![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 1% gewijzigd door NoTimeRemains op 06-01-2010 22:14 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik Henk 'm!
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 1% gewijzigd door NoTimeRemains op 06-01-2010 22:14 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik Henk 'm!
![]() | ||
| ||
![]() |
Anoniem: 291809
Anoniem: 117852
Ziet er ok uit imo, mooie helm ook.Anoniem: 291809 schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 18:53:
Vrolijk Kerstfeest en first post!
Nogmaasl hier een linkje naar mijn protadin, graag hoor ik commentaar: klik enzo
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ik Henk 'm!
Anoniem: 291809
Meer strength betekent ook meer threat maar eerlijk gezegd was dat een impulsieve socket. Ik zit er wel aan te denken om wat meer te investeren in dodge en parry dus waarschijnlijk zal ie wel vervangen worden.Anoniem: 117852 schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 18:58:
Ziet er ok uit imo, mooie helm ook.Alleen, waarom 20str in je chest? Je zou daar dodge/sta kunnen pakken als je socketbonus wil krijgen, anders voluit sta.
Eerlijk en letterlijk gezegd te veel om op te noemen. Om even op mounts door te gaan: epic land mounts zijn nu beschikbaar op level 40 en flying op 60. Tevens als je al een level 80 op die server hebt kun je alts de mogelijkheid geven om op level 68 te gaan vliegen in Northrend (wat normaal pas op level 77 kan).Thrilled schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 10:49:
ik las al bijvoorbeeld dat je nu op lvl 20 een mount kan kopen, in tegenstelling tot 'mijn' tijd dat je op level 40 een mount kreeg.. Wat voor veranderingen zijn er nog meer doorgevoerd?
Een manier om sneller (vééél sneller) te kunnen levelen als je samenspeelt met een ander, nieuw account. Negentig dagen lang ben je aan elkaar gelinkt en als je tegelijkertijd speelt (en van hetzelfde level bent) krijg je driedubbele exp van monsters en quests, plus 10% extra rep. Tevens kun je, voor elke twee levels die je krijgt, een level schenken aan een character van het andere account. En je kunt elkaar summonen. Dit geldt tot level 60 overigens.Thrilled schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 10:49:
En wat is RAF? Het heeft te maken met levelen, maar waarom zie ik (ook op de wow-boards) zoveel mensen die schreeuwen om een 'raf-buddy'? Aangezien ik ook binnenkort een nieuwe char ga levelen moet ik hier dan ook aan denken/beginnen?
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 291809 op 26-12-2009 13:35 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Anoniem: 219071
The domain ampwow.com is for sale. To purchase, call BuyDomains.com toll-free at 877-536-4051 or 1-339-222-5166
When all else fails, resurrect and start over
Benediction droppen en Seals of de Pure naar 5/5 brengen. Benediction is een waardeloze talent. Divinity is wel handig voor healers, maar echt noodzakelijk is het niet. Dan kan je beter wat dieper in retri gaan en bijvoorbeeld Vindication erbij nemen. Dan krijg je veel minder damage en dat maakt het ruim goed ten opzicht van Divinity, en het kost ook maar 2 punten, dus heb je nog 3 punten over om ergens anders in te stoppen.Anoniem: 291809 schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 18:53:
Vrolijk Kerstfeest en first post!
Nogmaasl hier een linkje naar mijn protadin, graag hoor ik commentaar: klik enzo
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
[ Voor 54% gewijzigd door Deezers op 26-12-2009 21:44 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Ketho op 28-12-2009 06:34 . Reden: Andere image.. & ingekort ]
Als je in een guild zit krijgt je die site teminste 1 keer per dag te horen.. Maar wel een schande dat die er niet bij staat.zeemeerman2 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 22:47:
Allee nu... da www.mmo-champion.com nie bij de fansites staat. Da's echt een aanrader! (Je vindt er bijvoorbeeld samenvattingen van "Blue posts" terug, mededelingen van WoW-admins in fora.)
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik Henk 'm!
Shame on me. Hij staat er nu bijzeemeerman2 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 22:47:
Allee nu... da www.mmo-champion.com nie bij de fansites staat. Da's echt een aanrader! (Je vindt er bijvoorbeeld samenvattingen van "Blue posts" terug, mededelingen van WoW-admins in fora.)
[ Voor 46% gewijzigd door Osxy op 27-12-2009 12:28 ]
Schijt irritant; dat soort shit spammenKetho schreef op zondag 27 december 2009 @ 00:49:
Ik moet nu echt heel ff reclame maken voor mijn addon~~![]()
![]()
http://wow.curse.com/down...details/ketho-combat.aspx[afbeelding]
- Announce: Alle Deaths in Party & Raid (behalve je eigen).
- Show: Taunt(+Fail), Resurrect, Suicide, CC Break & Je eigen death.
- Bossmod: WotLK Instances & Raids. (behalve: EoE, Ulduar, ICC).
- Announce: Battleground Raid Buffs to /battleground tijdens de [Preparation] voorbereidingstijd.
- Announce: General's Health in AV & IoC. bv: "[Drek'Thar] 25%" (NB: de General moet ge /Target of /Focus zijn).
Anoniem: 104748
Lekker.. ik neem aan dat je dan al gelijk wat ICC runs (clears) heb mogen meemaken? Hoeveel krijg je dan eigenlijk btw?Osxy schreef op zondag 27 december 2009 @ 10:09:
Net op me DK eindelijk nieuwe cloak opgepikt =) Van een 219 item naar het 264 frost emblem cloak, flinke upgrade.
Ging van 37k naar 37.9k![]()
Begint ergens op te lijken, zit nog "maar" 5k achter de MT van onze guild. Niet slecht aangezien deze char pas sinds 2 weken me main is.
Nee op deze char geen enkele ICC gedaan. Iedere dag de daily + raid weekly's + de emblems de eerste keer in de ICC hc's.junglebeast schreef op zondag 27 december 2009 @ 15:21:
[...]
Lekker.. ik neem aan dat je dan al gelijk wat ICC runs (clears) heb mogen meemaken? Hoeveel krijg je dan eigenlijk btw?
Ik moet nog 15 emblems. Dat is dus nog 5 dagen plus 1 keer de weekly raid. Op de 31ste heb ik me cloak.Is een upgrade voor de Icestriker Cloak..
En verder nog 200 rep nodig, hopelijk vandaag, voor de friendly Ashen Verdict ring.
[ Voor 5% gewijzigd door Osxy op 27-12-2009 17:04 ]
Als ik het goed heb is het nu zo, je kan Hateful niet meer kopen maar wel Deadly met enkel honor points of emblems of conquest. Furious gear kan je kopen met emblems of thriumph en relentless is nu het beste (voor pvp) wat alleen te krijgen is met honor + arena rating + arena points. (wapens en armor enzo) Bepaalde boots en cloaks zijn wel met enkel honor te kopen als je meer dan 1300 arena rating hebt o.i.d.Anoniem: 104748 schreef op zondag 27 december 2009 @ 14:20:
Zo de eerste dagen wow na een lange break is een feit. Hunter is 80 gedinged en ben nu wat random dungeons en BGs/WG aan het doen. Ik merk wel dat ik totaal niet meer zo op de hoogte ben als voor de break.
Nu zie ik vele soorten vendors met vele soorten sets die allemaal net iets verschillen (yep, item lvl), als ik in Dalaran kijk of Orgrimar kom ik gelijke namen tegen maar de ene wil Arena punten en de andere niet. Ik moet zeggen dat het overzicht niet beter is geworden met al die verschillende sets.
Heeft iemand een link naar een site of zo waar ik op me gemakkie alles kan door nemen? Is die Furious Gladiator stuff zoals schoenen en zo beste om als eerste aan te schaffen?
[ Voor 5% gewijzigd door Navi op 27-12-2009 22:24 ]
http://hawvie.deviantart.com/
____(>^^(>0o)>____
Beneditcus is wat raar, je hebt mischien 2 of 3 instant casts en die gebruik je amper (judgement voor haste, die heal - met hot - shield). bepaalde instances (zeker ICC) hebben bizar veel aoe dmg, beacon of light geeft dan jou het beetje wat alle andere healers al hebben.. aoe healing. Die punten zou ik imho naar beacon gooien.Upke dupke schreef op maandag 28 december 2009 @ 01:50:
Nu ben ik zojuist voor 'retard' uit gemaakt. Hahaha altijd leuk. Ik bezit namelijk niet de talent 'Beacon of Light'. Een leuke talent, soms handig maar aangezien ik toch niet raid..... (ik heb veel andere crappy talents ook laten liggen) Ik kan de heroics makkelijk healen mits er goed getankt wordt. Zodra er veel groep dmg is wordt het moeilijker. Maar ik denk dat iedere paladin dit zo ervaart. Ik ben benieuwt wat jullie vinden. (nu zeker de geweldige dungeon finder is het makkelijk om een instance te doen, helaas kom je toch wat achterlijke gladiolen tegen, toch zetten ze me aan het denken vandaar)
Principe geen verschil, redenen: latency, onderhoud, support, timezone, events, taal, juridisch etc etc.SyS_ErroR schreef op maandag 28 december 2009 @ 02:04:
Alleen, wat is nu het verschil tussen EU en US servers? Waarom zijn deze van elkaar gescheiden?
En, ik heb nu net een pet. Is het ook mogelijk om er meerdere te hebben? (A)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
teveel nutteloze shit in mijn post ... heb geedit*RichardvdD schreef op zondag 27 december 2009 @ 12:58:
[...]
Schijt irritant; dat soort shit spammen
die beacon heb je echt wel nodig hoor,die zorgt er juist voor dat mensen in leven blijven..je gooit die beacon meestal op de tank en vervolgens ga je de groep healen..hoef je 9 vd 10 keer niet eens meer om te kijken naar de tank...Upke dupke schreef op maandag 28 december 2009 @ 01:50:toon volledige bericht
Hallo,
Sinds Burning Crusade uit is speel ik een paladin. Daarvoor ben ik altijd een warlock geweest. Vond affliction altijd heel leuk. Nu dus een paladin en wel een holy. Of althans dat zegt de build dat ik ben. Nu ben ik eens benieuwd wat jullie (als professionals) van de build vinden. Je zult zien dat hij bijna geheel healer is, met wat DPS en wat talents om in leven te blijven er tussen. Ik ben niet zo van het duel-speccen. Ik heb al helemaal geen zin om 2 typen gear te gaan verzamelen laat staan continue te gaan wisselen. Ik vind het healen wel leuk. Maar wil ook geregeld zelf quests kunnen doen en zo.
Nu ben ik zojuist voor 'retard' uit gemaakt. Hahaha altijd leuk. Ik bezit namelijk niet de talent 'Beacon of Light'. Een leuke talent, soms handig maar aangezien ik toch niet raid..... (ik heb veel andere crappy talents ook laten liggen) Ik kan de heroics makkelijk healen mits er goed getankt wordt. Zodra er veel groep dmg is wordt het moeilijker. Maar ik denk dat iedere paladin dit zo ervaart. Ik ben benieuwt wat jullie vinden. (nu zeker de geweldige dungeon finder is het makkelijk om een instance te doen, helaas kom je toch wat achterlijke gladiolen tegen, toch zetten ze me aan het denken vandaar)
Talents
Armory link
[ Voor 9% gewijzigd door Vivaladen op 28-12-2009 07:24 ]
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Ja. je kan tot 5 hunter pets hebben. 4 bij de stables master, en 1 bij jezelfSyS_ErroR schreef op maandag 28 december 2009 @ 02:04:
Het is gescheiden om zo de latency (ping) laag te houden.SyS_ErroR schreef op maandag 28 december 2009 @ 02:04:
Alleen, wat is nu het verschil tussen EU en US servers? Waarom zijn deze van elkaar gescheiden?
[ Voor 5% gewijzigd door chromeeh op 28-12-2009 08:15 ]
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Hoe goed zijn de T9 set bonussen nu eigenlijk? Zie dat je er geen hebt.Osxy schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:39:
[...]
Nee op deze char geen enkele ICC gedaan. Iedere dag de daily + raid weekly's + de emblems de eerste keer in de ICC hc's.
http://armory.wow-europe....eet.xml?r=Draenor&n=Ayden
43% of all statistics are worthless.
Hiervoor is BoL juist, had eerst ook m'n twijfels (pala als oude main, nu als altje, raid er ook niet echt mee), maar het maakt alles gewoon zoveel makkelijker bij raiddmg fights.Upke dupke schreef op maandag 28 december 2009 @ 01:50:
Nu ben ik zojuist voor 'retard' uit gemaakt. Hahaha altijd leuk. Ik bezit namelijk niet de talent 'Beacon of Light'. Een leuke talent, soms handig maar aangezien ik toch niet raid..... (ik heb veel andere crappy talents ook laten liggen) Ik kan de heroics makkelijk healen mits er goed getankt wordt. Zodra er veel groep dmg is wordt het moeilijker.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Hey, zie pas net dat Oxsy ook op Draenor actief is als HordeNowa schreef op maandag 28 december 2009 @ 08:16:
[...]
Hoe goed zijn de T9 set bonussen nu eigenlijk? Zie dat je er geen hebt.
Na wat puzzelen zijn we tot deze tactic gekomen:hulkie schreef op maandag 28 december 2009 @ 09:23:
Toen saurfang, dat ging echt nergens over. Totaal geen controle en niet de extreme dps die je verwacht bij mensen met bijna full 258 gear. Mijn suggesties om de kill wel te halen werden in de wind geslagen.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Anoniem: 209587
De precieze details willen ze niet echt vrijgeven van deze gear restricties in de LFG tool, maar ik kan me zo voorstellen dat er voor een tank bijvoorbeeld gekeken wordt of je crit-immune bent. 535 defense is dat voor heroics. Verder moet je health wel minimaal boven de 23k zitten. Er zijn mensen die je kicken als je niet boven de 30k komt voor een heroic, wat natuurlijk belachelijk is.Cleetje schreef op maandag 28 december 2009 @ 09:27:toon volledige bericht
[...]
Hey, zie pas net dat Oxsy ook op Draenor actief is als Horde
De T9 set bonus is aardig triest te noemen als DK. De 2-set bonus is best leuk als Blood tank, maar met een fatsoenlijke 2Her is threat absoluut geen issue. Bovendien zijn offspec pieces gewoon veel beter. Over de 4-set bonus wil ik t niet eens hebben *fist-shake @ blizzard*
In ander nieuws: gisteren mijn warrior op 80 gekregen na een intensieve week van lvlen. De LFG tool heeft mn warrior mooi op weg geholpen (bonus XP van random normals). Mag overigens van geluk spreken dat ik een betrouwbare dps heb (vriendin), want de gemiddelde dps die ik tegenkom is aardig triest (helft van mn eigen dps... en ik tank de boel). Toen besloot ik eens snel een HC te willen doen als DPS en kwam er achter dat ik nergens in mocht van blizzard. Ik meende dat ze alleen voor de nieuwe HCs een gear restrictions hadden ingevoerd, maar blijkbaar ook voor alle simpele HCs
Nou ja, gelukkig waren er wat guildies die na een raid wat gingen farmen in heroics en aanboden mn warrior te boostenPaar upgrades mogen ontvangen, maar meeste was DPS offspec. Ach ja, ik heb geduld, zo heel erg veel tijd kost het toch niet meer ^^
Hehe ja, dat is een beetje de standaard tactiek, maar voor ons lijkt 1 add stunnen en met melee slopen beter te werken. We krijgen meestal 1 mark voor onze kiezen rond de 40%, de tweede komt hij niet meer aan toe. Kiten kost gewoon erg veel dps tijd. Op 25 mans is het inderdaad een ander verhaal, met 5 adds is het minder makkelijk te controleren.chromeeh schreef op maandag 28 december 2009 @ 09:42:toon volledige bericht
[...]
Na wat puzzelen zijn we tot deze tactic gekomen:
[afbeelding]
(Dat kleine roze stipje net boven de portal ben ik)
De adds (groen) moeten direct weg ge-kite worden naar de zijkanten.
Wijs 2 kiters toe, deze staan op de oranje stip.
Rooten, Slow, trappen enz. zodra de add aan de zijkant is (einde groene pijl)
Let op dat de adds geen player, pet (lock, hunter of mage mirror) mogen raken, anders generate Sauerkraut bloodpower.
Indien nodig kun je de adds weg kiten via de buitenste rand van het balkon (blauwe baan).
Ranged staat verspreid in het binnenste deel (cyaan stipjes).
Sauerkraut is uiteraard de rode stip, melee staat achter hem.
Tanks staan op elkaar.
Een key turnpoint is dat melee absoluut geen AoE mag gebruiken tijdens de Add spawn.
Dat is een bijna instant fail, aangezien de Add zo verschrikkelijk veel bloodpower gaat geven aan de boss dat je echt een probleem krijgt.
Let wel: Deze layout is alleen bruikbaar bij 10 man, aangezien je met 25 man je simpelweg te weinig ruimte hebt om zo ruim te spreaden. Hier wordt nog aan gewerkt
Oh, ik had geen enkel moment de illusie dat ik al direct de HCs in kon als tank hoor (heb een DK tank als main). Echter, zelfs als ik alleen het vinkje "damage" aan had gevinkt en mn DPS gear aan trok, mocht ik nog steeds niet joinenAnoniem: 209587 schreef op maandag 28 december 2009 @ 09:47:
[...]
De precieze details willen ze niet echt vrijgeven van deze gear restricties in de LFG tool, maar ik kan me zo voorstellen dat er voor een tank bijvoorbeeld gekeken wordt of je crit-immune bent. 535 defense is dat voor heroics. Verder moet je health wel minimaal boven de 23k zitten. Er zijn mensen die je kicken als je niet boven de 30k komt voor een heroic, wat natuurlijk belachelijk is.
Het makkelijkst is misschien om even wat badges te farmen als 'dps' en dan wat degelijke tank-gear te kopen. Er zijn ook een aantal goedkope redelijke goede craftables, met hoge defense.
[ Voor 17% gewijzigd door Valkyre op 28-12-2009 10:06 ]
Anoniem: 209587
Hmmm, loophole in the system misschien, als je eens een bepaald gearlevel aan hebt gehad, dan is je vakje met 'geschikt' voor altijd ingekleurdCleetje schreef op maandag 28 december 2009 @ 09:56:
[...]
Oh, ik had geen enkel moment de illusie dat ik al direct de HCs in kon als tank hoor (heb een DK tank als main). Echter, zelfs als ik alleen het vinkje "damage" aan had gevinkt en mn DPS gear aan trok, mocht ik nog steeds niet joinen
Vervolgens heb ik op de AH even snel 2 blue craftable tank items gekocht en op mn main de tank bracers gehaald met emblems. Vervolgens weer een poging gewaagd als DPS en toen mocht ik wel joinen van blizzard. Toen ik echter mn crappy dps gear er weer bij haalde, mocht ik nog steeds HCs joinen via de LFG toolOf de LFG tool liet me toe door nieuwe gear, of een relog met alleen "damage" aangevinkt was voldoende geweest. In het 1e geval lijkt het er op dat je dan maar eenmalig de lock hoeft te omzeilen (ala [Epic] achievement zeg maar).
+11 stamina, niet gek. Ik heb met mijn warrior nog geen item die boven +8 stamina uitkomt._Peter2_ schreef op maandag 28 december 2009 @ 09:42:
Geen echte loot gekregen in Gnomeregan, maar wederom een leuk blauw item uit de zak voor het voltooien van de instance. (+11 STA necklace).
http://hawvie.deviantart.com/
Anoniem: 63072
Dat ben ik op mijn nieuwe paladin dus aan het doen. En dan denk je dus dat je retri gear wel verbeterd van de ilevel 200 epics die er droppen. Maar in 3 hele dagen heroics runnen heb ik voor mijn retri set blauwe ilevel 200 handschoenen en een belt geloot. Meer plate is er in drie dagen heroics niet gedroptAnoniem: 209587 schreef op maandag 28 december 2009 @ 09:47:
[...]
De precieze details willen ze niet echt vrijgeven van deze gear restricties in de LFG tool, maar ik kan me zo voorstellen dat er voor een tank bijvoorbeeld gekeken wordt of je crit-immune bent. 535 defense is dat voor heroics. Verder moet je health wel minimaal boven de 23k zitten. Er zijn mensen die je kicken als je niet boven de 30k komt voor een heroic, wat natuurlijk belachelijk is.
Het makkelijkst is misschien om even wat badges te farmen als 'dps' en dan wat degelijke tank-gear te kopen. Er zijn ook een aantal goedkope redelijke goede craftables, met hoge defense.
Haha, ik weet waar je het over hebt. Afgelopen reset icc10:
Anoniem: 15813
Ik heb zelf mijn Us en eu Acount op 1 battle net acount staan , dus hier hoef je niet eens een aparte voor aan te maken.Las Vegas schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 21:16:
Iemand hier die op de Amerikaanse servers speelt toevallig?
Vraag me af in hoeverre Blizzard dit toestaat. Buddy van mij speelt daar, en zou hem graag vergezellen. Is het puur een kwestie van realmlist.wtf omzetten naar US en dan zorgen dat je een US account hebt?
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Helaas, was het maar zo.Anoniem: 209587 schreef op maandag 28 december 2009 @ 09:47:
[...]
Inderdaad, maar met het badge systeem is dat min of meer opgevangen. De enige optie die ik nog mis is een manier om wapens te grinden zoals in BC. Mijn rogue is qua armor tier 9 ongeveer, maar mijn wapens zijn nog steeds twee oude naxx items en daardoor merk ik een verschil met de andere rogues uit mijn guild.Gohan-san schreef op maandag 28 december 2009 @ 11:09:
Het nadeel van Alts, is dat er alt loot dropt voor je verkeerde characterBen ik op mijn mage dropts er Plate DPS/Tank spul...... en ben ik op mijn Paladin dropt er Cloth bagger aahhhhh
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Dat is heel simpel en nog veel sneller opgelost. Daar hebben ze de 3 nieuwe icc5 instances voor uitgevonden. Daar droppen voor combat en voor mutilate super goede wapens van 232 kwaliteit. Dat is hetzelfde level als je T9 gear van emblems.Kapoen schreef op maandag 28 december 2009 @ 12:32:
[...]
Inderdaad, maar met het badge systeem is dat min of meer opgevangen. De enige optie die ik nog mis is een manier om wapens te grinden zoals in BC. Mijn rogue is qua armor tier 9 ongeveer, maar mijn wapens zijn nog steeds twee oude naxx items en daardoor merk ik een verschil met de andere rogues uit mijn guild.
Helaas heb ik nog geen wapens zien droppen so far, als ik al een party vind...hulkie schreef op maandag 28 december 2009 @ 12:36:
[...]
Dat is heel simpel en nog veel sneller opgelost. Daar hebben ze de 3 nieuwe icc5 instances voor uitgevonden. Daar droppen voor combat en voor mutilate super goede wapens van 232 kwaliteit. Dat is hetzelfde level als je T9 gear van emblems.
[ Voor 15% gewijzigd door Kapoen op 28-12-2009 12:37 ]
Ik denk dat hij bedoelde teveel spam als in wat je addon doet, sommige mensen zijn een beetje lomp als het gaat om een reactie geven naar elkaar.Ketho schreef op maandag 28 december 2009 @ 06:57:
[...]
teveel nutteloze shit in mijn post ... heb geedit*
Ikzelf ben maar een lurker, post niet zo veel. anyway, dat is mijn 1e addon ...
Vind het moelijk om een goede impressie ervan te geven. Ik hoop dat reclame maken voor een schijt addon niet tegen de forum policy is (=.=). heb het nergens anders gespammed
[ Voor 14% gewijzigd door MantaMania op 28-12-2009 12:40 ]
Hey, psst.MantaMania schreef op maandag 28 december 2009 @ 12:37:
waaraan iemand dood gaat en wanneer kan erg nuttig zijn voor een raidleider (ik zou het persooonlijk wel graag willen, hoef ik het niet zelf na te zoeken).
Class specific is goed idee. (zit dan weer met hybride classes met dualspec)MantaMania schreef op maandag 28 december 2009 @ 12:37:
[...]
overbodig hooguit voor een tank of de tank healer.
"..." Probeer het zo te maken dat het niet teveel is en duidelijk. "..." en of maak ze in delen
"..." cc breaker voor een mage ofzo maar zorg dan wel dat het alleen voor hun zelf zichtbaar is
Grim Reaper en Acheron zijn het idd beste.
nice ik weet dat dust (gm van tcw) ook zo een soort addon heeft geschreven meer voor tanks en dan kon je per milliseconden (is dat de juiste) terug kijken was vooral voor tanks waar het mis ging. Werkte ook ideaal alleen die staat niet meer op curse helaas, werkt denk ook niet meer.
Ahh ja die grim ziet er ook leuk uit.Ketho schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:41:
[...]
Class specific is goed idee. (zit dan weer met hybride classes met dualspec)
[...]
Grim Reaper en Acheron zijn het idd beste.
TLDR: Moet zeker minder spammy & customizable. Heb geen idee hoe je opties en "modules" moet maken.
zijn er tweakers hier die veel over addons weten? ik gebruik Ace3 (AddOn development framework)
[ Voor 29% gewijzigd door MantaMania op 28-12-2009 14:55 ]
"CCBreaker" is btw het beste in dat ..MantaMania schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:52:
[...]
mn hunter in pvp wil ik wel graag de cc breaker bv
Als jij geen zin hebt om 2 gear sets te verzamelen, dan ga ik er van uit dat je volledig in holy gear rond loopt.Upke dupke schreef op maandag 28 december 2009 @ 01:50:toon volledige bericht
Hallo,
Nu ben ik eens benieuwd wat jullie (als professionals) van de build vinden. Je zult zien dat hij bijna geheel healer is, met wat DPS en wat talents om in leven te blijven er tussen. Ik ben niet zo van het duel-speccen. Ik heb al helemaal geen zin om 2 typen gear te gaan verzamelen laat staan continue te gaan wisselen. Ik vind het healen wel leuk. Maar wil ook geregeld zelf quests kunnen doen en zo.
Talents
Armory link
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Acheron kijkt ook per honderste of duizendste van een seconde geloof ik. Verder kun je instellen hoe lang er teruggekeken moet worden (standaard 10 sec ofzo), of je buffs wilt laten zien of niet, etc. Heb Grim Reaper eerst geprobeerd, maar die bugde bij me. Acheron toen geprobeerd en die werkt echt heerlijk.MantaMania schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:52:
nice ik weet dat dust (gm van tcw) ook zo een soort addon heeft geschreven meer voor tanks en dan kon je per milliseconden (is dat de juiste) terug kijken was vooral voor tanks waar het mis ging. Werkte ook ideaal alleen die staat niet meer op curse helaas, werkt denk ook niet meer.
Als ik over een target hover zie ik in m'n tooltip al wie die mob nog meer getarget heeft. Weet alleen niet zo snel welke tooltip addon ik gebruik.MantaMania schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:52:
TargetCheck
laat zien wie ook op jou target zit erg handig om bv te zien wie niet switch naar add bij emalon bv. maar ook voor andere bosses. Hele kleine addon maar werkt perfect.
Ja als healer en tank ben je gewoon sneller als dps maar dat was altijd al zo. Wat verwacht je dan van blizzard? Ze hebben aardig hun best gedaan meer tanks te creeren volgens mij.HStyles schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:10:
Ik vind die lfg ook niet alles.
Als ik als tank join dan moet ik 10 seconden w8ten voor instance
Als ik als dps join dan moet ik 15 min wachten
och ... telkens als ik een DK of druid zie bijv. ,dan denk ik " wat is jouw excuus om niet te tanken.... "MantaMania schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:16:
[...]
Ja als healer en tank ben je gewoon sneller als dps maar dat was altijd al zo. Wat verwacht je dan van blizzard? Ze hebben aardig hun best gedaan meer tanks te creeren volgens mij.
Right...... sorry hoor maar dit vind ik weer loze statements... misschien hebben ze gear er niet voor. misschien hebben ze een tank alt. misschien is die druid wel resto/dps spec. misschien suckt iemand gewoon in tanken. misschien. misschien. misschien.HStyles schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:19:
[...]
och ... telkens als ik een DK of druid zie bijv. ,dan denk ik " wat is jouw excuus om niet te tanken.... "
43% of all statistics are worthless.
Och... Telkens als ik een mage, rogue, lock, hunter, priest of shaman zie denk ik: "wat is jouw excuus om geen class te spelen die kan tanken..."HStyles schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:19:
[...]
och ... telkens als ik een DK of druid zie bijv. ,dan denk ik " wat is jouw excuus om niet te tanken.... "
die PTT oplossing zit er nog niet eens bij >.<Nowa schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:22:
Iemand de Creative WoW Headset al gezien?
http://www.soundblaster.c...elessheadset/welcome.aspx
Beetje overdone imo. Oplossing voor push to talk is wel geniaal
This is the Way.
Wat ook gewoon kan zijn is dat iemand het niet leuk vind om te tanken, maar wel om een hybrid te spelen.Gohan-san schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:22:
[...]
Right...... sorry hoor maar dit vind ik weer loze statements... misschien hebben ze gear er niet voor. misschien hebben ze een tank alt. misschien is die druid wel resto/dps spec. misschien suckt iemand gewoon in tanken. misschien. misschien. misschien.
ik vind het ook ruk dat ik op mijn Mage eigenlijk geen daily Heroic doe omdat het mij gewoon te lang duurt in de qeu, en ik voor de rest niks kan doen met hem. (op mijn pala kan ik lekker minnen/jcen enz. maar ja daar heb ik instant qeu's)
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
vind ik ookExitium schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:26:
[...]
Och... Telkens als ik een mage, rogue, lock, hunter, priest of shaman zie denk ik: "wat is jouw excuus om geen class te spelen die kan tanken..."
Dat bedoelde ik eignelijk ook te zeggenSpoTs schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:31:
[...]
Wat ook gewoon kan zijn is dat iemand het niet leuk vind om te tanken, maar wel om een hybrid te spelen.
Jezelf afvragen waarom iemand niet tankt is hetzelfde als jouw keuze om niet een tankclass te rollen.
Ik heb een Dr00d met Moonkin spec PvE en Moonkin PvP.
Daarnaast nog een paladin met Retri en Holy spec
Ik zit er zelf niet altijd op te wachten om te tanken. Daarnaast vind ik er geen zak aan eigenlijk. Tis saai
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
vind het jammer dat men daar nog steeds niet een goede oplossing voor gevonden hebben. zou toch leuk zijn als gear geen echte plaats in je bag in nam.Kees schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:57:
Vroegah, toen mijn paladin nog als banaan gekleed de wereld verkende, en later toen hij als een clown door een met demonen geinfesteerde wereld rende had een paladin niet iets als een tank/dps spec en was holy de enige spec die een beetje mee kon komen.
Nu ben ik holy/ret, dus ook weer geen tank spec (alhoewel ik in tbc nog wel wat getanked heb in swp, bij m'uru en in hyjal). Maar goed, tanken is best wel leuk, ik baal ervan dat er geen trispec is. Overigens loop ik nu ook al met teveel gearsets rond. Intellect-holy, spellpower-holy, retribution, en dan heb ik ook nog eens beide pvp sets in de bank liggen. Kortom, erg leuk, maar wel een boel bagslots nodig.
This is the Way.
Een andere speler is jou niets verschuldigd en speelt zoals hij/zij dat zelf wil.HStyles schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:19:
[...]
[ Voor 23% gewijzigd door Kapoen op 28-12-2009 19:44 ]
Anoniem: 63072
Ja dat dacht ik dus ook. En ik doe nu heroics op mijn paladin. Als ret, want in een crafted tank set word je gekicked. Emblems gaan naar tank items, maar door het lange wachten gaat dat langzaam. Maar met drie dagen heroics nu, baal ik er wel van dat ik maar drie nuttige drops heb gezien. 2 blauwe! dps items en een epic tank broek. Verder alleen maar cloth leer en mail zien droppen.Gohan-san schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:41:
[...]
Dat bedoelde ik eignelijk ook te zeggenheb zelf maar een tank classe gerolled (paladin) omdat ik het zat was van de langzame gedoe, en veel fail tanks in het verleden gezien. dat ik dacht dat kan ik beter.
Been there, done that jammer genoeg. Met mijn pally was het net hetzelfde ongeveer een maandje geleden, net 80 en niet aan de bak geraken als tank (ook al was ik def capped). Toch even doorgebeten, een paar vriendelijke pugs gevonden en zo genoeg tokens verkregen om een paar tank items te kunnen kopen (en daarmee de 30k hp aan te tikken).Anoniem: 63072 schreef op maandag 28 december 2009 @ 20:13:
[...]
Ja dat dacht ik dus ook. En ik doe nu heroics op mijn paladin. Als ret, want in een crafted tank set word je gekicked. Emblems gaan naar tank items, maar door het lange wachten gaat dat langzaam. Maar met drie dagen heroics nu, baal ik er wel van dat ik maar drie nuttige drops heb gezien. 2 blauwe! dps items en een epic tank broek. Verder alleen maar cloth leer en mail zien droppen.
Echt volkomen idioot aan het worden, random is KUT als ik het zo even zeggen mag. Moet er niet aan denken hoe dit vroeger gegaan was toen de wachttijd tussen heroics om een groep te vormen nog veel groter was
Het zou makkelijk zijn als je het via de equipement manager kon 'storen', maar dan is het erg lastig te zien of iets een upgrade is als je niet die set geequipped hebt op dat moment.NoTimeRemains schreef op maandag 28 december 2009 @ 17:20:
[...]
vind het jammer dat men daar nog steeds niet een goede oplossing voor gevonden hebben. zou toch leuk zijn als gear geen echte plaats in je bag in nam.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Anoniem: 104748
Je halve worden geven het al goed aan dat je iets wil dat vlot is ja, ik zou zeggen DK als je melee wil?geemfriek schreef op maandag 28 december 2009 @ 22:16:
Pff heb echt moeite met het kiezen van een character : Rogue, Death Knight, Hunter of Shaman :x
Echt geen idee. Ik doe graag wa worldpvp, BGs, arena nog nooit gedaan
Ik wil iets da vlot speelt en ni al te complex is eigelijk. Iemand advies? (officiele forums zijn extreem onoverzichtelijk)
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Gearscore en zeer zeker ook achievements zegt niets....PcManiaxx schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 01:23:
En gearscore zegt dus echt geen bal hoor. Teveel ontieglijke noobs in ilvl 245 gear gezien en dan nog niet kunnen dpsen, tanken of healen.
[ Voor 84% gewijzigd door Dricus op 29-12-2009 07:46 ]
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
[ Voor 98% gewijzigd door Dricus op 29-12-2009 08:08 ]
Wat jij "tankers" noemt is simpelweg een verkeerde benaming/beeld van de classes. Een warrior is net zoveel een tank als dat het een DPSer kan zijn. Ook al kan de class een prima tank maken, je hebt wel iemand nodig die die rol beheerst en leuk vindt (om van gear maar niet te spreken). En tja, er zijn meer dan genoeg mensen die een class spelen vanwege de speelstijl maar niet alle aspecten/specs leuk vinden. En dat is meer dan terecht.pingkiller schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 01:02:
Toch snap ik al die tank rollers die niet willen tanken niet. Vandaag level 58 gedinged en ben meteen naar outlands gegaan met mijn warrior. Uiteraard meteen qeueud voor ramparts. Deze keer als dps omdat ik de dungeon niet ken en nog relatief laag level ben. Duurd zeker 15 minuten voordat ik een groep had. Bestaat de groep uit: 2 DKs, 1 paladin en nog een warrior. Bedoel, WTF. Dat gebeurde echt tot 2/3x keer toe. Ben nu level 60 en ga ze nu gewoon weer zelf tanken. Hoewel ik misschien nog wat betere gear nodig heb. Mijn gearscore is nog maar 711, zag met chars van 61 met een gs van 1500
Precies! De tijd dat je als DPS soms vaak meestal maar 1 of 2 HC's op een avond kon PuGgen, omdat het gewoon onmogelijk was om een groep te krijgen, is toch wel een beetje voorbij. Wat ik toen wel veel vaker meemaakte dan nu, was dat groepen meerdere HC's achter elkaar deden omdat niemand in de groep zin had om wéér een uur op een groep te gaan zitten wachten.Cleetje schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 08:30:
[...]
P.s. Je moest voor de grap eens de oude situatie meemaken. 15 minuten wachten was destijds enorm snel en dan heb ik het nog niet eens over de extra tijd die het koste om de dungeon in te komen (lang leve luiaards die weigeren te vliegen/lopen).
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq