Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
bjck schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:50:
[...]

Draait hier niet op een Motorola, maar op een Ubee modem anders, dat zou de reden niet zijn toch?
Mijn beste, ik ben hier al 4 maanden mee bezig. Dit is namelijk puur onrecht waar ziggo mee bezig is. Ik heb namelijk ook en ubee staan, heb al 80mb gehad wat "goed" draaide, dus...30/4 zou hier geen enkel probleem zijn. Ook het inschieten van het juiste profiel is en peuleschil voor ziggo.

het was ook Ziggo, die hier maaanden mee geadverteerd heeft dat het OVERAL 30/4 zou worden, maar omdat bij ziggo en paar kwasten rondlopen die hebben gezegd dat de oude motorola 30/4 niet aan kan heeft ziggo "zomaar" besloten om het op 22/4 te laten. Dit maakt geen hol uit of je nu wel of niet een ubee hebt staan, het is en blijft 22/4.

Feitelijk zou de Opta hier eens en oogje op moeten laten vallen, ik ben er van overtuigd dat ziggo dit tegenhoudt uit louter commercieel oogpunt, immers, 51 euro voor 22/4 en 120/10 voor 66.50. Je voelt het al aankomen, ze willen juist dat iedereen op het extra pakket stapt. laten we wel wezen, het is toch ook en veel te groot gat qua snelheid tussen het plus en extra pakket :-(

[ Voor 3% gewijzigd door marcel23456 op 20-10-2010 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
BeefHazard schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:23:
Hmm, sta op het punt evt. Ziggo te bestellen - maarja, werkt alles een beetje soepel? Hoe snel kun je online zijn, na je bestelling? Alvast bedankt! :)
Hmm, even kijken...
- 1 juli sleutel van mijn huis gekregen en direct ziggo besteld
- kleine week later bericht van aansluiting en dat installatiepakket wordt geleverd
- 9 juli signaal op de aansluiting en pakket ontvangen
- 9 juli alles aangesloten en werkend, nog geen storing gehad sindsdien

Dus ja, het werkt behoorlijk soepel, je bent online binnen 2 weken, in mijn geval was dat incl het opleveren van een nieuwe aansluiting, vorige bewoners hebben jaren schotel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10 13:25

TheBorg

Resistance is futile.

Iemand enig idee wat de aansluitfactor is van het Ubee modem? Heb de hele boel bij m'n moeder in de meterkast geschroefd maar ik weet niet of dat straks wel gaat werken (vooral de ring), ze heeft nogal veel toestellen.

@BeefHazard, dag of 10 geleden besteld, vanavond geïnstalleerd (DTV, Internet, telefonie) en alles werkt (behalve inkomende gesprekken i.v.m. nummerporteren).

@bjck, Motorola modem kan geloof ik 38MBit 51MBit, dus waarom Ziggo naar 22 is gegaan weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bureno schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:55:
[...]

Stond dit er eerder deze week ook al bij vermeld?

LET OP:
•Deze actie geldt alleen voor klanten van Ziggo die hierover een schriftelijk bericht hebben ontvangen;
•Indien er een order wordt geplaatst door klanten buiten de aangeschreven groep, dan wordt de order automatisch geannuleerd en het geïnde bedrag teruggestort.

Kan het me niet herinneren. Iemand die geen brief heeft ontvangen over deze actie en toch heeft besteld al iets gehoord?
Eerder deze week stond dit er nog niet bij nee. Ik heb deze decoder afgelopen zondag besteld terwijl ik geen schriftelijk bericht ontvangen heb, maar dit stond er afgelopen zondag nog niet bij! Ik ben benieuwd of ik toch een decoder krijg of gewoon het bedrag terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 19:08
dôh schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:43:
[...]

Bel de KS en leg je probleem voor...
Hmm heb er dedicated een elcheapo gamma versterker tussen gehangen (met F-connector aansluitingen en speciaal geschikt voor kabelmodems) Ding lag toch stof te happen in de kast.
signaalsterkte afgestemd op 15dBmV (zou volgens het ziggo forum tegen de max moeten zijn)

Verbinding is sinds het plaatsen van de versterker stabiel, snelheid is ook weer ok. Alle 8 downstream channels blijven ook netjes gelocked.
Nadeel is dat het nu weer redelijk lang droog is. Even kijken of het nu ook met regen blijft werken :)

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/998773620.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Laatst online: 30-09 14:06
TFHfony schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:54:
[...]

Que? Waar heb je het in vredesnaam over?
Als ik een gokje mag maken: Je hebt een interactieve ontvanger en die is inderdaad aan het updaten. Maar je geeft wel heeeeeeeeeel weinig informatie....
Heb je al in de handleiding gekeken? Want ik neem aan dat daar wel uitgelegd staat wat een dergelijk icoontje betekend.
En voortaan ff de site van Ziggo checken he ;)

Groepsstoring van dinsdag 19 oktober 16:19 uur

De Cisco 8455 interactieve decoder heeft op 19 oktober een nieuwe software update gekregen. Dankzij deze update is de decoder onder andere sneller, en kan er gebruik gemaakt worden van teletekst-888 ondertiteling via de groene knop op de afstandbediening. Na deze update is er een nieuw lampje op de display van de decoder dat aangeeft of Interactieve televisie (ITV) geïnstalleerd is. Mocht er geen Interactieve televisie aanwezig zijn, dan zal dit lampje knipperen en kan er geen gebruik worden gemaakt van de interactieve diensten.

Een ander iets, ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat de harddisk van de Cisco pvr staat de draaien terwijl de ontvanger uit staat. Nu had ik de HD Maintenance ingesteld op 20:00, maar toen ik gister na 22:00 thuis kwam hoorde ik de disk lopen??!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
marcel23456 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:08:
[...]

Mijn beste, ik ben hier al 4 maanden mee bezig. Dit is namelijk puur onrecht waar ziggo mee bezig is. Ik heb namelijk ook en ubee staan, heb al 80mb gehad wat "goed" draaide, dus...30/4 zou hier geen enkel probleem zijn. Ook het inschieten van het juiste profiel is en peuleschil voor ziggo.

het was ook Ziggo, die hier maaanden mee geadverteerd heeft dat het OVERAL 30/4 zou worden, maar omdat bij ziggo en paar kwasten rondlopen die hebben gezegd dat de oude motorola 30/4 niet aan kan heeft ziggo "zomaar" besloten om het op 22/4 te laten. Dit maakt geen hol uit of je nu wel of niet een ubee hebt staan, het is en blijft 22/4.

Feitelijk zou de Opta hier eens en oogje op moeten laten vallen, ik ben er van overtuigd dat ziggo dit tegenhoudt uit louter commercieel oogpunt, immers, 51 euro voor 22/4 en 120/10 voor 66.50. Je voelt het al aankomen, ze willen juist dat iedereen op het extra pakket stapt. laten we wel wezen, het is toch ook en veel te groot gat qua snelheid tussen het plus en extra pakket :-(
Alle snelheidsverbetering zijn geen verplichtingen voor Ziggo hoor, en misschien houd Ziggo zich vanuit strategisch cq commercieel oogpunt de snelheden zo, wat wil je daar aan doen dan?
Nogmaals de verhogingen zijn een gift, je moet niet zo zeuren omdat jij toevallig die nieuwe snelheid (nog) niet ontvangt. Er staat nergens in je contract dat wanneer er een snelheidsverhoging plaatsvind, jij die dan ook MOET krijgen hoor.

Stop gewoon is met zo mekkeren, Ziggo is momenteel nog bezig met verhogingen door het gehele land, zoiets kost nou eenmaal tijd en energie. Omdat jij toevallig een Ubee modem hebt betekent het niet dat ze jou maar ff omhoog moeten halen naar 30 mbit. Hoe lullig zou dat wel niet voor andere mensen zijn dan weer? Die gaan dan ook weer klagen omdat zij nog een '' oud '' modem hebben en kunnen ze weer 20.000 extra Ubees gaan verzenden. Zo kan je toch geen bedrijf runnen?

Natuurlijk willen ze dat veel mensen het Alles-in-1 Extra pakket afnemen, dat is nou eenmaal een businessmodel van een bedrijf. Is toch niet meer dan logisch? Als je zoveel commentaar hebt, stap je toch lekker over?

[ Voor 18% gewijzigd door Royeboi op 21-10-2010 12:24 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Royeboi schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:21:
[...]

Alle snelheidsverbetering zijn geen verplichtingen voor Ziggo hoor, en misschien houd Ziggo zich vanuit strategisch cq commercieel oogpunt de snelheden zo, wat wil je daar aan doen dan?
Nogmaals de verhogingen zijn een gift, je moet niet zo zeuren omdat jij toevallig die nieuwe snelheid (nog) niet ontvangt. Er staat nergens in je contract dat wanneer er een snelheidsverhoging plaatsvind, jij die dan ook MOET krijgen hoor.

Stop gewoon is met zo mekkeren, Ziggo is momenteel nog bezig met verhogingen door het gehele land, zoiets kost nou eenmaal tijd en energie. Omdat jij toevallig een Ubee modem hebt betekent het niet dat ze jou maar ff omhoog moeten halen naar 30 mbit. Hoe lullig zou dat wel niet voor andere mensen zijn dan weer? Die gaan dan ook weer klagen omdat zij nog een '' oud '' modem hebben en kunnen ze weer 20.000 extra Ubees gaan verzenden. Zo kan je toch geen bedrijf runnen?

Natuurlijk willen ze dat veel mensen het Alles-in-1 Extra pakket afnemen, dat is nou eenmaal een businessmodel van een bedrijf. Is toch niet meer dan logisch? Als je zoveel commentaar hebt, stap je toch lekker over?
Snelheidsverhogingen zijn zeker geen verplichting, maar het raakt wel het naadje van het toelaatbare als je eerst klanten over de streep heen trekt met en bepaald verwachtings patroon en later deze zonder enige reactie weer intrekt. het verhaal dat men niet sneller kan dan 22/4 omdat de motorola's die niet aankan is reinste bullchit en absoluut niet waar. Dit heeft ziggo aangegrepen om het jou benoemde "businessmodel" meer vorm te geven richting het extra pakket mijn beste.

Dus overstappen? nee, ik vind het veel's te leuk om onboard ziggo voor lul neer te zetten (escuse moi) met waarheden, of? zijn het volgens jou allemaal geen waarheden 1- sinds 120/10 pagina's vol met klachten van onstabiel internet waar ziggo niets mee doet. 2- ziggo dingen "toe zegt" en vervolgens ze weer intrekt onder het mom van "kiss my ass you must take 120/10" 3- dat klanten massaal voor de gek worden gehouden, en als er vervolgens word gedreigt met en rechtsbijstands verzekering dat het prompt WEL binnen 1 uur perfect draait?

Ach mijn beste, bij jou en mij draait het prima toch? dus waar moeten wij over mekkereren. Ik mekker nog veel harder om duidelijk en met onderbouwing aan te tonen dat ziggo zich stelselmatig verrijkt met leugenachtige constructie's zoals o'a het mooie 30/4 verhaal dat ineens 22/4 werd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Het kan best dat de motorola's dit 'niet aan kunnen'. Als ze ook 80Mb kunnen betekent niet perse dat ze ook netwerk efficient (resources) 30Mb kunnen. Stel dat dit wel voor 22Mb efficient kan (leest abonnement kosten klant niet verhogen) kiest een ISP als Ziggo voor 22 ipv 30Mb.

Dat er nu een paar regio's zijn met wel 30 en andere met 22Mb op hetzelfde abonnement frustreert klanten natuurlijk wel. Ik zelf heb ook zo iets van 'he, das nie eerlijk'.

Vanuit een netwerk technisch oogpunt kan er voor Ziggo wat beperkingen zijn met de motorola's of bepaalde regio's. Kan ook zijn dat er andere netwerk apparatuur staat in de nu 30Mb regio's.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 17:35
marcel23456 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:44:
[...]
Dus overstappen? nee, ik vind het veel's te leuk om onboard ziggo voor lul neer te zetten (escuse moi).
Eerlijk gezegd denk ik dat Royeboi wel een punt heeft.

Ziggo ligt echt niet wakker van een laag percentage consumenten dat protesteert. En waar gehakt wordt vallen nu eenmaal spaanders.

En zeg eens eerlijk: Kun jij een betere deal krijgen? En zo ja, waarom doe je dat niet?

Met ADSL haal je qua download de helft van de snelheid en qua upload misschien een kwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 19:46
Des te triester dat kabelaars nog steeds geografische monopolisten zijn. Ik hoop van harte dat KPN eindelijk eens VDSL2 gaat uitrollen. Liever gisteren dan vandaag. Laat de kabelaars maar in de stront zakken.

Sorry maar ik ben er ook helemaal klaar mee. Ik ontvang al via een collectief contract bij de woningbouwcorporatie TV-signaal via Ziggo. Momenteel doe ik nog analoog, maar ik wilde dit graag upgraden naar digitaal ivm de aanschaf van een mooie Bravia. Ik kan dus alle analoge signalen en ongecodeerde digitale (HD) signalen gewoon ontvangen en weergeven. Inclusief het Ziggo info-kanaal en Nederland 1 HD.

En toch krijg ik telkens maar weer te horen dat ik geen klant ben bij Ziggo en dat het niet mogelijk is klant te worden, omdat ik volgens hun postcodesysteem niet in het dekkingsgebied val (hartje Tilburg nota bene). Het enige probleem wat er nu al maanden speelt is van administratieve aard. Immers, als ik naar de MM ga en zo'n CI+ module koop met smartcard kan ik in principe gewoon digitaal TV kijken. Het enige probleem is dat ik geen smartcard op mijn naam kan laten zetten. Immers, het signaal ontvang ik al, ik moet het alleen nog kunnen decoderen.

En daar ben ik al maanden met Ziggo over aan het bellen. Het heeft me letterlijk tientallen euro's gekost aan bellen naar de klantenservice alleen al. Voordat ik uberhaupt al klant ben! Op de gratis bestellijn zitten alleen maar commerciële pipo's die verder niks weten dan wel kunnen of mogen.

Op een gegeven moment is mij toegezegd dat alles geregeld zou worden en dat ik een CI+ pakket zou ontvangen. Nooit meer wat van gehoord, bleek dat het verder in de keten is tegengehouden omdat ik niet binnen het dekkingsgebied zou vallen (zucht...!! Hoezo cirkelredenering) zonder dat ik daar ook maar iets van heb gehoord. Nu is het zo dat ik in ieder geval een klantnummer heb, maar dat ik daar nog niks op kan registreren, omdat er uiteraard geen analoog pakket op staat geregistreerd.

Het zure is ook dat ik niet weg kan (wegens koppelverkoop via de woningcorporatie anders was ik al lang weg). Heb hier al een brief over geschreven naar de NMa, Consuwijzer en de OPTA, maar de eerste twee hebben het alleen te kennisgeving aangenomen en behandelen geen individuele zaken en van de opta heb ik nog niks gehoord. Ik weet ook niet zeker of zij wel gaan over de TV-markt. Ik ben blij dat mijn internet in ieder geval niet via Ziggo loopt. Dat is ook koppelverkoop, maar dan bij het beste netwerk ter wereld (iig één van de): SurfNet. Dat is FttB/EttH 100/100 à €17,50 per maand en uitstekende service via de universiteit. Heerlijk. Ik ga nog maar even de 720p WEB-DLs van NCIS en Criminal Minds binnenhengelen in 5 minuten. Gisteren en eergisteren in de VS uitgezonden en gereleased op iTunes. Dan moet het maar zo.

Het ironische is ook dat mijn ouders al zo lang als ik me kan heugen klant zijn bij A2000/Chello/UPC en zij hebben nog nooit administratieve of andere problemen hebben gehad, terwijl UPC vroeger toch wel berucht was om haar slechte administratie.

/frustratie

[ Voor 91% gewijzigd door HarmoniousVibe op 21-10-2010 22:44 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10 13:25

TheBorg

Resistance is futile.

LB06 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:13:
Des te triester dat kabelaars nog steeds geografische monopolisten zijn. Ik hoop van harte dat KPN eindelijk eens VDSL2 gaat uitrollen. Liever gisteren dan vandaag. Laat de kabelaars maar in de stront zakken.
Met VDSL2 zal waarschijnlijk niet zoveel gebeuren wordt allemaal FttC.
Sorry maar ik ben er ook helemaal klaar mee. Ik ontvang al via een collectief contract bij de woningbouwcorporatie TV-signaal via Ziggo. Momenteel doe ik nog analoog, maar ik wilde dit graag upgraden naar digitaal ivm de aanschaf van een mooie Bravia. Ik kan dus alle analoge signalen en ongecodeerde digitale (HD) signalen gewoon ontvangen en weergeven. Inclusief het Ziggo info-kanaal en Nederland 1 HD.

En toch krijg ik telkens maar weer te horen dat ik geen klant ben bij Ziggo en dat het niet mogelijk is klant te worden, omdat ik volgens hun postcodesysteem niet in het dekkingsgebied val (hartje Tilburg nota bene). Het enige probleem wat er nu al maanden speelt is van administratieve aard. Immers, als ik naar de MM ga en zo'n CI+ module koop met smartcard kan ik in principe gewoon digitaal TV kijken. Het enige probleem is dat ik geen smartcard op mijn naam kan laten zetten. Immers, het signaal ontvang ik al, ik moet het alleen nog kunnen decoderen.
Wie is er klant? De woningbouwcorporatie of jij? Als ik het zo lees dan ben je klant van de woningbouwcorporatie en niet van Ziggo. Je zit dus inderdaad buiten het dekkingsgebied. Ik zou bij de woningbouwcorporatie aankloppen.
En daar ben ik al maanden met Ziggo over aan het bellen. Het heeft me letterlijk tientallen euro's gekost aan bellen naar de klantenservice alleen al. Voordat ik uberhaupt al klant ben! Op de gratis bestellijn zitten alleen maar commerciële pipo's die verder niks weten dan wel kunnen of mogen.
Dat is wel kut ja.
Op een gegeven moment is mij toegezegd dat alles geregeld zou worden en dat ik een CI+ pakket zou ontvangen. Nooit meer wat van gehoord, bleek dat het verder in de keten is tegengehouden omdat ik niet binnen het dekkingsgebied zou vallen (zucht...!! Hoezo cirkelredenering) zonder dat ik daar ook maar iets van heb gehoord. Nu is het zo dat ik in ieder geval een klantnummer heb, maar dat ik daar nog niks op kan registreren, omdat er uiteraard geen analoog pakket op staat geregistreerd.

Het zure is ook dat ik niet weg kan (wegens koppelverkoop via de woningcorporatie anders was ik al lang weg). Heb hier al een brief over geschreven naar de NMa, Consuwijzer en de OPTA, maar de eerste twee hebben het alleen te kennisgeving aangenomen en behandelen geen individuele zaken en van de opta heb ik nog niks gehoord. Ik weet ook niet zeker of zij wel gaan over de TV-markt. Ik ben blij dat mijn internet in ieder geval niet via Ziggo loopt. Dat is ook koppelverkoop, maar dan bij het beste netwerk ter wereld (iig één van de): SurfNet. Dat is FttB/EttH 100/100 à €17,50 per maand en uitstekende service via de universiteit. Heerlijk. Ik ga nog maar even de 720p WEB-DLs van NCIS en Criminal Minds binnenhengelen in 5 minuten. Gisteren en eergisteren in de VS uitgezonden en gereleased op iTunes. Dan moet het maar zo.

Het ironische is ook dat mijn ouders al zo lang als ik me kan heugen klant zijn bij A2000/Chello/UPC en zij hebben nog nooit administratieve of andere problemen hebben gehad, terwijl UPC vroeger toch wel berucht was om haar slechte administratie.

/frustratie
Hoe vervelend het ook klinkt, je moet echt bij de woningbouwcorporatie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Nee, het is meermalen toegegeven door medewerkers van Ziggo dat er in ieder geval vermeld zou moeten staan dat ik val onder een collectief contract en dat het niet zo mag zijn dat er staat dan diensten niet leverbaar zijn. Ook is mij toegezegd dat het probleem wordt opgelost en dat ik gewoon een digitaal abonnement kan stapelen op mijn collectief analoog abonnement. Dit wordt zo gesteld door zowel mijn woningcorporatie (wij leveren alleen analoog en als u daarnaast digitaal wilt moet u direct bij Ziggo zijn) als door Ziggo zelf (zij het na weer 5 minuten uitleg mijnerzijds dat ik toch echt wel Ziggo-klant ben (zij het indirect) en niet bij Caiway, KPN of UPC zit).

Ze onderkennen dus in feite wel het probleem, maar hebben een compleet organisatorisch onvermogen om dit probleem op te lossen. Het feit alleen al dat ik élke keer weer opnieuw de medewerker moet overtuigen dat ik echt signaal ontvang wat van Ziggo afkomstig is en dat eigenlijk mijn enige probleem is dat ik geen smartcard kan en/of mag registreren op dit moment. Volgens mij hebben ze nooit van een CRM-systeem gehoord daar. Als ik ze vervolgens daarvan weer heb overtuigd (bij sommige domme medewerkers kan dat ook niet; zij blijven gewoon volharden in de volledige correctheid van hun systemen) dan kunnen we pas gaan praten. Dan wordt er vervolgens weer het een en ander toegezegd (u wordt teruggebeld door de backoffice, u moet over een week nog maar eens terugbellen dan weten we meer, u krijgt een brief van ons, wij gaan het voor u regelen, u krijgt een pakket opgestuurd, etc) waarna ik er natuurlijk niks van hoor en heel het verhaal opnieuw begint.

Het is dus wel degelijk het complete onvermogen van Ziggo om hiermee om te gaan. Dit heeft weinig met de woningbouw te maken.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
marcel23456 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:44:
[...]

....1- sinds 120/10 pagina's vol met klachten van onstabiel internet waar ziggo niets mee doet. 2- ziggo dingen "toe zegt" en vervolgens ze weer intrekt onder het mom van "kiss my ass you must take 120/10" 3- dat klanten massaal voor de gek worden gehouden, en als er vervolgens word gedreigt met en rechtsbijstands verzekering dat het prompt WEL binnen 1 uur perfect draait?
Over dat 30 naar 22 kan ik inderdaad niet meepraten, ik heb niemand in mijn omgeving die hier last van heeft. Wat zo is, is dat de snelheden nu eenmaal per zone vastgelegd worden op een bepaald niveau, omdat jij nu toevallig een Ubee hebt staan die hogere snelheden aankan, betekent nog niet dat ze dat dan ook maar moeten doorvoeren voor jou. Nogmaals, dit wordt geregeld per REGIO, of denk je dat er per huishouden 1 ziggo medewerker ter beschikking staat om te kijken wat Meneer A of B voor modem hebben staan, zodat ze die nog ff vol open kunnen gooien? Dacht het niet hè.

Daarbij heb ik de indruk dat je totaal niet weet waar je over praat over hoe Ziggo te werk gaat. Volgens jou #1 regent het klachten en doet Ziggo hier niets aan? Weet je überhaupt wel wat er op dit moment gaande is? Ziggo is constant bezig met onder andere het upgraden van CMTSen in verschillende regio's, om ervoor te zorgen dat binnenkort in het gehele Ziggo gebied nieuwe snelheden behaald kunnen worden. Inderdaad, er zijn misschien relatief veel klachten te vinden over mensen met een onstabiele 120 snelheid, maar wat verwacht je dan? Ze kunnen ook niets aankondigen en gewoon maar opeens een hogere snelheid aanbieden, maar zou je dat nou echt zelf doen op die manier? Je wilt toch dat mensen je abonnement nemen aan de hand van hogere snelheden? Als ze dat aan niemand zouden vertellen zou niemand zich er druk over maken.

Ik heb een beetje genoeg gehad met mensen die moord en brand schreeuwen, omdat hun verbinding even een avondje terugschiet naar 60mbit, waar ze 120mbit 'moeten' hebben, terwijl ze eerst een 50mbit verbinding hadden. Zulke grote snelheidsverhogingen in hele gebieden gaat nu eenmaal niet in één klap. Er wordt getest, onderhoud gepleegd etc. Ik vind dat je pas met recht mag zeuren wanneer je regelmatig beneden je abonnementsnelheid zit, en dan bedoel ik niet die paar dagen dat je terug bent op de oude snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Royeboi schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 01:04:
[...]

Over dat 30 naar 22 kan ik inderdaad niet meepraten, ik heb niemand in mijn omgeving die hier last van heeft. Wat zo is, is dat de snelheden nu eenmaal per zone vastgelegd worden op een bepaald niveau, omdat jij nu toevallig een Ubee hebt staan die hogere snelheden aankan, betekent nog niet dat ze dat dan ook maar moeten doorvoeren voor jou. Nogmaals, dit wordt geregeld per REGIO, of denk je dat er per huishouden 1 ziggo medewerker ter beschikking staat om te kijken wat Meneer A of B voor modem hebben staan, zodat ze die nog ff vol open kunnen gooien? Dacht het niet hè.
De rest uit je pleidooi heb ik even weg gehaald, anders word het, vrees ik, onoverzichtelijk.

Euh, wat brabbelt u nou over per zone vast gelegd? het gaat gewoon buiten de hoofdsteden niet gebeuren, dat is vast gestelt op 22/4 en zal nooit (of althans de komende tijd niet) 30/4 gaan worden. Als je het goed volgt is dat bij de plus klanten het hangijzer, er is door ziggo een aantal maanden geroepen dat alle plus klanten 30/4 zouden krijgen. Nu omdat er word gezegd (wat niet waar is) dat de motorola's geen 30mb aan kunnen houden ze de rest op 22/4.

Ik stel dat de klanten die wel een ubee hebben staan (en dat zijn er zelfs op plus heel veel) ook naar die 30/4 kunnen worden gezet. Hoe? simpel, klant belt op, ts kijkt welke modem er staat, schiet vervolgens en profiel in van 30/4 en klaar is kees. je moet ook niet zo moeilijk denken, het is namelijk erg eenvoudig. maar dat wil ziggo klanten als jou niet aan hun neus hangen, want anders stapt de helft van de extra klanten terug op plus mede omdat 120/10 voor de meeste overkill is snapiefeu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 15:59
marcel23456 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 04:27:
[...]
Euh, wat brabbelt u nou over per zone vast gelegd? het gaat gewoon buiten de hoofdsteden niet gebeuren, dat is vast gestelt op 22/4 en zal nooit (of althans de komende tijd niet) 30/4 gaan worden. Als je het goed volgt is dat bij de plus klanten het hangijzer, er is door ziggo een aantal maanden geroepen dat alle plus klanten 30/4 zouden krijgen. Nu omdat er word gezegd (wat niet waar is) dat de motorola's geen 30mb aan kunnen houden ze de rest op 22/4.
Nou zoals ik laatst ookal had gepost mijn snelheid hier in oldenzaal is onaangekondigd van 22mbit naar 30 gegaan.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/999901334.png

Deze grote plaats staat ook nergens op de website dat het 30mbit moet hebben gekregen. Misschien zijn ze dus alsnog tests aan het uitvoeren om het door te voeren van 22 naar 30 mbit.

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:29:
[...]
Eerder deze week stond dit er nog niet bij nee. Ik heb deze decoder afgelopen zondag besteld terwijl ik geen schriftelijk bericht ontvangen heb, maar dit stond er afgelopen zondag nog niet bij! Ik ben benieuwd of ik toch een decoder krijg of gewoon het bedrag terug krijg.
Same here. Er stond zeker weten "1 decoder per adres" bij, maar de rest hebben ze later toegevoegd.

Hoop dat ik hem toch krijg voor mijn test-TV op de hobbykamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 11:37

Eagle Creek

Breathing security

Ziggo ligt er op dit moment compleet uit. Geen internet, telefonie, tv, radio, nada...

Verder haal ik al tijden mijn maximale snelheid niet, hoewel Ziggo zegt dat dit al geregeld zou moeten zijn.
En met regelmaat 's nachts storingen gehad, hoewel dat nu over lijkt te zijn.

[ Voor 52% gewijzigd door Eagle Creek op 22-10-2010 11:23 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eagle Creek schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:22:
Ziggo ligt er op dit moment compleet uit. Geen internet, telefonie, tv, radio, nada...

Verder haal ik al tijden mijn maximale snelheid niet, hoewel Ziggo zegt dat dit al geregeld zou moeten zijn.
hm, bij ons blijkbaar ook thuis. (heerlen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 14:28
Het is administratief best een sooitje bij ziggo, want wat ze me ook beloven kwa verzending schijnt te veel gevraagd te zijn. Vanavond kan ik eindelijk mijn decoder aansluiten.

Over de snelheid van ziggi ik haal de 120mbit makkelijk. het hangt er van af waar je vandaan download. Bij nieuwsgroepen download ik met 14,5 MB per /s het schommelt tijdens het downloaden tussen 11,5 en 14,5 maar dat is normaal (openen van nieuwe connections en files). Mijn ervaring is dus erg goed. Helaas zijn er ontzettend veel sites waar ik niet verder kom dan 1,5 :(

[ Voor 29% gewijzigd door dstyle_nl op 22-10-2010 14:40 ]

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eagle Creek schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:22:

Friesland niet, althans ik heb tot 11:30 thuisgewerkt en toen was er nog internet, omstreeks 13:00 nog even vanaf mijn werk naar huis gebeld en er was gewoon verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:21

allure

Titaan fase 2/3

ziggo ligt er bij mij nu sinds een uur uit, ik houd max 5 kb/s up en down over na een restart van de modem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:52

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:29:
[...]

En vandaag is hier de (bijna) gratis decoder afgeleverd :) Kan mooi naar de kinderkamer. Nu alleen even kijken hoe we het 4e kaartje registreren ;)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
TFHfony schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:47:
[...]
En vandaag is hier de (bijna) gratis decoder afgeleverd :) Kan mooi naar de kinderkamer. Nu alleen even kijken hoe we het 4e kaartje registreren ;)
Wow! Dus er is nog hoop dat ik hem ook nog krijg ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

TFHfony schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:47:
[...]

Bellen met de afdeling wijzigingen, daar willen ze tot max 5 kaarten voor je registreren.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royal schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:21:
Bellen met de afdeling wijzigingen, daar willen ze tot max 5 kaarten voor je registreren.
waarom maar 5? Ik snap het probleem niet. In een studentenhuis zitten soms ook meer mensen toch? Of mag dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De normale grens is max 3 kaarten. Blijkbaar kan je het via de telefoon oprekken naar 5.
En waarom die grens? Omdat anders een halve straat 170 zenders heeft voor 10 euro.

Je kan digitale televisie niet naar 1 specifek adres sturen. Je stuur het signaal inclusief smartcardnummers welke mogen kijken naar een ontzettend groot gebied. Pak eens je smartcard en probeer hem eens uit bij kennissen in een dorp/stad bij jou in de buurt. Daar werkt het ding waarschijnlijk. Daarom dus die grens.

En wil je in een studentenhuis meer dan 5 kaarten? Dan wordt er toch nog een persoon lid.. kan je in totaal 10 kaarten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:49
Mijn god.. ik word een beetje lamlenderig van Ziggo.. 19 Oktober 2010 zou alles naar behoren werken en na ongeveer 8 telefoontjes krijg ik ineens te horen dat mijn order nog niet gereed is! en dat de IT afdeling ermee bezig is? :S Iedere medewerker zegt weer iets anders ik word het eerlijk gezegd goed zat.. De desbetreffende medewerker die ik net aan de lijn had kon me ook geen indicatie geven over hoelang het nog gaat duren.

Enig iemand die hier ervaring mee heeft gehad? Zo ja hoe kun je snel handelen om dit probleem opgelost te krijgen.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:58

pinda powerrr

Slow down...

(jarig!)
bureno schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:55:
[...]

Stond dit er eerder deze week ook al bij vermeld?

LET OP:
•Deze actie geldt alleen voor klanten van Ziggo die hierover een schriftelijk bericht hebben ontvangen;
•Indien er een order wordt geplaatst door klanten buiten de aangeschreven groep, dan wordt de order automatisch geannuleerd en het geïnde bedrag teruggestort.

Kan het me niet herinneren. Iemand die geen brief heeft ontvangen over deze actie en toch heeft besteld al iets gehoord?
Vandaag binnen gekregen, dus geen geld terug gestort oid :)

Heb dus een nieuwe decoder + smartcard voor een tientje *O* Handig voor de slaapkamer ofzo.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peeder
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Xentor schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 07:27:
[...]

Nou zoals ik laatst ookal had gepost mijn snelheid hier in oldenzaal is onaangekondigd van 22mbit naar 30 gegaan.

Deze grote plaats staat ook nergens op de website dat het 30mbit moet hebben gekregen. Misschien zijn ze dus alsnog tests aan het uitvoeren om het door te voeren van 22 naar 30 mbit.
Hier in de omgeving Almelo ook blijkbaar.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1001309684.png

Reality is wrong. Dreams are for real

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

HaTe

haat niet

Xentor schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 07:27:
[...]

[afbeelding]

I can confirm that!
Nice. Upload is nog wel 4Mbit hier.. kan ook aan qtec router liggen :p
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1001323226.png

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Partypooper schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:17:
Mijn god.. ik word een beetje lamlenderig van Ziggo.. 19 Oktober 2010 zou alles naar behoren werken en na ongeveer 8 telefoontjes krijg ik ineens te horen dat mijn order nog niet gereed is! en dat de IT afdeling ermee bezig is? :S Iedere medewerker zegt weer iets anders ik word het eerlijk gezegd goed zat.. De desbetreffende medewerker die ik net aan de lijn had kon me ook geen indicatie geven over hoelang het nog gaat duren.

Enig iemand die hier ervaring mee heeft gehad? Zo ja hoe kun je snel handelen om dit probleem opgelost te krijgen.
Beste methode is een bericht plaatsen op www.ziggo-gebruikers.nl en/of evt daar een webcare medewerker aanspreken.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
TFHfony schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:19:
Wellicht handig voor de Ziggo abonnees alhier: Behoefte aan een (bijna) gratis digitale decoder?

https://www.sluitallesaan.nl/shop/prod/1052708

Voor 9,50 Euro krijg je hem thuis gestuurd. Levertijd zou wel evt een week of 2 zijn volgens de site.
Je bent geweldig !!!

Ik krijg hem net binnen, alles nieuw en netjes geseald, aangesloten en binnen 1 minuut de kaart geactiveerd!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knuckless
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:00
Volkert schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:43:
[...]

Je bent geweldig !!!

Ik krijg hem net binnen, alles nieuw en netjes geseald, aangesloten en binnen 1 minuut de kaart geactiveerd!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Mijne staat nu op verzonden _/-\o_ mooie aanbieding

Alcohol, the cause and solution to all of life's problems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Knuckless schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:46:
[...]

Mijne staat nu op verzonden _/-\o_ mooie aanbieding
Goed nieuws allemaal, we hoeven dus geen moeilijke e-mails te gaan versturen met alle blabla dat we recht hebben op die decoder omdat de voorwaarden niet vermeld stonden!
marcel23456 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 04:27:
[...]

De rest uit je pleidooi heb ik even weg gehaald, anders word het, vrees ik, onoverzichtelijk.

Euh, wat brabbelt u nou over per zone vast gelegd? het gaat gewoon buiten de hoofdsteden niet gebeuren, dat is vast gestelt op 22/4 en zal nooit (of althans de komende tijd niet) 30/4 gaan worden. Als je het goed volgt is dat bij de plus klanten het hangijzer, er is door ziggo een aantal maanden geroepen dat alle plus klanten 30/4 zouden krijgen. Nu omdat er word gezegd (wat niet waar is) dat de motorola's geen 30mb aan kunnen houden ze de rest op 22/4. ...
Degene die niet goed volgt wat er gebeurd bij Ziggo ben jij anders wel, lees de reacties maar eens van mensen die al wel 30/4 hebben. Helaas, ook dat argument gaat dus niet op voor je. Het is nou eenmaal zo dat niet iedereen direct een vaste snelheid ontvangt, dankzij de upgrades die er constant worden uitgevoerd. Uiteindelijk zal iedereen de 30 wel ontvangen wanneer dit mogelijk is. Dit kan echter nooit in 1 keer worden uitgevoerd zoals ik nu al voor de derde keer roep, mede omdat het een groot aantal aansluitingen betreft, en mensen ook nog is uitgaan van het feit dat iedereen binnenkort 120 moet kunnen ontvangen bij Ai1 Extra (uitzonderingen daargelaten).

[ Voor 66% gewijzigd door Royeboi op 23-10-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:14
Ik heb nu Alles in een plus van Ziggo met HDtv.
Als ik deze bestel: https://www.sluitallesaan.nl/shop/prod/1052708

Moet ik dan extra betalen per maand of kan ik er gewoon een splitter tussen zetten en het werkt zonder extra kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh het is weer weekeinde. Elke zaterdag en zondag is de snelheid hier 3mbit in plaats van 120, echt elk weekeinde... zucht

nouja, voor die 50% korting op het alles in 1 extra abonnement mag ik niet klagen, maar ik vraag me wel af wie er nu in mijn wijk alles zo dichttrekt de hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:51:
Goh het is weer weekeinde. Elke zaterdag en zondag is de snelheid hier 3mbit in plaats van 120, echt elk weekeinde... zucht

nouja, voor die 50% korting op het alles in 1 extra abonnement mag ik niet klagen, maar ik vraag me wel af wie er nu in mijn wijk alles zo dichttrekt de hele tijd.
Iemand met een studerende zoon/dochter die in het weekend bij mama thuis is om de was te laten doen en usenet leeg te trekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TFHfony schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:59:
Iemand met een studerende zoon/dochter die in het weekend bij mama thuis is om de was te laten doen en usenet leeg te trekken ;)
als ik nu even weet wie het is, dan ga ik daar wel met mijn portable hdd'tje heen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xares schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:33:
Ik heb nu Alles in een plus van Ziggo met HDtv.
Als ik deze bestel: https://www.sluitallesaan.nl/shop/prod/1052708

Moet ik dan extra betalen per maand of kan ik er gewoon een splitter tussen zetten en het werkt zonder extra kosten?
Kabeltje aansluiten (al dan niet via splitter/versterker) en de smartcard registreren. Je mag (in principe) maximaal 3 smarcards op je adres geregistreerd hebben dus deze 2e is geen probleem. ALLEEN dit is geen HD ontvanger dus die HD zenders kun je hiermee niet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Royeboi schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:08:
[...]

Degene die niet goed volgt wat er gebeurd bij Ziggo ben jij anders wel, lees de reacties maar eens van mensen die al wel 30/4 hebben. Helaas, ook dat argument gaat dus niet op voor je. Het is nou eenmaal zo dat niet iedereen direct een vaste snelheid ontvangt, dankzij de upgrades die er constant worden uitgevoerd. Uiteindelijk zal iedereen de 30 wel ontvangen wanneer dit mogelijk is. Dit kan echter nooit in 1 keer worden uitgevoerd zoals ik nu al voor de derde keer roep, mede omdat het een groot aantal aansluitingen betreft, en mensen ook nog is uitgaan van het feit dat iedereen binnenkort 120 moet kunnen ontvangen bij Ai1 Extra (uitzonderingen daargelaten).
dat er in de randstad sprake was van 30mb is oud nieuws en wist ik zelf ook wel. het ging om de buitengebieden waar ziggo eerst mee roemde dat deze ook 30mb zouden krijgen en plots ziggo hieruit de stekker trok en het liet bij 22/4. dat er nu wat speedtesten komen uit die buitengebieden is prachtig! hopen dat deze belofte alsnog waar word gemaakt ;) maar zoals je zelf ook wel leest is dit van de laatste 3 dagen(!) daarvoor was er geen sprake of uitzicht dat iedereen die 30/4 zou gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
marcel23456 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:22:
[...]

dat er in de randstad sprake was van 30mb is oud nieuws en wist ik zelf ook wel. het ging om de buitengebieden waar ziggo eerst mee roemde dat deze ook 30mb zouden krijgen en plots ziggo hieruit de stekker trok en het liet bij 22/4. dat er nu wat speedtesten komen uit die buitengebieden is prachtig! hopen dat deze belofte alsnog waar word gemaakt ;) maar zoals je zelf ook wel leest is dit van de laatste 3 dagen(!) daarvoor was er geen sprake of uitzicht dat iedereen die 30/4 zou gaan krijgen.
Aha, dan begrijp ik het nu pas. Opgelost, hopelijk ook voor iedereen in de 'buitengebieden' dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-10 01:04
Ik wilde ook die bijna gratis decoder bestellen, kom je bij die postcode check.
Dus ik vul mijn postcode en nummer in krijg ik:

Helaas. De bijbehorende dienstverlening voor dit product is in uw postcode gebied niet leverbaar. Controleer of u de postcode en het huisnummer correct heeft ingevuld en klik opnieuw op check.

Goh dat vind ik toch wel knap aangezien wij al sinds 2002 ziggo digitale tv hebben. |:( Daar gaat dus mijn kans om dat ding te bestellen. |:(

Postcode van een vriend uitgetest die ook ziggo tv hebben, ook onbeschikbaar. Werkt lekker dat script. 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door jimmy87 op 24-10-2010 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijkbaar hebben ze eindelijk een manier gevonden om het ding voor de mensen welke er geen recht op hebben te blokkeren. Dat het ding zo goedkoop was heeft namelijk een reden.

Zie ook de site waar je kan bestellen:
LET OP:
Deze actie geldt alleen voor klanten van Ziggo die hierover een schriftelijk bericht hebben ontvangen;
Of die site is nu stuk, dat kan natuurlijk ook.

[ Voor 26% gewijzigd door job op 24-10-2010 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-10 01:04
Wij hebben we degelijk schriftelijk een bericht erover gehad :) Dus heb ze maar een mailtje gestuurd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een gokje: misschien is de site dan nu dichtgemikt omdat jan en allemaal zaten te bestellen. :P

Maar wat is dan die speciale situatie dat jullie zo'n decoder zo goedkoop mogen bestellen?

[ Voor 41% gewijzigd door job op 24-10-2010 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig. Ziggo heeft kennelijk het Internet redelijk op orde. Nauwelijks nog klachten op deze site. Trek daar de klachten die te wijten zijn aan de interne bekabeling af en .......... ze doen het goed. Ik ben in ieder geval erg tevreden. Vrijdag nog een storing gehad. Alles lag er voor een uur uit. Maar dit is echt incidenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Gisteren is m'n nieuwe decoder bezorgd; blijkt dus toch te kunnen, en dat voor €1,50! Ik heb nooit niet een brief gehad van Ziggo, dus ik ben benieuwd. Leuk voor een 3e TV op de studeerkamer ofzo, of om achter de hand te hebben als een van de andere 2 decoders stukgaat. Smartcard ga ik voorlopig niet activeren.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 04:03:
Ik ben in ieder geval erg tevreden. Vrijdag nog een storing gehad. Alles lag er voor een uur uit. Maar dit is echt incidenteel.
Hier is het wel beter, maar nog niet zo stabiel als het was voor alle upgrades. Gisteren nog bijna een hele dag op 300KB/sec gezeten ipv 120Mbit/sec. Maar verder werkt het wel weer redelijk goed gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 19:08
jongetje schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:41:
[...]

Kabeltje aansluiten (al dan niet via splitter/versterker) en de smartcard registreren. Je mag (in principe) maximaal 3 smarcards op je adres geregistreerd hebben dus deze 2e is geen probleem. ALLEEN dit is geen HD ontvanger dus die HD zenders kun je hiermee niet ontvangen.
Dat klopt niet wat je zegt:
Je kun per adres veel meer dan 3 smartcards registeren zonder extra kosten,
Het is alleen zo dat je standaard op 3 smartcards het pakket krijgt wat je afsloten hebt zij Ziggo (bv voetbal, film of xxx)

De andere smartcards zullen dan het standaard pakket hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door SniperGuy op 24-10-2010 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieknikey
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:54
job schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 01:59:
Nog een gokje: misschien is de site dan nu dichtgemikt omdat jan en allemaal zaten te bestellen. :P
Zullen ze erin trappen als ik via de telefoon bluf dat ik zo'n brief heb ontvangen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

job schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 01:59:

Maar wat is dan die speciale situatie dat jullie zo'n decoder zo goedkoop mogen bestellen?
Vroegâh kreeg men bij Ziggo, @home & Multikabel bepaalde kortingen als men meerdere zaken afnam. Bij Casema kreeg je bijvoorbeeld telefonie gratis bij het snelste internet pakket.
Bij de introductie van de Alles-in-Éen pakketten zijn veel mensen daar naar toe overgestapt (vanwege de hogere snelheden), maar een bepaalde groep mensen is bij die oude abbo's blijven hangen. Ziggo lost dat nu op door deze mensen verplicht naar een AIE pakket te migreren. Als compensatie betalen ze een half jaar het oude bedrag en mogen ze dus gebruik maken van deze decoder aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Royeboi schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 00:34:
[...]

Aha, dan begrijp ik het nu pas. Opgelost, hopelijk ook voor iedereen in de 'buitengebieden' dan.
Er zijn 2 speedtestjes van mensen in de buitengebieden met 30/4 :/ om dan al te spreken van en trend naar de rest van nederland..nee, Ik hou het op ''eerst zien dan geloven'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Hier in Tilburg nog steeds een tevreden Ziggo gebruiker. Ik had nooit verwacht dat ik het zou zeggen want in de @home tijd was een zéér ontevreden gebuiker, sinds een paar maanden weer de stap genomen en zie hier het resultaat :)

Edit: Wifi N, 5 meter van de router vandaan.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1002925948.png

[ Voor 6% gewijzigd door D-Ed op 24-10-2010 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 17:30

Nox

Noxiuz

job schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:34:
De normale grens is max 3 kaarten. Blijkbaar kan je het via de telefoon oprekken naar 5.
En waarom die grens? Omdat anders een halve straat 170 zenders heeft voor 10 euro.

Je kan digitale televisie niet naar 1 specifek adres sturen. Je stuur het signaal inclusief smartcardnummers welke mogen kijken naar een ontzettend groot gebied. Pak eens je smartcard en probeer hem eens uit bij kennissen in een dorp/stad bij jou in de buurt. Daar werkt het ding waarschijnlijk. Daarom dus die grens.

En wil je in een studentenhuis meer dan 5 kaarten? Dan wordt er toch nog een persoon lid.. kan je in totaal 10 kaarten krijgen.
Op 1 adres kan je max 5 kaarten registreren. 3 op hoofdaccount (bijv. ouders) en 2 op een extra account. Dat extra account is bijvoorbeeld de zoon. Alleen op het 2e account komen niet alle zenders die ook op het hoofdaccount staan.

Dat ook weer duidelijk.... :)
Nieknikey schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 18:13:
[...]

Zullen ze erin trappen als ik via de telefoon bluf dat ik zo'n brief heb ontvangen? :P
Nee want je hebt nog een postcode nodig als je die bestelling doet...
Spacecowboy schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:59:
Gisteren is m'n nieuwe decoder bezorgd; blijkt dus toch te kunnen, en dat voor €1,50! Ik heb nooit niet een brief gehad van Ziggo, dus ik ben benieuwd. Leuk voor een 3e TV op de studeerkamer ofzo, of om achter de hand te hebben als een van de andere 2 decoders stukgaat. Smartcard ga ik voorlopig niet activeren.
Heb je hier ook een smartcard erbij gehad? Volgens Ziggo was die decoder zo goedkoop omdat je nog een smartcard erbij moest kopen en de verzendkosten.

[ Voor 30% gewijzigd door Nox op 24-10-2010 20:58 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

NoxiuZ schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 20:53:
[...]

Op 1 adres kan je max 5 kaarten registreren. 3 op hoofdaccount (bijv. ouders) en 2 op een extra account. Dat extra account is bijvoorbeeld de zoon. Alleen op het 2e account komen niet alle zenders die ook op het hoofdaccount staan.

Niet helemaal waar. Ik heb nu namelijk 4 kaarten, waar ik mijn HDTV, Digitaal Totaal en Eredivisie Live op heb zitten.
Officieel kan je 3 kaartje op je hoofdaccount nemen met het complete pakket wat je hebt. Extra kaarten worden op een 2e klantnummer gezet en daar heb je dus alleen het basis pakket op, tenzij je er weer extra voor betaald.
MAAR... omdat het bij Multikabel mogelijk was tot 5 kaarten op je abbo te hebben, kunnen medewerkers van Ziggo handmatig nog 5 kaarten in totaal op je hoofd account zetten :) Met allemaal het volledige pakket wat je op je hoofd account hebt.
Hiervoor zal je wel moeten bellen of op het Ziggo gebruikers forum een webcare medewerker voor hulp moeten vragen.
[...]
Heb je hier ook een smartcard erbij gehad? Volgens Ziggo was die decoder zo goedkoop omdat je nog een smartcard erbij moest kopen en de verzendkosten.
Smartcard zit erbij. Je betaald 8 euro voor verzending en 1,50 euro voor handling & verzekering. In totaal dus 9,50 euro. Voor dat geld krijg je de decoder + een kaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

TFHfony schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:43:
[...]

Niet helemaal waar. Ik heb nu namelijk 4 kaarten, waar ik mijn HDTV, Digitaal Totaal en Eredivisie Live op heb zitten.
Officieel kan je 3 kaartje op je hoofdaccount nemen met het complete pakket wat je hebt. Extra kaarten worden op een 2e klantnummer gezet en daar heb je dus alleen het basis pakket op, tenzij je er weer extra voor betaald.
MAAR... omdat het bij Multikabel mogelijk was tot 5 kaarten op je abbo te hebben, kunnen medewerkers van Ziggo handmatig nog 5 kaarten in totaal op je hoofd account zetten :) Met allemaal het volledige pakket wat je op je hoofd account hebt.
Hiervoor zal je wel moeten bellen of op het Ziggo gebruikers forum een webcare medewerker voor hulp moeten vragen.

[...]

Smartcard zit erbij. Je betaald 8 euro voor verzending en 1,50 euro voor handling & verzekering. In totaal dus 9,50 euro. Voor dat geld krijg je de decoder + een kaart :)
Multikabeltijd... goede ouwe tijd... :) Wist ik niet, is mij ook niet verteld. Maar dat kan nog wel eens leuk worden dan.

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Laatst online: 20:05
Ben wel benieuwd, als ze op 120/10 zitten, kan die upload niet even een tikje de lucht in? Of word de kabel een beetje overloaded?

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 06:53
Volkert schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:43:
[...]

Je bent geweldig !!!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Moet je die kaart activeren op de website van Ziggo?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
@lupo Dat kan.
Maar even bellen gaat sneller en werkt iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 weken geleden twee panasonic decoders weggegooid omdat ik ze niet eens tegen verzendkosten gratis kon weggeven op marktplaats, vind het vreemd dat jullie er zo om zitten te springen.

Is die samsung dan zo goed ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-07 13:00
Mijn top ervaring met ziggo. Rond 20-08 aangevraagd wegens verhuizing naar ziggo gebied. Op 24 september lag het pakket voor de deur. Tot op heden geen internet...:

En voor de duidelijkheid.. op mijn laatste mail (bovenste in quote). Wordt natuurlijk niet gereageerd.

Daarnaast is dit een verhaal van vorige week dinsdag. Dus heb vorige week dinsdag gesproken. Toen zou er binnen 48 uur een oplossing zijn. Dat is niet gebeurd. De persoon AAAA zei nog tegen me dat het 5 werkdagen duurde. Die deadline loopt dus morgen af... Ben benieuwd.
Geachte medewerker van Ziggo,

Het zou haast niet mooier kunnen worden maar helaas wordt het prachtige verhaal alleen maar mooier en mooier. Ik ben in 1 uur tijd door drie verschillende personen geholpen. Opzich is dat geen probleem, maar blijkbaar kunnen jullie elkaar niet opzoeken in het systeem zodat er doorverbonden kan worden. Je zou je dan kunnen afvragen waarom je een naam krijgt van een persoon. Maar goed dat terzijde.

Ik kreeg vanmiddag onderstaande mail van u. Zoals u ook daaronder weer ziet staat een redelijke lange mail van mij met daarin een aantal opmerkingen en vragen. Helaas worden deze bijna niet beantwoord en moet ik voldoen met een simpele regelen dat het zo spoedig mogelijk zal worden opgepakt. Wat ben ik daar blij mee. Gezien het feit dat jullie claimen alles op tijd te kunnen regelen, wat vervolgens 3 weken duurt, ben ik bang wat "zo spoedig mogelijk betekend" Ziggo.

Ik bel naar de klantenservice om te spreken met iemand die mij het een ander kan toelichten. Ik krijg aan de telefoon een persoon genaamd XXXXXX Deze zeer vriendelijke meneer helpt mij en legt alles uit. Hij geeft zelf ook aan dat het absurd is om weken te moeten wachten op een activatie. Hij zou mij terugbellen nadat hij een en ander uitgezocht heeft. Dit heeft hij ook gedaan, weliswaar iets later dan beloofd, maar goed dat kan gebeuren.

In de tussentijd, XXXXXX zou mij om 17u terugbellen, heb ik zelf gebeld met de klantenservice. Ik heb een tijd aan de telefoon gezeten dus ik dacht dat ik misschien een gesprek gemist zou hebben. Dus ik denk ik bel even op. Ik krijg de person AAAAAA aan de telefoon. Ik heb nog nooit in mijn leven zo'n onbeschofd persoon aan de telefoon gehad. Beste meneer viel mij meerdere malen in de rede. Ik was mijn verhaal aan het toelichten maar dat kon hem klaarblijkelijk niets interesseren. De persoon vertelt mij dat hij XXXXXX niet kent en dat hij mij niet kan doorverbinden. Hij wil mij helpen, maar ziet al direct wat het probleem is. Mijn modem kan niet geactiveerd worden. Goh...

Deze persoon vertelt mij vervolgens dat ik geduld moet hebben en dat ik 5 werkdagen moet wachten. Dan wordt er verder gekeken. Ik wordt boos op de beste man omdat ik elke keer een ander verhaal hoor. Vervolgens zegt AAAAAA dat ik even stil moet zijn. Naar mijn weten ben ik nog altijd de klant...

Er volgt een discussie waarin AAAAA geen enkele manier zoekt om voor mij een oplossing te zoeken. Ik hoor een verhaal van hem dat XXXXXX mij ook niet kan helpen want dit kan helemaal niet. Ik moet gewoon geduld hebben. Vervolgens praat meneer een einde aan het gesprek waarin ik geen andere keus heb om op te hangen, maar niet zonder dat ik zijn naam heb gevraagd.

Brutaal als ik ben, probeer ik nog eens te bellen, misschien krijg ik toevallig XXXXXX te pakken. Ik krijg wederom een vriendelijke man aan de telefoon (beltijd was tussen 17:37 en 17:51). Deze man gaat voor mij kijken en ziet dat de groepsstoring, die ene waarin u claimt dat deze opgelost is, helemaal niet opgelost is. Het is helemaal geen individueel probleem. Hij gaat voor mij een taak inschieten zodat mijn modem wordt geactiveerd. Weer een ander verhaal dus. Zeker gezien AAAAA net daarvoor tegen mij zegt dat er al een taak instaat vanaf 19-10 in de middag.

Let wel deze laatste man was ook zeer vriendelijk, alleen ik wordt erg moe van alle verschillende verhalen die ik te horen krijg.

Ik hang de telefoon op en enkele minuten later belt XXXXXXX mij terug. Hij heeft onderzoek gedaan en mijn modem wordt binnen 48 uur geactiveerd. Daar ben ik natuurlijk heel erg blij mee. Hij geeft mij verder nog aan dat ik binnen die 48 een aantal keren de modem moet herstarten want er zit ook een storing in het aanmeldingssysteem van de modem. Daardoor komt de verbinding niet goed tot stand. Vandaar het af en toe proberen. Duidelijk verhaal, maar wederom iets heel anders dan wat ik de afgelopen uren (19 oktober) te horen heb gekregen. Dit staat dan vervolgens ook weer haaks op onderstaande mail en op alle andere keren dat ik met de klantenservice heb gesproken.

Let wel, indien de modem echt geactiveerd zal worden binnen 48 uur zal ik daar blij mee zijn. Echter vertrouw ik het niet helemaal, maar dat kunt waarschijnlijk wel begrijpen. Echter ben ik niet blij met de gehele gang van zaken.

Ik wil nu een echt inhoudelijk antwoord. Ik wens met iemand te spreken die mij kan verder helpen en mij kan uitleggen wat er allemaal mis is gegaan met mijn internet aansluiting. Dus ik wil gebeld of gemaild worden door een afdelingsmanager of bijvoorbeeld de directeur klantenservice van Ziggo. U kunt zich namelijk ook voorstellen dat ik weinig tot geen vertrouwen heb in het personen op de klantenservice. Helaas worden de goede medewerkers overschaduwt door de andere die verkeerde informatie geven of zelfs onbeschoft zijn.

Nogmaals XXXXX heeft mij uitstekend geholpen.

Ik vertrouw erop dat mijn mail op de juiste plek terecht komt. Ik zal deze mail met daarin alle correspondentie tevens per post en per aangetekende post verzenden naar u.

Hoogachtend,

<mijn naam>
---------------------

Geachte heer Gerrits,

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

De door u gemelde verstoring staat los van de (reeds opgeloste) groepsstoring met betrekking tot modem activatie. Dit betreft een individueel probleem welke reeds is geëscaleerd bij de juiste afdeling. Ik ga er vanuit dat deze afdeling uw probleem zo spoedig mogelijk zal verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.

Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar; u bereikt ons telefonisch op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Bel met uw Ziggo-telefoonlijn het telefoonnummer 1200 (gratis) of 0900 - 1884 (€ 0,10 per minuut) met een andere telefoonaansluiting. Stel uw vraag ook eens aan Tess, onze virtuele medewerkster. Zij staat altijd voor u klaar op www.ziggo.nl/klantenservice. Bovendien stelt u al uw vragen eenvoudig via het online contactformulier op www.ziggo.nl/contactformulier. Uiteraard wanneer het u uitkomt.

Met vriendelijke groet,

<iemand klantenservice>
Afdeling Klantenservice
Ziggo

Reageren op deze post kan alleen via de website: www.ziggo.nl.

---- Oorspronkelijk bericht ----
Referentie: Klacht
Product: Internet
Onderwerp: Storing: Verbinding en ontvangst

Naam: <mijn naam>

Adres:
XXXXX

ContactGegevens:
Email: <mail>
Telefoonnummer: XXXXXXX
Klantnummer: XXXXXXX

Commentaar:
Beste,

Ik zal ten eerste even melden dat ik furieus ben op het geweldige bedrijf genaamd Ziggo. Misschien een idee om al dat geld van die reclames te besteden aan wat degelijke IT mensen? Wij hebben hier nu al 3 weken geen internet. Ik heb eind augustus een aanvraag ingediend voor een nieuwe aansluiting. Dan kom je een maand na dato in mijn nieuwe huis, wil ik alles aansluiten. Werk internet niet.

Na vele telefoontjes en gesproken te hebben wat wat incompetente medewerkers kom ik er eindelijk achter, na dus gesproken met een zeer vriendelijke en behulpzame collega, dat er een storing is in de activatie systemen voor modems. Deze storing hebben jullie nu al 3 weken. Drie weken een storing in een cruciaal productie omgeving. Ik werk al jaren in de IT als consultant en dit heb ik nog nooit meegemaakt. Jullie moeten je diep schamen. Maar daar heb ik natuurlijk niets aan. Het interesseerd jullie natuurlijk geen ene drol, want nieuwe aanmeldingen blijven toch wel binnen komen en en af en toe worden er toch wat mensen aangesloten.

Ik ben er helemaal klaar me. Jullie weten waarschijnlijk als geen ander dat internet vandaag de dag noodzakelijk is. Dat is dan ook de reden geweest dat de regering wetgeving op gesteld heeft waarin bepaald is dat iemand niet meer langer dan een dag zonder internet mag zitten. Het moge duidelijk zijn dat bij mij die termijn al lang overschreden is. Ik kan helemaal niets. Ik kan geen verhuizigingen doorgeven, want dat moet via het internet. Ik kan niet internetbankieren. Ik kan geen mail lezen omdat ik geen internet heb. Lang leve ziggo. Ik heb dus uit noodzaak een KPN Dongel moeten halen.

Gezien het feit dat ik genoodzaakt was om enkele dingen te regelen. Zoals energie aansluitingen en diverse bankzaken. Door uw collega's wordt ik er elke keer weer op gewezen dat de storing nog steeds aanwezig is en dat ik gewoon geduld moet hebben. Gewoon geduld. Hoe lang nog? 1 week? 1 maand? 3 jaar? Ik neem namelijk aan dat als een systeem een storing heeft en dat het na 3 weken nog niet opgelost is dat het voorlopig ook nog wel nie opgelost gaat worden.

Ik kan mij ook niet voorstellen dat er geen enkele workaround beschikbaar is om alsnog klanten te activeren. Indien dit niet zo is, betekend dit dus dat jullie afhankelijk zijn van 1 systeem. Dat betekend ook dat er geen back-up systemen zijn. Dat kan ik mij niet voorstellen. Jullie hebben gewoon diverse omgevingen (Ontwikkel, test, training, etc) tot jullie beschikking. Ik wil dat ik dan ook gewoon aangesloten ga worden.

Het intereseerd mij vrij weinig dat er iemand handmatig tientallen codes e.d. moet gaan invoeren. Het is nog altijd goedkoper dan de schadeclaim die ik sowieso bij jullie ga indienen. Ik verwacht een normaal en duidelijk antwoord. Een standaard antwoord die jullie waarschijnlijk al geven aan tientallen andere gedupeerde klanten ga ik niet mee akkoord. Ik wens een detail beschrijving van mijn situatie. Een oplostermijn en een oplossing om mijn ongenoegen met Ziggo te compenseren. Schroom jullie niet om een technisch verhaal te schrijven. Daar kan ik wel mee overweg.

Moment van schrijven is op een zaterdag. Ik ga er vanuit dat er aankomende maandag weer technische mensen en/of beslissing bevoegde aanwezig zijn. Dus ik verwacht aan het einde van maandag of dinsdag ochtend een passend antwoord. Het moge duidelijk zijn. Ik heb geen geduld meer en ik ben ook van mening dat enkele weken wachten (sinds aanmelding al bijna 2 maanden) niet meer van toepassing is voor mij. Ik zie uw antwoord tegemoet.

Hoogachtend,

<Mijn naam>

[ Voor 102% gewijzigd door pgerrits op 25-10-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

BeefHazard schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 09:47:
Ben wel benieuwd, als ze op 120/10 zitten, kan die upload niet even een tikje de lucht in? Of word de kabel een beetje overloaded?
Binnen het kanaal van 8mhz kan Ziggo de upload tot 25mbit opschroeven. Daarbuiten moet er een extra kanaal op de kabel komen. Dus nee, de kabel wordt niet overloaded tot die 25mbit. Wat in mijn ogen een prima upload is. Nu heb ik er nog 5, straks 10.

Ziggo zit een beetje de analoge zenders af te bouwen of dat zouden ze graag willen om zodoende meer digitale zenders (daarvan gaan er iets van 8 of 10 in een kanaal) in te zetten en een hogere internetsnelheid te leveren. Maar de ruimte op de coax is ongeveer 3000mbit, maar er moet heel veel overheen naast internet. Zou wel bruut zijn als we gigabit internet hadden :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

@PGerrits,

Doe je zelf een plezier en ga naar www.ziggo-gebruikers.nl. Post daar je verhaal en stuur een PM naar een van de webcare medewerkers. Deze mensen kunnen over het algemeen zeer goed helpen met dit soort kastje-muur issues...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
TFHfony schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:32:
@PGerrits,

Doe je zelf een plezier en ga naar www.ziggo-gebruikers.nl. Post daar je verhaal en stuur een PM naar een van de webcare medewerkers. Deze mensen kunnen over het algemeen zeer goed helpen met dit soort kastje-muur issues...
Allang gedaan. Die mensen reageren alleen op zaken waar ze op willen reageren. In het geval waar ik last van heb en met mij schijnbaar 1500 andere mensen wordt er niet op gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Laatst online: 02:56
NOFI, maar als je daar ook een compleet epistel schrijft over iets wat je in één alinea had kunnen zetten verbaast het me niet echt dat men niet heel erg gemotiveerd is om je te gaan helpen... Daarnaast zou de allereerste zin van je beide e-mails voor mij al genoeg reden zijn om eerst even wat vriendelijke mensen te helpen. :X

Het is misschien begrijpelijk dat je wat gefrustreerd raakt, maar als je dat op deze manier gaat uiten heb je daar alleen jezelf mee.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Vast al gemeld, maar voor wie het net als ik gemist hebben.
Ziggo heeft een pdf neer gezet over de snelheids verhoging in de verschillende postcodes van NH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
Xander schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:26:
NOFI, maar als je daar ook een compleet epistel schrijft over iets wat je in één alinea had kunnen zetten verbaast het me niet echt dat men niet heel erg gemotiveerd is om je te gaan helpen... Daarnaast zou de allereerste zin van je beide e-mails voor mij al genoeg reden zijn om eerst even wat vriendelijke mensen te helpen. :X

Het is misschien begrijpelijk dat je wat gefrustreerd raakt, maar als je dat op deze manier gaat uiten heb je daar alleen jezelf mee.
Ahh ja natuurlijk. Jij heb geen enkel idee hoe ik behandeld ben zowel telefonisch als per mail. Als een medewerker aan de telefoon tegen mij zegt dat ik mijn mond moet houden, nou dan ga ik gewoon even los.

Ik vind het meer dan belachelijk hoe die klantenservice om gaat met klanten. Het is niet alleen ik maar met mij dus ook nog 1500 mensen. En als ik een epistel wil schrijven omdat ik anders niet mijn klacht verwoord krijg dan moet ik dat volgens mij nog altijd zelf weten. En nee dat had dus niet in 1 alinea gekund. Gezien bovenstaande een samenvatting is van een tiental telefoon gesprekken en diverse mails.

Vind het dan ook zeer raar dat jij vind dat als ik een lange klacht heb, men niet gemotiveerd is om mij te beantwoorden. Als het zo is dat ze veel medewerkens hebben die moeite hebben van lange teksten dan moeten ze een maximale bericht lengte invoeren op de website. Hebben ze niet, dus ik maak gebruik van de vrijheid die ik heb.

Edit: Wat is er trouwens mis met de 2 1e zinnen? De melding dat ik furieus ben (wat zo is) en dat ik het hele verhaal mooier en mooier begin te vinden? Geloof me dat had ik echt nog wel op een andere manier kunnen verwoorden. Dus dat is behoorlijk netjes.

[ Voor 7% gewijzigd door pgerrits op 25-10-2010 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 09:06
Ik lig er geregeld even uit. Soms een paar minuten, soms iets langer. Het is altijd zo rond 1:00 in de ochtend (niet exact). Wellicht is het elke dag wel, maar ik zit er niet altijd rond die tijd achter ( :P )
Ik heb dat pakket van 120mbit. (wat ik nooit op de site can terugvinden.) In ieder geval doe ik usenet met 9,7 MB p/s waarnaast nog genoeg ruimte is voor beetje browsen en online gamen.

Ik vraag me af of dit nu door ziggo komt (want ik zie dat mijn router op die momenten een raar wan adres krijgt) of wellicht aan mijn router (dlink 655).

Komt iemand dit bekend voor?

Mijn thuisnetwerk is als volgt:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/R1WM9iqx2Nkp2Uhi558UtE4P/full.png

[ Voor 15% gewijzigd door lredev op 25-10-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Laatst online: 02:56
pgerrits schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:44:
[...]

Ahh ja natuurlijk. Jij heb geen enkel idee hoe ik behandeld ben zowel telefonisch als per mail. Als een medewerker aan de telefoon tegen mij zegt dat ik mijn mond moet houden, nou dan ga ik gewoon even los.
Tja, doe wat jij wilt. Ik wilde alleen even meegeven dat je met korte, zakelijke e-mails waarschijnlijk meer bereikt. Ga je liever "los", dan moet je dat zeker blijven doen... Ik weet uit ervaring dat het kan opluchten, maar dat je er uiteindelijk wel minder mee bereikt. ;)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
Xander schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:58:
[...]

Tja, doe wat jij wilt. Ik wilde alleen even meegeven dat je met korte, zakelijke e-mails waarschijnlijk meer bereikt. Ga je liever "los", dan moet je dat zeker blijven doen... Ik weet uit ervaring dat het kan opluchten, maar dat je er uiteindelijk wel minder mee bereikt. ;)
Mja je hebt wel een punt hoor. Alleen in dit geval maakt het eigenlijk geen ruk uit. Want ik heb nu een aantal mensen "gesproken". Het maakt niet uit wat je doet ze sluiten je gewoon niet aan. Dus dat is gewoon erg klote. Ik ben al die tijd gewoon vriendelijk geweest, want een storing kan altijd. Echter ze liegen gewoon tegen je en dan komt er ook nog zo'n onbeschoft persoon. Dan is het gewoon even klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Kan je een korte samenvatting maken? Ik heb geen zin alles door te lezen... En over het verhaal dat men elkaar niet kent klopt wel. Er zijn tig locaties in Nederland waar mensen aan de telefoon zitten voor Ziggo, en nee die kennen elkaar niet en nee dat onderling doorverbinden werkt ook niet. Denk jij dat ze voor iedere parttimer een bureau hebben?
hjs schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:31:
Ziggo heeft een pdf neer gezet over de snelheids verhoging in de verschillende postcodes van NH.
Gooi het stuk over dikgedrukte maar weg. Die planning is weer eens niet gehaald. Voor degenen die dikgedrukt zijn: vrijdag even terugbellen. Had even contact gezocht maar as usual zijn er vertragingen. Ga ik ze maar eens aan hun belofte houden...

[ Voor 64% gewijzigd door Nox op 25-10-2010 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
hjs schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:31:
Is er ook één voor alle regio's? Hier in 8431 heb je met Alles-in-Een Extra al 120mbit, maar AiE Plus blijft op 22mbit, ongeacht of je de Ubee al hebt (zoals ik, zijn vast wel meer in het dorp die de Ubee al hebben).

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

22mbit is toch gewoon wat plus krijgt, ongeacht je modem?

Zou mijn motorola opeens zomaar stuk zijn mocht dat niet zo zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
NoxiuZ schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:11:
[...]

Binnen het kanaal van 8mhz kan Ziggo de upload tot 25mbit opschroeven. Daarbuiten moet er een extra kanaal op de kabel komen. Dus nee, de kabel wordt niet overloaded tot die 25mbit. Wat in mijn ogen een prima upload is. Nu heb ik er nog 5, straks 10.

Ziggo zit een beetje de analoge zenders af te bouwen of dat zouden ze graag willen om zodoende meer digitale zenders (daarvan gaan er iets van 8 of 10 in een kanaal) in te zetten en een hogere internetsnelheid te leveren. Maar de ruimte op de coax is ongeveer 3000mbit, maar er moet heel veel overheen naast internet. Zou wel bruut zijn als we gigabit internet hadden :9~
Gigabit :9~ O+ _/-\o_

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Nu online
hjs schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 17:59:
22mbit is toch gewoon wat plus krijgt, ongeacht je modem?

Zou mijn motorola opeens zomaar stuk zijn mocht dat niet zo zijn :+
Ze houden de boel nu kunstmatig op 22Mbit, waarschijnlijk om problemen met oude modems te voorkomen. Als nou ineens blijkt dat Ubee-gebruikers wel 30Mbit krijgen is het hek natuurlijk van de dam, dan gaat iedereen bellen om een Ubee modem, en dat willen ze nou juist voorkomen.
Overigens worden nieuwe aansluitingen wel gewoon van Ubee modems voorzien. Ik heb hier ook gewoon 22/4 met een Ubee modem. Was eerst huiverig voor dat modem, maar sinds ik de boel hier heb aangesloten eigenlijk nog geen storingen gehad. Alleen digitale TV is soms even de draad kwijt, maar dat kan ook aan de decoder liggen (Humax iHDR-5050c, zelf gekocht, laatste firmware via KabelNoord, geen idee of Ziggo dezelfde firmware voert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

[...]

[...]
Dat is niet waar! Op 1 klantnummer kunnen maximaal 5 smartcards geregistreerd worden. Je kan er zelf maar 3 via de "activatielijn" of "Mijn Ziggo" registreren. Wil je 2 extra kaarten registreren moet je contact opnemen met de afdeling wijzigingen hier kunnen ze de andere 2 kaarten handmatig voor je registreren met behoud van alle (premium) zenders.

Enige nadeel is dat je geen 2 weken preview krijgt.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
_JGC_ schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:22:
[...]

Ze houden de boel nu kunstmatig op 22Mbit, waarschijnlijk om problemen met oude modems te voorkomen. Als nou ineens blijkt dat Ubee-gebruikers wel 30Mbit krijgen is het hek natuurlijk van de dam, dan gaat iedereen bellen om een Ubee modem, en dat willen ze nou juist voorkomen.
En DAT moeten we juist niet voorkomen, ik roep alle alles-in-1-plus klanten op hun abbo 1 maand op Alles-in-1-extra te zetten, en dan weer terug naar plus, dan moet ziggo namelijk wel de motorola omwisselen naar een ubee. Als alle plus klanten dat zouden doen, welk escuus heeft ziggo dan nog om het abbo niet op 30/4 te zetten >:)

Ik zeg doen!

[ Voor 4% gewijzigd door marcel23456 op 25-10-2010 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
marcel23456 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:46:
[...]
En DAT moeten we juist niet voorkomen, ik roep alle alles-in-1-plus klanten op hun abbo 1 maand op Alles-in-1-extra te zetten, en dan weer terug naar plus, dan moet ziggo namelijk wel de motorola omwisselen naar een ubee. Als alle plus klanten dat zouden doen, welk escuus heeft ziggo dan nog om het abbo niet op 30/4 te zetten >:)
Ik zeg doen!
Je bent niet reeel: Als de rest van de plus-gebruikers bijvoorbeeld "maar" 10 Mbps zou hebben, en jij dezelfde 22 Mbps als dat je nu hebt, dan was je wél tevreden geweest.

Absoluut gezien is de plus-deal in alle gevallen prima. Wil je meer snelheid, dan krijg je voor 30% meer geld zo'n 300-400% meer snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:43
marcel23456 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:46:
[...]

Ik zeg doen!
Ik heb afgelopen weekend gesproken met een ziggo medewerker, en van hem begreep ik regio voor regio de alles-in-1 plus snelheid verhoogd wordt van 22 naar 30, dus volgens mij is al in gang gezet wat jij wilt. Ik heb nog wel geduld, 22 is prima, 30 is leuker en daar wil ik best even op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ah, dan mag Regio NH wel als eerste, wij hebben tenslotte het langste moeten wachten op die 22mbit :+

Maar eigenlijk, eerst zien dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je niks aan, je zal de snelheid nooit halen. Heb hier zo'n verbinding en enige site die 300MB/sec haalde (ooit) was een download van microsoft, nooit een andere site gevonden die boven de 120MB/sec uitkwam en meestal is het maar 12MB/sec maximaal of ver daaronder.

Het downloaden gaat dan ook sneller dan het schrijven naar de harde schrijf, dus heel effectief is het ook niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2010 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjen Tempel
  • Niet online
LB06 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:04:
Nee, het is meermalen toegegeven door medewerkers van Ziggo dat er in ieder geval vermeld zou moeten staan dat ik val onder een collectief contract en dat het niet zo mag zijn dat er staat dan diensten niet leverbaar zijn. Ook is mij toegezegd dat het probleem wordt opgelost en dat ik gewoon een digitaal abonnement kan stapelen op mijn collectief analoog abonnement. Dit wordt zo gesteld door zowel mijn woningcorporatie (wij leveren alleen analoog en als u daarnaast digitaal wilt moet u direct bij Ziggo zijn) als door Ziggo zelf (zij het na weer 5 minuten uitleg mijnerzijds dat ik toch echt wel Ziggo-klant ben (zij het indirect) en niet bij Caiway, KPN of UPC zit).
Informeer eens bij je woningcorporatie of zij met Ziggo een TV op Maat RTV of een TV op Maat interactief overeenkomst hebben afgesloten. Alleen bij 'TV op Maat interactief' kun je als eindklant extra diensten (internet, telefonie en/of digitale televisie) van Ziggo afnemen, omdat daarvoor ook de interne installatie (versterkers + bekabeling) gecertificeerd moet worden door Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Arjen Tempel schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:30:
[...]
Informeer eens bij je woningcorporatie of zij met Ziggo een TV op Maat RTV of een TV op Maat interactief overeenkomst hebben afgesloten. Alleen bij 'TV op Maat interactief' kun je als eindklant extra diensten (internet, telefonie en/of digitale televisie) van Ziggo afnemen, omdat daarvoor ook de interne installatie (versterkers + bekabeling) gecertificeerd moet worden door Ziggo.
Zal ik wel eens doen. Bedankt! Echter is het al zo dat ik gewoon digitaal signaal kan ontvangen (Nederland 1 HD, Ziggo Infokanaal, Preview TV, alle ongecodeerde zenders). Het enige probleem (aan mijn kant) is dat is geen smartcard kan registreren :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Ja, maar die activeer ik gewoon niet. Ik heb al 2 ge-activeerde smartcards.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:32:
[...]

Heb je niks aan, je zal de snelheid nooit halen. Heb hier zo'n verbinding en enige site die 300MB/sec haalde (ooit) was een download van microsoft, nooit een andere site gevonden die boven de 120MB/sec uitkwam en meestal is het maar 12MB/sec maximaal of ver daaronder.

Het downloaden gaat dan ook sneller dan het schrijven naar de harde schrijf, dus heel effectief is het ook niet.
Daar heb je gelijk in, even geduld hebben op de hdd/internet-industrie om te ontwikkelen en dán kunnen we eens even lekker een downloadje ingooien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

sinds 2 weken heb ik in de avond weer een zeer trage verbinding, begint altijd ergens begin van de avond tot in de nacht.
Modem resetten helpt 15m tot een half uur misschien en daarna zakt het weer in.
Tevens is de ping dan boven de 600ms.

Postcode gebied 7863.
Meer mensen hier last van ?

/edit
Het duurt 13 seconden om deze pagina volledig te laden :')
Das toch niet grappig meer.

[ Voor 14% gewijzigd door ScrooLoose op 26-10-2010 21:13 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

postcode gebied
5995ne

retetraag al 2 maanden , overdag en diep in de nacht is de snelheid redelijk

op moment van schrijven 56/ max 90 kb :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

HaTe

haat niet

W1ck1e schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:57:
[...]
Ik heb afgelopen weekend gesproken met een ziggo medewerker, en van hem begreep ik regio voor regio de alles-in-1 plus snelheid verhoogd wordt van 22 naar 30, dus volgens mij is al in gang gezet wat jij wilt. Ik heb nog wel geduld, 22 is prima, 30 is leuker en daar wil ik best even op wachten.
Hihi, hier (Oldenzaal) al wel 30Mbit :D

Kon het niet laten
Heb overigens geen Ubee modem..

[ Voor 3% gewijzigd door HaTe op 26-10-2010 21:04 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
Een vraag:
Ziggo Z1 is zeer traag, en valt minstens 50 keer per dag weg.\
ipconfig renew werkt niet. utp opnieuw erin of modem resetten werkt soms en soms niet.

Ziggo blijft zeggen dat het aan mij ligt maar het lijkt me zeer sterk:
Laptop op andere modems aangesloten en no problemo daar!

Ik word er helemaal misselijk van, en de klantenservice weigert een nieuw modem op te sturen. wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeggen dat je modem niets meer doet

krijg je vanzelf een nieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischa_NL schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:05:
Een vraag:
Ziggo Z1 is zeer traag, en valt minstens 50 keer per dag weg.\
ipconfig renew werkt niet. utp opnieuw erin of modem resetten werkt soms en soms niet.

Ziggo blijft zeggen dat het aan mij ligt maar het lijkt me zeer sterk:
Laptop op andere modems aangesloten en no problemo daar!

Ik word er helemaal misselijk van, en de klantenservice weigert een nieuw modem op te sturen. wat nu?
Wat voor modem heb je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Laatst online: 25-09 16:50
Ik volg dit topic al een hele tijd en heb nu zelf eindelijk Ziggo AIE Plus besteld voor in m'n nieuwe huisje! :)

Volgende week vrijdag komt de monteur de boel installeren, dus misschien dat Timmert bij mij langskomt (aangezien het in Amstelveen is) ;). Het meisje van de orderdesk was in ieder geval een vrolijke en beschaafde Brabantse! Ben benieuwd of alles goed gaat werken. Het AOP wat in de woning zit is in ieder geval wel vrij oud, dus ik ben benieuwd of ik een nieuwe ga krijgen... Ook ben ik benieuwd of ik meteen 30/4 krijg i.p.v. 22/4. Wie weet! :)

Verder heb ik maar besloten om een TP-Link TL-WR1043ND te bestellen, dat lijkt me een prima router om mee te beginnen. Misschien dat ik later een FritzBox! 7390 koop, is me nu net een beetje te duur en heeft nog wat kinderziektes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
Motorola Surfboard.
Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:14:
zeggen dat je modem niets meer doet

krijg je vanzelf een nieuw
Ze willen geen nieuwe sturen omdat ze de waarden in dat ding niet oké vinden. Dus ik heb ze medegedeeld dat ik er zelf ook voor kan zorgen dat dat ding niks meer doet. Zeggen ze: tja een nieuw modem moet je sowieso altijd betalen... wtfuck...

Youp kom er maar in...

Modem pingen en het modem inkomen lukt wel degelijk als ik geen internet heb. Modem indicate toch dattie online is... Ip renew lukt niet, release wel. Dit aangegeven maar nee hoor, het probleem ligt bij mijn laptop zijn netwerk kaart.

[ Voor 16% gewijzigd door Mischa_NL op 26-10-2010 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

1689 is verhoogd naar 22/4
Dit laat altbinz nu aan snelheid zien bij het downloaden van een dvd5

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/142ecg0.jpg

wel 300 KB/s erbij :roll:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
[b][message=34919529,noline]

[...]

Dus ik heb ze medegedeeld dat ik er zelf ook voor kan zorgen dat dat ding niks meer doet.
En daar worden ze blij van? Denk dat je het een beetje voor jezelf hebt verstierd maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
lol @ pgerrits. Ik had mijn epistel begonnen met "lief dagboek". Ik weet dat helpdesks een drama zijn en voel je frustratie, maar bij een bedrijf met zo'n omvang kan je niet verwachten dat je persoonlijk doorgeschakeld wordt naar de persoon die je laatst gesproken hebt. Een bedrijf zo groot als Ziggo heeft meerdere callcenters, dus enigszins naïef dat je verwacht dat dit wel even gebeurt. En als men het zou kunnen, moet die andere persoon dan de hele dag gaan wachten tot jij terug belt? Lijkt mij ook niet echt productief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga binnenkort alles-in -een afnemen hier in zuidplas. De meest ideale decoder lijkt me die van cisco maar is dat ook de snelste mbt zappen en reactietijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen oude Arris geval dus, kon bij stom toeval misschien nog zijn :P

Ik heb vorig jaar ook contact gehad: Verwijderd in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 6"

Ik weet wel dat ik via de site contact heb gezocht, mijn vraagstelling daar uitgebreid neergezet met de gedetailleerde ervaringen die ik ondervond. Alleen weet ik niet meer zeker of het de huidige site van ziggo betrof. En het nu wel goed zal gaan.

Anyway: hier proberen en geduld hebben: https://www.ziggo.nl/#help/contactformulier
Pagina: 1 ... 79 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Weer een snelheid upgrade, top! Maar zullen we allemaal niet het topic vullen met 'ik heb al de nieuwe snelheid'. Tenzij er specifiek om een gebied/stad/wijk/modemtype gevraagd wordt natuurlijk.

Ook zijn de 'speedtest.net' plaatjes enorm overbodig en irritant voor lezers.

Dat maakt de discussies niet overzichtelijker en draagt zo weinig bij. En daarbij is het enorm frustrerend voor velen!