Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een positieve noot op de vroege morgen! De LFG-tool is inderdaad nog steeds een verademing! De mensen die hier lopen te zeuren over de 15 minuten wachten (poeh he!) zijn nu al vergeten hoe het spel was voor de tool werd geïntroduceerd! Heel menselijk hoor, je onthoudt vaker en liever de goede dingen van ‘vroeger’, daarom willen zoveel mensen denk ik ook weer terug naar Vanilla – daar was alles beter!

Gister even snel een random heroic gedaan met een DK tankmaatje uit de guild. We kregen CoS en dat sloeg helemaal nergens op. De groepen mobs daar moeten echt even gebuffed worden. Zelfs met 2 spelers in volledige heirlooms en quest blues ramden we er in no-time doorheen. De healer vroeg aan het einde of hij het goed had gedaan, het was namelijk zijn eerste keer. Ik denk dat we het zonder hem ook wel hadden gered, maar toch leuk dat hij het vroeg :) Complimentjes gegeven en daarna nog even Forge of Souls in gedoken. Dit was wel een goede groep, dus we gingen er als een trein doorheen. Helaas weer geen headpiece.

Met mijn rogue mezelf in een TotGc10 run gelult, dat was helaas helemaal niks. Bijna niemand bleek de achievement te hebben en de dps lag veel te laag. Na 4 wipes (waarbij het 2 keer bijna goed ging) begonnen mensen te leaven. Er zat 1 zwakke healer bij en ik was de enige dps die boven de 4k uit kwam met mn 6k dps. De guild heeft die avond in 1 wipe de boel gecleared. Op Anub hadden ze een fuck-up, maar de achievement komt nog wel!

De weekly raid was FL in ulduar, en die had ik nog niet gedaan op mijn paladin. Dus ik joinde vlak voor ik naar mn vriendin ging even een groep. Ik had iedereen uitgelegd dat je niet alle torens hoeft te slopen als je het evenement bij Brann start, dus dat deden we niet. Tot we voor FL stonden en een paladintank met 19k hp vroeg of we hem konden sumonnen. Die kerel stond nog steeds vooraan en kon blijkbaar niet lezen. Voertuig pakken was namelijk niet gelukt, en hij had nog even met wat NPC’s gepraat… Hardmode stond dus aan en we wipten hard. Helaas had ik geen tijd voor een volle clear dus ben ik geleaved. Later bij mijn gf nog even snel een groepje opgezet. Dat was helemaal prima. 5 minuutjes later stonden we buiten met een dode FL! Ik dacht ff snel de quest inleveren en dan uitloggen… Mooi niet dus, bleek ik gewoon de quest van de week ervoor nog te hebben… Namelijk de ‘Kill Ignis’ quest. Haha, al die moeite voor niks. Volgende keer beter, die emblems komen nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:21
Ik heb voor de grap nog een altje gestart, een orc warrior (mijn derde warrior al 8)7 ). Klein puntje van kritiek op Blizzard: er zijn geen mailboxen in de start area waardoor je eerst een stuk moet lopen voor je je heirlooms kan ophalen (in dit geval naar Razor Hill, want in Sen'Jin staan er ook geen).

Erg grappig, monsters doodmeppen met een imba wapen + crusader enchant :9 Blijkbaar krijgen warriors tegenwoordig Victory Rush al op level 6. VR + imba wapen maakt het levellen enorm snel en gemakkelijk moet ik toegeven.

Mijn 'cycle' op dit moment: charge - one shot - vr op volgend target (oneshot) - charge - one shot - vr - ... :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-07 10:01
Hm, gisteren voor m'n oude guild getanked, ging best lekker in Ulduar. Meesten hadden daar een boss of vijf gekilled, en we hebben in iets meer dan 2.5 uur uiteindelijk zeven bosses (de vier buiten, Kolo, Auriaya en Freya) gekilled. Volgens mij is er één en ander generfed daar ook, Ignis raakte me voor nog geen 10k en Freya in P2 deed niets meer qua bomen en bommetjes. :X

Daarna nog even PoS HC gedaan voor het eerst, leuke instance waar we op de eerste groep met flamebearers twee keer gewiped zijn. Toen we die eenmaal door hadden, lag de tweede zo. Verder nog een wipe op de laatste boss, waarna we met een shadowpriest en twee DK's de boss nog van 550k onder de 100k kregen, tweede try was een makkie daarna. :P

Toen nog even HoR geprobeerd, maar dat is nog vrij pittig met die waves. Healer ging de eerste keer dood, tank (ik was naar DPS geswitched omdat de ander frost was en dat met AoE tanking net wat prettiger is) de tweede keer, toen maar gecalled omdat het al vrij laat begon te worden. Binnenkort maar eens kijken of we die ook kunnen doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 08:16

anc

<weg geedit>
Ik heb geen behoefte aan discussie.

[ Voor 99% gewijzigd door anc op 29-12-2009 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209587

Toen nog even HoR geprobeerd, maar dat is nog vrij pittig met die waves. Healer ging de eerste keer dood, tank (ik was naar DPS geswitched omdat de ander frost was en dat met AoE tanking net wat prettiger is) de tweede keer, toen maar gecalled omdat het al vrij laat begon te worden. Binnenkort maar eens kijken of we die ook kunnen doen. :)
Je kan het jezelf heel makkelijk maken, gewoon CC, ja CC... Shackle, repent, turn-undead, hex, whatever. Zelfs op heroic wordt het dan gewoon een makkie. Die Dwarf Rifleman is gewoon bloed iritant met z'n freezes en doet vaak flinke damage op de healer, die laat ik dus meestal CC-en. In een PuG is het echter lastig om mensen zo ver te krijgen iets anders te doen dan mind-less nuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Anoniem: 209587 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:25:
[...]

Je kan het jezelf heel makkelijk maken, gewoon CC, ja CC... Shackle, repent, turn-undead, hex, whatever. Zelfs op heroic wordt het dan gewoon een makkie. Die Dwarf Rifleman is gewoon bloed iritant met z'n freezes en doet vaak flinke damage op de healer, die laat ik dus meestal CC-en. In een PuG is het echter lastig om mensen zo ver te krijgen iets anders te doen dan mind-less nuken.
Als je de LoS taktiek gebruikt krijg je het ook klaar met minder CC. Moet je wel geluk hebben dat iedereen ook effectief in dat hoekje kruipt en blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Laatst met de guild nog ulduar 10 ingedoken

Helaas met de toc/icc gear is general vezax bijna niet meer te tanken als paladin tank,. die baas raakt mij voor geen meter wat betekend geen heals op mij en ik heb gemiddeld zo'n 100 mana over :-/ steeds in het gevecht.

zelfs met die 100% dmg buff van hem weet hij me maar 1x te raken :--.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig ben ik nog nooit gehacked.
Heb wel begin dit jaar een blizzard kastje gekocht voor extra veiligheid.

Maar na de nieuwe patch ben ik wow steeds minder gaan vinden. :(
Zit je voor het eerst in 1 van de nieuwe dungeons, word je meteen uitgescholden als je wat fout doet.
En die nieuwe (heroic) dungeon finder vind ik er nog minder aan.
Heb alle karakters zowat geprobeert op de warrior na.
Meestal was ik bezig op mijn druid, tank of healer.
Maar iedereen blijkt haast te hebben en wil het allemaal snel snel snel doen.
Of je krijgt te horen kun jij wel tanken, weet je wel hoe je moet healen.
En als ik met mijn shaman dps ging, was het je dps is te laag.

Daarom maar gekozen voor en pauze, zal wel zien of ik met de nieuwe expansion ga spelen.
Maar na 3 jaar wow spelen is het toch wel even wennen.

Nu nog een ander spel vinden waarmee ik mijzelf bezig kan houden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:28

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Ben ik trouwens de enige die dat token systeem bij Jewelcrafting gewoon ronduit k*t vindt? Bij de andere primary crafting professions die ik heb (Alchemy, Enchanting en Tailoring) is het veeele malen makkelijker om wat leuke recipes/patterns/formulas/whatever te leren dan bij Jewelcrafting. Nu weet ik wel dat je Titanium Ore kunt gaan zitten prospecten om zo aan meer tokens te komen, maar daarmee is het verschil met de andere professions nog steeds onevenredig groot IMO.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

Dricus schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:49:
Ben ik trouwens de enige die dat token systeem bij Jewelcrafting gewoon ronduit k*t vindt? Bij de andere primary crafting professions die ik heb (Alchemy, Enchanting en Tailoring) is het veeele malen makkelijker om wat leuke recipes/patterns/formulas/whatever te leren dan bij Jewelcrafting. Nu weet ik wel dat je Titanium Ore kunt gaan zitten prospecten om zo aan meer tokens te komen, maar daarmee is het verschil met de andere professions nog steeds onevenredig groot IMO.
Dat is precies de reden geweest waarom ik JC niet meer train op m'n hunter.
Geen zin om elke keer die quest te gaan doen. Questen is sowieso al niet mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Dricus schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:49:
Het duurt inderdaad langer om meer cuts te leren, maar je kunt met JC wel heeel veeel geld verdienen. Ik heb van elke kleur een epic cut en heb in een paar weken tijd meer dan 5 duizend gold verdiend. Dit terwijl ik niet elke dag kan inloggen, als ik inlog een paar uurtjes kan gamen en daarom weinig tijd heb om op AH te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232640

Het is ondertussen 15 maand geleden dat ik nog gespeeld heb, en nu hebben we besloten met 5 man te herbeginnen opm al de 5 man instances te doen.
Geen raids , geen verplichtingen

Dus mijn vraag is : wat zou de betere setup zijn. Voor de moment zijn we met : warrior (tank), priest(healer), mage.

Zelf dacht ik eerst aan hunter omdan toch maar te operten voor de affliction lock (maar dan zitten we met 3 clothies) en twijfel ik toch ook een beetje aan enhancement Shaman (buffs).. De 5 de persoon zou opteren voor druid.

Mijn vraag is dus : wat is het beste te nemen : hunter/lock of shaman of zijn ze allemaal goed genoeg om de groep te vervolledigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

Menace_1981 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:59:
[...]

Het duurt inderdaad langer om meer cuts te leren, maar je kunt met JC wel heeel veeel geld verdienen. Ik heb van elke kleur een epic cut en heb in een paar weken tijd meer dan 5 duizend gold verdiend. Dit terwijl ik niet elke dag kan inloggen, als ik inlog een paar uurtjes kan gamen en daarom weinig tijd heb om op AH te spelen.
Er is zeker gold te verdienen met die profession.
Maar time invested compared met andere profs.
Ga ik liever voor Inscription of (dis)enchanting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

@elduvel: Alle 5-mans instances zijn met elke willekeurige combinatie van tank/healer/3xDPS uit te spelen. Ik zou zeggen: laat iedereen pakken wat hij/zij leuk vindt :).

PS: Waar is die tijd gebleven dat je bijv. MgT HC niet deed zonder dat je 2 a 3 classes met een CC ability meenam (moon = Sap, diamond = Banish, square = Trap)? :P

[ Voor 36% gewijzigd door Dricus op 29-12-2009 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anoniem: 232640 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:20:
Mijn vraag is dus : wat is het beste te nemen : hunter/lock of shaman of zijn ze allemaal goed genoeg om de groep te vervolledigen ;)
Voor 5 man is dps gewoon dps en maakt het niet uit welke klasse je speelt. Gewoon die pakken die je leuk vind. Even inlezen in skills etc en dan moet dat goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Dus mijn vraag is : wat zou de betere setup zijn. Voor de moment zijn we met : warrior (tank), priest(healer), mage.

Zelf dacht ik eerst aan hunter omdan toch maar te operten voor de affliction lock (maar dan zitten we met 3 clothies) en twijfel ik toch ook een beetje aan enhancement Shaman (buffs).. De 5 de persoon zou opteren voor druid.
Feral of balance druid? In geval van balance zou ik voor een lock gaan, in het geval van feral voor een rogue of shaman. (ook met interrupts in het achterhoofd) Shaman speelt wel erg leuk moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 20:16
,Maar het "beste" zou Shaman + pala zijn.
Heb je mail items en dps plate wat de tank toch niet nodig heeft.
En blessings en totems niet te vergeten :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sporedd op 29-12-2009 11:36 . Reden: typos ]

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 07:45

Valkyre

Kitesurf FTW!

HStyles schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:42:
Laatst met de guild nog ulduar 10 ingedoken

Helaas met de toc/icc gear is general vezax bijna niet meer te tanken als paladin tank,. die baas raakt mij voor geen meter wat betekend geen heals op mij en ik heb gemiddeld zo'n 100 mana over :-/ steeds in het gevecht.

zelfs met die 100% dmg buff van hem weet hij me maar 1x te raken :--.
even je shield un equippen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-06 11:09

zwik

randomized

Gisteren niet zoveel gedaan. Even vlug de daily random heroic voor de frost emblems. Daarna op m'n dooie gemakje wat Timbermaw Hold rep gefarmed (6000 punten erbij, zit nu op 14000 punten, dus nog een uurtje farmen ofzo) en m'n laatste quest in Helfire gevonden voor de achievement :P .

Ohja, heb ook met de wowhead looter add-on uitgevonden dat als wanneer je "/wl collect" doet, en daarna naar je profiel op wowhead gaat dat ie bijhoud welke quests je gedaan hebt enzo. En ook welke je nog kan doen in een bepaalde zone. Handig voor de mensen die loremaster of seeker willen worden :) .

Lekker rustig aan gedaan dus :D .

[ Voor 32% gewijzigd door zwik op 29-12-2009 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 20:16
nvm ben niet helemaal wakker :)

[ Voor 93% gewijzigd door Sporedd op 29-12-2009 12:02 . Reden: Fail... ]

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Sporedd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:48:
Of je vraagt gewoon even om een Heal?
gaat dat over de vezax opmerking? overheal heeft geen nut op de mana regen van een paladin dus vragen om een heal helpt niet echt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 23-06 13:58

PromoX

Flying solo

Ik heb een serie reacties verplaatst naar permanent account suspension World of Warcraft. Dezelfde discussie op meerdere plaatsen voeren is niet handig en dan verdient in dit geval een apart topic (dat er ook al was) toch de voorkeur.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
PromoX schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:53:
[mbr]Ik heb een serie reacties verplaatst naar permanent account suspension World of Warcraft. Dezelfde discussie op meerdere plaatsen voeren is niet handig en dan verdient in dit geval een apart topic (dat er ook al was) toch de voorkeur.[/]
Joe thx, zo houden we een beetje overzicht.

Gohan-San.. hoe is het met je retridin?

Ik heb gisteren met een Arms warrior wat Arena gedaan. eerst als holy en laatste 7 potjes retri..

lal.. wat is Retri zo overpowered als de ziekte in Arena zeg. niet te kort.. ik ga dus ook lekker Furious gear sparen voor Retri en op die manier de rating boosten.

Hopelijk dus binnenkort relentless weapons fixen. dat scheelt een hoop :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 22-07 12:17
Het is ondertussen 15 maand geleden dat ik nog gespeeld heb, en nu hebben we besloten met 5 man te herbeginnen opm al de 5 man instances te doen.
Geen raids , geen verplichtingen

Je zou eventueel een paladin of een druid kunnen nemen. Mocht de tank of healer er niet zijn dan kun je eventueel die rol overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ossi schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:22:
[...]

Je zou eventueel een paladin of een druid kunnen nemen. Mocht de tank of healer er niet zijn dan kun je eventueel die rol overnemen.
Dat is inderdaad helemaal geen slechte gedachte :)

Deze week is bij ons Naxx de weekly, dat insect moet dood. Zijn er al realms waar bijvoorbeeld een ICC baas de weekly was? Dat is een stuk pijnlijker voor de casuals. Misschien dat een totc boss zelfs moeilijkheden geeft om de emblems te scoren.

Zou ik nog een 5de character richting de 80 gooien? Lijkt me een beetje overbodig heh?
Ik heb in principe nog een 55 DK en een 32 mage klaar staan. Warrior en lock lijken me allebei ook wel leuk spelen. Ik heb alleen echt een hekel aan questen, en lang niet zo veel tijd meer als 1,5 jaar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb vandaag maar besloten om WoW eens opnieuw te installeren. Mijn client was al een tijdje een grote puinhoop door de wisselende UI's die ik afgelopen 3 jaar gebruikt heb. Verschillende addons die gewoon niet werkten door deze puinhoop enzo. Nu moest ik toch nog mijn addon updaten sinds patch 3.3 uit is, want daar had ik afgelopen paar weken geen tijd voor en tevens geen zin in. Nu vond ik het dus wel een mooi moment om even met een schone client opnieuw te beginnen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:15

Auredium

Informaticus Chaoticus

Logboekje,

Gisteren nog even mijn main mage gepakt. De random HC was HoL, daar raceten we doorheen en dat 1 van beide Pallies 1 keer dood ging vond ik stiekem een smet op de instance. Persoonlijk vond ik het ongeveer net zo'n gevaarlijke omgeving als de bergingkast bij mij thuis dus ik verwachtte dat we zelfs zonder een death er doorheen konden worden gewandeld. We liepen er uiteindelijk doorheen rond de 15 minuten. (tijdens het gevecht met Loken was de cooldown van de random HC nog niet afgelopen)

Verder heb ik mijn main geparkeerd en ben ik begonnen met mijn alt de dwarf huner Borlin. Ik besloot in Dalaran mijn wolf Blitz te parkeren en een nieuw pet aan te nemen en ik had al wat in gedachten. Na lang en ver reizen bereikte Borlin eindelijk the Barrens voor de eerste keer. Na lang zoeken en wat versdchillende beeste te hebben geprobeerd vond ik eindelijk een pet die mij wel wat leek: een prowler.

Dus als level 20 een level 15 prowler getamned en het bevalt me goed. Het beestje doet stealthed aanvallen waardoor ik misschien later met 'Eye of the beast' wat kan sluipen door locaties die ik eerst wil verkennen.

De naam van mijn nieuwe favouriete pet: wussycat

[ Voor 40% gewijzigd door Auredium op 29-12-2009 15:12 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336772

iemand een paar goeie combo's voor een undead dps warrior lvl 77?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 336772 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 15:06:
iemand een paar goeie combo's voor een undead dps warrior lvl 77?
Wat bedoel je met combo's?
3 x links snel dan 2x omhoog en hekje, sterretje , 7 das de finishing combo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Weekboek!

[leeg]

Eigenlijk niet gespeeld. Ik was naar Nederland om de kerstdagen te vieren, nadat ik het hier de 24e had gevierd bij m'n schoonfamilie. In de tijd dat ik in NL was, heeft m'n vriendin wel doorgespeeld, en is ondertussen level 47 met d'r Paladin. Mijn Rogue ligt nu definitief achter, maar ik heb een Shaman met Heirloom items op level 46. Die moet ik dus maar snel oppakken, wil ik niet te ver achter te komen liggen. Maar...
Plan B: Mijn eigen Paladin is level 54, dus wil ik weer achterop raken, kan ik die erbij pakken; en die heeft al Dualspec!
Plan C: Warlock op level 74 :P

Ik neig trouwens naar plan B. M'n vriendin vind het leuk om te healen, en mijn Paladin heeft tank als offspec. Dan financier ik haar Dualspec, zodat we als tank-healer combi flink instances kunnen doen als we tegelijk tijd hebben. Maar ondertussen wel nog een DPS spec in de vorm van Retri hebben, voor die vele keren dat we niet kunnen groupen (dochter, eten klaarmaken, andere reallife dingen enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bloodstrike - Whirlwind - (kan ik nu niet opkomen want zit op mijn werk)

wat gebruiken de andere dps-warriors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 336772 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 15:25:
Bloodstrike - Whirlwind - (kan ik nu niet opkomen want zit op mijn werk)

wat gebruiken de andere dps-warriors?
Beetje lastig want dit is totaal afhankelijk van welke spec je bent.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SpoTs schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 15:32:
[...]

Beetje lastig want dit is totaal afhankelijk van welke spec je bent.
Ben een fury warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

SpoTs schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:00:
[...]

Joe thx, zo houden we een beetje overzicht.

Gohan-San.. hoe is het met je retridin?

Hopelijk dus binnenkort relentless weapons fixen. dat scheelt een hoop :P
haha prima maar ben main spec prot, dus zit meestal daarop alleen ik hoef niet echt meer triumph badges te sparen, omdat de vendors niet echt iets nuttigs meer voor mijn beide specs hebben (behalve gems dan ;)) en heb ik mijn priest ge leveled en daar weer even mee bezig gegaan :)

Over glyphs heb het laatste even gechekt maar ik heb:
SOV glyph (expertise)
Seal glyph (10% meer dmg met seals)
Consecration (blijft 2 seconden langer liggen)

jij had het over exorcims? (dat is dan meer dmg met excorsim?)
en Divine storm? wat doet die glyph?
editah DS glyph healt meer is onzin want jij bent er niet om te healen, en dat kleine beetje maakt in veel gevallen vrij weinig uit.

Gisteren nog wel ICC10 ingeweest om 2300 met een pug. 4 a 5 wipes op marrow gehad, daarna Deathwhisper en Gunship battle geoneshot...
Was een full melee group, met 1 mage en hunter als ranged... dus saurfang op de eerste try 5%. toen nog wat minder goede wipes en inmiddels was het al 02:00 uur dus hopenlijk maken we die vanavond nog even af :)

[ Voor 5% gewijzigd door Valkyre op 29-12-2009 16:01 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 15:49

junglebeast

hier staat iets

Bah Malygos is de weekly raid. Dus dat wordt puggen of anders tot zondag wachten met de guild..

Heb ik me cloak nog niet op donderdag. :(

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Gohan-san schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 15:47:
[...]

haha prima maar ben main spec prot, dus zit meestal daarop alleen ik hoef niet echt meer triumph badges te sparen, omdat de vendors niet echt iets nuttigs meer voor mijn beide specs hebben (behalve gems dan ;)) en heb ik mijn priest ge leveled en daar weer even mee bezig gegaan :)

Over glyphs heb het laatste even gechekt maar ik heb:
SOV glyph (expertise)
Seal glyph (10% meer dmg met seals)
Consecration (blijft 2 seconden langer liggen)

jij had het over exorcims? (dat is dan meer dmg met excorsim?)
en Divine storm? wat doet die glyph?
editah DS glyph healt meer is onzin want jij bent er niet om te healen, en dat kleine beetje maakt in veel gevallen vrij weinig uit.

Gisteren nog wel ICC10 ingeweest om 2300 met een pug. 4 a 5 wipes op marrow gehad, daarna Deathwhisper en Gunship battle geoneshot...
Was een full melee group, met 1 mage en hunter als ranged... dus saurfang op de eerste try 5%. toen nog wat minder goede wipes en inmiddels was het al 02:00 uur dus hopenlijk maken we die vanavond nog even af :)
toon volledige bericht
Consecration is idd wel nicer in dat geval. Maar ik doe ook nog wat arena af en toe. dus dit past beter in die spec. En het enige wat de consecration glyph doet is mana uitsparen, echter heb ik nooit mana probs in raids/heroics.

Had gisteren wel 5k dps op een boss in Violet Hold HC ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 22-07 12:17
hulkie schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:43:
[...]

Dat is inderdaad helemaal geen slechte gedachte :)

Deze week is bij ons Naxx de weekly, dat insect moet dood. Zijn er al realms waar bijvoorbeeld een ICC baas de weekly was? Dat is een stuk pijnlijker voor de casuals. Misschien dat een totc boss zelfs moeilijkheden geeft om de emblems te scoren.

Zou ik nog een 5de character richting de 80 gooien? Lijkt me een beetje overbodig heh?
Ik heb in principe nog een 55 DK en een 32 mage klaar staan. Warrior en lock lijken me allebei ook wel leuk spelen. Ik heb alleen echt een hekel aan questen, en lang niet zo veel tijd meer als 1,5 jaar terug.
Op doomhammer was deze week Marrowgar de weekly :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Laatst online: 30-06 11:09

zwik

randomized

De weekly raids was op Sunstrider ook niet veel bijzonders. Eerste Patchwerk, toen Noth, toen Sarth, en deze week weet ik nog niet :) .

[offtopic]
Is de spatiering wazig in de quick reply box onderaan in het forum? het lijkt wel of er veel ruimte tussen alle letters is in die box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:57

Osxy

Holy crap on a cracker

Topicstarter
Wij hebben deze week XT, maar goed. Had op main en alt al de cloak gehaald dus was niet meer zo dringend :P

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Och ik heb nog niet eens zoveel frost's ik doe nooit de random dungeon elke dag dus ik heb er nu 43ofzo...

Heeft ook geen haast ben meer me gear met 258 aant vullen en de gear in icecrown komt vanzelf wel, op 10 man doen we gewoon rollen met de guild en gaan we ook met alts er heen, en 25man met dkp en iedereen burned zich helemaal gek op items die droppen die ze kopen voor 40k dkp, terwijl ik een 258 in toc nog ff haal for 500dkp ;)

Geduld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-07 14:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Mektheb schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:40:
[...]

Bij ons ook, en daarvoor Grevious en daarvoor XT
Op outland is het wat eentonig aan het worden: Patchwerk, Patchwerk, Razuvious, Patchwerk.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Kees schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:37:
[...]

Op outland is het wat eentonig aan het worden: Patchwerk, Patchwerk, Razuvious, Patchwerk.
Misschien is het wel op aanvraag van Patchwerk zelf. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
MantaMania schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 15:23:
[...]

Wat bedoel je met combo's?
3 x links snel dan 2x omhoog en hekje, sterretje , 7 das de finishing combo ;)
*scary voice* fatality!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4-legged-bird
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07 13:52
Kan iemand me helpen? Mijn zoontje speelt WOW al een tijdje via een gedowload versie op een private server. Hij wil nu een betaald WOW-account kopen. Hoe werkt dat in Gods naam? Moet ie nu een cd bij bv. Bart Smit kopen:
http://www.bartsmit.com/s...59f%26fh_refview%3Dsearch

Of deze bij Bol.com:
http://www.bol.com/nl/p/g...04004000015451/index.html

Of kan ie zijn gedownloade versie gebruiken en gewoon per maand gaan betalen?

They said it couldn't happen here.... And it didn't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Die 2 links die je geeft zijn allebei hetzelfde spel, en zijn allebei goed genoeg om WoW te gaan spelen. Het prijsverschil ligt gewoon aan de winkels..
Je zal de installatie nodig hebben vanaf de cd (volgens mij kan je ook een serial via de site www.wow-europe.com kopen en dan de client downloaden) om op de servers van Blizzard te spelen, nu heb je andere servers via de private client..

[ Voor 5% gewijzigd door Thrilled op 29-12-2009 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4-legged-bird
Dank je! Ik zie trouwens datje in Amerika 12,99 dollar betaalt en hier 12,99 euro. Is dat niet raar? Je speelt toch op dezelfde servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-07 14:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
4-legged-bird schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 18:15:
Kan iemand me helpen? Mijn zoontje speelt WOW al een tijdje via een gedowload versie op een private server. Hij wil nu een betaald WOW-account kopen. Hoe werkt dat in Gods naam? Moet ie nu een cd bij bv. Bart Smit kopen:
http://www.bartsmit.com/s...59f%26fh_refview%3Dsearch

Of deze bij Bol.com:
http://www.bol.com/nl/p/g...04004000015451/index.html

Of kan ie zijn gedownloade versie gebruiken en gewoon per maand gaan betalen?
Nee, hij zal een cd en/of serial moeten kopen om een account aan te kunnen maken. Let daarbij wel op dat je, om tot level 80 te kunnen komen, je niet alleen 'classic' wow nodig hebt, maar ook de uitbreidingen 'The Burning Crusade' en 'Wrath of the Lich King'.

Als ik zo op de blizzard store kijk dan zie ik dat de eerste twee 14,99 per stuk kosten en de laatste 34,99. Het is dus een stuk goedkoper om ze bij een winkel te bestellen (zie de pricewatch links bovenaan het forum). Dan kun je voor 45-50 euro al klaar zijn.
4-legged-bird schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 18:42:
Dank je! Ik zie trouwens datje in Amerika 12,99 dollar betaalt en hier 12,99 euro. Is dat niet raar? Je speelt toch op dezelfde servers?
Nee, in Amerika speel je op de amerikaanse servers, en in Europa op de europeese servers. Ik kan mij voorstellen dat het in amerika wat goedkoper is, en als je perse wil kun je ook een amerikaanse versie aanschaffen en zodoende iets goedkoper uit zijn. Het probleem echter is dan dat je veel meer latency naar de servers hebt, de meeste mensen op een andere tijd spelen, en de maintenance windows op ongelukkige tijden plaatsvinden.

[ Voor 20% gewijzigd door Kees op 29-12-2009 18:53 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4-legged-bird
OK, das duidelijk! Bedankt voor de snelle reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Laatst online: 24-08-2024
let wel op dat je een account aanmaakt op de europeese website (www.wow-europe.com) en niet op de US-site, want daar wordt je CD key niet herkend :P Dit was een probleem waar ik enkele uren mee bezig ben geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Ik heb op mijn SP als tweede spec holy geprobeerd maar een groep healen is niets voor mij, ik moet veel te geconcentreerd zijn en dat hou ik nooit lang vol. Met raids heb ik me regelmatig met de tank bezig gehouden en dat ging goed. Aangezien mijn guild opeens in slaapstand is (hooguit 2 online, de rest komt terug met de expansion) ben ik van holy naar disc gegaan omdat ik me nu toch vrijwel alleen met pvp bezig houdt. Ik kan zo afwisselen met mijn shadowspec (houd niet van dat zwarte kleurtje in shadowform) en toch regelmatig healen. Ik heb healbot gebruikt maar ik zoek eigenlijk een addon voor healen die alleen personen aangeeft die binnen de range zijn, ik heb geen behoefte aan een hele lijst met namen die de rechterkant van mijn scherm vullen maar toch niet binnen bereik zijn. Weet iemand of er een dergelijke addon is en hoe die heet?

Valt me op dat er steeds minder battlegrounds online zijn, zelfs AV zijn er hooguit 2 en heel soms 3. Ik weet dat er regelmatig geklaagd wordt in de diverse fora maar jammer is het wel. Als je voornamelijk bg's doet is het bv al niet mogelijk om een fatsoenlijk wapen te krijgen omdat Blizz wil dat je arena of raids doet. En het verschil wordt erg groot zo. Mijn epic tournament gun van mijn hunter is maar een simpele blue in vergelijking met het arena spul of de guns die ze in raids looten. En een reden hiervoor heb ik nog niet van Blizz gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291809

RichardvdD schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 19:21:

Benediction droppen en Seals of de Pure naar 5/5 brengen. Benediction is een waardeloze talent. Divinity is wel handig voor healers, maar echt noodzakelijk is het niet. Dan kan je beter wat dieper in retri gaan en bijvoorbeeld Vindication erbij nemen. Dan krijg je veel minder damage en dat maakt het ruim goed ten opzicht van Divinity, en het kost ook maar 2 punten, dus heb je nog 3 punten over om ergens anders in te stoppen.
Dat van Benedicition is idd een goed punt, dat moet ik zeker onthouden.

Vindication is ook best wel interessant, die schaalt ook met level. Dan zullen die drie puntjes in Heart of the Crusader gaan, ook handig voor meer damage. Wat is de procrate op Vindication?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Laatst online: 25-07 01:23
Anoniem: 230001 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:56:
[...]
ik zoek eigenlijk een addon voor healen die alleen personen aangeeft die binnen de range zijn, ik heb geen behoefte aan een hele lijst met namen die de rechterkant van mijn scherm vullen maar toch niet binnen bereik zijn. Weet iemand of er een dergelijke addon is en hoe die heet?
Xperl bijvoorbeeld.
Weet helaas niet genoeg vergelijkbare AddOns om te kunnen zeggen welke het beste is.
Die van mij is zo ingesteld: wel "Show Health Deficit(Healer Mode)", niet "Show Raid Mana"
Edit: Je kan het alleen transparant of heel erg klein maken, het blijft alle raidmembers aangeven.. ook die buiten range zijn.
Afbeeldingslocatie: http://img13.imageshack.us/img13/8259/xperlrangecheckraidfram.png

Afbeeldingslocatie: http://img46.imageshack.us/img46/8259/xperlrangecheckraidfram.png

[ Voor 8% gewijzigd door Ketho op 30-12-2009 00:03 . Reden: Desty Nova gequoted ipv Kohaku :| ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291809

Wat? Wanneer zei ik dat? :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verveelde me kapot. Dus maar een nieuw wow accountje aangemaakt.

En ben met een nelf druid begonnen heb net level 27 aangetikt. Het gaat redelijk langzaam maar dit komt omdat ik 2 primairy (alch en herb) en 3 secondairy skills aan het levelen ben. alles zit nu rond de 150.

Daarnaast level ik voornamelijk door veel te grinden en nadat ik op het zelfde level zit als de mobs in de area waar ik alles moet questen heb behaald knal ik nog even snel door alle quests heen.

Zonder een dk bank merk ik toch weer hoeveel geld je wel niet bijelkaar moet sprokkelen om wat te kunnen kopen xp.. gelukkig heb ik de AH weer hervonden en heb nu op level 27 alweer een 28 gold bijelkaar gesprokkeld en alles profs en riding skills kunnen upgraden.

Kan ik trouwens vanaf level 58 al de burning crusades induiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 00:12:

Kan ik trouwens vanaf level 58 al de burning crusades induiken?
Ja vaanf 58 kun je goed meekomen in het Hellfire gebied. Die 2 lvl's duren dan ook ongeveer 20 minuten each :X

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Laatst online: 23:57

Osxy

Holy crap on a cracker

Topicstarter
*o* Ik hou van stats.

Net de stats van de laatste ICC 25 bekeken. Vooral de Marrowgar data was leuk, sta daar nogal dik bovenaan op healing done. Ruime 5k hps gemiddeld met pieken naar 14k!

Leukste vond ik de mana regen, wist dat ik veel mana regen van replenishment en me mana shield kreeg, maar dit is absurd. Totale mana regen van 1350mp5 xD

Over de gehele raid gemiddeld 550mp5 van alles buiten me gear, met Marrowgar als piek met 650mp5.

[ Voor 12% gewijzigd door Osxy op 30-12-2009 01:13 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Meh, gaar. Alts hebben is leuk, maar op één dag 5x de daily heroic én 5x de weekly raid quest doen wordt toch enigszins vervelend. :P Aan de andere kant heb ik wél intussen al 5 Primordial Saronite bij elkaar voor de craftable legs van mijn main character én krijg ik overmorgen nog 2 saronite binnen en kan ik van het weekend mijn T10 25-man chestpiece ophalen op mijn main.

Ook een leuke pug gehad met mijn healer vanmiddag. Ik kom HoS binnen, eerste wat ik doe: checken wie de tank is. Ik had moeite met hem eruit pikken, uiteindelijk bleek het een warrior te zijn die inclusief fort en GotW aan 34k health kwam. Best hoor, geen probleem mee. Echter, toen ging 'ie pullen: 5 packs tegelijk. Ik healde mezelf compleet plat, heb mana tide én een mana potion gebruikt, maar uiteindelijk ging ik gewoon OOM en pas daarna gingen er mensen dood; 2.5k HPS in een 5-man in mijn gear vond ik helemaal niet slecht, maar uiteraard werd ik meteen uitgemaakt voor een slechte healer, waarna 3 van de 4 pugs vertrokken. Uiteindelijk met de laatst overgebleven persoon nog 3 nieuwe mensen bij elkaar gekregen en de instance gecleard, echter...degene die over was was een shadow priest die noch vampiric touch noch mind blast gebruikte. Geen replenishment in een fast-paced heroic is best rot, ook al vertraagde die priest met zijn 1250 dps de fights wel aardig. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 15:49

junglebeast

hier staat iets

Toch vandaag de weekly raid naar Malygos kunnen doen.

Ik had een ICC rep run in de calender gezet voor guildies die nog wat ICC rep wilde. Kregen uit eindelijk 11 man bij elkaar dus 1jte op de reserve bank. Er ging zelfs een healer mee die net 2 weken 80 was ofzo en ging best goed. Alleen bij 2 van die Bone Wardens maar 3 healers ingezet.

2 clears kunnen doen. En nog een 3-tal tries op Morrowgar als afsluiter. Eenmaal terug in Dala aangekomen kwam iemand nog op het idee om de weekly raid te gaan doen/proberen. Hadden 2 tries nodig om het roest van de tactics af te halen, maar je zag wel dat ie een stuk simpeler geworden was dan vorig jaar. :)

Nu morgen en donderdag nog een daily hc en ik heb me cloak en epic achievement binnen. *O*

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Atlas schreef op woensdag 30 december 2009 @ 00:16:
[...]

Ja vaanf 58 kun je goed meekomen in het Hellfire gebied. Die 2 lvl's duren dan ook ongeveer 20 minuten each :X
Iemand een idee in welke instance je terechtkomt als je op 58 de LFG gebruikt? Bij mijn weten kan je de eerste hellfire instance doen op dat level, maar zit je ook nog in de range voor scholo,strat,... Alleen is het verschil in gearkwaliteit tussen hellfire en oudere instances nogal groot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Wat betreft de weekly raid quest heb ik gemerkt dat wanneer ik hem op dinsdagavond direct meepak ik de quest nog een keer voor de reset kan doen, meestal op zaterdag voor de 2e keer.
Doe er je voordeel mee zolang Blizzard dit niet aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Gisteren met mijn Warrior een beetje een bizarre PuG via random LFG meegemaakt naar Azjol Nerub. Ik was level 73, er was een level 75 priest mee waarvan ik veronderstelde dat hij de healer was en een level 80 Retri Paladin (aan zijn mana pool te zien iig, ik heb het verder niet gechecked). Op de trash voor de eerste boss slaagden we er in om te wipen :?. Na mijn eerste blik op Recount had ik eigenlijk al wat vragen moeten gaan stellen. De Retri Paladin stond op #1 healing done. Hij had een aantal keer Holy Light op mij gebruikt. De Priest had ook wel wat gehealed, maar dat mocht geen naam hebben.

De eerste boss ging best aardig. Hij was in ieder geval in één keer dood. De tweede boss was weer een rommeltje. Uiteindelijk wipeten we toen hij op 1% was ofzo. De tweede poging was gelukkig wel een kill. De derde en laatste boss ging op zich wel goed, hij ging in één poging dood, woei.

Na de tweede blik op Recount was ik lichtelijk verbijsterd. Het bleek dat zowel de level 80 Retri(!!!) Paladin als de level 75 Priest aan het healen waren geweest. En daar hebben ze nog waanzinnig bij lopen slacken ook nog, want ik kreeg sporadisch eens een keer een heal. Achteraf ben ik blij dat we de instance nog uit hebben gespeeld en dat ik weer een leveltje erbij dingde toen de laatste boss doodging.

Verder nog een fail PuG naar Ony25 meegemaakt op mijn Paladin. Iemand ninja-pullde na 10 seconden een groep whelps. Dit kwam nog wel goed, maar in phase 2 vielen de DPS'ers bij bosjes dood neer. Na de wipe verliet de raidleader na een scheldkanonnade de groep en viel de hele groep uit elkaar. Ondanks de beestachtige lag die ik had stond ik op #2 in de healing meter. Ik weet weer waarom ik niet meer raid. Áls ik dan nog eens een raid wil doen dan, zal dat een 10-mans zijn, met de 25-mans heb ik veel te veel last van een lage framerate.

PS: Enneeh, de weekly raid bij ons op Arathor is Lord Jaraxxus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Anoniem: 230001 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:56:
Ik heb healbot gebruikt maar ik zoek eigenlijk een addon voor healen die alleen personen aangeeft die binnen de range zijn, ik heb geen behoefte aan een hele lijst met namen die de rechterkant van mijn scherm vullen maar toch niet binnen bereik zijn. Weet iemand of er een dergelijke addon is en hoe die heet?
Ik gebruik tegenwoordig Grid als raidframes. Zal niet helemaal voldoen aan je eisen (toont nl de hele raid), maar neemt erg weinig ruimte in op je scherm. Als je met MouseOver-macro's werkt is het ideaal voor healing (tenminste dat vond ik enige tijd geleden toen ik nog een healer had).

Wat doet Grid dan precies? Grid toont je een lijst van alle raidmembers, 1 "vierkant" per raidmember. Die vierkant toont wie het is (verkorte naam), hoeveel health ie heeft, wat voor class hij is (kleur) en of hij in range is (out of range=greyed out). Middels GridBossDebuffs (oid, weet de preciese naam zo niet) geeft hij ook een icon in die vierkant voor nagenoeg alle raid debuffs die er zijn (b.v. spikes of Marrowgar). Erg handig voor evt dispellen. Overigens kun je erg veel aanpassen aan Grid.

Mijn warrior project gaat voorspoedig nu. Hij is bijna crit immune voor Heroics (mis nog een goede ring, helm en shield, die willen maar niet droppen) dus ik kan vanaf nu eindelijk joinen als tank voor random heroics. Scheelt dan sowieso aardig wat wachttijd, maar belangrijker is dat mn vriendin wss vandaag al de 80 aantikt met haar DK. Dan moet meneer (of eigenlijk mevrouw Orc) aardig wat klappen op gaan vangen ten behoeve van haar emblem/gear jacht ;) Ach ja, mn warrior heeft zelf ook nog een lange weg te gaan hier en daar dus heb er zelf minimaal net zo veel baat bij. Alleen wel op gaan letten hoe we haar voorbij de minimale heroic requirements krijgen (zodat je ook FoS en PoS normal mag doen)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Cleetje schreef op woensdag 30 december 2009 @ 08:10:
[...]
Ach ja, mn warrior heeft zelf ook nog een lange weg te gaan hier en daar dus heb er zelf minimaal net zo veel baat bij. Alleen wel op gaan letten hoe we haar voorbij de minimale heroic requirements krijgen (zodat je ook FoS en PoS normal mag doen)..
Toc5 normal is een goede start denk ik, massa's ilevel 200 epics en je kan het blijven farmen aangezien het geen heroic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Het is al veel vaker gezegd, maar nog maar eens ten overvloede: Voor healing is Grid + Clique alles wat je nodig hebt! Het is (voor mij en vele anderen iig) dé ideale combinatie. Persoonlijk gebruik ik ook nog Decursive voor het gemakkelijk disspellen.

Het enige probleempje wat ik nog met Grid heb, is dat de out-of-range indicatie niet goed gaat. Hij geeft unit-frames van spelers als out-of-range weer die nog niet uit m'n healing range zijn. Dit zal wel een instelling zijn, daar moet ik nog eens naar kijken.

Ik heb trouwens ook eens naar aanleiding van zwik in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..." naar die quest informatie van wowhead zitten kijken. Echt geweldig dit. Op de één of andere manier krijgt hij het voor elkaar om te zien welke quests je allemaal hebt gedaan, ook als je de addon niet vanaf het eerste begin van het levelen van je character geïnstalleerd had. Ik was altijd in de veronderstelling dat dit niet mogelijk was. Een in-game versie hiervan die op een QuestHelper-achtige manier aangeeft waar je nog quests kunt oppikken in een gebied zou helemaal geweldig zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Dricus schreef op woensdag 30 december 2009 @ 08:24:
Het is al veel vaker gezegd, maar nog maar eens ten overvloede: Voor healing is Grid + Clique alles wat je nodig hebt! Het is (voor mij en vele anderen iig) dé ideale combinatie. Persoonlijk gebruik ik ook nog Decursive voor het gemakkelijk disspellen.

Het enige probleempje wat ik nog met Grid heb, is dat de out-of-range indicatie niet goed gaat. Hij geeft unit-frames van spelers als out-of-range weer die nog niet uit m'n healing range zijn. Dit zal wel een instelling zijn, daar moet ik nog eens naar kijken.
Out of range kun je inderdaad zelf instellen. Weet even niet precies meer waar, maar er is sowieso een instelling waarbij je de range kunt zetten op 40y wat over t algemeen healing range is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-07 15:09
Dricus schreef op woensdag 30 december 2009 @ 08:24:
Ik heb trouwens ook eens naar aanleiding van zwik in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..." naar die quest informatie van wowhead zitten kijken. Echt geweldig dit. Op de één of andere manier krijgt hij het voor elkaar om te zien welke quests je allemaal hebt gedaan, ook als je de addon niet vanaf het eerste begin van het levelen van je character geïnstalleerd had. Ik was altijd in de veronderstelling dat dit niet mogelijk was. Een in-game versie hiervan die op een QuestHelper-achtige manier aangeeft waar je nog quests kunt oppikken in een gebied zou helemaal geweldig zijn :).
Ik gebruik Carbonite als "questhelper addon". Sinds de laatste versie kreeg ik daarin een pop-up met de vraag of de addon de quest-info van de server op moest gaan halen, waarna ook keurig op mn map alleen de incompleted quests nog maar verschijnen. Misschien dat deze optie voor addons door Blizzard is toegevoegd in 3.3, erg handig in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 22-07 13:10

Magic666

No one's neighbour!

@Kohaku:
Probeer anders Healium eens, die heb ik sinds een paar dagen en bevalt mij stukken beter dan Healbot.

Al moet ik Grid + clique ook nog eens een kans geven als ik dat allemaal zo lees ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-07 10:30

RaseriaN

So much choices..

Lief dagboek,

Gisteren voor de 2e keer Ulduar 10 ingedoken en toen wederom HardModes gedaan om de Quest voor Algalon eindelijk eens afgemaakt te hebben en die gast te killen ;)

Freya stond op het menu met "Knock, Knock, Knock on Wood" en die ging na 1 wipe gewoon plat om daarna door te gaan naar Mimiron en daar "FireFighter" te gaan doen. Maar wat een gevecht :D
Een aantal maal in Phase3 gekomen maar daar was het nog een beetje chaos qua Doomfires maar dat gaat wel goedkomen. Vanavond een verse ICC10 leegruimen en daarna weer Ulduar10 induiken.. hopen dat die fuck Thorim nu eindelijk zn Runestone achterlaat voor me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302756

Healbot kan ook alleen die mensen weergeven die in range zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
junglebeast schreef op woensdag 30 december 2009 @ 01:35:
Er ging zelfs een healer mee die net 2 weken 80 was ofzo
Ril? Die is net een goeie week 80, maar is zwaar ziek aan het farmen geweest. :X Toen ik op tweede kerstdag FoS met 'm deed had 'ie net 1400 SP, nu zit 'ie bijna aan de 2200 met full T9 etc. :p

Gisteren paar heroics gedaan met wat vrienden en een per instance verschillende random. Eerst UK (met een complete random groep) gedaan, vervolgens met die vrienden UP en HoS. Vriendin moest toen loggen (mocht er om half zes weer uit :X), en met de andere twee nog pugs gezocht en ToC en HoR gecleared. Was m'n eerste HoR clear en we zijn twee keer gewiped. Eerste keer op die trashwaves, tweede keer op de laatste wave van LK fight. Tweede keer vrij makkelijk gehaald en DPS boots geloot. Deed ToC en HoR als DPS, paar dagen terug gerespecced van frost DW naar unholy, en dat is echt OP. Waar ik normaal met DW frost de meters al topte met 3.7-4k DPS, haalde ik nu zonder mokken 4.7 in allebei die instances. :+ Daarna T9 broekje maar gekocht en toen ik toch in de buurt van de champion's seal vendor was gelijk maar twee heirlooms ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 07-07 22:11
Eergisteren geprobeerd om van Felwood naar Teldrassil te komen. Ik ging iemand anders helpen levelen. Teldrassil is de starting area van de nightelves. Helaas lukte dat niet, wat volgens mij een bug is. De boot voer wel van Teldrassil naar Felwoord maar niet andersom. Als de boot aan kwam bij Felwoord kwamen de andere players er wel vanaf maar de boot was onzichtbaar. Was wel gezellig op de pier, stond er met een paar andere nl-ers te wachten. +/- 1 uur zonder resultaat.

Mijn vraag is wat is de snelste manier om een GM te bereiken, voor zulk soort problemen?

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
HawVer schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:07:
Eergisteren geprobeerd om van Felwood naar Teldrassil te komen. Ik ging iemand anders helpen levelen. Teldrassil is de starting area van de nightelves. Helaas lukte dat niet, wat volgens mij een bug is. De boot voer wel van Teldrassil naar Felwoord maar niet andersom. Als de boot aan kwam bij Felwoord kwamen de andere players er wel vanaf maar de boot was onzichtbaar. Was wel gezellig op de pier, stond er met een paar andere nl-ers te wachten. +/- 1 uur zonder resultaat.

Mijn vraag is wat is de snelste manier om een GM te bereiken, voor zulk soort problemen?
Boot van Felwood naar Teldrassil? Nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn :) De boot van Teldrassil gaat naar Auberdine afaik. En van Auberdine kan je een boot nemen naar Stormwind of Exodar.

Ik veronderstel dat je het hebt over de boot van Teldrassil naar Auberdine (Darkshore). Waarom die boot niet kwam opdagen weet niet, maar wat je kan doen om de reis te verkorten is de flightpaths oppikken in Teldrassil aan de kade en ook in Auberdine, dan kan je gratis tussen die twee plaatsen vliegen. *edit* Wat Dricus iets sneller zei dan mezelf ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Kapoen op 30-12-2009 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

@HawVer: Open een ticket. Da's voor zover ik weet de enige manier om een GM te bereiken. Als je eerder al wel eens in Teldrassil (Ruth'Theran Village) bent geweest, dan heb je wellicht het flightpoint daar al opgepikt. Dan kun je vanuit Felwood gewoon vliegen :). Anders zul je eerst vanuit Felwood naar Auberdine moeten reizen en kun je vanaf daar de boot naar Teldrassil pakken.

Als je level 80 bent, kun je natuurlijk gewoon de portal vanuit Dalaran naar Darnassus pakken.

[ Voor 11% gewijzigd door Dricus op 30-12-2009 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren niet heel erg veel gedaan. De random HC was HoS en die ging als een trein. We pulde gewoon de hele kamers met adds in eenenkele keer net zoals eenj level 80 Stratholm zou runnen voor Argent Dawn rep.
Op een gegeven moment nam onze druidtank gewoonweg 12 adds op zich (dark iron dwarves) en nog wisten we ze neer te krijgen zonder losses. Nog lamer dus als HoL. Ik schat dat de gear ervoor zorgt dat we vergeleken met die monsters level 84/85 ofzo zijn. Anyhoo's, more truimph emblems...yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Kapoen schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:11:
[...]

Boot van Felwood naar Teldrassil? Nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn :) De boot van Teldrassil gaat naar Auberdine afaik. En van Auberdine kan je een boot nemen naar Stormwind of Exodar.

Ik veronderstel dat je het hebt over de boot van Teldrassil naar Auberdine (Darkshore). Waarom die boot niet kwam opdagen weet niet, maar wat je kan doen om de reis te verkorten is de flightpaths oppikken in Teldrassil aan de kade en ook in Auberdine, dan kan je gratis tussen die twee plaatsen vliegen.
Je hebt gelijk, ik bedoelde Darkshore. :) Het probleem is dat ik als human nog niet in Teldrassil ben geweest. Dus ik heb nog geen flightpath. Ik heb ook geprobeerd om te gaan zwemmen. Maar op een gegeven moment kom je in diep water en dan krijg je een waarschuwing, dat als je doorgaat dat je dan zult verdrinken.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Dricus schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:14:
Als je level 80 bent, kun je natuurlijk gewoon de portal vanuit Dalaran naar Darnassus pakken.
dat kan natuurlijk ook al voordat je lvl 80 bent ;) summon/portal en je bent er ook ideaal voor een alt als je aan het levelen bent :)

Zondag nacht is mijn priest 80 gedinged, en onderhand zit ik alweer op 2 pieces T9, ocoulus dropt gewoon zo waar zijn staff in heroic mode. de ICC dungeons achter elkaar gedaan, waar ik nog mooie cloth legs heb kunnen oppakken, denk dat ik nu eigenlijk nog maar even TOC normal moet gaan farmen voor wat gear :) gaat op deze manier in ieder geval de goede kant op :)
begin in ieder geval nu wat minder squishy te raken.

even een vraagje voor de priest hiero. als DISC priest waar gem je voor? ik dacht voornamelijk SP en Intellect?
en wat als Holy?
ben maar dual spec gegaan als Disc/Priest

en is er eigenlijk iets hoe je kan monitoren of je POM nog actief is of niet? vind het echt een geweldige spell :)

[ Voor 18% gewijzigd door Valkyre op 30-12-2009 09:26 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
HawVer schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:19:
[...]

Je hebt gelijk, ik bedoelde Darkshore. :) Het probleem is dat ik als human nog niet in Teldrassil ben geweest. Dus ik heb nog geen flightpath. Ik heb ook geprobeerd om te gaan zwemmen. Maar op een gegeven moment kom je in diep water en dan krijg je een waarschuwing, dat als je doorgaat dat je dan zult verdrinken.. ;(
't Is toch een bizar probleem. Ik kan mij voorstellen dat de boot Exodar - Auberdine soms eens bugged omdat Exodar op een andere server draait dan de oude wereld, en die servers kunnen onafhankelijk van elkaar crashen. Teldrassil en Auberdine zijn volgens mij onderdeel van dezelfde wereld en server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Gisteren lekker bezig gweest.
Shitload aan hc's gefarmed. Ook nog toegekomen om weekly hc te doen ( XT-002 ) die was ook snel neer wat resulteerde in 2 achievs, Nerf bombs en Nerf gravity.
Daarna nog een OS10 group gevonden ( die moest ik nog voor mijn achiev ).
Eindelijk via Random hc's in Old Kingdom gekomen, waar ik bij completition een achiev spam kreeg :P

(Northrend Dungeon hero/Normal Dungeon Hero) en de achiev voor Old Kingdom.

Moet nu alleen Malygos nog voor Champion of the Frozen Wastes.

Trouwens.. om Malygos te doen, moet je dan het questitem van Sapphiron looten om daar in te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Kapoen schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:22:
[...]

't Is toch een bizar probleem. Ik kan mij voorstellen dat de boot Exodar - Auberdine soms eens bugged omdat Exodar op een andere server draait dan de oude wereld, en die servers kunnen onafhankelijk van elkaar crashen. Teldrassil en Auberdine zijn volgens mij onderdeel van dezelfde wereld en server.
Ach, ik kan me nog herinneren toen ik een keer de boot van SW naar Borean Tundra nam. De boot ging door een deel van The Northren Kingdoms, ik viel door de boot naar beneden en dood op de grond onder me (volgens mij was ik aan boord de vliegende hollander gestapt want de boot was een aardig stukje boven Northern Kingdoms uitgekomen)
Of 1 keer werd ik afgezet onder de wereld en dus viel ik lange tijd tot ik uiteindelijk misterieus dood ging. Maar dat was toen northrend er net pas was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Bedankt voor de reacties, ik zal eens wat gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

SpoTs schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:23:
Trouwens.. om Malygos te doen, moet je dan het questitem van Sapphiron looten om daar in te gaan?
Één iemand moet de quest van het questitem van Sapphiron gedaan hebben,je krijgt een key voor EoE als reward. Die is nodig om het gevecht met Malygos te starten. Er zijn trouwens 2 keys: 1 voor de 10-mans en 1 voor de 25-mans. Die haal je dus logischerwijs bij de 10- en 25-mans versies van Naxx :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
HawVer schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:07:
Om ook even op dit te antwoorden: de ingame help functie heeft een ticket functie en dat is de enige manier om GMs te bereiken. Dit systeem werkt wel volgens het 'first come first serve' principe en hangt af van het aantal beschikbare GMs op dat moment. Dus snelle oplossingen zijn er meestal niet jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337619

Ola Tweakers..
Eindelijk een website / Forum die niet geblokked is op me werk waar ik nog een beetje over World of Warcraft ken lezen. Hebben we hier ook wat arena gasten zitten. Welke class 2vs2 3vs3 setup zouden jullie doen. Ik zelf heb een full furious relen Gear Feral drood. Alleen welke gems zoud ik gebruiken. Hopelijk kennen we wat tips wisselen hier want het soms ook so SUF op me werk.. :9
Owja voor de raiders. Wat vinden jullie van ICC. Heb nu op 2 alts al gecleared en het wordt toch te makkelijk alles. Ik lees jullie reactie wel.

Killavalon feral druid Kazzak Horde
Overpwrd Holy pala Kazzak Horde
Dauri Surv Hunter Kazzak Horde
Kill(a)valon Orc warrior Kazzak Horde

En ja ik ben misschien te active na me werk. Maar nog niet helemaal verslaafd ;-) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Anoniem: 337619 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:48:
Owja voor de raiders. Wat vinden jullie van ICC. Heb nu op 2 alts al gecleared en het wordt toch te makkelijk alles. Ik lees jullie reactie wel.
ICC10 is enorm simpel momenteel (1e wing clear op de 1e dag dat we gingen), maar vergeet niet dat het nog maar 1 wing is. Ik verwacht dat de overige wings lastiger zullen worden, maar het zal vast over het algemeen alsnog redelijk makkelijk blijven.

Overigens is ICC25 een stuk lastiger hoofdzakelijk op Deathwhisper dankzij add-control (en MC). Dat is een echte pug-killer. Hoe het is voor guildruns kan ik niet zeggen aangezien ik in een 10-man only guild zit.

P.s. De echte "test" is uiteraard ICC in heroic mode. Dat mag lekker pittig worden, daar is t immers heroic voor. Nu maar hopen dat het ook echt zo zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cleetje schreef op woensdag 30 december 2009 @ 10:19:
[...]

ICC10 is enorm simpel momenteel (1e wing clear op de 1e dag dat we gingen), maar vergeet niet dat het nog maar 1 wing is. Ik verwacht dat de overige wings lastiger zullen worden, maar het zal vast over het algemeen alsnog redelijk makkelijk blijven.
Wij zijn een raiding guild 25 man. Leuke promotie www.reignofchaos.org Misschien is leuk om te chekken.
En ik hoop echt dat icc 25 HC beetje als Anub 25hc is. We zullen zijn nog een weekie wachten weer voor een nieuwe Wing ;-)
Anders zullen we toch misschien minder Hardcore raider worden. ;-) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen,

Kohaku: Ik gebruik zelf perfectraid om te zien we er binnen mijn bereik is. Mensen die out of range zijn worden dan in mijn raidframes wazig/grijzig. De meeste mensen gebruiken echter grid. Wie weet dat dit je kan helpen.

@ een paar dagen 80: Dat lijkt inderdaad geen criterium meer te zijn. Een guildie van me vroeg of ik alsjeblief de daily heroic voor hem wilde tanken op zn gister gedingde 80. Meneer heeft uiteindelijk 87 emblems gehaald die dag en zat al heel aardig in de 232 epics (ook wel een beetje geluk gehad bij raid drops). Hij ging van 1200 dps naar 3000 dps in 24 uur :)

De weekly raid op Dragonblight was Naxx – de bug moest dood, dat heb ik dus op mijn priest, tankadin, en rogue gedaan. Op mijn pala was ik de enige tank, en we hadden 1 healer: t beestje lag in 37 seconden op zn gat. Toch wel bizar hoeveel gear doet.

De daily random op mijn rogue was HoR, en daar zijn we jammerlijk gefaald… de 8ste wave was een paar keer op rij de killer, uiteindelijk zijn we daar maar gestopt. Toen was het tijd voor een random heroic op mijn paladin: CoS. Dit was te bizar voor woorden. Ik was nummer 1 dps met 2400, de dps zaten allemaal rond de 1100-1200, en we zijn 3 keer (!) gewiped op dat laatste stukje trash naar de draak. De derde keer ben ik geleaved, ben nog nooit gewiped in die instance, en met 39k groupbuffed (bosc en fort) zou ik daar niet dood moeten kunnen gaan.

Daarna met een vriend samen die wel dps kan doen nog maar is de daily geprobeerd, weer CoS! Blegh! Maar dit was een stuk beter, gewoon normale spelers en 1 grote chainpull. 9 minuten over op de timer toen de baas neerging en weer 2 emblems rijker!

Een guildie wilde graag even PoS en FoS heroic doen, dus ik wilde mijn pala wel meenemen. Dit keer wat pug dps die het opzich niet heel erg rampzalig deden (ongeveer evenveel dps als mijn tank). Helaas deden ze totaal niet aan communicatie en zorgden ze bij bazen voor behoorlijk wat fuckups. Ook na nadrukkelijk vragen om respons op onze vragen (do you know tactics?) met uitleg hoe je kunt chatten (use [enter] /p to type in partychat) kwam er minder uit dan de gemiddelde NPC. Uiteindelijk heb ik 3 items gepassed voor de DK. En er kon geen bedankje vanaf, volgende keer need ik gewoon bij dit soort sociale tards.

Wel weer veel te veel gespeeld dus. Battered Hilts gaan nog steeds voor rond de 14k gold, en ik heb er nog geen één zien droppen. Hoe zit dat bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-07 09:50
Over het algemeen heb ik erg goeie ervaringen met de LFG tool, maar er zitten soms mensen bij...
Voorbeeldje:
Gisteren daily frost random op m'n warrior (tank) kreeg ik een holy priest als healer, spec: 0/71/0... Nu heb ik zelf ook een holy priest waarmee ik ulduar 10 hardmodes heb gedaan en m'n draakje op heb, dus ik weet enigsinds wel hoe je een priest moet spelen.
Ik maak dus een suggestie dat hij in Meditation moet specced voor extra mana regen. Eerst antwoord dat ik kreeg was: "What is meditation?" Dus ik link [Meditation] uit z'n disc tree in party chat, antwoord: Why would i take something that regenerates mana while i can drink and fill up in 5 seconds?
Zucht... Nouja... ik overgear heroics nogal op m'n tank, dus ik kreeg niet echt veel klappen, maar ik had m'n vingers wel erg dicht bij m'n shieldwall/last stand buttons :P
Gelukkig had ik competente DPS in de party zitten, zodat bosses nog aardig snel neergingen.
Heb wel alle mogelijke Triumph gear gekocht van badges, dus denk dat de rest gaat naar m'n fury offspec, al heb ik geen flauw idee hoe ik dat moet spelen :P
Ook voor 't eerst ICC10 gedaan, 2 bosses neer en wat een brute instance is dat zeg! Prachtige design en leuke boss fights. Marrowgar ging na 4 tries neer en ik mocht 't tank maceje hebben. Nu nog 2 nieuwe tank trinkets en een nieuw shieldje... Heb net 60 frost badges uitgegeven aan die tank belt, dus wordt weer sparen :(

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Kapoen schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:34:
[...]
Om ook even op dit te antwoorden: de ingame help functie heeft een ticket functie en dat is de enige manier om GMs te bereiken. Dit systeem werkt wel volgens het 'first come first serve' principe en hangt af van het aantal beschikbare GMs op dat moment. Dus snelle oplossingen zijn er meestal niet jammer genoeg.
Hmm dat is wel jammer. Ik was gisteren aan het wow-en toen er een scammer langs kwam. Die was aan het vissen naar mijn wachtwoord gebruikersnaam onder de valse belofte dat ik goud er voor zou krijgen. Erg irritant en die moeten eigk zo snel mogelijk weg.
Kapoen schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:22:
Inderdaad bizar. Op een gegeven moment stonden zo een 10 mensen te wachten op een pier. Lekker duellen, stukjes zwemmen, dansen e.d. :D In dat stukje waren wel meer vreemde problemen. Een party member was met de betreffende boot naar Darkshore toegekomen en stond in mijn scherm stil terwijl hij zelf zonder problemen rondliep. Opnieuw opstarten hielp ook niet. Vanavond nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-07 09:50
Inderdaad bizar. Op een gegeven moment stonden zo een 10 mensen te wachten op een pier. Lekker duellen, stukjes zwemmen, dansen e.d. :D In dat stukje waren wel meer vreemde problemen. Een party member was met de betreffende boot naar Darkshore toegekomen en stond in mijn scherm stil terwijl hij zelf zonder problemen rondliep. Opnieuw opstarten hielp ook niet. Vanavond nog eens proberen.
Haha dat doet me denken aan die keer dat ik met de boot van menethil midden in Desolace uitkwam, hoog in de lucht... moest m'n HS gebruiken om weg te komen. Soms zijn random bugs wel grappig

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hulkie schreef op woensdag 30 december 2009 @ 10:48:
Goede morgen,

Wel weer veel te veel gespeeld dus. Battered Hilts gaan nog steeds voor rond de 14k gold, en ik heb er nog geen één zien droppen. Hoe zit dat bij jullie?
hey hey! Batterd hilt dropte op eerste dag 4/8 keer 1 was voor mij. Sinds die dag heb ik hem ook niet meer voorbij zien komen. Doe de nieuwe dungeon op 3 alts en tot nu alleen main heeft de quest line complete.
Wat zkr wel een leuke quest line is. Niet moeilijk maar zeker wel leuk.

Voor de Rest LFM is geweldig. Zelfs met me nieuwe DK. Tank spec en Dingen maar ;-)

GR
Check Reignofchaos.org ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Plan B wordt het :)
M'n vriendin had altijd al het plan om een healer van haar Paladin te maken. Ik stelde haar voor om dan de dual spec te kopen... "maar dat is zo duur :(", waar ik zei dat ik het wel betaalde en toen was het volmondige "goed idee! :D".
Dat wordt dus een mooie combinatie om instances te doen: ik met m'n Prot Paladin als tank, zij met d'r Holy Paladin als healer. En ondertussen hebben we beide een Retri offspec, om te questen / PvP / dps-en in instances als er iemand anders healt of tankt. Ik verwacht bijna instant-groups met deze combi :D

Gisteren nog wel even met m'n Shaman gespeeld, waar ik geganked werd door een /cry Prot Paladin /cry /wrist. Ik heb echt 0,0 ervaring in PvP met m'n Shaman, en wist dus ook echt niet wat ik moest doen. Toch nog een paar andere quests afgemaakt, en einde van de avond zat ik bijna op level 48.
Tussendoor kreeg ik ook een random group naar Maraudon, met een Huntard, waar ik de term expres gebruik. De tank (warrior) wachtte soms een paar seconde met pullen (checken van mana, Huntard zat zonder bv.), waarop de Huntard pullde. De taunt van z'n Gorilla stond ook de gehele instance aan, ondanks het verzoek van de tank om het uit te zetten. Nadat de tank het genoeg had van de streken van de Huntard, liepen de gemoederen hoog op:
Warrior na 5e ninjapull: "ffs dont pull"
Huntard: "ffs go"
Warrior: "stfu and let me pull"
Huntard: "gogogo"
Waar is het fatsoen gebleven van mensen in dit spelletje? Nu zat de Warrior ook niet helemaal goed met het gescheld, maar hij had tenminste een reden.
Oh, en die Huntard deed een whopping 10% van de totale damage van de groep. Indicatie: ik 35%, de tank 30% en de 3e dps 25%.

Ook nog de daily random heroic op m'n Druid gedaan. Die heeft trouwens veel meer Frost Emblems dan m'n main Mage, allemaal door die random dungeons. Utgarde Pinnacle was het geworden, en toevallig kwam een Engelse guildie als healer in m'n groep. Hij had het echter niet door, dat hij een guildie aan het healen was, tot na de laatste baas :D! Ik liep rond met 48hp buffed, en die healer (Priest) had nog een mooie 700dps gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Anoniem: 236827 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:11:
Tussendoor kreeg ik ook een random group naar Maraudon, met een Huntard, waar ik de term expres gebruik. De tank (warrior) wachtte soms een paar seconde met pullen (checken van mana, Huntard zat zonder bv.), waarop de Huntard pullde. De taunt van z'n Gorilla stond ook de gehele instance aan, ondanks het verzoek van de tank om het uit te zetten. Nadat de tank het genoeg had van de streken van de Huntard, liepen de gemoederen hoog op:
Warrior na 5e ninjapull: "ffs dont pull"
Huntard: "ffs go"
Warrior: "stfu and let me pull"
Huntard: "gogogo"
Waar is het fatsoen gebleven van mensen in dit spelletje? Nu zat de Warrior ook niet helemaal goed met het gescheld, maar hij had tenminste een reden.
Oh, en die Huntard deed een whopping 10% van de totale damage van de groep. Indicatie: ik 35%, de tank 30% en de 3e dps 25%.
Als ik zoiets tegenkom met mijn eigen tank laat ik de persoon in kwestie vooral doen totdat ie het loodje legt, en voor gescheld ben ik selectief doof.

Maraudon is wel een pittige instance als je 'm volledig doet, zelfs 'vroegah' deden de meeste groepen alleen maar princess runs voor de (quest) rewards. In welke van de drie zones word je gedropped door de LFG trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kapoen schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:23:
[...]

Als ik zoiets tegenkom met mijn eigen tank laat ik de persoon in kwestie vooral doen totdat ie het loodje legt, en voor gescheld ben ik selectief doof.

Maraudon is wel een pittige instance als je 'm volledig doet, zelfs 'vroegah' deden de meeste groepen alleen maar princess runs voor de (quest) rewards. In welke van de drie zones word je gedropped door de LFG trouwens?
Ja zoiets zou ik ook doen als tank. Ik heb de hele run m'n mond gehouden nu; was maar dps en het zou alleen maar olie op het vuur gooien als ik me ermee zou bemoeien.

We werden na de waterval gedropt, dus dat is het stuk met de giant rock baas tot Princess. Gelukkig is de instance opgedeeld. Afgezien van het vinden van de weg, is het gewoon een lange instance, die je met PuGs niet zo snel zou afmaken.
Eerder heb ik ook het oranje stuk al gedaan, en dat was ook snel klaar eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209587

Kapoen schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:23:
[...]

Inderdaad, ik had laatst zoiets met een DK die wilde pushen. Mijn healer was aan het drinken dus ik pulde niet. Hij liep zo de groep in, werd natuurlijk gekilled - wij lachen - hij vertrok. Problem solved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Anoniem: 236827 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:30:
[...]
We werden na de waterval gedropt, dus dat is het stuk met de giant rock baas tot Princess. Gelukkig is de instance opgedeeld. Afgezien van het vinden van de weg, is het gewoon een lange instance, die je met PuGs niet zo snel zou afmaken.
Eerder heb ik ook het oranje stuk al gedaan, en dat was ook snel klaar eigenlijk.
Goed om weten dat je alleen het laatste deel moet doen :) Met oranje en paars er bij zie ik niet veel pugs tot aan de eindstreep geraken.

Toen AQ40 nog nieuw was heb ik met mijn warrior een paar keer oranje gedaan omdat de laatste boss (die elemental?) bracers en trinkets levert met nature resistance op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:38:
[...]

Goed om weten dat je alleen het laatste deel moet doen :) Met oranje en paars er bij zie ik niet veel pugs tot aan de eindstreep geraken.

Toen AQ40 nog nieuw was heb ik met mijn warrior een paar keer oranje gedaan omdat de laatste boss (die elemental?) bracers en trinkets dropte met nature resistance op.
Haha, leuk ja.

Ik heb die plek ook helemaal plat gefarmed voor wat NR gear. Best wel triest dat je blue 48 items nodig had om je tier2 mee op te vullen omdat je anders de bazen niet neer kon krijgen... AQ40 was wel echt een VETTE instance! De eerste instance waar je echt uitdagende gevechten had waar de hele raid zijn best moest doen. MC was redelijk tank and spank - BWL was een kwestie van goede tanks hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:22
Afgelopen week mijn Red Proto-Drake gekregen na het behalen van Glory of the Hero!
Ik moest nog een aantal achievements in Occulus maar dat vind ik zo'n kut instance... zaterdag had ik een random pug er naar toe, kreeg ik mijn een na laatste (Make It Count), en toen had ik een groepje guildees mee voor Ruby Void, één wipe gehad maar verder ging het eigk makkelijker dan verwacht.

We gebruikten 5 Amber drakes, die beurtelings één Flame Shock (oid, iig no.1) deden en dan weer schakelden naar de channelspell (no.3). En door dan daarnaast ook Time Stop (no.2) effectief gebruiken lag de eind baas redelijk snel neer en kon ik mijn draakje ontvangen in de mail.
Jammer dat het geen 310% speed is, wat ik wel had verwacht overigens. Deze lijkt me toch lastiger te behalen dan de Violet Proto Drake, alhoewel die achievement langer duurt.

Gisteren eigk de hele avond bezig geweest om een nieuwe UI in elkaar te gooien, gewoon in IF stil staan en af en toe mijn tradeskills spammen. Daar heb ik in totaal 400 G mee verdient gisteren, en ik vraag geen verplichte fee oid. Ik sta er toch, dus waarom niet. Was een kerel die moest 12 gems hebben en die heeft me gewoon 10G per gem gegeven! Echt belachelijk, maar dat is niet mijn probleem :+.
En een hele aardige mage die Frost Wyrm flasks moest hebben, kreeg ik een aardige proc van zes (vier extra), kreeg ik er twee van hem.
Mensen zijn af en toe toch wel aardiger dan verwacht :D.

Van de guild had iedere member ook een presentje gekregen; 300G + zwarte roos (offhand dingetje). We heten dan ook Fleurs de Mal...

Helaas vanavond geen raid want veel mensen hebben gecancelled, mss nog een Valanyr run.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-07 17:30
Gisteren 13k binnengehaald via de AH en daarmee de 300k gold barrier gehaald \o/

*continues his no-life*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
hulkie schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:41:
[...]

Haha, leuk ja.

Ik heb die plek ook helemaal plat gefarmed voor wat NR gear. Best wel triest dat je blue 48 items nodig had om je tier2 mee op te vullen omdat je anders de bazen niet neer kon krijgen... AQ40 was wel echt een VETTE instance! De eerste instance waar je echt uitdagende gevechten had waar de hele raid zijn best moest doen. MC was redelijk tank and spank - BWL was een kwestie van goede tanks hebben.
Ja dat was wel een nadeel van vanilla raiding, die resistance fights. Had je een volledige tier1/2 set, kon je die op veel gevechten nog deels in je bags laten zitten 8)7

Uit Maraudon had ik alleen maar de bracers en twee maal de Noxxion trinket. De plate helm heb ik niet gefarmed omdat er een AQ20 craftable leather helm was met een hoop stamina en meer NR.
De plate helm had alleen maar 10 NR en wat defense, voor de rest niets anders.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.