als je geen creditcard hebt kan je hem ook via E-bay bestellen ofzo..heb ik ook gedaan en geld overgemaakt via Paypal..is allemaal prima gegaan voor mij en verzending was ook snel (check wel ff de recenties vd verkoper)Thrilled schreef op donderdag 31 december 2009 @ 10:22:
Is er hier iemand met genoeg vertrouwen in zijn of haar medemens die via een creditcard een Blizzard Key Authenticator wil aanschaffen voor me? En vervolgens doorsturen naar mij? Ik heb geen CC dus kan alleen maar via via zo'n ding bemachtigen..
Ik dacht dat die dingen 6 euro kosten en als ze niet in een normale envelop door de brievenbus passen betaal ik de verzendkosten wel.. mochten ze gewoon mee kunnen komen maak ik een tientje over naar je bankrekening..
Iemand?
Ik heb die Authenticator ook sinds kort en het is zalig om te weten dat je account veilig is. Eigenlijk zou Blizzard met de nieuwe expansie zo'n pakket moeten aanbrengen aan de man. Game+Authenticator voor maar 5euro meer ofzo.
Het zou Blizzard heel wat geld besparen op het geven van support op gehackte accounts.
Het zou Blizzard heel wat geld besparen op het geven van support op gehackte accounts.
- Mektheb
- Registratie: December 2006
- Laatst online: 00:00
- World of Warcraft Burning Crusade, Collector's Edition
- World of Warcraft: Burning Crusade Collectors Edition
- Warcraft
- World of Warcraft: Cataclysm
- World of Warcraft Collector
- World Of Warcraft - Wrath Of The Lich King
- World Of Warcraft - The Burning Crusade
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- World Of Warcraft - Battlechest
- Activision Blizzard
- Blizzard
:strip_icc():strip_exif()/u/202430/458684_q.jpg?f=community)
Niet eens een Gek idee eigenlijk Cataclysm + authenticatorOwjeih schreef op donderdag 31 december 2009 @ 10:30:
Ik heb die Authenticator ook sinds kort en het is zalig om te weten dat je account veilig is. Eigenlijk zou Blizzard met de nieuwe expansie zo'n pakket moeten aanbrengen aan de man. Game+Authenticator voor maar 5euro meer ofzo.
Taunt._Peter2_ schreef op donderdag 31 december 2009 @ 10:19:
Als druid tank heb ik ook een haat-liefde verhouding met warlocks...
Love their DPS, hate their threat
Nou is mijn tankset niet super, maar goed genoed voor alle HC's t.m. ToC5. Maar vooral met warlocks heb ik problemen met aggro houden en als mobs eenmaal bij je weg zijn is het ook lastig om aggro terug te krijgen (vooral ook bij packs als 1 mob wegrent).
Wat kun je het beste doen als je een groepje mobs staat te tanken en een DPS overaggroed? Gewoon doorgaan op de groep of die losse mob zien op te pakken?
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ja leuk en aardig, maar als ik sign als tank moet 'ie niet naar m'n spellpower zooi gaan kijkenHawVer schreef op donderdag 31 december 2009 @ 08:53:
Nog even over het LFG systeem. Ik vind het wel logisch dat ie ook let op gear in je backpack. Ik switch nog wel eens op wapen. Bij een hogere level ga ik op armor en bij lagere level meer op dps.
Ach, je leert het snel genoeg. Ik tank nu zonder problemen HCs. Alleen HoR beging ik nog ff niet aan.Dutchman! schreef op donderdag 31 december 2009 @ 10:01:
Klinkt bekend, mijn druids tank setje begint al aardig te komen maar dat wil niet zeggen dat mijn skill op die toon (alt's offspec) geweldig is; gisteren had ik een shaman die net voordat of net nadat ik één swipe had kunnen doen al een chain lightning op een pack zitten, mijn swipe doet misschien 888 damage per mob momenteel daar knalt die chain makkelijk overheen zelfs met bonus threat. Lastig mobs bij je te houden dan.
Nou, taunt natuurlijk, en als die op CD is target ik die mob gewoon met maul + swipe. Die maul Glyph is wel een must trouwens, in de meeste instances is maul ongeveer 45-50% van m'n DPS. Maul gebruik ik echt zoveel mogelijk._Peter2_ schreef op donderdag 31 december 2009 @ 10:19:
Wat kun je het beste doen als je een groepje mobs staat te tanken en een DPS overaggroed? Gewoon doorgaan op de groep of die losse mob zien op te pakken?
[ Voor 58% gewijzigd door Hydra op 31-12-2009 10:54 ]
https://niels.nu
Jay gisteren mijn eigen record verbroken, 14.2k op een heroic boss (Loken)... Ja dat was met heroism + alle CD's. Dit bewijst dat het hoger kan in een HC, ik zeg 18k is de volgende target.
Heb ik iig wat te doen ipv Triumph's farmen :*(
Heb ik iig wat te doen ipv Triumph's farmen :*(
Gisteren waren de raids weer gereset, dus eindelijk weer een verse ICC 10man. Saurfang hadden we nog niet neer gekregen
Tot en met 2 marks was het te doen, maar zodra de 3e kwam ging het hopeloos mis met 2 healers en met 3 healers was de dps te laag. Het zou makkelijk te doen moeten zijn met 2 healers, zolang de dps maar niet teveeel geraakt wordt bij het crowd controllen van de adds.
Gisteren dus de reset.
Eerst 4 halve wipes op het eerste trash door de loskomende grote skeletten
Out of range lopende tanks (ik was er 1 van
)
Toen eindelijk Marrowgar. Wij gebruiken de tactiek dat iedereen samen staat. 2 Tanks voor de boss en de melee/ranged dps/healers allemaal achter de boss op de rand van het rode cirkeltje. Dit heeft als voordeel dat je niet hoeft te lopen als dps/healer zijnde om de vlammen te ontwijken.
One shot, maar de andere tank is wel doodgegaan. Battlerezz en verder gaan maar weer.
Bij de kill kreeg iedereen een achievement dat niemand langer dan 8 seconden is gespiked
Onze eerste achievement in ICC!
Door naar de volgende boss. Eerst trash killen en daarna de boss. Weer een oneshot.
Tanks pakken adds op, alle dps killed snel trash en soms hadden we zelfs nog 30 seconden over tot de volgende wave.
Volgende gevecht is Gunship. Geen oneshot deze keer, mensen die van de rand aflopen of verkeerd springen met de rocket pack
Voordeel van pala zijn is dat je lekker een divine intervention kan zetten op iemand. Diegene kan dan rezzen zodat je niet hoeft te lopen en je hebt geen repaircosts 
Gevecht opnieuw begonnen en deze keer ging het vlekkeloos.
Daarna door naar Saurfang, ik had er om eerlijk te zijn een hard hoofd in, omdat ik het idee had dat de samenstelling van de groep niet optimaal was. Anyway, we begonnen.
Boss op 50% en had nog maar 30 of 40% van zijn balk gevuld. Ik vroeg me af of er al een mark was gecast door de boss, maar kon het niet zien. Uiteindelijk bleek hij net onder 25% de eerste mark te casten.
Wat pew pew later en de boss was eindelijk dood :D:D Allemaal achievement dat de wing gecleared is en dat de boss niet meer dan 2 marks heeft gecast (uiteindelijk zelfs maar 1!)
Mijn avond was weer goed
Gisteren dus de reset.
Eerst 4 halve wipes op het eerste trash door de loskomende grote skeletten

Toen eindelijk Marrowgar. Wij gebruiken de tactiek dat iedereen samen staat. 2 Tanks voor de boss en de melee/ranged dps/healers allemaal achter de boss op de rand van het rode cirkeltje. Dit heeft als voordeel dat je niet hoeft te lopen als dps/healer zijnde om de vlammen te ontwijken.
One shot, maar de andere tank is wel doodgegaan. Battlerezz en verder gaan maar weer.
Bij de kill kreeg iedereen een achievement dat niemand langer dan 8 seconden is gespiked
Onze eerste achievement in ICC!
Door naar de volgende boss. Eerst trash killen en daarna de boss. Weer een oneshot.
Tanks pakken adds op, alle dps killed snel trash en soms hadden we zelfs nog 30 seconden over tot de volgende wave.
Volgende gevecht is Gunship. Geen oneshot deze keer, mensen die van de rand aflopen of verkeerd springen met de rocket pack
Gevecht opnieuw begonnen en deze keer ging het vlekkeloos.
Daarna door naar Saurfang, ik had er om eerlijk te zijn een hard hoofd in, omdat ik het idee had dat de samenstelling van de groep niet optimaal was. Anyway, we begonnen.
Boss op 50% en had nog maar 30 of 40% van zijn balk gevuld. Ik vroeg me af of er al een mark was gecast door de boss, maar kon het niet zien. Uiteindelijk bleek hij net onder 25% de eerste mark te casten.
Wat pew pew later en de boss was eindelijk dood :D:D Allemaal achievement dat de wing gecleared is en dat de boss niet meer dan 2 marks heeft gecast (uiteindelijk zelfs maar 1!)
Mijn avond was weer goed
@Vivaladen:
ik ben ook begonnen met healer zijn, tenminste... ik werd "gedwongen"... mijn guild had nog geen healer en het leek mij gewoon leuk. Wat het ook blijkt te zijn
Alleen had ik 0,0 ervaring met healen... dus een beetje struinen en ik kwam op healbot.
Nadeel van healbot vond ik dat je veel met shift en alt moet (kunt) klikken, dat is soms lastig. (vond ik tenminste)
Toen kwam ik op healium uit, die doet eigenlijk precies hetzelfde als healbot alleen vind ik die vele malen fijner werken.
Net als healbot krijg je de namen te zien van je party/raid genoten, onder elkaar, allemaal een ander kleurtje als je wilt
Echter kun je achter elke naam tot 15! buttons zetten met elke spel die je wilt!
Geen shift of alt meer klikken maar gewoon de button achter de naam die het nodig heeft.
HoT's en buffs komen links van de naam te staan en je ziet hem aflopen.
Mocht de persoon in kwestie te ver bij jou vandaan zijn worden alle buttons rood.
Enige nadeel is dat healium geen curse/poison remove optie heeft, iets wat healbot wel heeft.
Maar ook dat is simpel opgelost met de addon decursive: voor elk persoon een klein blokje en aan de kleur kun je zien of die curse of poison heeft, met je muis links of rechts klikken op het blokje en ook dat wordt gehealed
Hier een ss:

Rechtsonderin zie je de decursive opties: die slaan op dat groene blokje naast de worldmap.
Je krijgt een melding zodra een partymember een curse of poison heeft.
ik ben ook begonnen met healer zijn, tenminste... ik werd "gedwongen"... mijn guild had nog geen healer en het leek mij gewoon leuk. Wat het ook blijkt te zijn
Alleen had ik 0,0 ervaring met healen... dus een beetje struinen en ik kwam op healbot.
Nadeel van healbot vond ik dat je veel met shift en alt moet (kunt) klikken, dat is soms lastig. (vond ik tenminste)
Toen kwam ik op healium uit, die doet eigenlijk precies hetzelfde als healbot alleen vind ik die vele malen fijner werken.
Net als healbot krijg je de namen te zien van je party/raid genoten, onder elkaar, allemaal een ander kleurtje als je wilt
Echter kun je achter elke naam tot 15! buttons zetten met elke spel die je wilt!
Geen shift of alt meer klikken maar gewoon de button achter de naam die het nodig heeft.
Mocht de persoon in kwestie te ver bij jou vandaan zijn worden alle buttons rood.
Enige nadeel is dat healium geen curse/poison remove optie heeft, iets wat healbot wel heeft.
Maar ook dat is simpel opgelost met de addon decursive: voor elk persoon een klein blokje en aan de kleur kun je zien of die curse of poison heeft, met je muis links of rechts klikken op het blokje en ook dat wordt gehealed
Hier een ss:

Rechtsonderin zie je de decursive opties: die slaan op dat groene blokje naast de worldmap.
[ Voor 5% gewijzigd door Magic666 op 31-12-2009 11:19 ]
Kun je het ook zonder buttons doen en gewoon a-la clique en grid mouseclicks gebruiken? Ik zit te overwegen iets anders te pakken want grid kan mijn druid hots niet goed laten zien (griddruidhots is dood helaas) maar in een raid zijn al die buttons geen porem natuurlijk.Magic666 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 11:16:
[ over healium ]
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Daarom ben ik zo blij als healer / dps met deze ui
http://www.wowinterface.c...0RenditionofTukUI3.3.html
Dit is dan een Druid die hem aangepast heeft voorzichzelf maar ik als mage en priest ben echt zo blij met de ui, gebruikt amper Mb's is snel en mooi, en overzichtelijk
http://www.wowinterface.c...0RenditionofTukUI3.3.html
Dit is dan een Druid die hem aangepast heeft voorzichzelf maar ik als mage en priest ben echt zo blij met de ui, gebruikt amper Mb's is snel en mooi, en overzichtelijk
Verwijderd
@ Magic666
ooow dankjewel voor de snelle reply lijkt me idd een hele mooie vervanger voor Healbot..heb healbot helaas maar eventjes gebruikt voor de patch en betrapte mezelf er toch nog steeds op dat ik aan het button bashen was ipv netjes het point&click verhaal te volgen vd addon..miss een kwestie van gewenning denk ik
doe nu nog netjes op de nummertjes 1-0 rammen en clicken op de icoontjes van mn spellbars haha gaat zo automatisch dus moet er echt ff wat tijd instoppen om eraan te wennen..
kijk in de 5 mannetjes en 10 mannetjes is het nog wel te doen,maar zodra je in de 25 mans zit of ook nog eens wat aoe healing moet doen is zo'n addon echt bijna onmisbaar vooral door het target gedeeltje ervan..doe nu nog voornamelijk 2 tanks duo healen en dan zit je zeg maar bij 1 in de groep en de andere zet ik dan mn focus op en daar gooi ik dan mn beacon of light op en mn shieldje gooi ik op de gene die de hardste klappen krijgt en dan maar spammen..
maar ga hem 1 dezer dagen eens downloaden en uitproberen..ben echt reuze benieuwd
bedankt! zag je post dat je het ook ging proberen en dat je daarvoor ook aan de healbot was dus beetje hetzelfde schuitje idee haha dus dacht ff posten!
ooow dankjewel voor de snelle reply lijkt me idd een hele mooie vervanger voor Healbot..heb healbot helaas maar eventjes gebruikt voor de patch en betrapte mezelf er toch nog steeds op dat ik aan het button bashen was ipv netjes het point&click verhaal te volgen vd addon..miss een kwestie van gewenning denk ik
doe nu nog netjes op de nummertjes 1-0 rammen en clicken op de icoontjes van mn spellbars haha gaat zo automatisch dus moet er echt ff wat tijd instoppen om eraan te wennen..
kijk in de 5 mannetjes en 10 mannetjes is het nog wel te doen,maar zodra je in de 25 mans zit of ook nog eens wat aoe healing moet doen is zo'n addon echt bijna onmisbaar vooral door het target gedeeltje ervan..doe nu nog voornamelijk 2 tanks duo healen en dan zit je zeg maar bij 1 in de groep en de andere zet ik dan mn focus op en daar gooi ik dan mn beacon of light op en mn shieldje gooi ik op de gene die de hardste klappen krijgt en dan maar spammen..
maar ga hem 1 dezer dagen eens downloaden en uitproberen..ben echt reuze benieuwd
Ik heb geen ervaring met clique en grid dus geen idee.. en met een raid 10 of meer heb ik nog niet meegedaan....
Maar met healium kun je ook groepen maken geloof ik, dat zou je eens kunnen bekijken.
Ja het is wat druk, maar ik vind het fijn werken, en daar gaat het (voorlopig) even om
Ja we zitten soort van in hetzelfde schuitje
Voordeel van healbot vond ik dat als je op een naam klikt, je automatisch een spell kan laten doen. Reuze handig natuurlijk, zij het niet dat je dat elke keer doet voordat je een andere spell kan doen... dat is dus onnodig manaverlies mocht de spell nog bezig zijn.
Met healium klik je gewoon op de button en klaar
Gisteren een paar dungeons gedaan en ik vond hem helemaal super!
Misschien dat clique + grid nog beter is, maar zover in het healen zit ik nog niet. Eerst maar eens wat gear verzamelen en zorgen dat niemand dood gaat
Strakke UI btw... eens het bekijken waard zeg ik!
Maar met healium kun je ook groepen maken geloof ik, dat zou je eens kunnen bekijken.
Ja het is wat druk, maar ik vind het fijn werken, en daar gaat het (voorlopig) even om
Ja we zitten soort van in hetzelfde schuitje
Voordeel van healbot vond ik dat als je op een naam klikt, je automatisch een spell kan laten doen. Reuze handig natuurlijk, zij het niet dat je dat elke keer doet voordat je een andere spell kan doen... dat is dus onnodig manaverlies mocht de spell nog bezig zijn.
Met healium klik je gewoon op de button en klaar
Misschien dat clique + grid nog beter is, maar zover in het healen zit ik nog niet. Eerst maar eens wat gear verzamelen en zorgen dat niemand dood gaat
Strakke UI btw... eens het bekijken waard zeg ik!
[ Voor 55% gewijzigd door Magic666 op 31-12-2009 11:32 ]
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Inderdaad en met wat eigen addons er bij kan je hem helemaal tweaken zoals je zelf wil, echt perfect
Ook de group setup zie je perfect en ook of mensen in range of out of zijn, je ziet cooldowns buffs goed
Ik ben er erg tevreden mee, helemaal voor me DPS als mage, maar met healen bevalt hij me ook erg goed
Ook de group setup zie je perfect en ook of mensen in range of out of zijn, je ziet cooldowns buffs goed
Ik ben er erg tevreden mee, helemaal voor me DPS als mage, maar met healen bevalt hij me ook erg goed
Thanks Mektheb, ik ga die zeker eens bekijken. Ik sta voor alle tips open.
De balk in healium is in grote verstelbaar btw. (voor Hydra)
Ieder z'n eigen voorkeur natuurlijk, maar ik vind dit er totaal niet uitzien eigenlijk.Magic666 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 11:16:
@Vivaladen:
Net als healbot krijg je de namen te zien van je party/raid genoten, onder elkaar, allemaal een ander kleurtje als je wilt![]()
Mocht de persoon in kwestie te ver bij jou vandaan zijn worden alle buttons rood.![]()
Maar ook dat is simpel opgelost met de addon decursive: voor elk persoon een klein blokje en aan de kleur kun je zien of die curse of poison heeft, met je muis links of rechts klikken op het blokje en ook dat wordt gehealed![]()
Hier een ss:
[afbeelding]
Ik moet er niet aan denken om een 10mans raid hiermee te moeten doen en al helemaal geen 25-mans. Dan zie je helemaal niets meer in beeld. Of het moet zodanig verkleind worden dat ik nu al weet dat ik meestal mis zou klikken op drukke momenten.
Grid+click heb ik nog nooit geprobeerd, maar dat is eigenlijk omdat ik zeer tevreden ben over healbot. Als holy pala heb je niet enorm veel spells nodig om te healen. Ik kan me voorstellen dat als je veel meer spells hebt dat het lastig begint te worden met healbot.
Ik gebruik al sinds 3.2 Grid + clique. Het bevalt super, kan hiermee echt alles.
Alle mogelijke combo's kan ik maken met:
klik - rechter klik - shift en een enkele onder ctrl (lange CD's en ress)
Alle mogelijke combo's kan ik maken met:
klik - rechter klik - shift en een enkele onder ctrl (lange CD's en ress)
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
zoals eerder gezegd heb ik nog geen 10 of 25 mans raid mee mogen doen, iets met crappy gear elke keer 
Ja, je kan die balk (+naam) verkleinen, is het te klein om de buttons te klikken? Geen idee, op zijn kleinst kan ik die buttons nog prima klikken. Maar ieder zijn voorkeur zoals je al aangeeft.
Met healium kun je ook tot 8 groepen aanmaken, maar hoe dat werkt weet ik (nog) niet.
Ik was opzich ook tevreden over healbot zij het niet dat ik soms de mist inging met shift en alt. En dat het mij elke keer teveel mana kostte.
@Osxy: juist dat shift en ctrl (en niet alt zoals ik eerder zei
) beviel mij dus totaal niet.
Ja, je kan die balk (+naam) verkleinen, is het te klein om de buttons te klikken? Geen idee, op zijn kleinst kan ik die buttons nog prima klikken. Maar ieder zijn voorkeur zoals je al aangeeft.
Met healium kun je ook tot 8 groepen aanmaken, maar hoe dat werkt weet ik (nog) niet.
Ik was opzich ook tevreden over healbot zij het niet dat ik soms de mist inging met shift en alt. En dat het mij elke keer teveel mana kostte.
@Osxy: juist dat shift en ctrl (en niet alt zoals ik eerder zei

[ Voor 8% gewijzigd door Magic666 op 31-12-2009 12:23 ]
Heb healium nu ook even getest en mis de optie om de windows te locken, en bijvoorbeeld alleen de klik buttons te vergroten maar niet het player window.
Ik heb wel een vermoeden dat er nog wat update's komen. Ook zijn de cooldowns wel fijn op bijv BoL of Sacred Shield. En straks maar wat guildies optrommelen om wat te testen..
Ik heb wel een vermoeden dat er nog wat update's komen. Ook zijn de cooldowns wel fijn op bijv BoL of Sacred Shield. En straks maar wat guildies optrommelen om wat te testen..
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ga anders eens naar Alterac Valley... dat is een perfecte plek om dingen als healbot, of in dit geval healium, te testen hoe het eruit ziet in raids...Magic666 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:19:
zoals eerder gezegd heb ik nog geen 10 of 25 mans raid mee mogen doen, iets met crappy gear elke keer
Ik denk dat je dan wel ziet waarom de heren boven je het eng groot vinden...
Goeie, zal eens die kant opgaan vandaag of morgen.
Kan ik gelijk eens kijken wat healium met groups bedoeld
Even voor mijn beeld: in een raid van 25 man (om een aantal te noemen), hoeveel healers zijn er dan?
En wie healt wie? Ik neem aan dat daar van te voren afspraken over worden gemaakt?
Even voor mijn beeld: in een raid van 25 man (om een aantal te noemen), hoeveel healers zijn er dan?
En wie healt wie? Ik neem aan dat daar van te voren afspraken over worden gemaakt?
In pugs gaan er meestal 5 of 6 healers mee. Voor goede guildruns kan het vaak toe met 4 healers of misschien zelfs wel minder.Magic666 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 13:12:
Hoe minder healers je mee hebt hoe meer dps je mee kan nemen, oftewel de boss gaat sneller neer en dus weer minder (lang) healing nodig.
De afspraken wie wie healt wordt van te voren gemaakt inderdaad. Vaak 2 dedicated tankhealers en de rest doet raidhealing.
Om overzichtelijk 25man te healen en nog iets te zien van bossfight+adds dan denk ik ook dat je op een hoge resolutie zal moeten spelen. Bv: 1920*1200
Met een paar tweaks kan het wel vrij goed spelen, maar denk zit je weer op Grid+Clique niveau denk ik
Met een paar tweaks kan het wel vrij goed spelen, maar denk zit je weer op Grid+Clique niveau denk ik
meestal 1 tank en 12 warlocks en 12 healers, kan je alle healers soulstonen, en gewoon de boss outhealen, zelfs enrages kan je op deze manier tackelen!Magic666 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 13:12:
2/3 tanks, 5/6 healers rest dps min of meer.
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Is verschillend en ook per fight en per setupMagic666 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 13:12:
Wij hebben vaak 3 Druid bomen bij ons 1 priest en 1 pally, en de rest zijn dus dps / melee / tanks
Maar soms hebben we 2 Priests 1 holy / 1 disc een Pally en 2 Bomen bij ons, maar ook wel is een Shammy en 1 priest 2 pally's en 1 druid.
Ik zelf sta meestal op de raid samen met de druids of shammy's, gaat prima ik spam de flash heal en gooi de schildjes en penance her en der.
En voor de bomen af en toe een hot op de tanks ofc, mijn conclusie is healen is leuk !!
Maar als je 25man raid doet en je bent net begonnen met healen zoals mij dan ben je best hecktisch bezig ik kijk meer naar " de groups " en health bars van anderen dan dat ik oplet waar ik heen loop etc
thank god for 2560x1600
maar dat ligt wel aan welke pc ik op zit
[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 31-12-2009 13:27 . Reden: ps ]
Als het dan toch al over healing addons gaat, ik gebruik al tijden vuhdo 
Vrijwel alles zit erin, je kan zelfs je mousewheel binden. Omhoog omlaag scrollen en naar links en naar rechts en met de knoppen die ik op mijn muis heb kom ik op 7 binds.
Dat is genoeg voor mij
Om te rezzen heeft vuhdo een smart cast out of combat is de linker knop ipv de lesser healing wave de rezz.
Vrijwel alles zit erin, je kan zelfs je mousewheel binden. Omhoog omlaag scrollen en naar links en naar rechts en met de knoppen die ik op mijn muis heb kom ik op 7 binds.
Dat is genoeg voor mij
Wij hadden 1 pala voor de tanks, shammy en priest voor raid en een druid die zowat alles deed maar vooral HoT's op tanks.
Healen is echt zot soms. Ze krijgen imo niet genoeg krediet.
Tot een paar maanden geleden was ik uitsluitend DK tank, was echt leuk maar wegens teveel verplichtingen ben ik alleen nog DPS. Ik was 1st OT of soms MT en dus ging ik teveel mee-raiden omdat er anders geen tank was die mij kon vervangen.
Healen is echt zot soms. Ze krijgen imo niet genoeg krediet.
Tot een paar maanden geleden was ik uitsluitend DK tank, was echt leuk maar wegens teveel verplichtingen ben ik alleen nog DPS. Ik was 1st OT of soms MT en dus ging ik teveel mee-raiden omdat er anders geen tank was die mij kon vervangen.
hehe hoop reply's 
even terugkomend op healium: die heeft dus de optie om 8 groepen te laten zien en/of alleen de tanks.
Als ik als druid dus alleen de tanks zou moeten doen, klik ik dat aan en zie alleen een man of wat ipv 25. Dus zo vol zou het beeldscherm niet eens worden denk ik dan?
Maar agreed dat healers soms te weinig krediet krijgen
@Mektheb: ik ken dat, ben je zo bezig met het healen van anderen/bekijken van de HoTs enzo dat je je eigen health vergeet of niet doorhebt dat je ergens in staat...
BTW: ik ben druid boom
even terugkomend op healium: die heeft dus de optie om 8 groepen te laten zien en/of alleen de tanks.
Als ik als druid dus alleen de tanks zou moeten doen, klik ik dat aan en zie alleen een man of wat ipv 25. Dus zo vol zou het beeldscherm niet eens worden denk ik dan?
@Mektheb: ik ken dat, ben je zo bezig met het healen van anderen/bekijken van de HoTs enzo dat je je eigen health vergeet of niet doorhebt dat je ergens in staat...

[ Voor 21% gewijzigd door Magic666 op 31-12-2009 13:53 ]
Niet heel erg handig, want soms moet je out-of-the-box denken en reageren, en eventueel andere targets healen, als bijv een raid healer dood gaat.Magic666 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 13:51:
hehe hoop reply's
Gisteren waren wij in ICC10 gunship battle. taken verdeeld 3 man is de boarding party. op 16% enemy boot HP, willen we weer over springen, maar maakt de tank een foutje en donderd naar beneden. nou ja nog 1x jumpen zou genoeg moeten zijn. maar heeft voor de rest niemand zijn jetpack geequipped
Hola,
sinds een week ben ik weer eens wat begonnen met mn shammy(elemental), echter was gear een probleem. Nu na een weekje LFG is dat enigzins verholpen (3 T9 oa en wat andere random) kom ik nu uit op 2k sp, maarja in de heroics blijf ik nog steeds achter qua dps. Nu ben ik dus op zoek naar een goede rotatie
iemand hier een idee
FlameShock
Lava nog wat (kan even niet op de naam komen) als ie van CD af is
CL
LB
en tussendoor FrostShock als ie van CD af en en de Flame debuff nog loopt
ik kom tot ca 1800.... ergens gaat er iets mis. Iemand een idee?
enige waar ik nog aan kan denken is gems/enchants en daar word aan gewerkt
tnx
sinds een week ben ik weer eens wat begonnen met mn shammy(elemental), echter was gear een probleem. Nu na een weekje LFG is dat enigzins verholpen (3 T9 oa en wat andere random) kom ik nu uit op 2k sp, maarja in de heroics blijf ik nog steeds achter qua dps. Nu ben ik dus op zoek naar een goede rotatie
iemand hier een idee
FlameShock
CL
LB
tnx
ja ok, maar daar kun je dus van te voren afspraken over maken lijkt me.Gohan-san schreef op donderdag 31 december 2009 @ 13:56:
[...]Niet heel erg handig, want soms moet je out-of-the-box denken en reageren, en eventueel andere targets healen, als bijv een raid healer dood gaat.
Maar goed ik ben beginnend healer dus wie weet trap ik open deuren in of maak ik gewoon stomme opmerkingen...
Het enige waar ik me aan kan storen zijn, zoals vaker genoemd, die go go go mannetjes.....
ben je nog bezig met buffen of eten of wat dan ook, staan zij de eerste mobs al aan te vallen. Aangezien je als boom niet al te snel rent kan dat wel eens tot irritaties leiden...
- SinergyX
- Registratie: November 2001
- Laatst online: 01:33
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
:strip_icc():strip_exif()/u/41502/breezah.jpg?f=community)
Shaman lvl80 gehaald
Eerste normal random, FoS
Sta je daar met 160-180 gear, iedereen 232 en hoger. Ze vonden het niet zo erg, dus mocht ik toch mee. Uiteindelijk nog de 219 dagger geloot van de laatste boss, meteen mijn eerste 219 
Alleen weinig zin weer alles af te gaan om te gearen, dus denk dat ik maar begin aan volgende character.

Alleen weinig zin weer alles af te gaan om te gearen, dus denk dat ik maar begin aan volgende character.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Goede rotatie is het halve werk.Locks schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:01:
iemand hier een idee
FlameShock
CL
LB
tnx
Begin altijd met een flameshock, en vernieuw deze zodra de dot afgelopen is.
Daarna Lava Burst op cooldown houden.
Tussentijd CL > LB spammen, totdat Lavaburst van cooldown is.
Frostshock zou ik niet doen, deze doet veel te weinig damage. En uiteraard bij elk gevecht alle 4 je totems neer, een goeie gewoonte.
[ Voor 4% gewijzigd door anda op 31-12-2009 14:10 ]
dank, kan ik nog iets met die nova totem of is dat gewoon niet genoeg dps?
gister trouwens nog een leuke CoS HC, eerste keer ooit dat ik die instance inga.
tank vraagt of ie in bear form moet gaan tanken of gewoon als cat meekan.... word er geroepen dat de shammy (ik dus) niet zo goed gegeared was en dat ie maar bear form moest gaan en dat de priest wel shadow zou gaan om zo wat te healen... nou ja ok bleem meneer in bearform 61k! health te hebben lol
ik kwam aan 400 dps die instance alles lag al op zn gaat voor ik uberhoubt in range was lol (ze kwamen overigens uit dezelfde guild dus kenden elkaar al) wel een leuke mount aan over gehouden
gister trouwens nog een leuke CoS HC, eerste keer ooit dat ik die instance inga.
tank vraagt of ie in bear form moet gaan tanken of gewoon als cat meekan.... word er geroepen dat de shammy (ik dus) niet zo goed gegeared was en dat ie maar bear form moest gaan en dat de priest wel shadow zou gaan om zo wat te healen... nou ja ok bleem meneer in bearform 61k! health te hebben lol
ik kwam aan 400 dps die instance alles lag al op zn gaat voor ik uberhoubt in range was lol (ze kwamen overigens uit dezelfde guild dus kenden elkaar al) wel een leuke mount aan over gehouden
[ Voor 5% gewijzigd door Wognummer op 31-12-2009 14:13 ]
/wave fellow alt-a-holic?SinergyX schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:05:
Shaman lvl80 gehaaldEerste normal random, FoS
Sta je daar met 160-180 gear, iedereen 232 en hoger. Ze vonden het niet zo erg, dus mocht ik toch mee. Uiteindelijk nog de 219 dagger geloot van de laatste boss, meteen mijn eerste 219
Clowns to the left of me, Jokers to the right
even een korte andere vraag wel mbt wow
zijn er mensen die isue's hebben met fps ?
het draaid voor geen meter in raids net aan 25fps enz
vroegah (voor patch 3.2
.3 kon ik 2x wow op starten
naast elkaar (2 accounts) en dan lekker zg farmen enz
nu is dat totaal niet meer te doen omdat de fps onder de 10 valt ?
mijn vraag is dus zijn er meer mensen die dit ervaren ?
zijn er mensen die isue's hebben met fps ?
het draaid voor geen meter in raids net aan 25fps enz
vroegah (voor patch 3.2
naast elkaar (2 accounts) en dan lekker zg farmen enz
nu is dat totaal niet meer te doen omdat de fps onder de 10 valt ?
mijn vraag is dus zijn er meer mensen die dit ervaren ?
Na rose e cient spin
Wat mij opvalt sinds de patch van 3.3.3 is dat bij de kill van een monster de death-animatie 2x achter elkaar wordt afgespeeld. Ik weet dat ik mijzelf uber vind, maar zo uber dat een monter twee keer wordt gedood door mijn kracht... 
Zal wel weer snel zijn gefixt neem ik aan.
Zal wel weer snel zijn gefixt neem ik aan.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Wat ik vooral bedoel is of je kunt click casten. Mouse 2 is rejuv, mouse 3 lifebloom, mouse 4 wild growth en mouse 5 is abolish poison. Ik kan dus met grid en clique op die manier met alleen m'n muis healen. Kan dat met healium? Ik wil namelijk niet op knoppen moeten klikken.Magic666 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 11:33:
Thanks Mektheb, ik ga die zeker eens bekijken. Ik sta voor alle tips open.
Dan had 'ie survival instincts 'aan' staan om te patsenLocks schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:13:
[ Voor 30% gewijzigd door Hydra op 31-12-2009 14:25 ]
Als ele shammy zal je altijd als fire totem je Totem of Wrath gebruiken. Probleem als caster is dat als je de fire nova wilt gebruiken je de totems dicht bij de mobs moet plaatsen. Vooral in heroics zijn deze al dood voordat je totems daar staan. Zelf gebruik ik deze spell alleen bij grote groepen mobs, of als de tank per ongeluk in de buurt van de totems vecht.Locks schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:13:
dank, kan ik nog iets met die nova totem of is dat gewoon niet genoeg dps?
De foto die jij hebt gepost is van een oude level 60 pvp set, je kan die nog steeds sparen maar hij is niet meer relevant jammer genoeg. Op level 80 zijn er genoeg sets te sparen, zeker voor je warrior aangezien je kan tanken en dps-en.HawVer schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:24:
Zijn er ook tweakers die een volledig armor set hebben?? Vooral deze lijkt me vet op mijn human warrior.
[afbeelding]
(Clickable)
Ik heb alleen nog een lange weg te gaan..
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Nee dat kan nietHydra schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:24:
[...]Wat ik vooral bedoel is of je kunt click casten. Mouse 2 is rejuv, mouse 3 lifebloom, mouse 4 wild growth en mouse 5 is abolish poison. Ik kan dus met grid en clique op die manier met alleen m'n muis healen. Kan dat met healium? Ik wil namelijk niet op knoppen moeten klikken.
Mijn 2 belangrijkste heals heb ik onder klik en rechterklik, de rest zijn cooldowns.Magic666 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:19:
@Osxy: juist dat shift en ctrl (en niet alt zoals ik eerder zei) beviel mij dus totaal niet.
Klik = Lesser Healing Wave
Rechter klik = Chain Heal
Shift klik = Riptide
shift rechter klik = Earth Shield
Ctrl klik = Cleanse/Decurse (of hoe dat voor shammy's ook alweer heet
Ctrl rechter klik = Ress
Rotatie oefenen, of beter gezegt je Prio systeem trainen.Locks schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:01:
Hola,
iemand hier een idee
FlameShock
CL
LB
tnx
Prio's:
Flameshock - lava burst - CL en vullen met LB
De andere spells gebruik je niet. Vergeet nooit je WoA totem en je Totem of Wrath totem ook niet.
En maar oefenen op die dummy's
[ Voor 32% gewijzigd door Osxy op 31-12-2009 14:37 ]
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Tier 1HawVer schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:24:
Zijn er ook tweakers die een volledig armor set hebben?? Vooral deze lijkt me vet op mijn human warrior.
[afbeelding]
(Clickable)
Ik heb alleen nog een lange weg te gaan..
Tier 2
Tier 4
Tier 5
Tier 6 8/8
Sunwell set
T7
T7 / 25man
T9
PvP Sets
Honor Set van Vroegah
Season 1
Season 2
Season 3 ( zonder shoulders QQ
Season 4 ( Niks )
Hatefull set full
Deadly Set Full
Toen geen PvP meer gedaan
Favo set : Sunwell en Tier 6 in combinatie
http://www.mmobay.net/upl...bc883398888784b88c18a.jpg
Zo Tof
[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 31-12-2009 14:57 ]
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Sorry maar Tier2 is niet de mooiste
WTB ingame Wardrobe waarbij je een bank slot kan kopen van 100 slots voor je oude sets !
Hola, daar had ik nog nooit aan gedacht! ik ben voor!Mektheb schreef op donderdag 31 december 2009 @ 15:09:
WTB ingame Wardrobe waarbij je een bank slot kan kopen van 100 slots voor je oude sets !
Hey, ik wil graag weer eens beginnen aan WoW, en nu voor het 'echie'.
Heb laatst zo'n email gehad van Blizzard (op 17 dec.) dat ik 7 dagen 'terug mocht komen', daar klik nu op en kom helaas gewoon bij m'n account pagina aan. Ik zie hier verder niks over de 7 dagen staan?
Zie ik iets over het hoofd? Ik zou graag weer eens een kijkje nemen en waarschijnlijk ook subscriben.
Heb laatst zo'n email gehad van Blizzard (op 17 dec.) dat ik 7 dagen 'terug mocht komen', daar klik nu op en kom helaas gewoon bij m'n account pagina aan. Ik zie hier verder niks over de 7 dagen staan?
Zie ik iets over het hoofd? Ik zou graag weer eens een kijkje nemen en waarschijnlijk ook subscriben.
Ik vraag me af of Cataclysm Directx-11 ondersteuning gaat krijgen, zoals bijvoorbeeld D&Do en LotRo. Iemand hier nieuws over?
Dat heb ik ook gedaan en zodra je inlogd, krijg je vanzelf zoiets wel te zien, denk ik dat je naar subscription moet.Heraclius schreef op donderdag 31 december 2009 @ 15:25:
Hey, ik wil graag weer eens beginnen aan WoW, en nu voor het 'echie'.
Mogelijk wat extra features voor Directx-11 maar verder niet aangezien Blizzard de systeemeisen zo laag mogelijk probeerd te houden.Ducky.nL schreef op donderdag 31 december 2009 @ 16:19:
Ik vraag me af of Cataclysm Directx-11 ondersteuning gaat krijgen, zoals bijvoorbeeld D&Do en LotRo. Iemand hier nieuws over?
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Inderdaad, het water en lightning effects gaan ze wel upgrade en misschien ook wat meer detail in omgevingen etc maar verder zou het niet echt komenOsxy schreef op donderdag 31 december 2009 @ 19:57:
[...]
Mogelijk wat extra features voor Directx-11 maar verder niet aangezien Blizzard de systeemeisen zo laag mogelijk probeerd te houden.
Anyhow happy new year and keep your fingers, of zoals de GM zei : DONT BE LATE TOMRROW FOR RAIDS RTARDS
- Zeror
- Registratie: September 2003
- Laatst online: 22:54
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Games en strategy guides
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
:strip_icc():strip_exif()/u/92368/crop67f122a4021bc.jpg?f=community)
LOL. ik zal nu nog maar ff die Merrymaker achievements gaan halen voordat ik straks weer een jaar moet wachten. Ben nu druk bezig
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Ik heb wat advies nodig met betrekking tot healing classes.
Vroeger (in Vanilla) had ik een healing priest, waarvan ik de spec niet meer weet.. en priests waren op een aantal punten gewoon niet zo sterk als de andere healing classes. Ik hoorde dus dat de druid vaak de voorkeur heeft.
Wat is dan jullie mening over de "beste" healing class? Ik heb nu een lvl 21 Shaman healer maar vroeg mij af of ik niet beter af ben met een andere class omdat 21 levels nog wel vrij snel in te halen zijn dus dit maakt mij niet uit.
Vroeger (in Vanilla) had ik een healing priest, waarvan ik de spec niet meer weet.. en priests waren op een aantal punten gewoon niet zo sterk als de andere healing classes. Ik hoorde dus dat de druid vaak de voorkeur heeft.
Wat is dan jullie mening over de "beste" healing class? Ik heb nu een lvl 21 Shaman healer maar vroeg mij af of ik niet beter af ben met een andere class omdat 21 levels nog wel vrij snel in te halen zijn dus dit maakt mij niet uit.
Mijn main is een Resto Shaman en mijn ervaring is dat je moeilijk kan zeggen wat nu de beste healer class is op dit moment. Denk dat je je zowiezo al niet moet laten leiden door de sterkte van een class, maar meer waar jij je prettig bij voelt.Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2009 @ 20:42:
Ik heb wat advies nodig met betrekking tot healing classes.
Gisteren voor het eerst bovenaan gestaan op de Twins 25 HC terwijl iedereen roept dat dit een echt druid gevecht is. (toegeven de druid die ik net onder mij hield moest een Battle Rezz geven anders had ie me net voor gebleven).
Ik zou zeggen level lekker je shaman tot level 80. Op weg naar daar naar toe zal je ongetwijfeld wel een dungeon kunnen/moeten healen en vanaf lvl 70 met Heroism/Bloodlust erbij wordt het helemaal leuk.
Bevalt het tijdens het levellen al niet kan je altijd al een andere class aanmaken.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Gelukkige Nieuwjaar... mogen er vele paarse pixels in jullie bags verschijnen..
Ik heb nu zelf een restodruid en het hangt gewoon van de speelstijl. Ik kan me moeilijk voorstellen te healen zonder het gemak van HoT's, terwijl een andere class dat missch omgekeerd ziet.
Wel worden druids vaker ingezet voor raidhealing, disc priests voor tankhealing, ... .
In other words: k had gehoopt om op NJavond 80 te worden, maar k heb teveel tijd "verloren" met het starten van een prot warrior
.
Wel worden druids vaker ingezet voor raidhealing, disc priests voor tankhealing, ... .
In other words: k had gehoopt om op NJavond 80 te worden, maar k heb teveel tijd "verloren" met het starten van een prot warrior
Sterker nog, dat was in eerste instantie ook de bedoeling van de ingame gear manager. Waarom die verdwenen is weet ik niet maar ik zou het erg graag zienMektheb schreef op donderdag 31 december 2009 @ 15:09:
[...]
Sorry maar Tier2 is niet de mooiste, wel gaaf daar niet van
Verwijderd
Heb een alt warrior, fury dps, maar offspec tank dus ik tank nog wel es voor guildies etc.
Hou op alles wel aggro tenzij er een fury warrior mee gaat. (heroics etc) Kan ik beter tanken, of is dat een fury ding dat ik geen aggro hou ?
ikzelf als fury krijg geen aggro. Kan aan skill / gear liggen.
Meestal charge ik in, devastate op 1ste, TC, cleave, en dan tab shieldslam/deva/revenge. ik houd van ieder aggro behalve hun. Gebruik glyph of dinges die 2x sunder geeft, cleave en blocking.
Main is priest, andere kant van het verhaal, en ik heb nooit veel getankt.
Hou op alles wel aggro tenzij er een fury warrior mee gaat. (heroics etc) Kan ik beter tanken, of is dat een fury ding dat ik geen aggro hou ?
Meestal charge ik in, devastate op 1ste, TC, cleave, en dan tab shieldslam/deva/revenge. ik houd van ieder aggro behalve hun. Gebruik glyph of dinges die 2x sunder geeft, cleave en blocking.
Main is priest, andere kant van het verhaal, en ik heb nooit veel getankt.
Beste wensen voor 2010! Zal wel weer een goed WoWjaar worden
Gelukkig 2010 allen.
Heb inmiddels m'n 7 dagen verkregen via battle.net, stond ergens op Google
.
Ik speel op Terokkar met een Dwarf Hunter.
Heb inmiddels m'n 7 dagen verkregen via battle.net, stond ergens op Google
Ik speel op Terokkar met een Dwarf Hunter.
[ Voor 19% gewijzigd door Moonborne op 01-01-2010 10:50 ]
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
WoW nieuws:
Ik heb zojuist vernomen dat Zul'Gurub gaat veranderen in Cataclysm. Het zou meer een stad gaan worden. Aldus de persoon die hierover gesproken heb. Diezelfde persoon gaat een filmpje regelen voor me. Hopelijk lukt dat en dan zijn jullie de eerste hem na mij te zien krijgen.
Ik heb zojuist vernomen dat Zul'Gurub gaat veranderen in Cataclysm. Het zou meer een stad gaan worden. Aldus de persoon die hierover gesproken heb. Diezelfde persoon gaat een filmpje regelen voor me. Hopelijk lukt dat en dan zijn jullie de eerste hem na mij te zien krijgen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Is het niet mogelijk om een dx-9 EN dx10/11 versie te maken binnen 1 client? Als het ware een 'ultra' graphics settings? Ik ben een leek in programmeren, dus vergeef mijn onwetendheidOsxy schreef op donderdag 31 december 2009 @ 19:57:
[...]
Mogelijk wat extra features voor Directx-11 maar verder niet aangezien Blizzard de systeemeisen zo laag mogelijk probeerd te houden.
Vraag is of de engine die WoW gebruikt zo geupdate kan worden naar de nieuwe specs die de huidige gfx kaarten gebruiken. Ze kunnen nog wel de player/npc models upgraden/updaten en wellicht die van objects ook. Je ziet dat ze ook steeds fijner worden als je de models ziet in wotlk enzo. Maar ik denk het meer cosmetisch is dan een compleet nieuwe manier van 3d weergeven.
Ze zijn er blijkbaar volop met bezig kijk eens naar deze screenshot : http://static.mmo-champio...december/cata_water_1.jpg
op mmo-champion staat de rest van de screenshots : http://www.mmo-champion.c...ons-water-engine-npcscan/
op mmo-champion staat de rest van de screenshots : http://www.mmo-champion.c...ons-water-engine-npcscan/
Ik zie dan ook ECHT ALLEEN verbetering in het water, en dit kan met dx9 ook al geloof ik.Paterpor schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 19:28:
Ze zijn er blijkbaar volop met bezig kijk eens naar deze screenshot : http://static.mmo-champio...december/cata_water_1.jpg
Ja het kan, maar dan moet men meerdere DX'em ondersteunen, dat willen ze uiteraard vermijden.Ducky.nL schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 18:01:
[...]
Is het niet mogelijk om een dx-9 EN dx10/11 versie te maken binnen 1 client? Als het ware een 'ultra' graphics settings? Ik ben een leek in programmeren, dus vergeef mijn onwetendheid. Ik heb hier wel wat over gelezen op het forum bij Blizzard. Een heleboel spelers 'eisen' als het ware dat er DX11 ondersteuning komt, omdat dit 'zo even' gedaan kan worden. Dit betwijfel ik alleen behoorlijk! Maargoed, Blizzard is geen kleintje. Ervaring/mankracht/geld zat om te investeren in een DX11 versie van het spel.
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
Naar aanleiding van een topic op MMO champion zag ik iets. Kijk eens goed naar wat er in de rode cirkels staat:

Inderdaad sterren. En waar staan die sterren voor? Nou je ziet een ster op de plek waar Shadowfang Keep en Deadmines zitten. Die sterren zijn dus dungeons. Wat valt dan nog op? Precies een ster in Thousand Needles. Wat gebeurd daar?

Inderdaad sterren. En waar staan die sterren voor? Nou je ziet een ster op de plek waar Shadowfang Keep en Deadmines zitten. Die sterren zijn dus dungeons. Wat valt dan nog op? Precies een ster in Thousand Needles. Wat gebeurd daar?
Ik zie ook een ster in Un'goro, ongeveer op de plek waar die Silithid hive zit. Nog een bug instance?Rakkerzero schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 22:56:
Naar aanleiding van een topic op MMO champion zag ik iets. Kijk eens goed naar wat er in de rode cirkels staat:
[afbeelding]
Maakt dat uit? Als je een game wil spelen die grafisch verbluffend uitziet, dan moet je gaan voor AION. Wil je een game die er acceptabel uitziet, goeie lore heeft en bovendien al ruim 5 jaar goed draait met een leuke playerbase, dan kies je voor WoW. Simpel toch?Ducky.nL schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 22:21:
[...]
Ik zie dan ook ECHT ALLEEN verbetering in het water, en dit kan met dx9 ook al geloof ik.
[ Voor 26% gewijzigd door NMe op 01-01-2010 23:12 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dat is de raid Uldum, en de gewone instance(s) Uldum waarschijnlijk..NMe schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 23:10:
[...]
Ik zie ook een ster in Un'goro, ongeveer op de plek waar die Silithid hive zit. Nog een bug instance?
Maar die in 1k needles is wel vaag.. is volgens mij op de plek waar nu dat horde dorpje is.
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
Het enige wat echt in mij opkomt is het volgende:junglebeast schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 01:26:
[...]
Dat is de raid Uldum, en de gewone instance(s) Uldum waarschijnlijk..
Maar die in 1k needles is wel vaag.. is volgens mij op de plek waar nu dat horde dorpje is.
Door de cataclysm zijn die elementals toch woest? Dat is ook de reden waarom Ragnaros nu weer terug is. Op de plek van die ster zit volgens mij dat water (stoom) elementals. Zouden daar dan iets van een dungeon hebben veroorzaakt doordat ze meer kracht en volume hebben gekregen door de overstroming.
Verwijderd
Als ik het goed heb zit Uldum een gebiedje naar het oostenjunglebeast schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 01:26:
[...]
Dat is de raid Uldum, en de gewone instance(s) Uldum waarschijnlijk..
Of zit daar alleen de ingang?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2010 09:12 ]
De blauwe gebieden zijn nieuw, dus denk dat die blauwe onder Un'goro en ten westen van Tanaris, Uldum is, met 2 dungeons erin.Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 09:11:
[...]
Als ik het goed heb zit Uldum een gebiedje naar het oosten
Of zit daar alleen de ingang?
Verwijderd
Klopt, ik keek even helemaal scheef...
Er is dus ook geen ster in Un'Goro
Er is dus ook geen ster in Un'Goro

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2010 09:22 ]
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Wel grappig natuurlijk
, en als Zulgurub weg gaat betekend natuurlijk me raptor nog unieker is ? xD
Als nu die baron ook nog is dropt ! GRRR..
Als nu die baron ook nog is dropt ! GRRR..
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
De enige Cataclysm dungeon die nog niet kan plaatsen is de Skywall dungeon. Ik heb echt geen idee waar dat die dungeon zou moeten zijn, wat de locatie zou moeten zijn ervan. Het zou dus ook best kunnen dat die dungeon in Thousand Needles de Skywall dungeon is.
Het zweeft dus ergens in de lucht boven een stuk land waar veel rots en steen te vinden. Thousand Needles lijkt dus een mooie plaats daarvoor.WoWwiki zegt dit:
Above the sun, invisible from the ground, lies the fortress of the air elementals. Thick stone walls, fashioned of rock stolen from the earth below, hang suspended by permanent cyclones in the shape of pillars. Lightning and strong winds constantly swirl about the Skywall, making natural flight in the vicinity all but impossible.
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Inderdaad, ook met de Tauren achtergrond met de spirit's en dat the thousand needles helemaal onder water komt te staan, lijkt me dit een hele goeie plekRakkerzero schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 10:24:
De enige Cataclysm dungeon die nog niet kan plaatsen is de Skywall dungeon. Ik heb echt geen idee waar dat die dungeon zou moeten zijn, wat de locatie zou moeten zijn ervan. Het zou dus ook best kunnen dat die dungeon in Thousand Needles de Skywall dungeon is.
[...]
Het zweeft dus ergens in de lucht boven een stuk land waar veel rots en steen te vinden. Thousand Needles lijkt dus een mooie plaats daarvoor.
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
Zou ook gelijk die Cloud Serpents verklaren in Thousand Needles.
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Haha inderdaad ! toen ik het las dacht ik inderdaad ahaa !Rakkerzero schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 10:35:
Zou ook gelijk die Cloud Serpents verklaren in Thousand Needles.
Ben ook benieuwd naar Uldum, en naar Grim Batol ! ! ! !, En wat ze doen met Old ironforge etc..
Kortom kan niet wachten..
Maar eerst me Frostwyrms binnen halen

The cataclimos adds new areas that have never been gained access by the players of the Wow:
* Mount Hyjal (present)
* Uldum
* The Lost Isles (area of beginning of the Goblin)
* Gilneas (area of beginning of the Worgen)
* Isle of Kezan
* The Sunken City of Vashjir
* Twilight Highlands
Uldum is not an instance of the past in the doors of the Vale of Observers, it is a completely new area, as The submerged city of Vashjir, a new area immersed in the water. Blizzard still has no insurance if a world will turn out to be annoying to the players under the water.
Twilight Highlands is the new area located to the east of The Wetlands (Wetlands), known previously like Grim Batol, for there are close to the fortitude where the orcos of the clan Dragonmaw. You will be able to penetrate into the new dungeon of Grim Batol in World of Warcraft: Cataclysm.
Dungeons
New dungeons of World of Warcraft: Cataclysm:
[ Voor 56% gewijzigd door Mektheb op 02-01-2010 10:53 ]
Zo net een stomme PuG gehad. Ik ben zelf een Disc/Shadow level 40 Priest. Zat in de instance als Disc. Ga van de talents nog wel óf Disc/Holy maken óf Shadow/Holy.
Moest alleen nog Cathedral van SM voor de archievement.
Had ik een groep met een level 41 Warrior (Full Green, heeft dus nog geen instance gedaan), was de tanker maar niks van gemerkt.
Een level 34 Hunter (Paar Epics); na een wipe had hij zich bij de spirit healer gerezd, dus hij had die sickness (ook slim in een instance).
Een level 38 Rogue, met veel heirlooms maar verder green. Die dacht dat hij een tank was. Ik heb hem zovaak moeten healen.
En dan een level 39 Shadow Priest die veel mobs ging threaten. Zodat die ook enorm vaak geheald moest worden.
Werd er gek van. Kennen sommige hun rol in de instance niet?
Is zelfs zo-erg dat ik zit te denken om maar een Warrior te gaan maken om te gaan leren tanken, maar dat zou dan mijn zoveelste alt worden die ik nieuw begin (heb pas 1 level 80 in de vreselijke lange tijd dat ik speel, ben vaak opnieuw begonnen met chars).
Heb gelukkig nu wel de archievement en de Hat van Sally Whitemane, dus ik ben nu wel blij voor vandaag. Misschien ga ik straks nog een keer proberen voor de Mace die zij dropt, ook een mooie voor een healer.
Moest alleen nog Cathedral van SM voor de archievement.
Had ik een groep met een level 41 Warrior (Full Green, heeft dus nog geen instance gedaan), was de tanker maar niks van gemerkt.
Een level 34 Hunter (Paar Epics); na een wipe had hij zich bij de spirit healer gerezd, dus hij had die sickness (ook slim in een instance).
Een level 38 Rogue, met veel heirlooms maar verder green. Die dacht dat hij een tank was. Ik heb hem zovaak moeten healen.
En dan een level 39 Shadow Priest die veel mobs ging threaten. Zodat die ook enorm vaak geheald moest worden.
Is zelfs zo-erg dat ik zit te denken om maar een Warrior te gaan maken om te gaan leren tanken, maar dat zou dan mijn zoveelste alt worden die ik nieuw begin (heb pas 1 level 80 in de vreselijke lange tijd dat ik speel, ben vaak opnieuw begonnen met chars).
Heb gelukkig nu wel de archievement en de Hat van Sally Whitemane, dus ik ben nu wel blij voor vandaag. Misschien ga ik straks nog een keer proberen voor de Mace die zij dropt, ook een mooie voor een healer.
Verwijderd
Zo ben ik ook begonnen met mijn tank, zoveel slechte ervaring, maar een druid tank begonnen. om te laten zien dat er ook goede tanks zijn
Blizzard kan prima hetzelfde doen als in aion gedaan is, alleen de spelers/npc's en bouwwerken een upgrade geven en voor de rest nog gewoon lagere kwaliteit nemen (want laten we wel wezen, naast bovenstaande objecten was aion bezaaid met low res textures, zelfs op de hoogste instellingen), overigens lijkt het me erg moeilijk voor blizzard om en direct3d 10/11 en opengl 3 te ondersteunen naast direct3d 9 en opengl 2, zoveel winst kun je nu eenmaal niet behalen met die nieuwe api's.Maakt dat uit? Als je een game wil spelen die grafisch verbluffend uitziet, dan moet je gaan voor AION. Wil je een game die er acceptabel uitziet, goeie lore heeft en bovendien al ruim 5 jaar goed draait met een leuke playerbase, dan kies je voor WoW. Simpel toch?
Ik zou als ik blizzard was dan alleen verbeteringen in opengl uitvoeren, dat draait tenminste op alle platformen. (itt direct3d wat opzettelijk single platform wordt gehouden)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Ik wil graag (weer) met WoW beginnen alleen loop ik vast bij het maken van een nieuw account op battle.net. Bij een willekeurige stap (de ene keer gebeurt het bij stap twee de andere keer bij stap vier etc.) gaat hij terug naar stap één (land kiezen). Ik heb al op google gezocht, battle.net FAQ en de WoW Forums. Dingen die ik gedaan heb :
Internet Explorer gebruiken (ik gebruik normaal Google Chrome).
Cache en tijdelijke bestanden etc. clearen.
Dit waren zo'n beetje de enige twee oplossingen die ik kon vinden.
De url waar hij telkens naar terug sprint is : https://eu.battle.net/account/creation/tos.xml
Ik gebruik Windows 7 64bit.
Ik heb het gedaan alsvolgt:
Andere pc gebruikt in het huis, welke windows xp 32bit draait, met firefox.
Eerst kreeg ik hier ook dat hij terugging, cookies etc. verwijdert en hij werkte, eindelijk
Internet Explorer gebruiken (ik gebruik normaal Google Chrome).
Cache en tijdelijke bestanden etc. clearen.
Dit waren zo'n beetje de enige twee oplossingen die ik kon vinden.
De url waar hij telkens naar terug sprint is : https://eu.battle.net/account/creation/tos.xml
Ik gebruik Windows 7 64bit.
Ik heb het gedaan alsvolgt:
Andere pc gebruikt in het huis, welke windows xp 32bit draait, met firefox.
Eerst kreeg ik hier ook dat hij terugging, cookies etc. verwijdert en hij werkte, eindelijk
[ Voor 14% gewijzigd door Rynji op 02-01-2010 16:09 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
WoW ziet er prima uit zoals het is, alleen Azeroth zelf moet ff gepimpt worden en dan is het al helemaal prima in mijn ogen, sommige npc's wat upgraden en klaarblouweKip schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:55:
[...]
Blizzard kan prima hetzelfde doen als in aion gedaan is, alleen de spelers/npc's en bouwwerken een upgrade geven en voor de rest nog gewoon lagere kwaliteit nemen (want laten we wel wezen, naast bovenstaande objecten was aion bezaaid met low res textures, zelfs op de hoogste instellingen), overigens lijkt het me erg moeilijk voor blizzard om en direct3d 10/11 en opengl 3 te ondersteunen naast direct3d 9 en opengl 2, zoveel winst kun je nu eenmaal niet behalen met die nieuwe api's.
Ik zou als ik blizzard was dan alleen verbeteringen in opengl uitvoeren, dat draait tenminste op alle platformen. (itt direct3d wat opzettelijk single platform wordt gehouden)
Verwijderd
het grote pluspunt van WoW in term van graphics is gewoon de art style. Die is erg goed, waardoor zelfs zonder enorm goede textures, of ziljoenen polygonen alles er gewoon mooi en verzorgd uitziet (en goed draait op mindere PC's)
Verwijderd
Ah, als ik dit allemaal lees begint het weer te kriebelen. Jammer dat het spel zoveel tijd kost!
Vind ik wel meevallen. Ben zon 9 uur per week kwijt om alle T9 en T10 content door te komen. Elke dag half uurtje voor daily heroic en eens per week effe snel weekly raid doen, ook hooguit een uurtje.Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 15:44:
Ah, als ik dit allemaal lees begint het weer te kriebelen. Jammer dat het spel zoveel tijd kost!
Verveel me dan ook geregeld...
Vandaag 'es begonnen alle dungeon achievements op m'n druid te halen. Hebben vanmiddag al ff een ZG run gedaan en ben zelf druk met de 5-mans bezig. Ook leukKaap schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 19:11:
Verveel me dan ook geregeld...
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Jeeeeej naar voor me gevoel 3000000duizend baron runs is de reins of baron rivendare eindelijk gedropt !
7 mounts to go voor me achievment
7 mounts to go voor me achievment
Verwijderd
Ben ook maar weer eens begonnen. Heb nu een Death Knight op Lv70 en een Hunter op 58.
Gisteren voor het eerst naar Northrend gegaan. Ziet er toch stukken beter uit dan Outlands / Azeroth, I like!
Gisteren voor het eerst naar Northrend gegaan. Ziet er toch stukken beter uit dan Outlands / Azeroth, I like!
Ik heb net een DK gemaakt (dus de verveling is wel heel erg groot
), maar ik krijg telkens LUA errors met m'n runic power. Ik dacht eerst dat het aan mijn unitframes lag, die heb ik ook uitgezet, maar ik krijg dezelfde error. Ook andere addons uitzetten helpt niks..
Iemand een idee?
Iemand een idee?

- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
de bekende zinnen, delete your interface folder and your WTF folder and try again ( zoals een gm zou zeggen )RichardvdD schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 22:12:
Ik heb net een DK gemaakt (dus de verveling is wel heel erg groot), maar ik krijg telkens LUA errors met m'n runic power. Ik dacht eerst dat het aan mijn unitframes lag, die heb ik ook uitgezet, maar ik krijg dezelfde error. Ook andere addons uitzetten helpt niks..
Iemand een idee?
[afbeelding]
anything else i can help you with today ? insert name..
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
Probleem kan ook gewoon veroorzaakt worden door een willlekeurige outdated addon. Mocht je die hebben, pas je of het versienummer ff aan of je download een geupdate versie.
gebruik een buggrabber, die zorgt er teneerste voor dat je eventuele lua errors naar een apart log kunt verwijzen ipv dat ze als popup naar voren komen en daarna kun je nakijken welke addon de fout genereert (en natuurlijk of je er verder nog iets van merkt)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
FF toch reclame voor een addon maken waar ik wel heil in zie..
http://wow.curse.com/down...ns/details/sexygroup.aspx
Heb nu Gearscore de deur uit gegooid en ben deze lekker aan het testen en van tips bezien.
Heb nu Gearscore de deur uit gegooid en ben deze lekker aan het testen en van tips bezien.
Ehm...ok, de tank kan geen aggro houden en dus heeft de rest van de dps het gedaan? Uit je verhaal blijkt alleen maar dat je tank geen idee had wat 'ie aan het doen was want vooral op die levels is het uitermate simpel voor een tank om aggro te bouwen en te houden... Zo had ik vandaag op mijn healer ook een heroic group met de meest idiote en trage tank ooit, werkelijk iedereen had aggro inclusief ikzelf. Gewoon als healer netjes je werk blijven doen en het komt vanzelf goed. Ik heb in elk geval niemand dood laten gaan.GoTCoast schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 11:39:
Ten eerste doet je link het niet en ten tweede zijn GearScore en vergelijkbare addons pure prut die de complete game verpesten. Goeie spelers met slechte gear krijgen geen kans meer, slechte spelers die op de een of andere manier goeie gear hebben gekregen hebben vrij spel. Ik ben blij dat ik niet afhankelijk ben van pugs voor mijn raids...junglebeast schreef op zondag 03 januari 2010 @ 02:59:
FF toch reclame voor een addon maken waar ik wel heil in zie..
On a more positive note: ik heb vandaag mijn iLevel 264 T10 chest opgehaald. Om nom.
Het gaat voorbij een score.. en kijkt een beetje verder namelijk naar enchant/gem keuze. Ook word er gekeken naar de ervarung van bepaalde encounters. Ik heb zelf nog een tip gegeven om de tradeskills op te nemen, zodat je weet of iemand wel de pattern/plan etc legaal neemt.
De score die Simple Group (is blijkbaar net hernoemt) is een avg ilevel.. ipv van een vage gearscore.
De score die Simple Group (is blijkbaar net hernoemt) is een avg ilevel.. ipv van een vage gearscore.
Waar dacht je dat GearScore op gebaseerd is? Da's volgens mij niet meer dan de item levels van al je items opgeteld (waarbij je 2-hander dubbel telt).junglebeast schreef op zondag 03 januari 2010 @ 03:51:
Verder: wat zeggen gemkeuzes precies? Ik ken feral druid tanks die volledig op agi gemmen en ik ken er die volledig op stamina gemmen. Ik ken feral druid dps die volledig op agi gemmen, en ik ken er die volledig op ArP gemmen. Hoe gaat een addon daar onderscheid tussen maken en zeggen wat wel en niet goed is? En als het alleen om gem quality gaat: het gebruiken van een rare gem in plaats van een epic gem zegt nog steeds niets over de speler anders dan dat hij geen zin heeft om 200g uit te geven voor een gem die maar marginaal beter is dan second best.
Als ik zo kijk naar de screenshots van Elitist Group(naam is alweer veranderd), dan zou deze addon imo een opvolger kunnen zijn voor de "gearscore" addons ...
Gems en enchants kunnen wel wat lastig zijn om een soort rating te geven, maar overzichtelijk/gemakkelijk achievs/talents vergelijken is wel nice ~..
Gems en enchants kunnen wel wat lastig zijn om een soort rating te geven, maar overzichtelijk/gemakkelijk achievs/talents vergelijken is wel nice ~..
Nou, op zich is het wel fijn om snel te kunnen zien of je tank critimmune is, en hoeveel spellpower je healer heeft. Daar pas ik als ik tank nogal m'n stijl op aan nl. Ik geloof best dat zaken als gearscore geen goeie ontwikkeling zijn maar begrijp wel dat het puur een reactie is op mensen die in full levelling greens denken naar ICC mee te kunnen.NMe schreef op zondag 03 januari 2010 @ 04:03:
Waar dacht je dat GearScore op gebaseerd is? Da's volgens mij niet meer dan de item levels van al je items opgeteld (waarbij je 2-hander dubbel telt).
Verder: wat zeggen gemkeuzes precies? Ik ken feral druid tanks die volledig op agi gemmen en ik ken er die volledig op stamina gemmen. Ik ken feral druid dps die volledig op agi gemmen, en ik ken er die volledig op ArP gemmen. Hoe gaat een addon daar onderscheid tussen maken en zeggen wat wel en niet goed is? En als het alleen om gem quality gaat: het gebruiken van een rare gem in plaats van een epic gem zegt nog steeds niets over de speler anders dan dat hij geen zin heeft om 200g uit te geven voor een gem die maar marginaal beter is dan second best.
Nou, gemkeuze zegt mij dat als ik een Fury Warrior zie met stat+stamina gems ik al weet dat die niet voldoende weet over zijn class/spec.NMe schreef op zondag 03 januari 2010 @ 04:03:
[...]
Waar dacht je dat GearScore op gebaseerd is? Da's volgens mij niet meer dan de item levels van al je items opgeteld (waarbij je 2-hander dubbel telt).
Dit topic is gesloten.