Voor de geintereseerden: ik heb zojuist XOT-Uzg.v3.2.7 online gezet. Deze release bevat een aantal bugfixes op v.3.2.6. Tevens is het Apple Movie Trailer kanaal iets veranderd zodat trailers niet meer gedownload hoeven te worden maar kunnen worden gestreamed (downloaden kan nog wel). Hier staan alle changes:
Changelog v3.2.7 - 2011-07-12
Works best with Dharma and later builds
Framework related- Added: ACTION_NAV_BACK in order to be compatible with commit 9ceddb029b0b01e67973.
- Fixed: Default value for bitrate is 800 which is not in the list!
- Fixed: context menu in some cases passed the index of the wrong list (favorites broke)
- Fixed: Apparently showing your own progressbar breaks the normal plugin progressbar. Disabling it again. Thanks to Göran for pointing it out.
- Changed: in plugin mode, we just pass the thumbUrl to XBMC instead of loading it.
- Fixed: Download from Plugin
- Updated: User-Agent handling changed so it can be passed on to XBMC
- Moved: Cache folder to profile
- Added: Setting for subtitle mode: show or not
- Fixed: Change active channel index only on select.
Skin relatedChannel related- Fixed: The regex in SVT searches for "ram" which matches "Program"! So a lot of false matches (Thanks again Göran)
- Added: Refresh option for completed items. I some cases (NOS) the video URL expires and you will have to get a new one.
- Changed: Apple Movie Trailers now starts playback immediately instead of downloading. Download is now a context menu option
- Added: subtitles to SVT.se (Thanks to Göran for pointing it out)
Installatie
Informatie over de installatie mogelijkheden onder XBMC for Xbox en XBMC vind je op de
installatie pagina.
Problemen en issues
Problemen hoor ik via de Issue List van de GoogleCode pagina van XOT (
http://code.google.com/p/xot-uzg/issues/list) graag voorzien van Logfile (zowel het script als de plugin hebben hun eigen logfile). Zeer geintereseerd ben ik in de resultaten van mensen met een MAC of met Linux, deze platforms zijn voor mij lastig te testen.
XBMC4Xbox
Er zit op dit moment een bug in XBMC4Xbox waardoor de plugin/script settings niet worden getoond vanuit het script. Je kunt ze echter wel gewoon benaderen voordat je het script start vanuit het context menu.
RTL & DRM
RTL gebruikt tegenwoordig voor de meer populaire programma's DRM (Digital Rights Management) beveiliging. Deze wordt niet ondersteund door XBMC. Probeer je deze wel af te spelen, al het resulteren in een zwart scherm met rare blokjes en constant uit de cache lopen van je stream. Ook hier weer: ik kan er niks aan doen, maar er is inmiddels wel een
iRTL kanaal in XOT-Uzg.v3 waar een aantal afleveringen zonder DRM te bekijken is.
Download
De versie is te downloaden op mijn eigen site:
http://www.rieter.net/pages/XOT:Download.
Dan nog mijn dank aan de eigenaar van hamans.com voor kosteloos aanbieden van hosting en een hoop bandbreedte.