Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

OPSLAGHOND schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 00:15:Geheel jouw mening, ik ben het enkel met je eens betreft je eerste statement over GOW3.
Demo's zijn in mijn ogen vaak totaal niet representatief voor het eindproduct.
Ik ken talloze games met waardeloze demo's.
De demo van GoW3 is vergeleken met de full game eigenlijk ook "waardeloos"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, het ging mij ook alleen om het volgende;
Oke God Of War 3 is weer van een nog grotere liga ...

[ Voor 5% gewijzigd door OPSLAGHOND op 20-03-2010 00:56 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
-RazieL- schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 00:29:
[...]

Moet je na gaan. Ik vond de demo van GoW3 al meesterlijk :9~ . wat een bruut geweld!

Eerst maar even GoW 1 en 2 importeren en dan los op 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 21:21
swopdark schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:07:
[...]

Hoewel ik die presentator wel erg kan waarderen vind ik dit toch wel echt een veeg ver onder de gordel en niet echt nodig. Als je wilt laten zien wat Move kan doe dat dan met awesome tech demo´s zoals Microsoft dat doet maar niet met lame ass reclames die wel leuke zijn maar wel een beetje laag. Naar mijn idee missen de filmpjes die ik tot nu toe gezien heb een beetje de fun factor terwijl ik die wel herken bij Wii. Natal heeft die fun factor ook nog niet gevonden vind ik maar met de blije avatars als characters zijn ze erg dichtbij.

Sony dwaalt een beetje off the light side... Zat net Splinter Cell demo te checken op de 360 en de gfx vond ik er beter uitzien als Heavy Rain WTF!? Wat zitten die gasten in house bij Sony te doen als een 3rd party dev als Ubisoft zulke plaatjes kan toveren? Oke God Of War 3 is weer van een nog grotere liga maar is was echt ff weggeblazen door de gfx en belichting... zeker na die wat teleurstellende demo van Heavy Rain... (Houterige animaties en vage quick time events)
Sony heeft ook weer prima games met graphics, maar leunt (gelukkig maar) niet altijd alleen hard op graphics, de nadruk in Heavy Rain ligt gewoon op de gameplay en het verhaal. GoW toveren ze inderdaad weer erg mooie game tevoorschijn. Gode games betekent niet per se goede graphics. Ik speel nu MAG, graphics zijn echt niets vergeleken met KZ2 maar ik heb KZ2 weggelegd ervoor gewoon omdat de gameplay zo tof is.

En over dat onder de gordel... ja wie doet het nou niet, MS en Sony trekken mekaar constant de haren. Maar ik vind het dan toch wel mooi dat ze dat op een grappige manier kunnen doen. Maar het moet inderdaad niet gaan overheersen, ze moeten de meeste moeite nog gewoon in de games steken.
-RazieL- schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 00:29:
[...]

En toch was het al 3 gig download... volledige textures en we hadden 10 gig voor de kiezen gehad voor een 15 minuten demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:07:
Sony dwaalt een beetje off the light side... Zat net Splinter Cell demo te checken op de 360 en de gfx vond ik er beter uitzien als Heavy Rain WTF!? Wat zitten die gasten in house bij Sony te doen als een 3rd party dev als Ubisoft zulke plaatjes kan toveren? Oke God Of War 3 is weer van een nog grotere liga maar is was echt ff weggeblazen door de gfx en belichting... zeker na die wat teleurstellende demo van Heavy Rain... (Houterige animaties en vage quick time events)
Quantic Dreams is dan ook geen Sony 1st party dev, dus ik weet niet of ze beschikking hebben over dezelfde tools als Naughty Dog en Santa Monica...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:32:

Quantic Dreams is dan ook geen Sony 1st party dev, dus ik weet niet of ze beschikking hebben over dezelfde tools als Naughty Dog en Santa Monica...
true enough... maar ik dacht dat Sony alle ontwikkeltools deelde met zijn ontwikkelaars.

Hahaa mooie cijfers voor God Of war 3 in de VS... 550.000 verkochte exemplaren op de eerste dag! Geloof dat Sony even een tekort aan PS3 consoles heeft of krijgt.

VERKOOPCIJFERS AFGELOPEN WEEK:
Voor ons in de benelux moeten ze nog even op de 2e plak blijven door Final fantasy PS3 voor te laten. Zal volgende week God Of war 3 de nummer 1 terugpakken?

1 FINAL FANTASY XIII (PS3) UBISOFT
2 GOD OF WAR 3 (PS3) SONY

3 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
4 BATTLEFIELD/BAD COMPANY 2 (PS3) ELECTRONIC ARTS
5 BATTLEFIELD/BAD COMPANY 2 (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS
6 COMMAND & CONQUER 4 TIBERIUM TWILIGHT (PC) ELECTRONIC ARTS
7 BATTLEFIELD BAD COMPANY 2 (PC) ELECTRONIC ARTS
8 FINAL FANTASY XIII (XBOX 360) UBISOFT
9 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
10 HEAVY RAIN (PS3) SONY

Ook heavy rain nog net in de top 10... netjes en goed om te zien dat de game erg populair is in de Benelux.

Ook grappig om te zien dat hoewel FF13 op tv word geadverteerd met de 360 als platform dat die toch op de PS3 de beste cijfers neerzet. Dat doet Ms erg netjes altijd. Veel multiplatform titels worden door MS geadverteerd met een groot 360 logo aan het einde slimme marketing terwijl je van Sony PS3 al een tijdje niks meer hoort. Maargoed misschien hoeven ze ook niet want de Ps3 verkoopt als "hot-cakes" in de EU. Volgens VGZ charts (oke ik weet het maar ik heb geen andere cijfers) verkoopt de PS3 wereldwijd 50.000 stuks per week meer dan de 360. Dit niveau moeten ze nog ca 2,5 jaar volhouden om gelijk te komen met de 360.... ervanuitgaande dat de 360 6 miljoen stuks voorligt wereldwijd. 9 miljoen stuks voor in de VS maar 3 miljoen stuks achter in de EU en Japan.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:45

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Die verkoopcijfers zullen wel een stuwende kracht worden om nog meer uit de PS3 te halen. Bijvoorbeeld om veel meer games op de PS3 wel in echte 1080p te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 21:21
sopsop schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:23:
Die verkoopcijfers zullen wel een stuwende kracht worden om nog meer uit de PS3 te halen. Bijvoorbeeld om veel meer games op de PS3 wel in echte 1080p te krijgen.
Ik denk dat dat niet iets is wat weggelegd is voor de huidige generatie consoles. En dat maakt ook niet zo heel veel uit. games kunnen er prima uitzien zonder full hd. kijk maar naar de recente voorbeelden van de sony exclusives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 09:00

HenkS

Da_king alias HenkS

hallo,

Ik speel wel eens met 1 of 2 vrienden de multiplayer levels van uncharted 2. Dus niet online tegen anderen, maar die levels die je samen tegen de computer kunt doen (jammer genoeg zijn het maar 3 levels, maar wel lastig genoeg op niveau normal.

erg fijn, we kunnen dit allemaal lekker vanaf thuis doen (we wonen niet bij elkaar in de buurt) en zo toch lekker online samen gamen.

nu vroeg ik me af, zijn er nog meer spellen die je zo samen kunt doen? dus samen (kunnen ook spellen zijn die je maximaal met zijn 2-en online tegen de pc kunt doen), maar als je het met 3-en kunt doen heeft wel de voorkeur.

ik zou t leuk vinden als mensen wat games kunnen opnoemen

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:06
Wat zijn de echte must-haves voor de PS3? Ik heb op dit moment:

Ratchet & Clank: ACiT
Ratchet & Clank: QfB
Ratchet & Clank: ToD
Resistance 1 & 2
Motorstorm 1 & 2
Uncharted 1
GTA IV
LBP
Killzone 2
InFamous
FIFA 10
CoD: MW2
Metal Gear Solid 4

De spellen die ik nog moet kopen: Uncharted 2, GoW 1,2 en 3 én Heavy Rain. Dan heb ik toch wel zo'n beetje alle must-haves? In ieder geval de exclusives. Er zijn natuurlijk nog wel wat games (Batman: AA, ACII, BF:BC2) die ook de moeite waard zijn. Laat ik eerst dit lijstje maar eens door gaan spelen, heb al deze spellen in een verzameldrift gekocht de laatste weken/maanden. Aan spelen van de meeste spellen ben ik nog nieteens toegekomen. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
swopdark schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:56:
[...]
VERKOOPCIJFERS AFGELOPEN WEEK:
Voor ons in de benelux moeten ze nog even op de 2e plak blijven door Final fantasy PS3 voor te laten. Zal volgende week God Of war 3 de nummer 1 terugpakken?

[b]1 FINAL FANTASY XIII (PS3) UBISOFT
8 FINAL FANTASY XIII (XBOX 360) UBISOFT
Ubisoft? Het is toch echt square enix...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
sowieso nog wat psn games en psone games.
FFVII,FFVIII, Stardust HD, Pixeljunk Shooters vergeet er vast nog een paar.

Burnout
Dead space
Bioshock, erg goed in elkaar gezet.
Misschien Fallout3 of Oblivion, maar daar moet je maar net van houden.

[ Voor 34% gewijzigd door Sinned123 op 21-03-2010 10:59 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 10:53
LuPo schreef op zondag 21 maart 2010 @ 10:46:

Resistance 1 & 2
Motorstorm 1 & 2
Uncharted 1
GTA IV
LBP
Killzone 2
InFamous
FIFA 10
Metal Gear Solid 4

De spellen die ik nog moet kopen: Uncharted 2, GoW 1,2 en 3 én Heavy Rain. Dan heb ik toch wel zo'n beetje alle must-haves? In ieder geval de exclusives. Er zijn natuurlijk nog wel wat games (Batman: AA, ACII, BF:BC2) die ook de moeite waard zijn. Laat ik eerst dit lijstje maar eens door gaan spelen, heb al deze spellen in een verzameldrift gekocht de laatste weken/maanden. Aan spelen van de meeste spellen ben ik nog nieteens toegekomen. :)
Ken je deze? http://b.zdclan.nl/GOTPS3/ps3_faq_index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind Folklore en Siren nou niet echt must-haves eigenlijk... Voor de rest is de lijst in die FAQ wel goed, alhoewel Heavy Rain en GoW III nog wel ontbreken...

[ Voor 57% gewijzigd door SToRM666 op 21-03-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 12:04
HenkS schreef op zondag 21 maart 2010 @ 10:36:
hallo,

Ik speel wel eens met 1 of 2 vrienden de multiplayer levels van uncharted 2. Dus niet online tegen anderen, maar die levels die je samen tegen de computer kunt doen (jammer genoeg zijn het maar 3 levels, maar wel lastig genoeg op niveau normal.

erg fijn, we kunnen dit allemaal lekker vanaf thuis doen (we wonen niet bij elkaar in de buurt) en zo toch lekker online samen gamen.

nu vroeg ik me af, zijn er nog meer spellen die je zo samen kunt doen? dus samen (kunnen ook spellen zijn die je maximaal met zijn 2-en online tegen de pc kunt doen), maar als je het met 3-en kunt doen heeft wel de voorkeur.

ik zou t leuk vinden als mensen wat games kunnen opnoemen

bedankt
Misschien is Borderlands wat voor je, dit spel kun je compleet online spelen (dus de hele single player) met max 4 personen. Kijken even op Youtube naar wat filmpjes want het is niet echt een shooter, maar meer een mix tussen een shooter en RPG. Resident evil 5 kun je ook met zijn 2en compleet uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
LuPo schreef op zondag 21 maart 2010 @ 10:46:

Resistance 1 & 2
Motorstorm 1 & 2
Uncharted 1
GTA IV
LBP
Killzone 2
InFamous
FIFA 10
Metal Gear Solid 4

Je mist Valkyria Chronicles. Een van de beste Rpg's deze generatie en ook voor elke niet rpg fan een musthave (speelt namelijk heel anders dan traditionele rpg's). VC zit dan ook in mijn top 5 van favoriete ps3 games.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Laatst online: 21-07 22:08
Zou dit bericht over Uitzending Gemist en Flashplayer betekenen dat implementatie van Uitzending Gemist binnen de PS3 XMB weer een stapje dichterbij is gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a3aanm
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
hallo,

ik speel intensief MW2. opzich heeft mn vriendin daar nog niet zo'n moeite mee maar ze zou het leuk vinden als er ook eens een leuk spel voor haar zou zijn voor als ze weer eens alleen op de bank zit (ik werk in de horeca).
Weten jullie een spel wat leuk is voor de dames? Ik geloof dat little big planet wel leuk is maar dat ken ik eigenlijk niet en ken ook niemand die dat heeft. Hebben jullie tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
a3aanm schreef op zondag 21 maart 2010 @ 16:19:
hallo,

ik speel intensief MW2. opzich heeft mn vriendin daar nog niet zo'n moeite mee maar ze zou het leuk vinden als er ook eens een leuk spel voor haar zou zijn voor als ze weer eens alleen op de bank zit (ik werk in de horeca).
Weten jullie een spel wat leuk is voor de dames? Ik geloof dat little big planet wel leuk is maar dat ken ik eigenlijk niet en ken ook niemand die dat heeft. Hebben jullie tips?
ligt eraan welk genre ze leuk vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a3aanm
haha. ja dat begrijp ik. alles wat maar vrolijk is gok ik. Ik zou ook niet weten wat vrouwen op het console gebied leuk vinden. Verder weet ik het natuurlijk heeeeel goed O-)
Nee het moet gewoon een vrolijk spel zijn met een hoge feel good waarde. Schieten moet er niet in geloof ik. Ik denk dat ze Mario enzo wel heel leuk zou vinden. Maar dat is natuurlijk Wii. PS3 heeft voor mijn gevoel niet zoveel in dit genre. Beetje hysterisch giechelen en met de controller en lichaam meebewegen tijdens het springen of in "spannende" momenten zoals alle vrouwen die ik ken:P
dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net zoals met de PS3 is de potentie aanwezig en is het nu aan de ontwikkelaars om het er uit te trekken... erg goed om te zien dat er bijna geen inputlag is. Dit is een heel stuk verder dan de wii motion plus.

look at this for more move ownage footage

[ Voor 9% gewijzigd door swopdark op 21-03-2010 17:02 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
a3aanm schreef op zondag 21 maart 2010 @ 16:46:
haha. ja dat begrijp ik. alles wat maar vrolijk is gok ik. Ik zou ook niet weten wat vrouwen op het console gebied leuk vinden. Verder weet ik het natuurlijk heeeeel goed O-)
Nee het moet gewoon een vrolijk spel zijn met een hoge feel good waarde. Schieten moet er niet in geloof ik. Ik denk dat ze Mario enzo wel heel leuk zou vinden. Maar dat is natuurlijk Wii. PS3 heeft voor mijn gevoel niet zoveel in dit genre. Beetje hysterisch giechelen en met de controller en lichaam meebewegen tijdens het springen of in "spannende" momenten zoals alle vrouwen die ik ken:P
dank u!
Little Big Planet? Singstar, Buzz, Eyepet etc.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a3aanm
NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 21 maart 2010 @ 17:25:
[...]

Little Big Planet? Singstar, Buzz, Eyepet etc.
Singstar en buzz kun je eigenlijk niet alleen doen. Singstar misschien wel maar ze zingt écht vals( dat weet ze gelukkig zelf ook, haha) dus dat wordt hem niet. Ik zal eens eyepet bekijken. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

a3aanm schreef op zondag 21 maart 2010 @ 18:11:
[...]

Singstar en buzz kun je eigenlijk niet alleen doen. Singstar misschien wel maar ze zingt écht vals( dat weet ze gelukkig zelf ook, haha) dus dat wordt hem niet. Ik zal eens eyepet bekijken. Bedankt!
buzz kun je goed online doen tegen anderen, zijn altijd wel mensen online
Synth schreef op zondag 21 maart 2010 @ 12:37:
[...]

Misschien is Borderlands wat voor je, dit spel kun je compleet online spelen (dus de hele single player) met max 4 personen. Kijken even op Youtube naar wat filmpjes want het is niet echt een shooter, maar meer een mix tussen een shooter en RPG. Resident evil 5 kun je ook met zijn 2en compleet uitspelen.
mmm recenties zijn redelijk, hebben mensen ervaring met dit spel? wel benieuwd naar! bedankt voor deze tip. als iemand nog meer games weet hoor ik t graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a3aanm
HenkS schreef op zondag 21 maart 2010 @ 18:14:
[...]

buzz kun je goed online doen tegen anderen, zijn altijd wel mensen online
Oh ik wist niet dat bij de nieuwe Buzz ook kon. Ik had die op de PS2. Daar kon het geloof ik niet, toch?
dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
a3aanm schreef op zondag 21 maart 2010 @ 16:46:
haha. ja dat begrijp ik. alles wat maar vrolijk is gok ik. Ik zou ook niet weten wat vrouwen op het console gebied leuk vinden.
Zelf was ik altijd een grote fan van arcade fighters (Tekken, Virtua Fighter, maar ook 2d zoals het oude Samurai Shodown en King of Fighters) en horizontal/vertical shooters (R-Type, Rayforce, etc) en ook platform achtige fighting games zoals Devil May Cry, Ninja Gaiden etc. Adventures / RPG vind ik ook heel erg leuk, hier ook weer die meer klassieke dingen zoals King Quest en Broken Sword, maar die heb je amper op consoles. Final Fantasy dan weer wel :) Heavy Rain vind ik trouwens ook helemaal te gek.

Mijn zus is een erg grote fan van Mario en Zelda en dan niet van het type die in Mario 'giechelend de controller vast houdt en wat suf heen en weer rent', maar elk deel 3 keer rond speelt om de allerlaatste hiddens te kunnen vinden. Sommige daarvan zijn nog verdraaid moeilijk om uberhaupt te vinden en bijna onmogelijk om dan te bereiken. We speelden vroeger ook wel eens samen Virtua Fighter in de speelhal, maar dat was toch iets minder haar ding. In haar geval inderdaad voornamelijk de wat 'vrolijkere' games, hoewel ze Prince of Persia ook weer helemaal uitgespeeld hebt en je die niet echt 'vrolijk' kunt noemen.

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Een hele hoop psn spellen zijn ook wel vrouwvriendelijk denk ik. Spellen als flower, pixeljunk games, pain, bejeweld, worms en peggle en nog veel meer van dit soort psn games zullen denk ik wel goed in de smaak vallen... :) De meesten zijn hun geld ook waard.

[ Voor 9% gewijzigd door KngfCnns op 21-03-2010 18:56 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a3aanm
flowerp schreef op zondag 21 maart 2010 @ 18:47:
[...]

Zelf was ik altijd een grote fan van arcade fighters (Tekken, Virtua Fighter, maar ook 2d zoals het oude Samurai Shodown en King of Fighters) en horizontal/vertical shooters (R-Type, Rayforce, etc) en ook platform achtige fighting games zoals Devil May Cry, Ninja Gaiden etc. Adventures / RPG vind ik ook heel erg leuk, hier ook weer die meer klassieke dingen zoals King Quest en Broken Sword, maar die heb je amper op consoles. Final Fantasy dan weer wel :) Heavy Rain vind ik trouwens ook helemaal te gek.

Mijn zus is een erg grote fan van Mario en Zelda en dan niet van het type die in Mario 'giechelend de controller vast houdt en wat suf heen en weer rent', maar elk deel 3 keer rond speelt om de allerlaatste hiddens te kunnen vinden. Sommige daarvan zijn nog verdraaid moeilijk om uberhaupt te vinden en bijna onmogelijk om dan te bereiken. We speelden vroeger ook wel eens samen Virtua Fighter in de speelhal, maar dat was toch iets minder haar ding. In haar geval inderdaad voornamelijk de wat 'vrolijkere' games, hoewel ze Prince of Persia ook weer helemaal uitgespeeld hebt en je die niet echt 'vrolijk' kunt noemen.
Wauw! een vrouw die er zelfs verstand van heeft!
Ik geloof dat mijn vriendin toch "van het type die in Mario 'giechelend de controller vast houdt en wat suf heen en weer rent' is. Excuus. Vooral het springplezier viert hier hoogtij. Maar een beetje behendigheid vindt ze wel erg leuk. ik geloof dat little big planet nu geschikt is en later misschien ook heavy rain. maar dan eerst wat meer gameervaring en controller gevoel. Want ze heeft nooit spelletjes gedaan behalve super rub-a-dub uit de PS3 store. (moedereend zoekt babyeendjes in een bad en deze bestuur je met het bewegen van je controller. Door ze allemaal aan te raken en de "boze"haaien te ontwijken leidt je ze naar het putje. punt.
Dat vond ze super, haha. mini games zeg maar. misschien ratchet en clank?
hmmm....
dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

a3aanm schreef op zondag 21 maart 2010 @ 18:55:
[...]

Wauw! een vrouw die er zelfs verstand van heeft!
lol... komt lekker denigrerend over. (ben voor de duidelijkheid zelf geen vrouw :> )

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

a3aanm schreef op zondag 21 maart 2010 @ 18:16:
[...]

Oh ik wist niet dat bij de nieuwe Buzz ook kon. Ik had die op de PS2. Daar kon het geloof ik niet, toch?
dank u!
is volgens mij pas sinds de laatste of voorlaatste verzie buzz

sinds de laatste versie kun je ook vanuit 1 woonkamer (dus met 1-4 personen) online gaan spelen tegen anderen, tot maximaal 8. dus soms zit je wel met mensen uit 2-4 woonkamers tegen elkaar te spelen, erg leuk, en hier kun je dus ook alleen op inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Yellowneck schreef op zondag 21 maart 2010 @ 18:57:
[...]

lol... komt lekker denigrerend over. (ben voor de duidelijkheid zelf geen vrouw :> )
Je hoort in het algemeen ook dat vrouwen zich niet echt met gamen bezighouden en al helemaal niet met details e.d.

En als ze al gamen is het vaak op een Wii

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HenkS schreef op zondag 21 maart 2010 @ 18:14:
-BORDERLANDS-
mmm recenties zijn redelijk, hebben mensen ervaring met dit spel? wel benieuwd naar! bedankt voor deze tip. als iemand nog meer games weet hoor ik t graag
Ik heb de game ook en gespeeld met vrienden online. Ik vind de game op zich wel leuk maar het speelt niet erg soepel als dat je graag zou zien. Ik vond het altijd een beetje hakkerig overkomen. Wat me vooralm erg tegenviel is dat de voicechat van het spel echt onder de maat is. Sommige mensen hoor je gewoon bijna niet en bij anderen vallen complete zinnen of woorden weg. Da's erg jammer voor een spel waarbij overleg en een beetje slap lullen gewoon erg leuk is.

Wat ook leuk is in multiplayer is Little Big Planet natuurlijk. Werkelijk een soort de hardcore games compleet ondergewaardeerd spel. Gelukkig voor media molecule toch meer als 3 miljoen keer verkocht. Bij deze game is het echt lachen gieren brullen als je met zen 4-ren door die levels probeert te komen. samenspel, ragg doll physics en gewoon heerlijke graphics maken van deze game een instant classic.

Resident Evil 5 is ook met 2 spelers online te co-oppen. Heerlijke game als je van het genre houd.

Resistance 2 kun je met 4 man co-oppen tegen de computer. Heerlijke team based chaos tegen hordes en hordes vijanden terwijl je ieder met eigen skillz en vaardigeheden elkaar in leven moet houden, elkaar ammo moet geven of dekking... was erg populair bij het uitkomen van de game.

Maargoed, zou je killzone 2 gaan spelen dan kan je in een squad bij elkaar tegen de rest gaan spelen online. Odf in een kleineer map gewoon 2 tegen twee... die game is die kans erg waard, online is Killzone 2 nog steeds een van de meeste gespeelde games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

swopdark schreef op maandag 22 maart 2010 @ 08:16:
[...]
...
Maargoed, zou je killzone 2 gaan spelen dan kan je in een squad bij elkaar tegen de rest gaan spelen online. Odf in een kleineer map gewoon 2 tegen twee... die game is die kans erg waard, online is Killzone 2 nog steeds een van de meeste gespeelde games.
thank voor al je adviezen, ga ik me zeker eens in verdiepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:31
swopdark schreef op maandag 22 maart 2010 @ 08:16:
[...]

Wat ook leuk is in multiplayer is Little Big Planet natuurlijk. Werkelijk een soort de hardcore games compleet ondergewaardeerd spel. Gelukkig voor media molecule toch meer als 3 miljoen keer verkocht. Bij deze game is het echt lachen gieren brullen als je met zen 4-ren door die levels probeert te komen. samenspel, ragg doll physics en gewoon heerlijke graphics maken van deze game een instant classic.
LBP is een echte musthave wat mij betreft, zeker voor die 20 euro die je er tegenwoordig voor betaalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Borderlands speelt erg lekker zolang je mede-spelers maar niet continue in het menu zitten te prutsen.
Dit zorgt namelijk voor een erg irritante laggstoot.
Ook zijn spelers die door in het menu te gaan zitten prutsen de doorgang naar de volgende ruimte/level blokkeren erg storend.
Daar is natuurlijk wel een oplossing voor.
Start zelf een online coöp spel en kick de mensen die irritant doen of speel samen met een vriend(in) en geef deze een oorveeg zodra hij/zij irritant doet.
Heeft de game voor mij een stuk leuker gemaakt. :P

Little Big Planet zou in mijn ogen standaard bij de PS3 gekocht moeten worden, er zit genoeg in voor iedereen;
- Humor
- Spanning
- Creativiteit (eigen levels maken)
- Samenwerking
- etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

OPSLAGHOND schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:42:
Borderlands speelt erg lekker zolang je mede-spelers maar niet continue in het menu zitten te prutsen.
Dit zorgt namelijk voor een erg irritante laggstoot.
Ook zijn spelers die door in het menu te gaan zitten prutsen de doorgang naar de volgende ruimte/level blokkeren erg storend.
Daar is natuurlijk wel een oplossing voor.
Start zelf een online coöp spel en kick de mensen die irritant doen of speel samen met een vriend(in) en geef deze een oorveeg zodra hij/zij irritant doet.
Heeft de game voor mij een stuk leuker gemaakt. :P

Little Big Planet zou in mijn ogen standaard bij de PS3 gekocht moeten worden, er zit genoeg in voor iedereen;
- Humor
- Spanning
- Creativiteit (eigen levels maken)
- Samenwerking
- etc.
Ben nu net begonnen met Borderlands :)
Tot nu toe een leuk spel, mooie stijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:56:
Volgens VGZ charts (oke ik weet het maar ik heb geen andere cijfers) verkoopt de PS3 wereldwijd 50.000 stuks per week meer dan de 360. Dit niveau moeten ze nog ca 2,5 jaar volhouden om gelijk te komen met de 360.... ervanuitgaande dat de 360 6 miljoen stuks voorligt wereldwijd. 9 miljoen stuks voor in de VS maar 3 miljoen stuks achter in de EU en Japan.
Een probleempje: er is al een aantal weken een tekort aan PS3s in de VS. Naar het schijnt wil Sony de huidige voorraden opmaken omdat er een lichtere revisie van de PS3 deze maand wordt uitgebracht. Bijzonder slechte timing wanneer je in februari en maart zoveel grote titels uitbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellerophon schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:51:
[...]
Ben nu net begonnen met Borderlands :)
Tot nu toe een leuk spel, mooie stijl
Als je een keer wilt levellen om zsm die level 50 te halen voeg me dan maar toe (u4gReservoirDogs).
Als we online coöp spelen moet dat vrij snel gaan als ik host met level 50.
Ik moet nog wel een keer die uitbreiding kopen om nog iets hoger te geraken.
Ik heb laatst binnen 15 min. een onbekende speler van level 1 naar level 15 gebracht.
Hoe meer mensen meedoen, des te sterker de enemies en des te meer xp te verdiend.

[ Voor 15% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-03-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Beetje tegen de spirit van de game in, om kunstmatig omhoog geleveld te worden. Ik zou hem eerst lekker uitspelen met mensen van dezelfde level. Ik heb hem met een vaste groep gespeeld, is toch wel het leukste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

OPSLAGHOND schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:56:
[...]

Als je een keer wilt levellen om zsm die level 50 te halen voeg me dan maar toe (u4gReservoirDogs).
Ik heb laatst binnen 15 min. een onbekende speler van level 1 naar level 15 gebracht.
Hoe meer mensen meedoen, des te sterker de enemies en des te meer xp te verdiend.
Binnen 15 minuten?!? Heftig! Heb je tijd in het weekend om zoiets te doen? Heb je al in mijn lijst staan volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

OPSLAGHOND schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:56:
[...]

En dan ben je level 50 met 15 inventory slots :-)

Moest kort geleden voor de laatste trophies nog een Berserker en een Hunter even levelen tot na level 5 zodat ik kills kon gaan maken met de action skill en en toen vlogen die levels inderdaad wel voorbij.

Maar er is inderdaad geen hol aan om gepoweleveld te worden, aangezien je als een bang muisje achter de hoge level aan moet rennen (of je te verstoppen), aangezien elke vijand je al doodmaakt door naar je te blazen. Je haalt je missies niet, dus om een 2e playthrough te kunnen doen moet je alsnog die storymissions gaan doen en dat is beresaai als je dan zelf een erg hoog level hebt.

[ Voor 19% gewijzigd door Blindfold op 22-03-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Vandaag Mega Monday bij Zavvi: Assassin's Creed 2 voor 24,85 GBP. Inclusief verzendkosten wordt dat 25,84 GBP.

Nette prijs lijkt me. :)

[ Voor 6% gewijzigd door LuPo op 22-03-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Voor de mensen die in de buurt van Groningen wonen. Leuke aanbieding bij Saturn

Meerdere spelen voor 10e bijvoorbeeld RaC crank in time

Zie voor alle spellen
www.saturn.nl
druk op de grote bewegende banner op de home pagina op groningen en je krijgt de folder waar het in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Nico111 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 17:35:
Voor de mensen die in de buurt van Groningen wonen. Leuke aanbieding bij Saturn

Meerdere spelen voor 10e bijvoorbeeld RaC crank in time

Zie voor alle spellen
www.saturn.nl
druk op de grote bewegende banner op de home pagina op groningen en je krijgt de folder waar het in staat.
Ik denk dat Crack in Time gewoon een drukfout zal zijn. Anders... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeetsmeister
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-07 15:19
ik heb er nog wel eens last van als het warm weer is, en hij staat met de "luchtopeningen" richting een hoek / muur dat hij dan na een uur vastloopt. ga je het handmatig uitzetten kan je mn ps3 bijna niet aanraken omdat hij zo warm is, had opzich wel beter gemogen bij ps3 ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

smeetsmeister schreef op maandag 22 maart 2010 @ 17:53:
ik heb er nog wel eens last van als het warm weer is, en hij staat met de "luchtopeningen" richting een hoek / muur dat hij dan na een uur vastloopt. ga je het handmatig uitzetten kan je mn ps3 bijna niet aanraken omdat hij zo warm is, had opzich wel beter gemogen bij ps3 ;)!
Gelukkig is jouw PS3 niet respresentatief voor alle verkochte PS3's over de hele wereld. Ik denk dat je je PS3 misschien eens een ander plek moet geven. Daarnaast kan het eventueel lonen om de PS3 verticaal neer te zetten ipv horizontaal, zodat het warme lucht makkelijker de door het ventilatieroostertje heen kan stijgen.
Ook lijkt het me verstandig om de PS3 eens alle stof uit te laten blazen (hoe dit moet kan je googlen, iets met ejectknop lang inhouden).

toch maar even voor je gegoogled: Turn off your PS3 entirely. Then, flip the backswitch and Eject button at the same time. The cooling fans will start to blow at max capacity to blow out all the interior dust.

[ Voor 14% gewijzigd door Yellowneck op 22-03-2010 18:00 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:06
Yellowneck schreef op maandag 22 maart 2010 @ 17:58:
[...]

Gelukkig is jouw PS3 niet respresentatief voor alle verkochte PS3's over de hele wereld. Ik denk dat je je PS3 misschien eens een ander plek moet geven. Daarnaast kan het eventueel lonen om de PS3 verticaal neer te zetten ipv horizontaal, zodat het warme lucht makkelijker de door het ventilatieroostertje heen kan stijgen.
Ook lijkt het me verstandig om de PS3 eens alle stof uit te laten blazen (hoe dit moet kan je googlen, iets met ejectknop lang inhouden).

toch maar even voor je gegoogled: Turn off your PS3 entirely. Then, flip the backswitch and Eject button at the same time. The cooling fans will start to blow at max capacity to blow out all the interior dust.
Voor de ps3 slim:

"The PS3 slim can do a "fan test" like some of the older models. It works pretty much exactly the same way. Here is how to do it: 1. Make sure your PS3 slim is off. 2. Unplug the power cord from the back of the console. 3. While holding down the Eject button, plug the power cord back in. It should come on with the fans at high speed. I have personally done this myself about 4 times. It works! "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 12:24
BatmanHorizon schreef op maandag 22 maart 2010 @ 17:51:
[...]

Ik denk dat Crack in Time gewoon een drukfout zal zijn. Anders... 8)7
Offer valid while supplies last ;)

Afbeeldingslocatie: http://img695.imageshack.us/img695/9830/crackintime.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img695.imageshack.us/img695/6727/kassabon.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Hehe :X. Ach ja, is me geen zes uur reizen waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Crack in Time-deal is fantastisch. Een van mijn favoriete spellen van 2009.

Een andere leuke deal, maar dan voor Blu-Rays. Amazon.co.uk heeft een twee-voor-de-prijs-van-een actie voor Disney/Pixar-films. Toy Story 1 en 2 voor bij elkaar 12 pond plus verzendkosten is ook niet gek. (Ze hebben allemaal NL ondertitels BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Crap, die had ik wel gescoord willen hebben. Groningen is alleen niet om de hoek nee :P. Wat voor een actie is dit? Of gewoon een screwup :P

Edit: Ah, folderactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Ik heb mijn zwager hem laten halen, want die studeert in Grun. Belde net dat hij er 1 te pakken heeft gekregen.

Ik had ook naar Saturn gebeld, want ik dacht ook meteen aan een drukfout. De rest van de games kan wel voor een tientje, maar een crank in time is echt super goedkoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nico111 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:18:
Ik heb mijn zwager hem laten halen, want die studeert in Grun. Belde net dat hij er 1 te pakken heeft gekregen.

Ik had ook naar Saturn gebeld, want ik dacht ook meteen aan een drukfout. De rest van de games kan wel voor een tientje, maar een crank in time is echt super goedkoop :P
Ik denk dat ze in de war zijn geweest met die mini-Ratchet & Clank-game die ook op PSN-te koop is. Die kost normaliter 15 euro op Blu-Ray disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
ymmv schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:22:
Die Crack in Time-deal is fantastisch. Een van mijn favoriete spellen van 2009.

Een andere leuke deal, maar dan voor Blu-Rays. Amazon.co.uk heeft een twee-voor-de-prijs-van-een actie voor Disney/Pixar-films. Toy Story 1 en 2 voor bij elkaar 12 pond plus verzendkosten is ook niet gek. (Ze hebben allemaal NL ondertitels BTW)
Inderdaad goedkoop, alleen de dvd's bij die combipacks hebben blijkbaar GEEN nl ondertitels. En volgens mij hebben ook niet alle disney blu ray films nl ondertitels (wel heel veel).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:48
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 00:11:
En volgens mij hebben ook niet alle disney blu ray films nl ondertitels (wel heel veel).
Bolt zo te zien sowieso niet en Toy Story 2 volgens mij ook niet. Kom er niet eens aan de 2 op deze manier :'(

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Brad Pitt schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 00:44:
[...]

Bolt zo te zien sowieso niet en Toy Story 2 volgens mij ook niet. Kom er niet eens aan de 2 op deze manier :'(
Toy Story 1 en Toystory 2 (beide doublepack bluray + dvd) zijn niet te bestellen op een Nederlands afleveradres. Echt gaar! Zie forum op dvd.nl.

Ga zelf denk ik 3x Pirates bestellen + Wall-E :), misschien ook nog beide National Treasures, maar zie me niet zo gauw die films kijken, niet echt een rewatch waarde.

[ Voor 14% gewijzigd door Yellowneck op 23-03-2010 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yellowneck schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 01:57:
[...]

Toy Story 1 en Toystory 2 (beide doublepack bluray + dvd) zijn niet te bestellen op een Nederlands afleveradres. Echt gaar! Zie forum op dvd.nl.
Play.com heeft dezelfde 2-voor-1-actie. Toy Story kost daar 22,50 euro. Of anders FRS voor 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Crack in Time kan je eigenlijk niet laten liggen voor dat geld. Na Super Mario Galaxy het beste wat er in het genre te krijgen is imo. Er is wel heel weinig vernieuwing in de serie, maar ik zou niet eens weten hoe ik het beter zou kunnen doen. Ja coop dan, maar moet men wel het leveldesign anders aanpakken (zie bv Explosion Man).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 10:53
Ik weet niet of iemand het interessant vind, maar er is vandaag een dagaanbieding voor de PS3:
http://www.dagknaller.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Laatst online: 19-08 17:56
Vads schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:23:
Ik weet niet of iemand het interessant vind, maar er is vandaag een dagaanbieding voor de PS3:
http://www.dagknaller.nl/
Open de ADD en het eerste wat in beeld komt: "UITVERKOCHT" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:39
Dwazer schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:30:
[...]
Open de ADD en het eerste wat in beeld komt: "UITVERKOCHT" :D
had iemand nog een voorraadje 40Gb PS3's liggen denk ik, was een nette prijs.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Yellowneck schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:26:
[...]

Crap, die had ik wel gescoord willen hebben. Groningen is alleen niet om de hoek nee :P. Wat voor een actie is dit? Of gewoon een screwup :P

Edit: Ah, folderactie
Haha, ik had je reactie hier nog nieteens gezien Yellowneck. Maar toen ik bij de Saturn stond moest ik wel aan je denken. Lief hè? O+

Overigens was het vak nu helemaal leeg. Ik had de laatste twee te pakken. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy Krueger
  • Laatst online: 09-04 16:52
Mocht iemand trouwens nog GOW 1&2 "goedkoop" voor 32,95 willen scoren.
Hij is nu in de aanbieding bij www.gameoffer.nl
Ik kan alleen niet controleren of hij al is uitverkocht 8)7

Is that a controller I see before me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Laatst online: 10:13
Ik wou hem net plaatsen. Hij is niet uitverkocht want ik heb hem net besteld :) Het gaat overigens om de God of War collection

[ Voor 22% gewijzigd door virtualJac op 23-03-2010 13:59 ]

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 20:04
Dus wie gaat crack in time voor mij halen daar in Groningen :P

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Laatst online: 10:13
Is goed hoor, doe er €15 verzendkosten bij en ik stuur hem naar je toe. :+
Ik las net in het budgetgaming topic hier dat iemand de laatste heeft meegenomen

[ Voor 12% gewijzigd door virtualJac op 23-03-2010 14:45 ]

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Ik heb een vraag, ik zit te twijfelen om die ps3 van de dag aanbieding te kopen. Maar dit is een 40gb versie, en de grote uitvoering. Wat zijn de voor en nadelen van deze versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
ralph0603 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:55:
Ik heb een vraag, ik zit te twijfelen om die ps3 van de dag aanbieding te kopen. Maar dit is een 40gb versie, en de grote uitvoering. Wat zijn de voor en nadelen van deze versie?
Als het een ouder model is heb je wellicht een hogere kans op uitval (BR laser/YLOD). Persoonlijk zou ik dan net een paar Euro's meer betalen om een nieuwe te kopen. Smaak kwa uiterlijk is persoonlijk; ik vind de "fat" mooier dan de slimline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Laatst online: 05-09 11:00
Hij is groter van omvang, de disk is kleiner t.o.v de kleinere geloof ik en verbruikt meer stroom..
Voordelen.. Ik zelf vind hem mooier (heb er zelf ook expres een gehaald ipv een slim). En ik geloof dat je alleen op de Phat een extra besturingssysteem kan zetten (Linux). Mis ik iets? :)
Niet erg veel voordelen t.o.v. de slim dus, maar het zou op zich gek zijn als dat niet zo was natuurlijk. Mijn reden was puur het uiterlijk :)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Google al geprobeerd??

Enige echte nadelen vind ik de kleinere harde schijf, hoger stroomverbruik, nieuwe 'slim' heeft meer audio opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Ik vind de grotere ook veel mooier qua uiterlijk, En het grootste aantal gb is dan de 80gb, maar eventueel zou je hier zelf een andere 2,5 inch in kunnen zetten toch? Ik ben daar handig genoeg voor.

Maar die BR laser/YLOD valt dat onder de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ralph0603 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:04:

Maar die BR laser/YLOD valt dat onder de garantie?
Tuurlijk. je hebt 2 jaar garantie geloof ik.

[ Voor 31% gewijzigd door Ike. op 23-03-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Even kijken of ik in het juiste topic zit, zie al wat bekende ;)
Sinds ik mijn ps3 heb wil ik ook af en toe een potje SFIV online spelen.
heb alleen het gevoel dat er bijna niemand is? En als ik eindelijk iemand te pakken
krijg, komt vaak de melding "Connecton Lost" het lijkt wel of al die buitenlandse spelers
allemaal slechte internetverbindingen hebben?? Heb mijn eigen instellingen/router gecontroleerd.
UPNP aan / NAT 2 / verbinding uitstekend. downloaden vanaf psn network (20mbit conn) makkelijk 1MB per seconde.

Is dit algemeen bekend?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Dit had ik laatst ook. Waarschijnlijk wordt het niet meer zoveel gespeeld ofzo...(In afwachting op SSFIV ? )

[ Voor 14% gewijzigd door P.E.No.1 op 23-03-2010 16:27 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freddy Krueger schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:20:
Mocht iemand trouwens nog GOW 1&2 "goedkoop" voor 32,95 willen scoren.
Hij is nu in de aanbieding bij www.gameoffer.nl
Ik kan alleen niet controleren of hij al is uitverkocht 8)7
Thanks voor de tip! Net even besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Super aanbieding, denk dat i m ook ga nemen, heb deel 2 helaas niet meer gespeeld.
weet iemand de specs van de cutscenes? ingame is 720p maar de filmpjes ook of misschien 1080 :)

[ Voor 93% gewijzigd door Greatsword op 23-03-2010 16:56 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Destianto schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:52:
Super aanbieding, denk dat i m ook ga nemen, heb deel 2 helaas niet meer gespeeld.
weet iemand de specs van de cutscenes? ingame is 720p maar de filmpjes ook of misschien 1080 :)
Deel 1 zijn de filmpjes iig origineel, dus 'lelijk'.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:11

t3q

Say yes to teq

Ook net besteld :D

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij Play.com is de GoW Collection 23,50 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

SToRM666 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 17:14:
Bij Play.com is de GoW Collection 23,50 euro :)
Ben gestopt met bestellen bij Play.com nadat ze 2 keer bijna een maand deden over m'n bestelling versturen. En het feit dat de euro en pond prijzen compleet anders zijn vind ik echt aso, dus die gun ik mooi m'n geld niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Deze "discussie" (wat het kan worden ;) ) wordt nu ook gevoerd in dit topic: Algemeen Budget Gaming topic - part 1

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Blindfold schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 17:22:
[...]

En het feit dat de euro en pond prijzen compleet anders zijn vind ik echt aso, dus die gun ik mooi m'n geld niet.
Als ze met de euro-koers nog steeds goedkoper zijn dan andere UK-shops kan ik me daar niet druk over maken.

De langere verzendtijd is vervelend inderdaad (ik wacht sinds 10-03 op CoD:MW2). Heb bij Zavvi een spel besteld op 15-03 en die is vandaag al binnengekomen. Hopelijk ligt m'n pakketje niet bij de Douane. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:39
LuPo schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 19:30:
[...]

Als ze met de euro-koers nog steeds goedkoper zijn dan andere UK-shops kan ik me daar niet druk over maken.

De langere verzendtijd is vervelend inderdaad (ik wacht sinds 10-03 op CoD:MW2). Heb bij Zavvi een spel besteld op 15-03 en die is vandaag al binnengekomen. Hopelijk ligt m'n pakketje niet bij de Douane. :X
Ach, bij elke shop kan het lang duren. Mijn laatste bestelling bij Zavvi duurde uiteindelijk ruim 2 maanden..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 15-09 20:25
Even een vraagje aan de race gekken:

Is er een game waar zandvoort eigenlijk bij zit? en zit die eigenlijk bij de komende GT5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik heb een vraagje:

Ik heb nu net een PS3 gehaald en kan in het menu niet ontdekken waar ik mijn firmware kan upgraden.

Kan iemand me vertellen waar ik dit kan vinden?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferra schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:14:
Ik heb een vraagje:

Ik heb nu net een PS3 gehaald en kan in het menu niet ontdekken waar ik mijn firmware kan upgraden.

Kan iemand me vertellen waar ik dit kan vinden?

Alvast bedankt!
1ste of 2de linker icoontje in het menu (weet zo de naam niet) en dan helemaal bovenste optie "System Update" heet het geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Systeemupdate bij instellingen.

http://nl.playstation.com...n-de-PS3-systeemsoftware/

EDIT: Spuit11

[ Voor 6% gewijzigd door S_Chief op 24-03-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wie wat en waar besteld heeft is totaal niet interessant voor dit topic, houd dat dan ook buiten GoT aub :)

Om het (serieus, inhoudelijk) over games-import te hebben kunnen jullie wel hier terecht: Het Games Import topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Irritant dat de ps3 de 1e eye of indra (van uncharted2) herkent als video en de andere 3 (betaalde delen) als games. Daar is zeker geen oplossing voor?
RazieL, God of War 3 en Thehut.com O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb vandaag de adventure mode van Peggle uitgespeeld, wat een verschrikkelijk verslavend spel is dat zeg :P
Ik heb de multiplayer ook al uren zitten spelen :)

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 24-03-2010 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
SToRM666 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 21:15:
Ik heb vandaag de adventure mode van Peggle uitgespeeld, wat een verschrikkelijk verslavend spel is dat zeg :P
Ik heb de multiplayer ook al uren zitten spelen :)
Ben je er ook echt geniaal in geworden :D ? Dat je bewust ultra moeilijke combo's kan maken :P. Als je ziet hoe goed sommige mensen erin zijn... Bij mij is het meer van 75% met toeval wegspelen en zodra er nog een kwart over is kan ik bewust op die dingen schieten. Gelukkig zijn er wel handige powerups zo nu en dan :P

Wel een ubergevoel als je ultra hoge scores haalt met één bal of mega slides etc. Heb je wel even een wow momentje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Wat ik vooral een nadeel vind aan oude ps3 is ie zo vreselijk veel stof aan trekt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:33

scorpie

Supra Addict

Oh, die nieuwe is er net zo goed in hoor :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens vele fora zijn de 40gig en de 60gig modellen de meeste "zwakke" ik begreep ook dat pas vanaf de 80 gig modellen de hardwarechips op kleinere wafers waren gebakken. Een vriend van mij heeft een 40 gig en die is fluisterstil. Andere vriend van me zijn 40 gig PS3 gaat na 20 min keihard blazen.

Advies van mij is koop óf een 80/160 gig model óf gewoon lekker een nieuwe slimline. Uiteindelijk mag je aannemen dat hoe later in het productieproces je een model koopt hoe nieuwer en "slimmer" :D :X de hardware zal zijn.

Verder verschillen de fat modellen na de 60 gig niet van elkaar op het gebied van functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
scorpie schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:05:
Oh, die nieuwe is er net zo goed in hoor :P
Blijft zwart plastic, altijd gevoelig voor stof (omdat je het ziet :P)

Gisteren Uncharted 2 besteld voor 38 eu met een kortingscode, toch leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Dwazer schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:15:
[...]

Gisteren Uncharted 2 besteld voor 38 eu met een kortingscode, toch leuk :)
Waar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Ik zie hem iig bij mediaoffer staan voor €45,-. Kan je nog aan €7 korting komen met addiscount, wordt het €38,- en dan heb je hem morgen of overmorgen in huis :P. (Tenminste als ie in voorraad zou zijn, is ie nu helaas niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Media Offer :)

Je kan namelijk zelf een kortingscoupon "maken" met een partner site van ze :)

Wil best vertellen maar wil niet onder de spammers/reclame jochies vallen :X

-edit-
Spuit 111 :P

[ Voor 3% gewijzigd door Dwazer op 25-03-2010 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
offtopic:
Ik denk... Mediaoffer.nl (44,95) met addiscount code (á 7 euro) = 38!

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Pagina: 1 ... 41 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.