Icekiller2k6 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:58:
[...]
nope tijdens het spelen van de film kan ik gewoon het "menu" oproepen en links van play etc staat een extra knop waarmee je dan huidige afspelende file de sub kunt afhalen werkt gewoon.
(.*?)[\s][-][\s][Ss]([0-9]+)[Ee]([0-9]+)[\s]?[-]?[\s]?(.*!\.)([^\\/]*)
werkt trouwens voor Two and a half man - S02E02 - filename.avi
Idd, opensubtitles-OSD script is ook gewoon te gebruiken met series.
Knop is aanwezig in tv shows en vind ook afl. subs.
Maar heren, Opensubtitles-OSD button gebruiken voor bierdopje script is een oplossing..... maar niet de juiste natuurlijk. Bierdopje is tenslotte alleen voor series bedoeld en wilt voor films natuurlijk gewoon je OSD script blijven gebruiken.
Ik voeg voor bierdopje een extra button toe aan de skin die alleen in tv shows te zien zal zijn.
Zo heb je zelfs nog de keuze om bierdopje of opensubtitles te gebruiken in Tv shows
Heb hetzelfde gedaan met Youtrailer button. Ook hier behoud je dan de keuze, Youtrailer of evt. aanwezige trailer afspelen. (Vink wel de optie uit in het script om locale trailers eerst af te spelen.)
Heb gister ook nog internet browser buttons toegevoegd in program submenu (home screen)
Tot nu toe:
iexplore (Win).... <onclick>XBMC.System.Exec(C:\Progra~1\Intern~1\iexplore.exe)</onclick>
Fierefox (Win)....<onclick>XBMC.System.Exec(C:\Progra~1\Mozill~1\Firefox.exe)</onclick>
Opera (Win)....<onclick>XBMC.System.Exec(C:\Progra~1\Opera\opera.exe)</onclick>
Firefox (linux)....<onclick>XBMC.System.Exec(/usr/bin/firefox)</onclick>
Waarom niet zelf pad instellen

.....omdat er dan spaties in pad staan en dat geeft errors.(vraag me niet waarom

)
Dus heb er een aantal toegevoegd en je alleen maar hoeft te selecteren en gelijk werken incl thumb.
Mocht er iemand nog een andere internet browser gebruiken laat me dan even het pad weten voeg ik 'm toe
Ben wel snel want ben van plan om een deze dagen nieuwe versie te uploaden van MiniMeedia Waffa!
De moeite waard om een kijkje te nemen heb veel nieuwe en unieke skin features toegevoegd.