Gelukkig nieuwjaar allen

Godt nytår til jer alle sammen, in het Deens!
Ik heb natuurlijk, zoals de meeste hier, veel tijd gehad om te spelen. Het zijn vooral m'n level 80's geweest, die daily heroics hebben gedaan. Daarnaast m'n Warlock naar level 76 gespeeld, en die is nu Demonology die in Violet Hold 2k DPS deed op een single target boss. (wel met cooldown(s) natuurlijk)
Voornamelijk m'n Warrior heeft heroics gedaan, aangezien ik een beetje moe ben van het Swipe spammen op m'n Druid tank. Eerstegenoemde heeft genoeg gear om alle heroics te tanken, afgezien van misschien HoR heroic. Nu heb ik ook z'n ilevel 174 schouders vervangen door ilevel 232 T9 schouders, leuke upgrade. Wel irritant, dat even later de Tank schouders vielen in Pit of Saron heroic...
Wat andere dingen die noemenswaardig waren:
+ Heroic Forge of Souls, op m'n Warrior als tank.
De groep bestond uit een Mage, DK, Druid en een Priest healer. De healer was van het bekende type "gogogo tank", met het motto "I need emblems!". Op één van de eerste pulls ging de Mage op een magische wijze dood (Mage, magisch, get it?

) en de Priest zat te roepen "gogogo" terwijl de Mage nog dood op de grond lag. Ik zei dat ik niet door ging, omdat er iemand dood was, maar hij weigerde gewoon. Pull later, alle mobs dood, Priest is out of mana en had een staggering 400 DPS gedaan. Alsof de extra DPS het zou afwegen tegen de tijd die we kwijt waren dat hij moest drinken. Bijna elke pull ging dat zo.
De Mage kreeg bijna geen heals, en was meerdere keren bijna dood door random AoE damage. Hij reageerde wat fel op de irritant Priest, en dit zal 'zijn straf' geweest zijn, totaal onterecht natuurlijk.
Anyway, net voor de 2e en laatste baas, zat de Priest weer te vervelen; vooral naar de Mage. Het kwam uiteindelijk uit op iets van de Mage "You're clearly one of those types that annoy the hell out of people", waarop de Priest antwoordde "Do I look like I care? :)". Samen met een spreekwoordelijke druppel van "gogo tank" maakte ik gebruik van de kick functie. Een fractie van een seconde later lag de Priest eruit. Dat zal 'm leren. Nu kreeg hij geen emblems van de baas, niet van de LFG tool en wij hadden binnen een paar seconde een nieuwe healer. Die vond het niet erg dat alleen de laatste baas nog stond, en we waren een paar minuten later klaar in de instance.
+ Heroic Halls of Reflection, op m'n Mage.
We waren met 3 guildies in totaal, en een PuG healer en tank. Paladin healer en een Death Knight tank. De DK kwam wat twijfelachtig over, en dat bleek terecht. Op de eerste twee waves kreeg ik al random aggro door Living Bomb (ik ben geen Arcane, ik haat fotm specs), die zo'n 10sec (of meer?) ticken voordat ze ontploffen op de main target. Dat hield dus in dat er bijna geen aggro op offtargets gegenereerd werd. Daarnaast kreeg ik ook nog aggro van een main target. Ik zat dan ook op 4k+ DPS, maar het moet wel, omdat de waves anders simpelweg niet gehaald worden.
De DK gaf het na 1 wipe op, ook na bemoedigende woorden van onze zijde. Wij wilde gewoon marks zien en iets meer AoE aggro. (DnD bv.) Het duurde te lang om een andere tank te vinden, dus hebben we het er maar bij gelaten.
+ Heroic Caverns of Time: Stratholme
Niet super-speciaal, maar op m'n Priest zat ik in een groep met de volgende DPS resultaten: Hunter 2500, DK 2200, Warrior (tank) 2100, Spriest 1400, ik 1000. En dat met al die AoE.
+ Zelfde instance, op m'n Warrior als tank.
Aangekomen bij de extra Dragonkin boss voor de mount, zegt de DK ineens "fuck, I started Arthas, hurry" waarop ik richting Arthas ging lopen met de baas. Maar de Prince of Lordareon was al dood, waardoor we niet de random heroic completed hadden

Way to go!
M'n vriendin is flink op weg met d'r Paladin, zijnde level 52. Ik moet maar eens mijn eigen Paladin op gaan pakken (is level 54), anders loopt ze binnenkort weer uit.