Lief dagboek,
Gisteren weer een hele aparte avond gehad in WoW. Afgelopen week heb ik helemaal niet gespeeld en de week ervoor niet veel, dus ik had wel zin in wat instances en raids. Ik logde in zonder een echt plan; vaak gebeurt er wel wat in guild of trade chat of LFG en anders zijn er altijd nog random heroics of ICC5 runs (in de hoop eindelijk een hilt te zien droppen).
Meteen na inloggen zag ik in trade chat een oproep voor een ICC25 rep farm run en aangezien ik minder dan 1500 rep nodig had voor honored met Ashen Verdict (eerste ring upgrade) besloot ik eens mee te doen daaraan. Twee keer trash voor Marrowgar gecleared en halverwege de tweede keer honored geraakt.
Daarna gequeued voor de random heroic (voor de frost emblems voornamelijk). Na 15 minuten een groep gekregen... HoR. Tank met minder dan 25K hp

dus de healer en 2 dps leaven. Helaas wil de tank graag wel proberen een group te maken voor HoR hc (in quest blues en greens) dus ik moet ook leaven en krijg dus de debuff (schijn je niet te krijgen als je als laatste overblijft en dan de instance verlaat) en kan niet meteen weer in de queue.
Net als ik bedenk dan maar op een andere character te gaan spelen (JC daily enzo) zie ik in trade iemand vragen om een ranged dps 4K+ voor een ICC10 run, achievement vereist. M'n guild leader gevraagd of er nog plannen zijn om ICC10 voor de cooldown met een guild group te doen, bleek dat er al twee guild runs geweest zijn daar deze week dus ikw as vrij m te puggen... Twee minuten later stond ik in ICC10 met een raid die een guild run bleek te zijn van een allies guild dat in de top5 van onze server schijnt te staan en waar iedereen titels had als Starcaller. Nou dat werd dus een vlotte run met alleen 1 ongelukkige wipe op Saurfang (een moonkin die twee blood beasts ging kiten met zn voortanden ofzo, die blood power bar van Saurfang vulde zich erg snel zo). Ik stond met 5K overall dps uiteindelijk onderdaan de dps lijst maar dat was met zo'n groep niet gek. Wel een mooie upgrade mogen looten:
Frost Needle van Marrowgar (vervanging van mn ToC10 tarrasque dagger thingy). Dus die hilt hoef ik niet meer te farmen, yay!
Daarna opnieuw gequeued voor de random heroic... en na een kwartier weer toegewezen aan een HoR groep, het zal ook niet. HoR hc is vaak failboat in pugs dus ik vreesde het ergste. En het begon al lekker vreemd: de deur meteen binnen was dicht dus ik kon geen kant op, op de minimap zag ik de rest van de party al in een nis staan in de sword room.
Ik: "You already started?"
Party: "Yeah previous guy started the Quel Delar quest unannounced and left without saying anything after we helped him. Then someone started the event while we were looking for replacement"
Ik: "I cant do much from behind this door :-("
Party: "Just wait, door will open after wave 5"
Boel tijd later hebben ze de eerste 4 waves en de eerste boss ge4manned en de deur gaat niet open. Dus gaan ze verder met wave 6, 7, 8, 9... wipe helaas. Maar deur gaat wel open nu en ik kan helpen met de rest van de instance

Daarna in no time at all de rest van de instance door; was gewoon echt een goede groep.
Daarna ff gekeken wat de weekly raid was... voor de derde keer was dat Malygos Must Die en daar was zowaar nog een groep voor te vinden ook. Eerste keer keiharde phail omdat er 5 mensen waren (in een 10mans raid) die het gevecht niet kenden... Het viel me mee dat we nog in p2 kwamen tbh, maar dat gebeurde wel en daar ging de ene na de andere neer omdat die 5 niet in bubbles gingen staan. Uiteindelijk nog met 3 man geprobeerd Malygos neer te krijgen in de drake phase maar dat lukte niet dus een aantal mensen gereplaced en daarna een nette kill gemaakt.
TL,DR: Pug daily hc fail&win, sloot frost emblems binnengeharkt, Ashen Verdict ring upgrade, ilvl251 spell sword geloot, Blizz kan stikken met z'n battered hilts.