Madstorm schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 14:06:
Leuk om te zien dat het spel weer wat aandacht krijgt op het forum.. Ik speel zelf af en aan de afgelopen jaren. Met al die hype ben ik ook weer verder gegaan met mijn ironman, Wil eigenlijk zien om dit account te 'Maxen', maar dat zal nog wel even een sleur worden. Ben altijd meer een skiller geweest dan een PVMer.
Momenteel bezig met agility, daarna vermoedelijk even fletching proberen. Hoop dat fletching wat leuker is gewordent met de nieuwe activiteit die ze net hebben toegevoegd.
We zien wel hoever we komen.
[
Afbeelding]
Best veel mensen vinden skilling via de minigames en de nieuwe updates leuker, en je hebt voor al je resterende skills wel goede opties.
Hallowed Sepulchre voor agility (beste skilling update sinds osrs release imo)
Vale Totems voor fletching (gaat enorm snel met redwoods + de hiking staffs)
Giants Foundry voor smithing (die is zo gedaan met 14:14 rune/addy bars)
Guardians of the Rift voor runecrafting. Als je eenmaal in het ritme bent dan kan ik dit echt uren doen.
Mahogany Homes voor construction (leuker dan poh methods)
Hunter Rumours voor hunter (regelmatig birdhouses is ook erg goed)
Alleen prayer blijft nog het beste via de chaos altar als je de bones al gebanked hebt, maar als je een alternatief zoekt, dan is Shades of Mortton ook best goed te doen sinds ze die geupdate hebben. In ieder geval voor de clogs. Vergeet ook niet jouw ensouled heads als je die nog hebt.