Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

hulkie schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:50:
Stel je voor dat je nu een budget pc zou moeten kopen waarmee Wow gewoon heel strak draait. Wat zou je dan kopen? Mijn huidige pc is ondertussen alweer 4 jaar oud en is gebaseerd op een A8N-SLI moederboard, ik heb al een fatsoenlijke monitor.

In raids met veel AoE geweld wil mijn fps nog wel eens extreem laag worden. Ook draait mijn processor regelmatig op 100% - lijkt me niet de bedoeling.
Ligt eraan wat jij budget zou noemen. Ik denk dat je zo tussen de 400-500 euro een heel mooi budget PCtje kan vinden. Ik zal persoonlijk niet de moeite nemen om een 4 jaar oude pc te upgraden.

Wat je bijv kan doen is een minder grote HD (500 ofzo) te nemen, gewone dvd brander.. geen blu-ray. Minimaal 2 GB geheugen. Een AMD Athlon II X2. En een ATi 4750 videokaar ofzo.. is meer dan zat. IK denk dat je dan zo rond de 400 euro zit.. (linkje naar Azerty)

Check deze LINK maar eens.. staan wat tips op van onderdelen (let op er zit een scherm bij die je al hebt, en een onboard videokaart dus neem een losse videokaart in de plaats van..)

De aankomende uitbereiding (Cataclysm) zal toch wel net iets meer gaan vergen dan wat we 1,5 jaar geleden hadden met wotlk. En wellicht dat ze dan betere ondersteuning geven aan de nieuwe hardware..

[ Voor 25% gewijzigd door junglebeast op 04-01-2010 20:12 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:24:
Zijn er ook tweakers die een volledig armor set hebben?? Vooral deze lijkt me vet op mijn human warrior.

[afbeelding]
(Clickable)

Ik heb alleen nog een lange weg te gaan.. :D
Goeiemorgen Fijne WoW Vrienden! :w

Die set is samen met mijn Tier2 (judgement) & Tier 0,5 (Lightforge) set de enige set die ik nog bewaard heb,was helaas door raiden een beetje laat begonnen met PvP dus ben niet verder gekomen dan Knight-Lieutenant maar heb m daarna toch nog aangeschaft inclusief de mooie 2hand mace..draag deze nog vol trots in combinatie met mn "Knight-Lieutenant" title op Guild meetings..

heb trouwens na het verzamelen van het begin van mn tank setje het tanken maar naast mij neergelegt en mijn oude Deadly/Furious setje weer aangetrokken en mn Retri pvp spec weer opgepakt als 2e spec..heb ik gelijk weer een nieuwe bestemming voor mn emblems of triumph : Full Furious,vind ik ondanks dat het veel op de voorafgaande arena setjes lijkt toch de mooiste van die serie (hatefull en Deadly waren op de kleuren na toch copycats van elkaar,in furious zijn de shoulders en helm toch wat mooier uitgelijnt)

als ik die set bij elkaar heb veruil ik Bg-land weer voor arena-land en ga ik proberen met een prot/arms warrior de ladder weer te bestijgen..Duss ehh Warsnor?? bijna lvl 80??kunnen we een powerhouse combi vormen haha heb ook al een Resto-druid in da pocket voor een eventueel 3vs3 team :D:D:D

verder niet zoveel uitgespookt,wel weer een stapje verder gekomen kwa healing ervaring heb bij ony10 beiden tanks in leven weten te houden,vind Dual(Tank)Healing echt leuk om te doen en mn Ashen verdict "friendly" Ring gekregen na een Thrash runnetje..ook nog ff gezellig Gebuurt met Warsnor in stormwind :P :w

ooow Trouwens voor iedereen de Beste Wensen en een prachtig WoW jaar Toegewenst! dat cataclysm maar gauw mogen komen en dat we de LichKing's ass maar gauw mogen woopen!

(en dat blizz de models van de aankomende nieuwe armor sets maar prachtig mogen maken,liefst met duidelijk verschil tussen pve/pvp &Horde/Alliance net als Vroegah)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2010 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij doe ik echt wat fout met enh spec. Mijn elemental spec heeft wat leuke gear (219 staff, 232 shoulders/gloves en 245 ring) en kan regelmatig tegen de 3-3.5k tegen bosses gaan. Nu weer even terug gestapt naar enh spec met een 232 axe en 219 dagger, 245 ring en 232 shoulders, maar mijn dps krijg ik op bosses niet voorbij de 2.2k.

Nu heb ik op mijn ele iets van 20 hit, dat schijnt in heroics niet zo belangrijk (nog) te zijn, enh haal ik 171 hit en 5 expertise, zullen die laatste 2 nog veel te laag zijn? Rotatie zit wel goed (naja, rotatie..)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:53
NMe schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:00:
[...]

Dat drakes net als vehicles scalen in Oculus hadden ze al eerder gedaan; in de laatste patch hebben ze die scaling alleen nog wat gefinetuned voor meer damage bij betere gear, en bovendien van nogal wat mobs in de instance de health en damage verlaagd. Toch is het kwaad al geschied; meestal als ik in een Oculus terecht kom vertrekt er minstens één groepsgenoot en kunnen we weer terug de queue in voor we kunnen beginnen. Eén keer was het zelfs zo erg dat iemand riep "oh no, not this", leavede, waarna de hele group uiteen viel. Gelukkig reset de dungeon cooldown als je zelf de group niet verlaat dus ik kon meteen weer queuen, maar leuk was anders. :P
Gek genoeg is me dit nog niet overkomen, elke Ocu run tot nu toe is succesvol geweest voor mij :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:31

vhal

ಠ_ಠ

Een nieuwe ervaring gisteravond was wel een ICC25 PUG met mijn DK tank. Het was een run waar Marrowgar al gedood was maar omdat de raid IDs toch woensdag resetten had ik er wel hoop in.
Uieindelijk 25 mensen in de raid en naar ICC gevlogen. Uiteraard begonnen er enkele personen die nog in Dalaran stonden om een summon te bedelen. Goed, uiteindelijk iedereen in de dungeon en we konden beginnen aan de trash voor Lady DW. Trash ging eigenlijk zonder problemen neer, alleen die twee grote beesten links en rechts waren wat problematisch omdat de melee het vertikte om weg te lopen zodra ze de debuff hadden. Maargoed, na een tijdje gingen ze neer.

Vervolgens 15 minuten (!) tactics, 5 minuten buffen en 5 minuten ouwehoeren omdat sommige personen geen buffs naar hun zin hadden.

Try 1 > Ik had nooit gedacht dat ik de enrage timer zou zien in phase 1 (dus manashield was nog up). Verder had ik de meest ondankbare taak als tank om 1 (ja 1..) mob te tanken die vanuit de centrale trap naar beneden loopt. Slaapverwekkend dus.

Try 2 na 15 minuten pauze.. > Ging iets beter, iemand popte gelijk heroism, gelijk commentaar in /raid.
Deformed en Empowered adds werden niet gedps'ed door de DPS waardoor we uiteindelijk overspoeld werden met adds. Vervolgens een wipe

Hierna begon een nogal irritante holy paladin zijn healingmeters te spammen en te zeuren dat de Disc Priest maar 8 % healing deed. Uiteindelijk na een pauze van 10 minuten (ja alweer) verlieten er 3 mensen de raid. Vervolgens duurde het ruim 15 minuten voordat we 3 nieuwe mensen erbij hadden.

Try 3 ging niet veel beter, shield ging nu nog langzamer waardoor we uiteindelijk wéér de enrage timer zagen... :|

Try 4 was nog rampzaliger en uiteindelijk bug'te het gevecht na een wipe waardoor er permanent 3 adds bij de portal stonden.

Vervolgens verlieten er weer 3 mensen de raid en na 35 (...) minuten hadden we eindelijk een replacement. :| Ik was het inmiddels al zat geworden en bij de eerste de beste gevecht om die 3 adds te clearen ge-ALT-F4'ed en naar mijn bed gegaan :+

Vanochtend heb ik nog even in ICC gegeken en lady DW stond er nog steeds vrolijk bij.

Ow, en Noth de Plaguebringer is de 'weekly' raid...goh, alweer?

PW > Noth > PW > FL > PW > Noth :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:41

Auredium

Informaticus Chaoticus

Logboek!!!

Gisteren was een geweldige dag. Ik had de bracers nodig van HoR HC om van mijn VH HC bracers af te komen. Dus ik join een random groep. De tank blijkt crap en we wipen drie keer. Iedereen leaved behalve de healer. Nieuwe groep, healer blijkt het niet bij te kunnen houden en leaved. nieuwe groep...healer zegt direct dat hij dit niet kan healen en leaved. Nieuwe healer...weet het niet zeker..gearcheck en hij leaved na gezamelijk overleg.. Auredium wacht want heeft de bracers nodig en een bikkel houd vast. Nieuwe healer, gear super. Tank blijkt niet zo super te zijn, nieuwe tank super gear en skills. Falric dropped en...de bracers droppen ook!!! Need als enige en direct mijn nieuwe bracers!!

Auredium teleporteerd na Stormwind en gooit direct een +30 spellpower enchant erop. Daarna wat necklaces gechecked op WoWhead maar ik had geen tijd om FoS HC te runnen dus haalde als vervanging de 'furious' PvP necklace die nosteeds alle nrmale mage stats beter had. Alleen -2 hit tov mijn rare betrayers choker maar dat is niets vergeleken met de hoeveelheid spellpower en de rest van de stats. Ding! [EPIC] achievement gehaald!

Teleport naar Dalaran, ik loop voor de zoveelste keer in de afgelopen maanden de Violet Citadel in en ja hoor; Het laatste boek van de achievement [Higher Learning] ligt er eindelijK!!!!!! Presto, boek om te teleporterren naar de geheime ruimte in Dalaran en direct mijn pet [Kirin Tor Familiar] weten te halen.

Yes, goede avond geweest. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen allemaal!

Bedankt voor de link Junglebeast. Ik heb de reacties even doorgelezen, en vooral de reacties van wow spelers zijn handig om erbij te pakken. Ik denk zelf dat ik gewoon een nieuwe pc moet halen. Dus nieuw intern geheugen (4/6 GB), nieuw Mobo, nieuw processor (i5?), en een redelijke videokaart. Hardeschijf hoeft niet te groot te zijn inderdaad. 22inch monitor heb ik al staan.

Gister was het zoals bijna elke dag weer tijd voor de daily heroics. Eerst maar even op mijn rogue. Mijn guildie druid maatje wilde wel tanken, hij had een setje gemaakt met mixed tanking en dps gear. Resultaat: meneer stond net aan eerste dps met 3500 in AN. Helaas kon ik hem net niet bijhouden, te weinig gevechten op single target die lang genoeg duurden :) 8 minuutjes later stonden we buiten. Daarna moest ik maar even tanken op mijn paladin, niemand wilde mee, dus ben ik zelf de queue in gegaan. Old Kingdom stond op de kaart, na 2 trashpacks ben ik geleaved. Een hunter met 300 dps, een warrior met 800 dps en een druid die een tank met 40k hp en behoorlijke avoidance niet in leven kon houden ging m niet worden. Je moest is weten hoe lang het duurde voor de 4 mobs me eindelijk dood hadden… Tijdens de debuff maar even mijn priest gelogd. Hier kreeg ik wel een redelijke groep, en 13 minuutjes later stond ik twee badges rijken weer buiten AN. Poging nummer 2 op mijn tank was meer succesvol, Hol is een fijne chainpull instance – met hoge dps erbij helemaal. 11 minuten later lag Loken op de grond :)

Later op de avond heb ik mijn vriendin een poppetje laten uitkiezen en laten aanmaken. (Volgens wat guildies moest ik dat al tijden doen…) Grappig om te zien hoe snel ze alles oppakte. Twee uur na het aanmaken van haar poppetje was ze level 5. Ondertussen kon ik haar rustig in haar eentje d’r gang laten gaan. Mobs die rood zijn, en dus aanvallen als je dichtbij komt waren nog wel eens een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Ik zit onderhand met smart te wachten tot de random LFG me eens in Oculus plaatst. Op mijn Paladin hoef ik voor de Champion of the Frozen Wastes titel alleen nog KT en Oculus. Ik denk dat ik me maar gewoon eens specifiek voor Ocu ga queuen.

Afgelopen tijd niet veel bijzonders gedaan. Voornamelijk op mijn DK gespeeld. Dat je met de random LFG tool als tank binnen nul seconden een heroic kunt doen is echt heerlijk. Emblems farmen is nog nooit zo makkelijk geweest. Mijn beeld was altijd dat het tekort aan healers groter was dan het tekort aan tanks, maar het tegendeel blijkt waar te zijn :P.

Het valt me mee dat ik als matig gegearde tank (meest ilvl 200/213) toch behoorlijk goed aggro kan houden over DPS kanonnen met 4k-4.5k. Gisteren trof ik een Fury Warrior de 5.5k deed en dat was toch wat teveel van het goede. Die kon ik qua threat niet bijhouden.

Wat me opvalt is dat er in de nieuwe heroics (ToC5, FoS, PoS en HoR) weinig tank spul dropt wat goed is voor een DK op mijn gear niveau. Veel spul met block rating en ook ben ik wat ilvl 219 spullen tegengekomen doe qua stats minder goed waren dan mijn ilvl 213 items. De echt leuke upgrades zal ik met emblems moeten gaan halen.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Trouwens een klein vraagje. Ik merkte plotseling dat ik ook een titel erbij had gekregen genaamd 'The Patient' maar ik weet niet waar ik deze titel voor heb gekregen??

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 07:31:
[...]
als ik die set bij elkaar heb veruil ik Bg-land weer voor arena-land en ga ik proberen met een prot/arms warrior de ladder weer te bestijgen..Duss ehh Warsnor?? bijna lvl 80??kunnen we een powerhouse combi vormen haha heb ook al een Resto-druid in da pocket voor een eventueel 3vs3 team :D:D:D
:D Ik doe mijn best. Ik ben lvl 27,5 nu. Gisteren mijn eerste echte serieuze dungeon gedaan. Ik heb eerst een tijdje in de dungeon finder in de queue gestaan als dps. Maar na een half uurtje maar opnieuw als tank ingegaan en binnen paar minuten een dungeon gevonden. In alle drukte vergeten mijn guest items mee te nemen. |:( Blackfathom Deeps is een makkelijke dungeon, was er zo doorheen. In totaal één iemand die dood ging. Die was erg laag qua mana en mana regeneration, Alleen een !@#$ ninja die de interessante loot wegkaapte.
verder niet zoveel uitgespookt,wel weer een stapje verder gekomen kwa healing ervaring heb bij ony10 beiden tanks in leven weten te houden,vind Dual(Tank)Healing echt leuk om te doen en mn Ashen verdict "friendly" Ring gekregen na een Thrash runnetje..ook nog ff gezellig Gebuurt met Warsnor in stormwind :P :w
Altijd gezellig, :P Laatst ook onze stille lezer Thornthar in game ontmoet. :w Die heeft me door de deadmines heen gelootst.
ooow Trouwens voor iedereen de Beste Wensen en een prachtig WoW jaar Toegewenst! dat cataclysm maar gauw mogen komen en dat we de LichKing's ass maar gauw mogen woopen!

(en dat blizz de models van de aankomende nieuwe armor sets maar prachtig mogen maken,liefst met duidelijk verschil tussen pve/pvp &Horde/Alliance net als Vroegah)
ff nog een algemene vraag, kan ik alle dungeons later nog eens opnieuw doen als ik een groep gevonden heb? Bijvoorbeeld Wailing Caverns? Ik ben te snel geleveld, daarom kan ik hem nu niet meer selecteren in de dungeon finder.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
HawVer schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:23:
ff nog een algemene vraag, kan ik alle dungeons later nog eens opnieuw doen als ik een groep gevonden heb? Bijvoorbeeld Wailing Caverns? Ik ben te snel geleveld, daarom kan ik hem nu niet meer selecteren in de dungeon finder.
Je kan ze later altijd een keertje solo clearen als je hoog genoeg bent in level uiteraard. Het spel zal je niet beletten om door de portal van een instance te stappen (behalve als je te laag bent qua level).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:54

Rannasha

Does not compute.

Auredium schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:23:
Trouwens een klein vraagje. Ik merkte plotseling dat ik ook een titel erbij had gekregen genaamd 'The Patient' maar ik weet niet waar ik deze titel voor heb gekregen??
Die titel krijg je als je met 50 random mensen een random heroic gedaan hebt. Dus dat is na 13 heroics als je nooit queued met een deels gevormde groep. Bij 100 krijg je een speciale pet.

Overigens is de loottable van Oculus uitgebreid: Aan het eind van de run krijgt iedereen 2 extra emblems of triumph en wat rare gems. Bovendien kan de blue drake (die normaal gesproken van Maly25 dropt) ook in de laatste chest zitten. Blijkbaar wil Blizzard erg graag dat mensen ophouden met zeuren over Oculus :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:42
SinergyX schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 08:39:
Volgens mij doe ik echt wat fout met enh spec. Mijn elemental spec heeft wat leuke gear (219 staff, 232 shoulders/gloves en 245 ring) en kan regelmatig tegen de 3-3.5k tegen bosses gaan. Nu weer even terug gestapt naar enh spec met een 232 axe en 219 dagger, 245 ring en 232 shoulders, maar mijn dps krijg ik op bosses niet voorbij de 2.2k.

Nu heb ik op mijn ele iets van 20 hit, dat schijnt in heroics niet zo belangrijk (nog) te zijn, enh haal ik 171 hit en 5 expertise, zullen die laatste 2 nog veel te laag zijn? Rotatie zit wel goed (naja, rotatie..)
Daggers heb je niets aan als enhancement shaman. Een zware axe of mace hebben met 2.6 speed is ideaal.Over de hit rating; Als Elemental shaman heb je veel minder hit nodig, omdat je dual wield als enhancement. Doe maar eens een hit-calculator op maxdps/wowheroes oid. Het verschilt enorm tussen de twee specs.

Ook moet je proberen bosses van achteren aanvallen zodat de boss geen parry kan doen. 5 expertise is weinig, maar voor heroics boeit dat niet zo inderdaad. Rotatie is ook wel belangrijk, en gebruik een addon die aangeeft wanneer je moet knallen met maelstorm weapon. Lightning bolt op singletarget bots, chain lightning op meerdere mobs. Stormstrike ook continu ophouden omdat dat ook veel extra nature damage geeft.

Als enhancement is je totem ook een heel erg groot deel van je dps. Magma totem neerzetten en fire nova gebruiken wanneer het kan. In heroics is dat een enorm deel van je totale damage. Als resto shaman heb ik met mijn totems alleen al soms 500-600 dps over de hele instance genomen.

En bij het pullen kan je een flame shock erin gooien, het helpt niet veel (bij bosses nog wel), maar zo doe je tenminste nog iets als je op de mobs afloopt. En aangezien je daggers gebruikt nog een vraag; heb je nog leather gear aan? Deze heeft namelijk geen int, terwijl int ook attackpower geeft en extra spelldamage/crit geeft. Rogue items heb je dus weinig aan.

En alles gemmen op attack power, haste, hit, exp. Geen agility oid. En natuurlijk ook zoveel mogelijk je wolven gebruiken, sowieso bij elke boss maar ook tussendoor als je weet dat je nog even tijd hebt tot de volgende boss. Die beesten doen enorme dps :+

[ Voor 5% gewijzigd door Divak op 05-01-2010 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Species5618 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:28:
Overigens is de loottable van Oculus uitgebreid: Aan het eind van de run krijgt iedereen 2 extra emblems of triumph en wat rare gems. Bovendien kan de blue drake (die normaal gesproken van Maly25 dropt) ook in de laatste chest zitten. Blijkbaar wil Blizzard erg graag dat mensen ophouden met zeuren over Oculus :)
Hmm nog geen reden om te blijven dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Gisteren hield onze guild een alt-run in ICC10, waardoor ik tijdig online was gekomen met mn liever warrior. Na een dikke 20 minuten na starttijd nog geen invite, dus even op Vent geïnformeerd. Bleek dat ze niet wisten dat mn warrior al klaar was voor ICC10 als tank. Kan het ze ook zeker niet kwalijk nemen, hij is pas een weekje lvl 80 en nog lichtelijk undergeared. Bovendien had ik de tijd nuttig gebruikt door saronite te farmen in Icecrown voor de laatste punten in engineering. Met aardig wat geluk mijn engineering op 450 gekregen waardoor ik nu eindelijk Jeeves kan maken (had de pattern al). Nou ja, ik moet nog even de saronite scrapbots maken, maar de overige materials staan al klaar (en btw, de oudere repairbots halen/maken is een rotklus). Vanavond dus maar even aan mn butler sleutelen :)

Net toen ik me wou inschrijven voor de random HC kreeg ik een whisper van een bekende in-game. Of ik zin had om ICC10 te doen. De wat lagere stats van mn warrior tank waren geen probleem voor ze, dus mijn warrior mocht eindelijk ICC10 van binnen zien :) Deze bekende is wel vaker bezig met halve PuG raids organiseren, maar helaas zijn haar guildies meestal niet de slimste en snelste. Zo wisten ze niet dat de ranged tijdens de gunship battle prima de rifelemen kunnen nuken van afstand, daar gebruikten ze nl de cannons voor. Maar even de extra tip gegeven dat de Mortar Soldiers achterin juist prio waren voor de cannons en dat de healer op ons eigen schip mocht blijven zodat hij veiliger mij (boarding party tank) kon healen. Nadat ze deze tactics onder de knie hadden ging het opeens enorm soepel.

Deathbringer Saurfang koste ook wat tijd voor ze om goed onder de knie te krijgen. Eerlijk is eerlijk, de eerste poging was ik dom bezig doordat ik de Rune of Blood debuff verkeerd las (zag mijn debuff aan voor de debuff van de andere tank, niet erg handig), gevolgd door een stuk of 5 "immune" meldingen van mijn taunts tijdens de laatste phase. De 2e poging was de paladin bezig met consecration (=adds op tank :S), maar gelukkig alsnog neer gekregen, incl achievement. De loot bevatte o.a. heerlijke tanking bracers met extra armor, maar de paladin won deze. Gelukkig voor mij bedacht hij zich achteraf en gaf mij de bracers.

Ik merkte wel dat ik lastig te healen was voor ze, dus ik zal me eens gaan concentreren op ToC10 runs voor upgrades. Nu kan het probleem ook wel bij de healers hebben gelegen, maar dat vind ik flauw als mijn gear gewoon niet super is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auredium schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:23:
Deze Titel krijg je als je 100 random members via LFM een dungeon gecleared heb.

Voor de rest iemand op de server kazzak. En in High ending raiding guild hier.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:23:
[...]

Altijd gezellig, :P Laatst ook onze stille lezer Thornthar in game ontmoet. :w Die heeft me door de deadmines heen gelootst.
haha ja dat had ie verteld idd vroeg of ik ook meekwam maarja moest alweer bijna loggen :(
maar nog steeds veel zin dr in?al wat andere classes uitgeprobeerd?of blijft de warrior je ding?
maakt voor de rest niet echt uit wat voor n class je speelt als je maar de class speelt die jij het leukst vind en niet de class die anderen jouw aanbevelen,je bent nu nog laag lvl dus kan je vanalles wat uitproberen :D als je wat nodig hebt ingame hoor ik het wel he?! ;)
[...]

Die titel krijg je als je met 50 random mensen een random heroic gedaan hebt. Dus dat is na 13 heroics als je nooit queued met een deels gevormde groep. Bij 100 krijg je een speciale pet.

ja klopt! heb ook bijna mijn "Perky the Pug" pet binnen echt gaaf issie haha een mopshondje :P

is dat al ingevoerd van die gerevampte loot table?dacht op wow.com te lezen dat ze dat nog gingen doen maar kan het verkeerd hebben natuurlijk ;) is wel een leuk draakje en weer een mountje dichter bij "Mountain'o 'Mounts" en die rare flying belf mount..heb m ingame pas 1x gezien bij een hordie..maar die was rood en alliance krijgt blauw natuurlijk net als die choppa's:+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2010 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardvdD schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:31:
En bij het pullen kan je een flame shock erin gooien, het helpt niet veel (bij bosses nog wel), maar zo doe je tenminste nog iets als je op de mobs afloopt. En aangezien je daggers gebruikt nog een vraag; heb je nog leather gear aan? Deze heeft namelijk geen int, terwijl int ook attackpower geeft en extra spelldamage/crit geeft. Rogue items heb je dus weinig aan.
1 dagger uit PoS normal, main is een 2.6 axe van HoR HC. Rest is uiteraard mail gear.

Ik gebruik enkel powa voor mailstorm, eigelijk zijn lava lash, stormstrike en earth shock altijd op cooldown.

linkje naar armory, allemaal nog niet echt supergear ofzo maar vind het verschil met mijn ele spec (gelijkwaardige gear) bizar groot.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

hmm heb je hier ergens een bron van vind dit wel interressant, ik heb vorige week nog ergens ocolus gedaan, maar kan mij niet herinneren dat ik een gem heb gekregen...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:06:
[...]

hmm heb je hier ergens een bron van vind dit wel interressant, ik heb vorige week nog ergens ocolus gedaan, maar kan mij niet herinneren dat ik een gem heb gekregen...
http://www.wow.com

staat een stukkie over die nieuwe loot table..is nog niet ingame meen ik eruit te halen

staat letterlijk:

Despite the nerfs in Patch 3.3, it's pretty obvious that whole lot of people still hate Oculus, enough so that they immediately bail when it comes up as a random dungeon. Apparently, it's a substantial number of people doing this, enough that Blizzard's taken notice and taken action.

But they're not removing it from the system. Instead, they're incentivizing it -- or, if you prefer to be a bit more pessimistic, turning final boss Eregos into a loot pinata in the most direct way possible. Zarhym's announced that those who happen to get Heroic Oculus with the random dungeon finder and stick it out to the end will find their own personal loot bag in Eregos' cache. The bags will contain two extra Emblems of Triumph, rare gems, and a chance at the Reins of the Blue Drake, formerly the rare mount drop from 10-man Malygos. To make up for the switch, the Reins of the Azure Drake will have a chance to drop from both 10-man and 25-man Malygos.

Will this staunch the exodus from Oculus? Will the lust for yet another pretty dragon mount inspire people to tough out the dreaded vehicle mechanics? Or will people just tough it out until they get their drake and start group dropping again? It should be fun

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2010 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
De 2e poging was de paladin bezig met consecration (=adds op tank )
Doe ik ook nog wel eens als ik niet let op de spawntijd. Maar een zielige consecration zou iedere dps makkelijk direct kunnen oppakken :P
SinergyX schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:55:
[...]

1 dagger uit PoS normal, main is een 2.6 axe van HoR HC. Rest is uiteraard mail gear.

Ik gebruik enkel powa voor mailstorm, eigelijk zijn lava lash, stormstrike en earth shock altijd op cooldown.

linkje naar armory, allemaal nog niet echt supergear ofzo maar vind het verschil met mijn ele spec (gelijkwaardige gear) bizar groot.
Nee, dat is niet gek dat je hiermee niet boven 2,2k uitkomt. Geen gems, geen enchants, i187 blues etc. Daar haal je geen 3k mee hoor :P Als elemental ben je ook minder afhankelijk van je gear. Net zoals een arms warrior t.o.v. fury oid.

[ Voor 5% gewijzigd door Divak op 05-01-2010 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:52:
[...]
haha ja dat had ie verteld idd vroeg of ik ook meekwam maarja moest alweer bijna loggen :(
maar nog steeds veel zin dr in?al wat andere classes uitgeprobeerd?of blijft de warrior je ding?
maakt voor de rest niet echt uit wat voor n class je speelt als je maar de class speelt die jij het leukst vind en niet de class die anderen jouw aanbevelen,je bent nu nog laag lvl dus kan je vanalles wat uitproberen :D als je wat nodig hebt ingame hoor ik het wel he?! ;)
Ja warrior is wel mijn ding. Melee is leuk om te doen. Ik heb wel getwijfeld of ik toch beter over kan gaan naar paladin vanwege z'n healing die ik nog wel eens mis als warrior tijdens het questen. De paladin heeft ook een leuke mounts.. Eigenlijk zoek ik nog een healing maatje voor het questen. Dan zul je zien dat ik er door heen vlieg. :P
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:52:
[...]
ja klopt! heb ook bijna mijn "Perky the Pug" pet binnen echt gaaf issie haha een mopshondje :P
Die is wel erg geinig. Hoog gadget gehalte! _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door HawVer op 05-01-2010 10:24 . Reden: quest ipv guest ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
HawVer schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:17:
[...]

Ja warrior is wel mijn ding. Melee is leuk om te doen. Ik heb wel getwijfeld of ik toch beter over kan gaan naar paladin vanwege z'n healing die ik nog wel eens mis als warrior tijdens het guesten. De paladin heeft ook een leuke mounts.. Eigenlijk zoek ik nog een healing maatje voor het guesten. Dan zul je zien dat ik er door heen vlieg. :P
<mierenneukmodus>'t is questen niet guesten </mierenneukmodus> ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardvdD schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:13:
[...]
Nee, dat is niet gek dat je hiermee niet boven 2,2k uitkomt. Geen gems, geen enchants, i187 blues etc. Daar haal je geen 3k mee hoor :P Als elemental ben je ook minder afhankelijk van je gear. Net zoals een arms warrior t.o.v. fury oid.
Hehe, precies wat ik ook wilde zeggen. Ik ben echt een beetje allergisch voor mensen zonder gems. Als je geen geld uit wil geven aan je gear – koop dan op zijn minst de groene kwaliteit gems. Daarnaast zijn de epic gems nu echt zo ontzettend makkelijk te krijgen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Liefdaboek & hoi Tweakers ;)

Gistere Begon de dag vroeg en fruitig, na wakker te zijn geworden op een heerlijke koude vrije dag xD
Ben ik maar is ingelogt op me priest, en house aangezet want had S5 nog niet gezien nou daar zit best wat tijd in, ondertussen Northrend heen en weer gevlogen maal 6 en alles leeg geherbt wat ik kon vinden

Dat leverde me toch 40 frost lotus op in een middag, en overige spullen natuurlijk
Daarna kreeg ik een Poke van een guildie die vroeg of ik op me main mee ging de daily dungeon doen voor frost emblems 2stuks, was ik helemaaal vergeten dus natuurlijk mee.
Ajol Nerub, dat was dus lekker snel en makkelijk daarna hebben we nog Halls of Lightning gedaan was wel leuk tegen Loken met 9k dps duurde dus ook niet erg lang.

Savonds begon om 2015 de raid invites, met de melding jongens have fun in Toc 25 en doe erna maar 10 Toc hc, ik ga naar familie later en raid leader was weg :P.
Al met al 2 Trophy's en nieuwe chest geloot, en vanavond me T10 shoulders kopen en volgende week me T10 Gloves

Kortom geld tekort ingame JA !

p.s en member geworden in me nieuwe guild inplaats van trail !
To encourage players not to shy away from the many invigorating adventures to be had in The Oculus, we have applied a change to enhance the rewards players are provided when selected for this dungeon via the Random Heroic option in the Dungeon Finder. Once Ley-Guardian Eregos is defeated, one loot bag per character will be provided in his chest in addition to the current rewards. Each loot bag will offer players rare gems, two additional Emblems of Triumph, and a chance of being rewarded the Reins of the Blue Drake. These fine treasures could be yours should you honor your fellow party members by besting the challenges contained within The Oculus! Keep in mind, however, that these extra loot bags will only be awarded to each party member if Oculus is selected by the Dungeon Finder when players choose the Random Heroic option.

In light of this change, the Reins of the Azure Drake will now have a chance of dropping in both 10- and 25-player versions of The Eye of Eternity.
Dat wordt dus ocolusse tot ik er bij neer val !, aangezien ik hem soms 3x in een dag tegenkom haha

[ Voor 35% gewijzigd door Mektheb op 05-01-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Nu online
Kapoen schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:21:
[...]
<mierenneukmodus>'t is questen niet guesten </mierenneukmodus> ;)
Fixed.. ! :Y) Die g en q lijken ook zo op elkaar. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:32:
[...]

Hmm nog geen reden om te blijven dus.
Is toch een fijne instance? Gaat lekker snel, ik wipe er in ieder geval nooit. Volgens mij is het zelfs de snelste instance na AN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:24:
[...]

Fixed.. ! :Y) Die g en q lijken ook zo op elkaar. O-)
Guesten is toch als je bij iemand ingame op bezoek gaat?:P playerhousing ftw!!oow wait crap..its not actually mine house i just confescated it :P used to be the old inn in the vanilla wow beta :P
HawVer schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:17:
[...]

Ja warrior is wel mijn ding. Melee is leuk om te doen. Ik heb wel getwijfeld of ik toch beter over kan gaan naar paladin vanwege z'n healing die ik nog wel eens mis als warrior tijdens het guesten. De paladin heeft ook een leuke mounts.. Eigenlijk zoek ik nog een healing maatje voor het guesten. Dan zul je zien dat ik er door heen vlieg. :P
paladin vind ik persoonlijk de mooiste class uit de game..was mijn eerste character die ik aanmaakte en nu zoveel jaartjes verder nog steeds mn meest gespeelde class,heb ook nog een warlock van lvl 80 maar die staat meer geparkeerd in dalaran om te dissen,verder geen behoefte om nog een char te lvlen ofzo ben nogsteeds happy met mn pally en het leuke is dat je er 3 kanten mee op kan (dps,tank,healer)

het is door zn vele Panic buttons (lay on hands,bubble) ook een hele fijne solo class, je kan net zoals je warrior plate dragen op hoger lvl en kwa dps,tank,healer ook aardig meekomen echt een soort van holy knight haha maar moet je maar net liggen,een maatje van mij is ook helemaal warrior geil..krijg je met geen goud aan de paladin haha maar probeer hem maar eens en je bent verkocht :P als je van een straightforward melee"knok" class houd kan ik je een paladin zeer zeker aanraden ;) (of een warrior of op lvl 55 een deathknight natuurlijk) allemaal leuke classes ,voor ieder wat wils

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren was ik vroeger thuis en had dus iets meer tijd om dingen te doen, waaronder WoW :)

Op m'n Warrior ging ik de queue in:
1...
2...
3...
...
8...
9... what the...?
Hmm, nu had ik de laatste keer m'n Fury spec genomen...
Ja hoor, sta nog als DPS in de LFG tool; verandert naar tank, en daar gaan we weer:
1...
Invite!

Zo gaat dat :)
We kregen Utgarde Keep. Dit is 1 grote chainpull eigenlijk, natuurlijk met een oog houdend op de mana van m'n healer, en waar hij/zij is. We hadden geen enorme DPS, maar m'n Warrior zelf is ook nog niet uber-geared, dus daar word je dan ook niet mee gegrouped. Natuurlijk ging het wel hard, en we waren na ongeveer 17min klaar.

Toen m'n Druid gepakt, als healer. Dit duurde bijna 1 minuut (madness!) en we kregen ToC5. Het kwam allemaal traag op gang, maar natuurlijk ging alles wel neer. M'n nieuwe spec op m'n boom bevalt me wel. Heb nu Nature's Grace in Balance erin gestopt, en met de extra crit op Nourish en Regrowth geeft dat vaak 20% extra haste voor 3sec, met als resultaat 1sec cast Nourishes die voor 11k kunnen critten als ik een Regrowth + Rejuv op de target heb zitten. Heb Nourish namelijk geglyphed, dat ie extra healt met HoT's op de target.

Later op de avond nog een DTK heroic getanked op m'n Warrior, met guildies, waaronder onze beste Mage. Die deed dan ook 8,5k DPS op bosses, en verbazingwekkend genoeg kon ik het voor blijven in threat met m'n matige 200 gear met een enkele 219 en 232.

Ook nog PvP gespeeld op m'n Paladin, samen met m'n vriendin op haar Paladin, beide Ret natuurlijk. Warsong Gulch was het vechtgebied, en we hebben 2x gewonnen en 1x gelijk gespeeld. We zitten nu in de 50-59 bracket, met Death Knights. Die zijn toch duidelijk enorm sterk met hun blauwe gear op dat level. Ze zijn dan ook al snel 4+ levels hoger dan ons, maar dan nog. Ik speel het liefst dan ook als ik aan het einde van de bracket zit, omdat je anders vaak gewoon geen kans hebt. M'n vriendin boeit dat niet, en had al 100+ WSG rewards (meerdere in haar mailbox) en ze wist niet wat ze er mee kon doen. Dus ik heb haar maar naar north-Barrens geleidt en haar een blauwe Ring, blauwe Neck en epic Bracers laten kopen. Was ze blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 14:18

Goku33

Ownage!

SinergyX schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:55:
[...]

Je totem is voor elemental, echt zonde want je hebt er helemaal 0 aan voor enhancement. Daarnaast is je epic trinket met mana regen ook niet bepaald voor enhancement bedoeld. Dagger is gewoon slecht, die 1.8 timing absorbeert teveel van je procs, waardoor je dps dus echt omlaag gaat. Neem een trage mace! En haste rating is volgens mij meer voor hunters, enhancement heb je juist meer aan traagheid. En ga eens gemmen en enchanten!

[ Voor 13% gewijzigd door Goku33 op 05-01-2010 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindhoven657 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:44:
Samen met wat RL vrienden zoek ik een nieuwe realm. 2 jaar lang horde op Executus gespeeld en een eigen cusual raiding guild gehad. Door het stoppen/transferren van goede players liep de guild wat leeg en hebben we ook besloten de stekker uit de guild te trekken. We willen nu transferren met een klein groepje goede players naar een andere realm (wel horde site), met de hoop daar een leuke guild te vinden om lekker te raiden en wat fun te hebben.
Maar de keuze is lastig te bepalen. Wat zoeken we?
Trade/general/raid channels gewoon zo veel mogelijk in het engels.
Geen queues voor het inloggen.
Wel een realm met een fatsoenlijke horde populatie.
Een server waar toch wel wat guilds zitten met progress.
Een server waar je ook nog op een normale manier een keer een pug (raid/instance) kunt lopen.

Iemand een suggestie?
Ben je bereid om een guild te joinen die een paar dagen per week raid (meestal 3)? Of nog meer casual. Zo ja; dan is mijn realm (Spinebreaker) misschien wel wat voor jullie.

We hebben sowieso geen queues, Horde heeft zeker te weten de overhand. Een aantal guilds die redelijke progress hebben. Ik zal wel eerlijk blijven, we komen niet echt in de buurt met de top10 guilds.

Pugs zijn ook goed te doen en heel veel mensen zijn relaxed op mijn realm, dat is echt een groot pluspunt vind ik zelf, en je komt zoiets nog maar zelden tegen.

Wel denk ik dat je wel in één van de 3-5 "top" guilds moeten zitten, anders heb je weinig te beleven qua raids.

Succes met jullie zoektocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik denk dat Blizzard wel heeft geleerd van 'The Oculus' als instance zijnde. Persoonlijk vond ik het hele drake gedeelte niet zo heel erg storend maar wel de manier van de abilities.

Wat mij persoonlijk wel leuk zou lijken is een raid instance dat wat lijkt op het tweede level van 'Draken Order of the Flame'. Hierbij vlieg je soms op een draak die alleen vuurballen kan spugen door een nauwe vallei en soms moet je stukken lopen langs ravijnen en gebieden. Weet niet of iemand zich dat spel nog kan herinneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:26:
paladin vind ik persoonlijk de mooiste class uit de game..was mijn eerste character die ik aanmaakte en nu zoveel jaartjes verder nog steeds mn meest gespeelde class,heb ook nog een warlock van lvl 80 maar die staat meer geparkeerd in dalaran om te dissen,verder geen behoefte om nog een char te lvlen ofzo ben nogsteeds happy met mn pally en het leuke is dat je er 3 kanten mee op kan (dps,tank,healer)

het is door zn vele Panic buttons (lay on hands,bubble) ook een hele fijne solo class, je kan net zoals je warrior plate dragen op hoger lvl en kwa dps,tank,healer ook aardig meekomen echt een soort van holy knight haha maar moet je maar net liggen,een maatje van mij is ook helemaal warrior geil..krijg je met geen goud aan de paladin haha maar probeer hem maar eens en je bent verkocht :P als je van een straightforward melee"knok" class houd kan ik je een paladin zeer zeker aanraden ;) (of een warrior of op lvl 55 een deathknight natuurlijk) allemaal leuke classes ,voor ieder wat wils
Ik heb een pally op level 80 en ben ondertussen aan mijn derde warrior bezig :) Ik vind beide klasses leuk, maar waar de warrior een streepje voor op heeft is mobiliteit. Charge en intercept vind ik erg leuke abilities om te hebben, en ook de meerde interrupts vind ik een handige tool.

Zoals je al aangaf is de paladin een erg sterke solo klasse, ik vind het leuk om elite quests/mobs (zoals die frostwyrm quest voor argent tournament) gewoon ff alleen te kunnen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:28:
We zitten nu in de 50-59 bracket, met Death Knights. Die zijn toch duidelijk enorm sterk met hun blauwe gear op dat level. Ze zijn dan ook al snel 4+ levels hoger dan ons, maar dan nog. Ik speel het liefst dan ook als ik aan het einde van de bracket zit, omdat je anders vaak gewoon geen kans hebt.
ja het is niet allemaal even eerlijk :P als zo'n DK het starters gebied uitkomt heeft ie gearwise al een aardig voorsprongetje op de non-hero classes maarja kleinigheidje hou je toch :P

wat ik in pvp nog steeds een klein beetje jammer vind is dat mn allejezus mooie anti undead spells niet werken op Undead spelers/Deathknights..ze mogen dan wel forsaken zijn maar dat maakt ze niet minder undead toch? :P zou ook wel leuk zijn om effectief forsaken te jagen met "sense undead" dat lukt wel al met unholy dk's (kan je de pet mee zien) army of death is ook makkelijk te counteren met holy wrath,krijgt alles wat undead is binnen een straal van 10 meter een opdonder en stun :D moet je voorstellen hoe leuk dat zou zijn met 3 undead players om je heen haha..maarja we blijven lekker doordromen haha

was al lang blij toen de dag uitkwam die het einde van het RetLoL tijdperk inluidde kregen we als KillaDins ineens Crusader Strike erbij en niet veel later een wat effectiever seal/judge systeem en divine storm :D en wat behoorlijke gear erbij zodat we geen eeuwig conflict meer zouden hebben met het needen van warrior gear haha wie kan zich nu nog een 2hander indenken met intellect erop? :+

we hebben het best goed als pally :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens 1 van die WSG runs trouwens, stond het 0-0. Alle Horde en Alliance waren op het middenveld aan het vechten. Ik loop er rechts langs, bovenlangs de Alliance base in. Even wachten, komt geen backup, maar er stond ook geen Alliance in de base. Dan maar alleen...
Pak de vlag op, ga de tunnel in. De speed pickup lag er, en ben de tunnel uitgesprint. Horde ziet het, en maakt een grote muur van verdediging. Een enkele Alliance die erdoor kan komen richting mij, wordt terug getrokken met Death Grip. Ik kom on-aangeraakt in onze eigen tunnel, weer de speed buff...
scoooooooooooooore!
Ciely has earned the achievement [Quick Cap]!

Wat heel anders. Ik heb de addon 'RankWatch' geïnstalleerd, die checked of mensen, waar je mee in group zit, de max ranks spells gebruiken.
Je word er bijna bang van, hoeveel mensen niet de hoogste ranks hebben. Dat komt voornamelijk door dualspecs, waar nieuwe skills niet automatisch in te-leren-skills tevoorschijn komen, of niet op je bars gezet worden, maar dan nog.
Zo had een reallife vriend op z'n Hunter niet z'n max rank Volley, Kill Shot en nog 1 die ik niet kan herinneren. Kwam door dualspec, en hij zat al op 3,5k in heroics. Na het leren van de nieuwe skills zat ie op 4k tot 4,5k in dezelfde situaties :o
Hij zei al "snapte al niet hoe anderen zulke hoge crits kregen"... nieuwe skills stonden niet op z'n actionbars.

@Vivaladen
Ja, ze hebben zo'n 2k meer leven dan ik. Ook wel een paar levels hoger, maar dat haal ik nooit op dat level.
Holy Wrath gebruik ik ook bij DK's, en ook Warlocks met hun demons. Zeker in een grote groep rode vijanden kan het leuk zijn om het te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zelf ook de paladin als eerste class naar de 60 gelevelled. Toch ben ik niet de grootste paladin lover ooit.
- Tanken: dit is leuk, snel, en erg makkelijk op een paladin. Ik ben daarom hoofdzakelijk tank op mijn dwerg :)
- Healen: vind ik matig, en een beetje eentonig. Moet wel bekennen dat ik al een tijdje niet meer heb gehealed op mn paladin. Mn priest is er gewoon beter in!
- DPS: Ik vind melee dps op mijn rogue al sinds level 60 leuker dan op mijn paladin. T voelt gewoon een beetje traag aan, al ben je wel overpowered in solo quests (ik quest eigenlijk niet) en pvp.

Wel erg leuk om te zien dat er zoveel echte paladin lovers zijn! Bij mij in de guild zitten er ook een aantal echte freaks. Een van hun heeft er 3 op level 80. Twee bij ons op alliance, eentje op horde *freak!*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auredium schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:35:
Ik denk dat Blizzard wel heeft geleerd van 'The Oculus' als instance zijnde. Persoonlijk vond ik het hele drake gedeelte niet zo heel erg storend maar wel de manier van de abilities.

Wat mij persoonlijk wel leuk zou lijken is een raid instance dat wat lijkt op het tweede level van 'Draken Order of the Flame'. Hierbij vlieg je soms op een draak die alleen vuurballen kan spugen door een nauwe vallei en soms moet je stukken lopen langs ravijnen en gebieden. Weet niet of iemand zich dat spel nog kan herinneren?
ja dat was Drakan! dat je zo'n vrouwtje speelt die op een draak kon rijden en waarbij je op sommige stukjes (caves enzo) moest dismounten om verder te gaan...geweldig was dat haha! kan me het begin nog goed herinneren dat iedereen uitgemoord was enzo
Kapoen schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:36:
[...]

Ik heb een pally op level 80 en ben ondertussen aan mijn derde warrior bezig :) Ik vind beide klasses leuk, maar waar de warrior een streepje voor op heeft is mobiliteit. Charge en intercept vind ik erg leuke abilities om te hebben, en ook de meerde interrupts vind ik een handige tool.

Zoals je al aangaf is de paladin een erg sterke solo klasse, ik vind het leuk om elite quests/mobs (zoals die frostwyrm quest voor argent tournament) gewoon ff alleen te kunnen doen :)
woow cool man! ik heb maar een lvl 14 warrior haha ja die spells mis ik in pvp ook best wel haha of deathgrip ofzoiets..om een mage een beetje redelijk veilig te naderen gebruik ik Repentance (de ranged stun) en na een judgement gelijk de volgende stun erop,die gasten zijn levens gevaarlijk voor retridins haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
SinergyX schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 08:39:

tsjah je kan het beste ff het volgende regelen :
- hit rating : 420 als draenei, zodat OOK je spells niet missen (met name je earth shocks en je lighting bolt wanneer je overload (of hoe het ook heet) op 5 staat)
- expertise : 26 moet je hebben, ben je ook gemaxxed
check ff deze guide die is heel goed : http://www.mmo-champion.c...ent-shaman-in-wrath-faq*/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mag ik BTW allemensen van de vorige x voor me priest tips even bedanken, heb nu totaal geen mana probleem en healen gaat stuk makkelijker, alleen nog steeds hit als disc maja..

Tijd voor Trinkets vervangen en hopen op goeie drops ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Heb er spijt van dat ik gisteren mijn account verlengt heb, wat begint dit een vreselijk saai spel te worden.
Dan kom je online en dan schrijf je, je toch maar even in als tank/dps voor ICC 10. Heb geen flauw idee als mijn gear in feite goed genoeg is voor ICC10, loop in 232/245 spullen. Heb als tank alleen nog maar thrash gekilled daar. Ben erg benieuwd hoe hard het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:42:
Ik
Wel erg leuk om te zien dat er zoveel echte paladin lovers zijn! Bij mij in de guild zitten er ook een aantal echte freaks. Een van hun heeft er 3 op level 80. Twee bij ons op alliance, eentje op horde *freak!*.
ja ik denk dat ik ook wel een (heel klein beetje) tot die groep freaks behoor haha
lore vind ik ook geweldig maar hou het bij 1tje haha een human paladin..scheelt me ook weer een trinket slot voor die medallion of the Alliance (every man for himself ftw)

ben het alleen niet helemaal eens met de komst vd RetBull's/HolyCows etc a.k.a Sunwalkers ja de tauren paladin :S heb ook al een select groepje paladins bijeen gebracht (waarvan 1 van de horde die als de tijd daar is met zn Bloodknight een faction change gaat doen) om deze dreiging het hoofd te gaan bieden..zodra cataclysm uitkomt zorg ik in iedergeval dat ik vrij heb en met mijn broeders zal ik dan proberen ze het leven zo moeilijk mogelijk te gaan maken (onder het mom van Kill em all gaan dan ook de npc's eraan geloven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metalbuster schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:48:
Heb er spijt van dat ik gisteren mijn account verlengt heb, wat begint dit een vreselijk saai spel te worden.
Dan kom je online en dan schrijf je, je toch maar even in als tank/dps voor ICC 10. Heb geen flauw idee als mijn gear in feite goed genoeg is voor ICC10, loop in 232/245 spullen. Heb als tank alleen nog maar thrash gekilled daar. Ben erg benieuwd hoe hard het is.
Niet, totaal niet..
Waarom tis 10man normal of 25man normal, steld nog helemaal niks voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

TIGER79 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:45:
[...]

tsjah je kan het beste ff het volgende regelen :
- hit rating : 420 als draenei, zodat OOK je spells niet missen (met name je earth shocks en je lighting bolt wanneer je overload (of hoe het ook heet) op 5 staat)
420 hoeft in de meeste gevallen echt niet. Voor heroics is het niet nodig omdat je sowieso minder hit nodig hebt vanwege het feit dat de bazen daar level 82 zijn en niet 83, en voor raids kun je er eigenlijk altijd wel vanuit gaan dat je een boomkin of shadow priest bij je hebt. Als je dan ook nog een draenei bent betekent dat 342 hit rating:
In a raid you can expect to get a 3% hit buff from moonkin druids or shadow priests, this leaves 14% from gear.
- expertise : 26 moet je hebben, ben je ook gemaxxed
Niet voor alle fights. :P In fights zoals Kologarn waar je van voren moet DPSen heb je 54 of 55 expertise nodig voor de cap, maar die moet je uiteraard niet proberen te halen. :P Alles voorbij 26 expertise is redelijk zinloos voor een non-tank. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Gisteren weer een ICC10 geprobeerd met de guild. Het lijkt steeds slechter te gaan, deels ook omdat we niet een vaste groep hebben en vaak een paar van de betere raiders in de guild missen. We kwamen dit keer niet eens voorbij Deathwhisper, wel jammer aangezien we één attempt het wel bijna hadden gehaald. Setup was ook weer wonderbaarlijk: 2 pala tanks, pala+priest healers, 1 rogue, 2 wars, 1 dk, 1 warlock en 1 priest die switched tussen dps/heal specs. Het begon al shaky bij Marrowgar, zou hij een enrage timer hebben dan had het mij niet verbaasd als we deze gehaald zouden hebben. Daarna bij Deathwhisper hebben we 1 priest in dps spec gezet omdat we anders echt caster dps te kort kwamen. Zelfs met deze extra dps (die in elke attempt wel in top2/top3 zat) vormden adds te vaak een probleem. Het duurde gewoon te lang voordat ze neer gingen en achteraf krijg je dan de vraag van een dps wat hij nou moet aanvallen (nadat het al 10.000 keer is geroepen). Tot 2 keer toe kwamen we in phase 2, waarbij de eerste keer we in phase 2 kwamen terwijl alle adds in die ronde nog levend waren omdat er weer zo'n dps bij zat die vrolijk op Deathwhisper loopt te meppen terwijl de rest op adds bezig is (vervolgens dus een loslopende Deathwhisper met adds woei). Tweede keer dat we in phase 2 terecht kwamen ging het een stuk beter alleen ging er op een gegeven moment één van de 2 healers neer door een ghost, zucht... Niet lang daarna dankzij een death & decay gevolgd door reposition van een tank die LoS van de overige healer kwijtraakte en hierdoor neer ging (frost bolt+d&d+geen heals = au).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:04
Waarom zou je Koralon van voren willen dpsen? Om mee te delen in de flaming fists? Of heeft het met movement te maken?

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
En haste rating is volgens mij meer voor hunters, enhancement heb je juist meer aan traagheid. En ga eens gemmen en enchanten
!!

Haste is juist hartstikke goed. Het maakt je hits niet zwakker, je wordt sneller maar je hits blijven hetzelfde.

Bijvoorbeeld met een wapen van 2.6 speed:

geen haste, 2.6 speed: 1000 damage per hit
veel haste, 2.0 speed: 1000 damage per hit

Tel uit je winst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Laatst nog gedaan kreeg geen gems? Of is dat kans op? Tbh is Ocu een van m'n favorieten, uitgaande van het feit dat je hem niet compleet pugged dan. En zelfs dat ging de laatste 2x goed *klopt af* ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
Niet voor alle fights. :P In fights zoals Kologarn waar je van voren moet DPSen heb je 54 of 55 expertise nodig voor de cap, maar die moet je uiteraard niet proberen te halen. :P Alles voorbij 26 expertise is redelijk zinloos voor een non-tank. :)
yup staat ook allemaal in die link...
Ik ging ff van raid-situaties uit, vornamelijk 10 mans (mijn ervaring, waarbij we sinds kort een moonkin hebben maar daarvoor helemaal niet en geen shadow-priest)...
En expertise, ik blijf bij die 26, zoals jezelf aangeeft is het geen doen nog hoger te gaan, hiermee zorg je er wel voor dat je bij de MEESTE Bosses van ACHTER geen parry's en dergelijek hebt :P

[ Voor 24% gewijzigd door TIGER79 op 05-01-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
psych schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:58:
Waarom zou je Koralon van voren willen dpsen? Om mee te delen in de flaming fists? Of heeft het met movement te maken?
Kologarn =/= Koralon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
porn* schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:00:
[...]

Laatst nog gedaan kreeg geen gems? Of is dat kans op? Tbh is Ocu een van m'n favorieten, uitgaande van het feit dat je hem niet compleet pugged dan. En zelfs dat ging de laatste 2x goed *klopt af* ;)
Pas vanaf 3.3
To encourage players not to shy away from the many invigorating adventures to be had in The Oculus, we have applied a change to enhance the rewards players are provided when selected for this dungeon via the Random Heroic option in the Dungeon Finder. Once Ley-Guardian Eregos is defeated, one loot bag per character will be provided in his chest in addition to the current rewards. Each loot bag will offer players rare gems, two additional Emblems of Triumph, and a chance of being rewarded the Reins of the Blue Drake. These fine treasures could be yours should you honor your fellow party members by besting the challenges contained within The Oculus! Keep in mind, however, that these extra loot bags will only be awarded to each party member if Oculus is selected by the Dungeon Finder when players choose the Random Heroic option.

In light of this change, the Reins of the Azure Drake will now have a chance of dropping in both 10- and 25-player versions of The Eye of Eternity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heel anders. Ik heb de addon 'RankWatch' geïnstalleerd, die checked of mensen, waar je mee in group zit, de max ranks spells gebruiken.
Je word er bijna bang van, hoeveel mensen niet de hoogste ranks hebben. Dat komt voornamelijk door dualspecs, waar nieuwe skills niet automatisch in te-leren-skills tevoorschijn komen, of niet op je bars gezet worden, maar dan nog.
Zo had een reallife vriend op z'n Hunter niet z'n max rank Volley, Kill Shot en nog 1 die ik niet kan herinneren. Kwam door dualspec, en hij zat al op 3,5k in heroics. Na het leren van de nieuwe skills zat ie op 4k tot 4,5k in dezelfde situaties :o
Hij zei al "snapte al niet hoe anderen zulke hoge crits kregen"... nieuwe skills stonden niet op z'n actionbars.
Jaaaa heb ook rankwatch, super handig, en mensen zijn echt dankbaar dat je hun op de lage rank kill wijst.
Ontmoette een Heel goed gegearde pvp hunter in WG, en hij gebruikte rank 1 aimed shot. of druid met rank 1 revive... paladins met rank 4 blessing of might xD

ook die nieuwe change in oculus maakt het een stuk leuker om er heen te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:04
Sorry l2read 8)7

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
TIGER79 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:00:
[...]

yup staat ook allemaal in die link...
Ik ging ff van raid-situaties uit, vornamelijk 10 mans (mijn ervaring, waarbij we sinds kort een moonkin hebben maar daarvoor helemaal niet en geen shadow-priest)...
En expertise, ik blijf bij die 26, zoals jezelf aangeeft is het geen doen nog hoger te gaan, hiermee zorg je er wel voor dat je bij de MEESTE Bosses van ACHTER geen parry's en dergelijek hebt :P
<flauwe mop> rogues do it from behind? </flauwe mop> ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
Kapoen schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:08:
[...]

<flauwe mop> rogues do it from behind? </flauwe mop> ;)
hehe jah geldt nog steeds, maar nu is het :
melee does it from behind ;) geldt namelijk ook voor enhanchment shammy's, dk's, dps warriors etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

NMe schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:52:
[...]

Volgens mij hadden ze juist om die reden Parry uitgezet bij Kologarn ;) Weet het niet 100% zeker, het is immers alweer enige tijd geleden dat ik daar langere tijd heb doorgebracht.

@Paladin vs Saurfang: ik snap alleen niet waarom je uberhaupt consecration zou gebruiken als je Saurfang moet tanken. De single target threat zal belabberd zijn t.o.v elke andere ability en daarbij heb je dus t risico dat je onnodig adds pakt. Nu is dat niet een super groot probleem (idd, dps zal ze snel wegtrekken), maar het is gewoon onnodig de boss buffen. Is er een goede reden om consecration te gebruiken op Saurfang? Ik zie het namelijk niet (toegegeven, ik ben ook niet heel bekend met Paladin tanking).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:44:
[...]

ja dat was Drakan! dat je zo'n vrouwtje speelt die op een draak kon rijden en waarbij je op sommige stukjes (caves enzo) moest dismounten om verder te gaan...geweldig was dat haha! kan me het begin nog goed herinneren dat iedereen uitgemoord was enzo
[...]
Stel je nou voor dat je een raid instance hebt die zo is uitgerust dat je dergelijke stukjes hebt waarbij je feitelijk allen kan healen als niet iedereen op een rode (vuurspugende) draak is gemount. Vervolgens door een ravijn of grot vliegen waarbij je het tegen andere draken moet opnemen van de Blue Dragonflight en zo nu en dan moet landen en stukje door grotten moet die te klein zijn voor de draken maar gevult met Mage Slayers en guardians. Zou een leuke raid kunnen zijn. Maar goed, het moet wel in de planning van Blizz passen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 14:18

Goku33

Ownage!

Ik zat eens te kijken naar buffs etcetera om dat laatste beetje damage te trekken uit mijn destruction warlock. Hieronder ben ik op terecht gekomen, klopt dit?

Welke curse te gebruiken; Elements of damage
De 13% spelldamage buff van Elements is het beste natuurlijk, maar er zijn anderen met die buff.
Moonkin Druid geeft 13% spelldamage buff, stacked niet met andere 13 % buffs.
Unholy Death Knight geeft 13 % spelldamage buff, stacked ook niet.
Bij deze 2 classes komt de debuff automatisch of de boss in hun standaard rotatie, dus als warlock hoeft het dan niet.
Dus: alleen Curse of the Elements (stacked ook niet), als er geen Moonkin Druid of Unholy Death Knight is. Als één van de twee er wel is, gewoon damage curse gebruiken.

Welke damage curse? Doom of Agony?
Gemiddeld genomen is Curse of Doom hogere dps en je hoeft ook nog eens minder te casten, die krijgt dus de voorkeur. Maar wat op trash of bosses die geen minuut (meer) te leven hebben? Is Agony dan een meerwaarde of niet? Of kan die 1,5 sec GCD per 24 seconden beter gebruiken voor andere spells?

Hoeveel hitrating?
Dit is afhankelijk van bepaalde aanwezige party buffs.
Draenei geeft 1% hitrating (stacked met andere hitbuffs)
Shadowpriest geeft 3% hitrating (stacked niet met druid)
Moonkin Druid geeft 3% hitrating (stacked niet met shadowpriest)
Dus:
Hitcap is 442 is er geen Draenei, Shadowpriest of Moonkin is.
Hitcap is 420 als er enkel een Draenei is.
Hitcap is 368 als er enkel een Shadowpriest of Moonkin is.
Hitcap is 342 als er zowel een Draenei als een Shadowpriest of Moonkin is.
Als je hier onder zit is hit altijd te verkiezen boven spelldamage, als je er boven zit is extra hit altijd waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Cleetje schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:16:
[...]

@Paladin vs Saurfang: ik snap alleen niet waarom je uberhaupt consecration zou gebruiken als je Saurfang moet tanken. De single target threat zal belabberd zijn t.o.v elke andere ability en daarbij heb je dus t risico dat je onnodig adds pakt. Nu is dat niet een super groot probleem (idd, dps zal ze snel wegtrekken), maar het is gewoon onnodig de boss buffen. Is er een goede reden om consecration te gebruiken op Saurfang? Ik zie het namelijk niet (toegegeven, ik ben ook niet heel bekend met Paladin tanking).
Consecration zit bij de meesten paladins gewoon diep in hun rotatie, gebruik je Consc niet heb je ook veel stukken waarbij je niks te doen hebt omdat het een gat oplevert in je rotatie. maar goed het is wel een beetje dom om inderdaad een consecrtion neer te leggen vlak voordat de adds spawnen. in between de adds kan het makklijk is mijn mening, extra dps/tps kan nooit kwaad mits goed getimed :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goku33 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:28:
Je totem is voor elemental, echt zonde want je hebt er helemaal 0 aan voor enhancement. Daarnaast is je epic trinket met mana regen ook niet bepaald voor enhancement bedoeld. Dagger is gewoon slecht, die 1.8 timing absorbeert teveel van je procs, waardoor je dps dus echt omlaag gaat. Neem een trage mace! En haste rating is volgens mij meer voor hunters, enhancement heb je juist meer aan traagheid. En ga eens gemmen en enchanten!
De enige reden voor langzame wapens is door de hoge dmg-range van deze dingen. Een 100-150 1.6 staat ongeveer gelijk aan een 200-250 2.6, enkel omdat bijna alle skills gebruik maken van weapon dmg (of % ervan) is slow beter. Maar daarna is het key om enorme attackspeed te halen, omdat dmg-range hetzelfde blijft (dus ook je skills) maar je white en proc kans gaan enorm omhoog (EJ enh zegt 1% haste = 1% white dps). Op mijn offhand draai ik trouwens nog flametongue met glyph, snap ook wel dat ik een trage offhand moet hebben, maar daar krijg ik niet opeens 500dps meer door.

De totem staat volgens EJ gelijk of zelfs beter dan de 400AP proc totem op lava lash, omdat je in principe met genoeg maelstorm de 200 haste perma hebt (plus op ele dus altijd).

Nogmaals, gaat mij niet om 'wat ik nodig heb', dat snap ik ook wel, maar het bizarre verschil tussen enh en ele dps. Mijn ele gear is amper beter (en ook amper gems/enchants) maar draai ik bijna 1000dps meer mee.
RichardvdD schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:13:
Dat vermoeden had ik dus al, zelfde gezeur met hunter speelt ook al (gear vs SP) dus dan ga ik maar weer terug naar elemental.

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:23

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Lief dagboek,

Gisteren weer een hele aparte avond gehad in WoW. Afgelopen week heb ik helemaal niet gespeeld en de week ervoor niet veel, dus ik had wel zin in wat instances en raids. Ik logde in zonder een echt plan; vaak gebeurt er wel wat in guild of trade chat of LFG en anders zijn er altijd nog random heroics of ICC5 runs (in de hoop eindelijk een hilt te zien droppen).

Meteen na inloggen zag ik in trade chat een oproep voor een ICC25 rep farm run en aangezien ik minder dan 1500 rep nodig had voor honored met Ashen Verdict (eerste ring upgrade) besloot ik eens mee te doen daaraan. Twee keer trash voor Marrowgar gecleared en halverwege de tweede keer honored geraakt.

Daarna gequeued voor de random heroic (voor de frost emblems voornamelijk). Na 15 minuten een groep gekregen... HoR. Tank met minder dan 25K hp :X dus de healer en 2 dps leaven. Helaas wil de tank graag wel proberen een group te maken voor HoR hc (in quest blues en greens) dus ik moet ook leaven en krijg dus de debuff (schijn je niet te krijgen als je als laatste overblijft en dan de instance verlaat) en kan niet meteen weer in de queue.

Net als ik bedenk dan maar op een andere character te gaan spelen (JC daily enzo) zie ik in trade iemand vragen om een ranged dps 4K+ voor een ICC10 run, achievement vereist. M'n guild leader gevraagd of er nog plannen zijn om ICC10 voor de cooldown met een guild group te doen, bleek dat er al twee guild runs geweest zijn daar deze week dus ikw as vrij m te puggen... Twee minuten later stond ik in ICC10 met een raid die een guild run bleek te zijn van een allies guild dat in de top5 van onze server schijnt te staan en waar iedereen titels had als Starcaller. Nou dat werd dus een vlotte run met alleen 1 ongelukkige wipe op Saurfang (een moonkin die twee blood beasts ging kiten met zn voortanden ofzo, die blood power bar van Saurfang vulde zich erg snel zo). Ik stond met 5K overall dps uiteindelijk onderdaan de dps lijst maar dat was met zo'n groep niet gek. Wel een mooie upgrade mogen looten: Frost Needle van Marrowgar (vervanging van mn ToC10 tarrasque dagger thingy). Dus die hilt hoef ik niet meer te farmen, yay!

Daarna opnieuw gequeued voor de random heroic... en na een kwartier weer toegewezen aan een HoR groep, het zal ook niet. HoR hc is vaak failboat in pugs dus ik vreesde het ergste. En het begon al lekker vreemd: de deur meteen binnen was dicht dus ik kon geen kant op, op de minimap zag ik de rest van de party al in een nis staan in de sword room.
Ik: "You already started?"
Party: "Yeah previous guy started the Quel Delar quest unannounced and left without saying anything after we helped him. Then someone started the event while we were looking for replacement"
Ik: "I cant do much from behind this door :-("
Party: "Just wait, door will open after wave 5"

Boel tijd later hebben ze de eerste 4 waves en de eerste boss ge4manned en de deur gaat niet open. Dus gaan ze verder met wave 6, 7, 8, 9... wipe helaas. Maar deur gaat wel open nu en ik kan helpen met de rest van de instance :P Daarna in no time at all de rest van de instance door; was gewoon echt een goede groep.

Daarna ff gekeken wat de weekly raid was... voor de derde keer was dat Malygos Must Die en daar was zowaar nog een groep voor te vinden ook. Eerste keer keiharde phail omdat er 5 mensen waren (in een 10mans raid) die het gevecht niet kenden... Het viel me mee dat we nog in p2 kwamen tbh, maar dat gebeurde wel en daar ging de ene na de andere neer omdat die 5 niet in bubbles gingen staan. Uiteindelijk nog met 3 man geprobeerd Malygos neer te krijgen in de drake phase maar dat lukte niet dus een aantal mensen gereplaced en daarna een nette kill gemaakt.

TL,DR: Pug daily hc fail&win, sloot frost emblems binnengeharkt, Ashen Verdict ring upgrade, ilvl251 spell sword geloot, Blizz kan stikken met z'n battered hilts.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auredium schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:17:
[...]

Stel je nou voor dat je een raid instance hebt die zo is uitgerust dat je dergelijke stukjes hebt waarbij je feitelijk allen kan healen als niet iedereen op een rode (vuurspugende) draak is gemount. Vervolgens door een ravijn of grot vliegen waarbij je het tegen andere draken moet opnemen van de Blue Dragonflight en zo nu en dan moet landen en stukje door grotten moet die te klein zijn voor de draken maar gevult met Mage Slayers en guardians. Zou een leuke raid kunnen zijn. Maar goed, het moet wel in de planning van Blizz passen. :)
hehe dat zou best gaaf zijn idd net zoals een soort van 25 man raid waarbij je allemaal op je eigen draakje Deathwing te lijf kan gaan :D soort van dogfights op draakjes :P

vond het trouwens wel jammer dat we lordearon (voorlopig) niet herbouwd zien/krijgen,behoord eigelijk aan ons humans toe..en tijdens die quest "the battle for the undercity" hebben we hem ook veroverd...miss als thrall het stokje doorgeeft aan Garrosh en de vijandigheden weer wat oplaaien..vind het lorewise wel jammer dat we die stad nog steeds niet terug hebben..geven we gewoon theramore island aan de Forsaken en kunnen ze daar leuk zelf wat van maken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Tussen de adds in is geen probleem, toch weer een beetje extra dps. Dus waarom niet :+
Nogmaals, gaat mij niet om 'wat ik nodig heb', dat snap ik ook wel, maar het bizarre verschil tussen enh en ele dps. Mijn ele gear is amper beter (en ook amper gems/enchants) maar draai ik bijna 1000dps meer mee.
Gebruik je fire nova wel dan samen met magma?

[ Voor 61% gewijzigd door Divak op 05-01-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Lief dagboek,

Gisteren maar even online geweest en eventjes een guildy geholpen met de [Less'Rabi] achievement.
Een 5 tal DPS'ers meegenomen (Paladin, Warrior, Shaman en 2 Rogues) en de 1e interrupt zou door de Shaman gebeuren de rest zou de 2e moeten pakken. Want, wij gingen er vanuit dat hij 2 interrupts zou doen.. nou niet dus, icm. Heroism was hij zo plat en had hij net genoeg tijd om 1 transform the proberen.
Weer een leuke achievement rijker verlieten we de instance :D

Verder begin ik echt kotsbeu te worden van die RNG bij loot.. die hoerige klote trinkets droppen echt nooit voor me. Run nu alweer 3 weken Ulduar10 voor Thorim HM en sinds 3.3 launch FoS HC maar heb beide ArP Trinkets nog nooit zien droppen.. en zonder die trinket is mn Combat spec ook waardeloos :/ Zit nu namelijk op 629 ArP unbuffed en met een van de 2 trinkets kom ik heel dicht in de buurt van de HardCap van ~1400.
Heb mezelf voorgenomen dat ik nog 2 weken wacht op een van die trinkets en anders maar weer terugga naar Mutilate. Daar heb je die rommel niet voor nodig en doe je net zon goede, zo niet betere, DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
RaseriaN schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:52:
Verder begin ik echt kotsbeu te worden van die RNG bij loot.. die hoerige klote trinkets droppen echt nooit voor me. Run nu alweer 3 weken Ulduar10 voor Thorim HM en sinds 3.3 launch FoS HC maar heb beide ArP Trinkets nog nooit zien droppen.. en zonder die trinket is mn Combat spec ook waardeloos :/ Zit nu namelijk op 629 ArP unbuffed en met een van de 2 trinkets kom ik heel dicht in de buurt van de HardCap van ~1400.
Heb mezelf voorgenomen dat ik nog 2 weken wacht op een van die trinkets en anders maar weer terugga naar Mutilate. Daar heb je die rommel niet voor nodig en doe je net zon goede, zo niet betere, DPS.
Loot dropped alleen maar als je er niet achter zoekt, mijn pally heeft die FoS trinket zomaar gekregen. Ik wist nog niet eens dat die trinket bestond, en niemand moest het ding blijkbaar hebben dus kreeg ik 'm voor mijn lolret spec. Zelfde met de melee trinket uit ToC5 normal tijdens mijn eerste run, was ik niet naar op zoek en toch kreeg ik 'm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
hulkie schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:42:

ik heb zelf 7x lvl 80 ( en een normaal leven :P )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:31:
[...]

hehe dat zou best gaaf zijn idd net zoals een soort van 25 man raid waarbij je allemaal op je eigen draakje Deathwing te lijf kan gaan :D soort van dogfights op draakjes :P

vond het trouwens wel jammer dat we lordearon (voorlopig) niet herbouwd zien/krijgen,behoord eigelijk aan ons humans toe..en tijdens die quest "the battle for the undercity" hebben we hem ook veroverd...miss als thrall het stokje doorgeeft aan Garrosh en de vijandigheden weer wat oplaaien..vind het lorewise wel jammer dat we die stad nog steeds niet terug hebben..geven we gewoon theramore island aan de Forsaken en kunnen ze daar leuk zelf wat van maken toch?
Dat zie ik niet snel gebeuren. Game-wise heeft the Alliance geen tweede kapital nodig van de humans. Gelijktijdig is Theramore HET aanmeerpunt voor iedere beginnende player aan de kant van de alliance die Dwerg, Gnome of Human is. Als je die weg neemt dan zijn ze gedwonen om te reizen via neutralports of hun route moeten beginnen vanuit Noordwest Kalimndor wat gewoon een @$!@#@ eind rijden is om de andere kant van Kalimndor te komen. Ik zie het dus niet echt snel gebeuren. De Battle for undercity is ook geen verovering. Het eindigd met problemen tussen de human king en dat heethoofd van een Hellscream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Gohan-san schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:27:
[...]

Consecration zit bij de meesten paladins gewoon diep in hun rotatie, gebruik je Consc niet heb je ook veel stukken waarbij je niks te doen hebt omdat het een gat oplevert in je rotatie. maar goed het is wel een beetje dom om inderdaad een consecrtion neer te leggen vlak voordat de adds spawnen. in between de adds kan het makklijk is mijn mening, extra dps/tps kan nooit kwaad mits goed getimed :)
Het leuke van Saurfang is echter dat die extra TPS over t algemeen nutteloos is dankzij de fight mechanics. Immers, grofweg de helft v/d tijd heb je een Rune of Blood op je en zit de boss op de andere tank. Zodra jij de boss moet tanken heb je getaunt en dus de threat overgenomen van de andere tank. Met een beetje fatsoenlijke tanks betekend het al dat je na 1, max 2x wisselen nooit meer ingehaald wordt door de DPS. Vanaf dat moment is het puur een TPS race tussen de 2 tanks waarbij de "offtank" (diegene met de Rune) er voor moet zorgen dat zijn TPS nooit boven de ander komt.

Wat ik probeer te zeggen: die consecration zal geen nuttig verschil maken op Saurfang. De extra TPS die hij oplevert is puur om de andere tank voor te blijven. Zou dat echter nodig zijn dan moet de andere tank gewoon lekker AFKen (hoe slecht de andere tank ook mag zijn, als je niets doet pak je dan ook geen aggro terug zonder taunt).

Overigens valt het me op dat aardig wat tanks moeite hebben met fatsoenlijke TPS produceren. Dacht nog even dat het gewoon mijn DK was die sinds de nieuwe weapon upgrade de rest outgearde, maar ook op mn warrior was dit gisteravond het geval (waarbij de Paladin flink voorliep qua gear). Extra vreemd is het dan dat Paladins juist extra goed moeten zijn op Undead. En toch wist ik regelmatig adds te stelen van de Paladin als ik niet oplette. Op Saurfang stond ik b.v. continue rond de 98% threat nadat hij had getaunt. De enige manier om te zorgen dat ik niet hoger kwam was om me te beperken tot auto-attack totdat ik weer mocht taunten :S Zien meer mensen dit gebeuren of kom ik gewoon vaak de wat slechtere tanks tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Kapoen schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:00:
Loot dropped alleen maar als je er niet achter zoekt, mijn pally heeft die FoS trinket zomaar gekregen. Ik wist nog niet eens dat die trinket bestond, en niemand moest het ding blijkbaar hebben dus kreeg ik 'm voor mijn lolret spec. Zelfde met de melee trinket uit ToC5 normal tijdens mijn eerste run, was ik niet naar op zoek en toch kreeg ik 'm :)
Die uit ToTC5 Normal heb ik eigenlijk nooit geprobeerd te halen, vind het een te kleine upgrade tov. de andere Trinkets die ik kan(en heeeeel graag wil) halen. Maar inderdaad, run erna ging ik met mijn Priest door FoS HC en ja hoor, ding dropped en niemand had hem nodig en nam de Tank het mee als Offspec, hij's fijn :/

Baal er wel gruwelijk van dat Blizzard van die crap trinkets beschikbaar maakt via Emblems :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Cleetje schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:02:
[...]

Het leuke van Saurfang is echter dat die extra TPS over t algemeen nutteloos is dankzij de fight mechanics. Immers, grofweg de helft v/d tijd heb je een Rune of Blood op je en zit de boss op de andere tank. Zodra jij de boss moet tanken heb je getaunt en dus de threat overgenomen van de andere tank. Met een beetje fatsoenlijke tanks betekend het al dat je na 1, max 2x wisselen nooit meer ingehaald wordt door de DPS. Vanaf dat moment is het puur een TPS race tussen de 2 tanks waarbij de "offtank" (diegene met de Rune) er voor moet zorgen dat zijn TPS nooit boven de ander komt.

Wat ik probeer te zeggen: die consecration zal geen nuttig verschil maken op Saurfang. De extra TPS die hij oplevert is puur om de andere tank voor te blijven. Zou dat echter nodig zijn dan moet de andere tank gewoon lekker AFKen (hoe slecht de andere tank ook mag zijn, als je niets doet pak je dan ook geen aggro terug zonder taunt).

Overigens valt het me op dat aardig wat tanks moeite hebben met fatsoenlijke TPS produceren. Dacht nog even dat het gewoon mijn DK was die sinds de nieuwe weapon upgrade de rest outgearde, maar ook op mn warrior was dit gisteravond het geval (waarbij de Paladin flink voorliep qua gear). Extra vreemd is het dan dat Paladins juist extra goed moeten zijn op Undead. En toch wist ik regelmatig adds te stelen van de Paladin als ik niet oplette. Op Saurfang stond ik b.v. continue rond de 98% threat nadat hij had getaunt. De enige manier om te zorgen dat ik niet hoger kwam was om me te beperken tot auto-attack totdat ik weer mocht taunten :S Zien meer mensen dit gebeuren of kom ik gewoon vaak de wat slechtere tanks tegen?
hmmjah tps is inderdaad niet het grootste probleem ;)
die paladin vs undead story, dan moet hij wel de sense undead glyph hebben, en Sense undead aan hebben staan anders heeft het nog geen nut.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
RaseriaN schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:08:
[...]

Die uit ToTC5 Normal heb ik eigenlijk nooit geprobeerd te halen, vind het een te kleine upgrade tov. de andere Trinkets die ik kan(en heeeeel graag wil) halen. Maar inderdaad, run erna ging ik met mijn Priest door FoS HC en ja hoor, ding dropped en niemand had hem nodig en nam de Tank het mee als Offspec, hij's fijn :/

Baal er wel gruwelijk van dat Blizzard van die crap trinkets beschikbaar maakt via Emblems :(
Ik deed ToC5 eigenlijk voor de tank trinket, en die had ik jammer genoeg niet direct vast. De retri gear van mijn pally is bijna volledig samengesteld uit spul dat niemand anders wou, ik denk dat ik zelfs nog met de hunter shoulders uit ToC5 hc rondloop en een vette polearm uit HoR hc (en raad eens wat mijn eigen hunter nog nooit heeft zien droppen... zelfs nog geen marrowstrike).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Cleetje schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:02:
[...]

De enige manier om te zorgen dat ik niet hoger kwam was om me te beperken tot auto-attack totdat ik weer mocht taunten :S Zien meer mensen dit gebeuren of kom ik gewoon vaak de wat slechtere tanks tegen?
Een taunt kopiëert de threat van degene die het hoogst staat op de aggro table en geeft diezelfde hoeveelheid threat aan de taunter, om vervolgens ook aggro over te hevelen naar deze persoon. Daarmee heb je evenveel threat, maar zit je nog niet in je rotatie als je die niet al op gang hebt. Op fights waar taunt mechanics in zitten kun je dus beter nadat er van ja af getaunt wordt even op escape drukken en de andere tank wat tijd gunnen, zelfs niet autoattacken. Tanks die afhankelijk zijn van rage hebben door de hoge dodge-cijfers van tegenwoordig af en toe wat moeite met rage bouwen. Gelukkig valt dat in ICC door de debuff dan wel weer mee. :)

Ikzelf heb op mijn druid niet echt moeite met threat, maar dat komt omdat ik vrij veel mazzel heb gehad met mijn gear in ToGC25 en mijn guildies wat minder. Ik blijf ze dus wel voor. :P Op Gormok had ik echter wel wat problemen vlak na het taunten omdat ik dan die DoT nog niet heb en de andere tank wel, wat betekent dat hij gratis rage heeft en door kan blijven attacken, terwijl ik na twee dodges al rage starved ben. :P
Gohan-san schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:09:
[...]

hmmjah tps is inderdaad niet het grootste probleem ;)
die paladin vs undead story, dan moet hij wel de sense undead glyph hebben, en Sense undead aan hebben staan anders heeft het nog geen nut.
Paladins doen toch sowieso meer damage tegen undead?

[ Voor 11% gewijzigd door NMe op 05-01-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

NMe schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:11:

[...]

Paladins doen toch sowieso meer damage tegen undead?
Alleen Exorcism (en ik dacht ook holywrath) hebben een 100% kans om te critten tegen undead. maar een tank die Exorcism gebruikt terwijl hij aan het tankens is is pretty fail. zit toch een korte cast tijd op.

die glyph+sense zorgt overigens voor 1% extra dmg tegen undead.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auredium schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:01:
[...]

Dat zie ik niet snel gebeuren. Game-wise heeft the Alliance geen tweede kapital nodig van de humans. Gelijktijdig is Theramore HET aanmeerpunt voor iedere beginnende player aan de kant van de alliance die Dwerg, Gnome of Human is. Als je die weg neemt dan zijn ze gedwonen om te reizen via neutralports of hun route moeten beginnen vanuit Noordwest Kalimndor wat gewoon een @$!@#@ eind rijden is om de andere kant van Kalimndor te komen. Ik zie het dus niet echt snel gebeuren. De Battle for undercity is ook geen verovering. Het eindigd met problemen tussen de human king en dat heethoofd van een Hellscream.
met het excuus van "het heeft historische waarde" kom ik er zeker ook niet mee weg? :P
net zoals Stratholme daar staat het kerkje(Alonsus chapel) waar de eerste paladin's zijn ingezegend door archbischop Alonsus faol en waar de Order of The Silver Hand is opgericht de eerste 5 paladins waren : Uther the Lightbringer,saidanDathrohan,Tirion Fordring,Turalyon & Gavinrad the Dire...best wel een heilige plaats :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gohan-san schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:15:
[...]

Alleen Exorcism (en ik dacht ook holywrath) hebben een 100% kans om te critten tegen undead. maar een tank die Exorcism gebruikt terwijl hij aan het tankens is is pretty fail. zit toch een korte cast tijd op.

die glyph+sense zorgt overigens voor 1% extra dmg tegen undead.
Vergeet de Crusade-talent niet, al weet ik niet of die gekozen wordt door protadins. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
nog steeds problemen om op Manage Account te komen via battle.net... Mail gestuurd, kreeg je standaard mail terug om cache leeg te halen en die ongein... uiteraard ook in die form uitgelegd dat ik dat al lang had gedaan, als ik dat had gedaan en het nog niet lukte moest ik de Tech Support bellen...

dat is helemaal dramatisch, ik kan pas na 17.00 bellen dan ben ik thuis van mijn werk, maar er is geen Queue meer dus elke keer word je verbinding verbroken en moet je weer opnieuw bellen en wachten totdat je dat machine aan de lijn krijgt die weer zegt dat er geen queue is, dit duurt 46seconde dusja dat tikt wel lekker aan voor Blizzard,.. na 15x proberen was ik het wel beu maar dit schiet echt totaal niet op... heb ondertussen al een maand niet kunnen spelen omdat mijn account verlopen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Laatst online: 24-08-2024
Wilde via manage account mijn adresgegevens aanpassen maar daar moet je ook ineens voor bellen.. krijg ik dan een hollander aan de lijn of moet ik mijn Dunglish uit de kast toveren? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:26:
[...]

met het excuus van "het heeft historische waarde" kom ik er zeker ook niet mee weg? :P
net zoals Stratholme daar staat het kerkje(Alonsus chapel) waar de eerste paladin's zijn ingezegend door archbischop Alonsus faol en waar de Order of The Silver Hand is opgericht de eerste 5 paladins waren : Uther the Lightbringer,saidanDathrohan,Tirion Fordring,Turalyon & Gavinrad the Dire...best wel een heilige plaats :D
Haha, nou Storywise zou het logisch zijn dat de Alliance de hoofdstad van Lorderon terug weet te veroveren als er weer problemen komen tussen de Horde en de Alliance. Ik zou dat ook wel als logische zet zien dan. Maar ik denk dat met de Lich King ze elkaar te hard nodig hebben en als Deathwing langs komt wordt het nog veel erger.

De verhaallijn loopt via een bepaalde lijn op naar een climax en de Lich King is eigenlijk maar een klein steentje op een berg van een verhaal. Je moet ervan uitgaan dat de 'Old Gods' redelijk snel na Deathwing meer macht krijgen en uiteindelijk zal het uitdraaien tussen een gevecht tussen de old gods en de Titans.

Maar we zullen eerst nog Sargeras krijgen die wordt neergemaaid door die andere Titanknakker wat de helft van dat [ik weet de naam van dat legendarische titanzwaard niet meer] in zijn bezit heeft. Dus we hebben nog een heeeeeeeeeeele lange weg te gaan voordat het eind conflict tussen de 'Old Gods' en de Titans zal losbarsten en misschien dat ergens na Deathwing en voor het conflict Sargeras - tegen de andere Titanvolgeling het zal plaatsvinden. Maar goed, das nog zeker een jaar of twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
DonDjo schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:37:
nog steeds problemen om op Manage Account te komen via battle.net... Mail gestuurd, kreeg je standaard mail terug om cache leeg te halen en die ongein... uiteraard ook in die form uitgelegd dat ik dat al lang had gedaan, als ik dat had gedaan en het nog niet lukte moest ik de Tech Support bellen...

dat is helemaal dramatisch, ik kan pas na 17.00 bellen dan ben ik thuis van mijn werk, maar er is geen Queue meer dus elke keer word je verbinding verbroken en moet je weer opnieuw bellen en wachten totdat je dat machine aan de lijn krijgt die weer zegt dat er geen queue is, dit duurt 46seconde dusja dat tikt wel lekker aan voor Blizzard,.. na 15x proberen was ik het wel beu maar dit schiet echt totaal niet op... heb ondertussen al een maand niet kunnen spelen omdat mijn account verlopen is
Met alle respect, hier werkt het gewoon. dus het is niet Blizzard zijn of haar schuld maar de schuld van je eigen pc :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DonDjo schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:37:

ja dat is idd vervelend had ik ook op mn vrije dag toen ik er ineens achter kwam dat ik ge-keylogged was,toen ik er eenmaal door was werd ik wel heel netjes geholpen en een dag later had ik al mn spulletjes weer terug in mn mailbox + wat random epic gems :D enige minpuntje is dat de verbinding zo naar verbroken werd,werd wel heel erg netjes geholpen door die gast van blizzard,nam dr echt de tijd voor

nu inmiddels de authenticator + bijbehorende core hound pet en beveiliging van mn acount :D heb m via ebay gekocht aangezien ik niet over een creditcard beschik..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2010 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik heb dus ook geen paypall of iets of creditcard, en moet ook nog 1 extra authenticator hebben voor me 3e account, maar mag de CC van me collega niet meer gebruiken :(

Zou er dus graag 1 bemachtigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Mektheb schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:50:
Ja ik heb dus ook geen paypall of iets of creditcard, en moet ook nog 1 extra authenticator hebben voor me 3e account, maar mag de CC van me collega niet meer gebruiken :(

Ex-collega?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
SpoTs schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:44:
[...]

Met alle respect, hier werkt het gewoon. dus het is niet Blizzard zijn of haar schuld maar de schuld van je eigen pc :)
het werkt op geen één pc die ik heb geprobeerd en met een 'fake' account kan ik wel gewoon inloggen...

An error has Occured geeft deze aan en dat is het enige wat er staat

[ Voor 9% gewijzigd door DonDjo op 05-01-2010 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Mektheb schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:50:

Je kan alle accounts gewoon via 1 authenticator doen. is toch makkelijker dan er 3 kopen :-)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat ja :D, zou is even bellen goed je me er aan herrinert <3

Maar tis ook voorall lastig zelf geen CC hebben voor internet aankopen, dus misschien er toch maar is aan beginnnen..
DrFlash schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:53:
[...]

Je kan alle accounts gewoon via 1 authenticator doen. is toch makkelijker dan er 3 kopen :-)
Aha dacht dat dat per account was ?, anders kan je dus met je eigen autheticator de inloggen in die van BV Spots als je ze W8 etc weet ?...

weer wat geleerd zo zie je maar

[ Voor 38% gewijzigd door Mektheb op 05-01-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnux
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Wat voor een videokaart heb ik nodig om WoW op full hd resolutie (1920 * 1200) te spelen met het liefts maximale instellingen? Heeft hier iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Volgens mij moet je ergens je authenticator ID opgeven in je account waarmee deze 'gekoppeld' wordt aan je authenticator. maar dat ID kan je dus onder meerdere accounts opgeven.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:39:
wat ik in pvp nog steeds een klein beetje jammer vind is dat mn allejezus mooie anti undead spells niet werken op Undead spelers/Deathknights..ze mogen dan wel forsaken zijn maar dat maakt ze niet minder undead toch? :P zou ook wel leuk zijn om effectief forsaken te jagen met "sense undead" dat lukt wel al met unholy dk's (kan je de pet mee zien) army of death is ook makkelijk te counteren met holy wrath,krijgt alles wat undead is binnen een straal van 10 meter een opdonder en stun :D moet je voorstellen hoe leuk dat zou zijn met 3 undead players om je heen haha..maarja we blijven lekker doordromen haha
Vroeg in de beta waren undead spelers daadwerkelijk 'undead'. Dus 'turn undead'/'exorcism' etc werkte allemaal zoals op het op undead mobs werkte. Undead spelers hadden ook de voordelen van undead zijn: immuun voor fear/charm/sleep en konden niet gesheeped worden.

In pvp kwam het er op neer dat een undead speler amper kans had tegen een paladin, maar bijna niet te verslaan was voor een niet-paladin. Daarom zijn ze nu Forsaken die gelden als 'humanoid' voor spells/abilities.

(Om nog niet te spreken over hoe het in raids zou zijn, als je denkt dat Fear Ward voor alliance veel gemiep opleverde, hoe zou het zijn als de horde warriors zou hebben die permanent immuun voor fear zouden zijn?)

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DrFlash schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:58:
Volgens mij moet je ergens je authenticator ID opgeven in je account waarmee deze 'gekoppeld' wordt aan je authenticator. maar dat ID kan je dus onder meerdere accounts opgeven.
Aha dat zou het verklaren ach 3 van die dingen werkt ook heb zelfs een stickertje erop welke voor welk accoutn is ! LOL

Ebayzo speeld ook weer,? bladefist ? horde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
vinnux schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:58:
Wat voor een videokaart heb ik nodig om WoW op full hd resolutie (1920 * 1200) te spelen met het liefts maximale instellingen? Heeft hier iemand ervaring mee?
ik draai alles op max met een Q9550 @ 3.33 ghz 4gb geheugen en een Geforce GTX295.
In dalaran stottert het dan nog steeds. maar de rest werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

NMe schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:34:
[...]

Vergeet de Crusade-talent niet, al weet ik niet of die gekozen wordt door protadins. :P
hehe true, vind het persoonlijk niet waard om daarin te speccen ;) (maar was het wel vergeten)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
vinnux schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:58:
Ik gebruik een radeon 4870 kaartje met 512 ram (een gewone versie, niet overclocked) en daarmee kan ik op 1920x1200 en maximale instellingen spelen. Het kaartje is ook niet overdreven duur (rond de 100 euro tegenwoordig dacht ik), echt waar voor je geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
ik heb de laatste 4 pagina's door gelezen van dit topic, ik kan er geen chocola van bakken.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Nog een verlate reactie op:

quote:
Mektheb schreef op woensdag 30 december 2009 @ 13:07:
Even een vraagje voor de mede priests onder ons, op pit of Saron Heroic, heb je naar de 2e boss dat stukje je naar de tunnel loopt met die mobs...
Hoe kan het dat ik de tank heal to death met shields penance greater heal, renews alles en er niks bij komt ?, debuff van frostbolt haal ik weg, maar verder kan ik niks weghalen en hij bleef neergaan...
Ook met een andere tank..
En ik heb daarna me spot gepassed voor een guildie en die was pally en ging er zo doorheen..dus ik zou wel wat verkeerd doen maar is daar iets wat ik kan mass dispellen? of iets wat ik niet begrijp?
En ja ik ben nieuw in healen , maar ulduar 10 en Totc 25man normal dat wel heal ik ook prima..
unquote.

Op m'n enhancement shammy gebruik ik op de weg omhoog altijd een fire res totem bij die 2 groepen. De 2 groepen erna dan ook frost res totem. (Bij Ick/Krick een cleansing totem en je kunt gewoon in de prut blijven staan, hehe.)
Op m'n pallytank eveneens een aura wisseling, en je vliegt er doorheen zonder dat de healer er een probleem bij krijgt.
Op m'n priest (nog slechts Naxx25 gegeared) een shield erop, PoM en van tevoren m'n serendipity klaar hebben staan, zodat ik een evt. snelle heal kan gebruiken. Gisteren nog PoS gehad als daily random, en het was geen probleem. (Maar ik heb holy spec, en jij disc dacht ik?)

Het 'probleem' is meer, dat in de meeste LFG heroics iedereen maar wil doorbeuken en in 3 minuten klaar wil zijn. Tanks moeten maar doorpullen (of de healer mana genoeg heeft of niet), en als dat niet kan is ongetwijfeld de healthpool van de tank te weinig of de healer sucked.
Met shammy in een random gejoined, waar de tank continu doorholde. Of de groep nu volgde of niet (omdat ze nog de laatste mobs aan het finishen waren). Dat de tank een keer wipe-te daardoor was te voorspellen, en dat was dus de healer zn schuld. Djiez, als je heroics doen niet leuk vindt, doe ze dan niet....
Hoe easy moet easy wel niet zijn?

Gisteren in een random hc gekomen (VH hc) met shammy. 4 man waren druk bezig met de mob, en een 5e stond alleen maar stil en deed niets. Was ook nog ongelukkigerwijze de partyleader (rogue). Ondanks geroep deed hij niets dan leechen. Vote to kick werkte niet (kon nog niet), tot na de 1e boss. Ik had dat tot nog toe niet eerder meegemaakt. Afijn gekickt en met zn vieren de rest afgemaakt.
Ik vind de lfg finder een uitkomst, daar niet van, maar af en toe heb je er pieces-of-work tussen zitten... tsss.

/end of rant.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Denk de afkortingen, vele gelul over specs en talents/skills/spells/aanvallen.. ik lees nu ook al enkele dagen mee en vele afkortingen zijn mij ook nog onduidelijk (WoWWiki is je vriend!) maar het is dat ik een jaar geleden ben gestopt na anderhalf jaar gamen, dus ik pikte de draad snel weer op..
Voor een nieuweling echter... :X

Als het je leuk leek om te beginnen, laat je vooral niet afschrikken door de mensen hier :P In het begin heb je nog LANG niet te maken met al die profi-gelul.. naar mate je gaat gamen wordt alles helemaal duidelijk en zo niet, dan kan je het altijd navragen/opzoeken.. voordeel is dat WoW zo'n populaire game is en zo'n grote aanhang heeft: voor elke vraag is wel een antwoord op een website/forum te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: Vergeten op F5 te drukken voordat ik reageer.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2010 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

SpoTs schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:02:
[...]

ik draai alles op max met een Q9550 @ 3.33 ghz 4gb geheugen en een Geforce GTX295.
In dalaran stottert het dan nog steeds. maar de rest werkt prima.
hmm ik zit nog met een E6600 en een 8800GTX 4gig en een SSD laadtijden zijn super ;)
maar performance in 25mans is nu niet echt lekker. om maar niet te spreken over Ony25 + whelpphase :(..... ik vraag mij dus af of het upgraden van mijn VGA kaart (5850 of het antwoord van nvidia daarop) genoeg is. want volgens mij is het eigenlijk alleen maar visuele dingen die voor mijn FPS drops zorgen. (kan de settings heel erg downtunen en allemaal effecten uitzetten, en dan is het wel beter, maar elke keer opnieuwd inloggen voor een 25 mans heb ik geen zin in, en grafisch vind ik wow er nog steeds goed uitzien en wil ik daar in raids ook nog van genieten :))

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Thrilled schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:13:
Als het je leuk leek om te beginnen, laat je vooral niet afschrikken door de mensen hier :P In het begin heb je nog LANG niet te maken met al die profi-gelul.. naar mate je gaat gamen wordt alles helemaal duidelijk en zo niet, dan kan je het altijd navragen/opzoeken.. voordeel is dat WoW zo'n populaire game is en zo'n grote aanhang heeft: voor elke vraag is wel een antwoord op een website/forum te vinden..
Ik vind dit forum één van de vriendelijkste als het aankomt op helpen van nieuwe spelers. Op de officiële fora moet je dan weer niet zijn, daar hou je alleen maar hoofdpijn aan over (door al het gezeur en geflame heen en weer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Seriphia die halverwege beseft dat ze hem nog eens welterusten moet wensen ipv tot ziens :P
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.