Lief dagboek,
Ik had wel z'n beetje alle triumph gear voor m'n resto set, en zat dus nogal te twijfelen over wat ik verder moest. Toch m'n mage gaan gearen (hallo 15m queues) of toch voor een PvP set (resto of feral?) of voor een tank-set gaan sparen. Na in HoS eindelijk een druid tank tegengekomen te zijn (had al een keer FoS normal getanked maar was geen succes) en gezien te hebben wat 'ie kon en hoe 'ie het deed toch voor tanken gekozen. Nou, na wat meer gear verzameld te hebben m'n tanksetje aangetrokken, van spec geswitched, en me maar even gesigned voor Nexus Hc (makkelijkste heroic).
Ging op zich prima, maar er zat 1 warlock bij die constant aggro had. Nogal rommelijk want hij begon al met de fire AoE voordat de mobs bij me waren en dan haal ik kwa AoE-threath het niet zo maar ff in. Ging op zich verder prima, geen deaths en we hadden vlotjes Keri neer: leaved 'ie de groep met "Worst tank ever". Hey, bedankt knul! Ik was tegelijkertijd kwaad alsook 'amused', want hoe sneu kun je wezen

Ik had vooraf nog gezegd dat 't m'n eerste HC was. Denken zulke retard DPS nou echt dat het hun queue tijden helpt als ze iemand die probeert te gaan tanken op zo'n manier behandelen?
Daarna flink wat heroics getanked, steeds met een paar guildies van me erbij en dat ging duidelijk steeds beter. Je hebt op een gegeven moment je groep en single mob rotations aardig door en ik deed steeds meer TPS. Bovendien had ik meer tijd op te letten of niet iemand aggro kreeg.
Laatste instance vanavond met een healer uit m'n guild gedaan. Ik signde in en hoppa: PoS! Best nerveus, nog nooit een van de nieuwe heroics getanked en met m'n 33k selfbuffed steek ik wat schraal af t.o.v. veel andere tanks. Het begon meteen leuk: een mage die begon met "lets go fast" en terwijl ik een pack pull, een andere pack ging pullen. Heb beide packs gelukkig kunnen grijpen (waren packs aan het begin dus niks aan de hand) maar wat een irritante "gogogo" vent. Verder netjes de trash afgewerkt, Garfrost ging ook helemaal prima neer, en toen op naar Ick/Krick. Nou, dat ging al weer lekker. Nu pullde de ret-paladin een andere zombie (die trash die met ledematen sleep) dus moest ik 'em weer redden. *zucht* Toen Ick aangepakt. Eerste poison nova: 2 DPS dood (inclusief de mage). 2e poison nova, de laatste DPS dood. Nou, toen begon het gezeik. Die "gogogo" mage zat te zeiken op de warrior dat 'ie te weinig DPS deed. Was niet hoog ofzo, maar je hebt gewoon je muil te houden als je door een f-in' poison nova doodgaat.
Ondertussen waren de healer (guildy) en ik dus nog met Ick bezig. Nogal een reteirritant gevecht als je maar met z'n 2en bent want tussen de poison nova's, chases en mines zitten maar een paar seconden. Ben dus vooral bezig geweest de lacerate DoTs erop te zetten en die knaagden langzaam aan z'n health. Zowaar nog voor mekaar gekregen een DPS te ressen, de paladin, die subiet de eerstvolgende poison nova WEER dood ging. Fucking r-tard.
Na 10 minuten!!! hebben we 'em dus plat gekregen. We hebben min of meer die boss geduod. Applaus van de dode DPS, en plop! meteen een kick vote van de mage die probeert de warrior eruit te werken. Diezelfde mage had de hele fight de warrior af zitten zeiken om z'n DPS. Ik klik "Nee", zeg m'n guildie in /G dat ik die mage kwijt wil, en start zelf een kickvote tegen de mage. Plop, mage weg
Rest van de instance ging op een semi-wipe bij die trashpacks op de heuvel (ik was te snel, m'n healer was niet klaar) na prima, gewoon de endboss neer gekregen zonder veel problemen.
Wall of tekst geworden, maar ik moest dit even delen