Let wel, met de kennis van monopolies zoals andere reageerders je teruggeven zou het herhaaldelijk stellen van diezelfde vraag 'troll' gebruikt kunnen worden.
Yeah right. NOT dus. Ten eerste zijn die antwoorden niet consistent, iedereen roept iets anders. Ten tweede ben ik het met de meeste van die antwoorden ook nog eens niet eens. Ten derde kan een monopolie voor meerdere gebieden gelden, dus als op één gebied geen monopolie bestaat (of juist wel) hoeft dat niet automatisch te zeggen dat dat op een ander gebied ook automatisch niet zo is.
Niet dat ik je het recht tot reageren wil ontzeggen oid maar als je al bij mij op die manier in de kijkert loopt dan zal dat ook bij anderen zijn. Gezien je vele onterechte -1-vangst is dat laatste iig geen vermoeden
Dat komt omdat er ook veel op naam gemodereerd word, en dat zie ik bij meerdere posts gebeuren. Je krijgt namelijk al snel een -1 als iemand het niet eens is met jouw mening of als je mening toevallig niet overeenkomt met die van de massa schaapskuddes, jouw eigen uitspraak lijkt ook al een beetje die richting op te gaan bijvoorbeeld.
Of anders, de draden waar de monopoly-vraag onterecht opduikt (onterecht, suggestief of vergezocht) staat er wel erg veel subreactie op iets wat in no-time op offtopic (en dus ongewenst) lijkt.
Dat zou gelden als het werkelijk offtopic zou zijn, wat in dit geval niet zo is, want het hele ding (met uitzondering van wellicht één alinea) gaat over het onderwerp van de post.
Als ik niet mag reageren op bepaalde onderdelen in de nieuwspost moet je dat óf expliciet in de newspost er bij vermelden welke reageerders wél en wie niet mag reageren, óf je zet de stukken waar ik op reageer sowieso niet in de nieuwspost.
Ik heb namelijk net zoveel recht om te reageren als jij, jan, piet of klaas. Ook als mijn mening toevallig niet overeenkomt met die van één van de genoemde personen.
Dat je in Nederland al snel neergemaaid word als je het gore lef hebt om je hoofd boven het maaiveld en de rest van de schaapskudde uit te steken door het uiten van een andere mening doet daar niets aan af.