leuk zijn om te doen, een beetje geld opleveren of juist makkelijk afk te doen zijn.

[Afbeelding]
Makkelijk AFK je combat skills op de nieuwe Gemcrab :P

Ben nog vrij newbie maar wat ik ook makkelijk vind is vissen tijdens thuiswerken.. af en toe op een fishing spot klikken, gelijk koken en daarna banken..
Kan je daarna je cooked fish verkopen wat denk ik nog wel wat opleverd verwacht ik zo.

Pagina: 1 ... 49 ... 51 Laatste

Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!