Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 08:53
Wolly schreef op zondag 05 december 2010 @ 16:51:
[...]

Met Ziggo DNS werkten ze niet, maar omdat ik de lulligste niet ben ben ik OpenDNS servers gaan gebruiken om te kijken of de door jou genoemde sites dan wel werkten.

Waarom plaats je uberhaupt een post in dit topic als je niet wil dat mensen erop gaan reageren?
Ik gebruik opendns wel mijn post lezen en btw je hoeft geen dns te switchen hoor.
Zat sites die dat kunnen checken: http://downforeveryoneorjustme.com/

[ Voor 12% gewijzigd door wvkreg op 05-12-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Ik krijg het donkerbruine vermoeden dat Ziggo het probleem heeft opgelost.

Bokkende sites zijn nu vlot en zonder haperingen te benaderen. Kan weer netjes inloggen op de eigen site en enkele niveaus diep gaan zonder dat de zaak hangt.

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

KuuKe schreef op zondag 05 december 2010 @ 18:38:
Ik krijg het donkerbruine vermoeden dat Ziggo het probleem heeft opgelost.

Bokkende sites zijn nu vlot en zonder haperingen te benaderen. Kan weer netjes inloggen op de eigen site en enkele niveaus diep gaan zonder dat de zaak hangt.
En wat was het... toen ik vroeger te veel betaalde bij XS4ALL kreeg je dat altijd te zien. :P

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyberBorg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-05 02:04
pinda powerrr schreef op zondag 05 december 2010 @ 17:37:
[...]
De WNDR3700 kan ik aanraden, ik heb em ook en werkt naar volle tevredenheid.
[...]
Lijkt me goede keuze dan. Haal je hier de volle 120mbit/s van Ziggo draadloos mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 19:26
XyberBorg schreef op zondag 05 december 2010 @ 19:08:
[...]

Lijkt me goede keuze dan. Haal je hier de volle 120mbit/s van Ziggo draadloos mee?
Wel als je 802.11n op de 5GHz band pakt en een sterk signaal hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:29

Nox

Noxiuz

Bij deze bevestigd dat het ook in MK gebied werkt.

Werd nog even door een medewerker opgebeld van Ziggo om te vragen of alles weer in orde was :) :) toppie.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystie
  • Niet online
hier ook werken weer alle sites zoal het hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

En toch hebben ze gevoel voor humor hoor:
Groepsstoring van zondag 05 december 17:28 uur tot zondag 05 december 19:22 uur
De eerder gemelde storing op Internet in je postcode gebied is verholpen. Ondervind je nu nog steeds problemen met je internet? Volg dan onderstaande stappen om dit te verhelpen: Stap 1: Haal gedurende 2 minuten de stroom van je kabelmodem en wacht vervolgens tot er 4 groene lampjes constant blijven branden. Stap 2: Indien je meerdere computers aangesloten hebt, adviseren wij gedurende 2 minuten de stroom van je router te halen. Onze excuses voor het ongemak.
1. De storing heeft geduurd van minimaal 4 december in de vroege ochtend tot 5 december omstreeks 18.30 uur
2. Hoezo eerder gemeld? Waar dan?

Of hebben ze het over een andere storing waar ik niks van heb gemerkt...

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesa57
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:01
Haha, de Ziggo techneuten zijn pas om 17:28 wakker gerammeld. En vanaf dan telt het als storing he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Vond het al vaag dat ik de storingsmelding niet kon vinden op de storingensite. Leuk ook voor de zakelijke klanten, zal eens een balletje opgooien bij m'n baas. Vrijdagmorgen speelde dit inderdaad op het werk ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabouterplop01
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-10 10:18

Kabouterplop01

chown -R me base:all

Stap 1: Haal gedurende 2 minuten de stroom van je kabelmodem en wacht vervolgens tot er 4 groene lampjes constant blijven branden.
modem op batterijen? :D dat is inderdaad gevoel voor humor, das net zoiets als je modem aan en uit zetten.

Anyway bijna klant van Ziggo op internet gebied, ben heel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
grrrr snelheid is sinds zaterdag ochtend bagger, gemiddeld 4mbit.

Net zowel modem als router gereset nu is het gelukkig wel wat beter met 12mbit maar nog steeds niet m'n 20mbit :(

edit:
En om de een of andere krankzinnige reden openen sites zich langzaam zelfs met 12mbit

[ Voor 20% gewijzigd door Shamalamadindon op 05-12-2010 23:32 ]

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Iemand ervaring met de Homecast HD decoders?
Heb van de week Ziggo AiE plus aangesloten wat goed en snel werkt :) (klop klop). Maar de decoder is echt pijn. Na verloop van tijd hangt hij gewoon vast of krijg je grijs beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaminator
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-07-2021
Ik ondervind nog steeds problemen, bij speedtest.net krijg ik gewoon mijn normale snelheden te zien. Maar sommige sites laden nog steeds niet helemaal goed en mijn torrents werken gewoon helemaal niet. Hopelijk is het probleem morgen helemaal opgelost en kan ik weer verder met downloaden en sites browsen. :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:45

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Q schreef op zondag 28 november 2010 @ 11:30:
Heeft iemand al iets vernomen van de snelheidsverhoging naar 120 MBit voor de regio noord-holland? Op de site staat 'dit najaar' maar ik merk er nog niets van (west-friesland).
Yes,

Ook hier nu doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Kabouterplop01 schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:59:
modem op batterijen? :D dat is inderdaad gevoel voor humor, das net zoiets als je modem aan en uit zetten.
Lach maar de interessantere kabelmodems hebben gewoon een normale 9V backup batterij, dan kun je nog 112 bellen als de stroom uitvalt. :z

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Kijk dat is alweer een stuk beter!

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1059112288.png

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
GraveR schreef op zondag 05 december 2010 @ 19:17:
[...]

Wel als je 802.11n op de 5GHz band pakt en een sterk signaal hebt.
ook als je de 2.4ghz band gebruikt en goede connectie hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Ben ik de enige die afgelopen weekend niets heeft gemerkt van de storing :?
Heb het hele weekend L4D2 en iRacing zitten spelen zonder problemen en nog wat grote "Linux distro's" binnengehaald.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op maandag 06 december 2010 @ 09:32:
Ben ik de enige die afgelopen weekend niets heeft gemerkt van de storing :?
Heb het hele weekend L4D2 en iRacing zitten spelen zonder problemen en nog wat grote "Linux distro's" binnengehaald.
een aantal websites waren lastig bereikbaar, online gamen en downloaden uit nieuwsgroepen ging prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Verbinding kreeg van pingtest dit weekend zelfs een B -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnervogel
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-01-2023
Hier in omgeving Roermond, zijn nog steeds verschillende website moeilijk bereikbaar. Er is wel enige verbetering. Ik heb heb nog steeds last van bokkende sites en traag ladende websites.

[ Voor 7% gewijzigd door donnervogel op 06-12-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Ik ook hoor... ik kijk het nog maar even aan...
regio 0228

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opblaaskaas
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ik heb zelf nog veel last van deze zogenaamde storing.

De traag ladende websites zijn nog aanwezig(YouTube etc) en mijn download snelheden zijn verlaagd naar een zeer aangename 100kb/s.

Ik woon zelf in Groningen, 9741.

Dankje wel Ziggo! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het een domme vraag, maar ik stel hem toch maar.

Ik heb Ziggo alles-in-1 extra besteld zonder verdere zender pakketten. Nu heb ik die installatie zooi binnengekregen en geinstalleerd en ook de smartcard geactiveerd, terwijl het abo pas over 3 dagen ingaat. Nu heb ik momenteel de beschikking over alle zenders van alle zenderpakketten, is dat normaal? Doen ze dat om je lekker te maken en verdwijnt dat na een paar dagen of krijg ik volgende maand een rekening van 100 euro extra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:54
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:15:
Nu heb ik momenteel de beschikking over alle zenders van alle zenderpakketten, is dat normaal? Doen ze dat om je lekker te maken en verdwijnt dat na een paar dagen of krijg ik volgende maand een rekening van 100 euro extra?
Ja dat is normaal, je hebt 14 dagen beschikking over alle zender om kennis te maken, daarna worden die zenders geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

nvm DarkSEDA, heeft het antwoord al gegeven.

[ Voor 80% gewijzigd door GSlayer op 06-12-2010 17:22 ]

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkSEDA schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:18:
[...]
Ja dat is normaal, je hebt 14 dagen beschikking over alle zender om kennis te maken, daarna worden die zenders geblokkeerd.
Dankjewel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 09:44:
[...]

een aantal websites waren lastig bereikbaar, online gamen en downloaden uit nieuwsgroepen ging prima.
Dat laatste ging hier met halve snelheid. Er was echt iets goed kapot. Ben nog steeds benieuwd wat het was...

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Godver..... zit weer met 1mbit! :(

[ Voor 6% gewijzigd door Shamalamadindon op 06-12-2010 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20
Ik denk dat er storing is omgeving landgraaf. Zojuist klapte hier de verbinding eruit en op irc waren er nog 2 personen omgeving landgraaf die een timeout kregen.

Hoera voor tethering op mijn telefoon :(

[ Voor 12% gewijzigd door Squirtle op 06-12-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZwartR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 19:42
Hier in Brunssum loopt het op het moment ook niet zo lekker. Valt heletijd weg en als het er is heb ik maar de helft van de gewoonlijke snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlen hetzelfde :)

lijkt wel of ze het probleem wat eerder deze dagen vermeld werd verplaatst hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-10 21:18
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 20:03:
Heerlen hetzelfde :)

lijkt wel of ze het probleem wat eerder deze dagen vermeld werd verplaatst hebben ;)
Hier ook (heerlen) sinds ongeveer een half uurtje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXX
  • Laatst online: 07-10 21:04

EXX

EXtended eXchange

Pff, hier in Schimmert is het analoge TV beeld niet om aan te zien, maakt niet uit wat voor een zender. Vanmiddag was het nog normaal.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09 08:15
Gaat op zich nu goed, maar zodra er ook maar een torrentje aan gaat, hoe zeldzaam dat ook voor mij is, is het huilen met de pet op. Dat beetje upload, was niet eens vol. Moet toch wel kunnen zou ik zeggen.

5981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
Hier ook. Analoge TV heeft wat storings strepen maar de programma's zijn nog te volgen. Digitale TV heeft veel storing (de programma's zijn niet te volgen) en internet ligt er ook om de haverklap uit.

Dit is in Kerkrade.

En als ik een internet verbinding heb dan is het max 5 megabyte waar het normaal boven de 15 is.

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsy op 06-12-2010 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 23:20

Jazzper

BB4E^Guerilla

werd vorige maand gebeld of ik voor 4 euro extra per maand dubbele internet snelheid wilde en dan kreeg ik telefonie erbij en ook voor 3 maanden alle kanalen op digitaal. Vond het wel 4 euro waard. Internet inderdaad stukken sneller (was al snel), maar telefoon wil niet aan de praat.

Monteur was gratis (kreeg nog complimenten voor mijn mooie wandbord). Echter werkt telefoon nog steeds niet. Of ik krijg een rare snelle pieppieppieppiep of hij gaat over en de teller gaat lopen maar ik heb helemaal geen verbinding. Van buiten klinkt het in gesprek.

ubee modem i.c.m. direct aangesloten siemens gigaset.

ze gaan nu een ziggo telefoon (voor de heb!) sturen om gigaset uit te sluiten. Ben benieuwd!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
6221 alleen ietwat krakende telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:41

pinda powerrr

Slow down...

Jazzper schreef op maandag 06 december 2010 @ 20:39:
werd vorige maand gebeld of ik voor 4 euro extra per maand dubbele internet snelheid wilde en dan kreeg ik telefonie erbij en ook voor 3 maanden alle kanalen op digitaal. Vond het wel 4 euro waard. Internet inderdaad stukken sneller (was al snel), maar telefoon wil niet aan de praat.

Monteur was gratis (kreeg nog complimenten voor mijn mooie wandbord). Echter werkt telefoon nog steeds niet. Of ik krijg een rare snelle pieppieppieppiep of hij gaat over en de teller gaat lopen maar ik heb helemaal geen verbinding. Van buiten klinkt het in gesprek.

ubee modem i.c.m. direct aangesloten siemens gigaset.

ze gaan nu een ziggo telefoon (voor de heb!) sturen om gigaset uit te sluiten. Ben benieuwd!
Bij ons heeft de hele familie een Gigaset van Siemens en allemaal Ziggo abbonee, maar niemand heeft er problemen mee. Dus toch vreemd als het aan de Gigaset zou liggen.
Maar bij Ziggo kun je niks uitsluiten natuurlijk...

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Hier ook in Landgraaf een uurtje van 19.20 tot 20.20 problemen met tv gehad. Ook internet lag er vaker uit, net als de telefoon. Lijkt nu weer opgelost. Helaas heb ik tot nu (sinds 29 november) om de 2 dagen uitval.

Ik krijg het idee dat het echt aan ziggo ligt en niet aan iets bij mij in huis. Heb ook even rondgebeld net en meerdere huishoudens hadden slechte tv ontvangst.

Met moeite naar de storingsite kunnen komen, maar daar stond niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-10 16:34
Jazzper schreef op maandag 06 december 2010 @ 20:39:
De Ziggo telefoon IS een Gigaset telefoon, met een Ziggo logo. Achterop staat gewoon Powered by Gigaset.

Overigens heb ik hem vervangen door een Siemens Gigaset AS285 duo setje, en die bleek aanmerkelijk minder qua geluidskwaliteit, vooral het ingebouwde antwoordapparaat viel me tegen. Op het ogenblik gebruik ik de twee handsets van de AS285 icm met het zendertje van de Ziggo telefoon en dat werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-09 18:35
Hier in Heerlen is de internetverbinding nogal altijd niet stabiel. Het internet lag er even geleden een half uur uit ofzo. Zojuist ook weer 5 minuten maar de verbinding is nog altijd niet heel stabiel. Ik ping continu google of tweakers.net en krijg met regelmaat time outs.

Hopelijk lossen ze het snel op, enkele dagen geleden hadden we er ook al last van.

edit: ook even pingtestje gedaan:

Afbeeldingslocatie: http://www.pingtest.net/result/29644095.png

Gaat lekker :+

[ Voor 17% gewijzigd door Aapenootjes op 06-12-2010 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Aaarrghh! :( :( :( :( }:| }:| }:| :F :F :F :r :r

(Bergen op Zoom)

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1060090619.png

Afbeeldingslocatie: http://www.pingtest.net/result/29641995.png
D is abominabel slecht btw

[ Voor 10% gewijzigd door Shamalamadindon op 06-12-2010 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelc85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-10 21:31
Hier in leiden 2331 ook verbinding meer

edit: nu weer terug

[ Voor 22% gewijzigd door michelc85 op 06-12-2010 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:04

mphilipp

Romanes eunt domus

Hier in 4201 (Gorinchem) is het ook al weken huilen. De ene keer heb ik de volle mep (120Mb) en dan ineens zakt ie in als een plumppudding. Zo gaat dat de hele tijd op en neer. Heel vaag. Op het Ziggo gebruikersforum zie ik dezelfde klachten. En uiteraard op de Ziggo storingspagina geen woord...as usual. Ze zijn zeker weer met geheime tests bezig.

En het ging zo goed. Ik heb maanden lang de volle snelheid gehad, maar ik geloof dat het nu al 2 weken op en neer gaat. Ik zal straks nog even de modem uit en aan doen en ook de netwerkinfra hier even van de stroom halen. Soms wil dat wel eens helpen.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
En nu is het weer goed.. 7(8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1060235753.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Iemand weten hoe je tv besteld op de website ZONDER decoder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-09 18:35
Ik heb mijn VPN naar Zweden even aangeslingerd, heb zo wel 30-40ms extra latency maar de verbinding is nu wel stabiel :)

Edit: Vreemd, nu doet hij het zonder VPN ook weer best redelijk. Alleen kan pingtest.net de packetloss niet meer bepalen :S

Edit2: Iets te vroeg gejuicht, na 5 minuutjes is het wederom hopeloos.

[ Voor 47% gewijzigd door Aapenootjes op 07-12-2010 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:31

sapphire

Die-hard pruts0r

Hier in Rijnsburg (2231) nu voor het eerst sinds 7 uur vanavond enigsinds online. Dat betekend dat ik 10 F5 heb moeten rammen om dit bericht te posten.

Blijkbaar ligt het dus niet aan m'n netwerk maar aan Ziggo.
Wel balen had hier 5 man die liepen te klagen dat ze niets konden doen qua mail/bankieren/school ed. :(

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Hmmm...nu is het ook weer goed hier. Net nu ik de GigaNews Accelerator maar weer een keer probeerde. Ik dacht heel even dat ze mijn newsnet verkeer zaten te cappen. Maar als het bij meer mensen weer goed is zal dat wel toeval zijn.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Laatst online: 09-07 14:35
wanneer gaat ziggo weer de snelheden verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 12:33
Ik hoor dat er weer plannen zijn voor augustus 2017!

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 23:39

Yor

Yor1313#2571

Net maar eens even gebeld met ze, 45.3 halen en voor 120 betalen is natuurlijk niet de bedoeling.

Of ik even om de 5 minuten een speedtest wilde doen en dan terugbellen...lag wss aan mijn draadloze verbinding ( ja dat kon meneer zien...ik zit bedraad op Cat5e.... |:( 8)7 )

Zodadelijk zal ik Ziggo maar eens even terugbellen met de vraag hoe het nu zit, want er zijn volgens hen heulemaal geen storingen!

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Tuurlijk niet... alleen heel nederland die op 1mbit lijkt te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:23
Ik haal gewoon normale snelheden met mijn AiE Extra abbo... Postcode 1902.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 12:18

Dawn

..Sworn to the Dark..

Soldaatje schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:02:
Iemand weten hoe je tv besteld op de website ZONDER decoder?
Is bellen naar CS niet een betere optie; op de website kan het dacht ik niet.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Laatst online: 09-07 14:35
LB06 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 02:08:
Ik hoor dat er weer plannen zijn voor augustus 2017!
sjonge jonge zo lang wachten ja ? :'( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:40
ninasky11 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 01:37:
wanneer gaat ziggo weer de snelheden verhogen?
Laat ze eerst maar eens overal stabiel 120mbit leveren, hier is het de helft van de tijd nog huilen met de pet op en zit ik rond de 5mbit. Dus eerst maar eens een tijdje stabiel 120mbit, en daarna verder kijken voor verhogingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Zo dan:

om klokslag 08:00 uur begonnen met bellen.

Het is nu bijna 10:00 uur en ik heb:

-3 keer 1200 gebeld
- 1 x service plus à 65ct/minuut, binnen 4 minuten zei de beste man, bel maar weer 1200, want wij kunnen niets voor je betekenen.
-nog een keer 1200, sturen dus een monteur vanmiddag, ben benieuwd, denk nog steeds dat de centrale in Landgraaf een foute koppeling maakt ergens gezien de grote hoeveelheid slechte verbindingen waarover ik hier lees..
- Dus dan weer 1200 op het einde om even die 4 minuten 0900-nummer terug te claimen en krijg dan wel weer mooi 10 euro korting op de volgende factuur.

Snappen jullie het nog?

Ziggo hanteert het beleid dat als je de enige bent die de stroing meldt, het wss aan jouw spullen/bekabeling/netwerkkaart/modem of wat dan ook moet liggen. Pas als er meerdere mensen bellen, gaan ze een blokstoring aanmaken ipv nu eens gewoon even een netwerkbeheerder aan de lijn te geven.

En OMFG, ergens in het gesprek gaf één van de medewerkers aan dat ze ook de pc op afstand konden overnemen om te kijken waar het fout ging! Ja, doei! Never nooit niet!

Maar goed, hier in Hulsberg 6336 dus 45,6 ipv 120, en daar betaalt ome Yor niet voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Yor schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:01:
Zo dan:

om klokslag 08:00 uur begonnen met bellen.

Het is nu bijna 10:00 uur en ik heb
*knip*
Laat je even weten wat voor effect het heeft gehad, zit met redelijk dezelfde problemen als jou en we zitten ongeveer in dezelfde regio. Ik woon in Landgraaf =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Razer schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:18:
[...]

Laat je even weten wat voor effect het heeft gehad, zit met redelijk dezelfde problemen als jou en we zitten ongeveer in dezelfde regio. Ik woon in Landgraaf =)
Tja, wat kan ik zeggen: Doe jezelf alvast een lol en bel Ziggo maar. Ik weet dus 100% zeker dat het niet aan mijn pc's ligt. Modem werkt volgens Ziggo ook goed...Tja, dan is het die centrale in L'graaf zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Ik ga alles-in-een afnemen en heb een ubee modem binnen. Aangezien er 5 apparaten met een netwerkaansluiting naast de TV staan wil ik daar graag het modem en de router hebben en niet in de meterkast.

De modem werkt niet bij de tv met de huidige bekabeling. wel in de meterkast. Met 7,5m coax werkt de modem ook nog maar met 10m niet meer. Naar de tv zal ik dus een versterker moeten gaan gebruiken en ik zat te denken aan een krachtige met actieve versterking op het retourkanaal. Deze dus de Konig AMP PRO30A.

Ik verwacht dat ik dan wel een modem kan plaatsen met 15m coax ertussen. Maar ik wil van de gebruikers graag weten of deze goed werkt met Ziggo. Ik zit in het oude Casema gebied. Is de Konig dus een goeie??

Thx!

Ik zie dat konig ook een versterker heeft met 4 retourgeschikte aan sluitingen, hij levert 20db aan versterking is dat ook voldoende voor 15-20 meter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:20:
Hi,

Ik ga alles-in-een afnemen en heb een ubee modem binnen. Aangezien er 5 apparaten met een netwerkaansluiting naast de TV staan wil ik daar graag het modem en de router hebben en niet in de meterkast.
Ik snap je gedachtengang niet.

Modem in meterkast, router naast tv en klaar ben je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er ligt alleen een coax naar de tv toe. En aangezien ik naast netwerk ook digi tv wil hebben daar wil ik het modem en splitter daar hebben. anders moet er ook een netwerkkabel heen en dat past niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist alle apparaten geïnstalleerd van mijn AiE extra, maar ik krijg de modem niet geactiveerd... :(
- Digitale en analoge tv signaal is prima
- Modem is wel te bereiken via zn ip-adres. Hier staat 'Network acces: denied'
- Heb firewall, popupblokker en virusscanner uitgeschakeld
- Volgens handleiding branden niet de goede lampjes op de modem
- Heb modem, router en pc elk 300 keer gereset in elke mogelijke volgorde
- Heb de klantenservice gebeld en het MAC-adres doorgegeven, maar zij konden het ook niet op afstand activeren

Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Monteurs zijn net geweest, hebben mijn Arris verwisseld voor een Ubee :'( :'( :'( en zijn , omdat het prbleem hetzelfde bleef, maar eens naar het wijkverdeelpunt gereden...

Ik blijf erbij, het probleem ligt in de centrale in Landgraaf, en niet hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:34:
Ik heb zojuist alle apparaten geïnstalleerd van mijn AiE extra, maar ik krijg de modem niet geactiveerd... :(
- Heb firewall, popupblokker en virusscanner uitgeschakeld
- Volgens handleiding branden niet de goede lampjes op de modem
- Heb modem, router en pc elk 300 keer gereset in elke mogelijke volgorde
- Heb de klantenservice gebeld en het MAC-adres doorgegeven, maar zij konden het ook niet op afstand activeren

Wat doe ik verkeerd?
Heb je wel je AOP vervangen, hoe ver staat je modem van het AOP af en welke bekabeling zit daartussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sry ben echt een noob, wat is een AOP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Het kastje waarin de groene kabel je huis binnenkomt, zegmaar :)

Zit ook in het knutselpakket van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is allemaal goed geinstalleerd, anders had ik ook geen digitale televisie kunnen ontvangen denk ik

Heb dus die groene kabel aangesloten op dat kastje wat bij het pakket zat en daar bovenop dus die 3-weg splitter en vervolgens van daaruit de coax kabel naar de modem.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2010 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aansluiting Overname Punt

Dus de groene kabel in de meterkast.... Je modem mag hier niet te ver van weg staan want dan krijgt hij geen signaal meer. Bij mij is 7,5m Hirschmann kabel de max. 10m krijgt geen signaal meer dus heb ik nu een versterker bestelt en hopelijk lukt het dan wel op een meter of 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Oh dat gaat prima met een oud AOP hoor.

Even denken, welke lampjes branden er op je modem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een Ubee modem en alleen de meest rechter lampje is groen en die twee daarnaast knipperen om en om rood

[Rood] [Rood] [groen]

Heb nog even gekeken en de modem zit ongeveer 30 cm naast het punt waar de groene kabel uit de muur komt (niet de meterkast), dus dat lijkt me geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-10 16:34
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:34:
[...]

Wat doe ik verkeerd?
Je doet niks verkeerd. Bij mij deed ie het pas na een keer of dertig hetzelfde password invullen. Geen idee waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmja, maar het probleem is dat ik nergens een wachtwoord in kan vullen. Ik kan wel de modem bereiken via zn ip-adres maar hij kan de activatiepagina niet vinden.

Ik moet dan 'activatie' invullen bij IE en dat pakt ie niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Monteurs zijn weer terug en wat denk je dat ze zeggen??? Juist ja, storing bij ziggo!

Dank je wel helpdesk 1200 , had ik jullie vanmorgen om 0800 uur ook al verteld ! Nu maar eens gaan slapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:54:
Het is een Ubee modem en alleen de meest rechter lampje is groen en die twee daarnaast knipperen om en om rood

[Rood] [Rood] [groen]

Heb nog even gekeken en de modem zit ongeveer 30 cm naast het punt waar de groene kabel uit de muur komt (niet de meterkast), dus dat lijkt me geen probleem
Die lampjes zijn niet oke zoals jij het omschrijft. Ik zou de helpdesk bellen en om een monteur vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke,
Bedankt voor je hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de maximale afstand die je kan overbruggen van het AOP met coax via versterker naar het modem?
Zijn er al mensen die dat hebben uitgeprobeerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Update ziggo problemen Bergen op Zoom, net WoW update voor Cataclysm binnengehaald met 2mb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Yor schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:29:
Monteurs zijn weer terug en wat denk je dat ze zeggen??? Juist ja, storing bij ziggo!

Dank je wel helpdesk 1200 , had ik jullie vanmorgen om 0800 uur ook al verteld ! Nu maar eens gaan slapen!
Heb je nog wat meer info over de storing? Misschien dat dit ook met mij samen hangt. Eens benieuwd of er de komende tijd wat verandert. Hebben ze je meer informatie gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:49:
Aansluiting Overname Punt

Dus de groene kabel in de meterkast.... Je modem mag hier niet te ver van weg staan want dan krijgt hij geen signaal meer. Bij mij is 7,5m Hirschmann kabel de max. 10m krijgt geen signaal meer dus heb ik nu een versterker bestelt en hopelijk lukt het dan wel op een meter of 15
Abonnee overname punt ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:55:
Wat is de maximale afstand die je kan overbruggen van het AOP met coax via versterker naar het modem?
Zijn er al mensen die dat hebben uitgeprobeerd??
Bellen? Dan weet je gelijk wat voldoende is en heb je bevestiging van Ziggo. Als ik zeg 30 meter en de monteur komt langs en zit te zeuren op je heb je er nog niks aan. Als je de echte goede kabel hebt, rechtstreeks op je AOP met goede connectors kom je een heel eind. Ik kan het zelf niet testen omdat ik hier dan een F-stekker erop moet monteren en die heb ik niet, anders kon ik 7 of 10 meter voor je testen.

Ligt er ook aan wat je NRN locatie is. Laag cijfer op het einde beginnend vanaf 12 (dus 1 of 13, slecht zijn 12 en 24) betekend als het goed is dat je dichtbij de EV zit. Als je een medewerker aan de lijn hebt kan je daar naar vragen. Als je namelijk 10m op de EV zit dan heb je een sterker signaal als 100 meter namelijk. Je kan ook in de straat even de EV opzoeken...

EDIT:

20dB versterking is trouwens best goed. Mits je goede connectors en kabel hebt. Liefst die wat dikkere koperen kabel.

[ Voor 4% gewijzigd door Nox op 07-12-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok mischien domme vraag, maar ik heb gisteren mijn nieuwe modem (cisco) aangesloten en nu heb ik een nieuw ip gekregen. Maar ik merkte dat ik vandaag niet op mijn server kwam. Mijn hostnaam (CP nummer + meuk) wijst nog maar een oud ip? Hoe kan dit?

Edit; nvm, vriend van me zegt dat 541Cxxx.cm-5-5b.dynamic.ziggo.nl nummer gekoppeld is aan de MAC van de modem. Heb dus een nieuwe hostnaam gekregen :z

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2010 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:54:

[Rood] [Rood] [groen]
Het lampje met het pijltje omhoog hoort oranje te zijn. De rest is bij mij groen. Als het lampje met de pijl omlaag ook oranje is, is het idd niet goed.

Je hebt al gebrobeerd om 'm even van de stroom af te halen en dan weer aansluiten? Dus echt het stekkertje eruit, even wachten, en weer terug. Ik heb het nl ook wel eens meegemaakt dat ie het niet in 1x deed. Even van de stroom en weer terug hielp niet direct, maar na een kwartiertje had ie het verzet opgegeven ;) Alles groen (behalve de pijl omhoog dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 17:25:
Ok mischien domme vraag, maar ik heb gisteren mijn nieuwe modem (cisco) aangesloten en nu heb ik een nieuw ip gekregen. Maar ik merkte dat ik vandaag niet op mijn server kwam. Mijn hostnaam (CP nummer + meuk) wijst nog maar een oud ip? Hoe kan dit?

Edit; nvm, vriend van me zegt dat 541Cxxx.cm-5-5b.dynamic.ziggo.nl nummer gekoppeld is aan de MAC van de modem. Heb dus een nieuwe hostnaam gekregen :z
Heb je een check op die server die controleert of de DNS en RDNS overeen komen voor je IP?

Dat is iets heel ouds dat al bij Casema zich voor deed dat ze dat niet altijd even netjes goed hadden gezet. Dat de RDNS van je IP niet gelijk is aan het antwoord van de DNS van die naam.

Kortom, kan het zijn dat je IP resolved naar abcd.dynamic.ziggo.nl maar dat abcd.dynamic.ziggo.nl resolved naar een ander IP.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

bjck schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 18:15:
[...]
Heb je een check op die server die controleert of de DNS en RDNS overeen komen voor je IP?

Dat is iets heel ouds dat al bij Casema zich voor deed dat ze dat niet altijd even netjes goed hadden gezet. Dat de RDNS van je IP niet gelijk is aan het antwoord van de DNS van die naam.

Kortom, kan het zijn dat je IP resolved naar abcd.dynamic.ziggo.nl maar dat abcd.dynamic.ziggo.nl resolved naar een ander IP.
Zoals hij zelf al zegt, ligt het er gewoon aan dat je een ander modem hebt. Als ik mijn oude modem aansluit, heb ik ook weer een ander ip adres. Ziggo garandeert nergens een eigen ip. Het kan zelfs veranderen ook al heb je hetzelfde modem. Een statisch ip is geen Ziggo dienst voor de particuliere klanten voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10 12:14
Heb hier ook last van storing nu, omgeving Groningen :(
Lang leve iPad 3g :)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Godver.. weer met 1mbit, toch es naar Kassa schrijven

En net nu dat ik Cataclysm wil gaan spelen >:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

1621 LG Hoorn Alles in 1 Plus
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/9bk86b.jpg
:/

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Het is niet overal slecht, 7603 Almelo:

Afbeeldingslocatie: http://rally.arfman.net/arfman/ziggo-7122010.png

Overigens "slechts" 93mbit down omdat ik op m'n computerkamer geen gigabit switch heb :P :')

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik denk dat ik maar beter naar het langzaamste abbo van Ziggo kan overstappen, scheelt niets in snelheid, maar wel in de kosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10 12:14
knny schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 19:15:
Heb hier ook last van storing nu, omgeving Groningen :(
Lang leve iPad 3g :)
het werkt weer :)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Misschien willen jullie je IP even onzichtbaar maken als je geen lid wil worden van Dr.Doom's Botnet... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Laatst online: 08-10 12:36

TFHfony

Professional Weirdo

mphilipp schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:17:
Misschien willen jullie je IP even onzichtbaar maken als je geen lid wil worden van Dr.Doom's Botnet... :X
Zo gemakkelijk kom je niet in een bot-net terecht...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

TFHfony schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:30:
[...]

Zo gemakkelijk kom je niet in een bot-net terecht...
Denk het ook niet, toch maar even weggehaald. Verder kun je er niet veel mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyberBorg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-05 02:04
Heb de Netgear WNDR3700 gekocht en lopen op 5Ghz, 300Mbit. Toch blijft mijn internetsnelheid veel trager dan wanneer ik een draadje leg naar de router...

Draadloos:
Afbeeldingslocatie: http://www.amillionpixels.com/host/Wireless.jpg
Bedraad:
Afbeeldingslocatie: http://www.amillionpixels.com/host/Wired.jpg

Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansieb112
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-10 10:04
De laatste tijd is de snelheid dramatisch (groningen vinkhuizen) met Allesin1plus.

Met de laatste tijd bedoel ik dan de afgelopen 2 week al. Voorheen altijd netjes 20-22mbit, nu s'avonds 2-4 mbit...

Afbeeldingslocatie: http://img528.imageshack.us/img528/7038/dramau.jpg

Meer mensen last van in de regio Groningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Laatst online: 21-04 03:10
XyberBorg schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:36:
Heb de Netgear WNDR3700 gekocht en lopen op 5Ghz, 300Mbit. Toch blijft mijn internetsnelheid veel trager dan wanneer ik een draadje leg naar de router...

Draadloos:
[afbeelding]
Bedraad:
[afbeelding]

Tips?
Realiseren dat 300mbit in praktijk niet haalbaar is en je blij mag zijn met 91.1mbit over wifi.

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Laatst online: 21-04 03:10
hansieb112 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:45:
De laatste tijd is de snelheid dramatisch (groningen vinkhuizen) met Allesin1plus.

Met de laatste tijd bedoel ik dan de afgelopen 2 week al. Voorheen altijd netjes 20-22mbit, nu s'avonds 2-4 mbit...

[afbeelding]

Meer mensen last van in de regio Groningen?
Ze gaan iig wijkcentrales vervangen in Groningen, misschien zijn de cmtsen aan het herindelen oid? Het is bij mij iniedergeval een klein beetje verbeterd in de piekuren.

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Pagina: 1 ... 87 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Weer een snelheid upgrade, top! Maar zullen we allemaal niet het topic vullen met 'ik heb al de nieuwe snelheid'. Tenzij er specifiek om een gebied/stad/wijk/modemtype gevraagd wordt natuurlijk.

Ook zijn de 'speedtest.net' plaatjes enorm overbodig en irritant voor lezers.

Dat maakt de discussies niet overzichtelijker en draagt zo weinig bij. En daarbij is het enorm frustrerend voor velen!