Hola!
Is er een mogelijkheid om alle externe bestanden zoals fan-art, nfo, thumbs, etc gewoon op je harde schijf te zetten?
Ik kom van de MediaPortal boot en ben net opgestapt op de xbmc boot namelijk. Pas geleden heb ik voor het eerst xbmc geinstalleerd.
Vandaag heb ik een ssd geinstalleerd in m'n htpc, dus windows en xbmc er opnieuw op. Ik gebruik een externe harddisk waar m'n films op staan. Toen ik toevallig even keek zag ik allemaal zooi er op staat wat er niet thuis hoort. Na wat onderzoek kom ik er achter dat xbmc de boel vervuilt. Dit vind ik nogal vervelend want die schijf is al bomvol en die zooi hoort daar niet thuis. Het lijkt me ook geen goed idee om al die info op een usb disk te hebben staat terwijl er een snelle ssd in m'n htpc zit.
Ik zit nu in Media Companion te kijken waar ik een directory kan aangeven waar die alle gedownloade zooi neer moet zetten maar ik kan er niets over vinden....
Kan iemand me hier iets over vertellen? (altijd weer lastig zo'n nieuw systeem)
//edit - @beneden, ahh cool! dat zou wel relax zijn als dat werkt.... thanx ijsdodertweeduizendzes
[
Voor 4% gewijzigd door
ocdaan op 02-10-2010 01:31
]