Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 17:35
LuPo schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:29:
Plasma-discounter heeft op dit moment de LG 32LH3000 in de aanbieding voor 279 euro.

Nu wil ik deze TV wel kopen maar enkel en alleen als de Ziggo CI+ module hierop gaat werken. Op de website van LG zelf staat dat de TV niét gecertificeerd is voor gebruik hiermee (daarvoor hebben ze de 32LH3300). Ik heb echter contact opgenomen met zowel Plasma-discounter als Ziggo en beide partijen zeggen dat het wèl degelijk gewoon werkt.

Ik zit nu in een dubio. Wie moet ik geloven?
Dan heeft Ziggo zitten slapen, want hij staat hier niet in hun lijst: https://www.ziggo.nl/#pro...-module-ci/televisies/lg/

Ik zou de gok niet nemen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
zou iemand mij wat kunnen uitleggen, de verkoper was nogal onduidelijk.
paar dagen geleden heb ik alles in 1 besteld en vandaag werd ik gebeld voor een afspraak met de monteur op 1december.
hij wist niet te vertellen wanneer het abo ingaat (omdat er een wachtrij van aanmeldingen is ofzo) maar omstreeks 20 december.
toen bleek dat ik sowieso vanaf 1december ga betalen?? dubbel dus want mijn huidige provider tot ingang van Ziggo.
ik heb de monteur afspraak maar gelijk verschoven naar 15 december maar klopt dat wel?
ook vind ik het nogal vaag dat hij niet kon vertellen wanneer het abo ingaat zometeen zit ik ook nog dagen zonder internet??

de sd digitale ontvanger verkocht hij aan de telefoon trouwens voor 10 euro ipv 39 euro! en de duurdere dacht ik ook met korting.
iemand toevallig weet of dit om een Samsung gaat?

[ Voor 12% gewijzigd door fespen op 19-11-2010 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:46
Volkert schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 23:29:
[...]

Dan heeft Ziggo zitten slapen, want hij staat hier niet in hun lijst: https://www.ziggo.nl/#pro...-module-ci/televisies/lg/

Onzin. Niet gecertificeerd betekent niet dat het niet werkt. Zo heeft Ziggo tot voor kort volgens mij gewoon alle 50Hz TVs überhaupt niet gecertificeerd (van de 2010 line-up), terwijl de meeste wel gewoon werken.

Bovendien, als je van de verkoper de expliciete toezegging hebt dat de TV werkt met Ziggo dan mag je daar formeel gewoon vanuit gaan en is dat reden tot ontbinding van de koopovereenkomst wegens non-conformiteit.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:28

TFHfony

Professional Weirdo

Sind 24:00 vannacht liggen er in de regio Breda diverse digitale TV zenders uit. Andere regio's ook met dit probleem? Hier is bv RTL4, maar ook bv TMF Dance niet meer te ontvangen (wisselend "geen signaal" of "gescrambled programma" melding)
Op de Ziggo site staan na 9 uur storing nog niets....

/edit/
Het is ook niet zo gek dat er nog niets vermeld is: Bel ik *1200*, kies ik netjes "1" voor storingen, daarna "1" voor storingen aan RTV, kan ik daarna alleen maar "9" kiezen om terug te gaan naar het hoofdmenu. Je kan niet wachten om iemand aan de lijn te krijgen.
Kortom: Volgens mij zit er nog niemand, maar (willen?) ze dat niet laten weten... Ook als ik een internetklacht wil melden, kan ik alleen de melding krijgen dat je je modem opnieuw moet starten, maar je kan niemand aan de lijn krijgen.
Pffff.. PRUTSERS!

[ Voor 55% gewijzigd door TFHfony op 20-11-2010 09:00 ]

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-10 12:10

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Gewoon de gratis terugbelservice voor nieuwe abonnees gebruiken... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 448191
  • Laatst online: 06-09-2024
Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat de verbinding wegvalt.

Inmiddels 3 a 4 keer per maand. Ik ben afhankelijk van de verbinding voor m'n werk, dus dit is niet acceptabel.

Hebben anderen hier last van? Ik zit in de regio Alkmaar/Zaandam.

Ik zou naar een andere provider overstappen, maar Ziggo heeft gewoon de snelste verbinding, het alternatief is ADSL en dat komt niet eens in de buurt. Ik zit er echter wel over te denken om een EXTRA abo op de zaak af te sluiten, een ADSL lijntje, dat de verbinding kan overnemen als Ziggo er weer eens uit ligt. Liefst automatisch natuurlijk, er staat hier ook een servertje dat door sommige klanten snachts gebruikt wordt.

Suggesties hoe je zo iets het beste kan aanpakken (liefst zonder investering van duizenden euro's, ik ben maar een kleine zelfstandige)?

EDIT: Als je een mulit-WAN router wilt met een beetje throughput (100Mbit+) en gigabit LAN zit je meteen dik over de duizend euro: http://compare.ebay.com/l...4257368&ff4=263602_304662

[ Voor 17% gewijzigd door 448191 op 20-11-2010 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:36
Als je denkt aan een extra adsl lijntje dan heb je ook een router nodig met een dubbele wan poort en load balancing.

Ligt Ziggo er uit dan kun je de twee lijn gewoon blijven gebruiken zonder dat je iets hoeft te doen.
Alleen de klanten moeten dan wel naar het andere ipadres om de server te kunnen bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 448191
tlpeter schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 11:54:
Als je denkt aan een extra adsl lijntje dan heb je ook een router nodig met een dubbele wan poort en load balancing.

Ligt Ziggo er uit dan kun je de twee lijn gewoon blijven gebruiken zonder dat je iets hoeft te doen.
Alleen de klanten moeten dan wel naar het andere ipadres om de server te kunnen bereiken.
Hmja, tot die conclusie was ik ook gekomen. De kunst is alleen een router te vinden met een bak throughput en gigabit LAN die niet meteen 1000 Euro kost.

Edit: overigens heeft ziggo geen statische IP, ik zat er al over na te denken om overstappen naar een zakelijk abonnement, dan krijg je wel een statische IP (een paar geloof ik).

Edit: dit gaat offtopic, nieuwe thread hier: Dual WAN router

[ Voor 18% gewijzigd door 448191 op 20-11-2010 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:50

dbzfan

Nee.

dbzfan schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:49:
Ik ben Z3 klant uit Tilburg.. wij hebben hier een snelheid van 80/5.
Nu is deze al een tijdje 40/5 ( een paar dagen).
Meer mensen hier last van?
Probleem is opgelost door reset van ubee modem :)

[ Voor 12% gewijzigd door dbzfan op 20-11-2010 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
448191 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 11:40:

Inmiddels 3 a 4 keer per maand. Ik ben afhankelijk van de verbinding voor m'n werk, dus dit is niet acceptabel.

Ik zou naar een andere provider overstappen, maar Ziggo heeft gewoon de snelste verbinding, het alternatief is ADSL en dat komt niet eens in de buurt. Ik zit er echter wel over te denken om een EXTRA abo op de zaak af te sluiten, een ADSL lijntje, dat de verbinding kan overnemen als Ziggo er weer eens uit ligt. Liefst automatisch natuurlijk, er staat hier ook een servertje dat door sommige klanten snachts gebruikt wordt.

Suggesties hoe je zo iets het beste kan aanpakken (liefst zonder investering van duizenden euro's, ik ben maar een kleine zelfstandige)?

EDIT: Als je een mulit-WAN router wilt met een beetje throughput (100Mbit+) en gigabit LAN zit je meteen dik over de duizend euro: http://compare.ebay.com/l...4257368&ff4=263602_304662
Je zou natuurlijk zelf gewoon iets in elkaar kunnen zetten. Zorg gewoon dat een een bakje bouwt met 3 Gbit netwerkpoorten, waarvan er één naar het Ziggo-modem gaat, één naar de ADSL en de andere naar een Gbit switch/AP (of een router in bridge mode/aangesloten op de LAN-poort). Linux erop, bonding instellen en klaar :). Je moet alleen wel een beetje verstand hebben van netwerken en van Linux.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
LB06 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 23:58:
[...]
Onzin. Niet gecertificeerd betekent niet dat het niet werkt. Zo heeft Ziggo tot voor kort volgens mij gewoon alle 50Hz TVs überhaupt niet gecertificeerd (van de 2010 line-up), terwijl de meeste wel gewoon werken.

Bovendien, als je van de verkoper de expliciete toezegging hebt dat de TV werkt met Ziggo dan mag je daar formeel gewoon vanuit gaan en is dat reden tot ontbinding van de koopovereenkomst wegens non-conformiteit.
En als de firmware van de TV geupdate wordt, sta jij dan garant dat het blijft werken?

Van die verkoper heb/krijg je waarschijnlijk niets op papier, dus daar kun je juridisch ook niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

448191 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 11:40:

Raven in "Dual WAN router" ;)
380Mbit doorvoer, verbruik 15-17w, 2* onboard Intel Gb LAN + ruimte voor een PCI Gb NIC voor de extra WAN('s).

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 20-11-2010 21:56 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Volkert schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 21:19:
[...]

En als de firmware van de TV geupdate wordt, sta jij dan garant dat het blijft werken?

Van die verkoper heb/krijg je waarschijnlijk niets op papier, dus daar kun je juridisch ook niets mee.
Ik sta helemaal nergens garant voor. Ziggo ook niet overigens. Op hun website vermelden ze namelijk een erg specifieke firmware-versie. Er is dus in dat geval geen feitelijk verschil tussen een wel- of niet gecertificeerde TV. Beide TVs werken, maar beide TVs bieden geen garantie voor de toekomst. Het enige verschil is de sticker op de doos.

Over dat juridische aspect heb je helaas wellicht gelijk. Een mondelinge overeenkomst is zonder getuigen moeilijk te bewijzen. Echter, als iedereen zegt dat het werkt, dan werkt het waarschijnlijk ook gewoon. Als je online koopt kun je je vragen e-mailen en eventueel de wet koop op afstand inroepen. Of als je het sneaky wilt doen bel je en neem je het gesprek op. Dit is overigens gewoon legaal, zolang je zelf maar deelneemt aan het gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReSpawN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-09 17:58

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

Mensen, ik heb een vraag. Ik probeer al sinds 2 maanden alles in één van Ziggo te krijgen, omdat ik naar 120mbit wil. Zowel voor zakelijk als privé gebruik, omdat ik hier ook een server heb staan (niet voor hosting, gewoon data). Nu is het zo dat ik mijn postcode én huisnummer in vul, dat Ziggo zegt dat het bij ons huis niet mogelijk is. Echter op de zelfde postcode en dan onze buren (exact 't zelfde) kunnen wél alles in één krijgen. Ons huis is misschien al wat oud, maar ik mag toch aannemen dat het kan? We staan sinds een maandje op een "escalatielijst" maar daar wordt door onder-niveau medewerkers van Ziggo niets aan gedaan. "We kunnen niets meer voor u doen" is elke keer het antwoord.

Nu dus de vraag, hebben jullie enig idee wat ik kan doen? Ik ben ook al op de site voor kabel aanleg geweest, maar dat hebben we al dus is niet mogelijk - ook handig.

Age of the Geek, baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
MarkReSpawN schreef op zondag 21 november 2010 @ 00:43:
Nu dus de vraag, hebben jullie enig idee wat ik kan doen? Ik ben ook al op de site voor kabel aanleg geweest, maar dat hebben we al dus is niet mogelijk - ook handig.
- Verhuizen
- Aan de buren vragen of zij Alles-in-1-Extra nemen en jij hen iedere maand 50 Euro vergoedt
- Fysieke brief sturen aan Ziggo met jouw verhaal, al zal dat weinig kans hebben schat ik zo in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Mensen, ik heb een vraag. Ik probeer al sinds 2 maanden alles in één van Ziggo te krijgen, omdat ik naar 120mbit wil. Zowel voor zakelijk als privé gebruik, omdat ik hier ook een server heb staan (niet voor hosting, gewoon data). Nu is het zo dat ik mijn postcode én huisnummer in vul, dat Ziggo zegt dat het bij ons huis niet mogelijk is. Echter op de zelfde postcode en dan onze buren (exact 't zelfde) kunnen wél alles in één krijgen. Ons huis is misschien al wat oud, maar ik mag toch aannemen dat het kan? We staan sinds een maandje op een "escalatielijst" maar daar wordt door onder-niveau medewerkers van Ziggo niets aan gedaan. "We kunnen niets meer voor u doen" is elke keer het antwoord.

Heb je wel TV via Ziggo?

Zelf heb ik overigens enorm slechte ervaringen met Ziggo wat dit soort dingen betreft. Ik heb FttB/EttH via de uni en analoge TV via Ziggo. Nu wilde ik graag digitale TV, maar ook mijn postcode stond niet goed in het postcodesysteem (niet leverbaar) terwijl ik toch echt al jarenlang analoog afneem (via een collectief contract, maar goed). Door dit foutje kon ik administratief gezien gewoon geen digitale TV krijgen, simpelweg omdat ik geen klantnummer heb en ik dus geen smartcard kan registreren. Dat is het enige obstakel. Technisch gezien was digitaal gewoon mogelijk (ik kon namelijk gewoon de ongecodeerde digitale zender bekijken). Hierover heb ik een half jaar lang bijna wekelijks met Ziggo over gebeld. De ene keer kreeg ik weer te horen dat het onmogelijk was dat ik klant was van Ziggo omdat ik (hartje Tilburg NB) buiten het dekkingsgebied zou vallen, of dat ik een rogue klant was en dat ze mij toch echt gingen factureren voor analoog. Andere keren kreeg ik weer te horen dat het inderdaad een foutje was maar dat ze het gingen escaleren naar de backoffice en dat ik over enkele dagen zou worden teruggebeld (is een keer of 8 beloofd, nooit gebeurd). Als ik daarover zelf maar weer terug belde wist men uiteraard van niks en begon het proces weer gewoon van opnieuw.

Een tijdje geleden heb ik de hoop maar opgegeven en gewoon een smartcard besteld en die laten registreren door een vriend van me. En uiteraard werkt het gewoon prima.

Ik zeg overigens niet dat het in jou geval ook een fout in het postcodesysteem is, maar als dat zo is zou ik een aangetekende brief sturen en dan de hoop maar gewoon opgeven. Als je ook al andere diensten van Ziggo afneemt zou je als laatste redmiddel ook nog kunnen gaan dreigen te vertrekken als klant en naar Digitenne/KPN te gaan.

[ Voor 47% gewijzigd door HarmoniousVibe op 21-11-2010 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:28

TFHfony

Professional Weirdo

Ga eens naar www.ziggo-gebruikers.nl, registreer je daar en stuur eens een PM naar een Ziggo Webcare medewerker. Die zijn vaak in staat wat meer te doen en ook snel...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Of klaag op twitter, bij mij was het na ingrijpen van het webcare-team ook ineens binnen 2 dagen geregeld (na 6 weken wachten)... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volkert schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 23:29:

Onzin, Loewe tv's staan er ook niet tussen en hebben prima modules om Ziggo prima te laten werken. Die lijst van Ziggo is echt een lachertje.

Loewe past zaken aan als het niet meer werkt, als Ziggo nu eens aan vooraankondigingen doet naar alle tv leveranciers en niet alleen naar die paar die op dat lijstje staan zou het allemaal veel beter werken.

Maar wie gaat nu op die lijst kijken voordat hij een tv koopt? Ik niet in iedergeval.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2010 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziggo maakt er een bende van nu weer hele hoge pings ziggo ontkent problemen ga ze nu gewoon op bellen en uitschelden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 18:51:
ziggo maakt er een bende van nu weer hele hoge pings ziggo ontkent problemen ga ze nu gewoon op bellen en uitschelden......
Hier in deventer ook traag... hoge ping & 50% packet loss.

Op Twitter ook berichten van trage verbindingen (regio Amersfoort)

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Doe even rustig man.. :)

[ Voor 90% gewijzigd door Equator op 22-11-2010 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 19:26
Moet dan wel regiogebonden zijn, hier weinig last in Twenterand:
HOST: neo                     Loss%   Snt   Last   Avg  Best  Wrst StDev
  1. 192.168.86.254            0.0%    10    1.2   1.2   1.0   1.2   0.0
  2. 10.205.208.1              0.0%    10    8.8   7.9   7.0   8.9   0.7
  3. 213.51.139.1              0.0%    10    7.8   8.7   7.1  14.0   2.1
  4. 213.51.158.171            0.0%    10    9.2  17.5   7.7  60.5  18.7
  5. 213.51.158.100            0.0%    10   11.0  14.8   9.7  36.3   8.7
  6. 195.69.144.48             0.0%    10   26.1  18.6  12.6  28.2   5.2
  7. 194.109.5.1               0.0%    10   20.8  17.2  13.0  23.6   4.1
  8. 194.109.12.34             0.0%    10   13.2  13.4  11.7  15.4   1.1
  9. 82.94.217.218             0.0%    10   15.2  15.3  11.7  26.2   4.5

Snelheid varieert tussen de 13 en 14 Mbyte/s met een testdownload van 2Gbyte vanaf dl.xs4all.nl.

[ Voor 5% gewijzigd door GraveR op 21-11-2010 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 448191
Sorry hoor, maar wat heeft de EU en Wilders hier nou weer mee te maken? Beetje onzinnig geschreeuw.

[ Voor 46% gewijzigd door Equator op 22-11-2010 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Waar is het modje? ik had dit allang weg gehaald :? :|

[ Voor 14% gewijzigd door Equator op 22-11-2010 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook nijverdal (twente/overijssel) is niet gespaard gebleven vanavond
Ik krijg er ondertussen ook nogal de pest aan, vorige week al traag internet en extreem hoge ping en vandaag ook al weer. Ik heb een 120mbit abbo, maar met speedtest.net haal ik nog geen 10mbit en in ping over de 100 (wat in werkelijkheid toch wel veel meer is). Mijn packet loss is ~50% en 9 van de 10x kan ik gewoon niet op een site of pagina komen.
Wat mij nog het meeste irriteert is dat ik met de ziggo speedtest rond de 85-90mbit weet te halen met een ping tussen de 10 en 12 en dat ik geen enkel probleem heb met het bezoeken van de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ach, is al zeker 2 weken bijna continu aan de gang hier, en een wat langere tijd af en toe (vooral s'avonds). Haaksbergen/Overijssel.

Alleen doordeweeks in de ochtend en middag kan ik het maximum van mijn abbo halen (2,8MB/s). S'avonds en in het weekend is de max 500kB/s.

Moet trouwens wel zeggen dat sites wel goed bereikbaar zijn verder, en snel reageren. Alleen filmpjes op sites als youtube en dumpert laden wat trager enzo, en downloaden gaat traag.

[ Voor 29% gewijzigd door Bartjuh op 21-11-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik 50% korting krijg vanwege het trage internet werkt het hier al anderhalve maand gewoon goed. Over 2 weken is mijn korting voorbij, zal je zien dat dan de ellende weer begint net als bij jullie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Modbreak:Niet flamen a.u.b.

[ Voor 89% gewijzigd door Equator op 22-11-2010 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:54

vr6-only

Blub Blub

Ook hier weer is het bagger (Nijverdal). Ik download niet eens. Maar surfen gaat gewoon 8/10 niet goed. Continue timeouts. Maar de speedtest van Ziggo geeft "keurig" nette snelheden en ping aan. kuch kuch.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
wanneer gaat Ziggo de upload snelheid weer verhogen? iemand die het weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu 4e keer gebelt heel verhaal van gemaakt ook dat vorige medewerkers hun werk niet doen.
deze keer toch monteur na dat ik speedtest op 20 locaties gedaan heb mijn laptop en pc via router zonder router........

nu komt er monteur weer langs dit keer probaly nieuwe wand contact doos aansluiten om te kijken off dit de problemen oplost probaly not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier (hellendoorn) wisselt het nogal, zijn NL cod4 servers met 100 ping en sommige heb ik normaal 20 ping. Ook kon ik vanmiddag nog netjes youtube 1080p filmpjes afspelen, nu kan ik niet eens 360p zonder stotteringen kijken... (ongeveer 1 à 2 weken aan de gang nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er trouwens vooral in de avond last van hoge ping en schomel bandwith.

aka van 20 na 100 na 50 na 10 na 30 etc en continu nooit constant 120 mbit zo als altijd had sterker nog kan overdag continu zonder spikes 122 mbit trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 21:27:
ik heb er trouwens vooral in de avond last van hoge ping en schomel bandwith.

aka van 20 na 100 na 50 na 10 na 30 etc en continu nooit constant 120 mbit zo als altijd had sterker nog kan overdag continu zonder spikes 122 mbit trekken.
welk programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
vr6-only schreef op zondag 21 november 2010 @ 21:08:
Ook hier weer is het bagger (Nijverdal). Ik download niet eens. Maar surfen gaat gewoon 8/10 niet goed. Continue timeouts. Maar de speedtest van Ziggo geeft "keurig" nette snelheden en ping aan. kuch kuch.
Klinkt als DNS probs. Router heeft moeite?

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

newsleecher en network gadget showed constant 122 mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:41

Nox

Noxiuz

fespen schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 23:42:
zou iemand mij wat kunnen uitleggen, de verkoper was nogal onduidelijk.
paar dagen geleden heb ik alles in 1 besteld en vandaag werd ik gebeld voor een afspraak met de monteur op 1december.
hij wist niet te vertellen wanneer het abo ingaat (omdat er een wachtrij van aanmeldingen is ofzo) maar omstreeks 20 december.
toen bleek dat ik sowieso vanaf 1december ga betalen?? dubbel dus want mijn huidige provider tot ingang van Ziggo.
ik heb de monteur afspraak maar gelijk verschoven naar 15 december maar klopt dat wel?
ook vind ik het nogal vaag dat hij niet kon vertellen wanneer het abo ingaat zometeen zit ik ook nog dagen zonder internet??

de sd digitale ontvanger verkocht hij aan de telefoon trouwens voor 10 euro ipv 39 euro! en de duurdere dacht ik ook met korting.
iemand toevallig weet of dit om een Samsung gaat?
Gaat idd om een SD decoder :P zijn echt retegoedkoop nu... maar je gaat niet betalen de eerste als de monteur je pas de 15e of 20e aansluit. Meestal wordt je wat later ingepland als je overstapt van een andere provider omdat je anders met dubbele lijnen en dubbele kosten zit.
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 18:47:
[...]

Onzin, Loewe tv's staan er ook niet tussen en hebben prima modules om Ziggo prima te laten werken. Die lijst van Ziggo is echt een lachertje.

Loewe past zaken aan als het niet meer werkt, als Ziggo nu eens aan vooraankondigingen doet naar alle tv leveranciers en niet alleen naar die paar die op dat lijstje staan zou het allemaal veel beter werken.

Maar wie gaat nu op die lijst kijken voordat hij een tv koopt? Ik niet in iedergeval.
Ik sprak laatst iemand die een Loewe TV/home cinema had van duizenden euro's en had Alphacrypt apparatuur. Dat werkte opeens niet meer, wordt dat dan ook automatisch opgelost door Loewe?

[ Voor 23% gewijzigd door Nox op 21-11-2010 23:04 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
NoxiuZ schreef op zondag 21 november 2010 @ 22:50:
[...] Dat werkte opeens niet meer, wordt dat dan ook automatisch opgelost door Loewe?
Exact daarom moet je de "onzin-certificerings" verhalen van LB06 en snoeki met een korreltje zout nemen. Het kost hen geen geld en zij zitten niet in de ellende als het fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Laatst online: 08-10 12:18

Dawn

..Sworn to the Dark..

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 18:47:
[...]

De certificeringslijst kan je idd met een korreltje zout nemen. De lijst betekend niet dat als je een TV hebt die niet op de lijst staat deze niet werkt, maar wel dat Ziggo je officieel niet kan bevestigen dat het werkt. Werkt het dan prima, werkt het niet (meer) dan zijn de consequenties voor de klant.

De lijst die Ziggo samensteld bestaat uit TV's die ze officeel ondersteunen, en waar het mis gaat je hulp mag verwachten (van CS ofwel S+); heb je een TV die niet op de lijst staat kunnen ze niet garanderen dat het werkt (lees: door signaal verandering oid). Of, als het om wat voor reden dan ook niet werkt, ze je niet altijd kunnen helpen.

Tip: firmware update van de TV controleren en waar updaten als het niet meer werkt waar dat het wel gedaan heeft.

(een vergelijking tussen Windows en Macintosh software is snel gemaakt)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Ik heb net een Ziggo CI+ module mogen ontvangen die ik besteld had. Nu blijkt dat er bij deze module ook weer een (nieuwe ongeopende) Ziggo Startpakket voor Digitale Televisie zit. Als iemand op zoek is naar een extra smartcard dan kunnen we via DM wel wat regelen. Ik heb er in ieder geval nu niets aan.
Ik vind het een beetje jammer dat ze dan €79,95 gaan vragen voor deze CI+ module terwijl de meeste mensen al wel een smartcard hebben. Laat ze dan altijd beide los verkopen. Dan kan die prijs ook wel wat omlaag.

Overigens ga ik binnenkort kijken voor een TV met CI+. Tot die tijd moet ik dus het doosje waar de CI+ module inzit maar even netjes laten liggen in de vensterbank. Best verleidelijk om gelijk naar de winkel te rennen en een TV met CI+ te halen, haha!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 18:05
Ik heb eik nooit klachten gehad over ziggo, heb hier AiE, maar sinds de stroomstoring hier in utrecht, zo'n 2 weken terug, heb ik last van wisselende/inkakkende snelheden.

Ziggo speedtest: 100/3.9
Speedtest.net (Adam server): 45/2.3

Nou vroeg ik me 2 dingen af:

A ) Heeft die discrepantie in de downstream te maken met capaciteitsproblemen van ziggo naar de rest van de wereld.
B ) Hoe komt het dat mijn upstream zo ruk is en kan ik daar zelf wat aan doen?

Compromises are for the weak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goeiedag wie heeft een tip.ik heb ziggo ai1 extra 120.zodra ik me laptop rechtstreeks op het ubee modem aansluit haal ik een download van ong 3 mbit en een upload van ong 9 mbit. zodra ik draadloos via me netgaer wndr3700 router de test doe haal ik een download van boven de 100 mbit en een upload van 9 mbit.wie herkent dit probleem of weet wat ik kan doen?bvb

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2010 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:01:
goeiedag wie heeft een tip.ik heb ziggo ai1 extra 120.zodra ik me laptop rechtstreeks op het ubee modem aansluit haal ik een download van ong 3 mbit en een upload van ong 9 mbit. zodra ik draadloos via me netgaer wndr3700 router de test doe haal ik een download van boven de 100 mbit en een upload van 9 mbit.wie herkent dit probleem of weet wat ik kan doen?bvb
start -> configuratiescherm -> netwerkverbindingen

rechetrmuisknop LAN, "configureren" achter adapter -> zoek in de lijst naar "Speed en Duplex" en zet deze op 'maximaal' Full Duplex.

reboot en try again.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woesjah
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:39
Vandaag valt mij ping in Overijssel wel mee! Nog meer mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dawn schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:55:
[...]

rechetrmuisknop LAN, "configureren" achter adapter -> zoek in de lijst naar "Speed en Duplex" en zet deze op 'maximaal' Full Duplex.

reboot en try again.
bedank
Dawn schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:55:
[...]
bedankt het werkt!! _/-\o_ _/-\o_

reboot en try again.
t he het werkt! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:50

allure

Titaan fase 2/3

Ik gebruik AiO extra, ik heb de laatste tijd last van hoge pings hebben meer gebruikers dit?

Pingen naar facebook.com [69.63.181.12] met 32 bytes aan gegevens:
Antwoord van 69.63.181.12: bytes=32 tijd=257 ms TTL=239
Antwoord van 69.63.181.12: bytes=32 tijd=275 ms TTL=239
Antwoord van 69.63.181.12: bytes=32 tijd=210 ms TTL=239
Antwoord van 69.63.181.12: bytes=32 tijd=234 ms TTL=239
Antwoord van 69.63.181.12: bytes=32 tijd=244 ms TTL=239
Antwoord van 69.63.181.12: bytes=32 tijd=268 ms TTL=239
Antwoord van 69.63.181.12: bytes=32 tijd=194 ms TTL=239
Antwoord van 69.63.181.12: bytes=32 tijd=218 ms TTL=239
Antwoord van 69.63.181.12: bytes=32 tijd=229 ms TTL=239
Antwoord van 69.63.181.12: bytes=32 tijd=254 ms TTL=239
Antwoord van 69.63.181.12: bytes=32 tijd=280 ms TTL=239
Antwoord van 69.63.181.12: bytes=32 tijd=188 ms TTL=239
Antwoord van 69.63.181.12: bytes=32 tijd=300 ms TTL=239
Antwoord van 69.63.181.12: bytes=32 tijd=223 ms TTL=239
Antwoord van 69.63.181.12: bytes=32 tijd=249 ms TTL=239
Antwoord van 69.63.181.12: bytes=32 tijd=259 ms TTL=239
Antwoord van 69.63.181.12: bytes=32 tijd=284 ms TTL=239
Antwoord van 69.63.181.12: bytes=32 tijd=208 ms TTL=239

Ping-statistieken voor 69.63.181.12:
Pakketten: verzonden = 18, ontvangen = 18, verloren = 0
(0% verlies).

De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in milliseconden:
Minimum = 188ms, Maximum = 300ms, Gemiddelde = 243ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanke014
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 17:58

vanke014

Format C: Y/Y ?

Opzich is het eigenlijk helemaal niet zo vreemd, Ziggo heeft maar een 2x 60 Gbit trunk naar de AMS-IX toe, en ze zullen misschien nog een aantal 10 Gbit poorten hebben naar een paar Transitboeren. Om niet de totale infrastructuur van Ziggo in te schatten, maar ik gok dat ze maximaal 500 Gbit aan externe capaciteit hebben.

500 Gbps is 500.000 Mbps, dat zou betekenen dat slechts +/- 4100 120 Mbit klanten de gehele infrastructuur van Ziggo kunnen dichttrekken. Gezien het klantenbestand is dit opzich niet zo heel erg moeilijk om te doen.

Nu zullen er vast van wel tussen die duizenden klanten een "paar" Usenetters en/of Torrentgebruikers zitten.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumuz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-04-2023
idem hier(enschede): wisselende pings en slechte bandbreedte naar heel gewone sites: dumpert.nl, youtube etc.

Zodra er hier glas ligt ben ik weg bij ziggo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 19:36
wauw, neem even facebook.com als referent..

doe ook is een ping naar ping.xs4all.nl

zie je ineens heel andere waardes, je moet niet vergeten dat facebook.com ook erg druk is. Hoeft niet altijd aan ziggo te liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 19:36
Gumuz schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:14:
idem hier(enschede): wisselende pings en slechte bandbreedte naar heel gewone sites: dumpert.nl, youtube etc.

Zodra er hier glas ligt ben ik weg bij ziggo..
tjah, als je echter naar een drukke site gaat via glas gaat het ook traag.. want de aanbiedende partij is gewoon niet sneller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:50

allure

Titaan fase 2/3

Sa1 schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:22:
wauw, neem even facebook.com als referent..

doe ook is een ping naar ping.xs4all.nl

zie je ineens heel andere waardes, je moet niet vergeten dat facebook.com ook erg druk is. Hoeft niet altijd aan ziggo te liggen..
Dat begrijp ik, maar deze tijden is sinds +/- 2 weken zo hoog...

nog zo`n voorbeeld:
Pingen naar youtube.com [74.125.127.93] met 32 bytes aan gegevens:
Antwoord van 74.125.127.93: bytes=32 tijd=293 ms TTL=49
Antwoord van 74.125.127.93: bytes=32 tijd=314 ms TTL=50
Antwoord van 74.125.127.93: bytes=32 tijd=338 ms TTL=49
Antwoord van 74.125.127.93: bytes=32 tijd=268 ms TTL=50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Je pakt niet de beste sites.

Pinging tweakers.net [213.239.154.35] with 32 bytes of data:
Reply from 213.239.154.35: bytes=32 time=12ms TTL=56
Reply from 213.239.154.35: bytes=32 time=11ms TTL=56

Pinging youtube.nl [74.125.45.100] with 32 bytes of data:
Reply from 74.125.45.100: bytes=32 time=114ms TTL=52
Reply from 74.125.45.100: bytes=32 time=112ms TTL=52
Reply from 74.125.45.100: bytes=32 time=114ms TTL=52
Reply from 74.125.45.100: bytes=32 time=110ms TTL=52

Ofwel, doe eens tweakers pingen :+

Desalniettemin deel ik je mening dat internet van Ziggo best wel ruk is de laatste tijd. Maar bij ons in de buurt hebben ze schijnbaar wel iets gedaan met de responsiviteit van sites, wordt niets meer gedropt enzo, maar snelheid is savonds nog steeds wel slecht met ~500kB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Is inderdaad nogal een verschil.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
PING youtube.com (74.125.127.93) 56(84) bytes of data.
64 bytes from pz-in-f93.1e100.net (74.125.127.93): icmp_req=1 ttl=49 time=173 ms
64 bytes from pz-in-f93.1e100.net (74.125.127.93): icmp_req=2 ttl=50 time=171 ms
64 bytes from pz-in-f93.1e100.net (74.125.127.93): icmp_req=3 ttl=50 time=170 ms
64 bytes from pz-in-f93.1e100.net (74.125.127.93): icmp_req=4 ttl=50 time=171 ms
64 bytes from pz-in-f93.1e100.net (74.125.127.93): icmp_req=5 ttl=50 time=171 ms
64 bytes from pz-in-f93.1e100.net (74.125.127.93): icmp_req=6 ttl=50 time=170 ms
64 bytes from pz-in-f93.1e100.net (74.125.127.93): icmp_req=7 ttl=50 time=171 ms
^C
--- youtube.com ping statistics ---
7 packets transmitted, 7 received, 0% packet loss, time 6008ms
rtt min/avg/max/mdev = 170.828/171.587/173.856/0.983 ms

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
PING tweakers.net (213.239.154.35) 56(84) bytes of data.
64 bytes from www.tweakers.net (213.239.154.35): icmp_req=1 ttl=56 time=5.09 ms
64 bytes from www.tweakers.net (213.239.154.35): icmp_req=2 ttl=56 time=4.99 ms
64 bytes from www.tweakers.net (213.239.154.35): icmp_req=3 ttl=56 time=5.06 ms
64 bytes from www.tweakers.net (213.239.154.35): icmp_req=4 ttl=56 time=4.99 ms
64 bytes from www.tweakers.net (213.239.154.35): icmp_req=5 ttl=56 time=5.01 ms
^C
--- tweakers.net ping statistics ---
5 packets transmitted, 5 received, 0% packet loss, time 4004ms
rtt min/avg/max/mdev = 4.995/5.031/5.092/0.097 ms

[ Voor 40% gewijzigd door HarmoniousVibe op 23-11-2010 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilver
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 22:18
Kom ik toch nog steeds 0.11 Mb/s te kort op mijn Alles in een extra van 120Mb/s. Ik ga geld terugvragen })

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1041254063.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe wand contact doos iets beter signaal nu.
werdt alleen pas 23:30 wakker dus weet niet off latency issues gefixed zijn nog kom ik morgen avond pas achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
allure schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:08:
Pingen naar facebook.com [69.63.181.12] met 32 bytes aan gegevens:
Antwoord van 69.63.181.12: bytes=32 tijd=257 ms TTL=239
Antwoord van 69.63.181.12: bytes=32 tijd=275 ms TTL=239
Antwoord van 69.63.181.12: bytes=32 tijd=210 ms TTL=239
Antwoord van 69.63.181.12: bytes=32 tijd=234 ms TTL=239
Als je het 's ochtends doet gaat het al een STUK beter:

Pinging facebook.com [69.63.189.16] with 32 bytes of data:
Reply from 69.63.189.16: bytes=32 time=96ms TTL=243
Reply from 69.63.189.16: bytes=32 time=95ms TTL=243
Reply from 69.63.189.16: bytes=32 time=94ms TTL=243
Reply from 69.63.189.16: bytes=32 time=97ms TTL=243

Dit is "gewoon" drukte, dus erover klagen heeft net zoveel zin als klagen over de files op de weg (69) die er op dit moment staan. Ik betaal het volledige bedrag aan wegenbelasting, dus zou ik het recht hebben om nu 100 of 120 te kunnen rijden, _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-10 10:37
Nee want nu betaal je meer om een betere/hogere snelheid te bereiken. Wegenbalasting is geld wat je betaald zodat je de weg op mag. Er wordt niks gezegd over maximum snelheid, minimum snelheid of iets dergelijks.

Ik betaal 50 euro in de maand voor 50 mbit internet en als ik dan maar 3 haal vind ik dat ik teveel betaal voor wat ik krijg. Gelukkig haal ik over het algemeen een stabiele 50mbit dus ik mag niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ziggo komt er het slechtst vanaf vwb het aantal klachten (lees de Pers van vandaag: voorpagina en pagina 2):

Online: http://www.depers.nl/econ...n-Ziggo-zijn-pas-erg.html

Ook het cijfer is bijzonder laag: http://www.klachtenoplossing.nl/ziggo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Zucht...

code:
1
2
3
4
5
6
LB06@sonata:~$ geoiplookup youtube.com
GeoIP Country Edition: US, United States
LB06@sonata:~$ geoiplookup facebook.com
GeoIP Country Edition: US, United States
LB06@sonata:~$ geoiplookup tweakers.net
GeoIP Country Edition: NL, Netherlands

Als je dan zo graag iets op internet wilt zetten denk dan alsjeblieft ook even na voordat je dit doet.

@Vhond, ik had het niet tegen jou, maar tegen al die mensen die ping requests naar buitenlandse websites sturen en hun ISP de schuld geven dat de ping-tijden >80ms zijn. Is heel normaal dunkt me.

[ Voor 20% gewijzigd door HarmoniousVibe op 23-11-2010 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Niet online
????

Ok LB06, begrepen.

[ Voor 73% gewijzigd door Vhond op 23-11-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een aanbieding van eredivisielive, 4 maanden gratis kijken. Ik zou daarna een brief krijgen om het gratis op te zeggen, die heb ik niet ontvangen.

Nu zegt Ziggo dat ze die brief helemaal niet versturen. Zijn hier mensen met dezelfde ervaring?

Ze zeggen het nu wel per direct op en ik krijg het geld wel terug, maar moet eerst 2 keer betalen en dan krijg ik het terug (deels), beetje jammer, maar afijn, zo zal het systeem wel werken.

Ik heb de brief nog wel, heb ook gewoon gelijk, maar ziggo heeft die brief niet verstuurd, maar Eredivisie Live (althans dat zegt Ziggo). Eigenlijk wil ik het hele bedrag terug, ik heb nooit gekeken naar die zender omdat ik dan toch al in het station zit, het leek me leuk voor de jupiler league, maar dat kwam niet echt van de grond op die zender en heb ik ook nooit gezien.

Ik kwam hier pas achter op de laatste factuur, die heb ik ook gestoneerd en nu gebeld.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vhond schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:10:
Ziggo komt er het slechtst vanaf vwb het aantal klachten (lees de Pers van vandaag: voorpagina en pagina 2):

Online: http://www.depers.nl/econ...n-Ziggo-zijn-pas-erg.html

Ook het cijfer is bijzonder laag: http://www.klachtenoplossing.nl/ziggo/
moet je die andere klachten lezen.

http://www.klachtenoploss...ij/klacht/gratis-roosjes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het zit als je analoge tv neemt met ziggo?

in ons studentenhuis hebben we alleen coax kabels lopen en we vroegen ons af of ziggo alles-in-1-extra gewoon via de bestaande kabels analoge tv kan doorgeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Dr. Horrible schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 08:44:
Nee want nu betaal je meer om een betere/hogere snelheid te bereiken. Wegenbalasting is geld wat je betaald zodat je de weg op mag. Er wordt niks gezegd over maximum snelheid, minimum snelheid of iets dergelijks.

Ik betaal 50 euro in de maand voor 50 mbit internet en als ik dan maar 3 haal vind ik dat ik teveel betaal voor wat ik krijg. Gelukkig haal ik over het algemeen een stabiele 50mbit dus ik mag niet klagen.
Je vergelijking gaat niet helemaal op. Je betaald voor een auto houderschapsbelasting en dat geld ben je kwijt ook al rijd je geen meter op de Nederlandse wegen. Je betaald dus omdat de auto op je naam staat. We betalen hier al jaren geen wegenbelasting meer.

Het is natuurlijk wel duidelijk wat je bedoelt te zeggen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:44:
Weet iemand hoe het zit als je analoge tv neemt met ziggo?

in ons studentenhuis hebben we alleen coax kabels lopen en we vroegen ons af of ziggo alles-in-1-extra gewoon via de bestaande kabels analoge tv kan doorgeven...
Ziggo bied analoog/digitaal via dezelfde coax kabel aan. Sterker, iedereen die een Ziggo abonnement heeft voor analoge TV heeft automatisch al het digitale signaal op de kabel. Enkel gebruik maken van analoge TV kan natuurlijk ook.

[ Voor 5% gewijzigd door hardware-lover op 23-11-2010 15:05 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:43:
Ik had een aanbieding van eredivisielive, 4 maanden gratis kijken. Ik zou daarna een brief krijgen om het gratis op te zeggen, die heb ik niet ontvangen.

Nu zegt Ziggo dat ze die brief helemaal niet versturen. Zijn hier mensen met dezelfde ervaring?

Ze zeggen het nu wel per direct op en ik krijg het geld wel terug, maar moet eerst 2 keer betalen en dan krijg ik het terug (deels), beetje jammer, maar afijn, zo zal het systeem wel werken.

Ik heb de brief nog wel, heb ook gewoon gelijk, maar ziggo heeft die brief niet verstuurd, maar Eredivisie Live (althans dat zegt Ziggo). Eigenlijk wil ik het hele bedrag terug, ik heb nooit gekeken naar die zender omdat ik dan toch al in het station zit, het leek me leuk voor de jupiler league, maar dat kwam niet echt van de grond op die zender en heb ik ook nooit gezien.

Ik kwam hier pas achter op de laatste factuur, die heb ik ook gestoneerd en nu gebeld.
Die versturen ze ook niet? Je moet altijd zelf opzeggen hoor.

EDIT:

EDL is een andere partij, dat zij nalatig zijn en jou geen brief sturen kan je Ziggo ook weer niet verwijten... Bel anders EDL op met je klacht, misschien kunnen zij nog wat voor je doen.

Heb nu 2 maanden gratis digitaal totaalpakket. Moet ook ZELF opzeggen vanmiddag.

[ Voor 11% gewijzigd door Nox op 23-11-2010 15:41 ]

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoxiuZ schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:39:
EDL is een andere partij, dat zij nalatig zijn en jou geen brief sturen kan je Ziggo ook weer niet verwijten...
Ik zal die brief vanavond eerst eens erbij pakken en zien we hem nu gestuurd heeft. EDL bellen heeft weinig zin denk ik omdat ziggo wil dat ik betaal en het dan toch een heen en weerschuifverhaal gaat worden, gelukkig was ik er nog redelijk op tijd bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Niet online
Algemeen vraagje: zitten hier ook mensen op het forum die of voor Ziggo werken of daar gemakkelijk dingen gedaan kunnen krijgen/dingen kunnen uitzoeken (op het Alice forum van Tweakers zitten nl. wel 2 mensen die goede contacten hebben met de helpdesk..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:54

rally

Deyterra Consultancy

Even een update m.b.t. mijn snelheidsprobleem (kwam niet hoger dan 50-60Mbit op een 120MBit verbinding).

De afgelopen dagen diverse speedtest (http://speedtest.ziggo.nl) gedaan en die kwamen allemaal niet hoger.
Dus in een helder moment toch maar even direct aan de modem gemeten met mijn laptop en... voila! 120MBit.

En toen ging mij een lichtje branden... om iets te testen had ik de WAN van mijn router op 100MBit gezet, gevolgd door een write config. Daarna de poort weer terug gezet, maar vergeten een write config te doen.
Dus toen ik van de week mijn router een reboot moest geven... stond hij weer terug 8)7

Dom... dom... dom.

Dus ik meld het maar even: Ook ik gaf in eerste instantie Ziggo de schuld maar had eerst even mijn eigen apparatuur moeten uitsluiten.

Toevoeging: Net een vriend van me geholpen met een Ziggo snelheidsprobleem... na een update van Alles-in-een basis naar Alles-in-een extra haalde hij met geen mogelijkheid de max snelheid (niet eens in de buurt)... blijkt hij nog een Linksys WRT54G te gebruiken :P

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Wie uit de postcodegebieden uit deze PDF die niet dikgedrukt zijn, hebben al een verhoogde snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-10 15:46
PolluxDKB schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:49:
Wie uit de postcodegebieden uit deze PDF die niet dikgedrukt zijn, hebben al een verhoogde snelheid?
Al sinds oktober geloof ik :)

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

latency lijkt nu eindelijk in orde na nieuwe wand contact doos.
download bijna constant 122 mbit keldert af en toe na de 80 mbit off 50 mbit soms voor paar sec dan weer terug na constant 122 mbit.
overdag trekt ie constant 122 mbit zonder issue hooguit een dip na de 120 mbit af en toe.
eens zien hoe de rest van de week gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Vhond schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:55:
Algemeen vraagje: zitten hier ook mensen op het forum die of voor Ziggo werken of daar gemakkelijk dingen gedaan kunnen krijgen/dingen kunnen uitzoeken (op het Alice forum van Tweakers zitten nl. wel 2 mensen die goede contacten hebben met de helpdesk..)
Ik werk niet voor Ziggo maar heb er wel contacten mee; why?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Eldariel schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:05:
[...]

Al sinds oktober geloof ik :)
Niet dikgedrukt dus he? Dikgedrukt is inderdaad sinds 15 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissShadows
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-02-2023
volgens mij is de lijst niet up to date, want ik heb berichten op het ziggo gebruikersforum gelezen van mensen in postcodes 2100 (weet niet meer precies welke, ik dacht iig 2131) die al de verhoging hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
Geweldig, en zo off-topic is het hier eigenlijk niet eens. Een gekregen paard niet in de bek kijken, een vinger krijgen en gelijk de hele hand pakken, allemaal van toepassing.

Mensen schreeuwen en denken recht te hebben op van alles,maar in juridisch "redelijke" zin ligt het toch vaak heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Niet online
Dawn schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:50:
[...]

Ik werk niet voor Ziggo maar heb er wel contacten mee; why?
Omdat ik via die 2 heren van het Alice Tweakers forum meer gedaan kreeg dan via de gemiddelde helpdesk medewerker, vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-09 20:10
Heb vaak wisselachtig signaal na restart van modem komt het vaak terug.
Hebben jullie ook last van traaaaagggg nieuwsgroepen?

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:09

Arfman

Drome!

Vhond schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:36:
[...]

Omdat ik via die 2 heren van het Alice Tweakers forum meer gedaan kreeg dan via de gemiddelde helpdesk medewerker, vandaar...
In dat soort gevallen wordt hier altijd "Ziggo webcare" geroepen op het Ziggo gebruikersforum. Zelf geen ervaring mee maar die schijnen je ook snel te kunnen helpen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Vhond schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:36:
[...]

Bij vragen stel ze/PM ze en ik zal kijken wat ik kan betekenen voor je. Uitlezen van modems krijg ik iig niet geregeld =))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

LuPo schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:07:
Ik heb net een Ziggo CI+ module mogen ontvangen die ik besteld had. Nu blijkt dat er bij deze module ook weer een (nieuwe ongeopende) Ziggo Startpakket voor Digitale Televisie zit. Als iemand op zoek is naar een extra smartcard dan kunnen we via DM wel wat regelen. Ik heb er in ieder geval nu niets aan.
Ik vind het een beetje jammer dat ze dan €79,95 gaan vragen voor deze CI+ module terwijl de meeste mensen al wel een smartcard hebben. Laat ze dan altijd beide los verkopen. Dan kan die prijs ook wel wat omlaag.

Overigens ga ik binnenkort kijken voor een TV met CI+. Tot die tijd moet ik dus het doosje waar de CI+ module inzit maar even netjes laten liggen in de vensterbank. Best verleidelijk om gelijk naar de winkel te rennen en een TV met CI+ te halen, haha!
Je wilt niet weten hoeveel mensen geen smartcard hebben. Als je een module koopt heb je ook een smartcard nodig. Doe je ze los ben je meer kwijt. Sommige mensen snappen niet dat er een pasje in moet (die stoppen ze in hun portemonnee en raken hem vervolgens kwijt).

Je hebt niks aan een decoder/module zonder smartcard dus stopt ziggo die er gewoon bij. Lijkt me veel meer dan logisch. Vertel dit maar eens aan je ouders dat ze dit en dat nodig hebben. Die vinden het al moeilijk als ze een decoder moeten aansluiten. Dat wij tweakers dit allemaal snappen is voor sommigen echt way te moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Laatst online: 09-09 19:30
Ik ben benieuwd wanneer ik een doos van Ziggo aan de deur heb staan.
Heb AiE plus afgesloten ter vervanging van mijn ADSL 6Mbit lijntje.
Pakket is 17 dagen geleden aangevraagd. Hopelijk komt het eer dezer dagen want dan zul je zien dat volgende maand mijn Online abonnement wordt opgezegd . :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Vandaag eindelijk mijn installatiepakket ontvangen, 2 maanden na de eerste bestelpoging. Na wat gestoei met de Airport Extreme werkt het inmiddels, en haal ik netjes 120Mbit in het centrum van Groningen.

Nu nog een nieuw netwerkkaartje in m'n HTPC proppen, zit nog een 10/100-kaartje in... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al een brief ontvangen met een bevestiging van je bestelling? Die hoor je namelijk te krijgen.
Daarin staat ook wanneer je verbinding actief wordt. Geen brief, dan bellen naar Ziggo.
Je zal de eerste niet zijn waarvan de aanvraag mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timskiej schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:05:
Ik ben benieuwd wanneer ik een doos van Ziggo aan de deur heb staan.
Heb AiE plus afgesloten ter vervanging van mijn ADSL 6Mbit lijntje.
Pakket is 17 dagen geleden aangevraagd. Hopelijk komt het eer dezer dagen want dan zul je zien dat volgende maand mijn Online abonnement wordt opgezegd . :/
job schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:20:
Al een brief ontvangen met een bevestiging van je bestelling? Die hoor je namelijk te krijgen.
Daarin staat ook wanneer je verbinding actief wordt. Geen brief, dan bellen naar Ziggo.
Je zal de eerste niet zijn waarvan de aanvraag mislukt.
Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/global/smileys/stupid.gif

Aanvraag toch niet online gedaan?
Vaak genoeg gelezen dat dat mis gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Laatst online: 09-09 19:30
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:33:
[...]

[...]

[afbeelding]

Aanvraag toch niet online gedaan?
Vaak genoeg gelezen dat dat mis gaat
Eeey Roland :D
Ja heb het online aangevraagd.

edit

Heb net even gebeld en het stond inderdaad nog niet in het systeem :F
Volgende week donderdag heb ik het pakket thuis.

[ Voor 15% gewijzigd door timskiej op 24-11-2010 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Niet online
Dawn schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:14:
[...]

Bij vragen stel ze/PM ze en ik zal kijken wat ik kan betekenen voor je. Uitlezen van modems krijg ik iig niet geregeld =))
Ik zie even niet meer hoe ik een PM kan sturen (het envelopje werkt niet), maar het volgende vroeg ik me af:

Aanstaande vrijdag komt de monteur het eea installeren en neemt ie gelijk de door mij bestelde HD decoder mee. Het schijnt dat er standaard een Samsung wordt uitgeleverd terwijl ik heel duidelijk om een Humax heb gevraagd (en dat ook beloofd ben) toen ik het alles-in-1-pakket bestelde. Gek genoeg kan er van te voren (nu dus) niet even contact gelegd worden met die monteur met de vraag een Humax mee te nemen ipv een Samsung.. Nu moet ik zelf die decoder gaan omruilen bij een Ziggo winkel...

Ik begrijp dat niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vhond schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:19:
Nu moet ik zelf die decoder gaan omruilen bij een Ziggo winkel...
Ze ruilen deze niet om voor zover ik weet, je kan ook geen voorkeur aangeven. Je bent dus onjuist geinformeerd over het aangeven van een voorkeur, maar wellicht helpt zo'n servicewinkel je wel correct.

Mij is het in iedergeval niet gelukt, al ben ik niet bij zo'n winkel geweest omdat die 100km van mijn huis zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:04

Wildfire

Joy to the world!

Maar even een administratieve vraag: deze brief kwam vandaag binnen, maar wat erin staat raakt kant noch wal. Zojuist nog even nagegaan, maar de facturen van de afgelopen maanden waren allemaal ongeveer even hoog en de abonnements- en belkosten zijn gewoon afgeschreven. Dus er is niets aan de hand. Daarnaast is het raar dat ze zeggen dat het vrijdag 29 oktober zal worden geïncasseerd, aangezien dat al bijna een maand geleden is.

Iemand anders toevallig ook zo'n brief ontvangen?

Afbeeldingslocatie: http://www.briandickens.nl/GoT/brief_ziggo.png

[ Voor 5% gewijzigd door Wildfire op 24-11-2010 18:10 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
Wildfire schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:09:
Maar even een administratieve vraag: deze brief kwam vandaag binnen, maar wat erin staat raakt kant noch wal. Zojuist nog even nagegaan, maar de facturen van de afgelopen maanden waren allemaal ongeveer even hoog en de abonnements- en belkosten zijn gewoon afgeschreven. Dus er is niets aan de hand. Daarnaast is het raar dat ze zeggen dat het vrijdag 29 oktober zal worden geïncasseerd, aangezien dat al bijna een maand geleden is.

Iemand anders toevallig ook zo'n brief ontvangen?
Nee, maar het is een erg vreemd verhaal. Ik zou sowieso even bellen.

Het zou natuurlijk theoretisch ook nog kunnen zijn dat deze brief van een oplichter is, die je op slinkse wijze geld probeert afhandig te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Volkert schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:25:
[...]

Het zou natuurlijk theoretisch ook nog kunnen zijn dat deze brief van een oplichter is, die je op slinkse wijze geld probeert afhandig te maken.
Oplichter? In de brief staat dat het automatisch afgeschreven zou worden, daar verdient een oplichter niets mee. :P

Het lijkt me gewoon een sukkelige fout bij Ziggo. Gelukkig administratief, want technisch gaat alles uitstekend :) (afkloppen!)

Maar goed, ik bel nog even niet, ben eerst nog benieuwd of anderen deze brief ook hebben ontvangen.

[ Voor 9% gewijzigd door Wildfire op 24-11-2010 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
Wildfire schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:27:
[...]
Oplichter? In de brief staat dat het automatisch afgeschreven zou worden, daar verdient een oplichter niets mee. :P

Het lijkt me gewoon een sukkelige fout bij Ziggo. Gelukkig administratief, want technisch gaat alles uitstekend :) (afkloppen!)
Ik verzin ook maar wat :D Misschien gokken ze erop dat je voor CreditYard kiest en sturen ze dan nep-acceptgiro's. Vreemde zaak in ieder geval, ook bijvoorbeeld omdat er geen referentienummer opstaat.

[ Voor 5% gewijzigd door Volkert op 24-11-2010 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Volkert schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:30:
[...]

Ik verzin ook maar wat :D Misschien gokken ze erop dat je voor CreditYard kiest en sturen ze dan nep-acceptgiro's. Vreemde zaak in ieder geval, ook bijvoorbeeld omdat er geen referentienummer opstaat.
Tsja, CreditYard is wel een kredietmaatschappij waar Ziggo mee samenwerkt. En het genoemde telefoonnummer daarvan komt overeen met wat op de Ziggo site zelf staat vermeldt.

Maar goed... maar eens kijken of er nog anderen zijn die zoiets hebben ontvangen en dan morgen maar eens bellen om te vragen wat ze nou weer fout hebben gedaan :P

-- Edit: wel vreemd eigenlijk, want met een afbetaalregeling suggeren ze dus eigenlijk dat het hogere bedrag van dusdanige aard is dat afbetaling weleens nodig zou kunnen zijn. Maar dan zou je sowieso al over ettelijke honderden euro's praten en dan zou Ziggo wel heel erg fout bezig zijn geweest.

[ Voor 18% gewijzigd door Wildfire op 24-11-2010 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerion404
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Ik heb dezelfde brief ontvangen en het slaat inderdaad helemaal nergens op. Alle facturen zijn gewoon betaald en waren correct. Ook in mijn brief staat de datum van 29 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:47
Sta op het punt over te stappen, kom van KPN maar met die verrekte rotrouter kun je helemaal NIKS. Lucky boys met glasvezel krijgen al een firmware update, maar meh, meh = overgeslagen :p. 120mb/s is toch wel even lekker als je veel DVD9 download! Één vraag, mijn splitter is een beetje oud. Maakt het heel veel uit, of moet een monteur nog heel erg veel gaan prutsen. Sinds de tijd dat dit jaar is gebouwd (1983) en iig sinds wij hier zijn komen wonen ('98) is er niks mee veranderd.
Picje:
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2cf32u8.jpg

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Vhond schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:19:
[...]

Ik zie even niet meer hoe ik een PM kan sturen (het envelopje werkt niet), maar het volgende vroeg ik me af:

Aanstaande vrijdag komt de monteur het eea installeren en neemt ie gelijk de door mij bestelde HD decoder mee. Het schijnt dat er standaard een Samsung wordt uitgeleverd terwijl ik heel duidelijk om een Humax heb gevraagd (en dat ook beloofd ben) toen ik het alles-in-1-pakket bestelde. Gek genoeg kan er van te voren (nu dus) niet even contact gelegd worden met die monteur met de vraag een Humax mee te nemen ipv een Samsung.. Nu moet ik zelf die decoder gaan omruilen bij een Ziggo winkel...

Ik begrijp dat niet...
Ziggo heeft zowel eigen als externe monteurs, daar zit hem het 'probleem'. Indien het een externe monteur gaat worden, weet Ziggo niet of dat Jan Jansen of Piet Pietersen is.. Externe monteurs hebben opzich wel de keuze tussen een Humax en Samsung, maar het is niet gezegd dat ze ze beide op voorraad hebben. Ik heb ze wel beide, maar lever eigenlijk alleen de Humax uit..

Stuur me even een mail of DM, wellicht kan ik iets voor je betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Volkert schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:25:
[...]

Die zijn er :X

Gaan ze langs de deur om te vragen of mensen glasvezel via ziggo willen. Even krabbelen en klaar. En dan zouden ze binnen 2 weken scherper beeld krijgen en sneller internet hebben. :/
BeefHazard schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:16:
Sta op het punt over te stappen, kom van KPN maar met die verrekte rotrouter kun je helemaal NIKS. Lucky boys met glasvezel krijgen al een firmware update, maar meh, meh = overgeslagen :p. 120mb/s is toch wel even lekker als je veel DVD9 download! Één vraag, mijn splitter is een beetje oud. Maakt het heel veel uit, of moet een monteur nog heel erg veel gaan prutsen. Sinds de tijd dat dit jaar is gebouwd (1983) en iig sinds wij hier zijn komen wonen ('98) is er niks mee veranderd.
Picje:
[afbeelding]
Dat kan prima, op je wantcontactdoos komt een directe splitter te zitten. Die wordt dan zeg maar een geheel met je AOP. Vanaf daar gaat er waarschijnlijk een naar jouw splitter. Of is dit je AOP? Je kan er iig wel vanuit gaan dat als je een monteur laat komen die gewoon zorgt dat het werkt. Als dit niet goed is moeten ze het maar wijzigen... ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Nox op 24-11-2010 23:11 ]

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Mijn oude samsung decoder begint kuren te krijgen, hoe kom je het goedkoopste aan iets nieuws?
Daar waar je ze laatst voor een paar euro had, mocht ik niet bestellen ivm foute postcode :( (1689)

• Volkert
hjs schreef op donderdag 25 november 2010 @ 06:32:
Mijn oude samsung decoder begint kuren te krijgen, hoe kom je het goedkoopste aan iets nieuws?
Daar waar je ze laatst voor een paar euro had, mocht ik niet bestellen ivm foute postcode :( (1689)
Marktplaats, er staan er zat op.
Pagina: 1 ... 84 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Weer een snelheid upgrade, top! Maar zullen we allemaal niet het topic vullen met 'ik heb al de nieuwe snelheid'. Tenzij er specifiek om een gebied/stad/wijk/modemtype gevraagd wordt natuurlijk.

Ook zijn de 'speedtest.net' plaatjes enorm overbodig en irritant voor lezers.

Dat maakt de discussies niet overzichtelijker en draagt zo weinig bij. En daarbij is het enorm frustrerend voor velen!