Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:36
NoxiuZ schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:40:
Iemand enig idee waarom het met de correcte gegevens niet lukt om op school vanaf de laptop in te loggen op webmail? Thuis gaat het prima, zal niet zo zijn dat ze een ander netwerk blokken. Lekker nu je het even nodig hebt...
Toetsenbord door een grapjas ingesteld op een andere lay-out? Caps-lock?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
NoxiuZ schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:40:
Iemand enig idee waarom het met de correcte gegevens niet lukt om op school vanaf de laptop in te loggen op webmail? Thuis gaat het prima, zal niet zo zijn dat ze een ander netwerk blokken. Lekker nu je het even nodig hebt...
Blokkade op het netwerk van je school misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soundtrack schreef op woensdag 15 december 2010 @ 07:43:
Ik kan wel naar buiten bellen, maar van buiten kan men mij niet bellen/bereiken. Ik had hiervoor Tele2 en die zal vandaag worden afgesloten.
Dan moet je waarschijnlijk nog even tot morgen wachten totdat je nummer is overgezet naar ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
job schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:51:
[...]
Dan moet je waarschijnlijk nog even tot morgen wachten totdat je nummer is overgezet naar ziggo.
Inmiddels werkt het weer. Wij kunnen nu bellen en gebeld worden. Tot nu toe tevreden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udybees
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-10 10:28
Eindelijk ook 120 Mbit en 10 Down in Grootebroek NH 1613 TD. Helaas in de avonduren slechte latencie/ ping en af en toe moeizaam internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
ArChie schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 22:10:
Gisteren een poging ondernomen Ziggo aan te sporen om de signaal verstoring op te lossen via het contactformulier op de Ziggo website. Daarbij uitgelegd dat de signaal kwaliteit van diverse digitale TV Transport Streams behoorlijk achteruit is gegaan sinds de aanpassingen die Ziggo uitgevoerd heeft aan de CMTS en/of Edge-QAM die gebruikt wordt in mijn omgeving. Krijg ik vandaag de volgende reactie:

[...]

Het voorliegen en/of besodemieteren van klanten is tegenwoordig kennelijk de norm bij Ziggo. Als deze Ziggo medewerker namelijk echt mijn gegevens had gecontroleerd, dan zou deze Ziggo medewerker gezien hebben dat ik helemaal geen kabel Internet bij Ziggo afneem. En aangezien ik geen kabel Internet bij Ziggo afneem heb ik uiteraard ook geen kabel modem. Deze Ziggo medewerker kan dus helemaal niet mijn modemwaardes uitgelezen hebben. En kennelijk is deze Ziggo medewerker ook nog in staat om de niet bestaande modemwaardes zodanig te interpreteren dat de conclusie getrokken kan worden dat er bij mij geen schommelingen in het signaal te vinden zijn. Gelukkig probeert deze leugenachtige incompetente Ziggo medewerker mij nog wel gerust te stellen door terloops nog even aan te te geven er met zekerheid melding van te zullen maken. Wat een bedrijf...
Het kan natuurlijk zo zijn dat men zoals hier eerder ook al werd geschreven een modem bij jou in de buurt pakken. Misschien had je zelf (duidelijker?) moeten vertellen waarom en hoe jij de signaal veranderingen te weten bent gekomen.

Zoals je het nu doet over komen weet jij meer dan de gemiddelde HD mederwerker, iets wat natuurlijk kan, maar dan moet je wel volledig in je verhaal zijn om deze persoon helderheid te geven in je probleem.
Heb het idee dat je daar een beetje de mist mee in gaat....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
Ik zou er niet raar van opkijken dat de gemiddelde tweaker ook daadwerkelijk meer dan een gemiddelde helpdesk medewerker weet.
Ik zit al vanaf Juli met problemen, heb 127 euro verbeld naar de helpdesk en uiteindelijk zal het probleem in februari over zijn ivm nieuwe wijkkasten.

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 15:54
marcel23456 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 23:10:
[...]

Hoe noemen ze dit?: en medewerker met en standaard verhaal zonder deze echt gecontroleerd te hebben. Dit soort standaard antwoordjes is ook bij ziggo vaak de meest gebruikte werkmethode, onder het mom van "zijn we er lekker snel vanaf"
Jep, ook last van gehad, wat wel werkt is gewoon reply doen (als dat nog kan) met de vraag of ze zelf antwoord kunnen geven. Meestal lukt dat pas na een keer of drie maar het lukt uiteindelijk wel.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Laatst online: 11:37

Nox

Noxiuz

caspergt schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:20:
Ik zou er niet raar van opkijken dat de gemiddelde tweaker ook daadwerkelijk meer dan een gemiddelde helpdesk medewerker weet.
Ik zit al vanaf Juli met problemen, heb 127 euro verbeld naar de helpdesk en uiteindelijk zal het probleem in februari over zijn ivm nieuwe wijkkasten.
Komt neer op 1270 minuten á 21 uur. Kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen... |:(

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgizmo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:21
NoxiuZ schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:32:
[...]

Komt neer op 1270 minuten á 21 uur. Kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen... |:(
"plus het gebruik van uw mobiele telefoon"

wellicht? geen idee hoor, doe ook maar gokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 15:02
Omdat mijn buurman geen radiozenders kan ontvangen (Tommy The Cat in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 7") heb ik contact opgenomen met Ziggo via het contactformulier. Na enige correspondentie is, na de constatering van Ziggo dat de smartcard niet geregistreerd staat, de slotsom dat volgens Ziggo mijn buurman uberhaupt geen klant is van Ziggo.

Dat lijkt me niet, nu ik voor hem digitale tv van Ziggo heb besteld, inclusief Ci+ CAM en hij reeds enige maanden digitale tv van Ziggo bekijkt :p.

En omdat ik mijn geduld begin te verliezen t.a.v. de onbevredigende communicatie via dat contactformulier wilde ik Ziggo bellen, 0900 - 1884. Echter in het keuzemenu zijn er alleen opties beschikbaar die gaan over nieuwe bestellingen, status van bestellingen, wijzigingen, storingen, etc, maar niet zoiets van 'of u wordt doorverbonden met één van onze medewerkers' dan wel 'indien u problemen heeft met ...'.

Dus mijn vraag hier is; waar moet ik naartoe bellen om met een Ziggo medewerker te spreken over problemen met digitale tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:02

mphilipp

Romanes eunt domus

Tommy The Cat schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:45:
Omdat mijn buurman geen radiozenders kan ontvangen (Tommy The Cat in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 7") heb ik contact opgenomen met Ziggo via het contactformulier. Na enige correspondentie is, na de constatering van Ziggo dat de smartcard niet geregistreerd staat, de slotsom dat volgens Ziggo mijn buurman uberhaupt geen klant is van Ziggo.

Dat lijkt me niet, nu ik voor hem digitale tv van Ziggo heb besteld, inclusief Ci+ CAM en hij reeds enige maanden digitale tv van Ziggo bekijkt :p.

En omdat ik mijn geduld begin te verliezen t.a.v. de onbevredigende communicatie via dat contactformulier wilde ik Ziggo bellen, 0900 - 1884. Echter in het keuzemenu zijn er alleen opties beschikbaar die gaan over nieuwe bestellingen, status van bestellingen, wijzigingen, storingen, etc, maar niet zoiets van 'of u wordt doorverbonden met één van onze medewerkers' dan wel 'indien u problemen heeft met ...'.

Dus mijn vraag hier is; waar moet ik naartoe bellen om met een Ziggo medewerker te spreken over problemen met digitale tv?
Ik heb een tijdje succes gehad door hen mij te laten bellen. Dat is dan sales, maar het gaat natuurlijk over een bestelling die fout is gegaan. Zij kunnen ook van alles nakijken in de computer. Het hangt er een beetje af wie je krijgt. Ik heb zelf ooit een keer een her-activatie van een kaartje door zo'n mien laten doen, die was heel aardig. Maar sommigen zeggen meteen dat het niet kan enzo.

Anders blijft er niets anders over dan een storing aan te melden. Maar heeft hij geen 'Mijn Ziggo'? Want daar kun je precies zien welke kaartjes op jouw naam staan en ze eventueel registreren. Gewoon online.
Overigens: als ie geen kaartjes op zijn naam heeft, betaalt ie dan wel? Ze kunnen natuurlijk van alles zeggen, maar een rekening is een ultiem bewijs dat het bij hen niet goed zit.

Het blijft een ranzige club, dat Sicko...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
Ik heb via het contactformulier al voorgesteld dat ze contact met mij opnemen, maar daar wordt niet op ingegaan. Helaas heeft mijn buurman geen internet, hij is bijna 80 :).

Hij betaalt volgens mij ongeveer 16/17 euro voor abonnement digitale tv. Overigens zat hij bij Cogas en via Cogas kon je makkelijk overstappen naar digitale tv van Ziggo. Ik zal binnenkort z'n maandelijkse facturen opvragen, misschien gaan die nog naar Cogas en ligt daar een verklaring.

Een storing melden zou ik overigens nog kunnen proberen.

Youp kom d'r maar in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
_JGC_ schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:09:
[...]

En als je telefonie hebt en zo nu en dan belt is dat bedrag variabel. Ziggo moet gewoon een factuur sturen, eerder zou ik niet gaan betalen.
Gewoon het verwachte geld opzij leggen zodat je ineens kunt betalen als Ziggo wel een keertje wakker wordt. Als je al tig keer gebeld hebt en al bij een Ziggo studio langs bent geweest, heb je wel genoeg gedaan, Ziggo wil je geld niet, maar Ziggo wil je wel diensten leveren, ik zou zeggen: prima.
Die kunnen ze altijd nog nasturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
vandaag Ziggo aangesloten gekregen.
is er een goedkope manier (dus geen Logitech 100 euro geval) dat er voor zorgt dat ik niet telkens de tv afstandbediening (Philips breedbeeld van ~ 8 jaar oud.) op het videokanaal de de tv aan moet zetten.
begin mij daar nu al aan te irriteren :P

edit.

oh shoot, geluidsniveau moet ook via de oude afstandsbediening.

[ Voor 11% gewijzigd door fespen op 15-12-2010 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
NoxiuZ schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:32:
[...]

Komt erop neer dat je mobiel belt.

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Vhond schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:03:
[...]
Die kunnen ze altijd nog nasturen...
Mja, dan nog, zou jij geld overmaken zonder factuur bij een bedrijf die zijn administratie niet op orde heeft? Grote kans dat dat geld, net zoals je facturen, gewoon kwijtraakt. Tegen de tijd dat ze erachter zijn dat je het idd betaald hebt, heb je het of nogmaals moeten betalen, of is je verbinding afgesloten.
Ik zou het gewoon op een spaarrekening dumpen en wachten tot ze het komen halen. Je hebt al geprobeerd het te komen brengen, maar daar hebben ze geen belang bij, dan maar afwachten.
Tommy The Cat schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:02:
Ik heb via het contactformulier al voorgesteld dat ze contact met mij opnemen, maar daar wordt niet op ingegaan. Helaas heeft mijn buurman geen internet, hij is bijna 80 :).

Hij betaalt volgens mij ongeveer 16/17 euro voor abonnement digitale tv. Overigens zat hij bij Cogas en via Cogas kon je makkelijk overstappen naar digitale tv van Ziggo. Ik zal binnenkort z'n maandelijkse facturen opvragen, misschien gaan die nog naar Cogas en ligt daar een verklaring.

Een storing melden zou ik overigens nog kunnen proberen.

Youp kom d'r maar in.
Ophangen en weer bellen, hopen dat de volgende het wel snapt. Ik heb een keer een heel welles/nietes verhaal gehad in KabelNoord gebied. Daar heb je TV, ook digitaal, van KabelNoord, maar kan je internet van Ziggo krijgen. Als je dan Ziggo belt dat je internet het niet doet, krijg je te horen dat je geen TV aansluiting hebt en dat je daarom geen internet hebt. Uitleggen hoe het zit in KabelNoord gebied is zinloos, en ook de TV zo hard zetten dat ze het bij de helpdesk kunnen horen helpt niet, dus dan maar gewoon ophangen en opnieuw proberen.

[ Voor 48% gewijzigd door _JGC_ op 15-12-2010 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Werd vanavond gebeld door Ziggo, of ik misschien Eredivisie Live wilde :+
Als er toch 1 iemand is die echt geen ene snars om voetbal geeft ben ik het wel :P

Gelukkig kon hij er ook om lachen, hij vroeg namelijk of ik het infokanaal (13) kende, die ken ik wel. En of ik daar in oktober ook naar had gekeken. "Nee", zeg ik, "toen was er steeds van dat stomme voetbal op".

<insert krekelgeluid>

"Dan bent u vast ook niet geinteresseerd in onze Eredivisie Live aanbieding" (met een lach).

"Dat heb je correct, prettige avond nog en meer succes met de volgende klant"

" :D "

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:18

Dawn

..Sworn to the Dark..

Tommy The Cat schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:45:
0900-1884
- optie 2 (sstoringen)
- optie 1 (storingen TV)
daarna even wachten, kies je nogmaals optie 1 dan is het een selfservice.

Ik stuur klanten regelmatig terug naar de CS van Ziggo; waar ik zelf voor Service+ werk =)
(ik zit op het werk ook in dit topic te kijken en probeer, waar mogelijk, ook te reageren.
fespen schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:28:
is er een goedkope manier (dus geen Logitech 100 euro geval) dat er voor zorgt dat ik niet telkens de tv afstandbediening (Philips breedbeeld van ~ 8 jaar oud.) op het videokanaal de de tv aan moet zetten.

edit.

Logitech Harmony 650 wellicht? Anders zie ik geen mogelijkheid en zal, waarschijnlijk, ook mede komen door de ouderdom van de TV

[ Voor 29% gewijzigd door Dawn op 15-12-2010 22:16 ]

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:50

CyBeRSPiN

sinds 2001

edit.

Aangesloten via scart? Gaat de tv naar video als je de tuner van Ziggo pas aanzet als de tv al aan staat? Daar is misschien wat mee te tweaken, een van de pinnen (pin 16 om precies te zijn) van scart forceert namelijk bij de meeste tv's een zap naar de video ingang, 1-3 volt moet erop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
Dawn schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:12:
[...]
0900-1884
- optie 2 (sstoringen)
- optie 1 (storingen TV)
daarna even wachten, kies je nogmaals optie 1 dan is het een selfservice.

Ik stuur klanten regelmatig terug naar de CS van Ziggo; waar ik zelf voor Service+ werk =)
(ik zit op het werk ook in dit topic te kijken en probeer, waar mogelijk, ook te reageren.

(...)
Mag ik je van GoT danken? Ach what the hell. Hartelijk dank. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

edit.

Met een beetje mazzel kun je met wat gegoogle vinden hoe je in het servicemenu van je TV komt. Als je daar bent kun je ws ook het kanaal instellen waar ie mee begint. Dan is dat probleem opgelost. En wat dat volume betreft: volume op gemiddeld zetten op je decoder, vervolgens TV op gewenst niveau brengen met de AB van de TV. Dat vastleggen als voorkeuze voor je PP toet (die groene toets dus. Kan evt kanaal specifiek zijn, maar dan heb je dat iig standaard. En dan de AB van je TV in een kast smijten en die van de decoder gebruiken :)

Overigens horen die TV's eigenlijk gewoon zelf te schakelen. Weet je zeker dat je de scart op de juiste aansluitingen op je TV en je decoder hebt hangen, en dat je een kabel hebt die 21 op alle pinnen is doorverbonden?

* The Eagle heeft zelf ook nog een 32" Philips CRT staan uit 2002, ik ken je probleem ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

The Eagle schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:13:
[...]

Met een beetje mazzel kun je met wat gegoogle vinden hoe je in het servicemenu van je TV komt. Als je daar bent kun je ws ook het kanaal instellen waar ie mee begint. Dan is dat probleem opgelost. En wat dat volume betreft: volume op gemiddeld zetten op je decoder, vervolgens TV op gewenst niveau brengen met de AB van de TV. Dat vastleggen als voorkeuze voor je PP toet (die groene toets dus. Kan evt kanaal specifiek zijn, maar dan heb je dat iig standaard. En dan de AB van je TV in een kast smijten en die van de decoder gebruiken :)

Overigens horen die TV's eigenlijk gewoon zelf te schakelen. Weet je zeker dat je de scart op de juiste aansluitingen op je TV en je decoder hebt hangen, en dat je een kabel hebt die 21 op alle pinnen is doorverbonden?

* The Eagle heeft zelf ook nog een 32" Philips CRT staan uit 2002, ik ken je probleem ;)
Meestal werkt het het beste als je de tv eerst aanzet en dan de decoder als je een voledige pin bezetting hebt op je scart moet je tv in principe overschakelen naar het decoder kanaal.
Mocht het niet werken kun je ook proberen om de decoder op een andere scart aan te sluiten mocht die aanwezig zijn, er zijn tv's waar maar 1 scart aangesloten is met die voorziening.
Sccs.

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Tommy The Cat schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:08:
[...]

Mag ik je van GoT danken? Ach what the hell. Hartelijk dank. ;)
:)
Ik zit op tweakers omdat ik een Tweaker ben, niet omdat ik voor S+ werk :p
verder geen dank :)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Iemand ervaring met de castview decoders? Die van mij loopt steeeds vast na verloop van tijd. Dan moet hij helemaal van de stroom af en dan werkt hij weer.

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

timskiej schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:49:
Iemand ervaring met de castview decoders? Die van mij loopt steeeds vast na verloop van tijd. Dan moet hij helemaal van de stroom af en dan werkt hij weer.
STaat deze decoder in een ombouw/kast? Het eerste waar ik aan denk ik warmte.
Bij een te hoge temperatuur slaat een decoder vast.

• LuPo
Ik weet niet of mensen last hebben van blokkerige beelden bij een Samsung TV in combinatie met DTV en een CI+ module van Ziggo?

Het beeld op HD-zenders was bij mij super scherp en mooi, alleen had ik af en toe korte 'freezes' waarbij een bepaald beeld kort blokkerig bleef hangen. Ik heb vanalles geprobeerd en veelvuldig contact gehad met Ziggo, en het probleem lijkt nu te zijn opgelost door Samsung. Voor de LE32C530 is dit de changelog.
LuPo schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:25:
Het probleem met de korte 'freezes' (blokjes) op enkel HD-zenders lijkt te zijn opgelost door Samsung. Ik weet niet hoe het kan maar ik heb net een kwartier journaal zitten kijken (en ook gezapt naar Ned 2 en 3) en kreeg totaal geen korte freezes (kort stilstaande blokkerige beelden) meer. De firmware update lijkt dus een goede zet.

Normaal had ik elke 2-6 minuten wel een keer een korte freeze. Nu 15 minuten gekeken en totaal geen freezes. Ik houd het de komende tijd gewoon in de gaten en hopelijk is het nu helemaal goed!

edit: Ik had nog een filmpje op m'n mobiel. Het probleem was dus dit
Dat gebeurde om de paar minuten wel een keer. Soms ook erger. Nu lijkt het te zijn opgelost.

Verwijderd

Vorige week we nieuwe internet verbinding gekregen van Ziggo en dat werkt perfect!
Heb overigens al 7 jaar internet via Ziggo en de providers die ervoor waren.

Heb nu Alles-in-een Extra 120Mbits Down & 10Mbits Up!!
Gisteren haalde ik 4,5GB in ong. 6 á 7 minuten!

De klanten ondersteuning van Ziggo is ook prima, moet zeggen dat veel providers hier nog iets van kunnen leren.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
We hebben hier als het goed is Alles-in-een-plus. Want ik download met 22 Mbit/s en upload is iets van 6Mbit/s. Volgens mij is dit al een tijdje zo, maar we hebben een nieuwe modem gekregen.
Me pa geeft aan dat dit is, omdat er vanaf januari de snelheden weer verhoogd werden en dat daarom een nieuwe modem nodig is.
Ik kan niets vinden hierover? Wordt de snelheid wel verhoogd, want dat is laatst ook al 2 keer gebeurt, niet?

...

Verwijderd

Ze verhogen de snelheid vrij regelmatig. Als je dit precies wilt weten kan je het beste contact met ziggo opnemen.

Verder kan je hier alles over verhogingen vinden van ziggo: https://www.ziggo.nl/#producten/ziggo-verhoogt-snelheden/

• _JGC_
  • Nu online
Luxicon schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:44:
We hebben hier als het goed is Alles-in-een-plus. Want ik download met 22 Mbit/s en upload is iets van 6Mbit/s. Volgens mij is dit al een tijdje zo, maar we hebben een nieuwe modem gekregen.
Me pa geeft aan dat dit is, omdat er vanaf januari de snelheden weer verhoogd werden en dat daarom een nieuwe modem nodig is.
Ik kan niets vinden hierover? Wordt de snelheid wel verhoogd, want dat is laatst ook al 2 keer gebeurt, niet?
Kan zijn dat ze in jouw gebied bezig zijn om 30/4 door te voeren ipv 22/4. Als je nog zo'n oud motorola modem hebt zal je nu wel een Ubee gekregen hebben. Op zich kon dat oude modem de nieuwe snelheid prima aan, maar kan Ziggo de snelheid niet leveren met een heel netwerk vol oude modems, vandaar dat ze vervangen worden.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Bedankt voor de info, mensen!

We hadden inderdaad een Motorola.
Nu een Cisco met als snelheid 1,0 Gbps.
Volgens mij was de Motorola 100 Mbps.

Ik zie zo niet een verhoging geplant op de website.. wel is de snelheid nu precies wat daar aangegeven wordt. Onze woonplaats staat niet tussen het rijtje waar 30/4 is of komt.

...

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Luxicon schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:22:

Ik zie zo niet een verhoging geplant op de website.. wel is de snelheid nu precies wat daar aangegeven wordt. Onze woonplaats staat niet tussen het rijtje waar 30/4 is of komt.
Nee, die pagina is al een tijd niet meer van een update voorzien. Dit ging over de verhoging van Plus (20/3 naar 22/4) en Extra (50/5 naar 120/10). Sindsdien hebben AiE Plus klanten een brief gekregen met berichtgeving over een nieuw modem & aankomende snelheidsverhoging. Alhoewel Ziggo geen specificaties heeft vrijgegeven, gaat men er van uit dat het om de verhoging van 22 naar 30 Mbit gaat, de snelheid die eerder ook beloofd was. Door een tekort aan Ubee EuroDOCSIS 3.0 modems zijn ze nu blijkbaar ook een Cisco gaan leveren. Daardoor zijn er genoeg modems voor iedereen en kunnen ze eindelijk overal de 30 Mbit gaan aanbieden.

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Het Cisco modem dat Ziggo levert in plaats van de Ubee modem is, voor men die er interesse in heeft:
- Cisco modem EPC3212
- handleiding

[ Voor 6% gewijzigd door Dawn op 16-12-2010 15:23 ]

• Guere
  • Nu online
Dawn schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:22:
Het Cisco modem dat Ziggo levert in plaats van de Ubee modem is, voor men die er interesse in heeft:
- Cisco modem EPC3212
- handleiding
En hier staat de datasheet van de EPC3212.

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09 08:15
Luxicon schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:22:

Toch snap ik die pagina niet. :)

Noord Limburg, helemaal blauw aka. supersnel. Wat heb ik of wat krijg ik wanneer. (postcode 59xx)

• Guere
  • Nu online
Ascathon schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:16:
[...]

Toch snap ik die pagina niet. :)

Noord Limburg, helemaal blauw aka. supersnel. Wat heb ik of wat krijg ik wanneer. (postcode 59xx)
Mensen, zo moeilijk is het allemaal niet. Er was een tekort aan nieuwe ED 3.0 modems waardoor de Plus klanten niet meteen de beloofde 30 Mbit konden krijgen. Je regio (blauw) is nu wel "supersnel internet gereed" - zoals Ziggo dat noemt - maar de snelheid van Plus bleef steken op 22 Mbit. Het was voor Ziggo belangrijker om eerst overal 120 Mbit aan te bieden in plaats van te focussen op de langzamere abonnementen. Nu gaan ze dat bljikbaar wel doen, dus iedereen die nu in het "blauwe" gebied zit krijgt binnenkort een nieuw modem en straks dus ook 30 Mbit zoals de groene gebieden al hebben. Dat is momenteel het enige verschil tussen de kleuren.

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Guere schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:28:
[...]

Mensen, zo moeilijk is het allemaal niet. ... Nu gaan ze dat bljikbaar wel doen, dus iedereen die nu in het "blauwe" gebied zit krijgt binnenkort een nieuw modem en straks dus ook 30 Mbit zoals de groene gebieden al hebben. Dat is momenteel het enige verschil tussen de kleuren.
Dan ga ik er even van uit dat mijn UBEE modem niet vervangen hoeft te worden, ik ben namelijk pas sinds februari alles-in-1 plus klant.

Verwijderd

Heb een tijd terug een brief ontvangen dat ik een nieuw modem zou ontvangen, is alweer enkele weken geleden.
De brief vermelde "binnenkort", wat is normaal de tijd tussen brief en ontvangen nieuw modem?

• TFHfony
  • Laatst online: 12:36

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:51:
Heb een tijd terug een brief ontvangen dat ik een nieuw modem zou ontvangen, is alweer enkele weken geleden.
De brief vermelde "binnenkort", wat is normaal de tijd tussen brief en ontvangen nieuw modem?
"Binnenkort" is bij Ziggo een zeeeeer relatief begrip ;)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• Ascathon
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:51:
Bij Alles in 1 Plus een halve werkweek. :)

Verwijderd

Ascathon schreef op donderdag 16 december 2010 @ 19:08:
[...]

Bij Alles in 1 Plus een halve werkweek. :)
dan gaan we maar 's bellen.

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:28
Vanaf morgen een alles in 1 pakketje bij Ziggo, maar heb nu dus een vraag kan je faxen met ziggo zonder een 2e lijn te nemen? Toen ik nog kpn had was mijn telefoon aan de Fax aangesloten dus allebei ophetzelfde lijn en dan ging de telefoon over na een tijdje de fax daarna weer de telefoon.. Is dat mogelijk bij ziggo?

• wzzley
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-01 14:34
Hallo, ik heb een korte vraag: Als ik voor mijn woonkamertv interactieve tv bestel en ik pak daar speciale zenderpakketten bij, kan ik dan op mijn slaapkamertv DEZELFDE (HD) zenders kijken dmv de CI+ module? Gewoon dezelfde kanalen maar zonder de interactieve functies van de tuner die ik beneden wel heb?
Alvast bedankt

• G.Scholtens
  • Laatst online: 07-10 10:02
wzzley schreef op donderdag 16 december 2010 @ 21:52:
Hallo, ik heb een korte vraag: Als ik voor mijn woonkamertv interactieve tv bestel en ik pak daar speciale zenderpakketten bij, kan ik dan op mijn slaapkamertv DEZELFDE (HD) zenders kijken dmv de CI+ module? Gewoon dezelfde kanalen maar zonder de interactieve functies van de tuner die ik beneden wel heb?
Alvast bedankt
Ja dit gaat gewoon werken, dit kan tot maximaal 3smartcard per huishouden.

• _JGC_
  • Nu online
xminator schreef op donderdag 16 december 2010 @ 21:33:
Vanaf morgen een alles in 1 pakketje bij Ziggo, maar heb nu dus een vraag kan je faxen met ziggo zonder een 2e lijn te nemen? Toen ik nog kpn had was mijn telefoon aan de Fax aangesloten dus allebei ophetzelfde lijn en dan ging de telefoon over na een tijdje de fax daarna weer de telefoon.. Is dat mogelijk bij ziggo?
Fax werkt gewoon bij Ziggo, alhoewel een 2e lijn wel is aan te raden als je faxen wilt ontvangen. Of het met de huidige modems werkt durf ik overigens niet te zeggen, mijn broer heeft een van de eerste Scientific Atlanta telefoniemodems die Ziggo heeft uitgeleverd in het begin, daar werkt de fax probleemloos op.

• G.Scholtens
  • Laatst online: 07-10 10:02
LuPo schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:46:
Ik weet niet of mensen last hebben van blokkerige beelden bij een Samsung TV in combinatie met DTV en een CI+ module van Ziggo?

Het beeld op HD-zenders was bij mij super scherp en mooi, alleen had ik af en toe korte 'freezes' waarbij een bepaald beeld kort blokkerig bleef hangen. Ik heb vanalles geprobeerd en veelvuldig contact gehad met Ziggo, en het probleem lijkt nu te zijn opgelost door Samsung. Voor de LE32C530 is dit de changelog.

[...]
Het probleem van de freezes heeft te maken met slecht signaal. Op elke ontvanger kan je in principe uitlezen wat jou signaal sterkte is. Dit moet hoger zijn dan 60, kwaliteit hoort tevens altijd op 100 te zijn.

Mocht dit niet het geval zijn, zorg dan voor goeie kabels met een kabel keur. Zonder ferriet (ontstorings filter). Het kan zijn dat de hoofdaansluiting niet goed is aangesloten of de groene kabel niet goed is aangestript. Oorzaken genoeg.

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Dawn schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:23:
[...]

STaat deze decoder in een ombouw/kast? Het eerste waar ik aan denk ik warmte.
Bij een te hoge temperatuur slaat een decoder vast.
De decoder staat helemaal los en zit niet in een kast.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wie is er hier nog mee lid van het Ziggo panel? Ik heb dat blad Zie finaal afgekraakt in de enquete. Óf maak dat blad professioneel en gericht op de producten van Ziggo óf bespaar kosten en kap er helemaal mee. Zo is het net de Kampioen van de ANWB. Nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacespider
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-09 10:49
LuPo schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:46:

[...]
Ik heb soms blokjes in beeld op mijn Samsung TV met CI+ module. Dit komt alleen voor op NED1 HD en NED2 HD. Het gebeurd maar heel af en toe (2/3 keer op een avond) en is niet heel erg storend. De Samsung zit rechtstreeks met een kabel van 2 meter aangesloten op mijn AOP met een kabelkeur kabel en op de Samsung staat de laatste firmware. Heb ook soms als ik de TV aanzet of switch van HDMI naar DTV dat de authenticatie mislukt, krijg dan op alle zenders "Scrambled Signal", als ik de TV dan opnieuw aanzet werkt het wel weer. TV is trouwens Ziggo Certified.

Wat denken jullie, zou dit aan de firmware op de Samsung liggen of aan het signaal van Ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Laatst online: 11:57

Trouble

Everything is awesome

De ondertiteling bij een aantal zenders is schijnbaar verdwenen hier. Er is, voor zover ik weet, niks veranderd aan de instellingen, maar als je op de subs-knop van de afstandsbediening drukt komt er soms te staan Dutch 1/1 en gewoon geen ondertiteling, en soms slechts 2 streepjes '--'.

We kijken naar een Sharpe LED tv, met CI+ module.

Iemand enig idee waar dat aan ligt, of dat Ziggo dat 'ineens' niet meer doorstuurt en dat onvindbaar is op hun site?

Overigens is waarschijnlijk mijn decoder boven (Nokia 119C Mediamaster nog :P) overleden, ding doet niks meer :')

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBsel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:56
Exorcist schreef op donderdag 16 december 2010 @ 22:30:
Wie is er hier nog mee lid van het Ziggo panel? Ik heb dat blad Zie finaal afgekraakt in de enquete. Óf maak dat blad professioneel en gericht op de producten van Ziggo óf bespaar kosten en kap er helemaal mee. Zo is het net de Kampioen van de ANWB. Nutteloos.
Ik ben ook lid van dat panel. Ik ben zelfs een keer bij een groepsinterview geweest in het hoofdkantoor. Konden we aangeven wat we goed en wat niet goed vonden. Sommigen hadden dat hele blad nog nooit gezien.
Ze bedoelen het goed maar het komt niet over. Helaas. Een beetje de Kampioen (die hadden we ook meegenomen) inderdaad. Ik heb zelfs na aangeven nog geen Zie ontvangen...
Laten ze dat geld maar besteden aan betere infrastructuur en administratie.

Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

WEBsel schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:46:
[...]

...
Sommigen hadden dat hele blad nog nooit gezien.
...
Ik heb zelfs na aangeven nog geen Zie ontvangen...
Ik heb het blad ook nooit gekregen en ze konden mij bij Ziggo nooit vertellen waarom niet. Uiteindelijk kon een webcare medewerker uitvogelen waarom:
Als jij je bij het info filter hebt laten afmelden voor benadering per telefoon/post krijg je Zie ook niet -> Wordt als reclame per post aangemerkt en niet als tijdschrift oid.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
G.Scholtens schreef op donderdag 16 december 2010 @ 22:01:
[...]

Het probleem van de freezes heeft te maken met slecht signaal. Op elke ontvanger kan je in principe uitlezen wat jou signaal sterkte is. Dit moet hoger zijn dan 60, kwaliteit hoort tevens altijd op 100 te zijn.

Mocht dit niet het geval zijn, zorg dan voor goeie kabels met een kabel keur. Zonder ferriet (ontstorings filter). Het kan zijn dat de hoofdaansluiting niet goed is aangesloten of de groene kabel niet goed is aangestript. Oorzaken genoeg.
Heb je het andere topic wel doorgelezen? :/ Er zijn twee andere tweakers die exact hetzelfde probleem hadden, en na de firmware-update ook geen problemen meer hebben. Ik verwijs niet voor niets naar de changelog voor de firmware-update. Daarin geeft Samsung letterlijk aan, en ik citeer: "Moving picture is cracked every 2-10 min. on 1080i HD channel in Cable (SEBN, SEG)". Ik heb zelfs nog een twitter-berichtje naar Samsung gestuurd en zij waren blij met de feedback.

Ik heb een HQ Coax kabel die verguld, afgeschermd, extra dik etcetera is van maar 1,5 meter, direct uit de wandcontactdoos (AOP) de TV in. Signaalsterkte 94 en bitfoutfrequentie 0.

Conclusie: probleem lag bij Samsung en zij hebben het opgelost door deze firmware-update.
-Trouble- schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 09:34:
De ondertiteling bij een aantal zenders is schijnbaar verdwenen hier. Er is, voor zover ik weet, niks veranderd aan de instellingen, maar als je op de subs-knop van de afstandsbediening drukt komt er soms te staan Dutch 1/1 en gewoon geen ondertiteling, en soms slechts 2 streepjes '--'.

We kijken naar een Sharpe LED tv, met CI+ module.

Iemand enig idee waar dat aan ligt, of dat Ziggo dat 'ineens' niet meer doorstuurt en dat onvindbaar is op hun site?

Overigens is waarschijnlijk mijn decoder boven (Nokia 119C Mediamaster nog :P) overleden, ding doet niks meer :')
En al geprobeerd de zenders even opnieuw te laten zoeken? Kan zijn dat er iemand in huis per ongeluk op een paar knopjes heeft gedrukt waardoor er iets veranderd is.

[ Voor 43% gewijzigd door LuPo op 17-12-2010 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Laatst online: 11:57

Trouble

Everything is awesome

[b][message=35221493,noline]LuPo schreef op vrijdag 17 december 2010 @

[...]

En al geprobeerd de zenders even opnieuw op te laten zoeken? Kan zijn dat er iemand in huis per ongeluk op een paar knopjes heeft gedrukt waardoor er iets veranderd is.
Dat moet ik inderdaad maar eens doen, maar dat wordt maandag pas :) ben niet eerder dan zondagavond weer thuis en dan heb ik daar geen zin meer in waarschijnlijk. Ach alles doet het verder nog, ouders overleven het vast wel.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:28
Zo mijn internet doet het inmiddels en de tv ook..

Alleen de telefoon werkt niet? Wat kan er mis zijn? Normale telefoonding brandt wel op de modem..
Maar 2 andere telefoonsymbolen ( die met 1 en 2 erop) knipperen steeds groen

Wat zou het kunnen zijn?

Vanochtend kon ik niet activeren, weet niet of het aan firefox lag net met IE gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

TFHfony schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:14:
[...]

Ik heb het blad ook nooit gekregen en ze konden mij bij Ziggo nooit vertellen waarom niet. Uiteindelijk kon een webcare medewerker uitvogelen waarom:
Als jij je bij het info filter hebt laten afmelden voor benadering per telefoon/post krijg je Zie ook niet -> Wordt als reclame per post aangemerkt en niet als tijdschrift oid.
An sich vreemd, daar het geadresseerde post is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Heeft iemand ook dat de Cisco 8485DVB hij soms opeens van 1080i naar 720p is terug gesprongen op de output?

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
bjck schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 19:35:
Heeft iemand ook dat de Cisco 8485DVB hij soms opeens van 1080i naar 720p is terug gesprongen op de output?
Stel hem eens in op 1080i, druk de decoder uit en weer aan. Weer 720p 8)7

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Zo vaak is het niet, niet met standby elke keer merk ik. Komt één keer per week a twee weken voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Laatst online: 00:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Weet er iemand of er voor de standaard Humax decoder (SD decoder) nog ooit firmware updates ofzo komen? De mijne is namelijk regelmatig letterlijk de tijd kwijt en loopt dan ineens zomaar een uur achter :(

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
waarom kan ik het modem niet benaderen, dat moet toch 192.168.1.1 zijn?
pingen lukt wel.

[ Voor 11% gewijzigd door fespen op 18-12-2010 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
wie van jullie heeft en linksys/cisco wrt610n werken met ziggo? ik heb er ook 1 staan sinds gisteren, maar soms verliest hij de verbinding met het internet. wat zijn de beste setting om het te laten draaien met en ubee, want iedere 10 min de connectie kwijt is niet echt plasant...

[ Voor 2% gewijzigd door marcel23456 op 18-12-2010 03:36 . Reden: aanvulling. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

fespen schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 01:57:
pingen lukt wel.
192.168.100.1 (in het geval van Arris) ... maar tenzij je een paar jaar oude modem hebt, kun je de webinterface niet benaderen tenzij de modem geen verbinding kan krijgen met Ziggo.

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 18-12-2010 09:45 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

marcel23456 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 03:35:
wie van jullie heeft en linksys/cisco wrt610n werken met ziggo? ik heb er ook 1 staan sinds gisteren, maar soms verliest hij de verbinding met het internet. wat zijn de beste setting om het te laten draaien met en ubee, want iedere 10 min de connectie kwijt is niet echt plasant...
De WRT320N komt beter uit tests dan zijn groten broer, de 610N qua snelheid
Enfin,

channel keuze: 1, 6 of 11 (overlappen elkaar niet in spectrum) (dus niet op auto)
beveiliging: WPA2 Personal (bij een grote afstand >10m naar WPA gaan)
preamble mode: short

na doorvoering bovenstaande opties en hetzelfde resultaat; testen of, als je het syssteem rechtstreeks op het modem aansluit, ook de verbinding verliest. Wanneer dat ook het geval is Ziggo CS bellen voor een storingsmonteur.
blijft het rechstreeks op het modem wel goed dan zou ik eens gaan denken om de router te retourneren omdat hij niet correct werkt.
fespen schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 01:57:
pingen lukt wel.
Ziggo modems kan je niet benaderenm iig niet wanneer ze online zijn
Wanneer ze geen gegevens doorgeven is het IP adres bij een Arris en Motorola 192.168.100.1; van Ubee weet ik het niet.
Daarnaast kan je in het modem niets veranderen, mocht je dat willen proberen (alle poorten staan al open bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 13:11
bjck schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 19:35:
Dit is een (bekend) handshake issue wat Ziggo/Cisco al 2 jaar tevergeefs probeert te verhelpen. Ik heb hier ook last van met mijn (2 1/2 jaar oude) samsung tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
jongetje schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:57:
[...]

Dit is een (bekend) handshake issue wat Ziggo/Cisco al 2 jaar tevergeefs probeert te verhelpen. Ik heb hier ook last van met mijn (2 1/2 jaar oude) samsung tv.
Hier ook een Samsung van die leeftijd. Een 40/A656 heb ik, toevallig dezelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Dawn schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 10:55:
Ziggo modems kan je niet benaderenm iig niet wanneer ze online zijn
Onzin... kan gewoon wel. Je moet of even F5'en bij het rebooten, zodat je het 10.x adres ziet. Of (even) scannen.
Wanneer ze geen gegevens doorgeven is het IP adres bij een Arris en Motorola 192.168.100.1; van Ubee weet ik het niet.
192.168.1.1
Daarnaast kan je in het modem niets veranderen, mocht je dat willen proberen (alle poorten staan al open bijv.)
Je modem is een bridge, maar er is nog genoeg aan te veranderen. Bijvoorbeeld om al het verkeer te forwarden, ipv alleen wat voor jou bedoeld is.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 11:33

mutsje

Certified Prutser

nog meer mensen in Leiden storing op hun ziggo tv signaal? raak constant signaal kwijt sinds uurtje of 19:00. postcode 2317

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10 19:42
Hier ook storing op het Digitale TV signaal. Ook ligt mijn internet er finaal uit sinds een minuut of 5.
Postcode 5161. Meer mede slachtoffers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Dawn schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 10:55:
[...]

De WRT320N komt beter uit tests dan zijn groten broer, de 610N qua snelheid
Enfin,

channel keuze: 1, 6 of 11 (overlappen elkaar niet in spectrum) (dus niet op auto)
beveiliging: WPA2 Personal (bij een grote afstand >10m naar WPA gaan)
preamble mode: short
bijv.)
Thanxs, de clue is, ik maak helemaal geen gebruik van wireless, ik heb al bedraad aangesloten...nog sugesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

marcel23456 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 21:40:
[...]

Thanxs, de clue is, ik maak helemaal geen gebruik van wireless, ik heb al bedraad aangesloten...nog sugesties?
Enigste optie die je hebt is een andere poort proberen op de router; anderzijds geldt nog steeds het testen zonder router =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-10 22:57
Vandaag mijn modem eens moeten herstarten. Ik kreeg maar maximaal 40mbit uit te lijn. Na de herstart weer netjes 120mbit. Dit moet niet vaker gaan gebeuren anders toch maar eens een tijdschakelaar ertussen stoppen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1076189926.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Dawn schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 21:59:
[...]

Enigste optie die je hebt is een andere poort proberen op de router; anderzijds geldt nog steeds het testen zonder router =)
Ik weet dat er mensen zijn met deze wrt610n en ziggo die het probleemloos hebben draaien. Ik weet ook dat je het wan ipadres moet aanpassen naar bv http://192.168.123.254/ 0omdat anders de ubee en de wrt elkaar in de weg gaan zitten. Ik heb als test ook UpnP uitgezet, maar goed, ik gok erop dat iemand ook deze wrt610n heeft en mij kan uitleggen hoe hij zijn instellingen hebt staan, bied geen garantie , maar wil het wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 14:45
Hmm... Heb pas AiE besteld zoals hier eerder vermeld. Kijk nu al TV (Digitaal) op een Loewe Xelos met ingebouwde digitale tuner (Ik geloof gewoon een CI+) maar: Kan ik hier ook interactief mee kijken? Lijkt me wel leuk. Heb nog een SD Decoder genomen voor op slaapkamer, juist vanwege de ingebouwde tuner had ik die HD PVR niet nodig.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afgeronde Werkzaamheden van maandag 06 december 07:00 uur tot vrijdag 17 december 16:00 uur
Tot en met 17 december 2010 vinden in uw wijk onderhoudswerkzaamheden plaats. Hierdoor kan uw radio- en televisiesignaal en internet- en telefoonverbinding enige tijd onderbroken worden. Deze onderbrekingen vinden alleen overdag plaats tussen 7:00 en 16:00 uur. Indien u een storing ondervindt buiten deze uren neemt u dan contact op met onze Klantenservice. Onze excuses voor de overlast.
De Ziggo knutselclub is weer vertrokken uit mijn wijk en geheel volgens verwachting stoort het signaal nog steeds op diverse frequenties die voor digitale TV worden gebruikt. Ook deze "monteurs" van Ziggo vonden het dus niet nodig om metingen te verrichten naar de signaal kwaliteit na afronding van hun werkzaamheden. Een poging om Ziggo er tijdig op te wijzen dat er iets mis is met het signaal alhier strandt helaas bij de incompetente helpdesk, anders hadden ze dit nog mooi even mee kunnen nemen met hun werkzaamheden in mijn wijk. Nu zal het wel op neer komen dat Ziggo van mening is dat ik een betaalde Service+ kabeltjesbinder langs moet laten komen voor de storingen die ze zelf bij onderhoud aan de netwerk infrastructuur veroorzaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-10 18:09
Nieuw modem is binnen en het is een UBEE geworden..

De download snelheid is nu verhoogd van ong 45 mb naar 75..en jah de volle 120 haal ik ook weer, maar dan moet ik de wekker zetten op 4 uur smorgens |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-10 09:24
(jarig!)
Ik heb hier van het weekend ook 2x een nieuwe Cisco modem neergezet (1x bij de buren). Maar wat een gekloot is dat met die activatie website.

Kon er pas op komen toen windows 7 aangaf dat er aanvullende login gegevens nodig waren. Door op deze melding te klikken werd je naar de goede site gestuurd 8)7. Hier is dus nog wat werk voor Ziggo weg gelegd om het proces te verbeteren.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit het mij nou tussen de oren of... zijn de dns servers van ziggo gewoon brak? Heb zonet maar weer even de opendns servers ingesteld na een paar maanden op de dns servers van ziggo gevaren te hebben. Maar alles lijkt ineens weer veel sneller te reageren in de zin van dat pagina's veel sneller een reactie geven qua het inladen van spul :)

edit: hum, google calendar laadt nu gewoon binnen 1 a 2 seconden waar het anders 5 tot 10 duurde.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2010 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 23:06:
Zit het mij nou tussen de oren of... zijn de dns servers van ziggo gewoon brak? Heb zonet maar weer even de opendns servers ingesteld na een paar maanden op de dns servers van ziggo gevaren te hebben. Maar alles lijkt ineens weer veel sneller te reageren in de zin van dat pagina's veel sneller een reactie geven qua het inladen van spul :)

edit: hum, google calendar laadt nu gewoon binnen 1 a 2 seconden waar het anders 5 tot 10 duurde.
Ik gebruik al jaren openDNS, die DNS servers van ziggo gaven mij te vaak te veel problemen.
Heb de openDNS servers in mijn router gezet, zodat ik b.v. met iPad en andere mobile apparaten ook geen last heb van de trage niet reagerende ziggo DNS servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBX
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-10 11:28

JBX

IP van de modem:
Naarden: 10.162.x.x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oetger
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik heb nu het zogenaamde Glasvezel abbo van KPN wat niet meer is dan een Vdsl aansluiting, in Breda pc 4823BE KPN verhoogd keer op keer de prijzen en daar hou ik niet van.

Ik zit er over te denken om over te stappen naar AIE Extra van Ziggo ( interactieve tv), vanwege de internetsnelheid en het totale aanbod. Hoe is de internetsnelheid daadwerkelijk? Komt het een beetje in de buurt van wat men opgeeft?

Is de nieuwe Cisco Interactieve TV ontvanger snel? De interactive TV ontvanger van KPN is zeeeer langzaam en traag en sloom.

[ Voor 13% gewijzigd door oetger op 20-12-2010 15:29 ]

www.facebook.com/raceTEAM4u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Brickman schreef op zondag 19 december 2010 @ 19:57:
Ik heb hier van het weekend ook 2x een nieuwe Cisco modem neergezet (1x bij de buren). Maar wat een gekloot is dat met die activatie website.

Kon er pas op komen toen windows 7 aangaf dat er aanvullende login gegevens nodig waren. Door op deze melding te klikken werd je naar de goede site gestuurd 8)7. Hier is dus nog wat werk voor Ziggo weg gelegd om het proces te verbeteren.
Ik heb gewoon weer Activatie getypt, ook 1,5 jaar terug met vorig modem. Nu en toen beide keren geen problemen. Werkt allemaal direct. Wel natuurlijk eerst alles uitzetten na aansluiten modem. En tijdelijk geen custom DNS natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

oetger schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:27:
Ik heb nu het zogenaamde Glasvezel abbo van KPN wat niet meer is dan een Vdsl aansluiting, in Breda pc 4823BE KPN verhoogd keer op keer de prijzen en daar hou ik niet van.

Ik zit er over te denken om over te stappen naar AIE Extra van Ziggo ( interactieve tv), vanwege de internetsnelheid en het totale aanbod. Hoe is de internetsnelheid daadwerkelijk? Komt het een beetje in de buurt van wat men opgeeft?

Is de nieuwe Cisco Interactieve TV ontvanger snel? De interactive TV ontvanger van KPN is zeeeer langzaam en traag en sloom.
Er vanuitgaande dat de bekabeling goed is behaal je je 120Mbit die beloofd wordt met de kabel rechtstreeks op het modem gegarandeerd. Zet er een router tussen met een te lage doorvoorsnelheid , een Wireless connectie of een 100Mbit LAN kaart op en je zal het, uiteraard niet halen.

Bedenk goed dat, wanneer je een Wireless insteld, je deze zorgvuldig insteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dawn schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:53:
Er vanuitgaande dat de bekabeling goed is behaal je je 120Mbit die beloofd wordt met de kabel rechtstreeks op het modem gegarandeerd.
Een dergelijke garantie kan je helemaal niet afgeven. De Internet downstream capaciteit van de coax kabel tussen CMTS/Edge-QAM en het adres van de klant is namelijk beperkt en moet gedeeld worden door alle kabel Internet klanten in een bepaald coax segment die gelijktijdig aan het Internetten zijn. De te behalen snelheid is daarom afhankelijke van diverse omstandigheden, bijvoorbeeld:
  • Het aantal Internet downstream frequenties dat in een coax segment beschikbaar is (50 Mbps per frequentie);
  • Het aantal geconfigureerde Internet downstreams in het kabel modem van de klant;
  • Het aantal klanten in het coax segment dat die geconfigureerde Internet downstreams moet delen;
  • De afgesloten abonnementsnelheden van die klanten;
  • Het aantal klanten in het coax segement dat gelijktijdig probeert om de volledige abonnementssnelheid te behalen.
Daarnaast is ook de capaciteit begrensd die Ziggo zelf heeft ingekocht voor de toegang tot het Internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:52

Tijntje

Hello?!

Is het bij meer mensen dat Nederland 1, 2 en 3 erg zacht geluid hebben. Zodra ik op de de rode knop druk schakelt hij over van Dolby Digital naar PCM. De Dolby Digital wordt echter door de reciever nog steeds herkent als 2 kanaals en is echt 2 keer zo zacht.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:33
Dawn schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:53:
[...]

Er vanuitgaande dat de bekabeling goed is behaal je je 120Mbit die beloofd wordt met de kabel rechtstreeks op het modem gegarandeerd. Zet er een router tussen met een te lage doorvoorsnelheid , een Wireless connectie of een 100Mbit LAN kaart op en je zal het, uiteraard niet halen.

Bedenk goed dat, wanneer je een Wireless insteld, je deze zorgvuldig insteld.
Sorry hoor, maar wat een enorme onzin. Er is helemaal geen garantie. Ook niet naar modem. Er is hooguit de garantie dat het niet verschrikkelijk slecht is en zelfs dan moet je soms moeite doen om het te laten fixen door Ziggo.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Tijntje schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:05:
Is het bij meer mensen dat Nederland 1, 2 en 3 erg zacht geluid hebben. Zodra ik op de de rode knop druk schakelt hij over van Dolby Digital naar PCM. De Dolby Digital wordt echter door de reciever nog steeds herkent als 2 kanaals en is echt 2 keer zo zacht.
Is het niet zo dat wanneer er PCM wordt geoutput deze afhankelijk wordt van de demping van het volume zoals deze is ingesteld op je TV?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

LB06 schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:07:
[...]

Is het niet zo dat wanneer er PCM wordt geoutput deze afhankelijk wordt van de demping van het volume zoals deze is ingesteld op je TV?
Bij mij gaat alles rechtsreeks naar de reciever via een optische kabel. TV speakers staan zelfs geheel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Tijntje schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:13:
[...]

Bij mij gaat alles rechtsreeks naar de reciever via een optische kabel. TV speakers staan zelfs geheel uit.
Nee dat snap ik, maar als er gewoon PCM wordt verstuurd vanaf je TV moet het gewoon mogelijk zijn om het volumeniveau van de TV te gebruiken. Of dit ook daadwerkelijk gebeurt is een tweede, maar het is gewoon mogelijk en dat zou het verschil kunnen verklaren. Dat je speaker optisch zijn aangesloten heeft daarop in beginsel geen invloed.

[ Voor 7% gewijzigd door HarmoniousVibe op 20-12-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

LB06 schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:16:
[...]

Nee dat snap ik, maar als er gewoon PCM wordt verstuurd vanaf je TV moet het gewoon mogelijk zijn om het volumeniveau van de TV te gebruiken. Of dit ook daadwerkelijk gebeurt is een tweede, maar het is gewoon mogelijk en dat zou het verschil kunnen verklaren.
:? maar PCM wordt niet verstuurd via de TV naar de reciever. Ik kan de TV uitzetten en dan houd ik gewoon geluid.
EDIT: Je bedoeld dat dit het verschil kan verklaren?

Heb net even de volume control geprobeerd op de Cisco PVR 8455DVB en er zit zowel bij PCM als Dolby geen volume verschil in. Enkel als ik hem helemaal omlaag zet dan mute het geluid.

[ Voor 8% gewijzigd door Tijntje op 20-12-2010 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Tijntje schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:20:
[...]

:? maar PCM wordt niet verstuurd via de TV.
Heb net even de volume control geprobeerd op de Cisco PVR 8455DVB en er zit zowel bij PCM als Dolby geen volume verschil in. Enkel als ik hem helemaal omlaag zet dan mute het geluid.
Ah je hebt een kastje. Nee dan is het natuurlijk een ander verhaal. :)

Ik heb zelf even getest bij mij thuis (Bravia + CI+ + S/PDIF) en het geluid via Nederland 1 HD is inderdaad wat zachter in passthrough modus dan in PCM modus. Geen idee hoe het komt moet ik je zeggen. Waarschijnlijk ligt het aan het decoden van het geluid op je TV dan wel kastje vs het decoden van het geluid op je receiver.

[ Voor 9% gewijzigd door HarmoniousVibe op 20-12-2010 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

LB06 schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:05:
[...]

Sorry hoor, maar wat een enorme onzin. Er is helemaal geen garantie. Ook niet naar modem. Er is hooguit de garantie dat het niet verschrikkelijk slecht is en zelfs dan moet je soms moeite doen om het te laten fixen door Ziggo.
Dat het lastig is om het te laten maken door Ziggo wanneer je rechtstreeks bent aangesloten weet ik, helaas, alles van. Ik krijg mensen dagelijks aan de telefoon waar de Klanten service gruwelijk faalt qua oplossen. Zelfs wanneer ik ze namens Ziggo Service+ terug naar klanten service stuur is het nog maar de vraag of het goed komt. Menig klant heb ik terug aan de lijn gekregen met de vraag of wij (Service+) echt niets konden doen.

Maar ok, een garantie is het misschien niet, maar je mag er wel van uit gaan DAT je het haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag laten installeren door een monteur, alles leuk en aardig... 1 Computer getest door hem even rechtstreeks aangesloten te hebben. Daarna de 16 poorts switch op het modem aangesloten, en geen enkele PC internet... Blijkt dat het ***modem maximaal 1 IP Adres kan uitgeven, als ze dat er nou ff bij zetten... Heb Ziggo nog geen dag en ben er nu al klaar mee. ;w En nu kan ik ook nog geen poorten forwarden, moet niet gekker worden! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:08:
Vandaag laten installeren door een monteur, alles leuk en aardig... 1 Computer getest door hem even rechtstreeks aangesloten te hebben. Daarna de 16 poorts switch op het modem aangesloten, en geen enkele PC internet... Blijkt dat het ***modem maximaal 1 IP Adres kan uitgeven, als ze dat er nou ff bij zetten... Heb Ziggo nog geen dag en ben er nu al klaar mee. ;w En nu kan ik ook nog geen poorten forwarden, moet niet gekker worden! :(
Aha.. Dus eigenlijk zeg je hier dat je je huiswerk niet goed gedaan hebt en er nu pas achter komt dat Ziggo een modem levert en geen router? Of ken je het verschil niet tussen een modem en een router?
Anyway: Ziggo heeft dus niets fout gedaan, jij hebt iets aangeschaft zonder je er in te verdiepen wat je nu hebt gekocht. Onderzoeksplicht?

Ohw.. wacht.. Een Apple fan zie ik :) :) Dan is het ook wel een beetje te verwachten :+ :+
Misschien maar eens een mooie Airport Extreme kopen dan? Misschien wel even jezelf in de materie verdiepen op voorhand...

[ Voor 10% gewijzigd door TFHfony op 20-12-2010 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:08:
Is het geen algemeen gegeven dat een Kabelaar (UPC/Ziggo/OnsBrabantNet) geen Modem-Router combinaties levert... :x Bij twijfel had je het uiteraard ook even kunnen vragen bij de klantenservice, hier op het forum en anders had Service+ je nog wel het antwoord kunnen geven.

Daarnaast staan de meeste standaard poorten gewoon open in het modem, misschien dat een paar speciale poorten dicht zijn, maar ik heb geen idee welke om eerlijk te zijn. Voor games zal het iig niets uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poortje 100, 21 en 80 TCP.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2010 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Dawn schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:11:
[...]
Daarnaast staan de meeste standaard poorten gewoon open in het modem, misschien dat een paar speciale poorten dicht zijn, maar ik heb geen idee welke om eerlijk te zijn.
Poortje 25 & wat NETBIOS poorten zijn dicht. Verder is zo'n beetje alles open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dawn schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:04:
Maar ok, een garantie is het misschien niet, maar je mag er wel van uit gaan DAT je het haalt.
Nee, daar kan je niet van uit gaan. Er zijn op de diverse forums voldoende voorbeelden van klanten die niet constant de snelheid halen doordat bij hen de beschikbare capaciteit niet toereikend is voor het aantal klanten dat er gelijktijdig gebruik van wil maken. Het enige waar die klanten dan op kunnen hopen is dat Ziggo in hun wijk meer capaciteit beschikbaar maakt (lees het aantal Internet downstream frequenties uitbreidt waar niet altijd de ruimte voor aanwezig is) of de infrastructuur zodanig aanpast dat er minder kabel Internet klanten in een coax segment zitten.

Ziggo heeft niet voor niets onderstaande bepaling opgenomen in de voorwaarden:
5. De up- en downloadsnelheden, zoals per Abonnementsvorm onder meer vermeld op de Website, betreffen een indicatie van de nagestreefde snelheden en kunnen fluctueren afhankelijk van omstandigheden zoals de hoeveelheid Internetgebruikers in de omgeving van het Perceel. De vermelde snelheden gelden in geen geval als een minimumgarantie.
Bron: https://static.ziggo.nl/i...o-internet_tcm14-4822.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dawn schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:11:
Is het geen algemeen gegeven dat een Kabelaar (UPC/Ziggo/OnsBrabantNet) geen Modem-Router combinaties levert...
UPC levert wel kabel Internet modem router combinaties en Ons Brabant Net is geen kabelaar, maar een glasvezel provider.
Pagina: 1 ... 89 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Weer een snelheid upgrade, top! Maar zullen we allemaal niet het topic vullen met 'ik heb al de nieuwe snelheid'. Tenzij er specifiek om een gebied/stad/wijk/modemtype gevraagd wordt natuurlijk.

Ook zijn de 'speedtest.net' plaatjes enorm overbodig en irritant voor lezers.

Dat maakt de discussies niet overzichtelijker en draagt zo weinig bij. En daarbij is het enorm frustrerend voor velen!