Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Gopal schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:22:
[...]

Ik ga er eigenlijk niet van uit dat SW:FU ondersteuning gaat krijgen voor de Move. Vooral niet, omdat deel 2 al is aangekondigd voor dit jaar. Maar als er Move ondersteuning komt voor deel 2, dan ben ik genoodzaakt om de Playstation Move aan te schaffen. Mijn nerdability zal het van mij eisen :+ .

SW:FU heeft wel één nadeel moet ik aangeven als je voor Trophies gaat. Dat is namelijk dat je alle DLC nodig hebt om ooit een platinum wilt behalen. Ik heb er geen één, dus ik zal met de normale Trophies blijven steken rond de 50%. Maar gelukkig maakt dat de game niet minder leuk :P.
Volgens mij juist niet hoor... de DLC telt niet mee voor de Platinum, echter het spel uitspelen (zonder cheats) op Sith Master is bizar moeilijk

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:34
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:11:
Ik overweeg mijn Xbox 360 te gaan vervangen met een PS3, voornamelijk wegens het aanbod van dedicated spellen en omdat ik de indruk heb dat de PS3 out-of-the-box een veel betere multimedia ondersteuning biedt.
Over een aantal zaken heb ik nog geen volledige duidelijkheid, misschien weten jullie er hier meer vanaf:
Zijn er zaken waarmee ik rekening moet houden als ik een 2e hands PS3 koop? B.v. (zoals bij xbox) banned PS3's, oude useraccounts, etc?
Ja verwijder ff de oude PSN accounts etc. Anders zit je met troep en een username van een ander.
Zijn de multimedia opties draadloos bruikbaar? En zo ja, ook icm met OSX?
Ja PS3 Mediaserver is volgens mij ook voor OSX beschikbaar. (in ieder geval voor linux)
Waarvoor wordt de HDD voornamelijk gebruikt? Met mijn xbox stream ik alles vanaf mijn macbook en installeer ik sporadisch een demo op de hdd waardoor ik niet veel ruimte nodig heb, hoe zit dit bij de PS3?
Demo's, downloaded games, Install data, save games. Dat is het zo'n beetje, media kun je gewoon streamen ;)
En als laatste; ondersteunt de PS3 alle gangbare video bestanden? B.v. ook .mov en .mkv?
Met PS3 mediaserver wel.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Bellerophon schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:26:
[...]

Volgens mij juist niet hoor... de DLC telt niet mee voor de Platinum, echter het spel uitspelen (zonder cheats) op Sith Master is bizar moeilijk
Ik heb nog niet alle reguliere Trophies gehaald, dus ik kan het niet zeker weten, maar ik zie in de Trophy list wel de Trophies van de DLC. Dus dat je de Jedi Temple hebt afgerond, Skywalker zijn ass hebt gekicked en dergelijke. Dus ik heb wel het idee dat je de DLC nodig hebt om een Platinum te halen.
Iemand die de DLC niet heeft, maar wel op Sith Master de game heeft uitgespeeld, die dit kan bevestigen? :P

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Gopal schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:34:
[...]
Ik heb nog niet alle reguliere Trophies gehaald, dus ik kan het niet zeker weten, maar ik zie in de Trophy list wel de Trophies van de DLC. Dus dat je de Jedi Temple hebt afgerond, Skywalker zijn ass hebt gekicked en dergelijke. Dus ik heb wel het idee dat je de DLC nodig hebt om een Platinum te halen.
Iemand die de DLC niet heeft, maar wel op Sith Master de game heeft uitgespeeld, die dit kan bevestigen? :P
Voor zover ik weet is het bij ELKE ps3 game zo dat je wel de trophies van de DLC in de lijst ziet, maar dat deze niet benodigd zijn voor de platinum. Dit heb ik zelf al ondervonden bij oa Fallout. daar heb ik een platinum met iets van 56% ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Moshe85 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:32:
[...]

Ja PS3 Mediaserver is volgens mij ook voor OSX beschikbaar. (in ieder geval voor linux)
Indeed Versie 1.10.5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Gopal schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:34:
[...]

Nou ik weet het wel zeker dat je de DLC niet nodig hebt om de platinum te halen.
De DLC zorgen er alleen voor dat je 100% kan halen, dat is wat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
M a r c o schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:42:
[...]

Voor zover ik weet is het bij ELKE ps3 game zo dat je wel de trophies van de DLC in de lijst ziet, maar dat deze niet benodigd zijn voor de platinum. Dit heb ik zelf al ondervonden bij oa Fallout. daar heb ik een platinum met iets van 56% ofzo
Bellerophon schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:45:
[...]

Nou ik weet het wel zeker dat je de DLC niet nodig hebt om de platinum te halen.
De DLC zorgen er alleen voor dat je 100% kan halen, dat is wat anders
Ah ok, dan is dat duidelijk. Alleen nog de Holocrons vinden en uitspelen op Sith Master en dan heb ik dus weer een Platinum erbij :P.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik heb nu de platina trofee gehaald voor infamous. Ik ga het spel verkopen dus ik speel het nooit meer.

Kan ik nu gewoon de save games en hulpprogramma's van het spel verwijderen zonder dat ik mijn trofeeën verlies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Nico111 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:05:
Ik heb nu de platina trofee gehaald voor infamous. Ik ga het spel verkopen dus ik speel het nooit meer.

Kan ik nu gewoon de save games en hulpprogramma's van het spel verwijderen zonder dat ik mijn trofeeën verlies?
Ja, dat moet kunnen. Trophey is gebaseerd op een prestatie (in dit geval in Infamous) en niet of je de game in jouw bezit hebt momenteel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Dwazer schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:16:
[...]

Ja, dat moet kunnen. Trophey is gebaseerd op een prestatie (in dit geval in Infamous) en niet of je de game in jouw bezit hebt momenteel :)
En de ontwikkelingen worden ook online opgeslagen en niet op je PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Bellerophon schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:22:
[...]

En de ontwikkelingen worden ook online opgeslagen en niet op je PS3
Mits je synced uiteraard :X

Kennisje had een trophey gehaald, niet online gesynced nog en daarna was zijn PS3 overleden... Jammer, maar dan geen trophey meer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Dwazer schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:37:
[...]

Mits je synced uiteraard :X

Kennisje had een trophey gehaald, niet online gesynced nog en daarna was zijn PS3 overleden... Jammer, maar dan geen trophey meer ;(
Dat is ook niet echt snugger nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Okee bedankt,

ik dacht ook wel dat het kon maar wou het toch zeker weten voordat ik mijn platina trofee weg gooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Nico111 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:50:
Okee bedankt,

ik dacht ook wel dat het kon maar wou het toch zeker weten voordat ik mijn platina trofee weg gooi.
Ik heb al meerdere spellen verkocht nadat ik ze Platinum had gehaald.

Zoals gezegd worden je trophies online opgeslagen en niet op je PS3 (mits je wel even een trophy-sync doet). Zodoende is het niet noodzakelijk om de game in je bezit te houden en kun je de game- en savefiles met een gerust hart verwijderen. :)

[ Voor 13% gewijzigd door LuPo op 15-03-2010 14:04 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:16
Weet iemand waar je op dit moment een goede koop doet voor een Playstation 3 (bundel)?! Voor de meeste bundels betaal je nu rond de 250,- (edit: bedoel 350). Wehkamp heeft nu 10% korting. Nog andere tips (buiten de pricewatch)!?

[ Voor 10% gewijzigd door bsmpower op 15-03-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
bsmpower schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:17:
Weet iemand waar je op dit moment een goede koop doet voor een Playstation 3 (bundel)?! Voor de meeste bundels betaal je nu rond de 250,-. Wehkamp heeft nu 10% korting. Nog andere tips (buiten de pricewatch)!?
Lijkt me geen slechte deal voor €250,- :) Prijzen van Play.com zijn al een stuk hoger.

En de Wehkamp 10% korting waarvan? 10% van €350,- is uiteindelijk nog steeds €315,- ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:16
Foutje, bedoel natuurlijk 350,- |:(

315,- is inderdaad laagste prijs die ik nu kan vinden. Vroeg me af of er misschien lokale acties lopen bij winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
bsmpower schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:38:
Foutje, bedoel natuurlijk 350,- |:(

315,- is inderdaad laagste prijs die ik nu kan vinden. Vroeg me af of er misschien lokale acties lopen bij winkels?
Bij de lokale games"boer" hier niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:55
Sindskort een nieuwe ps3 slim 250GB, alleen ben ik nu al mijn characters kwijt van SFIV!
Had hiervoor een ps3-60GB, heb al mijn savegames op een usb stick gezet, bij MW2 werkt mn savefile wel door weer op de harde schijf te zetten maar bij SFIV niet dus
Iemand een oplossing? behalve alles weer uitspelen off course.. -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

BigF25 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:45:
Sindskort een nieuwe ps3 slim 250GB, alleen ben ik nu al mijn characters kwijt van SFIV!
Had hiervoor een ps3-60GB, heb al mijn savegames op een usb stick gezet, bij MW2 werkt mn savefile wel door weer op de harde schijf te zetten maar bij SFIV niet dus
Iemand een oplossing? behalve alles weer uitspelen off course.. -_-'
Die laatste...

SF4 heeft gecodeerde savegames, kan je op een andere PS3 dus helemaal niets mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:55
Dat is dus echt po*p..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Bellerophon schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:48:
[...]

Die laatste...

SF4 heeft gecodeerde savegames, kan je op een andere PS3 dus helemaal niets mee
Theoretisch gezien weer wel op dezelfde PS3 na een restore? (Omdat je bijvoorbeeld je HDD hebt vervangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Pak de RedBull en de zakken snaaiwerk maar uit de kast... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

bsmpower schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:17:
Weet iemand waar je op dit moment een goede koop doet voor een Playstation 3 (bundel)?! Voor de meeste bundels betaal je nu rond de 250,- (edit: bedoel 350). Wehkamp heeft nu 10% korting. Nog andere tips (buiten de pricewatch)!?
Ik wacht ook nog steeds... hoop voor april nog een leuke aanbieding tegen te komen...

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Dwazer schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:52:
[...]

Theoretisch gezien weer wel op dezelfde PS3 na een restore? (Omdat je bijvoorbeeld je HDD hebt vervangen)
Ja dan wel :) Maar het betrof hier een savegame op USB naar een nieuwe PS3, en dan gaat het niet werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:58

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Nico111 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:50:
Okee bedankt,

ik dacht ook wel dat het kon maar wou het toch zeker weten voordat ik mijn platinum trofee weg gooi.
:X :z

Ik heb van de week met Heavy Rain m'n 14e platinum binnengehaald. *O* Nu maar wachten tot GOW3 en Just Cause 2 uitkomen...

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Bellerophon schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:59:
[...]

Ja dan wel :) Maar het betrof hier een savegame op USB naar een nieuwe PS3, en dan gaat het niet werken :)
De enige mogelijkheid om Copy-protected saves te kopieren, is via de datatransfer tool van PS3 naar PS3. (vanaf firmware 3.15). Maar dan moet je dus beide PS3 systemen tegelijkertijd in huis hebben.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Gow3 lag op de deurmat. Na een veel te lange intro heb ik nog even 10 min. kunnen spelen. Zus is helaas vandaag jarig ;( . Maar als dit is wat de PS3 in te toekomst gaat bieden mag MS wel snel met een nieuwe console komen. Voor de die-hards , very hard is direct beschikbaar als moeilijkheidsgraad .

Wordt een druk weekje ben ook nog niet zo ver met FFXIII :)

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:06
Copycat schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:34:
Gow3 lag op de deurmat. Na een veel te lange intro heb ik nog even 10 min. kunnen spelen. Zus is helaas vandaag jarig ;( . Maar als dit is wat de PS3 in te toekomst gaat bieden mag MS wel snel met een nieuwe console komen. Voor de die-hards , very hard is direct beschikbaar als moeilijkheidsgraad .

Wordt een druk weekje ben ook nog niet zo ver met FFXIII :)
Haha, heb je eens geluk kan je er nog niks mee O-) Maar waar had je hem besteld als ik vragen mag?

Volgens de ToysXL wordt mijn SE morgen op de bus gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
BF:BC2 Singleplayer op hard uitgespeeld. Heb bijna allle Trophies in de eerste rush meegepakt (behalve destroy 15 en 22 satelite uplinks, demolish 50 houses en 50 shotgun kills. Nu actief beginnen met de Multiplayer. Ik ben begonnen met de Singleplayer omdat ik in tijden geen shooters meer had gespeeld (COD:MW2 de laatste op de release). Wat een brute game is dit! Zeker als je thuis een leuke 5.1 set heb staan. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Meelobee schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:08:
[...]

:X :z

Ik heb van de week met Heavy Rain m'n 14e platinum binnengehaald. *O* Nu maar wachten tot GOW3 en Just Cause 2 uitkomen...
Heb je nog een guide gebruikt oid? Of gewoon de trophylijst gevolgd?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Shiver23 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:32:
[...]

Heb je nog een guide gebruikt oid? Of gewoon de trophylijst gevolgd?
Welke Trophy list? De Trophy list is geheim bij Hard Rain om niets van het verhaal te verklappen.

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 15-03-2010 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aanrader: net gekocht bij de Mediamarkt in Utrecht: Ghostbusters Blu-ray + PS3 videogame samen voor 15 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Jumpman schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:35:
[...]

Welke Trophy list? De Trophy list is geheim bij Hard Rain om niets van het verhaal te verklappen.
Genoeg Trophy Guides te vinden voor HR online hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik dit 'ongoing' topic die giga veel messages bevat wat te lang vindt worden, om de volgende reden: de startpost is niet meer actueel. Nieuwe dingen die plaatsvinden etc. worden nu niet toegevoegd/gewijzigd en het lijkt net of de tijd stilstaat, terwijl we nu al 77+ pages (van 50 messages) verder zijn.

Waarom wordt deze thread niet opgeknipt in een nieuw deel? Of is er een reden waarom dit niet gebeurt?

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
EfBe schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:46:
Ik moet zeggen dat ik dit 'ongoing' topic die giga veel messages bevat wat te lang vindt worden, om de volgende reden: de startpost is niet meer actueel. Nieuwe dingen die plaatsvinden etc. worden nu niet toegevoegd/gewijzigd en het lijkt net of de tijd stilstaat, terwijl we nu al 77+ pages (van 50 messages) verder zijn.

Waarom wordt deze thread niet opgeknipt in een nieuw deel? Of is er een reden waarom dit niet gebeurt?
Volgens mij zijn er niet veel die het initiatief willen nemen (waaronder ik :P)... Niet dat het me super veel kan schelen, ik bekijk de TS pas telkens als er een nieuw deeltje aankomt. Daarna meestal toch niet.

Er is toch ook niemand die het initiatief wilt nemen? PromoX horen we niet veel van in dit topic (hij is ook maar een modje). Tenzij iemand anders...

Dit punt is hier al meerdere malen aangekaart btw, straks komt er nog een poll wie er een nieuw topic wil en wie door wil gaan tot 10,000posts :P

Ontopic: Grrr, beter komt deze week bfbc2 in mn brievenbus. Wacht al een week.

[ Voor 10% gewijzigd door KngfCnns op 15-03-2010 22:03 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Motorstorm (1) net maar besteld bij Nedgame..nog nooit gespeeld en leek me wel grappig. Wel jammer dat het geen trophies heeft, maar goed, zal toch niet een spel zijn dat ik nu nog dagelijks ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Jumpman schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:23:
Wat een brute game is dit! Zeker als je thuis een leuke 5.1 set heb staan. :)
Grrrr... tenzij je een 'leuke' 5.1 set hebt zonder 5.1 ingangen... :(

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor een tijdje geleden werd je door de mods bijna in tweeje gezaagd als je bij de 40 pagina´s om een nieuw deel vroeg. Ik weet zelf niet hoe het moet en los daarvan zijn de meeste bezoekers hier ff te druk met hun games, vrouwen of andere perikelen om zich druk te maken om de startpost. itt de 360 topic die braaf om de 40 posts een neiuwe update krijgt. Inmiddels hadden wij al op deeltje 56 moeten zitten ofzo want hiervoor zijn we ook al eens twee of drie keer met meer dan 90 pagina´s veranderd.

Mooie week trouwens weer voor PS3 software in de Benelux:
1 FINAL FANTASY XIII (PS3) UBISOFT
2 BATTLEFIELD/BAD COMPANY 2 (PS3) ELECTRONIC ARTS

3 BATTLEFIELD/BAD COMPANY 2 (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS
4 BATTLEFIELD BAD COMPANY 2 (PC) ELECTRONIC ARTS
5 FINAL FANTASY XIII (XBOX 360) UBISOFT
6 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
7 WII FIT PLUS (Wii) NINTENDO
8 HEAVY RAIN (PS3) SONY
9 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
10 ASSASSIN'S CREED II (PC)

Weer 4 titels in de top 10 waarvan de multiplatformers wederom het beste verkopen op de PS3. Wie had dit eind 2008 ooit durven dromen? Ach las je toen de tweakers.net forums eens doorliep had je ook niet durven hopen dat Blu-Ray on top zou eindigen boven HDDVD want deze was "veruit superieur" en vooral "veel goedkoper" Kijk nu eens: BluRay is top dog en de PS3 maakt de dienst uit in de EU en ook ons kikkerlandje op het gebied van HD gaming.

PS3 only lijstje:

1 FINAL FANTASY XIII UBISOFT
2 BATTLEFIELD/BAD COMPANY 2 ELECTRONIC ARTS
3 HEAVY RAIN SONY
4 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 ACTIVISION BLIZZARD
5 FIFA 10 ELECTRONIC ARTS
6 ASSASSIN'S CREED 2 UBISOFT
7 SONIC & SEGA ALL-STARS/RACING SEGA
8 ALIENS VS. PREDATOR SEGA
9 VANCOUVER 2010 SEGA
10 DANTE'S INFERNO ELECTRONIC ARTS

Met God Of War 3 deze week in de winkels zie ik ook voor volgende week een mooi PS3 software lijstje tegemoet.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:48
Jumpman schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:23:
BF:BC2 Singleplayer op hard uitgespeeld. Heb bijna allle Trophies in de eerste rush meegepakt (behalve destroy 15 en 22 satelite uplinks, demolish 50 houses en 50 shotgun kills. Nu actief beginnen met de Multiplayer. Ik ben begonnen met de Singleplayer omdat ik in tijden geen shooters meer had gespeeld (COD:MW2 de laatste op de release). Wat een brute game is dit! Zeker als je thuis een leuke 5.1 set heb staan. :)
Ik vond de singleplayer campaign ontzettend matig. Weinig meeslepend, ontzettend kort en vooral herhalend. Gelukkig maakt de multiplayer alles goed (voor mij).

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
cheiron schreef op maandag 15 maart 2010 @ 23:01:
[...]

Ik vond de singleplayer campaign ontzettend matig. Weinig meeslepend, ontzettend kort en vooral herhalend. Gelukkig maakt de multiplayer alles goed (voor mij).
Het is en blijft natuurlijk een Multiplayer game, maar ik vond de Singleplayer super phat vergeleken met COD:MW2. Ook de omgevingen vondt ik super, voor je gevoel was je echt in open gebieden aan het opereren, die er schitterend uitzien. Herhalend klopt, een shooter blijft een shooter, je kan een keer in een tank of een helicopter zitten, maar dan houd het op. Inderdaad wel te kort, maar nu heb ik de Multiplayer nog en die ligt me veel beter als COD:MW2, hier had ik het wel gezien na een paar potjes, teveel rushen, te weinig tactiek.

[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 15-03-2010 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:39
mij boeit het niet hoeveel delen/posts we hebben, TS kijk ik sowieso niet naar als we pagina 1 voorbij zijn dus of die up-to-date is of niet kan ik niet wakker van liggen. De grote vraag is wie er een nieuw topic wil maken, schijnt nogal wat werk te zijn.

Heb HR uitgespeeld, zaterdag geleend van een vriend, zondag klaar, jammer dat hij zo kort is maar wat een gaaf spel zeg. Nu nog een keer spelen ivm de trophies. Deze moet ook platinum worden.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Tsja, de tijd dat we na elke 1000 posts een nieuw topic aan moeten maken is voorbij. Vroeger was dat meer uit voorzorg (naar mijn weten), maar tegenwoordig is het allemaal niet nodig met de nieuwe servers en dergelijke. Dus we gaan nu lekker door, FYI er zijn topics met 78.651 posts :+

Maar neem aan dat je je ideeën wel gewoon bij PromoX neer kan leggen. En hoe meer nieuwe ideeën en wijzigingen die de TS dan krijgt, des te eerder deel 51 er zal komen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

FeaR1986 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:02:
[...]

Tsja, de tijd dat we na elke 1000 posts een nieuw topic aan moeten maken is voorbij. Vroeger was dat meer uit voorzorg (naar mijn weten), maar tegenwoordig is het allemaal niet nodig met de nieuwe servers en dergelijke. Dus we gaan nu lekker door, FYI er zijn topics met 78.651 posts :+

Maar neem aan dat je je ideeën wel gewoon bij PromoX neer kan leggen. En hoe meer nieuwe ideeën en wijzigingen die de TS dan krijgt, des te eerder deel 51 er zal komen.
Heb ideeen genoeg voor de startpost :)

Move sectie mag immers niet ontbreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Exorcist schreef op maandag 15 maart 2010 @ 22:34:
Motorstorm (1) net maar besteld bij Nedgame..nog nooit gespeeld en leek me wel grappig. Wel jammer dat het geen trophies heeft, maar goed, zal toch niet een spel zijn dat ik nu nog dagelijks ga spelen.
Dan had je deel 2 moeten kopen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
FeaR1986 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:02:
[...]
Dat was mn punt ook niet, ik doelde op de outdated startpost. Dat de regulars hier die niet bekijken, dat is logisch, maar het gros die deze threads lezen doet helemaal niet mee met de discussies en die lezen de startposts _wel_.
Het gaat ermij om dat iemand de startpost update van tijd tot tijd, indien die vanaf nu tot sint juttemis blijft staan, want hij gaat anders behoorlijk achterhaald raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17

St@m

@ Your Service

EfBe schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:05:
[...]

Dat was mn punt ook niet, ik doelde op de outdated startpost. Dat de regulars hier die niet bekijken, dat is logisch, maar het gros die deze threads lezen doet helemaal niet mee met de discussies en die lezen de startposts _wel_.

[...]

Het gaat ermij om dat iemand de startpost update van tijd tot tijd, indien die vanaf nu tot sint juttemis blijft staan, want hij gaat anders behoorlijk achterhaald raken.
Wat let je :? :+ Ik heb er de tijd niet voor :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
St@m schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:43:
[...]

Laat hem de startpost maar quoten, zal ie zien hoeveel werk het is ;)

Ik heb het net geprobeerd, maar werd op de schouder getikt door de werkgever dat dat niet de bedoeling was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Laatst online: 10:13
Snowwie schreef op maandag 15 maart 2010 @ 22:41:
[...]

Grrrr... tenzij je een 'leuke' 5.1 set hebt zonder 5.1 ingangen... :(
Wat bedoel je hier precies mee? :P

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:48
Jumpman schreef op maandag 15 maart 2010 @ 23:24:
[...]

. Ook de omgevingen vondt ik super, voor je gevoel was je echt in open gebieden aan het opereren, die er schitterend uitzien.
DAT vond ik misschien nog wel de grootste domper. In deel 1 had je gebieden die je zo goed als helemaal vrij kon verkennen, en zelf kon kiezen hoe je de tegenstander wilt gaan aanvallen. Daar had ik mij nogal op verheugd voor deel 2. Helaas was dit zo restrictief als wat. Hoe vaak ik de melding wel niet heb gekregen dat ik ergens niet naartoe mocht.. erg jammer.

Destemeer omdat er dan in het laadscherm wordt aangegeven "het frontaal aanvallen van een basis is moeilijk. Probeer het anders te doen". Om in het volgend level alle alternatieve paden onbeschikbaar te maken..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
LuPo schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:11:
[...]

Dan had je deel 2 moeten kopen.. :P
Die was geen 7 Euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op maandag 15 maart 2010 @ 23:24:
[...]

Het is en blijft natuurlijk een Multiplayer game, maar ik vond de Singleplayer super phat vergeleken met COD:MW2. Ook de omgevingen vondt ik super, voor je gevoel was je echt in open gebieden aan het opereren, die er schitterend uitzien. Herhalend klopt, een shooter blijft een shooter, je kan een keer in een tank of een helicopter zitten, maar dan houd het op. Inderdaad wel te kort, maar nu heb ik de Multiplayer nog en die ligt me veel beter als COD:MW2, hier had ik het wel gezien na een paar potjes, teveel rushen, te weinig tactiek.
Ik ben het helemaal met je eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Dwazer schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:47:
[...]

Laat hem de startpost maar quoten, zal ie zien hoeveel werk het is ;)

Ik heb het net geprobeerd, maar werd op de schouder getikt door de werkgever dat dat niet de bedoeling was 8)7
Hahaha :D Tjah daar moet je wel even tijd voor vrij maken ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

virtualJac schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:14:
[...]

Wat bedoel je hier precies mee? :P
Aangezien dit het ps3-topic is zal hij wel bedoelen dat zijn set geen optische aansluiting heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
-RazieL- schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:04:
[...]

Aangezien dit het ps3-topic is zal hij wel bedoelen dat zijn set geen optische aansluiting heeft.
Dat zou inderdaad kunnen. Ik ging er vanuit dat hij een 5.1 receiver had zonder optische ingang. Klonk me een beetje vreemd in de oren.

Heb mijn desktop weer in elkaar gebouwd met nieuwe processor en mobo, nog alleen een sidepanel overnieuw spuiten, netwerkkaart erin en dan kan ik PMS eens aan de gang slingeren. Paar HD films in de que en gaan.

Is het heel vreemd dat ik een aantal nieuwe games niet wil spelen tot ik mijn nieuwe tv heb? Mijn vriendin verklaart me voor gek.. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

virtualJac schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:25:
[...]

Dat zou inderdaad kunnen. Ik ging er vanuit dat hij een 5.1 receiver had zonder optische ingang. Klonk me een beetje vreemd in de oren.

Heb mijn desktop weer in elkaar gebouwd met nieuwe processor en mobo, nog alleen een sidepanel overnieuw spuiten, netwerkkaart erin en dan kan ik PMS eens aan de gang slingeren. Paar HD films in de que en gaan.

Is het heel vreemd dat ik een aantal nieuwe games niet wil spelen tot ik mijn nieuwe tv heb? Mijn vriendin verklaart me voor gek.. -O-
Nope dat is niet gek... vind ik dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt sony weer met een nieuwe frimware update en wat zal daar in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17

St@m

@ Your Service

Ik weet niet wat voor tv je nu hebt? Als je nog een CRT hebt staan zou ik inderdaad even wachten :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik heel handig vind zijn die psn cards die ze verkopen in een originele ps3 hoes (non- platinum). Toch wel handig, heb 2 hoesjes die kapot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
St@m schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:37:
Ik weet niet wat voor tv je nu hebt? Als je nog een CRT hebt staan zou ik inderdaad even wachten :P
Speel nu op me 23" full-hd monitor die normaal voor mn desktop bedoelt is :P Ben in afwachting van mijn 42" Plasma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
virtualJac schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:10:
[...]
Speel nu op me 23" full-hd monitor die normaal voor mn desktop bedoelt is :P Ben in afwachting van mijn 42" Plasma.
stoel wat dichterbij zetten en gewoon gaan gamen dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:36:
Wanneer komt sony weer met een nieuwe frimware update en wat zal daar in zitten?
Altijd leuk om daar over na te denken Ik geloof dat de 3d functionaliteit van toekomstige blu-rays en games erin gaat zitten.

Wat ik me afvraag is dat als Sony onlangs 70mb aan geheugen heeft teruggegeven aan de ontwikkelaars ze blijkbaar dus al klaar zijn de cross game voice chat functie. Of ze hebben besloten deze functie helemaal niet te gaan implementeren. Ben ook erg benieuwd wat de z.g. premium paketten allemaal gaan inhouden. Deze zouden toch dit jaar worden gepresenteerd? Ik zit zelf niet te wachten op een online magazine want daar heb ik mijn andere internet voor.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

swopdark schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:45:
[...]

Altijd leuk om daar over na te denken Ik geloof dat de 3d functionaliteit van toekomstige blu-rays en games erin gaat zitten.

Wat ik me afvraag is dat als Sony onlangs 70mb aan geheugen heeft teruggegeven aan de ontwikkelaars ze blijkbaar dus al klaar zijn de cross game voice chat functie. Of ze hebben besloten deze functie helemaal niet te gaan implementeren. Ben ook erg benieuwd wat de z.g. premium paketten allemaal gaan inhouden. Deze zouden toch dit jaar worden gepresenteerd? Ik zit zelf niet te wachten op een online magazine want daar heb ik mijn andere internet voor.
3D ondersteuning zal rond de zomer komen :) Waren de geruchten in ieder geval. En zal het aanbieden van premium pakketen niet eerst in een beta fase komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
St@m schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:43:
[...]
Beetje rare opmerking, niet? Ik geef alleen maar aan wat wellicht nuttig zou kunnen zijn. Mag dat alleen maar wanneer je zelf de startpost gaat aanpassen? Ik heb er de tijd ook niet voor, maar wellicht anderen wel. Het is echter zo dat de discussie omtrent wel / niet nieuw topic doodgeslagen wordt door de mods, wat dus ieder initiatief van een persoon al meteen in de kiem smoort.

Het gaat me ook niet om iedere keer een totale makeover van die startpost, maar bv recente games, wat we nu gamen en wat nieuws is nu outdated aan het raken. That's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

EfBe schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:14:
[...]

Beetje rare opmerking, niet? Ik geef alleen maar aan wat wellicht nuttig zou kunnen zijn. Mag dat alleen maar wanneer je zelf de startpost gaat aanpassen? Ik heb er de tijd ook niet voor, maar wellicht anderen wel. Het is echter zo dat de discussie omtrent wel / niet nieuw topic doodgeslagen wordt door de mods, wat dus ieder initiatief van een persoon al meteen in de kiem smoort.

Het gaat me ook niet om iedere keer een totale makeover van die startpost, maar bv recente games, wat we nu gamen en wat nieuws is nu outdated aan het raken. That's all.
Ik zal dit weekend wel eens wat ideeen uitwerken, en dan hier voorleggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Bellerophon schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:52:
[...]

3D ondersteuning zal rond de zomer komen :) Waren de geruchten in ieder geval. En zal het aanbieden van premium pakketen niet eerst in een beta fase komen?
Zijn daar al filmpjes/voorbeelden van? Kan me er namelijk niet veel bij voorstellen om een game "ineens" in 3D te zien... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Bellerophon schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:16:
[...]

Ik zal dit weekend wel eens wat ideeen uitwerken, en dan hier voorleggen :)
Laat maar weten, spring ik wel bij waar nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Dwazer schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:26:
[...]

Zijn daar al filmpjes/voorbeelden van? Kan me er namelijk niet veel bij voorstellen om een game "ineens" in 3D te zien... :X
Het is ook eerder preventief... Alvast voor de 3D televisies.
Op die manier kan de PS3 3D Bluray films ondersteunen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Nou vannacht nog even GOW 3 kunnen spelen de eerste 10-15 minuten zijn echt :9~ _/-\o_ .

Voor wie het vroeg; ik had hem bij videogamesplus besteld

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:51
Copycat schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:41:
Nou vannacht nog even GOW 3 kunnen spelen de eerste 10-15 minuten zijn echt :9~ _/-\o_ .

Vandaag bij de Nedgame gehaald. Intro is heel vet gedaan. Maar daarvoor kunnen we beter in het God of War 3 topic het erover hebben. Kans op spoilers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Xbox360 heb ik onlangs verkocht voor een leuk prijsje, nu ben ik van plan morgen een nieuwe PS3 aan te schaffen.

289 euro voor een 250gb slim model lijkt me een goeie deal, of zijn er zaken mbt de "slim" variant die niet gunstig zijn ten opzichte van de normale PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Er is weer een system seller in de maak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Dwazer schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:28:
[...]

Laat maar weten, spring ik wel bij waar nodig :)
het wordt toch vlooienweer, heb ook wel tijd om mee te helpen als nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Laatst online: 01-09 11:15
Hopelijk gaan de plotse wilde plannen van m'n ouders om een LED-tv te kopen door :) Ik wil sowieso een nieuwe tv, maar het ziet er naar uit dat die er sowieso wel komt.. PS3'en op een SD-tv is simpelweg niet handig, vooral omdat je gewoon bepaalde dingen niet kan lezen of omdat je doodgeschoten wordt door dat ene mannetje wat je niet zag lopen omdat hij achter een pixel verscholen stond. De PS3 heeft gewoon 0% compatibiliteit met SD-tv's, wat ik persoonlijk toch een beeetje jammer vind want ze hadden op z'n minst de XMB wat minder kunnen laten knipperen ofzo.

Nou ja, ik hou het nog wel even uit, en mij hoor je weer even niet klagen over m'n tv als ik morgen Battlefield: Bad Company in mijn brievenbus vind *D Verder zit ik met Heavy Rain op 87% en ik heb Perfect Crime al, dus stoppen kan ik nu eigenlijk niet meer. Nog maar vijf eindes, waarvoor ik hem nog één keer naar het einde moet spelen vanaf On The Loose (motel ontsnapping), daarna de eindscène nog een keer en dan nog een paar scènes voor de eindscène weer beginnen.

Ofwel, I got a visual on mah first Platinum :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Laatst online: 01-09 11:15
Ziet er inderdaad wel vet uit. Puur kijkende naar de trailer ziet het er beter gepaced (rustiger, ofwel realistischer) en algemeen ook tactischer en realistischer uit dan Modern Warfare, en I like. Maar goed, ze hadden de trailers van Modern Warfare ook zo kunnen monteren dat het lijkt alsof je geen spatje actie in het spel hebt (niet dat ik MoH er zo vind uitzien hoor, ik overdrijf even ;)) dus dit kan nog alle kanten op.

Maar het ziet er wel goed uit. MoH heeft goed gekeken naar de concurrentie, dat is alvast duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Dat gaat echt een briljant spel worden :D

Die slogan ook... "Stay retro" :') :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:16

HenkS

Da_king alias HenkS

Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:04:
Mijn Xbox360 heb ik onlangs verkocht voor een leuk prijsje, nu ben ik van plan morgen een nieuwe PS3 aan te schaffen.

289 euro voor een 250gb slim model lijkt me een goeie deal, of zijn er zaken mbt de "slim" variant die niet gunstig zijn ten opzichte van de normale PS3?
nee hoor, Slim is het beste model met de meeste opties (en het kleinst en wordt niet zo warm) dus ik zou daar voor gaan! ik heb ook mijn xbox360 een paar maanden terug ingeruild voor de slim versie! erg tevreden over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:43
HenkS schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 08:19:
[...]

nee hoor, Slim is het beste model met de meeste opties (en het kleinst en wordt niet zo warm) dus ik zou daar voor gaan! ik heb ook mijn xbox360 een paar maanden terug ingeruild voor de slim versie! erg tevreden over
...die nu nog te koop is. De launch PS3 (60GB) had natuurlijk de meeste opties.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Kreeg ik net m'n PS3 headset binnen, dus ik ff kijken of die iig wilt opladen, deed die 't niet ;(
Gelukkig lag 't alleen aan de bijgeleverde USB A->mini-B kabel :P

gister ook m'n 3e platinum trophy met GOW1 gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GekooktEi schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 23:06:
......vooral omdat je gewoon bepaalde dingen niet kan lezen of omdat je doodgeschoten wordt door dat ene mannetje wat je niet zag lopen omdat hij achter een pixel verscholen stond......
Geniaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Dan zal die van mij ook wel binnen zijn vandaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Beter :D
Ik sta nog steeds een beetje te kijken van dat prijsverschil, maar klagen hoor je me niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuz schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 08:38:
[...]

...die nu nog te koop is. De launch PS3 (60GB) had natuurlijk de meeste opties.
Hm, wel een beetje flauw dat de backwards compatibiliteit eruit is gehaald. Wat nu als ik een PS2 titel wil spelen?

Ook zie ik dat de "fat" modellen een super-audio cd speler hadden? Is dit een achterhaalde techniek van Sony oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:48:
[...]Hm, wel een beetje flauw dat de backwards compatibiliteit eruit is gehaald. Wat nu als ik een PS2 titel wil spelen?
Een PS2 er los bij kopen ;)
[...]Ook zie ik dat de "fat" modellen een super-audio cd speler hadden? Is dit een achterhaalde techniek van Sony oid?
SACD werd ook alleen door de launch consoles (60 GB) ondersteund.
SACD is overigens van Sony en Philips samen. Maar als je er geen gebruik van hebt gemaakt ga je dat wellicht ook niet doen. Geen punt om wakker van te liggen naar mijn mening :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
[...]

Hm, wel een beetje flauw dat de backwards compatibiliteit eruit is gehaald. Wat nu als ik een PS2 titel wil spelen?

Ook zie ik dat de "fat" modellen een super-audio cd speler hadden? Is dit een achterhaalde techniek van Sony oid?
Een ander verschil is dat je op de 60gig een ander OS kan installeren, buiten dat en 4 USB poorten + een cardreader aan de voorkant zijn er geen verschillen volgens mij. Beide geen onderdelen die ik gebruik op mijn 60gig. En w.b. de BC.. ik vind 2 PS2 spellen leuk en dat zijn GOW 1+2. Deze ga ik nu echter ook voor de PS3 kopen ivm de mooie box en trophy's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

virtualJac schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:57:
[...]

Een ander verschil is dat je op de 60gig een ander OS kan installeren, buiten dat en 4 USB poorten + een cardreader aan de voorkant zijn er geen verschillen volgens mij. Beide geen onderdelen die ik gebruik op mijn 60gig. En w.b. de BC.. ik vind 2 PS2 spellen leuk en dat zijn GOW 1+2. Deze ga ik nu echter ook voor de PS3 kopen ivm de mooie box en trophy's :P
Maar dat is dan echt iets alleen voor tweakers, waarom zou je dat anders willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:07:
[...]

Maar dat is dan echt iets alleen voor tweakers, waarom zou je dat anders willen?
Je kan er dan emulators ed op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

virtualJac schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:57:
Afaik kan je op elk PS3 systeem een ander OS installeren (die linux variant), elke versie heeft de optie in XMB zitten.

4x USB is wel heel handig, mijn huidige 2 zijn altijd bezet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Laatst online: 09-09 11:25
Copycat schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:41:

Hoeveel betaalde jij voor de verzend kosten?

want 39.90 euro is niet veel voor gow3

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:14:
[...]

Je kan er dan emulators ed op zetten.
Zou voor mij geen toegevoegde waarde zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
SinergyX schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:33:
[...]

Afaik kan je op elk PS3 systeem een ander OS installeren (die linux variant), elke versie heeft de optie in XMB zitten.

4x USB is wel heel handig, mijn huidige 2 zijn altijd bezet.
Op de Slim kun je geen ander OS installeren hoor.

Ik heb 2 USB-poorten op mijn 80GB 'Phat'. Meestal zijn ze allebei vrij, zo af en toe eentje bezet voor het opladen van m'n controller. Verder zit er eigenlijk nooit iets in. Hoe krijg jij er constant 2 vol? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

LuPo schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:44:
Op de Slim kun je geen ander OS installeren hoor.

Ik heb 2 USB-poorten op mijn 80GB 'Phat'. Meestal zijn ze allebei vrij, zo af en toe eentje bezet voor het opladen van m'n controller. Verder zit er eigenlijk nooit iets in. Hoe krijg jij er constant 2 vol? :)
Slim vind ik ook geen volwaardige PS3 meer :+

1 aansluiting voor mini-USB aansluiting, opladen van headset, 3 controllers, G25 racestuur etc. Andere aansluiting zit mijn G15 op (heeft een hub, maar werkt niet), makkelijker typen. Daarnaast heb ik ook nog Buzz (USB ontvanger), Guitar hero (USB ontvanger) en USB stick (foto's en opslag).

Voor controllers en headset kan ik wel eens zo'n laadstation kopen, maar de rest blijft het nonstop wisselen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
SinergyX schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:50:
[...]

Slim vind ik ook geen volwaardige PS3 meer :+

1 aansluiting voor mini-USB aansluiting, opladen van headset, 3 controllers, G25 racestuur etc. Andere aansluiting zit mijn G15 op (heeft een hub, maar werkt niet), makkelijker typen. Daarnaast heb ik ook nog Buzz (USB ontvanger), Guitar hero (USB ontvanger) en USB stick (foto's en opslag).

Voor controllers en headset kan ik wel eens zo'n laadstation kopen, maar de rest blijft het nonstop wisselen.
Mijn accu's gaan blijkbaar wat langer mee. ;) Ik heb namelijk twee controllers en een headset. Maar ik haal altijd de oplaadkabels eruit nadat ik heb opgeladen. Verder had ik eerst nog een PS3 Eye, die zat er ook wel vaak in. Toch erger ik me niet zo aan 'maar' twee USB-poorten. Jij hebt natuurlijk wel wat meer spullen. Dus misschien zou ik het dan ook wel hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb aan mijn 80 GB een simpel USB-hubje aan gehangen voor de PS3 Eye, de singstar mic's en evt een usb stick. De andere poort gaat naar een oplaad dock voor de beide controllers.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:56

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik heb aan 2x usb ook voldoende, er hangt af en teo een USB hd aan om wat series over te zetten naar de PS3,

En af en toe natuurlijk een controller om op te laden, dat doe ik meestal onder het gamen (want dan zijn ze net leeG). Zo'n oplaadstation is wel handig, dan hebben de controlelrs een vaste plaats, maar mijn PS3 staat niet zo vaak op stand-by dus dan is het vrij nutteloos.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Chaoss schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:57:
maar mijn PS3 staat niet zo vaak op stand-by dus dan is het vrij nutteloos.
Gewoon de auto shut down functie activeren. Als je klaar bent met gamen/video/what ever dan zet je de controllers in het dock en een uur later sluit de PS3 vanzelf af en zijn de controllers weer vol

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:34
Ik heb ook aan 2x usb voldoende op mijn ps3 slim, in de ene zit de dj hero ontvanger en in de ander een kabel voor het opladen van mijn controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Iemand die weet of Guitar Hero Metallica edition altijd icm een gitaar is? Heb je hier Guitar hero zelf voor nodig? Deze 'games' trokken me niet zo tot ik laatst even gespeeld heb bij een maat van me en nu ben ik toch om. Zou om te beginnen eens een setje willen kopen met een Metallica gitaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik heb er altijd al 2 in gebruik, het laadstation voor 2 controllers en de headset zitten er eigenlijk altijd in. Daarnaast heb ik er nog een toetsenbord bij liggen en de camera, die laatste 2 zitten er niet altijd in maar ik moet wel altijd een usb poort vrijmaken als ik ze aan wil sluiten.

Pagina: 1 ... 39 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.