Ik weet dat een aantal UPC-ers hun xbox poorten niet naar tevredenheid kunnen openstellen. Dit leidt op de xbox360 tot problemen met sommige games. Ik heb de link zo even niet bij de hand, maar zal hem posten wanneer ik hem weer heb.ArChie schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:13:
[...]
Heb je wat linkjes naar dit soort klachten van UPC klanten?
[...]
Het is niet "net als het hele KPN Experiabox verhaal", want bij UPC krijg je de keuze om een dergelijk modem met geïntegreerde router en WiFi te nemen. Je mag dus ook een gewoon modem nemen als je meer geavanceerde dingen wilt doen met een eigen router. Bij KPN daarentegen wordt je verplicht om de Experiabox te gebruiken die je niet mag vervangen door een ander ADSL modem die je zelf helemaal kan configureren. Ik weet dat op basis van eigen ervaring, wat voor mij dus een reden is om te gaan kijken naar andere providers omdat de Experiabox niet functioneert. Het gras is nooit groener bij de buren. Iedereen biedt andere oplossingen en het is de kunst om daar voor op basis van persoonlijke eisen de beste oplossing uit te halen.
Maar wat is nu weer je probleem dat ik een andere mogelijkheid aandraag dan dat Ziggo te bieden heeft? Mag dat soms niet omdat Ziggo die mogelijkheid niet biedt?
Overigens, wanneer er keuze vrijheid in modem of modem/router apparaat blijft heb ik daar niets op tegen.
Ik heb dit zonet ook al geschreven, echter wanneer een modem/router combinatie verplicht zou worden heb ik daar wel problemen mee. Juist de manier van het opleveren van internet zoals Ziggo dit nu doet legt de volledige keuze vrijheid bij de gebruiker. Dit scenario is in mijn ogen het beste
Ik heb er totaal geen moeite mee wanneer Ziggo met een modem/router komt die een meerprijs heeft t.o.v. standaard waar in de zogenoemde router functie zit en ze eventueel ook nog support op leveren qua instellingen e.d.
Cogitationis poenam nemo patitur