Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 08:57
virtualJac schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:00:
Iemand die weet of Guitar Hero Metallica edition altijd icm een gitaar is? Heb je hier Guitar hero zelf voor nodig? Deze 'games' trokken me niet zo tot ik laatst even gespeeld heb bij een maat van me en nu ben ik toch om. Zou om te beginnen eens een setje willen kopen met een Metallica gitaartje.
Voor zover ik me kan herinneren is iedere GH game zowel los als met gitaar te koop, misschien op Van Halen na die zie ik alleen los.

[ Voor 14% gewijzigd door WaterFire op 17-03-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdorie, ik twijfel toch heel erg;

Voor 289 euro:
- PS3 slim 250gb
- PS3 fat 160gb

An sich is de 250gb natuurlijk een betere keuze, ware het niet dat ik de fat gewoon een veel toffer apparaat vindt.

Wat is jullie oordeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:13
Ik zou voor de Slim gaan.
- zuiniger
- stiller
- meer opslag

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 09:21
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:12:

Voor 289 euro:
- PS3 slim 250gb
- PS3 fat 160gb

An sich is de 250gb natuurlijk een betere keuze, ware het niet dat ik de fat gewoon een veel toffer apparaat vindt.

Wat is jullie oordeel?
Hangt beetje af waar je voor kiest.

Fat:
OtherOS
Dikker
Glansende bovenplaat
Touch aan/uit knop en eject knop
Minder HDD ruimte (is wel vervangbaar)

Slim:
geen OtherOS
Kleiner
Matte bovenkant
Fysieke knoppen voor aan/uit en eject
Meer HDD ruimte (is wel vervangbaar)

Maakt eigenlijk weinig uit. ;)

Ik weet niet precies hoe het met het lawaai van de fans is gesteld. Maar volgens mij is dit geen issue omdat PlayStation 3 sowieso stil is (in ieder geval een stuk stiller dan X360)

[ Voor 4% gewijzigd door ThijsWTF op 17-03-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Slim heeft ook nog als voordelen dat ie Bravia Sync heeft en DTS-HD Master Audio ondersteund.

[ Voor 17% gewijzigd door SToRM666 op 17-03-2010 13:20 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 09:16

amaterasu

In memory of Cj

Voor 289 euro:
- PS3 slim 250gb
- PS3 fat 160gb

Wat is jullie oordeel?
Mij lijkt de Slim beter heb er zelf een en kom geen Usb poorten te kort.
En mocht je poorten te kort komen waren er volgens mij ook hubs voor (weet het niet 100% zeker heb er ooit ergens eens gezien) De slim is kleiner en iet wat zuiniger. lawaai maakt de mijne niet of nauwelijks zelfs met uuren duurende potjes Mw2 en Final fantasy hoor ik afentoe eventjes de fan maar ik zit dan ook nog geen 1 meter van me ps3 af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Voor 289 euro:
- PS3 slim 250gb
- PS3 fat 160gb

Wat is jullie oordeel?
De slim, alleen omdat hij zoveel stiller is dan de fat

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:37
Mijn 2 usb poorten zijn altijd bezet. Aan de ene hang mijn externe harde schijf, aan de andere een laadstation voor de controllers.

Van het laadstation ben ik zeer tevreden. Het is een Thrustmaster TX-3
Het is eentje met een hub (met 3 poorten), charger voor 2 controllers. De voeding wordt van de PS3 afgetakt, dus de PS3 moet niet aangeschakeld zijn. Mijns inziens niets dan voordelen dus.

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:18:
De Slim heeft ook nog als voordelen dat ie Bravia Sync heeft en DTS-HD Master Audio ondersteund.
Wat houd dit precies in? Ik heb idd een Sony Bravia TV, maar kan hier niet precies uit opmaken wat het voordeel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Met Bravia Sync kan je voor dvd's/blu-rays enzo gewoon je afstandsbediening gebruiken ipv aparte afstandsbediening of controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omni superens schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:02:
Met Bravia Sync kan je voor dvd's/blu-rays enzo gewoon je afstandsbediening gebruiken ipv aparte afstandsbediening of controller.
Geld dat ook voor films die je b.v. via je netwerk afspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:04:
[...]

Geld dat ook voor films die je b.v. via je netwerk afspeelt?
Lijkt me wel he, je blijft tenslotte gewoon je ps3 bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Yup dat werkt gewoon

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Omni superens schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:02:
Baal er nog steeds van dat ik ditn iet aan de praat krijg met mijn Samsung TV trouwens :(

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
cheiron schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:14:
[...]

Baal er nog steeds van dat ik ditn iet aan de praat krijg met mijn Samsung TV trouwens :(
Is ook niet heel gek op zich als je nagaat dat het over '' Sony Bravia '' tv's gaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Fatal Mind schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:16:
[...]Is ook niet heel gek op zich als je nagaat dat het over '' Sony Bravia '' tv's gaat ?
Het is gewoon HDMI CEC waar het om gaat. En als Sony dat nu "Bravia Link" noemt, Philips "Easy Link" of wat dan ook doet er niet toe. Het is gewoon een optie die door HDMI wordt ondersteund. Het is maar net hoe de producent het er in bakt qua compatibiliteit. Het is echter mogelijk dat apparatuur met HDMI CEC niet altijd met elkaar kan communiceren en dus werkt. Fabrikanten zijn volledig vrij om hun eigen codes te implementeren, waardoor apparaten van verschillende merken niet, of niet volledig met elkaar samen werken. En het is niet alleen per merk dat het niet hoeft te werken, ook genoeg Sony apparaten werken onderling niet met de Bravia Link...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:16:
[...]

Is ook niet heel gek op zich als je nagaat dat het over '' Sony Bravia '' tv's gaat ?
hdmi-cec is gewoon een standaard en de reden dat het niet werkt is omdat ze allemaal alles net iets anders implementeren jammer genoeg.

Bravia sync, samsung anynet+, panasonic EZlink, LG SimpLink en ga zo maar door is gewoon allemaal hdmi-cec en voor de consument wat het gewoon makkelijker geweest als ze het allemaal hetzelfde implementeren.

Soms werkt het trouwens wel gedeeltelijk ook al heb je apperaten van verschillende bedrijven, bijvoorbeeld aan en uit zetten wil nog weleens werken, maar dan ontbreken andere functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Oke oke, ik snap dat het wel kan werken, maar het lijkt me stug dat ze er niet een bepaalde methode voor gebruiken om ervoor te zorgen dat alleen bv Sony tv's het kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Fatal Mind schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:28:
Oke oke, ik snap dat het wel kan werken, maar het lijkt me stug dat ze er niet een bepaalde methode voor gebruiken om ervoor te zorgen dat alleen bv Sony tv's het kunnen gebruiken.
Lol, dat van hierboven wist ik, vandaar dus mijn opmerking. Toen de optie net beschikbar werd is het natuurlijk uitgebreid op het forum besproken. Daarbij lukte het andere gebruikers met Samsung TV's wel op de optie te gebruiken.

Helaas kan ik de TV laten scannen tot ik een ons weeg; een PS3 vindt hij niet..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zat net even op Metacritic te kijken en toen viel mijn oog opeens op het PSN spel Peggle welke op nummer 10 staat van beste PS3 spellen. Ik heb er nog nooit van gehoord, maar als ik zo de reviews lees moet het wel een erg goed spel zijn. Zijn er hier mensen die m al gekocht hebben? Ik heb wel zin om m te kopen eigenlijk, mits ie niet te duur is :)

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 17-03-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Peggle is een zeer verslavend en imo heerlijk relaxerend spelletje, voor die euro of 6? zeker een aanrader :)

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:07

thommich

Belg

Ik ben ook aan het twijfelen om eventueel een PS3 aan te schaffen.

Wat ik me nog afvroeg: hoe staat het met singleplayer spelen op de PS3 tegenwoordig? De laatste tijd gaat het precies enkel nog om online gamen. Dit is echter niet aan mij besteed (ik erger me teveel aan pubers, aan mensen die geen teamplay willen doen of mensen die het leuk vinden om het spel te verzieken...)
Is het de moeite om een PS3 aan te schaffen als je bijna uitsluitend singelplayer gaat spelen?
Assassin's Creed II is zowat het enige recente spel dat ik kan bedenken waar singleplayer centraal staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
SToRM666 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:02:
Ik zat net even op Metacritic te kijken en toen viel mijn oog opeens op het PSN spel Peggle welke op nummer 10 staat van beste PS3 spellen. Ik heb er nog nooit van gehoord, maar als ik zo de reviews lees moet het wel een erg goed spel zijn. Zijn er hier mensen die m al gekocht hebben? Ik heb wel zin om m te kopen eigenlijk, mits ie niet te duur is :)
Op het 360 forum is het al een aantal keer besproken. Ik vind het een geniaal spel. Het lijkt een geluksspel, maar zoals elk goed spel zitten er ontzettend veel 'laagjes' in. Zo leer je steeds beter het spel controleren tot je bijna de geluksfactor kan elimineren. Het is me gelukt alle levels en alle challenges van het orgineel en de expansion uit te spelen (geen idee of de expansion ook op PSN staat), wat vele,vele uren heeft gekost, maar waar ik dan wel echt 'trots' op ben, voor zover je dat kan worden bij een game.

Maar denk eraan dat als je het spel voor het eerst speelt je zult denken: 'WTF is dit voor een simpel casual geluksspel!'. Easy to learn, difficult to master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik heb een bloedhekel aan Peggle. Men moeder zou er ongetwijfeld wel dol op zijn :p
En toch, dan zie je de pro filmpjes op youtube en denk je "wtf, ik ben een noob".

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:05
thommich schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:59:

Wat ik me nog afvroeg: hoe staat het met singleplayer spelen op de PS3 tegenwoordig? De laatste tijd gaat het precies enkel nog om online gamen. Dit is echter niet aan mij besteed (ik erger me teveel aan pubers, aan mensen die geen teamplay willen doen of mensen die het leuk vinden om het spel te verzieken...)
Is het de moeite om een PS3 aan te schaffen als je bijna uitsluitend singelplayer gaat spelen?
Assassin's Creed II is zowat het enige recente spel dat ik kan bedenken waar singleplayer centraal staat...
Zijn er natuurlijk wel wat meer.
- Bad company 1 /2 (beide goede single player)
- Uncharted 1 en 2
- Killzone 2
- Ratchet and clank
- "en heel veel die ik vergeet maar die andere vast wel aanvullen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online

D'r zijn erg veel spellen die singleplayer centraal staat, granted, vaak hebben ze ook wel multiplayer, maar dit is in mindere mate, of hij is simpelweg niet interessant + je hoeft online niet te spelen natuurlijk.

Killzone 2
uncharted 1 / 2
AC1 / 2
Bioshock 1/ 2
Farcry 2
Dirt 2

En zo zijn er nog wel een hoop te vinden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:34

GTA IV
Midnight Club LA

En de lijst van games die andere al hebben geupload. Voor Midnight Club LA raad ik je aan voor de complete edition te gaan deze heeft namelijk alle dlc die je zeker niet wilt missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:41
Ik heb de Complete Edition van Midnight Club, alleen nooit begrepen wat de extras (DLC voor normale versie) zou moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:07

thommich

Belg

Oké, er zijn dus wel degelijk nog veel singleplayertitels.

Aangezien ik mij vooral informeer over de PS3 Slim met 120GB hdd, vroeg ik me ook nog af wat de voornaamste reden is waardoor je harde schijf volraakt?
Vermoedelijk games die geïnstalleerd zijn op de harde schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

thommich schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 18:07:

Aangezien ik mij vooral informeer over de PS3 Slim met 120GB hdd, vroeg ik me ook nog af wat de voornaamste reden is waardoor je harde schijf volraakt?
Dat voornamelijk en verder willen demo's van Spellen ook nog wel groot zijn, dus als je lui bent en ze nooit wist tikt het ook wel aan (maar dan prop je gewoon een 500Gb disk erin en kan je weer verder lui zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thommich schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 18:07:

Bij de mediamarkt ligt de 250gb versie voor 289,- ipv 120gb voor 277. 12 euro extra voor meer dan 2x zoveel opslag, lijkt me niet slecht besteed?

Ik haal de 250gb slim versie vanavond, met Heavy Rain en Final Fantasy 13, meer singleplayer dan je binnen een maand aankan :)
(online is ook voor mij niet heel interessant, behalve om demo's / trailers vandaan te downloaden enzo)

Edit:
Is het overigens mogelijk om vanaf je laptop (mac, in dit geval) rechtstreeks media te downloaden naar de HDD van de PS3?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Laatst online: 21:34
cardinal808 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:54:
Ik heb de Complete Edition van Midnight Club, alleen nooit begrepen wat de extras (DLC voor normale versie) zou moeten zijn
"The South Central Map Expansion - Adding an entire extra 1/3 of Los Angeles territory to the already massive in-game map. Four distinct neighborhoods: Baldwin, Crenshaw, Exposition and Huntington - filled with such iconic landmarks as the USC campus, Shrine Auditorium, and Crenshaw Plaza.

The South Central Premium Upgrade - 9 new licensed vehicles including classic lowriders like the '64 Impala and mean luxury SUVs like the Range Rover Supercharged, plus a ton of new races, battle maps, delivery missions, red light races, vinyl packs, new aftermarket parts and new music.

South Central Vehicle Packs 1 & 2 - Hit the streets with 7 additional licensed vehicles: The Aston Martin DB9, Audi S5, Cadillac XLR V, Ducati 1098 R, Mercedes CL 65, Mitsubishi Eclipse GT and the Mitsubishi Lancer Evolution X.

All this plus the complete collection of cars, missions, multiplayer modes, music and more from the original release of Midnight Club: Los Angeles, available for just $29.99 - purchase right now from Rockstar Warehouse and other retailers worldwide."

Dat is alle dlc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Ik zag het 250GB Uncharted 2 pack voor 299,- bij de BartSmit, mooie deal lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:00:
Op het 360 forum is het al een aantal keer besproken. Ik vind het een geniaal spel. Het lijkt een geluksspel, maar zoals elk goed spel zitten er ontzettend veel 'laagjes' in. Zo leer je steeds beter het spel controleren tot je bijna de geluksfactor kan elimineren. Het is me gelukt alle levels en alle challenges van het orgineel en de expansion uit te spelen (geen idee of de expansion ook op PSN staat), wat vele,vele uren heeft gekost, maar waar ik dan wel echt 'trots' op ben, voor zover je dat kan worden bij een game.

Maar denk eraan dat als je het spel voor het eerst speelt je zult denken: 'WTF is dit voor een simpel casual geluksspel!'. Easy to learn, difficult to master.
Klinkt interessant. Ik ga m wel kopen denk ik, aangezien ie maar 7 euro is. De uitbreiding is ook verkrijgbaar op PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

98% van de tijd speel ik single player-games. Bij alle games die ik heb staat de sp centraal (behalve cod: mw dan). Dus het is zeker de moeite. En vergeet je niet zoiets als God of War 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wie kijkt er hier nog meer uit naar The Last Guardian? Vorig jaar op de E3 een prachtige trailer gezien maar sindsdien angstvallig stil. Ik hoop toch niet dat het een GT5 verhaal gaat worden, dan kunnen we pas over 4 jaar spelen :+

Maar Ico en Shadow of the Colossus zijn nog steeds 2 van mij favo games allertijden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Even een gouden tip voor degenen die geinteresseerd zijn in Peggle! Er is ook voor een paar euro een uitbreiding voor Peggle te koop in de store genaamd Peggle Nights, maar deze is gratis verkrijgbaar op de pc.

Als je je eenmalig registreet voor een Popcap passpoort mag je hem aan iemand cadeau doen, waaronder jezelf :D.

https://store.popcap.com/passport_signup.php

Ik heb het een kleine drie weekjes geleden gedaan, maar volgens mij geldt de actie nog steeds. Vond m wel handiger spelen op de pc dan op de ps3 demo.

Gratis én legaal genieten van Peggle :P Zijn iets van 70 levels dacht ik, dus daar ben je wel ff zoet mee. Hij is speelklaar, je hoeft de eerste versie niet te hebben ofzo.

Algemeen Budget Gaming topic - part 1 Had hier van de actie gehoord.

Altijd handig, het algemeen budget gaming topic!

(Peggle op de PS3 lijkt me btw een zeer controlller onvriendelijke game, qua besturing maar ook dat je vaak de neiging zal krijgen dat ding kapot te gooien tegen de muur)

[ Voor 12% gewijzigd door KngfCnns op 17-03-2010 21:47 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu officieel in het bezig van een PS3 Slim 250gb! Bedankt voor de hulp hier :)

Nickname: r2dGeert, voeg me toe voor het nodige ge-game :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het eerste icoontje achter op een PS3 game box geeft toch aan hoeveel spelers offline samen kunnen spelen op een PS3 console? Op het Ghostbusters special edition doosje staat achterop een icoontje met daaronder "1-4 Players", dus ik verwacht co-op offline te kunnen spelen, maar in het spel is er alleen online multiplayer te vinden... Is dit een fout op het doosje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

BatmanHorizon schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 21:39:
Even een gouden tip voor degenen die geinteresseerd zijn in Peggle! Er is ook voor een paar euro een uitbreiding voor Peggle te koop in de store genaamd Peggle Nights, maar deze is gratis verkrijgbaar op de pc.

Als je je eenmalig registreet voor een Popcap passpoort mag je hem aan iemand cadeau doen, waaronder jezelf :D.
Thanks! Toptip!

Heb me ooit goed vermaakt met de peggle demo. Maar dit is een volledige en gratis game, en ook nog eens zonder steam (demo was van steam) :D
kazuka schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 20:54:
Wie kijkt er hier nog meer uit naar The Last Guardian? Vorig jaar op de E3 een prachtige trailer gezien maar sindsdien angstvallig stil. Ik hoop toch niet dat het een GT5 verhaal gaat worden, dan kunnen we pas over 4 jaar spelen :+

Maar Ico en Shadow of the Colossus zijn nog steeds 2 van mij favo games allertijden _/-\o_
Hier nog een mooi voorbeeld van een sp-game (om mijn vorige post verder te ondersteunen). En denk ook aan bv Heavy Rain. Wat dat betreft is de ps3 dé sp-console (tov de 360).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op een briljante manier de Wii en Natal even in de zeik nemen _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/e6c9ao.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/1687wh5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

IMO heeft de PS3 naast de multiplatformgames (a la AC2) genoeg singleplayer exclusives die stuk voor stuk de moeite waard zijn en waar je wel even zoet mee bent.

God of War 1, 2 & 3
Uncharted 1 & 2
Motorstorm 1 & 2
Resistance 1 & 2
Metal Gear Solid 4
Killzone 2
Ratchet & Clank serie
Infamous
LittleBigPlanet
Demon's Souls
White Knight Chronicles
Heavy Rain

Daarnaast komen er natuurlijk nog veel meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 18:38:
[...]

(online is ook voor mij niet heel interessant, behalve om demo's / trailers vandaan te downloaden enzo)
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 21:43:

Nickname: r2dGeert, voeg me toe voor het nodige ge-game :>
Lekker samen trailers kijken bedoel je? :+

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ace schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 00:01:

[afbeelding]

[afbeelding]
Okee nu weet ik het zeker: de Move moeten we maar heel snel weer gaan vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

[afbeelding]

[afbeelding]
Briljante reclame :D :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:58

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

[...]

Edit:
Is het overigens mogelijk om vanaf je laptop (mac, in dit geval) rechtstreeks media te downloaden naar de HDD van de PS3?
Nee de HD van de PS3 is niet vanaf een pc of mac te benaderen. Andersom kan wel maar dan moet je wel mediaserver software op je pc/mac draaien.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik haal de 250gb slim versie vanavond, met Heavy Rain en Final Fantasy 13, meer singleplayer dan je binnen een maand aankan :)
Dat vind ik ook een voordeel. Ik ben nu heel druk met Darksiders waarbij het online gedeelte even links blijft liggen, geen probleem want ik gooi feitelijk geen geld weg en als ik dan toch ff iets online wil doen dan is het mogelijk.
Edit:
Ja, via PS3 media server. Andersom kan niet, je kan met je PC de PS3 niet benaderen. met je PS3 dus wel je PC en vanaf daar bijna alle media streamen in (afhankelijk van je verbinding) HD formaat.

Zo ben ik de laatste tijd lekker opnieuw lost aan het bekijken via men PS3 in de slaapkamer.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danno88
  • Laatst online: 15-09 13:46

[afbeelding]

[afbeelding]
Ja opzich wel geinig maar vind het aan de andere kant triest....

Wii in de zeik nemen: ze komen nu met een soort gelijk systeem.
Natal in de zeik nemen: Dit is tenminste een origineel idee en niet een "gejat" idee.

Kijk kwamen ze nou met VR dan hadden ze het mogen doen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Danno88 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 08:14:
[...]

Ja opzich wel geinig maar vind het aan de andere kant triest....

Natal in de zeik nemen: Dit is tenminste een origineel idee en niet een "gejat" idee.

VR -- Virtual Boy... zou indirect ook gejat zijn

En de Natal is origineel te noemen in vergelijking met de Wii? Nope, maar dat zijn ze geen van beiden, so who cares?

[ Voor 17% gewijzigd door Bellerophon op 18-03-2010 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danno88
  • Laatst online: 15-09 13:46
VR - Als Virtual Reality....

En wa tis tegenwoordig neit gejat maar dan mag je het nog wel beter uit werken vind IK.

En volgens mij is Natal totaal iets anders dan de Wii-Mote.
Natal is controller loos(kan bestuurd worden met controller) en de Wii bestuur je met de controller.

Maar ja ik ben benieuwd hoe het uitgaat pakken dat Move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:31
Ik wou gister eindelijk Final Fantasy 13 spelen...Doe mijn PS3 aan, zwart beeld... zucht, vanmiddag maar Sony NL bellen. Ik heb nog een oude 40GB(of was het nou 60?) ps3, ik heb hem totaal in uren misschien 150 uur aan gehad in de 2-3 jaar dat ik hem heb.

Zucht... mijn lieve nes blijft gewoon werken na al die jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

sbmuc schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 08:40:
Ik wou gister eindelijk Final Fantasy 13 spelen...Doe mijn PS3 aan, zwart beeld... zucht, vanmiddag maar Sony NL bellen. Ik heb nog een oude 40GB(of was het nou 60?) ps3, ik heb hem totaal in uren misschien 150 uur aan gehad in de 2-3 jaar dat ik hem heb.

Nes en PS3 vergelijken... Iets met appels en peren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
sbmuc schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 08:40:

Je kan natuurlijk ook zelf even troubleshooten, denk aan vervangen kabeltje bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Fatal Mind schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 08:51:
[...]
Je kan natuurlijk ook zelf even troubleshooten, denk aan vervangen kabeltje bijvoorbeeld.
Ik heb natuurlijk wel het een en ander geprobeerd :)(zijn natuurlijk wel tweakers!)

Ik heb de stroom kabel en HDMI kabel vervangen, dat hielp niet. Ook direct aangesloten op mijn tv ipv via mijn versterker. Ik ga hem vanmiddag nog via scart proberen aan te sluiten, ik hoop dat het hiermee is opgelost. Ik heb ook ergens gelezen dat vervangen van HD in sommige gevallen ook de oplossing bied, maar dit ga ik als laatste proberen ofc :)

Oh ja op youtube staan allerlei filmjes dat je de power button x aantal seconden moet vasthouden en wachten op een 2e piep zodat je de restore functie kan gebruiken, maar geen 2e piep en dus ook geen restore functies etc.

http://www.youtube.com/watch?v=AqACMhLQNeo

[ Voor 24% gewijzigd door sbmuc op 18-03-2010 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Laatst online: 10:13
sbmuc schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 09:11:
[...]

Ik heb de stroom kabel en HDMI kabel vervangen, dat hielp niet. Ook direct aangesloten op mijn tv ipv via mijn versterker. Ik ga hem vanmiddag nog via scart proberen aan te sluiten, ik hoop dat het hiermee is opgelost. Ik heb ook ergens gelezen dat vervangen van HD in sommige gevallen ook de oplossing bied, maar dit ga ik als laatste proberen ofc :)
Als je wil zien welke je hebt, op de zijkant of onderkant ofzo zit een stickertje met de versie. Als je er zelf niet uit komt neem dan eens een kijkje in het Playstation 3 defecten topic. Hier staat genoeg informatie om hem vaak gratis te laten repareren.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

sbmuc schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 09:11:
[...]

Vervangen van de HDD kan zonder garantie verlies en staat in de handleiding beschreven, Wat je ook nog kan proberen is in het recovery menu te komen of je video instelling te resetten

Recovery menu:

Om in het recovery menu te komen houd je de aan knop ingedrukt tot dat de PS3 zichzelf uitschakelt, daarna druk je deze nogmaals in tot je 2 piepjes hoort en laat de toets dan los. je zal nu een menu krijgen waar je verschillende settings aan kan passen(resolutie, etc etc).

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Bedankt Ik zal het playstation defecten topic nalezen, misschien kan ik hier wat meer info vinden over mijn defecte ps3

Het is ook grotendeels puur frustratie. Murphy's law is on my ass.
Aantal weken geleden ging mijn PC monitor kapot, die heb ik sinds gister weer terug. De voeding was defect viel gelukkig onder garantie. Vervolgens ging is mijn telefoon defect gegaan van de week, mensen kunnen mij wel horen aan de andere kant maar ik hun niet... zucht oude telefoon maar gepakt. Vervolgens mijn PS3 defect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik hoop toch niet ooit op deze manier een shooter te hoeven spelen :/ Leuke gimmick, maar het biedt verder eigenlijk niks extra's, behalve rugpijn.

Ik wacht op een spel/besturing, van de Wiimote, Move of Natal, die echt mijn gamingervaring gaat verrijken, in plaats van leuke techdemo's, waarna je de gewone controller weer pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 00:46:
[...]

[...]

Lekker samen trailers kijken bedoel je? :+
Ik wil niks liever! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Danno88 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 08:14:

evolueren noem ik dat, je neemt een concept en je verbeterd de zwakken plekken en je veranderd op een aantal plekken de input. Move zal grotendeels hetzelfde werken als wii maar dan met object tracking en herkenning van diepte etc. Naast dat gebruiken ze de PS3 eye die alle technieken van de PS eye overneemd dus je lichaam kan ook als controller fungeren en er zit een mic in.
Onzin natuurlijk, de PS eye had als soortgelijk besturingsystemen waarbij je lichaam als controller functioneerde. Natuurlijk helemaal 2d maar wel zonder controller. Natal pakt dat idee en gooit er diepte herkennning en 3d body scan in. Ook weer een afgeleide van iets bestaand dat ze beter maken.
Denk dat Sony blij is met jou, misschien zullen ze je de volgende keer wel bellen als ze een idee hebben. "ho wacht ff jongens, even aan Danno88 vragen of hij het misschien een gejat idee vind" Ik begrijp best dat alle Wii en 360 mensen MOve een ripoof vinden. Het borduurd verder op een reeds zeer populair product. Natal pakt een "vergeten" techniek op en opereerd daardoor in "revolutionair" terrein.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

VR hebben ze zo'n 15 jaar geleden geprobeerd. Het werkte en faalde gruwelijk in de gamingwereld, en neen dan gaat het niet alleen over de Virtual Boy :p. Ik herinner me dat ik Dark Forces gespeeld heb op een beurs toen, met een loodzware VR helm op die je hoofdbewegingen kon tracken en een vreemde controller in men hand waar ik helemaal niet wijs uit geraakte.
AR is where it's at en Microsoft en Sony pikken daar mooi op in en maken grote vooruitgang. Nintendo gaat voor volgend jaar wat uit hun hoed moeten toveren als ze nog meewillen.

[ Voor 32% gewijzigd door boe2 op 18-03-2010 11:40 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

swopdark schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:34:
[...]
Natal pakt een "vergeten" techniek op en opereerd daardoor in "revolutionair" terrein.
...die één van de drie cores volledig benut omdat een dedicated chipje te duur bleek. Games voor Natal moeten dus speciaal hiervoor ontwikkeld met een beperkte performance. Ik verwacht geen patches voor bestaande games of spellen waarbij je optioneel Natal kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Boeboe schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:38:
VR hebben ze zo'n 15 jaar geleden geprobeerd. Het werkte en faalde gruwelijk in de gamingwereld, en neen dan gaat het niet alleen over de Virtual Boy :p. Ik herinner me dat ik Dark Forces gespeeld heb op een beurs toen, met een loodzware VR helm op die je hoofdbewegingen kon tracken en een vreemde controller in men hand waar ik helemaal niet wijs uit geraakte.
AR is where it's at en Microsoft en Sony pikken daar mooi op in en maken grote vooruitgang. Nintendo gaat voor volgend jaar wat uit hun hoed moeten toveren als ze nog meewillen.
Nintendo is nintendo... de console kan leuk zijn maar de games blijven crap en zijn totaal niet boeiend voor de hardcore gamers :/

AR is de toekomst met gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

evolueren noem ik dat, je neemt een concept en je verbeterd de zwakken plekken en je veranderd op een aantal plekken de input. Move zal grotendeels hetzelfde werken als wii maar dan met object tracking en herkenning van diepte etc. Naast dat gebruiken ze de PS3 eye die alle technieken van de PS eye overneemd dus je lichaam kan ook als controller fungeren en er zit een mic in.
Ook een mic? Dat is interessant :) Zou ook meteen een setje draadloze mic's zijn voor singstar :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:01
LuPo schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:03:
[...]

Mijn accu's gaan blijkbaar wat langer mee. ;) Ik heb namelijk twee controllers en een headset. Maar ik haal altijd de oplaadkabels eruit nadat ik heb opgeladen. Verder had ik eerst nog een PS3 Eye, die zat er ook wel vaak in. Toch erger ik me niet zo aan 'maar' twee USB-poorten. Jij hebt natuurlijk wel wat meer spullen. Dus misschien zou ik het dan ook wel hebben. :)
Heb zelf de lader van Sony erbij gekocht, handig dingetje moet ik zeggen. Maar wat ik minder vind is dat er geen USB aan de achterkant zit, nu zie je een kabeltje voorlangs lopen van mn headset. 2 extra USB poorten op de Slim waren zeker niet overbodig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazuka schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 20:54:

Ik kijk ook enorm uit naar The Last Guardian. Sterker nog, naast GT5 is dit toch wel mijn meest gewilde game momenteel.
BatmanHorizon schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 21:39:

(Peggle op de PS3 lijkt me btw een zeer controlller onvriendelijke game, qua besturing maar ook dat je vaak de neiging zal krijgen dat ding kapot te gooien tegen de muur)
Goeie tip, maar ik heb m toch gekocht voor de PS3. Dan kan ik m lekker spelen vanuit de luie zetel i.p.v. achter mijn bureau :P
De gameplay is trouwens gewoon prima hoor, ik heb er geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 14:14
Yessss 1942. Die ga ik vanavond ff kopen :) Verplichte kost voor iedereen met een computer vind ik. Ongeacht wat voor computer ja.

Peggle is wel F-ing moeilijk hoor hey. Ik doe nu de challenges. Vanaf 400.000 punten vind ik ze toch wel vrij bizar. Nights moet ik nog kopen. Zal wel via de US store moeten vrees ik. Alhoewel, ik ga het nog eens proberen aangezien deze nu ook in de EU te koop is.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Die Bruine schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:23:
Peggle is wel F-ing moeilijk hoor hey. Ik doe nu de challenges. Vanaf 400.000 punten vind ik ze toch wel vrij bizar. Nights moet ik nog kopen. Zal wel via de US store moeten vrees ik. Alhoewel, ik ga het nog eens proberen aangezien deze nu ook in de EU te koop is.
Ik ben begonnen aan Peggle Nights (mijn vriendin vooral), en die zijn nog een stuk lastiger. Maar je borst maar nat :)

Overigens:

Ik heb ze wel:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/byrSiNpnrk71TTVzFCOPYRl4/full.jpg

Het kan dus ;)

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 18-03-2010 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

dangerpaki schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:25:
[...]

Heb zelf de lader van Sony erbij gekocht, handig dingetje moet ik zeggen. Maar wat ik minder vind is dat er geen USB aan de achterkant zit, nu zie je een kabeltje voorlangs lopen van mn headset. 2 extra USB poorten op de Slim waren zeker niet overbodig geweest.
Ik laad mijn controllers eigenlijk altijd op via de USB poorten van mijn PC, omdat mijn pc wel 24/7 aanstaat en mijn PS3 niet. Opzich hadden er meer USB porten op de PS3 gemogen, maar aan de andere kant heb ik toch nooit meer dan 2 usb poorten tegelijk nodig/in gebruik.

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 15:39
Eens kijken of die Heavy Rain dynamic theme iets is en ga ook peggle eens proberen, hoor er hier zoveel goeds over en ik heb nog niet genoeg spellen liggen die ik uit moet spelen :9

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 09:00

HenkS

Da_king alias HenkS

ThePrutser schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:39:
[...]

Ik laad mijn controllers eigenlijk altijd op via de USB poorten van mijn PC, omdat mijn pc wel 24/7 aanstaat en mijn PS3 niet. Opzich hadden er meer USB porten op de PS3 gemogen, maar aan de andere kant heb ik toch nooit meer dan 2 usb poorten tegelijk nodig/in gebruik.
klopt doe ik ook, als ik hem niet nodig heb , staat de ps3 ook uit, dus is er niks op te laden :) heb mijn controler ook altijd aan de laptop hangen, werkt perfect :) en ik vind dat ie goed lang meegaat als ie opgeladen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:44:
Eens kijken of die Heavy Rain dynamic theme iets is en ga ook peggle eens proberen, hoor er hier zoveel goeds over en ik heb nog niet genoeg spellen liggen die ik uit moet spelen :9
Er is ook een demo van Peggle. Ik vind het best een geinig spel, alhoewel ik nog niet zo ver zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
http://www.youtube.com/wa...8&feature=player_embedded

Lol ik vind hem wel geniaal gedaan moet ik zeggen hehehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zeer grappig, alleen om hem nou voor de tweede keer te posten binnen 2 pagina's is wat overkill :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
[...]

Onzin natuurlijk, de PS eye had als soortgelijk besturingsystemen waarbij je lichaam als controller functioneerde. Natuurlijk helemaal 2d maar wel zonder controller. Natal pakt dat idee en gooit er diepte herkennning en 3d body scan in. Ook weer een afgeleide van iets bestaand dat ze beter maken.
Diepte herkenning en 3d body scan maakt het dus WEL originele technologie, omdat het je totaal andere mogelijkheden biedt. Volgens jouw redenatie was de TV ook niet origineel, immers, dat is een radio met beeld.

Of het uiteindelijk gaat werken weten we pas in de toekomst, hoewel Natal mij persoonlijk meer aanspreekt omdat het namelijk in combinatie met de gewone controller kan. Ik zie het dan ook mogelijkheden geven voor de hardcore gamer.
Voorbeeld: je kan bij veel games maar enkele skills/moves mappen aan buttons, waardoor je vaak bijhoorlijk gelimiteerd bent, ik kan me voorstellen dat je met korte handbewegingen je meer skills op die manier kan mappen, terwijl je gewoon met je controller blijft spelen.
Ik kan me ook voorstellen dat je in Squad based games met handbewegingen hele natuurlijke bewegingen kan maken om je teammates aan te sturen (hold ground, go left, attack my target).
Helaas zien mensen alleen maar de mini-games voor zich en projecteren ze Natal op de Wii controller. Hopelijk zijn developers wat origineler dan dit.
Het is in elk geval iets ANDERS, laten we eerst even afwachten voor we het afschrijven.

Voordeel van de Move is dat het kan meeliften met de Wii games, waardoor de casual meuk in elk geval multiplatform wordt gemaakt. Met Natal moet je juist met andere originele ideeen komen omdat de Wii games vaak juist niet geschikt zijn om te porten naar de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SeamusXanthus schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:02:
[...]
Diepte herkenning en 3d body scan maakt het dus WEL originele technologie, omdat het je totaal andere mogelijkheden biedt. Volgens jouw redenatie was de TV ook niet origineel, immers, dat is een radio met beeld.
Nieuw is natuurlijk ook betrekkelijk. Het bedrijf dat de techniek heeft bedacht heeft het al 5 jaar op de plank liggen, maar nooit echt commercieel kunnen toepassen. MS zag er wat in en gaat het nu echt gebruiken.
Of het uiteindelijk gaat werken weten we pas in de toekomst, hoewel Natal mij persoonlijk meer aanspreekt omdat het namelijk in combinatie met de gewone controller kan. Ik zie het dan ook mogelijkheden geven voor de hardcore gamer.
Voorbeeld: je kan bij veel games maar enkele skills/moves mappen aan buttons, waardoor je vaak bijhoorlijk gelimiteerd bent, ik kan me voorstellen dat je met korte handbewegingen je meer skills op die manier kan mappen, terwijl je gewoon met je controller blijft spelen.
Ik kan me ook voorstellen dat je in Squad based games met handbewegingen hele natuurlijke bewegingen kan maken om je teammates aan te sturen (hold ground, go left, attack my target).
Helaas zien mensen alleen maar de mini-games voor zich en projecteren ze Natal op de Wii controller. Hopelijk zijn developers wat origineler dan dit.
Het is in elk geval iets ANDERS, laten we eerst even afwachten voor we het afschrijven.
Zoals Natal nu wordt neergezet is wel heel erg als een invoermethode zonder knoppen. Zeker omdat Natal een behoorlijke impact heeft op de performance zie ik het ook niet 'eventjes' toegepast worden in een normale game.
De Move gebruikt iets van 2MB RAM en een heel klein beetje processortijd. Ik denk dan ook dat het veel eenvoudiger te integreren is in bestaande titels, mits de ontwikkeltools ook goed in elkaar zitten.

Misschien leuk om een los topic te openen voor PS-move of motioncontrols in het algemeen? Discussie gaat inmiddels breder dan het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Geen idee of het al voorbij is gekomen: http://share.blog.us.playstation.com/

Bijna alle mogelijke ideeën staan er al wel op. Zelf heb ik het idee toegevoegd om een auto AFC (Away From Controller) functie in te bouwen. Dus indien je 5/10/15 minuten weg bent (zelfde idee dat je controller zichzelf uitschakelt) je PSN status automagisch wordt aangepast. Best handig als je tussen de game sessies door iets anders gaat doen en vergeten bent je status te veranderen in 'not available' (en dat ie er weer vanaf springt zodra je je controller inschakelt, wat nu niet gebeurd). Zo weet de persoon aan de andere kant ook gelijk dat z'n bericht niet direct wordt gelezen of dat de game-invite waarschijnlijk niet wordt geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Lazy schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 19:25:
Geen idee of het al voorbij is gekomen: http://share.blog.us.playstation.com/

Bijna alle mogelijke ideeën staan er al wel op. Zelf heb ik het idee toegevoegd om een auto AFC (Away From Controller) functie in te bouwen. Dus indien je 5/10/15 minuten weg bent (zelfde idee dat je controller zichzelf uitschakelt) je PSN status automagisch wordt aangepast. Best handig als je tussen de game sessies door iets anders gaat doen en vergeten bent je status te veranderen in 'not available' (en dat ie er weer vanaf springt zodra je je controller inschakelt, wat nu niet gebeurd). Zo weet de persoon aan de andere kant ook gelijk dat z'n bericht niet direct wordt gelezen of dat de game-invite waarschijnlijk niet wordt geaccepteerd.
Briljante typfout :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:02:
En object tracking in 3d (dus ook diepte) dus niet? Misschien begrijp je me verkeerd maar ik trek zowel Natal als Move gelijk door te zeggen dat het geevolueerde versies zijn van bestaande ideeen. Schrijf niks af maar verdedig het idee dat MOve een ripoff is en NATAL ineens revolutionair... Dat willen de 360 boys en media je graag laten geloven.
Je hebt zeker niet gezien hoe die demonstratie van Move icm een game als socom bestuurbaar maakt? Ik was blij verrast dat je die game kon spelen door de twee controllers gewoon in je hand te houden als een normale controller terwijl je wel mikt met diegene met de trackbal.
Sja dat zou mooi zijn maar dat zou dan ook kunnen met move want die heeft ook (2d) lichaamsherkenning. Ik vraag me af of NATAL ook de gewrichten in de vingers mapt. Daarmee zijn ze detail niveau een stuk gedetailleerder.
Ik schrijf geen van beide af maar beide zijn evoluties op het bestaande. Ik verdedig de wijze waarop zowel NATAL als Move worden beoordeeld naar vergelijking van bestaande populaire producten.
Voordeel van de Move is dat het kan meeliften met de Wii games, waardoor de casual meuk in elk geval multiplatform wordt gemaakt. Met Natal moet je juist met andere originele ideeen komen omdat de Wii games vaak juist niet geschikt zijn om te porten naar de 360.
Wat ik dus net lees is dat NATAL behoorlijk wat processorpower nodig heeft dat zou zonde zijn en de implementatie in bestaande games beinvloeden. Nu moet ik zeggen dat ik niet zit te wachten op move NATAL games met realistische graphics en juist de Wii poppetje of de avatars van MS heel erg kan waarderen in zulke move-, natal-, wii- games. Dat Sony nu de realistische kan op gaat vind ik geen goed idee want dan gaat iedereen vergelijken en vallen onnatuurlijke bewegingen extra op. Juist de avatar en wii poppetjes geven een extra sjeu aan zulke games... Het blijft leuk en als er es een keer een armpje de verkeerde kant op draait valt het bijna niet op.

Een voordeel voor de 360 vind ik dat de 360 inmiddels op hardwaregebied 1 usb poort voor ligt op de PS3. De usb poort aan de achterkant van de 360 kan je mooi gebruiken voor je camera straks voor NATAL etc. De PS3 eye zal toch via usb moeten worden aangesloten en dan heb je weer zo'n vieze kabel voorlangs je doorgaans zeer strak ogende PS3 systeem lopen. zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:00
swopdark schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 08:14:
[...]

Een voordeel voor de 360 vind ik dat de 360 inmiddels op hardwaregebied 1 usb poort voor ligt op de PS3. De usb poort aan de achterkant van de 360 kan je mooi gebruiken voor je camera straks voor NATAL etc. De PS3 eye zal toch via usb moeten worden aangesloten en dan heb je weer zo'n vieze kabel voorlangs je doorgaans zeer strak ogende PS3 systeem lopen. zonde
echt een voordeel is het niet daar er veel mensen zijn die daar de wireless adapter in hebben zitten (je weet wel dat ding wat 90 euro kostte, en wat ingebouwd is in de ps3 en de wii)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Donnie Darko schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 08:58:
[...]

echt een voordeel is het niet daar er veel mensen zijn die daar de wireless adapter in hebben zitten (je weet wel dat ding wat 90 euro kostte, en wat ingebouwd is in de ps3 en de wii)
Wireless...sluit die dingen bedraad aan. Manco van de 360 is dan weer dat deze maar 100 Mbit doet tegenover 1 Gbps van de PS3. En die heb je soms hard nodig met streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
swopdark schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 08:14:
[...]

Schrijf niks af maar verdedig het idee dat MOve een ripoff is en NATAL ineens revolutionair... Dat willen de 360 boys en media je graag laten geloven.

+ heel verhaal
Lets agree to disagree over wat nu revolutionair en evolutionair is. Ik blijf van mening dat 3d body tracking een game-changer kan zijn en structureel andere dingen doet dan wat nu op de markt is. Verder zeg en vind ik niet dat Move een ripoff is. Ik denk ook dat Move succesvoller gaat worden (oa omdat developers moeite zullen hebben op dit moment Natal toepassingen te maken in combinatie met het performance verlies door de door jouw genoemde reden), maar dat neemt niet weg dat ik het concept achter Natal interessanter vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 09:09:
Lets agree to disagree over wat nu revolutionair en evolutionair is. Ik blijf van mening dat 3d body tracking een game-changer kan zijn en structureel andere dingen doet dan wat nu op de markt is. Verder zeg en vind ik niet dat Move een ripoff is. Ik denk ook dat Move succesvoller gaat worden (oa omdat developers moeite zullen hebben op dit moment Natal toepassingen te maken in combinatie met het performance verlies door de door jouw genoemde reden), maar dat neemt niet weg dat ik het concept achter Natal interessanter vind.
agreed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het grootste voordeel voor Sony is dat ze al enorm veel ervaring hebben opgedaan met de Eyetoy. En tussen de 2 is Sony toch ook wel de meer ervaren hardware-maker. Voor MS is het daarnaast ook allemaal vrij nieuw, dus ik verwacht dat er nog wel wat problemen aan het licht zullen komen. Ik ben bijvoorbeeld benieuwd hoe goed Natal gaat werken in een vrij donkere kamer, iets wat Sony prachtig opgelost heeft door de verlichte bol op de controller. Het zou me ook niets verbazen als MS toch nog met 1 of andere controller gaat komen om beter te kunnen gamen met Natal.
Ik vraag me als linkshandige gamer trouwens wel af of de Move voor mij wel goed gaat werken... Ik zal misschien de 2 controllers moeten omdraaien, maar dan moet ik er wel rekening mee houden dat ik mijn rechtduim moet gaan gebruiken om te lopen met de analoge stick.

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 19-03-2010 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zover ik die controllers zag, lijken ze univorm voor zowel links als rechts.

Maarja, nog ruim een half jaar voordat ze uberhaubt op de markt komen, wordt afwachten of het wat gaat worden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Kun je de PS3 controller ook opladen via de apple usb stekker?
Afbeeldingslocatie: http://www.iphoneworld.nl/images/poweradapter.jpg

Of krijgt de controller dan te veel stroom binnen?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Lijkt me dat dat geen probleem is, usb is tenslotte een vastgestelde waarde / eis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:47

Nitai

Live the life you love.

TheKillingBean schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:30:
[afbeelding]

Gaat gewoon goed hoor. :) Ik laad er ook m'n TomTom, headset, NDS, PSP etc mee op.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 19:36
TheKillingBean schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:30:
[afbeelding]

Ik heb ook zo'n netstroom lader maar bij mij doet die het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giganielsie schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:32:
Same here, de netstroomlader van m'n iPhone icm usb->mini-usb kabel werkt niet en de netstroomlader voor m'n Southwing SA505 werkt niet (zo'n lader: http://www.chargercity.com/images/pda-wall-f.jpg).
Beide hebben een output van 5V/1A, controller lust alleen 3.7V/300mA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Lukin schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:12:
[...]

Zeer grappig, alleen om hem nou voor de tweede keer te posten binnen 2 pagina's is wat overkill :+
Oeps, sorry, ik wist niet dat hij al eerder gepost was.
giganielsie schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:32:
[...]

Sommigen doen het wel sommigen weer niet, het heeft iets te maken met het signaal dat de controller eerst geeft om aan te geven hoe leeg de batterij is, ik heb gewoon die van Sony gekocht en die werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoewel ik die presentator wel erg kan waarderen vind ik dit toch wel echt een veeg ver onder de gordel en niet echt nodig. Als je wilt laten zien wat Move kan doe dat dan met awesome tech demo´s zoals Microsoft dat doet maar niet met lame ass reclames die wel leuke zijn maar wel een beetje laag. Naar mijn idee missen de filmpjes die ik tot nu toe gezien heb een beetje de fun factor terwijl ik die wel herken bij Wii. Natal heeft die fun factor ook nog niet gevonden vind ik maar met de blije avatars als characters zijn ze erg dichtbij.

Sony dwaalt een beetje off the light side... Zat net Splinter Cell demo te checken op de 360 en de gfx vond ik er beter uitzien als Heavy Rain WTF!? Wat zitten die gasten in house bij Sony te doen als een 3rd party dev als Ubisoft zulke plaatjes kan toveren? Oke God Of War 3 is weer van een nog grotere liga maar is was echt ff weggeblazen door de gfx en belichting... zeker na die wat teleurstellende demo van Heavy Rain... (Houterige animaties en vage quick time events)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 19:36
Hier een filmpje van de nieuwe f1 game:

http://www.youtube.com/wa...kPtRk4Ioc&feature=popular

Zo te zien moet er nog wel veel gebeuren! Ik vind dat het nog veel te schokkerig stuurt (ook al is het met een controller). Ook zag je op het laatste met de pitsstop met dat insturen. Dat is echt nog iets van f1 2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nieuwe controller voor games met vrouwen als speelbaar character:

Afbeeldingslocatie: http://media.nu.nl/m/m1dztjla3etd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:06
giganielsie schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:25:
Hier een filmpje van de nieuwe f1 game:

http://www.youtube.com/wa...kPtRk4Ioc&feature=popular

Zo te zien moet er nog wel veel gebeuren! Ik vind dat het nog veel te schokkerig stuurt (ook al is het met een controller). Ook zag je op het laatste met de pitsstop met dat insturen. Dat is echt nog iets van f1 2003.
Het is pre-alpha, wat verwacht je anders? Dit is dus precies waarom developers tegenwoordig volgens mij veel minder in-game footage laten zien vroeg in de ontwikkeling en in plaats daarvan neppe teaser trailers maken die veels te hoge verwachtingen creëren, maar met pre-alpha krijg je dus weer allemaal geklaag...

De game moet ergens in september uitkomen volgens mij, tijd zat :) Mooi zat dat ze al zo ver zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
swopdark schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:31:
nieuwe controller voor games met vrouwen als speelbaar character:

[afbeelding]
Made of sillicones? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:07:
[...]
Hoewel ik die presentator wel erg kan waarderen vind ik dit toch wel echt een veeg ver onder de gordel en niet echt nodig. Als je wilt laten zien wat Move kan doe dat dan met awesome tech demo´s zoals Microsoft dat doet maar niet met lame ass reclames die wel leuke zijn maar wel een beetje laag. Naar mijn idee missen de filmpjes die ik tot nu toe gezien heb een beetje de fun factor terwijl ik die wel herken bij Wii. Natal heeft die fun factor ook nog niet gevonden vind ik maar met de blije avatars als characters zijn ze erg dichtbij.
Awesome techdemo's zoals MS?
Zoals die ballen-demo die al tig keer is voorbij gekomen of die Milo met zijn vooruitziende blik.
Ik vindt deze reclame wel erg goed, lekker de concurrentie scherp houden.
Ik herinner me een reclame van Mercedes die door BMW was aangepast voor een eigen reclame waarbij in de aangepaste reclame aan het eind van de tunnel ipv de Mercedes een BMW eruit komt rijden.
Sony dwaalt een beetje off the light side... Zat net Splinter Cell demo te checken op de 360 en de gfx vond ik er beter uitzien als Heavy Rain WTF!? Wat zitten die gasten in house bij Sony te doen als een 3rd party dev als Ubisoft zulke plaatjes kan toveren? Oke God Of War 3 is weer van een nog grotere liga maar is was echt ff weggeblazen door de gfx en belichting... zeker na die wat teleurstellende demo van Heavy Rain... (Houterige animaties en vage quick time events)
Geheel jouw mening, ik ben het enkel met je eens betreft je eerste statement over GOW3.
Demo's zijn in mijn ogen vaak totaal niet representatief voor het eindproduct.
Ik ken talloze games met waardeloze demo's.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Pagina: 1 ... 40 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.