Ik als HTeK internetter wil even laten weten dat mijn overstap naar AIEbasis erg snel was. Voor mij is basis op dt moment nog voldoende, vandaar dat ik nog geen duurder sneller abo heb genomen. Ik woon trouwens in Noordwijk (2203).
Dinsdagavond (5 januari) via de Belmijterug functie op de site een paar vragen gesteld en ook gelijk de overstap geregeld. Na 5 a 6 dagen zou ik een bevestiging krijgen, nooit gehad trouwens ;-) Ik kreeg geen nieuw modem, omdat mijn huidige Motorolaatje die basissnelheid gewoon nog aankan. Het abo zou binnen 2 weken actief zijn en voor die tijd zou ik m'n ontvanger in huis hebben. Ze kon de ontvanger alleen niet op een ander adres af laten leveren, dan moest ik later in de week even bellen met de klantenservice.
Ik eigenwijs woensdagavond weer me terug laten bellen en toen kon de meneer me vertellen dat de ontvanger al klaar stond om te verzenden en dat hij zaterdag de 9e geleverd zou worden. Hij kon alleen het adres niet wijzigen, maar ja...zaterdag was ik toch thuis. Vrijdag na me werk kom ik thuis, staat er een doos bij m'n voordeur...m'n ontvanger!!! Lekker dan, ik moest er voor tekenen, maar die luie postbode heeft dat ding gewoon neergezet
Enniewee...zaterdag alles aangesloten, smartcard geactiveerd en alles werkte binnen no time. Met speedtest haalde ik eerst 0,06 MB, nu haal ik 1,59 MB. Nog niet veel, maar voor mij genoeg...en alles binnen 4 dagen.